تعبیر خواب گربه سفید

تعبیر خواب گربه سفید
تعبیر خواب گربه سفید

The interpretation of white or black cats; the interpretation of cat types

 

تعبیر خواب گربه
گربه ها به طور کلی حیواناتی آرام و اهلی هستند اما آیا دیدن گربه در خواب تعبیر خوبی دارد؟ با وجود اینکه رابطه انسان و گربه در زندگی طبیعی بسیار خوب است خیلی از افراد گربه های خانگی دارند اما با دیدن گربه در خواب ترس عجیبی به سراغ آنها می آید!!؟

 

تعبیر خواب گربه سفید

 

در ادامه با تعبیر خواب گربه در این بخش از وب سایت ناز وب همراه باشید و تعبیرهای عجیب از گربه را بدانید. خواب دیدن گربه در بین بسیاری از افراد مشترک است به علت این خوابهای مشترک در بخش زیر نیز اشاره شده است. با ما همراه باشید.

 

 

 

گربه ها
پس چنانچه در خواب گربه ای سفید و قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست در تعبیر خواب گربه چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می شود یا سر راهتان قرار می گیرد.

 

 

نوشته اند گربه در تعبیر خواب زنی است که دزدی دل دوست دارد و این کار برای او عادت شده است. اگر در خواب بینید گربه ای دارید ، در تعبیرش زنی که دستش گج است در زندگی شما نقش می گیرد.

 

 

اگر خواب ببینید چندین گربه های سفید جائی جمع هستند تعبیر که چند زن درباره شما حرف می زنند و تصمیم می گیرند و غیبت می کنند. اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارائی شما تعدی و تجاوز می شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است .

 

 

 

اگر در خواب بینید گربه یی را در بغل گرفته اید و به سینه خود می فشارید زنی و فریبکار شما را می فریبد و گولتان میزند و اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می شود. به گزارش وبسایت ناز وب اگر در خواب بینید که به گربه غذا می دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می کنید و اگر در خواب ببینید به دنبال یک گربه می دوید که او را بگیرید تعبیر که زنی شما را به استیصال وا می دارد و سر گردان می کند.

اگر خواب ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

 

 

تعبیر خواب کلی گربه از منظر حضرت امام جعفر صادق فرماید:

 

 

دیدن گربه بر پنج وجه است.

اول: دزد.
دوم: عمار (سخن چین).
سوم: بیماری.
چهارم: زنی مشفقه (زنی دلسوز و مهربان).
پنجم: جنگ و خصومت کردن (جنگ و دشمنی).

 

حیواناتی کـه در رویا مشاهده می کنیم نماد بخشی از غرایز و امیال اولیه‌ي مـا هستند کـه باید بـه شناخت و بازرسی آن‌ها بپردازیم. زمانی کـه گربه در رویا بـه سمت شـما حمله ور میشود یا بـه شکلی استرس زا ظاهر می شود، نشان دهنده‌ي بخشی از غرایز شماست کـه نسبت بـه آن‌ها شناخت کافی نداشته با تمایلی برای رو بـه رو شدن با آن‌ها در زندگی واقعی ندارید.

 

 

تعبیر خواب گربه سفید

این رویا بشما یاد آور می شود کـه منشا ترس، می تواند عدم شناخت باشد. زمانی کـه ترس‌هاي خودرا بشناسید، میتوانید راه برخورد با آن‌ها را نیز پیدا کنید. برای شناخت بهتر نماد گربه بهتر اسـت بـه نقش و مفهومی کـه در زندگی بیداری ودر فرهنگ‌هاي مختلف پذیرفته اند مراجعه کنیم. گربه‌ها با مفاهیمی مثل بازیگوشی، شیطنت، حسادت، و گا‌ها با مفاهیم پلید مرتبط میشوند.

گربه‌اي کـه شـما را کنجکاو می کند یا احساس علاقه را در شـما بیدار میکند، نماد بخشی از غرایز شماست کـه دراین زمان شـما رابه کنجکاوی و بهرهگیری از فراغت دعوت میکند. این رویا پیامی از جانب ناخودآگاه شماست کـه از شـما می خواهد تا بـه آرامش روانی و تمایل خود بـه کنجکاوی و فراغت اهمیت داده و فرصتی را برای تخلیه‌ي روانی فراهم سازید. گربه میتوانید در نقطه‌ مقابل احساس افسردگی ظاهر شود.

 

 

شـما دراین زمان متمایل هستید تا برای جلوگیري از بـه وجود آمدن احساس افسردگی، بکار‌هاي سرگرم کننده مشغول شوید. این رویا از شـما میـــخواهد تا چنین حقی را برای خود قائل شوید. دراین زمان، داشتن آرامش و سلامت روانی، در اولیت می باشد. شـما در حال درک این موضوع هستید کـه علی رغم وجود مشغله‌ها یا ناراحتی‌هاي روزمره، همان‌ گونه میتوان فرصت‌ هایي برای شاد زیستن و آرامش فراهم آورد.

زمانی کـه گربه‌اي در رویا بشما حمله ور می شود ودر شـما احساس تنش و نگرانی ایجاد می کند، میتواند بـه بدبینی شـما نسبت بـه فعالیت‌هاي سرگرم کننده اشاره داشته باشد. شـما ممکن اسـت الان ودر زندگی بیداری، خودرا مجاب بـه انجام کار‌هاي سخت و متمادی کنید و برای فراغت خود، فرصتی را درنظر نگیرید.

 

 

زمانی کـه گربه‌ها بـه شکلی پلید ودر محیطی تاریک ایجاد می شوند، می تواند بـه باور‌هاي نادرست شـما درباره‌ي برخی سرگرمی‌ها اشاره داشته باشد کـه در حقیقت هیچ ایرادی ندارند و بشما یا دیگران آسیب نمیرسانند، اما شـما بدلیل عقاید و افکار نادرست، احساس میکنید کـه بـه شدت مضر هستند و شـما را دچار انحرافات اخلاقی میکنند یا زندگی شـما را نابود می کنند.

تاریکی با مفهوم جهل گره خورده اسـت. زمانی کـه حقیقت پنهان بنظر میرسد. این رویا از شـما میـــخواهد تا درباره‌ي افکار و عقاید خود تجدید نظر کرده و بـه تعدیل آن‌ها بپردازید. تماس جسمانی و انس و الفت گرفتن با گربه‌هاي خانگی آسان اسـت. بهمین دلیل دیدن گربه در رویا بیانگر نیاز بـه توجه عاطفی و احساسات گرم اسـت.

 

 

برخی زنان گربه را جانشین فرزند خود میکنند. بهمین دلیل اسـت کـه در تعداد زیادی از رویاهای زنان گربه نشان دهنده نیاز آنان بـه مراقبت از کسی اسـت یا حتی میل آن‌ها بـه فرزند داشتن را نشان میدهد. دیدن گربه اي درخواب کـه با صدای انسان حرف می‌زند در حقیقت حامل پیامی مهم برای شـما اسـت کـه در آینده شـما قادر بـه درک پیام این خواب خواهید بود.


گربه در رویای مردان

احتمالا بـه زن یا جنس ماده اشاره دارد، جنبه شهودی طبیعت مردان، شهود و احساس خطرات ناشناخته، حسادت، خشم و انتقام جویی در رابطه، مادر شخص رویابین، استقلال، دزدی، باروری، در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبر هـای بد و یا ترس بـه طور کلی اسـت.


تعبیر خواب گربه سیاه

گربه سیاه بـه ویژه برای افراد خرافاتی طبق معمول نماد چیزی ناخوشایند اسـت. مجله تفریحی ناز وب گربه سیاه اغلب با سحر و جادوی سیاه در ارتباط اسـت و نشان دهنده این اسـت کـه فرد خواب بیننده در زندگی خود نمیتواند استقلال و رهایی کافی داشته باشد. گربه سیاه بـه هیچ عنوان تفاوتی با سایر گربه ها ندارد اما از آنجایی کـه از زمان هاي دور تحت تاثیر خرافه و باورهای نادرست قرار گرفته اسـت، برخی افراد آنرا نمادی شوم و نحس در خواب می‌دانند.

 

 

دیدن گربه سیاه در خواب نشان دهنده ترس و واهمه شـما در پیروی از شهود و ندای درونی تان در زندگی واقعی اسـت. تعبیر این خواب آن اسـت کـه شـما باید بیشتر از همیشه بـه خودتان متکی بوده، خودرا از دیگران بی نیاز کنید و خودتان را بیشتر باور داشته باشید. پس اگر گربه سیاهی را در خواب دیدید، نگران نباشید و سعی کنید تا در موقعیت هاي خاص زندگی بیشتر بـه ندای درونی خودتان و کمتر بـه حرف دیگران گوش فرا دهید.

زنانگی

 

 

گربه، این حیوان مرموز و زیبا در روزگار باستان با آیین دینی الهه هاي زنانه مرتبط بوده اسـت. گربه سیاه در خواب می تواند بیانگر این مفهوم باشد کـه بـه طور کلی شـما دارای نیروی زنانگی هستید یا زنی بسیار دقیق هستید. طبق نظر فروید، دیدن گربه در خواب نمادی از تمایلات جنسی زنانه اسـت کـه مردان آنرا خطرناک و تضعیف کننده می‌دانند.

هوسرانی و اغواگری

 

 

گربه دارای حرکاتی شهوانی اسـت؛ حیوانی حساس اسـت و تماس فیزیکی را دوست دارد. گربه دوست دارد کـه نوازش شود ودر آغوش صاحبش قرار بگیرد و با درآوردن صدایی شبیه خرخر این رابه شـما می فهماند. دیدن گربه سیاه در خواب می تواند نمادی از انرژی جنسی باشد.

بصیرت، فراست، خلاقیت و رازآلودگی

گربه را حتی در تاریکی هم هرجایی می‌بینید و با توجه بـه این حقیقت کـه گربه شب را دوست دارد می توان گفت گربه حیوانی اسـت کـه با دنیای ناخودآگاه، بیشتر نیروهای رمزآلود و طبیعت در ارتباط اسـت. دیدن گربه سیاه در خواب می تواند دعوتی باشد کـه شـما رابه گوش دادن بـه دنیای غریزی و شهود درونی خودتان فرا می‌خواند.

 

 

این اتفاقی اسـت کـه بویژه برای زنها ممکن اسـت رخ بدهد. در حقیقت، زنان در جامعه مدرن اغلب وادار می شوند تا غریزه زنانه خودرا قربانی کنند و خودشان رابا جهانی مردانه کـه با استفاده از عقلانیت اداره می شود سازگار نمایند. گربه اي کـه زن در خواب میبیند- بویژه در دوره هایي خاص از زندگی مثل دوران بارداری- درواقع نیاز او بـه برقراری ارتباط مجدد غریزی با نیروی زنانه عمیق درونی اش را یادآوری می کند.

 

کینه توزی، فریبکاری، تزویر و دروغ

 

 

گربه حیوانی حیله گر، زیرک، موذی و بدسگال اسـت کـه قادر اسـت تغییر قیافه بدهد و با اینکار دیگران را سرگرم کند. بهمین دلیل اسـت کـه در تعداد زیادی از داستان ها و افسانه ها ظاهر می شود و بـه کارهایی اینچنینی می‌پردازد؛ مثل وقتی کـه یکی از انها وانمود می کند کـه مرده اسـت تا بـه این ترتیب آسان تر بتواند موشی را شکار کند.


گربه سیاه نماد شر و کین

 

 

در داستان هاي خیالی رایج گربه سیاه نمادی از نیروی شر و کین اسـت و برخی آنرا آورنده بدشانسی میدانند. اما همیشه هم اوضاع بـه این شکل نیست. بیشتر اوقات گربه سیاه می خواهد کـه توجه دیگران رابه بدن و نیازهای خودش معطوف کند. دیدن چندین گربه سیاه در خواب بـه این مفهوم اسـت کـه این نیاز چند برابر شده اسـت و حضور تعداد بسیار زیادی گربه سیاه در خواب هیچ مفهومی ندارد و تنها بر این حالت تاکید می کند.


گربه سیاه نماد شخصیت خائن

 

 

علاوه بر این، گربه سیاه در خواب با بخش هایي از شخصیت خائن شـما و فقدان قاعده و قانون در رضایت فیزیکی و انگیزه هاي جنسی شـما در ارتباط اسـت. در هر صورت، گربه سیاه در خواب نشان دهنده همان چیزی اسـت کـه بینهایت و دور از قضاوت هاي قابل قبول دیگران بـه شمار میرود.


تعبیر خواب گربه سیاه های کوچک

 

 

دیدن گربه هاي کوچک در خواب نشان دهنده آن اسـت کـه شـما پیوندی مادرانه با اعضاء کوچکتر خانواده دارید. دیدن گربه مرده یا مجروح در خواب نیز نمادی از دوران تنهایی عاطفی اسـت. آیا احتمالا از شکست عاطفی رنج می‌برید و کسی از پذیرفتن حضور شـما در زندگی اش سر باز زده اسـت؟


تعبیر خواب گربه سیاه تازه متولد شده

 

 

اگر بچه گربه هاي سیاه کوچکی را در خواب ببینید کـه تازه متولد شده اند تعبیر آن اسـت کـه: باید بازرسی غرایز خودرا رها کنید. اگر در خواب گربه هاي سیاه را در حال جنگیدن و دعوا کردن با یک دیگر ببینید، این خواب نمادی از یک درگیری درونی با خودتان یا درگیری با یکی از نزدیکانتان اسـت. اگر در خواب ببینید کـه گربه سیاهی بشما حمله می کند، احتمالا زنی کـه می شناسید خشم و کینه اي از شـما بـه دل گرفته اسـت.


تعبیر خواب گربه سیاه پشت در خانه یا اتاق

 

 

دیدن گربه سیاه پشت در خانه خودتان و هم چنین دیدن آن در شب نمادی شوم و ناخوشایند اسـت. گربه سیاه در خواب نمایانگر نیاز شـما بـه استقلال و شورش علیه نیروهایی اسـت کـه شـما رابه شدت سرکوب کرده اند. رنگ سیاه گربه در خواب بر ارتباط با رمزآلودگی و ذهن ناخودآگاه تاکید می کند و بـه این ترتیب از شـما دعوت می کند تا خودتان را در برابر این بعد از وجودتان گشوده کنید و بیشتر از قبل بـه شهود و غریزه تان اعتماد کنید.


تعبیر خواب گربه خاکستری

خاکستری رنگی خنثی اسـت و طبق معمول نماد جدایی و ناپدید شدن اسـت. دیدن گربه خاکستری یا ببری در خواب فرخنده و مبارک اسـت و طبق معمول نمادی از خرد و آرامش اسـت.


تعبیر خواب تعداد زیادی گربه سیاه

 

 

دیدن تعداد بسیار زیادی گربه در خواب یا دیدن گربه برای دفعات زیادی در خواب بـه این معناست کـه احتمالا شـما نیاز دارید کـه استقلال و اعتماد بـه نفس خودتان را تقویت کنید. این خواب هم چنین نمادی از بیداری ناگهانی نیروی غریزه درونی و هوش طبیعی شـما اسـت. اگر مکررا خواب گربه را می‌بینید و از دیدن آن در خواب می‌ترسید، این خواب نشان دهنده رابطه ناآرام شـما با جنس مونث یا زنانگی خودتان اسـت.


تعبیر خواب گربه سیاه و بچه گربه

 

 

طبق معمول اتفاق میوفتد کـه زنان باردار خواب بچه گربه و بچه حیوانات دیگر را ببینند. این موجودات کوچک در خواب زن باردار عکس هایي از کودکی اسـت کـه در آستانه ورود بـه این دنیا قرار دارد و نشان دهنده محبت و مهربانی مادر بـه کودکی اسـت کـه هنوز متولد نشده اسـت. در غیر اینصورت، دیدن بچه گربه در خواب نمادی از تمایل شـما بـه مهربانی کردن، بازی کردن و رها و بی دغدغه بودن اسـت.


تعبیر خواب گربه سیاه زیبا

دیدن گربه اي زیبا، شیرین، دوست داشتنی، مهربان و ملوس کـه با شـما بازی می کند و می خواهد کـه وی را در آغوش بگیرید همیشه نشانه اي خوشایند اسـت و بـه این معناست کـه شـما با زنها، زنانگی و نیروی شهود درونی خود رابطه اي خوب دارید.

 

Seeing a beautiful, sweet, lovely, kind and loving cat who plays with you and wants to hug him is always a welcome sign, which means that you are relational with women, femininity and the power of your inner intuition. You have good


تعبیر خواب گربه ای خشمگین و عصبانی

 

 

دیدن گربه اي در خواب کـه گاز می‌گیرد، پنجه می اندازد، خشمگین اسـت و غرش می کند نمادی از نیروی زنانگی تهاجمی، حریص و خودخواه اسـت. اگر در خواب ببینید کـه گربه اي با عصبانیت روی شـما می پرد و شـما ازآن می‌ترسید، تعبیر آن اسـت کـه جنبه اي از زنانگی شـما را می ترساند یا این کـه شـما تا کنون رابطه اي آسان و آسوده با جنس مونث نداشته اید.


تعبیر خواب گربه ولگرد

دیدن گربه اي وحشی در خواب کـه با خشم بسیار زیادی بشما حمله می کند یا حتی جذاب و زیبا بنظر می رسد، تعبیر آن اسـت کـه شـما بـه شدت از جنبه غریزی و شهود درونی خودتان غافل شده اید و باید کاملا بـه آن گوش بدهید. دیدن گربه مصدوم، بیمار یا مجروح در خواب تعبیر آن اسـت کـه قرار اسـت شـما دوره اي از مشکلات درونی را پشت سر بگذارید:

 

 

زخمها، ناامیدی ها، حال و احوال ناخوشایند علت دیدن گربه اي مجروح با آن حال و روز جسمانی نامساعد در خوابتان اسـت. برای مثال، در چنین وضعیتی ممکن اسـت گربه اي ولگرد یا بی مو در خواب ببینید کـه بدنش کک و کنه گذاشته اسـت یا بـه وضعیت ناخوشایند مشابهی دچار شده اسـت.

 

 

این خواب هم چنین می تواند تعبیری از دوران ضعف و انحطاط جسمانی، اخلاقی، معنوی، از دست دادن خودمختاری و فقدان خلاقیت در فرد باشد. دیدن گربه شکنجه شده، مسموم، ناقص شده« گربه بدون دم یا بدون پنجه»، بـه دار آویخته یا غرق شده در خواب تعبیر آن اسـت کـه شـما احساس درد و رنج و افسردگی می کنید و بـه آزادی بیشتری نیاز دارید.

ممکن اسـت در خواب گربه اي را ببینید کـه میومیو می کند، سر و صدا می کند، صحبت می کند و می خواهد توجه شـما رابه خودش جلب کند: شاید این خواب از شـما دعوت می کند تا بـه شعور درونی و شهود باطنی خود گوش فرا بدهید کـه مدتهاست در تلاش اسـت تا چیزی رابه شـما بگوید. اجازه دهید این صدا بیشتر با شـما سخن بگوید.

 

بخش پایانی: خواب دیدن به طور کلی مروری از وقایع روزانه و زمان های گذشته است اما این که گاهی خواب های عجیبی ببینیم با توجه به زمان خواب دیدن و روزهای ماه قمری می توان به تعبیر آن توجه کرد در غیر اینصورت طبق تحقیقات به عمل آمده 80 درصد خواب و رویاهای ما برگرفته از وقایع و کُنش های روزانه است. برای زمان تعبیر خواب در روز و ساعات ماه بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

احکام تعبیر خواب در ایام ماه

تعبیر خواب جماع یا رابطه جنسی با حیوان

تعبیر خواب انواع سگ ، رابطه جنسی با سگ

تعبیر خواب ماهی

برچسبها: گربه

تعبیر خواب گربه سفید ، سخنگو و قهوه های و سیاه پشمالو بزرگ و کوچک در خانه همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب ناخن ، گیر گرفته شده حضرت یوسف انگشت شست پا گرفتن توسط شخص دیگر

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب گربه سفید

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

اگر در خواب خود گربه سفید ببینیم معنی خواب شما این است با مشکلاتی به زودی روبرو می شوید.

معنی این خواب این است که کسی یا چیزی به شما آسیب می زند و این وضعیت شما را ناراحت می کند.

اگر در خواب گربه ای سفید و زیبا در خواب ببینید معنی خواب این است که چنین زنی در مسیر زندگی شما قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب بینی ، شکسته شده و بزرگ دیگران و مخاط و فضولات بینی امام صادق

اگر در خواب دیدید که چند گربه سفید جایی جمع شده اند معنی خواب شما این است که تعدادی زن جایی جمع شده و در مورد شما صحبت می کنند.

شیخ طوسی می گوید که اگر در خواب ببینی بچه گربه ی زخمی و سفید رنگ به تو حمله می کند معنی خواب این است که اخبار و رویداد هایی که تو از آن خبردار میشوی و دلت می شکند و ناراحت می شوی.

برای بهتر ارائه شدن این بحث تعبیر خواب گربه را در شرایط مختلف از معبران بزرگ برای شما آورده ایم.

امام صادق

دیدن گربه در خواب پنج معنی دارد.

معنی اول دیدن گربه در خواب دزد است.

معنی دوم دیدن گربه در خواب زنی است که غماز است و عیب جویی می کند و طعنه می زند.

معنی سوم دیدن گربه در خواب بیماری است.

معنی چهارم دیدن گربه در خواب زنی مهربان و دلسوز در زندگی بیننده خواب است.

معنی پنجم دیدن گربه در خواب جنگ و خصومت و دشمنی است.

ابن سیرین

دیدن گربه در خواب خوب نیست و اشاره به مردی دارد که دزد است و فساد ایجاد می کند.

اگر در خواب خود ببینی که گربه ای در حال وارد شدن به خانه توست معنی خواب این است که دزد به منزلت می زند.

اگر گربه در خواب از سفره تو چیزی بخورد یعنی دزد به متزلت می زند و چیزی از خانه ات می برد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب ستاره ، های فراوان و خوشه پروین و آسمان پر ستاره و شهاب طلا

اگر در خواب خود ببینی که گربه ای را کشته ای معنی این خواب این است که دزدی به خانه ات می زند و تو او را میکشی و یا به عبارتی دستگیر می کنی.

اگر در خواب ببینی که گربه از آلت تناسلی تو خارج می شود معنی این خواب این است که صاحب فرزندی می شوی که دزد و راهزن می شود.

ابراهیم کرمانی

اگر بعد از صبح در خواب گربه ای را ببینی معن این خواب این است که به مدت شش روز بیمار خواهی شد.

اگر در خواب خود ببینی که گربه ای را کشته ای و پوست گربه را کنده ای ، به این معناست که مال دزد را می گیری.

خوردن گوشت گربه در خواب به این معنی است که شما از مسافرتی دور ، مال و ثروت به دست می آورید.

پوشیدن لباسی از جنس پوست گربه ازدواج با زنی است که دزد است و مورد اعتماد نیست ولی زیباست.

آنلی بیتون

دیدن گربه ای لاغر و کثیف در خواب اشاره به این موضوع دارد که خبر های بدی به شما می رسد و دوستی از دوستان شما در آستانه مرگ قرار خواهد گرفت.

اگر در خواب گربه ای لاغر و کثیف را ببینید که آن را از خود می رانید تعبیر این است که دوست شما بعد از تحمل یک مدت طولانی بیمایر خوب می شود.

اگر دختری در خواب ببیند که یک توله گربه در بغل دارد معنی آن این است که دیگران به او در زندگی خیانت می کنند.

اگر در خواب خود گربه ای را ببینید که نمی توانید گربه را از خود دور کنید معنی خواب بدبختی است.

اگر در خواب گربه ای شبه شما حمله کند معنی این خواب این است که دشمنانی دارید که می کوشند دار و ندار شما را از شما بگیرند.

اگر در خواب بتوانید گربه را از خود دور کنید یعنی در راه موفقیت موانع را طی می کنید و به مال و قدرت و ثروت زیادی می رسید.

تعبیر خواب گربه سفید

اگر در خواب گربه به شما چنگ بزند دشمنی دارایی شما را که برای به دست آوردنش تلاش زیادی کرده اید را از دست شما در می آورد.

لوک اویتنهاو

اگر در خواب ببینید که گربه به شما چنگ می زند معنی این خواب این است که در مسیر زندگی و موفقیت های شما مانع وجود دارد.

دیدن گربه سیاه در خواب خوب نیست و نشان از بدبختی دارد.

اگر در خواب خود ببینید که گربه ای را نوازش می کنید معنی این خواب این است که ناسپاسی می بینید.

اگر در خواب یک گربه ببینید که در حال میو میو کردن است معنی این خواب یک دعوا است که زمان زیاید طول می کشد.

دیدن پوست گربه در خواب نشان دهنده این است که چیزی را که قبلا گم کرده بودید را پیدا خواهید کرد.

دیدن گربه در خواب نشان دهنده کسی است که در ظاهر با شما دوست است ولی در باطن با شما دسمنی می کند و خوبی شما را نمی خواهد.

دیدن گربه وحشی در خواب نشان دهنده دوستی است که بسیار خطرناک است و باید حواستان را کاملا جمع کنید وگرنه ضربه بزرگی به شما می زند.

اگر در خواب دیدید که در حال زدن یک گربه هستید توجه داشته باشید که به شما خیانت خواهد شد.

منوچهر مطیعی

گربه در خواب زنی است که دزدی را دوست دارد و این کار برای رفع نیاز نیست و بیشتر به انی کار عادت کرده است.

اگر در خواب دیدید که گربه دارید معنی خواب این است که زنی دست کج و دزد در مسیر زندگی شما قرار می گیرد.

اگر در خواب چند گربه را در جایی دیدید معنی خواب شما این است که تعدادی زن در جایی جمع شده اند و درباره شما صحبت می کنند و غیبت شما هم می شود.

اگر در خواب دیدید که گربه چیزی از خانه شده دزدیده است معنی خواب این است که از خانه شما سرقت می شود و دزد خانه شما یک زن است.

اگر در خواب دیدید که گربه ای را در بغل گرفته و فشار می دهید معنی خواب شما این است که زنی شما را فریب می دهد.

اگر گربه روی شانه شما در خواب باشد چنین زنی به شما مسلط می شود.

اگر در خواب دیدید که به گربه غذا می دهید معنی خواب شما این است که پول و مال خود را برای چنین زنی خرج می کنید.

اگر در خواب دیدید که دنبال یک گربه می دوید تا او را بگیرید زنی شما را مستصل می کند و سرگردان می شوید.

اگر گربه ای در خانه شما موش بگیرد معنی خواب این است که زنی برای شما خوش خدمتی می کند والی خودش صادق نیست.

حضرت یوسف ع

اگر در خواب ببینید که گربه ای را می کشید معنی خواب شما این سات که در زندگی درویش و مستمند می شوید.

نماد گربه معمولا روی کتاب های قدیمی، دیوارهای هنری و معماری های باستانی دیده می شود. گربه ها معمولا نماد خوشبختی و اقبال نیک هستند. با این وجود برخی اوقات هم برای کسانی که آن ها را در خواب و بیداری می بینند نماد بختی بد و شوم هستند. در ادامه این مقاله از تعبیر خواب گربه نکات بسیار جالبی برایتان بازگو می کنیم.

اگر شما صاحب گربه ای هستید و خواب گربه ببینید، این خواب چندان غیرطبیعی و غیرعادی به شمار نمی رود. شما در طول روز با گربه خود سر و کار دارید و مغز شما آن ها را درست مثل هر چیز دیگری که اطرافتان دیده می شود در خواب شبانه تان وارد می کند.

دیدن گربه در خواب با توجه به موقعیت و شرایطی که در خواب میبینید دربردارنده معانی و تعابیر متفاوتی خواهد بود. در این مقاله رایج ترین نمونه های خواب گربه را بررسی می کنیم و چگونگی تعبیر خواب گربه و نماد گربه در طول تاریخ را به شما آموزش می دهیم.

گربه ها معمولا حیوانات چندان فعالی نیستند و در دنیای واقعی اغلب در حال خوابیدن یا دراز کشیدن و لم دادن هستند. به همین دلیل دیدن گربه خوابیده در خواب تجربه ای غیرعادی به شمار نمی رود.

تعبیر خواب گربه سفید

این خواب نشان دهنده آن است که شما در دوران بسیار مثبت و سازنده ای از زندگی خود به سر می برید و در این مرحله از زندگی احساس آرامش و خوشحالی را تجربه می کنید.

دیدن خواب گربه ای که در کنارتان یا در دامن شما خوابیده است نشانه ای بسیار مثبت و مبارک است. تعبیر این خواب آن است که شما بسیار خوشحال و شاد هستید و در زندگی یا خانواده خود تصمیمات بسیار خوبی می گیرید. شاید شما از مرحله ای سخت و طاقت فرسا عبور کرده اید و اکنون این مرحله را پشت سر گذاشته اید و در نهایت احساس آرامش درونی را تجربه می کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب زایمان: ۱۶ تعبیر دیدن تولد و بچه به دنیا آوردن در خواب

گربه ها معمولا این کار را در دنیای واقعی انجام می دهند و به همین دلیل این خواب نیز خوابی بسیار رایج و متداول است. گربه دور و بر پاهای صاحبش می پلکد و عشق و توجه را از او طلب می کند. تعبیر این خواب بسیار مثبت و مبارک است زیرا نشان دهنده شما و افراد پیرامون تان است. دیدن چنین خوابی احتمالا نشان دهنده آن است که شما به دیگران وفاداری و عشق خودتان را می دهید و آن ها به همین دلیل قدردان شما هستند.

آن ها در شما یک دوست، شریک یا یک خویشاوند مهربان و خیرخواه را می بینند و گربه در خواب نشان دهنده این افراد و نیاز آن ها به شما و حضور شما در زندگی شان است.

از نظر ما معمولا گربه ها موجوداتی تهاجمی و پرخاشگر نیستند. آن ها معمولا در حال خوابیدن و استراحت کردن هستند یا اگر آن ها را بترسانیم از ما فرار می کنند. اما دیدن گربه ای پرخاشگر و عصبانی در خواب- بر خلاف مثال های بالا- دربردارنده تعبیری منفی است.

تعبیر این خواب معمولا آن است که شما در زندگی واقعی خود با تجربه هایی منفی و ناخوشایند روبرو خواهید شد. اگر در خواب ببینید که گربه ای می خواهد به شما حمله کند و شما را زخمی کند، شاید دیداری غیردوستانه و خصومت آمیز را با کسی تجربه می کنید یا با کسی رابطه بد و ناخوشایندی خواهید داشت.

این خواب نشان دهنده جنگ و نزاع ناشی از سوءتفاهم و تعامل نادرست است. حتی ممکن است گفتار یا رفتار  فردی به شما آسیب رسانده و احساس اندوه و زخم خوردگی را در شما باقی بگذارد. اگر گربه ای که در خواب می بینید با احتیاط دور و اطراف شما پرسه می زند و به شما اعتماد نمی کند، تعبیر آن است که درجه و میزان منفی گرایی پیرامون شما تشدید خواهد شد.

اگر در خواب ببینید که گربه بر جایی از بدن شما خراشی انداخته است، نشان دهنده آن است که در واقعیت از جانب یکی از نزدیکان خود مثل همسر یا شریک عاطفی تان احساس  خستگی و رنجوری عاطفی را تجربه خواهید کرد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب خونریزی: ۷ معنی و تعبیر دیدن خون و خونریزی در خواب

خواب گربه در حال فرار تجربه ای جالب و شگفت انگیز است. قطعا این خواب نمایانگر چیزی ناخوشایند نیست و معمولا نشان دهنده آن است که در جایگاه فعلی خود در زندگی گیر افتاده اید و لازم است که بندها را گسسته و خود را از تمام چیزهایی که شما را در بند کشیده است دور کنید.

این خواب به این معنی است که شما در موقعیت شغلی خود، در رابطه عاطفی تان یا در هر حوزه دیگری از زندگی بیش از اندازه احساس محدودیت می کنید و نیاز دارید که خود را در این حوزه رها و مستقل سازید. اگرچه گربه ها ظاهرا موجوداتی وابسته به ما به نظر می رسند اما در واقع آن ها موجوداتی به شدت مستقل و متکی به خودشان هستند.

گربه ها قادر هستند روی پای خودشان بایستند، به تنهایی زندگی کنند و از هر طعمه ای که شکار می کنند خودشان را سیر کنند. گربه ها حیواناتی درنده و شکارچی هستند و این به آن معنا است که گربه ها در زنجیره غذایی در رتبه بالاتری قرار دارند و حیواناتی بسیار توانمند هستند. به همین دلیل است که وقتی در زندگی واقعی خود احساس گرفتار شدن می کنید و آماده هستید که به تنهایی به درون دنیای دیگری شیرجه بزنید، خواب گربه ای در حال فرار را می بینید.

گربه در حال فرار همچنین نشان دهنده نیاز به روبرو شدن و مقاومت کردن در برابر گروهی از افراد است. این افراد در تلاش هستند تا محدودیت هایی را در رفتار شما اعمال کنند یا در نظر دارند تا شما را مجبور به انجام کاری کنند که خوشایند و مطلوب شما نیست. تعبیر این خواب انقلابی علیه هر نوع سرکوب و احساسی ناخوشایند است که شما آن را در دنیای واقعی تجربه می کنید و به این شکل در خواب شما پدیدار می شود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب انگشتر: ۱۹ مفهوم و تعبیر دیدن انگشتر طلا و نقره در خواب

این خواب نمایان گر احساسات ناخوشایند شما نسبت به یکی از نزدیکان یا آشنایان تان است. تعبیر این خواب آن است که شما در برابر احساسات آن فرد احساس ناامنی می کنید و نسبت به رفتار او مشکوک هستید.

البته باید در نظر بگیرید که این تعبیر هیچ کاربردی در روابط عاطفی شما ندارد. بعلاوه این خواب می تواند نمادی از احساسات شما نسبت به یکی از اعضاء خانواده یا یکی از نزدیکان تان باشد. شاید احساس می کنید که فردی آنطور که باید رفتار نمی کند و به شما احترام کافی نمی گذارد.

همچنین دیدن گربه بیمار یا مسموم شده در خواب می تواند انعکاسی از آگاهی و فهم شما از این موضوع باشد که شما با آگاهی از اینکه کار نادرستی انجام داده اید احساس گناه می کنید. آگاهی ما چیزی است که هیچ راه فراری از آن وجود ندارد و به همین دلیل تجربه خواب تعقیب شدن توسط آگاهی خودمان معمولا تجربه ای غیرعادی به شمار نمی رود.

گربه مرده در خواب نمادی از یک رابطه از بین رفته و تاریخ گذشته در عالم واقعیت است. شاید به تازگی از یک رابطه ناخوشایند خارج شده اید یا شاید به تازگی تجربه طلاق را از سر گذرانده اید. احساساتی که معمولا در چنین موقعیت هایی تجربه می کنیم برای روح ما بسیار سنگین و آزاردهنده هستند و دیده شدن آن ها در قالب مرگ در خواب تجربه ای غیرمعمول به شمار نمی رود.

گربه مرده در خواب همچنین نشان دهنده رویدادی ناخوشایند و غیرسازنده است که قبلا در زندگی شما رخ داده است. شاید ماجرای ناخوشایندی در خانواده یا در زندگی یکی از نزدیکان تان احساس ناخوشایندی را در شما به وجود آورده است.

بطور کلی، مرگ گربه در خواب نشان دهنده اندوه عمیق و سنگینی روح شما است که اخیرا در نتیجه بدشانسی بزرگی آن را تجربه کرده اید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ماهی: ۱۲ تعبیر دیدن ماهی کوچک و بزرگ در خواب

هیچ خوابی روشن تر از این برای شما وجود ندارد. حتی اگر شما طرفدار گربه هم نباشید باز هم نمی توانید در برابر این توپک های خزه ای  زیبا و دوست داشتنی در بیداری یا خواب مقاومت کنید.

بچه گربه ها موجوداتی جذاب و دوست داشتنی هستند و حتی اگر یک بار آن ها را در خواب خود دیده باشید، این خواب نشان دهنده احساس نیاز به توسعه نفس و استقلال شما است. بچه گربه در خواب نماد پاکی و بی گناهی در بهترین شکل آن است. بنابراین اگر در خواب خود بچه گربه ببینید، تعبیر آن است که احتمالا باید بندها را باز کنید و رهایی و استقلال بیشتری را تجربه کنید.

اگر در خواب گربه ای را ببینید که در معرض خطر قرار دارد و شما باید آن را نجات بدهید، نشان دهنده آن است که شما باید دوباره احساس قدرت و کنترل خود بر زندگی را به دست آورید. حتی اگر هدف اصلی شما در زندگی کمک به سایر موجودات و مخلوقات با هدف فراهم کردن امکان زندگی کردن آن ها است، باید بدانید که بدون شک کمک به دیگران موجب می شود که فرد کمک کننده احساس قدرتمند بودن را تجربه کند و همچنین احساس کند کاری انجام داده که قبلا خود را قادر به انجام آن نمی دانسته است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب رقصیدن: ۲۸ معنا و تعبیر رقص و پایکوبی در خواب

گربه سیاه به ویژه برای افراد خرافاتی معمولا نماد چیزی ناخوشایند است. گربه سیاه اغلب با سحر و جادوی سیاه در ارتباط است و نشان دهنده این است که فرد خواب بیننده در زندگی خود نمی تواند استقلال و رهایی کافی داشته باشد. گربه سیاه به هیچ وجه تفاوتی با سایر گربه ها ندارد اما از آنجایی که از زمان های دور تحت تاثیر خرافه و باورهای غلط قرار گرفته است، برخی افراد آن را نمادی شوم و نحس در خواب می دانند.

دیدن گربه سیاه در خواب نشان دهنده ترس و واهمه شما در پیروی از شهود و ندای درونی تان در زندگی واقعی است. تعبیر این خواب آن است که شما باید بیشتر از همیشه به خودتان متکی بوده، خود را از دیگران بی نیاز کنید و خودتان را بیشتر باور داشته باشید. پس اگر گربه سیاهی را در خواب دیدید، نگران نباشید و سعی کنید تا در موقعیت های خاص زندگی بیشتر به ندای درونی خودتان و کمتر به حرف دیگران گوش فرا دهید.

به این ترتیب، اگر گربه سیاه نشانه بدی نیست آیا گربه سفید در خواب می تواند نشانه بدی باشد؟ پاسخ این سوال تا حدودی مثبت است. دیدن گربه سفید در خواب نشان دهنده برخی از مشکلاتی است که در آینده ای نزدیک با آن ها روبرو خواهید شد. این خواب نشان دهنده آن است که کسی یا چیزی به شما آسیبی می رساند و این وضعیت برای شما چندان راحت و آسان نخواهد بود.

از آنجایی که بازی کردن یکی از کارهای مورد علاقه و محبوب گربه ها در دنیای واقعی است بنابراین دیدن چنین خوابی چندان عجیب و غریب نیست. اگر در خواب تعدادی گربه  را در حال بازی ببینید، تعبیر آن است که شما باید کمی خود را رها کنید، به مسافرت بروید یا به یادگیری چیز جدیدی بپردازید تا کمی طعم و مزه به زندگی خود وارد کنید.

بطور کلی، این خواب نشانه ای مثبت است اما در عین حال از چیزی خبر می دهد که برای رسیدن به آن لازم است که کار و تلاش بیشتری داشته باشید.

دیدن دو گربه کاملا شبیه به هم در خواب نشان دهنده نیاز شما به داشتن تعادل بیشتر در زندگی تان است. شاید چیزی در زندگی واقعی شما را آشفته و پریشان خاطر کرده است یا حتی به دلیل تعهدات و وظایف کاری تان احساس می کنید که در حال تکه پاره شدن و تجزیه شدن هستید.

تعبیر خواب گربه سفید

اگر در خواب تعداد زیادی گربه ببینید که اطراف شما پرسه می زنند یا حتی گروهی از گربه ها را در خواب خود ببینید، تعبیر آن است که شما تمرکز خود را از دست داده اید و احساس می کنید که در زندگی غرق شده اید. اکنون زمان آن رسیده است که کمی سرعت و شتاب خود را کاهش دهید و خودتان را بیشتر سر و سامان دهید تا احساس گم شدن و غرق شدن درونی تان را متوقف کنید.

این خواب هم تا حدودی با گربه در ارتباط است. دیدن جعبه مخصوص گربه در خواب نشان دهنده آن است که شما به دلیل انجام دادن کاری در گذشته یا به دلیل اتفاقی که در گذشته برایتان رخ داده است احساس پشیمانی و ندامت می کنید.

این خواب چندان رایج نیست و نشانه های دیگری هم وجود دارد که معمولا در خواب های ما دیده می شود و تعبیری یکسان با این خواب دارد. با این وجود، در صورتی که جعبه گربه ای را در خواب خود ببینید، تعبیر واقعی آن همان است که در اینجا برایتان ذکر کرده ایم.

اگر در خواب ببینید گربه‌ای به طرز هیستریکی میو میو می‌کند ممکن است خیلی زود کسی به کمک‌تان نیاز پیدا کند، اما شما برای کمک وقت، منابع، یا دسترسی کافی نخواهید داشت.

خواب اینکه گربه‌ای در جلوی شما از جاده عبور کند و به سمت دیگر برود به معنی آن است که وقتی طرح‌ها و نیت‌های‌تان به خاطر حوادث یا شرایط غیر منتظره‌ای که آشکارا ورای کنترل شما هستند شکست بخورند مایوس خواهید شد.

اینکه در خواب ببینید گربه‌‌ای که قصد نوازشش را داشته‌اید شما را گاز می‌گیرد هشداری است مبنی بر این که باید مراقب اطرافیانی که می‌توانند آدم‌های دروغگو و فضولی از آب در بیایند باشید.

این که در خواب شاهد دعوای گربه‌ها باشید نشانه‌ی آن است که ممکن است خیلی زود قربانی سرقت خانه بشوید یا کسی ممکن است به ملک و قلمرو شما تعرض کند که ممکن است به از دست رفتن دارایی‌های ارزشمند‌تان بشود.

خواب این که به آرامی موهای گربه‌ای که در دامان‌تان دراز کشیده و خوابیده یا با شما بازی بازی می‌کند نوازش می‌کنید نشانه‌ی ناراستی است. این خواب یعنی قرار است در کارهای ناپسند یا مزمومی درگیر شوید که وعده‌ی ارائه فرصت‌هایی جهت نوعی مشوق و انگیزه به شما می‌دهند.

خواب گربه‌ای با موهای کثیف و سیخ شده هشداری درباره‌ی دریافت خبرهای ناخوشایند است. این خبر ناخوشایند می‌تواندشنید بیماری یکی از دوستان نزدیک یا اعضای خانواده باشد.

اینکه در خواب ببینید گربه‌ای با پنجه‌هایش به شما حمله می‌کند یعنی قرار است دشمنان قدرتمند و شروری در زندگی‌تان پیدا کنید. این آدم‌ها قصدشان آن خواهد بود که با تمام توان زندگی شما را خراب کنند و در سعی برای محروم گذاشتن شما از چیزهایی که برای‌تان عزیز و ارزشمند است بی‌رحم و پیگیر خواهند بود.

این خواب می‌تواند به تصمیم جدی شما برای نداشتن هیچ حیوان خانگی دیگری، احتمالا نه فقط گربه بلکه هر حیوان خانگی، اشاره دارد به خصوص بعد از تجربه‌ی داشتن حیوانات خانگی که در گذشته مرده‌اند.

اگر در خواب گربه‌ای روی تخت کنارتان دراز کشیده باشد نشانه‌ی بدشانسی است. این خواب حکایت از آن دارد که یک سری رویداد نامطلوب و ناخوشایند را تجربه خواهید کرد که بر حرفه، پروژه‌ها، کسب و کار یا روابط شما تاثیری منفی به جا خواهند گذاشت.

این که خواب ببینید گربه‌ای به آرامی خوابیده است نشانه‌ی آرامش است. این خواب یعنی قرار است دوره‌ای از آرامش را در زندگی‌تان تجربه کنید که باعث خواهد شد دیگر نگران چیزهایی که باید مراقبت کنید نباشید و قادر خواهید بود زمان بیشتری را صرف مواظبت از خودتان بکنید.

این که خواب ببینید گربه‌ای را می‌خورید و از وعده‌ی غذایی خود لذت می‌برید نشانه‌ی آن است که دوباره قرار است با چیزی که در گذشته گم کرده‌اید یا جا گذاشته‌اید برخورد داشته باشید یا قرار است چیزی را که در مقطعی از زندگی‌تان بدون اجازه از شما گرفته شده است باز پس بگیرید.

این که در خواب ببینید گربه‌ای یک موش را تعقیب می‌کند، می‌گیرد، می‌کشد و بعد با جسد آن موش بازی می‌کند یعنی سود زیادی نصیب‌تان خواهد شد یا از منابعی که انتظارش را ندارید ثروتی به دست خواهید آورد.

این که گربه‌ای خیس شده را در خواب ببینید نماد آن است که قرار است لحظه‌ای را تجربه کنید که خشم خود را نسبت به کسی که ظاهرا شما را نا امید کرده است ابراز خواهید کرد. این شخص یا نتوانسته‌ است دستورات و سفارشات شما را انجام دهد یا فراموش کرده‌ است کاری را که خیلی مهم بوده برای‌تان انجام بدهد.

این که در خواب‌تان گربه‌ای را دنبال کنید و بگیرید نشانه‌ی خوبی است حاکی از آن که طرح‌ها و رویا‌های‌تان در شرف به قوع پیوستن هستند. این خواب می‌تواند به معنی آن باشد که قرار است فردی را ملاقات کنید که نهایتا همدم‌تان خواهد شد و کسی که نگران آسایش و رفاه شما خواهد بود.

اینکه یک خانواده‌ی متشکل از گربه‌ها را یکجا در خواب ببینید، مثلا گربه‌ی مادر با بچه‌گربه‌ها، یعنی برای افزایش تعداد اعضای خانواده‌تان در زندگی واقعی آماده می‌شوید که ممکن است باعث پر شور و جنب و جوش و پر مسئولیت شدن زندگی‌تان بشود.

اینکه در خواب ببینید به گربه‌ای غذا می‌دهید یعنی برای مواجهه با خشم و خیانت از سوی آدم‌هایی که برای‌تان عزیز هستند و بسیار به آن‌ها اعتماد دارید آماده می‌شوید.

اینکه در خواب ببینید اطراف‌تان پر از گربه است نشانه‌ی خیانت است. این خواب یعنی با آدم‌هایی ارتباط دارید که مستعد آن هستند که از پشت به شما خنجر بزنند و در حالی که اصلا از آن‌ها انتظار ندارید پشت‌تان را خالی کنند.

اگر در خواب ببینید به گربه‌ای آسیب می‌زنید نشانه‌ی بدی است. این خواب یعنی یا رفتار بد و ناخوشایندی از خود بروز خواهید داد یا نمی‌توانید در مواجهه با مشکلات و مسائل جدی که به اقدام سریع و تصمیم‌ گیری‌های محکم احتیاج دارند خوب عمل کنید.

میمون‌های خشن در خواب انعکاسی از شخصیت بدخلق خودتان و تمایل ذاتی‌تان به دخالت در درگیری‌ها، دعواها و ناسازگاری‌های غیر ضروری است، بیشتر از همه در خانواده‌ی خودتان. ممکن است در وضعیت خستگی، ناراحتی یا انزجار از کارها و مسئولیت‌های روتین قرار داشته باشید و به طرز فزاینده‌ای از اتفاقات بسیاری که درست جلوی‌ چشم‌های‌تان رخ می‌دهند خسته شده باشید.

گربه‌ها معمولا نماد بد اقبالی هستند، و خبر از رسیدن دوران‌های سخت و بد شانسی می‌دهند. اگر در خواب گربه‌ی مرده‌ای پیدا کنید نشان از افزایش شر در زندگی یا وسوسه‌ی انجام کارهای غلط است. با آنکه ممکن است از شکستن قانون یا اصول اخلاقی اجتناب کنید، برداشتن گربه نشان دهنده‌ی آن است که ممکن است تسلیم آرزوهای تیره و تار بشوید مگر آنکه خویشتن‌داری فوق‌العاده را تمرین کنید یا از دیگران بخواهید به شما کمک کنند.

وقتی گربه‌ای براق می‌شود این نشانه‌ی اعتماد به نفس است . در نتیجه اگر خواب گربه‌ای را در چنین حالتی دیدید، این خواب به اعتماد به نفس درست و حس استقلال شما اشاره دارد. ممکن است درباره‌ی وضعیت کنونی‌تان در محل کار یا زندگی شخصی احساس اطمینان و امنیت اشته باشید. یا اینکه گربه می‌تواند نماد شخصی زیرک یا مرموز در حلقه‌ی اجتماعی اطراف‌تان باشد. این احتمال وجود دارد که این فرد احساسات یا خشم شما را برانگیزاند و موجب آزارتان شود.

گربه‌های حیواناتی چابک و مستقل هستند، و اغلب به اشتباه آن‌ها را مغرور می‌پندارند. گربه در خواب می‌تواند نشانه‌ی جنبه‌ای از شخصیت‌تان باشد که رها شده و رک و راست است. بزرگترهای خانواده ممکن است از این رک بودن شما آزرده خاطر شوند و آن را گستاخی به حساب بیاورند. سوء برداشت و اختلاف نسل می‌تواند اساسا شما را به مشکل دچار کند. کمی درک بین شما و طرف مقابل‌تان برای اجتناب از درگیری‌های احتمالی در آیند می‌تواند کمک کننده باشد. غرور شما نیز می‌تواند در این زمینه نقش داشته باشد، اما چیزهای بسیار بدتری از آسیب دیدن شخصیت و نفس آدم‌ها در جهان وجود دارد.

کشتن گربه‌ها در خواب به نظر می‌رسد نشان دهنده‌ی افزایش جسارت شما در اقداماتی باشد که در مرز غیراخلاقی یا غیر قانونی بودن قرار دارند. ممکن است دیگران از شما بخواهند در رفتارتان تغییراتی بدهید. صحنه‌ی مشاهده‌ی گربه‌های مرده نشان می‌دهد دوستان و خانواده‌تان ممکن است در کارهای‌تان دخالت بکنند چون آن‌ها خود واقعی شما را می‌شناسند و می دانند که هرگز نفس شما در چنین رفتار یا اعمال وحشتناکی خودش را درگیر نخواهد کرد. احتمال بیشتری وجود دارد که تاثیر دوستان ناباب و فشار آن‌ها باعث شده باشد به این طریق عمل کنید.

مردن گربه در خواب‌تان به نظر می‌رسد حاکی از پشیمانی‌تان بابت انجام اقدامات و کارهایی در گذشته باشد. خود گربه ممکن است با روابط یا مسائل جنسی مرتبط باشد بنابراین احتمال دارد احساس خجالت زدگی درباره‌ی کارهایی در گذشته که اکنون همه از آن باخبر شده‌اند داشته باشید. عاقلانه به نظر می‌رسد مدتی آفتابی نشوید تا کسانی که از غیبت کردن لذت می‌برند داستان دیگری برای غیبت پیدا کنند.

گربه‌ها موجودات زیرکی هستند که معمولا با استقلال و شخصیت چابک ارتباط مفهومی دارند. در ضمن سگ‌ها نیز بهترین دوست انسان‌ها به حساب می‌آیند و معمولا نماد وفاداری و امنیت هستند. از این رو اگر در خواب ببینید گربه‌ای سگی را راه می‌برد احتمالا به معنی آن است که فردی فضول ممکن است دوستان‌تان را علیه شما متحد کند. این فرد می‌تواند کسی باشد که نسبت به دستاوردها و موفقیت‌های شما حسودی می‌کند. گربه نیز می‌تواند کسی باشد که سعی دارد یک موفقیت عاشقانه را به مخاطره بیندازد و به همین خاطر رفتاری گربه صفتانه دارد.

زندگی کردن با یک گربه در خواب احتمالا بازتابی از استقلال و اتکای‌به ‌نفس شما است. شاید به غنیمت شمردن دم اعتقاد دارید و از زندگی کردن در لحظه لذت می‌برید. در ضمن، کبرای قول پیکر که از درب خانواده‌ی دوست‌تان نگهبانی می‌کند می‌تواند نشانه‌ی شکاف عظیمی بین شما دو نفر در واقعیت باشد. شما احتمالا دچار سوء تفاهمی می‌شوید که به مجادله‌ای می‌انجامد که می‌تواند به احساسات هر دو شما آسیب بزند. یا، گربه و کبری می‌توانند نشان دهنده‌ی دو جنس مخالف باشند چون گربه نشانگر زنانگی است در حالی که ویژگی‌های مردانه با مار کبری مرتبط است. اگر در واقعیت شما دو نفر مرد و زن باشید آن وقت درگیری ممکن است از مسائل جنسیتی یا نگرانی‌های جنسی ناشی شود به ویژه اگر یکی از شما به احساسات دیگری پناه برده باشد.

منبع:dreamingandsleeping

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب گربه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


نماد گربه معمولا روی کتاب های قدیمی، دیوارهای هنری و معماری های باستانی دیده می شود. گربه ها معمولا نماد خوشبختی و اقبال نیک هستند. با این وجود برخی اوقات هم برای کسانی که آن ها را در خواب و بیداری می بینند نماد بختی بد و شوم هستند.به دیدگاه خود نسبت به گربه در زندگی روزانه فکر کنید. شما باید نشانه‌ای را برای نمادپردازی آن‌ها در رویای خاص خود پیدا کنید زیرا آن‌ها ممکن است یا رضایت محض یا رضایت زیرکانه را ارائه دهند. مشاهده‌ی یک بچه گربه به معنی این است که با احساسات رویابین بازی شده است. بازی با یک بچه گربه به معنی این است که شما از چندین ناراحتی کوچک رنج خواهید برد.گر شما صاحب گربه ای هستید و خواب گربه ببینید، این خواب چندان غیرطبیعی و غیرعادی به شمار نمی رود. شما در طول روز با گربه خود سر و کار دارید و مغز شما آن ها را درست مثل هر چیز دیگری که اطرافتان دیده می شود در خواب شبانه تان وارد می کند.در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبرهای بد و یا ترس به طور کلی است.

صفحه اصلی سرگرمی تعبیر خواب تعبیر خواب گربه چیست و دیدن آن چه مفهومی دارد؟

تعبیر خواب

ارسال دیدگاه

تعبیر خواب گربه چه می شود؟ آیا دیدن خواب گربه در خواب خوب است یا نه؟ تعبیر خواب گربه سیاه چگونه است؟ تعبیر خواب گربه سفید و تعبیر خواب گربه وحشی و تعبیر خواب گربه زخمی برای دیدن انواع تعابیر به ادامه مطلب بروید .

دیدن گربه بر پنج وجه است :

تعبیر خواب گربه سفید

ابن سیرین نوشته گربه در خواب های ما مردی است دزد و مفسد خصالی که درست است زیرا گربه نمیتواند یک مرد را مجسم کند زیرا گربه به هیچ وجه خصائص مردانگی ندارد و بر عکسبیشتر دارای صفاتی است که مشابه آن را در زنان می توان سراغ کرد. گربه حیوانی است آرام و اهلی و قابل تربیت که قدرت خوپذیری فراوان دارد. صاحبش را می شناسد و خود را برای او لوس می کند.

حس وفاداری او ضعیف است ولی نسبت به بچه های خود به شدت عشق می ورزد و دیده شده که برای دفاع از بچه ها جان خویش را به خطر افکنده است . به نظافت و زیبائی خود علاقه مند است و خیلی خصوصیات دیگر دارد که همه آن ها بدن استنثا در زن دیده می شود لذا چند تن از معبران بخصوص معبران غربی گربه را زن دانسته اند نه همسر . منظور از زن جنس زن است نه همسر که البته بین این دو باید تفاوت گذاشت.

پس چنانچه در خواب گربه ای قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می شود یا سر راهتان قرار می گیرد. نوشته اند گربه زنی است که دزدی رل دوست دارد و این کار برای او عادت شده است. اگر در خواب بینید گربه ای دارید ، زنی که دستش گج است در زندگی شما نقش می گیرد. اگر ببینید چندین گربه جائی جمع هستند چند زن درباره شما حرف می زنند و تصمیم می گیرند و غیبت می کنند. اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارائی شما تعدی و تجاوز می شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است .

تعبیر خواب گربه زرد

اگر در خواب بینید گربه یی را در بغل گرفته اید و به سینه خود می فشارید زنی و فریبکار شما را می فریبد و گولتان میزند و اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می شود. اگر در خواب بینید که به گربه غذا می دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می کنید و اگر ببینید به دنبال یک گربه می دوید که او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می دارد و سر گردان می کند. اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

تماس جسمانی و انس و الفت گرفتن با گربه‌های خانگی آسان است. به همین دلیل دیدن گربه در رویا بیانگر نیاز به توجه عاطفی و احساسات گرم است، برخی زنان گربه را جانشین فرزند خود می‌کنند، به همین دلیل است که در بسیاری از رویاهای زنان گربه نشان دهنده نیاز آنان به مراقبت از کسی است یا حتی میل آن‌ها به فرزند داشتن را نشان می‌دهد.

تعبیر خواب گربه ی مریض

اگر در خواب ببینی گربه‌ای وارد خانه تو شده است، تعبیرش این است که دزدی وارد آنجا می‌شود.
اگر ببینی گربه از خان تو چیزی خورده است، یعنی شخص دزدی از خانه تو چیزی به سرقت می‌برد.

تعبیر خواب کشتن گربه
یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن کشتن گربه درویش گردد.

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی گربه را کشته‌ای، تعبیرش این است که دزدها را کشته و یا مغلوب می‌سازی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی گربه را کشته و پوستش را کنده‌ای، به این معنی است که مال دزدی را می‌گیری.

تعبیر خواب گربه سیاه و وحشی

لوک اویتنهاو می‌گوید:
گربه سیاه: بدبختی
گربه وحشی: دوست خطرناک

تعبیر خواب گربه از زبان ﺁﻧﻠﯽ ﺑﻴﺘﻮﻥ :

1 ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺩﻭﺭ ﻛﻨﻴﺪ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺑﺪﺑﺨﺘﻲ ﺍﺳﺖ.

2 ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺣﻤﻠﻪ ﻭﺭﻣﻲ ﺷﻮﺩ , ﺩﻻﻟﺖ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﻣﻲ ﻛﻮﺷﻨﺪ ﺑﻪ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﺧﺪﺷﻪ ﻭﺍﺭﺩ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺛﺮﻭﺕ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼﻨﮕﺘﺎﻥ ﺩﺭﺑﻴﺎﻭﺭﻧﺪ.

3 ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﻣﻲ ﺭﺍﻧﻴﺪ , ﺩﻻﻟﺖ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻣﻮﺍﻧﻊ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﻏﻠﺒﻪ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﻭ ﻣﺸﻬﻮﺭ ﻣﻲ ﺷﻮﻳﺪ.

4 ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﻻﻏﺮ ﻭ ﻛﺜﻴﻒ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ , ﺩﻻﻟﺖ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺧﺒﺮﻫﺎﻳﻲ ﺑﺪ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﺷﻨﻴﺪ , ﻭ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﺔ ﻣﺮﮒ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﺩ , ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﺔ ﻻﻏﺮ ﻭ ﻛﺜﻴﻒ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﻣﻲ ﺭﺍﻧﻴﺪ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﻃﻮﻻﻧﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﻌﺎﻟﺠﻪ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.

5 ﺷﻨﻴﺪﻥ ﺻﺪﺍﻱ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﻟﻄﻤﺔ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺭﻳﺎﻛﺎﺭ ﺍﺳﺖ.

6 ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭼﻨﮓ ﻣﻲ ﺯﻧﺪ , ﺩﻻﻟﺖ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺩﺷﻤﻦ , ﺛﺮﻭﺗﻲ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﺭﻭﺩﻧﺶ ﻭﻗﺖ ﺻﺮﻑ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﺪ , ﺍﺯ ﭼﻨﮓ ﺷﻤﺎ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﻣﻲ ﺁﻭﺭﺩ.

7 ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﺪ ﺑﭽﻪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺑﻐﻞ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ.

8 ﺧﻮﺍﺏ ﮔﺮﺑﻪ ﻣﻔﻴﺪ ﻭ ﺗﻤﻴﺰ , ﻧﺸﺎﻧﺓﺯﻳﺎﻥ ﻣﺎﻟﻲ ﺍﺳﺖ.

9 ﺍﮔﺮ ﺗﺎﺟﺮﻱ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﺮﺑﻪ ﺑﺒﻴﻨﺪ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺗﻼﺵ ﺑﻴﺸﺘﺮﻱ ﺑﻪ ﺧﺮﺝ ﺑﺪﻫﺪ. ﺭﻗﺒﺎﻱ ﺍﻭ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻣﻌﻴﺎﺭﻫﺎﻱ ﻣﻌﺎﻣﻼﺗﻲ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻫﻢ ﺑﺮﻳﺰﻧﺪ.

10 ﺩﻳﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﻭ ﻣﺎﺭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺘﻲ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ , ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺁﻏﺎﺯ ﺩﻋﻮﺍ ﻭ ﻛﺸﻤﺶ ﺍﺳﺖ.

لوک اویتنهاو : چنگ خوردن از گربه: مانع

تعبیر خواب گربه بزرگ

احتمالا به زن یا جنس ماده اشاره دارد، جنبه شهودی طبیعت مردان، شهود و احساس خطرات ناشناخته، حسادت، خشم و انتقام جویی در رابطه، مادر شخص رویابین، استقلال، دزدی، باروری، در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبرهای بد و یا ترس به طور کلی است.
گربه در رویا می‌تواند به صورت‌های مختلفی دیده شود. از جمله خواب‌های متداول در این رابطه می‌توان به دیدن گربه کوچک در رویا اشاره کرد که تفسیرگران، مفاهیمی را برای تعبیر خواب بچه گربه بیان کرده‌اند.

چنانچه در خواب گربه ای قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می‌شود یا سر راهتان قرار می‌گیرد.
نوشته‌اند گربه زنی است که دزدی را دوست دارد و این کار برای او عادت شده است.
اگر در خواب بینید گربه ای دارید، زنی که دستش کج است در زندگی شما نقش می‌گیرد.
اگر ببینید چندین گربه جایی جمع هستند چند زن درباره شما حرف می‌زنند و تصمیم می‌گیرند و غیبت می‌کنند.
اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارایی شما تعدی و تجاوز می‌شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است.
اگر در خواب بینید گربه ای را در بغل گرفته‌اید و به سینه خود می‌فشارید زنی و فریبکار شما را می‌فریبد و گولتان میزند
اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می‌شود.
اگر در خواب بینید که به گربه غذا می‌دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می‌کنید.
اگر ببینید به دنبال یک گربه می‌دوید که او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می‌دارد و سر گردان می‌کند.
اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می‌دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

تعبیر خواب گربه سفید

بیرون آمدن گربه از عورت
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی از «آلت مردی» تو گربه‌ای بیرون آمده است، صاحب فرزندی دزد و راهزن می‌شوی.
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی از «فرج» تو گربه‌ای بیرون آمده است، یـعـنـی صاحب فرزندی دزد می‌شوی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی گوشت گربه می‌خوری، یـعـنـی از طریق مسافرت دوری، مال و اموال به دست می‌آوری.
اگر ببینی لباسی از پوست گربه پوشیده‌ای، یـعـنـی با زنی زیبا ولی دزد و ناامانتدار ازدواج می‌کنی .
اگر ببینی گربه بانگ و فریاد می‌کند، تعبیرش این است که احتمال دارد مورد سرقت دزد قرار بگیری.

خواب گربه دیدن و خواب گربه مرده و خواب گربه سیاه و خواب گربه چاق و خواب گربه دیدن تعبیرش چیست

تعبیر خواب گربه از زبان ﺧﺎﻟﺪ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﻣﺤﺪ ﺍﻟﻌﻨﺒﺮﯼ :

ﺩﻳﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺘﮑﺎﺭ ﺗﻌﺒﻴﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻭ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻳﺪﻥ ﺁﻥ ﺑﺮ ﺩﺯﺩﯼ ﺍﺯ ﺍﻫﻞ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﺮ ﮐﺘﺎﺏ ﻳﺎ ﺑﻴﻮﻓﺎﻳﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﻭ ﺧﻮﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺰ, ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ.

درباره جانور گربه

گربه اهلی جانوری اهلی از خانواده گربه‌سانان و یک حیوان گوشت‌خوارسان است. گربه از ۶ تا ۷ ماهگی بالغ شده و توانایی همانندزایی دارد. ماده‌ها تا ۸ سالگی و نرها تا ۱۰ سالگی توانایی جفت‌گیری دارند. دوره بارداری گربه بین ۶۱ تا ۶۸ روز (میانگین ۶۳ روز) است.

امروزه حدود ۶۰۰ میلیون گربه در سراسر دنیا پراکنده‌اند و تقریباً در هر جایی که انسان‌ها زندگی می‌کنند، بود و باش دارند.

گربه در زبان پهلوی که نیای پارسی امروزین است “گوربک” نامیده می‌شده و در فارسی افغانستان و فرارود به آن “پِشَک” هم گفته می‌شود و در زبان آذری و برخی از زبان‌های ترکی‌تبار دیگر نیز به این حیوان “پشک یا “پیشیک” گفته می‌شود.

در در زبان کودکانه پارسی هم گربه را «پیشی» می‌نامند.

این نام برگرفته از صدای «پیش» یا «پیشی» است که برای ارتباط با دیگر گربه‌ها از آن استفاده می‌شود. در اصطلاح، به گربه‌هایی با پشم‌های بلند «گربه بُراق» گفته می‌شود.

تعبیر خواب تعبیر خواب گربه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

در این نوشته از بخش تعبیر خواب پرتال دلبرانه قصد داریم تعبیر خواب گربه سفید را درج نماییم.

دیدن گربه سفید در خواب می تواند حالت های مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن میپردازیم.

در این مطلب شما میتوانید انواع تعبیر خواب در رابطه با این موضع را از نظران معبران مختلف مطالعه نمایید

با ما همراه باشید….

تعبیر خواب گربه سفید

دیدن خواب گربه سفید نشانه چیست؟

دیدن گربه سفید در خواب

همه ما می توانیم با نگاهی دقیق به خواب هایمان اطلاعات خوبی از آنها کسب کنیم.

بسته به نوع خوابی که می بینیم و احساسی که در مورد آن داریم، می توانیم به موضوعاتی هنگام خواب دیدن پی ببریم.

این خواب می تواند معانی مختلفی داشته باشد.

خوشبختانه موضوعات رایجی مثل گربه سفید وجود دارد که می توان معانی مختلفی از آنها برداشت کرد.

بنابراین اگر به تازگی خواب گربه سفید را دیده اید و قصد دارید که معنی آن را بدانید، بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اولین و مهم ترین تعبیر در مورد گربه سفید، درگیری فرد با موضوعات معنوی می باشد.

ماهیت راز آلود و مبهم گربه در این مقاله می تواند به سطحی از  رشد معنوی اشاره داشته باشد.

گربه های سفید اغلب سمبل روح و معنویت هستند و دیدن آنها در خواب،

نشاندهنده راهنمای معنوی است که به ما کمک می کند تا در سفر معنوی خود، قدم های بهتری برداریم.

شاید بعد از این خواب بهتر باشد که مدیتیشن انجام دهید و با طبیعت ارتباط برقرار کنید.

حتما باید این نیاز درونی خود به مدیتیشن را برطرف کنید تا به طور فعال به درونیات خود کمک کرده باشید.

دیدن گربه سفید در خواب می تواند نشاندهنده و سمبل زمان سخت پیش رو باشد.

گربه سفید مانند گربه سیاه (به عقیده بعضی ها نماد بدشانسی) به تعبیر بعضی ها از آینده خبر می دهد.

شاید این سختی ها تا لحظه آخر هویدا و آشکار نباشند، و یک چالش واقعی را برای شما ایجاد کنند.

در چنین مواردی گربه سفید نشاندهنده این است که قرار است با ترس هایی روبرو شوید.

اما جای نگرانی نیست. انگار که کل جهان به شما هشدار داده است و شما وقت کافی برای آمادگی دارید.

بنابراین باید خودتان را برای مدتی روبرو شدن با سختی ها آماده کنید و قدرت درونی بسازید و با ابعاد بهتری از خود آشنا شوید.

رنگ سفید در خواب، اغلب نشاندهنده بعضی از نگرانی های مربوط به سلامتی است که افراد با آن روبرو هستند.

بنابراین نیاز دارید که محیط اطراف خود را استریل کنید.

این مشکل یک مشکل پنهان است، فقط قرار است که از آن آگاهی پیدا کنید.

شاید مشکلی در مورد سلامت شما وجود داشته باشد که آن را تشخیص نداده باشید.

اما احتمالا با یک بیماری کمی سخت تر خودش را نشان می دهد.

بنابراین ممکن است که حتی با گلو درد بیدار شوید.

البته نباید بترسید و فکر کنید که مشکلی بسیار خطرناک برای شما پیش آمده است.

بعد از چنین خوابی، بهتر است که یک چکاپ پزشکی داشته باشید و سلامت عمومی خود را بسنجید.

سه موردی که بیان کردیم، سه تا از رایج ترین تعابیر مربوط به دیدن گربه سفید در خواب می باشد.

به یاد داشته باشید که هرچقدر این خواب ها بیشتر تکرار شوند،

یعنی نیاز اورژانسی تری برای مراجعه به پزشک دارید و باید توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشید.

سه نکته مهم در مورد این خواب وجود دارد:

دیدن گربه در خواب معانی و تعابیر مختلفی دارد. همچنین ممکن است که احساسات مختلفی را در شما در مواجهه با یک حیوان به وجود بیاورد.

تعبیر خواب گربه سفید

بسیاری ازافراد مانند من دیوانه وار گربه ها را دوست دارند.

اگر شما هم جزء این دسته باشید، پس قطعا از دیدن این خواب احساس لذت، عشق، شادی، سرگرمی، و میلیون ها احساس مثبت دیگر به شما دست می دهد.

اگرچه دسته دیگری از مردم هستند که واقعا از گربه می ترسند و یا به آن فوبیا دارند.

چنین افرادی بعد از دیدن این خواب با استرس، اضطراب و احساسات منفی روبرو می شوند.

افراد دیگری هم هستند که گربه ها را نماد خوش شانسی می دانند. ب

عضی فکر می کنند که گربه سیاه نماد بدشانسی است اما بعضی دیگر عقیده دارند که تمام گربه ها نماد خوش شانسی می باشند.

گربه در خواب می تواند نماد احساس خود شما در مورد گربه باشد.

یعنی احساس شما می تواند سمبل واقعی خواب را نشان دهد.

مثلا اگر گربه ها را نماد رمزآلود بودن می دانید، پس حتما در بیداری و واقعیت،

فکری بیش از حد ذهن شما را به خودش مشغول کرده است و قصد دارید که از چیزی سر در بیاورید.

مرحله دوم در تعبیر کردن این خواب بستگی به رنگ گربه دارد که در این مقاله در مورد رنگ سفید صحبت می کنیم.

از آنجاییکه گربه سفید برای بعضی از افراد نماد پزشکی یا پرستاری باشد، زیرا رنگ سفید مانند یونیفرم و لباس های کادر پزشکی است،

پس این خواب می تواند در مورد سلامت فرد نیز صحبت کند ( یا در مورد ترس های او اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهد).

اگر فردی که این خواب را دیده است، از گربه بترسد، احتملا این معنی و تعبیر برای او صدق نمی کند.

نکته سومی که در مورد تعبیر این نوع خواب وجود دارد، این است که در طول خواب و بعد از بیدار شدن از آن چه احساسی دارید.

احساسات ما در خواب (و سریعا بعد از بیدار شدن) چیزهای بیشتری را در مورد معنی خواب بازگو می کند.

همیشه باید علاوه بر خود خواب، احساسات خود را نیز در نظر بگیرید.

دیدن گربه در خواب به انسانی فاسق تعبیر شده است. آمدن گربه به خانه، آمدن دزد است و خوردن چیزی از خانه توسط گربه، دزدیده شدن اموال تعبیر می شود.

اگر کسی در خواب دید که گربه را گرفت و کشت، آن مال دزدیده شده به او بر خواهد گشت.

گربه در تعبیری دیگر به زنی بی حیا گفته می شود که بی چشم و رو و هتاک است.

اگر در خواب بینید گربه ای دارید، زنی که دستش کج است در زندگی شما نقش می گیرد.

اگر ببینید چندین گربه جایی جمع هستند، چند زن درباره شما حرف می زنند و تصمیم می گیرند و غیبت می کنند.

اگر در خواب بینید گربه ای را در بغل گرفته اید و به سینه خود می فشارید، زنی فریبکار شما را می فریبد و گولتان میزند .

اگر گربه را به دوش گرفته باشید، زنی حیله گر برشما مسلط می شود.

اگر در خواب بینید که به گربه غذا می دهید، پول خود را برای یک زن دروغگو و فریبکار خرج می کنید.

و اگر ببینید به دنبال یک گربه می دوید که او را بگیرید، زنی شما را به استیصال وا می دارد و سر گردان می کند.

اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته، زنی برای شما حسن خدمت انجام می دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه >> dreamprophesy / spiritualunite

🔔 مطالب مرتبط دیگر 🔔

تعبیر خواب گربه

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

سماتک

تعبیر خواب گربه سفید

تعبیر خواب گربه را در ادامه می خوانید دیدن گربه در خواب دلیل بر چند وجه است. اگر در خواب تان گربه سیاه، گربه مریض دیده اید در ادامه سماتک کاملترین مرجع تعبیر خواب انواع گربه را بیان خواهد کرد. گربه حیوانی آرام و اهلی است و قابل تربیت که قدرت خوپذیری فراوان دارد. صاحبش را می‌شناسد و خود را برای او لوس می‌کند. حس وفاداری او ضعیف است ولی نسبت به بچه‌های خود به شدت عشق می‌ورزد و دیده شده که برای دفاع از بچه‌ها جان خویش را به خطر افکنده است.

 

به نظافت و زیبایی خود علاقه مند است و بسیاری از ویژگی‌های دیگر که می‌توان آن را به زن نسبت داد. معبرین غربی با استفاده از این نمادها گربه را زن دانسته‌اند البته بایستی به این نکته توجه که منظور از زن جنس مؤنث است و نه همسر. البته در ادامه خواهیم دید که معبرین اسلامی مانند امام جعفر صادق و ابن سیرین گربه را دزد دانسته‌اند.

 

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ گربه در خواب اشاره به تصاویر زیر دارد:

گربه: تماس جسمانی و انس و الفت گرفتن با گربه‌های خانگی آسان است. به همین دلیل دیدن گربه در رویا بیانگر نیاز به توجه عاطفی و احساسات گرم است، برخی زنان گربه را جانشین فرزند خود می‌کنند، به همین دلیل است که در بسیاری از رویاهای زنان گربه نشان دهنده نیاز آنان به مراقبت از کسی است یا حتی میل آن‌ها به فرزند داشتن را نشان می‌دهد.

احتمالا به زن یا جنس ماده اشاره دارد، جنبه شهودی طبیعت مردان، شهود و احساس خطرات ناشناخته، حسادت، خشم و انتقام جویی در رابطه، مادر شخص رویابین، استقلال، دزدی، باروری، در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبرهای بد و یا ترس به طور کلی است. گربه در رویا می‌تواند به صورت‌های مختلفی دیده شود. از جمله خواب‌های متداول در این رابطه می‌توان به دیدن گربه کوچک در رویا اشاره کرد که تفسیرگران، مفاهیمی را برای تعبیر خواب بچه گربه بیان کرده‌اند.

 

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب گربه، مردی مفسد و دزد می‌باشد.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر بعد از صبح در خواب خودت گربه ببینی، تعبیرش این است که شش روز بیمار می‌شوی.

 

دزد غماز و طعنه زننده و عیب‌جو بیماری زنی مهربان و دلسوز جنگ و دشمنی

 

اگر در خواب گربه ای لاغر و کثیف ببینید، دلالت بر آن دارد که خبرهایی بد خواهید شنید، و دوستی در آستانه مرگ قرار می‌گیرد، اما اگر خواب ببینید گربه لاغر و کثیف را از خود می رانید، نشانه آن است که بعد از بیماری طولانی دوست شما معالجه می‌شود. اگر دختری خواب ببیند بچه گربه ای بغل کرده است، نشانه آن است که دیگران به او خیانت می‌کنند.

 

چنانچه در خواب گربه ای قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می‌شود یا سر راهتان قرار می‌گیرد. نوشته‌اند گربه زنی است که دزدی را دوست دارد و این کار برای او عادت شده است. اگر در خواب بینید گربه ای دارید، زنی که دستش کج است در زندگی شما نقش می‌گیرد. اگر ببینید چندین گربه جایی جمع هستند چند زن درباره شما حرف می‌زنند و تصمیم می‌گیرند و غیبت می‌کنند. اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارایی شما تعدی و تجاوز می‌شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است. اگر در خواب بینید گربه ای را در بغل گرفته‌اید و به سینه خود می‌فشارید زنی و فریبکار شما را می‌فریبد و گولتان میزند اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می‌شود. اگر در خواب بینید که به گربه غذا می‌دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می‌کنید. اگر ببینید به دنبال یک گربه می‌دوید که او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می‌دارد و سر گردان می‌کند. اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می‌دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

 

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی از آلت تناسلی مردانه تو گربه‌ای بیرون آمده است، تعبیرش این است که صاحب فرزندی دزد و راهزن می‌شوی.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی از آلت تناسلی زنانه تو گربه‌ای بیرون آمده است، صاحب فرزندی دزد می‌شوی.

 

ابراهیم کرمانی می‌گوید:

اگر در خواب ببینی گوشت گربه می‌خوری، تعبیرش این است که از طریق مسافرت دوری، مال و اموال به دست می‌آوری. اگر ببینی لباسی از پوست گربه پوشیده‌ای، یعنی با زنی زیبا ولی دزد و ناامانتدار ازدواج می‌کنی.

لوک اویتنهاو: پوست گربه: پیدا کردن یک شیء گم شده

 

ابن سیرین می‌گوید:

اگر در خواب ببینی گربه‌ای وارد خانه تو شده است، تعبیرش این است که دزدی وارد آنجا می‌شود. اگر ببینی گربه از خان تو چیزی خورده است، یعنی شخص دزدی از خانه تو چیزی به سرقت می‌برد.

 

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن کشتن گربه درویش گردد.

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی گربه را کشته‌ای، تعبیرش این است که دزدها را کشته و یا مغلوب می‌سازی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی گربه را کشته و پوستش را کنده‌ای، به این معنی است که مال دزدی را می‌گیری.

 

لوک اویتنهاو می‌گوید:

گربه سیاه: بدبختی گربه وحشی: دوست خطرناک

تعبیر خواب گربه سفید

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر خواب ببینید گربه ای را نمی‌توانید از خود دور کنید، نشانه بدبختی است. اگر خواب ببینید گربه ای به شما حمله ورمی شود، دلالت بر آن دارد که دشمنان می‌کوشند به اعتبار شما خدشه وارد کنند و ثروت شما را از چنگتان دربیاورند. اگر خواب ببینید گربه ای را از خود می رانید، دلالت بر آن دارد که بر موانع بزرگی غلبه خواهید کرد و ثروتمند و مشهور می‌شوید. اگر خواب ببینید گربه ای به شما چنگ می زند، دلالت بر آن دارد که دشمن، ثروتی که شما روزها برای بدست آرودنش وقت صرف کرده‌اید، از چنگ شما بیرون می‌آورد.

لوک اویتنهاو می‌گوید: چنگ خوردن از گربه: مانع

تعبیر خواب گربه ابن سیرین و از دیدگاه امام جعفر صادق علیه السلام بسیار دقیق و جامع است و در این مطلب سعی شده است تعبیر خواب گربه از دیدگاه معبران بزرگ علم تعبیر خواب بیان شود.

 

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » حرف گ » تعبیر خواب گربه: گربه مرده / سگ و گربه / گربه سیاه و سفید / بچه گربه

تعبیر خواب گربه : در این مقاله از بخش تعبیر خواب در وبسایت نایریکا به تعبیر خواب گربه, دیدن گربه در خواب, تعبیر خواب گربه مرده دیدن, تعبیر خواب سگ و گربه, تعبیر خواب گربه سیاه و سفید, تعبیر خواب بچه گربه, تعبیر خواب ادرار گربه, تعبیر خواب بچه گربه سفید, تعبیر خواب گربه چیست می پردازیم.

با ما همراه باشید.

اگر درباره این مقاله اطلاعات مفید یا تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعبیر خواب گربه, دیدن گربه در خواب, تعبیر خواب گربه مرده دیدن, تعبیر خواب سگ و گربه, تعبیر خواب گربه سیاه و سفید, تعبیر خواب بچه گربه, تعبیر خواب ادرار گربه, تعبیر خواب بچه گربه سفید, تعبیر خواب گربه چیست

تعبیر خواب گربه سفید

برای دسترسی سریع به محتوای متن از لینکهای زیر استفاده کنید:

تعبیر خواب گربه، مردی مفسد و دزد می‌باشد.

اگر در خواب ببینی گربه‌ای وارد خانه تو شده است، تعبیرش این است که دزدی وارد آنجا می‌شود.

اگر ببینی گربه از خان تو چیزی خورده است، یعنی شخص دزدی از خانه تو چیزی به سرقت می‌برد.

اگر در خواب ببینی گربه را کشته‌ای، تعبیرش این است که دزدها را کشته و یا مغلوب می‌سازی.

تعبیر خواب گربه / معنی دیدن گربه در خواب

اگر بعد از صبح در خواب خودت گربه ببینی، تعبیرش این است که شش روز بیمار می‌شوی.

اگر ببینی گربه را کشته و پوستش را کنده‌ای، به این معنی است که مال دزدی را می‌گیری.

تعبیرهای گربه عبارت‌اند از:

اگر در خواب گربه ای لاغر و کثیف ببینید، دلالت بر آن دارد که خبرهایی بد خواهید شنید، و دوستی در آستانه مرگ قرار می‌گیرد، اما اگر خواب ببینید گربه لاغر و کثیف را از خود می رانید، نشانه آن است که بعد از بیماری طولانی دوست شما معالجه می‌شود.

اگر خواب ببینید گربه ای را نمی‌توانید از خود دور کنید، نشانه بدبختی است.

اگر خواب ببینید گربه ای به شما حمله ورمی شود، دلالت بر آن دارد که دشمنان می‌کوشند به اعتبار شما خدشه وارد کنند و ثروت شما را از چنگتان دربیاورند.

اگر خواب ببینید گربه ای را از خود می رانید، دلالت بر آن دارد که بر موانع بزرگی غلبه خواهید کرد و ثروتمند و مشهور می‌شوید.

اگر خواب ببینید گربه ای به شما چنگ می زند، دلالت بر آن دارد که دشمن، ثروتی که شما روزها برای بدست آرودنش وقت صرف کرده‌اید، از چنگ شما بیرون می‌آورد.

چنانچه در خواب گربه ای قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می‌شود یا سر راهتان قرار می‌گیرد.

نوشته‌اند گربه زنی است که دزدی را دوست دارد و این کار برای او عادت شده است.

اگر در خواب بینید گربه ای دارید، زنی که دستش کج است در زندگی شما نقش می‌گیرد.

اگر ببینید چندین گربه جایی جمع هستند چند زن درباره شما حرف می‌زنند و تصمیم می‌گیرند و غیبت می‌کنند.

اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارایی شما تعدی و تجاوز می‌شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است.

اگر در خواب بینید گربه ای را در بغل گرفته‌اید و به سینه خود می‌فشارید زنی و فریبکار شما را می‌فریبد و گولتان میزند

اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می‌شود.

اگر در خواب بینید که به گربه غذا می‌دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می‌کنید.

اگر ببینید به دنبال یک گربه می‌دوید که او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می‌دارد و سر گردان می‌کند.

اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می‌دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

دیدن کشتن گربه درویش گردد.

گربه در خواب اشاره به تصاویر زیر دارد:تماس جسمانی و انس و الفت گرفتن با گربه‌های خانگی آسان است.

به همین دلیل دیدن گربه در رویا بیانگر نیاز به توجه عاطفی و احساسات گرم است، برخی زنان گربه را جانشین فرزند خود می‌کنند، به همین دلیل است که در بسیاری از رویاهای زنان گربه نشان دهنده نیاز آنان به مراقبت از کسی است یا حتی میل آن‌ها به فرزند داشتن را نشان می‌دهد.

گربه در رویای مردان : احتمالا به زن یا جنس ماده اشاره دارد، جنبه شهودی طبیعت مردان، شهود و احساس خطرات ناشناخته، حسادت، خشم و انتقام جویی در رابطه، مادر شخص رویابین، استقلال، دزدی، باروری، در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبرهای بد و یا ترس به طور کلی است.

ﺩﻳﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺘﮑﺎﺭ ﺗﻌﺒﻴﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻭ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻳﺪﻥ ﺁﻥ ﺑﺮ ﺩﺯﺩﯼ ﺍﺯ ﺍﻫﻞ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ.

ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﺮ ﮐﺘﺎﺏ ﻳﺎ ﺑﻴﻮﻓﺎﻳﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﻭ ﺧﻮﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺰ, ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ.

گربه مرده در خواب نمادی از یک رابطه از بین رفته و تاریخ گذشته در عالم واقعیت است.

شاید به تازگی از یک رابطه ناخوشایند خارج شده اید یا شاید به تازگی تجربه طلاق را از سر گذرانده اید.

احساساتی که معمولا در چنین موقعیت هایی تجربه می کنیم برای روح ما بسیار سنگین و آزاردهنده هستند و دیده شدن آن ها در قالب مرگ در خواب تجربه ای غیرمعمول به شمار نمی رود.

گربه مرده در خواب همچنین نشان دهنده رویدادی ناخوشایند و غیرسازنده است که قبلا در زندگی شما رخ داده است.

تعبیر خواب گربه, دیدن گربه در خواب, تعبیر خواب گربه مرده دیدن, تعبیر خواب سگ و گربه, تعبیر خواب گربه سیاه و سفید, تعبیر خواب بچه گربه, تعبیر خواب ادرار گربه, تعبیر خواب بچه گربه سفید

تعبیر خواب گربه سفید

شاید ماجرای ناخوشایندی در خانواده یا در زندگی یکی از نزدیکان تان احساس ناخوشایندی را در شما به وجود آورده است.

بطور کلی، مرگ گربه در خواب نشان دهنده اندوه عمیق و سنگینی روح شما است که اخیرا در نتیجه بدشانسی بزرگی آن را تجربه کرده اید.

تقریبا تمامی معبران هم عقیده هستند که بچه گربه مرده در رویاهای ما تلخی ، رنج ، دردسر و بدشانسی های پی در پی است

چنان چه شخصی خواب دیده باشید گربه ای که به هر دلیل مرده است درون خانه شان است به چند علامت مختلف است اولی ، مردی که از صفات اخلاقی خوبی برخوردار نیست و ممکن است زیانی سنگین به شما وارد سازد و یا برایتان غم و اندوه به بار بیاورد ، دومی ، بیماری های مختلفی است که ممکن است دامان یکی از اعضای خانواده را بگیرد که به سبب آن تمامی اهل منزل پریشان و اندوهگین می شوند ، سومی ، دشمنی کردن و یا کینه توزی بین اقوام و خویشان است .

قهر های طولانی مدت و جر و بحث کردن بین زن و شوهر و یا دختر و پسری که به یکدیگر علاقمند هستند از دیگر معانی این رویاست .

اگر دیدی گربه را با دستان خودت کشتی نشان میدهد که با گفتار و رفتارت معشوقت را از خود برنجانی که این موجب اختلاف می شود ، اگر دیدی بی هیچ دلیل گربه ای در حیاط و یا حتی در اتاق های منزل شما مرده است ، بیان میدارد از همسر و عشقت دور یا بی خبر خواهی ماند ، اگر ببینی گربه ی مرده خونی است بیان میدارد که همسرت را طلاق دهی و یا حداقل پس از گذشت مدت زمانی در این فکر باشی ! اگر ببینی تعداد زیادی از گربه های مرده را در یک مکان با هم می بینی خوب نیست و نشان میدهد از طرف عده ای مورد آزار و اذیت قرار میگیری که ممکن است مال و یا سرمایه ات را نیز از دست بدهی ، اگر از دور شاهد باشی که کسی یا کسانی را گربه ای را می کشند بیان میدارد خبر تلخ و متاثر کننده ای را درباره ی یکی از عزیزانت خواهی شنید و بهتر است فوری برای دادن صدقه اقدام نمایی.

اگر کسی خواب ببیند سگ و گربه ای در حال دعوا کردن هستند به نشانه ی بروز درگیری و بحث های لفظی با خانواده ی همسر است چنان چه همسر نداشته باشد به نشانه ی شروع اختلاف و مشکلات خانوادگی است اگر زنی خواب ببیند سگ و گربه دعوا میکنند و خون می بیند این رویا نحس و به معنی قهرها و دعوا های طولانی مدت است و ممکن است باعث جدایی و گریه شود

تعبیر خواب سگ و گربه

ایشان معتقد است چنان چه خواب ببینی گربه و سگی با همدیگر جنگ میکنند و در این درگیری سگ شکست میخورد و گربه پیروز می شوید بیانگر این است که شما به معشوقتان نخواهید رسید و چنان سگ پیروز نبرد باشد بیانگر وصلت و رسیدن به مراد دل است

گربه مرده سیاه نشان دهنده رو به رو شدن با دختران و یا زنان مکار است ، و گربه های قهوه ای و سفید رنگ مرده خبر از مردان و یا پسرانی فاسد و بی اعتبار میدهد که بیشتر قصد دارند در زندگی شما اخلال ایجاد کند و باید بدانید که آن ها با شما صادق نبوده و نیستند حتی اگر رفتار آن ها کاملا معمولی و خوب باشد !

تعبیر خواب گربه سیاه و سفید

لوک اویتنهاو روانشناس و معبر خواب می گوید، دیدن گربه سیاه نشانه بدبختی

گربه سیاه به ویژه برای افراد خرافاتی معمولا نماد چیزی ناخوشایند است.

گربه سیاه اغلب با سحر و جادوی سیاه در ارتباط است و نشان دهنده این است که فرد خواب بیننده در زندگی خود نمی تواند استقلال و رهایی کافی داشته باشد.

گربه سیاه به هیچ وجه تفاوتی با سایر گربه ها ندارد اما از آنجایی که از زمان های دور تحت تاثیر خرافه و باورهای غلط قرار گرفته است، برخی افراد آن را نمادی شوم و نحس در خواب می دانند.

دیدن گربه سیاه در خواب نشان دهنده ترس و واهمه شما در پیروی از شهود و ندای درونی تان در زندگی واقعی است.

تعبیر این خواب آن است که شما باید بیشتر از همیشه به خودتان متکی بوده، خود را از دیگران بی نیاز کنید و خودتان را بیشتر باور داشته باشید.

پس اگر گربه سیاهی را در خواب دیدید، نگران نباشید و سعی کنید تا در موقعیت های خاص زندگی بیشتر به ندای درونی خودتان و کمتر به حرف دیگران گوش فرا دهید.

به این ترتیب، اگر گربه سیاه نشانه بدی نیست آیا گربه سفید در خواب می تواند نشانه بدی باشد؟ پاسخ این سوال تا حدودی مثبت است.

دیدن گربه سفید در خواب نشان دهنده برخی از مشکلاتی است که در آینده ای نزدیک با آن ها روبرو خواهید شد.

این خواب نشان دهنده آن است که کسی یا چیزی به شما آسیبی می رساند و این وضعیت برای شما چندان راحت و آسان نخواهد بود.

هیچ خوابی روشن تر از این برای شما وجود ندارد.

حتی اگر شما طرفدار گربه هم نباشید باز هم نمی توانید در برابر این توپک های خزه ای زیبا و دوست داشتنی در بیداری یا خواب مقاومت کنید.

بچه گربه ها موجوداتی جذاب و دوست داشتنی هستند و حتی اگر یک بار آن ها را در خواب خود دیده باشید، این خواب نشان دهنده احساس نیاز به توسعه نفس و استقلال شما است.

تعبیر خواب بچه گربه

بچه گربه در خواب نماد پاکی و بی گناهی در بهترین شکل آن است.

بنابراین اگر در خواب خود بچه گربه ببینید، تعبیر آن است که احتمالا باید بندها را باز کنید و رهایی و استقلال بیشتری را تجربه کنید.

اگر دختری خواب ببیند بچه گربه ای بغل کرده است، نشانه آن است که دیگران به او خیانت می‌کنند.

دیدن بچه گربه در خانه نشانه این است که کسی در بین اعضای خانواده باعث ضرر مالی شما شده یا می شود و جلوی پیشرفت مالی شما را گرفته است

اگر زن بارداری خواب ببیند که گربه و فرقی ندارد با چه رنگ و چه اندازه ای روی شکمش ادرار میکند به این نشانه است که نوزادی مرده به دنیا خواهد آورد که باعث غم و رنج برای صاحب رویاست ،

تعبیر خواب گربه, دیدن گربه در خواب, تعبیر خواب گربه مرده دیدن, تعبیر خواب سگ و گربه, تعبیر خواب گربه سیاه و سفید, تعبیر خواب بچه گربه, تعبیر خواب ادرار گربه, تعبیر خواب بچه گربه سفید

اگر دختری مجرد که صاحب معشوق است خواب ببیند گربه ای روی بدنش ادرار میکند به این علامت است که دیر یا زود رابطه ی عاطفی اش خراب و سرد می شود و که سرانجام آن جدایی است و چنان چه زن و مرد متاهلی خواب ببیند گربه روی دست پا بدن و …آن ها ادرار میکند به این دلیل است که بخاطر موضوعی هر چند ساده به جان هم می افتند از الفاظ رکیک استفاده میکنند و باعث برپا شدن شری بزرگ در خانواده می شوند

این رویا برای مردان بیشتر به نشانه ی بی وفا شدن سرد شدن در روابط عاشقانه از بین رفتن امید فحاشی کردن به دیگران دعوا و اختلاف با همسر و یا نامزد و بطور کلی ایجاد شدن تشویش نگرانی و فرا رسیدن ایامی دلهره آور است و برای زنان نیز به علامت جدایی غم رنج کینه انتقام چشم روهم چشمی و خیانت معشوق است

سلام میشه لطف کنین خواب من رو هم تعبیر کنین خواب دیدم که توی یه توالت عمومی که مکانش معلوم نبود کجاست وتوالت نسبتا کهنه ای بود وتمیز هم نبود نشستم دارم ادرار میکنم که یه گربه سیاه نسبتا چاق در توالت رو باز کرد ووارد شد هر کاری کردم با پای چپم بیرونش کنم زورم نرسید از طرفی شدت ادارم زیاد بود نمیتونستم خودم برم بیرون اومد توی توالت و شروع کرد ادرار کردن اخرای ادرارم بود که دست کردم شلنگ اب رو بردارم که خانم غریبه ای در توالت رو باز کرد و بهم گفت با این اب… بیشتر بخوانید »

تورو خدا تعببر خوابمو بگید خواب دیدم گربه با لباس عروس و دسته گل رو دوتا پاش وایساده نگام میکنه

خواب دیدم شیطان گربه سیاهی رو میکشه و من با صدا زدن اسم حضرت عیسی دستم رو روی گربه میکشم و زنده ش میکنم و پسر کودکی ظاهر میشه و اشک شوق ریزان پسرک و بغل میکنم و میگم یا مریم مقدس.
با تشکر اگ بتونین کمکم کنین

زیاد خوردی عزیزم چرت و پرت دیدی
بهش فک نکن
ما انقد از این خوابا دیدیم هیچیم نشد😋😁

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

تعبیر خواب گربه سفید
تعبیر خواب گربه سفید
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *