تعبیر خواب لباس سفید

تعبیر خواب لباس سفید
تعبیر خواب لباس سفید

دیدن لباس در خواب تجربه‌ای متداول است و نباید از آن غافل شد. در این مقاله به بررسی تعبیر خواب لباس سفید می‌پردازیم. بطور کلی دیدن پیراهن در خواب نمادی از اطاعت و فرمان برداری است و معمولا با این مفهوم در ارتباط است که شما کاری را انجام می‌دهید که تمایلی به انجام آن ندارید اما صرفا بخاطر دیگران آن را انجام می‌دهید.

شاید شما کنترلی روی زندگی خودتان ندارید و به همین دلیل احساس ناامیدی و ناکامی را تجربه می‌کنید. اما برای آنکه خوابی که در مورد پیراهن دیده‌اید را به درستی تعبیر کنید، لازم است رنگ پیراهنی که در خواب دیده‌اید را به یاد بیاورید. تعبیر خواب شما به میزان بسیار زیاد به رنگ پیراهنی که دیده‌اید بستگی دارد.

همانطور که گفته شد در این مقاله به بررسی تعبیر خواب لباس سفید می‌پردازیم. پیراهن سفید در خواب مفهوم معنوی بسیار مهمی دارد. رنگ سفید همواره نمادی از معصومیت و پاکی است و به همین دلیل در هنگام تعبیر خواب خود باید آن را مورد توجه قرار بدهیم.

همچنین باید بگوییم که پیراهن سفید معمولا با عروسی و لباس عروس در ارتباط است.

تعبیر خواب لباس سفید

اما پیراهن سفید انواع گوناگونی دارد و احساسات بسیار زیادی که ممکن است در هنگام دیدن خواب پیراهن سفید آنها را تجربه کنید. معبران خواب بر این باورند که دیدن پیراهن سفید در خواب با احساسات ما در زندگی واقعی در ارتباط است. شاید در خواب شادی و خوشحالی ناشی از مراسم عروسی تان را تجربه می‌کنید یا نگرانی‌های بسیار زیادی دارید.

ممکن است با تعجب از خواب بیدار شوید و از خودتان بپرسید پیراهن سفیدی که در خواب دیده‌اید چه معنایی دارد.

شما می‌توانید با خواندن این مقاله با تعبیر دیدن پیراهن سفید در خواب آشنا شوید. دیدن پیراهن سفید در خواب بسیار رایج است و پیام معنوی قدرتمندی را به همراه دارد. با ما همراه باشید تا شما را با رایج‌ترین نمونه‌های دیدن پیراهن سفید در خواب و تعابیر آنها آشنا کنیم.

اگر پیراهن سفیدی را در خواب دیده‌اید و بقیه جزییات خواب را به یاد نمی‌آورید، می‌توانید به تعبیر عمومی دیدن پیراهن در خواب مراجعه کنید.

همانطور که گفته شد، دیدن پیراهن در خواب به این مفهوم است که شما در حال انجام دادن کاری هستید که دیگران از شما می‌خواهند و در واقعیت احساس می‌کنید که به خودتان تعلق ندارید.

با این وجود تعبیر دیگری هم برای دیدن پیراهن سفید در خواب وجود دارد. شما می‌خواهید که در برابر دیگران پاک و بی‌گناه دیده شوید- حتی اگر در زندگی واقعی خود چندان هم بی‌گناه نباشید.

بعلاوه، باید بگوییم که دیدن پیراهن سفید در خواب نمادی از زنانگی است. شما سعی می‌کنید بعد زنانه وجود خودتان را در هر موقعیتی نشان بدهید یا سعی می‌کنید تا در زندگی واقعی خود بیش تر از حقوق زنان دفاع کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب بچه: ۱۴ تعبیر دیدن بچه در خواب

اگر در خواب فرد دیگری را ببینید که پیراهن سفید بر تن کرده تعبیر آن است که شما به زودی ازدواج می‌کنید. بعلاوه، این خواب می‌تواند با اهداف شما در زندگی واقعی تان در ارتباط باشد. دیدن لباس سفید بر تن دیگری در خواب می‌تواند نمادی از بچه دار شدن شما یا یکی از نزدیکانتان باشد.

اگر پیراهن سفید سالم و دست نخورده‌ای را در خواب ببینید، این خواب نشانه‌ای بسیار خوب است و با وضعیت رابطه یا ازدواج شما در ارتباط است. تعبیر خوابی که دیده‌اید این است که شما درحال‌حاضر در رابطه تان خوشحال هستید و نباید هیچ چیز را تغییر بدهید. شریک عاطفی تان شما را دوست دارد و از رابطه تان بسیار راضی هستید. اما دیدن لباس سفید آسیب دیده در خواب تعبیری کاملا متفاوت دارد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب پدربزرگ: ۲۰ تعبیر دیدن پدربزرگ در خواب

اگر لباس سفید خراب و آسیب دیده‌ای را در خواب ببینید، تعبیر آن است که ازدواج شما آسیب دیده است. شاید مشکلات زیادی با همسر خود دارید و به همین دلیل احساس ناامیدی بسیار زیادی را تجربه می‌کنید. احتمالا نگرانی‌های بسیار زیادی دارید و نمی‌دانید چگونه مشکلاتی که با همسرتان دارید را حل کنید. بهترین کار این است که با همسر خود در مورد تمام مسائلی که دارید صحبت کنید و سعی کنید آنها را حل کنید.

اگر در خواب خودتان را ببینید که پیراهن سفیدی بر تن کرده‌اید این خواب نشانه خوبی است و تعبیر آن است که به زودی ازدواج خواهید کرد.

اگر در خواب ببینید که پیراهن سفیدی را خراب می‌کنید، تعبیر آن است که در آینده نزدیک گرفتار مشکلات بسیار زیادی می‌شوید. این خواب شما را برای دوران سختی آماده می‌کند که در نزدیکی شما قرار دارند.

اگر در خواب ببینید که پیراهن سفیدی را می‌سوزانید، تعبیر آن است که همین روزها دیگران در موردتان حرف هایی می‌زنند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب اذان: ۸ تعبیر شنیدن صدای اذان در خواب

اگر در خواب خود را در فروشگاهی در حال پرو کردن پیراهن سفید ببینید، تعبیر آن است که به زودی در مرکز توجه قرار خواهید گرفت. بعلاوه این خواب از ورود تغییراتی مثبت به زندگی شما خبر می‌دهد.

تعبیر دیگر این خواب آن است که قبل از آنکه تصمیمی بگیرید یا قبل از آنکه کاری را انجام بدهید خوب در مورد آن فکر کنید. بعلاوه، باید اهداف خود در زندگی و راه‌های رسیدن به آنها را بررسی کنید.

اگر در خواب ببینید که پیراهن سفید بسیار بلندی بر تن دارید و این پیراهن بدن شما را کاملا پوشانده است، این خواب نمادی از حمایت و حفاظت است. این خواب به این مفهوم است که شما در زندگی واقعی خود احساس امنیت و حمایت می‌کنید. فردی در زندگی شما وجود دارد که از شما محافظت می‌کند و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب پدر: ۲۱ تعبیر دیدن پدر در خواب

اگر در خواب ببینید که پیراهن سفید بسیار کوتاهی بر تن دارید، احتمالا تعبیر آن است که اطرافیان شما بیش از اندازه درموردتان حرف می‌زنند. آنها شما را بر اساس کارهای متعددی که در زندگی واقعی انجام می‌دهید قضاوت می‌کنند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب هزارپا: ۸ تعبیر دیدن هزارپا در خواب

اگر در خواب الهه‌ای را ببینید که پیراهنی سفید بر تن کرده است و شما او را ملاقات می‌کنید، این خواب نشانه مبارکی است و به این مفهوم است که شاید زمان استراحت و لذت بردن از زندگی فرا رسیده است.

در این مقاله برخی از رایج‌ترین نمونه‌های دیدن پیراهن سفید در خواب را دیدیم. البته باید بگوییم که این گروه خواب‌ها از آن دسته خواب هایی هستند که توسط خانم‌ها تجربه می‌شوند. اما اگر مردی در خواب ببیند که پیراهن سفید زنانه‌ای را بر تن کرده است، تعبیر آن چیست؟ آیا این خواب هم تعبیری مشابه با خوابی دارد که در آن زنی خود را پیراهن سفید بر تن دیده است؟

پاسخ این سوال منفی است. اگر مردی در خواب ببیند که پیراهن زنانه سفیدی را بر تن کرده است، تعبیر آن است که خواب بیننده با جنسیت خود مشکل دارد و خودش را در مورد این مسئله مورد سوال قرار می‌دهد.

همانطور که دیدید، دیدن پیراهن سفید در خواب تعابیر گوناگونی به همراه دارد و می‌تواند دربردارنده پیامی مثبت یا منفی باشد که آن هم به جزییاتی که در خواب دیده‌اید بستگی دارد.

به همین دلیل است که باید تا جاییکه می‌توانید جزییات خواب خود را به یاد بیاورید.

امیدواریم که خواندن این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد. البته به یاد داشته باشید که دیدن پیراهن سفید در خواب دربردارنده یک پیام معنوی مهم است که نباید از آن غافل شوید.

منبع:dreaminterpretation

 

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب لباس سفید

پوشیدن پیراهن سفید یکی از خواب هایی است که ممکن است برای شما پیش آمده باشد. تعبیر لباس سفید در خواب متفاوت است. البته تعبیر خواب رنگ سفید است که ممکن است برای مرد یا زن دارای تفاوت باشد.

مثلا تعبیر خواب پارچه سفید ممکن است در خواب زن یک معنایی متفاوت از خواب مرد داشته باشد. به این ترتیب تعبیر خواب لباس سفید برای دختر مجرد هم متفاوت از خانم متاهل است. در این راستا می توان از تعبیر خواب لباس عروس یاد کرد. در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد تعبیر خواب پوشیدن لباس سفید به صورت کامل صحبت کرده  ایم.

حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند : تعبیر لباس، کسب و کار مرد می‌باشد.

جابر مغربی می‌ گوید : تعبیر لباس به دو صورت است: یک نوع مربوط به دین می‌باشد و نوع دیگر مربوط به دنیا؛ لباس سفید مربوط به دین و لباس نو مربوط به دنیا می‌باشد.بعضی از تعبیرگران می‌ گویند : تعبیر پیراهن، زن می‌باشد و همچنین تعبیرش حال و روز و کسب و کار تو برای به دست آوردن رزق و روزی است.

تعبیر خواب لباس سفید

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی پیراهن نو پوشیده‌ای، یـعـنـی ظاهراً انسان خوبی می‌باشی، ولی باطن بدی داری.

حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند : اگر ببینی پیراهن نو و گشاد پوشیده‌ای، تعبیرش درستی کار و خوبی حال و روز تو می‌باشد،‌‌‌‌‌

جابر نیز می‌ گوید : تعبیرش این است که زندگانی و معیشت برای تو گسترده می‌شود. حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی لباس خوب و نیکو داری، یـعـنـی کسب و کار تو خوب می‌شود .ابن سیرین می‌ گوید : اگر کسی که از دنیا رفته است را در خواب ببینی لباس‌های خوب پوشیده است، یـعـنـی باایمان از دنیا رفته است.امام صادق (ع) می‌ فرمایند : تعبیرهای پیراهن نو و گشاد عبارتند از : ۱- دیدن مردم ۲- شرم و حیا و پوشیدگی ۳- زندگانی و معیشت خوب و خوش ۴- ریاست ۵- شادی و نشاط ۶- بشارت و خبر خوش. تعبیرهای لباس نو عبارتند از : ۱- زن ۲- «پادشاه» ۳- مال ۴- خیر و منفعت.

دیدن پیراهن و لباس سفید را در خواب می‌توان از دو جنبه مورد تحلیل قرار داد:

رنگ سفید نشانه هشیاری ذهن، پاکی، خلوص و نظافت است البته در برخی موارد به دلیل یادآوری بیمار و بیمارستان به معنای تهدید شدن نیز تعبیر می‌گردد. کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا دیدن لباس سفید را در خواب نمایانگر احساس انسجام و یکپارچگی درونی بیننده خواب می‌داند. این کتاب در جایی دیگر بیان می‌کند که حالاتی در رابطه با احساس پاک بودن و ازدواج نیز می‌تواند خود را به صورت رویای لباس سفید ظاهر ‌گرداند. لوک اویتنهاو نیز لباس سفید نشانه‌ای برای ازدواج عنوان کرده است.

تعبیرگران اسلامی لباس را نشانه‌ ای برای کسب و کار مرد می‌دانند. حضرت دانیال لباس سفید و شسته شده را کاری آماده و مناسب برای انسان بیان می‌کند. جابر مغربی لباس سفید و پاکیزه‌ را تعبیری نیکو برای دین، ایمان و دنیای بیننده خواب می‌داند و ابن سیرین پوشیدن لباس سفید در خواب رستگاری از غم و رنج ذکر کرده است.

ابراهیم کرمانی : با توجه به آیه ۵۸ سوره نحل در قرآن کریم (وَاِذَا بُشِّرَ اَحَدُهُمْ بِالاُنثَى ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ كَظِیمٌ) می‌گوید: اگر ببینی در حالی که چهره‌ات سیاه می‌باشد، لباس سفید پوشیده‌ای صاحب فرزندی دختر می‌شوی

جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی فرشته‌ها به تو لباس سفید یا سبز داده‌اند یکی از بستگانت از دنیا می‌رود یا حتی ممکن است خودت از دنیا بروی.

حضرت دانیال (ع) می‌فر مایند : تعبیر لباس سفید و شسته، ساخته و پرداخته بودن کار انسان می‌باشد،جابر مغربی نیز می‌ گوید : اگر ببینی لباس سفید و نو و پاکیزه‌ای داری، تعبیر خوبی هم برای دین و ایمان و هم برای دنیای تو وجود دارد،ابن سیرین نیز می‌ گوید : اگر ببینی پیراهن سفید نو پوشیده‌ای، یـعـنـی از غم و اندوه رها می‌شوی .ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی در حالی که چهره‌ات سیاه می‌باشد، لباس سفید پوشیده‌ای، یـعـنـی صاحب فرزندی دختر می‌شوی، همانطور که در قرآن کریم آمده: وَاِذَا بُشِّرَ اَحَدُهُمْ بِالاُنثَى ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ كَظِیمٌ _ و چون یکی‌شان را بشارت دختر دهند چهره‌اش تیره گردد و غم‌زده شود (نحل-۵۸).جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی فرشته‌ها به تو لباس سفید یا سبز داده‌اند، یـعـنـی یکی از بستگانت از دنیا می‌رود یا حتی ممکن است خودت از دنیا بروی.

اگر در خواب رویابین لباس عروسی را از مادر خود بگیرد نمایانگر ویژگی‌ها و قدرتی است که عروس از مادر خود بهره برده و در رابطه با همسر خود به کار می‌گیرد.کارل گوستاو یونگ برای دیدن لباس عروس در خواب می‌ گوید : پوشیدن لباس عروسی در خوابتان بیانگراین است که رابطه شخصی تان را ارزیابی می کنید اگر شما یا کسی در موقعیتی نامناسب لباس عروسی می پوشید، بیانگر این است که شما احساس پستی و بی ارزش بودن می کنید خواب دیدن اینکه شما در روز عروسی تان به دنبال لباس عروسی هستید به این معنی است که شما تلاش می‌کنید نقش خود را در یک موقعیت بیابید. از این که متناسب آن نقش نباشید می‌ترسید

دانیال نبی می‌ گوید : اگر زن متاهلی در خواب دید که لباس عروسی بر تن کرده دلیل بر خروج نشاط و شادمانی از منزل و ورود رنج و مصیبت برای سکنه خانه است اگر زن متاهلی لباس سفید بر تن کند و در آن حال شادمان باشد و بخندد گرفتار مصیبت و رنج می‌شود اگر زن متاهلی لباس عروس سفید بر تن کند و غمگین باشد نشان از کسب و کار و روزی فراوان برای مرد خانه است. اگر زن متاهلی لباس عروس بر تن کند و بخواهد دوباره ازدواج کند بیانگر جدایی و ناراحتی برای زن است.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر دختر مجردی در خواب بیند که لباس عروسی بر تن کرده است دلیل بر ورود شادی برای اهل خانه کند. اگر دختر جوان بیند با لباس عروسی در حال گریه کردن است تاویلش رسیدن به یکی از آرزوهای بزرگ اوست.

آنلی بیتون می‌ گوید : دیدن لباس عروسی در خواب، علامت آن است که با دوستانی صمیمی آشنا خواهید شد و در کارهایی شادی بخش شرکت خواهید کرد. دیدن لباس عروسی کثیف و چروک در خواب، علامت آن است که رابطه شما با فردی شایسته قطع خواهد شد.

آنلی بیتون می‌ گوید : دیدن تور لباس عروس در خواب، نشانه آن است که در زندگی خود تغییر و تحولی ایجاد خواهید کرد که باعث شادمانی اعضای خانواده شما خواهد شد. اگر دختری خواب ببیند تور لباس عروسی را بر صورت خود انداخته است، نشانه آن است که به کاری مشغول خواهد شد که برایش منفعتی فراوان به همراه می‌آورد. اگر دختری خواب ببیند تور لباس عروسی از روی صورتش کنار می‌رود یا بر زمین می‌افتد، نشانه آن است که متحمل رنج و اندوه خواهد گشت.

دیدگاه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

معبران تعابیر متفاوتی برای دیدن لباس در خواب آورده اند .دیدن لباس گران در خواب به معنای اقبال است . تعبیر خواب لباس ابن سیرین می گوید دیدن لباس مردانه در خواب به معنای منفعت است .حضرت دانیال لباس را ,
در خواب تعابیری همچون کسب و کار , غم , ّبیماری , جاه و مقام و سرزنش می داند که اینها را طبق رنگ لباس ,
تعبیر کرده اند . برای دانستن تعبیر کامل لباس با پرشین وی همراه باشید .

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب لباس میگوید:

۱ـ اگر در خواب لباسی کهنه و مندرس یا تمیز و مرتب ببینید ، علامت آن است که در تعهدات خود با شکست ,
مواجه خواهید شد .

۲ـ اگر لباس گرانبهای و قدیمی در خواب ببینید ، علامت آن است که اقبال به شما رو می کند هر چند که با ,
ایده های نو مخالفید .

۳ـ اگر در خواب لباسی قدیمی را بپسندید ، نشانه آن است که از زمان خود سریعتر پیش می روید و در این راه ,
با حوادثی نو و عشقی دیگر آشنا خواهید شد و در اثر این برخوردها شخصیت شما بکلی دگرگون خواهد شد .

تعبیر خواب لباس سفید

۴ـ اگر خواب ببینید جامه ای سفید بر تن خود دارید یا جامه بر تن دیگری است ، نشانه آن است که زندگیِ ,
متلاطمی در پیش رو خواهید داشت و با هر تغییر و تحول ، اندوه شما شدت بیشتری خواهد گرفت .

۵ـ اگر خواب ببینید با فردی سفیدپوش قدم می زنید ، علامت آن است که شخص مورد نظر مضطرب و بیمار ,
خواهد شد . اما اگر آن فرد دختر یا کودک باشد ،نشانه آن است که در یکی از فصول سال زندگی راحت ,
و آسوده ای خواهید کرد.

۶ـ اگر خواب ببینید لباسی سیاه بر تن کرده اید ، نشانه آن است که با فردی بداخلاق دمخور خواهید شد ,
و مشاجره ها و دعواها با او خواهید کرد.

تعبیر خواب لباس به روایت محمد بن سیرین

اگر در خواب دید لباس تابستان به زمستان پوشیده بود، دلیل که به قدر لباس مالش زیاده شود. اگر دید لباس زمستان,
به تابستان پوشیده بود، دلیل ترس است. اگر زنی در خواب دید که لباس مردان پوشیده بود، دلیل منفعت بود.

تعبیر خواب لباس به روایت ابراهیم کرمانی

اگر در خواب بیند در تن او لباس مهتران بود، دلیل بزرگی بود. اگر بیند لباس فاسقان داشت، دلیل معصیت است. اگر دید ,
که لباس سلاطین پوشیده بود، دلیل که کارش به نظام گردد.

حضرت دانیال (ع) درباره تعبیر خواب لباس می‌فرمایند:

تعبیر لباس، کسب و کار مرد می‌باشد.

تعبیر لباس سفید و شسته، ساخته و پرداخته بودن کار انسان می‌باشد،

تعبیر لباس کبود، ضرر و زیان و غم و مصیبت است، ‌‌‌‌‌

تعبیر لباس زرد، بیماری است، ‌‌‌‌‌

اگر ببینی لباس پوست خز پوشیده‌ای، یـعـنـی به عزت و جاه و مقام می‌رسی،

تعبیر لباس کاغذی، قباحت و سرزنش و ملامت می‌باشد.

جابر مغربی می‌گوید:

تعبیر لباس به دو صورت است: یک نوع مربوط به دین می‌باشد و نوع دیگر مربوط به دنیا؛ لباس سفید مربوط به ,
دین و لباس نو مربوط به دنیا می‌باشد.

اگر در خواب ببینی لباس سفید و نو و پاکیزه‌ای داری، تعبیر خوبی هم برای دین و ایمان و هم برای دنیای تو وجود دارد.

اگر خواب ببینی پیراهن خون‌آلودی در دست داری، یـعـنـی همیشه ناراحت و غمگین خواهی بود.

اگر ببینی فرشته‌ها به تو لباس سفید یا سبز داده‌اند، یـعـنـی یکی از بستگانت از دنیا می‌رود,
یا حتی ممکن است خودت از دنیا بروی.

تعبیرش تهمت و غم و مصیبت می‌باشد،

اگر خواب ببینی لباس رنگارنگ داری، چنانچه سپاهی و نظامی هستی و یا اینکه زن می‌باشی، تعبیرش خوب است، ‌‌‌‌‌
در جایی دیگر نیز می‌گوید: اگر لباس رنگارنگی با رنگ‌های سبز و سرخ و زرد داشته باشی، تعبیرش این است ,
که از پادشاه و حاکم آن سرزمین حرف تلخ و سختی می‌شنوی که باعث ناخشنودی تو می‌شود.

اگر ببینی لباس ثروتمندان را پوشیده‌ای، یـعـنـی نسبت به جمع آوری مال و اموال حریص خواهی بود .

اگر خواب ببینی لباس علما و دانشمندان را پوشیده‌ای، یـعـنـی از علما و دانشمندان بهره‌مند می‌شوی.

بیشتر بدانید لوک اویتنهاو درباره دیدن لباس در خواب می گوید :

لباس تمیز : احترام

خریدن لباس : خوشبختی

لباس کهنه : افتخار

لباس خواب : ازدواج ناگهانی

بعضی از تعبیرگران درباره تعبیر خواب لباس می‌گویند:

تعبیر پیراهن، زن می‌باشد و همچنین تعبیرش حال و روز و کسب و کار تو برای به دست آوردن ,
رزق و روزی است.

تعبیر خواب لباس به روایت امام جعفر صادق

دیدن لباس درخواب هفت وجه است.

اول: دین پاک. دوم: توانگری. سوم: عز و جاه. چهارم: منفعت. پنجم: عیش خوش. ششم: عمل. هفتم: عدل.

تعبیر خواب لباس به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

جامه معنی عام دارد. به قبای بلند و گشاد و دراز اطلاق نمی شود بل که به مجموع چیزهائی ,
که می پوشیم جامه گفته می شود.

تعبیر خواب لباس سفید

کت و شلوار ، پیراهن، جلیقه، و احیانا بارانی و پالتو. همه این ها جامه هستند یا فرد فرد به جای خود ,
جامه نامیده می شوند.

در خواب جامه حیثیت و آبروی مرد یا کسب و کار او می باشد و طبعا اگر جامه اش تمیز و شیک و نو باشد بیننده ,
خواب مردی است آبرومند و شریف با کسب و کاری خوب و پر درآمد و چنانچه لباسش بد و ناموزون,
و کثیف و پاره باشد شخصی است بی آبرو که کار و حرفه خوبی هم ندارد.

این یک تعبیر کلی است نسبت به جامه اما جامه می تواند از جنس های مختلف و حالات گوناگون و رنگ های ,
متفاوت باشد که هر یک تعبیری خاص خود دارد. اگر در خواب دیدید جامه ای به تن دارید که ظاهرش ,
تمیز است و خوب و شکیل اما باطن و زیر آن چرک و کثیف و پاره و مندرس است ,

مردی هستید که مردم جامعه شما را شریف و محترم می دانند در حالی که خودتان می دانید مستحق,
این احترام و شرافت نیستید و به نا حق خود را متقی و منزه نشان داده اید. عکس این هم درست است,
یعنی اگر ظاهر جامه شما کثیف و مندرس بود,

اما زیر جامه ای پاک و پاکیزه و نو و اطو شده پوشیده اید مردی هستید که جامعه با چشم بد به شما می نگرد,
و کارهائی کرده اید که در حق شما بد قضاوت می کنند ولی در باطن انسانی پاک و شریف هستید,
که قدرتان شناخته نشده.

اگر در خواب ببینید که جامه ای لکه دار پوشیده اید خوابتان می گوید که به شما بهتان می زنند و اگر جامه ای,
زرد پوشیده باشید خواب از یک بیماری خبر میدهد. جامه ابریشمین فریب و نیرنگ است و جامه پشمین ,
مال و خواسته است که نصیب شما می شود.

چنان چه در خواب ببینید که لباس شما پاره شده رازتان فاش می گردد و اگر این دریدگی پشت,
جامه شما بود به شما تهمت می زنند در حالی که بی گناهید.

اگر در خواب ببینید جامه ای چرک و کثیف به تن دارید گرفتار غم و اندوه می شوید. جامه سیاه ,
شوکت و اعتبار است.

جامه سرخ خرمی است یا خشم و جامه سبز را جامه بهشتیان دانسته اند که پوشیدنش مبارک است,
و میمنت دارد.

جامه سرخ را معبران برای زنان خوب دانسته اند ولی برخی نوشته اند که برای مردان خوب نیست.

اگر شما در خواب ببینید که جامه می دوزید،هر چه باشد فرق نمی کند از زیر جامه گرفته تا,
کت و شلوار و پالتو نشان آن است که به سفر می روید,

و سفر شما به قدر همان جامه ای که می دوزید اهمیت دارد و طول می کشد چنان چه یک زیر پیراهنی ,
ساده می دوزید ,

سفر طولانی و مهم نیست ولی اگر پالتوئی بلند و کلفت می دوزید سفرتان طولانی و دارای اهمیت زیاد است.

اسماعیل بن اشعث درباره تعبیر خواب لباس می‌گوید:

اگر ببینی لباس خود را از دست داده‌ای یا از بدنت درآورده‌اند و برهنه شده‌ای،
یـعـنـی قدر و منزلت تو کم شده و دچار حقارت و خواری می‌شوی

اگر ببینی لباس تا شده را از هم باز کرده‌ای، یـعـنـی به مسافرت می‌روی. اگر ببینی لباس باز شده ,
را تا کرده‌ای یـعـنـی یکی از آشنایان تو که به مسافرت رفته است، بازمی‌گردد.

اگر خواب ببینی لباس خودت را می‌خوری، یـعـنـی خیلی از مال و اموال خودت خرج خواهی کرد.
اگر ببینی لباس تو روغن‌آلود شده است، یـعـنـی غمگین و ناراحت می‌شوی.

اگر در خواب ببینی لباس خودت یا لباس اهل و نزدیکان خودت را مومی کرده‌ای، یـعـنـی با دوست,
یا بستگان درگیری و دشمنی پیدا می‌کنی.

تعبیرستان , تاویل

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

در اینبخش تعبیر خواب لباس سفید را مرور می‌کنیم. دیدن لباس سفید در خواب بیشتر بـه رستگاری و رسیدن بـه کسب و کار جدید تعبیر شده اسـت، اما این خواب جنبه مردانه و زنانه دارد. تعبیر این خواب برای مردان و زنان فرق دارد، لباس سفید برای مردان نشان کسب و کار اسـت و برای زنان نشانی از یک مرد یا زندگی آسوده در پیش رو میباشد، در ادامه تمام تعابیر را بررسی می‌کنیم، با پارس ناز همراه باشید.

 

رنگ سفید نشانه هشیاری ذهن، پاکی، خلوص و نظافت اسـت البته در برخی موارد بدلیل یادآوری بیمار و بیمارستان بـه معنای تهدید شدن نیز تعبیر می گردد.

تعبیر خواب لباس سفید

کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا دیدن لباس سفید را در خواب نمایانگر احساس انسجام و یکپارچگی درونی بیننده خواب می داند. این کتاب در جایی دیگر بیان می کند کـه حالاتی در رابطه با احساس پاک بودن و ازدواج نیز میتواند خود رابه صورت رویای لباس سفید ظاهر ‌گرداند. لوک اویتنهاو نیز لباس سفید نشانه‌اي برای ازدواج عنوان کرده اسـت.

 

تعبیرگران اسلامی لباس را نشانه‌اي برای کسب و کار مرد میدانند. حضرت دانیال لباس سفید و شسته شده را کاری آماده و مناسب برای انسان بیان می کند. جابر مغربی لباس سفید و پاکیزه‌ را تعبیری نیکو برای دین، ایمان و دنیای بیننده خواب میداند و ابن سیرین پوشیدن لباس سفید در خواب رستگاری از غم و رنج ذکر کرده اسـت.

ابراهیم کرمانی با توجه بـه آیه ۵۸ سوره نحل در قرآن کریم «وَاِذَا بُشِّرَ اَحَدُهُمْ بِالاُنثَى ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ كَظِیمٌ» می گوید: اگر ببینی در حالیکه چهره‌ات سیاه می باشد، لباس سفید پوشیده‌اي صاحب فرزندی دختر می شوي.

 

معبران خارجی درباره ي این موضوع از سایت نکات و مطالب زیادی را ارائه کرده اند کـه دراین پست از توپ تاپ بـه مهم‌ترین انها اشاره شده اسـت، آنها بـه طور کلی معقتد هستند هدیه گرفتن آن برای زنان و یا دختران عشق اسـت، بـه طور مثال دختر مجردی را تصور کنید کـه خواب می‌بیند از کسی یا کسانی کـه آشنا یا بیگانه هستند چنین کادویی دریافت میکند:

 

تعبیر این اسـت کـه او باید امیدوار باشد تا جرقه و یا تغییر اساسی در زندگی اش رقم بـه خود کـه در تقدیر او تاثیرگذار اسـت، بعضی از معبران نیز رسیدن بـه مراد دل را معنی اصلی این رویا محسوب کرده اند.

چنان چـه خواب دیدی آنرا از محلی پیدا می کنی و بـه تن می‌کنی باید منتظر یک ملاقات جدید با جنس مخالف خود باشی کـه اتفاقا دراین دیدار حرف هاي مهمی رد و بدل می‌شود کـه ممکن اسـت بـه نتیجه برسد، اگر بببیی آن رابه دیگران می فروشی خوب نیست و بیان میدارد دیگران بر زندگی شـما تسلط خواهند یافت و با دخالت هاي زیاد و بیجا حتی شـما رابه خطر می‌اندازند

 

اگر مردی چنین خوابی را مشاهده کرده باشید و فرقی ندارد متاهل باشد یا مجرد نیکوست و از اخبار تازه و خوشحال کننده خبرهایی میدهد، رنگ سفید تاریکی هاي را در زندگی واقعی از بین می برد، دشمنی ها رابه دوستی تبدیل میکند و هم چنین غم و غصه را پاک میسازد.

اگر دیدی از دست مرده اي چنین کادویی دریافت می کني طول عمرتان زیاد می‌شود و سلامتی خواهید یافت، اگر دیدی آن رابه دور می اندزي، آتش می‌زنی، کثیف می کنی و یا بـه هر طریقی سعی داری از بین ببری نشان دهنده ي این اسـت کـه با رفتار و اخلاقی غیرمنطقی پشت پا بـه تمام فرصت هاي خود می‌زنید و با دست خود زندگی خودرا خراب میکنید

 

سوال خانم:

خواب دیدم مانتوی سفید پوشیدم معنیش چی میشه؟ این خواب بـه قدرت درونی و وقار شـما نسبت بـه دیگران و شناخت و آگاهی خود از شخصیت وجودی تان اشاره دارد. نسبت بـه هویّت و توانایی هاي خود هوشیار هستید.

 

سوال آقا:

خواب دیدم تـو راه مشهد هستم و تـو راه یک شخصی با لباس سبز و بال سبز داره بـه مـن نزدیک میشه. پاسخ: این خواب نشان دهنده ي برخی خواسته هاي شخصی میباشد کـه مدت زیادی برای رسیدن بـه آنها تلاش کرده اید یا منتظر بـه وقوع پیوستن آنها بوده اید و همین حالا زمان رسیدن بـه انها فرارسیده اسـت. رسیدن بـه این خواسته ها تغییرات جدیدی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.

اگر خواب دیده پیراهن سفید مردانه «پسرانه» بـه تن داری بـه این علامت اسـت کـه از جانب معشوق خود خبرهایی خوبی دریافت خواهی کرد، یا حداقل اتفاقات شیرینی در زمینه ي عشق و احساسات برای شـما در پیش اسـت، علامه طباطبایی گفته اند اگر مردی متاهل خواب دیده باشد از جانب زنی ناشناس بلوز سفید دریافت میکند خوب نیست و نشان میدهد بی وفایی در زندگی زنانشویی او تا مدتی دیگر بـه چشم می خورد.

 

اگر دیدی از مغازه و یا فروشگاه بلوز سفید خریداری می کنی بیانگر این اسـت کـه باید خودت را آماده ي جشن و ضیافت هاي بزرگ کنی، بـه اعتقاد اکثر معبران لباسهای سفید در رویاهای مـا موجب باز شدن بخت و یا روشنایی در آینده برای افراد مجرد اسـت، اگر بلند بود نیکوست و بیان میدارد اقبال و شانس خوبی خواهی داشت.

اگر کوچک بودو یا بـه اندازه ي تن شـما نبود علامت این اسـت کـه فرصت هاي محدود ولی موفقیت آمیز در مقابل شـما قرار خواهد گرفت،چنان چـه خوبی شده بود نحس اسـت و مرگ یکی از عزیزان را خبر میدهد و اگر بواسطه ي آلودگی کثیف و لکه دار شده بود زیان، غم و اندوه تعبیر میشود.

 

آیت الله صدیقین

این استاد بزرگ حاضر در اصفهان دراین باره می‌گویند: خریدن آن برای دختران جوان امیدواری و نشاط اسـت، بـه فروش گذاشتن اش ناامیدی و غم اسـت، دریافت کردنش از مردگان عاقبت بخیری و پوشیدن آن نیز بخت بلند اسـت.

 

سوال آقا:

مردی هستم 42 ساله، دیشب خواب دیدم پیراهن سفید و خیلی بلندی بـه تن دارم کـه وقتی پوشیدمش همسرم خیلی خوشحال شد و گفت بهت میاد. پاسخ: شـما در آشکارا ودر مقابل همسر خود اقوام بـه پوشیدن این بلوز کرده اید پس خوب اسـت و می گوید کـه: دلخوری ها، کدورت ها و یا اختلاف هاي ریز و درشت از زندگی شـما با گذشت زمان محو میشود.

 

تعبیر خواب لباس سفید

سوال خانم:

زنی هستم 23 ساله و متاهل خواب دیدم پیراهن خیلی بلند زیبا بـه تن کرده ام و بـه تنهایی در حال رقصیدن هستم، خوشحال بودم، یادم میاد این لباس را مادرشوهرم برای مـن بعنوان هدیه داده بود. پاسخ: رقص و پایکوبی کردن با پوشیدن چنین البسه اي در واقعیت برای شـما دلخوشی، سعادتمندی و زندگی آسان رابه ارمغان خواهد آورد.

 

حضرت یوسف پیامبر فرموده اند:

پیراهن سفید در خواب برای مردان ، زن اسـت و بعضی از معبران گویند: پیراهن مرد اسـت و دلیل حال و کار او اسـت در کسب معیشت. اگر بیند پیراهن نو و فراخ پوشیده اسـت، دلیل اسـت بر صلاح کار و نیکوئی احوال. اگر بیند پاره اي از پیراهن او دریده اسـت، تاویلش میانه اسـت درنیکی و بدی.

اگر بیند پیراهن وی کهن و چرکین اسـت، دلیل کـه درویشی و بیچارگی و رنج و غم بدو رسد و هرچند پیراهن را کهنه تر و دریده تر بیند، بلا مصیبت و بیمش بیشتر اسـت، کـه خداوند خواب هلاک شود.

 

 

تعبیر دیگری هم برای دیدن پیراهن سفید در خواب وجوددارد. شـما می خواهید کـه در برابر دیگران پاک و بی‌گناه دیده شوید- حتی اگر در زندگی واقعی خود چندان هم بی‌گناه نباشید. بعلاوه، باید بگوییم کـه دیدن پیراهن سفید در خواب نمادی از زنانگی اسـت. شـما سعی میکنید بعد زنانه وجود خودتان را در هر موقعیتی نشان بدهید یا سعی میکنید تا در زندگی واقعی خود بیش تر از حقوق زنان دفاع کنید.

 

اگر در خواب فرد دیگری را ببینید کـه پیراهن سفید بر تن کرده تعبیر آن اسـت کـه شـما بزودی ازدواج میکنید. بعلاوه، این خواب میتواند با اهداف شـما در زندگی واقعی تان در ارتباط باشد. دیدن لباس سفید بر تن دیگری در خواب میتواند نمادی از بچه دار شدن شـما یا یکی از نزدیکانتان باشد.

 

اگر پیراهن سفید سالم و دست نخورده‌اي را در خواب ببینید، این خواب نشانه‌اي بسیار خوب اسـت و با وضعیت رابطه یا ازدواج شـما در ارتباط اسـت. تعبیر خوابی کـه دیده‌اید این اسـت کـه شـما درحال‌حاضر در رابطه تان خوشحال هستید و نباید هیچ چیز را تغییر بدهید. شریک عاطفی تان شـما را دوست دارد و از رابطه تان بسیار راضی هستید. اما دیدن لباس سفید آسیب دیده در خواب تعبیری کاملا متفاوت دارد.

 

اگر لباس سفید خراب و آسیب دیده‌اي را در خواب ببینید، تعبیر آن اسـت کـه ازدواج شـما آسیب دیده اسـت. شاید مشکلات زیادی با همسر خود دارید و بهمین دلیل احساس ناامیدی بسیار زیادی را تجربه می کنید. احتمالا نگرانی‌هاي بسیار زیادی دارید و نمیدانید چگونه مشکلاتی کـه با همسرتان دارید را حل کنید. بهترین کار این اسـت کـه با همسر خود در مورد تمام مسائلی کـه دارید صحبت کنید و سعی کنید آنها را حل کنید.

 

اگر در خواب خودتان را ببینید کـه پیراهن سفیدی بر تن کرده اید این خواب نشانه خوبی اسـت و تعبیر آن اسـت کـه بزودی ازدواج خواهید کرد.

 

اگر در خواب ببینید کـه پیراهن سفیدی را خراب میکنید، تعبیر آن اسـت کـه در آینده نزدیک گرفتار مشکلات بسیار زیادی میشوید. این خواب شـما را برای دوران سختی آماده میکند کـه در نزدیکی شـما قراردارند.

 

اگر در خواب ببینید کـه پیراهن سفیدی را می‌سوزانید، تعبیر آن اسـت کـه همین روزها دیگران در موردتان حرف هایي می زنند.

 

اگر در خواب خودرا در فروشگاهی در حال پرو کردن پیراهن سفید ببینید، تعبیر آن اسـت کـه بزودی در مرکز توجه قرار خواهید گرفت. بعلاوه این خواب از ورود تغییراتی مثبت بـه زندگی شـما خبر می دهد.

تعبیر دیگر این خواب آن اسـت کـه پیش از آنکه تصمیمی بگیرید یا پیش از آنکه کاری را انجام بدهید خوب در مورد آن فکر کنید. بعلاوه، باید اهداف خود در زندگی و راه‌هاي رسیدن بـه آنها را بررسی کنید.

 

اگر در خواب ببینید کـه پیراهن سفید بسیار بلندی بر تن دارید و این پیراهن بدن شـما را کاملا پوشانده اسـت، این خواب نمادی از حمایت و حفاظت اسـت. این خواب بـه این مفهوم اسـت کـه شـما در زندگی واقعی خود احساس امنیت و حمایت می کنید. فردی در زندگی شـما وجوددارد کـه از شـما محافظت میکند و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

 

اگر در خواب ببینید کـه پیراهن سفید بسیار کوتاهی بر تن دارید، احتمالا تعبیر آن اسـت کـه اطرافیان شـما بیش از اندازه درموردتان حرف می زنند. آنها شـما را بر اساس کارهای متعددی کـه در زندگی واقعی انجام می دهید قضاوت می کنند.

 

اگر در خواب الهه‌اي را ببینید کـه پیراهنی سفید بر تن کرده اسـت و شـما وی را ملاقات می کنید، این خواب نشانه مبارکی اسـت و بـه این مفهوم اسـت کـه شاید زمان استراحت و لذت بردن از زندگی فرا رسیده اسـت.

 

در این نوشته از بخش تعبیر خواب پرتال دلبرانه قصد داریم تعبیر خواب لباس سفید را درج نماییم.

دیدن لباس سفید در خواب می تواند حالت های مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن میپردازیم.

در این مطلب شما میتوانید انواع تعبیر خواب در رابطه با این موضع را از نظران معبران مختلف مطالعه نمایید

با ما همراه باشید….

تعبیر خواب لباس سفید

دیدن خواب لباس سفید نشانه چیست؟

تعبیر لباس سفید در خواب

اگر خودتان را در یک لباس سفید در خواب دیدید، چنین خوابی نشان دهنده پیشرفت شما از لحاظ روحی و معنوی می باشد.

همچنین احترام دیگران را نسبت به شما نشان می‌دهد و نشان دهنده این است که دیگران از شما درخواست کمکی خواهند داشت.

این خواب همچنین بیشتر به بعد معنوی زندگی شما ربط دارد.

اگر در خواب دیدید که در حال دوخت یک لباس عروس سفید هستید،

این خواب نشان دهنده این است که اتفاقاتی به شما فشار می‌آورد و گاهی اوقات باعث می‌شود که از امیال خود دست بکشید.

لباس عروس سفید کثیف می تواند نشان دهنده شکست و جدایی باشد.

اگر در خواب یک پیراهن سفید ببینید، یعنی اینکه باید زیبایی‌ها را بدون انتظار داشتن از دیگران ستایش کنید.

همچنین بازتاب دهنده احساسات شما در مورد ازدواج می باشد.

این خواب به شما دو چیز را خبر می دهد : ازدواج کردن یا مشهور شدن.

طبق اطلاعات موجود در کتاب های تعبیر خواب، دیدن عروس یا لباس سفید در خواب می تواند دو معنی داشته باشد.

یکی از معنی های آن مهربانی و لذت در زندگی است.

معنی دیگر این خواب می تواند هشدار دهنده باشد که شما باید سعی کنید به عنوان یک انسان کیفیت های رفتاری خود را بالا ببرید و خودتان را زیر نقاب نپوشانید.

دیدن زن جوان در لباس عروس سفید. این خواب بستگی به شخصیت فردی دارد که این خواب را دیده است.

اگر این فرد خانم باشد نشان دهنده بلندپروازی ها و خوش بینی او نسبت به آینده می باشد.

اما اگر فرد خواب بیننده مرد باشد، چنین خوابی معنی فریب و حیله دارد.

اگر مردی در خواب زنی را با لباس سفید ببیند، چنین خوابی بازتاب دهنده امیال درونی می باشد.

اگر این مرد مجرد باشد، چنین خوابی نشاندهنده شروع یک رابطه عاطفی جدید در آینده نزدیک است اما اگر خانمی خواب ببیند،

چنین خوابی نشان دهنده عاداتی است که باعث رسیدن این خانم به موفقیت می شود.

لباس سفید در خواب تعبیر خوبی دارد.

این خواب می‌تواند مشهوریت و احترام شما نزد دیگران را نشان دهد. همچنین می تواند نشان دهنده پایان موفقیت آمیز تلاش های شما برای زندگی بهتر باشد.

تعبیر خواب لباس بلند سفید می تواند نشان دهنده این باشد که در آینده نزدیک شگفت زده خواهید شد

و به شما نشان می دهد که در نهایت می توانید به امیدها و آرزوهای خود دست پیدا کنید.

ویژگی های شخصیتی شما در هر زمینه ای تحسین برانگیز خواهد بود.

این کار همچنین به شما می گوید که اخباری را در آینده خواهید شنید که شما را بیش از حد خوشحال می کند.

پیراهن سفید زیبا در خواب نشان دهنده این است که شما با افراد جدید اما عجیبی روبرو خواهید شد.

این خواب شما می گوید که بهتر است نسبت به توجه، احترام و ستایش دیگران قدردان باشید.

اگر این لباس سفید کاملاً نو و تمیز بود، چنین خوابی نشان دهنده اتفاقی است که بسیار لذت بخش خواهد بود.

وجود لکه روی لباس سفید نشان دهنده این است که آسیبی به زندگی شما وارد می شود که می تواند در مورد رابطه ی عاطفی و شخصی باشد که دوستش دارید.

این خواب همچنین نشان دهنده این است که این افراد بلندپروازیی های را در زندگی خود دارند.

تعبیر دیدن لباس سفید در خواب می تواند موفقیت شما را در آینده نشان دهد.

این خواب همچنین به شما هشدار می دهد که مراقب افراد بخیل دور و بر خود باشید و تنها از ظاهر مهربان آنها قضاوت نکنید.

تعبیر خواب لباس سفید

پیراهن توری سفید در خواب می تواند نشان دهنده این باشد که شما می توانید از زندگی لذت زیادی ببرید.

در تعطیلات پیش رو اتفاقات خوبی برای شما رخ خواهد داد. این خواب همچنین نشان دهنده این است که ملاقاتی خواهید داشت که مدت ها منتظر آن بوده اید.

اگر در خواب دیدید که دوستتان پیراهن سفید پوشیده، چنین خوابی به معنای این است که انگیزه خود را در زندگی از دست میدهید.

همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که دوست شما دچار مشکلات در وضعیت جسمانی خود خواهد شد‌.

دین لباس سفید در خواب نشان دهنده این است که در آینده نزدیک اتفاقات هیجان انگیزی برای شما رخ می دهد که باعث می‌شود احساس خوشایندی را در زندگی تجربه کنید.

همچنین میتواند جهان بینی شما را تغییر دهد.

این خواب به شما می گوید که باید در مورد دیدگاه هایتان تجدید نظر کنید.

امتحان کردن یک پیراهن سفید در خواب نشان دهنده میل درونی شما برای دیدن خودتان در لباس عروس می باشد.

این خواب به شما کمک می‌کند که پتانسیل های درونی خود را بشناسید و سعی کنید آنها را در زندگی به کار بگیرید.

اگر در خواب ببینید که در حال امتحان کردن لباس سفید هستید و آن لباس متعلق به شما است، این خواب می تواند نشانه خوبی داشته باشد.

پوشیدن لباس فرد دیگر به رنگ سفید در خواب نشان دهنده این است که شما به زودی مشکلاتی را در زندگی قبول خواهید کرد که مقصر آن خودتان هستید.

همچنین در کتاب های تعبیر خواب، چنین خوابی نشان دهنده مشکلات عاطفی می باشد.

تعبیر خواب دختر با لباس سفید 

دیدن دختر با لباس سفید نشان دهنده روابط جدید شما با موفقیت های تازه و تنوع یا حتی یک زندگی جدید می باشد.

تعبیر خواب گرفتن لباس سفید از فرشتگان

اگر ببینی فرشته‌ها به تو لباس سفید یا سبز داده‌اند یکی از بستگانت از دنیا می‌رود یا حتی ممکن است خودت از دنیا بروی.

اگر ببینی لباس سفید و نو و پاکیزه‌ای داری، تعبیر خوبی هم برای دین و ایمان و هم برای دنیای تو وجود دارد،

با توجه به آیه ۵۸ سوره نحل در قرآن کریم (وَاِذَا بُشِّرَ اَحَدُهُمْ بِالاُنثَى ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ کَظِیمٌ) می‌گوید:

اگر ببینی در حالی که چهره‌ات سیاه می‌باشد، لباس سفید پوشیده‌ای صاحب فرزندی دختر می‌شوی.

اگر ببینی پیراهن سفید نو پوشیده‌ای، یـعـنـی از غم و اندوه رها می‌شوی .

اگر دختر مجردی در خواب بیند که لباس عروسی بر تن کرده است دلیل بر ورود شادی برای اهل خانه کند.

اگر دختر جوان بیند با لباس عروسی در حال گریه کردن است تاویلش رسیدن به یکی از آرزوهای بزرگ اوست.

پوشیدن لباس عروسی در خوابتان بیانگراین است که رابطه شخصی تان را ارزیابی می کنید

اگر شما یا کسی در موقعیتی نامناسب لباس عروسی می پوشید، بیانگر این است که شما احساس پستی و بی ارزش بودن می کنید

خواب دیدن اینکه شما در روز عروسی تان به دنبال لباس عروسی هستید به این معنی است که شما تلاش می‌کنید نقش خود را در یک موقعیت بیابید.

از این که متناسب آن نقش نباشید می‌ترسید.

دیدن لباس سفید را در خواب نمایانگر احساس انسجام و یکپارچگی درونی بیننده خواب می‌داند.

این کتاب در جایی دیگر بیان می‌کند که حالاتی در رابطه با احساس پاک بودن و ازدواج نیز می‌تواند خود را به صورت رویای لباس سفید ظاهر ‌گرداند.

تعبیر خواب لباس عروس از منظر امام صادق (ع)

تعبیر خواب لباس عروس برای زن متاهل در حال شادمانی بیرون رفتن شادی از خانه اش است.

تعبیر خواب لباس عروس برای زن متاهل در حال غصه افزایش روزی است.

تعبیر خواب لباس عروس برای دختر مجرد هفت چیز است:

محمد ابن سیرین می‌گوید:

اگر دختر مجردی در خواب بیند که لباس عروسی بر تن کرده است دلیل بر ورود شادی برای اهل خانه کند.

همچنین اگر دختر جوان بیند با لباس عروسی در حال گریه کردن است تعبیرش رسیدن به یکی از آرزوهای بزرگ اوست.

اگر خواب دیده پیراهن سفید مردانه به تن داری به این علامت است که از جانب معشوق خود خبرهایی خوبی دریافت خواهی کرد.

یا حداقل اتفاقات شیرینی در زمینه ی عشق و احساسات برای شما در پیش است

علامه طباطبایی گفته اند اگر مردی متاهل خواب دیده باشد از جانب زنی ناشناس بلوز سفید به عنوان هدیه دریافت میکند خوب نیست

و نشان میدهد بی وفایی در زندگی زنانشویی او تا مدتی دیگر به چشم میخورد.

اگر دیدی از مغازه و یا فروشگاه بلوز سفید خریداری میکنی بیانگر این است که باید خودت را آماده ی جشن و ضیافت های بزرگ کنی .

به اعتقاد اکثر معبران لباس های سفید در رویاهای ما موجب باز شدن بخت و یا روشنایی در آینده برای افراد مجرد است .

اگر بلند بود نیکوست و بیان میدارد اقبال و شانس خوبی خواهی داشت

و اگر کوچک بود و یا به اندازه ی تن شما نبود علامت این است که فرصت های محدود ولی موفقیت آمیز در مقابل شما قرار خواهد گرفت.

چنان چه خوبی شده بود نحس است و مرگ یکی از عزیزان را خبر میدهد و اگر بواسطه ی آلودگی کثیف و لکه دار شده بود زیان ، غم و اندوه تعبیر می شود.

آیت الله صدیقین استاد بزرگ حاضر در اصفهان در این باره می گویند خریدن آن برای دختران جوان امیدواری و نشاط است .

به فروش گذاشتنش ناامیدی و غم است ، دریافت کردنش از مردگان عاقبت بخیری و پوشیدن آن نیز بخت بلند است

مردی هستم ۴۲ ساله و متاهل صاحب یک فرزند دیشب خواب دیدم پیراهن سفید و خیلی بلندی به تن دارم که وقتی پوشیدمش همسرم خیلی خوشحال شد و گفت بهت میاد و بعد با همون تیپ به جشن تولد خواهر زنم رفتیم لطفا تعبیرش را بفرمایید.

شما در آشکارا و در مقابل همسر خود اقوام به پوشیدن این بلوز کرده اید پس خوب است و بیان میدارد که دلخوری ها ،

کدورت ها و یا اختلاف های ریز و درشت از زندگی شما با گذشت زمان محو می شود و شادی ها ،

فرصت ها و شانس های مطلوب در اختیار خانواده تان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در یک پستی مجزا از سایت دلبرانه کامل به این موضع پرداخته ایم که در انتها می توانید آنرا مشاهده کنید.

حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند :

تعبیر لباس، کسب و کار مرد می‌باشد.

جابر مغربی می‌ گوید :

تعبیر لباس به دو صورت است: یک نوع مربوط به دین می‌باشد و نوع دیگر مربوط به دنیا؛ لباس سفید مربوط به دین و لباس نو مربوط به دنیا می‌باشد.

ابراهیم کرمانی می‌ گوید :

اگر ببینی پیراهن نو پوشیده‌ای، یـعـنـی ظاهراً انسان خوبی می‌باشی، ولی باطن بدی داری.

حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند :

اگر ببینی پیراهن نو و گشاد پوشیده‌ای، تعبیرش درستی کار و خوبی حال و روز تو می‌باشد،‌‌‌‌‌

ابن سیرین می‌ گوید :

اگر کسی که از دنیا رفته است را در خواب ببینی لباس‌های خوب پوشیده است، یـعـنـی باایمان از دنیا رفته است.

امام صادق (ع) می‌ فرمایند :

تعبیرهای پیراهن نو و گشاد عبارتند از :

۱- دیدن مردم

۲- شرم و حیا و پوشیدگی

۳- زندگانی و معیشت خوب و خوش

۴- ریاست

۵- شادی و نشاط

۶- بشارت و خبر خوش

تعبیرهای لباس نو عبارتند از :

۱- زن

۲- پادشاه

۳- مال

۴- خیر و منفعت

ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه >> checkmydream

منابع فارسی >> توپ تاپ / ستاره / قطره

.:: بیشتر بخوانید ::.

تعبیر خواب لباس

تعبیر خواب لباس مشکی

تعبیر خواب لباس قرمز

تعبیر خواب لباس صورتی

معنی خواب لباس سبز

معنی خواب لباس زرد

معنی خواب لباس بنفش

معنی خواب لباس آبی

سلام من دختر ۱۵ساله هستم خواب دیدم دزد در حیاط با لباس سفید پس از شنیدن فریاد من میدود و پشت کمر او مثل دایره ای ذخمی بود و پدرم آن را گرفت و به خانه برد

توصیه مکنیم بعد از مطالعه این متن ، به تعبیر خواب مربوط به دزد و دزدی و سرقت در همین سایت مراجعه بفرمایید.

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

تعبیر خواب لباس سفید پوشیدن ، دختر مجرد بر تن دیگری امام صادق و مرد حضرت یوسف همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب دارچین ، امام صادق و خریدن و خوردن دارچین خشک چیست در غذا

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب لباس سفید

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

دیدن لباس سفید برای مرد کسب و کار و درآمد اوست و هرچه لباس زیباتر و بزرگتر باشد معنی خواب هم بهتر است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب جارو ، برقی زدن فرش خانه همسایه و حرم امام رضا و کاشتن و خرید جارو

اگر در خواب دیدید که لباس سفید بر تن دارید معنی خواب شما این است که دین و ایمان قوی دارید.

اگر در خواب دیدید که فرشتگان به تو لباس سفید و یا سبز می دهند معنی خواب این است که یکی از بستگانت از دنیا می رود و یا ممکن است که خودت از دنیا بروی.

اگر در خواب ببینی که چهر ات سیاه است و لباس سفید بر تن داری معنی خواب تو این است که صاحب فرزند دختر می شوی.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب نقره ، گردنبند و سکه و انگشتر و پابند نقره با نگین فیروزه

دیدن رنگ سفید در خواب نشانه پاکی و خلوص و نافت است که البته گاهی به دلیل رنگ لباس بیمارستان به بیماری هم اشاره می کند.

در کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا آمده است که دیدن لباس سفید در خواب به شما نشان می دهد که احساس یکپارچگی در وجود خود دارید.

معنی دیگر این خواب می تواند به پیوند پاک ازدواج اشاره کند که در ان عروس با لباس زیبای سفید در عروسی خودنمایی می کند.

اگر در خواب خود را بال لباس سفید دیدید معنی خواب شما ازدواج خود یا یکی از اظرافیانتان است.

این خواب نشان دهنده مشکلات بزرگ در زندگی شما است.

اگر در خواب لباس عروس پاره ببینید معنی خواب مشکلات زناشویی و عشاقانه است.

اگر در خواب دیدید که لباس سفید خود را می سوزانید معنی خواب این است که فکر می کنید که دیگران پشت سر شما حرف های بدی می زنند.

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

پاموه – مجله سلامت و پزشکی و دارویی – پاموه » سایتی جامع برای مطالب علمی ، آموزشی ، پزشکی ، خانواده ، موارد مصرف و عوارض جانبی داروها

دیدن خواب لباس مخصوصا لباس هایی در رنگ های مختلف ، بسیار رایج و پر معنی هستند.این خواب معمولا در بین زنان بیشتر از مردان رایج است .در این مطلب تعبیر رایج ترین خواب های مربوط به لباس سفید مورد بررسی قرار خواهد گرفت . لطفا با ما همراه باشید .

فهرست

لباس سفید در خواب معمولا نماد اجبار و اطاعت کردن است .در واقع زمانی که شما در خواب لباس کاملا سفید می پوشید به این معنی است که در حال انجام کاری هستید که از ته دل نسبت به آن کار رضایت ندارید.

احتمالا کسی اختیار عمل را از شما گرفته است و شما احساس می کنید نمی توانید آنگونه که دوست دارید ، زندگی کنید.شما کمی ناامید شده اید و ممکن است افسرده باشید.

تعبیر خواب لباس سفید

دیدن لباس سفید در خواب می تواند معانی مختلفی داشته باشد.توجه داشته باشید که لباس عروس نیز در همین گروه از خواب ها قرار دارد.

اگر در خواب ببینید که لباس خواب سفید پوشیده اید و از این بابت ناراضی هستید به این معنی است که کسی کنترل زندگی شما را در دست گرفته است و اجازه تصمیم گیری به شما نمی دهد.

شما شدیدا دچار مشکل شده اید و در تلاش هستید که بی گناهی خودتان را ثابت کنید.اگر یک زن این خواب را ببیند به این معنی است که می خواهد زنانگی خود را به دیگران ثابت کند.

به این معنی است که شما به ازدواج کردن فکر می کنید.احتمالا کسی را دوست دارید و منتظر هستید که اقدام به خواستگاری کند.

اگر در خواب ببینید که یک لباس سفید کاملا تمیز و شفاف دارید ولی آن را نپوشیده اید معنی خوبی دارد.شما از زندگی خودتان کاملا راضی هستید و استرس بسیار کمی دارید .

در صورتی که عاشق کسی هستید ، می دانید که او هم شما را دوست دارد و از روابط جنسی خودتان بسیار رضایت دارید.

اگر شما یک زن هستید و لباس سفید کثیف شده در خواب ببینید به این معنی است که زندگی عاشقانه شما دچار مشکل شده است .شما شدیدا احساس خستگی و نا امیدی می کنید .

شما بسیار در مورد آینده خودتان نگران هستید و نمی دانید چطور باید این مشکل را با عشقتان حل کنید.دوست دارید این مشکل با گفتگو حل شود ولی گاهی به جدایی نیز فکر کرده اید.

اگر در خواب کودکی را با لباس سفید ببینید می تواند به این معنی باشد که شما به فکر بچه دار شدن هستید.

اگر در خواب ببینید که لباس سفید ولی پاره و خراب پوشیده اید می تواند نشانه مشکلات بزرگی در زندگی شما باشد. اگر لباس عروس پاره و خراب در خواب ببینید نشانه مشکلات زناشویی و عاشقانه است .

اگر در خواب ببینید که لباس سفید و یا لباس عروس را در آتش سوزاندید می تواند به این معنی باشد که شما احساس می کنید دیگران درباره شما و پشت سر شما حرف های بدی می زنند.

اگر در خواب ببینید که برای خرید لباس عروس و یا لباس سفید به مغازه و بازار رفته اید به این معنی است که دوست دارید مورد توجه اطرافیان خودتان قرار گیرید .

شما دوست دارید به موفقیت هایی برسید که دیگران درباره شما با حسرت حرف بزنند.

اگر در خواب ببینید که لباس سفیدی پوشیده اید که برای شما بزرگ است به این معنی است که شما به محافظت نیاز دارید.شما احساس می کنید دیگران برای شکست خوردن شما نقشه کشیده اند و دوست دارید در این مورد کسی به شما کمک کند.

شما احساس تنهایی می کنید و فکر می کنید در بین دشمنانتان هیچ کمکی ندارید و بدون دفاع هستید.

اگر در خواب ببینید که لباس سفیدی پوشیده اید که بسیار کوچک است و قسمتی از بدن شما نمایان است به این معنی است که شما شدیدا احساس ناامنی می کنید.

شما اشتباهاتی انجام داده اید که اطرافیانتان آن اشتباهات را مدام بر سر شما می زنند.شما احساس می کنید دیگران همیشه در حال صحبت کردن در مورد آن اشتباه شما هستند.

اگر در خواب ببینید که لباس مجلسی و زیبای سفیدی پوشیده اید که مخصوص مهمانی رفتن است می تواند به این معنی باشد که شما فرد عاقلی هستید و قبل از انجام هر کاری به خوبی در مورد آن فکر می کنید تا اشتباه نکنید.

این خواب معمولا مربوط خانم ها است و کمتر اتفاق می افتد که مردها خواب لباس سفید ببینند .در صورتی که شما مرد هستید و این خواب را دیده اید می تواند به این معنی باشد که شما با جنسیت خودتان مشکل دارید و حس زنانه دارید.

تعبیر خواب های قدیمی در این مورد :

دیدن لباس در خواب هفت حالت دارد :

روایتی برای تعبیر خواب لباس سفید از امام صادق یافت نشد.

اگر ببینید که در تابستان لباس پوشیده ای به اندازه آن لباس ثروت کسب می کنی. اگر در تابستان لباس زمستانی پوشیده ای ، نشانه ترس و نگرانی است .اگر زن در خواب ببیند که لباس مردانه پوشیده است نشانه عزت و منفعت است .

پوشیدن لباس سفید و یا لباس عروس در خواب نشانه رهایی از غم و اندوه است .

تعبیر خواب های مرتبط :

این مطلب برای شما مفید بود ؟

ستاره سمت راست بیشترین امتیاز است.لطفا به نویسنده این مطلب ستاره بدید.

میانگین آراء 4.2 / 5. تعداد: 50

اولین نفری باشید که به این نویسنده امتیاز میده 🙂

خیلی متاسفم که مطلب رو دوست نداشتی

برای ارتقاء مطلب کمکم میکنی ؟

لطفا دلیل اینکه مطلب رو دوست نداشتی بهم بگو

تعبیر خواب لباس سفید

سلام من خواب دیدم که یک لباس سفید تمیز پوشیدم و بعد یه مدت لباس کمی لکه گرفت و بعد آن من از روی همون لباس سفید یه لباس سرمه ای که مادربزرگم بهم داد رو پوشیدم و از خواب بلند شدم تعبیرش چی هست؟
متشکرم

دیگران می خوانند

تعبیر خواب موش – بیش از 53 معنی مختلف برای این خواب

تعبیر خواب معلم و استاد – بیش از 30 معنی مختلف و متفاوت

تعبیر خواب صندلی – 26 معنی مختلف دیدن صندلی در خواب

تعبیر خواب کوه – بیش از 23 معنی مختلف خواب کوه و تپه

تعبیر خواب زردآلو – تعبیر خواب متفاوت – خوردن زردآلو در خواب

تعبیر خواب بیهوش شدن – غش کردن و از حال رفتن

تعبیر خواب پرنده – دیدن انواع پرنده ها در خواب چه معنی دارد؟

خواب عروسی – بیش از 46 تعبیر مراسم عروسی و ازدواج

جدیدترین ها


تاثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو…


با انواع مداد آرایشی و کاربرد آنها…


بیماری بواسیر را بهتر بشناسیم…


آیا عمل بیماری هموروئید دردناک است…


مدافون از نگاه کاربران – چه…

آرتان طب بزرگترین داروخانه مجازی ایران با امکان تحویل دارو درب منزل در تهران و تمامی شهرهای ایران

خرید بلیط هواپیما , تور مسافرتی و رزرو هتل با الی گشت

برای اطلاع از قیمت سمعک و یا خرید سمعک گوش بصورت اقساطی می توانید با کلینیک شنوایی تهران صفیر تماس بگیرید

تیک بان سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما

نکته بسیار مهم :

تمام توصیه های دارویی ، گیاهی و پزشکی موجود در این سایت فقط جهت افزایش آگاهی بوده و جایگزین تجویز پزشک نیست.شما به هیچ عنوان مجاز به خوددرمانی و مصرف خودسرانه داروها و گیاهان دارویی نیستید.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.قوانین | حریم شخصی | تماس با ما (بخش تبلیغات) : 09144029928 (فقط سوالات مربوط به تبلیغات)

هیچ محصول و یا دارویی برای فروش نداریم.لطفا سوال نفرمایید.

در صورتی که هرگونه مشکل پزشکی فوری و اورژانسی دارید این سایت هیچ کمکی به شما نمی کند.

آدرس بیمارستان های تهران و شماره هایی که ممکن است نیاز داشته باشید.(کلیک)




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

در تعبیرهای زیر به ‘پیراهن’ بودن توجه داشته باشید، زیرا جائی که از پیراهن گفته شده منظور لباس بالاتنه می‌باشد (لباس نیم تنه‌ای که پوشش بالاتنه است)، ولی در جائی که از ‘لباس’ گفته شده معنای کلی آن که پوششی است برای بدن منظور بوده است.

فهرست این تعبیر:   تعبیر کلی   لباس مناسب   لباس نامناسب   لباس خونی   رنگ لباس   فصل لباس   جنس لباس   لباس افراد مختلف   فروش و معامله لباس   از دست دادن یا درآوردن لباس   سایر موارد   is_jame_آستین   is_jame_بلوز   is_jame_بند لباس   is_jame_تور لباس عروس   is_jame_جامه   is_jame_جیب   is_jame_لباس عروسی   is_jame_لباس عزاداری   is_jame_یقه   is_jame_پوشاک   is_jame_پیراهن   is_jame_چاقچور   is_jame_کت

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

تعبیر خواب لباس سفید

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هشت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هشت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هشت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، چنانچه عضو سایت هستی ابتدا می بایست از طریق قسمت ورود به حساب وارد حساب کاربری خودت بشی و یا اگر عضو نیستی می بایست از طریق قسمت عضویت عضو سایت بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

تعبیر خواب لباس سفید
تعبیر خواب لباس سفید
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *