تعبیر خواب هندوانه

تعبیر خواب هندوانه
تعبیر خواب هندوانه

هندوانه در خواب تعبیری خوش یمن و مبارک دارد. بیشتر اوقات، در فاصله کوتاهی پس از دیدن هندوانه در خواب نخستین نتایج تلاش و کوشش هایتان را دریافت خواهید کرد. تعبیر خواب شما با توجه به شرایطی که در خواب دیده‌اید متفاوت خواهد بود اما تعبیر خواب هندوانه همواره دربردارنده ارزش و تعبیری مثبت است. از دیدگاه تحلیل ذهنی، هندوانه در خواب نمادی از ثروت و تمول است.

از دیدگاه روانکاوی، هندوانه در خواب نمادی از تجربه و ارتباط انسانی است. عشق، عقل و خرد، کار و رفاه، آرزو و شهوت برخی از تعابیر دیدن هندوانه در خواب هستند. باروری و جنسیت نیز از دیگر تعابیر این خواب به شمار می‌روند. در این مقاله با هم به بررسی تعابیر گوناگون دیدن هندوانه در خواب می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اگر در خواب مزرعه‌ای را ببینید که در آن هندوانه می‌روید تعبیر آن است که در زندگی واقعی خود با کار و تلاش و به کار گرفتن نیروی ذهنی خود به هر آنچه که آرزو دارید دست خواهید یافت.

دیدن مزرعه هندوانه در خواب نمادی از بخت و اقبالی عالی است. خوشبختی غیرمنتظره‌ای را تجربه خواهید کرد.تعبیر خواب هندوانه

مطلب مرتبط: تعبیر خواب لباس عروس: ۱۱ تعبیر دیدن لباس عروس در خواب

خوردن هندوانه‌ای شیرین و آبدار در خواب نشان دهنده آن است که موفقیت در تمام امور و ابعاد مختلف زندگی در انتظارتان است. هرچه هندوانه‌ای که در خواب دیده‌اید بزرگ تر باشد، موفقیت و پیروزی هایی که به شما روی می‌آورد بزرگ تر خواهد بود.

اگر در خواب ببینید که هندوانه و یک عدد نان کامل یک وعده غذای شما است، این خواب از تغییرات زندگی خبر می‌دهد. برای آنکه زندگی خود را در مسیری درست هدایت کنید، باید تلاش و کوششی قابل توجه به خرج دهید. از ظاهر خود شروع کنید. این کار شما را در مسیری درست هدایت خواهد کرد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب قارچ: ۱۸ تعبیر دیدن قارچ در خواب

اگر در خواب ببینید که به یک نفر از دوستان خود هندوانه هدیه می‌دهید، این خواب نشانه بی‌توجهی شما در اهمیت دادن به این فرد است. به کارهایی که دوستتان برایتان انجام می‌دهد توجه کنید و در مقابل از او قدردانی کنید.

اگر در خواب ببینید که از کسی با هندوانه پذیرایی می‌کنید، این خواب نمادی از یک آشنایی جدید است. این رابطه برای شما مهیج خواهد بود و از آن لذت خواهید برد. به رابطه خود با این فرد ادامه بدهید. شما اوقات باکیفیتی را با این فرد سپری خواهید کرد و چیزهای مهمی را از او یاد می‌گیرید.

اگر در خواب پوست هندوانه را ببینید که به قطعات کوچک تری بریده شده است، این خواب نشانه خوشایندی نیست و از تهمت و سوءتفاهم در میان نزدیکان شما خبر می‌دهد. توفانی از نزاع و درگیری خانواده شما را تهدید می‌کند که منبع این درگیری‌ها مردی است که از چاقو در این ماجرا استفاده می‌کند. سعی کنید همه چیز را به شوخی برداشت کنید و قبل از آنکه با مسئله‌ای جدی روبه‌رو شوید اوضاع را آرام کنید.

اگر در خواب ببینید که پالپ هندوانه را برش می‌دهید، این خواب نمادی از نارضایتی شما در زندگی جنسی تان است. این خواب به شما می‌گوید که بیشتر اوقات مجبور هستید وانمود کنید که از رابطه با شریک عاطفی خود لذت می‌برید و این کار به آرامش و آسایش عمومی شما آسیب می‌رساند. با شریک عاطفی خود صادقانه در مورد این موضوع گفت‌وگو کنید و علت این شکست و ناتوانی را پیدا کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب زنده شدن مرده: ۹ تعبیر دیدن زنده شدن و برگشتن مرده در خواب

دیدن هندوانه در خواب برای مردان نمادی از پاسخ منفی زن مورد علاقه آنها به درخواست ورود به مرحله بعدی در رابطه عاطفی شان است. این دو نفر با مشکلات و دشواری‌های بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوند.

اگر زن یا دختر هندوانه‌ای گرد و زیبا را در خواب ببیند که آن را لمس می‌کند، این خواب از ازدواجی فوری یا بارداری ناخواسته خبر می‌دهد. در هر صورت، این خواب خوشحالی و نگرانی‌های خوشایند بسیار زیادی را برای خواب بیننده به ارمغان می‌آورد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ماهی مرده: ۹ تعبیر دیدن ماهی مرده در خواب

اگر در خواب ببینید که هندوانه‌ای را می‌شکنید، تعبیر آن است که باید توجهی خاص به فرزندان خود نشان بدهید؛ حتی اگر کودک شما تازه متولد شده است یا هنوز در شکم شما است و به دنیا نیامده باشد.

اگر در خواب ببینید کسی هندوانه شما را از چنگتان می‌قاپد، تعبیر آن است که یک دادخواهی و مرافعه قانونی موجب رنجش و ناراحتی شما می‌شود. در این مورد شما بازنده خواهید شد و ضرر و زیان بسیار زیادی برایتان به بار می‌آید.

هندوانه خریدن در خواب نشانه سفری احتمالی با فرد مورد علاقه تان است. احتمالا یک تعطیلات غیرمنتظره و کمی عاشقانه در انتظارتان است.

بعلاوه هندوانه خریدن در خواب نشان دهنده به‌دست آوردن پولی هنگفت است. شاید منتظر هستید تا در مسابقه‌ای برنده شوید یا ارث کلانی به شما برسد. از طرف دیگر این خواب نشانه پیروزی در یک رقابت حائز اهمیت است.

هندوانه خریدن در خواب نمادی از یک زندگی شاد است. اگر بیمار هستید و این خواب را دیده اید، تعبیر آن است که به زودی بهبودی حاصل خواهد شد.

هندوانه بریدن در خواب نشان دهنده نارضایتی شما در رابطه جنسی است.

همچنین بریدن هندوانه در خواب نشان دهنده آن است که به زودی باران برکت و رحمت بر سر شما می‌بارد. اگر ایده خوبی دارید یا اگر می‌خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، باید بدانید که نتایج خوبی به‌دست خواهید آورد. از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب سقط جنین: ۱۳ تعبیر دیدن سقط و افتادن بچه در خواب

اگر فردی متاهل هستید، هندوانه بریدن در خواب نمادی از رفتن به سفری طولانی و سخت در آینده‌ای نزدیک است.

اگر صاحب کسب و کاری هستید، هندوانه بریدن در خواب نمادی از بخت و اقبالی خوشایند و نتایجی خوب در کسب و کارتان است و به شما یادآوری می‌کند که بهتر است در سرمایه گذاری‌های کلان محتاط و محافظه کار باشید.

اگر بیمار هستید و خواب هندوانه بریدن را دیده اید، این خواب از ناکامی و ناامیدی خبر می‌دهد و به شما یادآوری می‌کند که در رویارویی با مشکلات و خطرات احتیاط کنید و به هنگام ضرورت اقدام کنید.

اگر باردار هستید و قرار است که به زودی مادر شوید، این خواب نشانه‌ای خوب است و نوید بخش آن است که فرزند شما با انجام عمل سزارین متولد می‌شود و کودکی سالم به دنیا می‌آورید.

بریدن هندوانه با چاقو در خواب نشان دهنده بخت و اقبالی معمولی و اوضاعی ناپایدار در کسب درآمد است. این خواب به این معناست که شما معمولا در خرج کردن پول زیاده روی می‌کنید و به شما یادآوری می‌کند که در خرید کردن و پول خرج کردن کمی محتاطانه تر عمل کنید؛ در غیر اینصورت قادر نیستید شاهد تحقق اهداف خودتان باشید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب سقط جنین: ۱۳ تعبیر دیدن سقط و افتادن بچه در خواب

اگر در خواب ببینید که هندوانه را برش می‌دهید و آن را با دیگران قسمت می‌کنید، تعبیر آن است که با همسر یا شریک عاطفی خود به مشکل بر می‌خورید و سکوت راه‌حل این مسئله نخواهد بود. در مورد مشکل پیش آمده گفت‌وگو کنید در غیر اینصورت اوضاع وخیم تر می‌شود.

اگر در خواب ببینید کسی غیر از شما هندوانه‌ای را برش می‌دهد، این خواب نشانه اخطار است و از درگیری‌های شما با اطرافیان و نزدیکانتان خبر می‌دهد.

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن هندوانه هستید، این خواب نشانه آن است که خوشحالی و سرور در چند قدمی شما ایستاده است و به زودی لذت جنسی خوشایند و به یادماندنی که تا پیش از این نداشته‌اید را تجربه خواهید کرد. با این وجود، اگر در خواب ببینید که هندوانه را با کسی تقسیم می‌کنید، تعبیر آن است که شما پذیرای برقراری روابط جدید با دیگران هستید.

هندوانه خوردن در خواب نشانه‌ای خوش یمن است و از مساعد بودن بخت و اقبالتان می‌گوید. این خواب به شما خبر می‌دهد که در ساحل امن به موفقیت دست خواهید یافت. اگر بیمار هستید، تعبیر این خواب آن است که شما باید قبل از بهبود چند روزی را در درد و ناراحتی به سر ببرید بطوریکه بهبودی را سخت و دشوار خواهید یافت. اما در نهایت شفا و بهبودی برایتان حاصل خواهد شد.

هندوانه خوردن در خواب به همراه خانواده نشان دهنده درگیری یا نزاع با افراد خانواده است.

کاشتن و پرورش دادن هندوانه در خواب نمادی از موفقیت است. این خواب به این مفهوم است که در پروژه کاری خود موفق خواهید بود یا معامله‌ای که برای انجام دادن آن برنامه‌ریزی می‌کنید با موفقیت به انجام خواهد رسید. شما در حال سرمایه‌گذاری روی آینده تان هستید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب بوسیدن: ۲۴ تعبیر دیدن بوسه و بوسیدن در خوابتعبیر خواب هندوانه

اگر در خواب ببینید که در بازار یا میوه فروشی در حال انتخاب کردن یک هندوانه هستید، تعبیر آن است که به زودی تصمیمی غیرعاقلانه می‌گیرید. به نظر می‌رسد که بدون در نظر گرفتن همه جزییات یا حقایق لازم تصمیمی را می‌گیرید.

اگر در خواب ببینید که هنداونه‌ای از دست شما می‌افتد تعبیر آن است که کسی که او را می‌شناسید و باردار است به زودی در اثر سقط جنین فرزند خودش را از دست خواهد داد.

اگر در خواب هندوانه‌ای درشت ببینید این خواب شنیدن خبرهایی خوب و سودمند را برای شما پیش‌بینی می‌کند.

دیدن هندوانه درشت یا بسیار بزرگ در خواب نشانه آن است که بعد از پشت سر گذاشتن سختی‌ها باید در انتظار برداشت ماحصل آن باشید.

دیدن هسته یا پوست هندوانه‌ای خورده شده در خواب نشان دهنده آن است که شما به زودی در موقعیت هایی سخت و بسیار ناخوشایند با عزیزان خود قرار خواهید گرفت.

بعلاوه دیدن هسته هندوانه در خواب نمادی از رشد دنیای درونی است. هرچه بعد معنوی شما از ارزش بیشتری برخوردار باشد، قدرت اخلاقی و معنوی بیشتری در زندگی به‌دست می‌آورید. دیدن هسته هندوانه در خواب از شگفتی‌ها و رخ دادن اتفاقات خوبی خبر می‌دهد. فردی به بهانه‌ای خاص هدیه‌ای به شما می‌دهد که تاحدودی خنده دار و فرح بخش خواهد بود و به این ترتیب تنوعی را در زندگی خسته‌کننده شما به وجود می‌آورد.

اگر در خواب هندوانه‌ای بدشکل یا غیرعادی ببینید، این خواب از بارداری غیرمنتظره و ناخواسته خبر می‌دهد.

دیدن هندوانه‌ای رسیده و شیرین در خواب از کسب موفقیت در زندگی خبر می‌دهد. تمام آنچه که برای رسیدن به موفقیت و اهداف خود در زندگی هزینه می‌کنید چند صد برابر بیشتر به شما باز می‌شود. هندوانه رسیده در خواب به شما می‌گوید که اوضاع به خوبی پیش می‌رود، درآمد شما افزایش می‌یابد و بخت و اقبال یارتان خواهد بود.

دیدن هندوانه خراب در خواب هشداری برای بیماری و مشکلی در اوضاع سلامتی شما است. به بدن خود دقت کنید، ورزش کنید یا به پیاده روی بروید.

هندوانه گرد، بزرگ و آبدار در خواب نمادی از بخت و اقبال است. هندوانه دانه‌های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل دیدن هندوانه در خواب- اگر باردار هستید- از تولدهای متعدد یا دوقلوهای دختر و پسر خبر می‌دهد.

دیدن هندوانه نارس در خواب نمادی از چیزی خطرناک یا ناخوشایند است.

اگر در خواب هندوانه‌ای را در تاکستان دیده اید، این خواب به شما هشدار می‌دهد که در برقراری روابط دوستانه احتیاط کنید و به این روش قادر هستید از بروز مشکلات بعدی در آینده جلوگیری کنید.

منبع:dreamlandia

 

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب هندوانه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


معبران تعابیر متفاوتی را برای هندوانه بیان کرده اند .برخی از آنها معتقدند که دیدن هندوانه در خواب خوب ,
نیست و باعث ناامیدی می باشد .در حالیکه در کتاب سرزمین رویاها درباره تعبیر خواب هندوانه چنین آمده ,
است که هندوانه به معنای پول و شانس است . در ادامه تعابیری مختلف درباره هندوانه را مشاهده می کنید .

تعبیر خواب هندوانه در کتاب سرزمین رویاها چنین آمده است:

هندوانه در خواب یعنی  نتایج بسیار عالی در کار است. هندوانه به بچه ها دادن به معنای خوشبختی است.

تعبیر خواب دیدن هندوانه توسط بیمار این است که او بهبود می یابد و خوب می شود . خوردن هندوانه به این معنا است,
که امیدهای شما بی اثر می ماند.

تعبیر خریدن هندوانه در خواب به این معنا است که پول و شانس در راه است. تعبیر خواب پرورش هندوانه,
این است که یک ناشناس به شما هدیه ای می دهدتعبیر خواب هندوانه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

دیدن هندوانه در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسیده باشد و شما از خوردن آن احساس لذت کنید.

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن هندوانه بیماری بود

آنلی بیتون درباره هندوانه مى‏گوید:

دیدن هندوانه در خواب ، به معنای بیمار شدن و دست زدن به اقدامات ناموفق است . خوردن هندوانه در خواب ،
دلالت بر کاری شتابزده دارد که موجب نگرانی شما خواهد شد .

اگر در خواب هندوانه ببینید، به این معنا است که سلامتى شما در خطر است. اگر در خواب مشاهده کنید,
که هندوانه خورده‏اید، به این معنا است که مرتکب اشتباهى خواهید شد.

دیدن هندوانه های در حال رشد ، نشانه آن است که گرفتاری فعلی نتیجه مساعدی به دنبال خواهد داشت .

تعبیر خواب هندوانه از دید حضرت دانیال

تعبیر خواب بوته هندوانه مردیست بسیار با خیر و ثروتمند.

جسارت , تاویل

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

هندوانه یکی از میوه های تابستانی پر طرفدار است که گاهی خواب هندوانه برای ما پیش می آید. تعبیر هندوانه در خواب بسیار گسترده است و برای زن و مرد و برای فرد مجرد و متاهل دارای تعابیر متفاوتی است.

شاید تعبیر خواب هندوانه نرسیده مد نظر کسی باشد و شاید هم تعبیر خواب هندوانه بزرگ. یکی از مهمترین تعابیر در مورد این میوه، تعبیر خواب هندوانه امام صادق است که ما در این مقاله از سایت پارسی نو به آن پرداخته ایم. البته مواردی دیگر هم در مورد دیدن هندوانه در خواب را هم گردآوری و منتشر کرده این که پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراهی مان کنید.

میوۀ آبدار و شیرین : ابن سیرین می‌ گوید : تعبیر خوردن میوۀ آبدار و شیرین، سود و منفعت می‌باشد.

میوۀ زرد : ابن سیرین می‌ گوید : تعبیر همۀ چیزهای زرد مثل میوه‌ های زرد رنگ و… درد و بیماری می‌ باشد، طوری که اگر ببینی خوردنی زرد می‌خوری، تعبیرش بیماری و رنج و اندوه می‌باشد. البته باید دقت شود که منظور، اکثر چیزهای زرد رنگ بوده است، زیرا در تعبیرهای مختلف مشاهده می‌کنیم که چیزهایی مثل میوۀ به با وجودی که زرد رنگ می‌باشند تعبیر خوبی دارند.تعبیر خواب هندوانه

میوۀ ترش : حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند : تعبیر میوه‌ های ترش، غم و اندوه می‌باشد.

ابن سیرین نیز می‌ گوید : تعبیر خوردن چیزهای ترش، غم و اندوه و یا نگرانی می‌باشد، مخصوصاً میوه‌ های ترش (دفع بلا و گرفتاری).

میوۀ نارسیده و کال : حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند : تعبیر میوه‌های نارسیده و کال، مال حرام می‌باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : دیدن هندوانه در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسیده باشد اگر در خواب جالیزی دیدید و از آن هندوانه کندید به شما به اندازه تعداد هندوانه ای که کندید سود میرسد. اگر در خواب دیدید که تخمه هندوانه ، دارید خواب شما می گوید خبری به شما میرسد که از طریق آن به خیر و برکت دست میابید.

آنلی بیتون می‌ گوید : دیدن هندوانه در خواب ،نشانه دست زدن به اقدامات ناموفق است. دیدن هندوانه های در حال رشد ، علامت آن است که گرفتاری فعلی نتیجه مساعدی به دنبال خواهد داشت. اگر در خواب هندوانه ببینید ، به این معنا است که سلامتی شما در خطر است .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : دیدن هندوانه در خواب بیانگر احساس عشق، تمایل، شهوت و شور و شوق آتشین است. خواب هندوانه به معنی راحتی، خوشی و آرامش تابستان است زن حامله یا زنی در آستانه ی عادت ماهانه، معمولا خواب هندوانه می بیند به خاطر اینکه بدنش تغییر می کند و پف می کند.

در کتاب سر زمین رویاها آمده : خواب هندوانه نشانه نتایج بسیار عالی در کار اگر در خواب دیدید که هندوانه می خرید نشانه پول و شانس است اگر در خواب دیدید که هندوانه پرورش می دهید نشانه آنست که یک ناشناس به شما هدیه ای می دهد. اگر در خواب دیدید که به بچه ها هندوانه می دهید نشانه خوشبختی است اگر بیماری خواب هندوانه ببیند نشانه آنست که بهبود می یابد

اگر در خواب مزرعه‌ای را ببینید که در آن هندوانه می‌ روید تعبیر آن است که در زندگی واقعی خود با کار و تلاش و به کار گرفتن نیروی ذهنی خود به هر آنچه که آرزو دارید دست خواهید یافت.

دیدن مزرعه هندوانه در خواب نمادی از بخت و اقبالی عالی است. خوشبختی غیرمنتظره‌ای را تجربه خواهید کرد.

کاشتن و پرورش دادن هندوانه در خواب نمادی از موفقیت است. این خواب به این مفهوم است که در پروژه کاری خود موفق خواهید بود یا معامله‌ای که برای انجام دادن آن برنامه‌ریزی می‌کنید با موفقیت به انجام خواهد رسید. شما در حال سرمایه‌ گذاری روی آینده تان هستید.

اگر در خواب هندوانه‌ ای را در تاکستان دیده اید، این خواب به شما هشدار می‌دهد که در برقراری روابط دوستانه احتیاط کنید و به این روش قادر هستید از بروز مشکلات بعدی در آینده جلوگیری کنید.

اگر در خواب ببینید که هندوانه‌ ای را می‌ شکنید، تعبیر آن است که باید توجهی خاص به فرزندان خود نشان بدهید؛ حتی اگر کودک شما تازه متولد شده است یا هنوز در شکم شما است و به دنیا نیامده باشد.

اگر در خواب ببینید که در بازار یا میوه فروشی در حال انتخاب کردن یک هندوانه هستید، تعبیر آن است که به زودی تصمیمی غیر عاقلانه می‌گیرید. به نظر می‌رسد که بدون در نظر گرفتن همه جزییات یا حقایق لازم تصمیمی را می‌گیرید.

اگر در خواب ببینید که هنداونه‌ ای از دست شما می‌ افتد تعبیر آن است که کسی که او را می‌شناسید و باردار است به زودی در اثر سقط جنین فرزند خودش را از دست خواهد داد.

هندوانه گرد، بزرگ و آبدار در خواب نمادی از بخت و اقبال است. هندوانه دانه‌ های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل دیدن هندوانه در خواب اگر باردار هستید از تولد های متعدد یا دوقلوهای دختر و پسر خبر می‌دهد.

دیدن هندوانه نارس در خواب نمادی از چیزی خطرناک یا ناخوشایند است.

اگر در خواب هندوانه‌ ای درشت ببینید این خواب شنیدن خبرهایی خوب و سودمند را برای شما پیش‌بینی می‌کند.

دیدن هندوانه درشت یا بسیار بزرگ در خواب نشانه آن است که بعد از پشت سر گذاشتن سختی‌ ها باید در انتظار برداشت ماحصل آن باشید.

خوردن هندوانه‌ای شیرین و آبدار در خواب نشان دهنده آن است که موفقیت در تمام امور و ابعاد مختلف زندگی در انتظارتان است. هرچه هندوانه‌ ای که در خواب دیده‌اید بزرگ تر باشد، موفقیت و پیروزی هایی که به شما روی می‌ آورد بزرگ تر خواهد بود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن هندوانه در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسیده باشد و شما از خوردن آن احساس لذت کنید.

اگر در خواب ببینید که هندوانه و یک عدد نان کامل یک وعده غذای شما است، این خواب از تغییرات زندگی خبر می‌دهد. برای آنکه زندگی خود را در مسیری درست هدایت کنید، باید تلاش و کوششی قابل توجه به خرج دهید. از ظاهر خود شروع کنید. این کار شما را در مسیری درست هدایت خواهد کرد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر خواب خوردن هندوانه نیکوست به شرط آنکه شما از خوردن آن احساس لذت کنید . اگر در خواب از خوردن هندوانه احساس بدی به شما دست بدهد تعبیرش بد است.

یوسف نبی علیه السلام گوید : دیدن هندوانه در خواب نشانه بیماری است

آنلی بیتون می‌گوید : خوردن هندوانه در خواب، دلالت بر کاری شتابزده دارد که موجب نگرانی شما خواهد شد. اگر در خواب مشاهده کنید که هندوانه خورده‌اید، به این معنا است که مرتکب اشتباهی خواهید شد.

در کتاب سر زمین رویاها آمده : خواب خوردن هندوانه نشانه آنست که امید های شما بی اثر میماند.

اگر در خواب ببینید کسی هندوانه شما را از چنگتان می‌قاپد، تعبیر آن است که یک دادخواهی و مرافعه قانونی موجب رنجش و ناراحتی شما می‌شود. در این مورد شما بازنده خواهید شد و ضرر و زیان بسیار زیادی برایتان به بار می‌آید.

دیدن هندوانه در خواب برای مردان نمادی از پاسخ منفی زن مورد علاقه آنها به درخواست ورود به مرحله بعدی در رابطه عاطفی شان است. این دو نفر با مشکلات و دشواری‌های بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوند.

اگر زن یا دختر هندوانه‌ای گرد و زیبا را در خواب ببیند که آن را لمس می‌کند، این خواب از ازدواجی فوری یا بارداری ناخواسته خبر می‌دهد. در هر صورت، این خواب خوشحالی و نگرانی‌های خوشایند بسیار زیادی را برای خواب بیننده به ارمغان می‌آورد.

اگر در خواب ببینید که به یک نفر از دوستان خود هندوانه هدیه می‌دهید، این خواب نشانه بی‌توجهی شما در اهمیت دادن به این فرد است. به کارهایی که دوستتان برایتان انجام می‌دهد توجه کنید و در مقابل از او قدردانی کنید.

اگر در خواب ببینید که از کسی با هندوانه پذیرایی می‌کنید، این خواب نمادی از یک آشنایی جدید است. این رابطه برای شما مهیج خواهد بود و از آن لذت خواهید برد. به رابطه خود با این فرد ادامه بدهید. شما اوقات باکیفیتی را با این فرد سپری خواهید کرد و چیزهای مهمی را از او یاد می‌گیرید.

اگر در خواب ببینید که پالپ هندوانه را برش می‌دهید، این خواب نمادی از نارضایتی شما در زندگی جنسی تان است. این خواب به شما می‌گوید که بیشتر اوقات مجبور هستید وانمود کنید که از رابطه با شریک عاطفی خود لذت می‌برید و این کار به آرامش و آسایش عمومی شما آسیب می‌رساند. با شریک عاطفی خود صادقانه در مورد این موضوع گفت‌وگو کنید و علت این شکست و ناتوانی را پیدا کنید.

در سرزمین رویاها آمده هندوانه می‌ خرید : پول و شانس

بیتون گوید : دیدن هندوانه‌های در حال رشد، علامت آن است که گرفتاری فعلی نتیجه مساعدی به دنبال خواهد داشت.

کتاب سرزمین رویاها : هندوانه پرورش می‌ دهید : یک ناشناس به شما هدیه‌ای می‌دهد.تعبیر خواب هندوانه

همچنین بخوانید : خواص هندوانه چیست

اگر در خواب پوست هندوانه را ببینید که به قطعات کوچک تری بریده شده است، این خواب نشانه خوشایندی نیست و از تهمت و سوءتفاهم در میان نزدیکان شما خبر می‌دهد. توفانی از نزاع و درگیری خانواده شما را تهدید می‌کند که منبع این درگیری‌ها مردی است که از چاقو در این ماجرا استفاده می‌کند. سعی کنید همه چیز را به شوخی برداشت کنید و قبل از آنکه با مسئله‌ای جدی روبه‌رو شوید اوضاع را آرام کنید.

بریدن هندوانه با چاقو در خواب نشان دهنده بخت و اقبالی معمولی و اوضاعی ناپایدار در کسب درآمد است. این خواب به این معناست که شما معمولا در خرج کردن پول زیاده روی می‌کنید و به شما یادآوری می‌کند که در خرید کردن و پول خرج کردن کمی محتاطانه تر عمل کنید؛ در غیر اینصورت قادر نیستید شاهد تحقق اهداف خودتان باشید.

اگر در خواب ببینید که هندوانه را برش می‌دهید و آن را با دیگران قسمت می‌کنید، تعبیر آن است که با همسر یا شریک عاطفی خود به مشکل بر می‌خورید و سکوت راه‌حل این مسئله نخواهد بود. در مورد مشکل پیش آمده گفت‌وگو کنید در غیر اینصورت اوضاع وخیم تر می‌شود.

اگر در خواب ببینید کسی غیر از شما هندوانه‌ای را برش می‌دهد، این خواب نشانه اخطار است و از درگیری‌های شما با اطرافیان و نزدیکانتان خبر می‌دهد.

هندوانه خریدن در خواب نشانه سفری احتمالی با فرد مورد علاقه تان است. احتمالا یک تعطیلات غیرمنتظره و کمی عاشقانه در انتظارتان است.

بعلاوه هندوانه خریدن در خواب نشان دهنده به‌دست آوردن پولی هنگفت است. شاید منتظر هستید تا در مسابقه‌ای برنده شوید یا ارث کلانی به شما برسد. از طرف دیگر این خواب نشانه پیروزی در یک رقابت حائز اهمیت است.

هندوانه خریدن در خواب نمادی از یک زندگی شاد است. اگر بیمار هستید و این خواب را دیده اید، تعبیر آن است که به زودی بهبودی حاصل خواهد شد.

هندوانه بریدن در خواب نشان دهنده نارضایتی شما در رابطه جنسی است.

همچنین بریدن هندوانه در خواب نشان دهنده آن است که به زودی باران برکت و رحمت بر سر شما می‌بارد. اگر ایده خوبی دارید یا اگر می‌خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، باید بدانید که نتایج خوبی به‌دست خواهید آورد. از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

اگر فردی متاهل هستید، هندوانه بریدن در خواب نمادی از رفتن به سفری طولانی و سخت در آینده‌ای نزدیک است.

اگر صاحب کسب و کاری هستید، هندوانه بریدن در خواب نمادی از بخت و اقبالی خوشایند و نتایجی خوب در کسب و کارتان است و به شما یادآوری می‌کند که بهتر است در سرمایه گذاری‌های کلان محتاط و محافظه کار باشید.

اگر بیمار هستید و خواب هندوانه بریدن را دیده اید، این خواب از ناکامی و ناامیدی خبر می‌دهد و به شما یادآوری می‌کند که در رویارویی با مشکلات و خطرات احتیاط کنید و به هنگام ضرورت اقدام کنید.

اگر باردار هستید و قرار است که به زودی مادر شوید، این خواب نشانه‌ای خوب است و نوید بخش آن است که فرزند شما با انجام عمل سزارین متولد می‌شود و کودکی سالم به دنیا می‌آورید.

اگر در خواب هندوانه‌ای بدشکل یا غیرعادی ببینید، این خواب از بارداری غیرمنتظره و ناخواسته خبر می‌دهد.

دیدن هندوانه‌ای رسیده و شیرین در خواب از کسب موفقیت در زندگی خبر می‌دهد. تمام آنچه که برای رسیدن به موفقیت و اهداف خود در زندگی هزینه می‌کنید چند صد برابر بیشتر به شما باز می‌شود. هندوانه رسیده در خواب به شما می‌گوید که اوضاع به خوبی پیش می‌رود، درآمد شما افزایش می‌یابد و بخت و اقبال یارتان خواهد بود.

دیدن هندوانه خراب در خواب هشداری برای بیماری و مشکلی در اوضاع سلامتی شما است. به بدن خود دقت کنید، ورزش کنید یا به پیاده روی بروید.

هندوانه خوردن در خواب به همراه خانواده نشان دهنده درگیری یا نزاع با افراد خانواده است.

دیدن هسته یا پوست هندوانه‌ای خورده شده در خواب نشان دهنده آن است که شما به زودی در موقعیت هایی سخت و بسیار ناخوشایند با عزیزان خود قرار خواهید گرفت.

بعلاوه دیدن هسته هندوانه در خواب نمادی از رشد دنیای درونی است. هرچه بعد معنوی شما از ارزش بیشتری برخوردار باشد، قدرت اخلاقی و معنوی بیشتری در زندگی به‌دست می‌آورید. دیدن هسته هندوانه در خواب از شگفتی‌ها و رخ دادن اتفاقات خوبی خبر می‌دهد. فردی به بهانه‌ای خاص هدیه‌ای به شما می‌دهد که تاحدودی خنده دار و فرح بخش خواهد بود و به این ترتیب تنوعی را در زندگی خسته‌ کننده شما به وجود می‌آورد.

دیدگاه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

مجله دلگرم: خواب هندوانه و هندوانه خوردن از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :1- دیدن هندوانه در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسیده باشد2- اگر در خواب جالیزی دیدید و از آن هندوانه کندید به شما به اندازه تعداد هندوانه ای که کندید سود میرسد .3- اگر در خواب دیدید که تخمه هندوانه ، دارید خواب شما می گوید خبری به شما میرسد که از طریق آن به خیر و برکت دست میابید .

آنلی بیتون می‌گوید :4- دیدن هندوانه در خواب ،نشانه دست زدن به اقدامات ناموفق است .5- دیدن هندوانه های در حال رشد ، علامت آن است که گرفتاری فعلی نتیجه مساعدی به دنبال خواهد داشت .6- اگر در خواب هندوانه ببینید ، به این معنا است که سلامتی شما در خطر است .تعبیر خواب هندوانه

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : 7- دیدن هندوانه در خواب بیانگر احساس عشق، تمایل، شهوت و شور و شوق آتشین است.8- خواب هندوانه به معنی راحتی، خوشی و آرامش تابستان است9- زن حامله یا زنی در آستانه ی عادت ماهانه، معمولا خواب هندوانه می بیند به خاطر اینکه بدنش تغییر می کند و پف می کند.

در کتاب سر زمین رویاها آمده:10- خواب هندوانه نشانه نتایج بسیار عالی در کار11- اگر در خواب دیدید که هندوانه می خرید نشانه پول و شانس است12- اگر در خواب دیدید که هندوانه پرورش می دهید نشانه آنست که یک ناشناس به شما هدیه ای می دهد .13- اگر در خواب دیدید که به بچه ها هندوانه می دهید نشانه خوشبختی است14- اگر بیماری خواب هندوانه ببیند نشانه آنست که بهبود می یابد

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :15- تعبیر خواب خوردن هندوانه نیکوست به شرط آنکه شما از خوردن آن احساس لذت کنید . 16- اگر در خواب از خوردن هندوانه احساس بدی به شما دست بدهد تعبیرش بد است .

یوسف نبی علیه السلام گوید :17- دیدن هندوانه در خواب نشانه بیماری است

آنلی بیتون می‌گوید :18- خوردن هندوانه در خواب ، دلالت بر کاری شتابزده دارد که موجب نگرانی شما خواهد شد .19- اگر در خواب مشاهده کنید که هندوانه خورده‌اید ، به این معنا است که مرتکب اشتباهی خواهید شد .

در کتاب سر زمین رویاها آمده:20- خواب خوردن هندوانه نشانه آنست که امیدهای شما بی اثر میماند

تعبیر دیدن هندوانه در خواب بیماری است

 

دیدن هندوانه در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسیده باشد و شما از خوردن آن احساس لذت کنید

 

دیدن هندوانه در خواب ، نشانه بیمار شدن و دست زدن به اقدامات ناموفق است
خوردن هندوانه در خواب ، دلالت بر کاری شتابزده دارد که موجب نگرانی شما خواهد شد
دیدن هندوانه های در حال رشد ، علامت آن است که گرفتاری فعلی نتیجه مساعدی به دنبال خواهد داشت
اگر در خواب هندوانه ببینید، به این معنا است که سلامتى شما در خطر است
اگر در خواب مشاهده کنید که هندوانه خورده‏ اید، به این معنا است که مرتکب اشتباهى خواهید شدتعبیر خواب هندوانه

 

خواب هندوانه : نتایج بسیار عالی در کار

هندوانه می خورید : امیدهای شما بی اثر می ماند

هندوانه می خرید : پول و شانس

هندوانه پرورش می دهید : یک ناشناس به شما هدیه ای می دهد

به بچه ها هندوانه می دهید : خوشبختی

بیماران خواب هندوانه ببیند : آنها بهبود می یابند

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

دیدن هندوانه در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسیده باشد و شما از خوردن آن احساس لذت کنید.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت تعبیر خواب هندوانه

مریم : سلام. امروز صبح خواب دیدم در یک مجلس نشستم که یک پرچم رو میارن میگن مال حرم امام حسین یا حضرت ابوالفضل هست دقیق یادم نیست کدوم بود, میخوان بین مردم بچرخونن بعد دیدم یک سینی پر از هندوانه های نذری دست اقایی هست و میچرخونه که انگار از حرم اومده این نذریا من ابتدا یک هندوانه برمیدارم و میخورم که شیرینه و بعد میگم چون نذزیه یکی دیگه میخوام بردارم که اون اقا میگه نه نمیشه من ناراحت میشم اون اقا ک میفهمه من ناراحت شدم میاد جلو میگه بازم بردار اما من که خیلی ناراحت شدم میگم نمیخوام و چادرمو که سفید بود میندازم رو سرم و بیصدا اشک میریزم از ناراحتی طوری که اشکام میریزن روبروم و قشنگ میبینمشون خیلی شفاف بودن بعد اون اقا به کناریم میگه هندوانه بردار براش بزار اونم میزاره و اون اقا یه چیزی اضافه تر هم میزاره تو ظرفم و معذرت خواهی میکنه که ناراحتم کرده, بعد دیدم دخترعمه ام در همان مجلس هست در واقعیت اصلا رابطه خوبی با من نداره ,دیدم چندبار باهاش روبوسی کردم بعد هنگام خروج از مجلس تعداد زیادی کفش دم در هست که من کفشمو پیدا نمیکنم یک دمپایی پلاستیکی بنفش که نو هم نبود و نمیدونم مال کی بود پوشیدم و همراه دخترعمه ام به راه افتادم وسط راه گفتم چرا دارم با این میرم من مسیرم با این یکی نیست زنگ زدم به مادرم که شما کجایی گفت من از مجلس رفتم بیت رهبری اینجا هم روضه بوده, بعد من مسیرمو برگشتم ب همون جای مجلس اول کفشامو توی سالن دیدم مرتب یک گوشه سالن بودن, بعد ب یه خانمی گفتم چادرمو اینجا جا گذاشتم اونم گفت نگاه کن چادر زیاده چادرتو پیدا کن من داشتم نگاه میکردم خیلی چادر مشکی زیاد بود که خانمه بهم گفت یادم اومد چادرت توی کمده صبر کن مسئولش میاد بهت میده
در واقعیت من یک حاجتی دارم که به ائمه معصوم امام حسین و حضرت ابوالفضل متوسل شدم و دختر عمه ام که توی خواب دیدم در واقعیت اصلا رابطه ش با من خوب نیست و خیرخواهم نیستن.

فریبا هراتی : سلام. شما به حاجتتان خواهید رسید و نه فقط یک حاجت بلکه چندین حاجت شما انشالله برایتان مستجاب خواهد شد. عشق و خوشی و زندگی راحت خواهید داشت. شما از اینکه جاپای قرصی در رابطه با موقعیتی که در آن قرار دارید، نداشته باشید، و از ناامیدی ، و از دوستی های به ظاهر مهربانانه دیگران که خیر خواهتان نیستند، دست می کشید و راه درست را برای زندگی تان انتخاب می کنید. شما به اعتقاداتتان پایبند می مانید و عزت و احترامتان همیشه محفوظ خواهد ماند. درست فکر خواهید کرد و قدرت خواهید داشت که زندگی تان را بخوبی کنترل کنید. شما از اشتباهی که در شُرُف انجامش هستید، دست می کشید و انتخاب صحیحی در زندگی تان خواهید داشت که باعث رسیدن شما به خوشبختی خواهد شد. راه شما و دختر عمه تان از هم جداست. تشکر از همراهیتون.

farnaz249 : سلام خانم هراتی،نامزدم بهم گفت خواب میدیدم یجا بودیم انگارپسر داداشم یک سگ سفید پشمالو خوشکل داشت بعد باباش گفت بزارش تو ماشین میاد پایین یدفعه گم میشه.بعد سگه نر هم داشت با یک بچه داخل خونه داداشم یک اتاق براشون گذاشته بود باسه تا تخت.بعداومدم بیرون انگار تو مزرعه پسر دایم هندونه کاشته۰بود یجاش بوته خیار سبزی۰بود چنتا دیگه بهش بود من چیدم به پسر دایم نشان دادم گفت بشور بخور که پسر خالم یکیش گرفت یکیشم پسر عموش.دیگه همیجور داشتم نگاه هندونه هامیکردم گفت کامل برسن بچینمشون بعد یخورده کمکش با بیل علفهای هرز و خار از زمینش کندم.ممنون میشم براش تعبیر کنید

فریبا هراتی : سلام. برای اینکه خواب شما درست تعبیر شود بنده باید از شرایط سنی پسر برادر نامزدتان و اینکه مجرد است یا متاهل با خبر باشم. من علم غیب ندارم و چندین تعبیر متفاوت می توان راجع به این خواب نوشت. چنانچه در تعبیر بخاطر توضیحات ناقص شما اشتباه به وجود بیاید اصلاح آن را به عنوان کامنت اضافه از شما نخواهم بپذیرفت. خوابتان را همیشه درست توضیح دهید. اگر پسر برادر نامزد شما در سن ازدواج و مجرد است، او دوست دختری یا نامزدی خواهد داشت یا دارد که به او علاقمند است و قصد ازدواج با او دارد و اینها نسبت به هم وفادار هستند. نامزد شما می خواهد به سلامتی و نشاط و عشق و خوشی دست پیدا کند و هم خودش هم پسر دایی و خاله اش خوشبخت خواهند شد ( که خیار خورده اند)؛ و زندگی شان بهبود و سلامتی شان زیاد خواهد شد. نامزد شما هم به خواسته اش و عشق و ازدواج خواهد رسید و خوب همه ی زندگی خوشی نیست. خوار و علف هرز ( زحمت و حرف و حدیث ) هم دارد که در کل به خاطر زسیدن به عشق و خوشی، باید لاجرم اینها را هم تحمل کرد. تشکر از همراهیتون.

Arezou : سلام خانم هراتي عزيز. من و نامزدم هنوز قهريم .امروز خواب ديدم در خانه قبليمون هستيم كه ويلايي بود مادرم اينا بيرون بودن نامزدم اومده اونجا يادمه توي اون خونمون يه ميز پينگ پونگ داشتيم گفت تا حالا باز كردي ميز وبازي كني گفتم آره بچه كه بودم كلاس ميفتم بازي ميكردم گفت بيا بازي كنيم ، ميزباز كرد راكد هاش و توپش داخلش بود البته يكم خاك گرفته من داشتم تورشو نسب ميكردم يهو گفت بزار اول لوسترهاتونو بتكونم از موقعي كه خونتونو ساختين اينها رو بايد ميتكوندين كه گچ و مصالحي كه بهش چسبيده بريزه يادمه ٤ تا لوستر بود كه فكر كنم ٢ تاش روشن بود همه رو تكوند از هر كدوم گچ و سيمان اينها ريخت روي فرشها من داشتم فكر ميكردم برم جارو برقي بيارم روي فرشها رو تميز كنم كه مصالح ريخته بعد ديدم مامانم با يه كاسه بزرگ هندوانه قارچ شده قرمز و آبدار از در اومد توي خونه واز خواب پريدم.ممنون

فریبا هراتی : سلام. نامزد شما به شما و اتفاقاتی که در گذشته رخ داده فکر می کند و تصمیمی را که نسبت به شما اتخاذ کرده را سبک سنگین می کند. شما و او در مورد آشتی و برگشت به همدیگر سردرگم هستید و نمی دانید که باید نسبت به همدیگر متعهد باشید یا خیر. شما از هم دلخورید و او سعی می کند که اول دید شما را روشن کند و نگرانیهای گذشته را از دلتان بیرون بیاورد. با بیان بعضی حرفها شما فکرتان ناراحت می شود ولی سعی می کنید که ظاهرسازی کنید و وانمود کنید که ناراحت نیستید. مادرتان می خواهد که شما خوشحال باشید و عشق و راحتی و خوشی به زندگی تان راه پیدا کند. انشالله آشتی خواهید کرد. تشکر از همراهیتون.

smamb : سلام و خسته نباشيد خدمت شما.خواهرم خواب دیده که داریم در خونه با خوشحالی آب بازی میکنیم.من کت دامن زرشکی مجلسی با بلوز سفید و جوراب شلواری سفید تنم بوده و قدم خیلی بلندتر از قد واقعیم بوده.میگه حس میکردم پاشنه بلند پاته ولی به پاهات دقت نکردم.جوراب شلواریمم خیس بوده.بعد دیدم خونه هفت طبقه داریم.که از هر طبقش یکی از اعضای خانواده مارو تماشا میکنن.بعد دیدم تو خونه کلی هندونه هست که با روبان زرد تزیین شده. به مامانم میگم دنگ ما چقدر میشه مامان میگه 80هزار تومن.سپاس از تعبیرتون

فریبا هراتی : سلام. انرژی مثبت بسیار زیادی در زندگی شما جریان پیدا می کند. شما رفتاری سرشار از شور و شوق و شجاعت و کرامت و دیدگاهی مثبت تر در رابطه با تمایلات زنانه تان پیدا کرده اید. عزت نفستان قویست، جاپایتان سفت و محکم است و به خوبی از شما حمایت می شود. احترام شما و توانایی های شما بسیار بالاتر خواهد رفت. ایده های تازه و روحیات تازه ای به ذهن شما و خانواده تان راه می یابد و اعتبار و ارزشتان بالاتر می رود. ثروت زیاد و شادی و سلامتی و خوشی های زیاد خواهید داشت. قدرت و موفقیت و دستاوردهای مالی زیاد خواهید داشت و می توانید به غرایز و شهودتان اعتماد کنید. تشکر از همراهیتون.

Sadaf : با سلام و خسته نباشید. امروز صبح خواب دیدم پسری که تو زندگیم هست تو آشپزخونه منزلشون یک هندوانه درسته که پوستش سبز رنگ بود تو دستش هست و به من میگه انگار زیاد خوب نیست.منظورش به هندوانه بود. (ایشون یک کاری رو هم شراکتی با دوستاش قراره انجام بده.) ممنونم بابت تعبیرتون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. هندوانه به احساس آرامش و عشق و تمایلات .. و راحتی و خوشی و البته کار تعبیر می شود. اینکه او در باره ی کارش صحبت می کند و یا احساس عشقی که به شما دارد، از خوابتان زیاد مشخص نیست. ولی احتمال دارد منظور او همان کار شراکتی با دوستش باشد. تشکر از همراهیتون.

ناری : سلام وقت بخیر
خواب دیدم یه سینی غذا دارم داخلش برنج و به نظرم یه غذای گوشتی کنارش بود. از خواب بیدار شدم در ادامه یه هندونه قرمز بزرگ و رسیده قاچ شده دیدم ک دو نفر اشنا داشتن ازش میخوردن.
با سپاس

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما به ثروت زیاد خواهید رسید و خودتان هم سعی می کنید که با سخاوت و دست و دلبازی از دیگران حمایت کنید تا در زندگی شان به شادی و آرامش و رفاه برسند. تشکر از همراهیتون.

reza : سلام وقت بخیر
دور میدون شهر بودیم که با نامزدم داشتیم هندوانه می خوردیم بعد چند قدم رفتم اونطرفتر دیدم یه کاسبی که الان دور میدون داره کاسبی میکنه داره هندوانه مثل نذری تقسیم میکنه منم یه قاچ ازش گرفتم و دوباره بر گشتم یه قاچ دیگه ازش گرفتم و اونو دادم به پسر عمومم که داشت با نامزدم صحبت میکرد و بهش گفتم بین خودتون تقسیمش کنید و شروع کردیم به خوردن هندوانه و از خوردنش لذت میبردیم.
ممنون از تعبیرتون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما شور و شوق آتشینی نسبت به نامزدتان دارید و تمایلات شما نسبت به او قویست ولی فکر می کنید که با وجودی که دوست دارید ارتباط شما و او به کمال برسد، اما فعلا دارید دور باطل می زنید و به جایی نمی رسید. اما شما گشایش کار خواهید یافت و به حاجتتان می رسید. راحتی خوشی و آرامش به شما و نامزدتان و نیز به پسرعمویتان خواهد رسید. تشکر از همراهیتون.

محمدرضا : سلام
خواب دیدم یکی از فامیلهای دور که فوت کردن وآدم خیلی خوبی بودن بنده در منزلشون بودم به همراه خانمشون وخودشون هندوانه بزرگ خریدن وقاچ میزنن چندین قاچ بزرگ به من میدن خیلی شیرین وقرمز بود وخانمشون به من میگن با هم بریم شما بلدی کار سندمو انجام بدیم(البته در واقعیت این خانم مشکلی ندارن از این لحاظ وتامین هستن)
با تشکر

فریبا هراتی : سلام. روحشان شاد. دعای خیر او پشت سر شماست و به راحتی، خوشی و آرامش در زندگی تان خواهید رسید. شما از آنها بخوبی یاد می کنید و اشتباهات این آقا را نادیده می گیرید و او نیز به جبران مجبت شما که به او و خانمش اعتبار می دهید و حسن نیت و شخصیت آنها را تایید می کنید، شما را دعا می کند که خوشبخت شوید. تشکر از همراهیتون.

Sara : با سلام و احترام

فریبا هراتی : سلام. احترام متقابل. راحتی، خوشی، عشق، تمایلات شدید عاشقانه و شور و شوقی آتشین به زندگی شما راه پیدا می کند و به امنیت مالی و حمایت روحی شدیدی خواهید رسید. احتمالا همکارتان هم مثل شما عشق و ثروت خواهد یافت. کسی که عاشق او هستید دلتنگ شماست و احتمال قوی پول برای شما پس انداز می کند تا به خاطر موردی بعدا خرج کنید. او حد و مرز خودش را می فهمد و نظراتش را به شما تحمیل نمی کند. تشکر از همراهیتون.

مریم : سلام
من برادرزاده ام رو که ۲۲ سالش بود یکسال پیش از دست دادم
دیشب خواب دیدم برادرزاده ام یک بچه سه ساله هست و من روی صندلی نشستم و اونو تو بغلم گذاشتم بعد خواستم بهش هندوانه بدم برادرزاده ام رو گذاشتم روی میز کامپیوتر و خودم با صندلی جلوش وایستادم
تو یک پیش دستی هندونه بود من هندونه رو به قطعات کوچک می بریدم و میذاشتم تو دهن برادرزاده ام و اونم خیلی خوشحال و بامزه هندونه ها رو می خورد

فریبا هراتی : سلام. روحشان شاد. روح او کاملا آمرزیده شده و مثل یک بچه معصوم است. او در هیچ زمینه ای هیچ گناهی ندارد و خوشی ولذت و شادی در دنیای آخرت همراه اوست. شما شرایط او را مورد قضاوت و بررسی قرار می دهید و می خواهید از ارتباط او با خودتان و کل کائنات با خبر باشید در حالی که جایگاه شما در دنیاست. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

تعبیر دیدن هندوانه در خواب چیست؟

ديدن هندوانه در خواب بسيار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسيده باشد و شما از خوردن آن احساس لذت کنيد.

معبران تعابیر متفاوتی را برای هندوانه بیان کرده اند .برخی از آنها معتقدند که دیدن هندوانه در خواب خوب، نیست و باعث ناامیدی می باشد.

در حالیکه در کتاب سرزمین رویاها درباره تعبیر خواب هندوانه چنین آمده، است که هندوانه به معنای پول و شانس است.تعبیر خواب هندوانه

در ادامه تعابیری مختلف درباره هندوانه را مشاهده می کنید:

تعبیر خواب هندوانه در کتاب سرزمین رویاها چنین آمده است:

هندوانه در خواب یعنی  نتایج بسیار عالی در کار است. هندوانه به بچه ها دادن به معنای خوشبختی است.

تعبیر خواب دیدن هندوانه توسط بیمار این است که او بهبود می یابد و خوب می شود. خوردن هندوانه به این معنا است، که امیدهای شما بی اثر می ماند.

تعبیر خریدن هندوانه در خواب به این معنا است که پول و شانس در راه است. تعبیر خواب پرورش هندوانه، این است که یک ناشناس به شما هدیه ای می دهد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

دیدن هندوانه در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسیده باشد و شما از خوردن آن احساس لذت کنید.

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن هندوانه بیماری بود.

دیدن هندوانه در خواب ، به معنای بیمار شدن و دست زدن به اقدامات ناموفق است. خوردن هندوانه در خواب، دلالت بر کاری شتابزده دارد که موجب نگرانی شما خواهد شد.

اگر در خواب هندوانه ببینید، به این معنا است که سلامتى شما در خطر است. اگر در خواب مشاهده کنید، که هندوانه خورده اید، به این معنا است که مرتکب اشتباهى خواهید شد.

دیدن هندوانه های در حال رشد، نشانه آن است که گرفتاری فعلی نتیجه مساعدی به دنبال خواهد داشت.

تعبیر خواب بوته هندوانه مردیست بسیار با خیر و ثروتمند.

اگر در خواب‌تان «هندوانه» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

با سلام و احترام یکی از دوستان خواب دیده که من هندوانه قرمز در بین همسایگان تقسیم میکردم لطفا تعبیرش را بفرمایید . سپاسگزارم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تعبیر خواب هندوانه خریدن ، معنی دیدن هندوانه خریدن در خواب های ما چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب مرده حلوا بپزد ، معنی دیدن مرده حلوا بپزد در خواب ما چیست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.تعبیر خواب هندوانه

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

اگر در خواب دیدید که هندوانه می خرید نشانه پول و شانس است و اگر در خواب دیدید که هندوانه می فروشید معنی خواب بد شانسی و ضرر است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب گم شدن خواهر ، معنی دیدن گم شدن خواهر در خواب های ما چیست

گر در خواب هندوانه خریدید یا قصد خرید هندوانه داشتید تعبیرش این است که از مسائل جنسی خود ناراحت هستید یا در این باره دچار مشکل شده اید.

برای بهتر ارائه شدن این بحث تعبیر خواب هندوانه را در شرایط مختلف از معبران بزرگ برای شما آورده ایم.

حضرت یوسف ع

اگر در خواب خود هندوانه ببینید معنی خواب شما بیماری است و اگر کسی در خواب هندوانه داشت او بیمار می شود.

منوچهر مطیعی

اگر در خواب خود هندوانه ببینید معنی خواب شما خیلی خوب است به خصوص اگر رسیده و قرمز باشد و شما ان را بخورید و لذت ببرید که اشاره به فراوانی نعمت می کند.

آنلی بیتون

اگر در خواب خود هندوانه ببینید معنی خواب شما این است که بیمار می شوید و در کاها موفق نخواهید شد.

اگر در خواب دیدید که هندوانه می خورید معنی خواب این است که به کاری عجولانه دست می زنید.

اگر در خواب هندوانه های در حال رشد دیدید معنی خواب شما این است که اکنون گرفتاری دارید ولی نتیجه این گرفتاری های برای شما خوب است.

دیدن هندوانه در حالت کلی نشان دهنده بهخطر افتادن سلامتی شما به وسیله بیمار است.

اگر در خواب ببینید که هندوانه خورده اید در زندگی خود مرتکب اشتباهی می شوید.

تعبیر خواب هندوانه
تعبیر خواب هندوانه
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *