خرید بسته اینرتنت

خرید بسته اینرتنت
خرید بسته اینرتنت

شما مشترکان می‌توانید با چند کلیک ساده هر یک از بسته‌های اینترنت را برای شماره خودتان و یا دوستانتان خریداری کنید و هزینه آن را به صورت آنلاین بپردازید. از اینترنت پرسرعت ایرانسل لذت ببرید!

*  مبلغ مالیات بر ارزش افزوده، دقیقا معادل مالیاتی است که در هنگام خرید شارژ می پردازید.بنابراین هزینه خرید بسته در تمامی روش‌های یکسان است.

700 (از خطوط ایرانسل)

09377000000 (از سایر خطوط)

707 (از خطوط ایرانسل)

خرید بسته اینرتنت

09377070000 (از سایر خطوط)

ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

700 (از خطوط ایرانسل)

09377000000 (از سایر خطوط)

707 (از خطوط ایرانسل)

09377070000 (از سایر خطوط)

ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

بسته های کوتاه مدت (بسته های یک روزه و هفت روزه) فاقد تمدید خودکار (حجمی و زمانی) هستند. این بسته ها به دو صورت به پایان می رسند:

در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

بسته های ماهانه دارای رزرو خودکار می باشند به طوری که هر بسته رزرو خودش می باشد. این بسته ها در دو صورت به پایان می رسند:

با پایان یافتن بسته یکی از حالت های زیر اتفاق خواهد افتاد:

تمدید خودکار زمانی: این قابلیت مربوط به بسته های ماهانه می باشد که پس از گذشت مدت زمان بسته، به صورت خودکار تمدید می شوند. مشترکین می  توانند با ارسال کد دستوری *100*18# تمدید خودکار را لغو کنند. خرید بسته اینرتنت

تمدید خودکار حجمی: با اتمام حجم بسته های ماهانه، این بسته ها به صورت خودکار تمدید حجمی خواهند شد (حتی اگر حجم هدیه صبحانت باقی مانده باشد) . مشترکین می توانند با ارسال کد دستوری *100*18# تمدید خودکار را لغو کنند.

بسته‌های بلندمدت تمدید خودکار ندارند و به دو صورت به پایان می رسند:

توجه: در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

بسته های ساعات مشخص همراه اول، گروهی از بسته‌های اینترنت هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند. مشترکین با شماره گیری *100*331# می‌توانند بسته های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و فعال نمایند. در حال حاضر این بسته‌ها در دو نوع بسته‌های صبحانت (6 صبح تا 12 ظهر) و بسته‌های شبانت (2 تا 7 صبح) ارائه می‌شوند.

در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

به منظور افزایش رضایت مشترکین جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکین جدید ارائه می‌شود.

در طرح اینترنت همراهی به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت مختص وی (متناسب با الگوی مصرف وی) با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می شود. برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافیست کد *100*62# را شماره گیری کنید.

بسته های ترکیبی محتوایی، بسته های جدید همراه اول هستند که شامل اینترنت، مکالمه، پیامک و همچنین اینترنت هدیه قابل استفاده در سرویس های مشخص شده (اپلیکیشن ها و سایت های داخلی مشخص شده) در حوزه های مختلف، آموزشی، ویدیویی، ورزشی و … است.

بسته های مدار فیروزه ای، بسته های اینترنت و بسته های مکالمه کوتاه مدت (ساعتی) و به صرفه ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافیست کد *121# را شماره گیری کنید.

بسته‌های اشتراکی دیتا، بسته‌های 30 روزه اینترنت هستند که حجم آنها می‌تواند میان چند مشترک به اشتراک گذاشته شود. در این سرویس فعالسازی توسط یک مشترک (خریدار بسته) انجام می‌شود. خریدار بسته در صورت تمایل می‌تواند در هنگام فعالسازی و یا در طول مدت زمان استفاده از سرویس، اقدام به افزودن یک یا چند مشترک زیر مجموعه و یا حذف آنها نموده و حجم بسته را با آنها به اشتراک گذارد.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

بسته‌های اینترنت همراه موردنظر خود را در این صفحه جستجو کنید و با ویژگی‌های انواع بسته‌های اینترنت همراه یک روزه، هفت روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه شاتل موبایل آشنا شوید. همچنین بسته‌های اینترنت همراه شاتل موبایل موردنظر خود را از همین جا نیز می‌توانید به صورت آنلاین خریداری نمایید.

  فیلتر بسته‌ها

  قیمت بسته‌ها

بسته‌های اینترنت همراه با تنوع ویژه، به منظور مدیریت آسان هزینه‌های شما در نظر گرفته شده‌اند. شما می‌توانید بسته متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

قبل از خرید بسته های اینترنت همراه، لطفا قوانین زیر را مطالعه فرمایید: برای فعال‌سازی هر کدام از بسته‌های اینترنت همراه با استفاده از اعتبار موجود در سیم کارت خود می‌توانید از یکی از روش های زیر استفاده نمایید:     شماره گیری کد دستوری #1* از طریق سیم کارت های شاتل موبایل     بخش خرید بسته های اینترنت همراه “سیستم کنترل حساب اینترنتی” شاتل موبایل خرید بسته اینرتنت

برای خرید هر کدام از بسته‌های اینترنت همراه با پرداخت مستقیم می‌توانید از یکی از روش های زیر استفاده نمایید:     شماره گیری کد دستوری #1* از سیم کارت های شاتل موبایل     شماره گیری کد دستوری #7* از سیم کارت های شاتل موبایل     شماره گیری کد دستوری #724* از سایر خطوط     شماره گیری کد دستوری #789* از سایر خطوط

برای اطلاع از میزان اعتبار باقی مانده بسته خریداری شده و مدیریت بسته ها، کد #1* را از سیم کارت شاتل موبایل خود شماره‌گیری کنید و یا به بخش کنترل حساب اینترنتی مراجعه کنید.

شما میتوانید با قابلیت فوق العاده “انتقال دیتا” که برای نخستین بار در ایران توسط شاتل موبایل معرفی شده، در زمان تمدید بسته، دیتای باقی مانده (تا سقف ۴۰۰ مگابایت) از بسته قبلی خود را به دوره بعد منتقل کنید.

در صورت خرید بسته های اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار، بسته به صورت خودکار پس از پایان مدت اعتبار زمانی بسته و یا تمام شدن حجم اینترنت همراه بسته (هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد) تمدید می گردد. برای تمدید مجدد بسته، هزینه آن از اعتبار شما کسر می شود. براین اساس لازم است که دقت داشته باشید در زمان تمدید بسته، اعتبار کافی در حساب خود داشته باشید.

در صورت تمایل برای غیرفعال‌سازی قابلیت تمدید خودکار، می‌توانید به بخش ثبت درخواست سیستم کنترل حساب اینترنتی خود مراجعه و درخواست فوق را ثبت کنید و یا از طریق مرکز تماس 09981000000 اقدام کنید.

در بسته‌های تمدیدپذیر شاتل موبایل، تنها اینترنت بسته شامل تمدیدخودکار شده و امکان تمدید مکالمه و پیامک موجود در این بسته‌ها وجود ندارد.

در صورتیکه شما بیش از یک بسته فعال داشته باشید، اولویت مصرف اینترنت همراه به ترتیب زیر است: جشنواره » بسته یک روزه » بسته هفت روزه » بسته آغازین ۱ ماهه / بسته آغازین FMC « بسته ترکیبی 30 روزه» بسته 30 روزه / بسته تمدید ماهیانه FMC « بسته ترکیبی سه ماهه » بسته آغازین با تخصیص ماهیانه » بسته سه ماهه» بسته ترکیبی 6 ماهه » بسته 6 ماهه » بسته ترکیبی 12 ماهه » بسته 12 ماهه » تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه » تعرفه آزاد اینترنت

سقف مصرف منصفانه برای مکالمه نامحدود درون شبکه 1000 دقیقه است

تماس با کدهای خدماتی شامل مکالمه های برون شبکه بوده و مشمول بسته تشویقی نیز نخواهد شد.

این بسته‌ها طوری طراحی شده است که مقرون به صرفه، متنوع و متناسب با نیازهای کاربر باشد. کاربران می‌توانند پیامک و مکالمه شاتل موبایلی (درون شبکه و برون شبکه) و حجم اینترنت مورد نیاز خود را انتخاب نمایند و در صورتی که حجم اینترنت همراه‌‍شان به پایان برسد می‌توانند از قابلیت اعتبار مکالمه بسته خود استفاده نمایید و برعکس.

این بسته‌ها در حال حاضر در دوره‌های ماهانه و سه ماهه ارائه شده است.

حجم مکالمه، پیامک و اینترنت همراه در بسته های سه ماهه ای که دارای دقایق مکالمه برون شبکه هستند، در هر ماه و به مدت سه ماه به مشترک تخصیص می یابد. به طور مثال در بسته 3 ماهه که به صورت ماهیانه 1 گیگ + مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی + 100 دقیقه مکالمه برون شبکه + 100 عدد پیامک برون شبکه بیان شده است، این حجم به مدت سه ماه، در هر ماه به مشترک تخصیص داده می شود.

همچنین این بسته ها دارای سرویس تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت هستند که بر اساس آن، مشترکین در هنگام اتمام حجم هر یک از این بسته های ترکیبی و ورود به مصرف آزاد اینترنت، معادل یک‌نهم تعرفه سایر اپراتورها یعنی ۰.۰۷۵ ریال به ازای هر کیلوبایت (حدود ۷،۸۰۰ تومان به ازای هر گیگابایت) هزینه خواهند کرد.

نتیجه‌ای یافت نشد.

شاتل موبایل

منوی اصلی

ما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید

شاتل موبایل

منوی اصلی

مجوزها

عضویت در خبرنامه شاتل موبایل

کپی‌رایت © 2020. شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل – شماره پروانه ۱۳-۱۰۰-۱۰۰

مجری وب سایت

مشترکین محترم می توانند با شماره گیری کد دستوری #5*500* و ورود به صفحه خرید اینترنت ، بسته مورد نظر خود را انتخاب و فعال نمایند.

یادآور میشود قبل از اقدام به خرید بسته های اینترنت پرسرعت 4.5G LTE میبایست حساب خود را شارژ نمایند.

بسته های اینترنت

حجم بسته

خرید بسته اینرتنت

حجم شبانه (2الی 7 بامداد)

قیمت بسته(بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده)

روزانه

200MB

—-

14,000ریال

600MB

—-

33,000ریال

750MB

—-

54,000ریال

1GB

1GB

85,000ریال

هفتگی

600MB

—-

47,000ریال

1GB

1GB

92,000ریال

2GB

—-

115,000ریال

3GB

3GB

128,000ریال

ماهانه

1GB

1GB

95,000ریال

2GB

2GB

114,000ریال

خرید بسته اینرتنت

4GB

4GB

161,000ریال

7GB

—-

224,000ریال

سه ماهه

6GB

—-

290,000ریال

10GB

—-

340,000ریال

16GB

—-

425,000ریال

25GB

—-

580,000ریال

هرکیلوبایت اینترنت بدون بسته

0.55ریال

 

 

تهران, میدان آرژانتین، خیابان بخارست (احمد قصیر), خیابان شانزدهم, ساختمان شماره 18 کد پستی : 1514814111

تلفن : 999 (از خطوط تالیا )

09329990000 (از سایر خطوط)

روابط عمومی: info@taliya.ir

امورمشترکین: cc@taliya.ir

فروش: sales@taliya.ir

استعلام خلافی

بسته اینترنت

پرداخت اینترنتی قبض

خرید شارژ

برای ادامه فرآیند، پس از تایید اطلاعات بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید.
خرید بسته اینرتنت

اگر ترابرد کرده اید میتوانید از پایین اپراتور خود را تغییر دهید

خدمت «خرید بسته اینترنت» پرداخت الکترونیک سداد متنوع ترین بسته های اینترنتی ایرانسل، همراه اول و رایتل را در اختیار شما می گذارد. می توانید بسته مورد نظر خود را در همین صفحه تهیه کنید.


پشتیبانی 24 ساعته


سرعت بالا


امنیت


کاربرد پذیری

تعیین مشخصات بسته

نوع اینترنت خود رامشخص کنید. شماره سیم کارت خود را وارد کنید. بازه زمانی مصرف بسته مورد نظر خود را معلوم کنید و از میان بسته های نمایش داده شده بسته دلخواه خود را انتخاب کنید.

نمایش رسید بسته

پس از انتخاب بسته اینترنت موردنظر جزئیات بسته بر اساس آنچه در مرحله قبل تعیین کرده اید نمایش داده می شود و به این ترتیب می توانید با تائید رسید بسته وارد مرحله پرداخت شوید.

پرداخت آنلاین

با انتخاب گزینه “پرداخت آنلاین” وارد صفحه پرداخت می شوید. در این صفحه مشخصات کارت بانکی خود (یعنی شماره کارت، رمز دوم پویا، CVV2، تاریخ سال و ماه انقضا کارت) و رمز captcha را وارد و مبلغ قبض را پرداخت کنید.

بازه های زمانی بسته ها را اپراتورها تعیین می کنند ولی معمولا همه بازه های مطلوب و مورد درخواست کاربران را پوشش می دهند: ساعتی، روزانه، سه روزه، هفتگی، پانزده روزه، یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و بالاخره یکساله.

تهیه بسته اینترنت بر اساس شماره سیم کارت صورت می گیرد. می توانید شماره خود یا فردی دیگر را وارد کنید و بسته اینترنت دلخواه خود یا دیگران را تهیه کنید.

پرداخت الکترونیک سداد تلاش کرده متنوع ترین بسته های اینترنتی همه اپراتورهای فعال یعنی ایرانسل، همراه اول و رایتل را در اختیار کاربران اینترنت قرار دهد.

ایوا یه اپلیکیشن پرداخته که خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار می ده، خدماتی مثل خرید شارژ و بسته اینترنت،کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت های سازمانی، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان.

محمودزاده: روی مجازی‌سازی سرویس‌های بانکی متمرکز هستیم

تاثیر اپلیکیشن ایوا در قطع زنجیره کرونا/ تردد غیر ضروری مردم به شعب بانکی را کاهش می‌دهیم

استقبال بی‌نظیر مخاطبان شبکه 3 از شعبه دیجیتال بانک ملی ایران

صعود 40 درصدی شاخص اثربخشی پایانه‌های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد

جشنواره یلدایی اپلیکیشن ایوا در ویژه برنامه «سیم آخر»

شرایط آسان‌تری را برای استفاده معلولان از خدمات بانکی فراهم می‌کنیم

پرداخت تسهیلات تا سقف یک‌میلیارد ریال، بزودی از طریق اپلیکیشن ایوا/ شعبه دیجیتال بانک ملی در ایوا راه‌اندازی می‌شود

سرویس گواهی امضا اپلیکیشن ایوا، دستاوردی جدید در حوزه بانکداری دیجیتال

اپلیکیشن ایوا همراه تیم ملی فوتبال ایران در پیروزی جذاب مقابل بوسنی

راه اندازی اولین بانک دیجیتال در کشور از طریق اپلیکیشن ایوا

شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان شرکت تخصصی حوزه پرداخت در گروه سداد، با هدف گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات در صنعت پرداخت از سوی بانک ملی ایران مأموریت دارد تا در عرصه خدمات پرداخت الکترونیک، راهکارهایی درخور و خلاق برای ضرورت های نوپدید در این صنعت بیابد.

خرید بسته اینرتنت
خرید بسته اینرتنت
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *