تعبیر خواب گربه سیاه

تعبیر خواب گربه سیاه
تعبیر خواب گربه سیاه

نماد گربه معمولا روی کتاب های قدیمی، دیوارهای هنری و معماری های باستانی دیده می شود. گربه ها معمولا نماد خوشبختی و اقبال نیک هستند. با این وجود برخی اوقات هم برای کسانی که آن ها را در خواب و بیداری می بینند نماد بختی بد و شوم هستند.به دیدگاه خود نسبت به گربه در زندگی روزانه فکر کنید. شما باید نشانه‌ای را برای نمادپردازی آن‌ها در رویای خاص خود پیدا کنید زیرا آن‌ها ممکن است یا رضایت محض یا رضایت زیرکانه را ارائه دهند. مشاهده‌ی یک بچه گربه به معنی این است که با احساسات رویابین بازی شده است. بازی با یک بچه گربه به معنی این است که شما از چندین ناراحتی کوچک رنج خواهید برد.گر شما صاحب گربه ای هستید و خواب گربه ببینید، این خواب چندان غیرطبیعی و غیرعادی به شمار نمی رود. شما در طول روز با گربه خود سر و کار دارید و مغز شما آن ها را درست مثل هر چیز دیگری که اطرافتان دیده می شود در خواب شبانه تان وارد می کند.در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبرهای بد و یا ترس به طور کلی است.

آیا تا کنون گربه سیاهی را در خواب دیده اید؟ طبق باور عمومی گربه سیاه در خواب نمادی از نیتی پلید است؛ باوری که آنچنان عمیق ریشه گرفته است که به ندرت به سراغ پیدا کردن دیگر تعابیر این نماد می رویم. در این نوشتار با ما همراه باشید تا با انواع تعبیر خواب گربه سیاه آشنا شوید و از نشانه شناسی و تفسیر روانشناختی دیدن گربه سیاه در خواب آگاه شوید.

از نظر اکثر مردم گربه سیاه نمادی از دمدمی مزاجی، سینه سوزی و دلتنگی، تغییر یا سوگواری است. بطور خلاصه، گربه سیاه هیچ مفهوم مهیجی را با خود همراه ندارد. مصریان بر این باور بودند که باید از گربه های سیاه ترسید. طبق یک باور خرافی مخصوصا زمانی که گربه سیاه سر راه شما قرار می گیرد باید از آن بترسید. از دیدگاه معنوی، این اتفاق تعبیری ناخوشایند دارد و تقریبا در تمامی فرهنگ ها به قانونی فراگیر تبدیل شده است.

دیدن گربه در خواب تعابیر مثبت و منفی بسیار زیادی دارد. در واقع گربه حیوانی بسیار زیرک و مرموز است. محتاط، موذی، بدبین، خیره که به هر چیز جوری نگاه می کند که گویی هیچ احساس تعلقی به کسانی که برایش کافی هستند و از او مراقبت می کنند ندارد.

با این وجود، گربه حیوانی خودخواه نیست زیرا می تواند عشق زیادی را از خودش نشان بدهد اما تنها به کسانی این عشق را ابراز می کند که او را می خواهند و البته زمانی این کار را می کند که خودش بخواهد.تعبیر خواب گربه سیاه

گربه موجودی کنجکاو، بازیگوش و برخی اوقات بامزه است. البته که گربه ها معمولا زبر و زرنگ، چابک، مهربان، زیبا، عاشق لذت و راحتی و تمیزی هم هستند. گربه حیوانی فیلسوف و اندیشمند است: به نظر می رسد که این موجود عجیب و غریب به هر چیزی در مورد زندگی پی برده است و می داند که چطور از زندگی لذت ببرد.

اگر در خواب گربه ای خانگی ببینید، احتمالا این گربه نمادی از خودتان یا کسی است که به شدت به او وابسته هستید( مثلا یک کودک). اگر در خواب ببینید که گربه تان را گم کرده اید و نمی توانید پیدایش کنید، این خواب نمادی از احساس نیاز شما به آزادی و استقلال است. اگر در خواب ببینید که گربه تان مرده است، قطعا این خواب نمادی از آرامش و راحتی خواهد بود.

در مصر باستان گربه ها به عنوان حیواناتی مقدس مورد احترام قرار می گرفتند. با این وجود، از قرون وسطی به بعد گربه ها به عنوان حیواناتی شیطانی، دوست و همراه جادوگران و به این ترتیب حیواناتی مزاحم و آزاردهنده- بویژه گربه سیاه- شناخته شدند.

در حال حاضر هنوز این باور خرافی وجود دارد که گربه سیاه برای فردی که با او روبرو شود بداقبالی به همراه می آورد.

اگر گربه ای را در خواب دیده باشید، تعبیر درست و دقیق خواب شما به این بستگی دارد که شما گربه ها را دوست دارید یا خیر. اگر در زندگی واقعی خود علاقه ای به گربه ها نداشته باشید، احتمالا این حیوان در خواب شما تاثیری منفی به همراه خواهد داشت.

گربه سیاه به ویژه برای افراد خرافاتی معمولا نماد چیزی ناخوشایند است. گربه سیاه اغلب با سحر و جادوی سیاه در ارتباط است و نشان دهنده این است که فرد خواب بیننده در زندگی خود نمی تواند استقلال و رهایی کافی داشته باشد. گربه سیاه به هیچ وجه تفاوتی با سایر گربه ها ندارد اما از آنجایی که از زمان های دور تحت تاثیر خرافه و باورهای غلط قرار گرفته است، برخی افراد آن را نمادی شوم و نحس در خواب می دانند.

دیدن گربه سیاه در خواب نشان دهنده ترس و واهمه شما در پیروی از شهود و ندای درونی تان در زندگی واقعی است. تعبیر این خواب آن است که شما باید بیشتر از همیشه به خودتان متکی بوده، خود را از دیگران بی نیاز کنید و خودتان را بیشتر باور داشته باشید. پس اگر گربه سیاهی را در خواب دیدید، نگران نباشید و سعی کنید تا در موقعیت های خاص زندگی بیشتر به ندای درونی خودتان و کمتر به حرف دیگران گوش فرا دهید.

در داستان های خیالی رایج گربه سیاه نمادی از نیروی شر و کین است و برخی آن را آورنده بدشانسی می دانند. اما همیشه هم اوضاع به این شکل نیست. بیشتر اوقات گربه سیاه می خواهد که توجه دیگران را به بدن و نیازهای خودش معطوف کند. دیدن چندین گربه سیاه در خواب به این مفهوم است که این نیاز چند برابر شده است و حضور تعداد بسیار زیادی گربه سیاه در خواب هیچ مفهومی ندارد و تنها بر این حالت تاکید می کند.

علاوه بر این، گربه سیاه در خواب با بخش هایی از شخصیت خائن شما و فقدان قاعده و قانون در رضایت فیزیکی و انگیزه های جنسی شما در ارتباط است. در هر صورت، گربه سیاه در خواب نشان دهنده همان چیزی است که بی نهایت و دور از قضاوت های قابل قبول دیگران به شمار می رود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دوست: ۲۵ تعبیر دیدن رفیق و یار در خواب

دیدن گربه های کوچک در خواب نشان دهنده آن است که شما پیوندی مادرانه با اعضاء کوچک تر خانواده دارید. دیدن گربه مرده یا زخمی در خواب نیز نمادی از دوران تنهایی عاطفی است. آیا احتمالا از شکست عاطفی رنج می برید و کسی از پذیرفتن حضور شما در زندگی اش سر باز زده است؟

اگر بچه گربه های سیاه کوچکی را در خواب ببینید که تازه متولد شده اند تعبیر آن است که شما فردی خجالتی هستید و باید کنترل غرایز خود را رها کنید. اگر در خواب گربه های سیاه را در حال جنگیدن و دعوا کردن با یکدیگر ببینید، این خواب نمادی از یک درگیری درونی با خودتان یا درگیری با یکی از نزدیکانتان است. اگر در خواب ببینید که گربه سیاهی به شما حمله می کند، احتمالا زنی که می شناسید خشم و کینه ای از شما به دل گرفته است.

اگر شما گربه خودتان را در خواب ببینید، احتمالا نمادی از خودتان یا فردی است که رابطه نزدیکی با او دارید( برای مثال کودک خودتان).

اگر در خواب ببینید که گربه خودتان را گم کرده اید و نمی توانید آن را به راحتی پیدا کنید، نمادی از نیاز شما به آزادی و استقلال است. اگر در خواب گربه خودتان را در حالی پیدا کنیده که مرده است، تعبیر آن به دست آوردن آسایش و راحتی در زندگی واقعی تان است.

دیدن گربه سیاه پشت در خانه خودتان و همچنین دیدن آن در شب نمادی شوم و ناخوشایند است. گربه سیاه در خواب نمایانگر نیاز شما به استقلال و شورش علیه نیروهایی است که شما را به شدت سرکوب کرده اند.

رنگ سیاه گربه در خواب بر ارتباط با رمزآلودگی و ذهن ناخودآگاه تاکید می کند و به این ترتیب از شما دعوت می کند تا خودتان را در برابر این بعد از وجودتان گشوده کنید و بیشتر از قبل به شهود و غریزه تان اعتماد کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب مسجد: ۱۱ تعبیر دیدن مسجد و مصلی در خواب

خاکستری رنگی خنثی است و معمولا نماد جدایی و ناپدید شدن است. دیدن گربه خاکستری یا ببری در خواب فرخنده و مبارک است و معمولا نمادی از خرد و آرامش است.

دیدن تعداد بسیار زیادی گربه در خواب یا دیدن گربه برای دفعات زیادی در خواب به این معناست که احتمالا شما نیاز دارید که استقلال و اعتماد به نفس خودتان را تقویت کنید. این خواب همچنین نمادی از بیداری ناگهانی نیروی غریزه درونی و هوش طبیعی شما است.

اگر مکررا خواب گربه را می بینید و از دیدن آن در خواب می ترسید، این خواب نشان دهنده رابطه ناآرام شما با جنس مونث یا زنانگی خودتان است.

معمولا اتفاق می افتد که زنان باردار خواب بچه گربه و بچه حیوانات دیگر را ببینند. این موجودات کوچک در خواب زن باردار تصاویری از کودکی است که در آستانه ورود به این دنیا قرار دارد و نشان دهنده محبت و مهربانی مادر به کودکی است که هنوز متولد نشده است.

در غیر اینصورت، دیدن بچه گربه در خواب نمادی از تمایل شما به مهربانی کردن، بازی کردن و رها و بی دغدغه بودن است.

دیدن گربه باردار در خواب که بچه هایش را به دنیا می آورد یا از آن ها پرستاری می کند، تعبیر آن است که شعور درونی شما چیز جدیدی را درونتان متولد می کند.

دیدن گربه ای زیبا، شیرین، دوست داشتنی، مهربان و ملوس که با شما بازی می کند و می خواهد که او را در آغوش بگیرید همیشه نشانه ای خوشایند است و به این معناست که شما با زن ها، زنانگی و نیروی شهود درونی خود رابطه ای خوب دارید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب آبشار: ۹ تعبیر دیدن آبشار در خواب

دیدن گربه ای در خواب که گاز می گیرد، پنجه می اندازد، عصبانی است و غرش می کند نمادی از نیروی زنانگی تهاجمی، حریص و خودخواه است. اگر در خواب ببینید که گربه ای با عصبانیت روی شما می پرد و شما از آن می ترسید، تعبیر آن است که جنبه ای از زنانگی شما را می ترساند یا اینکه شما تاکنون رابطه ای راحت و آسوده با جنس مونث نداشته اید.

دیدن گربه ای وحشی در خواب که با خشم بسیار زیادی به شما حمله می کند یا حتی جذاب و زیبا به نظر می رسد، تعبیر آن است که شما به  شدت از جنبه غریزی و شهود درونی خودتان غافل شده اید و باید کاملا به آن گوش بدهید.

دیدن گربه مصدوم، بیمار یا زخمی در خواب تعبیر آن است که قرار است شما دوره ای از مشکلات درونی را پشت سر بگذارید: زخم ها، ناامیدی ها، حال و احوال ناخوشایند علت دیدن گربه ای زخمی با آن حال و روز جسمانی نامساعد در خوابتان است. برای مثال، در چنین وضعیتی ممکن است گربه ای ولگرد یا بی مو در خواب ببینید که بدنش کک و کنه گذاشته است یا به وضعیت ناخوشایند مشابهی دچار شده است.

این خواب همچنین می تواند تعبیری از دوران ضعف و انحطاط جسمانی، اخلاقی، معنوی، از دست دادن خودمختاری و فقدان خلاقیت در فرد باشد.

دیدن گربه شکنجه شده، مسموم، ناقص شده( گربه بدون دم یا بدون پنجه)، به دار آویخته یا غرق شده در خواب تعبیر آن است که شما احساس درد و رنج و افسردگی می کنید و به آزادی بیشتری نیاز دارید.

ممکن است در خواب گربه ای را ببینید که میومیو می کند، سر و صدا می کند، صحبت می کند و می خواهد توجه شما را به خودش جلب کند: شاید این خواب از شما دعوت می کند تا به شعور درونی و شهود باطنی خود گوش فرا بدهید که مدتهاست در تلاش است تا چیزی را به شما بگوید. اجازه دهید این صدا بیشتر با شما سخن بگوید.

دیدن گربه ای درخواب که با صدای انسان حرف می زند در حقیقت حامل پیامی مهم برای شما است. حتی اگر مفهوم این خواب برای شما آنچنان که باید آشکار و واضح نیست، بهتر است بدانید که در آینده شما قادر به درک پیام این خواب خواهید بود.

تعبیر این خواب آن است که شما از جنبه زنانه درونی خود یا تمایلات جنسی زنانه بیزار هستید زیرا این بعد شما را می ترساند و به دلیل آن احساس خطر می کنید.تعبیر خواب گربه سیاه

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ماهی قرمز: ۵ تعبیر دیدن ماهی قرمز در خواب

دیدن گربه بزرگ و قوی هیکل در خواب نمادی از فوران ناگهانی غرایز و نیروهای درونی شما است.

اما اگر در خواب ببینید که گربه پس از جنگیدن با حیوانات دیگر( سگ ها یا گربه های دیگر) برای شکار کردن طعمه اش موفق می شود که طعمه را به دست آورد، این خواب نشانه ای خوب برای خواب بیننده خواهد بود.

دیدن گربه سیاه در خواب دارای تعابیر گوناگونی است که در ادامه آن ها را با هم مرور می کنیم.

گربه، این حیوان مرموز و زیبا در روزگار باستان با آیین دینی الهه های زنانه مرتبط بوده است. گربه سیاه در خواب می تواند بیانگر این مفهوم باشد که بطور کلی شما دارای نیروی زنانگی هستید یا زنی بسیار دقیق هستید.

طبق نظر فروید، دیدن گربه در خواب نمادی از تمایلات جنسی زنانه است که مردان آن را خطرناک و تضعیف کننده می دانند.

گربه دارای حرکاتی شهوانی است؛ حیوانی حساس است و تماس فیزیکی را دوست دارد. گربه دوست دارد که نوازش شود و در آغوش صاحبش قرار بگیرد و با درآوردن صدایی شبیه خرخر این را به شما می فهماند. دیدن گربه سیاه در خواب می تواند نمادی از انرژی جنسی باشد.

گربه حیوانی خودکفا است که دوست دارد مستقل باشد، روی پاهای خودش بایستد و در مجموع طرفدار خودمختاری است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دندان: ۴۸ تعبیر دیدن تمام خواب های مربوط به دندان

گربه را حتی در تاریکی هم هرجایی می بینید و با توجه به این حقیقت که گربه شب را دوست دارد می توان گفت گربه حیوانی است که با دنیای ناخودآگاه، بیشتر نیروهای رمزآلود و طبیعت در ارتباط است.

دیدن گربه سیاه در خواب می تواند دعوتی باشد که شما را به گوش دادن به دنیای غریزی و شهود درونی خودتان فرا می خواند.

این اتفاقی است که بویژه برای زن ها ممکن است رخ بدهد. در حقیقت، زنان در جامعه مدرن اغلب مجبور می شوند تا غریزه زنانه خود را قربانی کنند و خودشان را با جهانی مردانه که با استفاده از عقلانیت اداره می شود سازگار نمایند. گربه ای که زن در خواب می بیند- بویژه در دوره هایی خاص از زندگی مثل دوران بارداری- درواقع نیاز او به برقراری ارتباط مجدد غریزی با نیروی زنانه عمیق درونی اش را یادآوری می کند.

گربه حیوانی حیله گر، زیرک، موذی و بدسگال است که قادر است تغییر قیافه بدهد و با این کار دیگران را سرگرم کند. به همین دلیل است که در بسیاری از داستان ها و افسانه ها ظاهر می شود و به کارهایی اینچنینی می پردازد؛ مثل وقتی که یکی از آن ها وانمود می کند که مرده است تا به این ترتیب راحت تر بتواند موشی را شکار کند.

منبع:mydreamsymbolism

 

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب گربه سیاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


 

در اینبخش تعبیر خواب گربه سیاه را بررسی می کنیم. گربه طبق اکثریت نظرها بـه زن و البته خیانت تعبیر شده اسـت، اما معبران در تعبیرهای شان فوق العاده اختلاف نظر دارند. گربه می تواند زنی دلسوز باشد یا دوستی خیانت کار اما حقیقت این اسـت: برخی خواسته هاي درونی مـا در خواب بـه شکل گربه ظاهر می شوند، خواب مثل یک معمای تصویری اسـت. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

گربه حیوانی آرام و اهلی اسـت و قابل تربیت کـه قدرت خوپذیری فراوان دارد. صاحبش را می‌شناسد و خودرا برای او لوس می کند. حس وفاداری او ضعیف اسـت ولی نسبت بـه بچه‌هاي خود بـه شدت عشق می‌ورزد و دیده شده کـه برای دفاع از بچه‌ها جان خویش رابه خطر افکنده اسـت. بـه نظافت و زیبایی خود علاقه مند اسـت و تعداد زیادی از ویژگی‌هاي دیگر کـه میتوان آن رابه زن نسبت داد.تعبیر خواب گربه سیاه

 

حیواناتی کـه در رویا مشاهده می کنیم نماد بخشی از غرایز و امیال اولیه‌ي مـا هستند کـه باید بـه شناخت و بازرسی آن‌ها بپردازیم. زمانی کـه گربه در رویا بـه سمت شـما حمله ور میشود یا بـه شکلی استرس زا ظاهر می شود، نشان دهنده‌ي بخشی از غرایز شماست کـه نسبت بـه آن‌ها شناخت کافی نداشته با تمایلی برای رو بـه رو شدن با آن‌ها در زندگی واقعی ندارید.

این رویا بشما یاد آور می شود کـه منشا ترس، می تواند عدم شناخت باشد. زمانی کـه ترس‌هاي خودرا بشناسید، میتوانید راه برخورد با آن‌ها را نیز پیدا کنید. برای شناخت بهتر نماد گربه بهتر اسـت بـه نقش و مفهومی کـه در زندگی بیداری ودر فرهنگ‌هاي مختلف پذیرفته اند مراجعه کنیم. گربه‌ها با مفاهیمی مثل بازیگوشی، شیطنت، حسادت، و گا‌ها با مفاهیم پلید مرتبط میشوند.

 

گربه‌اي کـه شـما را کنجکاو می کند یا احساس علاقه را در شـما بیدار میکند، نماد بخشی از غرایز شماست کـه دراین زمان شـما رابه کنجکاوی و بهرهگیری از فراغت دعوت میکند. این رویا پیامی از جانب ناخودآگاه شماست کـه از شـما می خواهد تا بـه آرامش روانی و تمایل خود بـه کنجکاوی و فراغت اهمیت داده و فرصتی را برای تخلیه‌ي روانی فراهم سازید. گربه میتوانید در نقطه‌ مقابل احساس افسردگی ظاهر شود.

شـما دراین زمان متمایل هستید تا برای جلوگیري از بـه وجود آمدن احساس افسردگی، بکار‌هاي سرگرم کننده مشغول شوید. این رویا از شـما میـــخواهد تا چنین حقی را برای خود قائل شوید. دراین زمان، داشتن آرامش و سلامت روانی، در اولیت می باشد. شـما در حال درک این موضوع هستید کـه علی رغم وجود مشغله‌ها یا ناراحتی‌هاي روزمره، همان‌ گونه میتوان فرصت‌ هایي برای شاد زیستن و آرامش فراهم آورد.

 

زمانی کـه گربه‌اي در رویا بشما حمله ور می شود ودر شـما احساس تنش و نگرانی ایجاد می کند، میتواند بـه بدبینی شـما نسبت بـه فعالیت‌هاي سرگرم کننده اشاره داشته باشد. شـما ممکن اسـت الان ودر زندگی بیداری، خودرا مجاب بـه انجام کار‌هاي سخت و متمادی کنید و برای فراغت خود، فرصتی را درنظر نگیرید.

زمانی کـه گربه‌ها بـه شکلی پلید ودر محیطی تاریک ایجاد می شوند، می تواند بـه باور‌هاي نادرست شـما درباره‌ي برخی سرگرمی‌ها اشاره داشته باشد کـه در حقیقت هیچ ایرادی ندارند و بشما یا دیگران آسیب نمیرسانند، اما شـما بدلیل عقاید و افکار نادرست، احساس میکنید کـه بـه شدت مضر هستند و شـما را دچار انحرافات اخلاقی میکنند یا زندگی شـما را نابود می کنند.

 

تاریکی با مفهوم جهل گره خورده اسـت. زمانی کـه حقیقت پنهان بنظر میرسد. این رویا از شـما میـــخواهد تا درباره‌ي افکار و عقاید خود تجدید نظر کرده و بـه تعدیل آن‌ها بپردازید. تماس جسمانی و انس و الفت گرفتن با گربه‌هاي خانگی آسان اسـت. بهمین دلیل دیدن گربه در رویا بیانگر نیاز بـه توجه عاطفی و احساسات گرم اسـت.

برخی زنان گربه را جانشین فرزند خود میکنند. بهمین دلیل اسـت کـه در تعداد زیادی از رویاهای زنان گربه نشان دهنده نیاز آنان بـه مراقبت از کسی اسـت یا حتی میل آن‌ها بـه فرزند داشتن را نشان میدهد. دیدن گربه اي درخواب کـه با صدای انسان حرف می‌زند در حقیقت حامل پیامی مهم برای شـما اسـت کـه در آینده شـما قادر بـه درک پیام این خواب خواهید بود.

 

احتمالا بـه زن یا جنس ماده اشاره دارد، جنبه شهودی طبیعت مردان، شهود و احساس خطرات ناشناخته، حسادت، خشم و انتقام جویی در رابطه، مادر شخص رویابین، استقلال، دزدی، باروری، در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبر هـای بد و یا ترس بـه طور کلی اسـت.

 

 

گربه سیاه بـه ویژه برای افراد خرافاتی طبق معمول نماد چیزی ناخوشایند اسـت. گربه سیاه اغلب با سحر و جادوی سیاه در ارتباط اسـت و نشان دهنده این اسـت کـه فرد خواب بیننده در زندگی خود نمیتواند استقلال و رهایی کافی داشته باشد. گربه سیاه بـه هیچ عنوان تفاوتی با سایر گربه ها ندارد اما از آنجایی کـه از زمان هاي دور تحت تاثیر خرافه و باورهای نادرست قرار گرفته اسـت، برخی افراد آنرا نمادی شوم و نحس در خواب می‌دانند.

دیدن گربه سیاه در خواب نشان دهنده ترس و واهمه شـما در پیروی از شهود و ندای درونی تان در زندگی واقعی اسـت. تعبیر این خواب آن اسـت کـه شـما باید بیشتر از همیشه بـه خودتان متکی بوده، خودرا از دیگران بی نیاز کنید و خودتان را بیشتر باور داشته باشید. پس اگر گربه سیاهی را در خواب دیدید، نگران نباشید و سعی کنید تا در موقعیت هاي خاص زندگی بیشتر بـه ندای درونی خودتان و کمتر بـه حرف دیگران گوش فرا دهید.

 

زنانگی

گربه، این حیوان مرموز و زیبا در روزگار باستان با آیین دینی الهه هاي زنانه مرتبط بوده اسـت. گربه سیاه در خواب می تواند بیانگر این مفهوم باشد کـه بـه طور کلی شـما دارای نیروی زنانگی هستید یا زنی بسیار دقیق هستید. طبق نظر فروید، دیدن گربه در خواب نمادی از تمایلات جنسی زنانه اسـت کـه مردان آنرا خطرناک و تضعیف کننده می‌دانند.

 

هوسرانی و اغواگری

گربه دارای حرکاتی شهوانی اسـت؛ حیوانی حساس اسـت و تماس فیزیکی را دوست دارد. گربه دوست دارد کـه نوازش شود ودر آغوش صاحبش قرار بگیرد و با درآوردن صدایی شبیه خرخر این رابه شـما می فهماند. دیدن گربه سیاه در خواب می تواند نمادی از انرژی جنسی باشد.

 

بصیرت، فراست، خلاقیت و رازآلودگی

گربه را حتی در تاریکی هم هرجایی می‌بینید و با توجه بـه این حقیقت کـه گربه شب را دوست دارد می توان گفت گربه حیوانی اسـت کـه با دنیای ناخودآگاه، بیشتر نیروهای رمزآلود و طبیعت در ارتباط اسـت. دیدن گربه سیاه در خواب می تواند دعوتی باشد کـه شـما رابه گوش دادن بـه دنیای غریزی و شهود درونی خودتان فرا می‌خواند.

تعبیر خواب گربه سیاه

این اتفاقی اسـت کـه بویژه برای زنها ممکن اسـت رخ بدهد. در حقیقت، زنان در جامعه مدرن اغلب وادار می شوند تا غریزه زنانه خودرا قربانی کنند و خودشان رابا جهانی مردانه کـه با استفاده از عقلانیت اداره می شود سازگار نمایند. گربه اي کـه زن در خواب میبیند- بویژه در دوره هایي خاص از زندگی مثل دوران بارداری- درواقع نیاز او بـه برقراری ارتباط مجدد غریزی با نیروی زنانه عمیق درونی اش را یادآوری می کند.

 

کینه توزی، فریبکاری، تزویر و دروغ

گربه حیوانی حیله گر، زیرک، موذی و بدسگال اسـت کـه قادر اسـت تغییر قیافه بدهد و با اینکار دیگران را سرگرم کند. بهمین دلیل اسـت کـه در تعداد زیادی از داستان ها و افسانه ها ظاهر می شود و بـه کارهایی اینچنینی می‌پردازد؛ مثل وقتی کـه یکی از انها وانمود می کند کـه مرده اسـت تا بـه این ترتیب آسان تر بتواند موشی را شکار کند.

 

در داستان هاي خیالی رایج گربه سیاه نمادی از نیروی شر و کین اسـت و برخی آنرا آورنده بدشانسی میدانند. اما همیشه هم اوضاع بـه این شکل نیست. بیشتر اوقات گربه سیاه می خواهد کـه توجه دیگران رابه بدن و نیازهای خودش معطوف کند. دیدن چندین گربه سیاه در خواب بـه این مفهوم اسـت کـه این نیاز چند برابر شده اسـت و حضور تعداد بسیار زیادی گربه سیاه در خواب هیچ مفهومی ندارد و تنها بر این حالت تاکید می کند.

 

علاوه بر این، گربه سیاه در خواب با بخش هایي از شخصیت خائن شـما و فقدان قاعده و قانون در رضایت فیزیکی و انگیزه هاي جنسی شـما در ارتباط اسـت. در هر صورت، گربه سیاه در خواب نشان دهنده همان چیزی اسـت کـه بینهایت و دور از قضاوت هاي قابل قبول دیگران بـه شمار میرود.

 

دیدن گربه هاي کوچک در خواب نشان دهنده آن اسـت کـه شـما پیوندی مادرانه با اعضاء کوچکتر خانواده دارید. دیدن گربه مرده یا مجروح در خواب نیز نمادی از دوران تنهایی عاطفی اسـت. آیا احتمالا از شکست عاطفی رنج می‌برید و کسی از پذیرفتن حضور شـما در زندگی اش سر باز زده اسـت؟

 

اگر بچه گربه هاي سیاه کوچکی را در خواب ببینید کـه تازه متولد شده اند تعبیر آن اسـت کـه: باید بازرسی غرایز خودرا رها کنید. اگر در خواب گربه هاي سیاه را در حال جنگیدن و دعوا کردن با یک دیگر ببینید، این خواب نمادی از یک درگیری درونی با خودتان یا درگیری با یکی از نزدیکانتان اسـت. اگر در خواب ببینید کـه گربه سیاهی بشما حمله می کند، احتمالا زنی کـه می شناسید خشم و کینه اي از شـما بـه دل گرفته اسـت.

 

دیدن گربه سیاه پشت در خانه خودتان و هم چنین دیدن آن در شب نمادی شوم و ناخوشایند اسـت. گربه سیاه در خواب نمایانگر نیاز شـما بـه استقلال و شورش علیه نیروهایی اسـت کـه شـما رابه شدت سرکوب کرده اند. رنگ سیاه گربه در خواب بر ارتباط با رمزآلودگی و ذهن ناخودآگاه تاکید می کند و بـه این ترتیب از شـما دعوت می کند تا خودتان را در برابر این بعد از وجودتان گشوده کنید و بیشتر از قبل بـه شهود و غریزه تان اعتماد کنید.

 

خاکستری رنگی خنثی اسـت و طبق معمول نماد جدایی و ناپدید شدن اسـت. دیدن گربه خاکستری یا ببری در خواب فرخنده و مبارک اسـت و طبق معمول نمادی از خرد و آرامش اسـت.

 

دیدن تعداد بسیار زیادی گربه در خواب یا دیدن گربه برای دفعات زیادی در خواب بـه این معناست کـه احتمالا شـما نیاز دارید کـه استقلال و اعتماد بـه نفس خودتان را تقویت کنید. این خواب هم چنین نمادی از بیداری ناگهانی نیروی غریزه درونی و هوش طبیعی شـما اسـت. اگر مکررا خواب گربه را می‌بینید و از دیدن آن در خواب می‌ترسید، این خواب نشان دهنده رابطه ناآرام شـما با جنس مونث یا زنانگی خودتان اسـت.

 

طبق معمول اتفاق میوفتد کـه زنان باردار خواب بچه گربه و بچه حیوانات دیگر را ببینند. این موجودات کوچک در خواب زن باردار عکس هایي از کودکی اسـت کـه در آستانه ورود بـه این دنیا قرار دارد و نشان دهنده محبت و مهربانی مادر بـه کودکی اسـت کـه هنوز متولد نشده اسـت. در غیر اینصورت، دیدن بچه گربه در خواب نمادی از تمایل شـما بـه مهربانی کردن، بازی کردن و رها و بی دغدغه بودن اسـت.

 

دیدن گربه اي زیبا، شیرین، دوست داشتنی، مهربان و ملوس کـه با شـما بازی می کند و می خواهد کـه وی را در آغوش بگیرید همیشه نشانه اي خوشایند اسـت و بـه این معناست کـه شـما با زنها، زنانگی و نیروی شهود درونی خود رابطه اي خوب دارید.

 

دیدن گربه اي در خواب کـه گاز می‌گیرد، پنجه می اندازد، خشمگین اسـت و غرش می کند نمادی از نیروی زنانگی تهاجمی، حریص و خودخواه اسـت. اگر در خواب ببینید کـه گربه اي با عصبانیت روی شـما می پرد و شـما ازآن می‌ترسید، تعبیر آن اسـت کـه جنبه اي از زنانگی شـما را می ترساند یا این کـه شـما تا کنون رابطه اي آسان و آسوده با جنس مونث نداشته اید.

 

دیدن گربه اي وحشی در خواب کـه با خشم بسیار زیادی بشما حمله می کند یا حتی جذاب و زیبا بنظر می رسد، تعبیر آن اسـت کـه شـما بـه شدت از جنبه غریزی و شهود درونی خودتان غافل شده اید و باید کاملا بـه آن گوش بدهید. دیدن گربه مصدوم، بیمار یا مجروح در خواب تعبیر آن اسـت کـه قرار اسـت شـما دوره اي از مشکلات درونی را پشت سر بگذارید:

زخمها، ناامیدی ها، حال و احوال ناخوشایند علت دیدن گربه اي مجروح با آن حال و روز جسمانی نامساعد در خوابتان اسـت. برای مثال، در چنین وضعیتی ممکن اسـت گربه اي ولگرد یا بی مو در خواب ببینید کـه بدنش کک و کنه گذاشته اسـت یا بـه وضعیت ناخوشایند مشابهی دچار شده اسـت.

این خواب هم چنین می تواند تعبیری از دوران ضعف و انحطاط جسمانی، اخلاقی، معنوی، از دست دادن خودمختاری و فقدان خلاقیت در فرد باشد. دیدن گربه شکنجه شده، مسموم، ناقص شده« گربه بدون دم یا بدون پنجه»، بـه دار آویخته یا غرق شده در خواب تعبیر آن اسـت کـه شـما احساس درد و رنج و افسردگی می کنید و بـه آزادی بیشتری نیاز دارید.

 

ممکن اسـت در خواب گربه اي را ببینید کـه میومیو می کند، سر و صدا می کند، صحبت می کند و می خواهد توجه شـما رابه خودش جلب کند: شاید این خواب از شـما دعوت می کند تا بـه شعور درونی و شهود باطنی خود گوش فرا بدهید کـه مدتهاست در تلاش اسـت تا چیزی رابه شـما بگوید. اجازه دهید این صدا بیشتر با شـما سخن بگوید.

 

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

تعبیر خواب گربه چه می شود؟ آیا دیدن خواب گربه در خواب خوب است یا نه؟ تعبیر خواب گربه سیاه چگونه است؟ تعبیر خواب گربه سفید و تعبیر خواب گربه وحشی و تعبیر خواب گربه زخمی برای دیدن انواع تعابیر به ادامه مطلب بروید .

دیدن گربه بر پنج وجه است :

تعبیر خواب گربه سیاه

ابن سیرین نوشته گربه در خواب های ما مردی است دزد و مفسد خصالی که درست است زیرا گربه نمیتواند یک مرد را مجسم کند زیرا گربه به هیچ وجه خصائص مردانگی ندارد و بر عکسبیشتر دارای صفاتی است که مشابه آن را در زنان می توان سراغ کرد. گربه حیوانی است آرام و اهلی و قابل تربیت که قدرت خوپذیری فراوان دارد. صاحبش را می شناسد و خود را برای او لوس می کند.

حس وفاداری او ضعیف است ولی نسبت به بچه های خود به شدت عشق می ورزد و دیده شده که برای دفاع از بچه ها جان خویش را به خطر افکنده است . به نظافت و زیبائی خود علاقه مند است و خیلی خصوصیات دیگر دارد که همه آن ها بدن استنثا در زن دیده می شود لذا چند تن از معبران بخصوص معبران غربی گربه را زن دانسته اند نه همسر . منظور از زن جنس زن است نه همسر که البته بین این دو باید تفاوت گذاشت.

پس چنانچه در خواب گربه ای قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می شود یا سر راهتان قرار می گیرد. نوشته اند گربه زنی است که دزدی رل دوست دارد و این کار برای او عادت شده است. اگر در خواب بینید گربه ای دارید ، زنی که دستش گج است در زندگی شما نقش می گیرد. اگر ببینید چندین گربه جائی جمع هستند چند زن درباره شما حرف می زنند و تصمیم می گیرند و غیبت می کنند. اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارائی شما تعدی و تجاوز می شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است .

تعبیر خواب گربه زرد

اگر در خواب بینید گربه یی را در بغل گرفته اید و به سینه خود می فشارید زنی و فریبکار شما را می فریبد و گولتان میزند و اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می شود. اگر در خواب بینید که به گربه غذا می دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می کنید و اگر ببینید به دنبال یک گربه می دوید که او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می دارد و سر گردان می کند. اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

تماس جسمانی و انس و الفت گرفتن با گربه‌های خانگی آسان است. به همین دلیل دیدن گربه در رویا بیانگر نیاز به توجه عاطفی و احساسات گرم است، برخی زنان گربه را جانشین فرزند خود می‌کنند، به همین دلیل است که در بسیاری از رویاهای زنان گربه نشان دهنده نیاز آنان به مراقبت از کسی است یا حتی میل آن‌ها به فرزند داشتن را نشان می‌دهد.

تعبیر خواب گربه ی مریض

اگر در خواب ببینی گربه‌ای وارد خانه تو شده است، تعبیرش این است که دزدی وارد آنجا می‌شود.
اگر ببینی گربه از خان تو چیزی خورده است، یعنی شخص دزدی از خانه تو چیزی به سرقت می‌برد.

تعبیر خواب کشتن گربه
یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن کشتن گربه درویش گردد.

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی گربه را کشته‌ای، تعبیرش این است که دزدها را کشته و یا مغلوب می‌سازی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی گربه را کشته و پوستش را کنده‌ای، به این معنی است که مال دزدی را می‌گیری.

تعبیر خواب گربه سیاه و وحشی

لوک اویتنهاو می‌گوید:
گربه سیاه: بدبختی
گربه وحشی: دوست خطرناک

تعبیر خواب گربه از زبان ﺁﻧﻠﯽ ﺑﻴﺘﻮﻥ :

1 ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺩﻭﺭ ﻛﻨﻴﺪ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺑﺪﺑﺨﺘﻲ ﺍﺳﺖ.

2 ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺣﻤﻠﻪ ﻭﺭﻣﻲ ﺷﻮﺩ , ﺩﻻﻟﺖ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﻣﻲ ﻛﻮﺷﻨﺪ ﺑﻪ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﺧﺪﺷﻪ ﻭﺍﺭﺩ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺛﺮﻭﺕ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼﻨﮕﺘﺎﻥ ﺩﺭﺑﻴﺎﻭﺭﻧﺪ.

3 ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﻣﻲ ﺭﺍﻧﻴﺪ , ﺩﻻﻟﺖ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻣﻮﺍﻧﻊ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﻏﻠﺒﻪ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﻭ ﻣﺸﻬﻮﺭ ﻣﻲ ﺷﻮﻳﺪ.

4 ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﻻﻏﺮ ﻭ ﻛﺜﻴﻒ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ , ﺩﻻﻟﺖ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺧﺒﺮﻫﺎﻳﻲ ﺑﺪ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﺷﻨﻴﺪ , ﻭ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﺔ ﻣﺮﮒ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﺩ , ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﺔ ﻻﻏﺮ ﻭ ﻛﺜﻴﻒ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﻣﻲ ﺭﺍﻧﻴﺪ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﻃﻮﻻﻧﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﻌﺎﻟﺠﻪ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.

5 ﺷﻨﻴﺪﻥ ﺻﺪﺍﻱ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﻟﻄﻤﺔ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺭﻳﺎﻛﺎﺭ ﺍﺳﺖ.

6 ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭼﻨﮓ ﻣﻲ ﺯﻧﺪ , ﺩﻻﻟﺖ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺩﺷﻤﻦ , ﺛﺮﻭﺗﻲ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﺭﻭﺩﻧﺶ ﻭﻗﺖ ﺻﺮﻑ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﺪ , ﺍﺯ ﭼﻨﮓ ﺷﻤﺎ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﻣﻲ ﺁﻭﺭﺩ.

7 ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﺪ ﺑﭽﻪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺑﻐﻞ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ.

8 ﺧﻮﺍﺏ ﮔﺮﺑﻪ ﻣﻔﻴﺪ ﻭ ﺗﻤﻴﺰ , ﻧﺸﺎﻧﺓﺯﻳﺎﻥ ﻣﺎﻟﻲ ﺍﺳﺖ.

9 ﺍﮔﺮ ﺗﺎﺟﺮﻱ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﺮﺑﻪ ﺑﺒﻴﻨﺪ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺗﻼﺵ ﺑﻴﺸﺘﺮﻱ ﺑﻪ ﺧﺮﺝ ﺑﺪﻫﺪ. ﺭﻗﺒﺎﻱ ﺍﻭ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻣﻌﻴﺎﺭﻫﺎﻱ ﻣﻌﺎﻣﻼﺗﻲ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻫﻢ ﺑﺮﻳﺰﻧﺪ.

10 ﺩﻳﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﻭ ﻣﺎﺭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺘﻲ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ , ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ , ﻧﺸﺎﻧﺔ ﺁﻏﺎﺯ ﺩﻋﻮﺍ ﻭ ﻛﺸﻤﺶ ﺍﺳﺖ.

لوک اویتنهاو : چنگ خوردن از گربه: مانع

تعبیر خواب گربه بزرگ

احتمالا به زن یا جنس ماده اشاره دارد، جنبه شهودی طبیعت مردان، شهود و احساس خطرات ناشناخته، حسادت، خشم و انتقام جویی در رابطه، مادر شخص رویابین، استقلال، دزدی، باروری، در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبرهای بد و یا ترس به طور کلی است.
گربه در رویا می‌تواند به صورت‌های مختلفی دیده شود. از جمله خواب‌های متداول در این رابطه می‌توان به دیدن گربه کوچک در رویا اشاره کرد که تفسیرگران، مفاهیمی را برای تعبیر خواب بچه گربه بیان کرده‌اند.

چنانچه در خواب گربه ای قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می‌شود یا سر راهتان قرار می‌گیرد.
نوشته‌اند گربه زنی است که دزدی را دوست دارد و این کار برای او عادت شده است.
اگر در خواب بینید گربه ای دارید، زنی که دستش کج است در زندگی شما نقش می‌گیرد.
اگر ببینید چندین گربه جایی جمع هستند چند زن درباره شما حرف می‌زنند و تصمیم می‌گیرند و غیبت می‌کنند.
اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارایی شما تعدی و تجاوز می‌شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است.
اگر در خواب بینید گربه ای را در بغل گرفته‌اید و به سینه خود می‌فشارید زنی و فریبکار شما را می‌فریبد و گولتان میزند
اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می‌شود.
اگر در خواب بینید که به گربه غذا می‌دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می‌کنید.
اگر ببینید به دنبال یک گربه می‌دوید که او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می‌دارد و سر گردان می‌کند.
اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می‌دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

بیرون آمدن گربه از عورت
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی از «آلت مردی» تو گربه‌ای بیرون آمده است، صاحب فرزندی دزد و راهزن می‌شوی.
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی از «فرج» تو گربه‌ای بیرون آمده است، یـعـنـی صاحب فرزندی دزد می‌شوی.تعبیر خواب گربه سیاه

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی گوشت گربه می‌خوری، یـعـنـی از طریق مسافرت دوری، مال و اموال به دست می‌آوری.
اگر ببینی لباسی از پوست گربه پوشیده‌ای، یـعـنـی با زنی زیبا ولی دزد و ناامانتدار ازدواج می‌کنی .
اگر ببینی گربه بانگ و فریاد می‌کند، تعبیرش این است که احتمال دارد مورد سرقت دزد قرار بگیری.

خواب گربه دیدن و خواب گربه مرده و خواب گربه سیاه و خواب گربه چاق و خواب گربه دیدن تعبیرش چیست

تعبیر خواب گربه از زبان ﺧﺎﻟﺪ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﻣﺤﺪ ﺍﻟﻌﻨﺒﺮﯼ :

ﺩﻳﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺘﮑﺎﺭ ﺗﻌﺒﻴﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻭ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻳﺪﻥ ﺁﻥ ﺑﺮ ﺩﺯﺩﯼ ﺍﺯ ﺍﻫﻞ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﺮ ﮐﺘﺎﺏ ﻳﺎ ﺑﻴﻮﻓﺎﻳﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﻭ ﺧﻮﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺰ, ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ.

درباره جانور گربه

گربه اهلی جانوری اهلی از خانواده گربه‌سانان و یک حیوان گوشت‌خوارسان است. گربه از ۶ تا ۷ ماهگی بالغ شده و توانایی همانندزایی دارد. ماده‌ها تا ۸ سالگی و نرها تا ۱۰ سالگی توانایی جفت‌گیری دارند. دوره بارداری گربه بین ۶۱ تا ۶۸ روز (میانگین ۶۳ روز) است.

امروزه حدود ۶۰۰ میلیون گربه در سراسر دنیا پراکنده‌اند و تقریباً در هر جایی که انسان‌ها زندگی می‌کنند، بود و باش دارند.

گربه در زبان پهلوی که نیای پارسی امروزین است “گوربک” نامیده می‌شده و در فارسی افغانستان و فرارود به آن “پِشَک” هم گفته می‌شود و در زبان آذری و برخی از زبان‌های ترکی‌تبار دیگر نیز به این حیوان “پشک یا “پیشیک” گفته می‌شود.

در در زبان کودکانه پارسی هم گربه را «پیشی» می‌نامند.

این نام برگرفته از صدای «پیش» یا «پیشی» است که برای ارتباط با دیگر گربه‌ها از آن استفاده می‌شود. در اصطلاح، به گربه‌هایی با پشم‌های بلند «گربه بُراق» گفته می‌شود.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

جدیدترین ها

عکس پروفایل

دیگران میخوانند

سلامتی



 

 

 

تعبیر خواب گربه سیاه

 

 

تعبیر خواب گربه به روایت بزرگان 

دیدن گربه درخواب، دلیل بر مردی مفسد و دزد است. اگر دید گربه درخانه او آمد، دلیل که دزدی در آنجا رود. اگر دید گربه از خانه او چیزی خورد، دلیل که دزد از آنجا چیزی بدزدد. اگر بیند گربه را بکشت، دلیل که دزدان را بکشد و قهر کند.

نوشته گربه در خواب های ما مردی است دزد و مفسد خصالی که درست است زیرا گربه نمیتواند یک مرد را مجسم کند زیرا گربه به هیچ وجه خصائص مردانگی ندارد و بر عکس بیشتر دارای صفاتی است که مشابه آن را در زنان می توان سراغ کرد.

۱ـ اگر خواب ببینید گربه ای را نمی توانید از خود دور کنید ، نشانه بدبختی است .

۲ـ اگر خواب ببینید گربه ای به شما حمله ورمی شود ، دلالت بر آن دارد که دشمنان می کوشند به اعتبار شما خدشه وارد کنند و ثروت شما را از چنگتان دربیاورند .

۳ـ اگر خواب ببینید گربه ای را از خود می رانید ، دلالت بر آن دارد که بر موانع بزرگی غلبه خواهید کرد و ثروتمند و مشهور می شوید .

۴ـ اگر در خواب گربه ای لاغر و کثیف ببینید ، دلالت بر آن دارد که خبرهایی بد خواهید شنید ، و دوستی در آستانه مرگ قرار می گیرد ، اما اگر خواب ببینید گربه لاغر و کثیف را از خود می رانید ، نشانه آن است که بعد از بیماری طولانی دوست شما معالجه می شود .

۵ـ شنیدن صدای گربه در خواب ، نشانه لطمه خوردن از دوستی ریاکار است .

۶ـ اگر خواب ببینید گربه ای به شما چنگ می زند ، دلالت بر آن دارد که دشمن ، ثروتی که شما روزها برای بدست آرودنش وقت صرف کرده اید ، از چنگ شما بیرون می آورد .

۷ـ اگر دختری خواب ببیند بچه گربه ای بغل کرده است ، نشانه آن است که دیگران به او خیانت می کنند .

۸ـ خواب گربه مفید و تمیز ، نشانهزیان مالی است .

۹ـ اگر تاجری در خواب گربه ببیند ، نشانه آن است که باید در تجارت تلاش بیشتری به خرج بدهد . رقبای او می خواهند معیارهای معاملاتی او را در هم بریزند .

۱۰ـ دیدن گربه و مار در حالتی دوستانه ، در خواب ، نشانه آغاز دعوا و کشمش است .

درکوتاه ترین زمان پاسخ سوال پزشکیت روبگیر

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر

شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

صفر تا صد خرید ملک در ترکیه

شیشه شوی خودرو کاسپین

دسترسی آسان به تمام برنامه های اپل

مهاجرت به ساده ترین و ارزان ترین روش

آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

رفع‌دعاوی‌ملکی/کوتاهترین زمان،کمترین هزینه

نهایت پاک کنندگی لکه و چربی شیشه خودرو

از رشد بورس جا نمانید!

دسترسی به پزشک متخصص درهر زمان ومکان

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

در این نوشته از بخش تعبیر خواب پرتال دلبرانه قصد داریم تعبیر خواب گربه سیاه را درج نماییم.

دیدن گربه سیاه در خواب می تواند حالت های مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن میپردازیم.

در این مطلب شما میتوانید انواع تعبیر خواب در رابطه با این موضع را از نظران معبران مختلف مطالعه نمایید

با ما همراه باشید….

تعبیر خواب گربه سیاه

دیدن خواب گربه سیاه نشانه چیست؟

سمبل و تعبیر گربه سیاه در خواب

دیدن حیوانات در خواب بسیار رایج هستند.

اگر این خواب را دیدید، چنین خوابی معمولاً مستقل بودن، انرژی خلاقانه و فمینیست بودن را نشان می دهد.

گاهی اوقات چنین خواب هایی ممکن است با بدشانسی هم مرتبط باشد؛ مخصوصاً اگر گربه سیاه در خواب دیده باشید.

در این مقاله در مورد دیدن گربه سیاه در خواب صحبت میکنیم و معنی و سمبل های آن را به شما توضیح می دهیم.

اگر چنین خوابی دیده اید، پس نباید این مقاله را از دست بدهید.

گربه سیاه می تواند با چیز های بد در ارتباط باشد و این ایده از قدیم الایام وجود داشته است.

بسیاری از افراد در بیداری هم از گربه های سیاه دوری می کنند. همه ما می دانیم که گربه سیاه معمولاً نشانه خوبی ندارد.

ظاهر شدن گربه سیاه  در سر راه شما حس بدی را منتقل می کند و ریشه در عقاید قدیمی دارد.

معمولاً این باور وجود دارد که گربه سیاه می تواند نماد خوش شانسی هم باشد اما اینخوش شانسی به کار شما مربوط می شود.

پس اگر یک گربه سیاه سر راه شما سبز شد، نباید هیچ کار جدی را تا اطلاع ثانوی آغاز کنید و از هرگونه قرارداد تجاری دوری کنید.

زیرا ممکن است به اشتباهات بزرگ دست بزنید.

سبز شدن یک گربه سیاه سر راهتان، همچنین می تواند معنی منفی داشته باشد.

این خواب به این معناست که بعضی از افراد سرزده به منزل شما می آیند و شما از این امر احساس رضایت ندارید.

این افراد سعی می کنند که در زندگی شما دخالت کنند. پس باید تا جایی که میتوانید از آنها فاصله بگیرید.

در این مقاله می توانید معانی و تعبیرهایی را در مورد گربه سیاه در خواب مطالعه کنید.

خواب های زیادی در مورد گربه سیاه وجود دارد که ممکن است توسط افراد دیده شود که در این مقاله در مورد آنها صحبت می کنیم.

و امیدواریم که هنگام خواندن این مقاله سعی کنید و بتوانید خواب خود را در مورد گربه سیاه تعبیر کنید.

اگر در مورد گربه سیاه خوابی دیده اید، حتماً در این مقاله ما را همراهی کنید.

اگر جزئیات دیگری را از خواب خود به یاد ندارید، این خواب می تواند سمبل شک و تردید در زندگی واقعی باشد.

دیدن گربه سیاه در شب برای بسیاری از افراد ترسناک می باشد.

همچنین می تواند به معنای این باشد که امید خود را از دست می دهید و در لحظه احساس بدی پیدا می کنید.

گاهی اوقات دیدن خواب گربه سیاه می تواند سمبل ضعف و ناامیدی در زندگی واقعی باشد.

همچنین می تواند نشان دهنده ترسیدن از استفاده از غرایز درونی و روانتان باشد. در بسیاری از موارد دیدن خواب گربه سیاه تعبیر منفی دارد.

اکنون که در مورد عبور گربه سیاه در زندگی واقعی خود و در بیداری اطلاعات کافی کسب کردید،

حال می خواهیم در مورد دیدن این پروسه را در خواب توضیح دهیم.

در واقع ممکن است معنی رد شدن گربه سیاه در خواب با بیداری یکسان باشد، احتمالا بدشانسی است که برای شما پیش می آید.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که وارد پروژه های تجاری نشوید، زیرا احتمال شکست وجود دارد.

این خواب همچنین می تواند معنی دیگری هم داشته باشد

و به معنای این است که مکالماتی را با اشخاصی خواهید داشت که شما را راضی نمی کنند.

اگر در خواب دیدید که در حال غذا دادن به گربه سیاه هستید، این خواب این معناست که شما شخص بسیار خوبی می باشید.

نتیجه همه کارهای خوبی که در گذشته انجام داده اید را به زودی می بینید.تعبیر خواب گربه سیاه

همه اتفاقات خوب و پاداش کارهای نیکتان در آینده به شما می رسد.

اگر در خواب دیدید که یک گربه سیاه خانگی در منزل شما می باشد،

این خواب به این معناست که افرادی سعی دارند که در مورد زندگی شما اطلاعات کسب کنند و آن را تحت کنترل بگیرند.

این فرد می تواند یکی از اعضای خانواده شما یا شخصی از اطرافیانتان باشد.

پس باید دقت خود را افزایش دهید و زندگی خود را در دست بگیرید. نباید اجازه دهید که هیچکس جای شما تصمیم بگیرد.

اگر در خواب گربه سیاهی را مشاهده کردید که به شما حمله می کند،

این خواب به این معناست که در آینده با دشمنان خود مواجه می شوید

و باید خود را برای کشمکش ها آماده کنید و به دنبال برنده شدن در برابر آنها باشید.

اگر در خواب دیدید که گربه سیاهی شما را گاز می گیرد، چنین خوابی به این معناست که اعتماد خود را به دوستانتان از دست میدهید.

احتمالاً یکی از دوستان شما به شما خیانت می کند و از او ناامید میشوید، زیرا قبلاً خیلی به او اعتماد داشتید.

اگر گربه سیاه در خواب به شما چنگ بزند، احتمالا همین تعبیر برای آن وجود دارد.

این خواب همچنین تعبیر دیگری هم دارد و می تواند به معنای مواجه شدن با مشکلات مربوط به سلامت در آینده باشد.

این خواب سمبل بیماری جدی است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که در سریع ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید.

اگر دو عدد گربه سیاه یکسان را در خواب مشاهده کردید، چنین خوابی نشاندهنده این است که باید تعادل را در زندگی خود به وجود بیاورید.

احتمالا به نیازهای افراد دیگر بیش از خودتان اهمیت می دهید. پس باید دوباره نیازهای خود را بررسی کنید.

اگر چند عدد گربه سیاه را درخواب مشاهده کردید، چنین خوابی به این معناست که نباید به دوستانتان اعتماد کنید.

احتمالاً گروهی از دوستانتان با شما دشمن هستند و شما از این موضوع اطلاع ندارید،

پس باید در رفتار خود به آنها تجدید نظر کنید و به پیشنهاداتی که به شما می دهند، دقت کنید.

اگر در خواب دیدید که در حال تلاش برای کشتن گربه سیاه هستید، اما نمیتوانید به دلایلی این کار را انجام دهید،

چنین خوابی به معنی کشمکش ها و جنگ های درونی شما می باشد.

در واقع با خودتان در جنگ و مبارزه هستید.

چنین خوابی به معنای این است که باید در مورد مشکلات زندگی فکر کنید و برای آن برنامه داشته باشید همچنین به دنبال آرامش درونی بگردید.

اگر در خواب دیدید که گربه سیاهی را بقل کرده اید، چنین خوابی علامت خوبی ندارد.

این خواب نشان دهنده این است که در اقدامات بد و ناخوشایندی شرکت خواهید کرد که مشکلاتی را در زندگی آینده شما به وجود می آورد.

اگر چنین خوابی دیدید، این خواب علامت خوبی دارد و به این معناست که به سختی های زندگی به راحتی غلبه می کنید.

اگر در خواب دیدید که یک گربه سیاه جوان را می کشید، این خواب به این معناست که شخص کاملاً بی دقتی در زندگی واقعی هستید.

به همین دلیل فرصت های خوب زندگی را از دست می دهید.

اگر در خواب دیدید که شخصی در حال کشتن گربه سیاه می باشد و شما او را تماشا می کنید،

این خواب نشان دهنده این است که در آینده نزدیک با با شخصی روبرو می شوید که بسیار خشن و خود سر است.

بنابراین در رفتار خود باید نهایت دقت را داشته باشید.

اگر گربه سیاه مریضی را در خواب مشاهده کردید، چنین خوابی علامت خوبی ندارد.

این خواب به معنای این است که تعدادی از دوستان شما از یک مریضی جدی در آینده نزدیک رنج خواهند برد.

همچنین ممکن است که اخبار بدی را در مورد افرادی که دوستشان دارید، دریافت کنید.

اگر در خواب دیدید که گربه های سیاه یدر حال بازی های عاشقانه می باشند،

چنین خوابی نشان دهنده این است که در رابطه خود شکست میخورید

و با کشمکش های زیادی با همسرتان مواجه می شوید که این موضوع شما را از زندگی عاطفی تان ناامید می کند.

دیدن گربه سیاه در شرایط مختلف معانی متفاوتی دارد. پس باید عقیده خود را در مورد شوم بودن چنین خوابی تغییر دهید.

مثلاً اگر در خواب دیدید که گربه سیاهی از مسیر شما عبور می کند یا شما را گاز می گیرد

یا این گربه را به عنوان یک حیوان خانگی نگهداری می کنید، همه اینها تعابیر مختلفی دارد.

چیزی که بسیار مهم است این است که بعد از دیدن خواب گربه سیاه،

باید جزئیات آن را به یاد سپرده باشید تا بتوانید تعبیر واقعی و صحیح آن را بفهمید.

همچنین باید مراقب افراد خطرناکی که اطراف شما هستند، باشید.

زیرا دیدن گربه سیاه در خواب عمدتاً نشانه ای از هشدار در زندگی و نیاز به افزایش دقت شما می باشد.

ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه >> dreamingandsleeping

🔔 مطالب مرتبط دیگر 🔔

تعبیر خواب گربه

تعبیر خواب گربه سفید

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

سماتک

تعبیر خواب گربه سیاه

تعبیر خواب گربه را در ادامه می خوانید دیدن گربه در خواب دلیل بر چند وجه است. اگر در خواب تان گربه سیاه، گربه مریض دیده اید در ادامه سماتک کاملترین مرجع تعبیر خواب انواع گربه را بیان خواهد کرد. گربه حیوانی آرام و اهلی است و قابل تربیت که قدرت خوپذیری فراوان دارد. صاحبش را می‌شناسد و خود را برای او لوس می‌کند. حس وفاداری او ضعیف است ولی نسبت به بچه‌های خود به شدت عشق می‌ورزد و دیده شده که برای دفاع از بچه‌ها جان خویش را به خطر افکنده است.

 

به نظافت و زیبایی خود علاقه مند است و بسیاری از ویژگی‌های دیگر که می‌توان آن را به زن نسبت داد. معبرین غربی با استفاده از این نمادها گربه را زن دانسته‌اند البته بایستی به این نکته توجه که منظور از زن جنس مؤنث است و نه همسر. البته در ادامه خواهیم دید که معبرین اسلامی مانند امام جعفر صادق و ابن سیرین گربه را دزد دانسته‌اند.

 

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ گربه در خواب اشاره به تصاویر زیر دارد:

گربه: تماس جسمانی و انس و الفت گرفتن با گربه‌های خانگی آسان است. به همین دلیل دیدن گربه در رویا بیانگر نیاز به توجه عاطفی و احساسات گرم است، برخی زنان گربه را جانشین فرزند خود می‌کنند، به همین دلیل است که در بسیاری از رویاهای زنان گربه نشان دهنده نیاز آنان به مراقبت از کسی است یا حتی میل آن‌ها به فرزند داشتن را نشان می‌دهد.

احتمالا به زن یا جنس ماده اشاره دارد، جنبه شهودی طبیعت مردان، شهود و احساس خطرات ناشناخته، حسادت، خشم و انتقام جویی در رابطه، مادر شخص رویابین، استقلال، دزدی، باروری، در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبرهای بد و یا ترس به طور کلی است. گربه در رویا می‌تواند به صورت‌های مختلفی دیده شود. از جمله خواب‌های متداول در این رابطه می‌توان به دیدن گربه کوچک در رویا اشاره کرد که تفسیرگران، مفاهیمی را برای تعبیر خواب بچه گربه بیان کرده‌اند.

 

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب گربه، مردی مفسد و دزد می‌باشد.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر بعد از صبح در خواب خودت گربه ببینی، تعبیرش این است که شش روز بیمار می‌شوی.

 

دزد غماز و طعنه زننده و عیب‌جو بیماری زنی مهربان و دلسوز جنگ و دشمنی

 

اگر در خواب گربه ای لاغر و کثیف ببینید، دلالت بر آن دارد که خبرهایی بد خواهید شنید، و دوستی در آستانه مرگ قرار می‌گیرد، اما اگر خواب ببینید گربه لاغر و کثیف را از خود می رانید، نشانه آن است که بعد از بیماری طولانی دوست شما معالجه می‌شود. اگر دختری خواب ببیند بچه گربه ای بغل کرده است، نشانه آن است که دیگران به او خیانت می‌کنند.

 

چنانچه در خواب گربه ای قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می‌شود یا سر راهتان قرار می‌گیرد. نوشته‌اند گربه زنی است که دزدی را دوست دارد و این کار برای او عادت شده است. اگر در خواب بینید گربه ای دارید، زنی که دستش کج است در زندگی شما نقش می‌گیرد. اگر ببینید چندین گربه جایی جمع هستند چند زن درباره شما حرف می‌زنند و تصمیم می‌گیرند و غیبت می‌کنند. اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارایی شما تعدی و تجاوز می‌شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است. اگر در خواب بینید گربه ای را در بغل گرفته‌اید و به سینه خود می‌فشارید زنی و فریبکار شما را می‌فریبد و گولتان میزند اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می‌شود. اگر در خواب بینید که به گربه غذا می‌دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می‌کنید. اگر ببینید به دنبال یک گربه می‌دوید که او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می‌دارد و سر گردان می‌کند. اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می‌دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

 

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی از آلت تناسلی مردانه تو گربه‌ای بیرون آمده است، تعبیرش این است که صاحب فرزندی دزد و راهزن می‌شوی.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی از آلت تناسلی زنانه تو گربه‌ای بیرون آمده است، صاحب فرزندی دزد می‌شوی.

 

ابراهیم کرمانی می‌گوید:

اگر در خواب ببینی گوشت گربه می‌خوری، تعبیرش این است که از طریق مسافرت دوری، مال و اموال به دست می‌آوری. اگر ببینی لباسی از پوست گربه پوشیده‌ای، یعنی با زنی زیبا ولی دزد و ناامانتدار ازدواج می‌کنی.

لوک اویتنهاو: پوست گربه: پیدا کردن یک شیء گم شده

 

ابن سیرین می‌گوید:

اگر در خواب ببینی گربه‌ای وارد خانه تو شده است، تعبیرش این است که دزدی وارد آنجا می‌شود. اگر ببینی گربه از خان تو چیزی خورده است، یعنی شخص دزدی از خانه تو چیزی به سرقت می‌برد.

 

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن کشتن گربه درویش گردد.

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی گربه را کشته‌ای، تعبیرش این است که دزدها را کشته و یا مغلوب می‌سازی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی گربه را کشته و پوستش را کنده‌ای، به این معنی است که مال دزدی را می‌گیری.

 

لوک اویتنهاو می‌گوید:

گربه سیاه: بدبختی گربه وحشی: دوست خطرناک

تعبیر خواب گربه سیاه

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر خواب ببینید گربه ای را نمی‌توانید از خود دور کنید، نشانه بدبختی است. اگر خواب ببینید گربه ای به شما حمله ورمی شود، دلالت بر آن دارد که دشمنان می‌کوشند به اعتبار شما خدشه وارد کنند و ثروت شما را از چنگتان دربیاورند. اگر خواب ببینید گربه ای را از خود می رانید، دلالت بر آن دارد که بر موانع بزرگی غلبه خواهید کرد و ثروتمند و مشهور می‌شوید. اگر خواب ببینید گربه ای به شما چنگ می زند، دلالت بر آن دارد که دشمن، ثروتی که شما روزها برای بدست آرودنش وقت صرف کرده‌اید، از چنگ شما بیرون می‌آورد.

لوک اویتنهاو می‌گوید: چنگ خوردن از گربه: مانع

تعبیر خواب گربه ابن سیرین و از دیدگاه امام جعفر صادق علیه السلام بسیار دقیق و جامع است و در این مطلب سعی شده است تعبیر خواب گربه از دیدگاه معبران بزرگ علم تعبیر خواب بیان شود.

 

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » حرف گ » تعبیر خواب گربه: گربه مرده / سگ و گربه / گربه سیاه و سفید / بچه گربه

تعبیر خواب گربه : در این مقاله از بخش تعبیر خواب در وبسایت نایریکا به تعبیر خواب گربه, دیدن گربه در خواب, تعبیر خواب گربه مرده دیدن, تعبیر خواب سگ و گربه, تعبیر خواب گربه سیاه و سفید, تعبیر خواب بچه گربه, تعبیر خواب ادرار گربه, تعبیر خواب بچه گربه سفید, تعبیر خواب گربه چیست می پردازیم.

با ما همراه باشید.

اگر درباره این مقاله اطلاعات مفید یا تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعبیر خواب گربه, دیدن گربه در خواب, تعبیر خواب گربه مرده دیدن, تعبیر خواب سگ و گربه, تعبیر خواب گربه سیاه و سفید, تعبیر خواب بچه گربه, تعبیر خواب ادرار گربه, تعبیر خواب بچه گربه سفید, تعبیر خواب گربه چیستتعبیر خواب گربه سیاه

برای دسترسی سریع به محتوای متن از لینکهای زیر استفاده کنید:

تعبیر خواب گربه، مردی مفسد و دزد می‌باشد.

اگر در خواب ببینی گربه‌ای وارد خانه تو شده است، تعبیرش این است که دزدی وارد آنجا می‌شود.

اگر ببینی گربه از خان تو چیزی خورده است، یعنی شخص دزدی از خانه تو چیزی به سرقت می‌برد.

اگر در خواب ببینی گربه را کشته‌ای، تعبیرش این است که دزدها را کشته و یا مغلوب می‌سازی.

تعبیر خواب گربه / معنی دیدن گربه در خواب

اگر بعد از صبح در خواب خودت گربه ببینی، تعبیرش این است که شش روز بیمار می‌شوی.

اگر ببینی گربه را کشته و پوستش را کنده‌ای، به این معنی است که مال دزدی را می‌گیری.

تعبیرهای گربه عبارت‌اند از:

اگر در خواب گربه ای لاغر و کثیف ببینید، دلالت بر آن دارد که خبرهایی بد خواهید شنید، و دوستی در آستانه مرگ قرار می‌گیرد، اما اگر خواب ببینید گربه لاغر و کثیف را از خود می رانید، نشانه آن است که بعد از بیماری طولانی دوست شما معالجه می‌شود.

اگر خواب ببینید گربه ای را نمی‌توانید از خود دور کنید، نشانه بدبختی است.

اگر خواب ببینید گربه ای به شما حمله ورمی شود، دلالت بر آن دارد که دشمنان می‌کوشند به اعتبار شما خدشه وارد کنند و ثروت شما را از چنگتان دربیاورند.

اگر خواب ببینید گربه ای را از خود می رانید، دلالت بر آن دارد که بر موانع بزرگی غلبه خواهید کرد و ثروتمند و مشهور می‌شوید.

اگر خواب ببینید گربه ای به شما چنگ می زند، دلالت بر آن دارد که دشمن، ثروتی که شما روزها برای بدست آرودنش وقت صرف کرده‌اید، از چنگ شما بیرون می‌آورد.

چنانچه در خواب گربه ای قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می‌شود یا سر راهتان قرار می‌گیرد.

نوشته‌اند گربه زنی است که دزدی را دوست دارد و این کار برای او عادت شده است.

اگر در خواب بینید گربه ای دارید، زنی که دستش کج است در زندگی شما نقش می‌گیرد.

اگر ببینید چندین گربه جایی جمع هستند چند زن درباره شما حرف می‌زنند و تصمیم می‌گیرند و غیبت می‌کنند.

اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارایی شما تعدی و تجاوز می‌شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است.

اگر در خواب بینید گربه ای را در بغل گرفته‌اید و به سینه خود می‌فشارید زنی و فریبکار شما را می‌فریبد و گولتان میزند

اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می‌شود.

اگر در خواب بینید که به گربه غذا می‌دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می‌کنید.

اگر ببینید به دنبال یک گربه می‌دوید که او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می‌دارد و سر گردان می‌کند.

اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می‌دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

دیدن کشتن گربه درویش گردد.

گربه در خواب اشاره به تصاویر زیر دارد:تماس جسمانی و انس و الفت گرفتن با گربه‌های خانگی آسان است.

به همین دلیل دیدن گربه در رویا بیانگر نیاز به توجه عاطفی و احساسات گرم است، برخی زنان گربه را جانشین فرزند خود می‌کنند، به همین دلیل است که در بسیاری از رویاهای زنان گربه نشان دهنده نیاز آنان به مراقبت از کسی است یا حتی میل آن‌ها به فرزند داشتن را نشان می‌دهد.

گربه در رویای مردان : احتمالا به زن یا جنس ماده اشاره دارد، جنبه شهودی طبیعت مردان، شهود و احساس خطرات ناشناخته، حسادت، خشم و انتقام جویی در رابطه، مادر شخص رویابین، استقلال، دزدی، باروری، در برخی رویاهادیدن گربه سیاه قطعا نشان دهنده ترس از شنیدن خبرهای بد و یا ترس به طور کلی است.

ﺩﻳﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺘﮑﺎﺭ ﺗﻌﺒﻴﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻭ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻳﺪﻥ ﺁﻥ ﺑﺮ ﺩﺯﺩﯼ ﺍﺯ ﺍﻫﻞ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ.

ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﺮ ﮐﺘﺎﺏ ﻳﺎ ﺑﻴﻮﻓﺎﻳﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﻭ ﺧﻮﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺰ, ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ.

گربه مرده در خواب نمادی از یک رابطه از بین رفته و تاریخ گذشته در عالم واقعیت است.

شاید به تازگی از یک رابطه ناخوشایند خارج شده اید یا شاید به تازگی تجربه طلاق را از سر گذرانده اید.

احساساتی که معمولا در چنین موقعیت هایی تجربه می کنیم برای روح ما بسیار سنگین و آزاردهنده هستند و دیده شدن آن ها در قالب مرگ در خواب تجربه ای غیرمعمول به شمار نمی رود.

گربه مرده در خواب همچنین نشان دهنده رویدادی ناخوشایند و غیرسازنده است که قبلا در زندگی شما رخ داده است.

تعبیر خواب گربه, دیدن گربه در خواب, تعبیر خواب گربه مرده دیدن, تعبیر خواب سگ و گربه, تعبیر خواب گربه سیاه و سفید, تعبیر خواب بچه گربه, تعبیر خواب ادرار گربه, تعبیر خواب بچه گربه سفیدتعبیر خواب گربه سیاه

شاید ماجرای ناخوشایندی در خانواده یا در زندگی یکی از نزدیکان تان احساس ناخوشایندی را در شما به وجود آورده است.

بطور کلی، مرگ گربه در خواب نشان دهنده اندوه عمیق و سنگینی روح شما است که اخیرا در نتیجه بدشانسی بزرگی آن را تجربه کرده اید.

تقریبا تمامی معبران هم عقیده هستند که بچه گربه مرده در رویاهای ما تلخی ، رنج ، دردسر و بدشانسی های پی در پی است

چنان چه شخصی خواب دیده باشید گربه ای که به هر دلیل مرده است درون خانه شان است به چند علامت مختلف است اولی ، مردی که از صفات اخلاقی خوبی برخوردار نیست و ممکن است زیانی سنگین به شما وارد سازد و یا برایتان غم و اندوه به بار بیاورد ، دومی ، بیماری های مختلفی است که ممکن است دامان یکی از اعضای خانواده را بگیرد که به سبب آن تمامی اهل منزل پریشان و اندوهگین می شوند ، سومی ، دشمنی کردن و یا کینه توزی بین اقوام و خویشان است .

قهر های طولانی مدت و جر و بحث کردن بین زن و شوهر و یا دختر و پسری که به یکدیگر علاقمند هستند از دیگر معانی این رویاست .

اگر دیدی گربه را با دستان خودت کشتی نشان میدهد که با گفتار و رفتارت معشوقت را از خود برنجانی که این موجب اختلاف می شود ، اگر دیدی بی هیچ دلیل گربه ای در حیاط و یا حتی در اتاق های منزل شما مرده است ، بیان میدارد از همسر و عشقت دور یا بی خبر خواهی ماند ، اگر ببینی گربه ی مرده خونی است بیان میدارد که همسرت را طلاق دهی و یا حداقل پس از گذشت مدت زمانی در این فکر باشی ! اگر ببینی تعداد زیادی از گربه های مرده را در یک مکان با هم می بینی خوب نیست و نشان میدهد از طرف عده ای مورد آزار و اذیت قرار میگیری که ممکن است مال و یا سرمایه ات را نیز از دست بدهی ، اگر از دور شاهد باشی که کسی یا کسانی را گربه ای را می کشند بیان میدارد خبر تلخ و متاثر کننده ای را درباره ی یکی از عزیزانت خواهی شنید و بهتر است فوری برای دادن صدقه اقدام نمایی.

اگر کسی خواب ببیند سگ و گربه ای در حال دعوا کردن هستند به نشانه ی بروز درگیری و بحث های لفظی با خانواده ی همسر است چنان چه همسر نداشته باشد به نشانه ی شروع اختلاف و مشکلات خانوادگی است اگر زنی خواب ببیند سگ و گربه دعوا میکنند و خون می بیند این رویا نحس و به معنی قهرها و دعوا های طولانی مدت است و ممکن است باعث جدایی و گریه شود

تعبیر خواب سگ و گربه

ایشان معتقد است چنان چه خواب ببینی گربه و سگی با همدیگر جنگ میکنند و در این درگیری سگ شکست میخورد و گربه پیروز می شوید بیانگر این است که شما به معشوقتان نخواهید رسید و چنان سگ پیروز نبرد باشد بیانگر وصلت و رسیدن به مراد دل است

گربه مرده سیاه نشان دهنده رو به رو شدن با دختران و یا زنان مکار است ، و گربه های قهوه ای و سفید رنگ مرده خبر از مردان و یا پسرانی فاسد و بی اعتبار میدهد که بیشتر قصد دارند در زندگی شما اخلال ایجاد کند و باید بدانید که آن ها با شما صادق نبوده و نیستند حتی اگر رفتار آن ها کاملا معمولی و خوب باشد !

تعبیر خواب گربه سیاه و سفید

لوک اویتنهاو روانشناس و معبر خواب می گوید، دیدن گربه سیاه نشانه بدبختی

گربه سیاه به ویژه برای افراد خرافاتی معمولا نماد چیزی ناخوشایند است.

گربه سیاه اغلب با سحر و جادوی سیاه در ارتباط است و نشان دهنده این است که فرد خواب بیننده در زندگی خود نمی تواند استقلال و رهایی کافی داشته باشد.

گربه سیاه به هیچ وجه تفاوتی با سایر گربه ها ندارد اما از آنجایی که از زمان های دور تحت تاثیر خرافه و باورهای غلط قرار گرفته است، برخی افراد آن را نمادی شوم و نحس در خواب می دانند.

دیدن گربه سیاه در خواب نشان دهنده ترس و واهمه شما در پیروی از شهود و ندای درونی تان در زندگی واقعی است.

تعبیر این خواب آن است که شما باید بیشتر از همیشه به خودتان متکی بوده، خود را از دیگران بی نیاز کنید و خودتان را بیشتر باور داشته باشید.

پس اگر گربه سیاهی را در خواب دیدید، نگران نباشید و سعی کنید تا در موقعیت های خاص زندگی بیشتر به ندای درونی خودتان و کمتر به حرف دیگران گوش فرا دهید.

به این ترتیب، اگر گربه سیاه نشانه بدی نیست آیا گربه سفید در خواب می تواند نشانه بدی باشد؟ پاسخ این سوال تا حدودی مثبت است.

دیدن گربه سفید در خواب نشان دهنده برخی از مشکلاتی است که در آینده ای نزدیک با آن ها روبرو خواهید شد.

این خواب نشان دهنده آن است که کسی یا چیزی به شما آسیبی می رساند و این وضعیت برای شما چندان راحت و آسان نخواهد بود.

هیچ خوابی روشن تر از این برای شما وجود ندارد.

حتی اگر شما طرفدار گربه هم نباشید باز هم نمی توانید در برابر این توپک های خزه ای زیبا و دوست داشتنی در بیداری یا خواب مقاومت کنید.

بچه گربه ها موجوداتی جذاب و دوست داشتنی هستند و حتی اگر یک بار آن ها را در خواب خود دیده باشید، این خواب نشان دهنده احساس نیاز به توسعه نفس و استقلال شما است.

تعبیر خواب بچه گربه

بچه گربه در خواب نماد پاکی و بی گناهی در بهترین شکل آن است.

بنابراین اگر در خواب خود بچه گربه ببینید، تعبیر آن است که احتمالا باید بندها را باز کنید و رهایی و استقلال بیشتری را تجربه کنید.

اگر دختری خواب ببیند بچه گربه ای بغل کرده است، نشانه آن است که دیگران به او خیانت می‌کنند.

دیدن بچه گربه در خانه نشانه این است که کسی در بین اعضای خانواده باعث ضرر مالی شما شده یا می شود و جلوی پیشرفت مالی شما را گرفته است

اگر زن بارداری خواب ببیند که گربه و فرقی ندارد با چه رنگ و چه اندازه ای روی شکمش ادرار میکند به این نشانه است که نوزادی مرده به دنیا خواهد آورد که باعث غم و رنج برای صاحب رویاست ،

تعبیر خواب گربه, دیدن گربه در خواب, تعبیر خواب گربه مرده دیدن, تعبیر خواب سگ و گربه, تعبیر خواب گربه سیاه و سفید, تعبیر خواب بچه گربه, تعبیر خواب ادرار گربه, تعبیر خواب بچه گربه سفید

اگر دختری مجرد که صاحب معشوق است خواب ببیند گربه ای روی بدنش ادرار میکند به این علامت است که دیر یا زود رابطه ی عاطفی اش خراب و سرد می شود و که سرانجام آن جدایی است و چنان چه زن و مرد متاهلی خواب ببیند گربه روی دست پا بدن و …آن ها ادرار میکند به این دلیل است که بخاطر موضوعی هر چند ساده به جان هم می افتند از الفاظ رکیک استفاده میکنند و باعث برپا شدن شری بزرگ در خانواده می شوند

این رویا برای مردان بیشتر به نشانه ی بی وفا شدن سرد شدن در روابط عاشقانه از بین رفتن امید فحاشی کردن به دیگران دعوا و اختلاف با همسر و یا نامزد و بطور کلی ایجاد شدن تشویش نگرانی و فرا رسیدن ایامی دلهره آور است و برای زنان نیز به علامت جدایی غم رنج کینه انتقام چشم روهم چشمی و خیانت معشوق است

سلام میشه لطف کنین خواب من رو هم تعبیر کنین خواب دیدم که توی یه توالت عمومی که مکانش معلوم نبود کجاست وتوالت نسبتا کهنه ای بود وتمیز هم نبود نشستم دارم ادرار میکنم که یه گربه سیاه نسبتا چاق در توالت رو باز کرد ووارد شد هر کاری کردم با پای چپم بیرونش کنم زورم نرسید از طرفی شدت ادارم زیاد بود نمیتونستم خودم برم بیرون اومد توی توالت و شروع کرد ادرار کردن اخرای ادرارم بود که دست کردم شلنگ اب رو بردارم که خانم غریبه ای در توالت رو باز کرد و بهم گفت با این اب… بیشتر بخوانید »

تورو خدا تعببر خوابمو بگید خواب دیدم گربه با لباس عروس و دسته گل رو دوتا پاش وایساده نگام میکنه

خواب دیدم شیطان گربه سیاهی رو میکشه و من با صدا زدن اسم حضرت عیسی دستم رو روی گربه میکشم و زنده ش میکنم و پسر کودکی ظاهر میشه و اشک شوق ریزان پسرک و بغل میکنم و میگم یا مریم مقدس.
با تشکر اگ بتونین کمکم کنین

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

تعبیر خواب گربه سیاه
تعبیر خواب گربه سیاه
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *