تعبیر خواب یونجه

تعبیر خواب یونجه
تعبیر خواب یونجه

تعبیر دیدن یونجه در خواب چیست؟

دیدن علف در خواب اگر سبز و تازه باشد خوب است و اگر خشک و زرد باشد نیکو نیست و غم و رنج و ابتلا و گرفتاری تعبیر می شود.

اگر علف را به عنوان وجین می چینید اصلاح می کنید و کاری نیک انجام می دهید.

اگر ببینید یک بغل علف دارید و سبز و تازه است به طوری که حتی بوی آن را استشمام می کنید خوب است و به اندازه آن سود عایدتان می گردد ولی اگر زرد باشد و خشک خوب نیست. دیدن علفزار در خواب کامروایی است.تعبیر خواب یونجه

یونجه گیاهی گلدار از خانواده سبزیجات است.

یونجه به پول در آوردن، پیشرفت شغلی، ارتقاء و پیشرفت در محل کار کمک کرده و برای قماربازان به طلسم خوش شانسی معروف است.

اگر در خواب‌تان «یونجه» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

من درخواب دیدم که جای بودم نه خانه بود ونه قبرستان جای بود که مشخص نبود اما یونجه اندازه ۲۰ سانتی داشت و…زن و مرد بسیاری بود من از یونجه کمی چیدم یه زره که خورده بودم یکی بهم گفت چیدن یونجه کنار قبر خوشمزه نمیشه ومنم تف کردم ریختم زمین وبقیه رو انداختم دور وانجای که بودم سقف اونجا درخت ریشه کرده بود وحدود ۴۰ سانتی بیرون زده بود

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر آن است که که شما احتمالا رتبه شغلی را به دست خواهید آورد و اما به گفته دیگران آن را رها خواهید کرد و باید از این عمل جلوگیری کنید چون برای شما خیر است و یونجه نشان بر پول و رتبه شغلی وخوش شانسی است. سربلند و پیروز باشید.

سلام تو خواب می دیدم که یونجه ها بطور منظم بسته بندی و ذخیره شده بودن که و در حدی که خشک و سبز بودند

با سلام تعبیر خواب شما نشان هم بر خوب دارد و هم بر بدی و اینکه یونجه سبز نشان بر کامروایی است و یونجه زرد و خشک نشان بر غم و ناراحتی است و اینکه بر این نشان است که زندگی شما متشکل از خوشی و ناراحتی است و این بد نیست. سربلند و پیروز باشید.

تو خواب دیدم زمینی خریدم واز مالک قبلی خواستم یونجه های زمینو بچینه و تحویلم بده اونم این کارو کرد وبعد من دور زمینو با چوب حصار کشیدم تعبیرش چیه

با سلام تعبیر خواب یونجه سبز نیک است و اینکه نشان از خیر و برکت دارد و اینکه شما مالی را به واسطه عمل خود به دست خواهید آورد. سربلند و پیروز باشید.

تو خواب دیدم زمینی خریدم واز مالک قبلی خواستم یونجه های زمینو بچینه و تحویلم بده اونم این کارو کرد وبعد من دور زمینو با چوب حصار کشیدم تعبیرش چیه

با سلام تعبیر خواب شما نیک است و بر معنی خیر و برکت است و بر این است که با زحمت خودتان و خواست خودتان صاحب خیری خواهید شد که خوب است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم یکی از اشناها ینجه اورده بود و باهم میچلوندیم و ازش شیر بیرون میومد

با سلام این خواب برای شما خیر است و به این معنا می تواند باشد که شما در اینده ای نزدیک از کاری که برای شما خیری در آن است به شراکت دیگری رزقی حاصل خواهید کرد. سربلنند و پیروز باشید

با سلام من خواب دیدم همراه خانوادم توی یه مزرعه بزرگ هستیم و چند تا کامیون یونجه های خشک رو بار زده بودن، اینقد ماشینا زیاد بودن ک جای راه رفتن نبود. ممنون میشم تعبیرش رو بگید

با سلام تعبیر خواب یونجه نشان بر خوبی دارد و به این صورت است که نشان از پول دراوردن و تلاش برای پیشرفت کاری محسوب میشود و اینکه شما از مال فروانی در اینده برای شما خبر خواهد داد که ان مال حلال است و از زحمت شما و خانوادتان حاصل شده است و اگر شما کشاورز هستید و برداشتی داشته اید میتواند بر ان هم باشد. سربلند و پیروز باشید.

سلام خدمت شما من خواب میدیدم که به گذشته سفر کردم و تو مغازه ها دنبال بذر یونجه میگردم تعبیرش چی میتونه باشه

با سلام تعبیر خواب یونجه نشان بر خوبی دارد و به این صورت است که نشان از پول دراوردن و تلاش برای پیشرفت کاری محسوب میشود و به معنی خیر است. سربلند و پیروز باشید.

توخواب دیدم خودم علف میخوردم ولی یکم جویدم وزودهمشوازدهنم ریختم زمین

با سلام دیدن یونجه در خواب خوب است و در این خواب شما به این معنا خواهد بود که شما دست به عمل خیری خواهید زد اما در ان بسیار فکر می کنید واین خود سبب خواهد شد که از ان دست بکشید واین موضوع خیری را از شما خواهد گرفت. از این رو بسیار اگاه باشید که خدای ناکرده چیزی که خیر شما در ان است را رها نکنید. سربلند و پیروز باشید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تعبیر خواب مزرعه یونجه ، معنی دیدن مزرعه یونجه در خواب های ما چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب مرده صدقه دهد ؛ معنی مرده صدقه دهد در خواب های ما چیست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.تعبیر خواب یونجه

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

اگر در خواب دیدید که جو و یونجه می کارید و یا مزرعه دارید معنی خواب این است که مال بسیاری به دست می آورید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب موچین ابرو ، معنی دیدن موچین ابرو در خواب های ما چیست

برای بهتر ارائه شدن این بحث تعبیر خواب کشاورزی را در شرایط مختلف از معبران بزرگ برای شما آورده ایم.

امام صادق ع

دیدن کشاورزی در خواب پنج معنی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

معنی اول دیدن کشاورزی در خواب روزی حلال است.

معنی دوم دیدن کشاورزی در خواب سود و منفعت است.

معنی سوم دیدن کشاورزی در خواب بیماری است.

معنی چهارم دیدن کشاورزی در خواب عزت و مقام است.

معنی پنجم دیدن کشاورزی در خواب معیشت است.

ابن سیرین

اگر در خواب دیدید که کشاورزی می کنید معنی خواب شما این است که در زندگی به خدای خود توکل می کنید و تلاش شما در زندگی به دست اوردن روزی حلال است.

اگر در خواب دیدید که در زمین بذر می کاری معنی خواب شما این است که اعمالتان درست است.

اگر در خواب ببینید که بذرهایی که کاشته از زمین بیرون آمده اند معنی خواب شما این است که نعمت های خدا برای شما زیاد می شود.

ابراهیم کرمانی

اگر در خواب دیدید که زمین را شخم زدید و بذر کاشتید و بعد محصول خود را درو کردید معنی خواب شما این است که نعمت های خدا برای شما زیاد می شود و روزی تان فراخ و گشاده می شود.

اگر در خواب دیدید که از چیزی که کاشته اید چیزی برای شما نمانده است و نتوانسته اید درو کنید معنی خواب شما این است که به شما غم و اندوه می رسد.

یونجه است بسیاری از افراد با حومه، گاو به خانه، کشاورزی و دیگر چنین چیزهایی مرتبط. اما اگر علف خشک خواب از ما شب گذشته؟ که ممکن است شبیه یک چشم انداز چیست؟ شاید این یک هشدار در مورد برخی چیزهایی آمده است؟ پیشنهاد ما هم برای کشف کردن آنچه که در رویاهای یونجه. برای این رفت و آمد مکرر به کمک چند از مجموعه محبوب ترین و جامع از تفاسیر از آرزو.

چنین بینشی از جمع آوری داده ها از تفاسیر به عنوان یک منادی از اجرای سریع برنامه ها و رویاهای خود را دیده می شود.

با توجه به کامپایلر از این مجموعه، یا یک دسته از نی انبار کاه وعده وخامت سلامت خیال باف و یا شکست مذاکرات مهم است. به طور کلی، اعمال نی به عنوان یک منادی از تلاش های بی ثمر، به مقصد به پایان در موفقیت، که به شما مقدار زیادی از اضطراب، نگرانی ها و اضطراب به ارمغان خواهد آورد. برای خانم ها مانند یک رویا بی معنی است در شایعات و شایعات بی اساس زمان صرف شده. سوزاندن یونجه وعده از اتمام یک مرحله پیچیده در زندگی و دستیابی به رفاه خود را. اگر شما خواب دیدم که شما در حال تغذیه گاو با نی، پس از آن شما همیشه قادر خواهد بود برای به دست آوردن پول به اندازه کافی برای ارائه به مردم فراتر از وجود راحت شما باشد. رویایی که در آن شما با سقف علف خشک از خانه خود را پوشش دهند، هشدار در مورد خطر از دست دادن ثروت. بنابراین، شما باید به دقت تمام اقدامات برای جلوگیری از آن.

تعبیر خواب یونجه

رویایی که در آن شما را در این زمینه برداشت انبار کاه هستند، شما وعده بسیاری از حوادث مثبت است. افراد درگیر در کشاورزی، مانند بینایی پیش بینی برداشت غیر منتظره ای غنی است. چرا رویای یونجه در انبار؟ سرنوشت در آینده ای نزدیک می شود بسیار مهربان به شما، و شما سود بیشتر از پیش از آن انتظار می رود. یونجه Mown خیال باف وعده رفاه و ثروت است. برای تغذیه دام نی – برای دریافت کمک و پشتیبانی از یک فرد بسیار با نفوذ است.

معطر علف چمنی تازه قطع شده است نویسندگان این مجموعه از تفاسیر به عنوان نمادی از سعادت و خوشبختی در زندگی خانوادگی در نظر گرفته. اگر شما بیل یونجه در انبار کاه، پس از آن شما باید به کار سخت برای به دست آوردن پول است. رویایی که در آن شما در یونجه با عاشق یا معشوق خود را بازنشسته، هشدار می دهد که شما ممکن است به خیانت مشکوک. صعود به تنهایی در یک انبار کاه – برای رسیدن به لطف موفقیت بزرگ به استعداد خود را. خواب بر روی یک تشک و یا یک کیسه پر شده با نی، – نیاز به گرفتن یک تصمیم بسیار سخت و با زندگی می کند وضعیت شما مناسب نیست. توده یونجه یا کاه یونجه یا ببینید که چگونه دیگران آن را انجام دهید – به غنی سازی سریع.

این چشم انداز به قول شما به در آینده نزدیک لحظات بسیار لذت بخش است که هرگز اتفاق نخواهد افتاد است.

رویایی که در آن شما یک پشته و یا انبار را مشاهده کنید، شما در کسب ثروت پیش بینی کرد. چرا رویای یونجه که شما در یک شمع بیل؟ این چشم انداز اشاره به نیاز به مراقبت از موقعیت مالی خود را دارد. بنابراین، اگر شما کار زیادی، و صادقانه، پس از آن دیر یا زود قادر به دستیابی به موفقیت خواهد بود.

این مجموعه ای از تفاسیر نظر موضوع به عنوان یک منادی از یافته های غیر منتظره از ارث، احتمالا از یکی از بستگان دور، وجود که به شما بی اطلاع بودند و یا طولانی فراموش شده بود. شن کش تا یونجه در خواب – پاداش مناسب و معقول و خوبی سزاوار برای آثار خود را.

خون را در رویا – چه می تواند باشد؟

چرا رویای یک میمون: تفسیر کتاب خواب های مختلف

تعبیر خواب: مادر بزرگ

که نوید شن و ماسه؟ کتاب رویای پاسخ می دهد

پیاده روی از طریق پادشاهی الهه. چرا در مورد مو رویا؟

چه رویاهایی که نیش یک سگ؟ برای آماده شدن برای دفاع؟

 

 

 

 

عطر Gucci زرق و برق دار Gardenia: بررسی ها

MITRO: بررسی کارکنان و دانش آموزان

رژیم پروتئین و پروتئین نظرات و حقیقت واقعی

کودکان و زبان های خارجی: از کجا شروع.

پردازنده های اسنپ دراگون. کاشت و مراقبت از گیاهان

به معنی “Gliatilin” برای کودکان. بررسی. دستور العمل

 

 

 

 

اجرای اداری به عنوان یک اقدام برای اطمینان از نظم و قانون

بهترین فیلم های تاریخی در تمام دوران. فهرست محبوب ترین فیلم

سیستم سوخت موتور دیزلی

نقشه مترو نیویورک. از ویژگی های این حرکت قطارها

اندامک – است … توابع، ساختار اندامکها

توسعه اسباب بازی “Ark Noah” Kiddieland با صدا: عکس، بررسی

Copyright © 2018 fa.birmiss.com. Theme powered by WordPress.

دیدن علف در خواب اگر سبز و تازه باشد خوب است و اگر خشک و زرد باشد نیکو نیست و غم و رنج و ابتلا و گرفتاری تعبیر می شود.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب تبخال

اگر علف را به عنوان وجین می چینید اصلاح می کنید و کاری نیک انجام می دهید.

اگر ببینید یک بغل علف دارید و سبز و تازه است به طوری که حتی بوی آن را استشمام می کنید خوب است و به اندازه آن سود عایدتان می گردد ولی اگر زرد باشد و خشک خوب نیست. دیدن علفزار در خواب کامروایی است.

یونجه گیاهی گلدار از خانواده سبزیجات است.

تعبیر خواب یونجه

یونجه به پول در آوردن، پیشرفت شغلی، ارتقاء و پیشرفت در محل کار کمک کرده و برای قماربازان به طلسم خوش شانسی معروف است.

دیدن علف در خواب اگر سبز و تازه باشد خوب است و اگر خشک و زرد باشد نیکو نیست و غم و رنج و ابتلا و گرفتاری تعبیر می شود.

 

با مرجع جامع تعبیر خواب و رویای خوابگو، خواب های شما معنا دارند…

یونجه گیاهی گلدار از خانواده سبزیجات است.

تعبیر خواب یونجه

نام دیگر آن Medigo Sativa می باشد، اما نام متداول آن همان یونجه است.

در موارد زیادی مشاهده می شود که این گیاه در سراسر جهان به عنوان علوفه ای برای گاوها پرورش داده می شود و معمولا به این دلیل برداشت می گردد. خود محصول کوچک و دانه دار است. به آرامی رشد می کند، اما گیاه بالغ آن حتی در برابر خشکسالی هم بسیار مقاوم است.

شنگار گیاهی است که برای تولید رنگ های قرمز پر جنب و جوش از آن استفاده می شود.

این گیاه جزو خانواده گاوزبان ها است و آنها را می توان به راحتی در مزارع به واسطه گل های آبی روشن، برگ های دراز و ساقه های ضخیم پرزدارشان که تا ارتفاع یک تا سه پا رشد می کنند تشخیص داد. این گیاه معمولاً در مناطق جنوبی و مرکزی اروپا رشد می کند.

نام یونجه در اصل یک نام اسپانیایی است، اما در حقیقت از کلمه عربی الفیس فیا گرفته شده است. گفته می شود که این گیاه برای اولین بار در منطقه مدیترانه پرورش داده شد و توسط نویسنده رومی پالادیوس در کتاب خود در زمینه کشاورزی از آن نام برده شده است. رومیان منشأ این گیاه را به سرزمین مادها یا ایران امروزی نسبت می دهند و احتمالاً چنین موضوعی صحت دارد.

یونجه به پول در آوردن، پیشرفت شغلی، ارتقاء و پیشرفت در محل کار کمک کرده و برای قماربازان به طلسم خوش شانسی معروف است.

استفاده از یونجه سابقه بسیار طولانی ای در زمینه پزشکی دارد. پزشکان و کیمیاگران زمان های دور در چین از گیاه یونجه برای درمان عوارض مرتبط با دستگاه گوارش و کلیه ها استفاده می کردند.

پزشکان متخصص طب سنتی هندی نیز از برگ های این گیاه برای درمان اختلالات گوارشی استفاده می نمودند. علاوه بر این آنها از آن برای ساختن ضماد یا مرحمی که به خنک کردن جراحات کورک و بصورات کمک می کند استفاده می کردند.

در آن زمان، یونجه حتی برای درمان افرادی که از آرتروز و احتباس مایعات رنج می بردند استفاده می شد.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب خنجر

مشاغل و خدمات محبوب ایرانی


نشونه بزرگترین بانک اطلاعات مشاغل ایران

تخم مرغ

اگر تخم مرغ به خواب شما آمد، کارتان رونق پیدا می کند و اگر تخم مرغ شکسته دیدید در داد و ستد ضرر می کنید و تهی دست می شوید، اما با دادن صدقه و کمک به ایتام برطرف می شود.تعبیر خواب یونجه

( ببخشید که دیر شد…..)

آینه

ابن سیرین می گوید: دیدن آینه در خواب نشانه ی مقام است واگر در خواب ببیند که آینه را به شخصی داد تعبیرش این است که اموال خویش را پیش کسی بگذارد. کرمانی معتقد است نگاه کردن مرد در آینه نشانه این است که خداوند به او پسری می دهد و اگر زن در آینه نگاه کند نشانه تولد دختر است، حضرت امام صادق ( علیه السلام)  تعبیر دیدن آینه را در خواب : زن ، پسر ، مقام  و دوست میداند.

برنج

ابن سیرین می گوید : دیدن برنج در خواب نشانه کسب مالی است که با رنج به دست می آید و اگر در خواب ببینید که برنج پخته می خورید نشانه این است که حاجت شما روا می شود و علاوه بر آن به شما خیر و نیکی می رسد. دیدن خوردن برنج با گوشت بهتر و نیکوتر است، اگر برنج با شیر باشد خیلی خوب و نیکو است، حضرت امام صادق ( علیه السلام) دیدن برنج را نشانه : مال ، حاجت ، خیر و منفعت می داند.

بازار

دیدن بازار در خواب تعبیرش این است که به زودی اقوام یا دوستان شما از سفر آمده و برایتان هدایای قابل توجه می آورد و مهمان نوازی می کنید.

رودخانه

اگر رودخانه در خواب دیدید یا در خواب دیدید که در رودخانه غسل می کنید تعبیرش رونق کار و در آمد بسیار است. برای غسل کردن تعابیر دیگری هم هست که عبارت است از: رهایی از غم ، شفا یافتن و یا قبول توبه گناهکار.

برداشتن آب از رودخانه نشانه اموال و  رودخانه خشک نشانه حج رفتن است.

زخم

ابن سیرین می گوید: اگر کسی در خواب ببیند که زخم بر تن دارد و اثر خون نباشد تعبیرش این است که بر زخم زننده ظفر یابد ( پیروز شود) و نیز به وی خیر و منفعت برسد، اگر ببیند که از جای زخم او خون بیرون آمد و اندامش به خون آغشته شد تعبیرش آن است که مال حرام یابد. کرمانی می گوید: اگر کسی ببیند که بر تن او زخم رسید و اندامش به خون آلوده گشت، تعبیرش آن است که به قدر آن خون که از زخم وی می آید اگر مریض است درمان وی طولانی باشد. همچنین جابر در این باره می گوید: اگر ببیند کسی بر او زخم زند و از جای او خون می آمد، تعبیرش آن است که کسی به وی دروغ گفته و دروغ او به زودی ظاهر شود،

امام جعفر صادق ( علیه السلام) در این باب می فرماید: دیدن زخم در خواب بر سه وجه است : اول : ظفر یافتن ( پیروز شدن) . دوم:  خیر و منغعت . سوم: نقصان مال خاصه که از جایگاه زخم ، خون روان ببیند.

زنبیل

دیدن زنبیل در خواب اگر پر از میوه و خوراکی دیگر بود ، علامت زیادی رزق است و اگر نصفه بود روزی شما به زحمت به دست می آید و اگر خالی بودتعبیرش تنگدستی و نداری است که با صدقه رفع می شود.

سرباز

اگر سرباز در خواب دیدید تعبیرش این است که در کارهای شما دگرگونی ایجاد می شود و یا به کار بهتری مشغول خواهید شد.

شانه

دیدن شانه در خواب فردی است که پشت سر او حرف می زنند. اگر ببیند که سر خود را شانه می کند ، از غم رهایی یابد ، اگر ببیند که ریش خود را شانه می کند باید زکوه مال بدهد و اگر ببیند که با ریش تراش ریش خود را می زند از غم رهایی می یابد.

گنج

ابن سیرین می گوید : اگر در خواب ببینید گنج یافته اید، بیمار شوید و اگر ببینید که گنج ناپدید شد از بیماری رهایی پیدا خواهید کرد.

جابر در این باب می گوید: اگر ببیند در جایی آباد گنج یافته ، بیماری اش شفا پیذا کند و اگر در جایی خرابه باشد تعبیرش بر عکس خواهد بود،  دادن صدقه اثر سوء آن را از بین می برد.

منبع: persianblog.ir

يونجه ريشه اي بسيار عميق درد و ريشه آن تا سه متر بداخل زمين نفوذ مي كند و بنابراين منبع ويتامين ها و مواد معدني است كه از خاك مي گيرد .

يونجه از زمانهاي بسيار قديم در ايران كشت مي شده است و در حدود پنج قرن قبل از ميلاد مسيح از ياران به يونان برده شد و در قرن هفتم بعد از ميلاد به اروپا راه يافت . يونجه در ايران در مناطق مركزي و جنوبي به مقدر بسيار زياد كشت مي شود. زنبور عسل گل يونجه را دوست درد واز آن شهد زيادي بدست مي آورد و تبديل به عسل مي كند .

پرورش اين گياه در قديم براي تهيه علوفه چهارپايان بوده ولي در حال خاضر بعلت درا بودن مواد مغذي به مصرف غذايي نيز مي رسد .

تركيبات شيميايي:

يونجه سرشار از ويتامين هاي A,C,E,K و همچنين داراي آميلاز كه آنزيم مخصوص هضم مواد نشاسته اي است مي باشد .

آنزيم هاي بسياري در يونجه يافت مي شود بعنوان مثال مي توان از امولسين ،‌اينورتاز ، و پكتياز نام برد .

يونجه داراي حدود 20%‌پروتئين مي باشد پروتئين هاي موجود در يونجه عبارتند از:

ليزين ،‌آرژنين ، هيستيدين ، آدنين ، فنيل آلانين ،‌آسپاراژين و سيستين . يونجه داراي اسيد فسفريك نيز هست . يونجه همچنين داراي منيزيوم ، آهن و مقدر جزئي ارسنيك و سيليس است . بنابراين يونجه از نظر مواد غذايي بسيار قوي است و غذاي خوبي براي انسان و حيوانات است .

خواص داروئي:

يونجه از نظر طب قديم ايران گرم است . البته تاره آن گرم و تر و خشك شده آن گرم و خشك است .

1)يونجه از نظر اينكه داراي بسياري از مواد معدني مي باشد شيره آن براي بچه هايي كه در حال رشد هستند و اسخوان بندي محكمي ندارند بسيار مفيد است . حتي امروزه پودر اين گياه را در داروخانه ها مي فروشند كه آنرا مي توان براي بچه هاي شير خوار مصرف كرد . براي تهيه شيره يونجه بايد مقدر 300 گرم يونجه را در يك ليتر آب ريخت و آنرا جوشانيد تا مقدر آب آن به نصف تقليل يابد سپس آنرا صاف كرده و مقدر كمي عسل به آن اضافه كنيد كه بصورت شربت دارايد . مقدر مصرف براي طافال 200 گرم در روز است و براي اطفال شيرخوار حدود 50 گرم يم باشد كه مي توان به شير آنها اضافه نمود . اشخاص بزرگسال هم براي بالا بردن انرژي مي توانند از اين شيره استفاده كنند .

2) يونجه رابصورت تازه و يا جوانه آنها رابا سالاد ميل كنيد . جوانه يونجه را بصورت بسته بندي شده مي توانيد از سوپر ماركتها خريدري كنيد .تعبیر خواب یونجه

3)يونجه ملين است .

4)يونجه دو برابر اسفناج آهنم درد بنابراين خونساز است و براي كسانيكه به كم خوني مبتلا هستند مفيد است .

5)يونجه بعلت درا بودن آهن براي درمان بيماير راشيتيسم بكار مي رود .

6)عوارض كمبود ويتامين ث با خوردن يونجه از بين ميرود.

7)يونجه تازه در بسياري از كشورها مانند چين و روسيه و آمريكا به مقدر زياد بجاي اسفناج مصرف مي شود .

8)يونجه را در داروخانه ها و فروشگاههاي گياهان دارويي و يا برخي از داروخانه ها بصورت پودر ، كپسول و قرص بفروش مي رسانند . مقدرمصرف آن سه قرص در روز است.

9)با همه مزايايي كه يونجه دارد در خوردن تازه آن نبايد زياده روي كرد زيرا بسيار نفاخ است و حتي حيواناتي كه به مقدر زياد از آن مي خورند بعلت گاز زياد ممكن است تلف شوند .

10)ضماد پخته يونجه را اگر روزي چند بار روي اعضايي كه رعشه دارند بگذاريد آنها را شفا مي دهد .

11)تخم يونجه قاعده آور است و براي اين منظور تخم يونجه را بصورت دم كرده مصرف كنيد .

12)دم كرده يونجه درمان اسهال است.

13)براي نرم كردن سينه و تسكين سرفه روزي 2-3 فنجان دم كرده تخم يونجه را مصرف كنيد .

14)براي درمان رعشه تخم يونجه را در روغن زيتون بريزيد و مدت يك هفته جلوي آفتاب بگذاريد سپس آنرا صاف كنيد و روزي چند قاشق از آنرا بخوريد و همچنين روي اعضايي كه رعشه دارند بماليد.

15)يونجه حاوي مقدرزيادي ويتامين است . كوبيده آن زخم را به سرعت اليتام داده و از خونريزي جلوگيري مي كند .

منبع:giahi.ir

خواص مواد غذايي, خواص ميوه ها, خواص سبزيجات, انواع ميوه, انواع سبزيجات, خواص حبوبات, انواع حبوبات, ميوه, سبزي, آشپزي, خواص یونجه, یونجه, خاصیت یونجه, فواید یونجه, تركيبات شيميايي, نشاسته, خواص داروئي

خواص مواد غذايي, خواص ميوه ها, خواص سبزيجات, انواع ميوه, انواع سبزيجات, خواص حبوبات, انواع حبوبات, ميوه, سبزي, آشپزي, خواص یونجه, یونجه, خاصیت یونجه, فواید یونجه, تركيبات شيميايي, نشاسته, خواص داروئي

منبع: beytoote.com

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

تعبیر خواب حکمت 20

آنلی بیتون م‏یگوید : ۱ـ اگر خواب ببینید در مزرعه ای زندگی می کنید ، علامت آن است که در تمام کارهای خود موفق می شوید . ۲ـ اگر خواب ببینید مزرعه ای می خرید ، برای دریانوردان نشانة مسافرتی دریایی است ، برای کشاورز نشانة محصولات فراوان است ، برای بازرگانان نشانة انجام…

کامل ترین مرجع تعبیر خواب

تعبیر دیدن طلا در خواب

تعبیر خواب اسفناج ، دیدن اسفناج در خواب

تعبیر خواب یونجه

پاپيون

تعبیر خواب گاراژ ، تعبیر دیدن گاراژ در خواب

تعبیر خواب احتیاج ، احساس نیاز در خواب

تعبیر خواب هیزم ، تعبیر دیدن هیزم در خواب

تعبیر خواب باکره ، دختر باکره در خواب

تعبیر خواب بند لباس ، دیدن بند لباس در خواب

تعبیر خواب نذر ، تعبیر نذر کردن در خواب

تعبیر خواب گشنیز ، تعبیر دیدن گشنیز در خواب

تعبیر خواب تلمبه ، تعبیر دیدن تلمبه در خواب

تعبیر خواب تنبلی ، تعبیر تنبلی در خواب

تعبیر خواب سوختن

تعبیر خواب مدال ، تعبیر مدال در خواب

آینده

تعبیر خواب آه و ناله ، آه و ناله کردن در خواب

تعبیر خواب کنگر، تعبیر دیدن کنگر در خواب

تعبیر مردن ، تعبیر مردن پسر یا دختر جوان

تعبیر خواب سوره نساء ، خواندن سوره نساء در خواب

باغ وحش

تعبیر خواب حکمت 20

تعبیر خواب تف کردن ، تعبیر تف کردن در خواب

تعبیر خواب ندیمه ، تعبیر ندیمه در خواب

تعبیر خواب ناشناس

تعبیر خواب سنگ

تعبیر خواب قاب ، تعبیر دیدن قاب در خواب

تعبیر خواب تشک ، تعبیر دیدن تشک در خواب

تعبیر خواب سس ، تعبیر خوردن سس در خواب

تعبیر خواب لهجه ، تعبیر لهجه داشتن در خواب

تعبیر خواب پول ، تعبیر دیدن پول در خواب

تعبیر خواب سوره حجرات ، خواندن سوره حجرات در خواب

اژدها

تعبیر خواب محبت ، تعبیر محبت در خواب

تعبیر خواب پانسیون ، دیدن پانسیون در خواب

تعبیر خواب پخت و پز ، پخت و پز در خواب

تعبیر خواب سوره زلزله ، خواندن سوره زلزله در خواب

تعبیر خواب بیضه ، دیدن بیضه در خواب

تعبیر خواب یونجه

تعبیر خواب نامزد

تعبیر خواب ترازو ، تعبیر دیدن ترازو در خواب

تعبیر خواب گنبد ، تعبیر دیدن گنبد در خواب

تعبیر خواب فرار

منوچهر مطيعي تهراني گويد: ديدن علف در خواب اگر سبز و تازه باشد خوب است و اگر خشک و زرد باشد نيکو نيست و غم و رنج و ابتلا و گرفتاري تعبير مي شود.

دایره المعارف تعبیر خواب با تعبیر بیش از۲۲۰۰ موضوع از معبران به نام شرقی و غربی ناشر : نشر سما شابک : ۵-۲۴-۶۸۵۱-۹۶۴-۹۷۸ توضیحات : دایره المعارف تعبیر 

دایره المعارف تعبیر خواب با تعبیر بیش از۲۲۰۰ موضوع از معبران به نام شرقی و غربی ناشر : نشر سما شابک : ۵-۲۴-۶۸۵۱-۹۶۴-۹۷۸ توضیحات : دایره المعارف تعبیر 

علف در خواب اگر سبز و تازه باشد خوب است و اگر خشک و زرد باشد نیکو نیست و غم و رنج و ابتلا و گرفتاری تعبیر می شود. اگر ببینید علف از زمین می چینید خیر و 

آشپزی / آرشیو برچسب: تعبیر خواب یونجه سبز تعبیر خواب با حرف ( ی ) چیدن یاس از درخت را نیز خوب ننوشته اند و غم و رنج و دوری و جدایی و فراق تعبیر دارد 
تعبیر خواب یونجه

تعبیر خواب علف چیدن و تعبیر خواب علف خشک و تعبیر خواب علف سبز و تعبیر خواب علف هرز و تعبیر خواب علفزار را در آکاایران ببینید.

مجله تفریحی ویکی دانا تفریحی سرگرمی اخبار روز ایران و جهان پزشکی سلامت سبک زندگی زناشویی مد و زیبایی مجله تفریحی سرگرمی کامپیوتر و موبایل.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني. ديدن علف در خواب اگر سبز و تازه باشد خوب است و اگر خشک و زرد باشد نيکو نيست و غم و رنج و ابتلا و 

تعبیر خواب روسری ابن سیرین و حضرت یوسف | تعبیر خواب وبلاگ رسمی یار قلی خان تعبیر خواب موش تعبير خواب ادرار کردن تعبیر خواب چیدن یونجه در خواب 

ابراهیم کرمانی می‌گوید: تعبیر سبزه‌زار، بزرگی و عظمت می‌باشد، اگر ببینی در سبزه‌زارِ خرمی هستی که گل‌هایی در آن روئیده ( در بیداری نیز فصل آن گل‌ها باشد ) و در آن 

موزیکیو

دانلود آهنگ جدید

تعبیر خواب یونجه
تعبیر خواب یونجه
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *