تعبیر خواب نبات

تعبیر خواب نبات
تعبیر خواب نبات

منوچهر تهرانی درباره تعبیر خواب نبات چنین می گوید که دیدن نبات در خواب به معنای نعمت است و اگر ,
کاسه نبات را در خواب ببینید به معنی ثروت فراوان است .ابن سیرین هم معتقد است که دیدن نبات در خواب نیک است,
و به معنای فزونی مال می باشد . امام صادق هم دیدن نبات را در خواب به نیکی تعبیر کرده اند.

تعبیر خواب نبات به روایت امام جعفر صادق

دیدن نباتات زمین درخواب چهار وجه است. اول: مال و نعمت. دوم: بزرگی و جاه. سوم: منفعت خوش. چهارم: زیادتی حرمت.

تعبیرگری می‌گوید:

دیدن نبات جلاب به خواب پنج وجه است.
سخن خوش
بوسه دادن
مال
فرزند
دوستتعبیر خواب نبات

تعبیر خواب نبات به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

نبات شیرین است و حکم قند را در تعبیر دارد و نعمت و معیشت است و مال و پول به خصوص اگر شخصی ,
کاسه نبات در خواب ببیند و بلورهای نبات که روی هم انباشته و به هم چسبیده انباشتگی پول را ,
نشان می دهد و در خواب دیدنش نیکو است.

یوسف نبی علیه السلام درباره تعبیر خواب نبات میگوید: دیدن نبات و شکر و انگبین وگل و شکر ,
و مانند آن تعلق به ایمنی دارد.

تعبیر خواب نبات به روایت محمد بن سیرین

دیدن هر نباتی به وقت خود، چنانکه او را ساق و شاخ نباشد، دلیل منفعت است و آن را که ساق و شاخ بود،
دلیل بر فزونی مال و جاه بود به قدر سطبری و باریکی و بلندی و کوتاهی. اگر بیند که بر چشم و دهان,
و گوش او نباتات رسته بود به غایت نیک بود.

نبات نوعی قند است که از نیشکر به‌دست می‌آید. برای تهیه آن ابتدا شکر را در آب جوش حل می‌کنند,
تا محلول سیرشده درست شود. سپس نخی در آب آویزان کرده و می‌گذراند تا خنک شود و بلور تشکیل شود.

نبات، نسل قدیم آبنبات های امروزی است. یکی از پرمصرف ترین انواع نبات، نبات چوبی و نبات شاخه است.
اغلب از شاخه نبات برای تزیین سفره های عقد و هفت سین و از نبات چوب دار برای شیرین کردن چای ,
و نوشیدنی های گیاهی استفاده می شود.

تعبیر خواب

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

ديدن نباتات زمين درخواب چهار وجه است.

اول: مال و نعمت.

دوم: بزرگي و جاه.

سوم: منفعت خوش.

چهارم: زيادتي حرمت.

تعبیر خواب نبات

 

ديدن هر نباتي به وقت خود، چنانكه او را ساق و شاخ نباشد، دليل منفعت است و آن را كه ساق و شاخ بود، دليل بر فزوني مال و جاه بود به قدر سطبري و باريكي و بلندي و كوتاهي. اگر بيند كه بر چشم و دهان و گوش او نباتات رسته بود به غايت نيك بود.

 

نبات شيرين است و حکم قند را در تعبير دارد و نعمت و معيشت است و مال و پول به خصوص اگر کاسه نبات در خواب ببيند و بلورهاي نبات که روي هم انباشته و به هم چسبيده انباشتگي پول را نشان مي دهد و در خواب ديدنش نيکو است

تعبیر خواب نبات از دیدگاه معبرین مختلف دارای معنای نیکو است و اغلب به معنای مال و روزی می باشد، برای آشنایی بیشتر با تعبیر دیدن نبات در خواب می توانید تا پایان مطلب ما را دنبال نمایید.

نبات یک ماده غذایی شیرین و خوشمزه می باشد و در عین حال دارای خواص زیادی است. در مطالب قبلی با تعبیر خواب غذا ها و مواد غذایی مختلفی از جمله تعبیر خواب آش ، تعبیر خواب زیتون، تعبیر خواب عسل و … آشنا شدید، حال در این مطلب تعبیر خواب عسل را معرفی خواهیم کرد.

برخی معبران مانند منوچهر مطیعی تهرانی، تعبیر دیدن نبات در خواب را همانند تعبیر قند می دانند و از آنجا که قند نشانه مال و روزی می باشد، بنابراین نبات نیز دلالت بر نعمت و روزی دارد، به خصوص زمانی که نبات را به مقدار زیاد درون کاسه و به صورت بلورهای درشت و به هم چسبیده ببینید که این به معنای انباشتگی پول بوده و به طور کلی تعبیرش نیک می باشد. در ادامه تعبیر خواب نبات از دیدگاه تعبیر کنندگان مختلف را در اختیارتان می گذاریم.تعبیر خواب نبات

دیدن نبات در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی به معنای نعمت است و اگر کاسه نبات را ببینید به معنای ثروت فراوان می باشد. ابن سیرین دیدن نبات در خواب را نیک دانسته و آن را نشانه فزونی مال می داند، همچنین امام صادق (ع) نیز دیدن نبات در خواب را به نیکی تعبیر کرده اند.

امام صادق (ع) دیدن نبات زمین در خواب را بر چهار وجه می داند :

سخن خوش

نبات ماده ای شیرین است و حکم تعبیر قند را داشته و به معنای نعمت، مال، پول و معشیت می باشد. همچنین اگر کسی کاسه ای نبات در خواب ببیند، به طوری که بلورهای آن به هم چسبیده و روی هم انباشته شده باشد، به هم چسبیدگی معنای انباشتگی پول را داشته و تعبیرش نیکو است.

حضرت یوسف (ع)، دیدن نبات، شکر، انگبین، تعبیر خواب گل و شکر و مانند اینها را به معنای ایمنی دانسته است.

دیدن هر گونه نباتی در خواب و در زمان خودش اگر دارای ساقه و شاخه نباشد، به معنای منفعت می باشد و در غیر این صورت یعنی داشتن ساقه و شاخه، تعبیر فزونی در جاه و مال خواهد داشت، حال اگر کسی در خواب ببیند که در دهان، چشم و گوشش نباتات ریشه دوانده بود، معنایش نیک می باشد.

نبات یک نوع قند و در واقع نسل قدیم آبنبات های امروزی است که از نیشکر تهیه شده است، برای این منظور در ابتدا، شکر را در آب جوش حل کرده تا به صورت یک محلول سیر شده حاصل شود، در مرحله بعدی، نخی را درون محلول آویزان کرده و بعد می گذارند تا خنک شود و تشکیل بلور دهد، به این صورت نبات تهیه خواهد شد.

امروزه نبات ها در اشکال مختلف چوبی، شاخه ای و … تهیه می شوند که نوع چوبی آن، مصرف بیشتری داشته و برای شیرین کردن چای و نوشیدنی های گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد، ضمن اینکه شاخه نبات ها نیز برای تزیین سفره عقد و نیز تزیین سفره هفت سین کاربرد فراوانی دارند. همچنین حل کردن نبات در آب جوش که در اصطلاح به آن نبات داغ می گویند، خاصیت درمانی داشته و برای درمان نفخ و دل درد مؤثر و مفید می باشد.

منبع : آرگا



ساخت کاردستی های جالب با چوب


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده



چظوری با همسرم صمیمی تر شوم؟


جذاب ترین انواع مدل مانتو عید 99 رو اینجا ببین


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a7ae4ddbefbe59a40ed10c9666e36ffb” );document.getElementById(“f2e53f1985”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق

ديدن نباتات زمين درخواب چهار وجه است. اول: مال و نعمت. دوم: بزرگي و جاه. سوم: منفعت خوش. چهارم: زيادتي حرمت.

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

تعبیر خواب نبات

ديدن هر نباتي به وقت خود، چنانكه او را ساق و شاخ نباشد، دليل منفعت است و آن را كه ساق و شاخ بود، دليل بر فزوني مال و جاه بود به قدر سطبري و باريكي و بلندي و كوتاهي. اگر بيند كه بر چشم و دهان و گوش او نباتات رسته بود به غايت نيك بود.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

نبات شيرين است و حکم قند را در تعبير دارد و نعمت و معيشت است و مال و پول به خصوص اگر کاسه نبات در خواب ببيند و بلورهاي نبات که روي هم انباشته و به هم چسبيده انباشتگي پول را نشان مي دهد و در خواب ديدنش نيکو است

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

نبات شیرین است و به نعمت و معیشت و مال و پول تعبیر شده است به خصوص اگر کاسه نبات در خواب ببینید و بلورهای نبات که روی هم انباشته و به هم چسبیده است چون این انباشتگی پول را نشان می دهد و در خواب دیدنش نیکو است.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت تعبیر خواب نبات

Minoo1370 : سلام من خواب دیدم انگار از کمد بالایی ک تو اتاق خوابمونه دارم ی مشت نبات بر میدارم بعد یه اقایی گفت این نبات و بذار تو چایی و ان یکاد رو هم بنویس رو کاغذ و بذار داخلش و حل کن بخور خبلی خوبه برام عجیب بود میشه تعبیرش رو بدونم؟

فریبا هراتی : سلام. شما با کمک ذهنتان و فکر کردن و استفاده از خرد و عقلانیت تان قادر خواهید بود به مال و ثروت و آرامش فکری و عشق و خوشی در زندگی تان برسید. باید سعی کنید که درست فکر کنید و گشایش کار خواهید یافت. ارتباط شما با کسی قوی خواهد شد و رابطه ای مثبت خواهید داشت و باید برای دفع چشم زخم دیگرن از زندگی تان ان یکاد بخوانید. تشکر از همراهیتون.

Rozz : سلام وقت بخیر خواب دیدم یه ظرف بلوری بزرگ پر از پودر نبات که تکه های نبات و تکه‌های پاستیل رنگی که یه لایه پودر نبات روش بود جلوم بود ومن دو تا پاستیلشو خوردم

فریبا هراتی : سلام. کسی به شما بسیار مهربانی می کند و حرفهای خوش و شیرین به شما خواهد گفت. به نعمت و پول و ثروت خواهید رسید و با شما با انعطاف پذیری و مهربانی رفتار خواهد شد. پاداش های شیرینی از زندگی خواهید گرفت. تشکر از همراهیتون.

فرزانه76 : خواب دیدم باخانواده رفتم مسافرت و وتو مجتمع بزرگی بهمون اسکان دادن ویک آسانسوری بود که حموم بود من رفتم توش هم غسل جنابت کردم وهم رفتم همکف دیدم چندتا اتاق وتو هرکدامش قاضی بود ومنم داخل یکیش شدم بعد دیدم دوتا پسر ( مال همون مجتمع )هستن که قصد جلب نظرمو دارن که بایکیشون سوار اتوبوس شدم که داشت دیدنی های شهرشون نشونم میداد ومنم تعریف کردم که آره قاضی هاشون هم خوب رسیدگی میکنن ومامانم اشاره کرد که نگم بعد رفتم داخل مجتمع دیدم اون یکی پسره کنارمه وداریم باهم میریم از نانوایی داخل مجتمع نون بگیریم نشستیم رو صندلی که نوبتمون بشه باهم حرف میزدیم من دیدم نون شیرمال های خیلی خوشمزه وپرکنجد درست میکنه ومنم سفارش دادم که نانوا گفت تنور خاموشه وداره روشن میکنه کمی صبر کنم تا گرم بشه وقتی که نوبتم شد تا وقتی داشت نون هامو میآورد دیدم یک نون شیرمال پرکنجده که نفر قبلی گذاشته داشتم میخوردم که نانوا یک نون شیرمال گرد بزرگ وپرکنجد همراه با بسته های نبات و ونمک داد که گفت روش بریزم وبخورم ومن درحال طلاقم واز شوهرم بابت قصد جانم شکایت کردم

فریبا هراتی : سلام. شما می خواهید چشم انداز تازه ای در زندگی تان داشته باشید و افکار خیلی عالی به ذهنتان می رسد و روحیه تان عوض خواهد شد. شما نگرانی هایتان را می شورید می رود و آماده اید که کامل طلاق بگیرید. شما گشایش کار خواهید یافت و هم از راه کارهای رسیدن به موفقیت با خبر می شوید و هم یاد می گیرید که چطور حقوقتان را بگیرید. کافیست که کمی صبور باشید و سنتی تر رفتار کنید و کمتر حرف بزنید!! خواهید دید که به موقع شما این دادگاه را خواهید برد و هم به آرامش می رسید و هم زندگی تان مزه ی تازه ای می گیرد و هم به ثروت زیاد خواهید رسید. تشکر از همراهیتون.

فرزانه76 : صمیمانه سپاسگزارم

فرزانه76 : من ادامه اش خوابمو فرستادم؟؟؟

فریبا هراتی : خیر خوابی از شما ثبت نشده است.

فرزانه76 : سلام بابت اطلاعاتی که درمورد تله پاتی دادین صمیمانه سپاسگزارم

فریبا هراتی : استدعا می کنم.

سمانه : سلام.روزتون به خیر. من خواب دیدم که یه دوست خیلی صمیمی من یه کاسه نبات جلوشه و داره میخوره مقابلش هم آقایی بود که نشسته بود ولی اون نبات نمیخورد.بیشتر توجه من به ظرف نبات و دوستم بود. همینطور تند تند نبات برمیداشت و میخورد.و منم بهش میگفتم انقدر نبات نخور ولی اون گوش نمیکرد و همینجور داشت نبات میخورد.ممنونم ازتون.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. دوست شما گشایش کار خواهد یافت و به پول و ثروت زیاد می رسد و خوشحال شده، حرفهای شیرین به همه خواهد زد و با همه شوخی خواهد کرد. تشکر از همراهیتون.

محیا : سلام و عرض احترام! ساعت۷صبح خواب می‌دیدم (مدتی است سر مشکلات اذیت همسایه دارم به جدا زندگی کردن فکر می‌کنم؛ و البته نگران مشکلاتی هستم که داره) ظاهرا تنها زندگی می‌کنم، به دیدار دوستی رفتم بهم یه تیکه نبات بهم چسبیده داد گفت این نبات فشرده‌ی ناب هست خیلی خاصیت داره. ازش گرفتم انداختم داخل آب، (گویا لیوان آب) داخل آب، ته نبات‌ توجه کردم چندتا مورچه مرده بودند ازش جدا شده بودن داخل آب شناور بودن. ممنون می‌شم تعبیرش رو بفرمایید

فریبا هراتی : سلام. احترام متقابل. شما به ثروتی می رسید و درامدتان بالا می رود یا پولی به دست می آورید ولی در ازای این درامدو ثروت زحمت زیادی هم می کشید و سخت کوشی زیاد می کنید که باعث می شود لذت کامل از زندگی نبرید. یعنی پول باد آورده به شما نمی رسد بلکه در کنار این ثروت باید زحمت بکشید. خوابتان می تواند همینطور به نفعی که از تنها زندگی کردن عایدتان می شود هم اشاره کند که در کنارش سختی های خاص خودش را هم دارد و احساس بی صبری و بی قراری و ناشکیبا بودن به شما خواهد داد. تشکر از همراهیتون

m69 : سلام.مادرم خواب دید که یه خانمی به خودشو و برادرم قند و نبات میده خانمه رو هم نمی شناخت.و بعدشم خواب دید که انگار یه دختر مُرده و مادرم براش گریه میکنه.(ببخشید در طول روز فقط میشه تعبیر یه خوابو پرسید؟)

فریبا هراتی : سلام. بله طبق قوانین سایت فقط شما مجاز به ثبت یک خواب در 24 ساعت هستید چون صدها کاربر هر روز به سایت مراجعه می کنند و اگر هر کسی بخواهد اقلا 2 خواب ثبت کند من مجبور میشوم روزانه 700-800 خواب را پاسخگو باشم که این کار عملی نیست!! دنیا به مادرتان رو می آورد و او و برادرتان شاد و شیرینکام می شوند. ضمن اینکه وقتی خواستید خواب دومتان را بنویسید باید بفرمایید دختر غریبه بوده یا آشنا. تشکر از همراهیتون.

مهسا : ممنون از تعبیرتون فقط خانم هراتی نبات نبود توی نعلبکی فقط چوبش بود. باز همین تعبیرش میشه که فرمودید؟ سپاس

فریبا هراتی : من فکر کردم کامل بوده. شما از ظرفیت های خودتان برای دیگران و رساندن شادی به آنان استفاده کرده اید و خودتان با معنویت بالا دیگران را حمایت کرده اید. شاید الان احساس خالی بودن و کنار گذاشته شدن دارید.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

تعبیر خواب نبات ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

از آنجا که نبات ماده ای شیرین است دیدن آن هم در خواب معنای نیکی دارد . برای دانستن تعبیر خواب نبات از نظر معبراین همچون امام صادق , ابن سیرین و مطیعی تهرانی با ما همراه باشید .

منوچهر تهرانی درباره تعبیر خواب نبات چنین می گوید که دیدن نبات در خواب به معنای نعمت است و اگر , کاسه نبات را در خواب ببینید به معنی ثروت فراوان است.

ابن سیرین هم معتقد است که دیدن نبات در خواب نیک است, و به معنای فزونی مال می باشد . امام صادق هم دیدن نبات را در خواب به نیکی تعبیر کرده اند.تعبیر خواب نبات

 به روایت امام جعفر صادق دیدن نباتات زمین درخواب چهار وجه است. اول: مال و نعمت. دوم: بزرگی و جاه. سوم: منفعت خوش. چهارم: زیادتی حرمت.

تعبیرگری می‌گوید: دیدن نبات جلاب به خواب پنج وجه است. سخن خوش بوسه دادن مال فرزند دوست

به روایت منوچهر مطیعی تهرانی نبات شیرین است و حکم قند را در تعبیر دارد و نعمت و معیشت است و مال و پول به خصوص اگر شخصی , کاسه نبات در خواب ببیند و بلورهای نبات که روی هم انباشته و به هم چسبیده انباشتگی پول را , نشان می دهد و در خواب دیدنش نیکو است. یوسف نبی علیه السلام درباره تعبیر خواب نبات میگوید: دیدن نبات و شکر و انگبین وگل و شکر , و مانند آن تعلق به ایمنی دارد.

تعبیر خواب نبات به روایت محمد بن سیرین دیدن هر نباتی به وقت خود، چنانکه او را ساق و شاخ نباشد، دلیل منفعت است و آن را که ساق و شاخ بود، دلیل بر فزونی مال و جاه بود به قدر سطبری و باریکی و بلندی و کوتاهی. اگر بیند که بر چشم و دهان, و گوش او نباتات رسته بود به غایت نیک بود. نبات نوعی قند است که از نیشکر به‌دست می‌آید. برای تهیه آن ابتدا شکر را در آب جوش حل می‌کنند, تا محلول سیرشده درست شود. سپس نخی در آب آویزان کرده و می‌گذراند تا خنک شود و بلور تشکیل شود. نبات، نسل قدیم آبنبات های امروزی است. یکی از پرمصرف ترین انواع نبات، نبات چوبی و نبات شاخه است. اغلب از شاخه نبات برای تزیین سفره های عقد و هفت سین و از نبات چوب دار برای شیرین کردن چای , و نوشیدنی های گیاهی استفاده می شود.

رسیدن بوی زعفران به مشامتان در تعبیر خواب به معنای بزرگی است.

اگر زعفران در خواب به مقدار زیاد باشد به معنای ثروت است. زعفران کم به معنی غم و غصه می باشد.

اگر در خواب زعفران روی برنج ببنید به شرط اینکه زیاد نباشد خوب است.

به گفته ابن سیرین : اگر ببینید با خودتان زعفران دارین، به اندازۀ آن مردم شما را تحسین و تعریف می‌کنند (مخصوصاً اگر زعفران سائیده و کوبیده نشده باشد).

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیرخواب آب | دیدن آب در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گردو | دیدن گردو در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب عسل | دیدن یا خوردن عسل در خواب نشانه چیست؟

سلام، مادرم دیروز ظهر خواب دیدن که از من و پدرم میپرسن کجا م…

منزل ایشان سازمانی نبوده و خودشان ساخته‌اند…

۱۹۸۹ دهه ۷۰ هست ؟ ۵ سواد کلاسم نمیخواد این مورد !…

باسلام تست دوم چجوری بدست میاد؟…

سلام خواب دیدم ک پدرم فوت شده و من ب شدت بی قرارم…

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » تعبیر خواب نبات 🌒 تعبیر خواب نبات از حضرت یوسف و ابن سیرین

تعبیر خواب نبات, تعبیر خواب نبات از حضرت یوسف, تعبیر خواب نبات از ابن سیرین, تعبیر خواب نبات از امام صادق, تعبیر خواب شاخه نبات, تعبیر خواب کاسه و ظرف پر از نبات, تعبیر خواب نبات خوردن, تعبیر خواب نبات دادن مرده به زنده, تعبیر خواب چای نبات دادن به مرده

تعبیر خواب نبات, تعبیر خواب نبات از حضرت یوسف, تعبیر خواب نبات از ابن سیرین, تعبیر خواب نبات از امام صادق, تعبیر خواب شاخه نبات, تعبیر خواب کاسه و ظرف پر از نبات, تعبیر خواب نبات خوردن, تعبیر خواب نبات دادن مرده به زنده, تعبیر خواب چای نبات دادن به مرده

نبات شیرین است و در تعبیر های مختلف از معبرین اسلامی و کهن از آن به پول و مال یاد شده است پس اگر در خواب شاخه نبات و یا کاسه ای از نبات دیدید امیدوار باشید که مال و ثروت بدستتان برسد.

در ادامه با تعبیر خواب نبات از وبسایت ویکی ویو همراه باشید.تعبیر خواب نبات

دیدن نبات و شکر و انگبین وگل و شکر , و مانند آن تعلق به ایمنی دارد.

دیدن نبات جلاب به خواب پنج وجه است. سخن خوش، بوسه دادن، مال، فرزند، دوست

دیدن نباتات زمین درخواب چهار وجه است.

اول: مال و نعمت.

دوم: بزرگی و جاه.

سوم: منفعت خوش.

چهارم: زیادتی حرمت.

دیدن هر نباتی به وقت خود، چنانکه او را ساق و شاخ نباشد، دلیل منفعت است و آن را که ساق و شاخ بود، دلیل بر فزونی مال و جاه بود به قدر سطبری و باریکی و بلندی و کوتاهی.

اگر بیند که بر چشم و دهان و گوش او نباتات رسته بود به غایت نیک بود.

نبات شیرین است و حکم قند را در تعبیر دارد و نعمت و معیشت است و مال و پول به خصوص اگر کاسه نبات در خواب ببیند و بلورهای نبات که روی هم انباشته و به هم چسبیده انباشتگی پول را نشان می دهد و در خواب دیدنش نیکو است

فال pmc هفتگی جدید 🔥 فال pmc روزانه 🔥 انواع فال و طالع بینی وبسایت ویکی ویو

فال روزانه / فال روزانه میلادی ویکی ویو / طالع بینی روزانه

بهترین دوربین برای عکاسی خیابانی / تجهیزات عکاسی

اگزما: علائم، عوارض، واگیر، درمان با هویج، وازلین و پماد / اگزما دست

قانون موفقیت چهارده / موفقیت در کارو زندگی / روز شمار موفقیت

جاهای دیدنی پورتو؛ جاذبه هایی کمتر شناخته شده که باید دید.

روغن شترمرغ : خواص, مضرات و طبع روغن شترمرغ / روغن شترمرغ و موخوره

تعبیر خواب برج 🌒تعبیر خواب افتادن از روی برج/تعبیر خواب فروریختن برج

زرشک پلو با مرغ 🥘 طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوش طعم و مجلسی

برندها و مراکز خرید لندن در یک نگاه

آموزش جاسوئیچی / آموزش جاسوئیچی با مهره چوبی / جاسویچی

تعبیر خواب اردوگاه 🌒تعبیر خواب پادگان نظامی/تعبیر خواب اردوگاه از دیدگاه آنلی بیتون

جوجه کباب رستورانی 🥘 طرز تهیه جوجه کباب + آماده کردن سس جوجه کباب

تعبیر خواب بازو 🌒تعبیر خواب بازوی ورم کرده/تعبیر خواب بازو به روایت از حضرت صادق

گلدوزی با دست / طرح ساده برای گلدوزی با دست / طرح گلدوزی با دست

الناز کیانی 🎬 بیوگرافی الناز کیانی مجری

لباس عروس ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ / جامع ترین راهنمای خرید لباس عروس

نوار option در فتوشاپ / پنل option در فتوشاپ / آموزش پنل option / قسمت سوم

ریزش مو: علت و جلوگیری / درمان ریزش مو شدید در طب سنتی / قرص

پیمان معادی 🎬 بیوگرافی پیمان معادی / بیوگرافی کامل پیمان معادی به همراه عکس

از تمرین در پیست خاکی تا شکست طلسم ۴۵ ساله با رکورددار پرش طول زنان

سلیمانی: داور ۲ پنالتی استقلال را نگرفت/ پرسپولیس از این داوری تحت تأثیر قرار می‌گیرد

۱۸ کشته و زخمی در واژگونی ون مسافربری در پاکستان

نمودار معاملات مسکن در آینده چگونه خواهد بود؟

الزامات پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگر / برپایی ۸ دوره آموزشی در هفته گردشگریتعبیر خواب نبات

«خرامان» بهترین فیلم جشنواره ترکیه‌ای شد

جزئیات برگزاری بیست وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

آخرین آمارهای جهانی کرونا / بیش از ۳۳ میلیون مبتلا و ۹۹۸ هزار فوتی

روغن گردو : خواص, مضرات و طبع روغن گردو / روغن گردو برای دور چشم و ابرو

قیمه نذری 🥘 طرز تهیه قیمه نذری خوش عطر و طعم / ادویه قیمه نذری

تعبیر خواب نبات و شیرینی و تعبیر خواب نبات دادن مرده به زنده + خریدن نبات زعفرانی و دادن نبات و خوردن چای نبات برای  مرد و زن باردار و حامله از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب نبات می تواند باشد.

در حالت کلی دیدن نبات در خواب نشانه همان تعبیر قند است. نبات نشانه رزق و روزی و ثروت است و تعبیر خوبی دارد.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب نبات را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله منوچهر مطیعی تهرانی، یوسف نبی علیه السلام، امام صادق و بن سیرین آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

از دیدگاه یوسف نبی علیه السلام نبات در خواب نشانه ایمنی است.

معبر دیگری می فرماید: نبات در خواب نشانه فرزند، مال و ثروت، سخن خوب، بوسه و دوست است.تعبیر خواب نبات

نبات در خواب تعبیر نیکویی دارد و دیدن آن در خواب را بر 4 وجه تعبیر می کند:

اگر کسی در خواب، نبات مشاهده کند نشانه این است که نعمت و رزق و روزی فراوان نصیب او می شود. نبات همان تعبیر قند در خواب است و نشانه نعمت است.

همچنین اگر کسی در خواب کاسه نبات مشاهده کند و ببیند که بلورهای نبات روی هم انباشته و به هم چسبیده اند نشانه انباشتگی پول است.

دیدگاه بن سیرین نیز در این مورد ثروت فراوان است. همچنین می گوید: اگر نباتی که در خواب می بینید دارای ساقه و شاخه باشد نشانه فزونی در ثروت است و اگر دارای ساقه و شاخه نباشد نشانه منفعت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بارونک می باشد

امام صادق علیه
السلام می فرمایند:

دیدن
نباتات زمین درخواب چهار وجه است.

اول:
مال و نعمت.

دوم:
بزرگی و جاه.

سوم:
منفعت خوش.

تعبیر خواب نبات

چهارم:
زیادتی حرمت.

محمد ابن سیرین
بصری گوید:

دیدن
هر نباتی به وقت خود، چنانکه او را ساق و شاخ نباشد، دلیل منفعت است و
آن را که ساق و شاخ بود، دلیل بر فزونی مال و جاه بود به قدر سطبری و
باریکی و بلندی و کوتاهی.

اگر
بیند که بر چشم و دهان و گوش او نباتات رسته بود به غایت نیک
بود.

منوچهر مطیعی
تهرانی گوید:

نبات
شیرین است و حکم قند را در تعبیر دارد و نعمت و معیشت است و مال و پول
به خصوص اگر کاسه نبات در خواب ببیند و بلورهای نبات که روی هم
انباشته و به هم چسبیده انباشتگی پول را نشان می دهد و در خواب دیدنش
نیکو است.

یوسف نبی علیه
السلام می فرماید:

دیدن
نبات و شکرو انگبین وگل وشکر ومانند آن تعلق به ایمنی دارد

دسته: ن |
تعداد بازدید: 1910

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

وب سایت تعبیر خواب یکی از قدیم ترین و جامع ترین وب سایت های تعبیر خواب کشور است که در سال ۹۲ آغاز به کار کرد و هم اکنون با معنی بیش از هزاران کلمه به منبعی قابل اطمینان برای هم وطنان عزیز تبدیل شده است.

برای تهیه معانی هر کلمه از معابر بزرگ اسلامی و همچنین از تعابیر روان شناسان بزرگ غربی خصوصا برای کلمه های جدید استفاده شده است.

© تمام حقوق گرافیک و محتوای این سایت متعلق به وبسایت «خواب نامه» می باشد.

هرگونه کپی برداری بدون اجازه مدیریت غیرمجاز می باشد.

تعبیر خواب نبات
تعبیر خواب نبات
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *