تعیین جنسیت صددرصد پسر

تعیین جنسیت صددرصد پسر
تعیین جنسیت صددرصد پسر

“>

window.dataLayer = window.dataLayer || [];
function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
gtag(‘js’, new Date());

gtag(‘config’, ‘UA-139120398-1’);

با توجه به تجربیات خانم دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان و زایمان تهران، تعیین جنسیت فرزند برای پدرها و مادر ها یکی از دغدغه های این روزهاست زیرا والدین امروزه به علت اینکه تعداد موالید کمتری دارند مایلند که جنسیت فرزاندانشان را خودشان قبل از مادر و پدرشدن با بینش انتخاب کنند.
این موضوع که بدانند با احتمال بیشتر چه جنسیتی را خواهند داشت بسیار دلنشین و شادی بخش است.

 

در این مقاله این مطالب را خواهید خواند:

1-تعیین جنسیت

تعیین جنسیت صددرصد پسر

2- تعیین جنسیت قبل از بارداری

3- سه روش پیشنهادی تعیین جنسیت

4-تعیین جنسیت صد درصد پسر

5- تعیین جنسیت جنین در یک ماهگی

6- تعیین جنسیت جنین در دو ماهگی

7- تعیین جنسیت جنین قبل از ۳ ماهگی

8- تعیین جنسیت با استفاده از زمان مقاربت

1- تعیین جنسیت فقط مربوط به این دوران ماشینی نیست در قدیم هم والدین توجه ویژه به این موضوع داشتند، روش ها در قدیم بیشتر سنتی بود. درحال حاضر هرچند تا ۱۶ هفتگی بارداری معمولا با درصد بالایی با کمک روش های سونوگرافی می توان از جنسیت فرزند آگاهی یافت ولی اگر والدین خودشان یک جنس دلخواه را چه پسر و چه دختر بخواهند با کمک روش های تعیین جنسیت قبل از بارداری می ‌توان تا حد زیادی به خواسته شان والدین را نزدیک کرد.
درمورد تعیین جنسیت با سونوگرافی باید گفت درصد احتمال خطای سونوگرافی اندک است و در بیشتر موارد اطلاع رسانی سونوگرافی برای تعیین جنسیت درست و صحیح است نکته حائز اهمیت اینست که خانم و اقای منتظر تولد فرزند باید تا حدود ۳ ماهگی صبر کنند و این تب و تاب دانستن جنسیت فرزند در آن ها به حدی است که طبق نظر خانم دکتر ویدا یوسفیان متخصص و جراح زنان باعث می شود تا مرتب به مطب مراجعه و خواهان این باشند که دکتر جنسیت فرزند را با سونوگرافی تعیین کند. از طرفی برخی والدین دوست دارند که جنین موجود در رحم مادر پسر یا دختر باشد بنابراین انواع و اقسام روش ها را مورد آزمون قرار می دهند.

پادکست تعیین جنسیت را حتما گوش کنید:

 

حقیقت امر این است که روش های مختلفی وجود دارد که با کمک آن می توان به جنس دلخواه دست یافت.

تاکید ما بر روش های تعیین جنسیت قبل از بارداری است و در اصل قبل از زمانی که سونوگرافی بتواند جنس فرزند شما را تعیین کند. روش های متنوعی برای تعیین جنسیت وجود دارد که برخی منشا علمی دارد مثل انجام IVF (که جنین پسر یا دختر در رحم می کاریم) و یکسری روش ها سرمنشا سنتی دارند (مثل استفاده از رژیم های غذایی ) با مطالعه این مقاله میتوانید به جنس دلخواه خود تا حد زیادی دست یافته لذا خواهشمندیم تا انتهای این مقاله با ما همراهی کنید.

اگر میخواهید صاحب دختر یا پسر (جنس دلخواه) خود شوید باید بدانید قبل از بارداری (۲-۳) ماه قبل از اقدام به بارداری تحت نظر باشید.

۱-تغذیه خاص به اقا و خانم و انجام سونوگرافی های واژینال جهت تعیین زمان مقاربت و تعیین زمان تخمک گذاری و شست و شوی واژن

۲-intrauterine insemination) iui)
که در این روش اسپرم های اقا شاملyوx است جدا سازی و شستوشو داده شده و به داخل رحم خانم تلقیح میشود.

۳-روش PaD)IVF) در این روش لقاح کاملا ازمایشگاهی است و جنین صد در صد پسر یا دختر داخل رحم مادر کاشته میشود . باید خاطر نشان کنیم که وجود یک سری شرایط پرتنش و استرس زا روی جنسیت فرزند تاثیر گذار خواهد بود . روش های لقاح ازمایشگاهی روشهایی قریب به صد در صد هستند که ما از جنسیت فرزند اگاه شده و فرزنددلخواه با جنس مورد نظر را داخل رحم مادر میکاریم.

ازدید خانم دکتر یوسفیان متخصص زنان و زایمان شهرک غرب روش های سنتی و خانگی نیز تا حدی مورد قبول است مثلا استفاده از غذایی که حاوی سدیم و پتاسیم بالا باشد میتواند احتمال پسر زایی را افزایش دهد. مثلا استفاده از گوشت قرمز و شیر و جگر میتواند احتمال فرزند ‌پسر را زیاد نماید ولی تاکید ما بر آن است که پزشک متخصص زنان با یک خونگیری از قلیا و اسیدیته خونشان اگاهی پیدا کند .

به طور مثال مصرف کلسیم و‌منیزیم میتواند احتمال دختر زایی را زیاد نماید: این غذاها شامل شیر-پنیر-بستنی و ماست و جوانه گندم میباشد از روش های مهمی که میتوان برای تعیین جنسیت قبل از بارداری نام برد روش تعیین زمان نزدیکی زوج است . در زمان تخمک گذاری پزشک روزهایی را با سونوگرافی واژینال تعیین میکند
میتوان منتظر تولد فرزند پسر بود.
و اگر چند روز قبل از تخمک گذاری اقدام به نزدیکی نمایید میتوانید انتظار تولد نوزاد دختر را داشته باشید.
شست و شوی واژن قبل از نزدیکی (حدود نیم ساعت) میتواند تا حد زیادی کمک کننده باشد به گونه ای شست و شوی واژن با سرکه و اب باعث کمک به تولد نوزاد دختر و شست و شوی واژن با جوش شیرین و اب موجب یاری در تولد نوزاد پسر میشود.

مقاله برای مطالعه بیشتر:

تعیین جنسیت بر اساس زمان مقاربت

سایر روش های تعیین جنسیت قبل از بارداری شامل نشاندار کردن گاتها توسط لیزر و یا تعیین میزان اسپرم میباشد.

4- تعیین جنسیت صد درصد پسر :

طرز فکر قدیمی این بوده که اغلب علاقه به تولد نوزاد پسر داشتند زیرا فکر میکردند پسر کمک و‌یاری رسان مادی و معنوی پدر و‌مادر است اگرچه این تفکر مقدار زیادی تغییر کرده ولی هنوز هم تا حدی در فرهنگ ما وجود دارد. اغلب مواردی من در مطب میبینیم کسانی هستند خواهان جنسیتی هستند که ندارند مثلا اگر پسر دارند مایلند دختر دار شوند و‌یا بالعکس.

برای اینکه صاحب فرزند پسر شوید میتوانید از روش

 

در ادامه به تشریح و‌توضیح هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت:

از نظر دکتر ویدا یوسفیان دکتر زنان خوب در شهرک غرب روش رژیم غذایی پسر یکی از روش های راحت و رایج تعیین جنسیت فرزند است.
خوردن بعضی غذاها کروموزوم Y مرد را جذب می کند و به تشکیل نطفه پسر کمک می کند. این غذا ها سرشار از پتاسیم و سدیم هستند شامل : روغن کنجد -خرما-فلفل-موز و گوشت قرمز تازه میباشند.

دادن شربت زعفران خصوصا به آقا به علت طبع گرمی که دارد میتواند در فرزند آوری پسر مفید باشد . روش نزدیکی بر پایه زمان تخمک گذاری فیزیکی از روش های تعیین جنسیت است . کروموزوم x وy که در مرد وجود دارند اگر محیط واژن قلیایی باشد و‌ترشحات رقیق باشد راحت به سمت x مادر حرکت میکنند (درست در زمان تخمک گذاری) ولی اگر چند روز قبل از زمان تخمک گذاری اقدام به نزدیکی نماییم به علت ماندگاری و دوام کروموزوم های x پدر احتمال رسیدن انها به x مادر بیشتر و احتمال دختر دارشدن افزایش می یابد .

روش شست‌و‌شوی واژن جهت تعیین جنسیت پسر یا دختر به این گونه است

که بایستی محلولی ترکیبی از آب و جوش شیرین(یک قاشق چایخوری جوش شیرین را داخل ۴ لیوان آب جوشیده سرد شده) قرار می دهید و واژن را با این محبوب شستشو می دهید . در اصل محیط را به گونه ای قلیایی می کنید که کروموزوم های Y به طرفX زن حرکت کند. بایستی دقت شود که ارگاسم خانم (به اوج لذت جنسی رسیدن خانم) باعث حرکت بیشتر کروموزوم های Y به سمت X خانم و تعیین جنسیت پسر می شود. در مقابل اگر با شستشوی واژن توسط سرکه ( یک قاشق غذاخوری سرکه داخل ۴ لیوان آب جوشیده سرد شده ) محیط واژن را اسیدی می کنیم احتمال جنین دختر افزایش می یابد . روش های علمی تر تعیین جنسیت همانطور که در بالا ذکر شد روش IVF است.
که کاملا لقاح آزمایشگاهی است و اسپرم و تخمگ در محیط آزمایشگاه لقاح یافته و بنا به درخواست والدین جنین پسر یا دختر داخل رحم کاشته می شود .این روش اگر جنین پسر و یا دختر در آزمایشگاه تشکیل شود کاملا تضمینی است و اگر درمورد ضمانت کار نگرانید توصیه می کنیم از این روش بهره ببرید.

مقاله برای مطالعه بیشتر:

میکرو اینجکشن یا تزریق اسپرم داخل تخمک (ICSI)

تعیین جنسیت صددرصد پسر

5- تعیین جنسیت جنین در یک ماهگی:

تاکنون به کمک متخصص زنان سعادت آباد از روش های مختلف تعیین جنسیت قبل از بارداری سخن گفتیم. حال می خواهیم از روش هایی که بعد از باردار شدن می توان استفاده نمود تا زودتر از ۱۳هفتگی که در سونوگرافی جنین جنسیتش تعیین می شود صحبت کنیم. زیرا قبل از ۱۳ هفتگی بارداری خیلی از پدرو مادرها مشتاقندتا جنسیت جنین خود را بدانند.
برای اینکه از جنسیت جنین در ۱ ماهگی خبردار شوید می توانید از یکسری از روش های خانگی بهره مند شوید. اگرچه این روشها صد درصد نمیباشد ولی بسیار کمک کننده هستند

۱-پاهای مادر: اِد‌ِم و ورم کردن پاهای مادر در جنین دختر کاملا مشهود است . مادرانی که جنینشان پسر است تا اواخر بارداری هیچ ورمی روی پاهای مادر دیده نمیشود.

۲- چشم مادر: بایستی درون چشم مادر سفیدی چشم را بررسی کرد ، به این شکل که پلک پایین مادر را پایین داده و به سفیدیه چشم دقت میکنید اگر رگ های خونی به شکل وی در چشم چپ مادر مشهود بود جنین دختر و اگر این رگ ها در چشم راست مادر دیده شد جنین پسر خواهد بود.

۳- پوست مادر : در جنین پسر زیبایی و شفافیت پوست مادر حفظ میشود ولی در جنین دختر تمام زیبایی مادر از بین رفته و پوست لکه دار و‌کدر و پر از جوش میشود.

۴- تنگی نفس در مادر: تنگی نفس مادر در جنین پسر بیشتر دیده میشود در حالیکه در جنین دختر ، مادر معمولا تنگی نفس ندارد و براحتی نفس میکشد.

۵-تغییرات اشتها و مزاج مادر: در جنین دختر ما شاهد تمایل بیشتر مادر به خوردن انواع شیرینی ها و شکلات هستیم ولی در جنین پسر مادر تمایل بیشتری به خوردن ترشیجات دارد.

6- تعیین جنسیت جنین در دو ماهگی

در ماه دوم بارداری قلب جنین هنوز تا پنج هفتگی کامل نشده و لذا نمیتوانیم
شاهد تپش قلب جنین باشیم . اگرچه در ماه دوم بارداری هم روش های صد درصدی برای تشخیص جنسیت جنین وجود ندارد ولی میتوان تا حدودی از برخی موارد زیر بهره جست:

۱-رشد سینه های مادر: رشد بافت پستانی مادر در جنین های دختر بیشتر از قبل است و سرعت زیادی دارد ولی در جنین پسر اینگونه نمیباشد.

۲- رشد موهای پای مادر : رشد موهای پای مادر در جنین پسر بسیار سریع از قبل است ولی در جنین دختر اینگونه نیست و هیچ تفاوتی با قبل از بارداری ندارد.

۳-حالت تهوع در مادر: مادران باردار حالت تهوع خصوصا در اوایل صبح را تجربه میکنند ولی اگر در اوایل بارداری مادر حالت تهوع نداشت احتمال بیشتری هست جنین پسر باشد.

۴-اشتهای مادر: در جنین پسر شاهد هستیم مادر اشتهای زیادی پیدا میکند و از خوردن لذت میبرد و به طور مرتب میخورند و از کاهش اشتها شکایت نمیکنند در حالیکه در جنین دختر میبینیم مادر باردار اشتهای مثل قبل از بارداری و یا کمتر دارد.

۵- دمای پای مادر: دمای پای مادر در اوایل بارداری می تواند تا حدودی جنسیت جنین را حدس مشخص کند، به گونه ای که مادرانی که پاهای سرد و رنگ پریده دارند به احتمال قوی نوزادشان پسر است.

۶- سردرد مادر: سردرد در مادر باردار نشانه ی نوزاد پسر است که در راه دارد. ولی مادری که جنین دختر دارد به ندرت دچار سردرد می شود.

۷- رنگ ادرار مادر: با استفاده از رنگ ادرار مادر نیز می توان تا حدودی جنسیت جنین را حدس زد . رنگ ادرار مادر در جنین پسر تغییر چندانی نمی کند ولی رنگ ادرار مادری که جنین دختر در راه دارد به رنگ زرد تیره می شود و بد اخلاق شده و پوست تیره ای نیز دارد.

7- تعیین جنسیت جنین قبل از ۳ ماهگی:

طبق تجارب دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان در غرب تهران پس از اعلام اینکه خانم باردار است و تا قبل اینکه سونوگرافی انجام شود نمیتوان به طور نسبتا قابل اعتمادی از جنسیت جنین مطلع شد. مشکل سونوگرافی اینست معمولا امکان انجامش برای تعیین جنسیت بعد از سه ماهگی است برای اینکه شما بتوانید در سه ماهه اول تا حدودی جنسیت جنینتان را تعیین کنید میتوانید روش های خانگی متعددی را امتحان کنید همانگونه که گفتم بررسی وضعیت ظاهری مادر باردار مانند وجود علائمی مثل سردرد ورم پاها و بررسی چشم ها در مادر میتواند کمک کننده باشد . هریک از این روش ها به تنهایی ارزش چندانی ندارد ولی وقتی چند علامت با هم در مادر باردار وجود داشته باشد تا حدودی می توان جنسیت جنین را حدس زد مثلا اگر مادر باردار دچار ورم پاها و حالت تهوع و رنگ ادرار تیره باشد می توان گفت نوزاد دختر به دنیا خواهد آورد.

8- تعیین جنسیت با استفاده از زمان مقاربت:

به توصیه ی دکتر زنان شهرک غرب قبل از اینکه نطفه جنین تشکیل شود و فرد باردار شود اثر زمانبندی نزدیکی بر اساس زمان تخمک گذاری جهت تعیین جنسیت نوزاد مدد جست. چنانچه نزدیکی زوجین در زمان تخمک گذاری باشد با توجه به سن کوتاه تر کروموزوم های Y که توانایی ماندگاری زمان زیادی در رحم خانم ندارد می توان احتمال داد که Y بیشتری به سمت تخمک ها برای لقاح می روند و جنین احتمالا پسر خواهد بود. اگر نزدیکی چندروز قبل یا چند روز بعد از تخمک گذاری باشد به علت اینکه کروموزوم های X بیشتری از پدر جهت لقاح به سمت تخمک مادر روانه می شوند و به احتمال زیاد جنین دختر خواهد شد.
این هوشیاری در عملکرد زوجین اگر همراه با شستشوی واژن نیم ساعت قبل از نزدیکی توام باشد اثر شگرف خواهد بود.
همانگونه که گفتیم برای پسردار شدن باید شستشوی واژن با قلیا(جوش شیرین) و برای دختر دار شدن بایستی شستشوی واژن با سرکه (اسید) به وقوع بپیوندد.
روش های فوق اگر چه بعضی هایشان صددرصد علمی نیست ولی در طب قدیمی بارها به کار رفته و مورد آزمون قرار گرفته اند. و سربلند از آزمون بیرون آمده اند.

صاحب فرزند شدن جزو بهترین لحظات زندگی انسان است و در اصل فرزند دلخواه بهترین و بزرگ ترین سرمایه ی بشر در طول قرن هاست .

راه های ارتباطی با دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان و زایمان در شهرک غرب
02122074065
09370786637

روشهای تعیین جنسیت

با توجه به تجربیات خانم دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان و زایمان تهران، تعیین جنسیت فرزند برای پدرها و مادر ها یکی از دغدغه های این روز هاست زیرا والدین امروزه به علت اینکه تعداد موالید کمتری دارند مایلند که جنسیت قبل از مادری فرزاندانشان را خودشان با بینش انتخاب کنند.

با سلام خدمت پزشکان زحمت کش با سپاس از مقاله ای که ارائه کردید انشاالله مفید باشه

جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی
جراحی های ترمیمی، زیبایی و درمانی زنان
– مشاوره قبل و بعد از بارداری و تنظیم خانواده
– پریناتولوژی NST
– جراحی شلی، افتادگی کف لگن و جوانسازی با لیزر
– کلیه جراحی های ترمیمی دستگاه تناسلی/ ادراری زنان
– درمان نازایی، IUI، IVF، تعیین جنسیت جنین

طراحی و بهینه سازی توسط تیم آوانگارد


https://dr-vidayousefian.com/wp-content/uploads/2020/05/tainjensiat.mp3Downloads-icon

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

تعیین جنسیت صددرصد پسر

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید

https://clinic.niniban.com

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید

https://clinic.niniban.com

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنیدتعیین جنسیت صددرصد پسر

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

در گذشته به علت نبود روش سونوگرافی برای تشخیص جنسیت جنین ، خانم های مسن تر از روی حالت زنان باردار جنسیت جنین آنان را حدس می زدند . گرچه این تشخیص برخی از مواقع درست از آب در نمی آمد و روش قطعی برای تشخیص جنسیت نبود اما بسیاری از مواقع نیز این تشخیص ها درست بود . اگر هنوز جنین تان آنقدر بزرگ نشده که سونوگرافی بتوانید جنسیتش را تشخیص دهد و دیگر تحمل بی خبری برایتان آسان نیست، از روش مادربزرگ ها برای تعیین جنسیت جنین کمک بگیرید.در این بخش از بارداری و نوزاد نمناک روش های قدیمی را برای تعیین جنسیت جنین برای شما آورده ایم که در نوع خود جالب است و دانستن آنها میتواند در عین جذابیت و تفاوت مفید باشد.

تعیین جنسیت جنین با توجه به خشکی دست

مادر بزرگ ها عقیده دارند خانم هایی که در بارداری خشکی دست را تجربه می کنند ، جنین پسر در شکم دارند ولی خانم هایی که در بارداری پوست دستشان نرم و لطیف است ، احتمالا جنین آنها دختر است !

تعیین جنسیت جنین با توجه به ویار

تعیین جنسیت صددرصد پسر

یکی از روش هایی که قدیمی ها برای تشخیص جنسیت جنین از آن استفاده می کردند ، تغییرات ذائقه و اشتهای خانم باردار بود . مادربزرگ ها می گویند زنانی که جنینشان دختر است ، تمایل زیادی به خوردن مرکبات دارند اما پسردارها میل زیادی به این میوه ها ندارند.

روش تعیین جنسیت جنین با توجه به علائم مادر

معمولا تا 20 هفتگی جنسیت جنین مشخص نمی شود و سونو گرافی ها قبل از این موعد از جنسیت جنین پرده برنمی دارندو اظهار نظری در مورد آن نمی کنند. شما می توانید در این مدت با استفاده از روش های زیر تشخیص دهید جنینی که در شکم دارید پسر است یا دختر اما بدانید این روش ها صد در صد قابل اطمینان نیستند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به حالت خواب

برای تشخیص جنین خود به حالت خوابتان توجه کنید . اگر حالت خوابتان یعنی جهتی که در آن به خواب می روید به سمت چپ باشد ، احتمالا فرزندتان پسر است و اگر به سمت راستتان می خوابید ، فرزند شما دختر است .

تعیین جنسیت جنین با توجه به وضعیت معده

بسیاری از خانم هایی که جنین آنها دختر است بد ویار هستند و حالت تهوع بیشتری دارند و اوضاع معده شان نابسامان تر است. اگر ویار صبحگاهی دارید و وزنتان کم شده و وضعیت معده تان نابسامان است ، احتمال دختر دار شدن تان زیاد است.

تعیین جنسیت جنین با توجه به زیبایی مادر

اگر در دوران بارداری ، صورتتان پر از جوش شده احتمالا دختر دار خواهید شد زیرا دختردار شدن هورمون های مادر را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث جوش جوشی شدن مادران باردار می شود.این موضوع را نمی توان با علم ثابت کرد اما این روش در زمانقدیم برای تعیین جنسیت متداول بوده است . مادرانی که جنین پسر در شکم دارند ، در دوران بارداری زیباتر خواهند شد.

تعیین جنسیت جنین با توجه به فعال بودن مادر

از نظر زنان قدیمی مادرانی که جنین پسر در شکم دارند ، بی دست و پا می شوند و دائما سکندری می خورند اما زنانی که قرار است دختردار شوند، از قبل از بارداری شان هم تواناتر می شوند و بسیار فعال هستند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به شکل ظاهری

برای اینکه تشخیص دهید جنین شما دختر است یا پسر به اجزای صورتتان دقت کنید . اگر صورتتان تپل تر شود و دماغتان چاق گردد ، احتمالا دختردارمی شوید پس همین الان در آیینه نگاه کنید شما هم می توانید مانند قدیمی ها با دیدن چهره خود تشخیص دهید جنسیت فرزندتان چیست .

تعیین جنسیت جنین با توجه به تمایل به شوری

 مادربزرگ ها می گویند اگر نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و دوست دارید هر خوراکی شوری را امتحان نمایید ، فرزند پسر به دنیا می آورید. اما اگر به خوردن بستنی، شکلات و دیگر خوراکی های شیرین تمایل دارید احتمالا جنینتان دختر است . ممکن است شما قبل از بارداری خوراکی شور دوست داشته باشید اما در دوران بارداری میل بیشتری به خوردن خوراکی های شیرین بیابید علت این تغییر ذائقه در جنسیت جنین شما است .

تعیین جنسیت جنین با توجه به رنگ ادرار

در مطلب دیگری در نمناک گفتیم که خانم های قدیمی با رنگ ادرار نیز می توانستند جنسیت جنین را تشخیص دهند . آنها معتقد بودند زنانی که رنگ ادرارشان زرد روشن است، قرار است پسر دار شوند اما خانم هایی که ادرارشان به رنگ زرد تیره است ، جنینشان دختر است .

تعیین جنسیت جنین با توجه به خوردن نان

قدیمی ها معتقدند خانم های بارداری که در این زمان ، ته مانده نان را نمی خورند قرار است دختر دار شوند اما خانم هایی که ته مانده نان را می خورند در آینده پسردار می شوند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به خرید لباس

اولین لباسی که برای نوزاد خریده می شود می تواند جنسیت جنین را تعیین کند.اگر لباسی که خریده اید پهن باشد، احتمالا فرزندتان پسر می شود اما اگر لباس جمع و جورتری خریده اید، فرزند تان دختر است .

تعیین جنسیت جنین با توجه به وضعیت اعصاب

اگردر دوران بارداری کم طاقت ، دل نازک شده اید و اشکتان سر مشکتان است به طوری که سر مسائل جزئی اعصابتان به هم می ریزد ، قرار است دختردار شوید . این اتفاق برای همه باردارها نمی افتد، بلکه سراغ کسانی می رود که انتظار وارد شدن یک دختر به خانواده را دارند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به شکل شکم

مادر بزرگ ها از روی شکل شکم نیز می توانستند جنین را تشخیص دهند ، آنها به شکم زنان باردار نگاه می کردند و تشخیص می دادند قرار است شاهزاده به دنیا آورند یا پرنسس . اما این تشخیص چگونه بود؟ آنها معتقد بودند خانم هایی که قرار است دختر دار شوند شکم شان بالاتر است درحالی که شکم پسردارها انگار به پایین افتاده است.

خانم هایی که قرار است دختردار شوند ، در ابتدای بارداری شکمی برآمده ندارند و تازه در ماه های آخر شکمشان پیدا می شود اما زنانی که قرار است پسردار شوند، شکمی تیز و رو به جلو دارند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به نشان دادن دست

برخی از زنان قدیمی خود را جنین شناس تجربی می دانند و ادعا می کنند تشخیص آنها درست است . این خانم های مدعی می گویند ، اگر به یک خانم باردار بگویید دستش را به شما نشان دهد و او روی دستش را به شما نشان داد ، شما قرار است دختردار شود اما اگر پشت دستش را به شما نشان داد، جنین پسر در شکم دارد!

تعیین جنسیت جنین با استفاده از کودک نو پا

مادر بزرگ ها برای تشخیص جنسیت جنین ، از یک کودک نوپا کمک می گیرند زیرا معتقدند بچه های کوچک را هم می توان جنین شناس دانست. اگر پسر کوچولویی به شکم شما توجه کرد، یعنی دختر به دنیا می آورید و اگر یک دختر کوچولو توجهش به شکم شما جلب شد یعنی قرار است پسردار شوید.

تعیین جنسیت جنین با توجه به ضربان قلب

از نظر قدیمی ها یکی از راه های تشخیص جنسیت جنین ، تعداد ضربان های قلب جنین شما است . شما قرار است دختر دار شوید ، اگر قلب جنین تان بیشتر از 150 بار در دقیقه می زند اما اگر تعداد ضربان قلب جنین کمتر از 150 بار در دقیقه باشد، یعنی قرار است صاحب فرزند پسر شوید.

تعیین جنسیت جنین با توجه به نا متقارن شدن سینه هاتعیین جنسیت صددرصد پسر

در زمان بارداری اندازه سینه مادر به علت آماده شدن او برای شیردهی افزایش می یابد اما قدیمی ها می گویند اندازه سینه مادران باردار همیشه یکسان نیست. آنها می گویند اگر سینه راست از چپ بزرگ تر باشد، یعنی قرار است دختر دار شوید اما اگر سینه چپ بزرگ تر باشد، قرار است پسردار شوید.

تعیین جنسیت جنین با توجه به رنگ سینه

رنگ نوک سینه مادر روشی دیگر برای تشخیص جنین است ، اگر محدوده دور نوک سینه مادر تیره تر شود، فرزند او پسر است اما اگر نوک سینه زیاد تیره نباشد ، جنین دختر است.

تعیین جنسیت جنین با توجه به چرخش حلقه

برای تشخیص جنسیت جنین ، می توانید از این روش قدیمی ها هم استفاده نمایید تنها کافی است ، حلقه ازدواج خود را به یک نخ وصل کنید و روی شکم تان قرار دهید. اگر حرکات آن دایره وار بود، پسردار خواهید شد اما اگر حرکات پاندول شکل بود، جنینتان احتمالا دختر است.


مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

برای تمامی پدران و مادران به دنیا آوردن یک کودک سالم اهمیت زیادی دارد اما تعیین جنسیت نوزاد قبل از انجام سونوگرافی هم برای بسیاری از آنان جالب است. 

با شروع بارداری تغییراتی در جسم و روحیه مادر باردار به وجود خواهد آمد که اگر اطلاعات لازم را درباره‌ آن‌ها داشته باشید می‌توانید جنسیت نوزاد را تشخیص دهید. شاید یک مادر دوست داشته باشد که بداند این نوزاد عزیز دردانه‌اش دختر است یا پسر.

شاید قبلا هم درباره‌ پیش‌بینی قدیمی‌ها درباره‌ دختر یا پسر بودن نوزاد به دنیا نیامده شنیده باشید و اگر هیچ‌وقت آن‌ها را باور نکرده‌اید، باید بدانید که تا حدودی این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درست باشند. 

با ادامه این مطلب در سایت ابیان همراه باشید تا با نشانه‌های تعیین جنسیت نوزاد بیشتر آشنا شوید.تعیین جنسیت صددرصد پسر

[lwptoc title=”آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:”]

جالب است که بدانید وقتی اسپرم به تخمک می‌رسد، همان موقع جنسیت نوزاد مشخص می‌شود. دلیل این موضوع را اگر بخواهیم برایتان شرح دهیم به‌این‌صورت است که هر جنینی از پدر و مادر خود بیست و سه کروموزوم به ارث می‌برد. اگر هنوز برای تشخیص حاملگی آزمایش‌های اولیه را نداده‌اید نشانه‌های بارداری در ماه‌های اول به تشخیص حاملگی کمکتان خواهد کرد.

علاوه‌بر جنسیت نوزاد عوامل دیگری مانند نوع، جنس و رنگ مو و رنگ چشم هم قابل تشخیص خواهد بود. شروع رشد اندام تناسلی جنین از هفته‌ یازدهم بارداری خواهد بود.  با وجود تمام این موارد، تا چند هفته بعد که سونوگرافی انجام می‌دهید قادر به تشخیص جنسیت نوزادتان نخواهید بود. البته از سوی دیگر با وجود تمام این دلیل‌های منطقی نمی‌توانید جلوی پیش‌بینی افراد و آشنایان خود را براساس تجربیاتشان بگیرید. 

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهتر است کمی صبور باشید و نگرانی یا استرسی نداشته باشید و از انجام کارهای ممنوع در دوران بارداری پرهیز کنید. مسلما آن‌چه اهمیت دارد این است که نوزادی سالم به دنیا بیاورید. بسیاری از حاملگی‌ها دوقلو یا بیشترند که برای تشخیص بارداری دوقلو هم نشانه‌هایی وجود دارد. با بررسی نشانه‌های بارداری دوقلو می‌توانید حدس بزنید که یک یا چند قلو باردارید.

زمانی که شما باردار می‌شوید، تغییرات مختلفی در بدن شما صورت خواهد گرفت. حتی خلق‌و‌خوی‌تان ممکن است عوض شود. 

نشانه‌هایی که در این مقاله یا در سایت‌های دیگر می‌خوانید، تنها احتمال درست بودنشان وجود دارد یا اینکه برای همه افراد صد در صد مشابه و یکسان نخواهد بود. از نشانه‌های پسر بودن نوزاد می‌توانیم به خشک شدن پوست به ویژه خشک شدن پوست دست‌ها اشاره کنیم. یکی دیگر از نشانه‌هایی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم جوش زدن در دوران بارداری است. در ادامه به تعدادی از این علائم و نشانه‌ها اشاره خواهیم کرد.

اگر پسر باشد، تعداد ضربان قلب نوزاد چند ضربه در دقیقه خواهد بود؟

اگر ضربان قلب نوزاد عزیزتان کمتر از صد و بیست تا صد و سی باشد، یکی از نشانه‌های پسر بودن نوزاد خواهد بود.

اگر پسر باشد، به غذاهای ترش ویار خواهید داشت!

اگر دیدید که به غذاهای خیلی تند، شور و نمکی خیلی بیشتر تمایل نشان می‌دهید، می‌توانید به پسر بودن نوزادتان شک کنید چون یکی از نشانه‌های پسر بودن جنین ویار غذاهای ترش و نمکی است. 

قابل ذکر است که در افراد مختلف ویارهای متفاوتی ایجاد می‌شود و این موضوع به طور قطع پسر یا دختر بودن نوزاد را تعیین نمی کند.

شاید کمی تعجب کنید، اما پاسخ این سوال بلی است. در دوران بارداری سایز سینه‌های شما بیشتر از قبل خواهد شد. دلیل این موضوع ایجاد توانایی شیر دادن و تغذیه نوزاد است. اگر فرزند شما پسر باشد سینه راست تان کمی از سینه چپ بزرگتر خواهد شد.

یکی دیگر از نشانه‌های باردار بودن یک پسر این است که در پاهایتان حس شدید سرما دارید و انگار که کاملا یخ زده‌اند.

اگر در طول بارداری مدام احساس خواب‌آلودگی و خستگی می‌کنید و اگر بیشتر تمایل به خوابیدن به سمت چپ دارید یکی دیگر از دلایلی است که نشان می‌دهد قرار است به زودی مادر یک پسر فوق العاده زیبا شوید.

یکی از نشانه‌هایی که می‌تواند در تشخیص پسر یا دختر بودن جنین به شما کمک کند، وضعیت شکمتان است. اگر جنین در قسمت پایینی و به صورت تیز قرار گرفته باشد، احتمال پسر دار شدن شما زیاد خواهد بود. خانم‌هایی که به این مسائل باور دارند به وضعیت شکم زن باردار نگاه می‌کنند تا دختر یا پسر بودن نوزاد را تشخیص دهند. اگر احساس کردید که شکم شما سنگینی‌اش به سمت پایین‌تر است احتمالا پسر خواهید داشت. زمانی که یک پسر در راه داشته باشید وزن بیشتری در شکمتان جمع خواهد شد و در صورتی که فرزندتان دختر باشد این وزن به طور یکسانی در کل بدنتان پخش خواهد شد. همچنین زمانی که فرزندتان پسر باشد، شکمی گردتر و تیزتر خواهید داشت.

در دوران بارداری حتی رنگ ادرار نیز تغییر خواهد کرد. ادرار تیره نشان دهنده احتمال بیشتر برای پسر داشتن است. هر چه رنگ ادرار روشن تر باشد یعنی احتمال دختر بودن نوزادتان بیشتر خواهد بود.

نکته جالب این است که زمانی که یک پسر را باردار هستید، خیلی کم‌تر دچار حالت تهوع و ویار خواهید شد. دلیل این موضوع این است که زمانی که شما یک دختر باردار هستید، سطح هورمون‌های شما بسیار بالا هستند و این موضوع است که سبب شده حالت تهوع بیشتری داشته باشید. با این حال تهوع صبحگاهی از خانمی به خانم دیگر می‌تواند متفاوت باشد و در مورد همه یک نظریه ثابت و یکسان وجود ندارد. درست است زنانی که در دوران بارداری بیشتر به تهوع آن هم معمولا صبح‌ها دچار می‌شوند، شانس بیشتری برای دختر دار شدن دارند اما با وجود همه این توصیف‌ها دلیل علمی زیادی برای این موضوع وجود ندارد.

بعضی از مردم باور دارند که زمانی که نوزاد پسر در راه باشد رشد موها بیشتر خواهد بود. آن‌ هم به دلیل افزایش رشد هورمون تستوسترون است. 

در حقیقت خلق‌وخو و شخصیتتان در دوران بارداری هم می‌تواند جنسیت نوزادتان را مشخص کند. اگر حس می‌کنید روحیاتتان کمی تندتر و تهاجمی‌تر شده به دلیل ترشح بیشتر هورمون تستوسترون است. این نوع خلق‌وخو نشانه‌ باردار بودن یک پسر است.

غذاهایی هستند که با مصرف آن‌ها پیش از بارداری می‌توانید شانس پسردار شدن را بیشتر کنید. در ادامه مقاله به چند مورد اشاره خواهیم کرد. برای مطالعه بیشتر در خصوص تغذیه دوران بارداری کلیک کنید.

 با مصرف یک موز در هر روز احتمال بارداری پسر را بیشتر کنید.

تنها راه علمی که جنسیت فرزند شما را مشخص می‌کند، در هفته نهم بارداری اتفاق می‌افتد. یک آزمایش دی.ان.ای یا یک آزمایش خون که هشت تا ده روز بعد مشخص خواهد کرد که فرزندتان پسر است یا دختر. این آزمایش علاوه‌بر جنسیت جنین موارد دیگری مثل اختلال‌های ژنتیکی یا سندروم داون را هم مشخص می‌کند. در سونوگرافی به دلیل اینکه اندام‌های تناسلی نوزاد مشخص است، جنسیت آن نیز تعیین می‌شود و بهترین زمان آن بین هفته‌های هجدهم تا بیستم بارداری است. اما مطمئنا آن‌چه برای والدین اهمیت دارد، سالم به دنیا آمدن نوزادشان است و دختر یا پسر هر دو موجوداتی شیرین و دوست‌داشتنی‌اند.

در کمترین زمان ممکن به پیام های شما پاسخ خواهیم داد


مدت زمان مطالعه:
4 دقیقه


مدت زمان مطالعه:
2 دقیقه


مدت زمان مطالعه:
4 دقیقه

به سوالات بهداشتی و پزشکی شما

1399 © کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به گروه دارویی ابیان است.


نام کاربری یا ایمیل


رمز عبور
نمایش


مرا بخاطر بسپار


ورود

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

تعیین جنسیت صددرصد پسر


ایمیل


نام کاربری


رمز عبور
نمایش


ثبت نام

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

بازنشانی رمز عبور

بازگشت به فرم ورود

متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ IVF دانشگاه علوم بوشهر گفت: برخی از روش‌های تعیین جنیست از طریق علم ثابت‌شده است که IVF، تنها روش تعیین جنسیت به شکل صد درصد است.

آدرس : تهران، شهرك قدس، خيابان سیمای ایران، بین فلامک و زرافشان، ستاد مركزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی. تلفن : 8145..

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با مشارکت مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – قدرت گرفته با پورتال نیافام

Copyright © 2007-2020 Ministry of Health and Medical Education – All rights reserved-sitemap

تعیین جنسیت صددرصد پسر
تعیین جنسیت صددرصد پسر
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *