تیپاکش

تیپاکش
تیپاکش

نمایندگی ها

رهگیری

برآورد قیمت و زمان حمل

ثبت شکایت

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.
تیپاکش

برای جبران خسارت احتمالی، ارزش مادی دقیق مرسوله خود را وارد کنید. حداقل ارزش مرسوله 100 هزار تومان و حداکثر آن، 30 میلیون تومان است

ثبت سفارش آنلاین

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.


برای رهگیری بسته خود و اطلاع از آخرین وضعیت می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد در کادر زیر، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

بسته من در چه وضعیتی قرار دارد؟ به دست گیرنده رسیده یا در راه است؟ دقیقا چه زمانی مرسوله به دستم می‌رسد؟ بسته‌ای که فرستادم به موقع به دست گیرنده می‌رسد یا خیر؟ و…
این‌ها سوالاتی است که ممکن است در هر مرحله از سفر یک بسته، برای فرستنده یا گیرنده پیش آید. سیستم رهگیری بسته تیپاکس برای پاسخ‌گویی به همین سوالات مشتریان و رفع نیاز آن‌ها طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا در هر مرحله از سفر بسته، با وارد کردن کد رهگیری تیپاکس بتوانند استعلام بسته خود را انجام دهند.
برای پیگیری بسته تیپاکس، شما نیاز به کد رهگیری تیپاکس یا شماره قرارداد دارید. هنگام ارسال بسته، پیامکی شامل کد رهگیری، هزینه ارسال، لینک رهگیری بسته تیپاکس و ارزش اظهاری، برای فرستنده و گیرنده ارسال می‌شود. فرستنده و گیرنده بسته می‌توانند در این صفحه، با وارد کردن کد رهگیری، وضعیت بسته‌ خود را استعلام کنند. کد رهگیری و شماره قرارداد در رسید تحویل شده به فرستنده نیز درج شده و از طریق آن می‌توان به رهگیری بسته پرداخت.

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

نقطه تماس

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، بین کیلومتر 9 و 10 جاده مخصوص کرج، شهرک استقلال، خیابان نخ زرین، بلوار تعاون، نبش کوچه رضا، ساختمان تیپاکس. کد پستی: 1599686144 

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

ثبت شکایت

پیگیری شکایت

آموزش

سوالات متداول


تیپاکش














کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

دانلود مای تیپاکس

از این به بعد نه به تیپاکس زنگ بزنید و نه به نمایندگی مراجعه کنید!

مای‌تیپاکس یک درگاه ثبت سفارش آنلاین است که امکان ارسال بسته را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مای‌تیپاکس دیگر نیازی به زنگ زدن یا رفتن به نمایندگی تیپاکس نیست! بسته شما درب منزل تحویل گرفته شده و درب منزل گیرنده تحویل داده می‌شود. در مای تیپاکس، خدمات ارسال زمینی و هوایی، بین‌الملل و بسته‌بندی فراهم شده است. با سرویس ارسال زمینی و هوایی می‌توانید بسته‌های خود را به سراسر کشور بفرستید. همینطور با سرویس بین‌الملل، با خیال راحت در 24 ساعت شبانه روز ثبت سفارش کنید و بسته‌های خود را به دور دنیا بفرستید. تمام کاربران تیپاکسی که ساکن شهرهای تهران، رشت، اصفهان و شیراز هستند، با مای‌تیپاکس می‌توانند به سادگی، بسته‌های خود را به‌صورت آنلاین ثبت و ارسال کنند.

ثبت سفارش آنلاین

تیپاکش

با توجه به نوع کسب‌وکار تیپاکس و همچنین درنظر گرفتن توان و منطق اجرایی در شبکه نمایندگان تیپاکس، ممنوعات منطبق با کسب‌وکار به شرح زیر است:

مرسولات این دسته با توجه به قوانین موضوعه کشور جمهوری اسلامی ایران، جزو ممنوعات انتقال و جابجایی هستند:

اقلام ممنوعه پست های هوایی عبارت اند از:


شرایط دریافت و ارسال مرسوله (تعهدات قراردادی) الف) شرایط عمومی: شروط و تعهدات مندرج در این صفحه میان شرکت تیپاکس اکسپرس پارس به شناسه ملی 14007209148 با تمام مشتریان که در سامانه اختصاصی ثبت قرارداد اقدام به تحویل محمولات خود به تیپاکس جهت ارسال و توزیع در مقاصد معین می نمایند حاکم بوده و نیاز به اخذ امضاء مجزا در هیچ سند یا رسید دیگری نمی باشد. ب) تعهدات فرستنده:

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

اکسپرس زمینی، سرویس انتقال سریع بسته‌ها از طریق مسیرهای زمینی و خودروها است که در کنار ارائه خدمات درب‌به‌درب، برای فرستنده و گیرنده صرفه‌جویی در زمان و هزینه را به همراه دارد. فرستنده می‌تواند از طریق تماس با نزدیکترین نمایندگی تیپاکس و یا استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس، سفارش خود را ثبت کند. لازم به ذکر است که از طریق وب‌سایت تیپاکس می‌توان به اطلاعات نزدیکترین نمایندگی دسترسی داشت. پس از ثبت سفارش، تیپاکس یار خود را به محل حضور فرستنده رسانده و بسته را از او دریافت می‌کند. 
بسته مشتری در حضور او باز شده و شرایط مجاز و غیر مجاز محموله برای جمع‌آوری بررسی می‌شود. محموله‌های مجاز، آنهایی هستند که از نظر قانونی، طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین و مقررات شرکتی، هیچ محدودیتی برای جمع‌آوری و توزیع آنها وجود ندارد. محمولات غیر مجاز نیز محموله‌هایی هستند که هم از نظر قانونی(طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران) و هم طبق قوانین و مقررات تیپاکس، محدودیت و ممنوعیت جمع‌آوری و توزیع دارند که لیست این محموله‌ها در وب‌سایت تیپاکس موجوداست.
پس از تایید صحت محتوای بسته جهت ارسال، اطلاعات مشتری(فرستنده) و همچنین اطلاعات بسته، در نرم‌افزار جت ثبت شده و رسید دریافت بسته به مشتری تحویل داده می‌شود. در نهایت، پس از انجام مراحل ارسال، بسته در محل حضور گیرنده، به او تحویل داده می‌شود. این سرویس برای کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی قابل استفاده بوده و مشتریان می‌توانند با خیال آسوده، ارسال بسته‌های خود را به تیپاکس بسپارند.
در این سرویس، بسته‌ها توسط کامیونت و یا وانت‌های تیپاکس جابه‌جا شده و به مقصد می‌رسند. زمان ارسال از یک تا پنج روز کاری متغیر است که ارسال‌های شهرستان به شهرستان، بیشترین زمان را به خود اختصاص می‌دهند. از زمان ثبت سفارش تا رسیدن آن به دست گیرنده، امکان رهگیری بسته از طریق وب‌سایت تیپاکس فراهم است. به این ترتیب که پس از ثبت سفارش، کد رهگیری برای فرستنده و گیرنده ارسال شده و به این ترتیب، هر کدام از این افراد می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری خود در قسمت رهگیری وب‌سایت تیپاکس، از وضعیت بسته مطلع شوند.

با توجه به اهمیت وجود بسته‌بندی مناسب برای مرسوله‌ها، تیپاکس امکان بسته‌بندی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین مشتری می‌تواند درصورت تمایل، درخواست بسته‌بندی را نیز مطرح کند. هزینه ارسال بسته‌ها در این روش، با در نظر گرفتن وزن بسته، فاصله مبدا و مقصد، ارزش محموله و خدمات ارزش افزوده محاسبه شده و ثابت نیست. برای جلب رضایت مشتریان و همچنین حفاظت از دارایی‌های آنها، تمامی بسته‌ها از 100 هزارتومان تا 30 میلیون تومان بیمه شده و در صورت بروز خسارت برای محموله‌های مجاز، به اندازه مبلغ تعیین شده برای خسارت، جبران می‌شود. در صورت بروز خسارت، مشتریان می‌توانند با تلفن تیپاکس تماس گرفته و درخواست پیگیری خود را ثبت کنند.

ادامه مطلب

نقطه تماس

رهگیری

تیپاکش

برآورد قیمت و زمان حمل

ثبت شکایت

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

برای جبران خسارت احتمالی، ارزش مادی دقیق مرسوله خود را وارد کنید. حداقل ارزش مرسوله 100 هزار تومان و حداکثر آن، 30 میلیون تومان است



طرح سوال

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

تیپاکش

 

شرکت تیپاکس اولین شرکت خصوصی پست بین‌ المللی و داخلی در کشورمان می‌باشد، که دارای بیش از ۱۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور می‌باشد. ماموران ماهر و متخصص تیپاکس با اولین تماس تلفنی در اسرع وقت به محل فرستنده مراجعه و محمولات را از فرستنده دریافت می‌کنند، و آنها را با نهایت دقت و مطابق با استانداردها و ضوابط خاص شرکت بسته‌بندی می‌کنند و در کمترین زمان ممکن به گیرنده در هر نقطه‌ای از کشور تحویل می‌دهند.

 

که در این مدت مشتری با استفاده از روش‌های مختلف می‌تواند پیگیری مرسولات تیپاکس را دنبال کند. بهتر است بدانیم هزینه تیپاکس بر اساس وزن محمولات می‌باشد و براساس حجم و موارد دیگر نیست. همچنین جالب است بدانیم که هزینه تیپاکس در بعضی موارد نسبت به پست بسیار ارزان‌تر می‌باشد و دارای سه نوع تعرفه شهرهای نزدیک، شهرهای دور و تعرفه حمل اکسپرس می‌باشد.

 

مزیت‌های ارسال مرسولات با تیپاکس

 

 

 

یکی از مزیت‌های ارسال به صورت تیپاکس این است که کلیه مرسولات دارای پوشش بیمه‌ ای می‌باشند و مشتری با خیالی راحت می‌تواند آنها را به دست ماموران بسپارد و در صورت هرگونه آسیب از طرف شرکت تعویض می‌شوند. بهتر است بدانیم که دریافت هزینه ارسال بنا به درخواست مشتری به دو صورت نقدی و یا پسکرایه می‌باشد. از مهم‌ترین مزیت‌های این روش ارسال این است که در تمام مدت مشتری می‌تواند پیگیری مرسولات تیپاکس را با مراجعه اینترنتی یا تماس‌های تلفنی با اپراتورها دنبال کند.

 

همچنین از دیگر مزیت‌های آن این است که ارسال محمولات به مناطق دور افتاده که فاقد شعبه تیپاکس هستند نیز امکان‌پذیر می‌باشد، که این امر در صورتی امکانپذیر است که هزینه سرویس آن از سوی مشتری تامین شود و مشتری می‌تواند با پیگیری تیپاکس در روند نحوه ارسال محمولات خود قرار گیرد. از دیگر مزیت‌های مهم و قابل توجه این نحوه ارسال این است که خدمات این شرکت شامل ایجاد سرویس‌های اختصاصی جهت ارسال محمولات کارخانجات و شرکت‌ها نیز می‌باشد. در هنگام ارسال مرسولات با تیپاکس چون خدمات شرکت تیپاکس در تمام شهرهای کشور برقرار نمی‌باشد قبل از ارسال کالا باید بررسی کنید که شهر شما و شهری که می‌خواهید کالا را به آن ارسال کنید جزو شهرهای شامل خدمات تیپاکس باشد تا در پیگیری مرسولات تیپاکس دچار مشکل نشوید.  لازم به ذکر است اگر کالای دریافتی دچار آسیب دیدگی شده باشد باید از دریافت آن خودداری کنید و آن را به همراه نماینده تیپاکس به شعبه منتقل کنید، تا در آنجا صورتجلسه‌ای مبنی بر وجود ایراد بسته تنظیم شود و بعد از آن شرکت ملزم است کالای جدیدی را برای شما ارسال کند.

 

معرفی روش‌های پیگیری مرسولات تیپاکس

بهتر است بدانیم زمانی که اقدام به ارسال محمولات از طریق تیپاکس می‌کنید به شما یک قبض تیپاکس تحویل داده می‌شود، که در این برگه یکسری جزییات که شامل اطلاعات قرارداد، فرستنده، گیرنده و تغییر وضعیت‌ها می‌باشد، را مشاهده خواهید کرد که در این برگه یک شماره قرمز رنگی وجود دارد که از آن طریق می‌توانید برای پیگیری مرسولات تیپاکس اقدام کنید نحوه‌ی کار به این صورت است که باید با شماره تلفن ۸۴۵۷-۰۲۱ تماس بگیرید، و از طریق اپراتور  و این شماره قرمز رنگ پیگیری مرسولات تیپاکس خود  را دنبال کنید. بهتر است اگر نتوانستید با اپراتور تماس بگیرید و یا آنها پاسخ قانع کننده‌ای را به شما ندادند، باید از طریق نمایندگی پست تیپاکس شهر خود یا با نزدیکترین نمایندگی به شهرشان اقدام کنید و در اسرع وقت با آنها تماس بگیرید و پیگیری مرسولات تیپاکس را توسط آنها دنبال نمایید.

 

همچنین برای پیگیری مرسولات تیپاکس می‌توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات تیپاکس نیز اقدام کنید، نحوه‌ی کار به این صورت است که می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری مرسولات تیپاکس در سامانه رهگیری از روند ارسال محمولات خود مطلع شوید. یک روش دیگر برای پیگیری مرسولات تیپاکس استفاده از رهگیری مرسولات تیپاکس از طریق ارسال پیامک می‌باشد.

 

نحوه محاسبه هزینه‌های تیپاکس بستگی به شهرهای مختلف دارد، مثلا برای تهران و شهرهای همجوار به اندازه ۶ کیلوگرم بار به میزان ۷ هزار تومان می‌باشد و به ازای هر کیلو سنگینی و اضافه بار ۲ هزار تومان به مبلغ هفت هزار تومان اضافه می‌شود، و برای  شهرهای دور این مبلغ به میزان ۱۶۵۰۰ می‌باشد.

 

 

 

طراحی سایت آموزش مجازی lms

 

 

 

 

 

تیپاکش

 

اپلیکیشن آنلاین ارسال مرسوله های پستی به صورت درب به درب از تهران به سراسر ایران

مای تیپاکس، اپلیکیشن هوشمند خدمات تیپاکس است که با فراهم ساختن امکان ثبت آنلاین سفارش در هر ساعتی از شبانه روز، به کاربران خانگی و کسب‌و‌کارهای اینترنتی این امکان را می‌دهد تا بسته‌های پستی خود را به راحتی ارسال کنند. فرستنده می‌تواند از هر نقطه‌ای در تهران {در حال حاضر امکان ارسال بسته و بار از تهران به سراسر ایران وجود دارد که به زودی در سایر شهر ها نیز این مکان برقرار خواهد شد}، درخواست خود را به‌صورت آنلاین ثبت کند. کمتر از یک ساعت پس از ثبت سفارش، تیپاکس یار بسته های شما را تحویل می گیرد. پس از آن، مرسوله در مسیر حمل‌ونقل قرار گرفته و به مقصد تحویل داده می‌شود که در تمامی مراحل بسته قابل رهگیری است.

از امکانات این اپلیکیشن در هنگام ثبت سفارش آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات پرداخت متنوع، از دیگر امکاناتی است که در اپلیکیشن مای تیپاکس تعبیه شده است. در این اپلیکیشن سعی شده با در نظر گرفتن خدمات پرداخت تیپاکس، سرویس‌های زیر به کاربر ارائه شود: تیپاکش

مای تیپاکس در کنار ایجاد امکان ثبت درخواست آنلاین ارسال بسته‌ها، امکان رهگیری مرسوله را در تمامی مراحل ارسال، به صورت نقطه به نقطه، نیز امکان‌پذیر کرده و فرستنده می‌تواند در هر ساعتی، بسته خود را رصد کند. از سایر امکانات این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی به خدمات مای تیپاکس از طریق وب سایت این سامانه به آدرس Mytipax.tipaxco.comنیز امکان‌پذیر است. در حال حاضر، خدمات اپلیکیشن مای تیپاکس در شهر تهران قابل دسترس بوده و در آینده نزدیک، در مناطق مختلف ایران نیز راه اندازی می‌گردد.

علاوه بر وب سایت، برای اطلاع از به‌روز رسانی‌ها و قابلیت‌های این اپلیکیشن، می‌توان به شبکه اجتماعی این سامانه به آدرس @Mytipaxدر اینستاگرام، نیز مراجعه کرد.

همچنین فروشگاه‌های آنلاین مانند دیجی کالا،زنبیل،دیجی استایل، بانی مد،ابزار مارت، مو تن رو، مدیسه و… تا کسب‌وکارهای کوچک اینترنتی می‌توانند برای ارسال سفارش‌های خود از خدمات مای تیپاکس بهره گرفته و لذت ارسال سریع و مطمئن بسته‌های خود را تجربه کنند.

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – مقالات روز تکنولوژی، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر

تیپاکس، اولین شرکت خصوصی در کشور ایران است؛ که خدمات پستی داخلی و بین‌المللی را با 60 سال سابقه ارائه می‌دهد. تیپاکس در حدود 100 نمایندگی فعال دارد؛ که افراد متخصص، مجرب و باتجربه در تیپاکس، مشغول خدمت هستند؛ که به‌محض تماس تلفنی مشتری، خود را به محل فرستنده، می‌رسانند. و محصول را با دقت و توجه کامل دریافت و بسته‌بندی کرده و مطابق با استانداردها و ضوابط خاص، در زمینه حمل و نقل مرسولات پستی، به آدرس گیرنده، ارسال می‌کنند. از جمله خدمات تیپاکس می‌توان به اکسپرس زمینی، اکسپرس هوایی، اکسپرس بین‌المللی، پرداخت در محل COD و خدمات بسته‌بندی اشاره کرد.تیپاکش

فرستنده، می‌تواند در مدت زمانی‌که مرسوله، توسط شرکت تیپاکس از وی دریافت شده است، تا زمانی‌که محصول به دست گیرنده نرسیده است، با استفاده از روش‌های مختلفی مرسوله خود را پیگیری نماید. ما در این مقاله قصد داریم روش‌های پیگیری مرسولات در تیپاکس را بررسی کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

اگر نتوانستید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق دو روش فوق، به‌دست آورید؛ می‌توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های تیپاکس در شهر خود، اطلاعات دقیق‌ مرسوله خود را کسب کنید. لیست، آدرس و شماره تماس نمایندگی‌های تیپاکس

اگر سه روش فوق مقدور نبود؛ و یا نتوانستید اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید، می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته تیپاکس با شماره 8457-021 تماس حاصل کرده، و اطلاعات جامع مورد نیاز خود را به‌دست آورید.

چگونه رنگ‌‌های محیط Command Prompt را تغییر دهیم؟

چگونه اپلیکیشن‌های اپل واچ را حذف کنیم؟

روش دسته‌بندی کردن چت‌ها در تلگرام

آموزش متصل کردن گوشی‌های سامسونگ به تلویزیون توسط Smart View

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد.

ذخیره اسم و ایمیل من

آخرین مطالب سایت

چگونه رنگ‌‌های محیط Command Prompt را تغییر دهیم؟

ویدیو پلاس: کوچک‌ترین مینی کامپیوتر جهان با ۱۲۷ گرم وزن!

توئیتر هنگام لایک زدن توئیت‌های بحث‌ برانگیز به کاربران…

از این پس می‌توانید اطلاعات دقیق مخاطبان را در پنل جیمیل…

پرچم‌داران آینده ردمی با فست شارژر 55 واتی جدید شیائومی عرضه…

آخرین قیمت‌ها

لیست قیمت تلویزیون‌های فیلیپس در بازار ایران

لیست قیمت تلویزیون‌‌های سونی در بازار ایران

لیست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار ایران

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های لنوو در بازار ایران

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ در بازار ایران

لیست قیمت کنسول بازی در بازار ایران

تیپاکش

سرگرمی

معرفی کتاب پرنده من به قلم فریبا وفی

معرفی فیلم Oldboy به کارگردانی پارک چان ووک

معرفی کتاب سهم من از پرینوش صنیعی

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

تیپاکس یک سرویس پستی برای حمل و نقل و ارسال کالا و محصولات مختلف در سراسر کشور به حساب می آید که این امکان را دارد تا با به کارگیری افراد متخصص و ماهر مرسولات پستی دریافت شده در سراسر کشور و در کمترین زمان ممکن به دست گیرنده در اقصا نقاط کشور عزیزمان ایران برساند. تمام مرسولات و کالاهایی که از طریق این سیستم پستی ارسال می گردد بیمه شده تا در صورت آنکه هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی در حین ارسال مرسولات برای محصول مورد نظر به وجود بیاید فرد فرستنده و گیرنده هیچ گونه خسارت و ضرر مالی نبیند. در حال حاضر سیستم پستی در اکثر شهرهای شناخته شده کشور عزیزمان ایران نمایندگی فعال داشته و آماده خدمت رسانی به مردم عزیزمان در سراسر کشور می باشد همچنین امروزه ارسال از طریق این سیستم پستی بسیار بیشتر شده چرا که این شرکت دارای مزایا و ویژگی های بسیار مثبتی نسبت به دیگر شرکتهای ارسال کننده مرسولات پستی می باشد.

یک سوالی که بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می نماید این موضوع باشد که محصولات ارائه شده با استفاده از سیستم تیپاکس چند روزه میرسد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که ارسال مرسولات و تحویل آن به گیرنده و سرویس دهی این سیستم پستی معمولا یک روز می باشد در صورتی که برای ارسال محصول مورد نظر به شهر خاص یک مسیر و دو مسیر و راه دور ایجاد گردد معمولا ارسال مرسولات با استفاده از این سیستم پستی چیزی در حدود ۲ روز الی 3 روز کاری زمان احتیاج دارد. همچنین در این سیستم پستی در صورتی که مشتری بخواهد تمامی مرسولات ارائه شده توسط مشتری به صورت کامل توسط متخصصان حاضر در نمایندگی ها بسته بندی شده و آماده ارسال به سراسر کشور عزیزمان ایران می گردد همچنین در صورتی که مشتری مایل باشد می تواند فرایند بسته بندی محصولات و مرسولات ارائه شده را خودش انجام داده و آن را به افراد حاضر در نمایندگی جهت ارسال مرسوله تحویل دهد.

تیپاکش
تیپاکش
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *