تعبیر خواب سیگار

تعبیر خواب سیگار
تعبیر خواب سیگار

 

خواب‌های ما برخی اوقات چیزهای بسیار زیادی را در مورد زندگی مان به ما می‌گویند. خواب‌ها به ما کمک می‌کنند تا از چیزهای بسیاری که اطرافمان اتفاق می‌افتند آگاه شویم. بعلاوه، برخی اوقات خواب‌های ما می‌توانند آینده ما را پیش‌بینی کنند. بسیاری از مردم به این مطلب باور دارند و به همین دلیل سعی می‌کنند تا تعبیر خواب‌های خود را پیدا کنند. برای اینکه بتوانیم یک خواب را به درستی تعبیر کنیم، باید به تمام جزییاتی که در خواب دیده‌ایم خوب فکر کنیم. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به معنای نمادین موجود در خواب‌ها باور دارید، پس این مقاله تعبیر خواب سیگار کشیدن برای شما جذاب خواهد بود.

در این مقاله ما به بررسی شناسایی نماد و تعبیر خواب سیگار کشیدن می‌پردازیم. آیا شما تا بحال خواب سیگار کشیدن را دیده اید؟ وقتی این خواب را می‌دیدید چه احساسی داشتید؟ آیا شما در زندگی واقعی سیگار می‌کشید؟ باید قبل از اینکه به تعبیر خواب خود بپردازید به تمام این سوالات پاسخ دهید. ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا خواب سیگار کشیدن را تعبیر کنید و با نماد سیگار در خواب آشنا شوید.

همچنین، رایج‌ترین نمونه‌های خواب سیگار کشیدن و تعابیر آنها را برای شما شرح می‌دهیم. به این ترتیب می‌توانید معنای سیگار کشیدن در خواب را به خوبی درک کنید.

اگر خواب سیگار کشیدن را ببینید، این خواب می‌تواند تعابیر گوناگونی داشته باشد. در بیشتر موارد این خواب نشان می‌دهد که شما در زندگی واقعی خود در مورد چیزی مضطرب یا نگران هستید. تعبیر این خواب آن است که شما باید زمان بیشتری را به شادی و استراحت اختصاص دهید.تعبیر خواب سیگار

اگر شما فردی هستید که سیگار می‌کشید، پس شاید بیش از اندازه به این عادت ناخوشایند خود فکر می‌کنید و دیدن این خواب کاملا طبیعی است. همچنین، اگر اخیرا سیگار کشیدن را ترک کرده اید، احتمالا مقاومت در برابر آن برایتان کاری سخت و دشوار است.

اگر شما فردی هستید که سیگار نمی‌کشید و با این کار مخالف هستید، دیدن سیگار کشیدن در خواب به این معناست که احتمالا شما کاری را انجام می‌دهید که دوستش ندارید. شما به کاری که انجام می‌دهید اعتقاد ندارید و این کار را فقط به خاطر دیگران انجام می‌دهید. سیگار کشیدن در خواب به شما هشدار می‌دهد کاری که واقعا دوستش دارید را شروع کنید. شما نباید به آنچه دیگران می‌گویند گوش بدهید.

بعلاوه، اگر در خواب خود را در حال سیگار کشیدن ببینید درحالیکه در واقعیت سیگار نمی‌کشید، تعبیر آن است که شاید شما در زندگی خود عادت ناپسندی دارید. ممکن است این عادت چیزی غیر از سیگار کشیدن باشد؛ مثلا پرخوری یا هر چیز دیگری. در هر صورت، این خواب به شما هشدار می‌دهد که تعادل را رعایت کنید زیرا مصرف بیش از اندازه هر چیزی برای سلامت شما خوب نیست.

اما تعابیر دیگری هم برای دیدن سیگار کشیدن در خواب وجود دارد. اگر در خواب ببینید که سیگار می‌کشید اما در بیداری سیگار نمی‌کشید، تعبیر آن است که شما از چیزی می‌ترسید. برخی اوقات خواب سیگار کشیدن به این مفهوم است که شما به چیزی در زندگی واقعی خود مغرور هستید.

اگر در خواب ببینید که سیگار می‌کشید، معمولا تعبیر آن است که شما سعی می‌کنید در زندگی واقعی خود احساسات و عواطف تان را سرکوب کنید. شما سعی می‌کنید برای محافظت از دیگران در برابر واکنش‌های احتمالی خود احساسات خودتان را پنهان کنید. شما در نزدیک شدن به دیگران مشکل دارید و به همین دلیل معمولا از آنها فاصله می‌گیرید. در این صورت، این خواب به شما هشدار می‌دهد که پذیراتر باشید و جزییات بیشتری را با دوستان و خانواده تان در میان بگذارید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب مرغ: ۱۱ تعبیر دیدن مرغ و خروس و جوجه در خواب

اگر در خواب ببینید که با دوستان خود سیگار می‌کشید، تعبیر آن است که باید خودتان را از یک نفر خاص در زندگی دور نگه دارید. شاید بیش از اندازه با کسی وقت می‌گذرانید اما این فرد کاملا با شما متفاوت است. اگر با کسی در رابطه هستید، شاید آن فرد تاثیر بدی روی شما دارد و بهتر است این رابطه را پایان دهید. همچنین، شاید دوستانی غیرواقعی دارید و باید حواس خودتان را جمع کنید.

اگر در خواب ببینید که سیگار می‌کشید و دود تاریکی از سیگار بلند می‌شود، این خواب نشانه خوبی نیست و تعبیر آن است که در آینده نزدیک مشکلات و دشواری‌های بسیار زیادی در انتظارتان است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دزدی کردن: ۱۷ تعبیر دیدن دزد و دزدی در خواب

اگر در خواب ببینید که سیگار می‌کشید و دودی روشن از آن بلند می‌شود، این خواب نشانه‌ای از موفقیت و خوشبختی است. اما این موفقیت کوتاه مدت است و مشکلات دوباره سر راهتان قرار می‌گیرد.

اگر در خواب ببینید که از سیگار کشیدن لذت می‌برید، این خواب نشانه‌ای خوب است. این خواب نماد هماهنگی و صلحی است که در آینده نزدیک منتظر آن خواهید بود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب جنگ کردن: ۱۸ تعبیر دیدن جنگیدن و درگیری در خواب

اگر در خواب ببینید که در جایی سیگار می‌کشید که سیگار کشیدن در آن ممنوع است، تعبیر آن است که شما دوست دارید چیزی را داشته باشید که به شما تعلق ندارد. همچنین این خواب به این معناست که شما می‌خواهید کاری را انجام دهید که اکنون غیرممکن است.

اگر در خواب ببینید که دیگران غیر از شما سیگار می‌کشند، تعبیر آن است که لذت‌های غیر منتظره‌ای در انتظارتان است. در مورد کسی یا چیزی خبرهای خوبی به گوشتان می‌رسد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ماهیگیری کردن: ۸ تعبیر دیدن ماهیگیری در خواب

اگر در خواب ببینید که به کسی سیگار تعارف می‌کنید، تعبیر آن است که باید زمان بیشتری را به استراحت کردن و تمدد اعصاب اختصاص بدهید. باید زمانی را برای خودتان پیدا کنید و از قرار گرفتن در موقعیت‌های پر استرس دوری کنید.

همانطور که در اینجا دیدید، سیگار کشیدن در خواب با توجه به موقعیتی که در خواب مشاهده کرده اید، تعابیری مثبت و منفی دارد.

به همین دلیل باید تمام جزییاتی را که در خواب دیده‌اید مد نظر قرار دهید تا تعبیر خواب خود را به درستی دریابید.

ممکن است وقتی خواب سیگار کشیدن را می‌بینید، احساسات گوناگونی مثل اضطراب و نگرانی، رضایت، کنجکاوی، غرور یا حتی شگفت زدگی را تجربه کنید.

همانطور که پیش از این هم گفته شد، احتمال دیدن سیگار کشیدن در خواب در بین افرادی که سعی می‌کنند سیگار کشیدن را ترک کنند بیشتر از بقیه است. در این صورت، این خواب به این معناست که شما در زندگی واقعی مشتاق سیگار کشیدن هستید و ذهن شما تصاویر سیگار کشیدن را در خواب به شما نشان می‌دهد. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. این خواب‌ها کاملا برای این گروه از افراد طبیعی هستند.

امیدواریم که این مقاله در درک بهتر مفهوم سیگار کشیدن و نماد سیگار در خواب به شما کمک کرده باشد. مطمئنا بار دیگر که خواب سیگار کشیدن را ببینید، به راحتی می‌توانید تعبیر آن را دریابید.

منبع:dreamingandsleeping

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب سیگار کشیدندود سیگار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


از میان معبران بزرگ مطیعی تهرانی به تعبیر خواب سیگار پرداخته است . او معتقد است سیگار به معنای کوتاهی عمر است و چنین نظر دارد که سیگار به عمر بیننده خواب اشاره می کند . با پرشین وی همراه باشید.

تعبیر خواب سیگار به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

سیگار نیز تعبیری چون دیگر وسائل تدخین دارد. کلا سیگار در خواب تلخ کامی است ولی استثنائا به کوتاهی عمر بیننده خواب
و کسی که سیگار را می کشد و کوتاه می کند اشاره ای می نماید. چپق طول و اندازه ندارد و با دود کردن توتون
طول چپق کوتاه یا بلند نمی شود. قلیان نیز شکل ثابت دارد

و این ها عموما وسائل تدخین و در خواب های ما نشان تلخ کامی هستند اما سیگار چون قد و اندازه دارد و با کشیدن
کوتاه می شود معبران با عمر و زندگی بیننده خواب و کشنده سیگار ارتباط داده اند.

تشدید تصلب شرایین: مصرف دخانیات سبب آسیب به پوشش جدار عروق از جمله عروق خونرسانی کننده قلب،
مغز و سایر اعضای بدن میشود. جدار آسیب دیده سرخرگها در مقابل تشکیل پلاک آترواسکلروز
(تصلبشرایین) آسیب پذیرتر هستند. استعمال روزانه حتی یک تا سه نخ سیگار هم سبب تشدید
اترواسکلروز عروقی می شود.تعبیر خواب سیگار

• افزایش احتمال لخته شدن خون: استعمال سیگار با افزایش چسبیدندگی پلاکتها به یکدیگر موجب آسانتر شدن
تشکیل لخته و افزایش احتمال انسداد شریان ها میشود. لخته خون درصورت انسداد سرخرگها میتواند منجر
به بروز سکته قلبی، سکته مغزی و بیماری سرخرگهای محیطی شود.

شاید اثر لخته کننده سیگار حتی مهمتر از نقش آن در ایجاد تصلب شرایین بوده می تواندبا ایجاد لخته موجب
سکته قلبی و مغزی حتی در افراد سالم بدون تصلب شریانی شود.

• اختلالات کلسترول خون : استعمال دخانیات سبب کاهش کلسترول HDL یا “کلسترول خوب” میشود

• افزایش فشارخون: گرچه حتی یک نخ سیگار سیگار به طور مستقیم با تنگ کردن عروق سبب افزایش
موقتی فشارخون میشود اما استعمال مداوم سیگار سبب پر فشاری مزمن خون خواهد شد.

خواب گو , باشگاه خبرنگاران

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

در این بخش تعبیر خواب سیگار کشیدن را بررسی خواهیم کرد. برای همه ما پیش آمده که در خواب خود را در حال سیگار کشیدن ببینیم. از نظر معبران تعبیر خواب سیگار کشیدن و دود سیگار، عصبانیت ها و کسالت های زودگذر می باشد. برخی نیز این خواب را نمادی از عادات غلط و مضر انسان می دانند. در ادامه تمام تعابیر مربوط به خواب سیگار کشیدن را مرور می کنیم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

خواب سیگار کشیدن تقریبا 2 تعبیر دارد، یکی برای افراد سیگاری و یکی برای افراد غیر سیگاری. البته اگر شما قصد ترک سیگار را دارید یا اینکه کمی قبل سیگار را ترک کرده اید، دیدن این خواب بدیهی است. سیگار یک عامل تقریبا آرام بخش و یک عادت مضر است که کنار گذاشتن آن کاری بسیار دشوار می باشد، سیگار در خواب می تواند نماد عادات، تجربه های جدید و یا احساس خشم باشد.تعبیر خواب سیگار

 

در کتاب فرهنگ و تفسیر رویا آمده:

سیگار کشیدن در خواب نمادی از تلاش برای کنترل اعصاب می باشد. سیگار کشیدن عدات خیلی از افراد است، این عادت در خواب هم می‌تواند بیانگر عاداتی باشد که بر تصمیمات آن فرد تاثیرگذار است. دود سیگار در خواب نشانه کسالت ها و ناآرامی های ذهنی زودگذر می باشد.

 

 

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید: سیگار می تواند نشان دهنده تلخ کامی باشد. هرچه قد سیگار در خواب کوتاه تر شد و شما بیشتر سیگار کشیدید نشان دهنده کوتاه شدن عمر شما می باشد.

 

 

اگر شما سیگاری نیستید و خواب دیدید که در حال سیگار کشیدن هستید، یعنی شما حس کنجکاوی زیادی دارید و نمی خواهید دیگران به حریم خصوصی شما وارد شوند. این خواب هم چنین می تواند بیانگر یک عادت مخرب در زندگی و یا یک وسواس عجیب باشد که شما به آن مبتلا هستید، البته باید نظر خود درمورد استعمال دخانیات را هم در نظر بگیرید.

اگر ببینید که یک شخص سالم و غیر سیگاری در خواب تان سیگار می کشد، این خواب می تواند بیانگر نوعی نفاق و دعوای کوچک باشد. اگر شما مخالف استعمال دخانیات هستید، دیدن خواب سیگار کشیدن دیگران می تواند نمادی از اختلاف نظر شما با اطرافیان تان باشد که اگر ادامه داشته باشند می توانند به جر و بحث و دعوا تبدیل شوند.

 

 

اگر شما خودتان سیگار مصرف می کنید، این خواب نشان دهنده حالت آرام جسمی و روحی شماست. افراد سیگاری معمولا با مصرف سیگار ذهن خود را آرام می کنند و این در خواب هم صدق می کند. این خواب نشان می دهد که در حال حاضر درون شما کنترل احساسات و اشتیاقات شما را بر عهده دارد.

تعارف کردن سیگار به دیگران در خواب می تواند نشان دهنده نیاز شما به کمی استراحت و آرامش ذهنی می باشد. هم چنین خواب سیگار کشیدن می تواند به وابستگی ها شما نیز اشاره داشته باشد. اگر شما سیگار می کشید اما بازهم مخالف مصرف آن هستید و از عوارض آن به خوبی خبر دارید، این خواب بیانگر نقد شما نسبت به خودتان است. شما دائما در حال تجزیه و تحلیل خودتان هستید.

 

 

اگر در خواب در مکان هایی که سیگار کشیدن در آنها ممنوع است مشغول سیگار کشیدن بودید یعنی، شما دوست دارید چیزی را داشته باشید که متعلق به شما نیست. این خوای همچنین بیانگر حس ماجراجویی شماست، شما از تجربه های جدید زندگی به شدت استقبال می کنید.

 

 

اگر در خواب مشغول سیگار کشیدن به همراه دوستان خود بودید، یعنی شما باید خودتان را از یک نفر خاص در زندگی دور نگه دارید. شاید بیش از اندازه با کسانی وقت می گذرانید که اصلا شباهتی به شما، باورها و سلایق تان ندارند. دامنه دوستان و اطرافیان تان را کمی کوچکتر کنید و کسانی را نگه دارید که واقعا برای شما اهمیت قائلند.

 

 

اگر در خواب از سیگار کشیدن لذت می بردید و خوشحال بودید، بیانگر صلح و روال خوب زندگی شما می باشد. اگر سیگار شما دود زیادی داشت، یعنی اعتماد به نفس خوبی دارید زیرا که افراد با اعتماد به نفس پایین همیشه در رویاها مضطرب هستند و همیشه با یک سد رو خواب های شان مواجه می شوند. دیر می رسند، کسی دنبال آنهاست یا کسی در حال کاری مچ شان را می گیرد.

 

اختصاصی سایت پارس ناز

 

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

دیدن سیگار روشن و کشیدن آن در خواب، کوتاه شدن عمر و تلخکامی است. اگر کسی که سیگاری نیست، سیگار خاموش ببیند، موردی پیش می آید که باعث آزردگی خاطر او می شود.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت تعبیر خواب سیگار

Mahpishoni : سلام خانم هراتی
من دیشب خواب دیدم من و خانوادم سوار ماشین نامزد سابقم هستیم و ایشون راننده است ولی ماشین در حال حرکت نبود ایستاده بود و من صندلی عقب پشت راننده نشسته بودم بعد ایشون یه سیگار حشیشی به من داد که بکشم و بهم میگفت که اول یواش که زیاد نسوزه با کبریت روشنش کنم و آروم پک بزنم من هم کشیدم ومراقب بودم اگه بابام اومد کف ماشین قایمش کنم بابام نبینه(درواقعیت نه من سیگاریم و نه اون) بعد دیدم خواهرم که سوار ماشین پدرمه و انگار مریض شده بود و حالش بد بود و پدرم با سرعت زیاد داشت رانندگی میکرد که خواهرم رو به دکتر برسونه و مادر سعی میکرد کفشاشو بپوشه که بتونه با ماشین پدرم خواهرمو به دکتر برسونن نمی تونست چون پدرم عجله داشت و با سرعت ماشین رو میبرد و خواهرم لباس تور تنش بود. ( در واقعیت خواهرم یه کم مشکل روحی و ناراحتی داره و متاهل است)

فریبا هراتی : سلام. نامزد سابق شما دست روی دست گذاشته و هیچ فعالیتی برای رسیدن به شما انجام نمی دهد. او سعی می کند که بی خیال باشد و از مسائل زندگی اش فرار کند. شما متعلق به گذشته ی او هستید و احساس می کنید که حرف و نظراتتان برای او خیلی هم مهم نیست و اینکه او شما را نادیده می گیرد. او امیدوار است که شما هم مثل او باشید و خونسرد و بی خیال باشید. اما شما به خاطر خواهرتان دلشوره دارید و نمی توانید خونسرد باشید. پدر و مادرتان هم نهایت سعیشان را می کنند که بتوانند زندگی خواهرتان را در مسیر درستی هدایت کنند. خواهرتان احساساتش را به وضوح بروز می دهد و مادرتان در مقابل او، احساس می کند که جاپای قرص و محکمی ندارد ونمی داند که دقیقا باید چه کار کند. تشکر از همراهیتون.

Saeed : سلام خواب دیدم با یکی از آشنا در حال عبور از خیابون بودیم که دیدم یه هاون دستشه که داخلش یخ بود پرسیدم برای چی یخ رو میخوای بکوبی که گفت مادرم لازم داره بعد اول باقاشق به یخ ها ضربه زدیم بعد با دسته هاون یخ هارو میکوبید بعد از اون دیدم سیگار دستمه و متوجه شدم دوتا از دوستام سیگار به من دادند در حالی که من کلا سیگار نمیکشم و تو خواب از سیگار کشیدنم بدم اومد بعد یه کام
و در حالی که به طرف خونه میرفتم سیگار رو خاموش کردم

فریبا هراتی : سلام. آشنای شما سعی می کند که با تمام قوا و انرژی اش برای برآورده کردن خواسته ی مادرش ( یا به خاطر خرد و عقلانیت و احساس قلبی اش)، تلاش کند و عزم و اراده کرده است که احساسات سرد ( مثل ناامیدی برای حل مشکلات) و یا سردی روابط ( نسبت به کسی ) یا رکود اقتصادی موجود در زندگی اش را از بین ببرد. شما از منفی بافی های دوستانتان خوشتان نمی آید و نمی خواهید که متاثر از افکار منفی آنها باشید و از آشنایتان یاد می گیرید که به اهدافتان برسید. تشکر از همراهیتون.

pari : سلام خاب دیدم بردرزادم که ۷سالشه داره سیگار میکشه، عصبانی شدم سیگارشو گرفتم ازم ناراحت شد گفتم سیگار برات خوب نیست ، سیگارو داییش بهش داده بود سیگارو مچاله کردم گذاشتم توی جیب داییش و گفتم یبار دیگه ببینم سیگار به این دادی تیکه پارت میکنم

فریبا هراتی : سلام. برادر زاده ی شما به خاطر طرز فکر دایی اش ناراحت می شود و سعی می کند که از او تقلید کند که اینکار به ضرر برادر زاده تان است. شما از اینکه دایی او موجب شود که برادر زاده تان بد تربیت شود به شدت مخالفت و اعتراض می کنید. تشکر از همراهیتون.

Arezou : سلام خانم هراتي عزيز . پيرو خوابي كه چند روز پيش برام تعبير كرديد در زير همين متن ،من همام روز با نامزدم دعوامون شد و ايشون با عصبانيت خيلي زياد تلفن روي من قطع كرد دوباره تماس گرفتم باهاش گفت يه مدت با من كاري نداشته باش بعدهم معلوم نيست رابطه اكي ميشه يا نه

فریبا هراتی : سلام عزیزم. بگذارید به حال خودش باشد. اگر با شما راحت و صمیمی باشد خودش بر می گردد، اگر نه، امروز برود بهتر است از فردا!!

Arezou : سلام. خواب ديدم با آقايي كه تو رابطه هستيم يه جايي نشستيم من توي بغلش بودم چند نفرديگه هم بودن يادمه يه پسر بود و٢تا دختر ديگه كه نميدونم كي بودن ، دو تا سيگار پيچيدن روشن كردن سيگارا كمي بزرگ بودن ايشون يكم كشيد و بعد به من گفت ميكشي گفتم نه داد به دخترا در واقعيت من اصلا سيگار نميكشم خودش هم الان ٨ ماهه كه كلا سيگار و گذاشته كنار وحتي بوشم بهش ميخوره بدش مياد. من بهم برخورد كه سيگاري و كه ميخواست بده به من چرا داد به اونا بهش گفتم من اونو ميخوام بعد گرفت و داد به من، منم نكشيدم و گذاشتم اونجا اما تو خواب داشتم فكر ميكردم اين گُل بود سيگار نبود ؟؟!!

فریبا هراتی : سلام. دوست شما به خاطر مسئله ای ناراحت است و از بعضی مسائل بدش می آید و شما دوست ندارید که کسی باشید که باعث ناراحتی او می شود. شما به او می گویید که از اینکه وسواس بخرج دهید و باو گیر دهید و بخواهید کنترلش کنید خوشتان نمی آید کما اینکه دوست ندارید که او به شما گیر دهد و نسبت به شما وسواس بخرج دهد. ( اما در عین حال خودتان اهل این هستید که او را کنترل کنید و نسبت به او نوعی وسواس ذهنی دارید و او هم نسبت به شما همینطور است). تشکر از همراهیتون.

b : سلام وقت بخیر .
خواب دیدم رفتم تو خونه ایی کهنه پیش دوستانی آشنا حداقل در خواب و یک سیگار سفیدی از دوستی گرفتم و روشن کردم و تا نصف کشیدم که یدفعه متوجه شدم برادرم صدام میکنه . اومدم بیرون دیدم با برادرزادم اومده و یک فلفل دلمه ی سبز بزرگی که عمودی از وسط دو نیم شده با دوتا نهالی که چسبیده به درون فلفل دلمه بود آورد برام . بهش گفتم الان بهترین موقع برای سرمایه گذاریه . گفت کل کنجد رو فروختم و پنجاه میلیون پولش شد و همشو خرجش کردم . و پولم تموم شد .
ممنون بابت فرصتی که میزارید .

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما به ایده های قدیمی که در گذشته داشته اید فکر می کنید و یاد بعضی از مسائل باعث ریلکس شما می شود. برادر شما می داند که شما در انجام کارهایتان بسیار قویت و سرسخت عمل می کنید و توانایی شما برای مبارزه برای رسیدن به اهدافتان بالاست. او می خواهد که به شما پیشنهاد کند که کاری را از اول با او شروع کنید و در این کار با او شریک باشید. شما احساس می کنید که برای موفقیت در اینکار انرژی لازم را دارید ولی او سرمایه ی کافی برای شروع این کار را ندارد و یا اینکه خودش را دست کم می گیرد و فکر می کند که امکان ندارد بدون وجود شما بتواند در انجام اینکار به موفقیت برسد. او برای خودش به تنهایی، اعتباری قائل نیست. تشکر از همراهیتون.

فاطمه : سلام خسته نباشيد
من خواب ديدم با اقايي كه خواستگارم هستند رفتم بيرون بعد تو يك مغازه ايي رفتيم و داشتيم نگاه ميكرديم لباس ها رو بعد اين اقا رفت سمت دو تا دختر كه انگار از شاگردانش بود شروع كرد حرف زدن،من ناراحت شدم از اينكه با اونها حرف زد و اون اقا فهميد و سريع خداحافظي كرد و اومد پيش من،بعد تو خيابان داشتيم راه ميرفتيم و من چون ناراحت شده بودم باهاش حرف نميزدم و با فاصله ازش راه ميامدم بعد ديدم شروع كرد سيگار كشيدن و شلوارش رو خيلي كشيده بود روي پيراهنش ،من گفتم بدم مياد از اينكار كه به خاطر ناراحتي،كسي سيگار بكشه(ايشون در واقعيت گفتن كه قبلاً سيگار ميكشيدن).بعد يه اقايي كه انگار برادر خواستگار من بودن با ما داشت راه ميامد و با من حرف ميزد و رفتيم تو يك مغازه و من دقيق يادم نيست يه چيزي مثل گردنبند يا دستبند گرفتم و همچنان با خواستگارم حرف نميزدم و از مغازه اومديم بيرون.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما رفتار خواستگارتان را تحت نظر دارید و برای شما نوع ارتباطات او با دیگران حساس و مهم است. شما نسبت به او حسادت می کنید و این اشتباه شماست که اعتماد به او نداشته باشید و بخواهید مرتب او را کنترل کنید. او سعی می کند در اینصورت که احساساتش را از شما مخفی نگه دارد و به خاطر بی اعتمادی و حسادت شما عصبانی و ناراحت می شود. شما با جنبه هایی از خواستگارتان خیلی راحت هستید و آنها را تایید می کنید و سعی می کنید که به او متعهد بمانید و خواسته هایتان را بدست بیاورید. اما حرف نزدن شما فقط باعث می شود که او جلوی شما با کسی صحبت نکند ! پس عاقلانه رفتار کنید. تشکر از همراهیتون.

Vahideh : سلام خانم هراتی عزیز
١/تو خواب همسرم رو میدیدم با لباسی که روز محضر(برای وکالت طلاق) تنش بود(یه تیشرت آبی نفتی با طرح حروف انگلیسی زرد رنگ) از پشت سر میدیدمش تو راه‌پله طبقه١که داشت سیگار می‌کشید و میخواست بره بالا. ته‌ریش داشت و انگار پیرتر و خسته شده باشه از فشارها/٢/ میدیدم که داخل حریم خونه‌ای هستم که شبیه خونه‌های مراکش بود. یه مردی رو پشت‌بومش بود من رفتم سمتش.گشت‌بومش هم قابل استفاده بود. انگار شبیه همسرم بود، ولی میدونستم پدرمه! آلتش رو درآورده بود از زیر ردای سفیدش (شبیه لباس اعراب) که میفهمیدم اون آلت همسرم هست که در حالت برانگیخته بود. و من میخواستم طبق درخواست اون مرد باهاش رابطه فیزیکی داشته باشم
لطفا دو حق خواب کسر بفرمایید. بین این دو خواب بیداری بوده (لطفا مخفی باشه)

فریبا هراتی : سلام. همسر شما ناراحت است و از رفتاری که داشته و عاقبت کارش پشیمان است. حالا او متوجه شده که چه کار کرده که البته دیر است ( اگر متوجه نمی شد همچنان به رفتار سابقش ادامه می داد!). شما به اوج موفقیت خواهید رسید. گشایش کار می یابید. خردمندانه رفتار کرده اید و نباید فکر کنید که این استرس ناشی از طلاق به ضرر شماست. شما به ثروت رسیده یا خواهید رسید و اقتدارتان بالا خواهد رفت. شما خیلی بهتر از اینکه همسرتان بخواهد از شما مراقبت کند، قادر خواهید بود که از خودتان مراقبت کنید. تشکر از همراهیتون.

Vahideh : ببخشید، منظورتون از پشیمونی، پشیمونی در قبال طلاق هست و یا در مورد استادبازی‌ها و خطاهای سنگینی که انجام داده؟؟؟

فریبا هراتی : پیر و خسته بودن او و سیگار کشیدنش به پشیمانی او اشاره می کند ولی شما مطمئن باشید که ذات او همان است که بود. او از اینکه چنین موقعیت نابی را با خباثت خودش خراب کرده پشیمان است. شما به دل خودتان نگاه نکنید! او قادر به انجام کارهاییست که شما قادر به انجامشان نیستید پس دلتان برای او نسوزد.

b : سلام روزتون پر برکت و عشق باشه ..
خواب دیدم پسر صاحب خونم یه بسته سیگار داشت وقتی درشو باز کرد دوتا دونه سیگار توش بود . یکیش رو به یک مرد دیگه که کنارش وایساده بود نعارف کرد و اونم گرفتش و یکی دیگه رو بهم تعارف کرد.دستام وقتی داشت تعارف میکرد مثل حالت دست به سینه بود و اراده ی منو برای باز شدن از حالت دست به سینه برنمیتافت و بالاخره باز نشدن و پسر صاحب خونم سیگار رو برگردوند و داخل پاکتش گذاشت . خودشم گویا قصد کشیدن نداشت . هم سیگار داشت و هم فندک . خودشم فک نمیکنم سیگار باشه ..
ممنون معرفت شمه مثل همیشه هستم .

فریبا هراتی : سلام. تشکر همینطور برای شما. پسر صاحب خانه ی شما می خواهد شما را تحلیل کند و بفهمد که شما تا چه اندازه حاضرید احساس درونی تان را برای او رو کنید. او این قدرت را در وجود خودش می بیند که بتواند اعتماد دیگران را جلب کند تا آنها از نگرانی ها و مشکلاتشان برای او بگویند. اما شما دوست ندارید که دیگران به شما و حریم خصوصی تان راه پیدا کنند. نه می خواهید که آرامشتان را تعریف کنید و نه مشکلاتتان را و عاقل تر از این هستید که با هر پیشنهاد دوستی و صمیمیت، مرزها و حریم خصوصی تان را بشکنید و حرف دلتان را برای کسی بزنید. شما روی خودتان کنترل شدیدی دارید و مراقب هستید که چه می گویید و چه نباید بگویید. هر چند که خمیر مایه ی وجودی پسر همسایه تان اینطور است که می تواند خیلی زود جرقه ی تازه و ایده ی جدیدی را مطرح کند که از کسی به راحتی حرف بیرون بکشد. تشکر از همراهیتون.

ava : وای باورم نمیشه اینقدر درست بود

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

تعبیر خواب سیگار کشیدن ( تعبیر خواب تعارف سیگار ، تعبیر خواب دود سیگار ، تعبیر خواب سیگار کشیدن بدون دود ، تعبیر خواب جا سیگاری و… ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

1- سیگار کشیدن در خواب نشانه وجود اضطراب و ترس و همچنین نشانه سرکوب احساسات است.2- اگر واقعا در خواب سیگاری باشید، این خود میتواند پیامی باشد که سیگار را ترک کنید. احتمالا خطراتی در کمین شماست که بهتر است حواستان را بیشتر جمع کنید.3- تعبیر خواب سیگار کشیدم : اگر در خواب دیدید که سیگار می کشید در حالی که در واقعیت سیگاری بودید تعبیرش این است که تمایل دارید که سیگار را ترک کنید. برای افراد سیگاری این خواب نشانه نگرانی شما در مورد سلامتی تان می باشد. اما اگر سیگاری نبودید و خود را در حال سیگار کشیدن دیدید تعبیرش این است که باید مراقب باشید و از شایعات دوری کنید. این خواب همچنین نشانه تلاش شما برای محافظت از شخص خاصی در زندگی است.4- دیدن خواب سیگار کشیدن: اگر خواب دیدید که از کشیدن سیگار لذت می برید تعبیرش این است که در روزهای آینده آرامش به سوی شما بازخواهد گشت.5- اگر در عالم خواب دیدید که عده ای به صورت دسته جمعی سیگار می کشیدند تعبیرش این است که شما دوست دارید در جمع دوستانتان باید و با آن ها بیشتر معاشرت کنید.6- اگر در خواب دیدید در جایی سیگار می کشیدید که استعمال آن ممنوع بود تعبیرش این است که چیزی را م یخواهید که به دست آوردنش تقریبا غیر ممکن است.7- تعبیر سیگار کشیدن مردان در خواب نشانه این است که آن شخص به زودی از شما حمایت می کند.تعبیر خواب سیگار

8- تعبیر خواب تعارف سیگار : اگر خواب دیدید که به کسی سیگار تعارف می کنید تعبیرش این است که دوست دارید دیگران را از ترس و اضطراب دور کنید و به آن ها آرامش دهید.

9- تعبیر خواب دود سیگار : اگر در خواب تان دودی که از سیگار بلند می شد سیاه بود تعبیرش این است که در آینده ضرر زیادی به شما خواهد رسید. این ضرر ها ممکن است جانی یا مالی باشد10- اگر در خواب تان دور سیگار سفید بود تعبیرش این است که در کوتاه مدت به موفقیت خواهید رسید و به آنچه دنبالش هستید دست پیدا خواهید کرد.11- اگر در خواب دیدید که کسی سیگار دود می کرد و دودش را در صورتتان می دمید تعبیرش این است که روابط شما با آن شخص به مشکل برخورده است و تحت فشار زیادی قرار دارید.

12- تعبیر خواب سیگار کشیدن بدون دود : اگر در خواب دیدید که سیگارتان بو نداشت تعبیرش این است که در زندگی نا امید هستید و چیزی شما را خوشحال نمی کند.

تعبیر خواب جا سیگاری به گفته ی منوچهر مطیعی :13- خواب زیر سیگاری چون از ابزار تدخین است و تعبیری مشابه دیگر از ابزار این عمل دارد و علت و انگیزه ای است برای تالم و ناراحتی و تلخ کامی .14- اگر در خواب ببینید که زیر سیگاری دارید ولی سیگار یا پیپ نمی کشید و دود نمی کنید در آستانه کاری قرار گرفته اید که اگر انجام دهید لااقل خودتان را اندوهگین می کند و احیانا دودش به چشم شخص خودتان می رود .15- اگر خواب دیدید کسی مقابل شما زیرسیگاری گذاشت ، این کار در بیداری یک نوع حسن خدمت است اما در خواب خصومت و دشمنی است و خواب شما می گوید شما را تلخ کام می کند . اگر شما هم این کار را کردید تعبیر وارون دارد .16- تعبیر خواب شکستن زیر سیگاری نجات از غم و رنج است .17- تعبیر خواب جاسیگاری شکسته نیز رهایی از غم است اما شکستن و دور افکندن آن بهتر است .

تعبیر خواب چپق کشیدن به گفته ی منوچهر مطیعی تهرانی :18- چپق طول و اندازه ندارد و با دود کردن توتون طول چپق کوتاه یا بلند نمی شود . قلیان نیز شکل ثابت دارد و این ها عموما وسائل تدخین و در خواب های ما نشان تلخ کامی هستند اما سیگار چون قد و اندازه دارد و با کشیدن کوتاه می شود معبران با عمر و زندگی بیننده خواب و کشنده سیگار ارتباط داده اند .

ترجمه : معصومه راهی

تعبیر خواب سیگار خریدن ، معنی سیگار خریدن در خواب های ما چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب یخچال پر از ماهی ، معنی دیدن یخچال پر از ماهی در خواب ما چیست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.تعبیر خواب سیگار

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

اگر در خواب ببینید که سیگار می خرید معنی خواب این است که به شما رنج و غم می رسد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب دیدن نمک ، معنی دیدن نمک در خواب های ما چیست

برای بهتر ارائه شدن این بحث تعبیر خواب سیگار  را در شرایط مختلف از معبران بزرگ برای شما آورده ایم.

منوچهر مطیعی

اگر در خواب خود سیگار ببینید معنی خواب مانند بقیه وسایل دود کننده غم و تلخ کامی است.

بسیاری از معبرین دیدن سیگار در خواب را عمر بیننده خوب می دانند که اگر بلند باشد عمر طولانی است و اگر کوتاه باشد عمر کوتاه بیننده خواب است.

کتاب فرهنگ تفسیر رویا

اگر در خواب دیدید که سیگار می کشید معنی خواب شما کنترل اعصاب است.

اگر در خواب خود را در حال سیگار کشیدن دیدید معنی خواب شما این است که عادات بدی دارید که شما دارید و تصمیم گیری ها به ضرر شما عمل می کنند است.

دیدن سیگار کشیدن می تواند به معنای آسایش باشد.

اگر در خواب ببینید که از سیگار دود می آید معنی خواب کسالت و غم است و نتیجه آن افسردگی است.

البته افسردگی و بیماری و رنج حاصل از سیگار طولانی نیست و گذرا است.

سیگار کشیدن

اگر در خواب دیدید که سیگار می کشید معنی خواب عادت های شما است که می تواند خوب باشد و یا بد باشد و این عادت ها تاثیر مستقیمی روی تصمیمات و حرکات شما می گذارد.

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

تعبیر خواب سیگار
تعبیر خواب سیگار
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *