تعبیر خواب شیرینی

تعبیر خواب شیرینی
تعبیر خواب شیرینی

از بین مزه‌ها در خواب مزه شیرین به تعبیر همه معبرین از تفسیری نیکو بهره‌مند است به طوری که اگر میوه‌ای تعبیری نامناسب داشته باشد با شیرین شدن آن تعبیری بهتر پیدا خواهد کرد. با این تفاسیر تمامی شیرینی‌ها به شرط داشتن طعم شیرین در خواب نیکو هستند.

 شیرینی در خواب نماد رسیدن مهمانی به همراه اخبار و هدایایی است که با خود آورده است. اندازه شیرینی بازتاب دهنده اندازه هدیه ای است که دریافت می‌کنید. اگر کیکی که در خواب دیده‌اید دولایه باشد نشانه خوشحالی بسیار زیاد شما در قبال گرفتن آن هدیه است. اگر چندلایه باشد که در پوست خود نمی‌گنجید.

به نقل قول از ابن چند معبر ایرانی دیدن کیک خامه ای در خواب اگر بزرگ باشد به نشانه ی دعوت شدن به مراسم عروسی دیگران ، برپاشدن مراسم وصلت دو جوان در بین اقوام نزدیک صاحب رویا،اگر کامل خورده شود به نشانه ی بهبود پیداکردن بیماری های سخت،اگر دور ریخته شود و یا کسی ان را اصراف کند نشانه ی غم بعد از شادی است اگر روی زمین بریزد و از بین برود و یا از جایی بیفتد و خراب شود نشانه ی اندوه و حسرت دوست است.

 

مجله دلگرم: خواب شیرینی ( خواب پختن شیرینی ، تعبیر خواب خوردن شیرینی ، تعبیر خواب خریدن شیرینی ، تعبیر خواب شیرینی خامه ای ، تعبیر خواب شیرینی خراب شده و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم.

1- تعبیر خواب شیرینی افکار و ایده های مثبت، احساسات پاک و اتفاقات خوب زندگی است. این خواب نشانه این است که شما اجازه نمی دهید که مسائل کوچک زندگی تان را مختل کند.2- تعبیرخواب شیرینی در فر نشانه این است که با دوستان خود اختلافاتی پیدا کرده اید و این اختلافات به زودی حل خوهد شد و روابط جدیدی را با آن شخص برقرار خواهید کرد.

محمدبن سیرین گوید :3- تعبیر خواب شیرینی ها ، شادی و روزی حلال است .

تعبیر خواب شیرینی

حضرت امام جعفر صادق فرماید :دیدن شیرینی در خواب بر شش وجه بود4- مال حلال5- منفعت6- علم و حکمت7- فرهنگ8- ثنای و مدح نیکو9- کنیزکی خوبروی

آنلی بیتون می‌گوید :10- تعبیر دیدن شیرینی در خواب ، آن است که فردی مکار به شما نیرنگ خواهد زد .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید : 11- تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی در خواب زیاده روی، هوسرانی و لذایذ ممنوع است. شاید شما خودتان را از لذت و خوشی محروم کرده اید و این خواب، راهی برای شماست که به خود پاداش دهید.12- تعبیر دیگر خواب شیرینی استعاره ای از عشقتان یا یک شخص خاص در زندگی تان است13- تعبیر این خواب که به معشوقه تان شیرینی می دهید، به تمایل شما برای ارتباط با این فرد به شیوه ای عاشقانه تر اشاره دارد. یا ممکن است به این معنی باشد که می خواهید، لذت به اطرافیانتان دهید

14- اگر در خواب ببنید که شیرینی می پختید، تعبیرش این است که در زندگی جاه طلب هستید و انرژی زیادی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت دارید. شما از موقعیت های اجتماعی بسیار خوبی در آینده برخوردار خواهید شد و پیش دیگران محبوبیتی زیاد پیدا خواهید کرد.15- اگر دختری در خواب ببینید که مشغول شیرینی پختن بود تعبیرش این است که به زودی خبری خوش به او خواهد رسید. به احتمال زیاد با شخصی آشنا شده و با او ازدواج خواهد کرد.16- اگر مردی خواب پختن شیرینی ببیند تعبیرش این است که کسب و کاری جدید را شروع خواهد کرد و در آن موفق خواهد شد.

آنلی بیتون می‌گوید :17- اگر دختری خواب ببیند شیرینی می پزد ، نشانه آن است که با نیرنگها و فریب خود نمی تواند دیگران را گمراه بسازد .

18- تعبیر خواب خوردن شیرینی شادی و شادکامی و احساسات خوب زندگی است. اگر از مزه شیرینی لذت بردید تعبیرش این است که شخصی که دوستش دارید شما را سوپرایز می کند و هدایایی به شما می دهد که زندگی تان را تا آخر عمر تغییر خواهد داد.

آنلی بیتون می‌گوید :19- ـ خوردن شیرینی در خواب ، علامت آن است که با دیگران روابطی دوستانه پیدا خواهید کرد .

20- تعبیر خواب خریدن شیرینی نشانه این است که به آرزوهای خود خواهید رسید. شما در مدت کوتاهی موفق می شوید و به آنچه می خواهید خواهید رسید.

21- تعبیر فروش شیرینی در خواب نشانه این است که فردی در خانواده و یا دوستانتان دچار مشکلات مالی شده و شما به او کمک خواهید کرد.

22- تعبیر خواب گرفتن شیرینی از دیگرام این است که تحت تاثیر عواطف و احساسات آن شخص قرار گرفته اید. ممکن است به خاطر کارهای او خوشحال شده و گاهی ناراحت شوید. سعی کنید بیش از حد درگیر کسی نباشید زیرا مانع از موفقیت های شما در آینده خواهد شد.

محمدبن سیرین گوید :23- اگر کسی خواب ببیند که از دیگری شیرینی گرفت تعبیرش آنست که از آن شخص به وی سودی خواهد رسید

24- تعبیر خواب تقسیم کردن شیرینی این است که به دیگران کمک مالی خواهید کرد و دوست دارید دیگران هم مانند شما از زندگی لذت ببرند.

25- تعبیر دیدن شیرینی تازه در خواب نماد رشد و پیشرفت در کار و زندگی است.

26- تعبیر دیدن شیرینی خام در خواب، این است که موانع و مشکلات شما به زودی از سر راهتان برداشته خواهد شد.

27- تعبیر دیدن شیرینی بزرگ در خواب نشانه این است که شخصی در زندگی تان است که شما را غافلگیر خواهد کرد. ممکن است این خواب نشانه این باشد که خبر خوبی را در آینده بشنوید.

28- تعبیر خواب شیرینی خامه ای این است که باید در زندگی کمی صبور باشید تا به خواسته های خود برسید.29- تعبیر خواب خوردن شیرینی خامه ای این است که به زودی به شهرت خواهید رسید و به دلیل برخورد و رفتار خوبتان دیگران به شما علاقمند خواهند شد.

30- تعبیر دیدن شیرینی خراب شده در خواب این است که کسی شما را درک نمی کند. به همین دلیل بسیار ناراحت و تنها هستید.

31- تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی شکلاتی در خواب نشانه میزان جدیت شما درکارهایتان است.

32- تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی نارگیلی درخواب نشانه این است که برای رسیدن به هدفتان سختی های زیادی را تحمل کرده اید ولی آینده روشنی در انتظارتان است.

33- تعبیر خواب شیرینی گردویی پول و ثروت و مال زیاد است.

34- شیرینی میوه ای در خواب بسته به نوع میوه روی شیرینی تعبیر متفاوتی دارد. در کل این خواب نشانه مسیرهایی است که در زندگی انتخاب کرده اید و با قدرت ادامه می دهید.

35- تعبیر خواب شیرینی سوخته بر باد رفتن آرزوهای مالی و معنوی شماست. شما بسیار نا امید هستید و هیچ امیدی به آینده ندارید.

ترجمه : معصومه راهی

تعبیرهای مرتبط

دیدن کیک در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب شکلات : ۲۱ نشانه و تفسیر دیدن شکلات در خواب

تعبیر خواب شکر : دیدن شکر در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آرد : ۱۸ نشانه و تفسیر دیدن آرد در خواب

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

اگر کسی در خواب شیرینی خورد و یا کسی به او شیرینی داد، شادی و روزی حلال و خشنودی و رضایت او را در بر خواهد داشت.

محمد ابن سیرین می گوید: دیدن شیرینی ها، دلیل شادی و روزی حلال باشد. اگر ببیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

تعبیر خواب شیرینی

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

masumehh : سلام.وقتتون بخیر.من دیشب خواب دیدم که یکی از دوستام دعوتم کرده جایی و اونجا یک کیک شوکولاتی فوق العاده خوشمزه جلومون گذاشت و دقیقا کیک و نصف کرد و نصفشو خوردیم نصفه دیگش کامل موند.بعد اونا خدافظی کردن من موندم و اون نصف کیک.همش میگفتم خب برش دارم ببرم خونه بخورم،حیفه.خیلی ام خوشمزه بود.ولی باز میگفتم زشته الان ببینن یوقت.روم نمیشد .که یه هو دیدم دوستم برگشت و بهم گفت این نصفه کیک مال تو ببر خونتون بخور(نصفه باقی مونده هم خیلی بزرگ بود)منم کلی خوشحال شدم چون از اون تفکر و دو دلی و رودرباسی در اومدم و راحت کیک و برداشم و با خیال راحت بردم خونمون.هم اونجا کیک خوردم هم نصفه کیک که خیلی زیاد بود مال من شد.ممنون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و دوستتان راجع به عشق و خوشی ها و خوش گذرانی و افراط در خوشی با هم صحبت می کنید و عشق و شادی بیشتری هم به زندگی تان راه می یابد. فرصت ها از دستتان نخواهد رفت و به سعادت و هماهنگی در زندگی تان خواهید رسید. تشکر از همراهیتون.

sahar : سلام وقت شما بخیر خانم هراتی. خواب دیدم که محل کارم بودم ولی اصلا شبیه به محل کارم نداشت و از آسانسور رفتم پایین شرکت. دیدم یه پاساژ لاکچری بود و همکارامم بودن که منم مشغول گشتن شدم که یه مغازه گل فروشی دیدم و یه گلدون چشمو گرفت ولی چون همیشه گلام خراب میشن بخاطر نور کم دیگه نخریدمش با آسانسور خواستم برکردم شرکت که دیدم توی آسانسور یه پیرمردیه که شماره ها رو میزنه و منم بهش گفتم میرم طبقه 15 (رو 15 و 14 شک دارم ولی بیشتر 15 میاد تو ذهنم) که دیدم پیرمرده 12 رو زد و بد به من نگا میکرد خواست دست درازی کنه که دو تا دستشو شکوندم و سریع 15 رو زدم و رسیدم شرکت که گفتن اون پیرمرده مرده دیدم یکی از همکارام داره مشروبات الکی میخوره ولی من بخاطر حرامیش نخوردم و رفتم رو میزم که دیدم روی میزم یه نوزاد که قنداق بود و سفید بود و زیبا و یه کیک خامه ای سفید که دورش به صورت ربانی خامه ی آبی آسمانی داشت و یه کارت دعوت عروسی بود که کارتو باز کردم دیدم اسم خودم با یه پسری بود که نمیشناختم و بچه رو بغل کردم و دوستم گفت اینو اون پسری که قراره باهاش ازدواج کنم برای سورپرایز آورده و نوزاد و کیکم هدیه اون بود و بعد نوزادو بغل گرفتم و قنداقشو باز کردم دیدم نوزاد قد بلندیه و فکر کنم پسر بود و کیکم تو یخچال گذاشتم . از کیک خیلی خوشم اومد.خانم هراتی من یه حاجت مهمی دارم و براشم چله بسم الله برداشتم میتونه به حاجتم مربوط باشه ؟ بخشید طولانی شد . ممنون از تعابیر زیباتون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما می خواهید زندگی خوب و لوکسی داشته باشید ولی با مشکلات اقتصادی مواجه می شوید و مجبور می شوید که اقتصادی تر و با صرفه جویی زندگی کنید. تصمیم می گیرید که در زندگی تان پیشرفت زیادی داشته باشید. برای شما قبول اینکه به معنویات رو بیاورید در حالی که جیبتان خالی باشد، امکان پذیر نیست و می خواهید که مشکلات شما و شرایط سخت برایتان حل و فصل شود و همین هم خواهد شد. کار و پروژه ای به شما واگذار می شود که به انجام آن متعهد خواهید شد و وظائف جدیدتان را دوست خواهید داشت چون هم انجامش شیرین است و هم شما را به ثروت می رساند. زندگی شما متحول می شود. گشایش کار و مقام بالا خواهید داشت. بله می تواند به حاجتتان هم مربوط باشد. تشکر از همراهیتون.

Maryam : سلام وقت بخير ، خداقوت ، ديشب خواب ديدم با چند نَفَر كه فكر كنم فاميلم بودن رفتيم يه كيك بزرگ سفارش بديم و جايي كه منتظر بوديم كيك اماده بشه يه دفعه اون ادما انگار بخوان سربه سر من بذارن و عكس العمل منو ببينن بين خودشون قرار گذاشتن كه منو بدون اينكه بفهمم رها كنن و برن وجالب اينكه منم از نقششون متوجه شدم و وقتي رفتن بي تفاوت نگاهشون كردم و پيش خودم گفتم مجبورن خودشون برگردن و فقط خودشونو اذيت ميكنن و كيك كه اماده شد ديدم كيكش شبيه يه تابلو خيلي بزرگ با اندازه حدوددومتر در يك متر و قطر حدود بيست سانته حالت ايستاده رو ميز بودو يه دختره كه مسئول اونجا بود هي با متر اندازه ميگرفت كه اندازشو بتونه يادداشت كنه ولي هي يادش ميرفت يا موفق نميشد تا من سر مترو گرفتم براش و بالاخره موفق شد اندازه طول و عرض كيك رو در بياره( درست قدش نميرسيد اندازه بگيره) و من طرح روي كيك رو نگاه ميكردم انگار نقاشي يه درخت بزرگ و منظره بود و خوشم مي اومد و اقايي كه كيك رو درست كرده بود راجب به كيك اومد و توضيح ميداد ولي اينقدر اون كيك مونده بود رو ميز داشت اب ميشد و من گفتم كيك داره اب ميشه و يه جاهاييش هم خم شده بود و اون مرده يه چيزي خالت اهرم يا قاب گذاشته بود پشت كيك كه اب نشه از وسط دو تا بشه بريزه و پيش خودم گفتم تقصير خودشونه كه مسخره بازي در اوردن رفتن كه دير بشه و پيش بينيم درست در اومد اونايي كه رفتن خودشون برگشتن و انگار همگي تو مسيري بودن كه مجبور شدن دنبال من از اون مسير برگردن و توي راه ماشين ديگري رو ديدن كه دختري كه قيافش شبيه اينه فقيه نصيري بودپشت فرمون به حالت ايستاده رانندگي ميكرده انگار ماشينش حالت اتوبوس داشته و حالت اينكه افراد ماشين اينا با اونا از هم دلخور باشن دختري كه عقب اتوبوس وايساده بود يادمه با غضب اينارو نگاه مي كرد و خلاصه برگشتن كه بيان سراغ من و كيك ، ولي با تعداد بيشتري از ادما (يا فاميلا )و من به يكيشون گفتم خوبه منم كيك پزي يادبگيرما كاري نداره و حس خوبي هم داره، كه اومدم اينطرفتر همه وايساده بوديم تو يه جايي مثل حياط بود ميز اوردن كه كيكا رو بخوريم زنعمومم بود و انگار گفته بود يه ميز چوبي ديگه هم اوردن كه غذا هم بخوريم از اونطرف هم پسر عموم كه سر كار بود برادرش رفت از سر كار اوردش انگار كه تولد اون بود ، من رفتم سر يه ميز نشستم و جلوم يه كاسه با دوتا كوفته خيلي بزرگ كه به نظر فوق العاده خوشمزه مي اومد و يه مقدار از نخودلوبياها درسته توش معلوم بود گذاشتن و انگار مال من از همه بزرگتر و خوشمزه تَر بود و فقط مال من دوتا بود و داشتم نگاهش ميكردم كه بخورمش و خوشحال بودم از اينكه ميخوام بخورمش كه بيدار شدم ،

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و فامیلتان برای حمایت از پسر عمویتان، تصمیم می گیرید که طرح و برنامه ای را تدارک ببینید که زندگی او شیرین شود، چشم انداز تازه ای در زندگی او به وجود بیاید و خوشبخت تر باشد چون او نیاز به حمایت خانواده دارد. شما از اینکه همه ی کارها را خودتان به تنهایی انجام دهید، خسته شده اید و می خواهید که دیگران هم یاد بگیرند که وظائف موجود را با شما تقسیم کنند و هدف مشترک تان در مورد پسر عمویتان را نادیده نگیرند. شما یک تنه نمی توانید همه ی مسئولیت ها را بپذیرید و آنها هم نباید خودخواهانه همه ی کارها را به گردن شما بیاندازند. شما بیشتر از همه برای او غصه می خورید و می خواهید که زندگی اش شکل بگیرد و به موفقیت برسد. شما با محبت هستید و ایمان و معنویت در وجود شما قویتر است. در نهایت همه ی شما بسیج خواهید شد تا از پسر عمویتان حمایت کنید و او را در ایزوله گی و تنهایی و مشکلاتش رها نخواهید کرد. زن عموی تان هم شرایط را بهتر قضاوت و مورد بررسی قرار خواهد داد. تشکر از همراهیتون.

Heliya : با سلام خدمت خانم هراتی عزیز
همسرم درخواب دیده که به داروخانه رفته ومی خواسته ماسک بخره (به دلیل کرونا )ولی داروخانه دار به همسرم گفته ماسک نخرید بریدشیرینی بخرید ،بعداز این حرف ،همسرم ماسک نمی خره واز داروخانه خارج میشه وبرای خریدن شیرینی به قنادی میره .
ممنون از وقتیکه برای تعبیر این خواب میگذارید .

فریبا هراتی : سلام. شما نگران هستید که خطری شما را تهدید کند و یا اتفاقی منفی در زندگی تان رخ دهد، ولی موفقیت ها و خبرهای خوشی در راه دارید که بسیار خوشحال و شیرینکام خواهید شد. تشکر از همراهیتون.

Saraaka : سلام پدرم فوت شده مادرم خواب دیده که شیرینی با روبان قرمز تزئین شده آورده تو حیاط با لباس شیک و زیر بغلش بود

فریبا هراتی : سلام. روحشان شاد. دعای خیر پدرتان پشت سر شماست و او با تمام عشق و محبتش نسبت به شما می خواهد که شما به خوشبختی و آرامش و ثروت برسید. روح او زنده و آمرزیده است و شرایط خوبی در آخرت دارد. تشکر از همراهیتون.

فرزانه76 : سلام خواب دیدم منو شوهرم داخل اتاق وکیلیش وهرسه داشتیم حرف و کار های طلاق و انجام میدادیم فکر کنم یک چیزاهایی هم امضا میکردم که یهو فهمیدم یکنفر از نزدیکانم به وکیلش گفته بود مارو آشتی بده که من هعی میگفتم کار تو اینه که مارو جدا کنی(هدفش هم همینه) شوهرم همش ساکت بود انگار بخواد آشتی کنه بعد یهو نون خامه ای که ی عالمه به نونش زعفرون زدم پختم وبچه محل همونجا که فقیر بودن پخش کردم بعد دیدم با پدرمادرم داخل یک آزمایشگاه مخصوص زوج هایی که میخوان ازدواج کنن که هم آزمایش میگیرن وهم یک دکتر زن رحم دختر ها رو معاینه میکنه وگواهی سلامت میداد ومن هعی تو دلم میگفتم یادش بخیر قبلا منم اینجا اومده بودم برای ازدواج با شوهرم وهمه جاشو یاد داشتم ورفتم تو اتاقی که داخلش وان آب بود که دختر ها بعد معاینه اونجا میرفتن منم داشتم میرفتم اونجا (درحال طلاقم)

فریبا هراتی : سلام. شما باید مراقب باشید که سرتان را کلاه نگذارند. امضا به معنی مهر تایید شما برای انجام کاری است که شما مسئولیت انجام آن کار را می پذیرید و البته این کار به احتمال قوی به ضرر شماست. من متوجه منظور شما نشدم که هدف فامیل شما این است که شما از هم جدا شوید و یا هدف وکیل او این است که بخواهید جدا شوید. اما به هر جهت شوهر شما تمایلی به طلاق از شما ندارد. اینکه نان خامه ای زعفرانی پخش کرده اید، یا اشاره به این دارد که نذر می کنید که اوضاع مطابق میلتان پیش برود و بین فقرا شیرینی پخش کنید ( حتی اگر نذرتان طلاق باشد) و یا اینکه حاضر می شوید که ضرر مالی را متحمل شوید ولی به جای آن، به خواسته تان برسید. شما در معرض آزمایش قرار می گیرید و احساسات واقعی تان را نسبت به همسرتان می سنجید. شما با احساسات، باورها یا ترس های درونی تان آزمایش می شوید و زندگی تان متحول خواهد شد. شما نیاز دارید خودتان را از باری که بردوشتان گذاشته شده است، رها کنید و به دنبال آرامش بیشتر خواهید بود. تشکر از همراهیتون.

Shahrzad : با سلام.من خواب دیدم که در یک خانه هستم روبروی نامزدم و وسط ما یک آقای دیگری بود.رو صندلی نشسته بودیم.من کیک شکلاتی در دهانم بود میخواستم پیازی که خورده بودم بوش بره.نامزدم صورتش و هیکلش تغییر کرده بود.اون آقا که وسط بود به من گفت تو خیلی آرامش میاری.نامزدمم گفت اره واقعا راست میگه از وقتی اومدی تو زندگیم امید به زندگی پیدا کردم و ارامشو آوردی منم همینطوری کیک در دهانم بود و سرمو انداختم پایین لبخند زدم.اون مرد به طور غیرتی به نامزدم نگاه کرد.نامزدم یک شکل دیگری شده بود.

فریبا هراتی : سلام. شما می خواهید که از شرایط سخت گذشته و حرفهای بدی که زده اید رها شوید و دوباره از زندگی تان لذت ببرید. شما می دانید که خواستنی هستید و برای همین است که نامزدتان حسادت کرده و رفتار عجیب غریبی که انتظارش را نداشته اید از خودش نشان داده است. ولی به هر جهت، اگر می خواهید با نامزدتان رابطه ی خوبی داشته باشید باید سربه زیر باشید و کاری نکنید که او غیرتی شود. تحریک حس حسادت نامزدتان اشتباه ترین کاریست که شما می توانید در حق خودتان انجام دهید. تشکر از همراهیتون.

elnazi : سلام وقتتون بخیر. چند روز پیش خواب دیدم محل کارم هستم .دویا سه جعبه شیرینی یکی نفر میاره میده دست من.میدونم که شیرینی ها مال منه . داخل جعبه شیرینی تر و رولت بود .شیرینی و میبرم بین همکارا پخش میکنم. و یکی از همکارا با خوشحالی میگه دیدی گفتم حل شد.در اخر داخل جعبه برای خودم دو تیکه بیشتر شیرینی نمونده بود
ممنونم.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما به آرزویتان می رسید و خبرهای خوش می شنوید. این خبرهای خوش را بین دوستانتان پخش می کنید و آنها برای شما شاد می شوند. انشالله مشکلاتتان تمام می شود و شیرینی می دهید. تشکر از همراهیتون.

mina : سلام روز بخیر
هفته گذشته خواب دیدم که زنموم که به تازگی دخترش ازدواج کرده یک جعبه شیرینی گرفته و خیلی خوشحال بود و به خونه ما اومد وقتی اومد شب بود و من و پدرم (پدرم چند سالی هست فوت شدن) از خواب بیدار شدیم . پدرم بیدار شد و بلند شد نشست و من نگاه به پدرم میکردم
دیدم در یک پیش دستی یک دونه شیرینی بزرگ شبیه شیرینی دانمارکی و کنارش یک دونه خرما جلوی من قرار داده شد و من بشقاب رو نگاه میکردم
ممنون از تعبیرهای زیبا و دقیقتون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. زن عموی شما از اینکه دخترش خوشبخت است احساس رضایت می کند و می خواهد که شما در شادی او شریک باشید. او برای پدرتان دعای خیر کرده و از او یاد کرده است. شما فکرتان ناراحت است و نمی دانید که عاقبتتان به کجا می کشد و چه چیزی برایتان پیش می آید. روح پدرتان شاد. او روحش البته زنده است و به تمام شرایط زندگی شما و همه، آگاه است. زن عموی تان از پدرتان یاد می کند و می خواهد که او شاد باشد و برایش شاید خیرات داده است. به هر جهت پدر شما به خاطر دختر عمویتان خوشحال است و زن عمویتان دعا کرده که شما هم خوشبخت و شیرین کام شوید و زمان ازدواجتان فرا برسد. او از شما می خواهد که صبور باشید. تشکر از همراهیتون.

نرجس : سلام خانم هراتی جان. خوابم خیلی واضح یادم نیست اما کلیاتش اینه که دیدم یه خانم عرب با لباس عربی و مشکی اومد خونمون. جلوش یه بشقاب کیک بود، نمیدونم ما گذاشته بودیم جلوش یا خودش آورده بود. چند دقیقه که از اتاق خارج شد من با ولع از کیک توی بشقابش خوردم. کیک وسطش خامه و کرم داشت. خیلی به نظرم خوشمزه بود و میخواستم از فرصت استفاده کنم تا نیومدم مقدار بیشتری بخورم. با تشکر بابت تعبیر.

فریبا هراتی : سلام. شما شیرینکام خواهید شد و به سعادت می رسید مشکلتان پایان می یابد و اگر نذر کرده اید که حاجتی بگیرید، حاجت روا خواهید شد. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

محمدبن سیرین گوید :دیدن شیرینیها، دلیل شادی و روزی حلال باشد. اگر بیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

 

حضرت امام جعفر صادق فرماید :دیدن شیرینی به خواب بر شش وجه بوداول: مال حلال.دوم: منفعت.سوم: علم و حکمت.چهارم: فرهنگ.پنجم: ثنای و مدح نیکو.ششم: کنیزکی خوبروی.

تعبیر خواب شیرینی

 

یوسف نبی علیه السلام گوید :دیدن شیرینی های دیگر زن بخواهد

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :حکم کلی مولف نفایس الفنون و عرایسالعیون درباره شیرینی ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن های خوش و مال و منفعت هستند شکلات نیز مشمول این تعبیر قرار می گیرد اما این شیرینی چون آمیخته به قهوه یا کاکائو است تعبیر متفاوتی پیدا می کند. شکلات در خواب لذت گناه آلود است که غم می آورد و اندوه می آفریند. اگر در خواب ببینید که شکلات می خورید به دنبال دل خود می روید و کاری را انجام می دهید که دوست دارید ولی از نظر دیگران پسندیده نیست و در نتیجه شما غمین و ملول می شوید. تبعیت از هوای نفس همیشه ملال می آورد و موجب ملامت می شود. دیدن شکلات در خواب کاری است از همین نوع. خریدن شکلات یا هدیه گرفتن نیز همین تعبیر را دارد ولی تعارف دادن و هدیه بردن نشانه آن است که شما برای دیگری خوشحالی همراه با اندوه و تاسف می برید و سبب ناراحتی او می شوید. اگر طعم قهوه یا کاکائوی شکلات زیاد باشد این تفاوت قطعیت بیشتری پیدا می کند و میزان اندوه و تاسف بر شادی و شعف آن می چربد ولی اگر شهد شکلات بیشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد شادی بیشتر است و اندوه کمتر.

 

آنلی بیتون مى ‏گوید :۱ـ دیدن شیرینی در خواب ، علامت آن است که فردی مکار به شما نیرنگ خواهد زد .۲ـ خوردن شیرینی در خواب ، علامت آن است که با دیگران روابطی دوستانه پیدا خواهید کرد .۳ـ اگر دختری خواب ببیند شیرینی می پزد ، نشانه آن است که با نیرنگها و فریب خود نمی تواند دیگران را گمراه بسازد .

تعبیر خواب شیرینی یکی از خواب هایی است که در قالب های مختلف مورد سرچ کاربران اینترنت قرار می گیرد.

دیدن شیرینی در خواب دارای معانی متفاوتی است مثلا تعبیر خواب شیرینی خامه ای با تعبیر خواب شیرینی دادن به کسی فرق دارد. یا مثلا تعبیر خواب شیرینی دادن به مرده با تعبیر خواب شیرینی پخش کردن متفاوت است.

در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد خوردن شیرینی و کلا شیرینی در خواب مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی «لقمه» شیرین در دهان گذاشته‌ای، یـعـنـی حرف خوشایندی می‌زنی. ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی خوردنی شیرین می‌خوری، تعبیرش شادی و نشاط می‌باشد. حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی چیز شیرینی در دهانت قرار دارد و به آسانی از گلوی تو پایین می‌رود، یـعـنـی معاش و تامین مایحتاج زندگانی تو با راحتی و خوشی انجام می‌شود. ابن سیرین می‌ گوید : تعبیر هر خوردنی خوشبوئی، خوبی و نیکی می‌باشد.

تعبیر خواب شیرینی

تعبیر خواب شیرینی افکار و ایده های مثبت، احساسات پاک و اتفاقات خوب زندگی است. این خواب نشانه این است که شما اجازه نمی دهید که مسائل کوچک زندگی تان را مختل کند. تعبیرخواب شیرینی در فر نشانه این است که با دوستان خود اختلافاتی پیدا کرده اید و این اختلافات به زودی حل خوهد شد و روابط جدیدی را با آن شخص برقرار خواهید کرد.

گفتنی است که از بین مزه‌ها در خواب مزه شیرین به تعبیر همه معبرین از تفسیری نیکو بهره‌مند است به طوری که اگر میوه‌ای تعبیری نامناسب داشته باشد با شیرین شدن آن تعبیری بهتر پیدا خواهد کرد. با این تفاسیر تمامی شیرینی‌ها به شرط داشتن طعم شیرین در خواب نیکو هستند.

شیرینی در خواب نماد رسیدن مهمانی به همراه اخبار و هدایایی است که با خود آورده است. اندازه شیرینی بازتاب دهنده اندازه هدیه ای است که دریافت می‌کنید. اگر کیکی که در خواب دیده‌اید دولایه باشد نشانه خوشحالی بسیار زیاد شما در قبال گرفتن آن هدیه است. اگر چندلایه باشد که در پوست خود نمی‌گنجید. بریدن و قسمت کردن شیرینی و کیک در خواب نشانگر دیدار با بستگان است. این ملاقات نتیجه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

آنلی بیتون می‌ گوید : تعبیر دیدن شیرینی در خواب ، آن است که فردی مکار به شما نیرنگ خواهد زد .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید : تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی در خواب زیاده روی، هوسرانی و لذایذ ممنوع است. شاید شما خودتان را از لذت و خوشی محروم کرده اید و این خواب، راهی برای شماست که به خود پاداش دهید. تعبیر دیگر خواب شیرینی استعاره ای از عشقتان یا یک شخص خاص در زندگی تان است تعبیر این خواب که به معشوقه تان شیرینی می دهید، به تمایل شما برای ارتباط با این فرد به شیوه ای عاشقانه تر اشاره دارد. یا ممکن است به این معنی باشد که می خواهید، لذت به اطرافیانتان دهید.

محمدبن سیرین گوید : دیدن شیرینی‌ها، دلیل شادی و روزی حلال باشد. اگر بیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

حضرت امام جعفر صادق فرماید : دیدن شیرینی به خواب بر شش وجه بود مال حلال. منفعت. علم و حکمت. فرهنگ. ثنای و مدح نیکو. کنیزکی خوبروی.

یوسف نبی علیه السلام گوید : دیدن شیرینی‌های دیگر زن بخواهد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : حکم کلی مؤلف نفایس الفنون و عرایس العیون درباره شیرینی‌ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن‌های خوش و مال و منفعت رولت اگر شیرینی باشد خوب است به خصوص اگر بخورید و کامتان شیرین شود.

آنلی بیتون : خوردن شیرینی در خواب، علامت آن است که با دیگران روابطی دوستانه پیدا خواهید کرد.

معبرین غربی : اگر در خواب کیک و شیرینی خوردید دلیل بر گرفتن هدیه با ارزش از بستگان دور کند اگر مزه شیرینی بد بود هدیه‌ای که فرستاده شده در ازای انجام کاری خواهد بود.

مطیعی تهرانی : اگر در خواب دیدید از قنادی شیرینی می‌خرید فریفته چیزی یا کسی می‌شوید که بعداً خودتان به غیر مفید بودن کاری که کرده‌اید پی می‌برید. اگر در خواب ببینید که با چند جعبه شیرینی از قنادی خارج می‌شوید کارهای عبث و بیهوده می‌کنید.

اگر در خواب ببنید که شیرینی می پختید، تعبیرش این است که در زندگی جاه طلب هستید و انرژی زیادی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت دارید. شما از موقعیت های اجتماعی بسیار خوبی در آینده برخوردار خواهید شد و پیش دیگران محبوبیتی زیاد پیدا خواهید کرد. اگر دختری در خواب ببینید که مشغول شیرینی پختن بود تعبیرش این است که به زودی خبری خوش به او خواهد رسید. به احتمال زیاد با شخصی آشنا شده و با او ازدواج خواهد کرد. اگر مردی خواب پختن شیرینی ببیند تعبیرش این است که کسب و کاری جدید را شروع خواهد کرد و در آن موفق خواهد شد.

آنلی بیتون می‌ گوید : اگر دختری خواب ببیند شیرینی می پزد ، نشانه آن است که با نیرنگها و فریب خود نمی تواند دیگران را گمراه بسازد .

تعبیر خواب خریدن شیرینی نشانه این است که به آرزوهای خود خواهید رسید. شما در مدت کوتاهی موفق می شوید و به آنچه می خواهید خواهید رسید.

تعبیر فروش شیرینی در خواب نشانه این است که فردی در خانواده و یا دوستانتان دچار مشکلات مالی شده و شما به او کمک خواهید کرد.

تعبیر خواب گرفتن شیرینی از دیگرام این است که تحت تاثیر عواطف و احساسات آن شخص قرار گرفته اید. ممکن است به خاطر کارهای او خوشحال شده و گاهی ناراحت شوید. سعی کنید بیش از حد درگیر کسی نباشید زیرا مانع از موفقیت های شما در آینده خواهد شد.

تعبیر خواب تقسیم کردن شیرینی این است که به دیگران کمک مالی خواهید کرد و دوست دارید دیگران هم مانند شما از زندگی لذت ببرند.

تعبیر دیدن شیرینی تازه در خواب نماد رشد و پیشرفت در کار و زندگی است.

تعبیر دیدن شیرینی خام در خواب، این است که موانع و مشکلات شما به زودی از سر راهتان برداشته خواهد شد.

تعبیر دیدن شیرینی بزرگ در خواب نشانه این است که شخصی در زندگی تان است که شما را غافلگیر خواهد کرد. ممکن است این خواب نشانه این باشد که خبر خوبی را در آینده بشنوید.

تعبیر خواب شیرینی خامه ای این است که باید در زندگی کمی صبور باشید تا به خواسته های خود برسید. تعبیر خواب خوردن شیرینی خامه ای این است که به زودی به شهرت خواهید رسید و به دلیل برخورد و رفتار خوبتان دیگران به شما علاقمند خواهند شد.

تعبیر دیدن شیرینی خراب شده در خواب این است که کسی شما را درک نمی کند. به همین دلیل بسیار ناراحت و تنها هستید.

تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی شکلاتی در خواب نشانه میزان جدیت شما درکارهایتان است.

تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی نارگیلی درخواب نشانه این است که برای رسیدن به هدفتان سختی های زیادی را تحمل کرده اید ولی آینده روشنی در انتظارتان است.

تعبیر خواب شیرینی گردویی پول و ثروت و مال زیاد است.

شیرینی میوه ای در خواب بسته به نوع میوه روی شیرینی تعبیر متفاوتی دارد. در کل این خواب نشانه مسیرهایی است که در زندگی انتخاب کرده اید و با قدرت ادامه می دهید.

تعبیر خواب شیرینی سوخته بر باد رفتن آرزوهای مالی و معنوی شماست. شما بسیار نا امید هستید و هیچ امیدی به آینده ندارید.

منوچهر مطیعی تهرانی می‌ گوید : خوردن قند در خواب کاملاً طبیعی است و به ندرت ممکن است محور خواب قرار بگیرد. اتفاق می‌افتد که در خواب می‌بینیم قند فراوانی خریده‌ایم و به خانه می‌بریم این سود و نفعی است که عاید ما و خانواده ما می‌گردد که بیننده خواب عامل آن است. قند زیاد مال است و قند کم که بخوریم شیرینی و خوشی زودگذر است.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر در خواب ببینی قند خورده‌ای، تعبیرش این است که کاری را با عجله انجام می‌دهی و از آن پشیمان می‌شوی. اگر ببینی دارای مقدار فراوان و انبوهی از قند هستی، یعنی به اندازه آن مال و اموال کسب خواهی کرد.

تعبیر خوردن شکلات در خواب نشان دهنده حساسیت شما در زندگی است. بهتر است کمی از این حساسیت ها کم کنید. تعبیر خوردن شکلات شیرین در خواب نشانه این است که به زودی عاشق می شوید.

آنلی بیتون می‌ گوید : تعبیر خواب خوردن شکلات ترش مزه ، بیماری و ناامیدیهای پیاپی است. اگر خواب ببینید شیر کاکائو یا چیزی مانند آن می نوشید ، تعبیرش آن است که پس از دگرگونیهای نامطلوب به هدف خود می رسید.

دیدگاه

تعبیر خواب شیرینی

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

تعبیر خواب شیرینی گرفتن از دیگران ، و پخش کردن شکلات در خواب چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب سیرابی خوردن ابن سیرین ، و خوردن کله پاچه در خواب چیست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب شیرینی

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

اگر در خواب دیدید که از کسی شیرینی می گیرید معنی خواب شما این است که تحت تاثیر احساسات و عواطف ان فرد قرار می گیرید.

این خواب به شما می گوید که بیش از حد درگیر کسی نباشید چرا که ممکن است ضربه بخورید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب سیلی خوردن از معشوق ، و از یک زن و مرد غریبه و مرده

ابن سیرین می گوید که اگر در خواب دیدید که از کسی شیرینی می گیرید معنی خواب شما این است که سودی از آن شخص به شما می رسد.

امام صادق ع

دیدن شیرینی در خواب می تواند شش معنی داشته باشد که در یر به آنها اشاره خواهیم کرد.

اولین مفهوم دیدن شیرینی در خواب مال حلال است که فرد در می آورد و یا در آینده نزدیک به او می رسد.

دومین مفهوم دیدن شیرینی در خواب منفعت و سودی است که وارد زندگی اش می شود.

سومین مفهوم دیدن شیرینی در خواب این است که علم و حکمت به او می رسد و دانش و دیدگاهش بالا می رود.

چهارمین مفهوم دیدن شیرینی در خواب فرهنگ است.

پنجمین مفهوم دیدن شیرینی در خواب ستایش کردن و مدح زیبای فرد است.

ششمین مفهوم دیدن شیرینی در خواب هم کنیز یا زنی زیبا است که نصیب شما می شود.

ابن سیرین

مفهوم دیدن هر نوع خوراکی شیرینی در خواب شادی و روزی حلال است.

اگر کسی در خواب به شما شیرینی دهد مفهوم این خواب این است که به شما کمک می کند و کاری را برای شما آسان می گرداند.

حضرت یوسف ع

اگر کسی در خواب ببیند که شیرین های مختلفی را می خواهد معنی این خواب این است که او زن می خواهد و یا بعبارتی می خواهد ازدواج کند بشرط اینکه مجرد باشد.

تعبیر خواب شیرینی ، خوردن دختر مجرد خامه ای ابن سیرین و شکلات خوردن امام صادق همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

شیرینی ها معمولا زیاد به خواب ما می آیند و دیدن هر نوع شیرینی در خواب تفسیر خودش را دارد.خوشبختانه تقریبا دیدنشیرینی ها و هر نوع خوردنی شیرین در خواب خوب است.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب شیرینی

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب ماهی ، سیاه کوچولو و مرده و ماهی قرمز زنده برای زن باردار

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

دیدن شیرینی در خواب می تواند شش معنی داشته باشد که در یر به آنها اشاره خواهیم کرد.

اولین مفهوم دیدن شیرینی در خواب مال حلال است که فرد در می آورد و یا در آینده نزدیک به او می رسد.

دومین مفهوم دیدن شیرینی در خواب منفعت و سودی است که وارد زندگی اش می شود.

سومین مفهوم دیدن شیرینی در خواب این است که علم و حکمت به او می رسد و دانش و دیدگاهش بالا می رود.

چهارمین مفهوم دیدن شیرینی در خواب فرهنگ است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب میوه ، سیب و هلو گندیده و موز و به خراب و پرتقال گیلاس

پنجمین مفهوم دیدن شیرینی در خواب ستایش کردن و مدح زیبای فرد است.

ششمین مفهوم دیدن شیرینی در خواب هم کنیز یا زنی زیبا است که نصیب شما می شود.

مفهوم دیدن هر نوع خوراکی شیرینی در خواب شادی و روزی حلال است.

اگر کسی در خواب به شما شیرینی دهد مفهوم این خواب این است که به شما کمک می کند و کاری را برای شما آسان می گرداند.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب موش ، در خانه چیست و گازت بگیره و موش سیاه حضرت یوسف

اگر کسی در خواب ببیند که شیرین های مختلفی را می خواهد معنی این خواب این است که او زن می خواهد و یا بعبارتی می خواهد ازدواج کند بشرط اینکه مجرد باشد.

مفهوم دیدن شیرینی در خواب برای افراد جوان و نوجوان چه پسر و چه دختر خیلی خوب است و نشان دهنده این موضوع است که در آینده زندگی می خواهد زیبایی هایش را به آن فرد نشان دهد و او زندگی خوبی خواهد داشت.

دیدن شیرین ید رخواب می تواند این مفهوم را داشته باشد که اگر با معشوق خود قهر کرده اید به زودی با او آشتی می کنید و رابطه تان خوب می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب هدیه ، رو پس دادن و گرفتن از پسر مجرد از امام رضا و گرفتن تقویم

برای کسی که خاطر خواه کسی است و دوست دارد به زودی با او ازدواج کند مفهوم این خواب این است که به زودی این وصلت سر می گیرد و مراسم عروسی خواهید داشت.

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن شیرینی خامه ای هستید ، طعم این شیرینی وارد زندگی شما می شود و زندگی تان را خیلی بهتر از قبل می کند.

اگر در خواب خود شیرینی ببینید معنی خواب شما این است که فردی که در نزدیکی شما حیله گر است شما را فریب می دهد.

اگر در خواب دیدید که شیرینی می خورید معنی خواب شما این است که با دیگران روابط خوب و دوستانه ای خواهید داشت.

اگر دختری در خواب دید که شیرینی می پزد معنی خواب او این است که او می خواهد با مکر و حیله دیگران را گول بزند ولی در این راه نمی تواند موفق باشد.

اگر در خواب ببینی که کیک خامه ای را بالذت می خوری خبرهای خوشی از معشوق به تو می رسد.

گاز زدن به شیرینی نشانه ای از رسیدن خبرهای خوب به بیننده خواب است.

این خواب همچنین به بهتر شدن روند زندگی و سفرهای خوب و خوب شدن بیماری اشاره می کند.

روزنه آنلاین » تعبیر خواب آنلاین » تعبیر خواب شیرینی خوردن

تعبیر خواب شیرینی چیست و خوردن آن چه نشانه ای میتواند داشته باشد مطمئنا شیرینی میتواند نشانه خیلی خوبی برای فرد باشد و نشان دهنده مال حلال و منفعت باشد.

از بین مزه‌ها در خواب مزه شیرین به تعبیر همه معبرین از تفسیری نیکو بهره‌مند است به طوری که اگر میوه‌ای تعبیری نامناسب داشته باشد با شیرین شدن آن تعبیری بهتر پیدا خواهد کرد. با این تفاسیر تمامی شیرینی‌ها به شرط داشتن طعم شیرین در خواب نیکو هستند.

محمدبن سیرین گوید: دیدن شیرینی‌ها، دلیل شادی و روزی حلال باشد. اگر بیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

دیدن شیرینی در خواب بر شش وجه است

تعبیر خواب شیرینی

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن شیرینی‌های دیگر زن بخواهد.

حکم کلی مؤلف نفایس الفنون و عرایس العیون درباره شیرینی‌ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن‌های خوش و مال و منفعت
رولت اگر شیرینی باشد خوب است به خصوص اگر بخورید و کامتان شیرین شود.

شیرینی در خواب نماد رسیدن مهمانی به همراه اخبار و هدایایی است که با خود آورده است. اندازه شیرینی بازتاب دهنده اندازه هدیه ای است که دریافت می‌کنید.

اگر کیکی که در خواب دیده‌اید دولایه باشد نشانه خوشحالی بسیار زیاد شما در قبال گرفتن آن هدیه است. اگر چندلایه باشد که در پوست خود نمی‌گنجید.

بریدن و قسمت کردن شیرینی و کیک در خواب نشانگر دیدار با بستگان است. این ملاقات نتیجه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

دیدن شیرینی در خواب، علامت آن است که فردی مکار به شما نیرنگ خواهد زد.

اگر دختری خوابببیند شیرینی می‌پزد، نشانه آن است که با نیرنگ‌ها و فریب خود نمی‌تواند دیگران را گمراه بسازد.

آنلی بیتون: خوردن شیرینی در خواب، علامت آن است که با دیگران روابطی دوستانه پیدا خواهید کرد.

معبرین غربی: اگر در خواب کیک و شیرینی خوردید دلیل بر گرفتن هدیه با ارزش از بستگان دور کند اگر مزه شیرینی بد بود هدیه‌ای که فرستاده شده در ازای انجام کاری خواهد بود.

اگر در خواب دیدید از قنادی شیرینی می‌خرید فریفته چیزی یا کسی می‌شوید که بعداً خودتان به غیر مفید بودن کاری که کرده‌اید پی می‌برید.
اگر در خواب ببینید که با چند جعبه شیرینی از قنادی خارج می‌شوید کارهای عبث و بیهوده می‌کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

تعبیر خواب شیرینی
تعبیر خواب شیرینی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *