ثبت نام وام تاکسیرانی

ثبت نام وام تاکسیرانی
ثبت نام وام تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تمدید مهلت ثبت نام برای دریافت وام شش میلیون تومانی ویژه کرونا در سامانه کارا تا پایان مهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکسیرانان و وانت داران جزو رسته‌های شغلی آسیب دیده از کرونا محسوب شده و درآمد این صنف در اثر این شیوع این ویروس به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است، طبق مصوبه دولت، ثبت نام برای دریافت این وام شش میلیون تومانی ویژه کرونا در سامانه کارا تا پایان مهر ماه تمدید شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس رانندگان تاکسی، مالکین تاکسی(آقا و خانم)، رانندگان سرویس مدارس و وانت داران می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی، دفتر تاکسی اینترنتی بادسان واقع در بلوار شهید بهشتی جنب پارک سوار، کافی نت‌ها و یا اینترنت شخصی در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: با توجه به اینکه رویکرد دولت و سامانه کارا در اعطای وام، بر مبنای احراز هویت و ارائه اطلاعات دقیق از سوی رانندگان تاکسی است و عدم همخوانی اطلاعاتی همچون: شماره تلفن همراه و کد ملی مشکلاتی را در ثبت نام تاکسیرانان در سامانه کارا به وجود آورده است، از تاکسیرانان خواهشمندیم در هنگام تمدید پروانه فعالیت، هر گونه تغییر در اطلاعات فردی و خودرویی خود را به صورت دقیق و صحیح به اطلاع سازمان تاکسیرانی برسانند تا مشکلی در ثبت نام آنان در سامانه کارا پدید نیاید.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

قزوین – ایرنا – مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان تقاضا تسهیلات حمایتی ناشی از شیوع ویروس کرونا توسط تاکسیرانان این شهر در سامانه کارا ثبت شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان عصر پنجشنبه اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکسیرانان جزو مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا محسوب شده و درآمد این صنف براثر این شیوع این ویروس به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته، براساس مصوبه دولت، شاغلان در این حرفه می‌توانند با ثبت نام در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به دریافت وام حمایتی ۶ میلیون تومانی ویژه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ میلیارد تومان درخواست وام کرونا در سامانه کارا توسط تاکسیرانان به ثبت رسیده، تاکید کرد: از این میزان ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت و مابقی نیز با مساعدت بانک‌های عامل پرداخت کنند در نوبت قرار دارند.

به گفته این مسوول، با توجه به استقبال از این وام توسط تاکسیرانان، ثبت‌نام از متقاضیان تا پایان شهریور ماه جاری تمدید و تاکسیرانان می‌توانند به سامانه مورد نظر مراجعه و ثبت نام کنند.

عرشیان یادآور شد: به منظور تسهیل در امر ثبت نام و مساعدت به تاکسیرانان، ستاد ثبت‌نام تسهیلات کرونا در سازمان تاکسیرانی تشکیل و ۵ شعبه مجزا به این امر اختصاص داده شده تا متقاضیان بتوانند به طور رایگان در سامانه کارا ثبت نام کنند.

ثبت نام وام تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین تصریح کرد: تاکسیرانان به جز مراجعه به سازمان تاکسیرانی، می‌توانند از طریق اینترنت شخصی و یا با مراجعه به کافی نت‌ها و دفتر تاکسی اینترنتی بادسان واقع در بلوار شهید بهشتی، جنب پارک سوار در سامانه کارا برای دریافت این تسهیلات حمایتی ثبت نام کنند.

شهر قزوین دارای سه هزار و ۶۳۰ دستگاه تاکسی است که چهار هزار و ۸۰۰ نفر به عنوان مالک و یا راننده کمکی در آن مشغول به فعالیت هستند.

تهران- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر تهران از دولت خواست با پیشنهاد…

اراک – ایرنا – معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع…

اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی دستگاه‌های…

همدان- ایرنا- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر حمایت…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

قزوین- ایرنا- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از ثبت نام یکهزار و ۴۵۲ نفر از رانندگان تاکسی در قزوین برای دریافت تسهیلات کرونا خبر داد .

اسماعیل عرشیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به اینکه  تاکسیررانی جزو ۲۴ رسته شغلی آسیب دیده از کرونا محسوب شده و درآمد این صنف در اثر این شیوع این ویروس به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است، طبق مصوبه دولت، تاکسیرانان می‌توانند با ثبت نام در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به دریافت وام حمایتی ۶ میلیون تومانی ویژه ایام کرونا اقدام کنند.

وی جامعه هدف این سازمان را هفت هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: استقبال خوبی برای دریافت این تسهیلات از سوی رانندگان انجام شده است اما عمده مشکل مغایرت کد ملی و شماره همراه متقاضیان در سامانه کارا است که تا کنون بخش عظیمی از این افراد نتوانستند در این سامانه ثبت نام کنند.

عرشیان ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی چندماه فعالیت این قشر از جامعه و کاهش تعداد مسافرین طی این مدت بیشترین خسارت را متحمل شدند که امیدواریم با رفع برخی اشکالات و همراهی بانک‌ها بتوانیم بخشی از این هزینه‌ها را جبران کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور تسهیل در امر ثبت نام پنج شعبه در این سازمان راه اندازی شده تا به صورت رایگان مشمولان این طرح در سامانه کارا ثبت نام شوند.

ثبت نام وام تاکسیرانی

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ثبت نام در سامانه کارا تا نیمه دوم مرداد ماه  ادامه دارد و  رانندگان تاکسی متقاضی دریافت وام ۶ میلیون تومانی برای ثبت نام به سایت «کارا» به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

عرشیان افزود: ۵۶۰ راننده خانم سرویس مدارس نیز مشمول این مصوبه هستند و کلیه رانندگان تاکسی و سرویس مدارس که خواهان  بهره‌مندی از این تسهیلات هستند دعوت می‌شود از این فرصت بافی مانده استفاده کنند.

وی از پرداخت وام قرض الحسنه ۲ میلیون تومانی به تاکسیرانان دارای شرایط خاص و آسیب‌دیده از ویروس کرونا خبر داد و گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری و بنیاد علوی منعقد شد، قرار است از طریق بانک سینا مبلغ ۲ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۲۴ ماهه و کارمزد پایین در اختیار تاکسیرانان آسیب‌دیده از ویروس کرونا قرار گیرد.

عرشیان ادامه داد: پس از ارسال اسامی تاکسیرانان واجد شرایط توسط سازمان تاکسیرانی به اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، حدود ۴۰۰ نفر مورد تایید قرار گرفتند که با معرفی آن‌ها به بانک سینا، وام قرض الحسنه به آنان پرداخت می‌شود .

در حال حاضر سه هزار و ۶۵۰ دستگاه تاکسی با پنج هزار راننده در سطح شهر قزوین کار جابجایی مسافر را برعهده دارند.

تهران- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر تهران از دولت خواست با پیشنهاد…

اراک – ایرنا – معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع…

اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی دستگاه‌های…

همدان- ایرنا- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر حمایت…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین

English

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹

چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۵/۲۲

ارسال

ثبت نام وام تاکسیرانی

پرینت

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تمدید مهلت ثبت نام تاکسیرانان برای دریافت وام 6 میلیون تومانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه کارا تا پایان مرداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که  تاکسیرانان جزو 24 رسته شغلی آسیب دیده از کرونا محسوب شده و درآمد این صنف زحمتکش و خدوم در اثر این شیوع این ویروس به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است، طبق مصوبه دولت، تاکسیرانان تا پایان مرداد ماه سال جاری مهلت دارند با ثبت نام در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به دریافت وام حمایتی 6 میلیون تومانی ویژه ایام کرونا اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: تاکسیرانان دارای سابقه بیمه تامین اجتماعی و فاقد سابقه تامین اجتماعی برای دریافت این وام می توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند و با توجه به پیگیری های به عمل آمده جهت حل مشکل ضامن، تاکسیرانان بدون نیاز به معرفی ضامن و فقط از طریق یک قطعه چک یا سفته می توانند این وام را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل در امر ثبت نام و مساعدت به تاکسیرانان 5 شعبه مجزا در داخل سازمان به این امر اختصاص داده شده که تاکسیرانان محترم از ساعت 8 صبح تا 19 می توانند به طور رایگان در سازمان تاکسیرانی در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات حمایتی 6 میلیون تومان ثبت نام نمایند.

مدیرعامل سازمان با اشاره به این که ثبت نام از تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات کرونا با استقبال خوبی از سوی تاکسیرانان مواجه شده و تا کنون بیش از 1600 تاکسیران در سامانه ثبت نام کرده اند تصریح کرد: تاکسیرانان به جز مراجعه به سازمان تاکسیرانی، می توانند از طریق اینترنت شخصی و یا مراجعه به کافی نت ها و دفتر تاکسی اینترنتی بادسان واقع در بلوار شهید بهشتی جنب پارک سوار در سامانه کارا برای دریافت این تسهیلات حمایتی ثبت نام کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت: با توجه به این که رویکرد دولت و سامانه کارا در اعطای وام، بر مبنای احراز هویت و ارائۀ اطلاعات دقیق از سوی رانندگان تاکسی است و عدم همخوانی اطلاعاتی همچون: شماره تلفن همراه و کد ملی مشکلاتی را در ثبت نام تاکسیرانان در سامانه کارا به وجود آورده است، از تاکسیرانان عزیز خواهشمندیم در هنگام تمدید پروانه فعالیت، هر گونه تغییر در اطلاعات فردی و خودرویی خود را به صورت دقیق و صحیح به اطلاع سازمان تاکسیرانی برسانند تا مشکلی در ثبت نام آنان در سامانه کارا پدید نیاید.

پایان پیام

آدرس : قزوين: خيابان شهيد انصاري چهارراه شهيد انصاري طبقه فوقاني پاركينگ عمومي

تلفن : 028-33848

تلفن : 028-33571818

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شهرداری قزوین می باشد.

بر پایه پورتال سازمانی توکا

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار با اعلام آمار رانندگان تاکسی دریافت‌کننده وام کرونا، جزییات پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها و موسسات مالی را اعلام کرد.

علاء الدین ازوجی گفت: بر اساس آماری که از سامانه کارا به دست آمده تاکنون ۳۴۵ هزار فقره پرونده درخواست وام مختص رانندگان تاکسی به سیستم بانکی ارسال شده و به بیش از ۲۳۴ هزار پرونده تسهیلات مورد نظر پرداخت شده است.

وی تسهیلات پرداختی را ۱۴ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و درباره امکان ثبت نام مجدد رانندگان تاکسی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مهلت ثبت نام تا پایان مهرماه بوده ولی پرداخت وام از سوی نظام بانکی و موسسات مالی تا پایان آبان ماه ادامه دارد. بر این اساس امکان ثبت نام مجدد مقدور نیست و سامانه بسته است.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت کار که در یک گفتگوی خبری سخن می گفت،  ادامه داد: مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تسهیلات حمایتی کرونا فرایند پیچیده ای نداشت و ثبت نام در سامانه کارا بیش از ۵ دقیقه زمان نمی برد که پس از ثبت نام، پرونده متقاضیان به سیستم بانکی ارسال می شد و ظرف یک هفته پرداخت تسهیلات صورت می گرفت.

سایت بسته است، امکان ثبت نام مجدد نیست

ثبت نام وام تاکسیرانی

ازوجی درباره آن دسته رانندگان تاکسی که موفق به ثبت نام نشده یا وام کرونا را علیرغم ثبت نام دریافت نکرده اند، گفت: در حال حاضر سایت بسته است و امکان برقراری ثبت نام مجدد برای رانندگان تاکسی وجود ندارد چون این مهلت چهار بار تمدید شد اما پرداخت وام تا پایان آبان امکانپذیر است و امیدواریم ظرف چند هفته آینده پرداختها تکمیل شود.

به گفته ازوجی، بررسی های صورت گرفته از سوی وزارت کار نشان می دهد که وضعیت رانندگان بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری و مسافری در بحث دریافت تسهیلات کرونا هم به لحاظ استقبال و هم میزان پرداختی ها نسبت به سایر زیر رسته ها بهتر بوده است.

به گزارش ایسنا، برابر آمارها بیشترین تسهیلات پرداخت شده در میان رسته‌های کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا متعلق به بخش حمل و نقل عمومی و شرکتهای بزرگ حمل و نقل مسافر برون شهری بوده است. پیش از این معاون اشتغال وزارت کار با استناد به روند ثبت نام متقاضیان در سامانه کارا اعلام کرده بود که بیشترین پرداخت تسهیلات کرونا به رانندگان اختصاص داشته و طولانی ترین صف تسهیلات حمایتی کرونا به متقاضیان این بخش تعلق داشته است.  

انتهای پیام

ثبت نام وام تاکسیرانی
ثبت نام وام تاکسیرانی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *