ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر
ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو_

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

لاستیک یا تایر را می‌توان از مهم‌ترین اجزای یک خودرو در نظر گرفت، چرا که این بخش از خودرو، تاثیر مستقیم بر ایجاد امنیت و آرامش سرنشینان خودرو دارد. از همین جهت شاهد آن هستیم که این محصول در ایران و دیگر کشورها به تولید برسد. در رابطه با تولید این محصول در کشور خودمان باید گفت که شرکت و کارخانه‌های بسیاری شروع به فعالیت در این راستا کرده اند که یکی از آن‌ها را می‌توان شرکت کویر تایر در نظر گرفت. توجه داشته باشید که این شرکت از سال 1366 تاسیس شده و از همان سال به تولید تایر خودرو پرداخته است؛ بنابراین با توجه به چنین موضوعاتی، می‌توان گفت لاستیک کویر تایر، یک برند قدیمی به حساب می‌آید که کیفیت محصولات آن ثابت شده و افراد بسیاری به استفاده از آن مشغول هستند.

در رابطه با شرکت لاستیک کویر تایر باید گفت که این شرکت برای نخستین بار در شهر خراسان جنوبی به تاسیس رسید و سپس با پیشرفت‌هایی که داشت، توانست 15 درصد سهام کل لاستیک کشور را به نام خود بزند. توجه داشته باشید که چنین رقمی، برای یک برند تولید تایر بسیار مناسب خواهد بود و نشان می‌دهد که محصولات این برند یعنی لاستیک کویر تایر، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

یکی از موضوعاتی که سبب شده است لاستیک کویر تایر محبوبیت بسیاری میان مردم پیدا کند را می‌توان استفاده از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی‌های دنیا در نظر گرفت. توجه داشته باشید که استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز دنیا در زمینه تولید تایر، این شرکت را به یک شرکت پویا و نوآور تبدیل کرده است؛ بنابراین شاهد آن هستیم که لاستیک‌های این برند مورد توجه افراد مصرف کننده قرار گیرند؛ البته موضوع جالب‌تر این است که شرکت‌های خودرو سازی نیز برای لاستیک اولیه خودرو تولیدی خود، ترجیح می‌دهند از لاستیک کویر تایر استفاده کنند. در رابطه با این موضوع می‌توان به شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو هستند، اشاره داشت.

احترام و توجه به نظرات مشتری

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان برای شرکت تولید کننده لاستیک کویر تایر در نظر گرفت، مشتری مداری این شرکت است. بدون شک شما کمتر شرکتی را پیدا می‌کنید که به اندازه این شرکت به مشتری توجه کند. دقت داشته باشید که این شرکت تا به حال انواع لاستیک را روانه بازار کرده و در تمامی مدل‌هایی که وجود دارد، بهترین کیفیت را در نظر گرفته است. همچنین این شرکت اقدامات لازم و نوینی را در جهت تولید این محصول در پیش گرفته و توانسته بهترین و نوین‌ترین تایرهای را وارد بازار این کالا کند.

از طرف دیگر باید متذکر شد که طبق نظرسنجی‌ها، لاستیک کویر تایر از کیفیت و عملکرد مطلوبی برخوردار است و از همین جهت شاهد آن هستیم که محصول این برند یعنی تایر خودرو، مورد توجه کشورهای دیگر نیز قرار گیرد و هر ساله شاهد صادرات این لاستیک به دیگر کشورها به‌ویژه کشورهای همسایه هستیم.

لاستیک کویر تایر، یک لاستیک استاندارد

همان‌طور که گفتیم، لاستیک یا تایر از مهم‌ترین اجزای خودرو به حساب می‌آید که کیفیت و استاندارد بودن آن بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که امنیت سرنشینان به صورت مستقیم به این بخش از خودرو وابسته خواهد بود. شرکت کویر تایر به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته و برای تولید تمام محصولات خود، استانداردهای لازم را در نظر گرفته است.

این شرکت در رابطه با این موضوع به گونه‌ای عمل کرده که تمام محصولات مطابق با زمان تولید خود و استانداردهایی که در آن برهه از زمان وجود داشته، تایید شده اند و محصولاتی که در این دوران نیز به تولید می‌رسند نیز طبق جدیدترین استانداردها هستند. یکی از موضوعاتی که می‌توان با یاد کردن از آن مطمئن شد که لاستیک کویر تایر طبق استانداردهای لازم به تولید رسیده، این است که خودروهایی وارداتی نیز به این لاستیک مجهز می‌شوند و حتی در بسیاری از شرایط به دیگر کشورها نیز فرستاده می‌شود و مسلما یک لاستیک بی کیفیت و غیراستاندارد از چنین ویژگی برخوردار نخواهد بود.

قیمت در نظر گرفته شده برای لاستیک کویر تایر

اگر تا به حال در رابطه با لاستیک خوب از فردی سوال پرسیده باشید، متوجه شده اید که به شما لاستیک‌های خارجی را معرفی کرده اند. مسلما لاستیک‌های خارجی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و دوام و مقاومت بالایی دارند؛ اما در کنار این موارد، هزینه‌های بسیار بالایی نیز برای این لاستیک‌ها در نظر گرفته شده و از همین جهت بسیاری از افراد توانایی خرید چنین لاستیک‌هایی را نخواهند داشت. حال باید چه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این موضوع جای نگرانی ندارد؛ چرا که امروزه شرکت و کارخانه‌های ایرانی بسیاری وجود دارند که به تولید این محصول پرداخته اند و توانسته اند خود را هم‌تراز با دیگر محصولات خارجی کنند.

یکی از این کارخانه‌ها که توانسته لاستیک مناسبی را به تولید برساند، کویر تایر است. توجه داشته باشید که لاستیک کویر کیفیت و کاربرد بسیار مطلوبی دارد و این موضوع سبب شده که حتی کشورهای دیگر نیز به استفاده از این لاستیک بپردازند. نکته قابل توجه ای که برای لاستیک کویر تایر وجود دارد، قیمت مناسب و منصفانه است که برای این محصول در نظر گرفته شده. شما می‌توانید با خرید این لاستیک، بسیاری از هزینه‌هایی که امکان دارد در آینده برای تایر شما پیش آید را کاهش دهید؛ چرا که این لاستیک در ابتدا شما را از داشتن و خرید یک لاستیک خارجی بی نیاز می‌کند و سپس به سبب کیفیت مطلوبی که دارد، دچار خرابی و نقص نیز نمی‌شود و شما برای مدت طولانی می‌توانید از آن استفاده لازم را ببرید.

چه نکاتی را باید در زمان خرید لاستیک کویر تایر در نظر گرفت؟

تا به اینجای متن در رابطه با لاستیک این کارخانه بررسی‌های گوناگونی را انجام دادیم و متوجه شدیم که این شرکت یکی از با کیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کند. البته کنار چنین موضوعی، نکات گوناگون دیگری نیز وجود دارد که توجه به آن‌ها سبب می‌شود شما خرید بهتری را داشته باشید.

توجه به آب و هوا: توجه به آب و هوا از مهم‌ترین نکاتی به حساب می‌آید که باید در زمان خرید لاستیک تایر به آن توجه شود. شما باید آب و هوا و شرایط جوی محل زندگی خود را به طور کامل بررسی کنید تا انتخاب مناسبی را انجام دهید. برای مثال اگر شما در یکی از شهرهای سردسیر که زمستانی بسیار سرد دارد، زندگی می‌کنید باید لاستیکی را انتخاب کنید که از مقاومت بسیاری در برابر سرما برخوردار است. اگر شما چنین انتخاب درستی را انجام دهید، می‌توانید برای چندین سال از این محصول بدون نیاز به تعویض استفاده کنید؛ البته اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد.

نوع وسیله نقلیه: توجه داشته باشید که هر یک از مدل‌های خودرو به لاستیک مخصوص به خود نیاز دارد و شما باید در زمان خرید به چنین مسئله‌ای توجه داشته باشید؛ چرا که بدون شک کاربرد و کارایی هر دو خودرو متفاوت خواهد بود و از همین جهت به لاستیک‌های متفاوتی نیز نیاز دارد. همچنین باید متذکر شد که اگر شما تخصصی در این زمینه ندارید و نمی‌توانید به شخصه نوع لاستیک مناسب را تشخیص دهید، باید با فروشگاه مورد نظرتان که تصمیم خرید لاستیک از آن را دارید، به مشورت بپردازید. چنین کاری باعث می‌شود شما انتخاب مناسبی داشته باشید و بهترین استفاده را از محصول مورد نظر ببرید.

توجه به سبک رانندگی: موضوع دیگری که باید در زمان خرید لاستیک کویر تایر مورد توجه قرار گیرد، شیوه و محیطی است که شما در آن به رانندگی می‌پردازید. برای مثال توجه به مسئله‌ای چون رانندگی در شهر یا رانندگی در جاده، بر انتخاب نوع لاستیک تاثیر دارد. بدون شک لاستیکی که برای استفاده در جاده تولید می‌شود از کیفیت و کارایی مطلوب‌تری برخوردار است و این به دلیل حساسیت بیشتر رانندگی در جاده به نظر می‌رسد؛ بنابراین در زمان خرید لاستیک، به فروشنده این محصول هر اطلاعاتی که لازم است را بدهید تا مناسب و بهترین لاستیک برای خودرو شما انتخاب و استفاده شود.

توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید: اگر به دنبال آن هستید که قیمت لاستیک را به دست آورید، باید گفت تنها راه، مراجعه و تماس با نمایندگی‌های این شرکت به نظر می‌رسد. اگر شما خرید خود را از نمایندگی‌هایی که برای لاستیک کویر تایر در نظر گرفته شده انجام دهید، از کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تر برخوردار خواهید شد. همچنین توجه داشته باشید که اگر بودجه کافی برای خرید بهترین مدل را ندارید، نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که می‌توانید بودجه خود را به فروشنده اعلام کنید تا بهترین لاستیک متناسب با بودجه تهیه شده در اختیارتان قرار گیرد.

استفاده از لاستیک کویر تایر برای کدام فصول از سال مناسب است؟

شاید این موضوع برای شما جالب باشد که شرکت کویر تایر حتی به چهار فصل بودن کشور ایران توجه کرده و محصولی را به تولید رسانده که امکان استفاده از آن در تمام ماه‌های سال وجود داشته است. همچنین این شرکت تلاش خود را کرده که تنوع آب و هوایی را نیز در نظر بگیرد و محصول خود را با سازگاری بالا به تولید برساند؛ یعنی مواردی چون آب و هوای سرد، رطوبت، گرما، نم و … هیچ‌کدام تاثیر منفی بر لاستیک ندارند. به نوعی می‌توان گفت رعایت استانداردهایی که به آن‌ها اشاره داشتیم، همگی بر چنین موضوعی تاثیر گذاشته اند.

ویژگی‌های کیفیتی دیگری نیز وجود دارد که می‌توان اشاره داشت به مقاومت بالای لاستیک در برابر فرسایش لاستیک در برابر گرما و سطح داغ جاده. با توجه به چنین موضوعی شما می‌توانید در صورت سکونت در یک شهر که آب و هوای گرم دارد، از این لاستیک استفاده بهینه را ببرید. همچنین لاستیک تایر خودرو برای خودرویی که باید در جاده لغزان و خیس رانندگی کند نیز مناسب است؛ چرا که از منحرف شدن خودرو جلوگیری می‌کند و شما می‌توانید خودرو را به خوبی در شرایطی چون پیچ‌ها تحت کنترل خود در بیاورید.

ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای لاستیک کویر تایر

لاستیک کویر تایر یک انتخاب مناسب به نظر می‌رسد، اما چه ویژگی‌هایی برای این لاستیک در نظر گرفته شده که سبب می‌شود استفاده از این لاستیک بیشتر از سایر تایرها باشد؟

در رابطه با ویژگی و خصوصیت‌های در نظر گرفته شده برای این لاستیک، می‌توان به مواردی چون راحت و نرم بودن اشاره کرد. از آنجایی که این لاستیک طبق استانداردها به تولید رسیده است، در زمان استفاده، شما به خوبی متوجه نرم بودن لاستیک‌ها راحتی آن‌ها می‌شوید؛ بنابراین در زمان رانندگی هیچ لغزشی برای خودرو شما پیش نخواهد آمد و سرنشینان خودرو در کمال راحتی به مسیر خود ادامه می‌دهند. همچنین باید اشاره داشت به انعطاف‌پذیری لاستیک که به راننده اجازه می‌دهد کنترل بهتری را داشته باشد. از طرفی در زمان حرکت، صدایی از چرخ‌ها به گوش نخواهد رسید. تمام این موارد را می‌توان از ویژگی‌های بارز لاستیک کویر تایر در نظر گرفت که سبب شده اند استفاده از این لاستیک با گسترش بسیاری مواجه شود.

لاستیک دولتی کویر تایر

یکی دیگر از موضوعاتی که شرکت کویر تایر برای محصولات خود در نظر گرفته، فروش این محصول به صورت دولتی است. در رابطه با لاستیک دولتی کویر تایر، باید گفت که در بیشتر مواقع و شرایط، این لاستیک برای استفاده وسایل حمل و نقل عمومی چون تاکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما امکان استفاده از لاستیک دولتی کویر تایر برای مردم نیز صورت می‌گیرد. این دست از افراد باید به ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر بپردازند و طبق سهمیه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، لاستیک را بخرند.

توجه داشته باشید که سهمیه در نظر گرفته شده برای افرادی که ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر را انجام می‌دهند، دو حلقه در نظر گرفته شده که افراد می‌توانند نسبت به خرید آن به صورت دولتی اقدامات لازم را انجام دهند. البته باید متذکر شد که شرکت بارز نیز چنین ویژگی را در نظر گرفته و شما می‌توانید پس از ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ، به ثبت نام لاستیک بارز نیز اقدام کنید. در چنین حالتی 4 حلقه تایر خواهید داشت.

اگر تصمیم به ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر دارید، باید بدانید که برای چنین کاری به برخی از مدارک نیاز دارید. شما باید مدارک تعیین شده که شامل مواردی چون اسکن کارت ملی به صورت پشت و رو و همچنین کارت خودرو که این نیز اسکن پشت و رو نیاز دارد را در اختیار داشته باشید.

همچنین لازم به ذکر است که برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر، دو راه پیش روی شما قرار خواهد داشت. یک راه آنلاین و دیگری مراجعه حضوری. اگر شما شیوه آنلاین را برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر انتخاب کرده اید، باید مدارک نام برده شده را به صورت اسکن در سامانه ثبت نام و با حجم کمتر از 100 کیلوبایت، آپلود کنید. سپس می‌توانید پس از تایید مدارک با استفاده از اطلاعات شخصی وارد صفحه خود شوید و سفارش خود که شامل نوع لاستیک و سایز آن می‌شود را تعیین کنید و سپس پرداخت وجه مشخص شده را انجام دهید.

پس از انجام شرایط ذکر شده، زمان تحویل لاستیک گفته می‌شود؛ اما تصور کنید که تصمیم به ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر به صورت حضوری دارید. در چنین شرایطی شما باید مدارک لازم که شامل کارت ملی و کارت خودرو را می‌شود را خودتان (فرد درخواست‌کننده لاستیک دولتی کویر تایر) به نمایندگی‌های لاستیک کویر تایر ببرید.

نکته‌ای که باید در هر دو شیوه از ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر در نظر بگیرید، ثبت سفارش درست است؛ یعنی شما باید سایز، اندازه و نوع خودرو خود را به طور دقیق و به درستی تعیین کنید تا لاستیک مناسبی در اختیارتان قرار گیرد. همچنین باید اطلاعات را نیز به درستی تکمیل کنید تا لاستیک کویر تایر سفارش داده شده دقیقا درب منزل به شما تحویل داده شود. توجه داشته باشید که برای دریافت لاستیک، باید کارت ملی و کارت خودرو ثبت شده در زمان سفارش را نشان دهید تا سفارش شما به تایید برسد.

لاستیک تایر کویر بهتر است یا بارز

بارز نیز یکی دیگر از برندهای ایرانی تولیدکننده لاستیک به حساب می‌آید که نزد خودروسواران محبوبیت بسیاری دارد؛ اما موضوعی که همیشه وجود داشته، انتخاب بین لاستیک بارز و لاستیک کویر تایر است. از همین جهت شما باید با ویژگی و خصوصیت‌هایی که برای هر یک در نظر گرفته شده، آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. از طرفی در این مقاله شما را به طور کامل با لاستیک کویر تایر آشنا کردیم و هر آنچه را که باید در رابطه با این لاستیک بدانید را خدمت شما عرض کردیم. اکنون تصمیم داریم توضیح مختصری از لاستیک بارز را در اختیار شما قرار دهیم تا در ابتدا با آن آشنا شوید. پس از آشنایی با این لاستیک، تفاوت‌های بین بارز و کویر تایر را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام یک بهتر است؟!

لاستیک بارز

کارخانه بارز را می‌توان یکی از اولین شرکت‌های تولید کننده لاستیک در نظر گرفت. این شرکت پس از آنکه تاسیس شد، محصولات خود را روانه بازار کرد و به سبب آنکه کیفیت و کاربرد مناسبی برای هر یک از مدل‌ها مشاهده شد، توانست جایگاه مناسبی را در بازار مربوط به این محصول پیدا کند. پیشرفت لاستیک بارز تا جایی پیش رفت که امروزه این برند به عنوان یکی از بهترین و اولین پیشنهادها برای خرید لاستیک به حساب می‌آید.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

از طرفی این برند یک رقیب برای لاستیک کویر تایر نیز به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد را برای انتخاب یکی از این دو برند، میان دوراهی قرار می‌گیرند. در ادامه برخی از ویژگی‌های این دو برند از لاستیک را مورد مقایسه قرار می‌دهیم تا با آن‌ها آشنا شوید.

قیمت لاستیک بارز بیشتر است یا کویر تایر؟

اولین موضوعی که برای افراد سوال پیش می‌آورد را می‌توان مربوط به قیمت این دو لاستیک در نظر گرفت. در رابطه با این موضوع باید گفت که برای لاستیک بارز قیمت به نسبت بیشتری در نظر گرفته شده است؛ اما موضوع جالبی که وجود دارد، تقاضای بیشتر برای لاستیک بارز به نظر می‌رسد، به طوری که افراد ترجیح می‌دهند قیمت بیشتری بپردازند و این لاستیک را به جای لاستیک کویر تایر خریداری کنند. البته ما نمی‌توانیم قیمت دقیقی برای هر یک بگوییم، چرا که بازار مربوط به این محصول به طور دائم با نوسان همراه بوده و از همین جهت امکان بیان دقیق قیمت وجود ندارد.

کدام یک کیفیت بهتری دارند؟ کویر تایر یا بارز

در رابطه با کیفیت این دو محصول باید گفت که هر دو از جایگاه بسیار مناسبی برخوردار هستند و شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها برای مدت طولانی بدون نیاز به تعویض استفاده کنید. همچنین در رابطه با این موضوع باید گفت که بیشتر تایرهای موجود برای خودروهای ایرانی نیز از این دو برند انتخاب می‌شوند؛ بنابراین از نظر کیفیت هر دو برند را می‌توان در یک جایگاه قرار داد.

لاستیک کویر تایر محبوب است یا بارز؟

در رابطه با این سوال نیز باید گفت که این موضوع کاملا سلیقه‌ای خواهد بود و شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد لاستیک کویر تایر را برای خودرو خود انتخاب و برخی دیگر از لاستیک بارز استفاده می‌کنند؛ اما طبق آماری که از فروش این دو برند لاستیک وجود دارد، مدل بارز با محبوبیت بیشتری مواجه بوده و شاهد آن هستیم که افراد بیشتر این لاستیک را برای خودرو خود انتخاب کنند؛ البته این موضوع دلیلی بر بی کیفیتی و یا خوب نبودن مدل کویر تایر نیست.

جمع‌بندی

در این مقاله به طور کامل لاستیک کویر تایر را برای شما معرفی کردیم و شرایط ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر را نیز خدمت شما گفتیم. همچنین در انتها مقایسه‌ای را میان دو تا از بهترین برندهای این زمینه انجام دادیم. اکنون شما اطلاعات کاملی دارید و می‌توانید تصمیمات درستی را در رابطه با این محصول بگیرید.

مرتبط:

لاستیک و بازار آن این روزها فراز و نشیب زیادی را سپری می کند. قیمت هر جفت لاستیک خودرو به شدت افزایش پیدا کرده است و بیشترین تاثیر را در افزایش نرخ کرایه بار و مسافر را داشته است.

بیت ران – مجتبی کزازی: لاستیک‌ های دولتی بیشتر برای تاکسی‌ ها و حمل و نقل عمومی عرضه می‌ شد.

اما با افزایش قیمت لاستیک های تولید داخل، عرضه لاستیک دولتی برای خودروهای دیگر هم فراهم شده است

در حال حاضر مصرف کنندگان می توانند با دو روش آنلاین و حضوری برای خودرو خود لاستیک با نرخ دولتی تهیه کنند.

با حضور در نمایندگی های فروش لاستیک مورد نظر اقدام به ثبت نام می شود.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

لازم به ذکر است که مصرف کنندگان در روش حضوری فقط می توانند دو حلقه لاستیک تحویل بگیرند.

اگر مشکلی با خرید حضوری ندارید.

می ‌توانید برای دریافت لاستیک دولتی به نمایندگی شرکت ‌های تایرسازی مراجعه کنید.

فهرست نمایندگی ‌های این شرکت‌ ها در سایت آن ‌ها قابل مشاهده است.

باید توجه داشته باشید که ممکن است موجودی لاستیک نمایندگی‌ ها در طول روز به اتمام برسد.

برای همین بهتر است قبل از مراجعه حضوری با نمایندگی مورد نظر تماس بگیرید.

با حضور در فروشگاه های آنلاین تولید کنندگان لاستیک ایرانی مصرف کنندگان می توانند چهار حلقه لاستیک ثبت نام کنند و در مدت زمان کمتری نسبت به روش حضوری تحویل بگیرند.

ارائه مدارک در روش آنلاین فقط با آپلود کارت ملی و کارت خودرو امکان‌ پذیر است و در زمان دریافت باید کارت ملی صاحب خودرو را به مامور پست نشان دهید.

لاستیک‌ های ایرانی در بازار آزاد دست کم یک و نیم برابر نرخ دولتی قیمت دارند.

هر روز 10 تا 15 درصد تولید شرکت ‌های داخلی برای فروش آنلاین اختصاص یافته است.

که مصرف کنندگان در ساعت مشخص که سایت لاستیک مورد نظر اعلام می کند، اقدام به ثبت نام می کنند.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و خارجی در بازار

قیمت انواع لاستیک ایرانی و خارجی در بازار

قیمت انواع لاستیک ایرانی و خارجی در بازار

به.خدا.دروغ.میگن.کدوم.فروش.انلاین.من.سه.ماهه.ثبت.نام.کردم.هر.موقع.میرم.تو.سایت.کویر.میگه.مدارکت.ناقصه.عکس.کارت.رو.میفرستم.مسدوده.شما.خبر.نگار.محترم.قبل.از.تیتر.دروغ.برو.خودت.امتحان.کن.بعد.بیا.تبلیغ.این.شرکتهای.دروغ.گورو.بکن.اگه.مردی.وجدان.داری.این.پیام.رو.بزار.تا.همه.ببینن.تا.بفهمی.چقدر.مردم.بی.نوا.این.مشکل.رو.دارن

سلام شاید درست ثبت نام نکردید ما دو هفته پیش ثبت نام کردیم و تایر ها را نیز دریافت کردیم خیلی هم خوب بودند به کسی که وارد است بگویید تا برای شما ثبت نام کند

میتونید راهنمایی کنید چطور ثبت نام کنم ممنون میشم

از چه سایتی باید ثبت نام کنم؟؟؟

لاستیک کجا بود من هرچی میرم سایت کویر خبری از لاستیک نیست همش میزنه ناموجدد ساعت 9 سایت باز میشه تا 23 بنده سر ساعت 9 وارد شدم بازم ناموجود زده

سلام ، برو کافینت اونا خودشون ثبت نام میکنند

سلام
بخدا چهار ماه تلاش میکنم برای ثبت نام تا وارد میشم میگه پر شده حضوری هم که جواب نمیدن به هر کی که اینترنت پرسرعت و کامپیوتر داره رو زدم کافینت ها هم انجام نمیدن من نمیدونم بخدا دیگران چطور ثبت نام میکنن بیرون هم ازاد توان خریدش و ندارم خواهشا یه مساعدت بفرمایید من 4 حلقه لاستیک پراید میخوام با ماشین کار میکنم ممنون و سپاسگذارم 🙏🙏

بنده هم قبل از عید ثبت نام کردم. و حتی اپراتور محترم شرکت کویر هم یه جورایی گفت تو میتونی، امیدوار باش. دقیقا الان هم در حال تلاش کردنم.اما
به این نتیجه رسیدم که یا ((تعداد زنبیل های که از قبل تو صف گذاشتتن خیلی زیادن و یا برخلاف ادعاهای تو خالی که با آن هر روز پوز دشمن را داریم به زمین میزنیم، عرضه راه اندازی یه سامانه خرید را نداریم

فقط اگه سفارش شده باشی واشنا داشته باشی لاستیگ میگیره وگرنه…شهرمن نیشابوره .مشتری اومده میگه اقای × منو فرستاده بهش لاستیک داد گفتم چرا بمن نمیدی بدروغ گفت یک جفت دیگه مونده بمن نداد..فردا رفتم به سفارش شدهها میداد حتی یک جفت به من نداد….دروغ دروغ / نظارت که نمیشه متاسفم برای شرکت ایران تایر

سلام
من ثبت نام کردم فرداش مدارک تایید. شد همون روز خریدم ده روزه تحویل گرفتیم و عالیه
ناامیدنشید به منم گفتن نمیتونی بگیری
خدایی اشناهم نداشتم همینجوری رفتم یکم تلاش میخاد

سلام …میشه لطفا راهنمایی کنید چجوری ثبت کنیم برای لاستیک خودرو !

۰۹۱۹۳۰۵۷۹۸۹

سلام میشه توضیح بدید چه جوری ثبت نام کنیم

منم ثبت نام گروم و ۴ حلقه گرفتم مشکلی نبود

فقط مخصوص شهرتهران است یاتوشهرستانهاهم میشه ثبت نام کرد؟

سلام تو را خدا منم راهنمایی فرمائید به هر جا رفتم با در بسته وبی جواب برگشتم خیلی خیلی نیاز دارم از شما مسوولان بابت کار خوب تشکر قدردانی میکنم شهرام محسنی از گلستان بهارستان

خوش ب حالتون،منم الان 3 ماه هست که میخوام ثبت نام کنم ولی خدا میدونه پول ندارم،خوش بحالتون شما حداقل پولشو دارید

سلام از زمان اعلام مرتبا وارد سایت که میشیم بطور مکرر خطا 502 رو میده خوب چکار کنیم من از مرداد می خوام ثبت نام کنم اجازه نمیده

تلفنی زنگ بزنین اپراتور خودش درست میکنه ارور رو

درسته اصلا” نمیشه خرید کرد من دو ماهه که موفق نشدم فکر یک ثانیه بفروش می رساند که مردم نمیتونن بخرن

سلام ، دوستان این شماره آیی که گذاشتین اشتباه مال یه بنده خدایی هست که ربطی به شرکت لاستیک نداره ، لطف کنین و شماره رو حذف کنین ،

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

فقط سر مردم رو گرم میکنن و بس‌س

این قیمتا نیست
من یه جفت دنا خریدم با نرخ دولتی
۱۱۷۰ بدون واکس و هیچی

آقا وقتتون رو نزارید تو این پیج لاستیکها دروغ دروغ دروغ

سلام چه موقعه ثبت نام میکنند

سلام ، برو کافینت اونا خودشون ثبت نام میکنند

صبح ثبت نام کردیم بعدازظهرتحویل گرفتیم

ما ثبت نام کردیم اما موفق به خرید نمیشیم چون راس ساعت 9 سرور سایت قطع می شه و بعد هم ناموجود می باشد

خدالعنت کندبائس بانیش رافقط دنبال جیب خودشانند

باعث

بابااینافقط به پارتی دارها میدن‌‌

عزیزانی که میخوان کویر خرید کنن پنج دقیقه به 9 صبح با اینترنت پرسرعت وارد بشن میتونن خرید کنن. من و دوستم از این روش 4 جفت خریدیم

برو کافی نت فقط همینو یادی بگی

منتظر بمونی هر چند دقیقه یکبار موجود میشه باید سریع خرید کنی

آقا ماهم مثل همین بنده خدا
می‌ره تو سایتش مدارک کامل .وقتی هم میریم سراغ انتخاب لاستیک میزنم ناموجود .چررررااااااااا !!؟؟؟؟؟؟

سلام منم لاستیک پراید میخوام،چطوری ثبت نام کنم؟الان ثبت نام میکنن؟

همش دروغه دو ماهه زمان ثبت نام میرم تو سایت یا هنگ میکنه یا میگه ارتباط شما قطع شده مشل ما بی پولیمونه که وقتمون رو تو این سایت و اون شایت میذاریم اخرشم هیچی

منو ثبت نام کنید ممنون

بهترین زمان ۱۱شب به بعد ترافیک سبک میشه اصل کار آپلود عکسه فرمتgpjزیر ۱۰۰ کیلو بایت عکست واضح باشه عکس گرفتی تو گالری مداد بعدتغییر سایز عکس ذخیره میکنی بعد ثبت نام عکس اصلاح شده را انتخاب میکنی من ثبت نام کردم گرفتم برا پدرم همه چیز تایید شد ولی زده سهمیه استان شما پر شده معلوم نیست کی باز بشه اول و وسط هر ماه از ساعت ۱۶ ثبت نام میکنه اگه نت پر سرعت داشته باشی زودتر کارت راه میافته با گوشی هم میشه برا خودم گرفتم فقط کویر تایر ثبت نام میکنه اگه قطع نکنه هر ماه ۲بار ثبت نام داره تا ۳یا۴ ساعت بعد ساعت ۱۶ خیلی سخته عجله نکنید از ساعت ۲۳ به بعد
شروع کنید موفق باشید

چه ساعتی وارد سایت شدید؟

سلام تو را خدا منم راهنمایی فرمائید به هر جا رفتم با در بسته وبی جواب برگشتم خیلی خیلی نیاز دارم از شما مسوولان بابت کار خوب تشکر قدردانی میکنم شهرام محسنی از گلستان بهارستان

سلام 4 حلقه رو اینترنتی باهاتون دولتی حساب کردن؟ چقدر شد ؟جمعا ؟توضیح کامل بهم بدید لطفا ممنون

چک

شما تو چه سایتی ثبتنام کردین؟ چه روزی از هفته و چه ساعتی

سلام نحوه ثبت نام به چه صورته لطفا راهنمایی کنید.

ساعت چند ثبت نام کردید 09159524236 لطفا راهنمایی کنید

سلام چه سایتی ثبت نام کردید؟

گفتم گع

سلام کجا ثبت نام کردین

حجم عکسی رو که بارگزاری می کنین رو از روی گزینه جزعیات عکس در داخل گوشی چک کنین که زیر 100کیلو بایت باشه اگر هم نیست با نرم افزار کمش کنین

باید رو ماشین نصب بشه ؟

چراالکی میگید.ده باراومدم ثبت نام کنم..اسم شرکت تولیدکننده ماشین نمیادمثلانه سایپامیادنه ایرانخودرو..وقتی هم میزنم ثبت نام ناقصه..

منم دقیقا قبلا یبار ثبت کردم هیچ مشکلی نبود الان خودرو ساز را ایران خودرو انتخاب میکنم ولی اسم خودرو فقط دنا پلاس رو میاره😟😟

سلام من ماشین به اسم پسرمه که شش سالشه کارت ملی نداره چطور ثبت نام کنم

سلام کدوم سایت؟

نه این جوری هم نیست
من برای خودم و چند نفر دیگه با کارت ملی شون لاستیک گرفتم از کویر تایر

سلام خسته نباشید ببخشید حتما باید کارت خودرو و کارت ملی به اسم یک نفر باش؟آخه ما ماشین خریدیم بنام نزدیم کارت ماشین به اسم کسی که در دسترس نیست نمیتونم ثبت نام لاستیک انجام بدم؟امکان دارد تا جواب سوال بنده پیامک بشه

سلام نه نمیشه باید همه مدارک به نام خودتان باشد

چطوری چرا هروقت ما میریم تو سایتش میگه پره

چهار حلقه لاستیک روا شماره 14 میخواهم

سلام چارتا نمیدن یه جفت میدن

بشین تا بیارن دم خونه

بمون زنگ میزنن میارن با رینگ یا بدون رینگ

سلام بنویس برای ما

ناموسا چه جور گرفتی ما رو هم خبر کن

سلام من کارت ملی ندارم چطوری میتونم ثبت نام کنم

سلام خودمو کشتم نتونستم ثبت نام کنم

لاستیک هست لطفا مراجعه کنید به نمایندگی ها من یک ساعته 1ساعته 4حلقه از کویر یزد لاستیک گرفتم

فقط دروغ میگن همه اش الکیه اگر هم بتونی ثبت نام کنی لاستیک دست دوم یا تاریخ مصرف گذشته بهت میدن همشون دزدن

سلام الان سه ماه نمیشه ثبت نام کنی همش دروغه به خدا مردم گذاشتن سر کار به پیرو پیغمبر دروغه

سلام من یک جوفت لاستیک پیکان میخواهم

سلام چه ساعتی و چه روزی وارد سایت شدید

سلام دوحلقه لاستیک تیبا

اقا واس ماهم بگیر

سهمیه استان شما به پایان رسیده است.ناموجود.

واقعا درسته ،کویر تایر واقعا کلک بازن ،آخه منم دوسال پیش چهار حلقه برا سمند خودم خریدم سر یه ماه نشده بدون دلیل دو حلقه ش ترکید،گارانتیشم که واقعا دروغ بود،الانم میخوام برا ماشین بابام ثبت نام و خرید انجام بدم هم که هر روز یه بهانه در میارن……

نه /سایتش دروغ نیس منتها سخته یکم
سایز مدارک رو سخت قبول میکنه .اینقد باید تغییر بدی تا تایید بشه
من خودم بارها برای مشتری ثبت نام کردم
سخته ولی میشه

لاستیک بدهی فورا می فروشم چون پولش را لازم دارم دروغگو دشمن خداست

من ثبت نام کردم در بیاد بفروشم چون نیاز دارم
لعنت به ظالما که به این روز انداختنمون

کلا الکیه و سرکاری
چون من ثبت نام کرده ام هی میگه مدارک ناقصه

سایز عکس رو خودتون قبلش نگاه کنین کاری نداره جزئیات عکس رو بزنین میگه چند کیلو بایته

سلام دروغگو دشمن خداست لاستیک به من بدهید می فروشم چون به پولش احتیاج دارم.

سلام ببخشید پول هم ریختین

سلام ایا از شما پول رو نقدا گرفتن

سلام دوست عزیز تماس بگیرین با شرکت بگین تائیید می کنن مدارک رو من هم همیم مشکل داشتم چندین با تماس گرفتم موفق شدم اما مشکل اینه که موجودی تایر سریع تموم می شه

لاستیک

چقد مملکت بی صاحبه از نظارت که دولتی و بازار ازاد اینقدر تفاوت قیمت داره …کجاست اون ایرانی با فرهنگ و صاحب اصالت… اندر خم‌یه کوچه همه دنبال یه نون هستیم …همه گداتر از هم .یه عده هم اقا زاده هی میخورن و میگن به به از این دولت

راست میگه منم هر وقت میرم میگه تکمیل شد همش دروغه که مردمو سر کار بزارن. وجدان ندارن به خدا.

۰

خداوکیلی این چه ثبت‌نام یه فقط خب شا گذاشتین کجا ثبت‌نام کنیم پس؟!!!!!

این روش درست نیست من الان تقریبا یک ماهه تلاش میکنم تا بتونم ثبت نام کنم موفق نشدم

منم 2 ماهه حیرون ثبت نامم.چه کنیم؟؟

هیچ لاستیکی روی سایت موجود نیست

سلام من برای ثبت نام کنم نمی شی

😂وای واقعا راست گفتی جوان بدبخت ایرانی

سهمیه استان شما به پایان رسیده است.ناموجود.

خخخخخخخخخ

سلام میشه راهنمایی کنید چه جوری ثبت نام کنم

قهوهای

دروغ نیست من خودم ثبت نام کردم لاستیک هم گرفتم یکم شلوغه اما شدنیه .

آدرس سایتی ک شما ثبت نام کردین میفرستین؟

باسلام:بنده هم خیلی تلاش کردم متأسفانه نتوانستم یعنی بهتر بگوئیم نخواستند که بتوانیم خطاب به ایران خودرو و سایپا عرض می کنم تو را خدا از این کارهایتان دست بردارید بالاخره یک روز نتیجه این کارهایتان را خواهید دید آن فروش خودروهایشان، این هم از لاستیک تان تا فروش دور فرمان جا دارید …

سلام تازه بار اولم میخوام ثبت نام کنم

سلام تازه بار اولم میخوام ثبت نام کنم..

بخدا الکیه من ثبت نام کردم هر وقت که میرم میگه تا موجوده الان دوماه شغلم شده همین

تقریبا از قبل از عید وبعد از عید که هرچی تلاش کردم موفق نشدم ثبت نام کنم.خداوکیلی همش سرکاریه.
حضوری هم مراجعه کردم کارخونه ایران تایر.گفتن فقط ثبت نام اینترنتی. کل مملکتو همین مسخره بازیا و سرکار گذاشتنا گرفته. مثل سهام تا عدالت. یارو با حقوق چند میلیونی دا ره ولی ماباحقوق دوقرونی نداریم.

سلام اقا تورو خدا یه مسلمونی پیدا بشه که وارد هست راهنمایی کنه من تاحالا لاستیک دولتی نگرفتم نیاز شدید دارم بازار ازاد هم که قیمت خون باباشون رو میگیرن،این شماره منه به بخدا درعوض براش جبران میکنم دمتون گرم۰۹۳۶۷۶۱۲۱۲۵

از مسلمون کمک نخواه گرفتارت میکنه جا اینکه کمکت کنه

خوب توی تا مسلمان کمکش کن.

منم ثبت نام کردم فقط سه روز پشت سر هم رفتم تو سایت کویر تایر ساعت ۹ صبح. ۳ دقیقه مهلت داری ثبت نام کنی لاستیک انتخاب کنی و تکمیل وجه کنی. اینترنت قوی میخواد.

دوستان آزاد بخرید 200 تومن ارزون نه چیزی بهمون اضافه میشه نه کم منم ثبت نام کردم از درد بی لاستیکی ولی عین شماها به مشکل خوردم ولی از گلو زن و بچه زدم آزاد خریدم مشکل ما فقط لاستیک نیست همه چی مملکت ما پارتی بازیه بدبختا فقط بسازند بدن به بچه وزیرا یوقت کانادا آب تو دلشون تکون نخوره

برو آزاد بگیر خوشتون میاد منت اینارو بکشید بلکه چندر قاز تخفیف بدن من خودم هم ازاد گرفتم ولا با هزار قرض قوله وقتی ماشین لاستیک میخواد یه چیز واجبه نباشه شایدضررش جبران ناپذیره

در ضمن من تا حالا خودم لاستیک دولتی نگرفتم

پس این مدارک تا چه مدت تایید میشه الان ۱۰روزه که مدارک رو فرستادم همیشه مینویسه در انتظار بررسی
لطفا اگه کسی بلدا راهنماییم کنه

اینها همه‌اش سر کاری است. خرید اینترنتی لاستیک دولتی دقیقاً مانند همان بازی بود که سایپا و ایران خودرو برای خرید اینترنتی خودرو راه انداخته بودند! من متخصص وب با DNS بسیار قدرتمند آن بر بستر فیبر نوری و سرعت 16 مگابایت بر ثانیه واقعی بیش از 48 بار در ساعت 9 صبح خواستم از کویرتایر لاستیک بخرم، اما هربار پیغام داد: به علت درخواست بالا لطفاً چند دقیقه دیگر تلاش کنید!
چون قرار است بزودی 30درصد دیگر لاستیک گران شود، آنها عمداً سرور را کند می کنند که کسی نتواند به درستی وارد شود. در این شرایط هر کسی خیال می کند فقط او نتوانسته لاستیک بخرد، در حالی که هیچ کسی نتوانسته لاستیک بخرد!
از همه جالب‌تر، سرویس SDN شرکت «ابر آروان» هم برای دسترسی بهتر کاربران بر روی سرور آنها نصب است! دوستانی که از مسائل فنی سردرمی‌آورند، می‌دانند که کار SDN چیست، اما عملاً در سایت کویرتایر هیچ کاری انجام نمی‌دهد که البته عمدی است!
اگر می‌خواهید یقین پیدا کنید که سر کاری است، یک کمپین راه بیندازید تا معلوم شود که هیچ کسی نمی تواند لاستیک آنلاین بخرد! سایت کویرتایر تا 3 دقیقه اول پیغام «درخواست بالا» می‌دهد. از دقیقه چهارم باز می‌شود و می‌نویسد: «ناموجود»! سرعت اینترنت من 16مگابایت بر ثانیه واقعی و بر بستر فیبر نوری است! من 12 گیگابایت را از سرورهای داخلی مانند پی‌30‌دانلود در حدود 7 دقیقه (با سرعتی حدود 35 مگابایت بر ثانیه) دانلود می‌کنم، ولی نمی‌توانم وارد سایت کویرتایر شوم!

دوست متخصص واحد سرعت اینترنت بیت بر ثانیه درسته و اون مقدار حجم دانلودی شما هس که بایت بر ثانیه است. تقسیم بر ۸ کنید

😂😂😂😂👍👍👍👍👍تو این کشور همه متخصصن بدا همین حال و روزمون این شده یه مشت گاگول فقط ادعا.دمت گرم خیلی خوب بود

آقای محسن شما احتمالا عبارت تقسیم بر ۸ رو ی جا شنیدی اما معنی‌ش رو نمیدونی. واحد سرعت اینترنت هم میتونه بیت، بایت، کیلوبایت، مگابایت، … بر ثانیه باشه. گذشته از این اون طرفی ک داری آبروشو میبری منظور رو بخوبی رسونده.

همش دروغه بخدا. صدبار رفتم تو سایت. هربار میگه از ساعت ۱۴ که تا اخر وقت هم error504میده تا ۱۰شب و اون موقع میگه یه ماه دیگه. خدا لعنتشون کنه که دارن مردم رو بازی میدن و خبری از خرید نیست

دقیقأدرست میفرمایید همه دزدشدن

من هم امروز نتونستم خرید کنم. سایتشون به سختی باز شد و دیگه کار از کار گذشته بود و تموم شده بود😯 خدا ازشون نگذره که همه جا در حال کلاه گذاشتن سر مردم بیچاره ان

من بر بستر رخت خواب ساعت۹صبح ثبت نام میکنم …این چه حرفیه استاد

داداش من به قرآن از اینا نیستم ولی تو ادارمون به خودم و 20تا از همکارام ثبت نام کردم و خرید زدم اونم با موبایل و اینترنت 4جی. مال همشونم اومدن دم درشون.یذره تلاش کن قلق داره باید یاد بگیری.خواستی از واتساپ هم برات ثابت میکنم.همینجا پیام بده شمارتو بگو تا باهات هماهنگ کنم و قلقشو یاد بدم.یاعلی

سلام ممنون میشم ، طریقه ثبت نام و اینکه هزینش رو بگید و اینکه لاستیک ها خوب بودن ؟

اگه قلقی داره همینجا ذکر کنید اگه ..

سلام
کویر تایر ساعت ۹ باز میشه؟

سلام اقاحامدمن توآژانسم ۴حلقه لاستیکم صاف شدن سیم زدن پول ندارم بخرم لطفاراهنمایی کن خداخیرت بده ۰۹۰۵۵۲۹۱۹۹۸

سلام داداش گلم به منم یاد بده ممنون

سلام میشه به من اموزش بدی شیرینی هم میدم

سلام
09159524236
لطفا
4حلقه لاستیکام صافه موندم چیکارکنم

ممنون میشم به ماهم یاد بدین خیلی گیره کارم
09399151752

داداش خداخیرت بده منوراهنمایی میکنی بدجورگیرم اینم شمارم هست باماشین خرج خونواده میدم مستاجرم۰۹۳۵۶۶۹۳۸۰۰

جناب میشه شمارتون رو برام ارسال کنید ،،یه رانمایی خواهرانه ازتون میخاستم ؟؟؟؟

جناب میشه راهنمایی کنید

از کدوم سایت و چه ساعتی. !؟

سلام
شمارم ۰۹۱۷۵۴۱۹۶۴۰

داداش اون CDN دورت بگردم مهندس من

سلام.اقا بلخشیدا اگر مهندسی برای خودتی لطفا اطلاعاتی به مردم بده بدرد بخوره.من بیش از ۵دست فقط برای خانواده خودم خریدم باگوشی موبایل…..بعد شما میگی مهندسم سرور قدرتمند همش دروغ…‌.چون من برعکس گفته هاتو انجام دادم…..

همه میگویند نتوانسته اند .و من شخصا هم چندین نوبت اقدام کردم نشده ..چندین ساله تو این حوزه تجربه دارم ..حالا بقیه و اون بنده خدا مهندس دروغ میگن تو راست میگی و تونستی 🌹👋شاید راست بگی اما دلیل دیگه و بزرگ دارد که نمیگی …مرد حسابی ملت سرکار هستند چرا میای الکی ی چیزی خلاف واقع میگی

سلام خدافظ

مردم رو این همه تحقیر نکنید به خاطر 2تا لاستیک هم به این دولتی خون مردم رو کشیدن تو شیشه هم به شما کارخانه دار های لاستیک نگید ثبت نام لاستیک بگید عذاب چند هفته هست که دارم هر صبح چهارشنبه برای بارز وروز های دیگه ایران تایر موفق نشدم یه کم خجالت بکشید هم شما کارخانه دار ها هم مسعولین کشوری مردم رو بی ارزش نکنید بترسید از روز قیامت شما که نمیتوانید چند تا لاستیک رو مدیریت کنیدبکشید کنار و این همه با احساسات مردم بازی نکید واین فیلم های سوری رو به مردم نشون ندهید که ما به فکر شما هستیم

۱۵شهریور ماه ثبت نام داره برای لاستیک من خودم گرفتم

خطا خورده های خالی بند همش دوز و کلکه

منم ثبت نام کردم الان۳هفته هستش ..گفتن باید جواب بیاد …هنوز جوابی نیومده…

سلام
اقا به ماهم بگو قلقشو
ممنون

فقط هانکوک بخرید 8 سال راحت باهاش راه برید….این اشغالا ارزش خرید نداره….

سلام دوستان از چه سایتی باید ثبت نام کنم؟

دوست عزیز سایت کویر تایر برو ثبت نام کن فقط عکس کارت ماشین وکارت ملی‌پشت ورو میخواد ۴حلقه میده به قیمت ۲حلقه ی بازار میارن در خونه.ثبت نامش رایگانه ولی زمان خریدش باید پول بدی‌من بیش از ۱۰جفت واسه فامیل ودوستا خریدم هرمی هم نخواست خریدم فروختم…..۰۹۳۵۹۶۲۱۴۳۴ ثبت نامتو هواستی‌من در خدمتم.جواب ندادم پیام بدین.

سلام چ جور باید ثبت نام کنیم چ ساعتی

الکی لطفا نظر ندید.من ۳شنبه دیدم بارز ثبت نام داره و ۴شنبه صبح ساعت۹تونستم۲حلقه بنویسم خیلیم راحت.حتی برای۲تا از همکارامم نوشتم

ازفروردین ماه میخوام دوحلقه لاستیک پراید بگیرم بمحض ورودبه سایت اعلام میکنه لاستیک مورد نظر موجودنمیباشد،بایدتدبیری اندیشید که ضمن اجر نهادن به زحمات نماینده گیهاحداقل رضایت نسبی مصرف کننده نیزرعایت گرددباتشکر

خب توی چ سایتی باید ثبت نام کنیم؟

مدارکتو بفرست برات بنویسم

سلام سایتای مختلف هست‌که هرکدوم مال همون استانه ولی‌کویر تایر کلی‌هست من بیش از ۱۰دست خریدم‌واسه اطرافیان‌.
جهت راهنمایی بیشتر پیام بدین‌یا تماس بگیرین
۰۹۳۵۹۶۲۱۴۳۴

باسلام مدارک من تایید شد ولی سهمیه ی استانی نیست آخه چرا ۲ماه ثبت نام کردم ولی خبری نیست.

سلام
لاستیک بارزم میشه ثبت نام کرد

سلام دو ماهه هرروز موفق نشدم ثبت نام کنم همش ظرفیت تکمیل نمیدونم کی باز میشه

آقا همش دروغ این هایم که دارن اینجا تبلیغ می کنند کافی نت های دوهزاری هستند

اقا اصلا هم دروغ نیست مدارکتو بده من رایگان ثبت نامت کنم.نه کافی نت دارم نه چیزی…..۴حلقه لایتیک هر ماشینی که بخوای تقریبا به قیمت ۲حلقه ی توبازار….

کشوره آشغال دونی

با سلام
کسایی که میگن میشه ثبت نلم کرد اگه راست میگن آدرس سایت و بذارن من رو هر لینکی میزنم دوباره از اول شروع میشه

کویرتایر ب و چک کن…..

سلام لطف کنیداسم سایت بگید

https://kavirtire.ir/esale

الکیه من چندبار وقت گذاشتم اصلا نتونستم بخرم

شرکت ایران تایر و…نظارت کنید که ابروی شما لاستیک فروشها میبرند با این توزیع عادلانه

از ماست که بر ماست من رفتم آزاد بخرم

چرا انقدر دیر

سلام

ججوری ثبت نام کنم برای یه حلقه لاستیک پراید۱۳۱

سلام
من حدود یک ماه پیش تو سایت کویر و بارز یبت نام کردم
کویر حدود یک هفته زمان برد تا مدارکمو تایید کرد
منم هروقت مرفتم تو سایت میزد ناموجود تا این که امروز موفق شدم چهار حلقه از کویر خریداری کنم که با هزینه مالیات و عوارض و پست حدود 1200 درومد برام 4 حلقش
باید سر ساعت 9 صب تو سایت باشی چون زود تموم میشه

اقا چند بار تو طول روز شارژمیشه شما ظهر برو هر۱ساعت ۱سر بزن من ۴دست بعداز ساعت ۱۰ فقط خریدم….

لطفا اطلاعات کامل و بروز بگذارید ..

سلام
من حدود یک ماه پیش تو سایت کویر و بارز یبت نام کردم
کویر حدود یک هفته زمان برد تا مدارکمو تایید کرد
منم هروقت مرفتم تو سایت میزد ناموجود تا این که امروز موفق شدم چهار حلقه از کویر خریداری کنم که با هزینه مالیات و عوارض و پست حدود 1200 درومد برام 4 حلقش
باید سر ساعت 9 صب تو سایت باشی چون زود تموم میشه

والا من با نت گوشی تونستم خرید کنم نمیدونم چرا نمیتونید 🙄

سلام من لاستیک پرایدمیخام تاحالانگرفتم چه کنم ازهرکجا هم میپرسم میگه نداریم با گوشی هم خواستم ثبت نام کنم میگه ۱۵ مهر

از چه سایتی باید اقدام کنم هر کدومشون یه مشکلی دارن

آقایون اینجوریم که میگید نیست،
بنده خودم واسه چند نفر رفتم گرفتم،
فقط اینکه تحقیق کنید مدارک درست بدید،موفق میشید

دوستان، سایت کویر تایر میشه لاستیک خرید ولی خیلی سخت باز میشه صبح ها، من با هزار بدبختی 4 حلقه سفارش دادم، اینقدر که شلوغ میشه سایتش، باید قبل از ساعت 9 صبح ورود بزنید، هر لحظه ریفرش کنید صفحه رو تا باز بشه و شانس بیاری اون لحظه لاستیک موجود باشه، چون به محض اینکه موجود میکنن سریع خریدار میزنه به سبد خرید که در نتیجه ناموجود میشه، بعد از یک هفته با مصیبت تونستم 4 تا خرید کنم.
واسه ثبت نامش هم همین دردسر ها هست و روز ثبت نام خیلی سایت شلوغ میشه ، ولی مدارک فرداییش تایید شد.

باسلام خسته نباشید من کارت ماشین به همراه مدارک دیگه گم کردم ولی سند ماشین وبرگ سبز دارم میتونم برای ثبت نام کنم

تمام دنیا داره پیشرفت میکنه ایران پس رفت کم کم به زمان کوپن برمیگردیم

لعنت بر باعث و بانیش از اون بالا تا اون پایین مردم را بدبخت کردین پدر سوخته هت
ای عوضی دزد بی شرف

خیلی خیلی بدبختیم
این چه وضعیه عزیز
دوساله یک جفت لاستیک میخوایم بعلت درآمد کم بدبختی چون من دنبال دولتی هستم
قبول کنید خیلی بدبختیم

وای چقدر بدبختیم ما……..

لطفا ادرس سایت رو بگید

https://kavirtire.ir/esale

چراچندماه یکبارمهلت ثبت نام میدن اونم براچندساعت؟توهمون چندساعت هم سرورازدسترس خارج میشه؟
اگه دروغ نمیگن کددستوری بدن جماعت تقاضای ثبت نام بدن بعدش طبق اعلام خودشون مدارک روبارگزاری کنن!فکرنکنم سخت باشه!
همش تبلیغ برااینکه اسم برندشون بیشتربه گوش برسه
سه ماهه میخوام ثبت نام کنم هربارتومرحله اولیه سایت ازدسترس خارج میشه
البت وقتی قیمت توبازاربیشترازقیمت دولتی هستش خوب چرابایددلشون بحال جماعت بسوزه به حال سودبیشترشون میسوزه مردم کیلویی چند

این سهمیه استان تموم شده دیگه چه صیغه ای آخه. مگه آنلاین نیست؟ دیگه سهمیه واسه چیه؟

من خیلی راحت تونستم ثبت نام کنم ولی الان حدود دوهفته میشه هرکاری میکنم موفق ب خرید نمیشم (مشخصاتم دادم به خانوادم خداشاهده ۴نفری از ۸:۵۸دقیقه میریم توسایت ولی موفق نمیشیم .ساعت۹:۲۰هم میزنه موجودی تمام)

سلام.اونایی که موفق شدن و لاستیک رو گرفتن،لاستیک تاریخش به روزه یا تاریخ گذشته ست؟

سلام؛ خیر تولید جدید هست لاستیکی که واسه ما فرستادند، تاریخ همین هفته گذشته

همش دزدیه تواداره پست ۴۰هزارتومان گرفتن برای ثبت نام الان ۴ماه که نیومده گفتن۲۰روزه میاد همش دروغ میدن لاستیک فروشیا به دوبرابرقیمت میفروشن همش دروغ دروغ دروغ

بر

با سلام حتما” باید کافینت بریم برای ثبت نام یک جفت لاستیک؟ نمیشه سایت را باز کنند که مردم خودشان ثبت نام کنند ؟ چرا مردم را اذیت می کنند خدا ازشون بپرسه

من که خودم با اینترنت گوشی از سایت سفارش دادم، کافی نت و پست واسه چی

میشه اسم سایت رو بفرمایید

سلام> تفاوت قیمت لاستیک دولتی با بازار آزاد چقدر هست؟

سلام.آقا منم خیلی راحت ثبت نام کردم و تحویل گرفتم هیچ مشکلی هم پیش نیومد الانم زیر ماشینه.باید زیر3دقیقه مشخصات و وارد کنی بیشتر بشه درخواست قبول نمیشه

سلام ممنون از اینکه بعد از چند ماه بالاخره موفق به دریافت لاستیک شدم اما یک جفت اون وقتی که من ثبت نام کردم لاستیک داخل بازار هفتصد هزار تومان بود درست لاستیک را زمانی تحویل دادند که بالاتر از اون زمان بازار پرداخت کردم خدایی این انصاف

سلام.همش دروغه سایت الان زده ۱۵ ابان من چندین بارفتم نشددوماهه تلاش میکنم نمیشه انهای که میگن گرفتیم خوب سایت نعرفی کننددروغه بابا لاستیک کحابود

سلام من راننده بین شهری هستم خودم نگرفتم ولی خیلی از همکارانم گرفتند لاستیک هم ازاین به بعد روبه سرما میرم فقط یزد تایر طرفش استاندارده

این آقایان توان مدیریت لاستیک ملت ایران ندارن میخواستند جهان را مدیریت ..بکنید.. واقعا…

سلام یک جفت لاستیک عقب ذامیاد نیسان دولتی لازم دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون

ایران تایر و ساعت چند باید ثبت نام کنیم

سلام من یک مسافرکشم هرچی دونبال لاستیک دولتی میچرخم پیدانمیشه هروقت میام سایت ثبت نام کنم نمیشه به دادمسافرکشای بیچاره برسید

خیلی مسخره است اصلا نمیشه ثبت نام کرد.

سلام من و دوستام 24حلقه ثبت نام کردیم هر کدام با فاصله های زمانی متفاوت دریافت کردیم گونه‌ی فاصله زمانی بیشتر از 1ما شد لاستیک کویر

سهمیه اختصاص داده شده به استان شما، به پایان رسیده است.این یعنی کی سهمیه شارژ میشه؟

سایت ایران تایرساعت چندبازمیشه الان دوهفته هست هرروزصبح تاظهرمیرم همشه میگه ظرفیت تکمیل اخه کیه بازمیشه

همش مینویسه ناموجوده😕

سلام هر روز میشه ثبت نام کرد؟

سلام من میخوام برای سمند ثبت نام کنم،ولی میرم واسه ثبت نام می نویسه خودرو را انتخاب کنید، ایران خودرو میزنم فقط پژو ٢٠٠٨ میاره من الان چیکار کنم فردا هم سایت باز میشه؟

سلام دوستان چرا ایران تایر نمیشه ثبت نام کرد کسی میدون

سلام خوبین دوستان
بعضیها چرا میگن دروغه؟
من دوبار ثبت نام کردم و گرفتم و در ضمن پست میاره ادرسی که دادین تحویل میده
خدا خیرشون بده از بازار خیلی تفاوت دارند

اقا بهم زنگ بزن بگو چ جوری بود09186630633

سلام پس چراماادم های عادی نمی‌تونیم ثبت نام کنیم؟اصلا سایت باز نمیشه شماچطورثبت نام کردید وگرفتید؟توروخداکم دروغ بگید

الان چند ماه است تلاش میکنم در لاستیک کویر ثبت نام کنم ، تاریخ خاصی را اعلام میکنند ساعت 16 آغاز ثبت نام است و هر چقدر سعی کردم وارد سایت بشوم با اشکال خطای سرور میزبان روبرو شدم و نتونستم ثبت نام کنم

09059553304
کسی خواست براش ثبت نام میکنم

سلام به خدا همه رو مسخره کردن امروز قراربود ساعت ۴ به بعد ثبت نام شروع بشه از ساعت ۴ سایت مشکل داشت وباز نشد تا ساعت ۱۰ شب باز شد گفت وقت تمام شد موند اول آذر مسخره خودتون با این کاراتون

سلام به خدا همه رو مسخره کردن امروز قراربود ساعت ۴ به بعد ثبت نام شروع بشه از ساعت ۴ سایت مشکل داشت وباز نشد تا ساعت ۱۰ شب باز شد گفت وقت تمام شد موند اول آذر مسخره

لطفا سایتی که میتوان برای لاستیک ثبت نام کرد رو بزارید

نحوه ثبت نامو بگید من رفتم سایت کویر میگه نمیشه درحالی که از ساعت 16تا 24منتظر بودم هرکی بلده زنگ بزنه بهم لطفا09186630633

جناب میشه شمارتون رو برام ارسال کنید ،،یه رانمایی خواهرانه ازتون میخاستم ؟؟؟؟

ممنون نیشم کسی یه راهنمایی کوچیک بمن بکنه ،،مدارکم تایید شده ،فقط تاریخ و زمانش رو گیج شدم ،ممنون ۰۹۱۳۸۰۴۹۱۸۳

همش دروغه کفتند15ابان 99سایت با میشه ثبت نام کنید ولی اصلابازنمیشه که بخوایم ثبت نام کنیم.وقتی هم که باز بشه مثل سری های قبل می‌نویسه تمام شده.هموشون دروغ میگن

سلام همش دورغ هست من کافی نت دارم اعلام کردند 15 آبان باز میشه اما کلا سامانه بسته اند خداییش اگه لاستیک ندارین پس الکی اعلام نکنید برای لاستیک رینگ 13 که مشتری زیاد هست فقط نیم ساعت سایت باز می کنند به دورغ بعدش همش خطا میده خدا لعنت کنه این آدما ……………………………………………………………………..

من ثبت نام کردم با اینترنت گوشیم و البته با لپ تاپ
همون 15 آبان و امروز خرید کردم

چرا اینقدر دورغ میگین تحویل لاستیک دو هفته تا یک ماه طول می کشه نه بعدازظهر …….در ضمن با هر کد ملی و کارت خودرو یک جفت میشه ثبت نام کرد حداقل دورغ نگین

سلام چن ماهه دنبال لاستیک دولتی می گردم ماشین پراید پیدا نمیشه هر جند روز یک بار تو سایتها پیگیر میشم ولی اصلا معلوم نیست کجا ثبت نام می کنند لاستیک های ماشینم صاف صاف شده پول کافی برا خرید ازاد ندارم کسی میدونه چطور لاستیک سهمیه پیدا بکنم ؟ منم راهنمایی بکیند

آقا تورو خدا من لاستیک‌ندارم هرکی بلده بگه من چطوری ثبت نام کنم

سلام
من 15 آبان ساعت 21 و 30 دقیقه ثبت نام کردم و عجیب بود برام که هنوز سایت بسته نشده بود!
در ثبت نام مشکلی پیش نیومد
بعد از ثبت نام اجازه خرید نداد و گفت باید مدارک (کارت ملی و کارت ماشین) رو بارگذاری کنم
مدارک که بارگذاری شد ، نوشت 5 روز بعد مدارک تایید میشه و اجازه خرید داده میشه
بعد از 2 روز تایید شد و امروز (99/8/18 ) قبل از ساعت 9 صبح وارد سایت شدم و بعد وارد پروفایل خودم شدم و منتظر موندم تا ساعت 9 بشه و جواز خرید صادر بشه
دقیقا ساعت 9 باز شد
من 5 دقیقه قبلش وارد شده بودم و همش رفرش میکردم،تا اگر باز شد سریع متوجه بشم
ساعت 9 به محض اینکه باز شد،از 4 مدل لاستیک (کامفورت و الگانس و اسمارت و اسپشیال) که خودش بر حسب ماشینت انتخاب میکنه فقط الگانس موجود بود و سریع قبل از انتخابش از طریق زبانه ی تعبیه شده تعدادش رو کم کردم چون زده بود 4 حلقه و من 2 حلقه نیاز داشتم و تایید کردم
وارد سایت پرداخت شد و پرداخت کردم و تمام
یه حواله صادر کرد و نوشت 4 تا 7 روز دیگه میرسه به آدرس وارد شده.
امیدوارم شما هم بتونید بخرید
یا علی.

سلام
آقا لطفا بگو از کدوم سایت میگیری…اسم سایتو میخوام…مرسی

سعی کنید با کامپیوتر وارد بشید
چون خیلی بهتر از گوشی هستش

سلام من 20 تا ثبت نام زدم مدارک همشون تایید شده فقط تو پروفایلشون نوشته سهمیه اختصاص داده شده به استان شما به پایان رسیده …یعنی چی…کی میتونم خرید بزنم براشون؟

سلام من 20 تا ثبت نام زدم مدارک همشون تایید شده فقط تو پروفایلشون نوشته سهمیه اختصاص داده شده به استان شما به پایان رسیده …یعنی چی…کی میتونم خرید بزنم براشون؟

سلام… چرا برای ثبت نام در قسمت خودروساز و نوع خودرو گزینه های سایپا و تیبا نیست…اگر کسی به این مشکل خورده و برطرف شده راهنمایی بفرمایید… متشکرم

سلام شما‌ متوجه شدید چرا اسم سایپا نیست؟ منم همین مشکل رو دارم

سلام.همه کسانی که نتونستن ثبتنام کنن و میگن اصلا تو لیست سایپا و ایرانخودرو نداره منم همین مشکلو داشتم تااینکه فهمیدم برا ثبتنام لاستیک برا سایپا وایرانخودرو باید از ساعت ۴ تا ۵ بعدازظهر روزهای اول و پانزدهم هرماه مراجعه کنید بعد تازه ساعت ۹ شب وارد بشید و مدارکتونو بارگذاری کنید چندروزی هم سر بزنید تا ببینید تایید شده یانه.اگه تایید نشد دوباره بذارید و اگه تایید شده هرروز سرساعت ۹ صبح میتونید وارد بشید و خرید کنید.
پس دقت کنید اگر غیر از روزهای اول و پانزدهم ماه و غیر از ساعت ۴ بعدازظهر بخوای ثبتنام کنید اصلا تو لیست سایپا و ایرانخودرو نمیاره.
پس ثبتنام ساعت ۴ بعدازظهر اول و پانزدهم هرماه.
مدارک ساعت ۹ شب.
خرید هرروز ۹ صبح.
یاعلی

سهمیه اختصاص داده شده به استان شما، به پایان رسیده است.

سهمیه اختصاص داده شده به استان شما، به پایان رسیده است.
این دیگه چه صیغه ایه ، بعد رد کردن هفت خان رستم ثبت نام کردم حالا اینو نوشته
لطفا پیگیری کنید این جمله یعنی چی ؟ ، مگه استانا سهمیه دارن ، چهارتا لاستیک میخوان بفروشن چه بازیا سر مردم در میارن

اقا این چه وضعشه از زمانی ک لاستیک های ماشینم‌۵۰ درصد بود دارم ثبتنام میکنم الان لاستیکام ب چس بنده ولی موفق نشدم

اقا این چه وضعشه از زمانی ک لاستیک های ماشینم‌۵۰ درصد بود دارم ثبتنام میکنم الان لاستیکام ب چس بنده ولی موفق نشدم

دزد که شاخ دم نداره….یارو میره از دیوار بالا و یا دست تو جیب میکنه طوری اینو تو محافل و مجامع و رسانه ها بزرگ میکنند و بیوگرافیش را می گویند که اینکار بزرگترین دزد را گرفته اند ولی آنهایی که هرروز مردم دنبال نخود سیاه می فرستند و میگویند بروید اول سایت ثبت نام کنید و بعدبرای خریدلاستیک دوباره اقدام کنید….اخه کسی نیست به اینها بگه اگر راست میگویید خب لاستیک را با یه مدیریت درست بین مردم توزیع کنید…بخدا شما دارید بت جان مردم بازی می کنید…من خودم و شایدم تعداد زیادی مثل من باشند که لاستیک زیر را حدودا ۴یا۵ سال عوض نکردم. هر آن ممکنه تو جاده ما را به کشتن بده…انوقت توی مملکت خودم نمی توانم یه جفت لاستیک بگیرم …از بس که لاستیک را جلو و عقب کردم دیگه چیزی ازش باقی نمانده…چهار خواستم وارد سایت بشم ثبت نام کنم …پس از چند ساعت تلاش سیستم قفل می کنه و می گوید ثبت نام تمام شده و بقیه ماجرا…..بخدا دست بردارید از این درد و کلک بازی ها….یعنی تو را به آن وجدانت قسم تا حالا از این لاستیک ها را خارج سیستم به بیرون و توسط دلال ها نیروهای و سودی خوب کنی….

هر استانی یه تعداد لاستیک در ماه سهمیه داره مثلا به شهر ۱۰۰۰تا لاستیک سهمیه میدن وقتی که تعداد درخواست به ۱۰۰۰ تا رسید سهمیه استان تموم میشه تا ماه بعد یا دو ماه دیگه که شارژ بشه
اگه تو استان های دیگه فامیل دارید آدرس اونا رو بزنید و امتحان کنید
خود من برا اصفهان میخواستم ولی سهمیه اصفهان تموم شده بود منم آدرس فامیلامون تو استان چهارمحال و بختیاری رو زدم و به راحتی گرفتم

سهمیه استان تمام شده است یعنی چه ۳ ماه از کا رو زندگی شدیم ثبت نام کردم الانم اینو نوشته. اگه لاستیک نیست چرا ثبت نام کردید چرا تایید شدیم یعنی چی.

خداوکیلی هنوز شما حرف دولتو باور میکنین کدوم کارشون درست بوده که این یکی باشه یه مشت جماعت دزد و چپاولگر تو کشور ثروتمند ولی عین افریقاییا زندگی میکنیم و خودمون رو با این بازیای مسخره سرگرم میکنیم کو لاستیک کو نظارت کو سرو صاحب

بنده میتونم ثبت نام کنم.
اگه کسی از دوستان خواست در واتس آپ پیام بده
09175393580

ثبت نام لاستیک دولتی به تاریخ روز و قیمت تعاونی انجام میشود.
هر کس خواست در واتس پیام بدهد.
09175393580

من هم برای خودم اینترنتی از مویر ثبت نام کردم و هم برای دوتا از آشنایان. فقط مشکلش این بود که حتما باید تا 9:1 دقیقه صبح کارو تموم کنی! کلا یک دقیقه وقت داری!!! برای هر بار ثبت نام هم یک هفته ده روز هر روز می رفتم و با خطا دادن سایت دوباره فرداش می رفتم. کلا سخته ولی خوب هم واسه خودم خریدم و هم واسه دو نفر دیگه.

سلام واله همه اش دروغه چند ماه توسایت میرم یا موجود نیست یا قطعه سیستم بعد میری جلو کارخانه می بینی دارن ملت میگیرن 40ساله راههای پدر سوخته بازی برای سرکار گذاشتن مردم رو انجام دادن ومشکل اصلی این مملکت فقط خودشون هستن که یه مشت دزدن

دوستا این کویر تایر ، تو قسمت نوع خودرو نه ایران خودرو داره نه سایپا چه باید کرد .؟؟؟!!!!!!!

سلام دوستان
من هم چند وقته میخوام ثبت نام کنم اما موفق نمیشم چون هیچ گزینه ای برای انتخاب نوع خودرو ایران خودرو نداره¡¡¡¡¡

دقیقا مشکل منم همینه

سلام بنده اول آذر ،سر ساعتی که اعلام شده بود ،رفتم ساعت نیم ساعت هم تلاش کردم ،آخرش هم نشد ،میشه یکی راهنمایی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟

برو کافی نت خودشون برات انجام میدن

سلام
توی قسمت ثبت نام عنوان خودروساز چی هست دیگه! ایران خودرو که جزوشون نیست بتونم ثبت نام کنم کسی در این مورد خبر داره چطور ثبت نام کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

۰۹۳۸۰۹۹۱۳۶۷ جهت ثبت نام

سلام به خدا تاحالا لاستیک دریافت نکردم الان احتیاج به یک جفت لاستیک احتیاج دارم به خدا اسنپ کار میکنم نمیدانم چه کار کنم به خدا گرفتارم

العان ایران خودرو هست منتهی سایپا نیست چرا؟؟؟

سلام یک جفت لاستیک برای پراید احتیاج دارم تا حالا هیچ لاستیک نگرفتم به خدا احتیاج دارم اسنپ کار میکنم

سلام دوستان خرید آنلاینش کار سختیه ساعت 9 لاستیک رو میذاره و 9 سی ثانیه لاستیک ها تموم میشن. من خودم مهندس نرم افزار هستم تا الانم طی دو ماه بیش از 200 حلقه لاستیک برای مردم شهرم (آستارا) گرفتم. هرکسی که نمیتونه بخره من براش میخرم.
من اینجا کار ثبت نام و تایید مدارک و خرید رو انجام میدم کلا ۱۵۰ تومن میگیرم. فقط خرید بزنم ۱۰۰ میگیرم بازم یه میلیون براتون ارزون تر از بازار تموم میشه.
هرکی خواست زنگ بزنه یا ای بده یا واتس اپ پیام بده.
09353993435

همیشه اشخاص سو استفاده گری مثل شما وجود دارد !

چرا دروغ میگی !!! تفاوت قیمت حال حاضر لاستیک دولتی با بازار در حد 100 هزار تومنه

الکیه سر ساعت سایت قطع میشه واقعا متاسفم هرچی تلاش کردم نشد !

من رفتم در سایت کویر برای خودرو های ایرانی معمولا 15 و 1 ام هر ماه ساعت 16 ثبت نام میشود.
ابتدا در ساعت و روز مشخص شده به سایت بروید و سپس ثبت نام کنید و مدارک را آپلود کنید. حدود 24 ساعت بعد مدارک شما تایید میشود. و لاستیک مورد نظر خود را تایید کنید.
برای من ساعت 16 رفتم سایت گیر میکرد ولی چند ساعت بعد رفتم ثبت نام شد.و فردای آن روز لاستیک را سفارش دادم.

قلب من تیر میکشه……

خداییش یکی جواب بده.هرچی تو سایت کویرتایر میرم سایپا رو اصلا نداره.و ایران خودرو هم فقط یه نوع خودرو دناپلاس داره!! آخه یعنی چی؟ کسی بوده این مشکلو حل کرده باشه؟ سرکاریم؟

سلام اسم سا یت چی هست اصلا من میزنم یک رمز عبور میخواد و شماره تلفن با اون هم اصلا وارد نمیشه

با کروم برین

سلام کسی میدونه چرا وقتی میخوام مدرک رو آپلود کنم، بعد از اینکه سایز عکس رو درست کردم دکمه‌ی تایید وجود نداره؟ اصلا صفحه پایین نمیاد برام! چطور آپلود کنم پس؟
حجم عکسها هم زیر ۱۰۰ کیلوبایته.

tab رو بزن برو پایین

سلام سه ساله من نتونستم ثبت نام کنم همه اش دروغه کثافتها

سلام چند نکته بگم برای ثبت نام :
اول اینکه به فرمت و شرایط عکس ارسالی دقت کنید فرمتش حتما باید jpg باشه. اگر فرمتتون فرق داره تبدیلش کنید. بعضی سایت ها هستن ک عکس رو میفرستید تبدیل میکنن.
دوم اینکه اگر تایید نشد عکس برید قسمت ویرایش دوباره عکس بفرستید و اپلود کنید.
فقط وارد بودن ب شرایط سایت رو میخواد بیرون بدید ثبت نام کننتون راحت تره.
برای خرید هم راس ساعت 9 انلاین باشید و وارد شید و چک کنید هر روز تا بتونید بخرید.
انشالله که موفق باشید

نام ، ایمیل و آدرس وبسایت من را در برای ارسال دیدگاه مجدد در این مرورگر ذخیره کن

زنجیر چرخ

پتلاس

مونترال

بوتو

ویندا

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

رودکروزا

دانلوپ

نکسن

بارز

کویر تایر

ایران تایر

گلدستون

یزد تایر

دنا

کِن تایر(تایرهای روکشی)

✓ چهار فصل جدید

✓ زمستانی

✓ تابستانی

سواری

SUV (شاسی بلند)

تجاری

باری – اتوبوسی

کشاورزی

راهسازی – صنعتی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

زنجیر چرخ

پتلاس

مونترال

بوتو

ویندا

رودکروزا

دانلوپ

نکسن

بارز

کویر تایر

ایران تایر

گلدستون

یزد تایر

دنا

کِن تایر(تایرهای روکشی)

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

✓ چهار فصل جدید

✓ زمستانی

✓ تابستانی

سواری

SUV (شاسی بلند)

تجاری

باری – اتوبوسی

کشاورزی

راهسازی – صنعتی

آدرس ایمیل: info@arnestire.com

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت خدمات نوین تایر ایده پرداز آرتا (تحت عنوان آرنس تایر) می‌باشد.

به دنبال افزایش قیمت لاستیک در سال های اخیر، چند سالی است شرکت تولید کننده کویر تایر به منظور تامین خواسته های تصریحی و تلویحی مشتریان و همچنین جلب رضایت مشتریان خود، براساس شرایط خاص و به صورت سهمیه بندی لاستیک های تولیدات خود را با نرخ مصوب دولتی به فروش می‌رساند که در این راستا متقاضیان می‌توانند به دو روش حضوری و آنلاین اقدام به خرید لاستیک دولتی کامیون و سواری نمایند. براساس گزارش از انجمن تولید کنندگان تایر سهمیه هر کدملی و صاحب خودرو در روش حضوری دو حلقه لاستیک و در روش آنلاین 4 حلقه لاستیک می‌باشد.

شرکت کویر تایر به صورت اینترنتی و از طریق نمایندگی های فروش خود در سرتاسر کشور اقدام به فروش تایرهایی براساس نرخ مصوب دولتی می‌نماید. لازم به ذکر است که خریداران محترم ‌می‌توانند فهرست نمایندگی های شرکت موردنظر را در سایت آن مشاهده نمایند. فروش اینترنتی این لاستیک ها هر روزه از ساعت 12 ظهر الی 8.30 صبح روز بعد آغاز می‌شود لذا اگر به دلیل شلوغ بودن سامانه و یا هر مسئله دیگری در روز اول موفق به خرید نشدید، جای هیچ نگرانی نیست زیرا می‌توانید در روزهای آتی اقدام به خرید و ثبت سفارش خود نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه مربوطه مراجعه نمایید.

به اطلاع شما عزیزان می‌رسد فروش اقساطی انواع کامیون، کشنده، کمپرسی و کامیونت با شرایط و تسهیلات ویژه ارائه شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه شرایط فروش اقساطی ماشین سنگین با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت تراکس کار از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع ماشین آلات سنگین، کامیون ، کشنده ، کمپرسی ، کامیونت ، ماشین آلات راه سازی و خودرو آغاز نمود. شرکت تراکس کار همواره در نظر داشته است تا بهترین خدمات را به کاربران خود جهت خرید انواع خودرو های سبک و سنگین با شرایط مناسب ارائه دهد. با عنایت خداوند متعال توانسته ایم در سال های اخیر رضایت مشتریان خود را به دست آوریم.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

جهت دریافت اطلاعات کامل از نمایندگی ها، شرایط فروش لیزینگی، قیمت روز انواع ماشین سنگین با کارشناسان ما در تماس باشید :

021-44079714 |
021-44095691 021-44065938 |
021-44074760 021-44059372 |
021-44035741 021-44033997 |
021-44032566

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر
ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *