ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان

ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان
ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان

صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه سیاست حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی برای بازنشستگان کشوری، چهارمین مرحله ارائه تسهیلات وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق را به اجرا می‌گذارد.

میزان وام ازدواج ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است.

واجدین شرایط دریافت وام حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری، وام ازدواج را دریافت خواهند کرد.

وام ازدواج با نرخ سود ۱۰ درصد ارائه می‌شود و اقساط بازپرداخت آن (ماهانه ۵۰۰‘۵۲۲ تومان) در ۶۰ ماهه خواهد بود.

شرایط عمومی برای ثبت نام

ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان

ثبت نام وام ازدواج از هفتم تا بیستم مهرماه ۱۳۹۹ انجام خواهد شد. 

آدرس: تهران، خيابان دکتر فاطمی، ميدان جهاد پلاک ۶۱تلفن مرکز ارتباط با ذی‌نفعان: ۲۵۰۰-۰۲۱ فکس: ۸۸۹۶۳۶۰۲ کد پستی: ۱۴۱۴۷۷۱۱۱۸ ايميل: info@cspf.ir

شرایط ثبت نام متقاضیان تسهیلات

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز دومین مرحله وام ازدواج ۲۵ میلیون تومانی فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری تا عصر امروز (چهارشنبه) خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری فتح الله شعبانی با اعلام این خبر گفت: با تامین منابع لازم، تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای ۹۵۰ نفر از واجدین شرایط تا عصر امروز (چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹) به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

شعبانی با اشاره به تعیین تکلیف ۵۰ نفر از واجدین شرایط باقیمانده گفت: این تعداد نیز به زودی پس از تعیین تکلیف و تایید مستندات و احراز شرایط لازم، وام خود را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق در تیرماه ۹۹ اجرایی شده بود، گفت: در مرحله نخست این طرح، مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای یک هزار نفر از فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران واجد شرایط پرداخت شد و در مرحله دوم که امروز و تا ساعتی دیگر پرداخت آن عملیاتی خواهد شد، برای ۹۵۰ نفر مبلغ ۲۵ میلیون تومان واریز می‌شود.

شعبانی گفت: اقساط این تسهیلات ۶۰ ماهه است.

ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان

کد خبر: 10840 |
دانلود عکس خبر

آدرس: تهران، خيابان دکتر فاطمی، ميدان جهاد پلاک ۶۱تلفن مرکز ارتباط با ذی‌نفعان: ۲۵۰۰-۰۲۱
فکس: ۸۸۹۶۳۶۰۲
کد پستی: ۱۴۱۴۷۷۱۱۱۸
ايميل: info@cspf.ir
ايميل روابط عمومی: cspfnews@gmail.com

تهران – ایرنا – مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله جدید ارائه تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد و گفت: ثبت نام اینترنتی این تسهیلات از فردا(دوشنبه)آغاز می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، اکبر افتخاری با اعلام این خبر گفت: ثبت نام اینترنتی چهارمین مرحله ارائه تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز دوشنبه هفتم مهرماه ۹۹ به مدت دو هفته تا روز یکشنبه ۲۰ مهر ماه از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir انجام می شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات مرحله جدید به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته و حداکثر ۱۰۰۰ فقره با نرخ ۱۰ درصد است، اظهار داشت: دوره اقساط تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ۶۰ ماهه (۵ سال) بوده و برای آن دسته از افرادی اجرا می شود که صرفا ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری باشند.

افتخاری در ارتباط با شرایط متقاضیان این تسهیلات گفت: تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد ۹۸ تا پایان شهریور ماه ۹۹ باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره های قبلی از این تسهیلات برای یکی از فرزندان خود بهره مند شده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جدید را برای سایر فرزندان خود ندارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در شهریورماه ۹۹ است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود.

ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان

افتخاری مبلغ اقساط این تسهیلات را ماهانه ۵۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان و تصریح کرد: درصورت ذی نفع بودن پدر و مادر در صندوق، صرفا یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می شود. همچنین متقاضیانی که در دوره های قبل ثبت نام کرده بودند و به هر دلیل مشمول این تسهیلات نشدند، درصورت تمایل باید مجددا ً ثبت نام کنند.

وی با یادآوری این که مهلت ثبت نام اینترنتی از طریق درگاه sabasrm.ir از ۷ مهر تا ۲۰ مهرماه ۹۹ است، گفت: زمان پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پس از پایان زمان ثبت نام و انجام اولویت بندی و همچنین تعیین مشمولان مشخص خواهد شد؛ اما هدف گذاری ما برای پرداخت تسهیلات، اواخر آبان ماه است.

همه تسهیلات مورد نظر مشمول «بیمه عمر مانده بدهکار» خواهد بود که هزینه آن برعهده متقاضی است.

تهران- ایرنا- دبیر ستاد حقوق بشر گفت: زنان ایرانی در طول چهار دهه…

تهران- ایرنا- رئیس سازمان ملی بهره ‌وری ایران گفت: زنان در تصویب قوانین…

تهران- ایرنا- رئیس شورای عالی استانها گفت: با عنایت به جایگاه خاصی…

تهران – ایرنا – مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران از…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره آخرین اخبار از وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وام لوازم خانگی، توضیحاتی داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی ، درباره آخرین اخبار از وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری در دو مرحله برای فرزندان آن ها درنظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول به هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام ازدواج ۲۰ میلیون تومانی داده شد، افزود: در مرحله دوم که ثبت نام آغاز شد مجدد برای هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام ۲۵ میلیون تومانی کمک هزینه ازدواج در نظر گرفته شد که این احتمال وجود دارد که هفته بعد وام این افراد واریز شود.

مرتضایی فرد درباره نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، گفت: ثبت نام وام از طریق سایت بوده و این وام براساس اولویت بندی که بین بازنشستگان صورت می‌گیرد اختصاص پیدا می‌کند و بازنشستگانی که دریافتی کمتری نسبت به سایر بازنشستگان دارند در اولویت قرار دارند.

ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: می‌خواهیم هر فصل این تسهیلات را برای فرزندان بازنشستگان کشوری در نظر بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به نوه بازنشستگان کشوری وام ازدواج تعلق می‌گیرد، بیان کرد: به افرادی که تحت تکفل پدر بزرگشان از لحاظ قانونی باشند این وام اختصاص پیدا می‌کند و با داشتن مدارک لازم که نشان فرد تحت تکفل پدر بزرگ بازنشسته خود است می‌توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام کنند.

مرتضایی فرد درباره آخرین وضعیت وام لوازم خانگی به بازنشستگان کشوری، بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که بازنشستگان استقبال خوبی از آن داشتند اعطای وام لوازم خانگی بود که طی تفاهم با «گروه صنعتی انتخاب» این وام به بازنشستگان اختصاص یافت.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بازنشستگان استقبال خوبی از این طرح داشتند، گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات داده شده است که نیازی به هیچ ضمانتی نداشت و بازپرداخت آن ۵ ساله و سود آن ۱۰ درصد بود. همچنین اقساط این وام بعد از تحویل لوازم خانگی از حقوق بازنشستگان کسر شد.

وی خاطرنشان کرد: در روز‌های آینده گروه انتخاب قرعه کشی خواهد داشت و ۴۰ نفر از بازنشستگانی که در این مدت این وام را دریافت کردند در قرعه انتخاب می شوند و سایر اقساطشان بخشیده خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

در هفته اخیر وزارت راه و شهرسازی طرحی را آغاز کرده که در آن مدعی است رانندگان برون‌شهری صاحب خانه خواهند شد. این درحالیست که در دیگر طرح حمایتی این وزارتخانه، حدود ۲۹ هزار متقاضی مسکن ملی آورده اولیه را واریز نکردند و از لیست دریافت مسکن ملی حذف شدند.

از ساعت ۲ بعدازظهر آمده‌اند روبروی ساختمان جدید وزارت کشاورزی که جنب ساختمان وزارت نفت است. بیشترشان سالخورده و به گفته خودشان ریش سفید و بزرگتر صنعت مرغداری هستند. ریش‌ سفیدی که پشت ماسک پنهان شده است اما از قامت‌ خموده‌شان در همان نگاه اول می‌توان فهمید که کهنه‌کاران صنعت هستند.

سه خودروساز بزرگ کشور بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان معادل دو برابر درآمدهای نفتی پیش‌بینی شده امسال بدهی و زیان دارند و به همین دلیل اخیرا از دولت و بانک مرکزی قول حمایت ۱۵ هزار میلیاردی تومانی گرفتند. امروز یکی از همین خودروسازان قرار است خودروهایی را بفروشد که تا حدود ۱۵۹ میلیون تومان هم در آن رانت قابل مشاهده است.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

ثبت نام اینترنتی وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام برای وام ازدواج ۲۵ میلیون تومانی فرزندان بازنشستگان کشوری ۱۴ روز در نظر گرفته شده است و متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ مهرماه نسبت به ثبت نام در سامانه sabasrm.ir اقدام کنند.

اقساط این وام ۶۰ ماهه و با نرخ ۱۰ درصد می‌باشد قسط ماهانه آن نیز ۵۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است و شامل حال ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری می‌شود.

تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد ۹۸ تا پایان شهریور ماه ۹۹ باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره‌های قبلی از این تسهیلات برای یکی از فرزندان خود بهره مند شده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جدید را برای سایر فرزندان خود ندارند.

کپی شد

ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان در اواخر آبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مرتضایی فرد درباره آخرین وضعیت اعطای وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری، گفت: ۲۷ هزار و ۴۳۷ فرزند بازنشسته کشوری برای دریافت وام ازدواج در سامانه sabasrm.ir ثبت نام کردند

وی با تأکید بر اینکه از بین این تعداد به هزار نفر وام اعطا می‌شود و اولویت بندی صورت می‌گیرد، گفت: شرایط دریافت وام برای فرزندان بازنشستگان به این صورت است که تاریخ ازدواج باید از اول خرداد ۹۸ تا ۳۱ شهریور ۹۹ باشد و بازنشستگانی که بیشترین سنوات و کمترین حقوق را دارند می‌توانند برای فرزندانشان که در شرف ازدواج هستند، این وام را دریافت کنند.

او افزود: از ۲۷ مهر ماه به بعد در حال بررسی ثبت نام کنندگان هستیم تا اواخر آبان ماه بتوانیم این وام را به متقاضیان پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه مبلغ وام ۲۵ میلیون تومان است گفت: اقساط ۶۰ ماهه و با سود ۱۰ درصد است و ماهانه ۵۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.

ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان

کپی شد

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان
ثبت نام وام ازدواج بازنشستگان
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *