ثبت نام لاستیک خودرو

ثبت نام لاستیک خودرو
ثبت نام لاستیک خودرو

قدرت گرفته از ابر آروان

قدرت گرفته از ابر آروان

قدرت گرفته از ابر آروان

قدرت گرفته از ابر آروان

قدرت گرفته از ابر آروان

قدرت گرفته از ابر آروان


دسترسی سریع

اگر قیمت لاستیک آزاد ناامیدتان کرده و با شنیدن قیمت‌ها حساب و کتابتان به هم ریخته، زیاد نگران نباشید. روی خرید لاستیک دولتی حساب کنید.

اگر نمی‌دانید که برای خرید لاستیک دولتی باید کجا بروید، اگر نمی‌دانید چطور و در کدام سایت و چگونه ثبت نام لاستیک دولتی را انجام دهید، این مطلب برای شما نوشته شده و به طور مرتب با اطلاعات جدید بروز رسانی می‌شود است. با ما همراه باشید.

اگر مشاهده قیمت لاستیک در بازار ناامیدتان می‌کند، می‌توانید روی خرید لاستیک دولتی حساب باز کنید. پیش از این لاستیک‌های دولتی بیشتر برای تاکسی‌ها و حمل و نقل عمومی عرضه می‌شد، اما آنطور که انجمن تولیدکنندگان تایر اعلام کرده، مردم می‌توانند به دو روش حضوری و آنلاین لاستیک دولتی بخرند. قیمت لاستیک برای پراید در بازار آزاد دست کم حدود هر جفت یک میلیون و دویست هزار تومان است. تازه این صرفا برای لاستیک‌های ایرانی است و قیمت برند‌های خارجی بسیار بیش از اینهاست. اگر با شنیدن قیمت‌ها حساب و کتابتان به هم ریخته، زیاد نگران نباشید. شرکت‌های تایرسازی هر روز محصولاتشان را با نرخ مصوب در نمایندگی‌ها و سامانه‌های فروش آنلاین عرضه می‌کنند که بین ۲۵ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر از نرخ روز بازار است. برای مثال لاستیک دولتی مخصوص پراید جفتی حدود 545 هزار تومان قیمت دارد.

اگر خرید حضوری را ترجیح می‌دهید می‌توانید به نمایندگی‌های شرکت‌های تایرسازی داخلی مراجعه کنید. در این حالت می‌توانید سالانه دو حلقه لاستیک دولتی بخرید. فهرست نمایندگی‌های این شرکت‌ها در سایت آن‌ها قابل مشاهده است. باید توجه داشته باشید که ممکن است موجودی لاستیک نمایندگی‌ها در طول روز به اتمام برسد، برای همین بهتر است قبل از مراجعه حضوری با نمایندگی مورد نظر تماس بگیرید.

ثبت نام لاستیک خودرو

لیست نمایندگی فروش لاستیک بارز در تهران و البرز

​روش راحت‌تر، ثبت نام لاستیک دولتی از سامانه‌های فروش آنلاین است. توزیع لاستیک دولتی به صورت آنلاین هر روز در یک ساعت خاص بازگشایی می‌شوند. در این حالت سهمیه سالانه هر کد ملی چهار حلقه در نظر گرفته شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد ظرفیت فروش لاستیک دولتی در سامانه‌های فروش آنلاین در همان دقایق ابتدایی به اتمام می‌رسد و بهتر است سر ساعت برای خرید مراجعه کنید. بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، لاستیک‌ها بعد از یک هفته به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد. دو شرکت تایر سازی کویر و بارز، امکان خرید آنلاین لاستیک دولتی را فراهم کرده‌اند. به این صورت که شما با مراجعه به سامانه فروش این دو شرکت و بارگذاری تصویر مدارک خودرو و کارت ملی‌تان، امکان خرید سالانه چهار حلقه لاستیک را دارید.

ثبت نام لاستیک دولتی بارز

ثبت نام لاستیک دولتی کویر

آنطور که در اطلاعات سامانه فروش کویر اعلام شده، مرحله بعدی ثبت نام برای تایرهای رینگ ۱۳، ۱۴ و ۱۵، در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶ خواهد بود. اما مشتریانی که خودروی آنها دارای تایرهای رینگ ۱۶، ۱۷، ۱۸ می باشد، همه روزه می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند. از آنجا که سامانه ثبت‌نام هر روز بازگشایی می‌شود، اگر در روز اول موفق به خرید لاستیک دولتی نشدید، نیازی به نگرانی نیست و می‌توانید روز بعد دوباره شانس خود را امتحان کنید.

مدارک لازم برای دریافت لاستیک دولتی کارت ملی و کارت ماشین اعلام شده است (آپلود تصاویر آن‌ها در خرید آنلاین) و همچنین برای خرید حضوری، حتما شخص صاحب خودرو باید برای خرید لاستیک مراجعه کند. در ثبت نام آنلاین، هنگام دریافت حواله لاستیک دولتی خود از مامور پست باید کارت ملی خود را ارائه کنید.

در روش حضوری سهیمه سالانه دو حلقه در نظر گرفته شده و اگر موفق شوید در فروشگاه‌های آنلاین دو شرکت تایر سازی بارز و کویر ثبت نام کنید، می‌توان چهار حلقه لاستیک بخرید.

دو شرکت تایر سازی کویر و بارز، امکان خرید آنلاین لاستیک دولتی را فراهم کرده‌اند. به این صورت که شما با مراجعه به سامانه فروش این دو شرکت و بارگذاری تصویر مدارک خودرو و کارت ملی‌تان، امکان خرید سالانه چهار حلقه لاستیک را دارید. 

مرحله بعدی ثبت نام برای تایرهای رینگ ۱۳، ۱۴ و ۱۵، در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶ خواهد بود.

زمان ثبت نام از ساعت ۱۲ تا ۸:۳۰ روز بعد است.

برای دیدن بروزترین قیمت لاستیک ها اینجا کلیک کنید.

(آخرین بروزرسانی 1398/12/10)

لاستیک‌های سایز ۱۳ دولتی که برای پراید و mvm 110 مناسب هستند، ۱۵۶ هزار تومان به نرخ دولتی قیمت دارند. پهنای این لاستیک‌ها ۱۶۵ میلی‌متر است و اگر لاستیک اسپرت ۱۷۵ بخواهید، قیمت آن به ۱۶۶ هزار تومان به ازای هر حلقه می‌رسد. با این حساب می‌توان گفت: چهار حلقه لاستیک سایز اصلی پراید برایتان حدود ۶۲۴ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

لاستیک‌های سایز مناسب تیبا با مشخصات 175/70R13 عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها کمی از لاستیک پراید گران‌تر است. این لاستیک‌ها ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارند و برای ساینا و ریو هم قابل استفاده هستند. چراکه اندازه رینگ این خودرو‌ها یکسان است.

پژو ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷، پارس، رانا و کوییک دنده‌ای لاستیک‌های سایز ۱۴ با پهنای ۱۸۵ احتیاج دارند. نرخ دولتی این لاستیک‌ها ۱۹۵ هزار تومان است و این یعنی اگر بخواهید چهار حلقه لاستیک برای ماشینتان بخرید، هزینه آن حدود ۷۸۰ هزار تومان خواهد بود. اگر بخواهید سراغ تایر‌های پهن‌تر برای رینگ اسپرت بروید، قیمت لاستیک دولتی سایز ۱۴ با پهنای ۲۰۵ حدود ۲۴۰ هزار تومان به ازای هر حلقه است. با این حساب هزینه خرید چهار حلقه لاستیک به ۹۶۰ هزار تومان می‌رسد.

سمند، زانتیا، رنو ساندرو، تندر ۹۰، ساندرو و برلیانس لاستیک سایز ۱۵ لازم دارند. این لاستیک‌ها با پهنای ۱۸۵ حدود ۲۱۰ هزار تومان قیمت دارند. با این حساب اگر چهار حلقه لاستیک برای ماشینتان بخواهید، باید رقمی حدود ۸۴۰ هزار تومان هزینه کنید. لاستیک‌های سایز ۱۵ پهن‌تر با پهنای ۱۹۵ گران‌تر هستند و ۲۲۷ هزار تومان قیمت دارند. خرید چهار حلقه لاستیک سایز ۱۵ با پهنای ۱۹۵ برایتان حدود ۹۱۰ هزار تومان خرج خواهد داشت. اگر لاستیک را برای دنا می‌خواهید، باید سراغ همین لاستیک‌ها بروید. لاستیک‌های بزرگ‌تر ۲۰۵ میلی‌متر پهنا دارند و قیمت آن‌ها به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسد. هزینه خرید چهار حلقه لاستیک سایز ۱۵ با پهنای ۲۰۵ به یک میلیون تومان می‌رسد.

اغلب ماشین‌های وارداتی لاستیک سایز ۱۶ لازم دارند و این لاستیک‌ها با پهنای ۲۰۵ حلقه‌ای ۳۴۶ هزار تومان قیمت دارند. با این حساب هزینه لازم برای خرید دو جفت آن‌ها به یک میلیون و ۳۸۴ هزار تومان می‌رسد. لاستیک‌های سایز ۱۷ که یکی از بزرگترین لاستیک‌های خودرو‌های سواری به حساب می‌آیند، ۴۷۸ هزار تومان به ازای هر حلقه قیمت دارند. این قیمت برای لاستیک‌های با پهنای ۲۱۵ اعلام شده است.

(آخرین بروزرسانی 1398/12/10)

لاستیک‌های کویر و بارز در بازار آزاد دست کم یک و نیم برابر نرخ دولتی قیمت دارند. برای مثال هر جفت لاستیک کویر سایز ۱۳ با پهنای ۱۶۵ حدود ۵۴۰ هزار تومان قیمت دارند. این نرخ برای لاستیک‌های بارز به ۵۷۰ هزار تومان می‌رسد. نرخ دولتی این لاستیک‌ها هر حلقه ۱۵۶ و هر جفت ۳۱۲ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. لاستیک‌های خارجی قیمت‌های به مراتب بالاتری دارند. برای مثال لاستیک سایز ۱۳ رودستون حدود ۹۲۰ هزار تومان به ازای هر جفت است. کومهو جفتی ۸۰۰ هزار تومان است و قیمت لاستیک‌های هانکوک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد. با این حساب اگر بخواهید سراغ لاستیک‌های خارجی بروید، برای پراید و خودرو‌های مشابه آن باید دست کم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید تا چهار حلقه لاستیک را عوض کنید.

لاستیک‌های سایز ۱۴ ایرانی مناسبت برای خانواده پژو، با برند‌های کویر، یزد و بارز در بازار آزاد بین ۶۰۰ تا ۶۱۰ هزار تومان به ازای هر جفت قیمت دارد. قیمت لاستیک دولتی در این سایز حلقه‌ای ۱۹۵ هزار تومان و جفتی ۳۹۰ هزار تومان است و حدود ۳۰ درصد کمتر از نرخ بازار آزاد در نظر گرفته می‌شود. لاستیک‌های خارجی سایز ۱۴ دست کم یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به ازای هر جفت فروخته می‌شوند. این قیمت برای لاستیک‌های رودستون است. لاستیک کومهو هم همین قیمت را دارد، اما مدل‌های پهن‌تر با پهنای ۲۰۵ گران‌تر هستند و جفتی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شوند. این رقم برای لاستیک‌های هانکوک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌رسد. با این تفسیر برای خرید چهار حلقه لاستیک سایز ۱۴ با پهنای ۲۰۵ باید رقمی حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

لاستیک ایرانی سایز ۱۵ مناسب برای خودرو‌هایی مثل سمند، دنا و مشابه آنها، در بازار آزاد حدود ۹۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این رقم برای هرجفت لاستیک است و به این معناست که هر حلقه حدود ۴۷۵ هزار تومان قیمت دارد. باید توجه داشته باشید که لاستیک دولتی سایز ۱۵ با همین برند‌ها یعنی کویر و بارز، حدود ۲۱۰ هزار تومان است. این مورد نشان می‌دهد لاستیک دولتی سایز ۱۵ تقریبا نصف قیمت بازار است. اختلاف نرخ دولتی و آزاد لاستیک‌های سایز ۱۵ بیشتر از لاستیک‌های کوچک‌تر است. در بین برند‌های خارجی، قیمت لاستیک‌های این سایز دست کم یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود که مربوط به برند رودستون است. لاستیک کومهو سایز ۱۵ با پهنای ۱۹۵ حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و با پهنای ۲۰۵ حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. با این حساب در صورت انتخاب این لاستیک‌ها برای تعویض هر چهار حلقه باید حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

قیمت لاستیک‌های سایز ۱۶ ایرانی که بیشتر برای خودرو‌هایی مثل دنا پلاس یا خودرو‌های سدان وارداتی مناسب هستند، دست کم یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. نرخ دولتی این لاستیک‌ها به ازای هر حلقه ۳۵۰ هزار تومان و به ازای هر جفت ۷۵۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. با این حساب می‌توان گفت: قیمت لاستیک دولتی در این سایز تقریبا سه چهار نرخ بازار آزاد است. اگر سراغ لاستیک‌های خارجی سایز ۱۶ بروید، باید دست کم دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنید که مربوط به لاستیک‌های کومهو با پهنای ۲۰۵ است. قیمت لاستیک‌های ۲۲۵ همین برند و همین سایز، به دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد.

باید توجه داشته باشید، بر خلاف لاستیک‌های دولتی که به ازای هر حلقه قیمت‌گذاری شده‌اند، قیمت لاستیک‌های موجود در بازار عموما به ازای هر جفت اعلام می‌شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

جاهای خالی مشخص شده با علامت {…} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.


لتستک فابریک پژو ۲۰۷ چهار حلقه


لاستیک پراید چهار حلقه


٠


خرید دو جفت لاستیک پراید


4حلقه یا2حلقه حداقل لاستیک پراید175


لاستیگ پراید

ثبت نام لاستیک خودرو


لاستیک پراید ۱۶۵


خریدچهارعددلاستیک پراید175


عالی


لاستیک پیکان وانت پهن دو حلقه


۴ حلقه لاستیک وانت پیکان


خرید یک جفت لاستیک پراید165


یک جفت لاستیک پراید میخوام

سلام لاستيك پرايد دولتي ميخوام اينترنتي نتونستم ثبت نام كنم

حدودا ۴ ماه هست لاستیک دولتی می خواستیم نشده ثبت نام کنیم

بابا این ترفندش چیه که کافی‌نت‌ها می‌تونن بگیرن ولی مردم عادی نه!!!؟؟؟

فعلادریافت نکردم پس ازدریافت اعلام نظرخواهم کرد


یک جفت لاستیک پراید
ممنون


لاستیک میخواهم


یک جفت لاستیک پراید ۱۶۵ میخوام


مسخره است

سلام من تعویض روغنی دارم می خواستم ببینم شرایط نمایندگی نصب لاستیک های دولتی چیه؟ آیا این امکان این شرایط هست با توجه به نبود نمایندگی در شهر من می توانم نمایندگی تبت نام لاستیک های دولتی رو بگیرم؟

سلام شهر اراک یه نماینده فروش داره به نام …که پسرش فقط به دوستانش و فامیلاش لاستیک میده بقیه هم هیچ رسیدگی کنید

من الان سه روزه نمی تونم ثبت نام طایر انجام بدم

سلام دمت گرم که گفتی بخدا من بیشتر از تو درگیرم یک هفته بیشتر است اصلا نوبت دهی ندارند

شما سه روزه ویه هفته اس من حدود 5 ماهه آقا…مدارک ما رو میگیرن و به نام ما لاستیک خودشون میرن میدن بازار!!!!

من الان 3 روزه نمیتونم ثبت نام کنم لاستیک بگیرم چکار باید بکنم

دیر اومدید زود هم میخواید برید؟ من 3 هفته است هنوز موفق نشدم


لاستیک پراید


چهار حلقه لاستیک تیبا

سلام نمایندگی چهار دانگه 2ماهه نمیتونم ثبت نام کنم

چرا مردم با این لاستیک دولتی سرکار میذارید وقتی همچین چیزی نیست چند روزه می‌خوام گیرم نمیاد نمیشه ثبت نام کنم


لاستیک نیسان وانت هم دارین؟؟

پیدا کردی به منم خبر بده لاستیک نیسان میخوام


من هنوز ثبت نام نکرده ام

نحوه ثبت نام و زمانثبت نام مشخص شود


یک جفت لاستیک پهن 175 پراید

رفتم نمایندگی شاد آباد شماره تلفن پشت شیشه زدن ازساعت 10 الا11 تمام ساعت تلفن اشکاله بعد از ان ساعت هم که جواب می دن میگن ضرفیت پرشره


من لاستیک میخوام


۴ حلقه لاستیک ال ۹۰


عالی


لاستیک پژو ۴۰۵ میخاستم

سلام در سال 99 هنوز موفق به ثبت نام نشده ام

ما ثبت نام میکنیم هرکسی خواست میتونه بگه با اطمینان کامل اطلاعات بده قیمت ثبت نام هم 130 تومن هست


لاستیک پراید

لاستیک فقط به … میدن خداوند نابودتون کنه کرونا بگیرید


2 حلقه لاستیک ایران تایر


لاستیک پیکان


دوعددلاستیک پیکان


دو جفت لاستیک بارز ۱۸۵ ،۶۵،۱۴

هرروز راس ساعت ۹وارد سیستم ثبت نام لاستیک میشم اما میزنه تمام شد.میشه بگیدکی میتونه قبلش بخره که تمام میشه؟ اگرحق مردمه چرا بدون ثبت نام ازروی کارت ملی به ماشین دارهانمیدید؟ خیلی راحت بگیدعکس مدارک وبدن به سایت تاخودتون براشون بفرستید.بخواهیدمیشه!!!!مردم خسته اند،بسه دیگه


۴حلقه لاستیک ۱۶..۵۵.۲۰۵ میخواستم


سلام 4 حلقه لاستیک لازم دارم


لاستیک بارز پراید


لاستیک رانا T5


پرشیا ۴حلقه میخواستم

سلام برای ثبت نام اینتر نتی از کجا باید وارد سایت بشیم سفارش بدیم ؟ لطفا راهنمایی کنید

سلام من یک جفت لاستیک پراید میخوام با ماشین دارم کار میکنم خرج خونه میدم تورو خدا بدین


دو جفت لاستیک پژو می خوام

سلام هر روز چند ساعت با گوشی و صبح تا ظهر از این کافی نت به اون کافی نت برا ثبت نام ولی هنوز موفق نشدم لطفا راهنمایی کنید ممنون کاش یه راه ساده نر هم بود


یک جفت لاستیک پراید احتیاج دارم


لاستیک تیبا


برای اسم نویسی لاستیک


ندال


دوجفت لاستیک پراید165


چهارحلقه لاستیک ۱۷۵

تو رو خدا یه فکری بکنید مسؤلین اون بد بختی که با ماشینش کار میکنه تا نون زن وبچه اش در بیاره باید چکار کنه باید یک ماه ماشین بدونه بعد یه چیزی هم قرض کنه هم بزاره روش تا دوتا حلقه لاستیک برا ماشینش بخره خدا خوش میاد این چه جور ثبت نامی هسته که هیچ وقت هم سایتش باز نیست


لاستیک پژو


لاستیک 15میخوام


لاستیک پراید ۱۷۵ یک جفت


لاستیک‌پراید‌۲جفت


4حلقه لاستیک پیکان وانت


4حلقه لاستیک ۱۶۵ بارز پراید

سلام ۲حلقه لاستیک پراید ۱۷۵ میخوام
اما هرچی میخوام ثبت نام کنم نمیشه

سلام ببخشید لاستیک ۴۰۵ پژو دولتی میخواهم چکار باید انجام دهم ممنون

چهار حلقه لاستیک پژو پارس شدیدا نیاز دارم.فقط لطفا مثل ثبت نام اینترنتی اول مرداد 99 کویرتایر نباشه.دقیقا 12 ظهر وارد سایت شدم برا ثبت نام لاستیک.پیام داده ظرفیت کامل شد 15 مرداد مراجعه کنین.علی برکت ا…


لاستیک 2۰۵ یزد تایر ۴حلقه

من که حدود ۵ونیم پیش ثبت نام کردم هفته ای ۳ بارم میرم کافینتلاستیک کجا بود همش دروغه کافینتی میگه تا الان کسی نگرفته

لاستیک دولتی پراید میخواستم نتونستم ثبت نام اینترنتی کنم…. چطوری میتونم لاستیک بگیرم.


لاستک بارز


خرید لاستیک دولتی


خرید دوجفت لاستیک پراید

دو جفت لاستیک دولتی 165یا175میخوام راننده اسنپ هستم ولاستیکهام خراب است

واقعا چه وضع لاستیک باید بتونن مردم راحت بخرند هزار دست انداز جلوشونه


لاستیک بارز۱۷۵پراید


خریدیه جفت لاستیک پراید


چهارحلقه لاستیک سمند۲۰۵


سلام.یک جفت لاستیک پرایدمیخوام


برای پرشیامیخام تشکد


یه جفت لاستیک پیکان میخوام

اینها همه‌اش سر کاری است. خرید اینترنتی لاستیک دولتی دقیقاً مانند همان بازی بود که سایپا و ایران خودرو برای خرید اینترنتی خودرو راه انداخته بودند! من متخصص وب با DNS بسیار قدرتمند آن بر بستر فیبر نوری و سرعت 16 مگابایت بر ثانیه واقعی بیش از 48 بار در ساعت 9 صبح خواستم از کویرتایر لاستیک بخرم، اما هربار پیغام داد: به علت درخواست بالا لطفاً چند دقیقه دیگر تلاش کنید!
چون قرار است بزودی 30درصد دیگر لاستیک گران شود، آنها عمداً سرور را کند می کنند که کسی نتواند به درستی وارد شود. در این شرایط هر کسی خیال می کند فقط او نتوانسته لاستیک بخرد، در حالی که هیچ کسی نتوانسته لاستیک بخرد!
از همه جالب‌تر، سرویس SDN شرکت «ابر آروان» هم برای دسترسی بهتر کاربران بر روی سرور آنها نصب است! دوستانی که از مسائل فنی سردرمی‌آورند، می‌دانند که کار SDN چیست، اما عملاً در سایت کویرتایر هیچ کاری انجام نمی‌دهد که البته عمدی است!
اگر می‌خواهید یقین پیدا کنید که سر کاری است، یک کمپین راه بیندازید تا معلوم شود که هیچ کسی نمی تواند لاستیک آنلاین بخرد! سایت کویرتایر تا 3 دقیقه اول پیغام «درخواست بالا» می‌دهد. از دقیقه چهارم باز می‌شود و می‌نویسد: «ناموجود»! سرعت اینترنت من 16مگابایت بر ثانیه واقعی و بر بستر فیبر نوری است! من 12 گیگابایت را از سرورهای داخلی مانند پی‌30‌دانلود در حدود 7 دقیقه (با سرعتی حدود 35 مگابایت بر ثانیه) دانلود می‌کنم، ولی نمی‌توانم وارد سایت کویرتایر شوم!


یک جفت لاستیک ماشین پیکان وانت

چهارحلقه لاستیک پراید میخوام واقعا برام سخت وغیر ممکنه آزادبخرم خواهشن کمک کنید ثبت نام کنم لاستیک ماشینم کاملا فرسوده شده


دو عدد لاستیک


لاستیگ میخوام اگه باشه


یک جفت تایر ۴۰۵

بخدا من الان۴ ماهه میخوام لاستیک بخرم،نمیشه ثبت نام بکنم،،راه حلش چیه

سلام دوجفت لاستیک پراید۱۶۵میخوام اینترنت نمیشه ثبت نام کرد

سلام لطف کنیدبنده رابرای 4حلقه لاستیک پرایدثبت نام کنیدمتشکرم

من ماشین سمند دارم تا بحال یک حلقه لاستیک دولتی نتونستم بگیرم . ماشینم هر چهار حلقه لاستیکش کاملا صاف است .

سلام چطوری لاستیک پراید دولتی بخریم چون هروز زود تمام میشود


لاستیک تیبا۲ ۱ جفت


من لاستیک بارزنتونستم ثبت نام کنم

سلام
من دوسه ماهی هس همون لحظه اول وارد سایت که میخوام بشم میزنه ظرفیت ورود به سایت تکمیل شده بعد یه رب سایت باز میشه اما تایرها موجودی ندارن توروخدا این چه سیستمیه این چه بساطیه تا یه سال پیش همین تایرای ایرانی التماس مشتری رو میکردن تا لاستیک بخرن هیشکی نمیخرید همه خارجی میخریدن حالا که دلار گرون شده مردمم نمیتونن تایر خارجی خرید کنن قیمت تایرشونو که دوبرابر کردن هیچی نازم میکنن

سلام یک برج میش ثبت نام کردم سایتی شما جوا بگونیست


چهار حلقه لاستیک پراید


پژو ۴۰۵قیمت دولتی

سلام خسته نباشیدمن چهارحلقه لاستیک ۱۵میخوام برای سمند الان حدود ۴ماه ماشینم لاستیک نداره ازپارکینگ به بیرون درنیامده بدلیل نداشتن لاستیک چون توان خرید لاستیک ازادرا ندارم خواهشمند مساعدت کنید به بنده چهارحلقه لاستیک دولتی بدهید ممنون ازشما

سلام من پراید ۸۴ دارم به دلیل نداشتن توان مالی نمیتوانم لاستیک بخرم لطفا مساعدت فرمایید

سلام یک جفت لاستیک 175 پیکان وانت می خوام. ممنون


سلام لاستیک پرایدمیخواستم

جهت ثبت نام لاستیک پراید می خواهم ممنون


دوحلقه لاستیک تیبا 1


خرید چهار حلقه لاستیک پراید

۴حلقه لاستیک میخوام باماشین کارمیکنم لطف کنین

سلام یک جفت لاستیک ماشین جک اس فای می خواستم ممنون


دو عدد لاستیک پراید میخواستم

دوحلقه لاستیک پهن برای پژو پارس میخواستم

سلام.برای مزدا وانت دو جفت لاستیک پهن میخوام.واقعا لاستیکهام صافه.


خرید لاستیک پراید


لاستیک پژو۴۰۵بارزسایز۱۸۵/۱۴


لاستیک پیکان

با سلام ماشین سمند ال ایکس دارم احتیاج به چهار حلقه لاستیک بارز دارم الان ماشین لاستیک ندارم و بخاطر گرامی در بازار آزاد نمیتوانم خرید آزاد انجام بدم و احتیاج به لاستیک دولتی دارم با تشکر


یک جفت لاستیک تیبامیخواستم


عالی

خواهش میکنم یه جفت لاستک ال نود بهم بدین هر جا می رم از یک تا یک و نیم میگن

دوجفت لاستیک پراید ۱۷۵ باشه بهتره نبود۱۶۵ هم عیب ندارد پرایدی میخام

میشه بگین من چجور انلاین خرید کنم ؟؟ بارز یا گلدستون ۱۷۵ .قیمت هم میخوام .ممنونم


٤ حلقه لاستيك پژو ۴۰۵ میخواستم


لاستیک 206یک جفت

سلام خسته نباشید بنده یک پراید دارم از اردیبهشت تا به الان نتونستم ثبت نام کنم لطفا اگه این شرکت میتونه چهار حلقه لاستیک منو ثبت نام بکنه با تشکر

يك جفت لاستيك تيبا صندوق دار لازم دارم


4حلقه لاستیک فابریک روا سایز 14

مستاجرم وتو اسنپ کار میکنم برایم مقدور نیست از بیرون خرید کنم چهار حلقه لاستیک میخام

برای ثبت نام راهنمایی کنید ممنون…

نیاز‌چهار‌حلقه‌لاستیک‌‌پراید‌رادارم


تیبا ۱

همین روزهاست که پنیر هم سهمیه ای بشه.

اصلا کسی تا حالا موفق به ثبت نام و گرفتن لاستیک شده ؟

سلام لاستیک پراید4حلقه میخوام 165یا175


سلام.4 حلقه لاستیک 206میخوام

لاستیک می خواستم کی سایت باز است که ثبت نام کنیم

چهار حلقه لاستیک پهن ۱۷۵پراید میخواستم


لاستیک ۱۴


یک جفت لاستیک پراید ۱۷۵


لاستیک دو حلقه تیبا

چرا مردم را سر کار می گزارید مگر قانونی وجود ندارداگر دولت ضعیف عمل میکند از خدا بترسید از بیستم مرداد تایر پراید ثبت نام نمودم تا الان حتی اهمیتی به تاییدی یا رد کردن ندارید

ما۱۵ روز قبل ثبت نام کردیم چون عکس سنددرخانه قبول نشد رفتیم کافی نت آنجا انجام دادیم الان هر وقت مراجعه میکنیم مینویسد مدارک دز حال بررسی است درضمن کارت ملی من قدیمی وقتی میخواستیم موقع عکس ا نداختن کد پیگری روی کارت ملی را هم بفرستیم که نمیشد


لاستیک پراید


خوب

لاستیک بارز پژوهش پارس تیوفایو
کلاس ۱۳ سایز رینگ ۱۵

سلام توروخدابگیدچطورمیتونم به سایت ثبت نام لاستیک دنامراجعه کنم

سلام میشه شماره تلفن کسی که ثبت نام لاستیک میکنه شمارشو واسم بفرسته تا بهش زنگ بزنم منو ثبت نام بکنه.خدا خیرتون بده..ضمنا خودروی من وانت نیسان هستش..


لاسیک میخوام

آخه اونی که اینجاتصمیم میگیره نمیفهمه هر ماشین چهار حلقه میخواد .دوحلقه رو ما گردن مادرتون بندازیم


لاستیک پراید دوجفت

از سال ۹۹ موفق به ثبت نام اینترنت نشدم شما هم مثل ایران خودرو ثبت نام رو اینترنت کردین که کسی نتونه ثبت نام کنه لطفا کاری کنین که لاستیک به دست مصرف کننده واقعی برسه نه دلال ها ممنون

سلام من تا بحال لاستیک دولتی دریافت نکردم


۴ حلقه لاستیک پراید

خدا لنت کنه اونی که این برنامه را برنامه ریزی کرده.خودشون که پول یا مفت در میارن .مردم بی چاره را که براشون خیالی نیست از گرسنگی بمیرن.۱ ماه نمیتونم .ثبت نام کنم.


چهار حلقه لاستیک ۱۶۵

خرید لاستیک ۲۰۶چهارحلقه یا دوحلقه فابریک

حاج کافی خدا رحمتش کند فرمود آقا نطفه های ما در شکم مادر متولد شدند و متولدین ما کودک شدند کودکان ما نوجوان شدند نو جوانان ما جوان شدند جوانان ما پیر شدند و پیران ما همه مردند پس آقا کی می آیی حالا این قضیه مربوط به سر کار گذاشتن ملت ایران توسط مسئولین شرکت کویر تایر است جواب تاییدی یا رد آن آیا خرید بدون منت دو حلقه تایر گزینش می خواهد اگر کاسه ای زیر نیم کاسه ندارید لطف فرمایید جواب بدهید ببینید چقدر شاکی دارید

لاستیک پراید نمیشود چهارشنبه ثبت نام کرد یک ساعت نتونستم همه چیز مال پولدارست


خرید دو لاستیک 176 پراید


4حلقه 175پژو

سلام لاستیک دولتی پراید میخواستم اینترنتی نتوستم ثبت نام کنم


۴ تا حلقه لاستیک


دوحلقه لاستیک جلو

عالیه اگه واقعا جنس لاستیک هم خوب باشه


عالی

خدا زنو بچتونو به عذاتون بشونه با این عملکردتون و مدیریتتون. هاک تو سر بی وجودتون

اهواز منبع اب دوازده متری اول بین ۲۱ و۲۲ پ۱۳۰

۴ حلقه لاستیک پراید سایز ۱۷۵ مارک کویرتایر لازم دارم متشکرم

NVO,HSJ
خرید دوحلقه لاستیک پراید بارز 165 سانت


خرید۴حلقه لاستیک۱۷۵


سلام لاستیک چطوري ثبت نام کنم

ثبت نام تلفنی انجام میشه برا لاستیک دولتی ؟


شرمنده چطوری میشه خرید کرد


کجا مراجعه کنیم؟ساکن اصفهان هستم.


4حلقه لاستیک پراید 175لازم دارم


لاستیک پژو ۴۰۵

با سلام. چرا با این که قرار بود فر وش اینترنتی لاستیک دولتی روزانه باشد حالا در سایت کویر تایر شده ۱۵ روز یک بار آنهم در یک ساعت تمام میشه. لطفا ناظرین این کار پیگیر شوند و جواب بدهند متشکرم.


ممنون

جون مادرتون چهارتا لاستیک پژو ۴۰۵ برام بدین جوان تحصیلکرده ام با وام ماشین خریدم مسافرکشی میکنم لطفا مدیر فداتشم منو ببین ،
سایز ۱۴/۶۵/۱۹۵


خرید چهار حلقه لاستیک پراید

بعد از دریافت دو حلقه لاستیک پراید ۱۶۵ نظرم را خواهم داد


لاستیک پژو

یه بار نشد ما یه خبر بخونیم که بتونیم راحت ازش بهره ببریم..اینکه هر روز اماده باش وایستیم و ساعت 9 صبح انلاین بشیم و ….واسه اینکه ایا بتونیم لاستیک بگیریم یا نه!!!
خب تولید انبوه که دارین….بدین فروشگاه ها یا نماینده های فروشتون و با حضور خریدار با استناد به سند و پلاک و کارت خودرو 4 حلقه لاستیک بدین دیگه..کلا من ندیدم کسی اینترنتی بتونه خرید کنه..اگه واقعا ثبت نام اینترنتی میخواین بکنین ..ساعت و زمان قائل نشید و سایت باز باشه و هر کی هر موقع نیاز داره به استناد مدارک ثبت نام کنه و بکی دو هفته بعد تحویلش بدین..اگرم که همش شعاره که هیچی به کارتون ادامه بدین


پلاستیک ۴۰۵ چهار حلقه


پراید


اعلام فروش لاستیک دولتی

من چندوقت پیش از سایت هایپرتایر خریدم لاستیک دولتی ، اوردن نصب هم کردن ، مشکلی نبود ، گفتم به دوستان بگم سر بزنن بهش


چهار حلقه لاستیک کویر پراید

سلام ،لطفا سایت باز باشه،وهرکس نیاز داشته باشه ثبت نام بکنه،،به ترتیب اولویت زمان تحویل مشخص کنید،مثلا یک ماه بعد،،ولله باز هم راضی هستیم ،لااقل خیالمان راحته که لاستیک گیرمان میاد


دوحلقه لاستیک پیکان وانت پهن175

سلام من نقاش ساختمونم خداییش الله وکیلی لاستیکام دیگه قابل استفاده نیست چند بار تو اتوبان پنچر کردم منو دریاب اقای مدیر خدا خیرتون بده

یک جفت یا2جفت لاستیک پیکانی میخوام 175یا165


خرید لاستیک بارز وانت ۱۷۵


اگه برسه دستمون خوبه


لاستیک پرایدمی خواهم165

سلام چهارحلقه تایرمیخواستم واسه پژوروا


لطفا قیمت دولتی اعلام کنید


درخواست دو جفت لاستیک پراید دارم


لاستیک نیسان میخوام


لاستیک ایران تایر

جم کنید این بازیو . ملتو مسخره کردین یا خودتونو …..


خرید لاستیک 175پراید 4حلقه

اقا راست و دروغ نمیدونم ولی شنیدم کیفیت لاستیکهای دولتی با آزاد فرق میکنه. یکی میگفت گرفتم بردم با نمونه ازادش اختلاف وزن داره. لطفا کسی اطلاعاتی داره بگه. برای آگاهی هموطنان عزیز

ممنون ازینکه هوای مردم بدبخت رو با این وضعیت گرونی دارین اقا دمتون گرم

به درد بی علاجی دچار بشن کسانی که مردمو به بازی میگیرن


عالی


لاستیک ندارم


لاستیک کویر 175 یک جفت


دوحلقه لاستیک پراید


خرید 4حلقه لاستیک سمند

سلام آقا مهندس هنوز چندماه لاستیک نیسان نمی توانیم بخرم چکارکنم این قدرگرانی سرم سنگ کجابزارم

بنده ثبت نام کردم واسه خیلیا گرفتم بیشتر از ۱۰۰ جفت از اول سال.
هرکی خواست واسش ثبت نام میکنم و خرید.
تلگرام پیام بده


لاستیک ۱۶۵ پرایدی دوحلقه


دوحلقه لاستیک پراید میخوام


لاستیک تیباه میخام


4حلقه لاستیک 185/60/14میخوام

4 حلقه لاستیک پراید با قیمت دولتی می خواهم

۲ حلقه لاستیک پارس میخواستم
۲۰۵/۶۰/۱۵

یک جفت لاستیک دولتی باسایز۲۰۵/۶۰/۱۵میخواستم.


۲جفت لاستیک نیسان۷۰۰و۷۵۰

سلام یک جفت لاستیک چهارده ۱۸۵ بارز میخوام ۰۹۱۵۹۷۷۹۶۶۳

ما مردم توی این کشور با این همه ثروت خدادادی لیاقتی بیشتر از این نداریم چون خود کرده را تدبیر نیست ما وشما خودمان انتخاب کردیم که اینگونه زندگی کنیم.برای هر چیز باید التماس وگدایی کنیم چیزهایی که تو هیچ کجای دنیا اینگونه نیست اگه این موردها مثل خرید خودرو .وسایل منزل ویا همین لاستیک و مورد های دیگه را برای یک نفر خارجی تعریف کنی بهتون میخنده وفکر میکنه حتما ناراحتی اعصاب دارید من خودمان اینگونه زندگی را انتخاب کردیم پس شکایت بی شکایت العان ما مردم دقیقا تو قله ادمیت وانسانیت هستم پس شکایت بی شکایت .بهترین شرایط زندگی را داریم .بهترین وایمن ترین خودروها را داریم بهترین ومقزیترین وسالم ترین غذاهارا داریم مصرف میکنیم پس شکایت بی شکایت از همه مهمتر بهترین وراحترین مردن ها را هم داریم پس دیگه نبینم کسی شکایت کنه وا

یه جفت لاستیک کویر میخوام چکار کنم


۴حلق لاستیک

سلام، اینجا که سایت فروش نیست هر کی میاد میگه چند حلقه لاستیک لازم داره
مسئول سایت بجای اینکه یه خبر چند صد سطری بدین ، چند تا از سایت هایی که فروش لاستیک دولتی دارن رو معرفی میکردین. هر چند اگرم معرفی میکردین باز هم بعید بود کسی موفق به خرید بشه چون اکثرا لاستیک ندارن یا عرض چند دقیقه تموم میشه


چهار حلقه لاستیک پراید


دو جفت لاستیک پراید۱۶۵


خوب


خرید لاستیک لطفا


۲حلقه تایر ۱۸۵ R14لازم دارم

چهار حلقه لاستیک تیباراازکجای بخرم توخداراهنما کنید

سلام چطوربراوانت مزدالاستیک درخواست کنم

سلام و خسته نباشید زمان تحویل تایر چه تاریخی میباشد ثبت نام کردم ولی خبری نیست


لاستیک پراید ۱۷۵ پهن چهار جفت


چهار حلقه لاستیک پراید


پراید

چه زمانی وجه پرداختی لاستیک دولتی رو باید اتخاذ کرد


خرید لاستیک پراید175چهار حلقه


خرید

سلام من یک جفت لاستیک برای پراید لازم دارم ممنون میشم اگه ثبت کنید

لاستیک پیکان وانت ۱۳سایز نیازمندم


۲جفت لاستیک پراید

سلام ۲جفت لاستیک ۲۰۵ رینگ ۱۴ میخوام برا پژو

باسلام من برای اینکه بیکار بودم در سال ۹۸ با گرفتن پولی که پیش رهن داده بودم ومقداری پول قرض کردم تا یک تیبا برای کار کردن در تپسی بگیرم وخرج خانه وفرزندانم را بتوانم بدهم ولی متاسفانه در حال حاظر ماشینم نه لاستیک داره نه باتری خواهشمنداگر میشه چون من با این ماشین کار میکنم وتوان خرید ندارن حد اقل لاستیک تعاونی به من بدهید ممنون میشم ..

من لاستیک ثبت نام کردم مدل تیبا نداشت زدم پیکان موقع تحویل مشکل پیش نمیاد

سلام لاستیک دولتی مشهد کجا هست چو ن آزاد خیلی گرونه


لاستیک 205 پهن یزدتایر

سلام خرید ۴ حلقه لاستیک پژو ۲۰۶ سایز ۲۰۵


ما که نتونستیم بگیریم


۲ جفت لاستیک یزد


برای لاستیک میخوام ثبت نام کنم

۴حلقه تایر برای وانت پیکان تیوپی میخوام راهنمایم کنید


چهار حلقه ۲۰۶


سلام، یک جفت لاستیک پراید میخوام.

سلام ۴حلقه لاستیک میخواستم برای پراید شماره ای ادرسی باتشکر


4حلقه لاستیک 175پراید


خوب

ای بابا چه ملتو سر وار میزارن ملت مسخره شمان هر وقت می خواین یه چیی می گین بدم می زنین زیرش


۲۰۵


۱جفت لاستیک پراید


لاستیک ۱۶.۷۵۰ نیسان


لاستیک یزدتایر۱۶، ۲۰۵

سلام خدا شاهد 3تا از لاستیکام پنجره زاباس هم ندارم

چهار حلقه لاستیک روا ماشین مسافر کشی لاستیک نداره


205تایر


لاستیک کویر تایر پراید


مرگ بردزد


لاسیک پزومخواهم

مردم را سر کار گزاشتیداخه ده بار است می خواهیم لاستیک ثبت نام کنیم چقدر علکی تمدید می کنید

خرید ۴ حلقه یا ۲حلقه لاستیک پراید۱۳۱


لطفا دستور فرمائید۰۹۱۲۷۵۹۹۰۷۳


۲۳۵

لاستیک پیدا نکردم توروخدا لاستیک دولتی به من بدهین


پژو روا

سلام من ده سال تاکسی دارم هنوز از تاکسی رانی چیزی دریافت نکردم من یک جفت لاستیک می خواستم ولی موفق نشدم بکیرم


دوجفت لاستیک پرایدمی خوام

من ۴حلقه لاستیک برای خودرو دنا میخواهم


دریافت نکردم


لاستیک دولتی میخوام

اقا این سایت ها اعصاب ادمو میریزه به هم من پنج دقیقه مانده به بازگشایی سایت اماده ورودم چهار روزه ک از موقع باز گشایی هنگ میکنه میگه ظرفیت تکمیله دوبار موفق شدم برم داخل تایر و امروز انتخاب کردم میرفتم واس پرداخت میگفت شلوغه کمی بعد هی امتحان کردم برم سه دقیقه بعد گف تایر انتخابی شما به اتمام رسید


اصلاتمامش سرکاریه


سلام لاستیک پژوسایز14


لاستیک پراید


لاستیک نیسان میخواهم


۲ یا ۴ حلقه لاستیک پراید


۴ حلقه تایر روا


دوحلقه لاستیک پراید ۱۶۵


۴حلقه لاستیک پژو۴۰۵


عالی اشت


خرید یک جفت لاستیک


راهنمایی جهت خرید


لاستیک پراید میخوام

آقا یه جفت لاستیگ شماره ۱۴ سایز۲۰۵چطوری تهیه کنم ممنون از اردبیل


خرید ۱ جفت لاستیک پراید


من یک ماه نتونستم ثبت نام

تلاش کنید .۶ساعت نشستم پای گوشی تا سایت کویر ثبت نام کردم‌.


لاستیک تیبا 4عدد

این مردم نگون بخت را سر کار گذاشتن که در حسرت لاستیک دولتی دق کنند.

سلام.یه جفت لاستیک ۱۶۵ میخوام پیر شدم انقد تو سایت گشتم و نتونستم پیدا کنم


لاستیک پراید ۱۷۵


۲حلقه لاستیک پراید میخواستم


لاستیک بارز عالی


یزد تایر

همه سرکاریه به کسی چیزی نمیدن فقط پول پارتی


لاستیک سمند میخوام


حداقل دوحلقه لاستیک ۱۷۵پراید


دوجفت خرید لاستیک ۱۷۵ یزید


لاستیک پراید دو جفت

سلام
4 حلقه یا حداقل 2 حلقه لاستیک پراید 111

چهار حلقه لاستيك ٢٠٥ پژو پارس ميخوام


لاستیک بارز 206


4 حلقه لاستیک پیکان وانت


لاستیک پیکان بار میخوام


لاسیک پیکان وانت چهار حلقه


لاستیک تیبا


روحیه کویرتایر


خرید دو جفت لاستیک وانت باری دنا

سلام.ما دو هفته است برا تایر دولتی بارز ثبت نام کردیم ولی خبری نشده.چطور میتونم پیگیر باشم؟؟؟


لاستیک پرشیا ۴ حلقه


دوجفت لاستیک وانت


خوب


دو حلقه لاستیک نیسان بارز

لطفاً سرکاری نباشه یک جفت لاستیک پراید متشکرم


دو حلقه لاستیک پیکان سواری


خرید۲ حلقه لاستیک یزد ۱۷۵پراید


لاستیک پراید،165دوجفت


۲ حلقه پراید ۱۶۵


دوحلقه لاستیک یزد 185 سایز 15 میخوام

باسلام و خسته نباشیدمن امجدیان هستم مربی آموزشگاه هستم به دلیل توان نداشتن خرید لاستیک نمیتوانم کارکنم مسئولین لطفا رسیدگی کنن ممنونم


ندارم

یه‌ جفت‌ لاستیک‌ پراید‌ می‌ خواستم


لاستیک پراید ۴حلقه

سلام
فقط ب دادرانندهابرسیدگرانی تایربازارازادبی دادمیکنه وسامانه ثبت تایرکی بازمیشه


4 حلقه لاستیک پراید 165


دو حلقه لاستیک وانت پیکان میخام

۲جفت لاستیک پژو میخوام.هرکار کردم نشد یارانه ای بگیرم.زمستون داره میاد لاستیکها هم خرابن.پول هم ندارم از بازار آزاد بگیرم.چیکار کنم


چهار حلقه لاستیک ۲۰۶


4حلقه لاستیک تیبا


خرید یک جفت لاستیک


لاستیک نیسان ۲۳۵ سیمی


4حلقه لاستیک۱۵سایز۶۰-۲۰۵


یک دست سواری پژو.

من ماشین دارم واسه ماشینم میخام ۴۰۵


لاستیک پرایدی


لاستیک


چهار حلقه لاستیک پراید


۴حلقه لاستیک


۴حلقه لاستیک ۱۷۵خارجی سمند


لاستیک کویر


4حلقه لاستیک تیبا میخواهیم


لاستیک پراید

سلام خسته نباشید یک جفت لاستیک پراید میخام ممنونم

باسلام ثبت نام برای لاسیکدولتیچهارحلقه نمره 15

پژو405

سلام چجوری برای لاستیک ثبت نام کنم؟

دوهفته هست که موفق به خرید لاستیک نمیباشم

سلام لاستیک دولتی پراید 175 میخوام یک جفت

لاستیک نیسان وانت میخوام اینترنتی نتوستم ثبت نام کنم چه جوری بخرم

دو جفت لاستیک ۴۰۵میخوام دولتی نتونستم ثبت نام کنم


چهار حلقه تایر کویر


سلام ۱ جفت لاستیک پراید میخوام


یک جفت لاستیک پراید ۱۷۵


خوبه

یه جفت لاستیک 14/185لازم دارم میشه ثبت نام کنین


برایه پراید

4حلقه لاستیک نیسان 750/16 بارز یا کویر تایر شدیدا نیاز دارم هرچه وارد سایت میشم میگه ثبت نام تمام شده لطفا راهنمایی کنید خدا خیرتون بده پارتی بازی رو کنار بذارید ما ملت امام حسینیم مثل کوفیان رفتار نکنید


لاستیکمیخواستم


لاستیک کویر تایر 4 حلقه


۴حلقه تایرپیکان وانت چندمیشه

سلام دولت باید هرکی ماشین داره لاستیک بده این بازی که راه انداختن فایده نداره ثبت نام نمیشه بیاره بده بهدست اونی که لازم داره

سلام آخه چرا نمی‌تونیم دو تا لاستیک ثبت نام کنیم بخدا من با ماشین کار میکنم فروشگاه‌های لاستیک فروشی که اصلاً جوابت رو نمیدند موقع ثبت نام هم که خط شلوغه خدایا به چه روزی افتادیم مرگ ما رو برسان راحتمان کن خداحافظ


ثبت نام چهار حلقه لاستیک پراید

یک ساله نتونستم ثبت نام کنم چرا مردم را سر کار گذشتید


عالیه


لاستیک دولتی آیا به ماتعلق مگیر


لاستیک ۱ جفت نیسان میخام

سلام خدا،
پرایدم یک جفت لاستیک میخواد خودت ثبت نامم کن آمین

2تا لاستیک وانت نیاز دارم اونقدر لاستیک دست دوم خریدم خسته شدم با وانت دارم کار میکنم


۴حلقه برای ماشین تیبا


چهار حلقه لاستیک ۲۰۵.۱۴.۷۰


دریافت یک جفت لاستیک ۲۰۵پرشیا


خریدیک جفت لاستیک 165

با سلام چطور میتوانم لاستیک ثبت نام کنم


دوجفت


لاستیک برا سمند میخوام


لاستیک نیسان


یک جفت لاستیک پراید 175ممنون


لاستیک


لاستیک

۴ حلقه لاستیک پراید سایز ۱۷۵ میخام

من ۴حلقه لاستیک پژو میخوام. ۳ماه پیش تو سایت کویرتایر ثبت نام کردم و هروقت هم که به سایت رفتم با کلمه ناموجود روبرو شدم آخرش هم نوشتند سهمیه استان ما تمام شده آخرش هم نفهمیدیم که این سهمیه را به کی دادند


لاستیک سمند 2 حلقه


۴ حلقه لاستیک پراید


سلام یک جفت لاستیک بارزمیخوام

سه ماهه میخواهم چهار حلقه لاستیک پژو۲۰۶ بخرم نمیشه چکار کنم

مدارک ما رو میگیرن و به نام ما لاستیک خودشون میرن میدن بازار!!!!


۲ حلقه لاستیک پراید میخواستم.


لاستیک تیبا 4 حلقه


خرید لاستیک

۲جفت لاستیک خارجی پراید میخوام ثبت نام چجوریاست


لاستیک سمند ۱۸۵


۴ حلقه لاستیک ۱۷۵×۱۳×۶۵ پراید

سلام من به چهار حلقه لاستیک پراید 175 نیاز دارم خواهشا راهنمایم کنید حتی لاستیک زاپاس هم ندارم همشون از بین رفتن

دو عدد لاستیک پژو 405 لاسیک سایز205 میخواهم

الان چند ماهی است که مدارک منو کویر تایر گرفته و تائید کرده ولی پس از 5 ماه تلاش هنوز نتونستم خرید کنم؟؟!!جریان چیه؟؟اینطور که معلومه مدارک مالکان خودرو گرفته میشه و کارخانه با نام مالکان خودرو لاستیک و آزاد میدن توی بازار و میفروشن!!!ارگانی هست رسیدیگی کنه؟؟!!


4 حلقه لاستیک پیکان وانت ۱۷۵


خرید یک جفت لاستیک پراید یزدتایر


پراید 165


لاستیک پراید میخوام


۴عددلاستیک ۱۶۵.۶۵.۱۳

من ۴حلقه لاستیک واسه ۲۰۶میخوام پهن اسپرت


لاستیک


لاستیک وانت

درود سایت لینک سایت ثبت نام و خرید ؟


چهارحلقه

سلام بابا 6 ماهه 4تا لاستیکبارز پژو 205 میخام نمیتونم ثبت نام کنم


لاستیک کامیونت


دهقان نیری


من لاستیک میخوام


چهار حلقه لاستیک پراید لازم دارم


ی جفت لاستیک پراید۱۷۵

درخواست چهار حلقه لاستیک ۱۷۵ پیکان سواری هستم من اژانس کار میکنم


لاستیک وانت بار ۴ حلقه

خسته نباید .لاستیک پراید میخام نمیتونم ثبت کنم


لاستیک پراید


دوجفت اایتیک پژو


خوب وعالی

لاستیک پیکان سواری میخام قیمت چنده


یک جفت لاستیک یزد تایر


همش الکیه مردم رو سر کار گذاشتین


۴حلقه لاستیک پرایدمیخوام


4عدد لاستیک پیکان میخوام

2جفت لاستیک کی تحویل میدید 15/65/185


خرید لاستیک


بد


باتشکرازعزیزان دست اندرکار


عالیه

چهار حلقه لاستیک175 بارز خریدم پولمو ریختم دور اشغاله تا انداختم دیدم از جای مهر تاریخ روی لاستیک باد میده الان سه روز تعطیلیه باید یکشنبه برم اونجا خدا کنه بامبول در نیارن تولید ایران یعنی بی کیفتی یعنی دزدی

سلام یه ماهه درگیرم تمام کافی نت های اطراف من میشناسن
صحیح نیست.لیاقت ایران و ایرانی این نیست

پس این ثبت نام کجاست؟هر وقت وارد شدم،میگه ظرفیت پر است


لاستیک پراید دووعدد

چطوری بتوانم ثبت نام برای لاستیک کنم

شماها همگی شرکتهای تولیدی لاستیک سر و ته یه کرباس هستید فقط مردم بیچاره را اسگل کرده اید

من جانباز شیمیایی لاستیک ماشین چری از کجا به نخر دولتی دریافت کنم


ثبت نام چطوریه


خوب

سلام روزگار بر همگی خوب و همراه با تندرستی باشه
من یک جفت لاستیک بارز 205/60/14 نیاز دارم ولی موفق به دریافت کالا نمیشم اگر دوست عزیز یا نمایندگی که امکان داره این نوع لاستیک را به بنده تحویل بدهد بی نهایت ممنون میشم

درخواست خرید یه جفت لاستیک پراید 165

لاستیک میخوام باید چجوری ثبت نام کنم.


4حلقه تایر


لاستیک پراید


لاستیک پژو

خرید دو جفت لاستیک پراید 175 چهار ماه هر کاری کردم ثبت نام انجام نشد

میخایم لاستیک بارز 15,پژو بخرم .چطو ثبت نام کنم


لاستیک چهار حلقه

چرالاستیک بدگیرمیادخسته شدیم بخدا

میخوام برای لاستیک وانت بار ثبت نام کنم چجوری باید ثبت نام کنم

سلام دو جفت لاستیک پیکان سواری ممنون


چهارحلقه لاستیک ال۹۰ مخواستم

چهارحلقه لاستیک پراید معمولی میخوام

دوستان و هم میهنان عزیز مگه اینجا لاستیک میدن یا محل ثبت نام اینجاست که همتون میان میزنین یه جفت لاستیک پراید میخوام،یه جفت پیکان دو جفت پراید ،لاستیک دنا میخوام بهم بدین،۱۷۵ میخوام نبود ۱۶۵ بدین جهنم…..اخه چرا اینقدساده این.تو این سایت فقط نحوه خرید اینترنتی لاستیکو توضیح داده نه اینکه اینجا درخواست بدین اونام بگن چشم بفرما اینم لاستیک.اینم باید بدونیم کسی تا حالا نیومده بگه من لاستیک دولتی از فلان سایت و شرکت خریدم.دولت تو این شرایط بد اقتصادیش عمرا بیادلاستیک به نصف قیمت بده به منو شما.میبره بازار ازاد دوبرابر قیمت میده به همین ملت آسو پاس فقیر.کسی به فکر ملت نیست.گرون کردن دلارو لاستیک خارجی دقیقا بخاطر فروش دوبل لاستیکا بنجل ساخت داخله.پس دنبال لاستیک دولتی نباشیم بهتره.اگرم هستیم و چاره ایی نداریم بهتره از سایت مخصوص ثبت نام اقدام کنیم نه اینکه اینجا درخواست لاستیکو مطرح کنیم…موفق باشین.


لاستیک سمتد میخوام

با سلام و عرض خسته نباشی ۴ حلقه لاستیک پراید ۱۷۵


لاستیک پراید چهار حلقه میخواستم

سلام یه جفت لاستیک پراید۱۷۵لازم دارم


خیلی بد


لاستیک وائت پیکائ

من دو ماه هستش که دنبالشم ولی موفق به ثبت نام نشدم


دو حلقه ۱۷۵ پرایدی شدی لازم

مگه اینجا میگید لاستیک، بهتون میدن..که همه گفتید لاستیک..همش الکیه من دوماهه دارم تلاش میکنم توسایت ساعت ۹..همش دروغ.طبق معمول………

من ثبت نام درخواست لاستیک سهمیه ای


۴عدد لاستیک پراید


نیسان‌لاستیک‌عقب


لاستیک.پراید.دولتی.

این چند وقته نميخام ثبت نام کنم نميشه

باسلام مربی هستم دوحلقه لاستیک پراید خواستم


دو حلقه لاستیک ۱۶۵

چرا همش میگه پره
یع راه حله درست حسابی بدین بابا


لاستیک پراید 132.


سلام لاسیتک پراید 175 دو جفت میخوام


سلام من ۴ حلقه لاستیک می خوام


کویر تایر

من چهار عدد تایر برای ماتیز می‌خوام


لالی

با عرض سلام .. چهار حلقه لاستیک پراید ۱۷۵ می خواستم

با سلام
چجوری ثبت کنم بلد نیستم
نمیدونم چیکار کنم
لاستیک پراید لازم دارم
ممنون اگه راهنمایی کنید


از ساعت چند سایت باز میشه


لاستیک پیکان
یک جفت


لاستیک نیسان 4حلقه


یک جفت لاستیک 165 پراید


4 حلقه لاستیک ون دلیکا میخوام


لاستیک پراید

۱۰روز دارم وارد سایت میشم بسته هست یه جفت لاستیک تیبا میخوام


سلام سایت کی باز میشه

سلام.
چهارحلقه لاسیک برای تویوتا هایلوکس سایز14 مخواتم


لاستیک ۶۵۰،،۱۶


خوب هست


یجفت لاستیک نیسان میخوام


یک جفت لاستیک نیسان میخوام


خرید دوحلقه لاستیک پراید

سلام خسته نباشید. باارزوی خواستم ثبت نام کنم برای لاستیک دولتی پراید موفق نشدم. راهنمایی کنیدلطفا


2حلقه پراید

باسلام وقت بخیر واقعا لاستیک دولتی هست ما هم هستیم برا پیکان چهار حلقه ممنون


خرید لاستیک دولتی یزد تایر


ثبت نام لاستیک دولتی

چرا واقعا اینقدر ظلم به ملت بدبخت وبیچاره میشه سایت کویر اصلا مدل تایرهای پراید وپژو را نداره سامان بارز هم فروش اینترنتی نداره چرا دروغ می گن در حالی که با توزیع اینترنتی خیلی بهتر به دست مصرف کننده می رسه ولی مثل اینکه مافیای لاستیک و لوازم خودرو نمی خوان


لاستیک تیبا ۴ حلقه


لاستیک 175پراید میخام

یک جفت لاستیک تیبا میخوام ودر نیشابور هستم


چهارحلقه لاستیک پراید۱۷۵


لاستیک تیبا ۱چطوری بایدبگیریم؟؟؟


لاستیک دو حلقه پراید

راهنمایی کنید چطور یک جفت لاستیک175پرایدی بگیرم


لاستيك دولتي ميخوام


دو حلقه لاستیک پراید


یک جفت لاستیک ۱۷۵پرایدمی خوام


لاستیک میخوام

سلام چها حلقه لاستیک تیبا ۱۷۵ دولتی میخوام


خرید یک جفت لاستیک پیکان وانت

سلام لاستیک پژو 405 میخوام اینترنتی نمیشه چیکار باید بکنیم به خداخودمم راننده تاکسی هستم

سلام،بنده ۴ حلقه لاستیک برا پیکان میخوام هر سایتی هم میرم نمیتونم ثبت نام کنم واقعا هم توان مالیم در حدی نیست که برم از بیرون به نرخ آزاد تهیه کنم،لطفا راهنماییم کنید

سلام دو حلقه لاستیک بارز پراید میخواستم


لاستیک ی،زد

۴ حلقه لاستیک پهن سایز ۲۰۵ برای خودرو ۴۰۵ میخواستم


چهار حلقه لاستیک سمند


چهار حلقه لاستیک سمند

لاستیک میخاستم.الان۲ماه دارم کارمیکنم.ویکی ازفعالترین محسوب شدم


لاستیک مزدا دوکابین


خرید لاستیک ۲۰۶


4/چهار حلقه لاستیک پژو۴۰۵


لاستی سمند 205

لاستیک نیسان وانت جلو ۷۰۰-۱۶دوحلقه


لاستیک پراید ۶حلقه


؟


لاستیک چهار حلقه پیکان


لاستیک ۱۷۵دوحلقه پراید


۴حلقه لاستیک پژو پارس ELXمیخوام


خرید لاستیک پراید


۴عدد تایر پیکان


و٤حلقه لاستيك پرايدي١٧٥/٦٠/١٣


لاستیک شماره ۱۴ برای پژو ۴۰۵


لاستیک دولتی یزد


لاستیک ام وی ام ۳۱۵

4حلقه لاستیک پراید میخاستم
هرکار میکنم نمیشه ثبت نام کرد!


دوحلقه لاستیک پراید میخام


لاستیک‌ نیسان


لاستیک پراید چهارحلقه


ثبت نامه لاستیکه دولتی

برای ثبت نام ایترنتی اقدام کردم موفق نشدم ثبت نام کنم دسترسی به نمایندگی فروش هم ندارم چه جوری لاستیک تهیه کنم ساکن نوق رفسنجان هستم لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر

برای ثبت نام انترنتی اقدام کردم ولی موفق به ثبت نام نشدم دسترسی به نمایندگی فروش ندارم چکار باید بکنم.ایا در منطقه نوق رفسنجان نمایندگی فروش دارید.باتشکر

الان دو ماهه روز ۱۵ اعلام ثبت نام لاستیک رینگ ۱۳ میکنید ادم از کاروزندگی میافته ونتیجه نمیگیره شرایط رو سخت نکنین برای خریدار مصرف کننده مردم گرفتارن چرا نمایندگی رسمیتون با مدراک مورد نیاز تا چهار تا لاستیک رو به قیمت دولتی نده؟! به گفته خودتونم سالی ۱ باره خو توروخدا مردم گرفتارن خیلها نانشون رو با ماشین درمیارن وهزینه هاش سنگینه براشان مثل لاستیک که مصرفیه ممنون اگه رسیدگی کنین

سلام ۴حلقه۱۴خواستمتا الآنم هیچی نگرفتم

باسلام تعداد چهار حلقه لاستیک پراید ۱۷۵ می خواهم در صورت امکان زمینه ثبت نام را برایم ارسال فرمایید متشکرم از ارومیه


دوجفت لاستیک پراید175میخوام


سلام چه جوری ثبت نام کنم

سلام خسته نباشین سایت ثبت نام اینترانتی چطوریه

اگر امکان ۴ حلقه نیست دو حلقه لاستیک لطف کنید


لاستیک بارز ۱۷۵


خرید دو حلقه لاستک ساندرو


سلام سایت خرید و فروش بازنیست


چطورمی توانم لاستیک تهیه کنم

۴ حلقه لاستیک دولتی معمولی میخوام ، ممنون میشم رسیدگی وراهنمایی کنید لطفا 🌷


پراید 132


یک جفت لاستیک پراید ۱۶۵

سلام یک جفت لاستیک عقب سایپاz24 میخواستم


لاستیک پیکان وانت ۲ عدد


خوب


لاستیک


دو‌جوفت‌لاستیک‌پراید


وانتی

اقا من یک جفت لاستیک سمند می خواهم از کجا بگیرم


لاستیک پراید چهارحلقه


پراید


لاستیک۴حلقه ۱۶۵

۲حلقه لاستیک پراید ۱۶۵ ایران تایر

فقط 4حلقه لاستیک سمند میخوام .ممنونم

به نظر من خاک بر سر همه تولید کنندگان داخلی لاستیک که عرضه تامین لاستیک خودروهای داخلی رو ندارند چه برسد که بخواهند مثل کشورهای دیگه مثل چین صادر هم بکنند. باید در کارخانه هارو گل گرفت

واقعا مردم دانشمندی داریم
اومدید اینجا تو بخش کامنتها درخواست لاستیک میدید ؟
تاسف آوره…

قیمت هر حلقه لاستیک ۱۶۵ کویر ۲۴۶ هزار تومان و هر حلقه بارز ۲۷۶ هزار تومان است. نه ۱۵۶ هزار تومان!!


لاستیک میخریم


لاستیک فابریک وانت پیکان دوحلقه


دوحلقه لاستیک پرایدفابریک

سلام 4حلقه لاستیک پراید میخوام لاستیک پهن نتونستم مدت یک ماهه وارد سایت بشم

سلام، قیمتهایی که برای لاستیک زدین واقعی هستن؟؟ آخه همسایمون ۴حلقه لاستیک رینگ ۱۳ ،۱۷۵ برای وانت خرید ۱۲۶۰۰۰۰،اونم ثبت نام کردبعداز ۱۵روز، ولی شما حلقه ای قیمت زدین زیر ۲۰۰،ینی نمایندگی عرضه لاستیک ۵۰۰تومن تقریبا میخوره این وسط؟؟


قیمت یک سال قبله تاریخ نگاه کنید

باسلام 4حلقه لاستیک 175میخوام ممنون


این چ وضه چرا جواب نمی دید

اگه همه گرفتن به ماهم دوجفت پژویی لطف کنین


بارز

سلام من برای نیسان میخوام چرا توبخش خودرو ساز (زامیاد)را نمیاره؟؟؟چه جوری تهیه کنم؟؟
لطفا هرکی میدونه بگه


لاستیک مزدا چهار حلقه

کویر تایر برای نیسان وانت تایر نذاشته ثبت نام کنیم سایز۱۶؟؟؟؟؟
لطفا جواب بدین ممنون


۲عددلاستیک نیسان


میشه ثبت نام کنید


خرید چهار حلقه لاستیگ پیکان وانت


همش دروغه و سرکاری

با سلام و سپاسگزاری از شما عزیزان لاستک و قیمت بسیار عالی . ممنون

لاستیک دولتی کجا بود بابا حداقل اخبار کرب پخش نکنید


دو حلقه لاستیک پراید

اگر واقعا میشه برای حواله لاستیک ثبت نام کرد لطفا ‌:روش ،زمان ، و نحوه ثبت حواله لاستیک مزدا را اعلام کنید


لاستیک پراید ۴حلقه ۱۷۵

سلام برای تهیه ی لاستیک به نرخ دولتی کجا باید ثبت نام کنم؟
۴حلقه برای پژو ۲۰۶


۴ حلقه لاستیک پراید

شبکه خبری تخصصی حمل‌ونقل «تین‌نیوز»، فعالیت خود را به عنوان اولین رسانه
تخصصی حوزه حمل‌ونقل از سال 1387 آغاز کرد.
تین‌نیوز در این مدت با انتشار سالانه نزدیک به ۵۰۰۰۰ مطلب مرتبط با حوزه تخصصی حمل‌ونقل، به رسانه‌ای
جامع در این حوزه تبدیل شده و در رتبه‌بندی‌های رسمی جزو برترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تخصصی کشور است.
«تین» اکنون با پشتوانه سال‌ها تجربه و فعالیت مستمر، حضور خود را در حوزه حمل‌ونقل جدی‌تر کرده و اکنون پایگاه خبری تخصصی تین‌نیوز، هفته‌نامه حمل‌ونقل، هفته‌نامه حمل‌ونقل و مسافر، دپارتمان‌های تاریخ شفاهی، خدمات خبری و برگزاری رویدادها را در قالب موسسه مطبوعاتی تین سازماندهی کرده است.

۰۲۱۴۴۶۰۳۷۸۹

۰۲۱۴۴۶۰۳۷۸۵

تهران‫‪،‬‬ بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، خیابان پنجم، پلاک 62، ساختمان آریا، واحد 2

سایت اینترنتی تین نیوز

کلیه حقوق متعلق به

سایت اینترنتی تین نیوز

است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

لاستیک و بازار آن این روزها فراز و نشیب زیادی را سپری می کند. قیمت هر جفت لاستیک خودرو به شدت افزایش پیدا کرده است و بیشترین تاثیر را در افزایش نرخ کرایه بار و مسافر را داشته است.

بیت ران – مجتبی کزازی: لاستیک‌ های دولتی بیشتر برای تاکسی‌ ها و حمل و نقل عمومی عرضه می‌ شد.

اما با افزایش قیمت لاستیک های تولید داخل، عرضه لاستیک دولتی برای خودروهای دیگر هم فراهم شده است

در حال حاضر مصرف کنندگان می توانند با دو روش آنلاین و حضوری برای خودرو خود لاستیک با نرخ دولتی تهیه کنند.

با حضور در نمایندگی های فروش لاستیک مورد نظر اقدام به ثبت نام می شود.

ثبت نام لاستیک خودرو

لازم به ذکر است که مصرف کنندگان در روش حضوری فقط می توانند دو حلقه لاستیک تحویل بگیرند.

اگر مشکلی با خرید حضوری ندارید.

می ‌توانید برای دریافت لاستیک دولتی به نمایندگی شرکت ‌های تایرسازی مراجعه کنید.

فهرست نمایندگی ‌های این شرکت‌ ها در سایت آن ‌ها قابل مشاهده است.

باید توجه داشته باشید که ممکن است موجودی لاستیک نمایندگی‌ ها در طول روز به اتمام برسد.

برای همین بهتر است قبل از مراجعه حضوری با نمایندگی مورد نظر تماس بگیرید.

با حضور در فروشگاه های آنلاین تولید کنندگان لاستیک ایرانی مصرف کنندگان می توانند چهار حلقه لاستیک ثبت نام کنند و در مدت زمان کمتری نسبت به روش حضوری تحویل بگیرند.

ارائه مدارک در روش آنلاین فقط با آپلود کارت ملی و کارت خودرو امکان‌ پذیر است و در زمان دریافت باید کارت ملی صاحب خودرو را به مامور پست نشان دهید.

لاستیک‌ های ایرانی در بازار آزاد دست کم یک و نیم برابر نرخ دولتی قیمت دارند.

هر روز 10 تا 15 درصد تولید شرکت ‌های داخلی برای فروش آنلاین اختصاص یافته است.

که مصرف کنندگان در ساعت مشخص که سایت لاستیک مورد نظر اعلام می کند، اقدام به ثبت نام می کنند.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و خارجی در بازار

قیمت انواع لاستیک ایرانی و خارجی در بازار

قیمت انواع لاستیک ایرانی و خارجی در بازار

به.خدا.دروغ.میگن.کدوم.فروش.انلاین.من.سه.ماهه.ثبت.نام.کردم.هر.موقع.میرم.تو.سایت.کویر.میگه.مدارکت.ناقصه.عکس.کارت.رو.میفرستم.مسدوده.شما.خبر.نگار.محترم.قبل.از.تیتر.دروغ.برو.خودت.امتحان.کن.بعد.بیا.تبلیغ.این.شرکتهای.دروغ.گورو.بکن.اگه.مردی.وجدان.داری.این.پیام.رو.بزار.تا.همه.ببینن.تا.بفهمی.چقدر.مردم.بی.نوا.این.مشکل.رو.دارن

سلام شاید درست ثبت نام نکردید ما دو هفته پیش ثبت نام کردیم و تایر ها را نیز دریافت کردیم خیلی هم خوب بودند به کسی که وارد است بگویید تا برای شما ثبت نام کند

میتونید راهنمایی کنید چطور ثبت نام کنم ممنون میشم

از چه سایتی باید ثبت نام کنم؟؟؟

لاستیک کجا بود من هرچی میرم سایت کویر خبری از لاستیک نیست همش میزنه ناموجدد ساعت 9 سایت باز میشه تا 23 بنده سر ساعت 9 وارد شدم بازم ناموجود زده

سلام ، برو کافینت اونا خودشون ثبت نام میکنند

بنده هم قبل از عید ثبت نام کردم. و حتی اپراتور محترم شرکت کویر هم یه جورایی گفت تو میتونی، امیدوار باش. دقیقا الان هم در حال تلاش کردنم.اما
به این نتیجه رسیدم که یا ((تعداد زنبیل های که از قبل تو صف گذاشتتن خیلی زیادن و یا برخلاف ادعاهای تو خالی که با آن هر روز پوز دشمن را داریم به زمین میزنیم، عرضه راه اندازی یه سامانه خرید را نداریم

فقط اگه سفارش شده باشی واشنا داشته باشی لاستیگ میگیره وگرنه…شهرمن نیشابوره .مشتری اومده میگه اقای × منو فرستاده بهش لاستیک داد گفتم چرا بمن نمیدی بدروغ گفت یک جفت دیگه مونده بمن نداد..فردا رفتم به سفارش شدهها میداد حتی یک جفت به من نداد….دروغ دروغ / نظارت که نمیشه متاسفم برای شرکت ایران تایر

سلام
من ثبت نام کردم فرداش مدارک تایید. شد همون روز خریدم ده روزه تحویل گرفتیم و عالیه
ناامیدنشید به منم گفتن نمیتونی بگیری
خدایی اشناهم نداشتم همینجوری رفتم یکم تلاش میخاد

سلام …میشه لطفا راهنمایی کنید چجوری ثبت کنیم برای لاستیک خودرو !

۰۹۱۹۳۰۵۷۹۸۹

منم ثبت نام گروم و ۴ حلقه گرفتم مشکلی نبود

فقط مخصوص شهرتهران است یاتوشهرستانهاهم میشه ثبت نام کرد؟

سلام از زمان اعلام مرتبا وارد سایت که میشیم بطور مکرر خطا 502 رو میده خوب چکار کنیم من از مرداد می خوام ثبت نام کنم اجازه نمیده

تلفنی زنگ بزنین اپراتور خودش درست میکنه ارور رو

درسته اصلا” نمیشه خرید کرد من دو ماهه که موفق نشدم فکر یک ثانیه بفروش می رساند که مردم نمیتونن بخرن

آقا وقتتون رو نزارید تو این پیج لاستیکها دروغ دروغ دروغ

سلام چه موقعه ثبت نام میکنند

سلام ، برو کافینت اونا خودشون ثبت نام میکنند

صبح ثبت نام کردیم بعدازظهرتحویل گرفتیم

ما ثبت نام کردیم اما موفق به خرید نمیشیم چون راس ساعت 9 سرور سایت قطع می شه و بعد هم ناموجود می باشد

ثبت نام لاستیک خودرو

خدالعنت کندبائس بانیش رافقط دنبال جیب خودشانند

باعث

بابااینافقط به پارتی دارها میدن‌‌

عزیزانی که میخوان کویر خرید کنن پنج دقیقه به 9 صبح با اینترنت پرسرعت وارد بشن میتونن خرید کنن. من و دوستم از این روش 4 جفت خریدیم

برو کافی نت فقط همینو یادی بگی

همش دروغه دو ماهه زمان ثبت نام میرم تو سایت یا هنگ میکنه یا میگه ارتباط شما قطع شده مشل ما بی پولیمونه که وقتمون رو تو این سایت و اون شایت میذاریم اخرشم هیچی

منو ثبت نام کنید ممنون

بهترین زمان ۱۱شب به بعد ترافیک سبک میشه اصل کار آپلود عکسه فرمتgpjزیر ۱۰۰ کیلو بایت عکست واضح باشه عکس گرفتی تو گالری مداد بعدتغییر سایز عکس ذخیره میکنی بعد ثبت نام عکس اصلاح شده را انتخاب میکنی من ثبت نام کردم گرفتم برا پدرم همه چیز تایید شد ولی زده سهمیه استان شما پر شده معلوم نیست کی باز بشه اول و وسط هر ماه از ساعت ۱۶ ثبت نام میکنه اگه نت پر سرعت داشته باشی زودتر کارت راه میافته با گوشی هم میشه برا خودم گرفتم فقط کویر تایر ثبت نام میکنه اگه قطع نکنه هر ماه ۲بار ثبت نام داره تا ۳یا۴ ساعت بعد ساعت ۱۶ خیلی سخته عجله نکنید از ساعت ۲۳ به بعد
شروع کنید موفق باشید

چه ساعتی وارد سایت شدید؟

شما تو چه سایتی ثبتنام کردین؟ چه روزی از هفته و چه ساعتی

سلام نحوه ثبت نام به چه صورته لطفا راهنمایی کنید.

ساعت چند ثبت نام کردید 09159524236 لطفا راهنمایی کنید

سلام چه سایتی ثبت نام کردید؟

سلام کجا ثبت نام کردین

حجم عکسی رو که بارگزاری می کنین رو از روی گزینه جزعیات عکس در داخل گوشی چک کنین که زیر 100کیلو بایت باشه اگر هم نیست با نرم افزار کمش کنین

باید رو ماشین نصب بشه ؟

نه این جوری هم نیست
من برای خودم و چند نفر دیگه با کارت ملی شون لاستیک گرفتم از کویر تایر

سلام خسته نباشید ببخشید حتما باید کارت خودرو و کارت ملی به اسم یک نفر باش؟آخه ما ماشین خریدیم بنام نزدیم کارت ماشین به اسم کسی که در دسترس نیست نمیتونم ثبت نام لاستیک انجام بدم؟امکان دارد تا جواب سوال بنده پیامک بشه

سلام نه نمیشه باید همه مدارک به نام خودتان باشد

چطوری چرا هروقت ما میریم تو سایتش میگه پره

چهار حلقه لاستیک روا شماره 14 میخواهم

سلام چارتا نمیدن یه جفت میدن

بشین تا بیارن دم خونه

سلام بنویس برای ما

ناموسا چه جور گرفتی ما رو هم خبر کن

سلام من کارت ملی ندارم چطوری میتونم ثبت نام کنم

سلام خودمو کشتم نتونستم ثبت نام کنم

لاستیک هست لطفا مراجعه کنید به نمایندگی ها من یک ساعته 1ساعته 4حلقه از کویر یزد لاستیک گرفتم

فقط دروغ میگن همه اش الکیه اگر هم بتونی ثبت نام کنی لاستیک دست دوم یا تاریخ مصرف گذشته بهت میدن همشون دزدن

سلام الان سه ماه نمیشه ثبت نام کنی همش دروغه به خدا مردم گذاشتن سر کار به پیرو پیغمبر دروغه

سلام من یک جوفت لاستیک پیکان میخواهم

سلام چه ساعتی و چه روزی وارد سایت شدید

اقا واس ماهم بگیر

سهمیه استان شما به پایان رسیده است.ناموجود.

واقعا درسته ،کویر تایر واقعا کلک بازن ،آخه منم دوسال پیش چهار حلقه برا سمند خودم خریدم سر یه ماه نشده بدون دلیل دو حلقه ش ترکید،گارانتیشم که واقعا دروغ بود،الانم میخوام برا ماشین بابام ثبت نام و خرید انجام بدم هم که هر روز یه بهانه در میارن……

نه /سایتش دروغ نیس منتها سخته یکم
سایز مدارک رو سخت قبول میکنه .اینقد باید تغییر بدی تا تایید بشه
من خودم بارها برای مشتری ثبت نام کردم
سخته ولی میشه

لاستیک بدهی فورا می فروشم چون پولش را لازم دارم دروغگو دشمن خداست

من ثبت نام کردم در بیاد بفروشم چون نیاز دارم
لعنت به ظالما که به این روز انداختنمون

کلا الکیه و سرکاری
چون من ثبت نام کرده ام هی میگه مدارک ناقصه

سایز عکس رو خودتون قبلش نگاه کنین کاری نداره جزئیات عکس رو بزنین میگه چند کیلو بایته

سلام دروغگو دشمن خداست لاستیک به من بدهید می فروشم چون به پولش احتیاج دارم.

سلام ببخشید پول هم ریختین

سلام ایا از شما پول رو نقدا گرفتن

سلام دوست عزیز تماس بگیرین با شرکت بگین تائیید می کنن مدارک رو من هم همیم مشکل داشتم چندین با تماس گرفتم موفق شدم اما مشکل اینه که موجودی تایر سریع تموم می شه

لاستیک

چقد مملکت بی صاحبه از نظارت که دولتی و بازار ازاد اینقدر تفاوت قیمت داره …کجاست اون ایرانی با فرهنگ و صاحب اصالت… اندر خم‌یه کوچه همه دنبال یه نون هستیم …همه گداتر از هم .یه عده هم اقا زاده هی میخورن و میگن به به از این دولت

راست میگه منم هر وقت میرم میگه تکمیل شد همش دروغه که مردمو سر کار بزارن. وجدان ندارن به خدا.

خداوکیلی این چه ثبت‌نام یه فقط خب شا گذاشتین کجا ثبت‌نام کنیم پس؟!!!!!

این روش درست نیست من الان تقریبا یک ماهه تلاش میکنم تا بتونم ثبت نام کنم موفق نشدم

منم 2 ماهه حیرون ثبت نامم.چه کنیم؟؟

هیچ لاستیکی روی سایت موجود نیست

سلام من برای ثبت نام کنم نمی شی

😂وای واقعا راست گفتی جوان بدبخت ایرانی

سهمیه استان شما به پایان رسیده است.ناموجود.

خخخخخخخخخ

سلام میشه راهنمایی کنید چه جوری ثبت نام کنم

قهوهای

دروغ نیست من خودم ثبت نام کردم لاستیک هم گرفتم یکم شلوغه اما شدنیه .

آدرس سایتی ک شما ثبت نام کردین میفرستین؟

باسلام:بنده هم خیلی تلاش کردم متأسفانه نتوانستم یعنی بهتر بگوئیم نخواستند که بتوانیم خطاب به ایران خودرو و سایپا عرض می کنم تو را خدا از این کارهایتان دست بردارید بالاخره یک روز نتیجه این کارهایتان را خواهید دید آن فروش خودروهایشان، این هم از لاستیک تان تا فروش دور فرمان جا دارید …

سلام تازه بار اولم میخوام ثبت نام کنم

سلام تازه بار اولم میخوام ثبت نام کنم..

بخدا الکیه من ثبت نام کردم هر وقت که میرم میگه تا موجوده الان دوماه شغلم شده همین

تقریبا از قبل از عید وبعد از عید که هرچی تلاش کردم موفق نشدم ثبت نام کنم.خداوکیلی همش سرکاریه.
حضوری هم مراجعه کردم کارخونه ایران تایر.گفتن فقط ثبت نام اینترنتی. کل مملکتو همین مسخره بازیا و سرکار گذاشتنا گرفته. مثل سهام تا عدالت. یارو با حقوق چند میلیونی دا ره ولی ماباحقوق دوقرونی نداریم.

سلام اقا تورو خدا یه مسلمونی پیدا بشه که وارد هست راهنمایی کنه من تاحالا لاستیک دولتی نگرفتم نیاز شدید دارم بازار ازاد هم که قیمت خون باباشون رو میگیرن،این شماره منه به بخدا درعوض براش جبران میکنم دمتون گرم۰۹۳۶۷۶۱۲۱۲۵

از مسلمون کمک نخواه گرفتارت میکنه جا اینکه کمکت کنه

خوب توی تا مسلمان کمکش کن.

منم ثبت نام کردم فقط سه روز پشت سر هم رفتم تو سایت کویر تایر ساعت ۹ صبح. ۳ دقیقه مهلت داری ثبت نام کنی لاستیک انتخاب کنی و تکمیل وجه کنی. اینترنت قوی میخواد.

دوستان آزاد بخرید 200 تومن ارزون نه چیزی بهمون اضافه میشه نه کم منم ثبت نام کردم از درد بی لاستیکی ولی عین شماها به مشکل خوردم ولی از گلو زن و بچه زدم آزاد خریدم مشکل ما فقط لاستیک نیست همه چی مملکت ما پارتی بازیه بدبختا فقط بسازند بدن به بچه وزیرا یوقت کانادا آب تو دلشون تکون نخوره

برو آزاد بگیر خوشتون میاد منت اینارو بکشید بلکه چندر قاز تخفیف بدن من خودم هم ازاد گرفتم ولا با هزار قرض قوله وقتی ماشین لاستیک میخواد یه چیز واجبه نباشه شایدضررش جبران ناپذیره

در ضمن من تا حالا خودم لاستیک دولتی نگرفتم

پس این مدارک تا چه مدت تایید میشه الان ۱۰روزه که مدارک رو فرستادم همیشه مینویسه در انتظار بررسی
لطفا اگه کسی بلدا راهنماییم کنه

اینها همه‌اش سر کاری است. خرید اینترنتی لاستیک دولتی دقیقاً مانند همان بازی بود که سایپا و ایران خودرو برای خرید اینترنتی خودرو راه انداخته بودند! من متخصص وب با DNS بسیار قدرتمند آن بر بستر فیبر نوری و سرعت 16 مگابایت بر ثانیه واقعی بیش از 48 بار در ساعت 9 صبح خواستم از کویرتایر لاستیک بخرم، اما هربار پیغام داد: به علت درخواست بالا لطفاً چند دقیقه دیگر تلاش کنید!
چون قرار است بزودی 30درصد دیگر لاستیک گران شود، آنها عمداً سرور را کند می کنند که کسی نتواند به درستی وارد شود. در این شرایط هر کسی خیال می کند فقط او نتوانسته لاستیک بخرد، در حالی که هیچ کسی نتوانسته لاستیک بخرد!
از همه جالب‌تر، سرویس SDN شرکت «ابر آروان» هم برای دسترسی بهتر کاربران بر روی سرور آنها نصب است! دوستانی که از مسائل فنی سردرمی‌آورند، می‌دانند که کار SDN چیست، اما عملاً در سایت کویرتایر هیچ کاری انجام نمی‌دهد که البته عمدی است!
اگر می‌خواهید یقین پیدا کنید که سر کاری است، یک کمپین راه بیندازید تا معلوم شود که هیچ کسی نمی تواند لاستیک آنلاین بخرد! سایت کویرتایر تا 3 دقیقه اول پیغام «درخواست بالا» می‌دهد. از دقیقه چهارم باز می‌شود و می‌نویسد: «ناموجود»! سرعت اینترنت من 16مگابایت بر ثانیه واقعی و بر بستر فیبر نوری است! من 12 گیگابایت را از سرورهای داخلی مانند پی‌30‌دانلود در حدود 7 دقیقه (با سرعتی حدود 35 مگابایت بر ثانیه) دانلود می‌کنم، ولی نمی‌توانم وارد سایت کویرتایر شوم!

دوست متخصص واحد سرعت اینترنت بیت بر ثانیه درسته و اون مقدار حجم دانلودی شما هس که بایت بر ثانیه است. تقسیم بر ۸ کنید

😂😂😂😂👍👍👍👍👍تو این کشور همه متخصصن بدا همین حال و روزمون این شده یه مشت گاگول فقط ادعا.دمت گرم خیلی خوب بود

آقای محسن شما احتمالا عبارت تقسیم بر ۸ رو ی جا شنیدی اما معنی‌ش رو نمیدونی. واحد سرعت اینترنت هم میتونه بیت، بایت، کیلوبایت، مگابایت، … بر ثانیه باشه. گذشته از این اون طرفی ک داری آبروشو میبری منظور رو بخوبی رسونده.

همش دروغه بخدا. صدبار رفتم تو سایت. هربار میگه از ساعت ۱۴ که تا اخر وقت هم error504میده تا ۱۰شب و اون موقع میگه یه ماه دیگه. خدا لعنتشون کنه که دارن مردم رو بازی میدن و خبری از خرید نیست

دقیقأدرست میفرمایید همه دزدشدن

من هم امروز نتونستم خرید کنم. سایتشون به سختی باز شد و دیگه کار از کار گذشته بود و تموم شده بود😯 خدا ازشون نگذره که همه جا در حال کلاه گذاشتن سر مردم بیچاره ان

من بر بستر رخت خواب ساعت۹صبح ثبت نام میکنم …این چه حرفیه استاد

داداش من به قرآن از اینا نیستم ولی تو ادارمون به خودم و 20تا از همکارام ثبت نام کردم و خرید زدم اونم با موبایل و اینترنت 4جی. مال همشونم اومدن دم درشون.یذره تلاش کن قلق داره باید یاد بگیری.خواستی از واتساپ هم برات ثابت میکنم.همینجا پیام بده شمارتو بگو تا باهات هماهنگ کنم و قلقشو یاد بدم.یاعلی

سلام ممنون میشم ، طریقه ثبت نام و اینکه هزینش رو بگید و اینکه لاستیک ها خوب بودن ؟

اگه قلقی داره همینجا ذکر کنید اگه ..

سلام
کویر تایر ساعت ۹ باز میشه؟

سلام اقاحامدمن توآژانسم ۴حلقه لاستیکم صاف شدن سیم زدن پول ندارم بخرم لطفاراهنمایی کن خداخیرت بده ۰۹۰۵۵۲۹۱۹۹۸

سلام داداش گلم به منم یاد بده ممنون

سلام میشه به من اموزش بدی شیرینی هم میدم

سلام
09159524236
لطفا
4حلقه لاستیکام صافه موندم چیکارکنم

ممنون میشم به ماهم یاد بدین خیلی گیره کارم
09399151752

داداش خداخیرت بده منوراهنمایی میکنی بدجورگیرم اینم شمارم هست باماشین خرج خونواده میدم مستاجرم۰۹۳۵۶۶۹۳۸۰۰

جناب میشه شمارتون رو برام ارسال کنید ،،یه رانمایی خواهرانه ازتون میخاستم ؟؟؟؟

جناب میشه راهنمایی کنید

از کدوم سایت و چه ساعتی. !؟

داداش اون CDN دورت بگردم مهندس من

سلام.اقا بلخشیدا اگر مهندسی برای خودتی لطفا اطلاعاتی به مردم بده بدرد بخوره.من بیش از ۵دست فقط برای خانواده خودم خریدم باگوشی موبایل…..بعد شما میگی مهندسم سرور قدرتمند همش دروغ…‌.چون من برعکس گفته هاتو انجام دادم…..

همه میگویند نتوانسته اند .و من شخصا هم چندین نوبت اقدام کردم نشده ..چندین ساله تو این حوزه تجربه دارم ..حالا بقیه و اون بنده خدا مهندس دروغ میگن تو راست میگی و تونستی 🌹👋شاید راست بگی اما دلیل دیگه و بزرگ دارد که نمیگی …مرد حسابی ملت سرکار هستند چرا میای الکی ی چیزی خلاف واقع میگی

سلام خدافظ

مردم رو این همه تحقیر نکنید به خاطر 2تا لاستیک هم به این دولتی خون مردم رو کشیدن تو شیشه هم به شما کارخانه دار های لاستیک نگید ثبت نام لاستیک بگید عذاب چند هفته هست که دارم هر صبح چهارشنبه برای بارز وروز های دیگه ایران تایر موفق نشدم یه کم خجالت بکشید هم شما کارخانه دار ها هم مسعولین کشوری مردم رو بی ارزش نکنید بترسید از روز قیامت شما که نمیتوانید چند تا لاستیک رو مدیریت کنیدبکشید کنار و این همه با احساسات مردم بازی نکید واین فیلم های سوری رو به مردم نشون ندهید که ما به فکر شما هستیم

۱۵شهریور ماه ثبت نام داره برای لاستیک من خودم گرفتم

خطا خورده های خالی بند همش دوز و کلکه

منم ثبت نام کردم الان۳هفته هستش ..گفتن باید جواب بیاد …هنوز جوابی نیومده…

فقط هانکوک بخرید 8 سال راحت باهاش راه برید….این اشغالا ارزش خرید نداره….

سلام دوستان از چه سایتی باید ثبت نام کنم؟

دوست عزیز سایت کویر تایر برو ثبت نام کن فقط عکس کارت ماشین وکارت ملی‌پشت ورو میخواد ۴حلقه میده به قیمت ۲حلقه ی بازار میارن در خونه.ثبت نامش رایگانه ولی زمان خریدش باید پول بدی‌من بیش از ۱۰جفت واسه فامیل ودوستا خریدم هرمی هم نخواست خریدم فروختم…..۰۹۳۵۹۶۲۱۴۳۴ ثبت نامتو هواستی‌من در خدمتم.جواب ندادم پیام بدین.

الکی لطفا نظر ندید.من ۳شنبه دیدم بارز ثبت نام داره و ۴شنبه صبح ساعت۹تونستم۲حلقه بنویسم خیلیم راحت.حتی برای۲تا از همکارامم نوشتم

ازفروردین ماه میخوام دوحلقه لاستیک پراید بگیرم بمحض ورودبه سایت اعلام میکنه لاستیک مورد نظر موجودنمیباشد،بایدتدبیری اندیشید که ضمن اجر نهادن به زحمات نماینده گیهاحداقل رضایت نسبی مصرف کننده نیزرعایت گرددباتشکر

خب توی چ سایتی باید ثبت نام کنیم؟

مدارکتو بفرست برات بنویسم

سلام سایتای مختلف هست‌که هرکدوم مال همون استانه ولی‌کویر تایر کلی‌هست من بیش از ۱۰دست خریدم‌واسه اطرافیان‌.
جهت راهنمایی بیشتر پیام بدین‌یا تماس بگیرین
۰۹۳۵۹۶۲۱۴۳۴

باسلام مدارک من تایید شد ولی سهمیه ی استانی نیست آخه چرا ۲ماه ثبت نام کردم ولی خبری نیست.

سلام
لاستیک بارزم میشه ثبت نام کرد

سلام دو ماهه هرروز موفق نشدم ثبت نام کنم همش ظرفیت تکمیل نمیدونم کی باز میشه

آقا همش دروغ این هایم که دارن اینجا تبلیغ می کنند کافی نت های دوهزاری هستند

اقا اصلا هم دروغ نیست مدارکتو بده من رایگان ثبت نامت کنم.نه کافی نت دارم نه چیزی…..۴حلقه لایتیک هر ماشینی که بخوای تقریبا به قیمت ۲حلقه ی توبازار….

کشوره آشغال دونی

با سلام
کسایی که میگن میشه ثبت نلم کرد اگه راست میگن آدرس سایت و بذارن من رو هر لینکی میزنم دوباره از اول شروع میشه

کویرتایر ب و چک کن…..

سلام لطف کنیداسم سایت بگید

https://kavirtire.ir/esale

الکیه من چندبار وقت گذاشتم اصلا نتونستم بخرم

شرکت ایران تایر و…نظارت کنید که ابروی شما لاستیک فروشها میبرند با این توزیع عادلانه

از ماست که بر ماست من رفتم آزاد بخرم

چرا انقدر دیر

سلام

ججوری ثبت نام کنم برای یه حلقه لاستیک پراید۱۳۱

سلام
من حدود یک ماه پیش تو سایت کویر و بارز یبت نام کردم
کویر حدود یک هفته زمان برد تا مدارکمو تایید کرد
منم هروقت مرفتم تو سایت میزد ناموجود تا این که امروز موفق شدم چهار حلقه از کویر خریداری کنم که با هزینه مالیات و عوارض و پست حدود 1200 درومد برام 4 حلقش
باید سر ساعت 9 صب تو سایت باشی چون زود تموم میشه

اقا چند بار تو طول روز شارژمیشه شما ظهر برو هر۱ساعت ۱سر بزن من ۴دست بعداز ساعت ۱۰ فقط خریدم….

لطفا اطلاعات کامل و بروز بگذارید ..

سلام
من حدود یک ماه پیش تو سایت کویر و بارز یبت نام کردم
کویر حدود یک هفته زمان برد تا مدارکمو تایید کرد
منم هروقت مرفتم تو سایت میزد ناموجود تا این که امروز موفق شدم چهار حلقه از کویر خریداری کنم که با هزینه مالیات و عوارض و پست حدود 1200 درومد برام 4 حلقش
باید سر ساعت 9 صب تو سایت باشی چون زود تموم میشه

والا من با نت گوشی تونستم خرید کنم نمیدونم چرا نمیتونید 🙄

سلام من لاستیک پرایدمیخام تاحالانگرفتم چه کنم ازهرکجا هم میپرسم میگه نداریم با گوشی هم خواستم ثبت نام کنم میگه ۱۵ مهر

از چه سایتی باید اقدام کنم هر کدومشون یه مشکلی دارن

آقایون اینجوریم که میگید نیست،
بنده خودم واسه چند نفر رفتم گرفتم،
فقط اینکه تحقیق کنید مدارک درست بدید،موفق میشید

دوستان، سایت کویر تایر میشه لاستیک خرید ولی خیلی سخت باز میشه صبح ها، من با هزار بدبختی 4 حلقه سفارش دادم، اینقدر که شلوغ میشه سایتش، باید قبل از ساعت 9 صبح ورود بزنید، هر لحظه ریفرش کنید صفحه رو تا باز بشه و شانس بیاری اون لحظه لاستیک موجود باشه، چون به محض اینکه موجود میکنن سریع خریدار میزنه به سبد خرید که در نتیجه ناموجود میشه، بعد از یک هفته با مصیبت تونستم 4 تا خرید کنم.
واسه ثبت نامش هم همین دردسر ها هست و روز ثبت نام خیلی سایت شلوغ میشه ، ولی مدارک فرداییش تایید شد.

باسلام خسته نباشید من کارت ماشین به همراه مدارک دیگه گم کردم ولی سند ماشین وبرگ سبز دارم میتونم برای ثبت نام کنم

تمام دنیا داره پیشرفت میکنه ایران پس رفت کم کم به زمان کوپن برمیگردیم

لعنت بر باعث و بانیش از اون بالا تا اون پایین مردم را بدبخت کردین پدر سوخته هت
ای عوضی دزد بی شرف

خیلی خیلی بدبختیم
این چه وضعیه عزیز
دوساله یک جفت لاستیک میخوایم بعلت درآمد کم بدبختی چون من دنبال دولتی هستم
قبول کنید خیلی بدبختیم

وای چقدر بدبختیم ما……..

لطفا ادرس سایت رو بگید

https://kavirtire.ir/esale

چراچندماه یکبارمهلت ثبت نام میدن اونم براچندساعت؟توهمون چندساعت هم سرورازدسترس خارج میشه؟
اگه دروغ نمیگن کددستوری بدن جماعت تقاضای ثبت نام بدن بعدش طبق اعلام خودشون مدارک روبارگزاری کنن!فکرنکنم سخت باشه!
همش تبلیغ برااینکه اسم برندشون بیشتربه گوش برسه
سه ماهه میخوام ثبت نام کنم هربارتومرحله اولیه سایت ازدسترس خارج میشه
البت وقتی قیمت توبازاربیشترازقیمت دولتی هستش خوب چرابایددلشون بحال جماعت بسوزه به حال سودبیشترشون میسوزه مردم کیلویی چند

این سهمیه استان تموم شده دیگه چه صیغه ای آخه. مگه آنلاین نیست؟ دیگه سهمیه واسه چیه؟

من خیلی راحت تونستم ثبت نام کنم ولی الان حدود دوهفته میشه هرکاری میکنم موفق ب خرید نمیشم (مشخصاتم دادم به خانوادم خداشاهده ۴نفری از ۸:۵۸دقیقه میریم توسایت ولی موفق نمیشیم .ساعت۹:۲۰هم میزنه موجودی تمام)

سلام.اونایی که موفق شدن و لاستیک رو گرفتن،لاستیک تاریخش به روزه یا تاریخ گذشته ست؟

سلام؛ خیر تولید جدید هست لاستیکی که واسه ما فرستادند، تاریخ همین هفته گذشته

همش دزدیه تواداره پست ۴۰هزارتومان گرفتن برای ثبت نام الان ۴ماه که نیومده گفتن۲۰روزه میاد همش دروغ میدن لاستیک فروشیا به دوبرابرقیمت میفروشن همش دروغ دروغ دروغ

بر

با سلام حتما” باید کافینت بریم برای ثبت نام یک جفت لاستیک؟ نمیشه سایت را باز کنند که مردم خودشان ثبت نام کنند ؟ چرا مردم را اذیت می کنند خدا ازشون بپرسه

من که خودم با اینترنت گوشی از سایت سفارش دادم، کافی نت و پست واسه چی

میشه اسم سایت رو بفرمایید

سلام> تفاوت قیمت لاستیک دولتی با بازار آزاد چقدر هست؟

سلام.آقا منم خیلی راحت ثبت نام کردم و تحویل گرفتم هیچ مشکلی هم پیش نیومد الانم زیر ماشینه.باید زیر3دقیقه مشخصات و وارد کنی بیشتر بشه درخواست قبول نمیشه

سلام ممنون از اینکه بعد از چند ماه بالاخره موفق به دریافت لاستیک شدم اما یک جفت اون وقتی که من ثبت نام کردم لاستیک داخل بازار هفتصد هزار تومان بود درست لاستیک را زمانی تحویل دادند که بالاتر از اون زمان بازار پرداخت کردم خدایی این انصاف

سلام.همش دروغه سایت الان زده ۱۵ ابان من چندین بارفتم نشددوماهه تلاش میکنم نمیشه انهای که میگن گرفتیم خوب سایت نعرفی کننددروغه بابا لاستیک کحابود

سلام من راننده بین شهری هستم خودم نگرفتم ولی خیلی از همکارانم گرفتند لاستیک هم ازاین به بعد روبه سرما میرم فقط یزد تایر طرفش استاندارده

این آقایان توان مدیریت لاستیک ملت ایران ندارن میخواستند جهان را مدیریت ..بکنید.. واقعا…

سلام یک جفت لاستیک عقب ذامیاد نیسان دولتی لازم دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون

ایران تایر و ساعت چند باید ثبت نام کنیم

سلام من یک مسافرکشم هرچی دونبال لاستیک دولتی میچرخم پیدانمیشه هروقت میام سایت ثبت نام کنم نمیشه به دادمسافرکشای بیچاره برسید

خیلی مسخره است اصلا نمیشه ثبت نام کرد.

سلام من و دوستام 24حلقه ثبت نام کردیم هر کدام با فاصله های زمانی متفاوت دریافت کردیم گونه‌ی فاصله زمانی بیشتر از 1ما شد لاستیک کویر

سهمیه اختصاص داده شده به استان شما، به پایان رسیده است.این یعنی کی سهمیه شارژ میشه؟

سایت ایران تایرساعت چندبازمیشه الان دوهفته هست هرروزصبح تاظهرمیرم همشه میگه ظرفیت تکمیل اخه کیه بازمیشه

همش مینویسه ناموجوده😕

سلام هر روز میشه ثبت نام کرد؟

سلام من میخوام برای سمند ثبت نام کنم،ولی میرم واسه ثبت نام می نویسه خودرو را انتخاب کنید، ایران خودرو میزنم فقط پژو ٢٠٠٨ میاره من الان چیکار کنم فردا هم سایت باز میشه؟

سلام دوستان چرا ایران تایر نمیشه ثبت نام کرد کسی میدون

سلام خوبین دوستان
بعضیها چرا میگن دروغه؟
من دوبار ثبت نام کردم و گرفتم و در ضمن پست میاره ادرسی که دادین تحویل میده
خدا خیرشون بده از بازار خیلی تفاوت دارند

اقا بهم زنگ بزن بگو چ جوری بود09186630633

سلام پس چراماادم های عادی نمی‌تونیم ثبت نام کنیم؟اصلا سایت باز نمیشه شماچطورثبت نام کردید وگرفتید؟توروخداکم دروغ بگید

الان چند ماه است تلاش میکنم در لاستیک کویر ثبت نام کنم ، تاریخ خاصی را اعلام میکنند ساعت 16 آغاز ثبت نام است و هر چقدر سعی کردم وارد سایت بشوم با اشکال خطای سرور میزبان روبرو شدم و نتونستم ثبت نام کنم

09059553304
کسی خواست براش ثبت نام میکنم

سلام به خدا همه رو مسخره کردن امروز قراربود ساعت ۴ به بعد ثبت نام شروع بشه از ساعت ۴ سایت مشکل داشت وباز نشد تا ساعت ۱۰ شب باز شد گفت وقت تمام شد موند اول آذر مسخره خودتون با این کاراتون

سلام به خدا همه رو مسخره کردن امروز قراربود ساعت ۴ به بعد ثبت نام شروع بشه از ساعت ۴ سایت مشکل داشت وباز نشد تا ساعت ۱۰ شب باز شد گفت وقت تمام شد موند اول آذر مسخره

لطفا سایتی که میتوان برای لاستیک ثبت نام کرد رو بزارید

نحوه ثبت نامو بگید من رفتم سایت کویر میگه نمیشه درحالی که از ساعت 16تا 24منتظر بودم هرکی بلده زنگ بزنه بهم لطفا09186630633

جناب میشه شمارتون رو برام ارسال کنید ،،یه رانمایی خواهرانه ازتون میخاستم ؟؟؟؟

ممنون نیشم کسی یه راهنمایی کوچیک بمن بکنه ،،مدارکم تایید شده ،فقط تاریخ و زمانش رو گیج شدم ،ممنون ۰۹۱۳۸۰۴۹۱۸۳

همش دروغه کفتند15ابان 99سایت با میشه ثبت نام کنید ولی اصلابازنمیشه که بخوایم ثبت نام کنیم.وقتی هم که باز بشه مثل سری های قبل می‌نویسه تمام شده.هموشون دروغ میگن

سلام همش دورغ هست من کافی نت دارم اعلام کردند 15 آبان باز میشه اما کلا سامانه بسته اند خداییش اگه لاستیک ندارین پس الکی اعلام نکنید برای لاستیک رینگ 13 که مشتری زیاد هست فقط نیم ساعت سایت باز می کنند به دورغ بعدش همش خطا میده خدا لعنت کنه این آدما ……………………………………………………………………..

من ثبت نام کردم با اینترنت گوشیم و البته با لپ تاپ
همون 15 آبان و امروز خرید کردم

چرا اینقدر دورغ میگین تحویل لاستیک دو هفته تا یک ماه طول می کشه نه بعدازظهر …….در ضمن با هر کد ملی و کارت خودرو یک جفت میشه ثبت نام کرد حداقل دورغ نگین

سلام چن ماهه دنبال لاستیک دولتی می گردم ماشین پراید پیدا نمیشه هر جند روز یک بار تو سایتها پیگیر میشم ولی اصلا معلوم نیست کجا ثبت نام می کنند لاستیک های ماشینم صاف صاف شده پول کافی برا خرید ازاد ندارم کسی میدونه چطور لاستیک سهمیه پیدا بکنم ؟ منم راهنمایی بکیند

آقا تورو خدا من لاستیک‌ندارم هرکی بلده بگه من چطوری ثبت نام کنم

سلام
من 15 آبان ساعت 21 و 30 دقیقه ثبت نام کردم و عجیب بود برام که هنوز سایت بسته نشده بود!
در ثبت نام مشکلی پیش نیومد
بعد از ثبت نام اجازه خرید نداد و گفت باید مدارک (کارت ملی و کارت ماشین) رو بارگذاری کنم
مدارک که بارگذاری شد ، نوشت 5 روز بعد مدارک تایید میشه و اجازه خرید داده میشه
بعد از 2 روز تایید شد و امروز (99/8/18 ) قبل از ساعت 9 صبح وارد سایت شدم و بعد وارد پروفایل خودم شدم و منتظر موندم تا ساعت 9 بشه و جواز خرید صادر بشه
دقیقا ساعت 9 باز شد
من 5 دقیقه قبلش وارد شده بودم و همش رفرش میکردم،تا اگر باز شد سریع متوجه بشم
ساعت 9 به محض اینکه باز شد،از 4 مدل لاستیک (کامفورت و الگانس و اسمارت و اسپشیال) که خودش بر حسب ماشینت انتخاب میکنه فقط الگانس موجود بود و سریع قبل از انتخابش از طریق زبانه ی تعبیه شده تعدادش رو کم کردم چون زده بود 4 حلقه و من 2 حلقه نیاز داشتم و تایید کردم
وارد سایت پرداخت شد و پرداخت کردم و تمام
یه حواله صادر کرد و نوشت 4 تا 7 روز دیگه میرسه به آدرس وارد شده.
امیدوارم شما هم بتونید بخرید
یا علی.

سلام
آقا لطفا بگو از کدوم سایت میگیری…اسم سایتو میخوام…مرسی

سعی کنید با کامپیوتر وارد بشید
چون خیلی بهتر از گوشی هستش

سلام من 20 تا ثبت نام زدم مدارک همشون تایید شده فقط تو پروفایلشون نوشته سهمیه اختصاص داده شده به استان شما به پایان رسیده …یعنی چی…کی میتونم خرید بزنم براشون؟

سلام من 20 تا ثبت نام زدم مدارک همشون تایید شده فقط تو پروفایلشون نوشته سهمیه اختصاص داده شده به استان شما به پایان رسیده …یعنی چی…کی میتونم خرید بزنم براشون؟

سلام… چرا برای ثبت نام در قسمت خودروساز و نوع خودرو گزینه های سایپا و تیبا نیست…اگر کسی به این مشکل خورده و برطرف شده راهنمایی بفرمایید… متشکرم

سهمیه اختصاص داده شده به استان شما، به پایان رسیده است.

سهمیه اختصاص داده شده به استان شما، به پایان رسیده است.
این دیگه چه صیغه ایه ، بعد رد کردن هفت خان رستم ثبت نام کردم حالا اینو نوشته
لطفا پیگیری کنید این جمله یعنی چی ؟ ، مگه استانا سهمیه دارن ، چهارتا لاستیک میخوان بفروشن چه بازیا سر مردم در میارن

اقا این چه وضعشه از زمانی ک لاستیک های ماشینم‌۵۰ درصد بود دارم ثبتنام میکنم الان لاستیکام ب چس بنده ولی موفق نشدم

اقا این چه وضعشه از زمانی ک لاستیک های ماشینم‌۵۰ درصد بود دارم ثبتنام میکنم الان لاستیکام ب چس بنده ولی موفق نشدم

دزد که شاخ دم نداره….یارو میره از دیوار بالا و یا دست تو جیب میکنه طوری اینو تو محافل و مجامع و رسانه ها بزرگ میکنند و بیوگرافیش را می گویند که اینکار بزرگترین دزد را گرفته اند ولی آنهایی که هرروز مردم دنبال نخود سیاه می فرستند و میگویند بروید اول سایت ثبت نام کنید و بعدبرای خریدلاستیک دوباره اقدام کنید….اخه کسی نیست به اینها بگه اگر راست میگویید خب لاستیک را با یه مدیریت درست بین مردم توزیع کنید…بخدا شما دارید بت جان مردم بازی می کنید…من خودم و شایدم تعداد زیادی مثل من باشند که لاستیک زیر را حدودا ۴یا۵ سال عوض نکردم. هر آن ممکنه تو جاده ما را به کشتن بده…انوقت توی مملکت خودم نمی توانم یه جفت لاستیک بگیرم …از بس که لاستیک را جلو و عقب کردم دیگه چیزی ازش باقی نمانده…چهار خواستم وارد سایت بشم ثبت نام کنم …پس از چند ساعت تلاش سیستم قفل می کنه و می گوید ثبت نام تمام شده و بقیه ماجرا…..بخدا دست بردارید از این درد و کلک بازی ها….یعنی تو را به آن وجدانت قسم تا حالا از این لاستیک ها را خارج سیستم به بیرون و توسط دلال ها نیروهای و سودی خوب کنی….

هر استانی یه تعداد لاستیک در ماه سهمیه داره مثلا به شهر ۱۰۰۰تا لاستیک سهمیه میدن وقتی که تعداد درخواست به ۱۰۰۰ تا رسید سهمیه استان تموم میشه تا ماه بعد یا دو ماه دیگه که شارژ بشه
اگه تو استان های دیگه فامیل دارید آدرس اونا رو بزنید و امتحان کنید
خود من برا اصفهان میخواستم ولی سهمیه اصفهان تموم شده بود منم آدرس فامیلامون تو استان چهارمحال و بختیاری رو زدم و به راحتی گرفتم

سهمیه استان تمام شده است یعنی چه ۳ ماه از کا رو زندگی شدیم ثبت نام کردم الانم اینو نوشته. اگه لاستیک نیست چرا ثبت نام کردید چرا تایید شدیم یعنی چی.

خداوکیلی هنوز شما حرف دولتو باور میکنین کدوم کارشون درست بوده که این یکی باشه یه مشت جماعت دزد و چپاولگر تو کشور ثروتمند ولی عین افریقاییا زندگی میکنیم و خودمون رو با این بازیای مسخره سرگرم میکنیم کو لاستیک کو نظارت کو سرو صاحب

بنده میتونم ثبت نام کنم.
اگه کسی از دوستان خواست در واتس آپ پیام بده
09175393580

ثبت نام لاستیک دولتی به تاریخ روز و قیمت تعاونی انجام میشود.
هر کس خواست در واتس پیام بدهد.
09175393580

من هم برای خودم اینترنتی از مویر ثبت نام کردم و هم برای دوتا از آشنایان. فقط مشکلش این بود که حتما باید تا 9:1 دقیقه صبح کارو تموم کنی! کلا یک دقیقه وقت داری!!! برای هر بار ثبت نام هم یک هفته ده روز هر روز می رفتم و با خطا دادن سایت دوباره فرداش می رفتم. کلا سخته ولی خوب هم واسه خودم خریدم و هم واسه دو نفر دیگه.

سلام واله همه اش دروغه چند ماه توسایت میرم یا موجود نیست یا قطعه سیستم بعد میری جلو کارخانه می بینی دارن ملت میگیرن 40ساله راههای پدر سوخته بازی برای سرکار گذاشتن مردم رو انجام دادن ومشکل اصلی این مملکت فقط خودشون هستن که یه مشت دزدن

دوستا این کویر تایر ، تو قسمت نوع خودرو نه ایران خودرو داره نه سایپا چه باید کرد .؟؟؟!!!!!!!

نام ، ایمیل و آدرس وبسایت من را در برای ارسال دیدگاه مجدد در این مرورگر ذخیره کن

پس از نوسانات اخیر بازار و اوج گیری قیمت لاستیک، مدتی است نمایندگان گروه‌های تولیدکننده و واردکننده لاستیک خودرو، اقدام به توزیع لاستیک با نرخ مصوب در بازار کرده‌اند.

در پی اتفاقاتی که در بازار ارز در کشور رخ داد، بازار خیلی از کالاها به ویژه لاستیک خودرو هم دچار نوسان شد و قیمت آن به یکباره اوج گرفت تا جاییکه این مساله موجب مشکلاتی برای خودروهای سنگین شد. مساله‌ای که برای حل آن توزیع لاستیک این خودروهای سنگین با قیمت مصوب در دستور کار دولت قرار گرفت.

توزیع لاستیک با قیمت مصوب تنها مختص خودروهای سنگین نبوده و تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک خودروهای سواری و سبک هم مدتی است اقدام به توزیع لاستیک با قیمت مصوب کارخانه جهت ثبت نام لاستیک دولتی برای اقشار مختلف جامعه در بازار کرده‌اند.

همچنین نمایندگی بعضی از این شرکت‌ها برگ سبز خودرو، کارت ملی و حضور مالک خودرو را به عنوان شرایط و مدارک مورد نیاز خریداران اعلام کرده‌اند.

ثبت نام لاستیک خودرو

هم اکنون شرکت‌های یزد، دنا، بارز، گلدستون، سونار، تاندر و هانکوک اقدام به توزیع لاستیک خودروی سواری با قیمت مصوب از طریق نمایندگی‌های خود کرده‌اند که روند توزیع آن همچنان ادامه دارد اما با توجه به اینکه توزیع آن به طور محدود انجام می‌گیرد، زمان توزیع در برخی از نمایندگی‌ها از قبل تعیین نشده است.

به روز رسانی ۹۸ : 

رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور : اگر ثبت نام لاستیک دولتی در نمایندگی وجود داشته باشد، باید به محض مراجعه خریدار تحویل داده شود.

تولیدکنندگان ماهی یک بار لاستیک را به قیمت دولتی به نمایندگی‌ها در سطح کشور عرضه می‌کنند.

عرضه لاستیک دولتی و همچنین ثبت نام لاستیک دولتی همچنان ادامه دارد، اما با توجه به اینکه لاستیک دولتی با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی تولید شده که تفاوت قیمت زیادی با نرخ ارز در بازار آزاد دارد، برخی از تجار و مغازه‌داران طمع می‌کنند و لاستیک‌ها را نگه می‌دارند تا با نرخ آزاد عرضه کنند.

قیمت لاستیک دولتی

ثبت نام کارت سوخت ۹۸

ثبت نام وام گازسوز کردن خودرو

191 دیدگاه ها برای “ثبت نام لاستیک دولتی”

دو حلقه لاستیک میخواستم چه سایتی برم ثبت نام کنم؟

سلام چجوری باید ثبت نام کنیم

یزد تایر

لاستیک یزد تایر

دو حلقه لاستیک یزد تایر میخواستم

دو حلقه لاستیک دولتی یزد تایر میخواستم

چهار حلقه لاستیک

سلام .ثبت نام لاستیک چه سایتیه ممنون

سلام

سلام دوعددلاستیک کویر پرایدبه نرخ دولتی میخاستم لطفآراهنمایی کنید

۱ ماهه به سایت مراجعه میکنم‌که‌‌ثبت نام کنم ولی هر سری میزنه ظرفیت تکمیله!!!! پس این لاستیکا کی میتونه ثبت نام‌کنه !! هر ساعتی میرم‌تو‌سایت میزنه ظرفیت تکمیله که

سلام. ب این ای دی پیام بده واسه ثبت نام تو تلگرام…. کارش درسته @callous8

سلام وقت بخیر خوب هستین شما آدرس سایت میدی ممنون

قيمت (ميليون تومان):از : تا :

با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند.

قیمت روز خودرو

کانال تلگرام Z4car

قیمت خودرو منطقه ازاد

مشخصات فنی خودرو 

ثبت نام لاستیک خودرو

شرایط فروش خودرو

نقد و بررسی خودرو

مشاوره خرید خودرو  

خرید و فروش خودرو 

رپورتاژ آگهی

ورود/عضویت

تماس با ما

Designed By: M.M.R Group . © 2017 . All rights reserved

مشتریان محترم، فقط درصورت دریافت برگ چاپ رسید در مرحله آخر نوبت دهی، نوبت شما با موفقیت ثبت شده است. بدین معنی که دریافت پیامک به تنهایی به منزله ثبت نوبت شما نمی باشد. در صورت عدم دریافت برگ چاپ رسید، خواهشمند است نسبت به دریافت مجدد نوبت اقدام فرمایید.


اطلاعیه 1: با توجه به تصویب قیمت های جدید توسط ستاد تنظیم بازار، ثبت نام کنندگان امروز دفتر مشهد مورخ 99/08/27 با توجه به تغییر قیمت ها، باید تایرهای درخواستی را از اول آذر ماه با قیمت های جدید خریداری نمایند و قیمت های فعلی از ابتدای آذر ماه معتبر نمی باشد.


اطلاعیه2: بدیهی است چنانچه به دلیل تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا، سرویس سنترهای “بارز” در هفته آینده ناچار به تعطیلی باشند، به همه کسانی که بطور اینترنتی نوبت دریافت کرده اند در اولین هفته بازگشایی پس از تعطیلی، به ترتیب روزهای ثبت نام، ارائه خدمات انجام خواهد شد.

ثبت نام لاستیک خودرو



نوبت دهی در سرویس سنتر تهران در روزهای چهارشنبه ساعت 8 صبح و سرویس سنتر مشهد در روزهای سه شنبه ساعت 8 صبح


انجام می شود.



تایرهای خودروهای شاسی بلند (SUV و CUV) بدون نیاز به دریافت نوبت در این مراکز توزیع می شود.


مشتری محترم

خواهشمند است در تکمیل مشخصات دقت فرمایید و اطلاعات واقعی خویش را مطابق با اطلاعات قید شده در سند مالکیت خودرو (برگه سبز) ثبت نمایید و در موعد و زمان ثبت شده، همراه با مدارک درخواستی به آدرس سرویس سنتر انتخابی مراجعه نمایید. از درج اطلاعات مغایر با محتویات سند خودرو جدا خودداری فرمایید. درصورت مغایرت امکان تحویل تایر وجود ندارد.

در سرویس سنتر تهران در هر سال 4 حلقه تایر (برای خرید 4 حلقه تایر دریافت یک نوبت کافی می باشد) و در سرویس سنتر مشهد در هر 6 ماه 2 حلقه تایر برای هر شماره ملی تحویل می گردد. لذا چنانچه در سال جاری نسبت به دریافت سهمیه خویش اقدام نموده اید، متاسفانه امکان فروش مجدد وجود نداشته و تقاضا دارد از ثبت نام اجتناب نمایید.

خرید در سرویس سنتر صرفا” از طریق کارت بانکی صاحب سند خودرو (کارت بانکی به نام صاحب سند خودرو) امکان پذیر می باشد. دریافت وجه به صورت نقدی و یا با کارت فردی به غیر از صاحب سند خودرو مقدور نمی باشد.

حضور در زمان تعیین شده ضروری می باشد، لذا صرفا در زمان تعیین شده در سرویس سنتر حضور یابید.

فروشگاه از پذیرش مدارک مخدوش و مغایر معذور خواهد بود.

تایرهای خریداری شده در سرویس سنتر مشهد باید در محل سرویس سنتر روی محور خودرو نصب گردد، در غیر اینصورت امکان تحویل تایر نمی باشد.

کلیه تایرهای رادیال سیمی سواری دارای 30 ماه خدمات پس از فروش می باشد.


با توجه به الزام وزارت بهداشت درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، داشتن ماسک در هنگام ورود به سرویس سنتر الزامی می باشد.


مدارک لازم


لطفا درصورت وجود هرگونه سوال در خصوص نوبت دهی با سرویس سنتر مربوطه تماس بگیرید.


سرویس سنتر تهران: کیلومتر 10 جاده ساوه – جنب مصلی چهار دانگه – گاراژ شرکا – پلاک 248 – تلفن 8-02186796766

سرویس سنتر مشهد: خیابان خلج – خیابان خلج 9 – مجتمع تجاری کاوه – پلاک 88 – تلفن 05133853472

  

  

© 2019 – Tiers

شماره تماس:
9099071487

ثبت نام لاستیک خودرو

برای اطلاع از آخرین خبرها مشترک شوید

ثبت نام لاستیک خودرو
ثبت نام لاستیک خودرو
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *