تعبیر خواب چادر

تعبیر خواب چادر
تعبیر خواب چادر

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

دیدن چادر در خواب ، برای زن یا دختر مجرد به ازدواج و برای زن متاهل، به عزت و بزرگی تعبیر شده است. اگر مردی ببیند که چادر دارد، رازی را از دیگران پنهان می کند. اگر کسی ببیند برای زنی چادر خریده، نیز تعبیرش مانند آنچه در بالا گفته شد، بخت یا عفاف است و اگر ببیند برای مردی چادر خریده، رازی را با او در میان می گذارد که می خواهد او آن راز را به کسی نگوید.

اگر ببیند که چادرش پاره است یا رازش فاش می شود و یا این که آبرویش در مخاطره قرار می گیرد. تعبیر داشتن چادر شب، زن گرفتن یا ازدواج است.

اگر کسی ببیند که چادرش پاره است یا رازش فاش می‌شود و یا این که آبرویش در مخاطره قرار می‌گیرد. به هر حال هر کسی چیزی پنهان دارد که دوست ندارد دیگران بدانند. کوشش در مسیر حفظ همین پوشیدگی است که در خواب به شکل چادر نمایان می‌گردد.

تعبیر خواب چادر

اگر بیننده خواب ببیند که چادری برای دیگری خریده یا چادر به کسی هدیه می‌دهد آن چادر رازی است که می‌خواهد دیگران پوشیده نگه دارند و در صورت اطلاع حفظ کنند و آبرویش را نبرند.

اگر پارچه زرد باشد بیماری است و اگر سرخ باشد هیجان است و چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید. چادر در خواب حرمت و آبرو و حیثیت است چه متعلق به خودتان باشد و چه دیگری.

محمد ابن سیرین می گوید: دیدن چادر در خواب، ستر و پوشش برای زن است. اگر مردی ببیند چون زنان چادر پوشیده است، دلیل که در آن کار خیر و شر است. لکن آن کار را از او مکروه دارند. اگر کسی ببیند چادر را پاره کرد یا چادرش بسوخت، دلیل که رازش فاش شود.

ابراهیم کرمانی می گوید: چادر شب در خواب زن است، اگر ببیند چادر نو بخرید، دلیل که زن می گیرد و از او فرزند آید، اگر این خواب را زنی ببیند، دلیل که او را شوهر آید. اگر زنی ببیند که چادر شب او بسوخت، دلیل که شوهرش بمیرد، یا او را طلاق دهد.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

فاطمه مسافری : سلام .من امروز صبح خواب دیدم کهمراسم ختم پدر بزرگمه که به تازگی فوت شده ومن وارد اون مراسم شدم و چادرم رو از سرم دراوردم و انداختم یه گوشه (در واقعیت هم چادری هستم)و زمانی که خواستم سرم کنم هر چقدر دنبالش گشتم نتونستم پیداش کنم(درواقع من تازگیها یک خاستگار دارم و میترسم که به اون موضوع ربط داشته باشهو قبلا هم خواب دیدم که فردی به خاستگاریم اومد و با اون ازدواج کردم و وسایلی که برام آورده بودن شامل یک انگشتر ساده و یک گردنبند فیروزه که روش آیت الکرسی نوشته شده بود و یک ماکت کعبه و گنبد فیروزه ای کوچیک میشد)

فریبا هراتی : سلام. روحشان شاد. شما احساسات واقعی و افکارتان را به خاطر فوت پدربزرگتان برای دیگران به نمایش م یگذارید و نمی توانید احساستان را از کسی مخفی کنید. شما نمی توانید جلوی دیگران با سیاست رفتار کنید. خیر این مسئله ربطی به خواستگار شما ندارد. ضمنا لازم به یادآوری مجدد می دانم که هر کاربر فقط مجاز به ثبت یک خواب در هر کامنت و در هر 24 ساعت است و شما بر خلاف مقررات سایت 2 خواب را یکجا ثبت کرده اید. اینبار استثنائا خواب دومتان را هم تعبیر می کنم ( با حق کسر 2 خواب) ولی لطفا منبعد به هیچ وجه از مقررات تخطی نفرمایید چون در غیر اینصورت خوابتان تعبیر نخواهد شد. شما آماده اید که ازدواج کنید و در مقابل ازدواجتان احساس تعهد می کنید. شما بسیار خردمندانه و با انرژی رفتار خواهید کرد. ایمانتان قویست و زندگی را سخت نمی گیرید. شانس و موفقیت و شفا به زندگی تان راه می یابد و خدای بزرگ همراه شماست. در امنیت خواهید بود و از حمایت روحی و بینش و آگاهی و روشنگری کافی برخوردار خواهید شد. تشکر از همراهیتون.

فاطمه مومنی : سلام. تشکر.از زبان دختر خالم مجرد هستن.۳۱شهریور قبل از طلوع خورشید خواب دیدم مثل گذشته ها رفتم مدرسه توکلاس میخواستم از تو کیفم چیزی بردارم دانش آموزان و معلم ریاضی مون قرآن دستشون بود.انگار بجای ریاضی قرآن درس میداد یهو معلم گفت حالا نرگس(اسممه)میخواد برامون قرآن بخونه و قرآن داد دستم با بسم الله…شروع کردم خوندن نمیدونم کدوم سوره. بعد احساس کردم آستین های یه چادر مشکی همزمان تو دستهامه وروی اون آستینها قران میخوندم و قرآن تبدیل به یه چادر مشکی شیک شده بود. صحنه بعدی اون چادر سرم بود و همه‌ توجه ها بمن بودبعد معلممو دیدم که کفش های مشکی شیکی که تازه از کفاشی تحویل گرفته بود رو میپوشید. به این فکر میکردم باز الان منو مجبور می کنه کفشامو هم درست کنم.با تشکر

فریبا هراتی : سلام. شما درسهای زیادی هست که از زندگی بیاموزید و باید سعی کنید که از خرد و عقلانیت تان استفاده کنید. شاید لازم است که حساب و کتاب زندگی را بیاموزید ولی از همه مهمتر این است که باید ایمانتان را قوی تر کنید و توکلتان به خدای بزرگ باشد. اوست که پوشاننده ی عیب هاست و محرم رازهای شماست و بهترین کسی است عزت و احترامتان را بالاتر می برد. شما با توکل به خداوند زندگی امن تری خواهید داشت. شما سعی می کنید که مستقل تر رفتار کنید و مصمم هستید که رویکرد تازه ای به زندگی تان بگیرید. اعتقاد شما به باورهایتان باید بهتر شود و روی موضع گیریهایتان نسبت به مسائل، تجدید نظر کنید تا عملکرد بهتری داشته باشید و جاپای محکمتری در موقعیتی که در آن قرار گرفته اید پیدا کنید. تشکر از همراهیتون.

Negar : سلام .خواب دیدم همراه مادربزرگم که فوت شده

فریبا هراتی : سلام. روحشان شاد. شما سعی می کنید مثل باقی مردم خودتان را به تقدیر بسپارید و بگذارید که زندگی به پیش برود. ولی اینبار سعی می کنید که افکارتان را رک و پوست کنده با دیگران مطرح نکنید و اجازه ندهید که از کارهایتان سردرآورند و روی شما قضاوت کنند. شما می خواهید سفید بخت باشید و به خودتان افتخار کنید. اما کسی که با او آشنا شده اید مدتهاست که با کسی ارتباط نداشته و یا احساسات منفی از گذشته در وجود او نهفته و شما باید افکار منفی را از ذهن او پاک کنید که نسبت به آینده خوشبین باشد. ( البته این خصلت های عدم ارتباط با دیگران و داشتن افکار منفی ممکن است به خودتان هم برگردد و شاید شما هم همینطور باشید.) تشکر از همراهیتون.

reza : سلام وقت بخیر
نامزدم روی یه تخت دراز کشیده بود و با چادر مشکی کامل خودشو پوشونده بود و یه خواهر کوچکتر داره که اونم روی سینش دراز کشیده بود ولی شکل خواهرش فرق میکرد انگار کوچکتر شده بود، و خواهر خودمم کنارش وایساده بود، منم بهش می گفتم بیا با هم برم بگردیم ولی اون میگفت نمیام منم به شوخی بهش می گفتم نترس دستتو نمیگیرم و باهام نیومد، نامزدم من در واقعیت مانتویی ولی در خواب چادر مشکی سرش بود فقط صورتش مشخص بود

فریبا هراتی : سلام. تشکر. نامزد شما سعی می کند که رفتاری با عزت داشته باشد و افکارش را از شما می پوشاند یا نسبت به اینکه رفتارش را در زمینه های مختلف با شما در میان بگذارد، مردد است. خواهر او احساساتی است و نسبت به بعضی مسائل کم عقلی و بی خردی از خودش به خرج می دهد. شما قدرت درک بالایی دارید و می خواهید که چشم انداز تازه ای در زندگی تان داشته باشید. در زمینه ی خاصی احتمالا نامزد شما از شما پیروی نمی کند و نظرش موافق با نظر شما نیست. تشکر از همراهیتون.

Mehrsa : سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید , خواب دیدم مادر زنداداشم از مینی بوسی جلوی در خونمون پیاده شد و یه مقنعه و چادر مشکی بهم داد که دوخته بود ,پارچه چادره مال خودم بود ,  مقنعه چانه دار  زیبا بود که بهم میومد ولی چادره که بافت درشتی هم داشت خیلی سنگین بود انگار بهش وزنه وصل بود و رو سرم خیلی سنگینی میکرد , با خودم گفتم ایراد نداره میدم یه چادر مشکی دیگه برام بدوزه, زنداداشم هم خواب چادر خیلی سنگین رو برای خودش دیده , یه کم نگران شدم ممنون از تعبیراتون دقیقتون استاد

فریبا هراتی : سلام. اول خوابتان را ناقص نوشته اید. من متوجه نشدم که مینی بوس غریبه بوده یا چه کسانی در آن سوار بوده اند. اما با این توصیفات شما، مادر خانم برادرتان به خاطر مسئله ای از شما ناراحت است و ممکن است حرفی به شما بزند که فکرتان را ناراحت کند. او از چیزی که مدتهاست گفته نشده، صحبت خواهد کرد و شما احساس می کنید که وظیفه ی سنگینی دارید یا چیزی روی دوشتان سنگینی می کند، یا حرفی به شما می زند که برایتان سنگین و گران تمام می شود و یا در نهایت به شما می گوید که سنگین تر یا باوقار تر رفتار کنید. صحبت های او به شما فشار و استرس وارد می کند. هر چند که شاید او این صحبت ها را با نیت ناراحت کردن شما مطرح نکند. تشکر از همراهیتون.

ملیکا : سلام روزتون به‌خیر لطفا متن خوابم حذف بشه

فریبا هراتی : سلام. تشکر. مادر شما سعی می کند که کاری کند که عزت و احترام شما بالاتر برود. او به شما پیشنهاد می کند که افکارتان را از دیگران بپوشانید و رازدار خودتان باشید. ضمن اینکه ممکن است مادرتان کسی را برای ازدواج به شما پیشنهاد بدهد. دوست عزیز شما با یک حق خواب فقط مجاز به ثبت یک خواب در هر 24 ساعت هستید و نه بیشتر. چون قوانین را نمی دانستید من خواب دوم کوتاه شما را هم برایتان تعبیر کردم ولی خواب دوستتان را باید بعدا مجزا ارسال کنید. کار شما مثل این است که با پول خرید یک نان به نانوایی می روید و می خواهید حالا که آنجا هستید چند نان را همزمان بردارید!! این کار خدای نکرده شما را مدیون سایت و کارمندان آن می کند وشرعا حرام است. تشکر از همراهیتون.

yasamin : سلام،من خواب دیدم لطفا متن خوابم حذف بشه

فریبا هراتی : سلام. شما و مادرتان به این آقای فامیل فکر می کنید. روح مادرش شاد. او روحش آمرزیده شده و زنده و کنار پسرش است و به همه ی شرایط و افکار شما و زندگی پسرش واقف است. شما سعی می کنید که دانشتان را نسبت به بعضی مسائل بالاتر ببرید و از افکار این آقا و نظراتش سردربیاورید. او نگران است که شما در عمل نتوانید با شرایط او بخوبی کنار بیایید. مادر او دوست دارد که شما به پسرش نزدیک باشید و اگر به او علاقمند هستید دوست دارد که با او ازدواج کنید. اگر به او علاقمند نیستید، مادر او برای شما دعای خیر می کند تا شوهر خوبی داشته باشید. تشکر از همراهیتون.

mina : سلام عزیزم روزتون بخیر
ممنون و التماس دعا

فریبا هراتی : سلام. تشکر. برادر شما کنترل کاری را در زندگی تان بدست گرفته و برادر دیگرتان او را همراهی و از او تبعیت می کند. شما فکر می کنید که آنها شما را زیاد جدی نمی گیرند و نظراتتان برایشان زیاد مهم نیست و شما از آنها تبعیت می کنید. سبز تیره بیانگر ماده گرایی، خیانت، فریب و یا مشکلاتی در به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات شما با همدیگر اشاره می کند. شما می خواهید مستقل عمل کنید و احساستان را با آنها مطرح نمی کنید. می خواهید که جاپای قرصی در رابطه با موقعیتی که در آن قرار گرفته اید داشته باشید و به امنیت برسید و دوست دارید که نظرات شما را هم مهم بدانند و بدون رضایت شما اقدام به انجام کاری نکنند. شما به خاطر این مسائل احساساتی می شوید و فکرتان ناراحت است ولی هارمونی و هماهنگی به زندگی تان راه می یابد و به آرامش می رسید. تشکر از همراهیتون.

Kimiya : سلام وقت بخیر.من و مادرم در یک زمان با هم خواب چادر دیدیم.من خواب دیدم در یک مراسم مانند جشن تکلیف(که توی خواب با خودم میگفتم اخه از سن تکلیف من سالهاست گذشته) که با یکی از دوستانم نشستیم و من و دوستم دو بسته هدیه میگیریم که برای من یک چادر سفید بود .و مادرم هم همان زمان خواب دیدن در یک مراسم خانومانه هستن یک هدیه برای من فرستاده شده بود که دو تا چادر بود و یکیش برای من بوده(یک چادر مشکی)و به مادرم میگن این چادر برای کیمیاست و مادرم با تعجب میگیره(اخه من چادری نیستم)میگن اخه این چادر، چادره زهرایی هستش.(توی خواب مادرم نسبت به چادر حس خیلی خوبی داشته.)

فریبا هراتی : سلام. شما احترام تان بالاتر می رود و عقلانیت شما به کمال می رسد و خداوند از شما انتظار دارد که منبعد با کمال عقلانیت در زندگی تان رفتار کنید. کرامت و احترام شما بالاست و انشالله سفید بخت خواهید شد. مادرتان هم برای خوشبختی شما دعا کرده و انشالله اگر مجرد هستید، ازدواج خواهید کرد و مادرتان حاجت روا می شود. اگر هم متاهل هستید احترامتان بالاتر می رود و همسرتان بیشتر از قبل دوستتان خواهد داشت. تشکر از همراهیتون.

Sara : با سلام و احترام

با تشکر از شما

فریبا هراتی : سلام. احترام متقابل. شما می خواهید که هویت و اعتبار خودتان را قویتر کنید. فکرتان باز باشد و سفید بخت و با عزت زندگی کنید. سعی می کنید که احساساتتان را دسته بندی کنید و زندگی تان را سازماندهی کنید. تغییر خوشایندی در زندگی شما به وقوع می پیوندد و احتمال دارد که واقعا ازدواج کنید. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » حرف چ » تعبیر خواب چادر: چادر نماز / چادر سفید، سیاه، سبز / چادر مسافرتی

تعبیر خواب چادر : در این مقاله از بخش تعبیر خواب در وب سایت نایریکا به تعبیر خواب چادر, معنی دیدن چادر در خواب, تعبیر خواب چادر نماز, تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سیاه گمشده, تعبیر خواب چادر سبز, تعبیر خواب چادر مسافرتی, تعبیر خواب چادر نماز پاره می پردازیم.

با ما همراه باشید.

اگر درباره این مقاله اطلاعات مفید یا تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعبیر خواب چادر, معنی دیدن چادر در خواب, تعبیر خواب چادر نماز, تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سیاه گمشده, تعبیر خواب چادر سبز, تعبیر خواب چادر مسافرتی, تعبیر خواب چادر نماز پاره

تعبیر خواب چادر

برای دسترسی سریع به محتوای متن از لینکهای زیر استفاده کنید:

اول: قدر و جاه.

دوم: مرد را زن و زن را شوهر،

سوم: کدخدای سرای.

تعبیر خواب چادر / معنی دیدن چادر در خواب

چادر در خواب ستر است و پوشاننده رازهای بیننده خواب و حافظ شرف و آبرو .

اگر مردی ببیند که چادر دارد رازداری می کند و این راز ممکن است مال خودش باشد یا متعلق به دیگران اما اگر ببیند چادر پوشیده چون مرد چادر نمی پوشد و این یک کار غیر طبیعی است نیکو نیست و در خواب نشان دهنده این است که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان بزرگ خویش را از مردم پنهان نگه می دارد و این اعمال آن قدر زشت و بزرگ هستند که اگر بر ملا شوند مورد لعن و نفرین و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار می گیرد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ا گر پارچه زرد باشد بیماری است و اگر سرخ باشد هیجان است و چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید. چادر در خواب حرمت و آبرو و حیثیت است چه متعلق به خودتان باشد و چه دیگری.

اگر بیننده خواب ببیند که چادری برای دیگری خریده یا چادر به کسی هدیه می دهد آن چادر رازی است که می خواهد دیگران پوشیده نگه دارند و در صورت اطلاع حفظ کنند و آبرویش را نبرند.

برای زنان دیدن چادر در خواب طبیعی است اما اگر زنی در خواب ببیند که چادر نو پوشیده در محیط خانواده عزت و احترامش بالا میرود و نزد شوهر عزیز می شود.

چادر درخواب دیدن، محافظ زن است.

اگر بیند چون زنان چادر پوشیده است، دلیل که در آن کار خیر و شر است.

لکن آن کار را از او مکروه دارند.

در حالت کلی چارد پنهان ماندن گناه و یا از بین رفتن گناه است وقتی که خود را در حال نماز با چارد نماز می بینید معنی اش این است که شما به واسطه عبادات گناهانتان از بین می رود.

تعبیر خواب چادر نماز

خریدن این نوع چادر بسیار خوب است چه برای خودت خریده باشی و چه برای اینکه به دیگران هدیه دهی.

معنی این خواب زیاد شدن روزی است و به جایگاه بلند رسیدن هم می تواند باشد.

اگر در خواب ببینی که مرده ای چنین چادری به سر دارد چه او را بشناسی و چه برایت غریبه باشد معنی این خواب این است که عمر شما زیاد می شود و این خواب خوبی است.

این خواب ، خواب خوبی نیست و معنی اش این می شود که شما به بلا و یا گناه دچار محی شوید خواه خودتان آن را پاره کنید و یا چادر را پاره شده ببینید و یا در دعوا آنرا پاره کنید.

اگر دختر مجردی خواب ببیند چادری شده است و فرقی ندارد رنگش چه باشید سفید باشد یا سیاه رنگی باشد یا ساده طرح دار باشد یا نباشد این نشانه ی شوهر است.

تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر

به این معنا که ممکن است بزودی به خانه ی بخت برود و یا پسری از او در جمعی خواستگاری کند.

تعبیر دومش از دیدگاه آن حضرت رسیدن به قدرت کمال و سعادت است به قدری که حتی دیگران حسرت حال او را بخورند مانند موفقیت های چشمگیر و یا پیروزی های پی در پی و سومین معنای ان صحبت با بزرگان است

دیدن چنین خوابی معنی اش این است که شما در زندگی خود آرامش دارید و بدی ها و گناه های گذشته شما جای خود را به خوبی و حسنات داده است و شما در راه درستی قدم بر می دارید.

باید تلاش کنید که به این راه ادامه دهید.

تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر

گم شدن چادر مشکی در خواب یعنی به دلیل آن که فرد وارد محیط ارتباطی جدید شده گرفتار احساس فقدان شود.

تعبیر خواب چادر سیاه گمشده

درست مانند این که ناگهان شما را از پشت میز بلند کنند و مسئولیت اجرایی دهند.

طبیعی است که آدمی که سرو کارش با میز و پرونده و تعداد انگشت شماری آدم بوده، در موقعیت جدید تپش قلب بگیرد.

پارچه چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید.

تعبیر خواب چادر سبز

چادر مسافرتی در خواب نشانه تغییرات کوتاه مدت شما در امور روزانه است

اگر خواب دید که در جایی چادر زدید تعبیرش این است که وضعیتی که در آن قرار گرفته اید امن نیست.

اما این خواب می تواند تفاسیر گوناگونی نیز داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب چادر

تعبیر خواب چادر مسافرتی

تعبیر خواب بودن در چادر مسافرتی هستید این است که نیاز به تغییر موقت در روتین روزمره تان دارید.

نیاز دارید که زمانی را بگذارید و از سخت کار کردن روزانه دور شوید.

دیدن این خواب ممکن است به معنی بی ثباتی و نا امنی در موقعیت فعلی تان باشد.

شما نمی خواهید که یک جا بشینید.

اگر خواب ببینید در چادری به سر می برید ، تعبیرش آن است که دگرگونی و تحولاتی در زندگی شما روی خواهد داد .

تعبیر دیدن تعدادی چادر در خواب ، آن است که به اتفاق دوستانی وفادار و صمیمی به چند سفر خواهید رفت .

تعبیر خواب خرید چادر مسافرتی نشان می دهد که در آینده ای نزدیک سفر جالبی خواهید داشت

اگر ببیند که چادرش پاره است یا رازش فاش می‌شود و یا این که آبرویش در مخاطره قرار می‌گیرد.

تعبیر خواب چادر نماز پاره

به هر حال هر کسی چیزی پنهان دارد که دوست ندارد دیگران بدانند.

کوشش در مسیر حفظ همین پوشیدگی است که در خواب به شکل چادر نمایان می‌گردد.

من خواب دیدم که با خواهر و پدرم در خیابان هستیم بعد من برهنه بودم چادر خواهرم را که در خوابم خیلی کوچکتر از الانش بود را گرفتم و پوشیدم میخواستم ببینم چه تعبیری داره

دوست عزیزم ان شاءلله که خیره،چون از یک حالت عریانی خودتون رو حفظ کردید خیلی خوبه،شاید به این معناست که وضعیت حالاتون به خاطر یک سری اعمال خوب نیست ولی شما به خودتون کمک میکنید و وضعیتتون رو اصلاح میکنید،چون خودتون چادر خواهرتون رو به سر کردید،یا شاید هم هشدار باشه که مراقب اعمالت باش و خودت رواصلاح کن،در هر حال انشالله که خیره،منم واستون دعا میکنم،راستی هر موقع خوابی دیدی چه خوب چه بد حتما حتما صدقه بندازید، و از خدا بخواهید که خیر اون خواب رو براتون مقدر کنه و شرش رو ازتون دور کنه.انشالله که سلامت باشید.

سلام
من خواب دیدم توی خونه پدریم یه چادر نماز گلدار خوشگل دیدم و می خواستم بردارم برای خودم ولی گفتن که این برای خواهر کوچیکم هست. خودم متأهلم و خواهرم مجرد. تعبیرش چیه؟

سلام منم یه همچین خوابی دیدم اما من مجردم من خواب دیدم تو خونمون یه چادر گلدار ب حالت های سفید وخاکستری پیدا کردم سرم کردم ولی گفتن برای عروسمونه

سلام من خواب دیدم خواهر برادرم همرام تو یه ماشین بودیم و توی تاریکی شب میخواسیم بریم خونه ولی خیلی دور بود تو یه کوچه ک پیچیدم خیلی تاریک بود فقط یه خانمی بود ک چادر. سفی سرش بود و پشتش اونطرف بود ترسیدم دور زدم ک برم شروع کرد قران خوندن و صدای قرانش بهم میرسید

داشتن چادر سفید به سر در ختم مرده تعبیرش چیست

سلام

دیدن چادر سفید در مراسم ختم چیست

ع سلام خوبی

تعبیرش روببینم

سلام من باردارم دیشب خواب دیدم مادرشوهرم یک چادر برای مادرش خریده من پوشیدمش بعدخیلی خوشم امد از چادر با خودم گفتم کاش بده بمن چادر را میشه واسم تعبیرش کتین

سلام خسته نباشید تو روخدا کمکم کنید خواهش میکنم میخواستم یه چیزی بپرسم الان دو سه ماهه دارم خواب میبینم میرم بیرون یه زن چادری میبینم با چادر مشکی کلن خودشو پوشونده که بچه هارو میزاره زیر چادرش بچه ها داد میزنن با خودش میبره منم نزدیکش نمی رم بعد دیشب داشتم خواب می دیدم که توی اتوبانم چند دفعه این مسیر و رفتم دوباره از اول شروع شده بعد هی که جلو تر میرم اتوبانه ساخته میشه بعد که اون مسیر و رد کردم دیدم یواش یواش اون زن چادری بازم داره میاد میخواد یه بچه رو ببره من… بیشتر بخوانید »

خواب دیدم یک زن مطلقه در هنگام نماز چادرم را از سرم برداشت در ضمن من متاهلم

خواب دیدم دوستم چادر سبز برسرکرده

مه هم خواب دیدم که برم کسی هدیه می‌دهد

سلام من متاهلم و دوتا بچه هم دارم خواب دیدم یه آشنایی یک چادر یاسی یا آبی گلدار خوشگل به من داد و من بلافاصله دوختم و سر گرفتم لطفا تعبیرش رو میفرمایید؟

با سلام من دختری مجرد هستم خواب دیدم که اول یه چادر نماز گلدار سر کردم و بعد چادرم را با چادرسفید که باهاش به سفر مکه رفته بودم عوض کردم یکی از مردایی که تو جمع بود گفت شما که رفتی حج حاکم ما بشو ولی من قبول نکردم و باخنده گفتم شماها بزرگترید و نفر سوم به نماز ایستادم. بعداز ان با خانوادم به بازار رفتیم و دوغ محلی غلیظ و شیرین (دوغ را چشیدم) خریدیم.
باتشکر

سلام فاطمه هستم دیشب مادرم خواب دیده که یه چادررم رنک یکی از دوستام برام دوخته سر کردم بعدش ی برای دخترم و یکی برای برادر زادم دوخته البته خودم مطلقه هستم ممنون میشم جواب بدید

سلام مادر مریضم درخواب با چادر احرام به کربلا میرفت

سلام من خواب دیدم کسی که زمانی بهش علاقمند بودم با چادر من صورتشو خشک کرد با اینکه خیلیها اطراف ما بودن از خانوادشون

سلام. شوهرم خواب دیده موقع اذان صبح از خواب بیدار شدم و با یه چادر رنگی زیبا نماز خواندم. تعبیرش چی میشه؟ لطف میکنید جواب بدین

سلام .خواب دیدم پدر بزرگم روکه خیلی وقته فوت شده با یه دختر تقریبا ۱۰ ساله .هردوبا چادر مشکی از پشت یه شیشه دایره ای دیدم .با تعجب نگاش کردم دیدم اره خودشه زبونم بند اومده بود نگاه کرد و رفت هر چی اشاره دادم بیا نیومد .دوتایی با چادر مشکی رفتن .تعبییر چیه؟؟

در خواب دیدم ک فردی از من درخواست چادر و سجاده نماز کرده است

سلام کسی تعبیرخوابم را میداند

نخیر

خواب دیدم بسیاری زنان چادرمشکی به سردرراهی میروندمن هم به دنبالشان میروم البته درتعقیب زنی مومنه ومحجبه که می‌شناسمش آشپزمحل کارمان است که الان به دلیل قرنطینه تعطیل میباشداوهم چادرمشکی به سرداردباآنهامیروددرحالیکه این خانم درحال عادی چادرنمیپوشدپوشش بسیارمحجبه امابامانتومن اوراتعقیب میکنم که ببینم آیاجای جدیدی سرکارمیرودیانه که به مرورزمان چادرمشکی زیادوزژادت میشوندومن اوراکم کرده ودیگرپیدایش نمیکنم میشه خوابم روتعبیرکنیدمرسی

سلام من دو شبه دارم خواب میبینم ک چادر سرمه ی بار چادر مشکی برا شهادت امام علی بود ک قران ب سرم بود گریه میکردم نفرین میکردم کسایی ک اذییتم کردن دیشبم خواب دیدم چادر نماز سفید بلندو با گلای ابی سرمه نماز عصرو ظهر و میخونم خیلی سخته برام ولی بسختی خوندمش توخوابم شک داشتم رکت درسته یا ن ولی یکی نمیزاشت تمرکز کنم همش چادربلند ب پام گره میخور سرم گیج میخورد ب زور بلند میشدم با این ک سخت بود با شک دوبار خوندم نمازو بعدش دورکعت نماز حاجتم خونم تعبیرش چیه ممنون میشم بگید

سلام من خواب دیدم رفتم ۳تا چادر دوختم یه مشکی یه آبی یه صورتی میخوام بدونم معنیش چیه

سلام دیشب خواب دیدم پشت تریبون مدرسه وایستادم همیشه اونجا بهمون جایزه میدادن چندین نفر دختر بودیم یه خانمی اومد رو سر هممون چادر سفید انداخت میشه لطفا تعبیرشو بگین

سلام من چند روز پیش خواب دیدم اینکه یه چادر سفید برا عقد هستش رو پوشیدم همراه با روسری سفید خیلی محجبه بودم ولی در واقع من در حالت عادی با مانتو میرم بیرون اگر میشه تعبیر کنید این خواب رو👆

سلام من خواب دیدم اول با چادر نماز میزنم بیرون وسط راه چادر مشکی سرم میکنم خواستم ببینم تعبیرش چی هست ممنون

خوب

من خواب دیدم که به خانی یکی از نزدیکان رفتم و او برایم یک چادر با پارچ یی مشابی به رنگ سبز برایم هدیه میدهید

خوبه به مرادت میرسی یک خوشحالی در راه است

تشکر اما لطفا از دل تان تعبیر نکنین

مه هم ایقسم خواب دیدیم اگر تعبیرت ره پیدا کردی همرای ما هم شریک بساز

 خسته نباشید من دختر مجردی هستم که دیشب خواب دیدم رفتم بازار که یکهو یه چادر مشکی خیلی خوشکل گلدار سر یه مانکن دیدم بعد رفتم مادرمو صدا زدم که بهش نشون بدم که بخرش بعد که دیدم وارد مغازه شدیم طرف پارچه های رنگی رنگی خیلی خوشکل اورد نشون ما داد اما من داشتم دنبال چادره میگشتم که رفته بود زیر پارچه ها که یهو دیدمش و گفتم به مامانم اینه چادره بعد میخواستم بخرمش که پول کافی نداشتم که به طرف گفتم من ۲۰هزار تومن دارم میشه اینو بدم بقیشو بعدا بدم بعد که نگاه کردم توی کیفم… بیشتر بخوانید »

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه زنی (که شده همسر مردی که من قبلا خیلی دوستش داشتم) یه پارچه سفید عروسی به من هدیه داد وچادر سفیدراسر من کرد خواستم ببینم تعبیرش چیه؟

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه زنی (که شده همسر مردی که من قبلا خیلی دوستش

داشتم) یه پارچه سفید عروسی به من هدیه داد وچادر سفیدراسر من کرد خواستم ببینم تعبیرش چیه؟

دوستان در خواب دیدم که در مغازه ام تعداد زیادی صندلی فلزی رو هم انباشته شده و ته مغازم یه شخص مجهول با چادر مشکی هست و تا خواستم برم ببینم کی هست خودش را کلا ته مغازه قایم کرد طوری که اصلا ندیدمش . میتونید راهنمایی کنید

سلام من خانم بارداری هستم که خواب دیدم چادر سفید به سر دارم و تفنگ بلند مشکی به دست و از دست گروه داعش در حال فرار هستم

سلام،من خواب دیدم به همراه عمه ام به نانوایی رفتم یک پسر که هم محلیمان بود در نانوایی به همراه صاحب نانوایی بود آن پسر به من گفت چادرت رو بده منم چادر نمازم رو به او دادم و دیدم که آن را دارد تا میزند پس از تا زدن دوباره آن را به من داد

سلام من خواب دیدم با عمه ام به نانوایی رفتیم تو نانوایی یه پسره که هم محلیمون در واقعیت هست توی نونوایی نشسته، به من گفت که چادرت رو بده منم چادر مشکی سرم بود اما چادر نمازم رو یهو بهش دادم بعد دیدم داره اونو تا میزنه و بعداز تا زدن دوباره بهم پس داد

درود بر شما وقت بخیر خواب دیدم محل کارم (شغل اولم شرکت) هستم و خواهر و داداشم یک نوزاد رو میارن تحویلم بدن که مثلا بچه ی خودم هست اما خواهرم ازش مراقبت میکرده و من باعجله در حالی که چادر به سر داشتم (در واقعیت چادری نیستم) دوبال چادرم رو گرفته بودم و می دویدم به سمت خواهرم که بچه رو تحویل بگیرم و در مسیر دستم رو گذاشتم روی شکمم و باخود گفتم خوبه من تیرماه فارق شدم و کسی از بارداری و بچه دارشدن من خبردار نشد (منظورم همکارهای دانشگاهم بوده که از بهمن تا به اکنون… بیشتر بخوانید »

خواب دیدم یه مردپارچه فروش اومده توحیاطمون پارچه های قشنگی داشت منم رفتم چشمم افتادبه یه پارچه چادری مشکی خیلی قشنگ بود قصدداشتم بخرم که ازخواب بیدارشدم

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » حرف چ » تعبیر خواب چادر: چادر نماز / چادر سفید، سیاه، سبز / چادر مسافرتی

تعبیر خواب چادر : در این مقاله از بخش تعبیر خواب در وب سایت نایریکا به تعبیر خواب چادر, معنی دیدن چادر در خواب, تعبیر خواب چادر نماز, تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سیاه گمشده, تعبیر خواب چادر سبز, تعبیر خواب چادر مسافرتی, تعبیر خواب چادر نماز پاره می پردازیم.

با ما همراه باشید.

اگر درباره این مقاله اطلاعات مفید یا تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعبیر خواب چادر, معنی دیدن چادر در خواب, تعبیر خواب چادر نماز, تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سیاه گمشده, تعبیر خواب چادر سبز, تعبیر خواب چادر مسافرتی, تعبیر خواب چادر نماز پاره

تعبیر خواب چادر

برای دسترسی سریع به محتوای متن از لینکهای زیر استفاده کنید:

اول: قدر و جاه.

دوم: مرد را زن و زن را شوهر،

سوم: کدخدای سرای.

تعبیر خواب چادر / معنی دیدن چادر در خواب

چادر در خواب ستر است و پوشاننده رازهای بیننده خواب و حافظ شرف و آبرو .

اگر مردی ببیند که چادر دارد رازداری می کند و این راز ممکن است مال خودش باشد یا متعلق به دیگران اما اگر ببیند چادر پوشیده چون مرد چادر نمی پوشد و این یک کار غیر طبیعی است نیکو نیست و در خواب نشان دهنده این است که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان بزرگ خویش را از مردم پنهان نگه می دارد و این اعمال آن قدر زشت و بزرگ هستند که اگر بر ملا شوند مورد لعن و نفرین و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار می گیرد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ا گر پارچه زرد باشد بیماری است و اگر سرخ باشد هیجان است و چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید. چادر در خواب حرمت و آبرو و حیثیت است چه متعلق به خودتان باشد و چه دیگری.

اگر بیننده خواب ببیند که چادری برای دیگری خریده یا چادر به کسی هدیه می دهد آن چادر رازی است که می خواهد دیگران پوشیده نگه دارند و در صورت اطلاع حفظ کنند و آبرویش را نبرند.

برای زنان دیدن چادر در خواب طبیعی است اما اگر زنی در خواب ببیند که چادر نو پوشیده در محیط خانواده عزت و احترامش بالا میرود و نزد شوهر عزیز می شود.

چادر درخواب دیدن، محافظ زن است.

اگر بیند چون زنان چادر پوشیده است، دلیل که در آن کار خیر و شر است.

لکن آن کار را از او مکروه دارند.

در حالت کلی چارد پنهان ماندن گناه و یا از بین رفتن گناه است وقتی که خود را در حال نماز با چارد نماز می بینید معنی اش این است که شما به واسطه عبادات گناهانتان از بین می رود.

تعبیر خواب چادر نماز

خریدن این نوع چادر بسیار خوب است چه برای خودت خریده باشی و چه برای اینکه به دیگران هدیه دهی.

معنی این خواب زیاد شدن روزی است و به جایگاه بلند رسیدن هم می تواند باشد.

اگر در خواب ببینی که مرده ای چنین چادری به سر دارد چه او را بشناسی و چه برایت غریبه باشد معنی این خواب این است که عمر شما زیاد می شود و این خواب خوبی است.

این خواب ، خواب خوبی نیست و معنی اش این می شود که شما به بلا و یا گناه دچار محی شوید خواه خودتان آن را پاره کنید و یا چادر را پاره شده ببینید و یا در دعوا آنرا پاره کنید.

اگر دختر مجردی خواب ببیند چادری شده است و فرقی ندارد رنگش چه باشید سفید باشد یا سیاه رنگی باشد یا ساده طرح دار باشد یا نباشد این نشانه ی شوهر است.

تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر

به این معنا که ممکن است بزودی به خانه ی بخت برود و یا پسری از او در جمعی خواستگاری کند.

تعبیر دومش از دیدگاه آن حضرت رسیدن به قدرت کمال و سعادت است به قدری که حتی دیگران حسرت حال او را بخورند مانند موفقیت های چشمگیر و یا پیروزی های پی در پی و سومین معنای ان صحبت با بزرگان است

دیدن چنین خوابی معنی اش این است که شما در زندگی خود آرامش دارید و بدی ها و گناه های گذشته شما جای خود را به خوبی و حسنات داده است و شما در راه درستی قدم بر می دارید.

باید تلاش کنید که به این راه ادامه دهید.

تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر

گم شدن چادر مشکی در خواب یعنی به دلیل آن که فرد وارد محیط ارتباطی جدید شده گرفتار احساس فقدان شود.

تعبیر خواب چادر سیاه گمشده

درست مانند این که ناگهان شما را از پشت میز بلند کنند و مسئولیت اجرایی دهند.

طبیعی است که آدمی که سرو کارش با میز و پرونده و تعداد انگشت شماری آدم بوده، در موقعیت جدید تپش قلب بگیرد.

پارچه چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید.

تعبیر خواب چادر سبز

چادر مسافرتی در خواب نشانه تغییرات کوتاه مدت شما در امور روزانه است

اگر خواب دید که در جایی چادر زدید تعبیرش این است که وضعیتی که در آن قرار گرفته اید امن نیست.

اما این خواب می تواند تفاسیر گوناگونی نیز داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب چادر

تعبیر خواب چادر مسافرتی

تعبیر خواب بودن در چادر مسافرتی هستید این است که نیاز به تغییر موقت در روتین روزمره تان دارید.

نیاز دارید که زمانی را بگذارید و از سخت کار کردن روزانه دور شوید.

دیدن این خواب ممکن است به معنی بی ثباتی و نا امنی در موقعیت فعلی تان باشد.

شما نمی خواهید که یک جا بشینید.

اگر خواب ببینید در چادری به سر می برید ، تعبیرش آن است که دگرگونی و تحولاتی در زندگی شما روی خواهد داد .

تعبیر دیدن تعدادی چادر در خواب ، آن است که به اتفاق دوستانی وفادار و صمیمی به چند سفر خواهید رفت .

تعبیر خواب خرید چادر مسافرتی نشان می دهد که در آینده ای نزدیک سفر جالبی خواهید داشت

اگر ببیند که چادرش پاره است یا رازش فاش می‌شود و یا این که آبرویش در مخاطره قرار می‌گیرد.

تعبیر خواب چادر نماز پاره

به هر حال هر کسی چیزی پنهان دارد که دوست ندارد دیگران بدانند.

کوشش در مسیر حفظ همین پوشیدگی است که در خواب به شکل چادر نمایان می‌گردد.

من خواب دیدم که با خواهر و پدرم در خیابان هستیم بعد من برهنه بودم چادر خواهرم را که در خوابم خیلی کوچکتر از الانش بود را گرفتم و پوشیدم میخواستم ببینم چه تعبیری داره

دوست عزیزم ان شاءلله که خیره،چون از یک حالت عریانی خودتون رو حفظ کردید خیلی خوبه،شاید به این معناست که وضعیت حالاتون به خاطر یک سری اعمال خوب نیست ولی شما به خودتون کمک میکنید و وضعیتتون رو اصلاح میکنید،چون خودتون چادر خواهرتون رو به سر کردید،یا شاید هم هشدار باشه که مراقب اعمالت باش و خودت رواصلاح کن،در هر حال انشالله که خیره،منم واستون دعا میکنم،راستی هر موقع خوابی دیدی چه خوب چه بد حتما حتما صدقه بندازید، و از خدا بخواهید که خیر اون خواب رو براتون مقدر کنه و شرش رو ازتون دور کنه.انشالله که سلامت باشید.

سلام
من خواب دیدم توی خونه پدریم یه چادر نماز گلدار خوشگل دیدم و می خواستم بردارم برای خودم ولی گفتن که این برای خواهر کوچیکم هست. خودم متأهلم و خواهرم مجرد. تعبیرش چیه؟

سلام منم یه همچین خوابی دیدم اما من مجردم من خواب دیدم تو خونمون یه چادر گلدار ب حالت های سفید وخاکستری پیدا کردم سرم کردم ولی گفتن برای عروسمونه

سلام من خواب دیدم خواهر برادرم همرام تو یه ماشین بودیم و توی تاریکی شب میخواسیم بریم خونه ولی خیلی دور بود تو یه کوچه ک پیچیدم خیلی تاریک بود فقط یه خانمی بود ک چادر. سفی سرش بود و پشتش اونطرف بود ترسیدم دور زدم ک برم شروع کرد قران خوندن و صدای قرانش بهم میرسید

داشتن چادر سفید به سر در ختم مرده تعبیرش چیست

سلام

دیدن چادر سفید در مراسم ختم چیست

ع سلام خوبی

تعبیرش روببینم

سلام من باردارم دیشب خواب دیدم مادرشوهرم یک چادر برای مادرش خریده من پوشیدمش بعدخیلی خوشم امد از چادر با خودم گفتم کاش بده بمن چادر را میشه واسم تعبیرش کتین

سلام خسته نباشید تو روخدا کمکم کنید خواهش میکنم میخواستم یه چیزی بپرسم الان دو سه ماهه دارم خواب میبینم میرم بیرون یه زن چادری میبینم با چادر مشکی کلن خودشو پوشونده که بچه هارو میزاره زیر چادرش بچه ها داد میزنن با خودش میبره منم نزدیکش نمی رم بعد دیشب داشتم خواب می دیدم که توی اتوبانم چند دفعه این مسیر و رفتم دوباره از اول شروع شده بعد هی که جلو تر میرم اتوبانه ساخته میشه بعد که اون مسیر و رد کردم دیدم یواش یواش اون زن چادری بازم داره میاد میخواد یه بچه رو ببره من… بیشتر بخوانید »

خواب دیدم یک زن مطلقه در هنگام نماز چادرم را از سرم برداشت در ضمن من متاهلم

خواب دیدم دوستم چادر سبز برسرکرده

مه هم خواب دیدم که برم کسی هدیه می‌دهد

سلام من متاهلم و دوتا بچه هم دارم خواب دیدم یه آشنایی یک چادر یاسی یا آبی گلدار خوشگل به من داد و من بلافاصله دوختم و سر گرفتم لطفا تعبیرش رو میفرمایید؟

با سلام من دختری مجرد هستم خواب دیدم که اول یه چادر نماز گلدار سر کردم و بعد چادرم را با چادرسفید که باهاش به سفر مکه رفته بودم عوض کردم یکی از مردایی که تو جمع بود گفت شما که رفتی حج حاکم ما بشو ولی من قبول نکردم و باخنده گفتم شماها بزرگترید و نفر سوم به نماز ایستادم. بعداز ان با خانوادم به بازار رفتیم و دوغ محلی غلیظ و شیرین (دوغ را چشیدم) خریدیم.
باتشکر

سلام فاطمه هستم دیشب مادرم خواب دیده که یه چادررم رنک یکی از دوستام برام دوخته سر کردم بعدش ی برای دخترم و یکی برای برادر زادم دوخته البته خودم مطلقه هستم ممنون میشم جواب بدید

سلام مادر مریضم درخواب با چادر احرام به کربلا میرفت

سلام من خواب دیدم کسی که زمانی بهش علاقمند بودم با چادر من صورتشو خشک کرد با اینکه خیلیها اطراف ما بودن از خانوادشون

سلام. شوهرم خواب دیده موقع اذان صبح از خواب بیدار شدم و با یه چادر رنگی زیبا نماز خواندم. تعبیرش چی میشه؟ لطف میکنید جواب بدین

سلام .خواب دیدم پدر بزرگم روکه خیلی وقته فوت شده با یه دختر تقریبا ۱۰ ساله .هردوبا چادر مشکی از پشت یه شیشه دایره ای دیدم .با تعجب نگاش کردم دیدم اره خودشه زبونم بند اومده بود نگاه کرد و رفت هر چی اشاره دادم بیا نیومد .دوتایی با چادر مشکی رفتن .تعبییر چیه؟؟

در خواب دیدم ک فردی از من درخواست چادر و سجاده نماز کرده است

سلام کسی تعبیرخوابم را میداند

نخیر

خواب دیدم بسیاری زنان چادرمشکی به سردرراهی میروندمن هم به دنبالشان میروم البته درتعقیب زنی مومنه ومحجبه که می‌شناسمش آشپزمحل کارمان است که الان به دلیل قرنطینه تعطیل میباشداوهم چادرمشکی به سرداردباآنهامیروددرحالیکه این خانم درحال عادی چادرنمیپوشدپوشش بسیارمحجبه امابامانتومن اوراتعقیب میکنم که ببینم آیاجای جدیدی سرکارمیرودیانه که به مرورزمان چادرمشکی زیادوزژادت میشوندومن اوراکم کرده ودیگرپیدایش نمیکنم میشه خوابم روتعبیرکنیدمرسی

سلام من دو شبه دارم خواب میبینم ک چادر سرمه ی بار چادر مشکی برا شهادت امام علی بود ک قران ب سرم بود گریه میکردم نفرین میکردم کسایی ک اذییتم کردن دیشبم خواب دیدم چادر نماز سفید بلندو با گلای ابی سرمه نماز عصرو ظهر و میخونم خیلی سخته برام ولی بسختی خوندمش توخوابم شک داشتم رکت درسته یا ن ولی یکی نمیزاشت تمرکز کنم همش چادربلند ب پام گره میخور سرم گیج میخورد ب زور بلند میشدم با این ک سخت بود با شک دوبار خوندم نمازو بعدش دورکعت نماز حاجتم خونم تعبیرش چیه ممنون میشم بگید

سلام من خواب دیدم رفتم ۳تا چادر دوختم یه مشکی یه آبی یه صورتی میخوام بدونم معنیش چیه

سلام دیشب خواب دیدم پشت تریبون مدرسه وایستادم همیشه اونجا بهمون جایزه میدادن چندین نفر دختر بودیم یه خانمی اومد رو سر هممون چادر سفید انداخت میشه لطفا تعبیرشو بگین

سلام من چند روز پیش خواب دیدم اینکه یه چادر سفید برا عقد هستش رو پوشیدم همراه با روسری سفید خیلی محجبه بودم ولی در واقع من در حالت عادی با مانتو میرم بیرون اگر میشه تعبیر کنید این خواب رو👆

سلام من خواب دیدم اول با چادر نماز میزنم بیرون وسط راه چادر مشکی سرم میکنم خواستم ببینم تعبیرش چی هست ممنون

خوب

من خواب دیدم که به خانی یکی از نزدیکان رفتم و او برایم یک چادر با پارچ یی مشابی به رنگ سبز برایم هدیه میدهید

خوبه به مرادت میرسی یک خوشحالی در راه است

تشکر اما لطفا از دل تان تعبیر نکنین

مه هم ایقسم خواب دیدیم اگر تعبیرت ره پیدا کردی همرای ما هم شریک بساز

 خسته نباشید من دختر مجردی هستم که دیشب خواب دیدم رفتم بازار که یکهو یه چادر مشکی خیلی خوشکل گلدار سر یه مانکن دیدم بعد رفتم مادرمو صدا زدم که بهش نشون بدم که بخرش بعد که دیدم وارد مغازه شدیم طرف پارچه های رنگی رنگی خیلی خوشکل اورد نشون ما داد اما من داشتم دنبال چادره میگشتم که رفته بود زیر پارچه ها که یهو دیدمش و گفتم به مامانم اینه چادره بعد میخواستم بخرمش که پول کافی نداشتم که به طرف گفتم من ۲۰هزار تومن دارم میشه اینو بدم بقیشو بعدا بدم بعد که نگاه کردم توی کیفم… بیشتر بخوانید »

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه زنی (که شده همسر مردی که من قبلا خیلی دوستش داشتم) یه پارچه سفید عروسی به من هدیه داد وچادر سفیدراسر من کرد خواستم ببینم تعبیرش چیه؟

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه زنی (که شده همسر مردی که من قبلا خیلی دوستش

داشتم) یه پارچه سفید عروسی به من هدیه داد وچادر سفیدراسر من کرد خواستم ببینم تعبیرش چیه؟

دوستان در خواب دیدم که در مغازه ام تعداد زیادی صندلی فلزی رو هم انباشته شده و ته مغازم یه شخص مجهول با چادر مشکی هست و تا خواستم برم ببینم کی هست خودش را کلا ته مغازه قایم کرد طوری که اصلا ندیدمش . میتونید راهنمایی کنید

سلام من خانم بارداری هستم که خواب دیدم چادر سفید به سر دارم و تفنگ بلند مشکی به دست و از دست گروه داعش در حال فرار هستم

سلام،من خواب دیدم به همراه عمه ام به نانوایی رفتم یک پسر که هم محلیمان بود در نانوایی به همراه صاحب نانوایی بود آن پسر به من گفت چادرت رو بده منم چادر نمازم رو به او دادم و دیدم که آن را دارد تا میزند پس از تا زدن دوباره آن را به من داد

سلام من خواب دیدم با عمه ام به نانوایی رفتیم تو نانوایی یه پسره که هم محلیمون در واقعیت هست توی نونوایی نشسته، به من گفت که چادرت رو بده منم چادر مشکی سرم بود اما چادر نمازم رو یهو بهش دادم بعد دیدم داره اونو تا میزنه و بعداز تا زدن دوباره بهم پس داد

درود بر شما وقت بخیر خواب دیدم محل کارم (شغل اولم شرکت) هستم و خواهر و داداشم یک نوزاد رو میارن تحویلم بدن که مثلا بچه ی خودم هست اما خواهرم ازش مراقبت میکرده و من باعجله در حالی که چادر به سر داشتم (در واقعیت چادری نیستم) دوبال چادرم رو گرفته بودم و می دویدم به سمت خواهرم که بچه رو تحویل بگیرم و در مسیر دستم رو گذاشتم روی شکمم و باخود گفتم خوبه من تیرماه فارق شدم و کسی از بارداری و بچه دارشدن من خبردار نشد (منظورم همکارهای دانشگاهم بوده که از بهمن تا به اکنون… بیشتر بخوانید »

خواب دیدم یه مردپارچه فروش اومده توحیاطمون پارچه های قشنگی داشت منم رفتم چشمم افتادبه یه پارچه چادری مشکی خیلی قشنگ بود قصدداشتم بخرم که ازخواب بیدارشدم

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » حرف چ » تعبیر خواب چادر: چادر نماز / چادر سفید، سیاه، سبز / چادر مسافرتی

تعبیر خواب چادر : در این مقاله از بخش تعبیر خواب در وب سایت نایریکا به تعبیر خواب چادر, معنی دیدن چادر در خواب, تعبیر خواب چادر نماز, تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سیاه گمشده, تعبیر خواب چادر سبز, تعبیر خواب چادر مسافرتی, تعبیر خواب چادر نماز پاره می پردازیم.

با ما همراه باشید.

اگر درباره این مقاله اطلاعات مفید یا تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعبیر خواب چادر, معنی دیدن چادر در خواب, تعبیر خواب چادر نماز, تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سیاه گمشده, تعبیر خواب چادر سبز, تعبیر خواب چادر مسافرتی, تعبیر خواب چادر نماز پاره

تعبیر خواب چادر

برای دسترسی سریع به محتوای متن از لینکهای زیر استفاده کنید:

اول: قدر و جاه.

دوم: مرد را زن و زن را شوهر،

سوم: کدخدای سرای.

تعبیر خواب چادر / معنی دیدن چادر در خواب

چادر در خواب ستر است و پوشاننده رازهای بیننده خواب و حافظ شرف و آبرو .

اگر مردی ببیند که چادر دارد رازداری می کند و این راز ممکن است مال خودش باشد یا متعلق به دیگران اما اگر ببیند چادر پوشیده چون مرد چادر نمی پوشد و این یک کار غیر طبیعی است نیکو نیست و در خواب نشان دهنده این است که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان بزرگ خویش را از مردم پنهان نگه می دارد و این اعمال آن قدر زشت و بزرگ هستند که اگر بر ملا شوند مورد لعن و نفرین و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار می گیرد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ا گر پارچه زرد باشد بیماری است و اگر سرخ باشد هیجان است و چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید. چادر در خواب حرمت و آبرو و حیثیت است چه متعلق به خودتان باشد و چه دیگری.

اگر بیننده خواب ببیند که چادری برای دیگری خریده یا چادر به کسی هدیه می دهد آن چادر رازی است که می خواهد دیگران پوشیده نگه دارند و در صورت اطلاع حفظ کنند و آبرویش را نبرند.

برای زنان دیدن چادر در خواب طبیعی است اما اگر زنی در خواب ببیند که چادر نو پوشیده در محیط خانواده عزت و احترامش بالا میرود و نزد شوهر عزیز می شود.

چادر درخواب دیدن، محافظ زن است.

اگر بیند چون زنان چادر پوشیده است، دلیل که در آن کار خیر و شر است.

لکن آن کار را از او مکروه دارند.

در حالت کلی چارد پنهان ماندن گناه و یا از بین رفتن گناه است وقتی که خود را در حال نماز با چارد نماز می بینید معنی اش این است که شما به واسطه عبادات گناهانتان از بین می رود.

تعبیر خواب چادر نماز

خریدن این نوع چادر بسیار خوب است چه برای خودت خریده باشی و چه برای اینکه به دیگران هدیه دهی.

معنی این خواب زیاد شدن روزی است و به جایگاه بلند رسیدن هم می تواند باشد.

اگر در خواب ببینی که مرده ای چنین چادری به سر دارد چه او را بشناسی و چه برایت غریبه باشد معنی این خواب این است که عمر شما زیاد می شود و این خواب خوبی است.

این خواب ، خواب خوبی نیست و معنی اش این می شود که شما به بلا و یا گناه دچار محی شوید خواه خودتان آن را پاره کنید و یا چادر را پاره شده ببینید و یا در دعوا آنرا پاره کنید.

اگر دختر مجردی خواب ببیند چادری شده است و فرقی ندارد رنگش چه باشید سفید باشد یا سیاه رنگی باشد یا ساده طرح دار باشد یا نباشد این نشانه ی شوهر است.

تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر

به این معنا که ممکن است بزودی به خانه ی بخت برود و یا پسری از او در جمعی خواستگاری کند.

تعبیر دومش از دیدگاه آن حضرت رسیدن به قدرت کمال و سعادت است به قدری که حتی دیگران حسرت حال او را بخورند مانند موفقیت های چشمگیر و یا پیروزی های پی در پی و سومین معنای ان صحبت با بزرگان است

دیدن چنین خوابی معنی اش این است که شما در زندگی خود آرامش دارید و بدی ها و گناه های گذشته شما جای خود را به خوبی و حسنات داده است و شما در راه درستی قدم بر می دارید.

باید تلاش کنید که به این راه ادامه دهید.

تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر

گم شدن چادر مشکی در خواب یعنی به دلیل آن که فرد وارد محیط ارتباطی جدید شده گرفتار احساس فقدان شود.

تعبیر خواب چادر سیاه گمشده

درست مانند این که ناگهان شما را از پشت میز بلند کنند و مسئولیت اجرایی دهند.

طبیعی است که آدمی که سرو کارش با میز و پرونده و تعداد انگشت شماری آدم بوده، در موقعیت جدید تپش قلب بگیرد.

پارچه چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید.

تعبیر خواب چادر سبز

چادر مسافرتی در خواب نشانه تغییرات کوتاه مدت شما در امور روزانه است

اگر خواب دید که در جایی چادر زدید تعبیرش این است که وضعیتی که در آن قرار گرفته اید امن نیست.

اما این خواب می تواند تفاسیر گوناگونی نیز داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب چادر

تعبیر خواب چادر مسافرتی

تعبیر خواب بودن در چادر مسافرتی هستید این است که نیاز به تغییر موقت در روتین روزمره تان دارید.

نیاز دارید که زمانی را بگذارید و از سخت کار کردن روزانه دور شوید.

دیدن این خواب ممکن است به معنی بی ثباتی و نا امنی در موقعیت فعلی تان باشد.

شما نمی خواهید که یک جا بشینید.

اگر خواب ببینید در چادری به سر می برید ، تعبیرش آن است که دگرگونی و تحولاتی در زندگی شما روی خواهد داد .

تعبیر دیدن تعدادی چادر در خواب ، آن است که به اتفاق دوستانی وفادار و صمیمی به چند سفر خواهید رفت .

تعبیر خواب خرید چادر مسافرتی نشان می دهد که در آینده ای نزدیک سفر جالبی خواهید داشت

اگر ببیند که چادرش پاره است یا رازش فاش می‌شود و یا این که آبرویش در مخاطره قرار می‌گیرد.

تعبیر خواب چادر نماز پاره

به هر حال هر کسی چیزی پنهان دارد که دوست ندارد دیگران بدانند.

کوشش در مسیر حفظ همین پوشیدگی است که در خواب به شکل چادر نمایان می‌گردد.

من خواب دیدم که با خواهر و پدرم در خیابان هستیم بعد من برهنه بودم چادر خواهرم را که در خوابم خیلی کوچکتر از الانش بود را گرفتم و پوشیدم میخواستم ببینم چه تعبیری داره

دوست عزیزم ان شاءلله که خیره،چون از یک حالت عریانی خودتون رو حفظ کردید خیلی خوبه،شاید به این معناست که وضعیت حالاتون به خاطر یک سری اعمال خوب نیست ولی شما به خودتون کمک میکنید و وضعیتتون رو اصلاح میکنید،چون خودتون چادر خواهرتون رو به سر کردید،یا شاید هم هشدار باشه که مراقب اعمالت باش و خودت رواصلاح کن،در هر حال انشالله که خیره،منم واستون دعا میکنم،راستی هر موقع خوابی دیدی چه خوب چه بد حتما حتما صدقه بندازید، و از خدا بخواهید که خیر اون خواب رو براتون مقدر کنه و شرش رو ازتون دور کنه.انشالله که سلامت باشید.

سلام
من خواب دیدم توی خونه پدریم یه چادر نماز گلدار خوشگل دیدم و می خواستم بردارم برای خودم ولی گفتن که این برای خواهر کوچیکم هست. خودم متأهلم و خواهرم مجرد. تعبیرش چیه؟

سلام منم یه همچین خوابی دیدم اما من مجردم من خواب دیدم تو خونمون یه چادر گلدار ب حالت های سفید وخاکستری پیدا کردم سرم کردم ولی گفتن برای عروسمونه

سلام من خواب دیدم خواهر برادرم همرام تو یه ماشین بودیم و توی تاریکی شب میخواسیم بریم خونه ولی خیلی دور بود تو یه کوچه ک پیچیدم خیلی تاریک بود فقط یه خانمی بود ک چادر. سفی سرش بود و پشتش اونطرف بود ترسیدم دور زدم ک برم شروع کرد قران خوندن و صدای قرانش بهم میرسید

داشتن چادر سفید به سر در ختم مرده تعبیرش چیست

سلام

دیدن چادر سفید در مراسم ختم چیست

ع سلام خوبی

تعبیرش روببینم

سلام من باردارم دیشب خواب دیدم مادرشوهرم یک چادر برای مادرش خریده من پوشیدمش بعدخیلی خوشم امد از چادر با خودم گفتم کاش بده بمن چادر را میشه واسم تعبیرش کتین

سلام خسته نباشید تو روخدا کمکم کنید خواهش میکنم میخواستم یه چیزی بپرسم الان دو سه ماهه دارم خواب میبینم میرم بیرون یه زن چادری میبینم با چادر مشکی کلن خودشو پوشونده که بچه هارو میزاره زیر چادرش بچه ها داد میزنن با خودش میبره منم نزدیکش نمی رم بعد دیشب داشتم خواب می دیدم که توی اتوبانم چند دفعه این مسیر و رفتم دوباره از اول شروع شده بعد هی که جلو تر میرم اتوبانه ساخته میشه بعد که اون مسیر و رد کردم دیدم یواش یواش اون زن چادری بازم داره میاد میخواد یه بچه رو ببره من… بیشتر بخوانید »

خواب دیدم یک زن مطلقه در هنگام نماز چادرم را از سرم برداشت در ضمن من متاهلم

خواب دیدم دوستم چادر سبز برسرکرده

مه هم خواب دیدم که برم کسی هدیه می‌دهد

سلام من متاهلم و دوتا بچه هم دارم خواب دیدم یه آشنایی یک چادر یاسی یا آبی گلدار خوشگل به من داد و من بلافاصله دوختم و سر گرفتم لطفا تعبیرش رو میفرمایید؟

با سلام من دختری مجرد هستم خواب دیدم که اول یه چادر نماز گلدار سر کردم و بعد چادرم را با چادرسفید که باهاش به سفر مکه رفته بودم عوض کردم یکی از مردایی که تو جمع بود گفت شما که رفتی حج حاکم ما بشو ولی من قبول نکردم و باخنده گفتم شماها بزرگترید و نفر سوم به نماز ایستادم. بعداز ان با خانوادم به بازار رفتیم و دوغ محلی غلیظ و شیرین (دوغ را چشیدم) خریدیم.
باتشکر

سلام فاطمه هستم دیشب مادرم خواب دیده که یه چادررم رنک یکی از دوستام برام دوخته سر کردم بعدش ی برای دخترم و یکی برای برادر زادم دوخته البته خودم مطلقه هستم ممنون میشم جواب بدید

سلام مادر مریضم درخواب با چادر احرام به کربلا میرفت

سلام من خواب دیدم کسی که زمانی بهش علاقمند بودم با چادر من صورتشو خشک کرد با اینکه خیلیها اطراف ما بودن از خانوادشون

سلام. شوهرم خواب دیده موقع اذان صبح از خواب بیدار شدم و با یه چادر رنگی زیبا نماز خواندم. تعبیرش چی میشه؟ لطف میکنید جواب بدین

سلام .خواب دیدم پدر بزرگم روکه خیلی وقته فوت شده با یه دختر تقریبا ۱۰ ساله .هردوبا چادر مشکی از پشت یه شیشه دایره ای دیدم .با تعجب نگاش کردم دیدم اره خودشه زبونم بند اومده بود نگاه کرد و رفت هر چی اشاره دادم بیا نیومد .دوتایی با چادر مشکی رفتن .تعبییر چیه؟؟

در خواب دیدم ک فردی از من درخواست چادر و سجاده نماز کرده است

سلام کسی تعبیرخوابم را میداند

نخیر

خواب دیدم بسیاری زنان چادرمشکی به سردرراهی میروندمن هم به دنبالشان میروم البته درتعقیب زنی مومنه ومحجبه که می‌شناسمش آشپزمحل کارمان است که الان به دلیل قرنطینه تعطیل میباشداوهم چادرمشکی به سرداردباآنهامیروددرحالیکه این خانم درحال عادی چادرنمیپوشدپوشش بسیارمحجبه امابامانتومن اوراتعقیب میکنم که ببینم آیاجای جدیدی سرکارمیرودیانه که به مرورزمان چادرمشکی زیادوزژادت میشوندومن اوراکم کرده ودیگرپیدایش نمیکنم میشه خوابم روتعبیرکنیدمرسی

سلام من دو شبه دارم خواب میبینم ک چادر سرمه ی بار چادر مشکی برا شهادت امام علی بود ک قران ب سرم بود گریه میکردم نفرین میکردم کسایی ک اذییتم کردن دیشبم خواب دیدم چادر نماز سفید بلندو با گلای ابی سرمه نماز عصرو ظهر و میخونم خیلی سخته برام ولی بسختی خوندمش توخوابم شک داشتم رکت درسته یا ن ولی یکی نمیزاشت تمرکز کنم همش چادربلند ب پام گره میخور سرم گیج میخورد ب زور بلند میشدم با این ک سخت بود با شک دوبار خوندم نمازو بعدش دورکعت نماز حاجتم خونم تعبیرش چیه ممنون میشم بگید

سلام من خواب دیدم رفتم ۳تا چادر دوختم یه مشکی یه آبی یه صورتی میخوام بدونم معنیش چیه

سلام دیشب خواب دیدم پشت تریبون مدرسه وایستادم همیشه اونجا بهمون جایزه میدادن چندین نفر دختر بودیم یه خانمی اومد رو سر هممون چادر سفید انداخت میشه لطفا تعبیرشو بگین

سلام من چند روز پیش خواب دیدم اینکه یه چادر سفید برا عقد هستش رو پوشیدم همراه با روسری سفید خیلی محجبه بودم ولی در واقع من در حالت عادی با مانتو میرم بیرون اگر میشه تعبیر کنید این خواب رو👆

سلام من خواب دیدم اول با چادر نماز میزنم بیرون وسط راه چادر مشکی سرم میکنم خواستم ببینم تعبیرش چی هست ممنون

خوب

من خواب دیدم که به خانی یکی از نزدیکان رفتم و او برایم یک چادر با پارچ یی مشابی به رنگ سبز برایم هدیه میدهید

خوبه به مرادت میرسی یک خوشحالی در راه است

تشکر اما لطفا از دل تان تعبیر نکنین

مه هم ایقسم خواب دیدیم اگر تعبیرت ره پیدا کردی همرای ما هم شریک بساز

 خسته نباشید من دختر مجردی هستم که دیشب خواب دیدم رفتم بازار که یکهو یه چادر مشکی خیلی خوشکل گلدار سر یه مانکن دیدم بعد رفتم مادرمو صدا زدم که بهش نشون بدم که بخرش بعد که دیدم وارد مغازه شدیم طرف پارچه های رنگی رنگی خیلی خوشکل اورد نشون ما داد اما من داشتم دنبال چادره میگشتم که رفته بود زیر پارچه ها که یهو دیدمش و گفتم به مامانم اینه چادره بعد میخواستم بخرمش که پول کافی نداشتم که به طرف گفتم من ۲۰هزار تومن دارم میشه اینو بدم بقیشو بعدا بدم بعد که نگاه کردم توی کیفم… بیشتر بخوانید »

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه زنی (که شده همسر مردی که من قبلا خیلی دوستش داشتم) یه پارچه سفید عروسی به من هدیه داد وچادر سفیدراسر من کرد خواستم ببینم تعبیرش چیه؟

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه زنی (که شده همسر مردی که من قبلا خیلی دوستش

داشتم) یه پارچه سفید عروسی به من هدیه داد وچادر سفیدراسر من کرد خواستم ببینم تعبیرش چیه؟

دوستان در خواب دیدم که در مغازه ام تعداد زیادی صندلی فلزی رو هم انباشته شده و ته مغازم یه شخص مجهول با چادر مشکی هست و تا خواستم برم ببینم کی هست خودش را کلا ته مغازه قایم کرد طوری که اصلا ندیدمش . میتونید راهنمایی کنید

سلام من خانم بارداری هستم که خواب دیدم چادر سفید به سر دارم و تفنگ بلند مشکی به دست و از دست گروه داعش در حال فرار هستم

سلام،من خواب دیدم به همراه عمه ام به نانوایی رفتم یک پسر که هم محلیمان بود در نانوایی به همراه صاحب نانوایی بود آن پسر به من گفت چادرت رو بده منم چادر نمازم رو به او دادم و دیدم که آن را دارد تا میزند پس از تا زدن دوباره آن را به من داد

سلام من خواب دیدم با عمه ام به نانوایی رفتیم تو نانوایی یه پسره که هم محلیمون در واقعیت هست توی نونوایی نشسته، به من گفت که چادرت رو بده منم چادر مشکی سرم بود اما چادر نمازم رو یهو بهش دادم بعد دیدم داره اونو تا میزنه و بعداز تا زدن دوباره بهم پس داد

درود بر شما وقت بخیر خواب دیدم محل کارم (شغل اولم شرکت) هستم و خواهر و داداشم یک نوزاد رو میارن تحویلم بدن که مثلا بچه ی خودم هست اما خواهرم ازش مراقبت میکرده و من باعجله در حالی که چادر به سر داشتم (در واقعیت چادری نیستم) دوبال چادرم رو گرفته بودم و می دویدم به سمت خواهرم که بچه رو تحویل بگیرم و در مسیر دستم رو گذاشتم روی شکمم و باخود گفتم خوبه من تیرماه فارق شدم و کسی از بارداری و بچه دارشدن من خبردار نشد (منظورم همکارهای دانشگاهم بوده که از بهمن تا به اکنون… بیشتر بخوانید »

خواب دیدم یه مردپارچه فروش اومده توحیاطمون پارچه های قشنگی داشت منم رفتم چشمم افتادبه یه پارچه چادری مشکی خیلی قشنگ بود قصدداشتم بخرم که ازخواب بیدارشدم

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » حرف چ » تعبیر خواب چادر: چادر نماز / چادر سفید، سیاه، سبز / چادر مسافرتی

تعبیر خواب چادر : در این مقاله از بخش تعبیر خواب در وب سایت نایریکا به تعبیر خواب چادر, معنی دیدن چادر در خواب, تعبیر خواب چادر نماز, تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سیاه گمشده, تعبیر خواب چادر سبز, تعبیر خواب چادر مسافرتی, تعبیر خواب چادر نماز پاره می پردازیم.

با ما همراه باشید.

اگر درباره این مقاله اطلاعات مفید یا تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعبیر خواب چادر, معنی دیدن چادر در خواب, تعبیر خواب چادر نماز, تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر, تعبیر خواب چادر سیاه گمشده, تعبیر خواب چادر سبز, تعبیر خواب چادر مسافرتی, تعبیر خواب چادر نماز پاره

تعبیر خواب چادر

برای دسترسی سریع به محتوای متن از لینکهای زیر استفاده کنید:

اول: قدر و جاه.

دوم: مرد را زن و زن را شوهر،

سوم: کدخدای سرای.

تعبیر خواب چادر / معنی دیدن چادر در خواب

چادر در خواب ستر است و پوشاننده رازهای بیننده خواب و حافظ شرف و آبرو .

اگر مردی ببیند که چادر دارد رازداری می کند و این راز ممکن است مال خودش باشد یا متعلق به دیگران اما اگر ببیند چادر پوشیده چون مرد چادر نمی پوشد و این یک کار غیر طبیعی است نیکو نیست و در خواب نشان دهنده این است که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان بزرگ خویش را از مردم پنهان نگه می دارد و این اعمال آن قدر زشت و بزرگ هستند که اگر بر ملا شوند مورد لعن و نفرین و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار می گیرد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ا گر پارچه زرد باشد بیماری است و اگر سرخ باشد هیجان است و چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید. چادر در خواب حرمت و آبرو و حیثیت است چه متعلق به خودتان باشد و چه دیگری.

اگر بیننده خواب ببیند که چادری برای دیگری خریده یا چادر به کسی هدیه می دهد آن چادر رازی است که می خواهد دیگران پوشیده نگه دارند و در صورت اطلاع حفظ کنند و آبرویش را نبرند.

برای زنان دیدن چادر در خواب طبیعی است اما اگر زنی در خواب ببیند که چادر نو پوشیده در محیط خانواده عزت و احترامش بالا میرود و نزد شوهر عزیز می شود.

چادر درخواب دیدن، محافظ زن است.

اگر بیند چون زنان چادر پوشیده است، دلیل که در آن کار خیر و شر است.

لکن آن کار را از او مکروه دارند.

در حالت کلی چارد پنهان ماندن گناه و یا از بین رفتن گناه است وقتی که خود را در حال نماز با چارد نماز می بینید معنی اش این است که شما به واسطه عبادات گناهانتان از بین می رود.

تعبیر خواب چادر نماز

خریدن این نوع چادر بسیار خوب است چه برای خودت خریده باشی و چه برای اینکه به دیگران هدیه دهی.

معنی این خواب زیاد شدن روزی است و به جایگاه بلند رسیدن هم می تواند باشد.

اگر در خواب ببینی که مرده ای چنین چادری به سر دارد چه او را بشناسی و چه برایت غریبه باشد معنی این خواب این است که عمر شما زیاد می شود و این خواب خوبی است.

این خواب ، خواب خوبی نیست و معنی اش این می شود که شما به بلا و یا گناه دچار محی شوید خواه خودتان آن را پاره کنید و یا چادر را پاره شده ببینید و یا در دعوا آنرا پاره کنید.

اگر دختر مجردی خواب ببیند چادری شده است و فرقی ندارد رنگش چه باشید سفید باشد یا سیاه رنگی باشد یا ساده طرح دار باشد یا نباشد این نشانه ی شوهر است.

تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر

به این معنا که ممکن است بزودی به خانه ی بخت برود و یا پسری از او در جمعی خواستگاری کند.

تعبیر دومش از دیدگاه آن حضرت رسیدن به قدرت کمال و سعادت است به قدری که حتی دیگران حسرت حال او را بخورند مانند موفقیت های چشمگیر و یا پیروزی های پی در پی و سومین معنای ان صحبت با بزرگان است

دیدن چنین خوابی معنی اش این است که شما در زندگی خود آرامش دارید و بدی ها و گناه های گذشته شما جای خود را به خوبی و حسنات داده است و شما در راه درستی قدم بر می دارید.

باید تلاش کنید که به این راه ادامه دهید.

تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن دختر

گم شدن چادر مشکی در خواب یعنی به دلیل آن که فرد وارد محیط ارتباطی جدید شده گرفتار احساس فقدان شود.

تعبیر خواب چادر سیاه گمشده

درست مانند این که ناگهان شما را از پشت میز بلند کنند و مسئولیت اجرایی دهند.

طبیعی است که آدمی که سرو کارش با میز و پرونده و تعداد انگشت شماری آدم بوده، در موقعیت جدید تپش قلب بگیرد.

پارچه چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید.

تعبیر خواب چادر سبز

چادر مسافرتی در خواب نشانه تغییرات کوتاه مدت شما در امور روزانه است

اگر خواب دید که در جایی چادر زدید تعبیرش این است که وضعیتی که در آن قرار گرفته اید امن نیست.

اما این خواب می تواند تفاسیر گوناگونی نیز داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب چادر

تعبیر خواب چادر مسافرتی

تعبیر خواب بودن در چادر مسافرتی هستید این است که نیاز به تغییر موقت در روتین روزمره تان دارید.

نیاز دارید که زمانی را بگذارید و از سخت کار کردن روزانه دور شوید.

دیدن این خواب ممکن است به معنی بی ثباتی و نا امنی در موقعیت فعلی تان باشد.

شما نمی خواهید که یک جا بشینید.

اگر خواب ببینید در چادری به سر می برید ، تعبیرش آن است که دگرگونی و تحولاتی در زندگی شما روی خواهد داد .

تعبیر دیدن تعدادی چادر در خواب ، آن است که به اتفاق دوستانی وفادار و صمیمی به چند سفر خواهید رفت .

تعبیر خواب خرید چادر مسافرتی نشان می دهد که در آینده ای نزدیک سفر جالبی خواهید داشت

اگر ببیند که چادرش پاره است یا رازش فاش می‌شود و یا این که آبرویش در مخاطره قرار می‌گیرد.

تعبیر خواب چادر نماز پاره

به هر حال هر کسی چیزی پنهان دارد که دوست ندارد دیگران بدانند.

کوشش در مسیر حفظ همین پوشیدگی است که در خواب به شکل چادر نمایان می‌گردد.

من خواب دیدم که با خواهر و پدرم در خیابان هستیم بعد من برهنه بودم چادر خواهرم را که در خوابم خیلی کوچکتر از الانش بود را گرفتم و پوشیدم میخواستم ببینم چه تعبیری داره

دوست عزیزم ان شاءلله که خیره،چون از یک حالت عریانی خودتون رو حفظ کردید خیلی خوبه،شاید به این معناست که وضعیت حالاتون به خاطر یک سری اعمال خوب نیست ولی شما به خودتون کمک میکنید و وضعیتتون رو اصلاح میکنید،چون خودتون چادر خواهرتون رو به سر کردید،یا شاید هم هشدار باشه که مراقب اعمالت باش و خودت رواصلاح کن،در هر حال انشالله که خیره،منم واستون دعا میکنم،راستی هر موقع خوابی دیدی چه خوب چه بد حتما حتما صدقه بندازید، و از خدا بخواهید که خیر اون خواب رو براتون مقدر کنه و شرش رو ازتون دور کنه.انشالله که سلامت باشید.

سلام
من خواب دیدم توی خونه پدریم یه چادر نماز گلدار خوشگل دیدم و می خواستم بردارم برای خودم ولی گفتن که این برای خواهر کوچیکم هست. خودم متأهلم و خواهرم مجرد. تعبیرش چیه؟

سلام منم یه همچین خوابی دیدم اما من مجردم من خواب دیدم تو خونمون یه چادر گلدار ب حالت های سفید وخاکستری پیدا کردم سرم کردم ولی گفتن برای عروسمونه

سلام من خواب دیدم خواهر برادرم همرام تو یه ماشین بودیم و توی تاریکی شب میخواسیم بریم خونه ولی خیلی دور بود تو یه کوچه ک پیچیدم خیلی تاریک بود فقط یه خانمی بود ک چادر. سفی سرش بود و پشتش اونطرف بود ترسیدم دور زدم ک برم شروع کرد قران خوندن و صدای قرانش بهم میرسید

داشتن چادر سفید به سر در ختم مرده تعبیرش چیست

سلام

دیدن چادر سفید در مراسم ختم چیست

ع سلام خوبی

تعبیرش روببینم

سلام من باردارم دیشب خواب دیدم مادرشوهرم یک چادر برای مادرش خریده من پوشیدمش بعدخیلی خوشم امد از چادر با خودم گفتم کاش بده بمن چادر را میشه واسم تعبیرش کتین

سلام خسته نباشید تو روخدا کمکم کنید خواهش میکنم میخواستم یه چیزی بپرسم الان دو سه ماهه دارم خواب میبینم میرم بیرون یه زن چادری میبینم با چادر مشکی کلن خودشو پوشونده که بچه هارو میزاره زیر چادرش بچه ها داد میزنن با خودش میبره منم نزدیکش نمی رم بعد دیشب داشتم خواب می دیدم که توی اتوبانم چند دفعه این مسیر و رفتم دوباره از اول شروع شده بعد هی که جلو تر میرم اتوبانه ساخته میشه بعد که اون مسیر و رد کردم دیدم یواش یواش اون زن چادری بازم داره میاد میخواد یه بچه رو ببره من… بیشتر بخوانید »

خواب دیدم یک زن مطلقه در هنگام نماز چادرم را از سرم برداشت در ضمن من متاهلم

خواب دیدم دوستم چادر سبز برسرکرده

مه هم خواب دیدم که برم کسی هدیه می‌دهد

سلام من متاهلم و دوتا بچه هم دارم خواب دیدم یه آشنایی یک چادر یاسی یا آبی گلدار خوشگل به من داد و من بلافاصله دوختم و سر گرفتم لطفا تعبیرش رو میفرمایید؟

با سلام من دختری مجرد هستم خواب دیدم که اول یه چادر نماز گلدار سر کردم و بعد چادرم را با چادرسفید که باهاش به سفر مکه رفته بودم عوض کردم یکی از مردایی که تو جمع بود گفت شما که رفتی حج حاکم ما بشو ولی من قبول نکردم و باخنده گفتم شماها بزرگترید و نفر سوم به نماز ایستادم. بعداز ان با خانوادم به بازار رفتیم و دوغ محلی غلیظ و شیرین (دوغ را چشیدم) خریدیم.
باتشکر

سلام فاطمه هستم دیشب مادرم خواب دیده که یه چادررم رنک یکی از دوستام برام دوخته سر کردم بعدش ی برای دخترم و یکی برای برادر زادم دوخته البته خودم مطلقه هستم ممنون میشم جواب بدید

سلام مادر مریضم درخواب با چادر احرام به کربلا میرفت

سلام من خواب دیدم کسی که زمانی بهش علاقمند بودم با چادر من صورتشو خشک کرد با اینکه خیلیها اطراف ما بودن از خانوادشون

سلام. شوهرم خواب دیده موقع اذان صبح از خواب بیدار شدم و با یه چادر رنگی زیبا نماز خواندم. تعبیرش چی میشه؟ لطف میکنید جواب بدین

سلام .خواب دیدم پدر بزرگم روکه خیلی وقته فوت شده با یه دختر تقریبا ۱۰ ساله .هردوبا چادر مشکی از پشت یه شیشه دایره ای دیدم .با تعجب نگاش کردم دیدم اره خودشه زبونم بند اومده بود نگاه کرد و رفت هر چی اشاره دادم بیا نیومد .دوتایی با چادر مشکی رفتن .تعبییر چیه؟؟

در خواب دیدم ک فردی از من درخواست چادر و سجاده نماز کرده است

سلام کسی تعبیرخوابم را میداند

نخیر

خواب دیدم بسیاری زنان چادرمشکی به سردرراهی میروندمن هم به دنبالشان میروم البته درتعقیب زنی مومنه ومحجبه که می‌شناسمش آشپزمحل کارمان است که الان به دلیل قرنطینه تعطیل میباشداوهم چادرمشکی به سرداردباآنهامیروددرحالیکه این خانم درحال عادی چادرنمیپوشدپوشش بسیارمحجبه امابامانتومن اوراتعقیب میکنم که ببینم آیاجای جدیدی سرکارمیرودیانه که به مرورزمان چادرمشکی زیادوزژادت میشوندومن اوراکم کرده ودیگرپیدایش نمیکنم میشه خوابم روتعبیرکنیدمرسی

سلام من دو شبه دارم خواب میبینم ک چادر سرمه ی بار چادر مشکی برا شهادت امام علی بود ک قران ب سرم بود گریه میکردم نفرین میکردم کسایی ک اذییتم کردن دیشبم خواب دیدم چادر نماز سفید بلندو با گلای ابی سرمه نماز عصرو ظهر و میخونم خیلی سخته برام ولی بسختی خوندمش توخوابم شک داشتم رکت درسته یا ن ولی یکی نمیزاشت تمرکز کنم همش چادربلند ب پام گره میخور سرم گیج میخورد ب زور بلند میشدم با این ک سخت بود با شک دوبار خوندم نمازو بعدش دورکعت نماز حاجتم خونم تعبیرش چیه ممنون میشم بگید

سلام من خواب دیدم رفتم ۳تا چادر دوختم یه مشکی یه آبی یه صورتی میخوام بدونم معنیش چیه

سلام دیشب خواب دیدم پشت تریبون مدرسه وایستادم همیشه اونجا بهمون جایزه میدادن چندین نفر دختر بودیم یه خانمی اومد رو سر هممون چادر سفید انداخت میشه لطفا تعبیرشو بگین

سلام من چند روز پیش خواب دیدم اینکه یه چادر سفید برا عقد هستش رو پوشیدم همراه با روسری سفید خیلی محجبه بودم ولی در واقع من در حالت عادی با مانتو میرم بیرون اگر میشه تعبیر کنید این خواب رو👆

سلام من خواب دیدم اول با چادر نماز میزنم بیرون وسط راه چادر مشکی سرم میکنم خواستم ببینم تعبیرش چی هست ممنون

خوب

من خواب دیدم که به خانی یکی از نزدیکان رفتم و او برایم یک چادر با پارچ یی مشابی به رنگ سبز برایم هدیه میدهید

خوبه به مرادت میرسی یک خوشحالی در راه است

تشکر اما لطفا از دل تان تعبیر نکنین

مه هم ایقسم خواب دیدیم اگر تعبیرت ره پیدا کردی همرای ما هم شریک بساز

 خسته نباشید من دختر مجردی هستم که دیشب خواب دیدم رفتم بازار که یکهو یه چادر مشکی خیلی خوشکل گلدار سر یه مانکن دیدم بعد رفتم مادرمو صدا زدم که بهش نشون بدم که بخرش بعد که دیدم وارد مغازه شدیم طرف پارچه های رنگی رنگی خیلی خوشکل اورد نشون ما داد اما من داشتم دنبال چادره میگشتم که رفته بود زیر پارچه ها که یهو دیدمش و گفتم به مامانم اینه چادره بعد میخواستم بخرمش که پول کافی نداشتم که به طرف گفتم من ۲۰هزار تومن دارم میشه اینو بدم بقیشو بعدا بدم بعد که نگاه کردم توی کیفم… بیشتر بخوانید »

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه زنی (که شده همسر مردی که من قبلا خیلی دوستش داشتم) یه پارچه سفید عروسی به من هدیه داد وچادر سفیدراسر من کرد خواستم ببینم تعبیرش چیه؟

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه زنی (که شده همسر مردی که من قبلا خیلی دوستش

داشتم) یه پارچه سفید عروسی به من هدیه داد وچادر سفیدراسر من کرد خواستم ببینم تعبیرش چیه؟

دوستان در خواب دیدم که در مغازه ام تعداد زیادی صندلی فلزی رو هم انباشته شده و ته مغازم یه شخص مجهول با چادر مشکی هست و تا خواستم برم ببینم کی هست خودش را کلا ته مغازه قایم کرد طوری که اصلا ندیدمش . میتونید راهنمایی کنید

سلام من خانم بارداری هستم که خواب دیدم چادر سفید به سر دارم و تفنگ بلند مشکی به دست و از دست گروه داعش در حال فرار هستم

سلام،من خواب دیدم به همراه عمه ام به نانوایی رفتم یک پسر که هم محلیمان بود در نانوایی به همراه صاحب نانوایی بود آن پسر به من گفت چادرت رو بده منم چادر نمازم رو به او دادم و دیدم که آن را دارد تا میزند پس از تا زدن دوباره آن را به من داد

سلام من خواب دیدم با عمه ام به نانوایی رفتیم تو نانوایی یه پسره که هم محلیمون در واقعیت هست توی نونوایی نشسته، به من گفت که چادرت رو بده منم چادر مشکی سرم بود اما چادر نمازم رو یهو بهش دادم بعد دیدم داره اونو تا میزنه و بعداز تا زدن دوباره بهم پس داد

درود بر شما وقت بخیر خواب دیدم محل کارم (شغل اولم شرکت) هستم و خواهر و داداشم یک نوزاد رو میارن تحویلم بدن که مثلا بچه ی خودم هست اما خواهرم ازش مراقبت میکرده و من باعجله در حالی که چادر به سر داشتم (در واقعیت چادری نیستم) دوبال چادرم رو گرفته بودم و می دویدم به سمت خواهرم که بچه رو تحویل بگیرم و در مسیر دستم رو گذاشتم روی شکمم و باخود گفتم خوبه من تیرماه فارق شدم و کسی از بارداری و بچه دارشدن من خبردار نشد (منظورم همکارهای دانشگاهم بوده که از بهمن تا به اکنون… بیشتر بخوانید »

خواب دیدم یه مردپارچه فروش اومده توحیاطمون پارچه های قشنگی داشت منم رفتم چشمم افتادبه یه پارچه چادری مشکی خیلی قشنگ بود قصدداشتم بخرم که ازخواب بیدارشدم

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

ازآن‌جا که بیشتر مردم به خواندن کتاب‌های تعبیر خواب علاقه نشان می‌دهند،
امروزه انتشار این کتاب‌ها رونق زیادی پیدا کرده است و به منبع درآمدی برای
برخی ناشران تبدیل شده است.ولی مراجعه به این کتاب ها برای تعبیر خواب
هایتان اصلا توصیه نمی شود زیرا اکثرا اولین تعبیری که از یک خواب می شود
تحقق می یابد به همین دلیل بهتر است به خواب گزاران و معبران عالم مراجعه
کنید. در متن زیر تعبیر خواب چادر را قرار داده ایم می توانید تعبیر خواب چادر ما
را در سایت پرشین وی بخوانید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

چادر در خواب ستر است و پوشاننده رازهای بیننده خواب و حافظ شرف و آبرو .
اگر مردی ببیند که چادر دارد رازداری می کند و این راز ممکن است مال خودش
باشد یا متعلق به دیگران اما اگر ببیند چادر پوشیده چون مرد چادر نمی پوشد
و این یک کار غیر طبیعی است نیکو نیست و در خواب نشان دهنده این است
که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان بزرگ خویش را از مردم پنهان نگه می دارد
و این اعمال آن قدر زشت و بزرگ هستند که اگر بر ملا شوند مورد لعن و نفرین
و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار می گیرد.

تعبیر خواب چادر به روایت امام جعفر صادق

چادر درخواب بر سه وجه است. اول:

تعبیر خواب چادر

قدر وجاه. دوم: مرد را زن و زن را شوهر، سوم: کدخدای سرای.

خریدن چادر به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر بیننده خواب ببیند که چادری برای دیگری خریده یا چادر به کسی هدیه
می دهد آن چادر رازی است که می خواهد دیگران پوشیده نگه دارند و در
صورت اطلاع حفظ کنند و آبرویش را نبرند.

 تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

چادر درخواب دیدن، سترپوش زن است. اگر بیند چون زنان چادر پوشیده است،
دلیل که در آن کار خیر و شر است. لکن آن کار را از او مکروه دارند. اگر کسی بیند
چادر را بدرید یا بسوخت، دلیل که در آن وقت ستروی دردیه شود.

نظر منوچهر مطیعی در مورد زنی که در خواب چادر ببیند

برای زنان دیدن چادر در خواب طبیعی است اما اگر زنی در خواب ببیند که
چادر نو پوشیده در محیط خانواده عزت و احترامش بالا میرود و نزد شوهر
عزیز می شود.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

چادر شب در خواب زن است، اگر بیند چادر شب فرا گرفت، یا کسی بدو داد،
دلیل که زن نو خواهد. اگر بیند چادر نو بخرید، دلیل که کنیزکی بخرد و از او فرزند
آید، اگر این خواب زنی بیند، دلیل که او را شوهر آید. اگر زنی بیند که چادر شب
او بسوخت، دلیل که شوهرش بمیرد، یا او را طلاق دهد.

تعبیر خواب چادر پاره به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر ببیند که چادرش پاره است یا رازش فاش می شود و یا این که آبرویش
در مخاطره قرار می گیرد. به هر حال هر کسی چیزی پنهان دارد که دوست
ندارد دیگران بدانند. کوشش در مسیر حفظ همین پوشیدگی است که در خواب
به شکل چادر نمایان می گردد. چادر شب زن است و چادر کلا حرمت و عزت است
که به زن بر می گردد.

بانک جامع تعبیر خواب

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

تعبیر خواب چادر مشکی ، به سر داشتن گم شده برای زنان نی نی سایت و سوختن همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب غذا پختن ، ابن سیرین مرغ و خورشت قیمه و آشپزی دیگران امام صادق

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب چادر

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

دیدن چادر مشکی در خواب سه معنی دارد که در زیر به انها اشاره می کنیم.

معنی اول دیدن چادر مشکی در خواب مقام و منزلت است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب قایق ، سواری در آب ابن سیرین و در خشکی و رودخانه و قایق چوبی سوراخ

معنی دوم دیدن چادر مشکی این است که اگر بیننده خواب زن باشد معنی خواب برای او شوهر و اگر بیننده خواب مرد باشد معنی خواب برای او زن است.

معنی سوم دیدن چادر مشکی در خواب هم مرد و سرپرست خانواده است که مسئولیت گذراندن امور زندگی بر عهده اوست مثلا برای خانواده ای که پدر ندارند و برادر بزرگتر خرج آنها را می دهد معنی خواب همان برادر بزرگتر است.

دیدن چادر مشکی در خواب نشان دهنده محافظ زن است.

اگر کسی در خواب ببیند که چادر مشکی پوشیده است و بخواهد کاری انجام دهد باید بداند در کارش خیر و شر با هم آمیخته است و به همین دلیل انجام آن کار کراهت دارد.

دیدن چادر مشکی در خواب نشانه حصار است و پوشاننده رازهای و سرهای ما و به معن حفظ شرف و آبروست.

اگر مردی در خواب دید که چادر مشکی در سر دارد معنی خواب این است که رازدار است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب حنا ، خیساندن برای دختر مجرد در کف دست هدیه گرفتن و خریدن حنا

اما اگر در خواب دیدید که مردی چادر مشکی پوشیده است و این کار در خواب خوب نیست مثلا نگاه ها و سرزنش دیگران را به همراه دارد این خواب خوب نیست و نشان دهنده این است که بیننده خواب گناهان بزرگ خود را از مردم پنهان می کند و اگر این گناهان آشکار شود مورد لعن قرار می گیرد.

اگر کسی در خواب ببیند که چادر مشکی برای دیگران خریده است و یا به آنها هدیه داده است مفهوم خواب این است که آن چادر مشکی نشان دهنده رازی است که او دوست ندارد دیگران آن را فاش کنند.

دیدن چادر مشکی معمولی در خواب برای زنان تعبیر خاصی ندارد ولی اگر زنی در خواب ببیند که چادر نو پوشیده در خانواده اش عزت و احترامش زیاد می شود.

اگر کسی در خواب ببیند که چادر مشکی اش پاره شده است رازش فاش می شود  و ممکن است آبرویش در خطر بیفتد.

چادر شب ، زن است و به طور کلی چادر در خواب حرمت و عزت است که به زن بر می گردد.

توجه داشته باشید که هر کسی در زندگی خود چیزهایی دارد که دوست ندارد دیگران آنها را بدانند و این چیزها در خواب به صورت چادر نمایان می شود.

اگر در خواب دیدید که در چادر مشکی هستید و زندگی می کنید معنی خواب شما این است که زندگی شما دچار تغییر و تحولات جدی می شود.

تعبیر خواب چادر شب در خواب زن است، اگر بیند چادر شب فرا گرفت، یا کسی بدو داد، دلیل که زن نو خواهد.

اگر بیند چادر نو بخرید، دلیل که کنیزکی بخرد و از او فرزند آید، اگر این خواب زنی بیند، دلیل که او را شوهر آید.

اگر زنی بیند که چادر شب او بسوخت، دلیل که شوهرش بمیرد، یا او را طلاق دهد.

تعبیر خواب چادر سفید ابن سیرین ، برای دختر مجرد به سر داشتن و هدیه گرفتن همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : دیدن مار در خواب به تعبیر حضرت یوسف ، مار زرد از نظر قرآن و امام صادق و یوسف نبی

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب چادر

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

دیدن چادر سفید در خواب نشان دهنده محافظ زن است و اینکه ایمان زن حفظ می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب پسته از حضرت یوسف ، خوردن پسته خندان و خام برای زن باردار در خانه

اگر کسی در خواب ببیند که چادر سفید پوشیده است و بخواهد کاری انجام دهد باید بداند در کارش خیر و شر با هم آمیخته است و به همین دلیل انجام آن کار کراهت دارد.

آنلی بیتون

اگر در خواب دیدید که در چادری هستید و زندگی می کنید معنی خواب شما این است که زندگی شما دچار تغییر و تحولات جدی می شود.

امام صادق ع

دیدن چادر در خواب سه معنی دارد که در زیر به انها اشاره می کنیم.

معنی اول دیدن چادر در خواب مقام و منزلت است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب آناناس ، ابن سیرین و امام صادق و خوردن میوه و کمپوت اناناس

معنی دوم دیدن چادر این است که اگر بیننده خواب زن باشد معنی خواب برای او شوهر و اگر بیننده خواب مرد باشد معنی خواب برای او زن است.

معنی سوم دیدن چادر در خواب هم مرد و سرپرست خانواده است که مسئولیت گذراندن امور زندگی بر عهده اوست مثلا برای خانواده ای که پدر ندارند و برادر بزرگتر خرج آنها را می دهد معنی خواب همان برادر بزرگتر است.

منوچهر مطیعی

دیدن چادر در خواب نشانه حصار است و پوشاننده رازهای و سرهای ما و به معن حفظ شرف و آبروست.

اگر مردی در خواب دید که چادر در سر دارد معنی خواب این است که رازدار است.

اما اگر در خواب دیدید که مردی چادر پوشیده است و این کار در خواب خوب نیست مثلا نگاه ها و سرزنش دیگران را به همراه دارد این خواب خوب نیست و نشان دهنده این است که بیننده خواب گناهان بزرگ خود را از مردم پنهان می کند و اگر این گناهان آشکار شود مورد لعن قرار می گیرد.

اگر کسی در خواب ببیند که چادری برای دیگران خریده است و یا به آنها هدیه داده است مفهوم خواب این است که آن چادر نشان دهنده رازی است که او دوست ندارد دیگران آن را فاش کنند.

دیدن چادر معمولی در خواب برای زنان تعبیر خاصی ندارد ولی اگر زنی در خواب ببیند که چادر نو پوشیده در خانواده اش عزت و احترامش زیاد می شود.

اگر کسی در خواب ببیند که چادرش پاره شده است رازش فاش می شود  و ممکن است آبرویش در خطر بیفتد.

چادر شب ، زن است و به طور کلی چادر در خواب حرمت و عزت است که به زن بر می گردد.

توجه داشته باشید که هر کسی در زندگی خود چیزهایی دارد که دوست ندارد دیگران آنها را بدانند و این چیزها در خواب به صورت چادر نمایان می شود.



 

 

 

تعبیر خواب چادر

 

 

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق

چادر درخواب بر سه وجه است. اول:

قدر وجاه. دوم: مرد را زن و زن را شوهر، سوم: كدخداي سراي.

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

چادر درخواب ديدن، سترپوش زن است. اگر بيند چون زنان چادر پوشيده است، دليل كه در آن كار خير و شر است. لكن آن كار را از او مكروه دارند. اگر كسي بيند چادر را بدريد يا بسوخت، دليل كه در آن وقت ستروي درديه شود.

تعبير خواب به روايت ابراهيم کرماني

چادر شب در خواب زن است، اگر بيند چادر شب فرا گرفت، يا كسي بدو داد، دليل كه زن نو خواهد. اگر بيند چادر نو بخريد، دليل كه كنيزكي بخرد و از او فرزند آيد، اگر اين خواب زني بيند، دليل كه او را شوهر آيد. اگر زني بيند كه چادر شب او بسوخت، دليل كه شوهرش بميرد، يا او را طلاق دهد.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

چادر در خواب ستر است و پوشاننده رازهاي بيننده خواب و حافظ شرف و آبرو . اگر مردي ببيند که چادر دارد رازداري مي کند و اين راز ممکن است مال خودش باشد يا متعلق به ديگران اما اگر ببيند چادر پوشيده چون مرد چادر نمي پوشد و اين يک کار غير طبيعي است نيکو نيست و در خواب نشان دهنده اين است که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان بزرگ خويش را از مردم پنهان نگه مي دارد و اين اعمال آن قدر زشت و بزرگ هستند که اگر بر ملا شوند مورد لعن و نفرين و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار مي گيرد. اگر بيننده خواب ببيند که چادري براي ديگري خريده يا چادر به کسي هديه مي دهد آن چادر رازي است که مي خواهد ديگران پوشيده نگه دارند و در صورت اطلاع حفظ کنند و آبرويش را نبرند. براي زنان ديدن چادر در خواب طبيعي است اما اگر زني در خواب ببيند که چادر نو پوشيده در محيط خانواده عزت و احترامش بالا ميرود و نزد شوهر عزيز مي شود. اگر ببيند که چادرش پاره است يا رازش فاش مي شود و يا اين که آبرويش در مخاطره قرار مي گيرد. به هر حال هر کسي چيزي پنهان دارد که دوست ندارد ديگران بدانند. کوشش در مسير حفظ همين پوشيدگي است که در خواب به شکل چادر نمايان مي گردد. چادر شب زن است و چادر کلا حرمت و عزت است که به زن بر مي گردد.

برنامه های پولی رو به راحتی دانلودکن

صفر تا صد خرید ملک در ترکیه

شانست رو برای مهاجرت به آمریکا از دست نده

کدوم سهام در بورس واقعا پرسود هستند؟

درکوتاه ترین زمان پاسخ سوال پزشکیت روبگیر

بالاترین قدرت پاک کنندگی شیشه خودرو

بدون مراجعه حضوری ویزیت شو!

از رشد بورس جا نمانید!

مرجع معتبر خرید انواع گیفت کارت

گيفت كارت اپل آيتونز آمریکا،آلمان و..

دسترسی آسان به تمام برنامه های اپل

لباس های تیره و مشکی رو با چی بشوریم؟

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

مجله دلگرم: تعبیر خواب چادر مسافرتی ( خواب چادر زدن ، تعبیر خواب خریدن چادر مسافرتی ، تعبیر خواب چادر مسافرتی بزرگ ، تعبیر خواب چادر مسافرتی قرمز و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد . ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

1- چادر مسافرتی در خواب نشانه تغییرات کوتاه مدت شما در امور روزانه است2- اگر خواب دید که در جایی چادر زدید تعبیرش این است که وضعیتی که در آن قرار گرفته اید امن نیست. اما این خواب می تواند تفاسیر گوناگونی نیز داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :3- تعبیر خواب بودن در چادر مسافرتی هستید این است که نیاز به تغییر موقت در روتین روزمره تان دارید. نیاز دارید که زمانی را بگذارید و از سخت کار کردن روزانه دور شوید.4- دیدن این خواب ممکن است به معنی بی ثباتی و نا امنی در موقعیت فعلی تان باشد. شما نمی خواهید که یک جا بشینید.

تعبیر خواب چادر

آنلی بیتون می‌گوید :5- اگر خواب ببینید در چادری به سر می برید ، تعبیرش آن است که دگرگونی و تحولاتی در زندگی شما روی خواهد داد .6ـ تعبیر دیدن تعدادی چادر در خواب ، آن است که به اتفاق دوستانی وفادار و صمیمی به چند سفر خواهید رفت .

7- تعبیر خواب چادر زدن این است که دوست دارید از روزمرگی های روزانه دور شوید، کمی استراحت کنید و به خودتان آرامش دهید.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :8- تعبیر خواب زدن چادر آنست که به استراحت و یک زنگ تفریح نیاز دارید که مدت ها سزاوارش بودید. شما نیا زدارید که بیشتر در تماس با طبیعت باشید و به زندگی ساده تر برگردید.9- تعبیر دیگر این خواب به چرخه ی اجتماعی و گروه حمایتی تان اشاره دارد. شما به دنبال حس تعلق هستید اما در همین زمان هم می خواهید بی نیاز و مستقل باشید

آنلی بیتون می‌گوید :10ـ اگر خواب ببینید چادری که قصد نصب آن را دارید پاره و غیرقابل استفاده است ، نشانه آن است که با مشکلی جدی روبرو خواهید شد .11ـ اگر خواب ببینید جایی چادری افراشته اند ، تعبیرش آن است که دوستان در صدد سوء استفاده از منافع شما هستند وشما با دقت و تفکر نقشه های آنان را نقش بر آب می کنید .

12- تعبیر خواب خوابیدن در چادر مسافرتی آن است که زمان راحتی شما رسیده است. شما از امکانات خود بیشترین استفاده را کرده اید و ممکن است به زودی قدرت را در دست بگیرید. شما در حال حرکت به جلو هستید و به مشکلات و موانع پیش رو اهمیتی نمی دهید.

13- تعبیر خواب خرید چادر مسافرتی نشان می دهد که در آینده ای نزدیک سفر جالبی خواهید داشت.

14- تعبیر افتادن چادر در خواب نشانه این است که مشکلات زیادی دارید و در بلند مدت ممکن است این مشکلات شما را از پا در بیاورد.

15- تعبیر خواب چادر مسافرتی بزرگ در خواب نشان دهنده سفری کوتاه مدت است. ممکن است در این سفر با شخصی آشنا شوید که زندگی تان را تغییر دهد.

16- اگر در خواب عده ای بی خانمان را دیدید که مشغول چادر زدن بودند، تعبیرش این است که با افرادی دوست می شوید که دوستشان ندارید و مجبورید مدتی در کنار آن ها زندگی کنید.

17- تعبیر از بین رفتن چادر توسط باد در خواب نشانه این است که به زودی مشکل بدی برای شما اتفاق خواهد افتاد و شما بسیار آسیب پذیر می شوید.

18- تعبیر چادر سیرک در خواب این است که با استفاده از مهارت منحصر به فردتان به زندگی ادامه خواهید داد. اگر چه ممکن است این داستان کوتاه مدت باشد اما در زمان کوتاه ره صد ساله را خواهید رفت

19- تعبیر چادر مسافرتی قرمز در خواب پیش بینی می کند که به زودی به یک سفر لوکس خواهید رفت.

20- تعبیر دیدن چادر مسافرتی آبی در خواب نشانه تغییر بزرگ در آینده است. به زودی یک تصمیم بزرگ و چالش بر انگیز در زندگی می گیرید. اما در این مسیر قادر هستید به آرامش برسید.

21- تعبیر چادر مسافرتی سفید در خواب نشان می دهد که باید در چند ماه آینده زندگی خود را آسان تر کنید و اجازه دهید همه چیز روال طبیعی خود را داشته باشد.

22- تعبیر چادر مسافرتی سبز در خواب پیش بینی می کند که تجربه یک زندگی عاطفی مثبت را خواهید داشت.

23- تعبیر چادر مسافرتی سیاه درخواب پیش بینی یک بیماری خطرناک در آینده را خواهدداد. سعی کنید تغییرات زیادی در زندگی خود نداشته باشید.

24- تعبیر چادر مسافرتی خراب و پاره نشانه این است که طرح ها و برنامه هایی که در آینده چیده اید بی فایده و نیمه کاره رها می شوند. شما برای گذراندن این مشکلات پس انداز خود را خرج می کنید اما ممکن است به نتیجه نرسید. اطمینان حاصل کنید که مسیری که در پیش گرفته اید درست و منطقی است.

ترجمه : معصومه راهی

تعبیر خواب چادر
تعبیر خواب چادر
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *