ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی
ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

اخبار بیمه: جدیدترین مقالات بیمه – | بیمه بازار

بعد از ثبت شرکت‌تان یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام بدهید، مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی و گرفتن کد کارگاهیست. بعد از گرفتن کد کارگاهی، افراد شاغل در شرکت‌تان را معرفی می‌کنید و لیست بیمه‌شان را رد می‌کنید.

بهترین زمان برای مراجعه و گرفتن کد کارگاهی 15 روز بعد از ثبت شرکت است. به نزدیک‌ترین شعبه حوالی شرکت خود مراجعه کنید، و به واحد بازرسی شعبه بروید. آدرس محل فعالیت خود را تائید کنید و بعد فرم تشکیل پرونده مطالباتی را بگیرید. فرم را پرکنید و با مدارکی که در ادامه اشاره می‌کنیم دوباره به شعبه بروید. (برای تائید اطلاعات شرکت و نوع فعالیت شرکت‌تان، نیاز دارید دوباره به شعبه بروید).


مشاهده سوابق بیمه با موبایل (با کد USSD)

ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

بعد انجام مراحل بالا و پس از شناسایی کارگاه و تعداد کارگران شاغل در شرکت، پرونده کارگاه شما تشکیل می‌شود و شماره کارگاه به شما اختصاص می‌یابد.

شما به‌عنوان کارفرما باید هرماه، لیست کارگران مشمول قانون تأمین اجتماعی را بدون در نظر گرفتن  نوع قراردادشان و ترتیب استخدام‌شان و… حداکثر تا آخرین روز ماه بعد به سازمان تأمین اجتماعی بفرستید.

نکته‌ای که باید حتماً توجه کنید این است که زمانی که اولین لیست بیمه را می‌خواهید تحویل بدهید، باید اصل و تصویر شناسنامه تمام کارکنان شرکت خود را به واحد نام‌نویسی شعبه خود ارائه دهید تا شماره بیمه کارکنان را دریافت کنید تا کارکنان‌تان بتوانند از خدمات و مزایای بیمه استفاده کنند.

بعد از ارائه مدارک و تکمیل مراحل بالا از کارگاه شما بازرسی  به عمل می‌آید و درنهایت حداکثر تا 30 روز، کد کارگاه به آدرس شرکت‌تان ارسال می‌شود.

مطلب قبلی

کدام بیمه تکمیلی پوشش بهتری برای زایمان دارد؟

مطلب بعدی

بهترین بیمه درمان را چگونه بخریم؟

سلام. آیا کارفرما میتواند برای خودش شماره بیمه بگیرد در همان کارگاه؟

خیر یک نفر نمی تواند همزمان هم کارفرما باشد و بیمه شده خودش

باسلام
آیا میشود برای کارگاه های ساختمان سازی ( شخصی سازی – بساز بفروشی) که فاقد شرکت ثبت شده بوده ولی دارای پروانه ساختمان از سوی شهرداری برای ملک مذکور می باشد کد کارگاهی جهت تهیه لیست بیمه نمود؟

خیر نمی شود.

سلام وقت بخیر بنده رفتم برا دریافت کد کارگاه برا شرکت.
جواز تاسیس خواستن ایا جواز تاسیس نیاز هست یا اینکه اشتباه شده؟

بله نیاز است

قربان سلام و احترام .شرکت به ثبت رسانده ایم و الان آدرس شرکت محل سکونت ما است که اجاره ای و قولنامه ای است ایا اداره محترم بیمه موافقت خواهد کرد و کد کارگاه خواهد تا ما پرسنل را بیمه نماییم سپاس از همراهی شما

بله باید کد کارگاه تهیه فرمایید.

سلام. جهت بیمه بیکاری میگه شماره بیمه و شما ه بیمه کارگاه میخواستم ببینم شماره بیمه کارگاه رو کجا نوشتن. و دفترچه بیمم از محل کار قبلیم گرفتم

باید با بیمه آخرتون دفترچه بیمه تهیه فرمایید داخل دفترچه ثبت شده است.

ایا کسی که خودش و بیمه خویش فرما کرده میتونه کد کارگاه بگیره

بله می تواند.

سلام درصورتی که ملکی بصورت هبه در اختیار باشه و قرارداد هبه رسمی ثبت شده باشه امکان گرفتن کدکارگاه هست!؟ یا حتما باید قرارداد اجاره.. داشته باشه

بله میتوانید کد کارگاه بگیرید.

آیا یه شخص حقیقی میتونه کد متمرکز بگیره؟

سلام
کاربر گرامی درصورتی که منظورتان کد کارگاهی هست طبق متن خبری که مشاهده نمودید این امکان برای اشخاص حقیقی نیز فراهم است.
با سپاس از همراهیتان

ما برای شرکت کد کارگاه گرفتیم منتها ما یه دفتر مرکزی داریم با تعدادی کارومد و یه کارگاه داریم با تعدادی کارگر برای بیمه کردن این کارمندان باید چیکار کنیم ؟

دفتر یا کارگاه یکی به عنوان مرکز اصلی و دیگری به عنوان شعبه یا نمایندگی تبعی زیر مجموعه خواهد شد و لیست های بیمه به طور جداگانه ارسال خواهد شد.مشاوره

سلاپ بر اساس شماره کارگاه از کجا میتونیم متوجه بشیم که اسم کدوم کارگاه به عنوان سابقه شغلی برای ما رد شده، فقط ارمندای تانین اجتماعی میتونن؟

سلام
در سایت تامین اجتماعی (مشاهده سوابق بیمه) کد کارگاه رو می‌تونید ببینید. اگر بر اساس کد کارگاه قصد دارید آدرس شرکت رو ببینید، باید با داشتن مشخصات شرکت و مشخصات قرارداد به واحد درآمد اون شعبه که بیمه ازش رد شده مراجعه کنید. ممکنه بعضی از شعبه‌ها تلفنی هم پاسخگو باشن.

پستهای اخیر


از کی بیمه بخریم؟

ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی


مشاهده سوابق بیمه با موبایل (با کد USSD)


بیمه بیکاری کرونا: نحوه ثبت نام و مشمولان

بیمه بیکاری سال 99 و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید:

سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی (راهنمای کامل)

پستهای اخیر


از کی بیمه بخریم؟


مشاهده سوابق بیمه با موبایل (با کد USSD)


بیمه بیکاری کرونا: نحوه ثبت نام و مشمولان

بیمه بیکاری سال 99 و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید:

 

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ کد کارگاهی بیمه اجتماعی پس از ثبت  کارگاهها در اداره ثبت شرکتها . نماینده شرکت باید به منظور بیمه کردن کارکنان خود به نزدیکترین شعبه سازمان تامین اجتماعی مراجعه نماید و مدارک زیر را جهت تشکیل پرونده به شعبه تحویل دهد

 

پس از تعریف کد کارگاهی بیمه، حال میخواهیم برای شما از شرایط اخذ کد کارگاهی بیمه بنویسیم که این شرایط شامل مدارک اخذ کد کارگاهی و مراحل اخذ کد می شود. می توان گفت این مقاله یکی از بزرگترین مقالاتی است که شما با خواندن آن دیگر نیاز ندارید در زمینه ی دریافت کد کارگاهی بیمه به مطالعه بپردازید. تمام نکات مربوط به آن را در این مقاله آورده ایم؛ برای کامل بودن مقاله از شما اجازه می خواهیم تا ابتدا تعریفی از کد کارگاهی بیمه را بیان کنیم تا به مرحله ی دریافت آن برسیم.

 

ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

این عدد 10 رقمی به چند بخش تقسیم می شود که با یک مثال به صورت کامل برای شما شرح خواهم داد:

در این عدد 3 رقم اول، نشان دهنده ی شعبه است، 3 رقم دوم نوع فعالیت مجوعه و در آخر 4 رقم آخر نشان دهنده ی شماره پرونده می باشد. به مثال زیر توجه کنید:

کد 0183630037 را در نظر بگیرید، از چپ به راست، سه رقم اول نشان دهنده ی شعبه 18 تهران، سه رقم بعدی نشان دهنده ی فعالیت تراشکاری (این 3 رقم در سازمان تامین اجتماعی، به صورت ثابت تعریف شده است.) و چهار رقم آخر نشان می دهد که این فرد، سی و هفتمین نفری است که برای دریافت کد کارگاهی بیمه از سازمان تامین اجتماعی اقدام کرده است.

 

کد کارگاهی و بیمه به این صورت بیان می‌کند که هر شغل، مجموعه و کسب و کاری که به هر شکلی کارمند و نیروی کار دارد، باید به بیمه نمودن پرسنل خود در اسرع وقت اقدام کند؛ و هرگونه توافق در جهت مخالف این امر، اعتباری نخواهد داشت. به همین دلیل تمامی مجموعه ها و کسب و کارها در شروع فعالیت مجموعه، باید در اداره ی بیمه، پرونده تشکیل داده و به دریافت کد گارگاهی بیمه اقدام کند. کد کارگاهی بیمه در حقیقت یک عدد 10 رقمی است که به هر کارگاهی که، دارای کارفرما و افراد بیمه شده ای که در آن محل کار می کنند و حقوق می گیرند، یک کد گارگاهی به خصوص تعلق می گیرید.

 

 

 

کارفرمایان کارگاههای مشمول قانون باید ظرف مدت ۱۵ روز ازتاریخ تاسیس به منظور بیمه کردن کارکنان خود به نزدیکترین شعبه تامین احتماعی واقع درمحدوده عملکرد کارگاه مراحعه کنند ومدرکی را که نشانگر کارفرما بودن آنها می باشد، به شعبه تحویل داده و کد کارگاه دریافت نمایند.

 

شعبه تامین اجتماعی، پس از شناسایی کارگاه و تعداد کارگران شاغل در آن، پرونده کارگاه را تشکیل داده و شماره کارگاه را به آن اختصاص خواهد داد.

کارفرما می بایستی هر ماه لیست کارگران یا کارمندان مشمول قانون تامین اجتماعی که در استخدام یا در اختیار دارند صرف نظر از نوع قرارداد و کار و ترتیب استخدام و نحوه پرداخت حقوق و مزایا در مهلت مقرر در قانون (حداکثر تا آخرین روز ماه بعد) به سازمان ارسال نماید.

به هنگام تحویل اولین لیست، باید اصل و تصویر شناسنامه تمام کارکنان کارگاه به واحد نام نویسی شعبه ارایه شود و ضمن دریافت شماره بیمه، این شماره در لیست های ماهانه در مقابل نام افراد درج گردد تا بیمه شدگان بتوانند از خدمات بیمه استفاده نمایند.

 

درمواردی که یک کارفرما انجام کاررا به صورت مقاطعه به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار می کند، رعایت موارد زیر در راستای اجرای ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی ضروری است:

کارفرما (واگذارنده کار ) در متن قراردادپیمانکار (مقاطعه کار) رامتعهد می نماید که کارکنان خود وهمچنین کارکنان پیمانکار فرعی رانزد سازمان تامین اجتماعی بیمه نماید وکل حق بیمه را بپردازد.

 

کارفرما (واگذارنده کار ) در مورد قراردادهای غیرعمرانی، باید ۵% مبلغ ناخالص کارکرد را از هر صورت وضعیت مقاطعه کار، کسر کند و نزد خود نگه دارد.

 

پس از انعقاد قرارداد یک نسخه از آن باید به وسیله کارفرما (یاپیمانکار) به نزدیکترین شعبه سازمان تامین اجتماعی (واقع درمحل اجرای پروژه ) تحویل گردد.

 

شعبه تامین اجتماعی پس از دریافت قرارداد برای کارگاه تشکیل پروندهداده وشماره کارگاه و ردیف پیمان را اختصاص می دهد.

 

سرانجام پیمانکار صورت دستمزد و مزایای کارکنان شاغل در طرح را دردوره زمانی تعیین شده تنظیم نموده و مابه التفاوت حق بیمه طبق مصوبه مورخ ۲۴/۱/۷۰شورای عالی تامین اجتماعتی مربوطه را پرداخت و سپس مفاصاحساب دریافت خواهد نمود.

 

نکته 1 : کد کارگاهی اشخاص حقیقی با تغییر آدرس و یا تغییر فعالیت تغییر میکند و کارفرما در هریک از این دوحالت میبایست کد کارگاهی جدید دریافت نماید.

نکته 2 : کد کارگاهی اشخاص حقوقی تغییر نمیکند و کد کارگاهی که در اولین شعبه دریافت مینمایند تا زمان انحلال شرکت ثابت میماند.

نکته 3 : دفاتر اسناد رسمی دادگستری مانند اشخاص حقوقی بوده و کد آنها تغییر نمیکند.

 

مقاله ی دریافت کد کارگاهی بیمه، پس از ثبت شرکت یک مسئله ی بسیار مهم است و باید ظرف کوتاه ترین زمان ممکن جهت اخذ آن اقدام کرد. موسسه حقوقی آگاه ثبت یکی از بهترین گزینه های شما برای ثبت شرکت آنلاین است، زیرا با پر کردن تنها یک فرم می توانید جهت ثبات اقدام کنید. و پس از توسط تیم خبره ی آگاه ثبت جهت اخذ کد کارگاهی بیمه، مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید.

زندگی عرصه‌ی تشخیص اولویت هاست!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

دیدگاه

برای دیدگاه بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید .ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

ارسال نظر

مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود.

طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما.

کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد.

صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه.

موسسه حقوقی آگاه ثبت با سال ها تجربه درخشان و موفق و با دارا بودن وکلای پایه یک، کارشناسان باتجربه، مشاورین فعال و نیروهای متخصص در زمینه های ثبت شرکت، ثبت تعاونی و دانش بنیان، تنظیم و ثبت صورتجلسات و تغییرات شرکت، ارزیابی و خرید و فروش شرکت، ثبت برند و علائم تجاری و… توانسته است خدمات شایسته ای به مشتریان خود ارائه دهد و کارنامه ای موفق از خود به جا بگذارد.

ما را دنبال کنید در:

مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود.

طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما.

کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد.

صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه.

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

3 پاسخ

به منظور کاهش حجم مراجعات به شعب تأمین اجتماعی و تسریع در اجرای این فرآیند کلیه کارفرمایان  اعم از حقیقی و حقوقی می توانند جهت تشکیل پرونده و اخذ کد کارگاهی خود ، با ارائه مدارک و مستندات مربوطه به کارگزاری ذیربط در محدوده عملکرد شعبه خود مراجعه و در کمترین زمان ممکن نسبت به تخصیص و دریافت کد کارگاهی خود اقدام نمایند .

مدارک مورد نیاز بابت کارگاه های دارای شخصیت حقیقی :ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

مدارک مورد نیاز بابت کارگاه های دارای شخصیت حقوقی :

پس از تکمیل مدارک فوق می توانید به شعبه تامین اجتماعی که کارگاه در محدوده آن می باشد مراجعه نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

کارفرمایان کارگاه های مشمول قانون باید ظرف مدت ١٥ روز از تاریخ تاسیس به منظور بیمه کردن کارکنان خود به نزدیکترین شعبه بیمه تامین اجتماعی واقع در محدوده عملکرد کارگاه مراجعه کنند و مدرکی را که نشانگر کارفرما بودن آنها می باشد، به شعبه تحویل داده و کد کارگاه دریافت نمایند.

مدارکی که می تواند ملاک کارفرمایی شخص باشد:

شعبه تامین اجتماعی، پس از شناسایی کارگاه و تعداد کارگران شاغل در آن، پرونده کارگاه را تشکیل داده و شماره کارگاه را به آن اختصاص خواهد داد.

کارفرما می بایستی هر ماه لیست کارگران یا کارمندان مشمول قانون تامین اجتماعی که در استخدام یا در اختیار دارند صرف نظر از نوع قرارداد و کار و ترتیب استخدام و نحوه پرداخت حقوق و مزایا در مهلت مقرر در قانون (حداکثر تا آخرین روز ماه بعد) به سازمان ارسال نماید.

به هنگام تحویل اولین لیست بیمه ، باید اصل و تصویر شناسنامه تمام کارکنان کارگاه به واحد نام نویسی شعبه ارایه شود و ضمن دریافت شماره بیمه، این شماره در لیست های ماهانه در مقابل نام افراد درج گردد تا بیمه شدگان بتوانند از خدمات بیمه استفاده نمایند.

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا منتظر بمانید

شماره بیمه چیست و مدارک مورد نیاز برای دریافت شماره بیمه تامین اجتماعی کدام است؟ کد کارگاهی بیمه به چه معناست؟ برای دریافت کد کارگاه بیمه تامین اجتماعی دقیقاً باید چه کارهایی انجام دهیم؟ در این نوشته ضمن پاسخ های کامل به این پرسش ها، شما را با نحوه و شرایط اخذ کد کارگاهی بیمه و مراحل دریافت و همچنین مدارک مورد نیاز آن و موارد مفید دیگر آشنا می نماییم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

 

 

ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

زمانی که کارفرما برای اخذ کد کارگاه اقدام می کند باید لیست تمامی کارکنان خود را به همراه اصل و کپی شناسنامه به واحد نامنویسی شعبه بیمه ارائه دهد تا برای هر یک از آنها شماره بیمه دریافت نماید تا کارکنان از خدمات و مزایای بیمه برخوردار شوند.

 

شماره بیمه تامین اجتماعی یک عدد ۸ رقمی است که برای شناسایی سوابق اشخاص بیمه شده در نظر گرفته می شود و هر بیمه شده با این شماره در کد کارگاهی محل کار خود نام نویسی می شود تا کارفرما بتواند با این شماره بیمه اقدام به تکمیل و ارسال لیست بیمه کند.

 

 

ذکر این نکته الزامی است که به هیچ عنوان اقدام به درخواست چندین شماره بیمه نکنید زیرا در جمع آوری سوابق دوران بازنشستگی خود دچار مشکل خواهید شد.

 

در صورتی که دارای سوابق بیمه در کارگاهی هستید و شماره بیمه شما بصورت موقت است، جهت پیگیری این امر در اسرع وقت اقدام نمایید تا بتوانید سوابق بیمه خود را به شماره بیمه اصلی انتقال دهید.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ شماره بیمه به قرار زیر است:

 

 

 

 

 

 

کد کارگاهی بیمه چیست و چرا یک کارگاه نیاز به کد کارگاه خواهد داشت؟ کد کارگاهی بیمه چه مزایایی برای کارفرما و کارکنان آن خواهد داشت؟

 

کلیه کارفرمایان شرکتها و کارگاهها بر اساس قانون کار موظف هستند ظرف مدت ۱۵ روز پس از تاسیس کارگاه یا شرکت خود جهت بیمه کارکنان خود اقدام نمایند. کارفرما می بایست همراه با مدارک مورد نیاز به نزدیکترین شعبه بیمه در محدوه کارگاه مراجعه نماید و پس از طی مراحل لازم کد کارگاه را دریافت نماید.

 

 

کد کارگاهی یک عدد ده رقمی است. کد کارگاه به کارگاهی اختصاص می یابد که در آن کارفرما دارای کارکنانی می باشد که در آن کار کرده و توسط کارفرما بیمه شده اند و مزد دریافت می کنند.

 

برای مثال کد 0192650127 یک کد کارگاه است که سه رقم اول از سمت چپ نشان دهنده شعبه بیمه کارفرما، سه رقم دوم از سمت چپ نشان دهنده زمینه فعالیت کارفرما در کارگاه و چهار رقم آخر نشان دهنده شماره پرونده است به این معنی که فرد چندمین مراجعه کننده از این فعالیت برای اخذ کد کارگاهی می باشد.

 

 

زمانی که شعبه تامین اجتماعی اقدام به شناسایی کارگاه و تعداد کارگران مشغول به کار در کارگاه مورد نظر کرد در جهت تشکیل پرونده و اختصاص کد کارگاه اقدام خواهد نمود و حداکثر ظرف ۳۰ روز کد کارگاهی بیمه را به کارگاه مورد تقاضا اختصاص خواهد داد.

 

کارفرما باید هر ماه لیستی از کارمندان و یا کارگران استخدامی خود را که مشمول قانون تامین اجتماعی می باشند را صرف نظر از نوع قرارداد کاری، نحوه پرداخت حقوق و مزایا در مهلت معین در قانون حداکثر تا آخرین روز ماه بعد به سازمان مربوطه و شعبه بیمه ارسال نماید.

 

 

 

 

 

 

ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از طی مراحل اخذ کد کارگاهی بیمه و شناسایی کارگاه و ارائه لیست افراد شاغل در کارگاه یا شرکت، کارفرما موفق به اخذ کد کارگاهی خواهد شد.

 

نکته: در صورتی که در مدارک ذکر شده هر گونه تغییری ایجاد شود اشخاص موظف به اعلام و ثبت آنها در اداره ثبت شرکتها بوده و می بایست در روزنامه رسمی درج شده و مدارک به مراکز تامین اجتماعی ارائه شود.

 

 

زمانی که اولین لیست بیمه توسط کارفرما به شعبه بیمه ارائه می شود تحویل اصل و کپی شناسنامه تمامی پرسنل و کارکنان به واحد نام نویسی شعبه الزامی است تا با دریافت شماره بیمه کارکنان از خدمات و مزایای بیمه برخوردار شوند.

 

پس از ارائه مدارک و گذارندن مراحل اخذ کد کارگاهی بیمه، کارگاه توسط شعبه بیمه بازرسی خواهد شد و در نهایت حداکثر تا ۳۰ روز کد کارگاهی به کارگاه یا شرکت شما اختصاص خواهد یافت.

 

نکته ۱: کارکنان شاغل در صورت داشتن شماره بیمه نیازی به اخذ شماره بیمه مجدد ندارند. و شماره بیمه قبلی تخصص یافته کارکنان بیمه شده به اعتبار اشتغال به کار در کارگاهای دیگر مشمول قانون تامین اجتماعی دارای اعتبار است.

 

نکته ۲: در صورتی که کارکنان فاقد شماره بیمه باشند کارفرما مکلف است به محض اشتغال کارکنان در کارگاه خود جهت طی مراتب بیمه آنها و ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه به شعب بیمه اقدام به بیمه کارکنان کارگاه یا شرکت نماید و به دریافت و تخصیص شماره بیمه افراد اقدام نماید.

 

 

 

 

 

 

برای تخصص کد کارگاهی بیمه برای پیمانکاران به روش متفاوتی صورت می گیرد و این کد یک شماره ۱۰ رقمی است که سه رقم اول از سمت چپ نشان دهنده کد شعبه، دو رقم بعدی همواره صفر خواهد بود و پنج رقم آخر شماره مسلسل کد پیمانکاری است و از شماره ۹۹۹۹۹ ادامه می یابد.

 

شماره پیمانکاری همانند سایر فعالیت های اقتصادی دارای عدد کنترل (دیجیت) می باشد. البته قابل ذکر است برای دفاتر مرکزی شرکت ها و موسسات پیمانکاری طبق روال معمول کد کارگاه اختصاص خواهد یافت.

 

 

کارفرما (واگذارنده کار) در متن قرارداد پیمانکار (مقاطعه کار) را متعهد می نماید که کارکنان خود و همچنین کارکنان پیمانکار فرعی را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه نماید وکل حق بیمه را بپردازد.

 

کارفرما (واگذارنده کار) در مورد قراردادهای غیرعمرانی، باید ۵% مبلغ ناخالص کارکرد را از هر صورت وضعیت مقاطعه کار، کسر کند و نزد خود نگه دارد.

 

پس از انعقاد قرارداد یک نسخه از آن باید به وسیله کارفرما (یا پیمانکار) به نزدیکترین شعبه سازمان تامین اجتماعی (واقع درمحل اجرای پروژه ) تحویل گردد.

 

شعبه تامین اجتماعی بعد از دریافت قرارداد برای کارگاه تشکیل پرونده داده و کد کارگاه و ردیف پیمان را اختصاص می دهد.

 

سرانجام پیمانکار صورت دستمزد و مزایای کارکنان شاغل در طرح را دردوره زمانی تعیین شده تنظیم نموده و مابه التفاوت حق بیمه طبق مصوبه مورخ ۱۳۷۰/۰۱/۲۴ شورای عالی تامین اجتماعی مربوطه را پرداخت و سپس مفاصاحساب دریافت خواهد نمود.

 

شعبه تامین اجتماعی پس از دریافت مدارک و انجام مراحل اداری ضمن تشکیل پرونده و اختصاص کد کارگاه مراتب را به صورت کتبی به شرکت اعلام خواهد نمود.

 

 

 

 

 

 

اگر شخصی بدون دلیل خاصی از محلی که در آن کار می کند اخراج شود، فرد می تواند برای استفاده از حق بیمه خود در دوران بیکاری به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کند.

 

۵۵ درصد متوسط دستمزد یا حقوق فرد بیمه شده به عنوان مبلغ بیمه بیکاری در نظر گرفته شده است. برای افراد متاهلی که افرادی را تحت تکفل خود دارند (حداکثر تا ۴ نفر)، به ازای هر یک از افراد تحت تکفل خود ۱۰ درصد حداقل دستمزد زمان شروع بیکاری نیز به این مبلغ اضافه خواهد شد.

 

به طور کلی مبلغ بیمه بیکاری نباید بیشتر از ۸۰ درصد متوسط حقوق بیمه شده یا کمتر از حداقل دستمزد تعیین شده برای هر سال فرد باشد.

 

در صورتی که حوادثی مانند: آتش سوزی، سیل، زلزله و غیره باعث از دست دادن شغل فرد شود شخص تحت قانون بیمه بیکاری قرار می گیرد و می تواند از بیمه بیکاری خود استفاده کند.

 

در چنین مواردی افراد با افتتاح حساب در بانک رفاه هر ماه مبلغی از طرف سازمان تامین اجتماعی به عنوان بیمه بیکاری برای آنها واریز خواهد شد.

 

 

بیمه تامین اجتماعی دارای مزایای همچون حق اولاد، حق ماموریت، مرخصی، ارزاق تحویلی و غیره برای شخص بیمه شده است.

 

اخذ کد کارگاهی بیمه و بیمه کردن کارکنان برای بسیاری از مشاغل ضروری است، به عنوان مثال برای برخی از مشاغل که در آنها خطرات زیادی برای کارکنان وجود دارد بسیار ضروری و دارای اهمیت بسزایی است.

 

زیرا اگر برای یکی از کارکنان در محیط کار اتفاقی بیافتد بیمه هزینه های درمانی و خسارات وارده به شخص بیمه شده را تقبل می کند.

 

 


لینک کوتاه:
کپی لینک

ایزو چیست؟     ایزو (ISO) در واقع مخفف International Organization for Standardiz…

جواز تاسیس صنایع   جواز تاسیس چیست و چه کاربردهایی دارد؟ مراحل اخذ جواز تاسیس صن…

مالیات بر ارزش افزوده بر چه اساسی است مالیات بر ارزش افزوده ثبت شرکت مشهور [capt…

ایا استعلام مشخصات کارفرما با ارائه کد کارگاهی مقدور میباشد

کد بیمه تامین اجتماعی شهرداری گوهردشت را چگونه میتوانم دریافت کنم

عالی

سلام
کارفرمای ما قبل از تاسیس شرکت به عنوان کارمند براش بیمه رد میشده و الان که میخوام به عنوان کارفرما براش لیست رد کنیم تو سایت بیمه که ثبت نامش کردم یه شماره بیمه متفاوت از شماره بیمه گذشتش بهم میده به نظرتون دلیلش چیه؟؟؟

سلام وقت بخیر
بنده شرکتی دارم ک هنوز آخرین آدرس رو تعغیر ندادم و الان فعالیت رو در منطقه ای دیگر از آدرس قانونی فعالیت دارم و فعلا هم نمیتوانم تعغیرات آدرس داشته باشم .
ممنون میشم راهنمایی کنید ک چطور میشه کد گارگاهی گرفت .
با سپاس

سلام درصورتیکه نماینده شرکت بیمه بوده و تازه پروانه خود را لغو کرده و هیچگونه سابقه ای در تامین اجتماعی نداریم و مشخص نیست در کدام بیمه یا کارگزاری شروع مجدد کنیم آیا نیازی به گرفتن کد کارگاهی هست؟

باسلام بنده رزمنده دفاع مقدس هستم و 24ماه حضور تاییدیه از سپاه برای شرگت گرفته ام ودر اولین حکم کارگزینی و قرارداد کاری نیز درج شده است ، لکن کارفرما بدون توجه به مفاد طرح توسسعه ششم درمورد رزمندگاه مخصوصاماده 21 تبصره هاب ذیل وماده 18 وتبصره های لاینغک آن و ماده 87 وتبصره های مرتبت و سایر موارد مرتبت اقدام به ترک کار ونموده ایت در صورتیکه بعد از سه ماه بصورت اتومات بنده رسمی قطی مبایسن میشد لازم به ذکر است حدود سه سال کار کرده ام و هر سال تذکر داده ام در اخرین سال 98 نیز بدیل همکاری با شورای محترم نگهبان با موافقت مدیر عامل و یکی از تعضای هیات مدیره بنده درخواست چها رماه مرخصی بدون حقوق و بیمه نموده ام که در شرکت اوراق آن موجود می باشد.علی ایحال این شرکت عیدی بنده را پرداخت نکرده ، دوماه حقوق در حین کار را پرداخت ننموده است و مهمتر این این در فیش حقوق بنده حدود 5میلیون ذکر شده لکن لیست بیمه حدود 70 میلیون ذکر شده است >مدارک موجود. هم اینک در خواست اجرای مواد صدالاشاره را دارم ودر ضمن مابین اتفاوت بیمه و پرداختی محاسبه و دوماه حقوق معوق و عیدی سال 98 مورد درخواست است و همچنین بازگشت به کار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۴، طبقه ۵، واحد ۱۴

تلفن: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰ (۱۲۰ خط ویژه)

سامانه پیامکی: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰

واتس آپ و تلگرام: ۰۹۳۹۱۱۵۱۲۱۲

ایمیل: [email protected]

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸

پنجشنبه ۹ الی ۱۴

تمامی حقوق این وبسایت برای موسسه حقوقی مشهور محفوظ می باشد.

کدکارگاهی تامین اجتماعی چیست؟

کارفرمایان کارگاههای مشمول قانون باید ظرف مدت ١٥ روز ازتاریخ تاسیس به منظور بیمه کردن کارکنان خود به نزدیکترین شعبه تامین احتماعی واقع درمحدوده عملکرد کارگاه مراحعه کنند ومدرکی را که نشانگر کارفرما بودن آنها می باشد، به شعبه تحویل داده و کد کارگاه دریافت نمایند.

 کد کارگاهی یک عدد 10 رقمی است که به هر کارگاه (محلی که دارای کارفرما بوده و بیمه شده در آن کار میکند و مزد دریافت مینماید) اختصاص میابد که سه رقم اول نشانگر شعبه ، سه رقم بعدی نوع فعالیت و چهار رقم آخر نشانگر شماره پرونده میباشد :مثال : کد 0183630045 سه رقم اول (از چپ به راست) نشانگر شعبه 18 تهران سه رقم بعدی نشانگر این است که فعالیت تراشکاری است (توسط سازمان تامین اجتماعی بصورت ثابت تعریف شده اند) و چهار رقم آخر نشان دهنده این است که چهل و پنجمین مراجعه کننده از این فعالیت میباشد.

 

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی :ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

پس از ثبت این کارگاهها در اداره ثبت شرکتها . نماینده شرکت باید به منظور بیمه کردن کارکنان خود به نزدیکترین شعبه سازمان تامین اجتماعی مراجعه نماید و مدارک زیر را جهت تشکیل پرونده به شعبه تحویل دهد

کارفرمایان کارگاههای حقوقی :

– نامه اعلام تاسیس شرکت
– روزنامه رسمی کشور که آگهی تاسیس شرکت درآن اعلام شده است
– اساسنامه شرکت
– تصویر سند مالکیت یا اجاره محل شرکت
– سایر مدارک مرتبط با شروع فعالیت و تاسیس شرکت بر حسب مورد (مانند اظهارنامه ثبت وموافقت اصولی)
– شعبه تامین اجتماعی پس از دریافت مدارک وانجام مراحل اداری ضمن تشکیل پرونده و اختصاص شماره کارگاه مراتب رابه صورت کتبی به شرکت اعلام خواهد نمود.

کارفرمایان کارگاههای حقیقی:

کارفرمایان کارگاههای مشمول قانون باید ظرف مدت ۱۵ روز ازتاریخ تاسیس به منظور بیمه کردن کارکنان خود به نزدیکترین شعبه تامین احتماعی واقع درمحدوده عملکرد کارگاه مراحعه کنند ومدرکی را که نشانگر کارفرما بودن آنها می باشد، به شعبه تحویل داده و کد کارگاه دریافت نمایند.
مدارکی که می تواند ملاک کارفرمایی شخص باشد:

 

 

به‌احتمال زیاد کم آشناترین افراد با مفهوم بیمه، با 2 نوع بیمه تامین اجتماعی و بیمه شخص ثالث آشنا هستند. بیمه انواع بسیار زیادی دارد ولی این 2 نوع بیمه نام برده شده بیشترین بیمه‌گزار را در بین مردم دارند. اگر تا به حال در جایی مشغول به کار شده باشید قطعاً با مفاهیم بیمه تامین اجتماعی، دفترچه بیمه و شماره بیمه غریبه نیستید و یک‌بار در بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کرده‌اید و شماره بیمه دریافت کرده‌اید. در اینجا قصد داریم درباره مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی صحبت کنیم و ببینیم این ثبت نام چه زمانی باید انجام شود و چه روندی را باید طی کند.

مطلب مرتبط: بیمه تامین اجتماعی چیست؟

با اینکه اغلب افراد با بیمه تامین اجتماعی آشنا هستند ولی ذکر توضیحاتی مختصر درباره آن خالی از لطف نیست. بیمه تامین اجتماعی بیشترین تعداد بیمه‌گزار را در سطح کشور دارد. طبق آمار سال 95 بیش از 35 میلیون نفر بیمه‌گزار این بیمه در سطح کشور بوده‌اند. در این بیمه افراد به دو گروه تقسیم می‌شوند. عده‌ای بیمه‌شده اصلی و عده‌ای دیگر بیمه‌شده فرعی هستند. افراد تا زمانی که تحت تکفل خانواده خود هستند معمولاً بیمه‌شده فرعی پدر یا مادر خود هستند. پس از اینکه افراد مستقل شده و مشغول به کار شدند و از طرف محل کار خود بیمه شدند تبدیل به بیمه‌شده اصلی می‌شود. در حالتی که فرد بیمه‌شده اصلی باشد می‌تواند خانواده خود را اعم از پدر و مادر، همسر و فرزندان خود را نیز بیمه کند. در واقع در این حالت آن‌ها بیمه‌شده فرعی آن فرد قرار می‌گیرند.

مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی در واقع مراحل ثبت نام برای بیمه‌شده اصلی است. تصور کنید تازه مشغول به کار شده‌اید و می‌خواهید تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرید و یا می‌خواهید در سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی عضو شوید؛ قطعاً دانستن مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی برای شما مفید است و باید بدانید که چگونه می‌توان در بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کرد.ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

 اگر بخواهیم مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی را از آغاز بررسی کنیم باید فرض کنیم که فرد برای بار اول شروع به کار در یک کارگاه شده است. “کارگاه” در ادبیات بیمه به هر شرکت، دفتر، اداره و… که افراد می‌توانند در آنجا مشغول به فعالیت شوند گفته می‌شود. زمانی که فرد در آن کارگاه مشغول به کار می‌شود، طبق قانون، کارفرما باید برای او بیمه رد کند. در این حالت اسم فرد باید در لیست بیمه کارگاه قرار بگیرد. اما اگر فرد شماره بیمه نداشته باشد این موضوع امکان‌پذیر نیست. بنابراین اولین مرحله از مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی نام‌نویسی فرد در بیمه تامین اجتماعی است.

در اولین مرحله از ثبت نام در بیمه تامین اجتماعی باید نام‌نویسی کرد.

برای دریافت شماره بیمه، فرد باید با در دست داشتن مدارک لازم به شعبه بیمه تامین اجتماعی که مربوط به کارگاه است مراجعه کند. این مدارک لازم شامل مدارک شناسایی فرد اعم از کارت ملی و شناسنامه و همچنین فرم پرسشنامه شناسایی و نام‌نویسی متمرکز مخاطبان است. این فرم پرسشنامه شناسایی و نام‌نویسی متمرکز مخاطبان در واقع اعلام می‌کند که فرد در آن کارگاه مشغول به کار شده است و درخواست صدور شماره بیمه برای فرد می‌کند. پس از اقدام فرد برای دریافت کد بیمه، این کد صادر شده و پس از آن او تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرد و سابقه بیمه تامین اجتماعی او آغاز می‌شود.

حال اگر فرد برای چندمین دفعه باشد که بیمه می‌شود و قبلاً شماره بیمه داشته است روند به چه صورت است؟

در این حالت نیز مشابه حالت قبل با همان مدارک (مدارک شناسایی و فرم پرسشنامه نام‌نویسی) باید به شعبه بیمه کارگاه مراجعه کرد. فقط در این حالت کد بیمه جدید صادر نمی‌شود و کارشناس بیمه تامین اجتماعی از کد ملی فرد، شماره بیمه را استعلام کرده و همان را در فرم نام‌نویسی وارد می‌کند.

همان‌طور که ملاحظه کردید مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی بسیار مختصر است و خیلی ساده می‌توان بیمه‌گزار بیمه تامین اجتماعی شد. اما زمانی که بحث ثبت نام بیمه تامین اجتماعی مطرح می‌شود یکی دیگر از مسائلی که به ذهنمان برخورد می‌کند بحث ثبت نام در سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی هم هست. به همین خاطر در ادامه قصد داریم درباره روند ثبت نام در سامانه مشاهده سوابق بیمه نیز صحبت کنیم و ببینیم چگونه می‌توان استعلام سوابق بیمه خود را دریافت کرد.

هر فرد در دوران فعالیت حرفه‌ای خود فقط یک کد بیمه دارد.

مطلب مرتبط: روش‌های مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون شماره بیمه

دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در حوزه این بیمه محسوب می‌شود. به دلایل مختلفی برای ما مهم است سوابق بیمه خود را مشاهده کنیم. برای مثال بدانیم آیا سوابق بیمه‌ای که در جاهای مختلف داریم تجمیع شده است یا خیر و اینکه آیا کارفرما واقعاً حق بیمه را واریز می‌کند یا برای ما ترک کار رد کرده است. برای کسب اطلاع از این موارد و آگاهی کلی نسبت به سوابق بیمه تامین اجتماعی خود بهتر است در این سامانه ثبت نام کرده و سابقه بیمه خود را هر از گاهی مشاهده کنیم.

برای اینکه بتوانید سوابق بیمه تامین اجتماعی خود را مشاهده کنید باید ابتدا در سامانه سوابق بیمه به نشانی https://account.tamin.ir/auth/login ثبت نام کنید. مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی برای این قسمت بسیار ساده است. این مراحل به شرح زیر است:

1- ابتدا باید به سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی به نشانی فوق مراجعه کنید. درصورتی‌که در این سامانه حساب کاربری داشته باشید با ورود کد ملی و گذرواژه می‌توانید وارد شده و سوابق بیمه خود را دریافت کنید. اما درصورتی‌که حساب کاربری نداشته باشید باید در این مرحله بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی در این سامانه را آغاز کنید.

در مرحله اول مشاهده سوابق بیمه باید وارد سامانه سوابق بیمه شوید و اقدام به ثبت نام کنید.

2- در این مرحله باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و نام اپراتور تلفن همراه خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که باید تلفن همراهتان به نام خودتان باشد در غیر این صورت باید با در دست داشتن مدارک شناسایی خود به یکی از شعب بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید.

در مرحله دوم باید کد ملی و شماره تلفن خود را برای ثبت نام در سامانه سوابق بیمه وارد کنید.

3- در این مرحله باید اطلاعات تکمیلی خود را در سامانه ثبت کنید تا مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی تکمیل گردد. اطلاعات موردنیاز در این مرحله شامل نام و نام خانوادگی، نام شهر و استان خود و… است. در این مرحله، مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی در سامانه سوابق بیمه به پایان رسیده است. صحت اطلاعات وارد شده توسط بیمه تامین اجتماعی بررسی می‌شود و پس از 48 ساعت از طریق پیامک به شما اعلام می‌گردد.

در مرحله سوم باید اطلاعات تکمیلی را در سامانه سوابق بیمه وارد کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

درصورتی‌که فرد نام‌نویسی نکرده و کد بیمه نداشته باشد پس از اتمام مراحل ثبت نام بیمه تامین اجتماعی، پیامکی مبنی بر اقدام به نام‌نویسی دریافت می‌کند. قبل از نام‌نویسی و داشتن کد بیمه دریافت سوابق بیمه معنی ندارد و امکان‌پذیر نیست.

همان‌طور که می‌دانید بیمه تامین اجتماعی خدمات مختلفی دارد و با ثبت نام در سامانه سوابق و داشتن کد بیمه می‌توان از این خدمات استفاده کرد. با استفاده از بیمیتو می‌توان از بعضی از خدمات بیمه تامین اجتماعی به‌صورت آنلاین استفاده کرد. امکان تعویض و تمدید اینترنتی دفترچه بیمه تامین اجتماعی با بیمیتو فراهم شده است. همچنین می‌توان صدور آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی را با بیمیتو انجام داد.

بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. با بیمیتو می‌توان بیمه شخص ثالث اینترنتی خرید، بیمه بدنه آنلاین استعلام کرد، محاسبه آنلاین بیمه آتش‌سوزی منزل خود را با بیمیتو انجام داد، برای سفرهای خارج از کشور خود بیمه مسافرتی آنلاین خرید و عمر و آینده خود و فرزندان خود را با بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه کرد. همچنین امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه مسئولیت پزشکان و بیمه موتور سیکلت هم با بیمیتو میسر شده است.

با بیمیتو فقط کافی است اطلاعات مختصری درباره بیمه موردنظر خود وارد کنید تا بتوانید قیمت و شرایط آن بیمه را در شرکت‌های مختلف مشاهده کرده و مناسب‌ترین گزینه را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب و خریداری کنید. خرید آگاهانه بیمه را با بیمیتو تجربه کنید!

باسلام من 30سالم هست وتاحالا بیمه نداشتم ومیخاستم خودوهمسرم روبیمه تامین اجتماعی کنم ومیخاستم بدونم هزیزنه بیمه به صورت فردی چقدراست ومن راننده مسافرکش شخصی هستم لطفامن روراهنمایی کنیدساکن مشهدهستم لطفاتماس بگیریدبامن یایه شماره تماس بدیدجهت راهنمایی وثبت نام.

سلام
به این لینک مراجعه کنید و ببینید مطابق جدول چه میزان از حقوق خودتون رو باید به عنوان حق بیمه پرداخت کنین. در خصوص مشاوره تلفنی هم با شماره 1420 تماس بگیرین.

سلام من تعمیر گاه موتور سیکلت دارم و میخوام بیمه تامین اجتماعی بریزم در قزوین به کجا باید مراجعه کنم و هزینه ش چنده ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟؟

باید به سازمان تامین اجتماعی محل سکونت‌تون مراجعه کنید و درخواست بیمه خویش‌فرما بدید. حق بیمه‌ها بر اساس درآمد شما تعیین می‌شه.

عالی بود مرسی

ممنون 🙂

سلام . بدون داشتن پایان خدمت هم میشه بیمه شد ؟

سلام
بله می‌تونید

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم تو این وضعیت کرونا اگه بخواییم بیمه کنیم باید دوباره بریم آزمایش و نوار قلب بگیریم وخون بدیم یا نه دیگه این مراحل برای بیمه شدن لازم نیست ممنون

سلام
مراحلی که شما می‌گید احتمالاً مربوط به استخدام می‌شه نه بیمه.
برای استخدام در بعضی شرکت‌ها و مراکز لازمه که شما آزمایش‌های مخصوص رو انجام بدید و در برخی شرکت‌ها این مراحل لازم نیست. اما به صورت کلی برای بیمه شدن برای اولین بار لازمه که فرم درخواست رو ارایه کنید و اگر سابقه بیمه داشته باشید دیگه به این کار نیز نیازی نیست.

سلام من برای ثبتنام در سامانه تامین اجتماعی تا مرحله سوم پیش میرم همه اطلاعات رو صحیحی وارد میکنم ولی بدون هیچ اخطاری به مرحله بعد نمیره
من هم نمیتونم مراجعه کنم سازمان لطفا راهنماییم کنید

سلام
با شماره 1420 تماس بگیرید و تلفنی مطرح کنید.

ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی

سلام من میخوام بیمه بشم سمت چکارهایی برم که کمتر هزینه بیمه بدم ؟؟

با سلام.
متوجه سوالتون نشدم. اگه ممکنه منظورتون رو واضح تر توضیح بدین

با سلام محل کار من اصفهانه و بیمه تامینم در تهران رد میشه ایا میشه در اصفهان اعضا خانوادمو نام نویسی کنم

با سلام.
تا جایی که بنده اطلاع دارم، باید حتما به صورت حضوری به شعبه تامین اجتماعیتون مراجعه کنید. ولی بهتره اول به صورت تلفنی با شماره 1420 تماس بگیرید و بپرسید

Comments are closed.

ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی
ثبت نام کارگاه بیمه تامین اجتماعی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *