تعبیر خواب گردباد

تعبیر خواب گردباد
تعبیر خواب گردباد

معبران تعابیر متفاوتی برای دیدن گرد باد در خواب آورده اند .معبری می گوید در میان گرد باد قرار گرفتن به معنای ,
نقش بر آب شدن طرح هایتان است و نشان از مصیبتی طولانی دارد . منوچهر تهرانی هم درباره تعبیر خواب گردباد ,
می گوید دیدن گردباد در خواب به مسافت آن با شما هم بستگی دارد اگر در نزدیکی شما بود یعنی حادثه ای,
بزرگ برای شما رخ می دهد و اگر دور بود یعنی خادثه ای کوچک برایتان رخ می دهد . با پرشین وی همراه باشید .

آنلی بیتون مى‏گوید:

۱ـ اگر در خواب ببینید میان تندبادی قرار گرفته اید ، نشانه آن است که برای ثروتمند شدن نقشه هایی,
خواهید کشید اما تمام طرحها و نقشه هایتان با شکست روبرو خواهد شد .

۲ـ دیدن گردباد در خواب ، نشانه آن است که مدتی طولانی با مصیبتی کشمکش خواهید داشت .
دوستان در کمال خونسردی و بی تفاوتی با شما رفتار خواهند کرد

بیشتر بدانید تعبیر خواب گردباد به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب گردباد

گردباد آفت و بلا است و همان طور که نه از علت بروز گردباد آگاهی داریم و نه از زمان پیدایش آن از لحظه وقوع,
حادثه و آفت نیز بی خبریم . اگر  در خواب ببینید گردبادی بر خاسته حادثه ای نا خوشایند,
اتفاق می افتد ولی ارتباط حادثه با بیننده خواب متناسب با دوری و نزدیکی گردباد است.

اگر گردباد در دور دست باشد حادثه کوچک و کم اهمیت است و چنان چه نزدیک باشد حادثه و آفت و بلا ,
از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر بیننده خواب ببیند که در مرکز گردباد قرار گرفته بی شک ,
خطر مرگ او را تهدید می کند و بهتر است او طی روزهای آینده مراقب خویش باشد.

اگر بیننده خواب ببیند که گردباد او را از زمین بلند کرده و به آسمان برده بی آن که بتواند به زمین باز گردد ,
تعبیر خوبی ندارد و پایان زندگی بیننده خواب نزدیک است ولی اگر گردباد او را از زمین بلند کند,
و ببرد و هم چنان در نزدیکی زمین نگه دارد خطر مرگ در میان نیست.

رفتن بدون بازگشت همیشه در خواب ها مرگ تعبیر می شود حتی پرواز بدون برگشت در خواب مساوی با,
مرگ بیننده خواب است. روی هم رفته دیدن گردباد در خواب خوب نیست بخصوص اگر سیاه باشد.

تاویل

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

مجله دلگرم: تعبیر خواب گردباد ( خواب گردباد سیاه، خواب گردباد سفید ، تعبیر خواب گردباد و باران ، تعبیر خواب گردباد آتش ، تعبیر خواب رعد و برق و گردباد و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد . ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم.

1- تعبیر خواب گردباد شکست های عاطفی، اتفاقات بسیار مهم و سخت زندگی و هیجانات عاطفی است.2- دیدن خواب گردباد نشانه این است که شما سرگردان هستید و کنترل خود را از دست داده اید و در مسیر اشتباهی گام برداشته اید. همچنین توانایی شما در تصمیم گیری ها کم شده و نیروهای مخرب اطرافتان بسیار زیاد است.3- تعبیر دیگر خواب گردباد هشداری به شما برای آینده است. پس بیشتر مراقب خودتان باشید و با دقت و برنامه ریزی پیش بروید.4- خواب گردباد همچنین هشداری برای یک حادثه وحشتناک مانند زلزله است. با این حال گردباد بیشتر به رفتارها و احساسات خاص شما مربوط می شود.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید: 5- تعبیر خواب گردباد این است که یک حجم بالایی طغیان احساسی ، کج خلقی و بد اخلاقی را تجربه می کنید. ( از خودتان بپرسید آیا موقعیت یا رابطه ای در زندگی تان است که ممکن است مخرب باشد؟ )6- تعبیر این خواب که شما در یک گردباد هستید به این معنی است که حس می کنید دارید زیر فشار له می شوید یا وضعیتتان از کنترل خارج شده است. برنامه هاتان، پیامد های زیادی دارد و شما با یک سری نارضایتی رودر رو خواهید شد7- تعبیر دیدن چندین گردباد در خواب نشانه اطرافیان شماست . کسانی که دمدمی مزاج هستند.8- خواب گردباد ممکن است نمادی از موقعیت یا رابطه ای باشد که از بین رفتنی است . ممکن است این رابطه دود شود و به هوا رود.9- تعبیر این خواب که گردباد شما را می برد (به درون خود می کشد) این است که نیروهای احساسی و ذهنی تان، از درون ساخته می شود و خودشان را می شناسانند. شما ممکن است به معنای واقعی کلمه توسط احساساتتان خورده شوید و تحلیل بروید10- تعبیر دیگر خواب گردباد این است که شما تحت فشار و زور هستید، در مورد چیزی که نمی خواهید انجامش دهید

تعبیر خواب گردباد

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :11- تعبیر خواب گردباد آفت و بلا است اگر گرد باد در دور دست باشد حادثه کوچک و کم اهمیت است و چنان چه نزدیک باشد حادثه و آفت و بلا از اهمیت بیشتری برخوردار است .12- اگر بیننده خواب ببیند که در مرکز گرد باد قرار گرفته بی تردید خطر مرگ او را تهدید می کند و بهتر است او طی روزهای آینده مراقب خویش باشد .13- اگر بیننده خواب ببیند که گرد باد او را از زمین بلند کرده و به آسمان برده بی آن که بتواند به زمین باز گردد تعبیر این خواب خوب نیست و پایان زندگی بیننده خواب نزدیک است ولی اگر گردباد او را از زمین بلند کند و ببرد و هم چنان در نزدیکی زمین نگه دارد خطر مرگ در میان نیست . رفتن بدون بازگشت همیشه در خواب ها مرگ تعبیر می شود حتی پرواز بدون برگشت در خواب مساوی با مرگ بیننده خواب است .

آنلی بیتون می‌گوید :14ـ اگر خواب ببینید میان تندبادی قرار گرفته اید ، علامت آن است که برای ثروتمند شدن نقشه هایی خواهید کشید اما تمام طرحها و نقشه هایتان با شکست روبرو خواهد شد .15ـ دیدن گردباد در خواب ، علامت آن است که مدتی طولانی با مصیبتی کشمکش خواهید داشت و در این مدت دوستان در کمال خونسردی و بی تفاوتی با شما رفتار خواهند کرد .

16- اگر در خواب دیدید که رعد و برق و طوفان و باران شدید با هم ترکیب شدند و یک گردباد شدید را به وجود آوردند تعبیرش این است ، افرادی که در اطرافتان هستند بسیار خشن و کثیف و بدکار می باشند و قصد دارند به شما آسیب بزنند.17- تعبیر خواب رعدو وبرق و گردباد نشان دهنده یک وضعیت بی ثبات در آینده می باشد.

18- تعبیر خواب گردباد و باران اشک، گریه و غم و اندوه می باشد. این نیروهای مخرب همان انرژی های منفی و اندوه شماست که زندگی تان را مختل کرده است.

19- تعبیر خواب گردباد سیاه نشان دهنده موقعیت های اجتناب ناپذیر شماست که باعث آشفتگی و آسیب به شما می شود. خواب گردباد سیاه مربوط به مرگ است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :20- روی هم رفته دیدن گردباد در خواب خوب نیست بخصوص اگر گردباد سیاه باشد .

21- تعبیر خواب گردباد آتش ( گردبادی که آتشین باشد ) نشانه قدرت های مخرب و شهوت های نفسانی شدید و هیجانات روحی شدید است که شما قادر به کنترل آن نیستید. مراقب باشید و سعی کنید خود را کنترل کنید زیرا ممکن است آسیب بزرگی به شما برسانند.

22- تعبیر دیدن گردباد سفید و بزرگ در خواب به موقعیت های شما اشاره دارد. شما بحرانی بزرگ را پیش رو دارید و به همین جهت از آن رنج می برید. همین موضوع باعث شده که تمام اعتقادات خود را زیر سوال ببرید.

23- تعبیر زنده ماندن در گردباد نشانه این است که یک دوره سخت را طی خواهید کرد. این دوره ممکن است هشداری به شما باشد که در آینده ای نزدیک اتفاقی بسیار بد برای شما رخ بدهد. ممکن است شکست عاطفی سنگینی را تجربه کنید و یا با همسرتان به مشکل بزرگی بربخورید.ممکن است از کار اخراج شوید و یا از همسرتان طلاق بگیرید.

24- اگر خواب دیدید که در گردباد آسیب دیدید تعبیرش این است که در زندگی بسیار آسیب پذیر و حساس هستید و شخصی شما را آزرده کرده است.

25- اگر خواب دیدید که گردباد شما را تعقیب کرد تعبیرش این است که شخصی در زندگی خصوصی شما دخالت می کند و شما نمی توانید جلوی او را بگیرید. او بسیار قوی و شما بسیار ضعیف هستید. ذهن و بدن و احساسات شما، آسیب پذیر بوده و از این شخص ضربه های زیادی خواهید خورد. سعی کنید اجازه ندهید کسی در زندگی تان دخالت کند زیرا این دخالت های بی مورد در آینده ضربه سختی به شما خواهد زد.26- اگر در خواب تان گردباد خسارتی برجای نگذاشت، تعبیرش این است که زمان سختی شما موقت است و شما به زودی به زندگی عادی خود بر خواهید گشت.

27- اگر خواب دیدید که مانند یک جادوگر روی گردباد سوار بودید تعبیرش این است که برای مقابله با شرایط بد و بحران های زندگی تمام تلاشتان را می کنید وسعی می کنید این شرایط را مدیریت کنید.

ترجمه : معصومه راهی

تعبیرهای مرتبط

خواب آتش : ۴۰ تعبیر و تفسیر دیدن خواب آتش

تعبیر و تفسیر دیدن انفجار در خواب چیست ؟

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

تعبیر دیدن گردباد در خواب چیست؟

گردباد آفت و بلا است و همان طور که نه از علت بروز گردباد آگاهی داریم و نه از زمان پیدایش آن از لحظه وقوع حادثه و آفت نیز بی خبریم.

چنان چه در خواب ببینید گردبادی بر خاسته حادثه ای ناخوشایند اتفاق می افتد ولی ارتباط حادثه با بیننده خواب متناسب با دوری و نزدیکی گردباد است.

اگر گرد باد در دور دست باشد حادثه کوچک و کم اهمیت است و چنان چه نزدیک باشد حادثه و آفت و بلا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

تعبیر خواب گردباد

اگر بیننده خواب ببیند که در مرکز گردباد قرار گرفته بی تردید خطر مرگ او را تهدید می کند و بهتر است او طی روزهای آینده مراقب خویش باشد.

اگر بیننده خواب ببیند که گردباد او را از زمین بلند کرده و به آسمان برده بی آن که بتواند به زمین باز گردد خواب خوبی نیست و پایان زندگی بیننده خواب نزدیک است ولی اگر گردباد او را از زمین بلند کند و ببرد و هم چنان در نزدیکی زمین نگه دارد خطر مرگ در میان نیست.

رفتن بدون بازگشت همیشه در خواب ها مرگ تعبیر می شود حتی پرواز بدون برگشت در خواب مساوی با مرگ بیننده خواب است. روی هم رفته دیدن گردباد در خواب خوب نیست بخصوص اگر سیاه باشد.

اگر در خواب‌تان «گردباد» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

خواب دیدم که سر کوچه گردبادی داره میره سمت کوچه بعدی و حرکتشو میدیدم که داشت داغون میکرد ومیدیدم کداره دور میزنه و میاد تو کوچه ما سری درو پنجره رو بستم همگی فرار کردیم تو خونه بعد همسرم در زد و اومدم بیرون دیدم گرد باد دم خونه همسایه یعنی یه خونه مونده بود برسه به ما تموم شده و مثله مواد م ذاب پخش زمین شده یه دفعه برف اندکی گرفت و هوا باز شد همگی شروع به شادی کردیمو هورا کشیدیم و خوشحال شدیم و دست زدیم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر نیکی ندارد و ا اتفاقاتی خبر می‌دهد که باعث خواهد شد که شما با مشکلاتی روبرو شوید و اینکه باعث ناراحتی و غم شما شود. حتما صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دعا سایت – وبگاه ادعیه و اذکار اسلامی مجربه

تعبیر خواب گردباد و طوفان – دیدن فرار از گردباد و طوفان در خواب چه تعبیری دارد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت doasite.com تعبیر خواب گردباد و طوفان – دیدن فرار از گردباد و طوفان در خواب چه تعبیری دارد را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین معنی و مفهوم و تفسیر و تعبیر خواب گردباد و طوفان شدید و کشته شدن در گردباد و فرار از طوفان و گردباد و گردباد حضرت یوسف و دانیال نبی و گردباد قهوه ای و گردباد سیاه بزرگ و پناه گرفتن در خانه از طوفان . در ادامه از دعا سایت همراه ما باشید با کاملترین تعبیر خواب گردباد و طوفان …

تعبیر خواب گردباد و طوفان – دیدن فرار از گردباد و طوفان در خواب چه تعبیری دارد,تعبیر خواب گردباد,تعبیر خواب طوفان,معنی و مفهوم گردباد و طوفان در خواب,تعبیر خواب گردباد قهوه ای,تعبیر خواب طوفان شنی,تعبیر خواب نجات یافتن از طوفان,تعبیر خواب گردباد حضرت یوسف,تعبیر خواب طوفان امام صادق

تعبیر خواب گردباد

معبران تعابیر متفاوتی برای دیدن گرد باد در خواب آورده اند .معبری می گوید در میان گرد باد قرار گرفتن به معنای , نقش بر آب شدن طرح هایتان است و نشان از مصیبتی طولانی دارد . منوچهر تهرانی هم درباره تعبیر خواب گردباد , می گوید دیدن گردباد در خواب به مسافت آن با شما هم بستگی دارد اگر در نزدیکی شما بود یعنی حادثه ای, بزرگ برای شما رخ می دهد و اگر دور بود یعنی خادثه ای کوچک برایتان رخ می دهد .

تعبیر خواب گردباد به روایت معبران

آنلی بیتون مى‏گوید:

۱ـ اگر در خواب ببینید میان تندبادی قرار گرفته اید ، نشانه آن است که برای ثروتمند شدن نقشه هایی, خواهید کشید اما تمام طرحها و نقشه هایتان با شکست روبرو خواهد شد .

۲ـ دیدن گردباد در خواب ، نشانه آن است که مدتی طولانی با مصیبتی کشمکش خواهید داشت . دوستان در کمال خونسردی و بی تفاوتی با شما رفتار خواهند کرد

تعبیر خواب گردباد به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

گردباد آفت و بلا است و همان طور که نه از علت بروز گردباد آگاهی داریم و نه از زمان پیدایش آن از لحظه وقوع, حادثه و آفت نیز بی خبریم . اگر در خواب ببینید گردبادی بر خاسته حادثه ای نا خوشایند, اتفاق می افتد ولی ارتباط حادثه با بیننده خواب متناسب با دوری و نزدیکی گردباد است.

اگر گردباد در دور دست باشد حادثه کوچک و کم اهمیت است و چنان چه نزدیک باشد حادثه و آفت و بلا , از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر بیننده خواب ببیند که در مرکز گردباد قرار گرفته بی شک , خطر مرگ او را تهدید می کند و بهتر است او طی روزهای آینده مراقب خویش باشد.

تعبیر دیذن گردباد در خواب

اگر بیننده خواب ببیند که گردباد او را از زمین بلند کرده و به آسمان برده بی آن که بتواند به زمین باز گردد , تعبیر خوبی ندارد و پایان زندگی بیننده خواب نزدیک است ولی اگر گردباد او را از زمین بلند کند, و ببرد و هم چنان در نزدیکی زمین نگه دارد خطر مرگ در میان نیست.

رفتن بدون بازگشت همیشه در خواب ها مرگ تعبیر می شود حتی پرواز بدون برگشت در خواب مساوی با, مرگ بیننده خواب است. روی هم رفته دیدن گردباد در خواب خوب نیست بخصوص اگر سیاه باشد.

تعبیر خواب طوفان ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که او را از جائی به جائی می‌برد، دلیل که سفری دور کند و دران سفر جاه و بزرگی یابد به قدر آن ک او را باد به زمین برده باشد.

اگر بیند که باد بر گرد و تاریکی بود، دلیل بر ترس و بیم و اندیشه آن قوم بود.

تعبیر خواب طوفان کتاب سرزمین رویاها

در کتاب سرزمین رویاها آمد است آب و هوای طوفانی که دشمنان بدنبال شکست شما هستند. خواب یک باد شدید : خوشبختی در مقابل باد شدیدی ایستادگی می کنید : از یک انرژی تمام نشدنی لذت می برید . یک باد ملایم : فرصت مناسب برای اقدام به کارهای جدید در هنگام باد راه میروید : درآمد شما راحت و فراوان خواهد بود . درجهت عکس وزش باد راه می روید : دوستان به شما خیانت می کنند. باد کلاه شما را می برد : شرایط زندگی شما در آینده بهتر خواهد شد . باد چترشما را بر میگرداند : شادی یک کشتی در باد شدید : یک راز برای شما فاش میشود . باد ، بادبان کشتی را با خود می برد : گرفتاریها نزدیک می شود . باد شدید باعث غرق شدن کشتی می شود : پول براحتی نزد شما می آید.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

مطلب قبلی

آیه قرآنی مجرب برای مطیع کردن جمیع خلایق و گشایش کارها

مطلب بعدی

کارشناسی علامت پای مرغ و پای غاز در دفینه – تفسیر نشانه پای غاز و مرغ در گنج یابی

تعبیر خواب مار و دیدن مار در خانه و نیش زدن مار از دید یوسف نبی

تعبیر خواب مار سبز از نظر قرآن – تعبیر کشتن مار سبز در خواب

تعبیر خواب خرس و نشستن پشت خرس از دید ابن سیرین و ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب مار افعی و کشتن مار افعی – تعبیر مار افعی سیاه و بزرگ در خواب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تعبیر خواب گردباد

تماس از  10صبح الی 21

 

09108496864

09100439969

آخرین مطالب

مفهوم نشانه سنگ لوزی در عمق و علامت سنگ لوزی…

روش ختم ابجدی آیت الکرسی و ختم ده وقف آیه…

انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی – نگین…

فال روزانه شنبه ۳ آبان ۹۹ + فال تولد و فال…

پستهای اخیر

مفهوم نشانه سنگ لوزی در عمق و علامت سنگ لوزی در حفاری دفینه

روش ختم ابجدی آیت الکرسی و ختم ده وقف آیه الکرسی برای حاجات

انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی – نگین انگشتر جذب ثروت و رفع فقر

فال روزانه شنبه ۳ آبان ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

پستهای اخیر

مفهوم نشانه سنگ لوزی در عمق و علامت سنگ لوزی در حفاری دفینه

روش ختم ابجدی آیت الکرسی و ختم ده وقف آیه الکرسی برای حاجات

انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی – نگین انگشتر جذب ثروت…

فال روزانه شنبه ۳ آبان ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

تعبیر خواب گردباد ؛ و خاک قهوه ای دانیال نبی و حضرت یوسف و امام صادق همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب ناخن خوردن ، معنی ناخن خوردن در خواب های ما چیست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب گردباد

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

گردباد در خواب های بلا است و به نسبت دوری و نزدیکی این بلا به ما نزدیک است و یا دور.

هر چه گردباد به ما نزدیکتر باشد معنی خواب بدتر است و دیدن گردباد در دوردست به معنای حادثه ای کم اهمیت است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب بردن مرده به دکتر ، معنی بردن مرده به دکتر در خواب ما چیست

اگر خود را در مرکز گردباد دیدید معنی خواب شما این است که مرگ شما را تهدید می کند.

اگر گردباد شما را بالا ببرد و دیگر به زمین بر نگردید معنی خواب خوب نیست.

بدترین نوع این خواب دیدن گردباد سیاه است.

اگر در خواب خود گردباد ببینید معنی خواب این است که حجم وسیعی از بد اخلاقی و مشکلات احساسی را در زندگی خود تجربه می کنید.

اگر در خواب دیدید که در یک گردباد هستید معنی خواب شما این است که در زیر یک گردباد له می شوید.

اگر در خواب چند گردباد ببینید معنی خواب شما این است که اطرافیان دمدمی مزاجی دارید.

دیدن گردباد همچنین می تواند به معنای موقعیتی باشد که از بین می رود.

معنی دیگر این خواب این است که شما زیر فشار و بار هستید.

اگر خود را در میان گردباد ببینید معنی خواب شما این است که تمام نقشه های شما با شکست روبرو می شود.

دیدن گردباد در حالت کلی مشکل و مصیبت هایی است که بر سر شما می آید.

اگر در خواب دیدید که گردباد به شما آسیب می زند معنی خواب شما این است که مشکلات شما را اذیت می کند.

تعبیر خواب طوفان : طوفان و یا بادهای شدید که همیشه همراه با بارندگی شدید بوجود میاید و باعث ایجاد مشکل میشود. دیدن باد شدید و طوفان در خواب بستگی به نوع خواب دارد. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما تعبیر خواب طوفان را آماده کردایم.

امام جعفر صادق (ع) فرماید : دیدن باد در خواب بر نه و جه بود.
بشارت , فرمانروایی , مال , مرگ , عذاب , کشتن , بیماری , شفا , آسایش , اگر بیند که بر باد نشسته بود، دلیل است که بزرگی و فرمانروایی یابد.

محمد بن سيرين گويد: معتقد است که اگر در خواب ديديد باد شما را از جائي ديگر مي برد سفري در پيش خواهيد داشت که طول آن، از نظر بعد مسافت و زمان بستگي به مقدار جابه جائي به وسيله باد دارد.
باد سخت در خواب وحشت و بيم و هراس است و باد ملايم راحت و آسايش.

گردباد آفت و بيماري است و چنانچه در خواب ديديد که بادي سخت مي وزد به طوري که درختان را از جاي مي کند و شيرواني ها را ويران مي کند و به هر عنوان خرابي و ويراني بوجود مي آورد نوعي ناراحتي و تشويش به وجود مي آيد که جنبه عام دارد.
گاه مي شود که شما چنين باد مهيبي را در خواب مي بينيد اما در عالم رويا خويشتن را به جائي امن مي رسانيد و سر پناه مي يابيد به طوري که باد حتي دامن لباس شما را نمي جنباند.
اين چنين خوابي براي شما بي ضرر و زيان است و مي گويد که شما ناظر وحشت و هراس و ناراحتي ديگران خواهيد بود اما اگر باد شما را هم در ميان گرفت بايد بدانيد که شما متحملا در کانون حادثه قرار خواهيد گرفت.

تعبیر خواب گردباد

باد ملايم و معتدل نشاني از صحت و سلامت و تندرستي است به خصوص اگر در خانه خودتان باشيد و در خواب ببينيد که باد مي وزد و پرده اتاق شما را مي لرزاند اين گوياي شادي و شعفي است که براي شما و اهل خانه مي رسد و بشارت آن را باد معتدل و ملايم با خود همراه آورده است .
اگر باد گرد باشد و خاک برانگيزد و ظلمت و تاريکي بياورد به هيچ وجه خوب نيست.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که او را از جائی به جائی می‌برد، دلیل که سفری دور کند و دران سفر جاه و بزرگی یابد به قدر آن ک او را باد به زمین برده باشد.
اگر بیند که باد بر گرد و تاریکی بود، دلیل بر ترس و بیم و اندیشه آن قوم بود.

در کتاب سرزمین رویاها آمد است آب و هوای طوفانی که دشمنان بدنبال شکست شما هستند.
خواب يك باد شديد : خوشبختي
در مقابل باد شديدي ايستادگي مي كنيد : از يك انرژي تمام نشدني لذت مي بريد .
يك باد ملايم : فرصت مناسب براي اقدام به كارهاي جديد
در هنگام باد راه ميرويد : درآمد شما راحت و فراوان خواهد بود .
درجهت عكس وزش باد راه مي رويد : دوستان به شما خيانت مي كنند.
باد كلاه شما را مي برد : شرايط زندگي شما در آينده بهتر خواهد شد .
باد چترشما را بر ميگرداند : شادي
يك كشتي در باد شديد : يك راز براي شما فاش ميشود .
باد ، بادبان كشتي را با خود مي برد : گرفتاريها نزديك مي شود .
باد شديد باعث غرق شدن كشتي مي شود : پول براحتي نزد شما مي آيد.


نام (required)

               ایمیل (نشان داده نخواهد شد, الزامی)


تعبیر خواب گردباد
تعبیر خواب گردباد
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *