تعبیر خواب پول گرفتن

تعبیر خواب پول گرفتن
تعبیر خواب پول گرفتن

 

 

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » تعبیر خواب پول 🌒 تعبیر خواب پول گرفتن هدیه / تعبیر خواب پول امام صادق و ابن سیرین

تعبیر خواب پول, تعبیر خواب پول هدیه گرفتن, تعبیر خواب پول امام صادق, تعبیر خواب پول ابن سرسن, تعبیر خواب مرده پول بدهد, تعبیر خواب پول از حضرت یوسف, تعبیر خواب پول پیدا کردن, تعبیر خواب پول زیاد, تعبیر خواب پول از حضرت یوسف, تعبیر خواب پول گرفتن از مرده, تعبیر خواب پول گرفتن از مرده ابن سیرین, تعبیر خواب پول قرض دادن ابن سیرین, تعبیر خواب پول گرفتن به عنوان هدیه, تعبیر خواب پول گرفتن از پدر مرده, تعبیر خواب پول گرفتن از سید ابن سیرین, تعبیر خواب پول گرفتن از پدر زنده

تعبیر خواب پول, تعبیر خواب پول هدیه گرفتن, تعبیر خواب پول امام صادق, تعبیر خواب پول ابن سرسن, تعبیر خواب مرده پول بدهد, تعبیر خواب پول از حضرت یوسف, تعبیر خواب پول پیدا کردن, تعبیر خواب پول زیاد, تعبیر خواب پول از حضرت یوسف, تعبیر خواب پول گرفتن از مرده, تعبیر خواب پول گرفتن از مرده ابن سیرین, تعبیر خواب پول قرض دادن ابن سیرین, تعبیر خواب پول گرفتن به عنوان هدیه, تعبیر خواب پول گرفتن از پدر مرده, تعبیر خواب پول گرفتن از سید ابن سیرین, تعبیر خواب پول گرفتن از پدر زنده

دیدن یا برنده شدن پول در رؤیا نشانگر موفقیت شماست.

پول بیانگر اعتماد به نفس ، ارزش خود ، موفقیت یا ارزش ها است. شما به خودتان بسیار اعتقاد دارید.از طرف دیگر ، رویای پول به نگرش شما در مورد عشق و مسائل مربوط به قلب اشاره دارد. این یک سمبل مشترک برای رابطه جنسی و قدرت است. به ویژه ، پیدا کردن پول نشانگر تلاش شما برای عشق یا قدرت است.

تعبیر خواب پول گرفتن

تعبیر خواب پول به معنای کسب اعتماد به نفس و موفقیت است و برخی از معبران نیز دیدن پول در خواب را نشانه ایجاد بدبختی و ناراحتی هایی برای خواب بیننده دانسته اند. معبرین اسلامی و غربی تعابیر مختلفی را برای این خواب بیان کرده اند.اگر در خواب پول دیدید تعبیر ش غم است صدقه بدهید ولی اگر درخواب کسی به شما پول داد، تعبیر ش رسیدن خبر تولد پسری به شماست. اگر پول طلا در خواب دیدید تعبیر ش گران شدن اجناس است.

از معبران اسلامی نقل شده چنانچه خواب پول دیدید بهتر است صدقه بدهید.

خواب دیدن از دست دادن پول نشان می دهد که فاقد جاه طلبی ، قدرت و عزت نفس هستید. شما در زندگی بیداری خود ناخوشایند و مشکلاتی را تجربه می کنید. همچنین ممکن است در زندگی بیدار خود احساس ضعف ، آسیب پذیری کنید.

دادن یا خرج کردن در رویای شما مشابه عشق است. شما به دنبال عشق هستید. دیدن دیگران که از آنها پول می گیرند ، نشان می دهد که احساس نادیده گرفتن ، نادیده گرفته شدن یا غفلت می کنید. کسی به اندازه کافی توجه نمی کند و نسبت به شما محبت کافی نشان می دهد. اگر شما در حال بغل کردن یا احتکار پول هستید ، آن را ناامنی یا خودخواهی نشان می دهد.

خواب دیدن اینکه پول ندارید ، نشانگر ترس از دست دادن جایگاه خود است. شما فاقد توانایی های لازم برای رسیدن به هدف مورد نظر خود هستید. اگر در خواب خود وام می گیرید

خواب دیدن پول با خون به این معنی است که شما به بهای معیشت شخص دیگری به دستاوردهای خاصی می رسید. رویای شما همچنین ممکن است نشان دهنده گناه شما در پذیرش چیزی باشد که می دانید اشتباه بوده است.

داشتن پول چه اندک و چه بسیار، نشان ابتلا و گرفتاری است. پول خرد و سکه، غم و غصه کوچک است. اگر در خواب ببینید که مقدار زیادی پول مقابل خود ریخته اید و سرگرم شمارش آن هستید، در آینده گرفتاری هایی برای شما پیش می آید.

چنان چه از کسی پولی گرفتید آن شخص برای شما دردسر درست می کند و اگر خودتان به کسی پول دادید، شما برای او ناراحتی هایی را به وجود می آورید که شاید خودتان هم نمی خواستید.

پول در خواب عبارت است از :
برآورده کردن حاجت و خواسته
حکومت
مال جمع آوری شده
دوست
فرزند
یار و رفیق
رزق و روزی فراخ و گسترده
ایمنی , کنیزک
به دست آوردن جا و مقام
منزلت و احترام
اگر ببینی یک الی چهار دینار گرفته‌ای یا کسی به تو داده است، یـعـنـی عزت و جاه و مقام تو به خاطر زن‌ها افزایش می‌یابد.
تعبیر پنج عدد دینار، نمازهای پنج‌گانه می‌باشد.
اگر ببینی تعداد دینارها عدد زوج می‌باشند، تعبیرش دین پاک و علم با سود و منفعت می‌باشد، ولی اگر تعداد دینارها عدد فرد باشد، تعبیرش بر خلاف حالت قبلی می‌باشد. اگر ببینی دینارها را از دست داده‌ای یا آن‌ها را دزیده‌اند و یا به کسی داده‌ای، یـعـنـی غم و غصه تو از بین می‌رود.
تعبیر دینارهای بسیار، مال و اموالی است که با رنج و سختی و درگیری و دشمنی به دست می‌آوری.

اگر در خواب بیشتر از چهار عدد دینار ببینی، یـعـنـی به اندازه دینارهایی که دیده‌ای مسئلۀ ناخوشایندی برای تو بوجود می‌آید، یا حرف تلخ و سنگینی میشنوی
اگر تعداد دینار معلوم و مشخص باشد چیزی که گفته شد آسانتر و کمتر می‌باشد.

در کل باید گفت که دیدن خواب پول نشانه های خوبی برایمان به ارمغان ندارد. هر زمان که خواب پول دیده اید صدقه بدهید تا بلا از شما دور شود. نقل است که اگه در خواب شخصی پولی به شما داد یعنی پسری متولد می شود که خبرش را به شما می دهند. همچنین دیدن پول طلا در خواب به معنای گران شدن اجناس است.
اگر در خواب پنج عدد دینار ببینی، یـعـنـی کار خوب و پسندیده‌ای انجام می‌دهی
گر ببینی صد یا هزار دینار در اختیار داری (عدد آن حتماً باید زوج باشد)، یـعـنـی به دنبال کسب علم و دانشی می‌روی و سرانجام آن را یاد می‌گیری، ولی اگر ببینی آن‌ها را از دست داده‌ای یا به کسی داده‌ای، به اندازه آن علم خود را از دست می‌دهی

تعبیر خواب پول زیاد: اگر ببینی درهم به دست آورده‌ای، یعنی ممکن است در بیداری نیز درهم به دست بیاوری.
در بسیار از موارد اگر در خواب ببینی که دینار به دست آورده‌ای، یـعـنـی در بیداری نیز همان دینار را به دست می‌آوری.
اگر ببینی یک دینار به دست آورده‌ای یا کسی آن را به تو داده است، یـعـنـی صاحب فرزند می‌شوی،‌‌‌‌‌ یا اینکه به خاطر امانتی که پیش تو می‌سپارند، قباله و نوشته‌ای بین شما تنظیم خواهد شد، ولی اگر ببینی آن را از دست داده‌ای، یـعـنـی از جهت فرزندت دچار مصیبت می‌شوی. ابن سیرین می‌گوید: اگر فقط یک دینار داری (نه بیشتر و نه کمتر)، یـعـنـی خانه‌ای نو و کوچک به دست می‌آوری، مخصوصاً اگر شخص آشنایی آن دینار را به تو داده باشد .
اگر در دست خودت پنج عدد دینار ببینی، یـعـنـی نمازهای پنجگانه را به جا می‌آوری، ولی اگر ببینی تعدادی از آن‌ها را از دست داده‌ای، تعبیرش این است که به اندازه آن‌ها در به جا آوردن نمازهای پنجگانه کوتاهی می‌کنی
اگر ببینی کیسه‌های درهم و دینار به دست آورده‌ای، یـعـنـی مال و نعمت حلال جمع می‌کنی.
اگر ببینی دینارهای زیادی به دست آورده‌ای و آن‌ها را در جای محکم و مطمئنی قرار داده‌ای، یـعـنـی امانت مسلمانان را حفظ می‌کنی، مخصوصاً اینکه نمازها را به جا می‌آوری.
اگر ببینی دینار می‌سازی و ضرب می‌کنی، یـعـنـی مردم را امر به معروف کرده و به انجام خوبی سفارش می‌کنی و ارشاد می‌نمائی و امانت‌دار خواهی بود.

تعبیر دینار خوب و نیک، دینداری و راه راست می‌باشد، مخصوصاًً اگر روی آن شکل صورت وجود نداشته باشد.
اگر شخصی در خواب ببیند دیناری دارد که یک طرف آن شکل صورت بت و در طرف دیگر نام خداوند متعال وجود دارد، تعبیرش این است که اگر آن شخص کافر باشد مسلمان می‌شود، ولی اگر مسلمان باشد و این خواب را ببیند تعبیرش این است که «مرتد» می‌شود .

دیدن پول خرد و سکه در خواب نشانه غم و غصه ای کوچک است که روزانه برای خواب بیننده پیش می آید و چه بسا در هنگام شب خواب بیننده این غم و غصه را فراموش کند و به طور کلی دیدن پول در خواب نشانه ناراحتی هایی است که برای خواب بیننده پیش می آید و زندگی او را زشت می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که از کسی پول می گیرد آن فرد برای شما دردسرهایی را درست می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که به کسی پول می دهد نشانه این است که خواب بیننده برای آن فرد ناراحتی هایی را ایجاد می کند که شاید خودش نیز نخواهد.
پول در خواب خوب نیست همان قدر که به چشم عده ای در بیداری خوب است. در بیداری داشتن پول زیاد هم موجب رفاه است و هم علتی برای نشان دادن تشخص و بزرگی اما در خواب درست عکس این است داشتن پول چه اندک و چه بسیار نشان ابتلا و گرفتاری از نوع کثیف آن است. پول خرد و سکه غم و غصه کوچک است از آن نوع که روزانه برای ما پیش می آید و چه بسا شب هنگام فراموش می کنیم ولی پول به طور کلی نشان دهنده ناراحتی هائی است که پیش می آید و زندگی انسان را زشت و نامطلوب می کند. در مورد مسکوک طلا به حرف (ط) کلمه طلا مراجعه کنید. اینجا فقط سکه های رایج و اسکناس مورد نظر است که مجموعا پول می شناسیم. چنان چه در خواب ببینید که مقدار زیادی پول مقابل خود ریخته اید و سرگرم شمارش آن هستید خواب شما می گوید که در آینده گرفتاری هائی برای شما پیش می آید. چنان چه از کسی پولی گرفتید آن شخص برای شما دردسر درست می کند و اگر خودتان به کسی پول دادید شما برای او ناراحتی هائی را به وجود می آورید که شاید خودتان هم نمی خواستید. روی هم رفته پول و چرک و ابتلا و بد بختی است و اگر در کتاب های تعبیر چیز دیگری جز این نوشته شده باشد به نظر من درست نیست چون آن چه در این کتاب آمده غیر از نقل قول ها همه مبتنی بر تجربه است. چه شخصی و چه تجربیات دیگران که موثق و معتمد هستند و بودند. برای مثال این خواب را نقل می کنم که نمونه خوبی برای اثبات نظر بالا است. دو نفر دوست قدیمی یک ملک مشاع داشتند. این باغ بزرگی بود که از یک ضلع به مزارع شهریار کرج متصل می شد. موردی پیش آمد که یکی از دو رفیق قدیمی و شریک ملکی که خویشاوندی هم داشتند تصمصم گرفت سهم خودش را بفروشد. خریدار حاظر نبود ملک مشاع را بخرد. در مورد تفکیک هم مشکلات ثبتی وجود داشت. قرار شد یکی از دو دوست صمیمی سهم دوست دیگر را بخرد و بعد یک جا به خریدار سوم بفروشد. بر سر همین بین دو دوست و دو شریک و دو خویشاوند اختلاف افتاد و دعوا شد و کارشان به نزاع خانوادگی رسید. شبی یکی از آن ها در خواب دید که دوست و شریکش که حالا با هم قهر بودند و به خانه او آمده و یک صندوق پول آورده که فلانی بیا این پول را بگیر و سهم خودت را به من بده. صبح کسی که خواب دیده بود خواب خود را برای خانم آتیانوس تعریف کرد و تعبیر خواست. او گفت (دوستت به تو تهمت می زند و گرفتاری بزرگی برای تو به وجود می آورد) سه روز بعد اتومبیل مسروقه را در مدخل باغی متعلق به همان مرد بیننده خواب یافتند و او را که صاحب باغ بود به اتهام سرقت اتومبیل و همه چیزهائی که در آن بوده بازداشت کردند. سه چهار ماه طول کشید تا او توانست ثابت کند که دزد اتومبیل نیست و اصلا دزد نمی تواند باشد. در این فاصله مجبور شد سهم باغش را هم به شریکش بفروشد. سال بعد که سرو صدا ها خوابید و موضوع تقریبا فراموش شده بود آشکار شد که شریکش این توطئه را ترتیب داده و به وسیله پسرش اتومبیلی را دزدیده و در مدخل باغ او گذاشته بودند. هدف از نقل این ماجرا این است که بدانیم پول نشان ابتلا و گرفتاری است و تعبیری که خانم آتیانوس یونانی کرد چه قدر درست و دقیق بود.

بیر خواب صندوقی پر از پول نشانه این است که خواب بیننده آینده ای درخشان دارد.
اگر فردی در خواب ببیند که به کسی پول می پردازد نشانه این است که آن فرد دچار بدبختی می شود.
اگر فردی در خواب پول پیدا کند نشانه این است که در مقابل نگرانی اندکی که برای وی پیش می آید شادمانی زیادی نصیب او می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که پول گم کرده است نشانه این است که در محیط خانوادگی اش اوقات ناخوشایندی را تجربه می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که پول هایش را می شمارد نشانه این است که مقداری از پول هایش کم می شود و در پرداخت قسط هایش درمانده می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که از جایی پول دزدیده است نشانه این است که خواب ببینده در وضعیت خطرناکی قرار می گیرد که باید بیشتر مراقب اعمال خودش باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که پول پس انداز می کند نشانه این است که آسایش و ثروت بدست می آورد.
تعبیر خواب پول خوردن نشانه این است که در آینده خواب بیننده فردی پول پرست می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که در جستجوی مقداری پول است نشانه این است که شادمانی و خوشبختی به وی روی خوش نشان می دهد.
اگر فردی در خواب ببیند که مقداری پولی پیدا کرده است و زنی جوان برای آن پول ها ادعای مالکیت می کند نشانه این است که در اثر مداخله یکی از دوستانش در کارهای او زیان و سختی زیادی می بیند.
ارز خارجی و اسکناس دلار در خواب، نشان پنهان کردن چیزی می‌باشد. کار کردن با ارز خارجی نشانه‌ی پیشرفت در کارها است.
اگر در خواب پول پیدا کنید، علامت آن است که در مقابل نگرانی اندک، شادمانی فراوانی خواهید داشت.
اگر در خواب پول خرد پیدا کنید ، نشانه پیشرفتن امیدها و آرزوهای شما به شکل دلخواه است .
پول فراوانی بدست میاورید : ناکامی در عشق.
دیگران پول فراوانی بدست آورده اند : آنها در عشق ناکام هستند.
یک منفعت مالی مهم نصیبتان میشود: یک مصیبت در پیش است .
با حقه و فریب پول بدست میآورید: علامت یک رفاقت بزرگ .
از راههای مشکوک پول در می آورید : از یک بیماری بهبود می یابید.
پول قرض می دهید : فوراً احتیاج به پول پیدا میکنید.
پول قرض میکنید : ناکامی .
نداشتن پول کافی: احساس بی کفایتی و در هم شکستن توان فرد.
پول گرفتن از مرده: معناست که زکات مال خود را در دنیا پرداخت نکرده اید
پول دزدیده شده: احساس گناه از قدرتی که به دست آورده اید؛ احساس می کنید به شما خیانت شده است؛ از دست رفتن قدرت اگر در رویا پول شما را دزدیده بودند؛ احساس اینکه دیگران به شما اعتماد کامل دارند؛ خود را به سادگی در اختیار روابط عاطفی و آمیزش جنسی می گذارید.

پول: دیدن یا برنده شدن پول در خوابتان بیانگر این است که موفقیت و کامیابی در دست شماست. پول بیانگر اعتماد به نفس، ارزش، موفقیت یا ارزشمندی است. شما به خودتان خیلی باور دارید. تعبیر دیگر این است که خواب دیدن در مورد پول به نگرش های شما در مورد عشق و موضوعات قلبی اشاره دارد. نماد رایجی برای قدرت است. بویژه پیدا کردن پول بیانگر درخواست عشق یا قدرت است.
از دست دادن پول: خواب دیدن اینکه پول از دست می دهید بیانگر این است که جاه طلبی، قدرت و عزت نفس ندارید. شما ناشادی و موانعی را در زندگی بیداری تان تجربه می کنید. ممکن است احساس ضعف، آسیب پذیری و از کنترل خارج شدن را در زندگی بیداری تان تجربه کنید.
خرج کردن پول: دادن یا خرج کردن پول در خوابتان مشابه عشق ورزیدن است. شما به دنبال عشق هستید. دیدن دیگران که پول دور می ریزند بیانگر این است که حس می کنید نادیده گرفته شده اید، چشم پوشی می شوید یا از شما غفلت می شود. کسی است که به اندازه کافی توجه به شما نشان نمی دهد و عاطفه خرج شما نمی کند. اگر شما پول را احتکار کنید، بیانگر عدم امنیت یا خودخواهی است.
پول نداشتن: خواب دیدن اینکه شما پولی ندارید بیانگر ترس از دست دادن جایگاهتان در جهان است. شما توانایی مورد نیاز برای دستیابی به هدفی مطلوب را ندارید. اگر شما در خوابتان پول قرض می گیرید، بیانگر این است که منابعتان را خیلی توسعه می دهید(از منابعتان زیادی استفاده می کنید). شما تلاش می کنید در زمان کم خیلی کار انجام دهید.
دزدیدن پول: خواب دیدن اینکه پول می دزدید، هشداری است در این مورد که شما در خطرید. شما نیاز دارید که بیشتر احتیاط کنید. جنبه ی مثبتش این است که خواب بیانگر این است که شما نهایتا پی چیزی می روید که در زندگی می خواهید. تعبیر دیگر این است که دزدیدن پول به این معنی است که عشق ندارید. شما در مورد مساله پذیرفته شدن مستاصل هستید.
پول خورد: خواب دیدن اینکه پول خورد اشتباهی(کمتر یا زیادتر) دریافت می کنید بسته به این است که فریب خورده اید (کم پول گرفته اید) یا خیر. اگر شما کم پول گرفته اید، پس مشابه مسائل عزت نفس و اعتماد به نفس پایین است. شما حس می کنید که ارزشی ندارید. اگر پول خورد بیشتر از چیزی که بقیه پولتان است دریافت کنید، بیانگر تکبر شماست. شما حس می کنید که محق چیزهای خاصی هستید.
پول به همراه خون: خواب دیدن پول با خون روی آن به این معنی است که شما دستاورد های خاصی را به هزینه ی زندگی کس دیگر بدست می آورید(کسی را قربانی می کنید تا به چیزی برسید). خواب شما ممکن است بیانگر گناهتان در این مورد باشد که چیزی را می پذیرید که می دانید اشتباه بود.

تعبیر دیدن پول در خواب نشانه این است که خواب بیننده بخاطر موضوعی مجبور به خرج کردن پول می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که کسی برای او حواله پولی می فرستد نشانه این است که هدیه ای دریافت می کند.
اگر فردی در خواب پول خارجی ببیند نشانه موفقیت وی در کارهای خطرناک است.
اگر فردی در خواب ببیند که پول پیدا کرده است نشانه این است که خواب بیننده در مقابل مشکلات مقاومت می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که پولی گم کرده است نشانه این است که بدشانسی در انجام یکی از کارهایش ایجاد می شود.
دیدن اسکناس‌های زیاد در خواب، نشان دهنده‌ی به خطر افتادن موقعیت مالی شما است. اگر در خواب خود را مشغول شمردن اسکناس دیدید، نشانه‌ی آن است که چیزی موقعیت شما را تهدید می‌کند.
دیدن پول در خواب، بیانگر آن است که به خاطر موضوعی مجبور به پول خرج کردن می‌شوید. دیدن پول خارجی و اسکناس دلار در خواب، نشانه‌ی موفقیت در کارهای خطرناک است و پیدا کردن پول در خواب، نشان‌دهنده‌ی آن است که در مقابل مشکلات مقاومت می‌کنید.

اگر فردی در خواب ببیند که به او پول می بخشند در بیداری پولی به دست وی می آید.
اگر فردی در خواب ببیند که فردی به وی پول می بخشد نشانه این است که برای او ناراحتی هایی ایجاد می شود که این ناراحتی ها یک روز طول می کشند.

اول: آنچه برایش ارزش قائلیم؛ قدر و ارزش نزد دیگران؛ توان بالقوه فرد، انریی، یا منابع شخصی؛ توان تغییر امور یا انجام امور؛ داشتن قدرت، حتی قدرتی که موجب سلطه بر شخص دیگری می‌شود؛ بهایی که برای کردار یا آرزوهایمان میپردازیم –”دیشب به شوهرم حقایقی را در مورد خانه گفتم، اما مطمئنم وادارم می کند تاوانش را بدهم” فرصت، زیرا پول توان خرید زمان برای کند و کاو و امتحان چیزهای نو را به ما می دهد.
پیدا کردن پول: به دست آوردن قدرت؛ رهایی از استرس و احساسات منفی، زیرا که با پیدا کردن پول هیجان زده و شادمان می شویم.
گم کردن پول: از دست دادن قدرت یا فرصت.
نداشتن پول کافی: احساس بی کفایتی و در هم شکستن توان فرد.
پول دزدیده شده: احساس گناه از قدرتی که به دست آورده اید؛ احساس می کنید به شما خیانت شده است؛ از دست رفتن قدرت اگر در رویا پول شما را دزدیده بودند؛ احساس اینکه دیگران به شما اعتماد کامل دارند؛ خود را به سادگی در اختیار روابط عاطفی و آمیزش جنسی می گذارید.

فال pmc هفتگی جدید 🔥 فال pmc روزانه 🔥 انواع فال و طالع بینی وبسایت ویکی ویو

فال روزانه / فال روزانه میلادی ویکی ویو / طالع بینی روزانه

بهترین دوربین برای عکاسی خیابانی / تجهیزات عکاسی

اگزما: علائم، عوارض، واگیر، درمان با هویج، وازلین و پماد / اگزما دست

قانون موفقیت چهارده / موفقیت در کارو زندگی / روز شمار موفقیت

جاهای دیدنی پورتو؛ جاذبه هایی کمتر شناخته شده که باید دید.

روغن شترمرغ : خواص, مضرات و طبع روغن شترمرغ / روغن شترمرغ و موخوره

تعبیر خواب برج 🌒تعبیر خواب افتادن از روی برج/تعبیر خواب فروریختن برج

زرشک پلو با مرغ 🥘 طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوش طعم و مجلسی

برندها و مراکز خرید لندن در یک نگاه

آموزش جاسوئیچی / آموزش جاسوئیچی با مهره چوبی / جاسویچی

تعبیر خواب اردوگاه 🌒تعبیر خواب پادگان نظامی/تعبیر خواب اردوگاه از دیدگاه آنلی بیتون

جوجه کباب رستورانی 🥘 طرز تهیه جوجه کباب + آماده کردن سس جوجه کباب

تعبیر خواب بازو 🌒تعبیر خواب بازوی ورم کرده/تعبیر خواب بازو به روایت از حضرت صادق

گلدوزی با دست / طرح ساده برای گلدوزی با دست / طرح گلدوزی با دست

الناز کیانی 🎬 بیوگرافی الناز کیانی مجری

تعبیر خواب پول گرفتن

لباس عروس ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ / جامع ترین راهنمای خرید لباس عروس

نوار option در فتوشاپ / پنل option در فتوشاپ / آموزش پنل option / قسمت سوم

ریزش مو: علت و جلوگیری / درمان ریزش مو شدید در طب سنتی / قرص

پیمان معادی 🎬 بیوگرافی پیمان معادی / بیوگرافی کامل پیمان معادی به همراه عکس

از تمرین در پیست خاکی تا شکست طلسم ۴۵ ساله با رکورددار پرش طول زنان

سلیمانی: داور ۲ پنالتی استقلال را نگرفت/ پرسپولیس از این داوری تحت تأثیر قرار می‌گیرد

۱۸ کشته و زخمی در واژگونی ون مسافربری در پاکستان

نمودار معاملات مسکن در آینده چگونه خواهد بود؟

الزامات پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگر / برپایی ۸ دوره آموزشی در هفته گردشگری

«خرامان» بهترین فیلم جشنواره ترکیه‌ای شد

جزئیات برگزاری بیست وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

آخرین آمارهای جهانی کرونا / بیش از ۳۳ میلیون مبتلا و ۹۹۸ هزار فوتی

روغن گردو : خواص, مضرات و طبع روغن گردو / روغن گردو برای دور چشم و ابرو

قیمه نذری 🥘 طرز تهیه قیمه نذری خوش عطر و طعم / ادویه قیمه نذری

مجله دلگرم: تعبیر خواب پول ( تعبیر خواب شمردن پول ، تعبیر خواب گم کردن پول ، تعبیر خواب پیدا کردن ، تعبیر خواب پول پاره ، تعبیر خواب اسکناس ، تعبیر خواب پول گرفتن از کسی و …. ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات ، برداشت ها و پیام های مختلف این خواب می پردازیم

1- تعبیر خواب پول سطح بالای اعتماد به نفس و ارزش شما را نشان میدهد و در واقع به توانایی های شما اشاره دارد.2- خواب پول همچنین نشانه امنیت و آرامش است. آنچنان که بی پول بودن در خواب اعتماد به نفس پایین و حس نا امنی و احساس بی ارزش بودن را نشان میدهد

منوچهر مطیعی تهرانی میگوید :3- اگر در خواب ببینید که مقدار زیادی پول مقابل خود ریخته اید و سرگرم شمارش آن هستید تعبیر خوابِ شما می گوید که در آینده گرفتاری هائی برای شما پیش می آید .

تعبیر خواب پول گرفتن

لیلا برایت میگوید : 4- تعبیر دیدن پول در خواب ، آن است که به خاطر موضوعی مجبور به پول خرج کردن می‌شوید .

آنلی بیتون می‌گوید : 5ـ اگر خواب ببینید پول می خورید ، تعبیر ، آن است که در آینده فرد پول پرستی خواهید شد .

7- تعبیر خواب گم کردن پول نشانه مشکلات مالی در آینده است. احتمالا علاوه بر مشکلات مالی دچار بحران های عاطفی و از هم گسیختگی در خانواده نیز شده اید و یا ممکن است در محل کارتان و یا با همکارانتان نیز دچار مشکلاتی شوید.

لیلا برایت میگوید : 8- تعبیر گم کردن پول در خواب ، نشانه‌ی بدشانسی در انجام یکی از کارهایتان است .

آنلی بیتون می‌گوید : 9ـ اگر در خواب پول گم کنید ، نشانه آن است که در محیط خانوادگی اوقات ناخوشایندی تجربه خواهید کرد . 10- اگر در خواب پول خود را بشمارید و ببینید مقداری از آن کم است ، علامت آن است که در پرداخت قسطهای خود درمانده خواهید شد .

11- تعبیر خواب پیدا کردن پول بسیار خواب است این خواب پیش بینی میکند که در آینده ای نزدیک اتفاق بسیار خوبی برایتان می افتد.12- اگر در خواب دیدید که از بین وسایل یا لباس های قدیمی پول پیدا کردید تعبیرش خوب است.13 خواب پیدا کردن پول همچنین نشانه پایین بودن درآمد شما و نارضایتی تان نسبت به زندگی و گاهی بیانگر شکست های تجاری به دلیل مدیریت بد است. با دیدن این خواب بهتر است به خود تلنگری بزنید و یا منطق و بینش بیشتری کار کنید.

آنلی بیتون می‌گوید : 14ـ اگر خواب ببینید به جستجوی مقداری پول هستید ، علامت آن است که شادمانی و خوشبختی روی خوش به شما نشان خواهد داد 15ـ اگر خواب ببینید مقداری پول پیدا کرده اید و زنی جوان ادعای مالکیت آن را می کند ، تعبیر ، آن است که در اثر مداخله یکی از دوستان در کارهای شما ، زیان سختی خواهید دید .

آنلی بیتون می‌گوید : 16- – تعبیر خواب پیدا کردن پول ، علامت آن است که در مقابل نگرانی اندک ، شادمانی فراوانی خواهید داشت .

17- تعبیر خواب پول گرفتن از کسی این است که توانایی شما برای رسیدن به موفقیت بسیار زیاد است. دیدن این خواب بیانگر بالا بودن شانس شما نیز می باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی میگوید :18- – تعبیر خوابِ اینکه از کسی پولی گرفتید آن شخص برای شما دردسر درست می کند

19- تعبیر برنده شدن پول درقرعه کشی یا بانک نشانه شاد بودن و خوش شانسی شماست و بیانگر این است که به زودی از جایی که حتی فکرش را نمی کنید به ثروت خوبی خواهید رسید.

20- تعبیر خواب پول دادن به کیسی این است که شما انسان دوست هستید و دوست دارید به دیگران کمک کنید و از آن ها حمایت و پشتیبانی نمایید و البته دیدن این خواب نشانه قدرت و عظمت شماست.

21- تعبیر خواب پول دزیدن افکار منفی در ذهنتان است که باعث شده ایمان و عقیده شما نسبت به کاری که انجام می دهید کم شود و در عوض ترس و اضطراب را در دل خود جای داده اید.

آنلی بیتون می‌گوید : 22ـ تعبیر خواب دزدیدن پول ، آن است که در آستانه وضعیت خطرناکی قرار گرقته اید . باید بیشتر مراقب اعمال خود باشید .

23- خواب شمردن پول سمبل قدرت و نفوذ شماست. هر چه این پول بیشتر باشد ، تعبیرش آنست که قدرت و ارزش شما نیز در میان مردم نیز بیشتر خواهد شد.

24- تعبیر خواب اسکناس ( پول کاغذی ) اینست که صورت حساب ها و بدی های خود را به زودی پرداخت خواهید کرد.

25- تعبیر پول سکه ای درخواب نشانه بسیار خوبی است. این خواب نماد ثروت و فراوانی و زندگی لوکس است.

26- تعبیر خواب پول پاره، خوب نیست و به باورهای غلط و ناامیدی شما اشاره دارد. احتمالا به زودی خواهید فهمید که کسانی که مدت ها به آن ها اعتماد داشته اید به شما خیانت خواهند کرد.27- تعبیر خواب پاره شدن پول نشانه بدی است. این خواب نشانه ورشکستگی و بی پولی است.

28- تعبیر خواب پس انداز کردن پول بسیار خوب است و پول فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

آنلی بیتون می‌گوید : 29- اگر خواب ببینید پول پس انداز می کنید ، علامت آن است که به ثروت و آسایش دست خواهید یافت .

30- اگر در خواب برای مصارف مورد نیازتان پول خرج کردید تعبیرش خوب نیست و ممکن است به خاطر اشتباهی گرفتار شوید. این خواب نشانه بی دقتی شما نسبت به مسائل مالی و پول است.

31- تعبیر قرض گرفتن پول از کسی در خواب این است که مردم از شما انتظارات زیادی دارند و شما مجبورید به خاطر دوستان و یا خانواده پول زیادی خرج کنید. این انتظارات ممکن است اعتماد به نفستان را تضعیف کرده و شما را نزد دیگران بی اعتبار کند.

لیلا برایت میگوید : 32- اگر خواب ببینید کسی برای شما حواله‌ای پولی فرستاده ، یعنی هدیه‌ای دریافت خواهید کرد .

33- اگر خواب دیدید که به کسی پول هدیه دادید تعبیرش خوب است. این خواب نشانه آرامش در زندگی است. شاید به زودی به سفری عجیب و غریب بروید. سفری که قبلا پول آن را نداشته اید.

منوچهر مطیعی تهرانی میگوید :34- تعبیر خوابِ اینکه خودتان به کسی پول دادید شما برای او ناراحتی هائی را به وجود می آورید که شاید خودتان هم نمی خواستید .

آنلی بیتون می‌گوید : 35- اگر خواب ببینید به کسی پول می پردازید ، تعبیر ، آن است که دچار بدبختی خواهید شد .

36-تعبیر پول خارجی علامت خوبی است. ممکن است به زود کسب و کارتان را رونق دهید و قراردادهای کاری موفقی امضا کنید.

لیلا برایت میگوید : 37- تعبیر دیدن پول خارجی در خواب ، نشانه‌ی موفقیت در کارهای خطرناک است و پیدا کردن پول در خواب ، نشان‌دهنده‌ی آن است که در مقابل مشکلات مقاومت می‌کنید .

38- اگر در خواب قصد داشتید که پولتان را سرمایه گذاری کنید نشانه خوبی است. تعبیر این خواب میگوید شاید یکی از اعضای خانواده تان به زودی ازدواج کند و یا ممکن است صاحب فرزند شوید.

39- اگر درخواب صندوق دار بودید و پول های زیادی به شما سپرده شد تعبیرش بسیار خوب است. این خواب نشانه خوش شانسی و موفقیت است. همچنین تعبیرش این است که اهداف خود بسیار نزدیک هستید.

40- اگر خواب دیدید که اشخاص بد و دزدان، پول زیادی داشتند نشانه این است که مشکلات بزرگی در زندگی شماست و شما را بسیار ترسانده است. این خواب نشانه عدم توانایی در کنتل افکار پلید و عادت های بد در زندگی است.

41- تعبیر خواب سوختن پول اصلا خوب نیست . اگر خواب دیدید که پول ها آتش گرفتند و تبدیل به خاکستر شدند ، نشانه بدی است و به معنی ضرر و زیان مالی فراوان است. احتمالا به زودی ورشکسته خواهید شد.

42- تعبیر نزول کردن پول یا پولشویی در خواب نشانه بسیار بدی است. شما نا امید هستید و به خاطر مشکلی پریشان و بیقرار شده اید.

ترجمه : معصومه راهی

تعبیر خواب پول گرفتن

تعبیرهای مرتبط

تعبیر خواب کیف پول

تعبیر خواب طلا : 37 تعبیر برای دیدن طلا در خواب | دلگرم

 

خواب پول از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب پول چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

تعبیر درهم نسبت به خلق و خوی مردم متفاوت می‌باشد. تعبیر درهم ممکن است، به دست آوردن درهم باشد.

تعبیر خواب پول کم: هر کس در خواب درهم کم و اندک ببیند، یعنی حرف خوب و خوش می شنود یا اینکه از توحید و خداشناسی صحبت می‌کند، مخصوصاً اگر درهم سفید باشد.

اگر ببینی یک درهم یا یک دینار یا… داری، تعبیرش خوبی و نیکی است، زیرا اصل اعداد از یک می‌باشد، همانطور که در قرآن کریم آمده: مَن جَاء بِالْحَسَنَهِ فَلَهُ عَشْرُ اَمْثَالِهَا… _ هر کس (یک) نیکی‌ای بیارد ده برابر آن دارد… (انعام-160)

تعابیر درهم عبارتند از: 1- حرف‌های درست 2- برآورده کردن حاجت و خواسته 3- حکومت 4- مال جمع آوری شده 5- دوست 6- فرزند 7- یار و رفیق 8- رزق و روزی فراخ و گسترده 9- ایمنی 10- «کنیزک» 11- به دست آوردن جا و مقام 12- منزلت و احترام، مخصوصاًً اگر عفیف و پاکدامن باشی.

تعبیر خواب پول گرفتن

تعبیر خواب به دست آوردن پول: اگر ببینی درهم به دست آورده‌ای، یـعـنـی ممکن است در بیداری نیز درهم به دست بی‌آوری، ابن سیرین می‌گوید: تعبیر درهم ممکن است، به دست آوردن درهم باشد.

اگر ببینی یک درهم نقره داری، یعنی صاحب فرزندی زیبا می‌شوی.

اگر ببینی در دست خودت درهم داری، یعنی سخن خوب و نیکو می شنوی.

تعبیر خواب پول زیاد: اگر ببینی درهم به دست آورده‌ای، یعنی ممکن است در بیداری نیز درهم به دست بیاوری.

تعبیر خواب پول خرد: تعبیر خواب پول خرد و سکه غم و غصه کوچک است.

تعبیر خواب پول به طور کلی ناراحتی است.

تعبیر خواب پول جلو خود ریختن و شماردن این است که در آینده برای شما گرفتاری پیش می آید.

تعبیر خواب پول گرفتن: تعبیر خواب پول گرفتن از کسی،ایجاد دردسر توسط همان شخص است.

تعبیر خواب پول دادن به کسی: ایجاد ناراحتی برای اوست.

تعبیر خواب پول این است که مجبور به پول خرج کردن می شوید.

تعبیر خواب پول خارجی: موفقیت در کارهای ریسکی است.

تعبیر خواب پیدا کردن پول: مقاومت در مقابل مشکلات است.

تعبیر خواب گم کردن پول: بدشانسی در انجام کارهاست.

تعبیر خواب پول پیدا کردن این است که در مقابل نگرانی کم، شادی فراوان خواهید داشت.

تعبیر خواب پول دادن به کسی بدبختی است.

تعبیر خواب پول گم کردن: اوضاع بد خانوادگی است.

تعبیر خواب پول شمردن: پول شمردن و کم بودن پولتان این است که قسط هایتان عقب می افتد.

تعبیر خواب پول دزدیدن: این است که در شرایط بدی قرار می گیرید.

تعبیر خواب پس انداز کردن پول: از دست دادن ثروت و آرامش است.

تعبیر خواب پول خوردن، پول پرست بودن است.

تعبیر خواب جستجوی پول شادمانی است.

تعبیر خواب پول پیدا کردن و زن جوانی که خود را مالک آن می نامد زیان مالی است.

اگر در خواب پول دیدید تعبیرش غم است صدقه بدهید ولی اگر درخواب کسی به شما پول داد، تعبیرش رسیدن خبر تولد پسری به شماست.

تعبیر خواب سکه طلا: در خواب دیدید تعبیرش گران شدن اجناس است.

تعبیر خواب دریافت پول: به شما پول می‌بخشند یعنی پول به دست تان می‌آید.

تعبیر خواب پول بخشیدن: ناراحتی ولی فقط یک روز

تعبیر خواب پول گرفتن از مرده: اگر کسی در خواب ببیند که از مرده ای طلب پول می‌کند و یا از او دسته ای اسکناس نقد تحویل می‌گیرد تعبیر آن این است که زکات مال خود را در این دنیا پرداخت نکرده است.

آشپزی
بیوگرافی
تعبیر خواب
داغ ترین ها
دانلود آهنگ
دکوراسیون

سبک زندگی
سرگرمی
سلامت
شعرهای زیبا
عکس

کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!

استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.

تماس با ما

تعبیر خواب پول گرفتن به عنوان هدیه ، از مرده ابن سیرین و حضرت یوسف و سید ابن سیرین همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب زلزله از نظر روانشناسی ، و سالم ماندن خانه و لرزیدن و پیش بینی زلزله

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب پول گرفتن

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

پول در خواب غم و غصه است.

اگر کسی به شما پول هدیه دهد معنی خواب این است که باعث ناراحتی و غم شما می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب شانه زدن مو امام صادق ، موی سر مرده و دیگران و موی بلند و شینیون مو

اگر شما در خواب به کسی پول بدهید معنی خواب این است که شما باعث غمگینی او می شوید.

حضرت یوسف ع

دیدن پول در خواب خوب نیست.

اگر در خواب ببینی که از کسی پول میگیری به تو غم و ناراحتی می رسد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب پاستیل ، معنی دیدن و خریدن و خوردن پاستیل در خواب چیست

اگر در خواب ببینی که به کسی پول می دهی غم و غصه از زندگی تو بیرون می رود.

امام جعفر صادق ع

معنی اول دیدن پول در خواب برآورده کردن حاجت و خواسته است.

معنی دوم دیدن پول در خواب حکومت است.

معنی سوم دیدن پول در خواب مال جمع آوری شده است.

معنی چهارم دیدن پول در خواب دوست است.

معنی پنجم دیدن پول در خواب فرزند است.

معنی ششم دیدن پول در خواب یار و رفیق است.

معنی هفتم دیدن پول در خواب رزق و روزی زیاد است.

معنی هشتم دیدن پول در خواب سلامتی و ایمنی و کنیز جوان است.

معنی نهم دیدن پول در خواب به مقام بالا رسیدن است.

معنی دهم دیدن پول در خواب منزلت و احترام پیدا کردن است.

اگر در خواب ببینی ۴ اسکناس داری معنی خواب این است که جاه و مقام خود را از زنان به دست آورده ای.

اگر در خواب پنج اسکناس ببینی معنی خواب نمازهای یومیه است.

اگر تعداد اسکناس ها زوج باشد دین و علم پاک و روزی خحلال است و اگر فرد باشد برعکس است.

اگر در خواب ببینی پولهایت را زا دست داده ای و یا از تو گرفته و یا دزدیده اند معنی خواب این است که غم و غصه ات تمام می شود.

اگر در خواب پول های زیاید ببینی معنی خواب این است که مال و اموالی را با سختی و زحمت کشیدن و درگیری و دشمنی به دست خواهی آورد.

ابن سیرین

دیدن پول در خواب به طور کلی و عام خوب نیست و سعی کنید با دادن صدقه دفع بلا کنید.

اگر کسی در خواب به شما پول دهد معنی خواب این است که پسری متولد می شود که خبر تولدش را به شما می دهند.

اگر در خواب پول طلا ببینید معنی خواب شما این است که اجناس گران می شوند.

اگر در خواب ۵ عدد اسکناس ببینی معنی خواب این است که کار خوب و پسندیده ای انجام می دهید.

اگر در خواب ببینی که تعداد زیادی پول داری که مقدار انها زوج است یعنی به دنبال علم می روی و به آن هم می رسی ولی اگر دید که آنها را از دست می دهی معنی خواب این است که علم خود را از دست می دهی.

اسماعیل بن اشعث

دیدن پول در خواب خوب است و به دین داری و راه درست تفسیر می شود به شرط انکه روی پول ها عکس صورت نباشد.

اگر در خواب پولی را ببینی که در یک طرف ان نقش صورت و در طرف دیگر نام خدا نوشته شده باشد معنی خواب این است که اگر مسلمان است کافر می شود و اگر کافر است مسلمان می شود.

به طور کلی خواب برادر مرگ است و شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند، خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند برای انسان ها است.

زمانی که به خواب می رویم روح از بدن جدا می شود و به آسمان می رود و در حال گشت و گذار است، به همین دلیل است که افراد رویاهایی می بینند که ممکن است چندی بعد به واقعیت تبدیل شود.

در قرآن کریم به خواب نیز اشاره شده است در آیات با نام ‌های حلم، احلام، منام و رویا آمده است تعبیر خواب کار هر کسی نیست خداوند به هر کس که  بخواهد این علم را اعطا می کند.

حضرت یوسف علیه السلام از افرادی است که خداوند به آن نظر کرده است و علم تعبیر خواب را به او نشان داده است.

علم تعبیر خواب را نمی‌ توان به صورت آموزشی فرا گرفت در قرآن کریم به خواب های خوب به نام مبشرات یاد شده است،  حضرت یوسف علیه السلام با تعبیر خواب دو جوان زندانی و همین طور پادشاه مصر توانست جایگاه والایی را به دست آورد.

تعبیر خواب پول گرفتن

ما در این مقاله می خواهیم  ” تعبیر خواب پول گرفتن از مرده حضرت یوسف علیه السلام  ” را بررسی کنیم لطفاً تا پایان با ما همراه باشید، امید است  تعبیر خواب  مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرد.

از نظر حضرت یوسف علیه السلام دیدن پول در خواب خوب نیست.

 اگر کسی خواب ببیند که از مرده پول می گیرد به معنای آن است که غم و ناراحتی بسیار زیادی به او می رسد.

اگر کسی خواب ببیند به کسی پول می دهد تعبیر آن خوب است و به معنی بیرون کردن غم و غصه از زندگی افراد است.

تعبیر خواب از نظر دیگر معبران نیز تقریباً با حضرت یوسف مشابه است. از نظر امام صادق علیه السلام دیدن پول در خواب برآورده کردن حاجت ها است و یا ممکن است دلیلی بر حکومت، جمع‌آوری، مال، دوست و یا فرزند باشد.

ما در این مقاله سعی کردیم ” تعبیر خواب پول گرفتن از مرده حضرت یوسف علیه السلام”  و دیگر  معبران را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر شما هم چنین خوابی دیده اید و نتوانستید  تعبیر خواب خود را از مطلب بالا برداشت کنید، می توانید در قسمت نظرات و کامنت ها خواب خودتان را برای ما و سایر کاربران تعریف کنید تا افراد متخصص در این زمینه به شما در تعبیر خواب تان کمک کنند. از شما سپاسگزاریم که تا پایان با ما همراه بودید.

اشتراک گذاری 

از “نکاتی کلیدی برای پخت برنج بهتر” می ‌توانیم به جلوگیری از وا رفتن برنج اشاره کنیم. وقتی افراد برنج می پزند به هر دلیلی ممکن است آن را فراموش کرده و به دنبال کار دیگر باشند. نتیجه این کار جوشیدن زیادی برنج است که آن را نرم و وارفته …

با سلام من دنبال یه پرونده ای هستم که این پول برای مرحوم‌پدرم بود حالا تو خواب دیدم پدرم چند عدد تراول بهم داد که با خوشحالی اون‌پولها رو بهم داد و حس حمایتگری داشتم تو خواب خودش هم خوشحال بود تعبیرش چیه من به پولم میرسم ..ممنونم

با سلام من خواب دیدم با زن همسایمون که دوسالی هست فوت شدن از ماشین پیاده شدیم و اون به من مقداری پول داد من کلی تعارف کردم و نمیخواستم ازش بگیرم ولی اون ول کن نبود و بالاخره من پول رو ازشون گرفتم

با سلام و خسته نباشید
من خواب دیدم برادرم که فوت شده برای من دلسوزی میکرد و مقداری پول در حدود ۲۰، ۳۰ هزار تومان میخواست به من بدهد تا مثلا مشکلاتم را با آن حل کنم. من از این رفتار برادرم شرم کردم و گفتم شما خودت احنیاج داری نمیگیرم و با همدیگر شروع به گریه کردیم.

سلام .مادرم خواب دیده برادرش که مر ده بهش خونه رو ستایشو که ایام جوانی فروخته رو به مادرم هدیه داده . مادرم از ش پرسیده داداش مگه این خونه رو نفروختی داییم بهش میگه چرا ولی پس گرفتم برای تو باشه ممنون می شم خواب مادرم رو تعبیر کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

داشتن پول چه اندک و چه بسیار، نشان ابتلا و گرفتاری است. پول خرد و سکه، غم و غصه کوچک است. اگر در خواب ببینید که مقدار زیادی پول مقابل خود ریخته اید و سرگرم شمارش آن هستید، در آینده گرفتاری هایی برای شما پیش می آید.

چنان چه از کسی پولی گرفتید آن شخص برای شما دردسر درست می کند و اگر خودتان به کسی پول دادید، شما برای او ناراحتی هایی را به وجود می آورید که شاید خودتان هم نمی خواستید. اگر خواب پول دیدید بهتر است صدقه بدهید.

از دیدگاه لیلا برایت دیدن اسکناس دلار و پول خارجی نشانه موفقیت در کارهای خطرناک است هر چند که اسکناس زیاد به خطر افتادن موقعیت مالی را نشان می‌دهد.

تعبیر خواب پول گرفتن

تعبیر خواب اسکناس
لیلا برایت می‌گوید: دیدن اسکناس‌های زیاد در خواب، نشان دهنده‌ی به خطر افتادن موقعیت مالی شما است. اگر در خواب خود را مشغول شمردن اسکناس دیدید، نشانه‌ی آن است که چیزی موقعیت شما را تهدید می‌کند.

آنلی بیتون می‌گوید: ارز خارجی و اسکناس دلار در خواب، نشان پنهان کردن چیزی می‌باشد. کار کردن با ارز خارجی نشانه‌ی پیشرفت در کارها است.

تعبیر خواب پول خارجی
لیلا برایت می‌گوید: دیدن پول در خواب، بیانگر آن است که به خاطر موضوعی مجبور به پول خرج کردن می‌شوید. دیدن پول خارجی و اسکناس دلار در خواب، نشانه‌ی موفقیت در کارهای خطرناک است و پیدا کردن پول در خواب، نشان‌دهنده‌ی آن است که در مقابل مشکلات مقاومت می‌کنید.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

ali rezaee : سلام خانم هراتی عزیز وقت بخیر

ببخشید که طولانی شد ممنون میشم تعبیر کنید و خوابم نمایش ندین لطفا

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و پدرتان به ثروت زیادی خواهید رسید و موفقیت های زیادی کسب خواهید کرد. احساس مثبت به زندگی تان راه می یابد و بخت با شما یاری خواهد کرد. تمام موانع برای رسیدن شما به موفقت از بین می رود و بسیار متمول و ثروتمند خواهید شد. تشکر از همراهیتون.

محسن : سلام و وخسته نباشید
خواب دیدم با پدر و خواهرام شمال هستیم
توی ویلا که از ویلای که پدرم داره بزرگتر و کنار جاده هست وخیلی سرسبزتر. من پدرم
و خواهر کوچکترم می خواهیم بریم بیرون خونه که پدرم میگه که می خواهد ۵ میلیون تومن بده به خواهر کوچکترم که خرج بچه اش بکنه (خواهر کوچکم بچه نداره و مجرد هم هست ) من مخالفت می کنم و میگم این پول بده به خواهر بزرگترم که خونه تهیه کنه . خواهرم با بچه اش تو ویلا بود.
ممنون.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و خانواده تان به اوج موفقیت در کارهایتان خواهید رسید و ایده های تازه ای به ذهنتان می رسد. پدر شما می خواهد به خواهرتان کمک کند که اهدافش را عملی کند و مسیر زندگی اش را عوض کند ولی شما معتقدید که پدرتان باید حامی خواهر بزرگترتان باشد و ایده ی او را به هدف خواهر کوچکترتان ترجیح می دهید. تشکر از همراهیتون.

Razieh : سلام.خانم هراتی عزیز.(متن مخفی بماند)ممنون

فریبا هراتی : سلام. تخفیف به فرصت های جدید اشاره می کند و اینکه او خواسته که پول تخفیف ها را پس بدهید به عدم علاقه ی او به شما اشاره دارد. او نمی خواهد که شما برای ارتباط خودتان با او اعتبار قائل باشید. تشکر از همراهیتون.

Amir : سلام.خسته نباشید…من خواب دیدم که ؛ میخوام با دوستم از یه مکانی ماشین بگیریم و بریم خونمون…بعد سوار یه ماشین شدیم و حرکت کردیم/دوستم سوالی از کرایه ی ماشین نکرد و همینجوری به من گفت بیا سوار بشیم…تازه وسط راه هم به راننده گفت وایسا و رفت پیتزا هم گرفت که بخوره(اما من نخوردم).من با خودم میگفتم خب ما این ماشین رو دربست گرفتیم و داریم اینجوری رفتار میکنیم ممکنه کرایمون خیلی گرون بشه…بعد که نزدیک خونمون شدیم یه جوری شد که من باید کرایه رو حساب میکردم(فکر کنم دوستم گفت تو حساب کن تازه پول پیتزا ها هم حساب نکرده بود و انگار پای من بود) بعد من دست کردم توی جیبم دیدم کارتم نیست و دستپاچه شدم بزور کارت بابامو پیدا کردم بعد راننده گفت میشه ۷۰ یا ۱۰۰ تومن که خیلی بیشتر از عرف بود و من هم عصبانی شدم و هم این پول رو مطمئن نبودم که دارم توی کارتم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما می خواهید هدفی را عملی کنید و به دنبال این هستید که از طریقی ایده هایتان را عملی کنید. دوست شما بی فکر و بی برنامه است و فقط به دنبال خوشی است و از بودن با او شما به هیچ جایی نمی رسید. او به اعتبار شما می خواهد دست به کار شود و با شما همکاری کند تا به سود برسد. اما رفتار غیر معقول او باعث می شود که شما احساس کنید که اعتبارتان پایین آمده و باید از دیگران برای رسیدن به اهدافتان مایه بگذارید کما اینکه نه تنها سود نمی کنید به زیان هم می رسید. شما آنقدر اعتبار و توانایی ندارید که فقط از زندگی لذت ببرید بدون اینکه برنامه ی درست و حسابی برای رسیدن به اهدافتان داشته باشید. تشکر از همراهیتون

Sdomd : سلام و خسته نباشید
مامانم خواب دیده دایی خودش یه جایی دراز کشیده من میرم بهش میگم دایی ۱۰ هزار تومن بهم پول بده!!! اونم بهم پول میده و میخواسته به خواهرم هم بده… میخواستم بدونم پول گرفتن تو خواب چه مفهومی داره؟ ضمنن دایی مامانم سید هستن.
ممنون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما به حاجتتان خواهید رسید و دستاوردها و موفقیت های زیادی در زندگی تان کسب خواهید کرد. پولها اگر خورد و سکه و بی ارزش باشند ناراحتی و اگر اسکناس باشند منوط به مبلغ آن تعبیر می شود که در اینجا به موفقیت شما اشاره می کند. تشکر از همراهیتون.

leilim : سلام خدمت شما دوست عزیز
مادرم خوابی دیدند؛
دیشب خواب دیدم تو یک خونه خیلی بزرگ هستم یک دفعه بابات را دیدم صداش کردم گفتم پول بده برای مریم میخواد بره مسافرت رفت ۲ دسته پول اورد یکیش تراول یکی دیگش خرد بود نمیدونم‌ ۵ هزاری بود یا ۱۰ هزاری
۲ تا دسته پول داد به من یکدفعه دیدم یک کت و شلوار خیلی شیک پوشیده و من همین جور نگاش میکنم و تعجب کردم که چرا کت و شلوار پوشیده…
پیشاپیش ممنون از تعبیرتون

فریبا هراتی : سلام. افکار و ایده های تازه ای به ذهن شما می رسد و شما می خواهید که زندگی تان را متحول کنید. شما می خواهید که همسرتان برای دخترتان اعتبار زیادی قائل باشد تا دختر شما بتواند زندگی اش را متحول کند. همسر شما هم زا محاسن و خوبیها و هم از معایب و بدیهای تصمیمات شما در مورد مریم با شما صحبت خواهد کرد و به شما می گوید این خوب و این بدش و انتخاب با شماست. شما از اینکه همسرتان اینقدر شخصیتی حمایتگرایانه نسبت به شما و دخترش دارد و به شما آزادی و اختیار عمل می دهد، شگفت زده می شوید. تشکر از همراهیتون

laleh : سلام. وقت بخير
خواب ديدم با رييسم (آقا هستن) قدم ميزديم. به يه غرفه فروش يه وسيله يا خوراكي رسيديم ( دقيقا يادم نيست)؛ ايشان خريد كردند.
خواستن پول بدن ٤ هزارتومان. كيفشان را باز كردند و پر از اسكناس بود. من همان موقع كيف پولم را باز كردم، كيف من هم پر از پول بود، سه هزارتومان دادم به فروشنده و نگذاشتم رييسم حساب كند. خريد را انجام داديم و رفتيم.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما می خواهید به نحوی از رئیستان حمایت کنید و او همه جوره می تواند از خودش حمایت کند و اعتبار او بالاست. همزمان که شما می خواهید ثابت کنید که شما هم شخصیت معتبری دارید و از او خیلی کمتر نیستید. پس به اندازه ی توان خودتان از او همیشه حمایت خواهید کرد. تشکر از همراهیتون.

الهام : سلام و عرض ادب، خواب دیدم که در یک مهمونی هستیم و یک لباس جدید و تازه پوشیدم که پایین تنه اش بصورت شلوار گشاد هست ، رنگ لباسم هم سفید یادم میاد و هم گلبهی و هم نقره ای ، در خواب تغییر‌میکرد انگار، برای لباسم میخواستم کفش انتخاب کنم و کمد و باز کردم و کفش نقره ای پاشانه بلند که مدل نوکش باز بود و انتخاب کردم مادرم میگفت کفش سفید و که کلا بند بندی بود و انتخاب کنم ولی من گفتم که نمیخوام با لباسم یک رنگ باشه و نقره ای را انتخاب کردم، بعد کیفم و برداشتم و از داخل کاغذ پول های اسکناس ۱۰۰ تومنی کوچک بودن انها رو در اوردم وپیش خودم گفتم بذار بشمرم بدونم چقدر دارم که پولهام و ندزدن وقتی شمردم داخلش اسکناسهای تا شده بود که باز میکردم و میشمردم آخرش مامانم پرسید چقدر شد گفتم نمیدونم دقیقا یا یک میلیون و صد یا یک میلیون و دویست.

فریبا هراتی : سلام. عرض ادب متقابل. شما شخصیتی اجتماعی و مهربان و خالص و رفتاری عدالت گرایانه و باکرامت از خودتان بروز می دهید و سعی می کنید که برونگرا و با پرستیژ رفتار کنید. از شما بخوبی حمایت مالی خواهد شد. بینش و اعتبار شما بالاست . در یک زمینه ی خاصی زندگی تان به تعادل می رسد و یا خدای بزرگ شما را به کمال و موفقیت خواهد رسانید. تشکر از همراهیتون.

ساحل جدا : سلام من پدرم حدود ۱۰ ماه هست که فوت شدن دیشب مامانم خواب دیدن که جایی بودن عمم هم اومده اونجا ( عمم در قید حیاط هستن و عمم ارتباط خوبی با مامانم نداره . ) خیلی خوش و بس کرده با مامانم و یه تراول صد تومنی داده به مامانم و گفته این آقا رضا یعنی بابام داده که بدم به شما و بعد مامانم از تواب پریده. ممنونم

فریبا هراتی : سلام. روحشان شاد. عمه ی شما در خوابتان در تعبیر، به فرهنگ و اصالت پدرتان تعبیر می شود و نه به شخص عمه تان و به این معنی است که روح پدرتان زنده است و او امیدوار است که مادر شما صد در صد در زندگی اش خوشبخت شود. دعای خیر پدرتان پشت سر مادرتان است و او می خواهد که شما هم سعی کنید که به خاطر پدرتان با عمه تان دشمنی نداشته باشید و از روی سیاست هم که شده با او مهربان باشید. تشکر از همراهیتون.

ali : سلام استاد خواب دیدم محل کارم هستم دوتا خانوم چادری ناشناس اومدن ابلاغ بگیرن که کارتشونو کشیدم وقتی کارت کشیدم خانوما اعتراض کردن که زیاد کشیدی صد و خورده ای کشیدی و منم متوجه شدم دیدم تعداد صفحاتو 127 k زدم کنارش کا به انگلیسی نمیدونم از کجا افتاده بود، رفتم باقی پولشونو برگردونم کشویی رو باز کردم دیدم یه عالمه اسکناس 50 هزار تومانی و ده هزار و پنج هزار اینا بود که یه مقداریشو برگردوندم کنارشون کمدو بازکردم دیدم قابلمه و تابه و وسایل آشپزخونه هم هست داشتن میوفتادن که جمعشون کردم، باقی پولشونو که اضافی کشیده بودم برگردوندم خانومه کل هزینه رو خواست که منم گفتم من برا خودم درنیاوردم که ابلاغو برا شما دراوردم .

فریبا هراتی : سلام. شما سعی کرده اید که در زندگیتان به همه کمک کنید و از صمیم قلب با همه مهربان باشید. شما برای مردم اعتبار زیاده از حد قائلید و همه را دوست دارید. هر کاری از دستتان بربیاید برای کسی انجام دهید، از انجامش دریغ نمی کنید. سعی می کنید که با همه توافق کنید و کاری کنید که زندگی شان به تعادل برسد ولی متاسفانه بعضی ها شما را درک نمی کنند و این انسانیت شما را پای این می گذارند که شما می خواهید سرشان را کلاه بگذارید و باور نمی کنند که کسی اینقدر صادق و خالص باشد. هر کسی که شما را آزار دهد و حرفهایتان و کارهایتان را برداشت بد کند، و دلتان را بشکند، تقاص کارش را به بدترین صورت خواهد دید چون شما دلتان صاف است و شما بسیار با جنبه با ظرفیت هستید و سعی می کنید که اعصابتان را کنترل کنید. کار خودتان را به خدای بزرگ واگذار کنید و آرامشتان را حفظ کنید. همین که خدای بزرگ عاشق شما باشد برایتان کافیست!!!! تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

تعبیر خواب پول گرفتن

پول در خواب خوب نیست همان قدر که به چشم عده ای در بیداری خوب است. در بیداری داشتن پول زیاد هم موجب رفاه است و هم علتی برای نشان دادن تشخص و بزرگی اما در خواب درست عکس این است و داشتن پول چه اندک و چه بسیار نشان ابتلا و گرفتاری از نوع کثیف آن است. پول خرد و سکه غم و غصه کوچک است از آن نوع که روزانه برای ما پیش می آید و چه بسا شب هنگام فراموش می کنیم ولی پول به طور کلی نشان دهنده ناراحتی هائی است که پیش می آید و زندگی انسان را زشت و نامطلوب می کند. در مورد مسکوک طلا به کلمه طلا مراجعه کنید. اینجا فقط سکه های رایج و اسکناس مورد نظر است که مجموعا پول می شناسیم. چنان چه در خواب ببینید که مقدار زیادی پول مقابل خود ریخته اید و سرگرم شمارش آن هستید خواب شما می گوید که در آینده گرفتاری هائی برای شما پیش می آید. چنان چه از کسی پولی گرفتید آن شخص برای شما دردسر درست می کند و اگر خودتان به کسی پول دادید شما برای او ناراحتی هائی را به وجود می آورید که شاید خودتان هم نمی خواستید. روی هم رفته پول و چرک و ابتلا و بد بختی است و اگر در کتاب های تعبیر چیز دیگری جز این نوشته شده باشد به نظر من درست نیست چون آن چه در این کتاب آمده غیر از نقل قول ها همه مبتنی بر تجربه است. چه شخصی و چه تجربیات دیگران که موثق و معتمد هستند و بودند. برای مثال این خواب را نقل می کنم که نمونه خوبی برای اثبات نظر بالا است. دو نفر دوست قدیمی یک ملک مشاع داشتند. این باغ بزرگی بود که از یک ضلع به مزارع شهریار کرج متصل می شد. موردی پیش آمد که یکی از دو رفیق قدیمی و شریک ملکی که خویشاوندی هم داشتند تصمیم گرفت سهم خودش را بفروشد. خریدار حاظر نبود ملک مشاع را بخرد. در مورد تفکیک هم مشکلات ثبتی وجود داشت. قرار شد یکی از دو دوست صمیمی سهم دوست دیگر را بخرد و بعد یک جا به خریدار سوم بفروشد. بر سر همین بین دو دوست و دو شریک و دو خویشاوند اختلاف افتاد و دعوا شد و کارشان به نزاع خانوادگی رسید. شبی یکی از آن ها در خواب دید که دوست و شریکش که حالا با هم قهر بودند و به خانه او آمده و یک صندوق پول آورده که فلانی بیا این پول را بگیر و سهم خودت را به من بده. صبح کسی که خواب دیده بود خواب خود را برای خانم آتیانوس تعریف کرد و تعبیر خواست. او گفت (دوستت به تو تهمت می زند و گرفتاری بزرگی برای تو به وجود می آورد) سه روز بعد اتومبیل مسروقه را در مدخل باغی متعلق به همان مرد بیننده خواب یافتند و او را که صاحب باغ بود به اتهام سرقت اتومبیل و همه چیزهائی که در آن بوده بازداشت کردند. سه چهار ماه طول کشید تا او توانست ثابت کند که دزد اتومبیل نیست و اصلا دزد نمی تواند باشد. در این فاصله مجبور شد سهم باغش را هم به شریکش بفروشد. سال بعد که سرو صدا ها خوابید و موضوع تقریبا فراموش شده بود آشکار شد که شریکش این توطئه را ترتیب داده و به وسیله پسرش اتومبیلی را دزدیده و در مدخل باغ او گذاشته بودند. هدف از نقل این ماجرا این است که بدانیم پول نشان ابتلا و گرفتاری است و تعبیری که خانم آتیانوس یونانی کرد چه قدر درست و دقیق بود.

 

لیلا برایت مى‏ گوید:

دیدن پول در خواب، بیانگر آن است که به خاطر موضوعى مجبور به پول خرج کردن مى‏ شوید. دیدن پول خارجى در خواب، نشانه‏ ى موفقیت در کارهاى خطرناک است و پیدا کردن پول در خواب، نشان‏ دهنده ‏ى آن است که در مقابل مشکلات مقاومت مى‏ کنید. گم کردن پول در خواب، نشانه‏ ى بدشانسى در انجام یکى از کارهایتان است. اگر خواب ببینید کسى براى شما حواله ‏اى پولى فرستاده، یعنى هدیه‏ اى دریافت خواهید کرد.

 

آنلی بیتون مى ‏گوید:

تعبیر خواب پول گرفتن از مرده ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم. به نظر شما پول و چیزی گرفتن از مرده در خواب نشانه چیست؟

تعبیر مذهبی:

اگر کسی در خواب ببینید که از مرده ای طلب پول میکند و یا از اون دسته ای اسکناس نقد تحویل میگیرد تعبیر آن این اســت که زکات مال خود را در این دنیا پرداخت نکرده اســت.

گفته می شود که دیدن پول در خواب نشانه موفقیت اســت. در واقع برای هر فرد آن چیزی که بسیار اهمیت دارد و برای آن ارزش قائل می شود، به شکل پول در خواب ظاهر می شود. هر چند بعضی از معبرین رویا دیدن پول در هنگام خواب را نشانه ناراحتی و گاهاً بد یمنی می دانند.

مشاهده پول و یا حتی جایزه گرفتن پول در خواب، نشانه کسب موفقیت اســت. این روانشناسی، پول را ارزش و اعتماد به نفس می داند. دیگر تعبیر دیدن پول در خواب عشق و موضوعات مرتبط با آن اســت؛ نوعی قدرت را می توان برای آن متصور شد. اما از آن طرف اگر در خواب پولی را از دست داده ببینیم، نشانه‌ی ضعف خواهد بود و اینکه می تواند این را تداعی کند که جاه طلب نیستیم.

تعبیر خواب پول گرفتن

تعبیر درهم نسبت به خلق و خوی مردم متفاوت می باشد. تعبیر درهم ممکن اســت، به دست آوردن درهم باشد.

پول کم: هر کس در خواب درهم کم و اندک ببیند، یعنی حرف خوب و خوش می شنود یا اینکه از توحید و خداشناسی صحبت میکند، مخصوصاً اگر درهم سفید باشد.

اگر ببینی یک درهم یا یک دینار یا… داری، تعبیرش خوبی و نیکی اســت، زیرا اصل اعداد از یک میباشد، همانطور که در قرآن کریم آمده: مَن جَاء بِالْحَسَنَهِ فَلَهُ عَشْرُ اَمْثَالِهَا… _ هر کس (یک) نیکی‌ای بیارد ده برابر آن دارد… (انعام-۱۶۰)

تعابیر درهم عبارتند از: ۱- حرف‌های درست ۲- برآورده کردن حاجت و خواســته ۳- حکومت ۴- مال جمع آوری شده ۵- دوست ۶- فرزند ۷- یار و رفیق ۸- رزق و روزی فراخ و گسترده ۹- ایمنی ۱۰- «کنیزک» ۱۱- به دست آوردن جا و مقام ۱۲- منزلت و احترام، مخصوصاًً اگر عفیف و پاکدامن باشی.

 اگر ببینی درهم به دست آورده‌ای، یـعـنـی ممکن اســت در بیداری نیز درهم به دست بی‌آوری، ابن سیرین می گوید: تعبیر درهم ممکن اســت، به دست آوردن درهم باشد.

اگر ببینی یک درهم نقره داری، یعنی صاحب فرزندی زیبا می شوی.

اگر ببینی در دست خودت درهم داری، یعنی سخن خوب و نیکو می شنوی.

تعبیر خواب پول زیاد: اگر ببینی درهم به دست آورده‌ای، یعنی ممکن اســت در بیداری نیز درهم به دست بیاوری.

تعبیر خواب پول خرد: تعبیر خواب پول خرد و سکه غم و غصه کوچک اســت.

تعبیر خواب پول به طور کلی ناراحتی اســت.

تعبیر خواب پول گرفتن: تعبیر خواب پول گرفتن از کسی،ایجاد دردسر توسط همان شخص اســت.

تعبیر خواب پول دادن به کسی: ایجاد ناراحتی برای اوست.

اگر بیند مرده او را چیزی داد از متاع دنیا، منفعت بود از جایی که امید ندارد.

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید از مرده لباس می گیرید خوب اســت چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می آورید.

پول گرفتن از مرده

اگر کسی در خواب ببیند که از مرده ای طلب پول می کند و یا از او دسته ای اسکناس نقد تحویل می گیرد تعبیر آن این اســت که زکات مال خود را در این دنیا پرداخت نکرده اســت.

بیشتر بخوانید:

تعبیرخواب آب | دیدن آب در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب برنج | دیدن و خوردن برنج در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

حتی نمیدونین این گوستاو یونگ هست نه گوستارو . اگه کپی میکنین درست کپی کنین لااقل

همش اشتباهه.اگه کسی درخواب ببیند به مرده ای چیزی یاپولی داد تعبیرش به معنی ازدست دادن پول ومشکلات هست.ولی اگر ازمرده پول یا کالایی بگیرد بسیارنیکوست

سلام حسام جان ما در تعبیر خواب ها چیزی از خودمان نمی گوییم . و معبرانی همچون مطیعی، دانیال نبی، جابر مغربی، گوستاو یونگ، ابن سیرین، امام جعفر صادق علیه السلام و… منابع تعبیر خواب های جدول یاب است.

سلام در خواب دیدم یه میز پراز غذا آماده شده یسری غذاها برام…

سلام خسته نباشید، در شب ۲۴ صفر خواب دیدم کنار دو قبر کوچک ای…

سلام برا خواب منو تعبیر نکردین شاید واضح توضیح ندادم خواهرم…

شهید سردار سلیمانی خدمتگذار واقعی و خالص برای ملتهای مظلوم ک…

با سلام زنی متاهل هستم ۴۷ سال دارم با شوهرم مشکل دارم . خواب…

تعبیر خواب پول گرفتن
تعبیر خواب پول گرفتن
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *