تعبیر خواب شیر

تعبیر خواب شیر
تعبیر خواب شیر

در ادامه مجموعه مقالات بازده درباره تعبیر خواب در این نوشتار درباره تعبیر خواب شیر نکات بسیار جالبی بیان می کنیم. دیدن شیر در خواب می‌تواند نشانه‌ی قدرت، شجاعت، قاطعیت و توانایی باشد. شیر نشان‌دهنده‌ی احساسات سلطه‌جویانه، احساساتی مانند پرخاشگری نسبت به آدم‌های اطراف در اعماق وجودتان است. هم‌چنین ممکن است شیر نشان‌دهنده‌ی این باشد که زندگی‌تان در موقعیتی خطرناک قرار گرفته‌است.

اگر خواب یک شیر در جنگل را ببینید می‌تواند نشان‌دهنده‌ی ویژگی‌هایی مانند وفاداری، اصالت، احترام و تسلط شما بر اطرافیان‌تان باشد. شیرها نماد نفوذ شما در آدم‌های اطراف‌تان هستند. خواب شیر می‌تواند به این معنی باشد که باید در روابط‌تان وفادارتر و راستگوتر باشید.

شیر سلطان جنگل است و نشان‌دهنده‌ی سلطه داشتن روی دیگران است. تعبیر خواب شیر می‌تواند این باشد که مایل هستید سلطه‌تان را روی دیگران حفظ کنید، یا می‌تواند نشانه‌ی این باشد که فردی دیگر روی شما کنترل دارد. بسته به سناریوی خوابی که دیده‌اید، تعبیر خواب شیر می‌تواند متفاوت باشد.

دیدن شیر در خواب نشان می‌دهد شما باید همیشه شرایط‌تان را تحت کنترل داشته‌باشید. شیر نشان می‌دهد شما باید همیشه در زندگی‌تان مراقب روحیه و جوشش ناگهانی خشم خود باشید.

تعبیر خواب شیر

مطلب مرتبط: تعبیر خواب سگ: ۵ تعبیر دیدن سگ در خواب از نظر تحلیلگران خواب

شیر سلطان جنگل است. او با قدرت،‌شجاعت،  عظمت و صلابت حکومت می‌کند. خانواده مهم است. او با دانایی، و گاهی با درنده‌خویی عدالت را برقرار می‌کند. شیر در خواب شما نماد قدرت، شکوه، و غرور است. تعبیر خواب شیر می‌تواند این باشد که به اعتقادات خود پایبند هستید. دوست دارید کارها را به شیوه‌ی خودتان انجام دهید، که این در زندگی شخصی و حرفه‌ای به کمک‌تان می‌آید.

این خواب به شما کمک می‌کند بر هیجان‌های منفی غلبه کنید. شیر به شما یادآوری می‌کند که قوی هستید. شما روی دیگران تاثیر می‌گذارید، پس مهم است که وقتی در رأس مسئولیت هستید دیگران شما را چگونه می‌بینند. شما باید مراقب رفتارتان با اطرافیان باشید. از طرف دیگر شیر می‌تواند به شما هشدار دهد که نیاز دارید تحت کنترل باشید. مراقب باشید که کنترل شدن برایتان به عادت دائمی تبدیل نشود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب مو: ۶ تعبیر خواب ریزش مو، کوتاه کردن مو و همه خوابها درباره مو

دیدن شیر ماده در خواب می‌تواند به این معنی باشد که شما با سرسختی به موفقیت می‌رسید. هرگز تسلیم نشوید. به رفتن ادامه دهید تا به اهداف‌تان برسید. هم‌چنین تعبیر خواب شیر ماده می‌تواند غرایز مادرانه‌تان باشد. شما شدیدا از کسانی که عاشق‌شان هستید و چیزهایی که به آن‌ها علاقه دارید، مراقبت می‌کنید.

شیر رام در خواب شما می‌تواند به این معنی باشد که خیلی راحت طلب  شده‌اید. شاید لازم باشد روش انجام کارهایتان را تغییر دهید. این می‌تواند درباره‌ی زندگی شخصی‌تان باشد و شاید وقت آن رسیده عادت‌های قدیمی را که دیگر به دردتان نمی‌خورند، تغییر دهید. چه کاری انجام می‌دهید که به شما آسیب می‌زند؟ چه چیزی وجود دارد که بدون آن هم می‌توانید زندگی کنید؟ چه چیزی زندگی‌تان را بهتر می‌کند؟ شما خودتان می‌دانید کدام عادت‌ها را باید ترک کنید. این محرکی است که شما را به مسیر درست ترغیب می‌کند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب بارداری: ۱۲ تعبیر تمام خواب های مربوط به حاملگی

دیدن حمله‌ی شیر در خواب به این معنی است که چیزی یا شخصی شما را به سوی خودتخریبی می‌راند. این به چه معنی است؟ این فرد چه کسی می‌تواند باشد؟ چه کسی شما را به مسیری می‌کشاند که با اهداف‌تان هماهنگ نیست؟ شما باید با چالش‌ها رو به رو شوید، از پس آن‌ها بر بیایید و به راه‌تان ادامه دهید.

دیدن شیر در حال شکار طعمه پیام خودکفایی را به همراه دارد. شما شدیدا مستقل هستید و دوست دارید وقت‌تان را در تنهایی سپری کنید. شما در حال حاضر سرنوشت‌تان را تحت کنترل دارید. وقتی در خواب‌هایتان شیر در حال تغذیه است می‌تواند نشانه‌ی مشکلات کاری باشد. شیر این پیام را به همراه دارد که وقتی با دیگران رو در رو می‌شوید همه‌چیز با راستگویی و امانت‌داری درست می‌شود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ناخن: ۵ تعبیر دیدن ناخن در خواب که خیلی واقعی است

تعبیر خواب کشتن شیر  این است که برای گرفتن تصمیم‌های بزرگ تحت فشار هستید. کمی وقت بگذارید تا دقیق‌تر بررسی کنید. اگر احساس می‌کنید بیش از حد تحت فشار هستید،‌ نه بگویید. دیدن خواب شیر مرده مثبت است. تعبیرش می‌تواند این باشد که شما با موفقیت از پس چالش‌های جدی، که برایتان دردسرهای قانونی درست کرده، بر می‌آیید.

اگر در خواب یک شیر سیاه دیدید، از انرژی‌های منفی اطراف‌تان آگاه باشید. فردی دارد از مقام‌اش برای آسیب رساندن به شما و دیگران استفاده می‌کند. این فرد چه کسی می‌تواند باشد؟ شما برای آشکار کردن حقیقت چه کاری می‌توانید بکنید؟ دیدن شیر سفید می‌تواند نشان‌دهنده‌ی قدرت شما باشد. این خواب نشان می‌دهد اگر دانایی، قدرت، و شجاعت‌تان را به کار بگیرید می‌توانید به هرچه می‌خواهید دست پیدا کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب مرده: ۵ نکته در مورد تعبیر دیدن مرگ و مردن در خواب

این خواب تعبیرش این است که شیر از مسیر شما عبور می‌کند تا قدرت و شجاعت شما را تقویت کند و شما بتوانید بدون ترس در مسیر حقیقت قدم بردارید.

یکی از سناریوهای رایج خواب‌های مربوط به شیر این است که ببینید یک شیر شما را تعقیب می‌کند. در این خواب شما سعی می‌کنید فرار کنید و از شیر جلو بزنید اما در نهایت شیر شما را شکار می‌کند. در اکثر موارد گریختن از چنگ شیری که دنبال‌تان می‌کند غیرممکن است. شما تمام چیزهای قابل تصور را امتحان می‌کنید، اما شیر هنوز پشت سر شما است.

در چنین سناریوهایی شیر می‌تواند نشان‌دهنده‌ی جوانبی از شخصیت ما باشد که سعی داریم از آن فرار کنیم. شاید بخشی از شخصیت شما می‌خواهد زندگی‌تان را تغییر دهد، اما شما هم‌چنان مسیر اشتباهی را انتخاب می‌کنید که روی روابط‌تان تاثیر می‌گذارد.

هم‌چنین این خواب می‌تواند نشانه‌ی احساس خشم و پرخاش باشد که در زندگی نسبت به دیگران دارید. اگر این هیجان‌ها را در خودتان محبوس کنید،‌ اغلب راه خودشان را به خواب‌های شما باز می‌کنند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب خیانت: ۶ معنی دیدن خیانت در خواب از نظر متخصصان

دیدن حمله‌ی شیر در خواب می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که به مسیری مخرب وارد شده‌اید. شاید در بیداری شرایطی دارید که شما را کاملا ویران کرده و پیشرفت را برای شما دشوار کرده‌است.

اگر شیر شما را گاز گرفت می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این باشد که آدم‌هایی در زندگی‌تان هستند که تاثیری بسیار منفی روی شما دارند. شاید وقت آن رسیده‌است به روابط سمی که مدام “شما را گاز می‌گیرند” پایان دهید. وقتی یک بار نه بگویید، زخم‌هایتان به مرور زمان التیام می‌یابد.

ترسیدن از یک شیر در خواب می‌تواند به این معنی باشد که شما از مشکلات زندگی‌تان آگاه هستید و باید با آن‌ها رو به رو شوید. گاهی ضمیر نیمه‌آگاه‌تان به شما می‌گوید که دیگر نمی‌توانید پشت درهای بسته مخفی شوید، باید مشکلات‌تان رو به رو شوید.

تشدید مشکلات در خانه. اگر خواب ببینید شیری به درون خانه قدم می‌گذارد نان از آن دارد که با مشکلاتی روبرو خواهید شد. این مشکلات می‌تواند هر چیزی باشد از مورد سرقت قرار گرفتن تا مورد خیانت واقع شدن.

مطلب مرتبط : تعبیر خواب: تفسیر و معنی واقعی ۲۱۰ خواب که همه ما تا به حال دیده ایم

چنین خوابی نشان می‌دهد که ما قدرت کنترل هر چیزی را بخواهید به دست خواهید گرفت.

در صورتی که چنین خوابی ببینید حاکی از آن است که دشمنی بسیار قدرتمند دارید. کسی که خواب می‌بیند شیری آزاد و رها در حال دویدن است، باید آن را به عنوان هشداری برای شری که گریبان گیرش خواهد شد در نظر بگیرد.

چنین خوابی خبر از اندوه و پریشانی می‌دهد. معنی این خواب پیش‌بینی ناراحتی و رنج است.

اگر خواب شیری را ببینید که اهلی شده است بر دشمنان‌تان پیروز خواهید شد. اگر توانستید این حیوان را رام کنید، معنی‌اش آن است که قادر خواهید بود هرچه را بخواهید تحت کنترل بگیرید.

دیدن چنین خوابی نشانه‌ی افزایش هوش است. رام کننده‌ی شیر توانایی شما در افزایش جنبه‌های هوش و زیرکی شخصیت‌تان را نشان می‌دهد.

چنین خوابی نشانه‌ی شکست دادن دشمنان است. کسی که خواب شیری را در قفس ببیند، به معنی آن است که موانع سر راهش را به راحتی از میان بر خواهد داشت.

دیدن چنین خوابی به معنی از دست دادن ثروت است. اگر خواب دیدید شیری شما را تعقیب می‌کند این خواب‌تان نشان می‌دهد که ثروت خود را از دست خواهید داد.

چنین خوابی نشان از خطری دارد که بر آن غلبه خواهید کرد. شما قادر خواهید بود خطرهای احتمالی را از پیش رو بردارید هرچند ممکن است این کار دل و جرات زیادی بطلبد.

این خواب پیش بینی می‌کند در کسب و کاری پر ریسک وارد خواهید شد. حتما مطمئن شوید ریسک‌هایی که می‌کنید ارزشش را داشته باشد چون ممکن است کسب و کارتان از دست برود.

این خواب موفقیت شما در تمام امور را پیش بینی می‌کند. چنین خوابی پیروزی و موفقیت شما را در بسیاری از جنبه‌های زندگی نشان می‌دهد.

این خواب نشانه‌ی قدرت و پرستیژ است. تیر اندازی به شیر اثبات می‌کند که شما در جنگ بین خیر و شر پیروز خواهید شد.

تعبیر خواب شیر

اگر خواب پوست شیر ببینید نشانه‌ی شادمانی و ثروت است. دوران شاد زندگی در شرف آغاز شدن است که با خود شعف و شادمانی زیادی به همراه خواهد آورد.

چنین خوابی نشانه‌ی ثروت و سعادت است. این حیوان بدنی پر مو دارد که باعث می‌شود اشرافی و پر ابهت به نظر برسد، در نتیجه دیدن خز و یال آن در خواب وعده‌ی ثروت و موفقیت می‌دهد.

چنین خوابی نشان از شجاعت دارد. این خواب نشان می‌دهد که وقتی باید کارهایی انجام شود هیچ ترسی نخواهید داشت چون طریقه‌ی مدریت برخورد با مشکلات را بلد هستید.

چنین خوابی حاکی از افزایش اعضای فامیل است. خواب بسیار خوش یمن به ویژه برای کسانی که دوست دارند صاحب فرزند بشوند.

اگر زنی خواب شیری را ببیند که غرش می‌کند باید دست رد به سینه‌ی مردی بزند، این خواب درباره‌ی مردی نامناسب که قصد دارد او را به زندی بگیرد هشدار می‌دهد.

اگر شیر جوانی را در خواب ببینید خطری جزئی پیش روی‌تان خواهد بود: حتما از هر مقاومتی اجتناب کنید.

چنین خوابی نشان می‌دهد که از شما درخواست انجام لطفی صورت خواهد گرفت. اگر خواب شیری را در بیابان دیدید، چنین خوابی یعنی کسی از راه دور درخواست کمک از شما خواهد کرد.

اگر خواب شیر لنگ دیدید بیشتر مراقب خود باشید. این خواب نشان می‌دهد بابد مراقبت از خودتان را آغاز و بیش از پیش به سلامتی‌تان توجه کنید.

طاعون، بیماری، مرض. در چنین حالتی شیر نمادی بد شگون به حساب می‌آید که فقط رنج و پریشانی را پیش بینی می‌کند.

چنین خوابی خبر از آسیب دیدن اعضای خانواده ادارد. کسی که در خواب شاهد آن است که شیر می‌ترسد وارد مسجد شود معنی بدی دارد؛ که نشان می‌دهد خانواده، دوستان نزدیک و سایر خویشاوندان‌تان را یک دشمن به وحشت خواهد انداخت.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب مار: ۶ نکته اثبات شده درباره تعبیر دیدن مار در خواب

برای اکثر مسیحیان شیر نشان‌دهنده‌ی نمادی از خدا است. اگر در اطراف یک شیر احساس امنیت می‌کنید، می‌تواند نشانه‌ی محافظت و مکانی برای التیام باشد. اگر در زندگی‌تان آسیب دیده‌اید، یک شیر محافظ می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این باشد که باید روی التیام آن زخم‌ها تمرکز کنید. شیرها نماد خوبی، و بازنمای قدرت خدا هستند.

اگر در خواب از یک شیر فرار کنید، تعبیرش می‌تواند این باشد که از خدا فرار می‌کنید. شاید وقت آن رسیده‌است که زندگی‌تان را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا در مسیر درست هستید یا نه.

چنین خوابی نشان می‌دهد که باید خودتان را برای نبردی آماده کنید و جسارت به پیش تاختن را در خود تقویت کنید.

شیر نوشیدنی در خواب نشانه‌ی پیروزی بر دشمنان است.

به قدرت و سلطنت دست پیدا خواهید کرد یا از توانایی‌های بسیار بی‌نظیری برخوردار خواهید شد. کسی که خواب ببیند گوشت شیر می‌خورد نشان از انرژی فوق‌العاده و قدرت بسیار زیادی دارد که آن شخص به دست خواهد آورد.

اگر بتوانید در عالم خواب، شیری را رام کنید و مطیع خود سازید، احتمالا پس از پذیرفتن مسئولیت یک پروژه یا صرف انرژی و وقت برای انجام یک کار، به پیروزی و موفقیت دست پیدا خواهید کرد.

دیدن سر یک شیر از فاصله‌ی بسیار نزدیک در عالم خواب، آن‌قدر که بتوانید دندان‌های‌اش را به راحتی ببینید، نشانه‌ای هشداردهنده از این مسئله است که تلاش‌های‌تان برای رسیدن به قدرت یا کنترل یک مجموعه با شکست مواجه خواهد شد.

حمله به یک شیر، با چاقویی در دست، در عالم خواب به این معنی است که ممکن است در آینده‌ای نزدیک گرفتار فریب و نیرنگ شوید، و شاهد رفتاری غیر منصفانه‌ از جانب رقیبان‌تان باشید؛ احتمالا آن‌ها از بی‌احتیاطی و بی‌توجهی‌تان به جزییات یا نادیده گرفتن مسائل مهمی در خصوص پروژه‌های کسب و کاری یا مسئولیت‌هایی که در حال حاضر بر عهده دارید، سوء استفاده خواهند کرد.

دیدن خواب شیری که در حال بازی کردن با یک سگ کوچک است – بدون آن‌که بخواهد آسیبی به سگ وارد کند – به این معنی است که در آینده‌ای نزدیک با فردی وارد رابطه‌ای صادقانه و با ارزش خواهید شد، و این رابطه را برای مدت طولانی حفظ خواهید کرد.

نوازش کردن پشت یک شیر و لمس یال‌های آن با انگشتان‌تان در عالم خواب، به این معنی است که در آینده‌ای نزدیک با فردی که به تازگی ملاقات کرده‌اید، وارد رابطه‌ای بسیار صمیمی خواهید شد.

آسیب دیدن توسط یک شیر بدجنس در عالم خواب نشانه‌ای از زیان و خسارت است. به این ترتیب، ممکن است برخی از دارایی‌های مالی یا مادی‌تان را از دست بدهید، یا در آینده‌ی نزدیک فردی از خانه‌تان دزدی کند.

دیدن خواب یک شیر آرام که تلاشی برای حمله به شما نمی‌کند یا نسبت به حضورتان بی‌تفاوت است، نشانه‌ای از این حقیقت است که در حال تلاش برای یافتن راهی برای ابراز خود هستید، ولی مهارت‌ها یا استعداد لازم را برای این کار ندارید.

مشاهده‌ی جسد یک شیر در عالم خواب که در مقابل‌تان بر روی زمین افتاده است، به این معنی است که پشتیبانی و انگیزه‌ی لازم را جهت ارضای جاه‌طلبی‌ها یا کسب موفقیت در برنامه‌ها یا پروژه‌های آینده‌تان در اختیار ندارید.

مشاهده‌ی شیری در عالم خواب که بر روی یک صخره در حال استراحت است یا به آرامی نشسته است، نشانه‌ای از پیشرفت و توسعه خواهد بود. این خواب ممکن است به این معنی باشد که در آینده‌ای نزدیک از لحاظ شغلی به ترفیع درجه یا پیشرفت دست می‌یابید، یا آدم‌های اطراف‌تان شما را مورد احترام و تحسین قرار می‌دهند.

اگر در خواب ببینید، یک شیر ظاهرا می‌خواهد به خانواده‌تان حمله کند و شما سعی می‌کنید از آن‌ها در برابر این شیر محافظت کنید، احتمالا یکی از رقیبان کسب و کار‌ی‌تان در تلاش است با سوء استفاده از اطلاعات شخصی‌تان شهرت‌تان را زیر سوال ببرد، و به این ترتیب، شما را پشت سر بگذارد.

اگر در عالم خواب، یک شکار را با یک شیر تقسیم می‌کنید، احتمالا در آینده‌ی نزدیک میزان ثروت شخصی‌تان به اندازه‌ي قابل ملاحظه‌ای بهبود می‌یابد، و دارایی‌های‌تان به صورت غیر منتظره به میزان زیادی افزایش خواهد یافت.

مشاهده‌ی یک شیر و یک روباه در عالم خواب که در مقابل‌تان در کنار هم در حال استراحت هستند، نشانه‌ای از وقوع یک رویداد ترسناک یا غیر منتظره‌ای است که ممکن است برای مدتی شما را حیران و بی‌دفاع کند، ولی به زودی قادر خواهید بود با موفقیت با این وضعیت مقابله کنید و در صورت وقوع مجدد چنین رویدادهایی، آن‌ها را تحت کنترل قرار دهید.

دیدن یک شیر زخمی در عالم خواب به این معنی است که برای دفاع از ایده‌ها و باورهای‌تان، فارغ از نظرات و بازخوردهای مختلف آدم‌ها و اطرافیان، باید بیش از پیش تلاش کنید.

اگر در خواب ببینید، در حال فرار کردن و پنهان شدن از دید شیری هستید که دائما تعقیب‌تان می‌کند و قصد دارد به شما حمله کند، احتمالا در آینده‌ی نزدیک با دشمنان و مخالفان قدرتمندی رو به رو خواهید شد، و هنگام برخورد یا تعامل با این آدم‌ها، جهت اجتناب از قرار گرفتن تحت نفوذ و تاثیر آن‌ها، باید نهایت احتیاط را به خرج دهید.

اگر در خواب ببینید، در حال غذا دادن به شیر – در قفس یا در حیات وحش – هستید، احتمالا در آینده‌ای نزدیک اتفاق فوق‌العاده لذت‌بخش و خوشایندی در زندگی‌تان رخ خواهد داد که بسیار خوشحال‌تان خواهد کرد.

منبع:dreamstop

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب شیرتعبیر خواب شیر درندهتعبیر خواب شیر سفیددیدن شیر در خواب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت





.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

فهرست این تعبیر:   تعبیر کلی   درگیری یا فرار از شیر   اعضای بدن مثل شیر   سایر موارد   is_jame_شیر وحشی

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟

تعبیر خواب شیر

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

شیر در میان حیوانات به بعضی خصایل خوب معروف است. اگر کسی در خواب شیر قوی الجثه ای را دید که نسبت به او حالت حشم وحمله ندارد، از شخص بزرگی سود می برد. اما اگر شیر به او حمله کرد و او با شیر در آویخت، با مرد بزرگی خصومت پیدا می کند. اگر بر شیر غلبه کرد، در نبرد با دشمن فاتح خواهد بود.

اگر شیر در حمله قصد ترساندن او را داشت، از بزرگی همین حالت درباره او ایجاد می شود و آن شخص قصد ترساندن وی را دارد تا بتواند از او سوء استفاده کند. اگر شیر از پشت سر به او حمله کرد و او را به زمین انداخت و به راه خود رفت، دشمنی حیله گر، قصد از پشت خنجر زدن به او را دارد که در کار خود ناموفق است چون به زمین افتاده و صدمه ای ندیده است.

اگر شیر در نزدیکی او غرش می کرد، شخصی پشت سر او سخت به بدگویی و انتقاد از وی مشغول است و اگر چند شیر دیگر در اطراف آن شیر، به غرش او گوش می دادند ولی خطری نداشتند، مردم چندان اهمیتی به گفته های آن شخص بدگو نمی دهند. اگر کسی دید که به شیری سوار بود که رام و مطیع او بود، به خواسته های خود چه کوچک و چه بزرگ می رسد ولی اگر شیر به ناگهان او را به زمین انداخت و رفت، در میانه کار، اشخاص همکار وی، او را تنها می گذارند.
اگر دید شیر، شکاری را می خورد، و او هم بعد از سیر شدن و رفتن شیر، از باقیمانده شکار شیر خورد، از دستگاه حکمران به او سود و منفعت می رسد.

تعبیر خواب شیر

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

kavir : سلام,خواب دیدم به همراه یک گروه جهانگرد وارد یک خونه باغ خیلی بزرگ شدم,سرتاسر این باغ پر از درخت های بسیار زیبا بود,انتهای باغ یک خونه ی خیلی قدیمی بود که از روی سقفش دو ردیف راه پله های عظیم به هم مرتبط بودن با یک بهارخواب بزرگ و سرتاسر پنجره,من پشت یک درخت ایستاده بودم که دیدم یک شیر نر با یال های بلند و روشن و قوی هیکل به سمت من از سقف خونه داره میاد پایین,خیلی عصبانی بود,من فقط توی خواب از خدا کمک خواستم که این شیر منو نخوره,به سمت من حمله کرد و افتاد روی من با عصبانیت,اما بعد خشمش تبدیل شد به عشق,با عشق بهم نگاه کرد و بعد منو محکم بغل کرد,این بار بجای اینکه اون روی من باشه من اومدم روی شیر و یک آن انگار عاشقش شدم,تا به سمت چپم نگاه کردم دیدم یک شیر ماده هم با محبت داره نگام میکنه,ممنونم

فریبا هراتی : سلام. شما فکرتان ناراحت است و سعی می کنید که به گونه ای در یک موقعیت خاص به دیگران کمک کنید. شاید از محیط و اطرافتان مطمئن نیستید و احساس می کنید که دیگران را خیلی درک نمی کنید و یا دیگران قادر به درک شما نیستند. اما شما آماده هستید که جنبه های مختلف اخلاقیات خودتان را بشناسید و پذیرای تغییرات پیش رویتان هستید. شما شخصیتی قوی و مسلط دارید و قادر هستید که در صورت لزوم، کارها را به خوبی رهبری کنید و کسی با همین شرایط به زندگی تان می آید و عاشق شما خواهد شد. شما باید سعی کنید که خویشتندار باشید و در مواقع عصبانیت با گذشت و مهربانی رفتار کنید. تشکر از همراهیتون.

faty : سلام خواب ديدم كه دو تا شير سمت من از راه پله ها بدو بدو اومدن بالا، و من خيلي ترسيده بودم و نميزاشتن برم پايين پله، بعد ليسم ميزدن سر و صورتمو
انگار من نزارن برم و مال خودشون بدونن
بهم حمله بجهت خوردنم نداشتنا،فقط نميزاشتن من اونجارو ترك كنم

فریبا هراتی : سلام. شما شخصیتی قوی و مسلط و شجاع دارید و قدرت رهبریتان در کارها بالاست. باید سعی کنید آرامشتان را حفظ کنید و پرخاشگری و تندخویی نکنید. شما به اوج موفقیت خواهید رسید. شما باید سعی کنید قبل از اینکه وارد کاری شوید، دقیق تر و روشمندتر فکر کنید و بعد دست به انجام آن کار بزنید. تشکر از همراهیتون.

Dhhhh : سلام؛
من و برادرم داخل اتاق بودیم و بیرون اتاق روبروی پنجره ۵ یا ۶ شیر ماده و یا نره جوان(بدون یال) و یک پلنگ سیاه(جگوار) که نسبتا بزرگتر از شیرها بود؛حضور داشتند که قصد وارد شدن به اتاق را داشتند .(پلنگ و شیرها با هم نمیجنگیدند و شیرها و پلنگ در ظاهر حالت حمله به ما را نداشتند).پلنگ سیاه پیشقدرم شد و روی نرده های اتاق پرید وتقلا میکرد وارد شود.
برادرم مقاومتی نشان نمیداد و از آنها نمیترسید، انگار که آنها را به چشم دوست میدید.به برادرم هشدار میدادم که اینها حیوانات وحشی هستند که برایش مهم نبود.از انجا که من هم زیاد ترسی نداشتم و همچنین کار چندانی از دستم بر نمی آمد،منتظر اتفاق بعدی بودم که از خواب بیدار شدم.

فریبا هراتی : سلام. شما همگی شخصیت هایی مصمم، قوی ، مغرور، مسلط، شجاع و سرکش دارید و باید سعی کنید که در هنگام عصبانیت بر خودتان مسلط باشید و از کوره در نروید. برادرتان در صورتی که خشمگین باشد می تواند احساسات خامی از خودش نشان دهد و رفتار بسیار خطرناکی داشته باشد و او باید مدام نگرش و احساساتش را کنترل کند. قدرت و اعتماد به نفس همه ی شما خصوصا برادرتان بالاست و وقار و ظرافت در رفتار و بینش او قویست. اما باید مراقب باشید بر حسب غرایزتان رفتار نکنید. تشکر از همراهیتون.

Niloo : سلام.خواب دیدم تو خونه یی که چند سال پیش زندگی میکردیم بودم و توی راه پله هایی که به پشت بام میرفتن چند تا سگ و یک ببر و یک شیر و گربه هست.و همشون حیوون های خونگیمون بودن.از بینشون ببره از بین دست و پام رد میشد و شیر هم پایین تر از من آروم روی یکی از پله ها نشسته بود.بعد انگار مامور اومد دم دره خونمون که حیوون ها را ازمون بگیره که مادرم بهش گفت اینا مال دوتا دخترام هست(یعنی دوتا خواهرام منو نمیگفت)که طلاق گرفتن.(در بیداری مجردن طلاق هم نگرفتن)مامانم الکی این حرف را زد تا حیوون ها را نبرن.بعد من سراسیمه از پشت بام رفتم سمتشون که تا در را باز کردم دیدم یک بچه گربه سفید خیلی لاغر تو در هست.کردمش بیرون(سره پشت بام)و دیدم کله ی یک گربه هم کنده شده تو راه پله هاست.بعد رفتم غذا (استخون مرغ)گذاشتم جلوی ببره.تو خوابم دوسشون داشتم و ازشون نمیترسیدم.

فریبا هراتی : سلام. توانایی شما در بکار بردن قدرت در مواقع مختلف بالاست و کسی در خانواده تان هست که بسیار شجاع و مسلط است و شاید خویشتنداری اش را در زمانهای عصبانیت از دست بدهد ولی شما خودتان را از او برتر و قویتر می دانید و حرفتان بر او می چربد. بعضی ها هم در خانواده تان بینشی قوی دارند و وفادار هستند و کسی هست که خودخواه و خود پسند است و به منافع خودش فکر می کند. در خانواده ی شما همه بر طبق غرایز خودشان رفتار می کنند و می خواهند به خواسته ها و اولویت های خودشان برسند. شما اجازه نمی دهید که مشکلات و زمانهای سخت حتی به اندازه ی کوتاه و موقتی به زندگی تان راه پیدا کند می خواهید با ترسها و نگرانیهایتان و نقاط ضعفی که دارید با درستی مواجه شوید و راه حل مشکلاتتان را پیدا کنید. تشکر از همراهیتون.

Zeynabbb : سلام وقتتون بخیر من قبل از اذان صبح بود فک کنم خواب دیدم خونه ی مادربزرگم ۱۰،۱۱شیر هست و هرلحظه ا فکر میکردیم میخوان ب ما حمله کنند بعضیاشون نزدیک اقواممون میشدن و از پشت بغلشون میکردن و باهاشون بازی میکردن و شیرها پرسه میزدن در باغ مادربزرگم من و یکی از اقوام به حمام رفتیم تا فرار کنیم پشت درو بستیم که مارو پیدا نکنند جوری بود که شیرها بعضیاشون ادم بودند و لباس شیر پوشیده بودند چون ما میخواستیم سر از بدنشون جدا کنیم هرکدوم که قصد جداکردن سرشون رو داشتیم باچاقوی تیز ادم بودند فقط یه شیر بود که بچه بود و رنگش سفید بود من سراز بدنش جدا کردم و پرازخون بود و تنشو بدنشو انداختم تو حموم دو اصل کاری شیرها بالای بوم بودند و خیلی بزرگ و زیبا بودند تعبیرش چیه؟

فریبا هراتی : سلام. خانواده ی مادری شما همه شان شخصیت هایی شجاع، قوی، با وقار، مغرور، مسلط دارند و در زمانهایی که با کسی دعوایشان شود، پرخاشجو هستند. شما تاثیر زیادی روی دیگران دارید و باید سعی کنید که خویشتندار باشید و در مقابل زندگی تان حواستان را جمع کنید و مسئولیت پذیر باشید. بعضی از شما به اوج موفقیت خواهید رسید و شما سعی می کنید که شروعی تازه داشته باشید و همینطور کسی در خانواده تان را ( یا خودتان را) نصیحت می کنید که از قدرت جادویی و قوی اش استفاده کند و نگرانی هایش را دور بریزد و نسبت به زندگی اش خوشبین باشد. شما نمی خواهید که خودتان به کسی ظلم کنید یا اجازه دهید که کسی به شما زور بگوید. تشکر از همراهیتون.

آناهید : سلام وقتتون بخیر
تو خوابم دیدم که تو خونه ای هستم که در شیشه ای داشت و بیرون هوا برفی بود و زمین پر از برف
بیرون در یه شیر با بچه هاش بود یادمه که داشت تلاش میکرد چیزی رو بهم بفهمونه
و وقتی در رو باز کردم بچه هاشو اورد داخل خونه که تو گرما بمونن و ازشون مراقبت کنم و بعد خودش رفت بیرون
دقیقا بیرون جلوی در 2تا خرگوش پشمالو بودن که تو هم وول میخوردن از سرما که این شیر هم رفتو خودش رو پیچید دور اونها و بغلشون کرد تا گرمشون بشه و من در خونه رو دیگه بسته بودم از پشت شیشه نگاهشون میکردم و خوشحال بودم که پناه بچه هاش شدم تو سرما
بیرون یه گوزن هم دیدم که پشت کرده بود
همچنین یادمه پسری که توبیداری دوستم داره و خواستگارم بوده و جواب منفی بهش دادم میخواست من رو ببینه و من با نارضایتی و از رو اجبار قرار بود برم پیشش و همش تو دلم مرور میکردم که ایندفعه آخرین باره و میگم دست از سرم برداره دیگه خستم کرده
تو ادامه خوابم دیدم خونه مادر بزرگم بودم و شب بود و داشتم جایی میرفتم که تا خواستم
از در ورودی برم بیرون دیدم کنار دروازه یچیزی مثل روح که شبیه پیرزن قد کوتاه بود و چادر سفید سرش کنار دروازه وایستاده
خالم کنار در نشسته بود بهش گفتم نگاهم کنه تا از در برم بیرون و تا خالم بلند شد و نگاه کرد حیاط رو دیگه اون روح نبود من رفتم بیرون و با ترس سعی میکردم ازکوچه های تاریک سریعتر بگذرم به یسری پله رسیدم که بالاش خیابون اصلی بود چون برف بود پله ها لیز بودن و من سریع یه قسمت که لیز نبود رو پیدا کردم و ازش بالارفتم و مردی بالابود که داشت کمکم میکرد ماشین برای رفتن به مقصدم پیدا کنم.
ممنون میشم اگه خوابم باطل نیست تعبیرش کنید.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما می خواهید خودتان را از سختی ها و رکود و احساسات سرد دیگران محفوظ نگه دارید چون قلبتان احساساتی و شکننده است و می خواهید که امنیت داشته باشید. شما ترجیح می دهید که معصومیت درون وجودتان را زنده نگه دارید و قوی و مستقل و مصمم عمل کنید و با سرسختی و استقامت برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید و شانستان را قوی کنید. شما به دیدگاهی مثبت در زندگی نیاز دارید و شاید از صمیمیت و رابطه می ترسید. شما باعث ناراحتی یک مردی شده اید که او هم از شما ناراحت است. شاید همین خواستگارتان است. شما سعی می کنید که خردمندانه رفتار کنید و فرصت ها و احتمالات جدیدی را در زندگی تان امتحان کنید و زندگی تان را وارد فاز جدیدی کنید. شما از ناراحتی ها و بدشانسی ها می ترسید. برای رسیدن به موفقیت تلاش می مکنید هر چند که مجبور خواهید بود شرایط بغرنج و محدودیت ها را کنار بزنید و به سرعت برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. شما نمی دانید که لغزش و اشتباهی در این راه از شما سر خواهد زد یا خیر ولی تلاش می کنید که به موفقیت برسیدو جاپای قرصی در رابطه با موقعیتتان بدست بیاورید. شما گشایش کار خواهید یافت. تشکر از همراهیتون.

Razieh : سلام.خانم هراتی عزیز.(متن خواب مخفی باشد)من دوشنبه بعدظهر خواب دیدم برای کاری به محیطی اداری رفتم.اونجاباید کاری انجام می دادم اماحس میکردم باید عجله کنم.چون ممکنه جلومو بگیرن.یهو یه شیرنر اومدسمتم نذاره.منم اولش ترسیدم باهاش درگیرشدم بعد فرارکردم اونم دنبالم اومد.این وسط گاهی درگیرمیشدیم انگارزورمم زیادبودراحت درگیرمیشدم.تارسیدم خونمون دیدم خواهرم هم ایستاده توپذیرایی.یهودیدم شیره هم تو اتاق روبرومه.ولی نمیخواست ببینمش.منم کلافه شدم رفتم تواتاق درم بستم نتونه فرارکنه.اونم رفته بود ته اتاق ایستاده بود.حمله نمیکرد.انگار ناراحت بود.خودم رفتم سمتش.باهاش درگیرشدم.اون بازم سعی داشت فقط مغلوب نشه.حمله نمیکرد.دوباردستشوگاز گرفتم.یهوبه خودم اومدم نکنه دستموگاز بگیره این شیره.دیدم دستم کنار دندوناشه اما بااینکه میتونه کاری نمیکنه.تعجب کردم یعنی من انقدرقویم.یاچیه علت.سرموگرفتم بالا تو چشاش نگاه کردم دیدم رنگ دشمنی نداره انگاربرعکس بامحبتوبغض داره نگاهم میکنه.نمیخواد آسیب ببینم.حتی حس میکردم یعنی دوستم داره؟که ازخواب پریدم.

فریبا هراتی : سلام. اگر مجرد هستید کسی عاشق شما می شود که شخصیتی قوی شجاع و بااراده و مغرور و مسلط دارد و البته او پیش شما گربه ای بیش نیست !! :))))) شما از او شیر تر هستید خانم:))) شما او را خواهید پذیرفت. اما اگر متاهل هستید، شما یک بُعد شخصیتی قوی و مردانه در وجودتان دارید که می توانید رهبرگونه و مقتدر و با اراده رفتار کنید ولی باید سعی کنید که خویشتندارتر باشید و جلوی عصبانیت خودتان را بگیرید. تشکر از همراهیتون.

zia : سلام خواب دیدم با دو تا شیر بازی میکنم و دست رو سر و صورتشون میکشم هیچ حالت خشم و حمله ای هم به من نداشتن تعبیر کنید ممنون میشم

فریبا هراتی : سلام. شما شخصیتی قوی، شجاع، با اراده و در زمان عصبانیت، پرخاشگر دارید و وقار و غرور و تسلط و قدرت رهبری شما برای دیگران محسوس است. شما تاثیر زیادی روی دیگران دارید و سعی می کنید که در زندگی اجتماعی و شخصی تان، خویشتن دار باشید و روی خودتان کنترل داشته باشید که از کوره در نروید. شما مسئولیت پذیر و باقدرت هستید. تشکر از همراهیتون.

Narges : سلام همسرم خواب دیده که یک شیر به همراه چند توله اش در فاصله ای از او به این طرف و آن طرف میروند ولی کاری نمیکردن. همسرم همینطوری ایستاده و نمیدونسته که باید فرار کنه یا نه و تو همین حالت از خواب پریده

فریبا هراتی : سلام. اگر شیر ماده بوده به شخصیت شما که سرسخت، قوی، مقاوم و موفق هستید اشاره می کند و اگر نر بوده به شخصیت همسرتان اشاره می کند که مسئولیت پذیر؛ مسلط؛ با وقار، مغرور و تاثیر گذار است. در هر دو صورت شما باید سعی کنید که خوشتندارتر باشید و روی خودتان کنترل بیشتری داشته باشید و زود از کوره در نروید. تشکر از همراهیتون.

هنگامه : ببخشید دستم خورد و نصفه اومدبقیه اش اینطور شدکه،به یکباره چند تا گردو از آسمون افتاد وهمین که میافتادن میشکستن و مغز گردوها نمایان میشد مادرم باعجله شروع کرد به جمع کردن گردوها من اول خجالت کشیدم جمع کنم ولی بعد در حال گردو خوردن چند تا هم جمع کردم ولی زیاد نبود بعد دیدم تو کوچه کدو هم رشد کرده خواستم بچینم ولی منصرف شدم چون هم خراب بود هم دوست نداشتم بعد شیر نر وماده ای دیدم کنار هم دراز کشیده بودن من سوار ششیر ماده شدم خیلی هم رام بود شیر شروع کرد به دویدن،من هیچ احساس ترس نداشتم میخواستم برم تا درختان بلند کوچمون رو ببینم داشتم از سواری شیر لذت میبردم ماده شیربا سرعت میدوید و توله اش دنبال ما میدوید من به درختان خیلی بلند رو که شاخه هاشون تو ابرها بود خیره شده بودم فکر کنم سه تا بودکه یکی به رنگ بنش کم رنگ یا کبود بود ممنون بابت تعبیرتون

فریبا هراتی : سلام مجدد. شما به ثروت خواهید رسید ولی ممکن است احساس کنید که انتظارات و توقعاتتان در هم می شکند. شما به تمایلات زنانه و ازدواج فکر نمی کنید. شما سرسختی و استقامت زیادی از خودتان نشان می دهید و امیدوار هستید که به پیروزی برسید. شما شخصیتی مغرور و مسلط و با وقار دارید، بسیار تاثیرگذار هستید و سعی می کنید که خویشتندار باشید. شما اهداف بلندی برای خودتان تعیین کرده اید و می خواهید که به اوج موفقیت برسید. حس معنویت، مثبت گرایی و درک شهودی شما قوی و بالاست. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

شیر خوراکی، در خواب نعمت و برکت است بخصوص اگر شیر حیوانات شناخته شده حلال گوشت باشد مثل شیر گاو و گوسفند و بز و غیره. اگر کسی در خواب خود را در حال دوشیدن شیر از حیوان حلال گوشتی دید، مال حلالی به او می رسد. تازگی و کهنگی شیر در خواب به مال زودرس و دیر رس تعبیر می شود.

اگر در حال جوشاندن شیر، شیر به اصطلاح فاسد بود و برید، از رسیدن ضرری با هوش و کیاست خود، جلوگیری می کند. اگر زنی دید در پستان او شیر جمع شده، صاحب فرزند می شود و اگر آن زن یائسه بود، به او مال می رسد. اگر خود را در حال کودکی دید که شیر می خورد، رسیدن به آرزوهایش غیر ممکن خواهد بود. شیر شتر در خواب نعمتی است که در سفر عایدتان می شود یا از راه دور می آید.

تعبیر خواب شیر خوشمزه منفعت است.
تعبیر خواب شیر ترش ضرر است.
تعبیر خواب شیر تازه مال حلال است.

تعبیر خواب شیر

حضرت یوسف (ع) : تعبیر خواب شیر خوردن روزی فراخ است.

اگر کسی ببیند کودک شده و شیر می خورد، تعبیرش بازماندن از مرادهاست.

ابراهیم کرمانی می گوید: تعبیر خواب شیر چارپایان دشتی، مال کم است.
شیر گورخر، صلاحیت است.
خوردن شیر شتر، فراخی است.
خوردن شیر آهو، روزی فراخ است.
خوردن شیر بز، منفعت یافتن از زن است.
خوردن شیر پلنگ، ظفر یافتن بر دشمن است.

جابر مغربی: تعبیر خواب خوردن شیر بز ، ستاندن مال دشمن است.

خوردن شیر فیل، زیادی مال است.
شیر گاومیش، زحمت دیدن از زن است.
خوردن شیر خوک، بی خردی است.
خوردن شیر گرگ، خیانت زنش است.
خوردن شیر گوسفند، کسب مال حلال است.

آنلی بیتون می گوید:
تعبیر خواب شیر نوشیدن، رفتن به محیط های مساعد و مطلوب است.
دیدن شیر زیاد در خواب، سلامتی و ثروت است.
خرید و فروش شیر، زیاد شدن ثروت شماست.
دور ریختن ظرف شیر، برای سعادت خود ، خیر خواهی پیشه کردن است.
ریختن شیر بر زمین، دیدن زیان کم است.
شیر نا خالص، عذاب از مشکلات کوچک است.
خوردن شیر ترش ، ناراحت شدن از ناراحتی دوستان است.
تلاش کردن و نتوانستن شیر خوردن، از دست دادن چیزی با ارزش است.
شیر داغ، ثروتمند شدن در اثر تلاش است.
تعبیر خواب حمام کردن با شیر، لذت بردن از زندگی است.

تعبیر خواب دوشیدن شیر
امام جعفر صادق (ع) می فرماید:
تعبیر خواب دوشیدن شیر هر حیوان حرام گوشت ، غم و اندوه است.
تعبیر خواب دوشیدن شیر هر حیوان حلال گوشت ، کسب مال است.
تعبیر خواب شیر دوشیدن به شرطی که خون بیاید مال حرام است.

تعبیر خواب شیر در پستان (سینه) زن
تعبیر خواب جمع شدن شیر در پستان زن ، فرزند آوردن است.
تعبیر خواب شیر خوردن از پستان خود ، ضرر در کسب است.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

xanum : سلام استاد گلم، خواب دیدم خونه مادربزرگم هستم و یه بچه به دنیا آوردم بهش شیر میدم اونقدر شیرم میجوشید که میگفتم بخور که تموم شه ولی بازم سر ریز میشد، یهو بچه رو متوجه شدم که بچه پانداست ولی بازم میگفتم شیر بخوره.(هنوز ازدواج نکردم)

فریبا هراتی : سلام عزیزم. شما سعی می کنید که مشکلاتتان را خردمندانه حل و فصل کنید و با سازش و توافق، میانه راهی پیدا کنید که همه ی طرفین درگیر در این مسئله، راضی باشند. شما با جان و دل از خودتان برای پیشبرد اهدافتان مایه می گذارید. تشکر از همراهیتون.

Zahra : سلام خسته نباشید ، من خواب دیدم دارم به یه نوزاد شیر میدم قبل شیر دادن سینه ام و فشار میدم و شیر ازش میریزه و به اطرافیان میگم سینه ام شیر داره بعد به اون نوزاد شیر میدم ،شوهرم از اینکه بچه دار شدیم ناراحته و من با نوزادم به قهر میرم خونه ی مادرم .

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما کار یا پروژه ای را تقبل می کنید که برای افزایش آن از جان و دل از خودتان مایه می گذارید. شما قدرت و توانایی بالایی برای پیشبرد اهدافتان را دارید. اگر در واقعیت متاهل هستید، همسر شما از اینکه کار دیگری را تقبل کرده اید و کمتر می توانید به زندگی تان برسید ناراحت می شود. اما شما با احساس قوی به انجام کارتان مشغول خواهید شد. تشکر از همراهیتون.

Zahra : سلام روزبخیر۴شنبه خواب دیدم برادرم شیرزیادی آورده تامن بجوشونم وماست بزنم(درواقعیت این اتفاق نیفتاده)بعدمن شیرریختم ی قابلمه خیلی بزرگ وگذاشتم بجوشه بعدیهودیدم سررفت،دوییدم نذارم سربره،دیدم ازاونهمه شیرهیچی نمونده وفقط یذره ته قابلمه هست درصورتیکه من خیلی زودگازراخاموش کردم،بعدش همش نگران بودم الان بیادبگه ماست زدی من چی بگم وقتی شیری دیگه نیست

فریبا هراتی : سلام. تشکر. برادر شما می خواهد که با دلسوزی به شما یاد دهد که چطور در شرایط مختلف درست رفتار کنید ولی در این میان بشدت عصبانی می شود و یا شما از حرف او عصبانی می شوید و جوش آورده و نیت او را درک نمی کنید. نتیجه ی این کار این می شود که مهربانی او به جایی نمی رسد. اگر می خواهید از هم چیزی یاد بگیرید یا بهم چیزی یاد بدهید باید با خونسردی و آرامش اینکار را بکنید وگرنه نه تنها چیزی یاد نمی گیرید؛ همانی هم که بلد بودید را از یاد خواهید برد. تشکر از همراهیتون.

zahra : سلام.دیشب قبل از خواب در مورد فامیل مون که خانمی هست. و با رفتارش موجب آزار اطرافیانش میشه.حرف میزدیم.که رفتار معقولی نداره.خلاصه شب خوابیدم در عالم خواب ایشان خانه ما بودن نصف لیوان شیر در دست داشت که به من تعارف کرد.منم دوست نداشتم ازش بگیرم و بهانه کردم که کمی دلم درد میکنه و میل ندارم.بعد دیدم لیوان شیر دستم هستم و دارم جرعه جرعه ازش می نوشم.بعد ایشان هم گفتن:برم حمام کنم.ممنون

فریبا هراتی : سلام. او می خواهد که با شما دوست باشد و شما باید نیمه ی پر لیوان را ببینید. همه ی آدمها تکمیل نیستند و هر قدر که هر کسی سعی کند که خوب باشد، بهتر است از اینکه اصلا سعی نکند که خوب باشد. شما هم کم کم باید محبت های او را ببینید. او می خواهد از اشتباهات گذشته اش توبه کند و رفتار تازه ای از خودش بروز دهد. هیچ کس بد مطلق یا خوب مطلق نیست. تشکر از همراهیتون.

IRAN : سلام خواب خواب خواهرزادم: دختر ۱۷ ساله ام خواب دیدم که به یه نوزاد پسر دارم شیر میدم که انگار بچه خودم بود همه هم اینو میدیدن و هیچ کس تعجب نمی کرد خودم هم همینطور که من با این سن یه بچه دارم بعد مامان بزرگم و دختر داییم راهنماییم میکردن که چطور به بچه شیر بدم یکی از سینه هام شیر زیاد داشت بچه از اون میخورد ولی تموم نمی شد( خودم شیرو دیدم) بعد از اینکه از این سینم شیر خورد میخواست از اون یکی هم بخوره که اصلا شیر نداشت؛ بعد انگار با بابام اومدم یه جایی که یه کار غیر قانونی انجام بدیم (مثلا با شناسنامه یکی دیگه)بعد مسئولها فهمیدن ما هم منصرف شدیم اومدیم وقتی اومدم مامان بزرگم به من گفت بچه گناه دار از صبح گذاشتی رفتی برو بهش شیر بده وقتی رفتم دیدم به جای بچه عروسک هست.ممنون از تعبیرتون

فریبا هراتی : سلام. توانایی های شما برای پیشبرد وظائف و اهدافی که به شما واگذار می شود و یا برای کاری که به انجام آن متعهد شده اید ( هر چه که هست مثلا درس خواندن) بسیار بالاست و شما قادر هستید که با تمام وجود از خودتان مایه بگذارید و کارتان را با موفقیت به پیش ببرید. اما با این وجود، به جای اینکه به خودتان اعتماد کنید و با تلاش و سعی بخواهید که به موفقیت برسید، می خواهید زرنگی به خرج دهید و سه سوته به موفقیت هایی برسید که برایشان زحمتی نکشیده اید. این زرنگ بازیها نه تنها نتیجه ی مثبتی به شما نمی دهد و مجبور خواهید شد که از فکرش خارج شوید، بلکه روی عملکرد مثبتی که از گذشته هم در کارهایتان از خودتان نشان داده اید، تاثیر منفی خواهد گذاشت و تمام زحماتتان را به باد خواهد داد. آنوقت به شما خواهند گفت که شما اصلا مسئولیت نمی فهمید که چه هست و همه چیز را به بچه بازی و مسخره بازی گرفته اید! خواب شما هشداری به شماست که خودتان را دست کم نگیرید و تلاش کنید تا به موفقیت برسید ولی به بیراهه نروید چون موفقیتی برایتان نخواهد داشت. تشکر از همراهیتون.

Sahar : با سلام. خواب دیدم با همسرم روبروی دریا روی ساحل نشسته ایم و من به فرزندم که گویا کمتر از یک ماهه است شیر میدم، حجم شیر در سینه های من بسیار زیاد است طوریکه فوران می‌کند و فرزندم با سرعت خیلی زیاد شیر میخورد، من و همسرم هم با ذوق و عشق به همدیگه و به فرزندمون نگاه میکنیم و یجور حس شکر هم توی نگاهمون هست که بالاخره به آرزمون رسیدیم، مژه های من بسیار بسیار بلند و پرپشت بود بطور غیر قابل باور. لازم به ذکر است که ما نامزد هستیم و دو ماه آینده ازدواج میکنیم توکل بر خدا. با سپاس فراوان.

فریبا هراتی : سلام. شما و همسرتان هر دو احساساتی شده اید ولی سعی می کنید که منطقتان را حفظ کنید. شما تصمیمی برای زندگی تان گرفته اید و می خواهید این هدفتان را عملی کنید و از جان و دل برای پیشرفت این هدف از خودتان مایه می گذارید. شما عشق و تمایل زیادی در وجودتان دارید که به موفقیت برسید و قدرت و اقتدارتان بسیار بالاست. شما خیلی زود قادر خواهید بود که اهدافتان را عملی کنید. احترام و بینش شما قوی شده و شانس و خوشبختی به زندگی تان راه می یابد. شما و نامزدتان هر دو برای رسیدن به آرزوهایتان همفکر و همسو دست به کار می شوید. انشالله خوشبخت و موفق خواهید شد. تشکر از همراهیتون.

Sahar : با سلام و احترام

فریبا هراتی : سلام. خوابی از شما ثبت نشده. لطفا بین سلام و خوابتان خط فاصله نیاندازید. تشکر.

Farid : با سلام من خواب دیدم یکی از دوستانم در حال شیر دادن به پسرش هست و وقتی پسرش شیر خوردنش تموم شد شیر همینجوری از دوستم میومد که من ازش پرسیدم چه خوبه اینهمه شیر داری و میشع بگی چه غذاهایی میخوری که اینهمه شیر داری ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

فریبا هراتی : سلام. دوست شما نسبت به پسرش شخصیتی حمایتگرایانه و قوی دارد و با جان و دل برای رسیدن او به موفقیت و داشتن یک زندگی عالی، از خودش مایه می گذارد. عشق مادرانه و دلسوزی در وجود او قویست. شما می خواهید بدانید که او از دنیا چه دیده که اینقدر یاد گرفته که عشق را در وجودش قوی کند. تشکر از همراهیتون.

Nasrin : سلام خانم هراتی.من از زبان دخترم این خواب و تعریف میکنم ، ایشون خواب دیدن خونه ی مادر بزرگش رفتن و توی راه پلشون سه تا دَبه بزرگ هستش که دو تا از اونها شیر بوده و یکی از اون دَبه ها شیرکاکائو بوده و انگار توی خونه ی مادر بزرگ مهمونی بوده و در ادامه خوابش میبینه که با دوتا از دختر عمه هاش رفتن یک استخر بزرگه آبی رنگ با اب تمیز و زلال داشته اما توی اب برای شنا نمیرن فقط کنار اب میشینن و پاشونو توی اب استخر میکنن.

فریبا هراتی : سلام. دختر شما وقتی که به مادر بزرگش فکر می کند، متوجه می شود که وجود و شخصیت او همیشه ( در گذشته، حال و آینده)، سرشار از غرایز مادری و عشق مادری است. اینکه مادر بزرگ او سرشار از مهربانی ، انسانیت، کمال و دلسوزی است. او همیشه حامی دخترتان و فرزندانش است و آنها را چه از لحاظ روحی و جه از لحاظ مالی و احساسی تغذیه و پشتیبانی می کند. دیدن یا نوشیدن شیر کاکائو در خوابتان بیانگر این است که حس خوبی در زندگی دارید و ذهنتان آرام است . شما از زندگی تان لذت می برید. دختر شما می خواهد شروعی تازه داشته باشد و در راهی مثبت و موفق قدم بردارد. تشکر از همراهیتون.

mahdis : سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم که نزدیک ایستگاه اتوبوس هستم و مثل اینکه کیفم را در ایستگاه جا گذاشته ام و خودم رفته ام و با نگرانی به سمت ایستگاه می آیم و به دنبال کیفم میگردم و پیدایش میکنم و میبینم که گوشی ام داخل کیف هست و همان جا خدا را شکر میکنم و اتوبوس می‌آید و سوار اتوبوس میشوم و همش آیت الکرسی می‌خوانم و به زنی که کنارم نشسته می‌گویم باید ماسک بزنی یا لااقل مقنعه ات را به خاطر کرونا جلوی دماغت بگیر و همین طور که سوار اتوبوس هستم به بیرون نگاه میکنم بچه ای معلول میبینم که روی شکمشنوشته حرز امام جواد انگار که مثل مار هست و دقت کردم و دیدم که مار روی شکمش داره جدا می‌شود ومردم توی اتوبوس میگن که هر وقت مار از شکمش جدا شود دختره خوب میشه و بعدش از اتوبوس پیاده میشم و میرم توی صف نذری. نذرش شیر برنج خیلی خوشمزه هست از آن شیر برنج میگیرم و خانم پشت سر من هم خیلی تشنه بود و از مسئول همان جا آب خواست و خورد و من به خانمی که آب خورد یک لیوان اضافه گرفتم و برای خودم آب ریختم و خوردم ببخشید که خیلی خوابم طولانی بود

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما می خواهید شروعی تازه داشته باشید و می خواهید تصمیم بگیرید که با آینده تان می خواهید چه کار کنید. سعی می کنید که درست و عقلانی فکر کنید و یک عقب گرد موقت در دستیابی به اهداف شخصی تان خواهید داشت. شما می خواهید اطلاعات تازه ای پیدا کنید و درکتان را نسبت به کسی یا چیزی بالاتر ببرید. راه برای شما باز است و می توانید ارتباط مجددی با کسی یا موضوعی که به آن فکر می کنید برقرار کنید. شما خودتان را به تقدیر و سرنوشت می سپارید و با توکل به خداوند به پیش می روید. شما می توانید با توسل به امام جواد ع از شر افکار منفی و ناراحتی هایی که در رابطه با کار و زندگی تان هست راحت شوید. شما سعی می کنید که منفی بافی را کنار بگذارید و مانند خیلی دیگر از مردم به امام جواد ع متوسل شده و منتظر حاجت روایی تان می نشینید. انشالله حاجت روا خواهید شد و انرژی مثبت به زندگی تان راه می یابد. ثروت و شادی و سلامتی و رفاه و محبت به زندگی تان راه می یابد. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » حرف ش » تعبیر خواب شیر نر / تعبیر خواب بچه شیر جنگل و شیر ماده در خانه

تعبیر خواب شیر : در این مقاله از بخش تعبیر خواب در وبسایت نایریکا به تعبیر خواب شیر جنگل, تعبیر خواب شیر نر, تعبیر خواب شیر در خانه, تعبیر خواب بچه شیر جنگل در خانه, تعبیر خواب شیر ماده در خانه می پردازیم.

با ما همراه باشید.

اگر درباره این مقاله اطلاعات مفید یا تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعبیر خواب شیر جنگل, تعبیر خواب شیر, تعبیر خواب شیر نر, تعبیر خواب شیر در خانه, تعبیر خواب بچه شیر جنگل در خانه, تعبیر خواب شیر ماده در خانه

تعبیر خواب شیر

برای دسترسی سریع به محتوای متن از لینکهای زیر استفاده کنید:

تعبیر شیر، «پادشاه» می‌باشد،

تعبیر شیر نر، پادشاه و شیر ماده، زن پادشاه می‌باشد.

دیدن شیر در خواب برسه وجه بود.

شیر جنگل: کامیابی که حاصل زحمات خودتان خواهد بود

خواب شیر ( حیوان ) نشانه به دست آوردن موفقیت ( حاصل زحمات خودتان ) است

دیدن پوست شیر در خواب نشانه ثروت است

تعبیر خواب شیری که نعره میکشد نشانه خطر است

دیدن خواب شیری درون یک قفس نشانه دشمن مغلوب شده است

تعبیر خواب شیر دست آموز نشانه یک دوست تازه است

تعبیر خواب شیر جنگل

دیدن شیر از پادشاه نیکویی بیند وحرمت بزرگ بدست آورد

شیر در خواب خطرناک و دشمنی است بی حساب و بی رحم.

اگر از کسی مرعوب و از گزند و آسیب او بیمناک باشیم آن شخص در خواب ما به شکل شیر ظاهر می‌شود.

دیدن خواب شیر ( سلطان جنگل ) نشانه آن است که نیرویی عظیم شما را در زندگی به پیش خواهد برد .

شیر در خواب به سلطانی ظالم و ستمکار یا بر جهل و تکبر و سرگردانی دلالت دارد .

همچنین گویند که دیدن شیر در خواب بر دمنی قوی و بانفوذ دلالت دارد.

اگر ببینی با شیر جنگ می‌کنی و بر او غلبه کرده‌ای، یـعـنـی با دشمن جنگ و دعوا می‌کنی و او را شکست می‌دهی، ولی اگر شیر بر تو غلبه کرده است، یـعـنـی دشمن تو را شکست می‌دهد.

اگر ببینی شیر تو را گاز گرفته است، یـعـنـی دشمن به تو ضرر و زیانی وارد می‌کند (دفع بلا و گرفتاری).

اگر ببینی شیر تو را دنبال می‌کند، ولی به تو نمی‌رسد، یـعـنـی پادشاه باعث ترس و دلهره تو می‌شود.

اگر ببینی از شیر فرار می‌کنی ولی شیر تو را دنبال نمی‌کند، یـعـنـی از آن چیزی که میترسی ایمن می‌شوی و در امان می‌مانی.

اگر ببینی شیر تو را دنبال می‌کند، ولی به تو نمی‌رسد، پادشاه باعث ترس و دلهره تو می‌شود.

اگر ببینی از شیر فرار می‌کنی، ولی شیر تو را دنبال نمی‌کند، از آن چیزی که میترسی ایمن می‌شوی و در امان می‌مانی.

اگر خواب ببینید از فرزند خود در مقابل حمله شیر با چاقو دفاع می‌کنید، نشانه آن است که شجاعانه در مقابل تهدید دشمن خواهید ایستاد.

اگر خواب ببینید شیری شما را در پنجه‌های خود اسیر کرده است، نشانه آن است که در مقابل حمله دشمنان خود بی دفاع و عاجز خواهید ماند.

بوسیله یک شیر مورد تعقیب واقع شدن: شما مورد غضب واقع خواهید شد

اگر ببینی سر تو مثل سر شیر شده است، یـعـنـی به انجام فساد و حرام گرایش پیدا می‌کنی.

اگر ببینی گردن تو مثل گردن شیر شده است، تعبیرش قوت و همچنین امانتداری و دینداری می‌باشد.

اگر ببینی شیر بانگ و فریاد می‌کند و نعره می‌کشد، از جهت پادشاه دچار ترس و بیم خواهی شد.

اگر ببینی پادشاه به تو شیری داده است، یـعـنـی تو را حاکم سرزمینی می‌کند.

اگر ببینی شیر را روی پشت خودت گذاشته‌ای، یـعـنـی بر دشمن پیروز می‌شوی [منظور این است که شیر را مثل شکار و…، بر دوش خودت گرفته‌ای و نه اینکه به او سواری می‌دهی!].

اگر ببینی سوار شیر شده‌ای، یـعـنـی احترام و منزلت کاملی به دست می‌آوری .

اگر خواب ببینید سوار بر شیر شده‌اید، نشانه آن است که با شجاعت در مقابل سختی‌های زندگی ایستادگی خواهید کرد.

اگر دختری در خواب شیرهای جوان ببیند، نشانه آن است که خواستگارانی درستکار و زیبا خواهد داشت.

شنیدن غرش شیر در خواب، علامت آن است که به مقامی غیر منتظره دست خواهید یافت.

تعبیر خواب شیر

اگر ببینی در حال آمیزش با شیر هستی، یـعـنـی پادشاه تو را خوار و ذلیل می‌کند [احتمالاً منظور این است که شیر با تو آمیزش می‌کند و تو مفعول می‌باشی].

اگر ببینی همراه شیر مشغول غذا خوردن هستی، یـعـنـی از مال و اموال پادشاه مصرف خواهی کرد.

اگر ببینی شیر ماده‌ای را دوشیده‌ای، یـعـنـی «دبیر» پادشاه می‌شوی، ولی اگر این خواب را زنی ببیند یـعـنـی دایه پسر پادشاه می‌شود.

اگر ببینی گوشت شیر را می‌خوری، یـعـنـی از پادشاه به تو خلعتی می‌رسد، ابراهیم کرمانی نیز می‌گوید: یـعـنـی از پادشاهی به تو سود و منفعت می‌رسد.

اگر ببینی شیر را در دربرگرفته‌ای و بغل کرده‌ای، یـعـنـی مطرب و نوازنده پادشاه می‌شوی،

اگر ببینی شیر را در آغوش گرفته‌ای، یـعـنـی با دشمن صلح می‌کنی (تعبیرهای مختلف).

تعبیرهای شیر عبارتند از: ۱- پادشاه ۲- مردی دلیر ۳- دشمن قوی.

اگر کسی در خواب ببیند که شیر ماده را می دوشد ، نشانه آنست که دستیار پادشاه شود .

اگر این خواب را زنی بیند ، دایه پسر پادشاه شود .

تعبیر خواب کشتن شیر: پیروزی است.

اگر خواب ببینید از فرزند خود در مقابل حمله شیر با چاقو دفاع می‌کنید، نشانه آن است که شجاعانه در مقابل تهدید دشمن خواهید ایستاد.

جابرمغربی گوید :دیدن شیر نر درخواب ، نشانه پادشاه است

خواب شیر نر: احترام بسیار برای بیننده خواب

تعبیر خواب شیر نر

یک زن خواب غرش شیر نر را ببیند: او پیشرفتی خواهد کرد که ابدا انتظارش را نخواهد داشت

یک مرد خواب غرش شیر نر را ببیند: او مورد تحسین زنها قرار میگیرد

یک شیر نر دنبال شما میکند: وقایع ناگوار

یک شیر نر را میکشید: استقلال مالی , موفقیت

تشدید مشکلات در خانه.

تعبیر خواب شیر در خانه

اگر خواب ببینید شیری به درون خانه قدم می‌گذارد نشان از آن دارد که با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

این مشکلات می‌تواند هر چیزی باشد از مورد سرقت قرار گرفتن تا مورد خیانت واقع شدن.

یک ماده شیر با بچه هایش: خوشبختی

تعبیر خواب بچه شیر جنگل در خانه

سلام من تو خواب دیدگ کهدر خانه بچه شیری رو بزرگ کردم و بعد از مدتی که به مسافرت رفتم و برگشتم این حیوون به یه شیر بسیار قدرت مند وتنومند تبدیل شده بود که در آغوش کشیدمش و آزادانه تو حیاط رهاکردمش و به خانه رفتم بعد چند ساعت که برگشتم تا به قفس برش گردونم دیدمرو دیوار حیاط رفته وقتی خواستم بیارمش پایین پرید تو خونه همسایه ترسیدم که مبادا به اونا آسیب بزنه رفتم دیدم در حیاطشون بازش خوش حال شدم بدون اجازه رفتم تو تا شیرم رو برگردونم وقتی از در حیاط بیرون اوردمش از دستم… بیشتر بخوانید »

سلام من خواب دیدم ک به یه بچه شیر رحم کردم و تو خونه خواهرم ک چنتا جوجه داشت راهش دادم ولی اون پرید و یه جوجه رو کشت هرچی تلاش کردم ک ولش کنه ولی درسته خوردش کسی تعبیر میدونه؟

سلام روزتون پر از شادی من خواب دیدم ی چنتا شیر نرو ماده با تعداد زیادی از بچه هاشون تو یه کوچه ای جلوی مغازه میده فروشی اومدن و وایسادن واسه استراحت اولش من خیلی میترسیدم اما بعد دیدم بچه شیر داشت با یکی از دوستام حرف میزد و من قشنگ صحبتاشو متوجه میشدم دیدم بی آزارن و خیلی مهربونن و ترسو گذاشتم کنار و از کنارشون رد شدم

چن تا شیر نر تو خواب میدیدم که پریدن توی قفس

سلام وقت بخیر،خواب دیدم خودم ی شیرنرشدم، لطفاتعبیرشوبگین ،ممنون میشم

خواب دیدم زمانی که درب منزل باز بوده شیری وارد منزل شده و وقتی آمد به اعزای خانواده ام حمله کند با فریاد و دویدن من شیر از داخل اتاق فرار کرده و وارد باغچه شده و به حیوانات اهلی خانه حمله میکرده و حتی دیدم به بچه که به خود میپیچید در باغ افتاده بود که از افراد خانواده ی من نبود تا خواستم برم اون کودک را نجات بدم از خواب پریدم

سلام ما دوتا اتاق در خونه داریم . دو اتاق روبهروی هم هستن . خواب دیدم یک شیر نر جلوی یکی از اتاق های ما نشسته . و اون یکی شیر ماده درست رو به روی شیر نر جلوی اون یکی اتاق نشستع . خواب دبدم خواهرم میخواست شیر ماده را ناز کند که شیر چهار تا از انگشت هاش رم خداناکرده خورد … و بعد به سمت من هم داشت حمله ور میشد . براشون مادرم غذا گوشت هم میزاشت . ما جرعت نمیکردیم از کنارشون رد شیم بریم تو اتاق اما انگار مانان و بابا و خواهرم خیلی… بیشتر بخوانید »

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

معبران تعابیر متفاوتی برای دیدن شیر در خواب آورده اند . جابر مغربی می گوید گرفتن شیر در خواب به معنای پیروزی بر دشمن است . مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب شیر می گوید حمله کردن شیر در خواب به معنای مورد حادثه قرار گرفتن است . برای دانستن تعبیر کامل با پرشین وی همراه باشید.

تعبیر خواب شیر به روایت جابرمغربی

دیدن شیر نر درخواب، دلیل است بر پادشاه و شیر ماده، زن پادشاه اگر بیند که شیر ماده را می دوشد،
دلیل است دبیر پادشاه گردد. اگر این خواب را زنی بیند، دایه پسر پادشاه شود. اگر بیند شیر را بر پشت گرفته بود،
دلیل است بر دشمن ظفر یابد.

اگر در خواب  بیند شیر او را بگزید، دلیل که او را از دشمن مضرت رسد. اگر بیند که شیر در برگرفت، دلیل است مطرب پادشاه گردد.
اگر خواب بیند که با شیر طعام خورد، دلیل است مال پادشاه خورد.

تعبیر خواب شیر به روایت حضرت دانیال

تعبیر خواب شیر

اگر درخواب بیند که او را پادشاه شیری داد، دلیل است وی را بر ولایتی حاکم گرداند.
اگر در خواب بیند که بر پشت شیر نشست،
دلیل است منزلتی تمام حاصل کند.

تعبیر خواب شیر به روایت ابراهیم کرمانی

دیدن شیر به خواب، به معنای پادشاه است . اگر بیند که با شیر مجامعت کرد،
دلیل است از پادشاه خواری بیند.

تعبیرگری می‌گوید:

اگر ببینی با شیر جنگ می‌کنی و بر او غلبه کرده‌ای، یـعـنـی با دشمن جنگ و دعوا می‌کنی و او را شکست می‌دهی،
ولی اگر شیر بر تو غلبه کرده است، یـعـنـی دشمن تو را شکست می‌دهد.

اگر ببینی شیر تو را دنبال می‌کند، ولی به تو نمی‌رسد، یـعـنـی پادشاه باعث ترس و دلهره تو می‌شود.
اگر ببینی از شیر فرار می‌کنی ولی شیر تو را دنبال نمی‌کند، یـعـنـی از آن چیزی
که میترسی ایمن می‌شوی و در امان می‌مانی.

اگر در خواب ببینی گوشت شیر را می‌خوری، یـعـنـی از پادشاه به تو خلعتی می‌رسد،

بیشتر بدانید تعبیر خواب شیر به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

شیر – حیوان – در خواب هم خطرناک و دشمنی است بی حساب و بی رحم. اگر از کسی مرعوب
و از گزند و آسیب او بیمناک باشیم آن شخص در خواب ما به شکل شیر ظاهر می شود. چنان چه در خواب شیری
دیدیم که به ما حمله کرد مورد هجوم حادثه یا شخصی قرار می گیریم.

اگر از او بگریزیم در واقع از خطر می گریزیم اگر بر شیر چیره شویم و آن حیوان را بکشیم یا منهدم کنیم
بر دشمن چیره می شویم و از مخاطره می رهیم.شیر ماده زنی است که در مسیر زندگی شما قرار می گیرد
و چنان چه ببینید شیر ماده ای را رام کرده اید با زنی ثروتمند آشنا شده و از او سود می برید.

تعبیر خواب شیر به روایت امام جعفر صادق

دیدن شیر در خواب برسه وجه بود.

اول: پادشاه. دوم: مردی دلیر. سوم: دشمن قوی.

تعبیرستان , یوسی

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

مجله دلگرم: خواب شیر جنگل (شیر ماده ، شیر نر ، گاز گرفتن شیر ، کشتن شیر ، فرار کردن از شیر و …) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

حضرت امام جعفر صادق فرماید :دیدن شیر در خواب برسه وجه بود .1- پادشاه 2- مردی دلیر 3- دشمن قوی

ابراهیم کرمانی گوید :4- دیدن شیر در خواب نشان دهنده پادشاه و حاکم است5- اگر کسی در خواب ببیند که با شیر نزدیکی کرد نشانه آنست که پادشاه و یا حاکم او را تحقیر میکند.

تعبیر خواب شیر

حضرت دانیال گوید :6- اگر کسی در خواب ببیند که پادشاه به او یک شیر داد ، نشانه آنست که به قدرت میرسد7- اگر کسی در خواب ببیند که بر پشت شیر نشسته است ، نشانه آنست که به جاه و مقام میرسد

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :8- خواب شیر ( حیوان ) در خواب هم خطرناک و دشمنی است بی حساب و بی رحم . اگر از کسی بترسیم و یا از آسیب او بیمناک باشیم آن شخص در خواب ما به شکل شیر ظاهر می شود .9- اگر در خواب شیری دیدیم که به ما حمله کرد مورد هجوم حادثه یا شخصی قرار می گیریم .

لوک اویتنهاو می گوید :10- خواب شیر ( حیوان ) نشانه به دست آوردن موفقیت ( حاصل زحمات خودتان ) است11- دیدن پوست شیر در خواب نشانه ثروت است12- تعبیر خواب شیری که نعره میکشد نشانه خطر است13- دیدن خواب شیری درون یک قفس نشانه دشمن مغلوب شده است14- تعبیر خواب شیر دست آموز نشانه یک دوست تازه است

یوسف نبی علیه السلام گوید :15- دیدن خواب شیر نشانه آنست که از پادشاه ( شخص بزرگی ) به او نیکی و خوبی میرسد

آنلی بیتون می‌گوید :16- دیدن خواب شیر ( سلطان جنگل ) نشانه آن است که نیرویی عظیم شما را در زندگی به پیش خواهد برد .17- اگر خواب ببینید شیر درنده ای را رام کرده اید ، نشانه پیروزی در هر کاری است .18- اگر خواب ببینید شیری شما را در پنجه های خود اسیر کرده است ، نشانة آن است که در مقابل حملة دشمنان خود بی دفاع و عاجز خواهید ماند .19- دیدن خواب شیرها در قفس حیوانات ، نشانه آنست که پیروزی شما بستگی به توانایی شما در مقابله با مخالفین دارد .20- اگر خواب ببینید مردی شیری را به درون قفس می برد یا از قفس خارج می کند ، نشانه آن است که با قدرت روحی خود بر مشکلات غلبه خواهید کرد ، و مورد لطف و محبت دیگران قرار خواهید گرفت .21- دیدن شیر جوان در خواب ، علامت آن است که به طرز عاقلانه ای به زندگی و کارهای خود رسیدگی می کنید .22- اگر دختری در خواب شیرهای جوان ببیند ، نشانه آن است که خواستگارانی درستکار و زیبا خواهد داشت .23- اگر دختری خواب ببیند شیری از غار بیرون می آید ، نشانه آن است که به ثروت و مرد مورد علاقه اش خواهد رسید .24- شنیدن غرش شیر در خواب ، علامت آن است که به مقامی غیر منتظره دست خواهید یافت .25- اگر خواب ببینید شیری روی شما افتاده ، می غرد و دندانهایش را با خشم نزدیک صورتتان می آورد ، نشانه آن است که بعد از کسب قدرت ، شکست شما را تهدید خواهد کرد .26- دیدن پوست شیر در خواب ، نشانه پیشرفت مالی و کسب شادمانی است .27- اگر خواب ببینید سوار بر شیر شده اید ، نشانه آن است که با شجاعت در مقابل سختیهای زندگی ایستادگی خواهید کرد .28- اگر خواب ببینید از فرزند خود در مقابل حمله شیر با چاقو دفاع می کنید ، نشانه آن است که شجاعانه در مقابل تهدید دشمن خواهید ایستاد .

محمد ابن سیرین میگوید : 29- اگر کسی در خواب ببیند که گوشت شیر میخورد ، نشانه آنست که از پادشاه ، قدرتی دریافت میکند

جابرمغربی گوید :30- اگر کسی در خواب ببیند که شیر ماده را می دوشد ، نشانه آنست که دستیار پادشاه شود . اگر این خواب را زنی بیند ، دایه پسر پادشاه شود .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :31- خواب شیر ماده نشانه زنی است که در مسیر زندگی شما قرار می گیرد و اگر در خواب ببینید شیر ماده ای را رام کرده اید نشانه آنست که با زنی ثروتمند آشنا شده و از او سود می برید .

جابرمغربی گوید :32- دیدن شیر نر درخواب ، نشانه پادشاه است

جابر مغربی می‌گوید : 33- اگر در خواب ببینی سر شما مثل سر شیر شده است، نشانه آنست که به انجام کار حرام کشش پیدا میکنید

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند:34- اگر در خواب ببینید که گردن شما مثل گردن شیر شده است، تعبیرش قوت و همچنین امانتداری و دینداری می‌باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :35- تعبیر خواب فرار کردن از شیر نشانه آنست که از خطر می گریزیم36- اگر در خواب ببینیم که بر شیر پیروز شدیم و شیر را کشتیم نشانه پیروزی بر دشمن است

محمد ابن سیرین میگوید : 37- اگر کسی در خواب ببیند که با شیر میجنگید ، نشانه آنست که دشمنی دارد ولی در نهایت پیروز میشود .

جابرمغربی گوید :38- اگر کسی در خواب ببیند که شیر را روی پشتش قرار داده است نشانه آنست که بر دشمن پیروز میشود 39- اگر کسی در خواب ببیند که در حال جنگیدن با شیر است و شیر او را پاره کرد نشانه آنست که او از دشمن آسیب میبیند .40- اگر کسی در خواب بیند که با شیر در حال غذا خوردن است نشانه آنست که مال پادشاه را خواهد خورد .41- اگر در خواب ببینی شیر تو را گاز گرفته است، نشانه آنست که دشمن به تو ضرر و زیانی وارد می‌کند .

لوک اویتنهاو می گوید :42- خواب فرار کردن از شیر نشانه آنست که شما مورد غضب واقع خواهید شد43- تعبیر خواب جنگیدن با شیر و در نهایت کشتن یک شیر نشانه پیروزی است

تعبیرگری می‌گوید:44- اگر خواب ببینی با شیر جنگ می‌کنی و بر او غلبه کرده‌ای، نشانه آنست که با دشمن جنگ و دعوا می‌کنی و او را شکست می‌دهی،45- اگر خواب ببینی با شیر جنگ می‌کنی و شیر بر تو غلبه کرده است، نشانه آنست که دشمن تو را شکست می‌دهد.

 

تعبیر دیدن شیر (حیوان) در خواب چیست؟

شیر – حیوان – در خواب هم خطرناک و دشمنی است بی حساب و بی رحم.

اگر از کسی مرعوب و از گزند و آسیب او بیمناک باشیم آن شخص در خواب ما به شکل شیر ظاهر می شود.

چنان چه در خواب شیری دیدیم که به ما حمله کرد مورد هجوم حادثه یا شخصی قرار می گیریم.

تعبیر خواب شیر

اگر از او بگریزیم در واقع از خطر می گریزیم اگر بر شیر چیره شویم و آن حیوان را بکشیم یا منهدم کنیم بر دشمن چیره می شویم و از مخاطره می رهیم.

شیر ماده زنی است که در مسیر زندگی شما قرار می گیرد و چنان چه ببینید شیر ماده ای را رام کرده اید با زنی ثروتمند آشنا شده و از او سود می برید.

اگر در خواب‌تان «شیر (حیوان)» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

سلام من دیشب خواب دیدم بچه شیری رو نگه داری میکنم و تو خونه الان جوجه دارم. دیدم به جوجه ها حمله کرد ولی من دعواش کردم رفت ی جا دیگه نشست کاملا رام من بود تعبیر چیه؟؟

با سلام تعبیر خواب شما به دلیل ترس برای جوجه هایتان بوده است و بچه شیر در خواب تعبیر به بچه دشمن است که می‌تواند به شما آسیب رساند و اما رام بودن نشان بر خیر است. و بر این صورت است که دشمن به شما و شادی هایتان آسیب نمیرساند. سربلند و پیروز باشید.

سلام. من تقریبا نزدیک 7 روز پیش خوابی دیدم که زندگیم رو به هم ریخته. از اون زمان تا الان همش یه چیزی درون من بهم میگه که این پیام خدا به منه. ولی متاسفانه هنوز کسی نتونسته خواب من رو تعبیر کنه . خواب دیدم با بعضی فامیل های مادرم توی کوهی بزرگ که سراسر برف پوشیده بود در حال بالا رفتن بودیم. ( از فامیل های مادرم فقط چهره دایی بزرگ ترم رو دیدم ولی در عالم خواب میدونستم که بقیه هم هستن) در حال بالا رفتن بودیم که ناگهان توجه ما را گوسفند سفید بزرگی جلب کرد. از تمام گوسفند هایی که دیده بودم بزرگ تر بود. شاید به اندازه 5 نفر آدم بود. اون گوسفند انقدر سفید بود که ما به سختی در برف ها میدیدیم دقیقا رنگ برف بود. ولی نکته جالب اینجا بود که داشت از دست یه چیزی فرار میکرد. ناگهان دیدم که یک شیر نر زرد رنگ زیبای خیلی خیلی بزرگ دنبالشه و میخواد اون رو شکار کنه. به گوسفند رسید و اون رو کشت. ( من در خواب خونی ندیدم ولی دیدم که گوسفند کشته شد) اون شیر تقریبا اندازه خود کوه بود. خیلی بزرگ بود. بعد از این که گوسفند رو کشت چنان غرشی کرد که زمین و زمان به هم لرزید و من از شدت ترس اون غرش وحشتناک پا به فرار گذاشتم ولی اون شیر با من کاری نداشت و حتی نگاهم نکرد و فقط گوسفند رو به دندون گرفت و رفت. از اون روز به بعد فکرم همش درگیره. لطفا اگر میدونید تعبیرش چیه بهم بگین. دارم دیوونه میشم.

با سلام خدمت شما دوست عزیز باید عرض کنم که اگر به خوابها بهای فکری داده شود و انها را به خود جذب کنید زندگی شما را مختل خواهند کرد و اینکه خواب شما نشان بر خوبی ندارد اما نباید خودتان را درگیر کنید و باید یک سری خواب ها را نادیده بگیرید و اینکه در تعبیر خواب گوسفند امده است که نشان بر مال و منفعت است و اینکه شیر هم در خواب نشان بر دشمن است و اینکه در تعبیر این خواب به این شکل است که شما دشمنی در کمین مالتان است و نیت خوب بر شما ندارد و اینکه ترس در خواب نشان بر امنیت یافتن است و اینکه دشمن با جان شما کاری ندارد و اما به مال شما چشم دارد که بسیار هوشیار باشید.صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید

سلام من خوابی دیدم که آدم ها دارن با شیر های ماده و ببر ها زندگی میکنند یعنی شیرهاو ببرها همینجوری خیلی راحت از کنارمان رد میشدند ، چند روز هم هست که دارم این خواب رو پشت سرهم میبینم لطفا تعبیر خواب من رو بگید، ممنونم

با سلام اینکه شما این خواب را چند روز متوالی است می بینید نشان از ان دارد که بی تعبیر می تواند باشداما باید بدانید که در تعبیر این خواب برای شما امده است که به این معنا میتواندباشد که در اطراف شما کسانی که هستند در تشخیص دوست و دشمن خود ناتوانند و این خود برای ان ها سبب دردسر خواهد شد و باید از این موضوع انان را باخبر کنید. سربلند و پیروز باشید

سلام . من خوابی دیدم که با دو الی سه نفر از دوستانم که صورتشون مشخص نبود بیرون هستیم. در حال قدم زدن توی یه خرابه یه حیوانی رو میبینیم . رفتیم جلو تر دیدیم یک شیر روی زمین دراز کشیده بود . زنده بود اما خیلی ضعیف شده بود یعنی هیچ قدرت بدنی نداشت که بتونه حرکت کنه . بعد من رفتم جلو تر به دوستام گفتم این شیر مال فلان شخص نیست؟! اینجا چه کار میکنه . بعد دیدم که اشخاصی اومدن که دکتر بودن بلندش کردن و بردنش و داشتن اون شیر رو معالجه میکردن بعدش من بیدار شدم.

با سلام تعبیر خواب شما شير – حيوان – در خواب هم خطرناک و دشمني است بي حساب و بي رحم. اگر از کسي مرعوب و از گزند و آسيب او بيمناک باشيم آن شخص در خواب ما به شکل شير ظاهر مي شود. چنان چه در خواب شيري ديديم که… به ما حمله کرد مورد هجوم حادثه يا شخصي قرار مي گيريم. اگر از او بگريزيم در واقع از خطر مي گريزيم اگر بر شير چيره شويم و آن حيوان را بکشيم يا منهدم کنيم بر دشمن چيره مي شويم و از مخاطره مي رهيم سربلند و پیروز باشید .

سلام من در گذشته رفیقی داشتم که بنا به دلایلی با همدیگه دعوامون شد و دیگه راهمون از هم جدا شد تا این که دیشب خوابشو دیدم خواب دیدم من داخل خونه ایی هستم و همون دوستم با یه شیر ماده اومد توی خونه توی خواب احساس کردم که میخواد با من آشتی کنه و برای همین باهم راه رفتیم و حرف زدیم تا اینکه توی همون خونه رسیدیم به جایی که شبیه زندان بود و داخلش کلی آدم که نمیدونم یک دفعه چی شد منم رفتم داخل اون زندان که یک دفعه رفیقم اون شیرو ول کرد و همه آدم های توی زندان یا قفس خیلی بزرگ رو خورد بعد من به رفیقم گفتم که در رو باز کنه تا من بیام بیرون و اون درو باز کرد و خواب همین جا تموم شد

با سلام این خواب چند الگو برای تعبیر دارد که به شما عرض خواهم کرد. اول شیر ماده است و بعد زندان که هردو دارای تعبیر هستند.اول انکه اگر شیر ماده ای را در خواب ببینید که رام شماست و برای شما عملی را انجام میدهد به معنای زنی ثروتمند است که این ثروت لزوما مالی نیست. ثانیا در تعبیر زندان همانگونه که در لینک زیر برای مطالعه ی بیشتر شما قرار خواهم داد اگر در خواب زنداني را ببينيد و زندان بانش را بشناسيد خوب است و ديدن چنين زندان بان بشارت نجات از غم و اندوه است. در اینجا هم به تعبییری میتوان گفت که زندان بان همان شخص دوست شماست و اینکه شیر دیگران را معدوم کرده است هم به معنایی شخصی است که به شما نزدیک میشود و میتواند که شما را از افارد بی استفاده اطراقتان رها کند. لزوما هم حصول تمام تعابیر بالا مربوط به ان دوست شما نیست ولی ممکن است ایشان هم بی تاثیر نباشند. تعبیر خواب زندان الامتو سربلندو پیروز باشید

سلام امید که این خواب من را تعبیر کنین من خواب دیدم که دروی سر که آب هوا هم زیبا استن همی درختان تاز به نظر میرسند یک شیر نر بدون کدام دلیلی سر من حمله کرد و من ندانستنم که یک آهن دراز به دستم از کجا شد تا که سر من دهن انداخت با همان آهن زدم به دهنش شیر نر مورد و من همرایش عکس هم گرفتم تاز میخاستم برم که یکی پیدا شد و بیک مرا دزدی به طرف بالا دوید دنبال او میدویدم از یک کج گردشی تیر شدم دیدم یک شیر ماده که در نزدیک در وازه یک باغ استاده بود من استاد شدم و این شیر به به دوش به طرف من شرو کرد و از پهلوی من رد شد رفت بر سر شیری که مورده بود دوبار خیلی به یک غزب به طرف من آمد فامیدم میخای انتقام بگیره و خوده آمده ساختم و تانستم که ای شیره هم شکست بتم و کشتمش نفس تاز کردم داخل باغ شدم دیدیم چوچه های شیر اس و یکی از آن ها ره برداشتم با خودم آوردم

با سلام شير – حيوان – در خواب هم خطرناک و دشمني است بي حساب و بي رحم. اگر از کسي مرعوب و از گزند و آسيب او بيمناک باشيم آن شخص در خواب ما به شکل شير ظاهر مي شود. سربلند و پیروز باشید .

سلام من خواب دیدم که یه ببر سفید منو دنبال میکنه و من رفتم بالای درخت و روی یه شاخه نازک تا ببر نتونه بیاد ببر اومد بالای درخت و من خیلی ترسیدم از درخت پریدم پایین و فرار کردم در حین فرار بودم که دیدم یک شیر نر هم منو دنبال میکنه تا این که به یک خرابه رسیدم داخل خرابه تعداد زیادی از بچه های کوچیک در حال بازی بودن به اونا گفتم فرار کنید ولی اونا فرار نکردن و شروع کردن به طرف شیر و ببر سنگ پرتاب کردن که شیر یکی از بچه ها رو گرفت میخواست با خودش ببره که من با سنگی بزرگ به سرش زدم ‌زخمی شد و بچه را ول کرد و ببر و شیر هر رو رفتن

با سلام ، من خواب ديدم سوار ماشين شدم و حركت كردم ، سر خيابان كه رسيدم 2 شير ماده جنگل ديدم كه هيچ كارى با من نداشتن ، اما همين كه از آن دو شير گذشتم يهويى يك شير عظيم الجسه ماده به ماشين حمله ور شد اما من در حال راندن ماشين فرار كردم و شير دنبال من ، در طول مسير متوجه شدم چندين شير عظيم الجسه ماده ديگر هم هست كه ميخواستند با دندنانهايشان مرا بگيرند اما نميتونستن ، ممنون

خواب دیدم در خانه حیاط خانه ما یک سگ کوچک سفید و یه مارمولک وجود دارد،یکباره یک شیر نر از سمت راست حیاط که ما آنجارا نمی دیدیم وارد شد و غرش کرد مارمولک فرار کرد و سگ هم بالای دیوار رفت و ایستاد و من را نگاه کرد،شیر دوباره غرش بلندتری کرد و سگ فرار کرد و همزمان با غرش دوم از درخت خونمون سیب ریخت روی زمین،شیر منو میشناخت و ازم حمایت کرد. مدتی هست این خوابو دیدم خواهشا بهم بگید ذهنمو مشغول کرده

سلام من خواب دبدم وارد حیاط محل کارم شده و خیلی ارام می باشد نه هیچ نعره ای و نه حمله ای چیزی فقط نشسته بود در حیاط میشه بگین تعبیرش چیه

یک شیر سفید را در خواب دیدم که یک لک لک سفید را به لانه تنگی مانند لانه موش برده بود و داشت لک لک را میخورد.

من خواب دیدم بابچم در یک بیابان پیاده میرویم و یک دفعه یک شیر لاغر از سمت چپ به ما حمله کرد

میخواهم بفهمم تعبیر خواب چیست؟

ديدم شير ماده به من حمله كرد ولي آسيبي نرسوند بهم روي سينه ام بود ولي مهار بود لطفا تعبيرش

سلام، وقت بخير خواب ديدم توى يه خونه مهمان بوديم از توى سوراخ كف آشپزخونه صداى غرش مياد، بعداز يه مدت زمان كوتاهى يه شير ازش اومد بيرون، همه خيلى ترسيده بودن و با احتياط از كنارش رد ميشدن، شير مستقيم اومد سمت من اولش وحشت كردم ولى شير باهام هيچ كارى نداشت، اون شير وحشى نبود خيلى اروم بود و مثل يه حامى همه جا بامن بود، توى خواب ارامش يه كسى رو داشتم كه دلش به يكى گرم بود لطفا برام تعبيرش كنيد ممنون از لطفتون

خواب دیدم که مرکب و شیر پهلو به پهلو خواب نموده اند و من از دیدن شیر بیم دارم

در خواب ديدم ك حيواناتی چون شیر و خرس بیرون از خانه و در اطارف خانه میگردند و من از ترس آنها در و پنجره ها را میبستم تعبیر آن چیست

در خواب ديدم ك حيواناتی چون شیر و خرس بیرون از خانه و در اطارف خانه میگردند و من از ترس آنها در و پنجره ها را میبستم تعبیر آن چیست

من چندین باره دارم دارم از این خوابا می بینم اکثرا هم حیوانات وحشی ان مثل شیر پلنگ سفید خرس و ببروکفتار یه بارم گاو دیدم بعدم در و پنجره هارو می بندم ولی یکم بعد بازم اونا رو تو خونه میبینم اصلا نم به من کاری ندارن فقط میگردن تو خونه کسی تعبیرشو می دونه؟

سلام خواب دیدم تو بیابون دوتا شیر دنبالم میکنن ولی انگار دستاموزن و بی ازار ولی من با یه چواب پریدم بالای تپه که دستشون بهم نرسه.

خواب دیدم یک شیر دیدم اواره به پسر برادر گفتم رسی بیار که بگردن اش کنی رسی به گردن کردم میگه یا حسین یا علی یا فاطمه بعد اورا گرفتم با شیر گفتم بیرم کمی راه بیرم بعد رفتم یک شیر بزرگ خور زد ای شیر اوش کرد شیر کش کردم پشت تیپه بوردم به شیر گفتم ای شیر مه از اداما نیستم تورا بیکشم من تورا مهمان نوازی میکنم رها میکنم شب کسی تورا اوش نکند‌‌…….بعد خواب دیدم در جای زمین کشاورزی پدرم هست اونجا یک تیپه است برادرم گفت خانه امینجا جور کن مه گفتم ایجاه شراکت است کاکایم نمیگزره برادرم گفت خیر است مه باشم جورش میکنم در حین زمان یکی اماد برادرم گفت فردا شب محان مه هسین خند کرد هر دو گفت باشه در یک اوتاق بودم بعد با عمو خود نان خوردم بعد نان عمو گفتم خانه شوم اباد بعد کاکایم گفت که خوش امادی گیریه کده گفت جای خواهرت خالی است خانه خالی کرده

سلام من خواب دیدم کنار خونمون یک قفس که دورش بسته و سرش باز است چندتا شیر داخل قفس بودند که دیدم شیرها یک شیررا بلند کردند واز بالای قفس به بیرون انداختن پدر و مادرم داشتند لباسهایمان را روی طناب پهن میکردند من هم داد زدم شیر شیر اما آنها وقتی متوجه شدند که شیر به آنها حمله ور شده بود،منهم در اتاقی که در آن پناه گرفته بودم قفل کردم که در امان باشم.بعد از این را دقیقا یادم نیست که چه اتفاقاتی افتاد اما وقتی در را باز کردم دیدم شکم پدرم زخمی شده طوری که داخلش دیده میشد اما سرپا بود پرسیدم بابا زخمی شدی، با لحن افسرده ومریض گفت آره بابا شیر زخمی ام کرد

تعبیر خواب شیر

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تعبیر خواب شیر
تعبیر خواب شیر
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *