تعبیر خواب مورچه

تعبیر خواب مورچه
تعبیر خواب مورچه

منوچهر تهرانی دیدن مورچه را در خواب خوب نمی داند و آن را نشانه آفت و بلا می داند . درباره تعبیر خواب مورچه که ,
از نظر دیگر معبران آمده است دیدن مورچه در خواب تعابیری همچون کار خوب , از دست دادن خوشبختی , ناراحتی ,
از دنیا رفتن , اضطراب و بیماری می باشد . برای دانستن تعابیر بیشتر با ما همراه باشید .

تعبیر خواب مورچه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

مورچه و موریانه نیز از حشرات مزاحم و زیانکار هستند و تعبیری در حدود ملخ دارند. روی هم رفته دیدن آن ها هم در خواب,
خوب نبست و زیان است و آسیب و گزند و شاید آفت و بلا و مصیبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

خالد بن علی بن محد العنبری درباره تعبیر خواب مورچه می گوید:

دیدن مورچه ها در خواب، بر عدهای از افراد ضعیف دلالت دارد. اگر بیماری در خواب ببیند که مورچه ها,
وارد بدن او میشوند، از دنیا میرود.

تعبیر خواب مورچه

دیدن مورچه در خواب، به خیر و برکت و روزی نیز، تعبیر میشود. اگر کسی ببیند که مورچه وارد خانه او میشود،
به خیر و برکت خانه او افزوده میشود.

لوک اویتنهاو درباره دیدن مورچه در خواب می گوید :

مورچه : کار سود آور

خراب کردن لانه مورچه : نابود کردن خوشبختی بدست خود

مورچه ای شما را گاز بگیرد : ناراحتی

در کتاب سر زمین رویاها آمده است:

مورچه ها در حال کار : فعالیت شدید در کار

مورچه ها در خانه شما هستند : بیماری در خانواده

مورچه ها از درخت بالا می روند : بی آبروئی در آینده

مورچه ها روی خوراکی : خوشبختی

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب مورچه می گوید:

دیدن مورچه در خواب ، نشانه آن است که باید در طی روز بعد ، به انتظار آزار و اذیتهای جزئی باشد .
مانند هجوم اضطرابهای کوچک و ناخوشنودی درباره زندگی .

درباره تعبیر خواب مورچه بیشتر بدانید 

کارل گوستاو یونگ از دو جنبه دیدن مورچه در خواب را تفسیر می‌نماید.

دیدن مورچه در خواب نشان دهنده نارضایتی و ناراحتی شما از زندگی روزانه‌تان است. تصوری می‌کنید ,
که توسط دیگران فراموش شده و در اصل برای آن‌ها دیگر اهمیتی ندارید. اذیت شدن با مشکلات ریز و پیش پا افتاده ,
می‌توانند خود را به صورت مورچه در خواب نشان دهند.

این گونه رویا‌ها استعاره‌ای از حس بی قراری و کم صبری شماست. از منظری دیگر مورچه‌ها نماد,
تلاش بسیار و سخت کوشی هستند. همکاری بی‌نظیر آن‌ها در ساخت لانه می‌تواند تفسیر رویا را به سمت,
پیشرفت و موفقیت کاری سوی ببرد.

ساختار منظم مورچه‌ها در زندگیشان، گویای نظم و ترتیب در زندگی بیداری شماست.

تعبیر خواب , تعبیرستان

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

 

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ نیز امده که مورچه نشانه آزردگی‌های کوچک و اضطرابات ناچیز است.کارل گوستاو یونگ از دو جنبه دیدن مورچه در خواب را تفسیر می‌نماید.

لوک اویتنهاو می‌گوید:مورچه: کار سود آورخراب کردن لانه مورچه: نابود کردن خوشبختی بدست خودمورچه‌ای شما را گاز بگیرد: ناراحتیآنلی بیتون می‌گوید: دیدن مورچه در خواب، نشانه آن است که باید در طی روز بعد، به انتظار آزار و اذیت‌های جزئی باشد. مثل هجوم اضطراب‌های کوچک و ناخوشنودی درباره زندگی.

دیدن حشراتی مانند مورچه، ملخ و آفات در خواب تفاسیری به مانند یکدیگر دارند. به طور کلی معبرین حشرات را به انسانی کوچک و ضعیف تعبیر کرده‌اند که از نظر اخلاق و رفتار پست و کوته بین هستند.

مطیعی تهرانی به طور خاص در مورد دیدن مورچه در خواب می‌گوید:

تعبیر خواب مورچه

مورچه و موریانه نیز از حشرات مزاحم و زیانکار هستند و تعبیری در حدود تعبیر خواب ملخ و تعبیر خواب حشرات موذی دارند. روی هم رفته دیدن آن‌ها هم در خواب خوب نیست و زیان است و آسیب و گزند و شاید آفت و بلا و مصیبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

 

منابع:

auntyflo.com ، dreamscloud.com خواب و رویاتعبیرستان

 

گروه سرگرمی وب

تعبیر خواب مورچه سیاه ، حضرت یوسف روی بدن و موریانه در دیوار خانه نشانه چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب شپش ، در موهای سر دختر و دیگران از امام صادق از زبان یوسف پیامبر

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب مورچه

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

ابن سیرین معتقد است که اگر در خواب ببینی که مورچه سیاه و بزرگی روی بدنت راه برود و غذا هم در دهان داشته باشد خواب خوبی خواهد بود و به این معنی است که اوضاع مالی خوب می شود و نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب والدین ، پدر فوت شده ابن سیرین و پدر مرده ناراحت و عصبانیت و فوت پدر

اسماعیل بن اشعث می گوید دیدن مورچه ی سیاهی که روی بدنت راه می رود به این معنی است که کاری می کنی که خیلی زود از انجام ان پشیمان می شوی.

شیخ طوسی می گوید که مورچه های سیاه و ریز در خواب نشان دهنده زیاد شدن نعمت و رزق و روزی شما است.

در حالت کلی مورچه چه سیاه باشد و چه سیاه نباشد معنی خواب این است که به شما روزی حلال می رسد.

امام جعفر صادق ع

اگر در خواب خود مورچه های ریز و درشتی زیادی دیدید و در حال له کردن و کشتن آنها بودید معنی این خواب این است که شما خیلی در خیالات به سر می برید و این خیالات شما را اذیت می کند.

مورچه در خواب می توانتد دلایلی نظیر

وارد ماجرای عشقی معصوم شدن

می توانید به معنای شادی های روزانه باشد

نشان از بلند پروازی های شما دارد

حساس و ظریف بودن بیننده خواب

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب خروس ، حنایی و قرمز رنگ برای زن باردار از نظر حضرت یوسف

مهربانی شما را نشان می دهد

همانطور که تعبیر خواب ملخ خوب نیست مورچه و موریانه هم اگر تعداد بالا دیده شوند خواب خوبی تلقی نمی شوند و نشان دهنده ضرر و زیان و آسیب و بلا هستند البته همانطور که گفتیم اگر زیاد باشند نه یکی دوتا.

سرزمین رویاها

اگر در خواب خود مورچه هایی را ببنید که در حال کار و فعالیت هستند نشان دهنده این است که شما آدم اکتیوی در زندگی هستید و معمولا زیاد کار می کنید.

اگر مورچه در خواب ببینید معنی این خواب این است که یکی از اعضای خانواده بیمار خواهد شد.

اگر در خواب ببینید که مورچه ای در حال بالا رفتن از درخت است معنی این خواب این است که در آینده بی آبرویی برایتان پیش می آید.

اگر در خواب ببینید که مورچه روی خوراکی های شما راه می روند معنی این خواب خوشبختی بیننده خواب است.

لوک اویتنهاو

اگر در خواب مورچه ببینید در آینده یک کار خوب و پولساز خواهید داشت.

اگر در خواب دیدید که لانه مورچه ها را خراب می کنید تعبیر این خواب این است که خوشبختی خود را با ندانم کاری از بین می برید.

اگر مورچه شما را گاز بگکیرید معنی این خواب این است که ناراحتی های کوچک برایتان پیش می آید.

ابن سیرین

دیدن مورچه سیاه و بزرگ روی بدن خیلی خوب است به خصوص اگر در دهانش غذا باشد که خیلی بهتر است به این معنی است که در زندگی اموالتان زیثاد می شود و از پس معیشت خود بر می آیید و دیگر نگرانی مالی نخواهید داشت.

اگر در خواب دیدید که به هر وسیله ای مورچه ها را می کشید معنی این خواب این است که توسط مردم ضعیف و پست مورد آزار و اذیت قرار می گیرید ولی توجه داشته باشید که با سعه صدر و درو اندیشی این مشکل را می توانید حل نمایید.

اگر کسی به تو بسته ای را هدیه دهد که داخلش مورچه باشد این خیلی خواب خوبی است و ه این معنی است که شما به زودی از بیماری که دارید شفا می یابید و دچار بهبودی می شوید.

تعبیر دیدن مورچه در خواب چیست؟

مورچه و موريانه نيز از حشرات مزاحم و زيانکار هستند و تعبيري در حدود ملخ دارند. روي هم رفته ديدن آن ها هم در خواب خوب نبست و زيان است و آسيب و گزند و شايد آفت و بلا و مصيبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

راه رفتن مورچه روی بدن در خواب نیکو نیست و بیشتر دلالت بر انجام اموری هست که سرانجام خیر و یا نکی ندارند که البته این خواب بستگی به شرایط و چگونگی ان نیز دارد.

تعبیر خواب مورچه بالدار، مورچه های ببالدار در خواب های ما به نشانه ریخت و پاش – ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان – جمع شدن دوستان قدیمی می باشد.

تعبیر خواب مورچه

مورچه های سیاه و ریز در خواب بیشتر نمادی از زیاد شدن رزق و برکت اهل خانه است اما اگر آن ها را کشتی یا راندی نیکو نیست.

تعبیر خواب مورچه بزرگ و سیاه، اگر دیدی مورچه سیاه و درشتی روی بدنت راه میرود و غذا در دهان دارد نیکو است و به معنی تامین مالی – افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.

تعبیر خواب کشتن مورچه، اگر دیدی با دستان خودت و یا وسایل دیگری اقدام به کشتن مورچه ها میکنی به نشانه نشان مردم فرومایه است، از طرف آنها اذیت می شوید، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.

اگر دیدی به تو دوست اشنا و یا همسایه بسته ای داد که داخلش مورچه بود و این را به عنوان هدیه گرفتی به معنی شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد.

تعبیر خواب مورچه زرد، دیدن مورچه های زرد و فرقی ندارد کوچک یا بزرگ نشانه عدل و انصاف است، از عدل و درستی حکم می کند ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه می باشد.

تعبیر خواب حمله مورچه ها، اگر دیدی مورچه های زیادی به تو حمله کرده اند و در حال خوردن گوشت بدنت هستند و تو فریاد و ناله میکنی جای نگرانی ندارد و شاید شما با دیدن چنین رویایی وحشت کنید که نکند تفسیر و معنی بدی داشته باشد در جایی که این خواب به معنی همسر با وفا – در سنت عبری و عربی سمبل بی گناهی – زیبایی و کمروئی – در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

اگر خواب دیدی مورچه ای با رنگ سیاه و جثه ی بزرگ روی بدنت راه میرود تعبیرش این است که دست به کار یا شغلی میزنی که بزودی از انجام آن پشیمان می شوی.

تعبیر خواب پا گذاشتن روی مورچه، دیدن مورچه های بزرگ و کوچک در خواب کشتن آن ها و پا گذاشتن روی آن ها بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد.

تعبیر خواب مورچه مرده، اگر در خوابت تعدادی مورچه را دیدی که مرده هستند و حرکتی نمیکنند به سه معنا میباشد حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور

اگر دیدی مورچه های مرده داخل لباست (آستین) و یا روی بدنت هستند به معنی مسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک بودن.

اگر در خواب‌تان «مورچه» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

با سلام در تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که خرابه به معنی وضعیت کنونی ذهن شما آیت و یا مالی شما که هر چه رو به آینده خواهید رفت به وسیله مسولیتی که بر عهده دارید نیک می‌شود و اینکه در مسیرتان مزاحم و دشمنانی شما را احتمالا اذیت خواهند کرد که طبیعی است. و صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام و وقت بخیر من خواب دیدم که مورچه وارد پیشانی ام شده و بعد صورتم جوش زد و جوش سفید رنگ بود من آنرا ترکاندم چرک و مورچه ها بیرون آمد

با سلام تعبیر خواب شما بد نیست وه به این صورت است که شما ضرری ناچیز خواهید داشت و اینکه دشمنی از شما دور خواهد شد. صدقه بدهید سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم که مورچه های خیلی ریز رو بدنم هستند مخصوصاً رو بازوهام و دستم . بعد با تکان دادن دستم مورچه ها رو ریختم زمین

با سلام در تعیبر این خواب امده است که نشان از موجودات مزاحمی است که در اطراف شما ممکن است وجود داشته باشد که باید به قدرت خود از ان ها دوری کنید واین خواب برای شما بیشتر به شکل آگاهی امده است. سربلند و پیروز باشید

خواب دیدم درجایی ایستاده ام زمین پرازمورچه های ریز ودرشت است که موقع رفتن مورچه هارا له میکنم و بعضی مواقع مورچه ها از بدنم بالا میرفتند ومن می‌کشتم بعداز مدتی دیدم که همه آنها به داخل سوراخهایی که در زمین وجود داشت رفتند و تمام شدند

با سلام تعبیر مورچه به گفته معبران نشان از دشمن است که شما را با رفتارهای کوچک آزار خواهند داد و اینکه شما آنها را کشته اید نشان بر این دارد که شما بر دشمنتان پیروز می‌شوید واینکه از بین خواهند رفت. که خیر است. سربلند و پیروز باشید.

سلام خواب دیدم تو یه خونه ای نیمه کاره ک سقف نداره هستم و دارم آهنی روی یه دیواری رو میکنم و میخوام دوباره جوش بدم که تعدادی مورچه رو دیوار میبینم، فوت میکنم که دور شن ولی متوجه میشم که از لونه ای که تو دیواره تعداد زیادی مورچه به صورت استوانه ای و روی هم بیرون میان و روی دسته جوشی ک روی دیوار گذاشتم میرن و داخلش وارد میشن و من هرچی فوت میکنم نمیرن که یهو از خواب میپرم، ضمنا من مدتی هست که یه اتاق نیمه‌کاره رو تو پشت بوم رها کرده ام، ممکنه به اون ربط داشته باشه..

با سلام تعبیر خواب مورچه نشان بر دشمن است اگر یکی باشد و اما زیاد آن نشان از حرفهای مردم در مورد شما است که پشت سر شما حرف خواهان زد و می‌تواند در مورد آن اتاقک باشد و یا هر چیز دیگری. سربلند و پیروز باشید.

سلام با مورچه حرف زدن چه تعبیری داره ممنون میشم جواب بدید

با سلام کارل گوستاو یونگ مورچه را اینگونه تعبیر میکند و دیدن مورچه در خواب نشان دهنده نارضایتی و ناراحتی شما از زندگی روزانه‌تان است. تصوری می‌کنید , که توسط دیگران فراموش شده و در اصل برای آن‌ها دیگر اهمیتی ندارید. اذیت شدن با مشکلات ریز و پیش پا افتاده , می‌توانند خود را به صورت مورچه در خواب نشان دهند. این گونه رویا‌ها استعاره‌ای از حس بی قراری و کم صبری شماست. و حرف زدن با ان نشان حل کردن سختی ها و پیدا کردن راه حل است . از منظری دیگر مورچه‌ها نماد, تلاش بسیار و سخت کوشی هستند. همکاری بی‌نظیر آن‌ها در ساخت لانه می‌تواند تفسیر رویا را به سمت, پیشرفت و موفقیت کاری سوی ببرد. ساختار منظم مورچه‌ها در زندگیشان، گویای نظم و ترتیب در زندگی بیداری شماست. سربلند و پیروز باشید .

من خواب دیدم مورچه تو چشمامه و هی اذیت میکردن و چشمام میسوخت و درد میگرفت

با سلام ورچه و موريانه نيز از حشرات مزاحم و زيانکار هستند و تعبيري در حدود ملخ دارند. روي هم رفته ديدن آن ها هم در خواب خوب نبست و زيان است و آسيب و گزند و شايد آفت و بلا و مصيبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد. سربلند و پیروز باشید .

سلام خواب دیدم یه سطل متوسط برنج خام دارم درشو که باز میکنم یه عالمه مورچه از توش در میاد و با صف راهشونو میکشن میرن ممنون میشم اگه تعبیرشو بگین سپاس

با سلام در تعبیر خواب برنج امده است که نشانه از خیر و برکت شماست و در اینجا هم به همین گونه است. در تعبیر خواب مورچه هم امده است که به معنای موجودی مزاحم و اذیت کننده است و در اینجا هم به همین شکل قابل تعبیر است که ممکن است شما در مسیر خیر و برکتتان دشمنی داشته باشید که سعی بر ان دارد که این خیر را از شما بگیرد و این فقط به این معناست که این اشخاص یا شخص دشمن قوی نیستند و فقط افرادی مزاحم در مسیر موفقیت شما هستند. پس نسبت به اطرافتان اگاه باشید که اگر این افراد را بیابید بسیار ساده بر ان ها چیره خواهید شد. سربلند و پیروز باشید

با سلام من خواب دیدم مادر بزرگ مرحومم توی یه اتاق کوچک که زیر پله ای هست زندگی میکنن ایشون ریز چثه بودند دیدم که یک لحافچه روی خودشون انداخته بودند که یهو متوجه شدم از این لحاف مورچه بیرون میاد و تعداد شون هم زیاد بود بعد من و مادرم گفتیم وای مادر جان این لحافت رو مورچه زده از رویش برداشتیم و انداختیم بیرون حالا تعبیر این خواب به من برمیگرده یا مادر بزرگم ممنون میشم اگه تعبیر کنین

با سلام تعبیر خواب شما به این صورت است که از طرف خانواده مادری شما اتفاقی در راه است که باعث ناراحتی و به هم خوردن آرامش شما می‌شود و اینکه شما باید آگاه باشید و همه جوانب را در نظر بگیرید تا مشکلی خاصی پیش نیاید برای حفظ آرامشتان صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام دم صبح خواب دیدیم در حال خوردن نوعی بسکویت کرمدار هستم که بجای کرم مابین دو لایه کلوچه مورچه های سیاه بسیار زیادی هستند و من با علم به اینکه مورچه هستند باز هم مجبور به خوردن آن هستم و حتی آنهایی که به داخل بشقاب می افتاد را تا آخر و کامل خوردم ممنون میشم تعبیر کنید.

با سلام تعبیر این خواب به این صورت میتواند باشد که شما شخصی یا موضوعی در زندگیتان هست و یا پیش خواهد امد که برای شما کاملا مزاحم و مضر است اما شما فقط به این خاطر که یک سری نیازهای خود را برطرف کنید اگاهانه دست به ان کار و یا ارتباطات خواهید زد که در این خواب به شما اشاره شده است که این کار برای شما مضر است. سربلند و پیروز باشید

سلام خواب دیدم مورچه های بسیارزیاد دارند از مسیر سقف خونه حرکت میکنند و به کف خونه یه مسیر ایجاد کردند و از سقف بر سرم میریزند و در مسیر نیزمزاحمم میشن منهم رفتم سم کش اوردم وهمه رو کشتم وسلام

با سلام تعبیر مورچه در خواب به معنای مصیبت است و ممکن است شما د رگذشته و یا حال حاضر و یا در اینده ای نه چندان دور به مشکلی گرفتار شوید که شما را ازار بدهد اما شما برای ان به پادزهری نیاز خواهدی داشت تا زندگیتان به روال سابق برگردد و ممکن است این مشکل در مسیر زندگی شخصیتان باشد و این همان اشاره به منزل در خواب است. سربلند و پیروز باشید

تنها يك مورچه بزرگ باشد و أو را از بدن دور كنى چى است ؟

با سلام تعبیر خواب مورچه و موريانه نيز از حشرات مزاحم و زيانکار هستند و تعبيري در حدود ملخ دارند. روي هم رفته ديدن آن ها هم در خواب خوب نبست و زيان است و آسيب و گزند و شايد آفت و بلا و مصيبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد. و این که آن را از خود دور کرده اید نشان بر این دارد که شما آسیب گزند نمیبینید و جای نگرانی نیست. سربلند و پیروز باشید.

تعبیر خواب مورچه

خواب ديدم كنار كسى بودم كه دراز كشيده بود مورچه ها از نزديك كنارش رد ميشدنداز نيم مترى وچيزى حمل ميكرد تيكه تيكه هاى كرم يا مار نميدونم درست

در خواب ديدم كه احتمالا در خانه خودم با كسي كه دل خوشي ازش نداشتم نشسته بوديم كه به يكبار تعدادي حشره اي به مانند مورخه كه بزرگ بودند و يكي از انها بسيار بزرك بود و ترسناك از كانال بخاري بيرون امدند من به كسي كه پيشم بود اين مورچه ملكه است چند حشره اي كه پرواز هم مي كردند در دوروبرم بودند من سعي در كشتن مورچه ملكه بودم كه مي ترسيدم و از خواب بلند شدم

سلام در خواب دیدم که تعداد زیادی مورچه وارد خانه ام شد و شروع کرد به خوردن موکت های خانه لطفا اگر کسی تعبیر این خواب را میداند بگوید

درخواب دید مقداری مغز بادام داشتم می خواستم به مورچه ها بدهم کسی مانع شد

دشمنی به ظاهر دوست در زندگیتان است و فردی شمارا از وی برحذر مینماید

من درخواب دیدم که مورچه ها از بدنم بیرون می امدند و تموم نمیشدند

عمر دنیوی شما کوتاه است. کارهای نیک کنید و به دیگران کمک کنید

من حول و حوش اذان صبح خواب دیدم تعداد زیادی مورچه در زیر تخت ما خانه دارند و در حال تکاپو هستند تا من نگاشون کردم جلوی دید من رو گرفتند و من در فکر خراب کردن خانشان بودم ولی بعد خوابم رفت توی ادما که زیاد یادم نیست در مورد کتک کاری در رابطه با این مورچه ها بود

من خواب دیدم داشتم حاضر میشدم از خونه بیرون برم درحال حاضر شدن تعداد بسسسسسسسیار زیادی مورچه زیر پاهایم و روی بدنم دیدم به شششدت زیاد بودن که من مشت مشت مورچه هارو از بدنم دور میکردم من تاکیید میکنم تعداد مورچه ها بسسسیااار فراوان بود.

مرضیه خانم عمر دنیوی شما کوتاه است همینطور فراوان از مرگ میترسید. کارهای نیکو کنید و به همنوع، حیوانات و طبیعت کمک کنید لذا دیدگاهتان از مرگ عوض خواهد شد و ج بسا عمری طولانی نیز داشتید با عمل خویش

شما دشمنانی پست و حقیر دارید که اگر موفق به تخریب لانه انها شدید بمعنای چیرگی بر آنهاست

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

روی هم رفته دیدن مورچه ها در خواب نشانه زیان و آسیب و گزند و شاید آفت و بلا و مصیبت است البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

لوک اویتنهاو می گوید :تعبیر دیدن مورچه در خواب انجام کار سود آور است. خراب کردن لانه مورچه نشانه نابود کردن خوشبختی بدست خودتان است. اگر ببینید مورچه ای شما را گاز بگیرد تعبیرش ناراحتی و آزار و اذیتهای جزئی مثل هجوم اضطرابهای کوچک و ناخوشنودی درباره زندگی است.

دیدن مورچه خوار در خواب، نشانه تلاش شما برای حفظ زندگی خوب و شاد است.

تعبیر خواب مورچه

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

ساناز : سلام بانو خسته نباشید.ممنون اگه نمایش ندید.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما سعی می کنید که خصوصیاتی را در وجودتان به وجود آورید و یا تاییدشان کنید که در واقعیت فاقد این خصوصیات هستید. دوست دارید که قوی و مصمم باشید و اختیار خودتان را به دست بگیرد و مثبت اندیش بوده و افکارتان را منظم کنید و نگرانیهایتان را دور بریزید بدون اینکه اصلا کسی متوجه بشود که از مسئله ای ناراحت بودید. مادر شما می خواهد که با شما در ارتباط باشد و به ذهنتان نفوذ کند و شما را درک کند و شما دوست دارید که درک تان را بالاتر ببرید و جوری رفتار کنید که نیازی به ارتباط با او نداشته باشید. شاید فکر می کنید که خرد و عقلانیت شما بالاتر از اوست و نمی خواهید به حرفهایش گوش دهید. شما سعی می کنید که مثبت اندیش و با ایمان باشید ولی سخت کار می کنید و شما را نادیده می گیرند. شما از زندگی روزمره تان ناراضی هستید. شما کم طاقت و بی قرار و سخت کوش هستید. تشکر از همراهیتون.

Parisa1977 : سلام، من خواب در خواب ديدم كه درحاليكه خواب هستم مورچه ها و زنبورها به بدن حمله كردند و ريز ريز در حال ازار و گاز گرفتن يدن من بودند و به من حمله كرده بودند

فریبا هراتی : سلام. شما وقایع اطرافتان را نادیده می گیرید تا از اینکه این همه سخت می کوشید و کار می کنید و شما را نادیده می گیرند و سرزنش تان می کنند و به جایی نمی رسید، غصه نخورید. خودتان را زده اید به بی خیالی ولی دارید آزار می بینید. تشکر از همراهیتون.

نگار زیبامنش : باسلام و وقت بخیر.
بنده خواب دیدم در حال اسباب کشی از خونمون هستیم.بعد من داشتم وسایلمو جمع میکردم دیدم اتاقم پر از مورچه های بالدار که پرواز میکنن.
مورچه ها فقط هم تو اتاق من بودن.به بابام‌گفتم بابا میگن هر کی تو خون مورچه بالدار بیاد یعنی مهاجرت میکنه و میره. منم ایشالا مهاجرت میکنم.
ایا تعبیری دارد؟

فریبا هراتی : سلام. تشکر. زندگی شما متحول خواهد شد و به فاز جدیدی از زندگی تان وارد می شوید. شما سخت کوش هستید و می خواهید که آزادانه به اهدافتان برسید و شما را نادیده نگیرند. شما بلند پرواز هستید و می خواهید به جاه طلبیهایتان دست پیدا کنید. انشالله در رسیدن به اهدافتان موفق خواهید بود. تشکر از همراهیتون.

Hanie : سلام خانم هراتی روزتون بخیر
دیشب خواب میدیم که توی پانسیون زندگی میکنم و مشغول نظافت آشپزخونه اونجا بودم وقتی اومدم سروقت تخت و کمدم دیدم که یه کیسه کوچیک آرد داشتم که مورچه ها توش رفته بودن البته اطراف تخت هم مورچه بود یه خانم ک اونجا بود که در واقعیت از دوستای قدیمیم هستن انگار که مسله عادی باشه براش مهم نبود ولی من ناراحت شده بودم میگفتم میخام خونه بگیرم و از اینجا برم اینم بگم که باز مشغول کباب کردن کدوی خورشتی هم بودم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما با مشکلات و سختی های احساسی مواجه می شوید و اگر کمی تحمل کنید، این سختی ها از بین خواهند رفت و این زمانها هم می گذرند. شما سخت کوش هستید و با صرفه جویی زندگی می کنید و کسی قدر کارهایتان را نمی داند و برای زحماتتان ارزش کافی قائل نیست. کم کم مجرب تر خواهید شد و پخته تر رفتار خواهید کرد و به خواسته هایتان خواهید رسید. تشکر از همراهیتون.

Sara : خواب دی با مادرم یه جانوری داریم پرورش میدیم که اصلانمیدونم چی بود در نظرم شبیه تخم ماهی یا خاویار بود توظرفی پر داشتیم پرورش میدادیمبه یه نفر میاداز مون میگیرشون بعدانگار یه شومینه داریم دستمو میکنم توکانالش لا اجر یه مقدار ازان تخم های تیره برمیدارم بمادرم میگم من یه مقدار نگه داشته بودم بیا اینارو پرورش بدیم زادولد بسیار سریعشون برامعجیب بوداین تخم ها رو تو یه ظرف کوچیکتر میزیزیمو خیلی تند تند تو هم حرکت میکردن یه مقدار ازون تخم ها رو میذارم رو انگشت اشاره ببینم دقیقا چطن و چجوری زاد و ولد میکننبین اون تخمهاکله یکیشون شبیه مورچس با شاخکش تخم های رو میترکنه و اونطوری زادولد میکردن بعد اونمقدار که رو انگشتم بوددادم به مادرم تو اون ظرف دربسته گذاشت بعد مادرم میگه این برای روشن شدن پوست خیلی خوبن بعد بهش میگم اخه راه های دیگه هم اینطوری سخته

فریبا هراتی : سلام. شما منفی بافی می کنید و زندگی را به کامتان سخت می گیرید. شما را از این کار منع می کنند و به شما می گویند که نباید احساس محصور شدن و نادیده گرفته شدن داشته باشید ولی شما باز به منفی بافی در خفا و پنهان رو می آورید. شما آنطور که خودتان دوست دارید فکرتان را جهت دهی کرده و روی شرایط تان قضاوت می کنید. احساس می کنید که وظائفتان سنگین است و دیگران شما را نادیده می گیرند و اینکارها باعث ترس شما و نارضایتی شما از زندگی می شود و رنگ و رویتان را می بازید. تشکر از همراهیتون.

pari : سلام خاب دیدم توی اتاقم یه ادامس موزی بود که مال قبلن بود ولی چون جلد داشت گفتم فاسد نیست خاستم بخورم دیدم داخلش کلی مورچه ی قرمز هست که خاستم له شون کنم ولی شروع کردن به فرار خاستم برم یه وسیله ای دیگه بیارم بعد یه صحنه ی دیگه دیدم یه مرد غریبه پاچشو زد بالا گفت یسری مورچه ها قبلن بهم حمله کردن و این جاشونه مثل جای سوختگی بود رفتم جلوتر دیدم یه مرد دیگه هممین کارو کرد و بازم رفتم جلوتر یه مرد دیگه هم همینطور ولی جای نیشا که مثل سوختگی بود هردفعه کمتر میشد

فریبا هراتی : سلام. شما می خواهید سعی کنید که یک نوع رابطه را درک و هضم کنیدو نظرتان را راجع به آن ابراز کنید ولی می دانید که این رابطه برای شما زحمت زیاد و دردسرهای فراوانی دارد و چیز زیادی هم از آن عایدتان نمی شود. شما باید از تجارب دیگران استفاده کنید که کسانی که به رابطه های دست و پا گیر و چسبناک و بدردنخور، خودشان را مشغول کرده اند، در زندگی شان با استرس و سختی مواجه شده اند و جلوی پیشروی آنان به سمت خوشبختی یا موفقیت در زندگی گرفته شده است. رفته رفته کسانی که تجارب بیشتری بدست می آورند، البته کمتر از قبل، ضربه خواهند خورد. تشکر از همراهیتون.

zia : سلام خواب دیدم روی تخت خوابم خوابیدم و وقتی بیدار شدم دیدم روی تخت که خوابیدم و زیر بدنم پر از مورچه ریز هست و زیر بدنم خیلی زیاد من شروع کردم که از بدنم بتکونم که از خواب بیدار شدم ولی خیلی زیاد بودن تعبیر کنید ممنون میشم گاز نمی گرفتن ولی زیاد بودن

فریبا هراتی : سلام. شما از زندگی روزمره تان به صورت کلی ناراضی هستید. احساس می کنید که کار زیاد می کنید ولی زحماتتان نادیده گرفته می شود و به حساب نمی آیید. یا شاید احساس کم صبری و بی قراری می کنید و به خاطر حساس شدنتان روی مسائل، چیزهای کوچکی شما را در آینده آزار می دهند ( چون تحمل و صبرتان کم شده است). تشکر از همراهیتون.

پریسا : سلام
نزدیک صبح خواب دیدم رو میز اشپزخونه کلی مورچه جمع شده.و پارچه ای که روی وسایل اشپزخونه انداختیم هم پر از مورچه هس.پارچه رو برداشتم توی سینک ظرفشویی بتکونم و اب بریزم مورچه ها برن.احساس کردم مورچه ای پامو گاز گرفت اما چیزی روی پام ندیدم.یه جونور کوچیک روی یخچال دیدم.دوبار زدم روش بمیره اما فرار کرد.یه جونور زرد رنگ کوچیک.شبیه پلنگ بود اما بسیار کوچک بود.

فریبا هراتی : سلام. شما به طور کلی از زندگی روزمره تان ناراضی هستید و احساس بی صبری و بی قراری می کنید. احساس می کنید که نادیده گرفته می شوید، مهم نیستید یا فراموشتان کرده اند. چیزهای کوچکی در چند روز آینده شما را آزار خواهند داد و فکرتان را ناراحت می کنند و این چیزها، قابل تغییر هم نیستند. اما برای دفع شر صدقه بدهید و از خدای بزرگ بخواهید که به شما صبوری و طاقت بدهد و از سختی ها در امان نگهتان دارد. تشکر از همراهیتون.

رعنا : صبحتون زیبا خانوم هراتی عزیزم. این متن رو برای خودتون می نویسم.

فریبا هراتی : سلام عزیزم. امیدوارم همه چیز براتون به خوبی پیش بره و لطفا اگر کاری از من بر میاد که بتونم بهتون آرامش بیشتری بدهم برایم بنویسید. همیشه آرام و شاد باشید خانم گل. منم شما رو دوست دارم.

رعنا : سلام عزیزدلم، ادینه بر شما خوش. اقای جوونی خوابی دیدن که من از زبون خودش براتون تعریف می کنم: «در اتاقی شبیه اشپزخونه منزلم بودم(اما واقعا اونجا نبود و فقط شباهت داشت) ۱ مورچه خاکستری تو اتاق بود که به تدریج بزرگ و بزرگتر شد به اندازه ای گنده تر از کف دست، و بهم حمله کرد. من داخل یک لیوان حبسش کردم. سپس مورچه دوم اومد که قرمز رنگ بود. اونهم بزرگ شد و بهم حمله کرد. مورچه اولی هم که طوسی بود لیوان رو شکست و بهم حمله ور شد و شروع کرد به گازگرفتن قفسه سینه ام. من یه شمشیر بزرگ سامورایی داشتم و با اون شمشیر شروع کردم باهاشون جنگیدن. یادم نمیاد در نهایت چی شد، چون از خواب پریدم. من دو هفته پیش مستندی درباره مورچه ها دیدم. نمیدونم تاثیر داره یا نه.» سپاسگزارم بانو

فریبا هراتی : سلام خانم گل. امیدوارم حالتون خوب باشه. چند شب پیش خواب شما و مادرتان را دیدم. شما حامله بودید. امیدوارم که هیچ مشکلی نداشته باشید و چیزی در دلتان نباشد که باعث ناراحتی تان شده باشد. تعبیر خواب این آقا این است که این آقا می خواهد که به امنیت و گرمی در زندگی برسد ولی او احساس می کند که نادیده گرفته می شود. زحمت او زیاد است و چیزهای کوچک زندگی باعث کم طاقتی او می شود؛ فکر او را خراب می کند و ممکن است که او از کوره در برود و احساس تندخویی و بد اخلاقی از خودش بروز داده و دل کسی را بشکند. او سعی می کند که با باریک بینی و رفتاری با پرستیژ و قدرت روی نفس خودش مسلط باشد و اجازه ندهد که چنین اتفاقی برای او بیافتد. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

کپی برداری از مطالب باذکر منبع بلامانع است.

مجله اینترنتی فارسی کلاب – پورتال خبری و مجله اینترنتی آنلاین فارسی

معبر آن سرشناس خواب، دیدن مورچه زیاد را در خواب مناسب نمی دانند و آن را نشانه شر و بلا می دانند. تعبیر خواب مورچه زیاد از نظر سایر تعبیر کنندگان شامل؛ از دست رفتن خوشبختی فرد، ناراحتی، از دست دادن عزیز، مریضی، بروز احساسات منفی و استرس، انجام دادن کار خوب و غیره است. در این مطلب با تعابیری همچون؛ تعبیر خواب مورچه زیاد در خانه، مورچه در خواب نشانه چیست ؟ و تعبیر خواب مورچه یوسف پیامبر آشنا خواهید شد. لطفاً با ما همراه باشید.

رویت مورچه در رویا و خواب بیشتر نشان دهنده آزردگی و ناراحتی از زندگی که اغلب مربوط به شغل و کار شماست‌. مورچه به عنوان حشرات مزاحم شناخته می شوند که به اشکال گوناگون در خواب و رویا دیده می شوند همچون دیدن لانه مورچه یا دیدن مورچه به تعداد زیاد در خواب همچنین تعبیر آن همانند حشرات ملخ است.

تعبیر خواب مورچه

معبر آن اسلامی دیدن مورچه را در رویا اینطور تعبیر کرده اند، فردی کوچک و حقیر، با اراده ضعیف. دیدن مورچه به شکل خطی از آنها نماد آغاز یک شغل جدید و سخت کار کردن است. خواب هایی با تعداد مورچه زیاد یا مختلف جزء خواب های رایج و متداول محسوب می شوند که اغلب  به وضعیت شغلی شما مربوط می گردد. در زیر به انواع مورچه هایی که در خواب می بینید می پردازیم که شامل مورچه قرمز و سیاه دسته بندی می شوند.

اگر در خواب دیدید مورچه سیاه بزرگی روی بدنتان راه میرود و غذا در دهان دارد نیکو است و به معنی تامین مالی، افزایش ثروت و رزق روزی است پس نگران آینده نباشید. چنانچه دیدید که دوستان یا آشنایان یا کسانی دیگر به شما بسته ای دادند که داخلش مورچه بود و این را به عنوان هدیه گرفتی به معنی شفا، بهبودی بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد. 

 اگر درخواب دیدید که شما بر روی مورچه قدم گذاشتید و یا دیدن مورچه های بزرگ و کوچک در خواب کشتن آن ها، تعبیرش این است که؛ بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف (در مهربانی، احساساتی بودن، بوالهوسی و شاد بود شما تاثیر دارد) شما خواهد شد.

اگر در خواب تعدادی مورچه را دیدید که مرده هستند و حرکتی نمیکنند به سه معنا میباشد حیله و نیرنگ، دسیسه، زور گفتن به شماست.

 اگر در خواب دیدید که مورچه روی بدنتان راه می رود، نیکو نیست و بیشتر دلالت بر انجام اموری هست که سرانجام خیر و یا نیکی ندارند که البته این خواب بستگی به شرایط و چگونگی آن نیز دارد.

 در بیشتر اوقات دیدن مورچه های سیاه و ریز در خواب نمادی از زیاد شدن رزق و برکت اهل خانه است اما اگر آن ها را کشتی یا راندی خوب نیست.

 تعبیر خواب دیدن مورچه این است که بیننده صاحب یک کار سود آور می گردد.

تعبیر خراب کردن لانه مورچه در خواب این است که خوشبختی خود را بدست خود از بین میبرید! تعبیر گاز گرفتن مورچه این است که برای شما ناراحتی هایی بوجود خواهد آمد.

طبق تعبیر خواب مورچه یوسف پیامبر(ص) اگر در خواب مورچه های بالدار دیدید؛ این نشانه را دارد که شما اموال و ثروت خود را برای آشنایان و دوستان صمیمی و قدیمی خود خرج کرده اید ویا بطور کلی دورهمی با دوستان گذشته و قدیمی می باشد.

مطلب قبلی

تاثیر سیگار بر کرونا ” آیا افراد سیگاری کمتر در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند؟ “

مطلب بعدی

انجام پروژه رویت ” مدل سازی‌های پارامتریک و طراحی ساختمان “

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

کلوپ معماری بزرگترین فروشگاه
اینترنتی فایل های معماری و عمران

محبوب ترین فروشگاه کادویی در دل شما
لوازم آشپزخانه،کادویی،دکوری،سنتی
آدرس:نظرآبادخیابان مصطفی خمینی نبش کوچه صنوبر4
پیج اینستاگرام

آخرین مطالب

فال تک نیت قهوه | متولد مهر تا اسفند هستید، با فال خودتان آشنا شوید

درمان قطعی زخم بستر شدید | چگونه زخم بستر شدید را به صورت قطعی درمان…

علت سردرد پیشانی ” بهترین تسکین دهنده سردرد پیشانی و چشم و گردن…

درمان سردرد با دارچین ” بهترین روش گیاهی برای از بین بردن درد سر…

علت سردرد پشت سر ” درد پشت سر نشانه چه علامتی است “

ماکارونی ایتالیایی با تن ماهی ” نکات کلیدی تهیه ماکارونی…

تعبیر خواب مورچه

زالو درمانی چیست و چه مزایای برای بدن ما خواهد داشت ” درمان…

درمان سردرد با ماساژ ” آموزش اصولی ماساژ بهترین تسکین دهنده درد…

طرز تهیه کیک شکلاتی برای ۶ نفر ” ترفند طلائی برای تهیه کیک…

روغن حامل کدامند و چه تاثیراتی را بروی پوست و بدن ما دارند ؟ نکات مثبت

آخرین آپدیتی ها

فال تک نیت قهوه | متولد مهر تا اسفند هستید، با فال خودتان آشنا شوید

درمان قطعی زخم بستر شدید | چگونه زخم بستر شدید را به صورت قطعی درمان نماییم؟

علت سردرد پیشانی ” بهترین تسکین دهنده سردرد پیشانی و چشم و گردن “

درمان سردرد با دارچین ” بهترین روش گیاهی برای از بین بردن درد سر “

علت سردرد پشت سر ” درد پشت سر نشانه چه علامتی است “

ماکارونی ایتالیایی با تن ماهی ” نکات کلیدی تهیه ماکارونی ایتالیایی خانگی “

زالو درمانی چیست و چه مزایای برای بدن ما خواهد داشت ” درمان کننده طبیعی “

طرز تهیه کیک شکلاتی برای ۶ نفر ” ترفند طلائی برای تهیه کیک شکلاتی خوشمزه “

درمان سردرد با ماساژ ” آموزش اصولی ماساژ بهترین تسکین دهنده درد های عصبی “

روغن حامل کدامند و چه تاثیراتی را بروی پوست و بدن ما دارند ؟ نکات مثبت

درمان سردرد با زنجبیل ” موثرترین درمان دارویی گیاهی برای تسکین سردرد “

تست روانشناسی عشق یا هوس | با جواب دادن به این سوالات به شخصیت خودتان پی ببرید

درمان سردرد با یخ ” موثرترین تسکین دهنده درد های میگرنی و عصبی “

درمان سردرد با نمک ” آیا نمک باعث جلوگیری از حملات میگرنی می شود ؟ “

درمان سردرد پیشانی و چشم ” روشهای گوناگون برای رفع سردرد چشم و پیشانی “

برای درمان سردرد چیکار باید انجام داد ؟ ۸ داروی طبیعی برای درمان سردرد شدید

فال خواستگاری حافظ ” فال حافظ رایگان ” فال خواجه حافظ شیرازی

فال قهوه چیست ؟ ” سوال و جواب فال قهوه ” اشکالات فال قهوه

آدم در فال قهوه | در فال قهوه آدم چه معنایی پیدا کرده است؟

تعبیر عروس در فال قهوه | چگونه می توان با عروس را با فال قهوه تعبیر کرد؟

فال pmc روزانه امروز یکشنبه ۲۰ مهر (از روز شنبه ۱۹ مهر تا جمعه ۲۵ مهر ۹۹)

فال احساسی یونانی آنلاین ” طالع بینی احساسی یونانی طرف مقابل “

فال احساسی طرف مقابل | متولدین هر ماه هستید، این مطلب را از دست ندهید

گرفتن فال حافظ سال ۹۹ (یکشنبه ۲۰ مهر ۹۹ با تفسیر) ” دیوان حافظ “

طرز تهیه کیک شکلاتی خیس وانیلی خوشمزه ” مرحله به مرحله ” نکات کیک شکلاتی خیس

تعبیر فال قهوه | چند نوع فال قهوه داریم و چگونه تعبیر انجام می شود؟

تعبیر خواب مرگ فرزند دختر | دیدن مرگ فرزند دختر چه تعبیری دارد؟

© 2020 – far30club.ir. All Rights Reserved.


از زمان های قدیم قلمرو ناشناخته های خواب همواره برای انسان جالب و حیرت انگیز بوده است. جوامع کهن و باستانی خواب را روشی برای برقراری ارتباط با خدایان قدرتمند و نیروهای ماورائی می نامیدند؛ قلمروئی میانی که در جایی فراتر از هوشمندی ما و افکار بیداری پنهان شده است. خواب پدیده ای نمادین، معنادار و هدایت کننده است. در این نوشتار درباره تعبیر خواب مورچه نکات بسیار جالبی آمده است. با ما همراه باشید تا ۱۰ تعبیر دیدن مورچه در خواب را بدانید.

در دوران معاصر، اگرچه تئوری های علمی متفاوتی در خصوص هدف و مفهوم خواب و خواب دیدن وجود دارد اما خرافه های مربوط به خواب نیز همچنان رواج دارند. بر اساس تحقیقات روانشناسی – و بویژه تحقیقات مبتنی بر نظریات فروید- خواب ها نشان دهنده افکار سرکوب شده ما و محدودیت هایی هستند که بطور ناخودآگاه در پسِ افکارمان در بیداری در آن ها غرق می شویم. به هر روی، جذابیت های مربوط به خواب در دنیای شهری و روستایی معاصر بسیار شایع و رایج است.

دیدن حیوانات در خواب معمولا پیامی را برای خواب بیننده به همراه دارد. اینکه هر حیوان را در چه وضعیتی در خواب می بینیم، چگونه با آن در خواب خود تعامل برقرار می کنیم و مواردی مشابه با توجه به پیشینه فرهنگی مخصوص خواب بیننده و متغیرهای مشابه دیگر تعابیر و تفاسیری گوناگون دارند. در واقع انسان ها حتی تمایل دارند که معنا و مفهوم بیشتری را به تجربه ها و دیدارهای خود در خواب نسبت دهند و شرایط و افکار واقعی خود را در مقایسه با تجربه های خود در خواب کمتر مورد توجه قرار می دهند. حتی اگر شما اعتقاد چندانی به تعبیر خواب و پیام های نشان داده شده در خواب نداشته باشید اما تعبیر خواب حیوانات از جاذبه و جذابیت بالایی برخوردار است.

حیوانات نشانه هایی قدرتمند و شگفت انگیز هستند. انسان ها در طول تاریخ و در قرون گذشته به تعبیر خواب حیوانات پرداخته و برخی اوقات آن ها را با مداخله و بکار رفتن نیرویی جادویی و الهی در ارتباط دانسته اند. یک موجود خاص، کارهایی که انجام می دهد، تعداد دیده شده از آن موجود در خواب و مواردی مشابه  می توانند پیام های زیادی را در خصوص نگرانی ها و افکار پنهانی ما در خود داشته باشند و حتی به ما در حل و برطرف کردن برخی مسائل و مشکلاتی که در واقعیت و دنیایی بیداری با آن ها سر و کار داریم، کمک می کنند.

تعبیر خواب مورچه

مورچه معمولا نمادی از خوشبختی و سعادت در زندگی است. این حشرات ریز به سخت کوشی، قدرت، پایداری و تداوم در راه رسیدن به اهداف خود شهرت زیادی دارند. آن ها به خوبی می دانند که چطور در کارهای گروهی و تعامل با سایر مورچه ها به کار و فعالیت بپردازند و همواره دلیلی قطعی و کاملا مشخص برای کار کردن دارند. حتما شما هم تاکنون دیده اید که صفی از مورچه های مشغول به کار با چه ظرافت و دقتی کاملا سازمان یافته، قانونمند، هدفمند، برنامه ریزی شده و طبق اصول ساختاری تشکیل شده است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب گل: ۱۰ تعبیر دیدن گل در خواب

با نگاه کردن به صفوفی از مورچه های در حال کار دریافته اید که حتی اگر شما قدم در راه آن ها بگذارید آن ها صف خود را قطع نمی کنند و آن را به هم نمی زنند. مورچه ها همیشه کاری برای انجام دادن دارند. سخت کوشی، صبر و تلاش و کوشش مورچه ها از ویژگی های بارز و نمایان آن ها است. آن ها ثابت می کنند که می توان با کار تیمی خوب، صرف زمان و تلاشی مداوم و پیوسته موفق به انجام کارهای بسیار زیادی شد.

مورچه ها همچنین نمادی از نتایج مفید و دستاوردهایی افتخارآفرین هستند. این کارگران سخت کوش کوچک اندام و سرسوزنی نشان می دهند که حتی کوچک ترین عضو یا بخش یک هدف یا تیم تاثیری قابل توجه بر تصویر کلی و نتیجه کار خواهد داشت. آن ها نمادی از آینده سازی و اهمیت تعامل، همکاری و جامعه هستند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ازدواج: ۱۴ تعبیر دیدن ازدواج کردن در خواب

از طرف دیگر، مورچه نمادی از نوعی رنج و ناراحتی است و کاملا نفرت انگیز به نظر می رسد. گروهی از مورچه ها که روی بدن شما رژه می روند احساس ناخوشایندی شبیه به اینکه چیزی زیر پوست شما می خزد ( احساسی ناشی از یک مشکل جسمی یا حسی) را در شما به وجود می آورند. در زبان انگلیسی حتی واژه ای برای نشان دادن این احساس خارش و ناراحتی وجود دارد. کلمه antsy در زبان انگلیسی در واقع نشان دهنده چنین احساسی است.

دیدن مورچه در خواب دربردارنده تعابیری متعدد و گوناگون است. سعی کنید دقیقا به یاد بیاورید که مورچه ها در خواب شما به چه شکلی ظاهر شده بودند تا بتوانید تعبیری معنادار برای آن ها پیدا کنید. تعبیر یک خواب به شما کمک می کند تا راه حلی برای مسائل و مشکلات زندگی واقعی خود پیدا کنید و همچنین شما را وادار می کند تا گام هایی مهم و موثر برای بهبود زندگی خود بردارید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب عروسی: ۹ تعبیر دیدن لباس و مراسم عروسی در خواب

دیدن مورچه در خواب نشان دهنده نارضایتی شما از روال زندگی عادی، سبک زندگی یا عادت های فعلی تان است. اگرچه قدرت و توان مورچه ها، پایداری و استقامت آن ها از ویژگی های برجسته و تحسین برانگیز آنان است اما از طرف دیگر مورچه ها موجوداتی ریز و کوچک هستند که با فشار اندکی زیر پاهای ما له می شوند.

به همین ترتیب دیدن مورچه در خواب می تواند نشان دهنده چیزی کوچک و بی اهمیت باشد. دیدن مورچه در خواب می تواند تعبیری از احساسات درونی نادیده گرفته شدن و مورد غفلت قرار گرفتن در شما باشد. شاید احساس درونی تنهایی و بی اهمیت بودن را تجربه می کنید.

از آنجایی که مورچه ها حس ناخوشایند و آزاردهنده خارش را در ما به وجود می آورند پس دیدن آن ها در خواب می تواند نشان دهنده آن باشد که چیزهایی پوچ و بی ارزش می توانند در روز بعد از دیدن آن خواب روال عادی زندگی شما را بر هم بزنند. همچنین مورچه ها می توانند تعبیر حال و احوال مضطرب، ناآرام یا بدخلق خواب بیننده باشند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب گردنبند: ۱۲ تعبیر دیدن گردنبند در خواب

از طرف دیگر، دیدن مورچه ها در خواب می تواند نشان دهنده رشد و پیشرفتی در کار و زندگی شما باشد. مورچه ها نماد سخت کوشی، همکاری و موفقیت هستند. دیدن مورچه های در حال کار در خواب نشان دهنده آن است که تغییری قابل توجه در وضعیت کاری در انتظارتان است یا شما باید بهترینِ خودتان را نشان بدهید و تمام تلاش خود را برای دلیلی مشخص به کار ببندید.

علاوه بر این، سازمان دهی و پایداری مورچه ها در کارهایشان می تواند حاکی از این باشد که شما زندگی را بیش از اندازه سازمان یافته و قانونمند می دانید و به این ترتیب احساس می کنید که باید چیزی را تغییر دهید تا هیجان و حرکتی را به زندگی خود وارد کنید. مورچه ها همچنین نمادی از فعالیت گروهی و اتحاد و یکپارچگی هستند.

اگر در خواب ببینید که مورچه ها روی پوست شما راه می روند یا شما را نیش می زنند، تعبیر آن است که فرد یا موضوعی خاص شما را آزار می دهد یا احساس ناآرامی را در شما به وجود می آورد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب نفس تنگی: ۹ نکته درباره دیدن به سختی نفس کشیدن در خواب

دیدن گازگرفتگی مورچه در خواب نشان دهنده مشکلات و دشواری هایی جزئی است. اگر در خواب ببینید که مورچه بازو و کف پای شما را گاز می گیرد، این خواب نشان دهنده برخی مزاحمت ها و نارضایتی های کاری است و بر ناسازگاری، عدم تعادل، کاهش سرعت یا موانع موجود در مسیر پیشرفت کاری خواب بیننده دلالت می کند.

اگر در خواب ببینید که مورچه ای روی سر و موهای شما راه می رود، این خواب نشان دهنده ناررضایتی و ناراحتی شما از موضوعی بی ارزش اما همیشگی است. تعبیر این خواب آن است که شما باید این مسائل را حل کنید یا آن ها را فراموش کنید تا به این ترتیب آرامش خود را پیدا کنید و رو به جلو حرکت کنید.

دیدن مورچه در غذا و رختخواب در خواب نمادی از تنفر و احساس نارضایتی کلی از کار و زندگی است. شما باید از نو شروع کنید و به نگرانی های کوچکی که هر روز آزارتان می دهند رسیدگی کنید.

اگر در خواب ببینید که سپاهی از مورچه ها به خانه شما حمله می کنند یا تمام بدن شما را می پوشانند، این خواب نشان دهنده مشکلات جزئی و ناراحتی های کوچکی است که به مسائل بزرگ تری تبدیل شده اند. شما باید هرچه زودتر آن ها را حل کنید تا بتوانید دوباره در زندگی تعادل را برقرار سازید و به حرکت و پیشرفت در زندگی ادامه دهید.

منبع:dreamingandsleeping

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب مورچه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


خواب مورچه از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب مورچه بزرگ و کوچک، مورچه سیاه و زرد و کشتن مورچه در خواب چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

تعبیر خواب مورچه بزرگ و سیاه،اگر دیدی مورچه سیاه و درشتی روی بدنت راه میرود و غذا در دهان دارد نیکو است و به معنی تامین مالی – افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.

تعبیر خواب کشتن مورچه ، اگر دیدی با دستان خودت و یا وسایل دیگری اقدام به کشتن مورجه ها میکتی به نشانه نشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت می شوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.

اگر دیدی به تو دوست اشنا و یا همسایه بسته ای داد که داخلش مورچه بود و این را به عنوان هدیه گرفتی به معنی شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد.

تعبیر خواب پا گذاشتن روی مورچه، دیدن مورچه های بزرگ و کوچک در خواب کشتن آن ها و پا گذاشتن روی آن ها بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد.

تعبیر خواب مورچه

ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی

تعبیر خواب مورچه مرده، اگر در خوابت تعدادی مورچه را دیدی که مرده هستند و حرکتی نمیکنند به سه معنا میباشد حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور

اگر دیدی مورچه های مرده داخل لباست (آستین) و یا روی بدنت هستند به معنی مسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک بودن.

تعبیر خواب مورچه زرد، دیدن مورچه های زرد و فرقی ندارد کوچک یا بزرگ نشانه عدل و انصاف است ، از عدل و درستی حکم می کند ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه می باشد.

تعبیر خواب حمله مورچه ها، اگر دیدی مورچه های زیادی به تو حمله کرده اند و در حال خوردن گوشت بدنت هستند و تو فریاد و ناله میکنی جای نگرانی ندارد و شاید شما با دیدن چنین رویایی وحشت کنید که نکند تفسیر و معنی بدی داشته باشد در جایی که این خواب به معنی همسر با وفا – در سنت عبری و عربی سمبل بی گناهی – زیبایی و کمروئی – در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

اگر خواب دیدی مورچه ای با رنگ سیاه و جثه ی بزرگ روی بدنت راه میرود تعبیرش این است که دست به کار یا شغلی میزنی که بزودی از انجام آن پشیمان می شوی.

راه رفتن مورچه روی بدن در خواب نیکو نیست و بیشتر دلالت بر انجام اموری هست که سرانجام خیر و یا نکی ندارند که البته این خواب بستگی به شرایط و چگونگی ان نیز دارد.

تعبیر خواب مورچه بالدار، مورچه های ببالدار در خواب های ما به نشانه ریخت و پاش – ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان – جمع شدن دوستان قدیمی می باشد.

تعبیر خواب مورچه زیاد، این می باشد که ضرر و زیان آور است و آسیب و گزند و شاید آفت و بلا و مصیبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

مورچه و موریانه نیز از حشرات مزاحم و زیانکار هستند و تعبیری در حدود تعبیر خواب ملخ دارند. روی هم رفته دیدن آن ها هم در خواب خوب نبست.

مورچه های سیاه و ریز در خواب بیشتر نمادی از زیاد شدن رزق و برکت اهل خانه است اما اگر آن ها را کشتی یا راندی نیکو نیست.

تعبیر دیدن مورچه بر این است که بیننده صاحب یک کار سود آور می گردد.

تعبیر خراب کردن لانه مورچه در خواب این می باشد که خوشبختی خود را بدست خوب نابود می کنید!

تعبیر گاز گرفتن مورچه این است که برای شما ناراحتی هایی بوجود خواهد آمد.

وارد شدن مورچه به بدن در خواب ، اگر بیماری در خواب ببیند که مورچه ها وارد بدن او می شوند ؛ از دنیا خواهد رفت.

دیدن مورچه در خواب ، به خیر و برکت و روزی نیز، تعبیر می شود.

تعبیر وارد شدن مورچه به خانه بر این است که خیر و برکت به خانه شما روی می آورد.

دیدن خواب مورچه علامت آن است که باید در طی روز بعدی ، به انتظار آزار و اذیتهای جزئی باشد،مثل : هجوم اضطرابهای کوچک و ناخوشنودی درباره زندگی.

تعبیر دیدن مورچه های در حال کار نشانه فعالیت شدید شما در کارتان می باشد.

تعبیر وجود مورچه در خانه به این معنی است که بیماری در خانواده خواهد بود.

تعبیر دیدن مورچه ها درحالیکه از درخت بالا می روند بر این است که بی آبروئی در آینده منتظر بیننده می باشد.

تعبیر دیدن مورچه ها روی خوراکی براین است که شما خوشبخت خواهی شد.

آشپزی
بیوگرافی
تعبیر خواب
داغ ترین ها
دانلود آهنگ
دکوراسیون

سبک زندگی
سرگرمی
سلامت
شعرهای زیبا
عکس

کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!

استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.

تماس با ما

تعبیر خواب مورچه
تعبیر خواب مورچه
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *