تیزهوشان ششم به هفتم

تیزهوشان ششم به هفتم
تیزهوشان ششم به هفتم

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

به دلیل تغییرات اعمال شده اخیر ، متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان به جای شرکت در ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی باید در آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401​ ، ثبت نام و شرکت نمایند . لازم به ذکر است که کلیه رویداد های ثبت نام آزمون سنجش هوش ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ از طریق سایت hoosh.medu.ir صورت می گیرد .

تیزهوشان ششم به هفتم

برای مشاوره ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401

برای مشاوره ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه برای شناسایی دانش آموزان با استعداد ، هر ساله و بصورت هماهنگ کشوری توسط آموزش و پرورش برگزار می شود . طبق دو سال اخیر اطلاعیه ی آموزش و پرورش مبنی بر حذف آزمون و کاهش استرس دانش آموزان و والدین گرامی آن ها روال ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401​ تغییر کرد .

آزمون های دوره ی ابتدایی حذف شده و پذیرش در مدارس تیزهوشان پایه هفتم صرفا از طریق آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان برگزار می شود . با توجه به تغییرات اعمال شده در روند ثبت نام آزمون تیزهوشان تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام ، منابع و سوالات آزمون ، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ بپردازیم .

متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان باید در ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401​ که احتمالا از بهمن ماه شروع می شود شرکت نمایند . هم چنین سازمان پرورش استعداد های درخشان معمولا مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون تیزهوشان را در نظر می گیرد .

 

زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401 هنوز اعلام نشده است .

به محض خبرهای بیشتر در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .

 

لازم به ذکر است که ثبت نام برای کلیه متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام می پذیرد . داوطلبان می توانند برای ثبت نام پس از مراجعه به سایت مذکور در بازه زمانی مشخص اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کرده و ثبت نام را انجام دهند سپس می بایست اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان کنند . لازم به ذکر است که هر دو مرحله ثبت نام اولیه و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی می باشد .

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401 کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم و ششم ابتدایی است ، البته داوطلبانی که فقط در یک درس در مجموع دروس پنجم و ششم نمره خوب دارند نیز می‌ توانند در این سنجش شرکت کنند . از جمله شرایط عمومی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم ابتدایی و داشتن تابعیت ایرانی است . البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند با شرایط خاص در آزمون تیزهوشان ثبت نام و شرکت کنند . 

آزمون سنجش هوش و استعداد مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ بر اساس هوش و استعداد دانش آموز است و به هیچ عنوان آزمون پیشرفت تحصیلی برگزار نمی گردد . برای شرکت در این آزمون نیازی به آموزش های تخصصی و عمومی و غیر ضروری و یا تهیه کتاب‌ های خاص  نیست .

آزمون سنجش هوش و استعداد مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به احتمال زیاد در خرداد ماه 1400 برگزار خواهد شد  . متقاضیان شرکت در این آزمون احتمالا یک هفته قبل از برگزاری آرن باید از طریق سایت hoosh.medu.ir ، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 نمایند .

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز احتمالا یک ماه پس از برگزاری این آزمون از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام خواهد شد و کلیه داوطلبان برای مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی می توانند از طریق سایت مذکور اقدام نمایند . لازم به ذکر است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه ی آزمون مدارس تیزهوشان برای شرکت در آزمون الزامی است .

 

زمان دقیقبرگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 هنوز اعلام نشده است .

به محض خبرهای بیشتر در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .

 

در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

اگر در مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ خود دچار سوال یا ابهامی شدید ، می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید ، برای اینکار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید . هم چنین آخرین اخبار ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 -1401 از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد .

✔️ سایت استعداد های درخشان برای آزمون ورودی ششم به هفتم با نهم به دهم متفاوت بوده که آدرس آن در این مقاله ارائه شده است .

✔️ همان طور که در این مقاله گفته شده ، برنامه ریزی اصولی ، مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان سال قبل و بالا بردن سطح اطلاعات علمی برای موفقیت در تیزهوشان مهم است .

✔️ از جمله شرایطی که متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم باید دارا باشند ، کسب نمرات خیلی خوب در کلیه دروس نوبت دوم پایه پنجم و ششم می باشد که می توانید برای مطالعه سایر شرایط به متن این مقاله مراجعه کنید .

برای مشاوره ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401

برای مشاوره ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401

سلام ببخشید فقط می خواستم بگم که میشه در پاسخ ها لینک نرم افزار تخمین رتبه قبولی تیزهوشان رو بزارید واقعا من نیاز دارم

سلام . عبارت نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام ببخشید من از اواخر کلاس پنجم تا الان تست هوش میزنم و خیلی دوست دارم در تیزهوشان ششم به هفتم قبول شم و چند کتاب رو تست زدم و دوباره دارم یکی را تست میزنم و قبلی ها را مرور می‌ کنم من در تیزهوشان قم با این شرایط قبول میشم یا نه ؟

سلام . شانس قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم وجود داره ، برای تعیین شانس قبولی می تونین از نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان هیوا استفاده کنین .

سلام خسته نباشید . من برای ثبت نام وارد سایت میشم ولی وقتی گزینه ی استعدادهای درخشان پایه ی هفتم رو انتخاب می کنم سایت مشکل پیدا می کنه ؟ چی کار باید کنم تا ثبت نام شم؟

سلام . در حال حاضر ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شروع نشده باید منتظر بمونین تا زمان ثبت نام اعلام شه .

تیزهوشان ششم به هفتم

سلام ثبت نام تیزهوشان کی هست ؟ ظاهرا شروع نشده من رفتم نمیاره

سلام. در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان مشخص نیست ، به محض مشخص شدن زمان دقیق از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ( sampadtest@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام خسته نباشید قرار بود امروز ثبت نام هفتم شروع بشه ولی ظاهرا تو سایت دسترسی نداریم

سلام . در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اعلام نشده ، به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام . زمان ثبت نام تیزهوشان کی هست؟ شروع شده؟

سلام . در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان مشخص نیست ، به محض مشخص شدن زمان دقیق اطلاع رسانی خواهیم کرد .

با درود رمزی را که از طرف مدرسه به ما دادند را وارد می کنیم به همراه کد ملی ولی پیام میار که اشتباه است دوباره از نماینده گرفتیم باز همونو داد مشکل از کجاست؟

سلام . در حال حاضر ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شروع نشده ، شما نمی تونین وارد لینک ثبت نام بشین .

سلام . در مورد اولویت انتخاب مدرسه سوال داشتم . من شهرستان زندگی می کنم . می خوام بدونم اگر انتخاب اولم را مرکز استان بزنم قبول نشم آیا بعد در انتخاب دومم شهرستان خودم می تونم قبول بشم؟؟؟

سلام . در صورتی که در فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، مدارس دوره اول متوسط شهرهای مختلف یک استان رو انتخاب کنین ، فقط اولویت اول شما چک میشه .

سلام ایا ازمون تیزهوشان ششم به هفتم سخت است؟

سلام . آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت سنجش هوش و استعداد برگزار میشه بنابراین سخت نیست ، برای آشنایی با نحوه طراحی سوالات می تونین سوالات آزمون سال گذشته رو حل کنین .

سلام من کلاس ششم هستم من از کلاس اول تا الان همه نمره های کارنامه ام خیلی خوب بوده و الان خواستم بپرسم که سوالات آزمون تیزهوشان فقط هوشی هست یا سوالات داخل کتاب هاهم میاد

سلام . آزمون تیزهوشان ششم به هفتم طبق روال سال گذشته به صورت سنجش هوش و استعداد برگزار میشه ، یعنی سوالات استعداد تحصیلی در آزمون طراحی نمیشه .


مقالات منتخب سردبیر

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

استقبال والدین از تحصیل فرزندانشان در مدارس تیزهوشان و عدم اطلاع رسانی کافی در فضای مجازی باعث شد که این مقاله را جهت راهنمایی والدینی که قصد دارند فرزندانشان را در آزمون تیزهوشان  ششم به هفتم 1400 – 1401 ثبت نام کنند یادداشت کنیم .

تیزهوشان ششم به هفتم

برای مشاوره آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

برای مشاوره آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

آزمون تیزهوشان ششم  به هفتم یا همان آزمون تیزهوشان راهنمایی هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش و جهت شناسایی استعداد های برتر برگزار می گردد . در این آزمون کلیه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی با شرایطی که در ادامه گفته خواهد شد می توانند شرکت کنند .

شکل آزمون در چند سال گذشته بصورت تستی و چهار گزینه ای بود اما اخیرا این شیوه تغییر کرد و آزمون های دوره ابتدایی حذف شد و نحوه پذیرش دانش آموزان در دبیرستان های دوره اول متوسطه تغییر یافت . امسال نیز برای پذیرش داوطلبان پایه ششم 1400 – 1401 ، سنجش هوش و استعداد برگزار خواهد شد و داوطلبانی که حدنصاب لازم در این آزمون را کسب می کنند می توانند به مدارس تیزهوشان ( استعداد درخشان یا سمپاد ) راه پیدا کنند .

در ادامه با مواردی همچون زمان ثبت نام ، شرایط ثبت نام ، نحوه ثبت نام و منابع ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱​ آشنا خواهید شد .

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401 احتمالا در بهمن ماه 99 می باشد . نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بصورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود .

از آنجایی که ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱​ کاملا اینترنتی شده ، مدارس هیچگونه مسئولتی بابت ثبت نام برعهده ندارند و هر خانواده ای باید شخصا ثبت نام فرزند خویش را برعهده گیرد .

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی هرساله با تغییرات جزئی همراه است . مواردی همچون تابعیت ایرانی ، به عنوان پایه ثابت شرایط تمامی سال ها مشاهده شده است . از لحاظ شرایط سوابق تحصیلی ، داشتن نمره خیلی خوب در تمامی دروس و یا داشتن نمره خوب در حداکثر یک درس و نمره خیلی خوب در سایر دروس در امتحانات پایه پنجم و ششم ابتدایی از مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بوده است . توصیه می شود برای مطالعه کامل شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ، مقاله زیر را مطالعه نمایید .

سوالات آزمون هم در سال های قبل مورد تغییر قرار گرفته است . امسال تمام محتوای این سنجش ، بر اساس هوش و استعداد دانش‌آموز است و به هیچ عنوان آزمون پیشرفت تحصیلی برگزار نمی شود . لازم به ذکر است با توجه به اینکه این سنجش نیازی به آموزش های تخصصی و عمومی ندارد در نتیجه نیازی به آموزش های غیرضروری یا تهیه کتاب های خاص برای آمادگی در این سنجش نیست .

زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401 احتمالا در اردیبهشت 1400 خواهد بود . بین 4 هفته الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون ، نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اعلام می گردد . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، می توانید به مقاله زیر رجوع نمایید .

مشاوران گروه مشاوه تحصیلی هیوا اماده اند تا با خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا کلیه امور مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم فرزند شما را انجام دهند . هم چنین آخرین اخبار آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی در کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا و صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا اعلام می شود .

✔️ مهمترین شرط داشتن تابعیت ایرانی است . برای دیدن سایر شرایط به متن این مقاله مراجعه کنید .

✔️ به صورت اینترنتی و از طریق سایت استعداد های درخشان که آدرس این سایت در این مقاله ارائه شده است .

✔️ همان طور که در این مقاله گفته شد ، این آزمون به صورت سنجش هوش برگزار می شود که نمونه سوالات تیزهوشان در این مقاله ارائه شده است .

 

 

برای مشاوره آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

برای مشاوره آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

سلام خسته نباشید بعد از اسم نویسی چند روز بعد امتحان می گیرند

سلام . در حال حاضر زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان مشخص نیست ، برنامه زمانی آزمون تیزهوشان احتمالا اواسط اسفند ماه اعلام میشه .

سلام و درود بر شما زمان ثبت نام آزمون های تیزهوشان ۱۴۰۰_۱۴۰۱ کی هست؟؟

سلام . در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400-1401 مشخص نیست به محض مشخص شدن زمان دقیق از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ( sampadtest@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام من الان ششم هستم کی باید برای سنجش اسم بنویسیم؟

سلام . در حال حاضر ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شروع نشده ، به محض مشخص شدن زمان دقیق از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ( sampadtest@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام ببخشید برای ازمون ششم به هفتم امسال تغییر کرده و فقط سوالات استعداد تحلیلی میاد یا اینکه سوالات درباره کتاب هم میاد ؟؟؟

سلام . طبق روال سال گذشته آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت سنجش هوش و استعداد برگزار میشه ، یعنی در آزمون سوالات استعداد تحلیلی طراحی میشه .

سلام . من پیش استادی میرم که هرساله یک دوم کسانی که تو تیزهوشان قبول میشن داخل شیراز مال ایشون بوده این تازه یکیش هست . من کتاب های هوش زیادی دارم و روزانه 300 عدد تست هوش میزنم و 15 کتاب هوش را تا حالا سه بار تمام کردم و از تابستان تیزهوشان می خوندم . و درصد کل هوشم الان بالای 85 درصد هست یعنی من چند عدد کتابی هم دارم که خودم را بسنجم که بالای 85 درصد هستم همشون را. بهترین کتاب ها و سخت ترین کتاب ها را دارم . بنظرتون من می توانم قبول شوم با این شرایط ؟؟؟؟ بعد سواله دیگه این که چه جوری مثلا تو ناحیه دو و اینا قبول میشیم ؟ اصلا چه جوری میان و تقسیم بندی میکنن که این پسر تو چه ناحیه ای باشد؟ممنون

سلام . در فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان باید 3 مدرسه مورد نظرتون رو انتخاب کنین ، بعد با توجه به نمره آزمون اولویت های انتخابی شما بررسی میشه و در اولین اولویتی که نمره قبولی رو داشته باشین پذیرفته میشین ، برای تعیین شانس قبولی می تونین از نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان هیوا استفاده کنین .

سلام یه کتاب بگین که برای تیزهوشان 6 به 7 عالی باشه چون می خوام قبول شم

سلام . عبارت بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام چی کار کنم تیزهوشان قبول شم و آیا ششم به هفتم سخته بعد همش هوشه ؟ برنامه ریزی یا یک کتاب بگین لطفا

سلام . آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت سنجش هوش و استعداد برگزار میشه قبولی در این آزمون سخت نیست ، عبارت بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

تیزهوشان ششم به هفتم

ببخشید می خواستم بدانم که چند سوال از داخل کتاب هست؟

سلام . آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مانند آزمون سال گذشته به صورت سنجش هوش و استعداد برگزار میشه .

سلام می خواستم ببینم 100 سوال است 50″ تا هم ریاضی است اگر من کل ریاضی ها رو حل کنم و بقیه سوال ها رو حل نکنم قبول میشم و یه سوال در روز های کرونا میگن تیزهوشان رو اسان میگرن

سلام . در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 100 سوال طرح میشه ، در دفترچه اول 60 سوال و در دفترچه دوم 40 سوال ، سوالات دفترچه دوم بیشتر سرعت و دقت دانش آموزان مورد بررسی قرار می گیره ، کل سوالات ، سوالات مربوط به هوش ، استعداد و خلاقیت هستش .

سلام من تا الان کلا خیلی خوب بود ولی هنوز ششم معلوم نیست چند بشم در ششم تا الان از همه درسا سه بار امتحان گرفته و من در مجموع خیلی خوب شدم من هرروز تست تیزهوشان حل می کنم من از اول ابان تا الان تیزهوشان 1 ساعت می خونم احتمال داره که من در تیز هوشان 1400-1401 قبول شم اخه من دارم شبانه روز به صورت فشورده تیزهوشان میخونم هر روزم 20 تست میزنم

سلام . شانس قبولی در آزمون تیزهوشان وجود داره ، قبولی شما به وضعیت رقبای شما بستگی داره .


مقالات منتخب سردبیر

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

ایران مشاوره

۲ نظرها

وزارت آموزش و پرورش در راستای قوانین سنجش و پذیرش دانش آموز، هر ساله اقدام به شناسایی و جذب دانش آموزان با استعداد جهت تحصیل در پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان می نماید. لازم به ذکر است که پذیرش نهایی متقاضیان مشروط بر کسب نمره قبولی در آزمون سنجش هوش می باشد.

دانش آموزان مستعد و علاقه مند که در موعد مقرر، ثبت نام خود را انجام داده اند می بایست آمادگی های لازم را برای حضور در جلسه آزمون به دست آورند. با انتشار دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم 1400 – 1401 داوطلبان می توانند از زمان برگزاری این آزمون مطلع شوند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سامانه ثبت نام، سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد درخشان اطلاع رسانی می گردد.

تیزهوشان ششم به هفتم

آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم برای تمامی شرکت کنندگان داخل و خارج از کشور به صورت هماهنگ در سطح کشور برگزاری می گردد. لازم است شرکت کنندگان از زمان اجرای این آزمون باخبر باشند تا بتوانند در زمان مناسب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 خود اقدام کنند. آزمون سال 1400 قرار بود در روز پنج شنبه 4 اردیبهشت ماه 99 برگزار می شد اما بر اثر تغییری که شیوع ویروس کرونا در روند برگزاری آزمون ها ایجاد کرد، اجرای این آزمون به 9 مرداد ماه 99 موکول شد.

انتظار می رود که آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم سال تحصیلی 1400 – 1401 مطابق روند سال های گذشته در اردیبهشت ماه برگزار گردد اما در صورتی که بهبودی در وضعیت کشور حاصل نشود احتمال تاخیر در برگزاری آن وجود خواهد داشت.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره در جستجوی اخبار مربوط به برگزای این آزمون باشید.

شرکت کنندگان در آزمون سنجش هوش دبیرستان های دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان برای حضور در جلسه آزمون می بایست حتما کارت ورود به جلسه خود را در روز برگزاری آن به همراه داشته باشند. این کارت، معمولا چند روز پیش از تاریخ اجرای آزمون در سامانه hoosh.medu.ir منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. به محض مشخص شدن زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، مقاله حاضر به روز رسانی می گردد.

دانش آموزانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند می بایست در اسرع وقت با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مطابق راهنمای زیر برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. چنانچه هنگام دریافت کارت با مشکلی مواجه شدید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های لازم بهره مند شوید.

تذکر: دانش آموزان به منظور درج اطلاعات کاربری می بایست با نحوه دریافت رمز ورود همگام ثبت نام آزمون تیزهوشان آشنا باشند.

پس از برگزاری آزمون، اکثر دانش آموزانی که در این آزمون شرکت کرده اند به دنبال تاریخ انتشار نتایج خود هستند. به همین منظور می بایست به سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم مراجعه کرده و ضمن اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم 1400 – 1401 در موعد مقرر به مشاهده کارنامه خود بپردازند. جهت آگاهی از جزئیات بیشتر در خصوص امور مربوط به این آزمون می توانید بر روی لینک های موجود در مطلب کلیک کنید.

 

در حال حاضر زمان برگزاری این آزمون در سال تحصیلی 1400 – 1401 مشخص نیست اما شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره از جدیدترین اخبار مربوطه مطلع شوید.

این کارت به طور معمول چند روز پیش از زمان برگزاری آن منتشر می شود.

کارت ورود به جلسه داوطلبان از طریق سایت ثبت نام و سنجش مدارس تیزهوشان پایه هفتم به نشانی hoosh.medu.ir قابل دریافت می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هازمان برگزاری تیزهوشان ششم

8 ساعت پیش

14 ساعت پیش

4 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام ببخشید در چه تاریخی باید ثبت نام کنیم برای ازمون تیزهوشان؟

با سلام، در حال حاضر زمان برگزاری آزمون تیزهوشان پایه ی ششم به هفتم مشخص نشده است، شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره از زمان برگزاری آزمون مطلع شوید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تحریریه

۳۱ نظرها

دانش آموزانی که تحصیل خود را در دوره دبستان به اتمام رسانده اند و مایل به پذیرش در مدارس برتر کشور از جمله مدارس تیزهوشان هستند، در صورتی که شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم را دارا باشند، می توانند شانس خود را در این خصوص امتحان کنند. این مدارس جزء بهترین مدارس کشور به شمار می روند که در سال های اخیر با برگزاری آزمون سنجش هوش اقدام به ثبت نام دانش آموزان در دوره های متوسطه اول و دوم می نمایند.

پذیرش مدارس تیزهوشان در دوره اول متوسطه از طریق برگزاری آزمون ششم به هفتم صورت می گیرد. معمولا والدین تمایل دارند که فرزندانشان در بهترین مدارس کشور تحصیل کنند و تحت نظر معلمان برتر آموزش ببینند. از همین رو انتخاب کتاب ها و منابع مناسبی که بتواند موفقیت دانش آموزان را به ارمغان بیاورد، همواره جزو دغدغه های آن ها بوده و هست.

محتوای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سه دسته سوالات هوش و استعداد و خلاقیت را شامل می شود.

تیزهوشان ششم به هفتم

مدارس تیزهوشان همواره آماده پذیرش دانش آموزان با استعدادی است که توانایی تحصیل در این مدارس را داشته باشند. از همین رو آزمونی که جهت گزینش دانش آموزان برگزار می شود به منظور سنجش استعداد و هوش آن ها است. به عبارت دیگر در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه هفتم هیچ گونه سوالی از مباحث درسی مطرح نمی شود و دانش آموزان جهت موفقیت در آزمون نیازی به مطالعه کتاب های درسی خود نخواهند داشت.

همان گونه که می دانید سوالات هوش، بسیار گسترده هستند و بنابراین نمی توان کتابی را معرفی کرد که قبولی دانش آموز در آزمون مذکور را تضمین کند. تنها می توان با تهیه کتاب های متنوع در این زمینه و حل سوالات هر چه بیشتر، با نوع سوالات هوش آشنا شد و به یک شناخت کلی از آن ها رسید. از همین رو، در ادامه چند کتاب معروف از انتشارات های معتبر را معرفی می کنیم که هر یک به نوبه خود می توانند در تقویت هوش و استعداد دانش آموزان تاثیرگذار باشند.

انتشارات مهر و ماه

انتشارات کاهه

مولف: محمدحسن کاهه

انتشارات واله

انتشارات گامی تا فرزانگان

مولف: علی قصاب

هوش و استعداد تحلیلی ششم

انتشارات اندیشمند

مولفان: امید فتحی، محمد کاوه

انتشارات پویش

مولف: مسعود بیگدلی

آزمون جامع تیزهوشان ششم

انتشارات گامی تا فرزانگان

مولفان: پرویز ابوالحسنی، شهین ابوالحسنی

انتشارات نارنجی

مولف: دانیال سلطانی

انتشارات مهر و ماه

مولفان: نیما نام آوری، بهنام بناپور

انتشارات خیلی سبز

مولف: بهنام بناپور

انتشارات گاج

مولفان: علیرضا مزرعتی، سید علی حسینی، مهدی پورمطلب روشنده

انتشارات خیلی سبز

مولف: وحید ولی

در سال های گذشته پرسش های آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم از کتاب های درسی ریاضی، فارسی و علوم تجربی پایه ششم ابتدایی طراحی می شد اما از سال تحصیلی 97 – 98 محور طرح سوالات این آزمون به “هوش”، “استعداد” و “خلاقیت” تغییر کرد. در آزمون آن سال، 60 سوال تستی و چندگزینه ای در یک دفترچه سوال در اختیار داوطلبان قرار داده شد و شرکت کنندگان مدت زمان 50 دقیقه برای پاسخ گویی به آن ها فرصت داشتند. هم چنین 5 سوال تشریحی نیز در برگه ای جداگانه بهدانش آموزان ارائه شد که 10 دقیقه فرصت پاسخگویی به آن ها را داشتند. اما در آزمون سال 98 – 99 تعداد سوالات دوره اول متوسطه به 100 پرسش با مهلت زمانی 80 دقیقه افزایش یافت، بنابراین تعداد پرسش ها در سال های مختلف، متغیر است و نمی توان عدد مشخصی را برای آن تعیین کرد.

در مجموع می توان گفت که پرسش های این آزمون بر مبنای شکل های هندسی، استدلال های تحلیلی، تصویری و فضایی، عبارت های کلامی، روابط ریاضی و درک منطقی شکل می گیرد.

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند، با مطالعه و حل سوالات این آزمون در سال های گذشته، به با آمادگی بیشتری در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم دست می یابند. در آزمون تستی تیزهوشان پایه ششم، هر پاسخ نادرست یک سوم از نمره کل آزمون کم می کند و در صورتی که بیش از یک گزینه را برای تستی انتخاب کرده باشید، به آن سوال نمره منفی تعلق می گیرد.

یکی از مواردی که می تواند تاثیر چشمگیری در کسب نتیجه مطلوب در این آزمون داشته باشد اقدام به برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 می باشد و در این راستا استفاده از مشاوره تحصیلی می تواند مفید واقع شود. برای کسب اطلاعات در خصوص جزئیات آزمون تیزهوشان از جمله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم 1400 – 1401 می توانید از لینک های مربوطه استفاده نمایید.

 

پرسش های این آزمون شامل مباحث هوش، خلاقیت و استعداد تحصیلی می باشند.

در آزمون ورودی این پایه هیچ گونه سوالی از مباحث درسی مطرح نمی شود و دانش آموزان صرفا می بایست کتاب های کمک آموزشی محتوی موضوعات مطرح شونده را مورد مطالعه قرار دهند.

بله، هر پاسخ نادرست یک سوم از نمره کل آزمون کم می کند و در صورتی که بیش از یک گزینه را برای تستی انتخاب کرده باشید، به آن سوال نمره منفی تعلق می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

تیزهوشان ششم به هفتم

برچسب هامنابع تیزهوشان ششم

18 ساعت پیش

22 ساعت پیش

24 ساعت پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام میخواستم بدانم در آزمون تیزهوشان امتحان ازچه کتاب هایی
است فقط ریاضی وعلوم وفارسی است.

با سلام و درود، آزمون تیزهوشان پایه ی ششم به هفتم، از منابع استعداد تحلیلی است.

سلام میخواستم بدانم در آزمون تیزهوشان امتحان ازچه کتاب هایی
است فقط ریاضی وعلوم وفارسی است.

سلام امتحان تیز هوشان دقیقا چه گونه است؟؟ فقط سوالات تستی میاد یا درسی هم میاد؟! سوالات تشریحی چگونه هستند؟

با سلام و وقت بخیر، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی محتوای این آزمون از سوالات هوش و استعداد تحلیلی می باشد.

سلام ازمون ورودی به تیزهوشان کی هست؟؟

با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان منتشر نشده است جهت اطلاع از آخرین حبرها می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

سلام ببخشید اگه ی سوال رو ننویسیم چه قدر نمره منفی محسوب میشه؟

با سلام، در آزمون تیزهوشان، به ازای هر پاسخ صحیح، ۳ نمره به نمره ی کل شما اضافه، به ازای هر پاسخ غلط، ۱ نمره کسر می شود. در صورتی که به سوالی پاسخ ندهید، نمره ای برای آن سوال در نظر گرفته نمی شود.

سلام برای آزمون سال ۱۴۰۰ چه منابعی باید خوانده شود ؟ آیا دروس درسی احتیاجی به خواندن ندارند و فقط تحلیلی و هوش را بخوانیم؟

با سلام، مطابق با دستور العمل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال ۱۳۹۹، منابع آزمون سوالات استعداد تحلیلی می باشد، لازم به ذکر شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره از زمان و فرآیند ثبت نام آزمون مطلع شوید.

سلام
از درس هایی مثل ریاضی،علوم، فارسی و…
سوالاتی در تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱-۱۴۰۱ آورده میشه یا فقط از هوش؟

با سلام و وقت بخیر، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، از سوالات هوش، استعداد و خلاقیت می باشد.

سلام
از درس های ریاضی ،علوم ،اجتماعی و…
سوال خواهد آمد در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

با سلام و درود. با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم سال ۱۳۹۹، مباحث آزمون شامل؛ هوش ادبی، هوش ریاضی، هوش فضایی، سرعت و دقت می باشد.

سلام. ببخشید میشه یه کتاب خوب برای ریاضی و منطق ازمون تیزهوشان ششم به هفتم معرفی کنید

با سلام و درود. منابع پیشنهادی جهت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سایت ایران مشاوره قرار گرفته است. شما می توانید از کتاب جامع هوش و خلاقیت ریاضی انتشارات مرشد استفاده نمایید.

با سلام. برای تیزهوشان ۴۰۰-۹۹ پایه ششم به هفتم باید کتابهای درسی هم خواند یا نه ؟ هنوز معلوم نیست باید چکار کنیم.

با سلام،
مطابق با دستورالعمل اجرایی آزمون ورودی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان ۱۴۰۰-۱۳۹۹، محتوای این سنجش «هوش»، «استعداد» و «خلاقیت» است، لذا صرفا از مباحث استعداد تحلیلی سوال مطرح خواهد شد و سوالی از کتب و مباحث تحصیلی مطرح نمی شود.

سلا م ما باید کتاب های کار درسی هم بزنیم یا فقط استعداد تحلیلی؟؟؟

با سلام،
مطابق با دستورالعمل اجرایی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (پایه هفتم) سال جاری، در آزمون از مباحث استعداد تحلیلی سوال مطرح خواهد شد.

سلام بخشید ازمون تیزهوشان ۱ دونه اس با ۲ دونه در واقع باید چند تا ازمون بدیم؟؟؟

سلام، مطابق با آخرین اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹، آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم در یک مرحله و در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ برگزار خواهد شد، لازم به ذکر است سوالات آزمون صرفا از مباحث هوش، استعداد و خلاقیت طرح خواهد شد. پیشنهاد می شودجهت اطلاع از آخرین اخبار مربوطه عضو کانال تلگرام تیزهوشان شوید.

سلام ببخشید ما باید کتاب های درسی هم بخونیم یانه

سلام، مطابق با اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، سوالات آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم در سال جاری ،مربوط به هوش و استعداد و خلاقیت بوده و از منابع درسی سوالی طرح نخواهدشد.

سلام.آیاکتاب هوش کمپلکس ششم انتشارات مهروماه تمام مواردآزمونی روپوشش داده وتمام سرفصل های آزمون رودربردارد؟

با سلام.
منابع اصلی آزمون تیزهوشان در مقطع ششم به هفتم هوش ، استعداد و خلاقیت می باشد ، شما می توانید با توجه به منابع پیشنهادی مانند کتاب ۱۰۰۰تست استعداد تحلیلی انتشارات مهر و ماه ، هوش و خلاقیت و استعداد تحلیلی انتشارات کاهه و … تسلط خود را روی مباحث بالاتر ببرید.

یا سلام
میخواستم بدونم اگه بخواهید که یه کتاب سنجش هوش و استعداد رو به درو از تعصب معرفی کنید کدوم کتاب رو میتونید معرفی کنید؟؟
باسپاس

با سلام.
کتاب های معرفی شده با توجه به شرایط هر فرد می تواند متفاوت باشد ، در صورت تمایل می توانید کتاب ۱۰۰۰ تست استعداد تحلیلی از انتشارات مهر و ماه ، هوش و استعداد تحلیلی ششم انتشارات اندیشمند و … را مطالعه فرمایید.

سلام زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹-۱۴۰۰ کی هستش؟

با سلام ،
نام نویسی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، معمولا در بازه زمانی اواسط تا اواخر اردیبهشت ماه انجام می گیرد.لازم به ذکر است امکان تغییر بازه زمانی ثبت نام وجود دارد.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال تحصیلی 1401-1400 هنوز آغاز نشده است. اطلاعات تکمیلی دربارهٔ آزمون تیزهوشان به‌زودی در وب‌سایت رسمی آزمون تیزهوشان، azmoon.medu.ir، منتشر می‌‌شود. آخرین خبر سایت رسمی آزمون تیزهوشان به شرح زیر است:

سایت رسمی آزمون تیزهوشان

در ادامهٔ این متن، دربارهٔ کتاب‌های تست هوش موجود و معروف‌ترین آنها، یعنی کتاب هوش ET، نوشتهٔ علی قصاب، توضیحات مفصلی ارائه شده است.

تیزهوشان ششم به هفتم

محتوای آزمون ورودی تیزهوشان ششم، هوش، استعداد، و خلاقیت است که ابزار سنجش آن‌ها را متخصصان مربوطه طراحی می‌کنند.

اگر نظر یا سؤالی دربارهٔ این آزمون دارید، آن را در قسمت دیدگاه‌ها (پایین همین صفحه) بنویسید.

آزمون ورودی تیزهوشان ورودی پایهٔ هفتم، در سال‌های ۹۷، ۹۸، و ۹۹ به‌صورت سؤالات هوش بوده است. آزمون سال ۹۷ فاجعه‌بار بود و بررسی مسائل آن هیچ ارزشی ندارد. برای دانلود دفترچهٔ آزمون سال‌های ۹۸ و ۹۹ روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

دانلود آزمون تیزهوشان ششم 98 و 99

تقریباً همهٔ کتاب‌هایی که برای آمادگی آزمون تیزهوشان نوشته شده‌اند، ترجمهٔ یک یا چند کتاب‌ تست‌های هوش خارجی هستند. ناشران، پس از ترجمهٔ این تست‌های هوش، بدون اینکه از نویسنده یا نویسندگان اصلی نامی ببرند، آنها را چاپ و توزیع می‌کنند. سایت تکمیلی، سؤالات هوش (غیر کلامی) یکی از این کتاب‌های خارجی را ترجمه کرده و به‌صورت آزمون‌های آنلاین روی سایت قرار داده است. برخی از سؤالات این آزمون‌های هوش پیشرفته، بسیار سخت هستند. برای نمونه، چندتا از این آزمون‌ها را در زیر می‌بینید.


پاسخ‌نامهٔ تشریحی آزمون هوش پیشرفتهٔ ۱


پاسخ‌نامهٔ تشریحی آزمون هوش پیشرفتهٔ ۲


پاسخ‌نامهٔ تشریحی آزمون هوش پیشرفتهٔ ۳


پاسخ‌نامهٔ تشریحی آزمون هوش پیشرفتهٔ ۴

برای مشاهدهٔ آزمون‌های هوش پیشرفتهٔ دیگر، روی لینک زیر کلیک کنید.

۱۲ آزمون‌ هوش آنلاین (رایگان)

بهترین و جامع‌ترین کتابی که اخیراً در زمینهٔ تست هوش چاپ شده است، کتاب هوش فرازمینی ET است. فروش چندهزار جلدی این کتاب در کمتر از سه هفته، نشان می‌دهد که بسیاری از داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم منتظر چاپ چنین کتابی بوده‌اند.

اکثر نویسندگان کتاب‌های بازاریِ آزمون‌های ورودی سمپاد، سابقه‌‌ای در مدارس تیزهوشان ندارند؛ و مشخص نیست که آیا خودشان باهوش هستند یا نه! و چقدر در زمینهٔ هوش کار و تحقیقات عمیق و علمی داشته‌اند. برای اینکه با سابقه و کارهای تخصصی نویسندهٔ کتاب ET در زمینهٔ هوش آشنا شوید، «نقد و بررسی کتاب هوش ET» را بخوانید.

در سایت تکمیلی و در نوشته‌ای اختصاصی، کتاب هوش فرازمینی ET را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. البته، کاربران نیز می‌توانند نظرات و انتقادات خود را نسبت به این کتاب مطرح کنند تا کسانی که می‌خواهند این کتاب را بخرند، نظرات مختلف دربارهٔ آن را دیده باشند.
برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های کتاب هوش فرازمینی ET، سوابق تحصیلی و شغلی و افتخارات علی قصاب (نویسندهٔ هوش ET)، و مشاهدهٔ نظرات کاربران دیگر دربارهٔ آن، و همچنین اطلاع از اینکه چه فروشگاه‌هایی این کتاب را با تخفیف می‌فروشند، روی لینک زیر کلیک کنید.

بررسی کتاب هوش ET و خرید ارزان آن!

 

به‌تازگی دو عنوان کتاب هوش دیگر از علی قصاب منتشر شده است:

پای کلاسیکو

چرا صفر به توان صفر برابر 1 است؟ ویدئوهای بیشتر


این کتاب داستان جالب و کمیاب را از دست ندهید!

دربارهٔ کتابکتاب‌های بیشتر

چقدر بلدم؟!
ورود به سامانهٔ ری‌آزمون

در چهارضلعی (ABCD)، دو قطر (AC) و (BD) یکدیگر را در نقطهٔ (E) قطع کرده‌اند. می‌دانیم سه پاره‌خط (AB)، (BC)، و (BD) برابرند و اندازهٔ زاویهٔ (CBD) دو برابر اندازهٔ زاویهٔ (DBA) است.


ارسال پاسخمسائل بیشتر

تیزهوشان ششم به هفتم

سلام
من یه سوالی داشتم
ازمون سمپاد ششم به هفتم سال 1400 فقط هوشه یا از مطالب کتاب های مدرسه هم میاد؟
ممنون میشم راهنماییم کنین🙏🏻

سلام
هنوز رسماً اعلام نشده است؛ ولی با توجه به روال دو سه سال اخیر، تقریباً با اطمینان می‌توان گفت که سؤالات آزمون سمپاد ششم به هفتم سال ۱۴۰۰ نیز فقط هوش است.

سلام من کتاب هوش ای تی را دارم و برای پایه های بعد نگهش می دارم یک کتاب دیگر هم معرفی می کنم کتاب هوش کمپلکس بر اساس هوش چند گانه ی گاردنر حتما بخرید

سلام میخواستم ببینم که از کتاب ششم هم در ازمون تیزهوشان چیزی میاد یا همه اش تست هوشه

سلام
منابع آزمون سال آینده، هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است. ولی در دو سال گذشته، منبع آزمون ششم به هفتم فقط تست هوش بوده است.

سلام منم این سوالارو که گذاشته بودید حل کردم اما از دوازده تا فقط پنج تاشو جواب دادم 12 سالمه امسال رفتم کلاس ششم میش یکی بگه ک برای تیزهوشان باید چه کتاب هایی رو بگیرم پارسال ک پنجم بودم ریاضی […] رو گرفتم میخواستم ببینم ک امسال چ کتاب هایی خوب تره ک بگیرم چون شیشمم مرسی اگ بگید

سلام
این وب‌سایت فعلاً در ریاضی دورهٔ دبستان کار نمی‌کند؛ معلمتان بهتر می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند.
کتاب مناسب برای آزمون ورودی تیزهوشان سال هفتم معرفی کرده‌ایم.

سلام . من خودم خیلی برای تیزهوشان خوندم و انشالله مطمئنم قبول میشم ولی واقعا سلامتی مهم تره اگه میشه این آزمون رو لغو کنید
برید کارنامه بچه ها رو بگیرید ببینید نمرات رو بعد ۲۷۰ نفر رو انتخاب کنید خیلی بهتر از آزمون حضوری هست تو این وضعیت فوق العاده خطرناک
تازه ما امسال اصلا تابستونی در کار نبود ۱۵ شهریور هم که سال تحصیلی جدید شروع میشه
لطفا یکم به فکر باشید . از امتحانات ورودی خیلی ها کرونا گرفتن
مدارسی که حضوری برگزار میکنند.
من نمیگم آنلاین برگزار بشه فقط میگم به فکر باشید و کنسلش کنید
چون آنلاین هم خیلی مسخره میشه کنسل کنید خیلی بهتره
با اینکه خیلیییییییی درس خوندیم ولی سلامتیمون و هم وطنانمان مهم تره 😭😭😭

عزیز چرا اینارو اینجا میگی ؟ اینجا ی سایت برای مساعل ریاضیه 😐 ن سایت استعداد درخشان :/
:/ ببین دیگ دیره اگه عقب بیوفته خودکشی میکنم ! بسه دیگ اه :/ 5 ماهه رو هواییم ملوم نیس چی ب چیه :/ ازمونو میدیم دیگ…………نمونه دولتیو دادیم اینم روش:/

اتفاقا اینجا سایت استعداد های درخشانه نه مساعل ریاضی

اولا اینجا سایت کمک درسی برای دبیرستانه دوما مگه ما ادم نیسیم کع ازمون بدیم با کلیع استرس بعد شماها بدون ازمون بیاید تیزهوشان |: سوما اگع خیلی درس خوندین برین ازمون بدین دیگع

سلام ببخشید امسال در تیرهوشن هوش منطقی ریاضی میاد اگه بگید ممنون میشم

سلام
ما به سؤالات دسترسی نداریم؛ ولی به احتمال زیاد، سبک سؤالات شبیه پارسال است.

این وب‌سایت شامل درسنامه‌های پیشرفتهٔ ریاضی، آموزش حل مسئله، پرسش و پاسخ، آزمون‌های ریاضی آنلاین، تست هوش، ویدئوهای ریاضی، و مقاله‌های علمی ریاضی است.

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید محصولات،
پرسش‌های متداول را بخوانید، یا از طریق ایمیل، اینستاگرام، یا تلگرام با ما تماس بگیرید.
ادامهٔ مطلب…

Copyright ©2021 تمامی حقوق این سایت متعلق به Takmili.com است.


دانلود آزمون تیزهوشان ششم 98 و 99Downloads-icon


سؤالات آزمون‌های هماهنگ کشوری سمپاد، پایهٔ هفتمDownloads-icon


سؤالات آزمون‌های هماهنگ کشوری سمپاد، پایهٔ هشتمDownloads-icon


سؤالات آزمون‌های هماهنگ کشوری سمپاد، پایهٔ نهمDownloads-icon

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

با توجه به اهمیت آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم و تغییراتی که در این آزمون در سال‌های اخیر شکل گرفته تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در خصوص منابع آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم 99 و سوالات تیزهوشان ششم به هفتم 99 مواردی را عنوان کنیم تا شما با موضوعات مختلف اعم از کتاب‌های کمک آموزشی تیزهوشان، سوالات امتحانی  آزمون تیزهوشان تیزهوشان ششم، منابع مطالعاتی تیزهوشان ششم، دروس امتحانی تیزهوشان و سایر مواردی که مربوط به ورود به مدارس تیزهوشان پایه هفتم است آشنا شوید.

اغلب دانش‌آموزان پایه ششم و والدین آنها علاقه‌مند به ثبت‌نام در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم هسنند، دلیل این امر شاید معلمین با تجربه، روش‌های آموزشی، کادر مجرب و بسیاری از عوامل تأثیرگذار در روند آموزشی آنان است .

مدارس تیزهوشان جزء برترین مدارس در سطح کشور هستند که از شرایط آموزشی خوبی برخوردارند و شاید بتوان به صراحت گفت که تأمین کننده‌ی نیازهای آموزشی دانش‌آموزان و والدین آنها می‌باشد.

مدارس تیزهوشان برای ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه ششم از آزمون‌های سنجش هوش و استعداد استفاده می‌کند، که این آزمون‌ها به صورت هماهنگ برگزار می‌گردند، این آزمون‌ هرساله و برای شناخت استعداد و توانایی‌های دانش‌آموزان و جذب دانش‌آموزان استعدادهای درخشان با نبوغ و استعداد بالا و پرورش استعدادهای آنان برگزار می‌شود و در صورتی که دانش‌آموزان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نمره قبولی کسب کنند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند .

تیزهوشان ششم به هفتم

برای موفقیت در آزمون ورودی تیزهوشان نیازی به حفظ کردن مطالب درسی نیست، این آزمون از بخش‌های استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی تشکیل شده است که در بخش سوالات استعداد تحلیلی تیزهوشان صرفاً تفکر تحلیلی و قوه‌ی درک و تحلیل دانش‌آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد البته در سال 1397 در بخش استعداد تحلیلی تیزهوشان تنها از آزمون استاندارد هوش تصویری (ریون) استفاده شده بود.

البته با توجه به تصمیمات ناگهانی آموزش و پرورش  لازم است که دانش‌آموزان برخی دروس اصلی خود مانند ریاضی ششم و علوم ششم را به طور دقیق مطالعه نمایند.

تمامی سؤالات این دو بخش، چند گزینه‌ای بوده و به ازای هر پاسخ صحیح 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط 1 امتیاز منفی و برای پرسش‌های بدون پاسخ امتیازی در نظر گرفته نمی‌شود.

لازم به ذکر است اگر داوطلب بیش از یک گزینه برای یک سؤال را علامت زده باشد، 1 امتیاز منفی برای او درنظر گرفته خواهد شد.

در سال‌های متفاوت سوالات آزمون ورودی تیزهوشان سال هفتم متفاوت بوده و طراحان سوال سلیقه‌های متفاوت از هم راجع به امتحان تیزهوشان داشته‌اند اما عمده تمرکز اکثر طراحان سوالات آزمون تیزهوشان بر روی سنجش هوش و خلاقیت بوده اما در سال گذشته علی رغم همه پیش بینی ها قسمت‌هایی از دروس ادبیات ششم، ریاضی ششم و علوم ششم هم در سوالات آزمون دیده شد. پس توصیه ما به تمام کسانی که می‌خواهند در آزمون مدارس تیزهوشان شرکت نمایند این است که در کنار تمرین بر روی مباحث تحلیلی بر روی مطالب درسی سال پنجم و ششم هم مطالعه داشته باشند.

برای آمادگی هرچه بیش‌تر دانش آموزان پایه ششم برای ورود به مدارس تیزهوشان این دانش آموزان می‌توانند از کتاب‌های سنجش هوش و خلاقیت و استعداد تحلیلی استفاده کنند. این کتاب‌ها با تمرکز بر روی EQ یا همان هوش منطقی دانش آموز قوه تحلیل دانش آموز را تقویت کرده و او را در راه وارد شدن و قبولی در مدرسه تیزهوشان آماده می‌کنند.

دانش‌آموزان عزیز حتما به شرط دوم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم توجه نمایید، چون به هیچ عنوان قابل تغییر نمی‌باشد.

برای ثبت نام بدون استرس و راحت در آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم بهتر است، مراحلی که در ادامه گفته شده است را به ترتیب انجام دهید .

قبل از شروع مراحل ثبت نام از مدیر مدرسه فرزند خود درخواست رمز همگام کنید. توجه فرمایید بدون داشتن رمز همگام اجازه ورود به سامانه ثبت نام را ندارید. همچنین تنها شخصی که به رمز همگام فرزند شما دسترسی دارند مدیر مدرسه، مسئول سامانه همگام آموزش و پرورش شهرتان می‌باشد.

این فرد نیز به راحتی رمز را در اختیار شما نخواهد گذاشت و شما را به مدیر مدرسه ارجاع خواهد داد. متأسفانه چندین سال دیده شده برخی از مدارس، مخصوصا مدارس ابتدایی که خودشان دارای متوسطه اول می‌باشند از دادن رمز همگام به دانش‌آموزان سرباز زده و هر دفعه بنا به دلیلی رمز را در اختیار قرار نمی‌دهند.

در این صورت برای گرفتن رمز به مسئول سامانه همگام آموزش و پرورش شهرتان مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که پس از طی مراحل فوق می‌بایست رسید الکترونیکی و کد پیگیری در اختیارتان قرار داده شود و در بخش آخر، عنوان پرداخت شده توسط فرد مشاهده گردد، در غیر این صورت مراحل ثبت‌نام شما به صورت کامل طی نشده است.

مهم ترین موضوع پس از آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم تراز آزمون است. در کارنامه نتایج تیزهوشان قسمتی وجود دارد که به آن تراز گفته می‌شود. تراز آزمون از نمره سوالات صحیح و غلط آزمون شکل گرفته و تعیین کننده در قبولی و یا عدم قبولی دانش آموز است. زیرا رتبه دانش آموزان در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بر اساس تراز افراد است.

نکته مهم این است تراز قبولی شهر به شهر ، مدرسه به مدرسه ، سال به سال متفاوت است. بنابراین به هیچ وجه نمیتوان عددی را به عنوان تراز قبولی عنوان کرد. به طور مثال نمیتوان گفت تراز 30000 نمره مناسب جهت قبولی است.

اگر کارنامه‌های قبولی سال 98 و 97 را با هم مقایسه کنیم متوجه میشویم با تراز خیلی کمتر دانش‌آموزان در سال 98 موفق به قبولی شده‌اند که نشانگر سختی سوالات بوده است. از سمتی معمولا تراز قبولی شهر تهران نسبت به شهر سمنان هرساله بالاتر است. یا در تهران تراز قبولی علامه حلی 1 نسبت به سایر مدارس بالاتر است.

به همین دلیل هدف گذاری برای هر دانش‌آموزان متفاوت است و باید به صورت کاملا اختصاصی این اتفاق بیوفتد.

اما یکی از مهم ترین مراحل آمادگی برای قبولی در آزمون، حل سوالات آزمون تیزهوشان سالیان گذشته است. و در مرحله بعد حل نمونه سوالات تالیفی موسسات آموزشی مختلف کمک زیادی به بالا رفتن سطح آمادگی شما می‌کند.

به همین منظور مرکز مشاوره باخه تصمیم گرفته مهم ترین نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برای دانلود سوالات تیزهوشان ششم به هفتم سالیان گذشته کلیک کنید.

 

 

پست قبلی

انواع دبستان ، معرفی روش های آموزشی و تربیتی ، انتخاب مدرسه خوب

پست بعدی

ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد 1400

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم 95 تا 99 به همراه نمونه سوالات موسسات آموزشی

این سایت تاریخ برگزاری تیزهوشان۱۴۰۰_ ۹۹ رو میگه ؟

سلام بله

عالی

بد نبود

بد نبود

من میخوام آزمون بدم ولی یکیشم نتونستم حل کنن😔

تیزهوشان ششم به هفتم

سوالات خیلی اسون بو.چ

سوالات خوبی بود ولی همین سوالات که از 22 شروع میشه در کتاب هوش مانتیپل وجود دارد

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم هر ساله متقاضیان زیادی دارد. اکثر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها مایل هستند پس از شش سال تحصیل در ابتدایی، در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کرده و وارد مدارس تیزهوشان شوند. مدارس تیزهوشان تحت نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) فعالیت می‌کنند. با توجه به سابقه درخشان و فارغ التحصیلان این مدارس ، جزو پر متقاضی‌ترین مدارس کشور می‌باشند. در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  و آزمون سمپاد کلاس ششم به هفتم را در اختیار متقاضیان قرار دهیم. پس با مرکز مشاوره باخه در این مقاله همراه باشید.

نکته مهم این است که ظرفیت پذیرش در آزمون تکمیل ظرفیت هفتم به هشتم برای ورود به کلاس هشتم، و آزمون تیزهوشان کلاس نهم به دهم برای ورود به کلاس دهم، بسیار محدود است. پس راحت‌ترین راه ورود به مدارس تیزهوشان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می‌باشد. بهترین منابع تیزهوشان ششم به هفتم نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم سالهای گذشته است که پیشنهاد می‌شود حتماً آنها را مطالعه نمایید.
فعالیت این مدارس از کلاس هفتم شروع شده و تا کلاس دوازدهم ادامه خواهد داشت. دانش‌آموزان متقاضی می‌توانند از سه طریق زیر وارد این مدارس شوند.

زمان ثبت نام آزمون سمپاد ششم به هفتم در سال 1399 از اواسط بهمن تا اوایل اسفند ادامه یافت ، پیش بینی می‌شود زمان ثبت نام این آزمون در سال 1400 هم در این بازه‌ی زمانی باشد که با توجه به شیوع بیماری کرونا احتمال تغییر در زمان برگزاری آزمون وجود دارد، اما زمان ثبت نام آن به احتمال زیاد تغییر آنچنانی نخواهد داشت.

تیزهوشان ششم به هفتم

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان می‌باشد. زمان دریافت کارت این آزمون اغلب یک هفته پیش از برگزاری آزمون انجام می‌شود پس از ورود به سایت می‌توانید با وارد کردن کدملی و رمز همگام اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنید. و زمان برگزاری این آزمون هم اغلب در اردیبهشت ماه است که هنوز زمان دقیق این آزمون در سال 1400 مشخص نشده است.

اگر در هنگام ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان با پیغام مشخصات وارد شده اشتباه است روبرو شدید، رمز همگام شما توسط مدیر مدرسه تغییر یافته. برای دریافت رمز همگام می‌توانید مجددا به مدیر مدرسه مراجعه کرده و رمز خود را دریافت کنید.

پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدا مشخصات خود را چک کرده در صورت صحیح بودن، تایید نمایید. سپس با کلیک بر روی دکمه چاپ کارت، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

 

پس از دریافت کارت از صحت اسم، شماره ملی، عکس و شهر خود اطمینان حاصل کنید.

کارت ورود به جلسه را پرینت کرده و با خود در هنگام آزمون داشته باشید. درصورتی که کارت ورود به جلسه، فاقد عکس بوده یا به اشتباه، عکس دیگری آپلود شده است، ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا اواسط مرداد ماه صورت می‌پذیرد. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ، مرکز مشاوره باخه از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی خود اطلاع‌رسانی خواهد کرد. اما والدین گرامی این نکته مهم را فراموش نکنید، رقابت برای قبولی در مدارس تیزهوشان بسیار سخت است. بنابراین حتما به مدارس دیگر نیز فکر کنید تا در صورت عدم قبولی فرزندتان ثبت‌نام مدارس دیگر را از دست ندهید. توجه کنید هنگام اعلام نتایج آزمون تیزهوشان معمولا تمام مدارس خوب و باکیفیت پر شده‌اند.

:برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم بدون استرس و برای راحتی در آزمون بهتر است

قبل از شروع مراحل ثبت نام از مدیر مدرسه فرزند خود درخواست رمز همگام کنید. توجه فرمایید بدون داشتن رمز همگام اجازه ورود به سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان را ندارید. همچنین تنها شخصی که به رمز همگام دانش آموزی شما دسترسی دارد مدیر مدرسه، مسئول سامانه همگام آموزش و پرورش شهرتان می‌باشد. این فرد نیز به راحتی رمز را در اختیار شما نخواهد گذاشت و شما را به مدیر مدرسه ارجاع خواهد داد. متأسفانه چندین سال دیده شده برخی از مدارس، مخصوصا مدارس ابتدایی که خودشان دارای متوسطه اول می‌باشند از دادن رمز همگام به دانش‌آموزان سرباز زده و هر دفعه بنا به دلیلی رمز را در اختیار قرار نمی‌دهند. در این صورت برای گرفتن رمز به مسئول سامانه همگام آموزش و پرورش شهرتان مراجعه کنید. متآسفانه در بعضی موارد دانش آموزان با فراموشی رمز همگام مواجه می‌شوند.

پس از دریافت رمز همگام و در زمان مناسب ثبت نام به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کرده و دیگر مراحلی که در ادامه مشاهده می‌نمایید را طی کنید.

پیش از طی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مهم‌ترین دغدغه دانش‌آموزان و خانواده ها اطلاع از میزان قبولی و نحوه قبولی دانش آموزان است. مسلما این آزمون به خاطر حساسیت و تفاوتی که دارد جدی‌ترین آزمون تحصیلی تا به اینجا برای دانش‌آموزان می‌باشد و برای قبولی نیازمند دو چیز هستیم:

بهتره اول یه توضیحی درباره هوش هیجانی یا همان EQ بدیم. از نگاه دانیل گلمن: هوش هیجانی شامل توانایی‌هایی مثل انگیزه دادن به خود، پشتکار در شرایط دشواری و سرخوردگی، کنترل رفتارهای تکانشی، به تأخیر انداختن خواسته‌ها، تنظیم هیجانات، جلوگیری از غلبه‌ی استرس بر قدرت فکر کردن است. البته پارامترهای دیگری نیز دارد که موضوع بحث ما نیست.

فرض کنیم فرزند ما به 80 درصد مباحث آزمون تسلط دارد و جواب‌ها را می‌داند، که برای قبولی در  آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کافیست. اما به دلیل یکی از موضوعات زیر نمی‌تواند تمام توان خود را استفاده نماید.

سوالات بالا بسیار راحت اما زمانبر است. تشخیص این سوالات و پاسخگویی به آن‌ها نیاز به تمرین، مدیریت زمان و غلبه قدرت فکر کردن بر استرس دارد. تمام موارد نامبرده جروی از هوش هیجانی است.

2.به علت عدم از دست دادن تمرکز و دقت لازم جواب سوالات راحت اشتباه جواب دهد. اگر بازهم بخواهیم مثالی موردی بزنیم، به سوالات آخر آزمون سال 98 دقت کنید:

گزینه صحیح در تست 99 فقط در یک نقطه متفاوت است. و گزینه صحیح در سوال 100 فقط در یک سین و صاد تفاوت دارد. اگر دقت کنید به صورت هوشمندانه سوالات آخر آزمون به این ترتیب است زمانی که فرزند شما بخاطر اتمام وقت بیشتر استرس دارد .

البته ده‌ها مثال دیگر می‌توان زد که اهمیت هوش هیجانی را نسبت به سایر موارد درک کنید.

کلیه‌ی دانش آموزان مقطع پنجم ابتدایی که توانسته اند در معیار توصیفی نمره‌ی خیلی خوب را دریافت کنند و در مقطع ششم ابتدایی هم در دروس نوبت اول نمره خیلی خوب را کسب نمایند، می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند، اما اینکه در این آزمون قبول شوند یا نه، بستگی زیادی به عوامل متنوعی دارد که برخی از آنها تا اینجا به آنها اشاره شده است و برخی دیگر از این عوامل در ادامه از آنها برده خواهد شد.

همانطور که گفته شد بایستی در مقطع پنجم و نیمسال اول ششم بایستی دانش آموزان نمره خیلی خوب را کسب نمایند، دانش آموزانی که در این پایه‌ها در نظام ارزشیابی توصیفی نمره‌ای کمتر خیلی خوب دریافت نمایند، اجازه ثبت نام در این آزمون را نخواهند داشت.

در ذیل برخی شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ذکر شده است: به موارد زیر دقت نمایید، زیرا که این شرایط چند سالی است که تغییری نیافته است:

مهم‌ترین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به شرح زیر است.

دانش‌آموزان عزیز حتما به شرط دوم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم توجه نمایید، چون به هیچ عنوان قابل تغییر نمیباشد.

بجز یک سهمیه سهمیه دیگری جز سهمیه های آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نمی‌باشد. لذا سهمیه‌های متداولی از جمله سهمیه ایثارگران، خانواده شهدا، فرهنگیان و غیره در این آزمون قابل اعمال نیست. تنها سهمیه موجود در آزمون تیزهوشان در صورت شرکت همزمان دانش‌آموزان همزاد دوقلو يا بالاتر، همجنس يا غیرهمجنس در آزمون و پذيرش يکی از آنان است . که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید برای استفاده از این سهمیه دوقلوها اقدام کرد. ديگری فقط به شرط کسب حداقل هفتاد درصد نمره پذيرش آخرين فرد پذيرفته شده، در مدرسه مورد تقاضا می‌تواند بر اساس اولويت‌های انتخابی خود، مازاد بر ظرفیت پیشبینی شده، ثبت‌نام نمايد.

پس از شروع زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شما داوطلبان می‌توانید با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  hoosh.medu.ir مراحل ثبت نام را طبق دستور العمل زیر طی کنند.

در صفحه بعد بر روی ثبت نام جدید که با فلش نشان دادیم کلیک کنید و وارد فرم ثبت نام شوید.

توجه: اگر با صفحه بالا مواجه نشدید، طبق تصویر زیر ابتدا وارد ماژول ها شوید و سپس استعدادهای درخشان را انتخاب کنید.

در شهرهایی که بیش از یک مدرسه تیزهوشان دارند، انتخاب اولویت‌های مدرسه بسیار مهم می‌شود و باید درک و شناخت کافی از مدارس شهر خود داشته باشید.

تیزهوشان ششم به هفتم

پس از تکمیل مراحل بالا جهت اتمام ثبت نام باید پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم انجام شود.

 

توجه: دانش‌آموزان دقت نمایند پس از طی این مراحل می‌بایست رسید الکترونیکی و کد پیگیری در اختیارتان قرار داده شود و اینکه می‌بایست در بخش آخر مانند تصویر زیر عنوان پرداخت شده در سایت مشاهده گردد. دقت فرمایید اگر به مانند سال قبل پرداخت دچار مشکل بود، نگران نبوده و از صفحه ورود بخش اطلاعیه‌ها، منتظر اعلام زمان پرداخت باشید.

نمونه نسخه صحیح رسید ثبت نام  آزمون تیزهوشان به شکل زیر می‌باشد.

درصورت نیاز به ویرایش ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم این کار شدنی است. مطمئنا با توجه به نکات بالا بدون دغدغه میتوانید مراحل ثبت نام را خانواده در منزل انجام دهد. حتما مراحل ثبت نام را از طریق رایانه یا لبتاپ انجام دهید و از تلفن همراه استفاده نکنید.

برای ثبت نام در این آزمون داوطلبان بایستی مبلغی را با هدف تأمین نیازهای مربوط به برگزاری آزمون و پشتیانی و … به صورت اینترنتی در سایت مربوط به آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پرداخت نمایند ، در سال 1399 مبلغ پرداختی 250.000 ریال یعنی 25 هزار تومان بود، با توجه به اینکه این قیمت هر سال نسبت به سال قبلی اندکی افزایش خواهد داشت، پیشبینی می‌شود امسال هم ثبت نام در این آزمون مقداری افزایش قیمت داشته باشد، البته هزینه ثبت نام در آزمون 1400 هنوز مشخص نشده است، که به محض مشخص شدن هزینه این آزمون مرکز مشاوره باخه مبلغ دقیق را منتشر خواهد کرد.

پس از درج اطلاعات شخصی و تحصیلی در سامانه پیش از تأیید حتماً اطلاعات خود را بررسی نمایید تا اطلاعات را به درستی وارد نمایید، پس از درج و تکمیل اطلاعات در سامانه کد پیگیری در اختیار شما قرار داده خواهد شد، در نگهداری این کد نهایت دقت را به خرج دهید زیرا برای طی دیگر مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون و اعلام نتایج و مشاهده انها، به این کد احتیاج خواهید داشت. در صورتی که ثبت نام شما در کافینت و یا توسط افراد غریبه انجام می‌شود، دقت و توجه نسبت به موارد گفته شده دو چندان خواهد شد و نیاز به تمرکز و دقت بسیار است.

داوطلبان در دو زمان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان یا در زمان مقرر برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ویرایش اطلاعاتی از قبیل استان،شهر مقصد و اولویت‌های انتخابی امکان پذیر خواهد بود و دقت داشته باشید امکان ایجاد تغییر در نام ، نام خانوادگی ، کدملی ، نوع دبستان و نوع استان کنونی وجود ندارد.

در صورتی که پس از دریافت نتایج نهایی، به نتیجه پیش رو با دلایل منطقی اعتراضی داشتید، می‌توانید نسبت به نتایج اعتراض نمایید.

والدین گرامی، در صورت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم می‌توانند در زمان مقرر با ورود به پورتال خود به نتایج آزمون اعتراض بزنند. زمان حدودی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا یک هفته بعد از اعلام نتایج می‌باشد.

شما می‌توانید در یکی از موارد زیر اعتراض خود را انجام دهید:

همراهان محترم اعتراض به نتایج آزمون بدون هیچ عدله محکمی بی‌فایده بود و بررسی نخواهد شد.

 

 

به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستانهای استعدادهای درخشان .

 

سوالات آزمون تیزهوشان ششم شامل دو بخش استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است .

 

بازه‌ی زمانی ثبت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اواخر بهمن تا اوایل اسفند هرسال است .

 

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [
{
“@type”: “Question”,
“name”: “نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چگونه است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستانهای استعدادهای درخشان .n”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شامل چه مواردی است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “سوالات آزمون تیزهوشان ششم شامل دو بخش استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است .n”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چه زمانی است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بازه‌ی زمانی ثبت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اواخر بهمن تا اوایل اسفند هرسال است .n”
}
}
]
}

پست قبلی

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور واحد فسا

پست بعدی

ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی بدون کنکور پیام نور 99

پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سهمیه های آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

[…] توانایی های دانش آموزان برای ورود به مقاطع بالاتر آزمون های ورودی کلاس ششم به هفتم در سراسر کشور برگزار می شود. قطعا بیشتر خانواده‌ها […]

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

دیدن زندگی از زاویه دیدکودکان بسیار دلچسب‌تر خواهد بود/ بهترین تفریح من سپری کردن زمان با دانش‌آموزامه

مدارس انواع مختلفی دارند که انتخاب بین آنها تنها به روحیه و توانایی خود دانش آموز بستگی دارد . مانند مدارس دولتی ، نمونه دولتی ، شاهد ، غیرانتفاعی، تیزهوشان … . هر کدام از آنها برای پذیرش دانش آموزان شرایط متفاوتی دارند . در ادامه به بررسی مدارس تیزهوشان و آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می‌پردازیم.

این مدارس از کلاس هفتم تا کلاس دوازدهم با برگزاری آزمون در پایه های مختلف اقدام به جذب دانش آموزان می‌کند . از جمله آزمون های :

لازم به ذکر است که آزمون تیزهوشان ششم به هفتم راحت ترین راه برای ورود به مدارس تیزهوشان است .

به منظور ثبت نام در آزمون تیزهوشان لازم است از مدیر مدرسه در خواست رمز همگام کنید. توجه فرمایید بدون داشتن رمز همگام اجازه ورود به سامانه ثبت نام را ندارید. همچنین تنها شخصی که به رمز همگام فرزند شما دسترسی دارند مدیر مدرسه، مسئول سامانه همگام آموزش و پرورش شهرتان می‌باشد.

تیزهوشان ششم به هفتم

پس از مراحل ثبت نام مهم‌ترین دغدغه دانش‌آموزان و خانواده ها قبولی در آزمون است. مسلما این آزمون به خاطر حساسیت و تفاوتی که دارد جدی‌ترین آزمون تحصیلی تا به اینجا برای دانش‌آموزان می‌باشد و برای قبولی نیازمند دو چیز هستیم:

احتمالا بیشتر خانواده‌ها بر روی مورد اول هم نظر هستند. ولی با دلایل کافی در ادامه بهتون اثبات میکنیم مورد دوم در این سن و آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بسیار مهم تر است.

در سال ۹۶ آزمون ورودی تیزهوشان متشکل از سوالات درسی ( استعداد تحصیلی ) و سوالات هوش ( استعداد تحلیلی ) بود. ولی در سال ۹۷ با توجه به تصمیم ناگهانی آموزش و پرورش فقط سوالات استاندار هوش تصویری ( آزمون ریون ) بود. اما سال گذشته یعنی سال ۹۸ با توجه به اینکه اعلام شده بود، ازمون فقط سوالات هوش است اما سوالات درس علوم و ریاضی هم کم و بیش در بخش اول آزمون استفاده شده بود. بنابراین برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۳۹۹ احتمال هرگونه تغییری وجود دارد.

برنامه‌ریزی درسی روزانه یا هفتگی بستگی به پارامترهای زیادی دارد. مسلما برای هر شخص نسبت به شخص دیگر متفاوت است. اما توجه به موارد زیر می‌تواند شما را در این امر کمک کند.

یادمان باشد نتیجه تمام زحمات خود را در این چند دقیقه آزمون میتوانیم بگیریم . پس نکات بالا را حجدی بگیرید .

به منظور اطلاع از چگونگی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید سایت و شبکه های اجتماعی مرکز مشاوره باخه را دنبال کنید .

منبع: مرکز مشاوره باخه

دیدن زندگی از زاویه دیدکودکان بسیار دلچسب‌تر خواهد بود/ بهترین تفریح من سپری کردن زمان با دانش‌آموزامه

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400-1401 آغاز شد. کلیه افراد متقاضی می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط ثبت نام سمپاد هفتم اقدامات لازم را برای ثبت نام در این دوره انجام دهند. البته در این میان آشنایی با نحوه، زمان در نظر گرفته شده و همین طور مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز برای هر یک از افراد داوطلب الزامی به نظر می رسد و باید اطلاعات کافی را در رابطه با این موارد مهم به دست آورند.

 

با توجه به اهمیت کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و همین طور شرایط لازم برای ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم و همین طور مدارک تحصیلی و شناسنامه ای مورد نیاز برای ثبت نان سمپاد هفتم کمک خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه می تواند بسیار مهم و مؤثر باشد. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با موارد مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می توانید با تیم مشاوره ای کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

 

 

تیزهوشان ششم به هفتم

جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در پایه ششم به هفتم مدرسه های تیزهوشان در شهرهای مختلف و همین طور اطلاع از نحوه برنامه ریزی برای قبولی در این آزمون از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

قبل از هر اقدامی برایثبت نام در آزمون تیزهوشانپایه هفتماز شرایط، نحوه و همین طور زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام اطمینان حاصل کنید

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم باید به آن توجه لازم را مبذول دارید در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم است.

برای ورودی های پایه هفتم مدارس تیزهوشان در سال جاری به دلیل رفاه حال دانش آموزان و خانواده های آنان خوشبختانه شاهد تمدید چند باره زمان ثبت نام سمپاد هفتم بودیم.

در مورد زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای داوطلبان و دانش آموزان ورود به این دسته از مدارس در سال آینده باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه سایت ایران تحصیل عرض کنیم که احتمالاً بنا به تصمیم مسئولین این امر در ماه خرداد آینده برای تمامی دانش آموزان انجام می شود.

 

 

برای دانلودنمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتمبر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

خارج از بحث زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم باید در مورد نحوه ثبت نام سمپاد هفتم نیز اطلاعاتی درست را بدست بیاورید و در رابطه با مراحل و فرآیندهای لازم برای ثبت نام سمپاد هفتم بدانید.

نکته بسیار مهم در مورد نحوه ثبت نام سمپاد هفتم این که ثبت نام برای کلیه دانش آموزان و افراد داوطلب تحصیل در این قبیل از مدارس به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت از قبل مشخص شده انجام می گیرد.

به این صورت که تمامی افراد باید در زمان ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم وارد سامانه ای با آدرس اینترنتی hoosh.medu.ir وارد شده و مراحل لازم را برای ثبت نام سمپاد هفتم انجام دهند.

در ادامه این بخش از نوشته حاضر با ذکر راهنمای تصویری ثبت نام سمپاد هفتم در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

 

 

برای اطلاع از نحوه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشانبر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

 

 

. در اولین قدم برای انجام ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم الزاماً باید آدرس سایت معاونت پرورش استعدادهای درخشان را در مرورگر سیستم کامپیوتر خود درج کنید.

با باز شدن سایت و دسترسی به آن صفحه ای برایتان باز می شود که باید در آن برای درج دو مورد مهم رمز عبور همگام و همین طور کد ملی خود در فیلدهایی مشخص اقدام بفرمایید.

 

 

 

 

تیزهوشان ششم به هفتم

. با طی مراحل بالا و کلیک بر روی گزینه سبز رنگ ورود موجود در پایین صفحه صفحه دیگری برایتان باز می شود که الزاماً باید در آن باید در فیلدهای مربوطه نام مدرسه مورد نظر خود را از بین لیست مدارس موجود انتخاب کرده و نقش خود به عنوان دانش آموز را نیز در سامانه مشخص بفرمایید و در ادامه بر روی گزینه تأیید کلیک کنید.

 

 

 

 

 

اگر می خواهید بدانید که چگونه در آزمون تیزهوشان قبول شویدبر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

. در مرحله بعدی فرم تقاضانامه اینترنتی برایتان باز می شود که در آن می توانید اطلاعات شناسنامه ای و فردی خود را ملاحظه بفرمایید.

بارگذاری عکسی در اندازه 4×3 و همین طور انتخاب حداکثر سه مدرسه تیزهوشان برای قبولی و ادامه تحصیل در آن ها در این مرحله از سری مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برایتان الزامی است.

در ادامه کافیست برای تأیید اطلاعات وارد شده و همین طور کلیک بر روی گزینه ذخیره اقدام کنید.

 

 

 

 

. آخرین مرحله از سری مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پرداخت هزینه اعلام شده برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم است که الزاماً به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شتاب انجام می شود.

فقط فراموش نکنید که در صورتی ثبت نام شما کامل می شود که کد پیگیری از طرف سیستم به شما داده شود.

 

 

برای اطلاع از شهریه مدارس تیزهوشان برای فرهنگیانبر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

همان طور که بالاتر هم خدمت شما دوستان عزیز دانش آموز و مایل به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه هفتم عرض کردیم در زمان ورود و ثبت نام در سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان نیاز به داشتن رمز همگام نیز دارید.

اما شاید این سؤال در ذهن شما نیز مطرح شود که خب چگونه می توان به رمز همگام دسترسی داشت و در صورت در دسترس نبودن چه کاری می توان انجام داد؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما عرض کنیم که به راحتی و به کمک مدیر مدرسه محل تحصیل خود می توانید به رمز همگام در زمان ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم دسترسی داشته باشید و جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

 

 

برای ورود بهآزمون مشاوره ای همگام پایه هفتمبر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

ثبت نام سمپاد هفتم برای کلیه افراد و دانش آموزان متقاضی تحت شرایطی بسیار خاص و مهم انجام می شود. شرایطی که در صورت عدم برخورداری از آن ها فرصتی برای ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم به شما داده نمی شود و باید قید این کار را بزنید.

در این قسمت قصد داریم برای آشنایی هر چه بیشتر و بهتر شما دوستان عزیز دانش آموز با شرایط اعلامی برای ثبت نام سمپاد هفتم این موارد مهم را خدمتتان عرض کنیم تا خدایی ناکرده مشکلی در زمان ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم برایتان ایجاد نشود.

. بدست آوردن نمره بسیار خوب در کلیه دروس ارائه شده در پایه ششم ابتدایی

. بدست آوردن نمره خیلی خوب در تمامی درس های ارائه شده در مقطع پنجم ابتدایی برای دانش آموزان متقاضی

. دانش آموز الزاماً باید در پایه ششم ابتدایی مشغول به ادامه تحصیل باشد.

. برخورداری از تابعیت ایرانی برای دانش آموزان و افراد متقاضی ورود به پایه هفتم تحصیلی تیزهوشان

. اگر با خواهر یا برادر دو قلوی همسان یا ناهمسان خود در برای ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان اقدام می کنید الزاماً باید حداقل هشتاد درصد از نمره قبولی خواهر یا برادر خود را کسب کرده باشید تا راه یابی شما به این دسته از مدارس آسان تر باشد.

. انتخاب بیشتر از سه مدرسه در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای دانش آموزان متقاضی امکان پذیر نیست.

. انتخاب مدرسه یا مدارسی خارج از منطقه محل اقامت دانش آموز مجاز نیست.

. دانش آموز در صورتی می تواند برای ورود به مدارس تیزهوشان در پایه هفتم اقدام کند که نمره و امتیاز مورد نظر را در آزمون سنجش هوش به دست آورده باشد.

 

 

برای اطلاع از جدیدترین مبلغ شهریه مدارس تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم باید به آن توجه کرد در رابطه با شناخت مدارس تیزهوشان و به خصوص بهترین مدارس تیزهوشانی است که می توانند زمینه تحصیلی عالی را برای دانش آموزان فراهم کند.

از میان ویژگی های بهترین مدارس تیزهوشان می توان به داشتن امکاناتی عالی از جمله سالن های غذاخوری و کتابخانه، وجود اساتید و معلمانی مجرب و خبره و موارد مهم دیگر اشاره کرد.

اما دقت داشته باشید که برای دسترسی به این اطلاعات آن هم به صورت دقیق و موثق بهتر است از کمک مشاوری آگاه و خبره در این رابطه کمک بگیرید تا بدین ترتیب بتوانید تصمیمی درست و منطقی برای تحصیل در مدارس تیزهوشان بگیرید.

 

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشانبر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

ورود به مدارس تیزهوشان یکی از آرزوهای دانش آموزان و یا خانواده های آن هاست. اما در اینجا نباید از این موضوع مهم غافل شد که آشنایی با نحوه و زمان ثبت نام و همین طور راهکارهای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای تمامی افراد متقاضی الزامی است.

در واقع، هر یک از دانش آموزان باید با نحوه پاسخگویی به سؤالات مطرح شده در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم و همین طور نحوه طراحی این دسته از سؤالات آشنایی لازم را پیدا کنند و بدین ترتیب آرامش بیشتری را در زمان شرکت در جلسه آزمون تیزهوشان تجربه کنند.

حتماً‌ می پرسید که خب چگونه می توان به تمامی این موارد مهم دست پیدا کرد و اطلاعاتی موثق را در رابطه با آن ها بدست آورد؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که بهترین روش برای بدست آوردن این دسته از اطلاعات یاری خواستن از مشاوری کاردان و حرفه ای است.

فردی که با داشتن تجربه و اطلاعاتی عالی در این رابطه می تواند در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همین طور شرکت در آزمون سنجش هوش یاری کننده فرد داوطلب و دانش آموز باشد.

 

 

برای آشنایی با شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم ابتدایی و همین طور راهکارهای لازم برای قبولی در این آزمون از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم

تست هوش آزمون تیزهوشان

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سال جاری احتمالاً در خرداد ماه سال جاری انجام می شود.

ثبت نام سمپاد هفتم در سامانه hoosh.medu.ir انجام می شود.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

بله. این هزینه به صورت اینترنتی و از طریق سامانه پرداخت می شود.

سلام ممنون نظرلطفتونه انشالله که مطالبمون موثر واقع بشه

سلام هنوز سایت ثبت نام باز نشده

سلام ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی سایت ثبت نام ششم به هفتم باز شده

ممنون از سایت خوبتون و اطلاع رسانی لازم که در اختیار ما قرار میدید موفق باشید

سایت مدارس تیزهوشام ششم به هفتم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

استادبانک – انتخاب آنلاین معلم خصوصی – انتخاب آنلاین معلم خصوصی

آنچه مطالعه خواهید کرد

فایل نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم برای به تسلط رسیدن شما دانش آموزان عزیز در آزمون ورودی تیزهوشان ارائه شده است.

استادبانک برای اینکه شما دانش آموزان عزیز بهترین تمرین و مرور را برای آمادگی در آزمون های مدارس تیزهوشان داشته باشید و نهایت استفاد را از فایل نمونه سوالات ببرید سه پیشنهاد موثر ارائه کرده است که به شرح زیر است:

پیشنهاد اول:

تیزهوشان ششم به هفتم

می توانید همانطور که فایل نمونه سوال تیزهوشان پایه ششم را برای تمرین و مرور دانلود کردید، سایر نمونه سوالات مدارس تیزهوشان را دانلود نمایید تا در صورت نیاز این مجموعه سوالات را نیز در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد دوم:

مجموعه استادبانک با هدف موفقیت شما دانش آموزان عزیز در آزمون ورودی هفتم تیزهوشان، تلاش کرده است فایل PDF نمونه سوالات تیزهوشان ششم با جواب را گردآوری و در اختیار شما قرار دهد.

جهت دانلود نمونه سوالات تیزهوشان ششم ابتدایی به هفتم با جواب روی لینک زیر کلیک کنید:

تمام نمونه سوالات در یک اپلیکیشن

استادبانک بزرگترین سایت تدریس خصوصی در کشور است

 دانلود مستقیم اپلیکیشن (فایل APK)

 دانلود مستقیم اپلیکیشن (فایل APK) (لینک کمکی)

 لینک دریافت رایگان از Google Play

 لینک آشنایی بیشتر با اپلیکیشن

دانلود نمونه سوال تیزهوشان ششم به هفتم

لینک دانلود ادبیات تیزهوشان

لینک دانلود ریاضی تیزهوشان

لینک دانلود علوم تیزهوشان

لینک دانلود مطالعات اجتماعی تیزهوشان

لینک دانلود هدیه های آسمانی تیزهوشان

لینک دانلود نمونه سوالات جامع تیزهوشان ششم به هفتم (تمامی دروس)

پیشنهاد سوم:

چنانچه برای حل نمونه سوالات تیزهوشان پایه ششم به هفتم و همچنین آمادگی برای شرکت در این آزمون، نیاز به معلم خصوصی دارید می توانید روی سایت استادبانک و اساتید حرفه ای آن، حساب باز کنید.

عمومأ اینگونه بوده که عین سؤالات سال های قبل یا مدل آن سؤالات نیز در آزمون ها تکرار می شود. اهمیت تمرین سؤالات سال های گذشتۀ آزمون تیزهوشان نیز به دلایل بالا انکار ناشدنی است.

سوالات تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو بخش می باشد:

استعداد تحلیلی:

این بخش دارای 15 سوال می باشد. 20 درصد نمره کل آزمون مربوط به این بخش می باشد. این نوع سوالات قدرت تجزیه و تحلیل دانش اموز را می سنجد. منابع این سوالات، کتاب درسی نیست و بر اساس ذهنیت طراحان سوال طرح می شوند.

استعداد تحصیلی:

این بخش دارای 55 سوال می باشد. قسمت استعداد تحصیلی 80 درصد نمره کل آزمون را تشکیل می دهند.

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.

همیشه نوشتن راهی بوده برای زیبا توصیف کردن افکارمون … من به عنوان نویسنده استادبانک می نویسم تا بتونم به زیبایی افکارم رو توصیف کنم.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تیزهوشان ششم به هفتم

اطلاعات نام و ایمیل من را برای ثبت نظر دوباره ذخیره کن

ای بابا مارو گیج کردینا.یه میگن تحصیلی نیست و فقط هوش و استعداده یه میگن قاطیه باا خب مارو دذست راهنمایی کنید . اه

سلام سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم فقط وفقط تحلیلی و استعداد می باشند یا درسی هم هستند

فقط تحلیلی

سلام سوالات آزمون تیزهوشان فقط وفقط تحلیلی و استعداد درخشان هستند یا درسی هم هستند

ممنون خیلی عالی بود

یکی میگه هوش و استعداد یکی میگه درسی.لطفا دقیق بگید

سلام خوب بود ولی جواب سوالاتی که گذاشتید کجاست

سلام متین جان … سوالات جواب ندارن

سلام ایا در این ازمون سوالاتی از کتاب های پایه ششم دبستان هم هست؟

جواباش کجان

ببخشيد من سوالات سال ١٣٩٩ به١٤٠٠ رو ميخوام شما دارين سوالاشو؟؟

خانمی هنوز ازمون ندادن بعد تو سوااتش رو میخوای

سلام ببخشید مگه تو امتحان تیز هوشان ۹۹-۱۴۰۰ سوال های قران هم میاد؟؟؟؟

سلام بله

سلام ببخشید مگه ازمون تیزهوشان ۹۹ تحلیلی فقط نیست؟؟؟

خیر

این مقاله کاملا قدیمی است سوالات تیز هوشان پایه ششم به هفتم از استعداد تحصیلی نمیباشد و چند سالی است که فقط از استعداد تحلیلی سوال می آید لطفا مقاله ای جدید بگذارید با سوالات بروز و شبیه سازی شده و سوالات تحلیلی سال های قبل با تشکر

سلام درسی و هوش مخلوطه مثلا فارسی را در قالب علوم و هوش در می آورند

سلام. عالیست.

در کادر زیر نمونه سوال، گام به گام، جزوه، نکات درسی، مشاوره و … را جستجو کنید

جدیدترین مطالب

طبقه بندی انواع مدارس کشور به چه صورت است؟

چگونه به فرزندم دیکته بگویم؟

اضطراب فرزندمان را چطور برطرف کنیم؟ با دانش آموز مضطرب چگونه برخورد کنیم؟

آموزش جدول ضرب سوم ابتدایی به شکلِ ساده

اسم شعرهای کتاب قران اول دبستان

خبرنامه استادبانک

والدین عزیز با عضویت در خبرنامه استادبانک هر هفته علاوه بر مطلع شدن از جدیدترین اخبار و مقالات آموزشی، یک روش یادگیری مفید در زمینه آموزش فرزندانتان دریافت خواهید کرد.

حمایت شده توسط پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف

استادبانک مفتخر است که توانسته است، با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به درجه دانش بنیانی نائل شود

استادبانک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

استادبانک در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

استادبانک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه استادبانک می باشد.


لینک دانلود ادبیات تیزهوشانDownloads-icon


لینک دانلود ریاضی تیزهوشانDownloads-icon


لینک دانلود علوم تیزهوشانDownloads-icon


لینک دانلود مطالعات اجتماعی تیزهوشانDownloads-icon


لینک دانلود هدیه های آسمانی تیزهوشانDownloads-icon


لینک دانلود نمونه سوالات جامع تیزهوشان ششم به هفتم (تمامی دروس)Downloads-icon

تیزهوشان ششم به هفتم
تیزهوشان ششم به هفتم
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *