خرید بسته رایتل

خرید بسته رایتل
خرید بسته رایتل

تسهیل در عملیات ارتباطی همراه با کدهای دستوری رایتل با استفاده از این سرویس می‌توانید با شماره‌گیری کدهای دستوری مورد نظر، به منوی سرویس‌دهی دسترسی پیدا کرده و از امکانات متنوع زیر بهره مند شوید.

* سرویس گزارش تماس مخصوص سیم‌کارت‌های اعتباری است. شما می‌توانید برای دریافت خدماتی مانند خرید بسته، افزایش اعتبار و … ، علاوه بر سامانه کد دستوری، از روش‌های متنوع زیر استفاده کنید:

امکان انجام تراکنش‌های بانکی، خرید شارژ و نیکوکاری با کدهای دستوری با استفاده از این سرویس می‌توانید با شماره گیری کدهای دستوری مندرج در جدول زیر به منوی خدمات شرکت‌های ارائه‌دهنده دسترسی پیدا کرده و از خدمات متنوع آنان بهره‌مند شوید:

ترابرد پذیری

شما می‌توانید از طریق این سامانه نسبت به ثبت‌ درخواست ترابرد شماره تلفن همراه خود به رایتل اقدام نمایید. پس از ثبت‌نام و تکمیل فرآیند ترابرد، امکان بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی اپراتور پیشگام بدون تغییر شماره، برای شما فراهم می‌گردد..

ویژه سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری رایتل خرید بسته‌های مصرفی یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین رایتل است و هر مشترک با توجه به خدمات ارتباطی مورد نیاز خود، اقدام به خرید هر یک از بسته‌های مصرفی اینترنت، تماس صوتی و پیامک به‌صورت جداگانه می‌نماید؛ ‌رایتل با توجه به نیاز مشترکین، اقدام به طراحی بسته‌های ترکیبی “رایتا” نموده است. این بسته‌ها با تنوع بیشتر خدمات و قیمت ارایه شده است. از این رو می توانید با توجه به نیاز و بودجه مدنظر خود، هر یک از بسته‌های ترکیبی “رایتا” را در قالب یک بسته شامل، اینترنت، تماس صوتی و پیامک خریداری نمایید.

* استفاده از خدمات و محصولات بومی که فهرست آنها در صفحه ترافیک بومی آمده است، مشمول 50% کاهش تعرفه است، به عبارت دیگر، به ازای هر واحد مصرف ترافیک داخلی نصف تعرفه عادی از حجم ترافیک دیتای بومی شما مشترک عزیز کسر می گردد. در هنگام مصرف خدمات داده در قالب بسته خریداری شده نیز مصرفِ هر دو واحد ترافیک داخلی معادل یک واحد محسوب می شود. لازم به ذکر است، مصرف سرویس اینترنت در وب سایت های بین الملل همچنان با تعرفه همیشگی صورت می گیرد. اطلاعات بیشتر را در مورد ترافیک بومی و بین الملل می توانید در صفحه ترافیک بومی دریافت نمایید. **قیمت‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

تجربه دنیای بی‌نهایت خدمات ارتباطی نوین با خیال راحت (ویژه مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی) آن دسته از مشترکین سیم‌کارت دایمی رایتل که با توجه به شرایط شغلی، تحصیلی یا خانوادگی خود استفاده زیادی از خدمات ارتباطی دارند و همواره نگران هزینه‌های بالای آن هستند، می‌توانند با خرید هر یک از بسته‌های “خانواده بی‌نهایت” بدون نگرانی از مصرف خود با کمترین هزینه از خدمات ارتباطی بهره‌مند گردند. بسته‌های خانواده بی‌نهایت عبارتند از: بی‌نهایت کلاسیک، بی‌نهایت نقره‌ای

مناسب شماست اگر می‌خواهید با تمام دوستان رایتلی خودتان به‌صورت نامحدود ارتباط داشته باشید و با مشترکین سایر اپراتورها نیز در ارتباط باشید. دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در حجم زیاد از دیگر مزایای این بسته است.

مناسب شماست اگر می‌خواهید با تمام دوستان رایتلی و غیررایتلی خودتان به ‌صورت نامحدود با خیالی راحت در ارتباط باشید. دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در حجم زیاد از دیگر مزایای این بسته است.خدمات به ازای هر 30 روز

مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی رایتل، در‌صورتی‌که هر یک از بسته‌های خانواده بی‌نهایت را به‌صورت 30 یا 90 روزه خریداری ‌نمایند، در این مدت نیاز به پرداخت صورتحساب نداشته و می‌توانند از خدمات نامحدود بسته در قالب تعریف شده، بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که مبالغ مربوط به خدمات خارج از این طرح، از قبیل خدمات ارزش افزوده به‌صورت جداگانه محاسبه و به‌‌ صورتحساب مشترک اضافه خواهد شد.

توجه:

خرید بسته رایتل

* مصرف از حجم ترافیک عادی خدمات داده (در قالب بسته یا تعرفه عادی) جهت بازدید و استفاده از خدمات و محصولات بومی که فهرست آنها در صفحه ترافیک بومی آمده است، مشمول 50% کاهش تعرفه است، به عبارت دیگر، به ازای هر واحد مصرف ترافیک داخلی نصف تعرفه عادی از حساب شما مشترک عزیز کسر می گردد. در هنگام مصرف خدمات داده در قالب بسته خریداری شده نیز مصرف هر دو واحد ترافیک داخلی معادل یک واحد محسوب می شود. لازم به ذکر است، مصرف سرویس اینترنت در وب سایت های بین الملل همچنان با تعرفه همیشگی صورت می گیرد. اطلاعات بیشتر را در مورد ترافیک بومی و بین الملل می توانید در صفحه ترافیک بومی دریافت نمایید.

ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی رایتل چنانچه شما جزو آن دسته از مشترکین اعتباری یا دائمی رایتل هستید که از میان خدمات ارتباطی، بیشترین استفاده را از مکالمه دارید، می‌توانید با خرید بسته های مکالمه ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی، هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش داده و با خیال راحت از خدمات مکالمه با تعرفه تماس به صرفه استفاده کنید همچنین می توانید از مکالمه رایگان رایتلی نیز بهره‌مند شوید.

* قیمت‌ بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

ما نیازهای ارتباطی مشترکین خود را بررسی کرده و آنچه را می‌خواهید به شما پیشنهاد می‌دهیم. در طرح بسته دست دوز، شما به راحتی به بسته‌های موردنظر خود دسترسی پیدا کرده و می‌توانید هر هفته با شماره‌گیری کد دستوری *222# بسته‌های اینترنت و مکالمه متناسب با مصرف خود را مشاهده و اقدام به خرید کنید. همچنین با ارایه طرح‌های پیشنهادی می‌توانید هزینه‌هایتان را تا میزان زیادی کاهش داده و مدیریت کنید.

نکته : بسته‌های پیشنهادی، بر اساس الگوی مصرف‌ شما ارایه شده و برای هر یک از مشترکین متفاوت خواهد بود.

سامانه پیام کوتاه 2020 امکان اعمال تنظیمات مرتبط با خدمات و طرح‌های شرکت رایتل را با ارسال پیامک به شماره 2020 و به‌صورت رایگان برای تمامی مشترکین فراهم می آورد. با استفاده از این سامانه می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند گردید:

شما می‌توانید با استفاده از دستورات این سامانه، از آخرین مبلغ اعتبار و یا باقیمانده حجم اینترنت، پیامک و یا تماس خود مطلع شوید.

توضیح

خرید بسته رایتل

 

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پیامکی 2020 عملیاتی از قبیل فعال‌سازی، غیرفعال‌سازی، مشاهده وضعیت و انجام تنظیمات مربوط به هر یک از سرویس‌ها و یا طرح‌های زیر را انجام دهید. جهت آگاهی از توضیحات و اطلاعات مرتبط با هریک از سرویس‌ها و طرح‌های زیر، به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

شما می‌توانید با ارسال دستورات زیر به سامانه پیامکی2020 از اطلاعات تکمیلی مرتبط مطلع شوید.

مشترک گرامی در هر زمان، امکان مشاهده قبض میان دوره و پایان دوره از طریق سامانه مدیریت حساب برای شما فراهم است.

با استفاده از کد بیمه تامین اجتماعی و ثبت‌نام در طرح تامین اجتماعی رایتل، علاوه بر بهره‌مندی از مکالمه رایگان درون شبکه، هدایای زیر را دریافت کنید:

10 گیگابایت هدیه معرفی به دوستان اگر مشترک طرح تامین اجتماعی رایتل هستید می‌توانید افراد جدیدی را به این خانواده دعوت کرده و هدیه دریافت کنید. شما می‌توانید تا 10 نفر را که کد بیمه تامین اجتماعی دارند به رایتل معرفی و به ازای معرفی هر یک از آنها هدیه بگیرید. با معرفی هر نفر، 10 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه به عنوان هدیه برای شما فعال می‌شود.

برای دریافت این هدیه، لازم است مشترکی که توسط شما معرفی می‌شود، به صفحه ثبت‌نام و خرید طرح تامین اجتماعی مراجعه کرده و شماره رایتل شما را وارد کند؛ با ثبت‌نام موفق ایشان 10 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه به عنوان هدیه برایتان فعال می‌شود.

رایتل برای تمامی مشترکین طرح تامین اجتماعی، به پاس قدردانی از همراهی این عزیزان، علاوه بر خدمات متنوع آغازین و سیم کارت اعتباری رایگان، امکان خرید یک بسته جذاب و به‌صرفه را فراهم آورده است.

*قیمت بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

خرید بسته رایتل

 

طرح تامین اجتماعی:

بسته همراهی:

 

خرید بسته رایتل
خرید بسته رایتل
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *