ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی
ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

مطابق قانون تامین اجتماعی این سازمان به بیمه‌شدگان زن یا مردی که برای اولین بار ازدواج می‌کنند و دارای شرایط لازم باشند، مبلغی به عنوان کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی پرداخت می‌کند. این هدیه، شادباشی است که این سازمان به بیمه‌شدگانی که تشکیل خانواده می‌دهند، پرداخت می‌کند.
سازمان تامین اجتماعی در جهت رفاه شما عزیزان امکان ثبت نام اینترنتی کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی را فراهم کرده است تا به آسانی درخواست خود را ثبت نمایید. در این مقاله به بیان مدارک و شرایط دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی و طریقه ثبت نام اینترنتی جهت دریافت آن می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

جهت دریافت این کم هزینه بیمه‌شده می‌بایست تمامی شرایط زیر را دارا باشد:

در صورتی‌ که‌ طرفین‌ عقد ازدواج‌ واجد شرایط‌ مذکور برای دریافت این کمک هزینه باشند، کمک هزینه‌ ازدواج‌ به‌ هر دو نفر اعطا خواهد شد.

مبلغ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی، برابر با یک ماه متوسط حقوق یا دستمزد بیمه‌شده است. حقوق متوســط هر بیمه‌شــده از تقســیم کردن مجموع حقوق دریافتی بیمه‌شــده در دو ســال قبل از ازدواج که بر مبنای آن از وی حق بیمه کسر شده است، بر عدد ۲۴ به دست می‌آید.

به طور مثال اگر فردی در مرداد ماه سال ۹۷ برای اولین بار ازدواج کرده باشد، عقد وی دائم بوده و ۷۲۰ روز سابقه پرداخت حق بیمه نیز داشته و متوسط حقوق دریافتی وی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد. سازمان تامین اجتماعی مبلغی معادل ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان برای وی واریز خواهد کرد.ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

برای ثبت نام اینترنتی کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در سال ۹۷، نیاز است در سامانه تامین اجتماعی به آدرس erequest.tamin.ir ثبت‌نام و درخواست کمک هزینه ازدواج را ثبت نمایید. در صورتی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام نموده‌اید نیازی به ثبت‌نام مجدد نبوده و می‌توانید با نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه ثبت شده در زمان ثبت‌نام، درخواست خود را ثبت نمایید.

ابتدا با کلیک بر روی دکمه زیر وارد سایت سامانه تامین اجتماعی شوید:

پس از ثبت نام،  با وارد کردن نام کاربری( کد ملی) و گذرواژه وارد سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی شوید.

پس از ورود برای ثبت نام کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی بر روی حمایت‌های کوتاه‌مدت کلیک کرده و فرم ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی را پر کنید.

در این صفحه اطلاعاتی مانند شماره بیمه، نام و نام خانوادگی، آخرین شعبه فعال و شماره موبایل شما نمایش داده می‌شود.

با پر کردن فیلدهای مربوط به مشخصات ازدواج و مشخصات همسر و  زدن کلید “احراز شرایط و ثبت درخواست” درخواست شما ثبت می‌شود. در صورت ثبت موفقیت آمیز درخواست “پنل مدارک مورد نیاز” باز می‌شود که می‌بایست تصویر مدارکی مانند صفحه اول شناسنامه بیمه‌شده اصلی، تصویر صفحه اول شناسنامه همسر و . . . ارسال شود.

کمک‌ هزینه ازدواج تامین اجتماعی مطابق با قانون ۸۵تامین اجتماعی است و مهلت دریافت آن زمانی به اتمام می‌رسد که مجلس آن را لغو کند. بنابراین درصورتی‌که شرایط دریافت آن را دارید می‌توانید برای دریافت هدیه کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی اقدام کنید.

بر این اساس حتی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی که سال‌های قبل ازدواج کرده اند و در زمان ازدواج با وجود داشتن شرایط دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی جهت دریافت آن اقدام نکرده بودند، می‌توانند برای گرفتن آن اقدام نمایند.

از دست ندهید:

مشاهده سوابق تامین اجتماعی با کدملی

بازنشستگی زنان خانه دار با ده سال سابقه

مبلغ عیدی در سال ۹۸ چقدر است؟

سلام من ازدواج دومم هستش شرایطش رو دارم ولی تا حالا دریافت نکردم .به منم تعلق میگیره

خیر از شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج، ازدواج اول بودن است.

سلام.همسرم بار دومه ازدواج کرده ولی بار اول نه بیمه بوده و نه مزایا گرفته آیا الان تعلق میگیره یا نه.ممنون از وقتی که می گذارید.

با سلام یکی از شرایط کمک هزینه ازدواج ، ازدواج اول فرد است

ممنون بابت هدیه ازدواج

کاش دوبرابرش می کردن

سلام
من برای کمک هزینه ازدواج ثبت نام کردم و تمام مدارک خواسته شده را پیوست نمودم و در قسمت تامین اجتماعی من ،
پس از ورود به درخواست های من نقص مدرک ارسال نوشته است که پس از ورود نتیجه اقدامات انجام شده نوشته تعهد ازدواج ، درصورتی که جایی برای نوشتن تعهدنامه یا تایید نداشته است چه کاری باید انجام بدهیم.

کاربر گرامی جهت بررسی و پاسخ در خصوص اطلاعات وارد شده در سامانه تامین اجتماعی و علل مغایرت ، لطفا با شماره ۱۴۲۰ تماس حاصل نموده یا به ایمیل crm@tamin.ir مسئله خود را مطرح نمایید.

سلام. حالا حتما باید بشه ۳۰سالمون دیر ازدواج کنیم ک دو میلیون بگیریم تکلیف اونایی ک زیر ۲۵ سال ازدواج کردن و سابقه اشون کمه چیه چرا همیشه جوری قانون میزارید ک از ۱۰۰ نفر دو نفر شاملش بشه

با سلام
من ثبت نام و ارسال تصویر مدارک را انجام دادم ولی ایمیلی در این مورد دریافت نکردم. لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر

با سلام
من ثبت نام و ارسال تصویر مدارک را انجام دادم ولی ایمیلی در این مورد دریافت نکردم. چه باید کرد؟
با تشکر

سلام من چند بار ثبت نام کردم و شماره حساب را قبول نمیکرد. وقتی هم قبول کرد و ثبت نام انجام شد. فقط برام یه پیام اومد که شماره حساب با موفقیت ثبت شد. و دیگه هم خبری نشد. الان باید چیکار کنم

کاربر گرامی جهت بررسی و پاسخ در خصوص اطلاعات وارد شده در سامانه تامین اجتماعی و علل مغایرت ، لطفا با شماره ۱۴۲۰ تماس حاصل نموده یا به ایمیل crm@tamin.ir مسئله خود را مطرح نمایید.

سلام و عرض ادب
ببخشید من این ماه ازدواج کردم و سوالانی دارم
اول اینکه چقدر فرصت دارم برای اقدام کردن؟
دوم اینکه چنانچه در سال ۹۹ بخوام ثبت نام کنم طبق حقوق مزایای سال ۹۹ پریافت خواهم کرد یا طبق دریافتی تاریخی که ازدواج کردم؟؟

میزان کمک هزینه ازدواج ، برابر با یکماه متوسط حقوق یا مزد بیمه شده است . یعنی جمع دریافتی مشمول کسر حق بیمه در آخرین دوسال قبل ازازدواج تقسیم بر ۲۴ . درصورتیکه عددحاصل کمتر از حداقل دستمزد کارگرعادی درتاریخ عقد باشد مبلغ مذکور تا حداقل دستمزد زمان عقد تعدیل می گردد.

سلام
چرا من اینترنتی تبت نام کردم تصویر مدارک ها راهم فرستادم پیام اومده:
*سازمان تامین اجتماعی*
بیمه شده محترم**** درخواست شما با شناسه *******در تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۰۹در شعبه ۲۳ تهران با سریال****تایید گردید . لطفا با در دست داشتن اصل مدارک به شعبه بیمه پردازی مراجعه نمایید.

با سلام
کاربر گرامی ثبت نام اولیه بصورت غیر حضوری صورت میگیرد ولی برای طی کردن مراحل بعدی بایستی حضورا مراجعه نمایید.
با تشکر از همراهیتان

سلام خسته نباشید من ثبت نام کردم اما هیچ پیامکی برای من نیومده

من هر چقدر ثبت نام میکنم فردایش پیام از نامین اجتماعی می اید اردواج شما مورد تایید نییت ولی من هم درست ثبت نام میکنم هم میتوانم کمک هزینه را دریافت کنم مسگل کجایت راهنمایی ام کنیدثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

با سلام
کاربر گرامی جهت بررسی و پاسخ در خصوص اطلاعات وارد شده در سامانه تامین اجتماعی و علل مغایرت ، لطفا با شماره ۱۴۲۰ تماس حاصل نموده یا به ایمیل crm@tamin.ir مسئله خود را مطرح نمایید.
با تشکر از همراهیتان

سلام
بایستی با مدارک به صورت حضوری به شعبه بیمه مربوطه مراجعه فرمایید.

کاربر گرامی جهت بررسی و پاسخ در خصوص اطلاعات وارد شده در سامانه تامین اجتماعی و علل مغایرت ، لطفا با شماره ۱۴۲۰ تماس حاصل نموده یا به ایمیل crm@tamin.ir مسئله خود را مطرح نمایید.

من هر چقدر ثبت نام میکنم فردایش پیام از نامین اجتماعی می اید اردواج شما مورد تایید نییت ولی من هم درست ثبت نام میکنم هم میتوانم کمک هزینه را دریافت کنم مسگل کجایت راهنمایی ام کنید

کاربر گرامی جهت بررسی و پاسخ در خصوص اطلاعات وارد شده در سامانه تامین اجتماعی و علل مغایرت ، لطفا با شماره ۱۴۲۰ تماس حاصل نموده یا به ایمیل crm@tamin.ir مسئله خود را مطرح نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


سازمان تامین اجتماعی در جهت رفاه شما عزیزان امکان ثبت نام اینترنتی کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی را فراهم کرده است تا به آسانی درخواست خود را ثبت نمایید. در این مقاله به بیان مدارک و شرایط دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی و طریقه ثبت نام اینترنتی جهت دریافت آن می پردازیم، با ما همراه باشید.

جهت دریافت این کم هزینه بیمه شده می بایست تمامی شرایط زیر را دارا باشد:

مبلغ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی، برابر با یک ماه متوسط حقوق یا دستمزد بیمه شده است. حقوق متوســط هر بیمه شــده از تقســیم کردن مجموع حقوق دریافتی بیمه شــده در دو ســال قبل از ازدواج که بر مبنای آن از وی حق بیمه کسر شده است، بر عدد ۲۴ به دست می آید.

به طور مثال اگر فردی در مرداد ماه سال ۹۷ برای اولین بار ازدواج کرده باشد، عقد وی دائم بوده و ۷۲۰ روز سابقه پرداخت حق بیمه نیز داشته و متوسط حقوق دریافتی وی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد. سازمان تامین اجتماعی مبلغی معادل ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان برای وی واریز خواهد کرد.

برای ثبت نام اینترنتی کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در سال ۹۷، نیاز است در سامانه تامین اجتماعی به آدرس erequest.tamin.ir ثبت نام و درخواست کمک هزینه ازدواج را ثبت نمایید. در صورتی که قبلا در این سامانه ثبت نام نموده اید نیازی به ثبت نام مجدد نبوده و می توانید با نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه ثبت شده در زمان ثبت نام، درخواست خود را ثبت نمایید.ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

ابتدا با کلیک بر روی دکمه زیر وارد سایت سامانه تامین اجتماعی شوید:

پس از ثبت نام، با وارد کردن نام کاربری( کد ملی) و گذرواژه وارد سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی شوید.

پس از ورود برای ثبت نام کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی بر روی حمایت های کوتاه مدت کلیک کرده و فرم ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی را پر کنید.

در این صفحه اطلاعاتی مانند شماره بیمه، نام و نام خانوادگی، آخرین شعبه فعال و شماره موبایل شما نمایش داده می شود.

با پر کردن فیلدهای مربوط به مشخصات ازدواج و مشخصات همسر و زدن کلید “احراز شرایط و ثبت درخواست” درخواست شما ثبت می شود. در صورت ثبت موفقیت آمیز درخواست “پنل مدارک مورد نیاز” باز می شود که می بایست تصویر مدارکی مانند صفحه اول شناسنامه بیمه شده اصلی، تصویر صفحه اول شناسنامه همسر و . . . ارسال شود.

کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی مطابق با قانون ۸۵تامین اجتماعی است و مهلت دریافت آن زمانی به اتمام می رسد که مجلس آن را لغو کند. بنابراین درصورتی که شرایط دریافت آن را دارید می توانید برای دریافت هدیه کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی اقدام کنید.

بر این اساس حتی بیمه شدگان تامین اجتماعی که سال های قبل ازدواج کرده اند و در زمان ازدواج با وجود داشتن شرایط دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی جهت دریافت آن اقدام نکرده بودند، می توانند برای گرفتن آن اقدام نمایند.

سازمان تامین اجتماعی برای تشویق و دستخوش به خانم ها و آقایانی که برای نخستین بار ازدواج کنند و واجد شرایط لازم باشند، هدیه ای در نظر می گیرد. این هدیه، کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی نامیده می شود.

با بیمه ماهان همراه باشید تا با شرایط اخذ، مراحل ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم برای اخذ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در سال ۹۸ آشنا شوید.

 

 

 

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

مبلغ پاداش ازدواج تامین اجتماعی، برابر با یک ماه حقوق متوسط متقاضی می باشد .فرمول حقوق متوســط هر بیمه‌شــده برابر است با حاصل جمع حقوق دریافتی شخص متقاضی (مشمول کسر حق بیمه) در دو ســال قبل از تاریخ ازدواج و تقسیم عدد به دست آمده برعدد ۲۴ .

اگر مبلغ به دست آمده از فرمول بالا از حداقل حقوق حداقل وزارت کار کمتر باشد، مبلغ پرداختی برابر با حقوق حداقل وزارت کار می شود. به عبارتی حداقل مبلغ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی برابر است با حقوق حداقل وزارت کار.

 

 

در این قسمت به چند تیتر مهم و سوالات متداول متقاضیان دریافت این پاداش پاسخ خواهیم داد.:

در صورتی که بیمه شده ی متقاضی، در زمان ازدواج اول، شرایط گفته شده برای گرفتن هدیه ازدواج را نداشته باشد، این پاداش در ازدواج دوم به بعد هم دیگر به او تعلق نمی گیرد.

همه ی بیمه شدگان تامین اجتماعی که در سالهای گذشته ازدواج کرده اند ولی این کمک هزینه را دریافت نکرده اند، در صورتی که در تاریخ ازدواجشان تمامی شرایط نام برده شده را دارا بودند، هم اکنون می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند.

در صورتی که هر دو طرف عقد ازدواج، شرایط بالارا داشته باشند، کمک هزینه ازدواج به هر دو نفرشان تعلق می گیرد. بنابراین هر دو نفر می توانند برای دریافت این هدیه اقدام لازم را انجام دهند.

 

برای دریافت کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی، می توان به سازمان تامین اجتماعی به صورت حضوری مراجعه کرد. سپس درخواست خود را مطرح و فرم های لازم را پر نمود. پس طی کردن مراحل اداری امکان دریافت هدیه برقرار می شود.

برای ثبت نام اینترنتی کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در سال ۹۸، مطابق شکل وارد سامانه تامین اجتماعی بشوید. سپس در سایت ثبت نام کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

اگر قبلا در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اید، شما اصلا نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارید. فقط کافیست با نام کاربری (که همان کد ملی است) و گذرواژه خود، درخواست خود را ثبت کنید.

 

 

سپس برای ثبت نام کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی “بر روی حمایت‌های کوتاه‌مدت” کلیک کنید و فرم ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی را تکمیل نماید.

 

 

همان طور که مشاهده می کنید اطلاعاتی مانند شماره بیمه، نام و نام خانوادگی، آخرین شعبه فعال و شماره موبایل متقاضی نمایان است.

 

 

بخش های مربوط به مشخصات ازدواج و مشخصات همسر و را پر کنید و برای ثبت درخواست خود “احراز شرایط و ثبت درخواست” را کلیک کنید. اگر ثبت موفقیت آمیز باشد درخواست “پنل مدارک مورد نیاز” باز می‌شود.

در این قسمت شما  باید تصویر مدارک خواسته شده را  ارسال فرمایید.

 

 

حجم فایل‌های ارسالی شما باید از ۵۰۰ کیلو بایت کمتر باشد.

اگر مدارک به درستی ضمیمه نشود، کار بدرستی انجام نمیشود و درخواست شما به شعبه ارسال نمی‌گردد.

 

همان طور که متوجه شدید با در اختیار داشتن اینترنت، به راحتی می توان فرایند ثبت نام و درخواست کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی را در سایت تامین اجتماعی وارد کنید.

در ابتدای زندگی حتما از هدیه ای که به شما اختصاص داده می شود بهره ببرید.

 

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

 

 

 

همرسانی

ایمیل*

نام و نام خانوادگی

بیشتر بخوانید

روش پیگیری هدیه ازدواج چگونه است؟؟؟؟؟؟؟

سلام از کارگزاری های بیمه تامین اجتماعی و همچنین از سامانه https://eservices.tamin.ir/view/#/main امکان پیگیری دارید.

اگر در زمان ازدواج بیمه قطع شده باشد دو سال بعد میشه گرفت؟

کاربر عزیز یکی از شروط دریافت کمک هزینه ازدواج این است که در زمان ازدواج تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داشته باشید.

من بیمم خویش فرماست و دفترچه ندارم ولی حق بیمه رو هرماه میریزم من هم میتونم هدیه رو بگیرم.البته ۵ سال هم سابقه تامین اجتماعی اجباری دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام تعهد کتبی ازدواج اول رو حتما باید بریم محضر انجام بدیم یا خود شعبه فرم داره؟؟

کاربر عزیز نیازی به تعهد محضری نیست و تعهد کتبی کافی است.

سلام در زمان عقد بیمه خویش فرما بوده ام . وقبلا سابقه کافی بیمه اجباری داشته ام .آیا هدیه ازدواج بهم تعلق میگیره ؟

باسلام چ مدت بعد از ثبت اینترنتی کمک هزینه ازدواج واریز میشود؟به چه صورت واریز میشود؟

سوال منم هست ، من تاریخ ۵ شهریور ثبت نام کردم و تاریخ ۱۰ شهریور ثبت نام تایید شد . شنیده بودم یکی دوهفته نهایت طول می کشه برای واریز ، ولی هنوز خبری نیست ، نمی دونم از کجا هم پیگیری کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان مطابق با دستورالعمل عرضه کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) یک سامانه جامع خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی، مسافرتی، عمر، حوادث، بدنه، شخص ثالث، تجهیزات الکترونیک و درمان تکمیلی در کمتر از 5 دقیقه است. بیمه ماهان در این راه با شرکت ها ی معتبر و تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچون سامان، رازی، ایران، پاسارگاد، پارسیان، سینا، ملت، ما، حافظ، معلم، میهن، نوین، کوثر، بیمه آرمان، تعاون، سرمد، پارسیان، دی، دانا، آسیا، کارآفرین، البرز به صورت مقطعی همکاری می نماید.

تمام حقوق برای فروشگاه بیمه ماهان محفوظ است

فروشگاه بیمه       نقشه سایت 

سازمان تامین اجتماعی برای تشویق و دستخوش به خانم ها و آقایانی که برای نخستین بار ازدواج کنند و واجد شرایط لازم باشند، هدیه ای در نظر می گیرد. این هدیه، کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی نامیده می شود.

با بیمه ماهان همراه باشید تا با شرایط اخذ، مراحل ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم برای اخذ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در سال ۹۸ آشنا شوید.

 

 

 

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

مبلغ پاداش ازدواج تامین اجتماعی، برابر با یک ماه حقوق متوسط متقاضی می باشد .فرمول حقوق متوســط هر بیمه‌شــده برابر است با حاصل جمع حقوق دریافتی شخص متقاضی (مشمول کسر حق بیمه) در دو ســال قبل از تاریخ ازدواج و تقسیم عدد به دست آمده برعدد ۲۴ .

اگر مبلغ به دست آمده از فرمول بالا از حداقل حقوق حداقل وزارت کار کمتر باشد، مبلغ پرداختی برابر با حقوق حداقل وزارت کار می شود. به عبارتی حداقل مبلغ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی برابر است با حقوق حداقل وزارت کار.

 

 

در این قسمت به چند تیتر مهم و سوالات متداول متقاضیان دریافت این پاداش پاسخ خواهیم داد.:

در صورتی که بیمه شده ی متقاضی، در زمان ازدواج اول، شرایط گفته شده برای گرفتن هدیه ازدواج را نداشته باشد، این پاداش در ازدواج دوم به بعد هم دیگر به او تعلق نمی گیرد.

همه ی بیمه شدگان تامین اجتماعی که در سالهای گذشته ازدواج کرده اند ولی این کمک هزینه را دریافت نکرده اند، در صورتی که در تاریخ ازدواجشان تمامی شرایط نام برده شده را دارا بودند، هم اکنون می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند.

در صورتی که هر دو طرف عقد ازدواج، شرایط بالارا داشته باشند، کمک هزینه ازدواج به هر دو نفرشان تعلق می گیرد. بنابراین هر دو نفر می توانند برای دریافت این هدیه اقدام لازم را انجام دهند.

 

برای دریافت کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی، می توان به سازمان تامین اجتماعی به صورت حضوری مراجعه کرد. سپس درخواست خود را مطرح و فرم های لازم را پر نمود. پس طی کردن مراحل اداری امکان دریافت هدیه برقرار می شود.

برای ثبت نام اینترنتی کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در سال ۹۸، مطابق شکل وارد سامانه تامین اجتماعی بشوید. سپس در سایت ثبت نام کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

اگر قبلا در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اید، شما اصلا نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارید. فقط کافیست با نام کاربری (که همان کد ملی است) و گذرواژه خود، درخواست خود را ثبت کنید.

 

 

سپس برای ثبت نام کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی “بر روی حمایت‌های کوتاه‌مدت” کلیک کنید و فرم ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی را تکمیل نماید.

 

 

همان طور که مشاهده می کنید اطلاعاتی مانند شماره بیمه، نام و نام خانوادگی، آخرین شعبه فعال و شماره موبایل متقاضی نمایان است.

 

 

بخش های مربوط به مشخصات ازدواج و مشخصات همسر و را پر کنید و برای ثبت درخواست خود “احراز شرایط و ثبت درخواست” را کلیک کنید. اگر ثبت موفقیت آمیز باشد درخواست “پنل مدارک مورد نیاز” باز می‌شود.

در این قسمت شما  باید تصویر مدارک خواسته شده را  ارسال فرمایید.

 

 

حجم فایل‌های ارسالی شما باید از ۵۰۰ کیلو بایت کمتر باشد.

اگر مدارک به درستی ضمیمه نشود، کار بدرستی انجام نمیشود و درخواست شما به شعبه ارسال نمی‌گردد.

 

همان طور که متوجه شدید با در اختیار داشتن اینترنت، به راحتی می توان فرایند ثبت نام و درخواست کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی را در سایت تامین اجتماعی وارد کنید.

در ابتدای زندگی حتما از هدیه ای که به شما اختصاص داده می شود بهره ببرید.

 

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

 

 

 

همرسانی

ایمیل*

نام و نام خانوادگی

بیشتر بخوانید

روش پیگیری هدیه ازدواج چگونه است؟؟؟؟؟؟؟

سلام از کارگزاری های بیمه تامین اجتماعی و همچنین از سامانه https://eservices.tamin.ir/view/#/main امکان پیگیری دارید.

اگر در زمان ازدواج بیمه قطع شده باشد دو سال بعد میشه گرفت؟

کاربر عزیز یکی از شروط دریافت کمک هزینه ازدواج این است که در زمان ازدواج تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داشته باشید.

من بیمم خویش فرماست و دفترچه ندارم ولی حق بیمه رو هرماه میریزم من هم میتونم هدیه رو بگیرم.البته ۵ سال هم سابقه تامین اجتماعی اجباری دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام تعهد کتبی ازدواج اول رو حتما باید بریم محضر انجام بدیم یا خود شعبه فرم داره؟؟

کاربر عزیز نیازی به تعهد محضری نیست و تعهد کتبی کافی است.

سلام در زمان عقد بیمه خویش فرما بوده ام . وقبلا سابقه کافی بیمه اجباری داشته ام .آیا هدیه ازدواج بهم تعلق میگیره ؟

باسلام چ مدت بعد از ثبت اینترنتی کمک هزینه ازدواج واریز میشود؟به چه صورت واریز میشود؟

سوال منم هست ، من تاریخ ۵ شهریور ثبت نام کردم و تاریخ ۱۰ شهریور ثبت نام تایید شد . شنیده بودم یکی دوهفته نهایت طول می کشه برای واریز ، ولی هنوز خبری نیست ، نمی دونم از کجا هم پیگیری کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان مطابق با دستورالعمل عرضه کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) یک سامانه جامع خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی، مسافرتی، عمر، حوادث، بدنه، شخص ثالث، تجهیزات الکترونیک و درمان تکمیلی در کمتر از 5 دقیقه است. بیمه ماهان در این راه با شرکت ها ی معتبر و تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچون سامان، رازی، ایران، پاسارگاد، پارسیان، سینا، ملت، ما، حافظ، معلم، میهن، نوین، کوثر، بیمه آرمان، تعاون، سرمد، پارسیان، دی، دانا، آسیا، کارآفرین، البرز به صورت مقطعی همکاری می نماید.

تمام حقوق برای فروشگاه بیمه ماهان محفوظ است

فروشگاه بیمه       نقشه سایت 

سازمان تامین اجتماعی برای تشویق و دستخوش به خانم ها و آقایانی که برای نخستین بار ازدواج کنند و واجد شرایط لازم باشند، هدیه ای در نظر می گیرد. این هدیه، کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی نامیده می شود.

با بیمه ماهان همراه باشید تا با شرایط اخذ، مراحل ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم برای اخذ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در سال ۹۸ آشنا شوید.

 

 

 

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

مبلغ پاداش ازدواج تامین اجتماعی، برابر با یک ماه حقوق متوسط متقاضی می باشد .فرمول حقوق متوســط هر بیمه‌شــده برابر است با حاصل جمع حقوق دریافتی شخص متقاضی (مشمول کسر حق بیمه) در دو ســال قبل از تاریخ ازدواج و تقسیم عدد به دست آمده برعدد ۲۴ .

اگر مبلغ به دست آمده از فرمول بالا از حداقل حقوق حداقل وزارت کار کمتر باشد، مبلغ پرداختی برابر با حقوق حداقل وزارت کار می شود. به عبارتی حداقل مبلغ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی برابر است با حقوق حداقل وزارت کار.

 

 

در این قسمت به چند تیتر مهم و سوالات متداول متقاضیان دریافت این پاداش پاسخ خواهیم داد.:

در صورتی که بیمه شده ی متقاضی، در زمان ازدواج اول، شرایط گفته شده برای گرفتن هدیه ازدواج را نداشته باشد، این پاداش در ازدواج دوم به بعد هم دیگر به او تعلق نمی گیرد.

همه ی بیمه شدگان تامین اجتماعی که در سالهای گذشته ازدواج کرده اند ولی این کمک هزینه را دریافت نکرده اند، در صورتی که در تاریخ ازدواجشان تمامی شرایط نام برده شده را دارا بودند، هم اکنون می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند.

در صورتی که هر دو طرف عقد ازدواج، شرایط بالارا داشته باشند، کمک هزینه ازدواج به هر دو نفرشان تعلق می گیرد. بنابراین هر دو نفر می توانند برای دریافت این هدیه اقدام لازم را انجام دهند.

 

برای دریافت کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی، می توان به سازمان تامین اجتماعی به صورت حضوری مراجعه کرد. سپس درخواست خود را مطرح و فرم های لازم را پر نمود. پس طی کردن مراحل اداری امکان دریافت هدیه برقرار می شود.

برای ثبت نام اینترنتی کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در سال ۹۸، مطابق شکل وارد سامانه تامین اجتماعی بشوید. سپس در سایت ثبت نام کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

اگر قبلا در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اید، شما اصلا نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارید. فقط کافیست با نام کاربری (که همان کد ملی است) و گذرواژه خود، درخواست خود را ثبت کنید.

 

 

سپس برای ثبت نام کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی “بر روی حمایت‌های کوتاه‌مدت” کلیک کنید و فرم ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی را تکمیل نماید.

 

 

همان طور که مشاهده می کنید اطلاعاتی مانند شماره بیمه، نام و نام خانوادگی، آخرین شعبه فعال و شماره موبایل متقاضی نمایان است.

 

 

بخش های مربوط به مشخصات ازدواج و مشخصات همسر و را پر کنید و برای ثبت درخواست خود “احراز شرایط و ثبت درخواست” را کلیک کنید. اگر ثبت موفقیت آمیز باشد درخواست “پنل مدارک مورد نیاز” باز می‌شود.

در این قسمت شما  باید تصویر مدارک خواسته شده را  ارسال فرمایید.

 

 

حجم فایل‌های ارسالی شما باید از ۵۰۰ کیلو بایت کمتر باشد.

اگر مدارک به درستی ضمیمه نشود، کار بدرستی انجام نمیشود و درخواست شما به شعبه ارسال نمی‌گردد.

 

همان طور که متوجه شدید با در اختیار داشتن اینترنت، به راحتی می توان فرایند ثبت نام و درخواست کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی را در سایت تامین اجتماعی وارد کنید.

در ابتدای زندگی حتما از هدیه ای که به شما اختصاص داده می شود بهره ببرید.

 

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

 

 

 

همرسانی

ایمیل*

نام و نام خانوادگی

بیشتر بخوانید

روش پیگیری هدیه ازدواج چگونه است؟؟؟؟؟؟؟

سلام از کارگزاری های بیمه تامین اجتماعی و همچنین از سامانه https://eservices.tamin.ir/view/#/main امکان پیگیری دارید.

اگر در زمان ازدواج بیمه قطع شده باشد دو سال بعد میشه گرفت؟

کاربر عزیز یکی از شروط دریافت کمک هزینه ازدواج این است که در زمان ازدواج تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داشته باشید.

من بیمم خویش فرماست و دفترچه ندارم ولی حق بیمه رو هرماه میریزم من هم میتونم هدیه رو بگیرم.البته ۵ سال هم سابقه تامین اجتماعی اجباری دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام تعهد کتبی ازدواج اول رو حتما باید بریم محضر انجام بدیم یا خود شعبه فرم داره؟؟

کاربر عزیز نیازی به تعهد محضری نیست و تعهد کتبی کافی است.

سلام در زمان عقد بیمه خویش فرما بوده ام . وقبلا سابقه کافی بیمه اجباری داشته ام .آیا هدیه ازدواج بهم تعلق میگیره ؟

باسلام چ مدت بعد از ثبت اینترنتی کمک هزینه ازدواج واریز میشود؟به چه صورت واریز میشود؟

سوال منم هست ، من تاریخ ۵ شهریور ثبت نام کردم و تاریخ ۱۰ شهریور ثبت نام تایید شد . شنیده بودم یکی دوهفته نهایت طول می کشه برای واریز ، ولی هنوز خبری نیست ، نمی دونم از کجا هم پیگیری کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان مطابق با دستورالعمل عرضه کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) یک سامانه جامع خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی، مسافرتی، عمر، حوادث، بدنه، شخص ثالث، تجهیزات الکترونیک و درمان تکمیلی در کمتر از 5 دقیقه است. بیمه ماهان در این راه با شرکت ها ی معتبر و تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچون سامان، رازی، ایران، پاسارگاد، پارسیان، سینا، ملت، ما، حافظ، معلم، میهن، نوین، کوثر، بیمه آرمان، تعاون، سرمد، پارسیان، دی، دانا، آسیا، کارآفرین، البرز به صورت مقطعی همکاری می نماید.

تمام حقوق برای فروشگاه بیمه ماهان محفوظ است

فروشگاه بیمه       نقشه سایت 

مطابق قانون تامین اجتماعی این سازمان به بیمه‌شدگان زن یا مردی که برای اولین بار ازدواج می‌کنند و دارای شرایط لازم باشند، مبلغی به عنوان کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی پرداخت می‌کند. این هدیه، شادباشی است که این سازمان به بیمه‌شدگانی که تشکیل خانواده می‌دهند، پرداخت می‌کند.

جهت دریافت این کم هزینه بیمه‌شده می‌بایست تمامی شرایط زیر را دارا باشد:

مبلغ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی، برابر با یک ماه متوسط حقوق یا دستمزد بیمه‌شده است. حقوق متوســط هر بیمه‌شــده از تقســیم کردن مجموع حقوق دریافتی بیمه‌شــده در دو ســال قبل از ازدواج که بر مبنای آن از وی حق بیمه کسر شده است، بر عدد ۲۴ به دست می‌آید.

کمک‌ هزینه ازدواج تامین اجتماعی مطابق با قانون ۸۵تامین اجتماعی است و مهلت دریافت آن زمانی به اتمام می‌رسد که مجلس آن را لغو کند. بنابراین درصورتی‌که شرایط دریافت آن را دارید می‌توانید برای دریافت هدیه کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی اقدام کنید.ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

بر این اساس حتی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی که سال‌های قبل ازدواج کرده اند و در زمان ازدواج با وجود داشتن شرایط دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی جهت دریافت آن اقدام نکرده بودند، می‌توانند برای گرفتن آن اقدام نمایند.

برای دریافت کمک هزینه ازدواج می‌توانید به صورت اینترنتی درخواست خود را در در سامانه تامین اجتماعی به آدرس erequest.tamin.ir ثبت نمایید. برای ثبت نام اینترنتی کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در سال ۹۷، نیاز است در این سامانه ثبت نام کنید. در صورتی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام نموده‌اید نیازی به ثبت‌نام مجدد نبوده و می‌توانید با نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه ثبت شده در زمان ثبت‌نام، درخواست خود را ثبت نمایید.

پس از ورود برای ثبت نام کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی بر روی حمایت‌های کوتاه‌مدت کلیک کرده و فرم ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی را پر کنید.

در این صفحه اطلاعاتی مانند شماره بیمه، نام و نام خانوادگی، آخرین شعبه فعال و شماره موبایل شما نمایش داده می‌شود.

با پر کردن فیلدهای مربوط به مشخصات ازدواج و مشخصات همسر و  زدن کلید “احراز شرایط و ثبت درخواست”درخواست شما ثبت می‌شود. در صورت ثبت موفقیت آمیز درخواست “پنل مدارک مورد نیاز” باز می‌شود که می‌بایست تصویر مدارکی مانند صفحه اول شناسنامه بیمه‌شده اصلی، تصویر صفحه اول شناسنامه همسر و . . . ارسال شود.

در صورتی که مدارک به درستی ضمیمه نشود درخواست به شعبه ارسال نمی‌گردد.

منبع: شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

آموزش و ارائه خدمات شهروندی 🔴🔴🔴👈 https://b2n.ir/422092 👉💡🔴🔴🔴

در این مطلب به بررسی نحوه دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی که برابر با میناگین دو سال آخر حقوق دریافتی شما است، می‌پردازیم. اولین شرط برای دریافت هدیه تامین اجتماعی که مشخص کننده، داشتن 720 روز سابقه بیمه در مدت 5 ساله، قبل از تاریخ عقد است. برای مشاهده سابقه بیمه تامین اجتماعی خود می‌توانید روی عبارت کلیک کنید.

شرایط کلی برای دریافت کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در موارد زیر خلاصه می‌شود:

۱. ازدواج اول بیمه شده باشد.

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

۲. در تاریخ عقد رابطه او با کارفرما قطع نشده باشد (حق بیمه ماه وقوع عقد توسط کارفرما پرداخت شده باشد).

۳. ظرف پنج سال قبل از تاریخ عقد حق بیمه حداقل ۷۲۰ روز کار را به سازمان پرداخت نموده باشد.

۴. عقد ازدواج دائم باشد.

برای شروع کار ابتدا باید وارد سامانه تامین اجتماعی شوید. پس از ورود به سامانه، می‌توانید مطابق تصویر زیر از قسمت بالای صفحه، بخش بیمه‌شدگان، از زیر بخش حمایت‌های کوتاه مدت، استحقاق خود برای دریافت کمک هزینه ازدواج را بررسی کنید.

با ورود به بخش استعلام استحقاق دریافت کمک هزینه ازدواج، مطابق تصویر زیر، صفحه‌ای باز می‌شود، که با وارد کردن تاریخ عقد، سامانه صلاحیت شما را از نظر داشتن 720 روز سابقه کاری و داشتن بیمه در تاریخ عقد نزد کارفرما، بررسی می‌کند.

میزان کمک هزینه ازدواج متناسب با میانگین دستمزد فرد در دو سال آخر منتهی به تاریخ عقد تعیین می‌شود. شما برای اطلاع از میزان هدیه ازدواج خود، می‌توانید مطابق تصویر زیر از قسمت بیمه‌شدگان، امور فنی بیمه شدگان، محاسبه مبلغ کمک هزینه ازدواج را انتخاب نمایید.‌

پس از ورود به این قسمت، شما با وارد نمودن تاریخ عقد خود، سامانه، میزان هدیه دریافتی به شما را اعلام می‌کند.

شما برای ثبت نام برای دریافت هدیه ازدواج ابتدا باید از بخش بیمه‌شدگان> خدمات نام نویسی> اعلام شماره حساب بانکی، شماره حساب خود را در سامانه ثبت کنید و بعد از این کار اجازه ثبت درخواست کمک هزینه ازدواج را در سامانه دریافت می‌کنید.

پس از ثبت شماره حساب، مطابق تصویر زیر، از منوی بیمه‌شدگان> حمایت‌های کوتاه مدت> درخواست کمک هزینه ازدواج، اقدام به ثبت نام می‌نمایید. در این بخش، پس از وارد کردن اطلاعات و تصاویر خواسته شده، ثبت درخواست را انجام می‌دهید و پس از بررسی نهایی، هدیه پس از مدتی به حساب شما واریز خواهد شد.

آموزش و ارائه خدمات شهروندی 🔴🔴🔴👈 https://b2n.ir/422092 👉💡🔴🔴🔴

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

1 پاسخ

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

هدیه ازدواج تامین اجتماعی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و برای آگاهی و اطلاع از مدارک و شرایط لازم و محل دریافت و مراحل انجام اداری را با جزئیات در سایت حرف تازه بخوانید.

به استناد ماده ۸۵ قانون تأمین اجتماعی بیمه‌شدگان در صورت احراز شرایط از کمک هزینه ازدواج بهره مند می‌شود.

کمک هزینه ازدواج یکی از تعهدات سازمان تأمین اجتماعی است که به عنوان هدیه به بیمه‌شدگان اجباری واجد شرایط که تشکیل خانواده می‌دهند پرداخت می‌شود.

۱- بیمه‌شده ظرف ۵ سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت ۷۲۰ روز سابقه کار داشته و حق‌بیمه این مدت از سوی کارفرما پرداخت شده باشد.
۲- در تاریخ ازدواج رابطه استخدامی بیمه‌شده با کارفرما قطع نشده باشد.
۳- ازدواج اول بیمه شده باشد.
۴- ازدواج دائم بوده و در دفتر رسمی ازدواج ثبت شده باشد.ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

همچنین مبلغ کمک هزینه ازدواج برابر است با مجموع حقوق و مزایای مشمول کسر حق بیمه ظرف ۲ سال قبل از تاریخ ازدواج تقسیم بر ۲۴، در صورتیکه مبلغ محاسبه شده کمتر از حداقل دستمزد تاریخ ازدواج باشد، مبلغ قابل پرداخت به حداقل دستمزد سال وقوع عقد افزایش می‌یابد.

در صورتی که زن و شوهر هر دو بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی بوده و واجد شرایط باشند، پرداخت کمک هزینه ازدواج به هر دو نفر انجام می‌ پذیرد.

 

خاطرنشان می‌سازد، بیمه شدگان تأمین اجتماعی که سال‌های قبل ازدواج کرده‌اند و در زمان ازدواج شرایط فوق را داشته‌اند و کمک هزینه مذکور را دریافت نکرده‌اند می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند و مانند جوان تازه عقد کرده وام و هدیه ازدواجشان را دریافت کنند


نام (required)

               ایمیل (نشان داده نخواهد شد, الزامی)


در لیست زیر تمام سوالات حقوقی پرسیده شده در دادراه و پاسخ وکیل یا وکلا به هر پرسش حقوقی در حوزه ” پاداش بیمه تامین اجتماعی برای ازدواج , هدیه ازدواج بیمه , بیمه تامین اجتماعی , کمک هزینه ازدواج , سابقه بیمه , هدیه ازدواج , شرایط دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی ” قابل مشاهده است. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه مشاهده، مشاوره حقوقی وکلای عضو دادراه را در قالب پرسش و پاسخ حقوقی در حوزه ” پاداش بیمه تامین اجتماعی برای ازدواج , هدیه ازدواج بیمه , بیمه تامین اجتماعی , کمک هزینه ازدواج , سابقه بیمه , هدیه ازدواج , شرایط دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی ” مشاهده کنید.

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188106553

ایمیل: info@dadrah.ir

ایمیل شکایات: report@dadrah.ir

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی
ثبت نام هدیه ازدواج تامین اجتماعی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *