خرید قرص سیلدنافیل

خرید قرص سیلدنافیل
خرید قرص سیلدنافیل

داروخانه ای برای خرید آنلاین برند دارویی دنیا

هادی طب یک داروخانه شبانه روزی فعال اینترنتی در جهت ارائه برترین برندهای دارویی دنیا میباشد .

کلیه داروهای عرضه گردیده در این وبسایت دارای تاییدیه های معتبر از جمله fda آمریکا میباشند .

ارسال سریع داروها به سراسر ایران

ارایه مشاورات تخصصی توسط کادر درمانی مجرب

خرید قرص سیلدنافیل

لازم به توضیح میدانیم کلیه قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت گردیده است.

هادی طب یک داروخانه شبانه روزی فعال اینترنتی در جهت ارائه برترین برندهای دارویی دنیا میباشد .

کلیه داروهای عرضه گردیده در این وبسایت دارای تاییدیه های معتبر از جمله fda آمریکا میباشند .

ارسال سریع داروها به سراسر ایران

ارایه مشاورات تخصصی توسط کادر درمانی مجرب

لازم به توضیح میدانیم کلیه قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت گردیده است.

قرص سیلدنافیل نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر و در سال 1988 به بازار عرضه شد و از همان زمان به عنوان یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار دارد.

قرص سیلدنافیل قدرت فعال ماندن تا 4 ساعت را دارست یک قرص تاخیری اصل بهترین گزینه برای درمان شلی و سفت نبودن الت و افزایش شق پذیری آن میباشد .

سلیدنافیل به قویترین و بهترین داروی نعوظ معروف است و البته گاها مردانی که از شق نشدن و راست نشدن کامل الت تناسلی خود ناراضی هستند از این قرص گیاهی استفاده میکنند .سیلدنافیل بهترین بهترین گزینه دارویی برای ارتقاع کیفیت رابطه جنسی میباشد .

فهرست مطالب

سیلدنافیل درجه یک فقط در این داروخانه (داروخانه هادی طب ) عرضه میگردد که از تولیدات دارویی کشور کاناداست که قرص معروف ویگرکس پلاس را نیز قبلا عرضه کرده بود که با استقبال بی سابقه ای از جانب مشتریان جهت افزایش سایز الت تناسلی مواجه گردید.

مصرف این دارو بدون نسخه پرشک نیز بلامانع است.

سیلدنافیل سیترات Sildenafil (ویاگرا)، که تحت نام تجاری Viagra ، Revatio و اسامی دیگر به فروش می‌رسد، یکی از داروهای مورد استفاده در درمان اختلال در نعوظ و افزایش فشار خون شریانی ریوی (PAH) است. این دارو نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر به بازار عرضه شد.

سیلدنافیل باعث مهار نوع شماره ۵ آنزیم فسفودی استراز خاص cGMP می‌شود (PDE۵). این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می‌کند. سیلدنافیل از زمانی که در سال ۱۹۹۸ در دسترس قرار گرفته‌است یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال در نعوظ به‌شمار می‌رود.

موارد منع مصرف سیلدنافیل:

یکی از علل ایجاد فشار خون شریان ریوی (PAH) مسمومیت با گاز موستارد است. گاز موستارد یکی از عوامل مخرب موجود در بمب‌های شیمیایی است که طی جنگ عراق علیه ایران تعداد زیادی از سربازان ایرانی را آلوده نمود.

مطالعه‌ی حاضر جهت بررسی میزان اثر داروی سیلدنافیل، که امروزه یکی از درمان‌های مؤثر PAH است، بر روی درمان علایم این اختلال در مسمومین به گاز خردل طراحی شد.

تاکنون مطالعاتی در زمینه‌ی درمان PAH با سیلدنافیل انجام شده که نشان دهنده‌ی تأثیر مناسب این دارو بر علایم بیماری بوده است. نتیجه‌ی مطالعه‌ی ما نیز نشان دهنده‌ی بهبودی PAH در مسمومین با موستارد است. طبق نتایج به دست آمده، درمان این بیماران با حتی یک دوز روزانه‌ی سیلدنافیل نیز به بهبودی می‌انجامد.

ویژگی های برتر قرص سیلدنافیل:

1) درمان اختلال در نعوظ
2) افزایش دهنده عملکرد جنسی
3) بسیار قوی تر و بی خطرتر از ویاگرا بوده
4) درمان بزرگی خوش‌خیم پروستات
5) قرص های سیلدنافیل مدت اثری نزدیک به 36 ساعت دارند

دوز شروع طبیعی ، در مردانی که قبلاً سیلدنافیل مصرف نکرده اند ، یک قرص 50 میلی گرم است. دوزهای بعدی بسته به پاسخ ، می توانند حداکثر 100 میلی گرم به عنوان یک دوز واحد ، و یا تا 25mg کاهش یابد. بیشتر مردان 50mg را کافی می دانند. سیلدنافیل نباید بیش از یک بار در 24 ساعت مصرف شود.

اثرات درمان ممکن است هر بار دقیقاً یکسان نباشد. بهتر است دوز مشابهی را که قبلاً کار کرده اید مصرف کنید ، در صورتی که در چندین مورد درمان موفقیت آمیز نباشد ، دوز را افزایش دهید.

در طی برانگیختگی جنسی ، جریان خون در آلت تناسلی تغییر می کند. این تغییر جریان خون است که باعث ایجاد نعوظ می شود. سیلدنافیل از نظر پزشکی به عنوان مهار کننده PDE5 شناخته می شود. مهار کننده های PDE5 میزان پیام رسان های شیمیایی طبیعی را که در تولید نعوظ دخیل هستند تغییر می دهد.

منبع:drfox

قرص سیلدنافیل اثر ریلکسیسن مستقیم روی کورپوس کاورنوزوم ندارد اما از طریق مهار فسفری استراز 5، سبب افزایش اثرات نیتریک اکساید می‌شود.

نیتریک اکساید سطوح cGMP را افزایش داه، عضلات صاف و منبسط شده و میزان خون ورودی به کورپوس کاورنوزوم افزایش می‌یابد.

تحریک جنسی موجب آزادسازی موضعی نیتریک اکساید می‌شود و مهار فسفودی استراز 5 توسط سیلدنافیل سبب افزایش سطوح cGMP در کورپوس کاورنوزوم می‌شود.

این قرص بایستی 30 دقیقه قبل از شروع فعالیت جنسی با یک لیوان آ ولرم مصرف گردد همچنین بایستی یک ساعت از تغذیه مناسب شما قبل از مصرف داروی فوق گذشته باشد .

قرص سیلدنافیل روزانه فقط یکبار بایستی صرف شود .در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا به بیمارستان منتقل کرد. دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، درون جعبه دربسته نگهداری کرد.

جهت تاثیرگذاری بیش‌تر داروی سیلدنافیل آن را به صورت مرتب مصرف کنید. به یاد داشته باشید که هر روز این دارو را در زمان مقرر استفاده کنید.

نکته :مصرف داروی سیلدنافیل به ندرت ممکن است مردان نعوظ دردناک یا طولانی‌تر از چهار ساعت را تجربه کنند. با این حال در صورتی که با چنین عارضه‌ای مواجه شدید مصرف داروی سیلدنافیل را متوقف کرده و به سرعت به پزشک مراجعه کنید زیرا ممکن است این مشکلات برای همیشه ادامه پیدا کند.

خرید اینترنتی قرص سیلدنافیل

این علائم معمولا خفیف بوده و با گذشت زمان کمتر می شوند.

در طی برانگیختگی جنسی ، جریان خون در آلت تناسلی تغییر می کند. این تغییر جریان خون است که باعث ایجاد نعوظ می شود.

سیلدنافیل متعلق به گروهی از داروهای موسوم به مهار کننده های فسفودی استراز نوع 5 است. آنها با کمک به شل کردن رگ های خونی در آلت تناسلی شما ، به شما اجازه می دهد خون هنگام تحریک جنسی در آلت تناسلی شما جریان یابد.

خرید قرص سیلدنافیل

سیلدنافیل از نظر پزشکی به عنوان مهار کننده PDE5 شناخته می شود. مهار کننده های PDE5 میزان پیام رسان های شیمیایی طبیعی را که در تولید نعوظ دخیل هستند تغییر می دهد.آیا این همان قرص تاخیری قدرتمندی نیست که شما بدنبالش بودید پس جهت سفارش فرم زیر را تکمیل فرمایید تا در این باره بیشتر با همدیگر مکاتبه کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Comment

داروخانه اینترنتی آرتان طب

آرتان طب ارائه دهنده محصولات طبی و دارویی

220,000 تومان

اختلالات نعوظ می تواند رد هر سنی برای مردان رخ دهد و برای درمان این اختلال جنسی می توان از قرص ویاگرا استفاده نمود. که با استفاده از این قرص مشکلات نعوظ (گذشته از آن که علتش چه باشد) در بیش از 90 درصد مردان رفع می گرد.

قرص ویاگرا ؛ بدون شک قوی ترین قرص جهت نعوظ مردان و سفت کننده آلت می باشد که نمونه اورجینال ساخت آمریکا را می توانید از داروخانه آرتان تهیه نمایید.

خرید قرص سیلدنافیل

فهرست مطالب

قرص ویاگرا اولین بار توسط شرکت فایزر Pfizer Inc در ایالات متحده ساخته شد. در ابتدا هدف از تولید این دارو درمان فشار خون بالا بوده است. اما پس از مدتی مشخص شد این دارو می تواند بر میزان جریان خون در آلت مردان تاثیر بالایی داشته باشد، تغییر کاربری داده و برای اختلالات مربوط به نعوظ نیز قابل استفاده شد. گویا این تغییر کاربری به یک باره و به راحتی انجام نپذیرفته است و طبق مشاهده چندین تجربه موفق که با مصرف این قرص اختلالات مربوط به نعوظ خود را به صورت مقطعی و موقت درمان کردند. انجام آزمایش های گوناگون بالینی و کلینیکی به این نتیجه رسیدند که این دارو علاوه بر کاربرد برای فشار خون شریانی همچنین به عنوان داروی تقویت نعوظ نیز کاربرد دارد. قرص ویاگرا نام تجاری این دارو می باشد و نام اصلی و پزشکی آن سیلدنافیل سیترات است که به طور اختصار به آن سیلدنافیل نیز می گویند. این قرص به عنوان اولین داروی مجاز و تایید شده در ایالات متحده شناخته شده است که به منظور درمان اختلالات نعوظ به مصرف می رسد.

عملکرد قرص ویاگرا

بدون شک ویاگرا بهترین و قوی ترین قرص راست کننده در داروخانه هاست. بسیاری از کسانی که از قرص ویاگرا استفاده می کنند، حتی مردانی که قبلا اختلال در نعوظ داشتند، پس از استفاده از این دارو و اثر بخشی آن بدون هیچ مشکلی و با تحریک کمی عمل نعوظ در آن ها به راحتی و بدون دغدغه انجام می گیرد. عملکرد این دارو مربوط به ماده اصلی تاثیرگذار در ساختار آن یعنی سیلدنافیل سیترات مربوط است. این ماده باعث مهار نوع شماره ۵ آنزیم فسفودی استراز خاص cGMP می‌شود. این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می‌کند. با مهار این آنزیم جریان خون در بافت آلت بیشتر شده و بافت آلت پرخون می گردد. با پر شدن حوضچه های آلت مردانه آلت سفت شده و نعوظ کامل می شود. در اکثر موارد ، مردانی که با اختلال نعوظ مواجه بوده اند با مصرف ویاگرا درمان شده و نعوظ کامل در آنها رخ داده است. دقت نمایید برای درمان مشکلات نعوظ ویاگرا اولین گزینه پیشنهادی پزشکان و متخصصان است.

 

در ابتدا باید این نکته را عنوان کنیم که نحوه و دوز مصرفی هر دارویی را پزشک تعیین می کند. اما به صورت عمومی اگر شما از قرص ویاگرا مردانه به منظور درمان اختلالات نعوظ استفاده می کنید، باید در هر دوره زمانی که ۲۴ ساعت می باشد، حداکثر یک قرص مصرف کنید. بهترین زمان برای مصرف این دارو نیم تا یک ساعت قبل از نزدیکی و مقاربت است. از مصرف بیش از حد ویاگرا اکیدا خودداری کنید و دوز مصرفی این دارو روزانه 100 میلی گرم (1 عدد در روز) است و نباید بیشتر از آن مصرف شود.

همانطور که اشاره شد زمان تقریبی تاثیر کامل این دارو 1 ساعت می باشد. یعنی نیاز است حداقل 60 دقیقه قبل از نزدیکی مصرف شود تا تاثیر کاملی داشته باشد. تاثیرات قرص ویاگرا تا 24 ساعت در بدن می ماند اما نیمه عمر این دارو 4 ساعت است. (نیمه عمر یعنی زمانی که طی آن میزان تاثیر دارو تا نصف کاهش می یابد) بنا بر این بهترین زمان عملکرد این دارو 1 ساعت تا 4 ساعت پس از مصرف آن است.

بدن های متفاوت، واکنش های متفاوت نشان می دهند

در مورد داروهای درمانی همواره باید به این نکته توجه داشت که عملکرد داروها برای همه یکسان نیست و ممکن است زمان و میزان تاثیر دارو ها در افراد مختلف متفاوت باشد. بنا بر این در صورتی که مدت زمان و میزان تاثیر این دارو برای شما کم یا زیاد باشد تعجب نکنید. البته عملکرد نمونه اورجینال قرص ویاگرا که در سایت ما نیز ارائه می شود اثبات شده است و درصد بالایی از موفقیت در درمان افراد را ثبت نموده است.

تداخلات دارویی

منع مصرف دارویی که از آن به عنوان تداخل دارویی یاد می شود، جز جدا ناپذیر همه یا اغلب داروها هستند. دارو های مصرفی که فرد برای درمان بیماری زمینه ای خود استفاده می کند، با دارو انتخابی شما که ممکن است قرص ویاگرا باشد اختلال ایجاد کند. به همین منظور فهرستی از داروهایی که با این دارو تداخل ایجاد می کنند، تهیه شده است. این فهرست به قرار زیر است:

■ افرادی که از مهار کننده های پروتئازی استفاده می کنند، بایستی از مصرف قرص ویاگرا خودداری کنند. بزرگترین مصرف کننده دارو های پروتئازی مبتلایان به HIV هستند که قبل از مصرف باید با پزشک معالج خود مشورت کنند.

■ مصرف کنندگان دارو های مسدود کننده آلفا نیز در گروه افرادی قرار دارند که باید از مصرف قرص ویاگرا خودداری کنند یا در مصرف آن احتیاط کنند.

■ اشخاصی که از داروهای نیترات دار و نیتریت های آلی استفاده می کنند، نباید این دارو را مصرف نمایند.

قرص ویاگرا نه تنها برای مردانی مفید است که درعمل نعوظ دچار اختلال هستند یا قادر به نگهداری آن نیستند ، همچنین برای افرادی که به هیچ وجه قادر به انجام این عمل نیستند، مفید واقع می شود. و البته برخی از مردان که از نظر نعوظ سالم هستند این دارو را برای نعوظ سفت تر و تاخیر در انزال نیز می توانند مصرف نمایند. پس مصرف کنندگان این دارو کسانی هستند که نعوظ قوی تر و سفت تر می خواهند.

اگر شما از مصرف کنندگان ویاگرا هستید و دستور مصرفی را به خوبی رعایت می کنید و از مصرف دوز اضافه و خودسرانه پرهیز می کنید؛ عارضه های جانبی خاصی تجربه نخواهید نمود. اما دقت نمایید در واقع ویاگرا یک دارو بی عارضه نیست. عوارض مانند سردرد و خواب آلودگی می تواند در برخی مصرف کنندگان بروز کند. اما در صورتی که در دوز مصرفی قرص ویاگرا احتیاط کنید و از مصرف خودسرانه آن پرهیز نمایید ؛ به احتمال زیاد با هیچ عارضه ای مواجه نخواهید شد.

موارد منع مصرف قرص ویاگرا

مصرف ویاگرا برای افراد زیادی که سلامت کامل دارند، به هیچ وجه مشکل ساز نخواهد بود. برخی از افراد بیمار نیز مجاز به مصرف این دارو هستند. نوع بیماری شما در محدودیت مصرفی شما نسبت به قرص ویاگرا موثر است. آن دسته از بیمارانی که باید در مصرف این قرص احتیاط کنند و قبل از مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت کنند، به قرار زیر می باشند:

■ افرادی که به بیماری های مربوط به فشار خون و قند خون مبتلا هستند، باید از مصرف خودسرانه این دارو خودداری نمایند زیرا مصرف قرص ویاگرا می تواند سبب افت فشار در این افراد گردد.

■ اگر به تازگی حملات قلبی را تجربه کرده اید یا تشخیص پزشک برای بیماری شما سکته مغزی بوده است، بهتر است از مصرف این دارو صرف نظر نمایید.

■ افرادی که از داروهای نیترات دار استفاده می کنند مجاز به استفاده از این قرص نمی باشند.

■استفاده از قرص ویاگرا در زنان و کودکان ممنوع است و فقط مردان بالای 18 سال مجاز به مصرف این دارو می باشند.

■ آقایانی که از برقراری رابطه جنسی منع شده اند (منع از رابطه جنسی دلایل بسیاری دارد) بایستی حتما از مصرف این دارو اکیدا خودداری کنند.

اگر چه هر دو داروی فوق برای درمان مشکلات مربوط به نعوظ در مردان استفاده می شوند و البته عملکرد مشابهی دارند اما ماده تاثیرگذار هر کدام متفاوت است. برای فهم بیشتر تفاوت های این دو دارو باید به مواد تاثیرگذار دو دارو توجه نماییم. در قرص سیالیس از ماده تادالافیل و در ویاگرا از ماده سیلدنافیل استفاده شده است. یکی از اصلی ترین تفاوت های این دو دارو میزان ماندگاری اثر آنها است که در مورد سیالیس نیمه عمر دارو حدود 36 ساعت و برای ویاگرا حدود 4 تا 5 ساعت است. این به این معنی است که سیالیس ماندگاری بیشتری در بدن دارد. دقت نمایید همه پزشکان به صورت متفق القول به این نکته تاکید دارند که مصرف این دو دارو به صورت همزمان ممنوع است.

صادقانه باید بگوییم برای سوال فوق پاسخ مشخصی نداریم. هر دو دارو برای درمان مشکلات نعوظ در مردان کاربرد دارد و عملکرد مشابهی دارند و هر دو متعلق به گروه بازدارنده های نوع پنجم فسفودی استراژ (phosphodiesterase PDE%) هستند. پزشک متخصص می تواند بنا بر تشخیص خود هر کدام از دارو ها را برای بیمار خود تجویز نماید. هر دو دارو برای تاثیرگذاری نیاز به زمانی حدود 1 ساعت دارند. در مورد سیالیس ماندگاری بالا باعث می شود که برای مصرف روزانه مناسب نباشد. البته این مورد که تغذیه بر روی کدام یک تاثیر دارد مورد بحث است. اما به صورت کلی مصرف گیریپ فرویت و آبمیوه های اسیدی روی تاثیر هر دو دارو تاثیر منفی دارد.

سخن آخر

اگر برای درمان مشکلات نعوظ خود تصمیم به مصرف ویاگرا دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما به اصل بودن این دارو توجه نمایید و حدالامکان از طریق داروخانه ها (به صورت حضوری و یا خرید اینترنتی) این دارو را تهیه نمایید. زیرا نمونه های زیادی از این دارو در سطح کشور وجود دارد. در صورتی که تصمیم به خرید قرص ویاگرا دارید به این نکته توجه نمایید که نمونه 30 عددی این برند بسیار به صرفه است، اما اگر می خواهید کمتر هزینه نمایید می توانید  نمونه ویاگرا 4 عددی را خریداری نمایید.

نمونه اورجینال قرص ویاگرا مطمئنا رضایت شما را بدست خواهد آورد. اما در صورتی که نمونه های متفرقه و بعضا ارزان قیمت این دارو را از طریق وبسایت های غیر معتبر تهیه نمایید ممکن است نتیجه ناامید کننده ای داشته باشد.

برای اطمینان از دریافت نمونه اورجینال این دارو با دوز اساندارد 100 میلی گرم از طریق فرم زیر این دارو را از داروخانه اینترنتی آرتان سفارش دهید. ارسال این محصول به صورت محرمانه خواهد بود و روی بسته ارسالی نام محصول درج نخواهد شد.

قیمت محصول اورجینال: 220000 تومان

فرم سفارش قرص ویاگرا 30 عددی اورجینال آمریکا

خرید قرص سیلدنافیل

Viagra

100 میلی گرم

آمریکا

درمان مشکلات نعوظ در مردان ؛ افزایش قدرت جنسی ؛ افزایش زمان انزال

30 عدد


محمد
– 2020-11-19

سلام قرص ویاگرا چهار عددی هم در محصولات شما هم اورجیناله فرقی با بسته ۳۰ تاییش نداره دوتا یکی هستن میشه گفت دوتا اورجینال هسنتد.


آرتان طب
– 2020-11-20

درود بر شما
هر دو محصول اورجینال هستن و تفاوتشون در تعداد و نوع بسته بندی هست.


مهدی
– 2020-08-09

سلام‌من‌هنور استفاده نکردم ولی سفارش دادم تا ببینم چی میشه هیچ فرقی میکنه یا خیر ممنون


آرتان طب
– 2020-08-09

درود
نمونه اورجینال دارو که برای خریداران می فرستیم تاثیر مناسبی داره
ممنون می شیم بعد از مصرف هم تجربه خودتون رو در مورد تاثیر این دارو بنویسید


محمد
– 2020-07-25

سلام پول قرص آنلاین میشه حساب کرد


محمد
– 2020-07-07

تا کی تاریخ داره


آرتان طب
– 2020-07-07

درود
محصولات ما جدیده و اکثرا تا 2022 تاریخ داره


Dani
– 2020-07-03

چندتا قرص توشه؟؟


آرتان طب
– 2020-07-04

درود
بسته شامل 30 عدد قرص ویاگرا 100 میل می باشد.


عباس نوری
– 2020-06-12

چطور میتونم سفارش بدهم لطفا راهنمایی کنید


آرتان طب
– 2020-06-13

درود
می توانید از طریق فرم موجود در انتهای متن استفاده نمایید و یا اینکه از طریق دکمه “افزودن به سبد خرید” ، خریداری نمایید.
برای آموزش کامل صفحه راهنمای خرید را مطالعه نمایید.


Ali
– 2020-06-12

داروی خوبی هست


Alioraki
– 2020-06-09

لطفا یک بسته برای ما ارسال کنید


آرتان طب
– 2020-06-10

درود
از طریق همین برگه می توانید ثبت سفارش نمایید تا برای شما ارسال کنیم.


سهیل
– 2020-04-08

ممنون ویاگرا عالیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی آرتان طب می توانید داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را به صورت اینترنتی خریداری و دریافت نمایید.

در صورتی که در مورد دارویی سوال دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

اگر شما سفارشی را ثبت کردید و نیاز به ویرایش سفارش خود احساس کردید، نگران نباشید امکان تغییر و ویرایش سفارش برای شما وجود دارد.

همواره قبل از ارسال سفارش کارشناسان آرتان طب با شما تماس می‌گیرند و در این هنگام می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید و حتی با کارشناسان در مورد خرید محصول مورد نظر خود مشورت نمایید.

داروخانه اینترنتی آرتان طب

آرتان طب ارائه دهنده محصولات طبی و دارویی

220,000 تومان

اختلالات نعوظ می تواند رد هر سنی برای مردان رخ دهد و برای درمان این اختلال جنسی می توان از قرص ویاگرا استفاده نمود. که با استفاده از این قرص مشکلات نعوظ (گذشته از آن که علتش چه باشد) در بیش از 90 درصد مردان رفع می گرد.

قرص ویاگرا ؛ بدون شک قوی ترین قرص جهت نعوظ مردان و سفت کننده آلت می باشد که نمونه اورجینال ساخت آمریکا را می توانید از داروخانه آرتان تهیه نمایید.

خرید قرص سیلدنافیل

فهرست مطالب

قرص ویاگرا اولین بار توسط شرکت فایزر Pfizer Inc در ایالات متحده ساخته شد. در ابتدا هدف از تولید این دارو درمان فشار خون بالا بوده است. اما پس از مدتی مشخص شد این دارو می تواند بر میزان جریان خون در آلت مردان تاثیر بالایی داشته باشد، تغییر کاربری داده و برای اختلالات مربوط به نعوظ نیز قابل استفاده شد. گویا این تغییر کاربری به یک باره و به راحتی انجام نپذیرفته است و طبق مشاهده چندین تجربه موفق که با مصرف این قرص اختلالات مربوط به نعوظ خود را به صورت مقطعی و موقت درمان کردند. انجام آزمایش های گوناگون بالینی و کلینیکی به این نتیجه رسیدند که این دارو علاوه بر کاربرد برای فشار خون شریانی همچنین به عنوان داروی تقویت نعوظ نیز کاربرد دارد. قرص ویاگرا نام تجاری این دارو می باشد و نام اصلی و پزشکی آن سیلدنافیل سیترات است که به طور اختصار به آن سیلدنافیل نیز می گویند. این قرص به عنوان اولین داروی مجاز و تایید شده در ایالات متحده شناخته شده است که به منظور درمان اختلالات نعوظ به مصرف می رسد.

عملکرد قرص ویاگرا

بدون شک ویاگرا بهترین و قوی ترین قرص راست کننده در داروخانه هاست. بسیاری از کسانی که از قرص ویاگرا استفاده می کنند، حتی مردانی که قبلا اختلال در نعوظ داشتند، پس از استفاده از این دارو و اثر بخشی آن بدون هیچ مشکلی و با تحریک کمی عمل نعوظ در آن ها به راحتی و بدون دغدغه انجام می گیرد. عملکرد این دارو مربوط به ماده اصلی تاثیرگذار در ساختار آن یعنی سیلدنافیل سیترات مربوط است. این ماده باعث مهار نوع شماره ۵ آنزیم فسفودی استراز خاص cGMP می‌شود. این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می‌کند. با مهار این آنزیم جریان خون در بافت آلت بیشتر شده و بافت آلت پرخون می گردد. با پر شدن حوضچه های آلت مردانه آلت سفت شده و نعوظ کامل می شود. در اکثر موارد ، مردانی که با اختلال نعوظ مواجه بوده اند با مصرف ویاگرا درمان شده و نعوظ کامل در آنها رخ داده است. دقت نمایید برای درمان مشکلات نعوظ ویاگرا اولین گزینه پیشنهادی پزشکان و متخصصان است.

 

در ابتدا باید این نکته را عنوان کنیم که نحوه و دوز مصرفی هر دارویی را پزشک تعیین می کند. اما به صورت عمومی اگر شما از قرص ویاگرا مردانه به منظور درمان اختلالات نعوظ استفاده می کنید، باید در هر دوره زمانی که ۲۴ ساعت می باشد، حداکثر یک قرص مصرف کنید. بهترین زمان برای مصرف این دارو نیم تا یک ساعت قبل از نزدیکی و مقاربت است. از مصرف بیش از حد ویاگرا اکیدا خودداری کنید و دوز مصرفی این دارو روزانه 100 میلی گرم (1 عدد در روز) است و نباید بیشتر از آن مصرف شود.

همانطور که اشاره شد زمان تقریبی تاثیر کامل این دارو 1 ساعت می باشد. یعنی نیاز است حداقل 60 دقیقه قبل از نزدیکی مصرف شود تا تاثیر کاملی داشته باشد. تاثیرات قرص ویاگرا تا 24 ساعت در بدن می ماند اما نیمه عمر این دارو 4 ساعت است. (نیمه عمر یعنی زمانی که طی آن میزان تاثیر دارو تا نصف کاهش می یابد) بنا بر این بهترین زمان عملکرد این دارو 1 ساعت تا 4 ساعت پس از مصرف آن است.

بدن های متفاوت، واکنش های متفاوت نشان می دهند

در مورد داروهای درمانی همواره باید به این نکته توجه داشت که عملکرد داروها برای همه یکسان نیست و ممکن است زمان و میزان تاثیر دارو ها در افراد مختلف متفاوت باشد. بنا بر این در صورتی که مدت زمان و میزان تاثیر این دارو برای شما کم یا زیاد باشد تعجب نکنید. البته عملکرد نمونه اورجینال قرص ویاگرا که در سایت ما نیز ارائه می شود اثبات شده است و درصد بالایی از موفقیت در درمان افراد را ثبت نموده است.

تداخلات دارویی

منع مصرف دارویی که از آن به عنوان تداخل دارویی یاد می شود، جز جدا ناپذیر همه یا اغلب داروها هستند. دارو های مصرفی که فرد برای درمان بیماری زمینه ای خود استفاده می کند، با دارو انتخابی شما که ممکن است قرص ویاگرا باشد اختلال ایجاد کند. به همین منظور فهرستی از داروهایی که با این دارو تداخل ایجاد می کنند، تهیه شده است. این فهرست به قرار زیر است:

■ افرادی که از مهار کننده های پروتئازی استفاده می کنند، بایستی از مصرف قرص ویاگرا خودداری کنند. بزرگترین مصرف کننده دارو های پروتئازی مبتلایان به HIV هستند که قبل از مصرف باید با پزشک معالج خود مشورت کنند.

■ مصرف کنندگان دارو های مسدود کننده آلفا نیز در گروه افرادی قرار دارند که باید از مصرف قرص ویاگرا خودداری کنند یا در مصرف آن احتیاط کنند.

■ اشخاصی که از داروهای نیترات دار و نیتریت های آلی استفاده می کنند، نباید این دارو را مصرف نمایند.

قرص ویاگرا نه تنها برای مردانی مفید است که درعمل نعوظ دچار اختلال هستند یا قادر به نگهداری آن نیستند ، همچنین برای افرادی که به هیچ وجه قادر به انجام این عمل نیستند، مفید واقع می شود. و البته برخی از مردان که از نظر نعوظ سالم هستند این دارو را برای نعوظ سفت تر و تاخیر در انزال نیز می توانند مصرف نمایند. پس مصرف کنندگان این دارو کسانی هستند که نعوظ قوی تر و سفت تر می خواهند.

اگر شما از مصرف کنندگان ویاگرا هستید و دستور مصرفی را به خوبی رعایت می کنید و از مصرف دوز اضافه و خودسرانه پرهیز می کنید؛ عارضه های جانبی خاصی تجربه نخواهید نمود. اما دقت نمایید در واقع ویاگرا یک دارو بی عارضه نیست. عوارض مانند سردرد و خواب آلودگی می تواند در برخی مصرف کنندگان بروز کند. اما در صورتی که در دوز مصرفی قرص ویاگرا احتیاط کنید و از مصرف خودسرانه آن پرهیز نمایید ؛ به احتمال زیاد با هیچ عارضه ای مواجه نخواهید شد.

موارد منع مصرف قرص ویاگرا

مصرف ویاگرا برای افراد زیادی که سلامت کامل دارند، به هیچ وجه مشکل ساز نخواهد بود. برخی از افراد بیمار نیز مجاز به مصرف این دارو هستند. نوع بیماری شما در محدودیت مصرفی شما نسبت به قرص ویاگرا موثر است. آن دسته از بیمارانی که باید در مصرف این قرص احتیاط کنند و قبل از مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت کنند، به قرار زیر می باشند:

■ افرادی که به بیماری های مربوط به فشار خون و قند خون مبتلا هستند، باید از مصرف خودسرانه این دارو خودداری نمایند زیرا مصرف قرص ویاگرا می تواند سبب افت فشار در این افراد گردد.

■ اگر به تازگی حملات قلبی را تجربه کرده اید یا تشخیص پزشک برای بیماری شما سکته مغزی بوده است، بهتر است از مصرف این دارو صرف نظر نمایید.

■ افرادی که از داروهای نیترات دار استفاده می کنند مجاز به استفاده از این قرص نمی باشند.

■استفاده از قرص ویاگرا در زنان و کودکان ممنوع است و فقط مردان بالای 18 سال مجاز به مصرف این دارو می باشند.

■ آقایانی که از برقراری رابطه جنسی منع شده اند (منع از رابطه جنسی دلایل بسیاری دارد) بایستی حتما از مصرف این دارو اکیدا خودداری کنند.

اگر چه هر دو داروی فوق برای درمان مشکلات مربوط به نعوظ در مردان استفاده می شوند و البته عملکرد مشابهی دارند اما ماده تاثیرگذار هر کدام متفاوت است. برای فهم بیشتر تفاوت های این دو دارو باید به مواد تاثیرگذار دو دارو توجه نماییم. در قرص سیالیس از ماده تادالافیل و در ویاگرا از ماده سیلدنافیل استفاده شده است. یکی از اصلی ترین تفاوت های این دو دارو میزان ماندگاری اثر آنها است که در مورد سیالیس نیمه عمر دارو حدود 36 ساعت و برای ویاگرا حدود 4 تا 5 ساعت است. این به این معنی است که سیالیس ماندگاری بیشتری در بدن دارد. دقت نمایید همه پزشکان به صورت متفق القول به این نکته تاکید دارند که مصرف این دو دارو به صورت همزمان ممنوع است.

صادقانه باید بگوییم برای سوال فوق پاسخ مشخصی نداریم. هر دو دارو برای درمان مشکلات نعوظ در مردان کاربرد دارد و عملکرد مشابهی دارند و هر دو متعلق به گروه بازدارنده های نوع پنجم فسفودی استراژ (phosphodiesterase PDE%) هستند. پزشک متخصص می تواند بنا بر تشخیص خود هر کدام از دارو ها را برای بیمار خود تجویز نماید. هر دو دارو برای تاثیرگذاری نیاز به زمانی حدود 1 ساعت دارند. در مورد سیالیس ماندگاری بالا باعث می شود که برای مصرف روزانه مناسب نباشد. البته این مورد که تغذیه بر روی کدام یک تاثیر دارد مورد بحث است. اما به صورت کلی مصرف گیریپ فرویت و آبمیوه های اسیدی روی تاثیر هر دو دارو تاثیر منفی دارد.

سخن آخر

اگر برای درمان مشکلات نعوظ خود تصمیم به مصرف ویاگرا دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما به اصل بودن این دارو توجه نمایید و حدالامکان از طریق داروخانه ها (به صورت حضوری و یا خرید اینترنتی) این دارو را تهیه نمایید. زیرا نمونه های زیادی از این دارو در سطح کشور وجود دارد. در صورتی که تصمیم به خرید قرص ویاگرا دارید به این نکته توجه نمایید که نمونه 30 عددی این برند بسیار به صرفه است، اما اگر می خواهید کمتر هزینه نمایید می توانید  نمونه ویاگرا 4 عددی را خریداری نمایید.

نمونه اورجینال قرص ویاگرا مطمئنا رضایت شما را بدست خواهد آورد. اما در صورتی که نمونه های متفرقه و بعضا ارزان قیمت این دارو را از طریق وبسایت های غیر معتبر تهیه نمایید ممکن است نتیجه ناامید کننده ای داشته باشد.

برای اطمینان از دریافت نمونه اورجینال این دارو با دوز اساندارد 100 میلی گرم از طریق فرم زیر این دارو را از داروخانه اینترنتی آرتان سفارش دهید. ارسال این محصول به صورت محرمانه خواهد بود و روی بسته ارسالی نام محصول درج نخواهد شد.

قیمت محصول اورجینال: 220000 تومان

فرم سفارش قرص ویاگرا 30 عددی اورجینال آمریکا

خرید قرص سیلدنافیل

Viagra

100 میلی گرم

آمریکا

درمان مشکلات نعوظ در مردان ؛ افزایش قدرت جنسی ؛ افزایش زمان انزال

30 عدد


محمد
– 2020-11-19

سلام قرص ویاگرا چهار عددی هم در محصولات شما هم اورجیناله فرقی با بسته ۳۰ تاییش نداره دوتا یکی هستن میشه گفت دوتا اورجینال هسنتد.


آرتان طب
– 2020-11-20

درود بر شما
هر دو محصول اورجینال هستن و تفاوتشون در تعداد و نوع بسته بندی هست.


مهدی
– 2020-08-09

سلام‌من‌هنور استفاده نکردم ولی سفارش دادم تا ببینم چی میشه هیچ فرقی میکنه یا خیر ممنون


آرتان طب
– 2020-08-09

درود
نمونه اورجینال دارو که برای خریداران می فرستیم تاثیر مناسبی داره
ممنون می شیم بعد از مصرف هم تجربه خودتون رو در مورد تاثیر این دارو بنویسید


محمد
– 2020-07-25

سلام پول قرص آنلاین میشه حساب کرد


محمد
– 2020-07-07

تا کی تاریخ داره


آرتان طب
– 2020-07-07

درود
محصولات ما جدیده و اکثرا تا 2022 تاریخ داره


Dani
– 2020-07-03

چندتا قرص توشه؟؟


آرتان طب
– 2020-07-04

درود
بسته شامل 30 عدد قرص ویاگرا 100 میل می باشد.


عباس نوری
– 2020-06-12

چطور میتونم سفارش بدهم لطفا راهنمایی کنید


آرتان طب
– 2020-06-13

درود
می توانید از طریق فرم موجود در انتهای متن استفاده نمایید و یا اینکه از طریق دکمه “افزودن به سبد خرید” ، خریداری نمایید.
برای آموزش کامل صفحه راهنمای خرید را مطالعه نمایید.


Ali
– 2020-06-12

داروی خوبی هست


Alioraki
– 2020-06-09

لطفا یک بسته برای ما ارسال کنید


آرتان طب
– 2020-06-10

درود
از طریق همین برگه می توانید ثبت سفارش نمایید تا برای شما ارسال کنیم.


سهیل
– 2020-04-08

ممنون ویاگرا عالیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی آرتان طب می توانید داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را به صورت اینترنتی خریداری و دریافت نمایید.

در صورتی که در مورد دارویی سوال دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

اگر شما سفارشی را ثبت کردید و نیاز به ویرایش سفارش خود احساس کردید، نگران نباشید امکان تغییر و ویرایش سفارش برای شما وجود دارد.

همواره قبل از ارسال سفارش کارشناسان آرتان طب با شما تماس می‌گیرند و در این هنگام می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید و حتی با کارشناسان در مورد خرید محصول مورد نظر خود مشورت نمایید.

داروخانه اینترنتی آرتان طب

آرتان طب ارائه دهنده محصولات طبی و دارویی

220,000 تومان

اختلالات نعوظ می تواند رد هر سنی برای مردان رخ دهد و برای درمان این اختلال جنسی می توان از قرص ویاگرا استفاده نمود. که با استفاده از این قرص مشکلات نعوظ (گذشته از آن که علتش چه باشد) در بیش از 90 درصد مردان رفع می گرد.

قرص ویاگرا ؛ بدون شک قوی ترین قرص جهت نعوظ مردان و سفت کننده آلت می باشد که نمونه اورجینال ساخت آمریکا را می توانید از داروخانه آرتان تهیه نمایید.

خرید قرص سیلدنافیل

فهرست مطالب

قرص ویاگرا اولین بار توسط شرکت فایزر Pfizer Inc در ایالات متحده ساخته شد. در ابتدا هدف از تولید این دارو درمان فشار خون بالا بوده است. اما پس از مدتی مشخص شد این دارو می تواند بر میزان جریان خون در آلت مردان تاثیر بالایی داشته باشد، تغییر کاربری داده و برای اختلالات مربوط به نعوظ نیز قابل استفاده شد. گویا این تغییر کاربری به یک باره و به راحتی انجام نپذیرفته است و طبق مشاهده چندین تجربه موفق که با مصرف این قرص اختلالات مربوط به نعوظ خود را به صورت مقطعی و موقت درمان کردند. انجام آزمایش های گوناگون بالینی و کلینیکی به این نتیجه رسیدند که این دارو علاوه بر کاربرد برای فشار خون شریانی همچنین به عنوان داروی تقویت نعوظ نیز کاربرد دارد. قرص ویاگرا نام تجاری این دارو می باشد و نام اصلی و پزشکی آن سیلدنافیل سیترات است که به طور اختصار به آن سیلدنافیل نیز می گویند. این قرص به عنوان اولین داروی مجاز و تایید شده در ایالات متحده شناخته شده است که به منظور درمان اختلالات نعوظ به مصرف می رسد.

عملکرد قرص ویاگرا

بدون شک ویاگرا بهترین و قوی ترین قرص راست کننده در داروخانه هاست. بسیاری از کسانی که از قرص ویاگرا استفاده می کنند، حتی مردانی که قبلا اختلال در نعوظ داشتند، پس از استفاده از این دارو و اثر بخشی آن بدون هیچ مشکلی و با تحریک کمی عمل نعوظ در آن ها به راحتی و بدون دغدغه انجام می گیرد. عملکرد این دارو مربوط به ماده اصلی تاثیرگذار در ساختار آن یعنی سیلدنافیل سیترات مربوط است. این ماده باعث مهار نوع شماره ۵ آنزیم فسفودی استراز خاص cGMP می‌شود. این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می‌کند. با مهار این آنزیم جریان خون در بافت آلت بیشتر شده و بافت آلت پرخون می گردد. با پر شدن حوضچه های آلت مردانه آلت سفت شده و نعوظ کامل می شود. در اکثر موارد ، مردانی که با اختلال نعوظ مواجه بوده اند با مصرف ویاگرا درمان شده و نعوظ کامل در آنها رخ داده است. دقت نمایید برای درمان مشکلات نعوظ ویاگرا اولین گزینه پیشنهادی پزشکان و متخصصان است.

 

در ابتدا باید این نکته را عنوان کنیم که نحوه و دوز مصرفی هر دارویی را پزشک تعیین می کند. اما به صورت عمومی اگر شما از قرص ویاگرا مردانه به منظور درمان اختلالات نعوظ استفاده می کنید، باید در هر دوره زمانی که ۲۴ ساعت می باشد، حداکثر یک قرص مصرف کنید. بهترین زمان برای مصرف این دارو نیم تا یک ساعت قبل از نزدیکی و مقاربت است. از مصرف بیش از حد ویاگرا اکیدا خودداری کنید و دوز مصرفی این دارو روزانه 100 میلی گرم (1 عدد در روز) است و نباید بیشتر از آن مصرف شود.

همانطور که اشاره شد زمان تقریبی تاثیر کامل این دارو 1 ساعت می باشد. یعنی نیاز است حداقل 60 دقیقه قبل از نزدیکی مصرف شود تا تاثیر کاملی داشته باشد. تاثیرات قرص ویاگرا تا 24 ساعت در بدن می ماند اما نیمه عمر این دارو 4 ساعت است. (نیمه عمر یعنی زمانی که طی آن میزان تاثیر دارو تا نصف کاهش می یابد) بنا بر این بهترین زمان عملکرد این دارو 1 ساعت تا 4 ساعت پس از مصرف آن است.

بدن های متفاوت، واکنش های متفاوت نشان می دهند

در مورد داروهای درمانی همواره باید به این نکته توجه داشت که عملکرد داروها برای همه یکسان نیست و ممکن است زمان و میزان تاثیر دارو ها در افراد مختلف متفاوت باشد. بنا بر این در صورتی که مدت زمان و میزان تاثیر این دارو برای شما کم یا زیاد باشد تعجب نکنید. البته عملکرد نمونه اورجینال قرص ویاگرا که در سایت ما نیز ارائه می شود اثبات شده است و درصد بالایی از موفقیت در درمان افراد را ثبت نموده است.

تداخلات دارویی

منع مصرف دارویی که از آن به عنوان تداخل دارویی یاد می شود، جز جدا ناپذیر همه یا اغلب داروها هستند. دارو های مصرفی که فرد برای درمان بیماری زمینه ای خود استفاده می کند، با دارو انتخابی شما که ممکن است قرص ویاگرا باشد اختلال ایجاد کند. به همین منظور فهرستی از داروهایی که با این دارو تداخل ایجاد می کنند، تهیه شده است. این فهرست به قرار زیر است:

■ افرادی که از مهار کننده های پروتئازی استفاده می کنند، بایستی از مصرف قرص ویاگرا خودداری کنند. بزرگترین مصرف کننده دارو های پروتئازی مبتلایان به HIV هستند که قبل از مصرف باید با پزشک معالج خود مشورت کنند.

■ مصرف کنندگان دارو های مسدود کننده آلفا نیز در گروه افرادی قرار دارند که باید از مصرف قرص ویاگرا خودداری کنند یا در مصرف آن احتیاط کنند.

■ اشخاصی که از داروهای نیترات دار و نیتریت های آلی استفاده می کنند، نباید این دارو را مصرف نمایند.

قرص ویاگرا نه تنها برای مردانی مفید است که درعمل نعوظ دچار اختلال هستند یا قادر به نگهداری آن نیستند ، همچنین برای افرادی که به هیچ وجه قادر به انجام این عمل نیستند، مفید واقع می شود. و البته برخی از مردان که از نظر نعوظ سالم هستند این دارو را برای نعوظ سفت تر و تاخیر در انزال نیز می توانند مصرف نمایند. پس مصرف کنندگان این دارو کسانی هستند که نعوظ قوی تر و سفت تر می خواهند.

اگر شما از مصرف کنندگان ویاگرا هستید و دستور مصرفی را به خوبی رعایت می کنید و از مصرف دوز اضافه و خودسرانه پرهیز می کنید؛ عارضه های جانبی خاصی تجربه نخواهید نمود. اما دقت نمایید در واقع ویاگرا یک دارو بی عارضه نیست. عوارض مانند سردرد و خواب آلودگی می تواند در برخی مصرف کنندگان بروز کند. اما در صورتی که در دوز مصرفی قرص ویاگرا احتیاط کنید و از مصرف خودسرانه آن پرهیز نمایید ؛ به احتمال زیاد با هیچ عارضه ای مواجه نخواهید شد.

موارد منع مصرف قرص ویاگرا

مصرف ویاگرا برای افراد زیادی که سلامت کامل دارند، به هیچ وجه مشکل ساز نخواهد بود. برخی از افراد بیمار نیز مجاز به مصرف این دارو هستند. نوع بیماری شما در محدودیت مصرفی شما نسبت به قرص ویاگرا موثر است. آن دسته از بیمارانی که باید در مصرف این قرص احتیاط کنند و قبل از مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت کنند، به قرار زیر می باشند:

■ افرادی که به بیماری های مربوط به فشار خون و قند خون مبتلا هستند، باید از مصرف خودسرانه این دارو خودداری نمایند زیرا مصرف قرص ویاگرا می تواند سبب افت فشار در این افراد گردد.

■ اگر به تازگی حملات قلبی را تجربه کرده اید یا تشخیص پزشک برای بیماری شما سکته مغزی بوده است، بهتر است از مصرف این دارو صرف نظر نمایید.

■ افرادی که از داروهای نیترات دار استفاده می کنند مجاز به استفاده از این قرص نمی باشند.

■استفاده از قرص ویاگرا در زنان و کودکان ممنوع است و فقط مردان بالای 18 سال مجاز به مصرف این دارو می باشند.

■ آقایانی که از برقراری رابطه جنسی منع شده اند (منع از رابطه جنسی دلایل بسیاری دارد) بایستی حتما از مصرف این دارو اکیدا خودداری کنند.

اگر چه هر دو داروی فوق برای درمان مشکلات مربوط به نعوظ در مردان استفاده می شوند و البته عملکرد مشابهی دارند اما ماده تاثیرگذار هر کدام متفاوت است. برای فهم بیشتر تفاوت های این دو دارو باید به مواد تاثیرگذار دو دارو توجه نماییم. در قرص سیالیس از ماده تادالافیل و در ویاگرا از ماده سیلدنافیل استفاده شده است. یکی از اصلی ترین تفاوت های این دو دارو میزان ماندگاری اثر آنها است که در مورد سیالیس نیمه عمر دارو حدود 36 ساعت و برای ویاگرا حدود 4 تا 5 ساعت است. این به این معنی است که سیالیس ماندگاری بیشتری در بدن دارد. دقت نمایید همه پزشکان به صورت متفق القول به این نکته تاکید دارند که مصرف این دو دارو به صورت همزمان ممنوع است.

صادقانه باید بگوییم برای سوال فوق پاسخ مشخصی نداریم. هر دو دارو برای درمان مشکلات نعوظ در مردان کاربرد دارد و عملکرد مشابهی دارند و هر دو متعلق به گروه بازدارنده های نوع پنجم فسفودی استراژ (phosphodiesterase PDE%) هستند. پزشک متخصص می تواند بنا بر تشخیص خود هر کدام از دارو ها را برای بیمار خود تجویز نماید. هر دو دارو برای تاثیرگذاری نیاز به زمانی حدود 1 ساعت دارند. در مورد سیالیس ماندگاری بالا باعث می شود که برای مصرف روزانه مناسب نباشد. البته این مورد که تغذیه بر روی کدام یک تاثیر دارد مورد بحث است. اما به صورت کلی مصرف گیریپ فرویت و آبمیوه های اسیدی روی تاثیر هر دو دارو تاثیر منفی دارد.

سخن آخر

اگر برای درمان مشکلات نعوظ خود تصمیم به مصرف ویاگرا دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما به اصل بودن این دارو توجه نمایید و حدالامکان از طریق داروخانه ها (به صورت حضوری و یا خرید اینترنتی) این دارو را تهیه نمایید. زیرا نمونه های زیادی از این دارو در سطح کشور وجود دارد. در صورتی که تصمیم به خرید قرص ویاگرا دارید به این نکته توجه نمایید که نمونه 30 عددی این برند بسیار به صرفه است، اما اگر می خواهید کمتر هزینه نمایید می توانید  نمونه ویاگرا 4 عددی را خریداری نمایید.

نمونه اورجینال قرص ویاگرا مطمئنا رضایت شما را بدست خواهد آورد. اما در صورتی که نمونه های متفرقه و بعضا ارزان قیمت این دارو را از طریق وبسایت های غیر معتبر تهیه نمایید ممکن است نتیجه ناامید کننده ای داشته باشد.

برای اطمینان از دریافت نمونه اورجینال این دارو با دوز اساندارد 100 میلی گرم از طریق فرم زیر این دارو را از داروخانه اینترنتی آرتان سفارش دهید. ارسال این محصول به صورت محرمانه خواهد بود و روی بسته ارسالی نام محصول درج نخواهد شد.

قیمت محصول اورجینال: 220000 تومان

فرم سفارش قرص ویاگرا 30 عددی اورجینال آمریکا

خرید قرص سیلدنافیل

Viagra

100 میلی گرم

آمریکا

درمان مشکلات نعوظ در مردان ؛ افزایش قدرت جنسی ؛ افزایش زمان انزال

30 عدد


محمد
– 2020-11-19

سلام قرص ویاگرا چهار عددی هم در محصولات شما هم اورجیناله فرقی با بسته ۳۰ تاییش نداره دوتا یکی هستن میشه گفت دوتا اورجینال هسنتد.


آرتان طب
– 2020-11-20

درود بر شما
هر دو محصول اورجینال هستن و تفاوتشون در تعداد و نوع بسته بندی هست.


مهدی
– 2020-08-09

سلام‌من‌هنور استفاده نکردم ولی سفارش دادم تا ببینم چی میشه هیچ فرقی میکنه یا خیر ممنون


آرتان طب
– 2020-08-09

درود
نمونه اورجینال دارو که برای خریداران می فرستیم تاثیر مناسبی داره
ممنون می شیم بعد از مصرف هم تجربه خودتون رو در مورد تاثیر این دارو بنویسید


محمد
– 2020-07-25

سلام پول قرص آنلاین میشه حساب کرد


محمد
– 2020-07-07

تا کی تاریخ داره


آرتان طب
– 2020-07-07

درود
محصولات ما جدیده و اکثرا تا 2022 تاریخ داره


Dani
– 2020-07-03

چندتا قرص توشه؟؟


آرتان طب
– 2020-07-04

درود
بسته شامل 30 عدد قرص ویاگرا 100 میل می باشد.


عباس نوری
– 2020-06-12

چطور میتونم سفارش بدهم لطفا راهنمایی کنید


آرتان طب
– 2020-06-13

درود
می توانید از طریق فرم موجود در انتهای متن استفاده نمایید و یا اینکه از طریق دکمه “افزودن به سبد خرید” ، خریداری نمایید.
برای آموزش کامل صفحه راهنمای خرید را مطالعه نمایید.


Ali
– 2020-06-12

داروی خوبی هست


Alioraki
– 2020-06-09

لطفا یک بسته برای ما ارسال کنید


آرتان طب
– 2020-06-10

درود
از طریق همین برگه می توانید ثبت سفارش نمایید تا برای شما ارسال کنیم.


سهیل
– 2020-04-08

ممنون ویاگرا عالیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی آرتان طب می توانید داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را به صورت اینترنتی خریداری و دریافت نمایید.

در صورتی که در مورد دارویی سوال دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

اگر شما سفارشی را ثبت کردید و نیاز به ویرایش سفارش خود احساس کردید، نگران نباشید امکان تغییر و ویرایش سفارش برای شما وجود دارد.

همواره قبل از ارسال سفارش کارشناسان آرتان طب با شما تماس می‌گیرند و در این هنگام می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید و حتی با کارشناسان در مورد خرید محصول مورد نظر خود مشورت نمایید.

داروخانه اینترنتی آرتان طب

آرتان طب ارائه دهنده محصولات طبی و دارویی

220,000 تومان

اختلالات نعوظ می تواند رد هر سنی برای مردان رخ دهد و برای درمان این اختلال جنسی می توان از قرص ویاگرا استفاده نمود. که با استفاده از این قرص مشکلات نعوظ (گذشته از آن که علتش چه باشد) در بیش از 90 درصد مردان رفع می گرد.

قرص ویاگرا ؛ بدون شک قوی ترین قرص جهت نعوظ مردان و سفت کننده آلت می باشد که نمونه اورجینال ساخت آمریکا را می توانید از داروخانه آرتان تهیه نمایید.

خرید قرص سیلدنافیل

فهرست مطالب

قرص ویاگرا اولین بار توسط شرکت فایزر Pfizer Inc در ایالات متحده ساخته شد. در ابتدا هدف از تولید این دارو درمان فشار خون بالا بوده است. اما پس از مدتی مشخص شد این دارو می تواند بر میزان جریان خون در آلت مردان تاثیر بالایی داشته باشد، تغییر کاربری داده و برای اختلالات مربوط به نعوظ نیز قابل استفاده شد. گویا این تغییر کاربری به یک باره و به راحتی انجام نپذیرفته است و طبق مشاهده چندین تجربه موفق که با مصرف این قرص اختلالات مربوط به نعوظ خود را به صورت مقطعی و موقت درمان کردند. انجام آزمایش های گوناگون بالینی و کلینیکی به این نتیجه رسیدند که این دارو علاوه بر کاربرد برای فشار خون شریانی همچنین به عنوان داروی تقویت نعوظ نیز کاربرد دارد. قرص ویاگرا نام تجاری این دارو می باشد و نام اصلی و پزشکی آن سیلدنافیل سیترات است که به طور اختصار به آن سیلدنافیل نیز می گویند. این قرص به عنوان اولین داروی مجاز و تایید شده در ایالات متحده شناخته شده است که به منظور درمان اختلالات نعوظ به مصرف می رسد.

عملکرد قرص ویاگرا

بدون شک ویاگرا بهترین و قوی ترین قرص راست کننده در داروخانه هاست. بسیاری از کسانی که از قرص ویاگرا استفاده می کنند، حتی مردانی که قبلا اختلال در نعوظ داشتند، پس از استفاده از این دارو و اثر بخشی آن بدون هیچ مشکلی و با تحریک کمی عمل نعوظ در آن ها به راحتی و بدون دغدغه انجام می گیرد. عملکرد این دارو مربوط به ماده اصلی تاثیرگذار در ساختار آن یعنی سیلدنافیل سیترات مربوط است. این ماده باعث مهار نوع شماره ۵ آنزیم فسفودی استراز خاص cGMP می‌شود. این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می‌کند. با مهار این آنزیم جریان خون در بافت آلت بیشتر شده و بافت آلت پرخون می گردد. با پر شدن حوضچه های آلت مردانه آلت سفت شده و نعوظ کامل می شود. در اکثر موارد ، مردانی که با اختلال نعوظ مواجه بوده اند با مصرف ویاگرا درمان شده و نعوظ کامل در آنها رخ داده است. دقت نمایید برای درمان مشکلات نعوظ ویاگرا اولین گزینه پیشنهادی پزشکان و متخصصان است.

 

در ابتدا باید این نکته را عنوان کنیم که نحوه و دوز مصرفی هر دارویی را پزشک تعیین می کند. اما به صورت عمومی اگر شما از قرص ویاگرا مردانه به منظور درمان اختلالات نعوظ استفاده می کنید، باید در هر دوره زمانی که ۲۴ ساعت می باشد، حداکثر یک قرص مصرف کنید. بهترین زمان برای مصرف این دارو نیم تا یک ساعت قبل از نزدیکی و مقاربت است. از مصرف بیش از حد ویاگرا اکیدا خودداری کنید و دوز مصرفی این دارو روزانه 100 میلی گرم (1 عدد در روز) است و نباید بیشتر از آن مصرف شود.

همانطور که اشاره شد زمان تقریبی تاثیر کامل این دارو 1 ساعت می باشد. یعنی نیاز است حداقل 60 دقیقه قبل از نزدیکی مصرف شود تا تاثیر کاملی داشته باشد. تاثیرات قرص ویاگرا تا 24 ساعت در بدن می ماند اما نیمه عمر این دارو 4 ساعت است. (نیمه عمر یعنی زمانی که طی آن میزان تاثیر دارو تا نصف کاهش می یابد) بنا بر این بهترین زمان عملکرد این دارو 1 ساعت تا 4 ساعت پس از مصرف آن است.

بدن های متفاوت، واکنش های متفاوت نشان می دهند

در مورد داروهای درمانی همواره باید به این نکته توجه داشت که عملکرد داروها برای همه یکسان نیست و ممکن است زمان و میزان تاثیر دارو ها در افراد مختلف متفاوت باشد. بنا بر این در صورتی که مدت زمان و میزان تاثیر این دارو برای شما کم یا زیاد باشد تعجب نکنید. البته عملکرد نمونه اورجینال قرص ویاگرا که در سایت ما نیز ارائه می شود اثبات شده است و درصد بالایی از موفقیت در درمان افراد را ثبت نموده است.

تداخلات دارویی

منع مصرف دارویی که از آن به عنوان تداخل دارویی یاد می شود، جز جدا ناپذیر همه یا اغلب داروها هستند. دارو های مصرفی که فرد برای درمان بیماری زمینه ای خود استفاده می کند، با دارو انتخابی شما که ممکن است قرص ویاگرا باشد اختلال ایجاد کند. به همین منظور فهرستی از داروهایی که با این دارو تداخل ایجاد می کنند، تهیه شده است. این فهرست به قرار زیر است:

■ افرادی که از مهار کننده های پروتئازی استفاده می کنند، بایستی از مصرف قرص ویاگرا خودداری کنند. بزرگترین مصرف کننده دارو های پروتئازی مبتلایان به HIV هستند که قبل از مصرف باید با پزشک معالج خود مشورت کنند.

■ مصرف کنندگان دارو های مسدود کننده آلفا نیز در گروه افرادی قرار دارند که باید از مصرف قرص ویاگرا خودداری کنند یا در مصرف آن احتیاط کنند.

■ اشخاصی که از داروهای نیترات دار و نیتریت های آلی استفاده می کنند، نباید این دارو را مصرف نمایند.

قرص ویاگرا نه تنها برای مردانی مفید است که درعمل نعوظ دچار اختلال هستند یا قادر به نگهداری آن نیستند ، همچنین برای افرادی که به هیچ وجه قادر به انجام این عمل نیستند، مفید واقع می شود. و البته برخی از مردان که از نظر نعوظ سالم هستند این دارو را برای نعوظ سفت تر و تاخیر در انزال نیز می توانند مصرف نمایند. پس مصرف کنندگان این دارو کسانی هستند که نعوظ قوی تر و سفت تر می خواهند.

اگر شما از مصرف کنندگان ویاگرا هستید و دستور مصرفی را به خوبی رعایت می کنید و از مصرف دوز اضافه و خودسرانه پرهیز می کنید؛ عارضه های جانبی خاصی تجربه نخواهید نمود. اما دقت نمایید در واقع ویاگرا یک دارو بی عارضه نیست. عوارض مانند سردرد و خواب آلودگی می تواند در برخی مصرف کنندگان بروز کند. اما در صورتی که در دوز مصرفی قرص ویاگرا احتیاط کنید و از مصرف خودسرانه آن پرهیز نمایید ؛ به احتمال زیاد با هیچ عارضه ای مواجه نخواهید شد.

موارد منع مصرف قرص ویاگرا

مصرف ویاگرا برای افراد زیادی که سلامت کامل دارند، به هیچ وجه مشکل ساز نخواهد بود. برخی از افراد بیمار نیز مجاز به مصرف این دارو هستند. نوع بیماری شما در محدودیت مصرفی شما نسبت به قرص ویاگرا موثر است. آن دسته از بیمارانی که باید در مصرف این قرص احتیاط کنند و قبل از مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت کنند، به قرار زیر می باشند:

■ افرادی که به بیماری های مربوط به فشار خون و قند خون مبتلا هستند، باید از مصرف خودسرانه این دارو خودداری نمایند زیرا مصرف قرص ویاگرا می تواند سبب افت فشار در این افراد گردد.

■ اگر به تازگی حملات قلبی را تجربه کرده اید یا تشخیص پزشک برای بیماری شما سکته مغزی بوده است، بهتر است از مصرف این دارو صرف نظر نمایید.

■ افرادی که از داروهای نیترات دار استفاده می کنند مجاز به استفاده از این قرص نمی باشند.

■استفاده از قرص ویاگرا در زنان و کودکان ممنوع است و فقط مردان بالای 18 سال مجاز به مصرف این دارو می باشند.

■ آقایانی که از برقراری رابطه جنسی منع شده اند (منع از رابطه جنسی دلایل بسیاری دارد) بایستی حتما از مصرف این دارو اکیدا خودداری کنند.

اگر چه هر دو داروی فوق برای درمان مشکلات مربوط به نعوظ در مردان استفاده می شوند و البته عملکرد مشابهی دارند اما ماده تاثیرگذار هر کدام متفاوت است. برای فهم بیشتر تفاوت های این دو دارو باید به مواد تاثیرگذار دو دارو توجه نماییم. در قرص سیالیس از ماده تادالافیل و در ویاگرا از ماده سیلدنافیل استفاده شده است. یکی از اصلی ترین تفاوت های این دو دارو میزان ماندگاری اثر آنها است که در مورد سیالیس نیمه عمر دارو حدود 36 ساعت و برای ویاگرا حدود 4 تا 5 ساعت است. این به این معنی است که سیالیس ماندگاری بیشتری در بدن دارد. دقت نمایید همه پزشکان به صورت متفق القول به این نکته تاکید دارند که مصرف این دو دارو به صورت همزمان ممنوع است.

صادقانه باید بگوییم برای سوال فوق پاسخ مشخصی نداریم. هر دو دارو برای درمان مشکلات نعوظ در مردان کاربرد دارد و عملکرد مشابهی دارند و هر دو متعلق به گروه بازدارنده های نوع پنجم فسفودی استراژ (phosphodiesterase PDE%) هستند. پزشک متخصص می تواند بنا بر تشخیص خود هر کدام از دارو ها را برای بیمار خود تجویز نماید. هر دو دارو برای تاثیرگذاری نیاز به زمانی حدود 1 ساعت دارند. در مورد سیالیس ماندگاری بالا باعث می شود که برای مصرف روزانه مناسب نباشد. البته این مورد که تغذیه بر روی کدام یک تاثیر دارد مورد بحث است. اما به صورت کلی مصرف گیریپ فرویت و آبمیوه های اسیدی روی تاثیر هر دو دارو تاثیر منفی دارد.

سخن آخر

اگر برای درمان مشکلات نعوظ خود تصمیم به مصرف ویاگرا دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما به اصل بودن این دارو توجه نمایید و حدالامکان از طریق داروخانه ها (به صورت حضوری و یا خرید اینترنتی) این دارو را تهیه نمایید. زیرا نمونه های زیادی از این دارو در سطح کشور وجود دارد. در صورتی که تصمیم به خرید قرص ویاگرا دارید به این نکته توجه نمایید که نمونه 30 عددی این برند بسیار به صرفه است، اما اگر می خواهید کمتر هزینه نمایید می توانید  نمونه ویاگرا 4 عددی را خریداری نمایید.

نمونه اورجینال قرص ویاگرا مطمئنا رضایت شما را بدست خواهد آورد. اما در صورتی که نمونه های متفرقه و بعضا ارزان قیمت این دارو را از طریق وبسایت های غیر معتبر تهیه نمایید ممکن است نتیجه ناامید کننده ای داشته باشد.

برای اطمینان از دریافت نمونه اورجینال این دارو با دوز اساندارد 100 میلی گرم از طریق فرم زیر این دارو را از داروخانه اینترنتی آرتان سفارش دهید. ارسال این محصول به صورت محرمانه خواهد بود و روی بسته ارسالی نام محصول درج نخواهد شد.

قیمت محصول اورجینال: 220000 تومان

فرم سفارش قرص ویاگرا 30 عددی اورجینال آمریکا

خرید قرص سیلدنافیل

Viagra

100 میلی گرم

آمریکا

درمان مشکلات نعوظ در مردان ؛ افزایش قدرت جنسی ؛ افزایش زمان انزال

30 عدد


محمد
– 2020-11-19

سلام قرص ویاگرا چهار عددی هم در محصولات شما هم اورجیناله فرقی با بسته ۳۰ تاییش نداره دوتا یکی هستن میشه گفت دوتا اورجینال هسنتد.


آرتان طب
– 2020-11-20

درود بر شما
هر دو محصول اورجینال هستن و تفاوتشون در تعداد و نوع بسته بندی هست.


مهدی
– 2020-08-09

سلام‌من‌هنور استفاده نکردم ولی سفارش دادم تا ببینم چی میشه هیچ فرقی میکنه یا خیر ممنون


آرتان طب
– 2020-08-09

درود
نمونه اورجینال دارو که برای خریداران می فرستیم تاثیر مناسبی داره
ممنون می شیم بعد از مصرف هم تجربه خودتون رو در مورد تاثیر این دارو بنویسید


محمد
– 2020-07-25

سلام پول قرص آنلاین میشه حساب کرد


محمد
– 2020-07-07

تا کی تاریخ داره


آرتان طب
– 2020-07-07

درود
محصولات ما جدیده و اکثرا تا 2022 تاریخ داره


Dani
– 2020-07-03

چندتا قرص توشه؟؟


آرتان طب
– 2020-07-04

درود
بسته شامل 30 عدد قرص ویاگرا 100 میل می باشد.


عباس نوری
– 2020-06-12

چطور میتونم سفارش بدهم لطفا راهنمایی کنید


آرتان طب
– 2020-06-13

درود
می توانید از طریق فرم موجود در انتهای متن استفاده نمایید و یا اینکه از طریق دکمه “افزودن به سبد خرید” ، خریداری نمایید.
برای آموزش کامل صفحه راهنمای خرید را مطالعه نمایید.


Ali
– 2020-06-12

داروی خوبی هست


Alioraki
– 2020-06-09

لطفا یک بسته برای ما ارسال کنید


آرتان طب
– 2020-06-10

درود
از طریق همین برگه می توانید ثبت سفارش نمایید تا برای شما ارسال کنیم.


سهیل
– 2020-04-08

ممنون ویاگرا عالیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی آرتان طب می توانید داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را به صورت اینترنتی خریداری و دریافت نمایید.

در صورتی که در مورد دارویی سوال دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

اگر شما سفارشی را ثبت کردید و نیاز به ویرایش سفارش خود احساس کردید، نگران نباشید امکان تغییر و ویرایش سفارش برای شما وجود دارد.

همواره قبل از ارسال سفارش کارشناسان آرتان طب با شما تماس می‌گیرند و در این هنگام می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید و حتی با کارشناسان در مورد خرید محصول مورد نظر خود مشورت نمایید.

 

این دارو با مهار فسفو دی استراز۵، باعث شل شدن عضلات در جداره عروق می شود و به این طریق باعث افزایش جریان خون در محل مورد نظر می شود.

مقدار مصرف هر دارو را پزشک معالج تعیین می کند ولی مقدار مصرف معمول این دارو به شرح زیر می باشد:

خرید قرص سیلدنافیل

بزرگسالان

نقص عملکرد نعوظ:

دوز اولیه: ۵۰ میلی گرم یکبار در روز، در صورت نیاز، یک ساعت قبل از فعالیت جنسی

دوز نگهدارنده: ۲۵ تا ۱۰۰ میلی گرم یکبار در روز، در صورت نیاز، یک ساعت قبل از فعالیت جنسی

حداکثر دوز: ۱۰۰ میلی گرم یکبار در روز

فشار خون ریوی:

دوز اولیه: ۵ یا۲۰ میلی گرم سه بار در روز، هر ۴ تا ۶ ساعت یکبار

حداکثر دوز: ۲۰ میلی گرم سه بار در روز

افراد مسن

۲۵ میلی گرم یکبار در روز، یک ساعت قبل از فعالیت جنسی

در صورت بروز عوارض زیر فورا به پزشک خود اطلاع دهید:

از دست دادن بینایی به ظور ناگهانی، تاری دید، کم شدن شنوایی به طور ناگهانی، صدای زنگ در گوش، گیجی و سبکی سر، درد قفسه سینه، نعوظ دردناک و طولانی تر از ۴ ساعت، خارش و سوزی هنگام ادرار کردن

عوارض شایع: سوء هاضمه، سر درد، اختلالات بینایی، گرگرفتگی

سایر عوارض: خونریزی بینی، بی خوابی، احتقان بینی، رینیت

اثرات دارو در بارداری و شیردهی نامشخص است. در صورت بارداری یا شیردهی پزشک خود را مطلع کنید.

تداخلات دارویی:  در صورت مصرف مصرف نیترات ها( نیتروگلیسیرین، ایزوسورباید و …)، آلفا بلاکرها( پرازوسین، تامسولوسین و ..)، کتوکونازول، ایتراکونازول، کلاریترومایسین، اریترومایسین، ریتوناویر، ساکویناویرحتما پزشک خود را مطلع کنید.

قبل از مصرف دارو پزشک خود را در صورت وجود موارد زیر مطلع کنید:

در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد، دور از نور و رطوبت و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.


محمد کاظمی – دی ۱۰, ۱۳۹۷

سلام.من به دنبال خرید اینترنتی این محصول می باشم ولی در صدد خرید دوز ۲۵ میلی گرمی به دلیل دارا بودن سن ۴۵ سال هستم. ایا امکان خرید اینترنتی دوز ۲۵ برای شما وجود دارد؟
با سپاس محمد کاظمی


دکتر داروساز – خرداد ۲۷, ۱۳۹۸

خیر این دارو را حتما باید از داروخانه تهیه فرمایید


محمد کاظمی – دی ۱۰, ۱۳۹۷

سلام. آیا امکان عرضه اینترنتی این دارو برای شرکت پور سینا فراهم می باشد یا خیر؟
آیا دوز پایین ۲۵ میلی گرمی در این شرکت تولید می گردد یا خیر؟
کدام یک از داروخانه های شهر کرمانشاه این دارو را در اختیار دارند؟ در صورت امکان آدرس آن ها را مرقوم بفرمایید.


دکتر داروساز – خرداد ۲۷, ۱۳۹۸

خیر امکان عرضه اینترنتی وجود ندارد.
خیر دوز ۲۵ میلی گرم موجود نیست.
در صورتی که عدم مصرف داروهای قلبی عروقی، مشکل قلبی عروقی و نارسایی کبد و کلیه می توانید از دوز ۵۰ میلی گرم استفاده گنید و نیازی به کم کردن دوز نمی باشد. کاهش دوز در افراد بالای ۶۵ سال در نظر گرفته می شود.

Your Rating
رای دهید
عالی
خوب
متوسط
نه خیلی بد
Very Poor

درج نظر شما

نام *

ایمیل *


دانلود بروشورDownloads-icon

داروهای برند را از ما بخواهید

درمان طب یک داروخانه شبانه روزی جهت عرضه ی بهترین داروهای روز دنیا میباشد .

ارایه بهترین راهکارهای علم پزشکی توسط کادر مجرب بصورت رایگان

ارسال داروها به سراسر ایران

کلیه داروهای عرضه شده دارای مهر تاییدیه اف ای ای امریکا میباشند .

خرید قرص سیلدنافیل

کلیه قوانین کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت شده است.

درمان طب یک داروخانه شبانه روزی جهت عرضه ی بهترین داروهای روز دنیا میباشد .

ارایه بهترین راهکارهای علم پزشکی توسط کادر مجرب بصورت رایگان

ارسال داروها به سراسر ایران

کلیه داروهای عرضه شده دارای مهر تاییدیه اف ای ای امریکا میباشند .

کلیه قوانین کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت شده است.

قرص سیلدنافیل هم اندازه الت خود را بهبود میبخشد و هم لذت جنسیتان را

این دارو در سطح هایی نظیر 50،100،130و160 میلی گرمی در بازارهای جهانی موجود است ما در این بخش به عرضه و اطلاعات جامع نسخه 130 میلی گرمی سیلدنافیل اصل خارجی میپردازیم

لازم به ذکر است این محصول همچنین نقش ویژه ای در درمان اختلالات نعوظ دارد

این دارو در نسخه های بی کیفیت آسیایی و ایرانی نیز متاسفانه موجود میباشد

سیلدنافیل نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر و در سال 1988 به بازار عرضه شد و از همان زمان به عنوان یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار دارد

فهرست مطالب

معمولا داروهای تاخیری را یکساعت قبل از شروع رابطه میتوان مصرف نمود اما بدلیل جواب دهی سریعتر سیلدنافیل میتوان آن را حدود نیم ساعت قبل از نزدیکی مصرف نمود این قرص بایستی 30 دقیقه قبل از شروع فعالیت جنسی با یک لیوان آ ولرم مصرف گردد همچنین بایستی یک ساعت از تغذیه مناسب شما قبل از مصرف داروی فوق گذشته باشد سیلدنافیل روزانه فقط یکبار بایستی صرف شود .در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا به بیمارستان منتقل کرد. دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، درون جعبه دربسته نگهداری کرد دور از دسترس اطفال البته

سیلدنافیل سیترات Sildenafil (ویاگرا)، که تحت نام تجاری Viagra ، Revatio و اسامی دیگر به فروش می‌رسد، یکی از داروهای مورد استفاده در درمان اختلال در نعوظ و افزایش فشار خون شریانی ریوی (PAH) است. این دارو نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر به بازار عرضه شد. سیلدنافیل باعث مهار نوع شماره ۵ آنزیم فسفودی استراز خاص cGMP می‌شود (PDE۵). این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می‌کند. سیلدنافیل از زمانی که در سال ۱۹۹۸ در دسترس قرار گرفته‌است یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال در نعوظ به‌شمار می‌رود.

 

یکی از علل ایجاد فشار خون شریان ریوی  مسمومیت با گاز موستارد است. گاز موستارد یکی از عوامل مخرب موجود در بمب‌های شیمیایی است که طی جنگ عراق علیه ایران تعداد زیادی از سربازان ایرانی را آلوده نمود. مطالعه‌ی حاضر جهت بررسی میزان اثر داروی سیلدنافیل، که امروزه یکی از درمان‌های مؤثر ریوی است، بر روی درمان علایم این اختلال در مسمومین به گاز خردل طراحی شد

تاکنون مطالعاتی در زمینه‌ی درمان  با سیلدنافیل انجام شده که نشان دهنده‌ی تأثیر مناسب این دارو بر علایم بیماری بوده است. نتیجه‌ی مطالعه‌ی ما نیز نشان دهنده‌ی بهبودی  در مسمومین با موستارد است. طبق نتایج به دست آمده، درمان این بیماران با حتی یک دوز روزانه‌ی سیلدنافیل نیز به بهبودی می‌انجامد

1) درمان اختلال در نعوظ
2) افزایش دهنده عملکرد جنسی
3) بسیار قوی تر و بی خطرتر از ویاگرا بوده
4) درمان بزرگی خوش‌خیم پروستات
5) قرص های سیلدنافیل مدت اثری نزدیک به 36 ساعت دارند

چگونه میتوان مشکلات نعوظی را برطرف ساخت ؟

سبک زندگی اولین عامل مهم در رضایت جنسی میباشد همیشه داشتن یک آرامش و خوشحالی درونی در فرد میتواند زندگی را ساده تر و زیباتر جلوه دهد در مورد موضوع جنسی که تاثیرگذارترین بخش یک زندگی زناشویی میباشد نیز تعادل زمان برقراری رابطه بسیار حائز اهمیت است بسیاری از پزشکان سکسولوژی شب و تاریکی را مناسب برای انجام برقراری رابطه میدانند بدلیل ارامش و نبود استرس های روزمره و خصوصا تاریکی که اعتماد به نفس فرد را در حین نزدیکی چندید برابر افزایش میبخشد .دغدغه های محیط کاری را نباید وارد زندگی کرد بخصوص موقع نزدیکی باید از حرفای غاطفی و محبت آمیز استفاده نمود اینها مواردی احساسی برای درمان مشکلات نعوظ در یک فرد میباشد

قرص سیلدنافیل اثر ریلکسیسن مستقیم روی کورپوس کاورنوزوم ندارد اما از طریق مهار فسفری استراز 5، سبب افزایش اثرات نیتریک اکساید می‌شود. نیتریک اکساید سطوح  را افزایش داه، عضلات صاف و منبسط شده و میزان خون ورودی به کورپوس کاورنوزوم افزایش می‌یابد
تحریک جنسی موجب آزادسازی موضعی نیتریک اکساید می‌شود و مهار فسفودی استراز 5 توسط سیلدنافیل سبب افزایش سطوح  در کورپوس کاورنوزوم می‌شود

قرص تاخیری قوی برای درمان اختلالات نعوظی-چگونه میتوان زود انزالی را درمان کرد-نحوه علمی درمان زود انزالی -سایت برسی قرص سیلدنافیل -سایت فروش قرص سیلدنافیل -از قرص سیلدنافیل چه انتظاراتی میتوان داشت-چگونه میتوان با کمک سیلدنافیل زود انزالی را برطرف نمود -برسی کامل داروهای تاخیری -سیلدنافیل قرص ایمن برای رهایی از زود انزالی

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

داروهای برند را از ما بخواهید

درمان طب یک داروخانه شبانه روزی جهت عرضه ی بهترین داروهای روز دنیا میباشد .

ارایه بهترین راهکارهای علم پزشکی توسط کادر مجرب بصورت رایگان

ارسال داروها به سراسر ایران

کلیه داروهای عرضه شده دارای مهر تاییدیه اف ای ای امریکا میباشند .

خرید قرص سیلدنافیل

کلیه قوانین کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت شده است.

درمان طب یک داروخانه شبانه روزی جهت عرضه ی بهترین داروهای روز دنیا میباشد .

ارایه بهترین راهکارهای علم پزشکی توسط کادر مجرب بصورت رایگان

ارسال داروها به سراسر ایران

کلیه داروهای عرضه شده دارای مهر تاییدیه اف ای ای امریکا میباشند .

کلیه قوانین کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت شده است.

قرص سیلدنافیل هم اندازه الت خود را بهبود میبخشد و هم لذت جنسیتان را

این دارو در سطح هایی نظیر 50،100،130و160 میلی گرمی در بازارهای جهانی موجود است ما در این بخش به عرضه و اطلاعات جامع نسخه 130 میلی گرمی سیلدنافیل اصل خارجی میپردازیم

لازم به ذکر است این محصول همچنین نقش ویژه ای در درمان اختلالات نعوظ دارد

این دارو در نسخه های بی کیفیت آسیایی و ایرانی نیز متاسفانه موجود میباشد

سیلدنافیل نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر و در سال 1988 به بازار عرضه شد و از همان زمان به عنوان یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار دارد

فهرست مطالب

معمولا داروهای تاخیری را یکساعت قبل از شروع رابطه میتوان مصرف نمود اما بدلیل جواب دهی سریعتر سیلدنافیل میتوان آن را حدود نیم ساعت قبل از نزدیکی مصرف نمود این قرص بایستی 30 دقیقه قبل از شروع فعالیت جنسی با یک لیوان آ ولرم مصرف گردد همچنین بایستی یک ساعت از تغذیه مناسب شما قبل از مصرف داروی فوق گذشته باشد سیلدنافیل روزانه فقط یکبار بایستی صرف شود .در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا به بیمارستان منتقل کرد. دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، درون جعبه دربسته نگهداری کرد دور از دسترس اطفال البته

سیلدنافیل سیترات Sildenafil (ویاگرا)، که تحت نام تجاری Viagra ، Revatio و اسامی دیگر به فروش می‌رسد، یکی از داروهای مورد استفاده در درمان اختلال در نعوظ و افزایش فشار خون شریانی ریوی (PAH) است. این دارو نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر به بازار عرضه شد. سیلدنافیل باعث مهار نوع شماره ۵ آنزیم فسفودی استراز خاص cGMP می‌شود (PDE۵). این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می‌کند. سیلدنافیل از زمانی که در سال ۱۹۹۸ در دسترس قرار گرفته‌است یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال در نعوظ به‌شمار می‌رود.

 

یکی از علل ایجاد فشار خون شریان ریوی  مسمومیت با گاز موستارد است. گاز موستارد یکی از عوامل مخرب موجود در بمب‌های شیمیایی است که طی جنگ عراق علیه ایران تعداد زیادی از سربازان ایرانی را آلوده نمود. مطالعه‌ی حاضر جهت بررسی میزان اثر داروی سیلدنافیل، که امروزه یکی از درمان‌های مؤثر ریوی است، بر روی درمان علایم این اختلال در مسمومین به گاز خردل طراحی شد

تاکنون مطالعاتی در زمینه‌ی درمان  با سیلدنافیل انجام شده که نشان دهنده‌ی تأثیر مناسب این دارو بر علایم بیماری بوده است. نتیجه‌ی مطالعه‌ی ما نیز نشان دهنده‌ی بهبودی  در مسمومین با موستارد است. طبق نتایج به دست آمده، درمان این بیماران با حتی یک دوز روزانه‌ی سیلدنافیل نیز به بهبودی می‌انجامد

1) درمان اختلال در نعوظ
2) افزایش دهنده عملکرد جنسی
3) بسیار قوی تر و بی خطرتر از ویاگرا بوده
4) درمان بزرگی خوش‌خیم پروستات
5) قرص های سیلدنافیل مدت اثری نزدیک به 36 ساعت دارند

چگونه میتوان مشکلات نعوظی را برطرف ساخت ؟

سبک زندگی اولین عامل مهم در رضایت جنسی میباشد همیشه داشتن یک آرامش و خوشحالی درونی در فرد میتواند زندگی را ساده تر و زیباتر جلوه دهد در مورد موضوع جنسی که تاثیرگذارترین بخش یک زندگی زناشویی میباشد نیز تعادل زمان برقراری رابطه بسیار حائز اهمیت است بسیاری از پزشکان سکسولوژی شب و تاریکی را مناسب برای انجام برقراری رابطه میدانند بدلیل ارامش و نبود استرس های روزمره و خصوصا تاریکی که اعتماد به نفس فرد را در حین نزدیکی چندید برابر افزایش میبخشد .دغدغه های محیط کاری را نباید وارد زندگی کرد بخصوص موقع نزدیکی باید از حرفای غاطفی و محبت آمیز استفاده نمود اینها مواردی احساسی برای درمان مشکلات نعوظ در یک فرد میباشد

قرص سیلدنافیل اثر ریلکسیسن مستقیم روی کورپوس کاورنوزوم ندارد اما از طریق مهار فسفری استراز 5، سبب افزایش اثرات نیتریک اکساید می‌شود. نیتریک اکساید سطوح  را افزایش داه، عضلات صاف و منبسط شده و میزان خون ورودی به کورپوس کاورنوزوم افزایش می‌یابد
تحریک جنسی موجب آزادسازی موضعی نیتریک اکساید می‌شود و مهار فسفودی استراز 5 توسط سیلدنافیل سبب افزایش سطوح  در کورپوس کاورنوزوم می‌شود

قرص تاخیری قوی برای درمان اختلالات نعوظی-چگونه میتوان زود انزالی را درمان کرد-نحوه علمی درمان زود انزالی -سایت برسی قرص سیلدنافیل -سایت فروش قرص سیلدنافیل -از قرص سیلدنافیل چه انتظاراتی میتوان داشت-چگونه میتوان با کمک سیلدنافیل زود انزالی را برطرف نمود -برسی کامل داروهای تاخیری -سیلدنافیل قرص ایمن برای رهایی از زود انزالی

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

داروهای برند را از ما بخواهید

درمان طب یک داروخانه شبانه روزی جهت عرضه ی بهترین داروهای روز دنیا میباشد .

ارایه بهترین راهکارهای علم پزشکی توسط کادر مجرب بصورت رایگان

ارسال داروها به سراسر ایران

کلیه داروهای عرضه شده دارای مهر تاییدیه اف ای ای امریکا میباشند .

خرید قرص سیلدنافیل

کلیه قوانین کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت شده است.

درمان طب یک داروخانه شبانه روزی جهت عرضه ی بهترین داروهای روز دنیا میباشد .

ارایه بهترین راهکارهای علم پزشکی توسط کادر مجرب بصورت رایگان

ارسال داروها به سراسر ایران

کلیه داروهای عرضه شده دارای مهر تاییدیه اف ای ای امریکا میباشند .

کلیه قوانین کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت شده است.

قرص سیلدنافیل هم اندازه الت خود را بهبود میبخشد و هم لذت جنسیتان را

این دارو در سطح هایی نظیر 50،100،130و160 میلی گرمی در بازارهای جهانی موجود است ما در این بخش به عرضه و اطلاعات جامع نسخه 130 میلی گرمی سیلدنافیل اصل خارجی میپردازیم

لازم به ذکر است این محصول همچنین نقش ویژه ای در درمان اختلالات نعوظ دارد

این دارو در نسخه های بی کیفیت آسیایی و ایرانی نیز متاسفانه موجود میباشد

سیلدنافیل نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر و در سال 1988 به بازار عرضه شد و از همان زمان به عنوان یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار دارد

فهرست مطالب

معمولا داروهای تاخیری را یکساعت قبل از شروع رابطه میتوان مصرف نمود اما بدلیل جواب دهی سریعتر سیلدنافیل میتوان آن را حدود نیم ساعت قبل از نزدیکی مصرف نمود این قرص بایستی 30 دقیقه قبل از شروع فعالیت جنسی با یک لیوان آ ولرم مصرف گردد همچنین بایستی یک ساعت از تغذیه مناسب شما قبل از مصرف داروی فوق گذشته باشد سیلدنافیل روزانه فقط یکبار بایستی صرف شود .در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا به بیمارستان منتقل کرد. دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، درون جعبه دربسته نگهداری کرد دور از دسترس اطفال البته

سیلدنافیل سیترات Sildenafil (ویاگرا)، که تحت نام تجاری Viagra ، Revatio و اسامی دیگر به فروش می‌رسد، یکی از داروهای مورد استفاده در درمان اختلال در نعوظ و افزایش فشار خون شریانی ریوی (PAH) است. این دارو نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر به بازار عرضه شد. سیلدنافیل باعث مهار نوع شماره ۵ آنزیم فسفودی استراز خاص cGMP می‌شود (PDE۵). این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می‌کند. سیلدنافیل از زمانی که در سال ۱۹۹۸ در دسترس قرار گرفته‌است یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال در نعوظ به‌شمار می‌رود.

 

یکی از علل ایجاد فشار خون شریان ریوی  مسمومیت با گاز موستارد است. گاز موستارد یکی از عوامل مخرب موجود در بمب‌های شیمیایی است که طی جنگ عراق علیه ایران تعداد زیادی از سربازان ایرانی را آلوده نمود. مطالعه‌ی حاضر جهت بررسی میزان اثر داروی سیلدنافیل، که امروزه یکی از درمان‌های مؤثر ریوی است، بر روی درمان علایم این اختلال در مسمومین به گاز خردل طراحی شد

تاکنون مطالعاتی در زمینه‌ی درمان  با سیلدنافیل انجام شده که نشان دهنده‌ی تأثیر مناسب این دارو بر علایم بیماری بوده است. نتیجه‌ی مطالعه‌ی ما نیز نشان دهنده‌ی بهبودی  در مسمومین با موستارد است. طبق نتایج به دست آمده، درمان این بیماران با حتی یک دوز روزانه‌ی سیلدنافیل نیز به بهبودی می‌انجامد

1) درمان اختلال در نعوظ
2) افزایش دهنده عملکرد جنسی
3) بسیار قوی تر و بی خطرتر از ویاگرا بوده
4) درمان بزرگی خوش‌خیم پروستات
5) قرص های سیلدنافیل مدت اثری نزدیک به 36 ساعت دارند

چگونه میتوان مشکلات نعوظی را برطرف ساخت ؟

سبک زندگی اولین عامل مهم در رضایت جنسی میباشد همیشه داشتن یک آرامش و خوشحالی درونی در فرد میتواند زندگی را ساده تر و زیباتر جلوه دهد در مورد موضوع جنسی که تاثیرگذارترین بخش یک زندگی زناشویی میباشد نیز تعادل زمان برقراری رابطه بسیار حائز اهمیت است بسیاری از پزشکان سکسولوژی شب و تاریکی را مناسب برای انجام برقراری رابطه میدانند بدلیل ارامش و نبود استرس های روزمره و خصوصا تاریکی که اعتماد به نفس فرد را در حین نزدیکی چندید برابر افزایش میبخشد .دغدغه های محیط کاری را نباید وارد زندگی کرد بخصوص موقع نزدیکی باید از حرفای غاطفی و محبت آمیز استفاده نمود اینها مواردی احساسی برای درمان مشکلات نعوظ در یک فرد میباشد

قرص سیلدنافیل اثر ریلکسیسن مستقیم روی کورپوس کاورنوزوم ندارد اما از طریق مهار فسفری استراز 5، سبب افزایش اثرات نیتریک اکساید می‌شود. نیتریک اکساید سطوح  را افزایش داه، عضلات صاف و منبسط شده و میزان خون ورودی به کورپوس کاورنوزوم افزایش می‌یابد
تحریک جنسی موجب آزادسازی موضعی نیتریک اکساید می‌شود و مهار فسفودی استراز 5 توسط سیلدنافیل سبب افزایش سطوح  در کورپوس کاورنوزوم می‌شود

قرص تاخیری قوی برای درمان اختلالات نعوظی-چگونه میتوان زود انزالی را درمان کرد-نحوه علمی درمان زود انزالی -سایت برسی قرص سیلدنافیل -سایت فروش قرص سیلدنافیل -از قرص سیلدنافیل چه انتظاراتی میتوان داشت-چگونه میتوان با کمک سیلدنافیل زود انزالی را برطرف نمود -برسی کامل داروهای تاخیری -سیلدنافیل قرص ایمن برای رهایی از زود انزالی

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

داروهای برند را از ما بخواهید

درمان طب یک داروخانه شبانه روزی جهت عرضه ی بهترین داروهای روز دنیا میباشد .

ارایه بهترین راهکارهای علم پزشکی توسط کادر مجرب بصورت رایگان

ارسال داروها به سراسر ایران

کلیه داروهای عرضه شده دارای مهر تاییدیه اف ای ای امریکا میباشند .

خرید قرص سیلدنافیل

کلیه قوانین کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت شده است.

درمان طب یک داروخانه شبانه روزی جهت عرضه ی بهترین داروهای روز دنیا میباشد .

ارایه بهترین راهکارهای علم پزشکی توسط کادر مجرب بصورت رایگان

ارسال داروها به سراسر ایران

کلیه داروهای عرضه شده دارای مهر تاییدیه اف ای ای امریکا میباشند .

کلیه قوانین کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در این داروخانه رعایت شده است.

قرص سیلدنافیل هم اندازه الت خود را بهبود میبخشد و هم لذت جنسیتان را

این دارو در سطح هایی نظیر 50،100،130و160 میلی گرمی در بازارهای جهانی موجود است ما در این بخش به عرضه و اطلاعات جامع نسخه 130 میلی گرمی سیلدنافیل اصل خارجی میپردازیم

لازم به ذکر است این محصول همچنین نقش ویژه ای در درمان اختلالات نعوظ دارد

این دارو در نسخه های بی کیفیت آسیایی و ایرانی نیز متاسفانه موجود میباشد

سیلدنافیل نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر و در سال 1988 به بازار عرضه شد و از همان زمان به عنوان یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار دارد

فهرست مطالب

معمولا داروهای تاخیری را یکساعت قبل از شروع رابطه میتوان مصرف نمود اما بدلیل جواب دهی سریعتر سیلدنافیل میتوان آن را حدود نیم ساعت قبل از نزدیکی مصرف نمود این قرص بایستی 30 دقیقه قبل از شروع فعالیت جنسی با یک لیوان آ ولرم مصرف گردد همچنین بایستی یک ساعت از تغذیه مناسب شما قبل از مصرف داروی فوق گذشته باشد سیلدنافیل روزانه فقط یکبار بایستی صرف شود .در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا به بیمارستان منتقل کرد. دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، درون جعبه دربسته نگهداری کرد دور از دسترس اطفال البته

سیلدنافیل سیترات Sildenafil (ویاگرا)، که تحت نام تجاری Viagra ، Revatio و اسامی دیگر به فروش می‌رسد، یکی از داروهای مورد استفاده در درمان اختلال در نعوظ و افزایش فشار خون شریانی ریوی (PAH) است. این دارو نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر به بازار عرضه شد. سیلدنافیل باعث مهار نوع شماره ۵ آنزیم فسفودی استراز خاص cGMP می‌شود (PDE۵). این آنزیم جریان خون در آلت تناسلی مرد را تنظیم می‌کند. سیلدنافیل از زمانی که در سال ۱۹۹۸ در دسترس قرار گرفته‌است یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال در نعوظ به‌شمار می‌رود.

 

یکی از علل ایجاد فشار خون شریان ریوی  مسمومیت با گاز موستارد است. گاز موستارد یکی از عوامل مخرب موجود در بمب‌های شیمیایی است که طی جنگ عراق علیه ایران تعداد زیادی از سربازان ایرانی را آلوده نمود. مطالعه‌ی حاضر جهت بررسی میزان اثر داروی سیلدنافیل، که امروزه یکی از درمان‌های مؤثر ریوی است، بر روی درمان علایم این اختلال در مسمومین به گاز خردل طراحی شد

تاکنون مطالعاتی در زمینه‌ی درمان  با سیلدنافیل انجام شده که نشان دهنده‌ی تأثیر مناسب این دارو بر علایم بیماری بوده است. نتیجه‌ی مطالعه‌ی ما نیز نشان دهنده‌ی بهبودی  در مسمومین با موستارد است. طبق نتایج به دست آمده، درمان این بیماران با حتی یک دوز روزانه‌ی سیلدنافیل نیز به بهبودی می‌انجامد

1) درمان اختلال در نعوظ
2) افزایش دهنده عملکرد جنسی
3) بسیار قوی تر و بی خطرتر از ویاگرا بوده
4) درمان بزرگی خوش‌خیم پروستات
5) قرص های سیلدنافیل مدت اثری نزدیک به 36 ساعت دارند

چگونه میتوان مشکلات نعوظی را برطرف ساخت ؟

سبک زندگی اولین عامل مهم در رضایت جنسی میباشد همیشه داشتن یک آرامش و خوشحالی درونی در فرد میتواند زندگی را ساده تر و زیباتر جلوه دهد در مورد موضوع جنسی که تاثیرگذارترین بخش یک زندگی زناشویی میباشد نیز تعادل زمان برقراری رابطه بسیار حائز اهمیت است بسیاری از پزشکان سکسولوژی شب و تاریکی را مناسب برای انجام برقراری رابطه میدانند بدلیل ارامش و نبود استرس های روزمره و خصوصا تاریکی که اعتماد به نفس فرد را در حین نزدیکی چندید برابر افزایش میبخشد .دغدغه های محیط کاری را نباید وارد زندگی کرد بخصوص موقع نزدیکی باید از حرفای غاطفی و محبت آمیز استفاده نمود اینها مواردی احساسی برای درمان مشکلات نعوظ در یک فرد میباشد

قرص سیلدنافیل اثر ریلکسیسن مستقیم روی کورپوس کاورنوزوم ندارد اما از طریق مهار فسفری استراز 5، سبب افزایش اثرات نیتریک اکساید می‌شود. نیتریک اکساید سطوح  را افزایش داه، عضلات صاف و منبسط شده و میزان خون ورودی به کورپوس کاورنوزوم افزایش می‌یابد
تحریک جنسی موجب آزادسازی موضعی نیتریک اکساید می‌شود و مهار فسفودی استراز 5 توسط سیلدنافیل سبب افزایش سطوح  در کورپوس کاورنوزوم می‌شود

قرص تاخیری قوی برای درمان اختلالات نعوظی-چگونه میتوان زود انزالی را درمان کرد-نحوه علمی درمان زود انزالی -سایت برسی قرص سیلدنافیل -سایت فروش قرص سیلدنافیل -از قرص سیلدنافیل چه انتظاراتی میتوان داشت-چگونه میتوان با کمک سیلدنافیل زود انزالی را برطرف نمود -برسی کامل داروهای تاخیری -سیلدنافیل قرص ایمن برای رهایی از زود انزالی

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

قرص‌های سیلدنافیل 50 و 100 به صورت 1 بلیستر 4 عددی به همراه برگه راهنما درون جعبه مقوایی توسط کارخانجات داروسازی روز دارو تهیه و عرضه می‌گردد.

مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می‌کند. مقدار مصرف معمولی این دارو به قرار زیر است:
محدوده مصرف دارو 50 تا 100 میلی‌گرم خوراکی یک بار در روز است که برحسب نیاز و تحمل بیمار مقدار مصرف افزایش یا کاهش می‌یابد.
نحوه مصرف در بزرگسالان:
مقدار 50 تا 100 میلی‌گرم از راه خوراکی به شکل تک دوز، به فاصله نیم الی چهار ساعت قبل از شروع رابطه جنسی مصرف شود. حداکثر میزان توصیه شده یک بار در روز است. دوز برای افراد بالای 65 سال 25 میلی‌گرم در روز است.
 

دارو را دور از نور و رطوبت ، در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد درون جعبه دربسته نگهداری نمایید. دور از دسترس کودکان قرار داده شود. از مصرف داروهای تاریخ گذشته خودداری کنید.

قبل از مصرف این دارو در موارد زیر با پزشک خود مشورت نمایید:
— در صورتی که درمان دیگری را هم برای ناتوانی جنسی انجام می‌دهید.
— وجود هر گونه حساسیت به سیلدنافیل سیترات و یا مواد دیگر از قبیل غذا‎ها، رنگ‌ها و مواد محافظ.
— در صورت ابتلاء به هر نوع بیماری به خصوص بیماری‌های قلبی عروقی (مانند شوک یا حمله قلبی در 6 ماه اخیر)، دیابت (به خصوص اگر بیمار مشکل در دید داشته باشد)، فشار خون غیر طبیعی، بیماری‌های کبدی و کلیوی، لوسمی، سرطان مغز استخوان، نقص دستگاه تناسلی، بیماری‌های چشمی، اختلالات خونی مانند هموفیلی، زخم معده، سرگیجه یا غش، کوررنگی.
— در صورت استفاده از هر نوع داروی دیگر به خصوص سایمیتیدین، اریترومایسین، داروهای ضد انگل، بعضی داروهای ضد فشار خون، بعضی آنتی هیستامین‌ها، کتوکونازول، ایتراکونازول و از همه مهم‌تر نیتروگلیسیرین.
 

خرید قرص سیلدنافیل

مسمومیت:
در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را سریعاً به بیمارستان منتقل نمایید.
 

هر دارو به موازات اثرات درمانی مطلوب ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز شود. اگرچه همه‌ی این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود، در صورت بروز هر یک از عوارض زیر با پزشک خود مشورت نمایید:
مشکل در دید از جمله تاری دید، کوررنگی، دوبینی، افزایش فشار چشم، حساسیت به نور، گیجی، عفونت دستگاه ادراری، قرمزی سر و صورت، سردرد، گرفتگی بینی، اختلال گوارشی و اسهال.
 

توجه: تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد. سوالات در این خصوص انتشار و پاسخ داده نخواهد شد.

“مصرف خودسرانه دارو عوارض و آسیب‌هایی جدی دارد لطفا از مصرف خودسرانه دارو بپرهیزید”

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت روزدارو می باشد


@shider_store
مارا در اینستاگرام دنبال کنید

اختلالات جنسی – درمان اختلالات نعوظ (مهارکننده انتخابی فسفودی استراز 5)

مقدار مصرف: 

مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می‌کند. مقدار مصرف معمولی این دارو به قرار زیر است:
محدوده مصرف دارو 50 تا 100 میلی‌گرم خوراکی یک بار در روز است که برحسب نیاز و تحمل بیمار مقدار مصرف افزایش یا کاهش می‌یابد.
نحوه مصرف در بزرگسالان:
مقدار 50 تا 100 میلی‌گرم از راه خوراکی به شکل تک دوز، به فاصله نیم الی چهار ساعت قبل از شروع رابطه جنسی مصرف شود. حداکثر میزان توصیه شده یک بار در روز است. دوز برای افراد بالای 65 سال 25 میلی‌گرم در روز است.

هر دارو به موازات اثرات درمانی مطلوب ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز شود. اگرچه همه‌ی این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود، در صورت بروز هر یک از عوارض زیر با پزشک خود مشورت نمایید:
مشکل در دید از جمله تاری دید، کوررنگی، دوبینی، افزایش فشار چشم، حساسیت به نور، گیجی، عفونت دستگاه ادراری، قرمزی سر و صورت، سردرد، گرفتگی بینی، اختلال گوارشی و اسهال.

خرید قرص سیلدنافیل

مهار کننده های انزیم CYP450 و 3A4 و 2C9،ممکن است کلیرانس را کاهش دهند.

مهر کننده های CYP4A4 نظیر کتوکونازول، اینتراکونازول یا میبفرادیل غلظت پلاسمایی سیلدنافیل را افزایش دهند.

شواهد حاکی از کاهش کیارانس سیلدنافیل به دنبال تجویز هم زمان با مهر کننده های CYP3A4 (کتاکونازول، اریترومایسین و سایمتیدین) هستند.

می توان انتظار داشت که تجویز هم زمان محرک های CYP3A4، نظیر ریفامپین، غلظت پلاسمایی سیلدنافیل را کاهش دهد.

حساسیت مفرط به هریک از اجزایی قرص و مصرف متقارن یا متناوب نیترات های ارگانیک در هر شکلی ( مشاهده شده است که سیلدنافیل، متناقض با اثار شناخته شده ان بر مسیر نیتریت اکسید cGMP، اثار هیپوتانسیو نیترات ها را تقویت می کند.) از موارد منع مصرف دارو هستند.

اطلاعات کلینیکی کنترل شده ای در مورد بی خطر و موثر بود این دارو در بیمارانی که طی 6 ماه اخیر دچار MI یا اریتمی شده اند؛ بیماران مبتلا به هیپوتانسیون در حال استراحت یا هیپرتانسیون، یا بیماران مبتلا به نارسایی قلبی یا بیماری شریان کرونر منجر به انژین ناپایدار، موجود نیست.در این گروه ها با احتیاط تجویز شود.

در بیماران مبتلا به بیماری کبدی یا کلیوی با احتیاط مصرف شود.

از این دارو در بیماران مبتلا به دفورماسیون های اناتومیک پنیس نظیر آنگولیش، فیبروز کاورنوس یا بیماری پیرونیه یا بیماران مبتلا به بیماری هایی که در ان ها در معرض پریاپیسم قرار می دهد با احتیاط تجویز شود.

در بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی دهنده یا زخم پپتیک فعال با احتیاط مصرف کنید. در تجویز این دارو مبتلا به رتینیت پیگمنتوزا احتیاط مصرف کنید.

مصرف سیلدنافیل در زنان، کودکان و نوزادان اندیکاسیون ندارد.

توصیه های مهم: 

قبل از مصرف این دارو در موارد زیر با پزشک خود مشورت نمایید:
— در صورتی که درمان دیگری را هم برای ناتوانی جنسی انجام می‌دهید.
— وجود هر گونه حساسیت به سیلدنافیل سیترات و یا مواد دیگر از قبیل غذا‎ها، رنگ‌ها و مواد محافظ.
— در صورت ابتلاء به هر نوع بیماری به خصوص بیماری‌های قلبی عروقی (مانند شوک یا حمله قلبی در 6 ماه اخیر)، دیابت (به خصوص اگر بیمار مشکل در دید داشته باشد)، فشار خون غیر طبیعی، بیماری‌های کبدی و کلیوی، لوسمی، سرطان مغز استخوان، نقص دستگاه تناسلی، بیماری‌های چشمی، اختلالات خونی مانند هموفیلی، زخم معده، سرگیجه یا غش، کوررنگی.
— در صورت استفاده از هر نوع داروی دیگر به خصوص سایمیتیدین، اریترومایسین، داروهای ضد انگل، بعضی داروهای ضد فشار خون، بعضی آنتی هیستامین‌ها، کتوکونازول، ایتراکونازول و از همه مهم‌تر نیتروگلیسیرین.

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

60,000 تومان–210,000 تومان

ویاگرا قرص قوی برای درمان و تنظیم نعوظ مردان است.

دارویی مفید برای سفت و شق شدن الت در حین رابطه زناشویی و تاخیری قدرتمند میباشد.

 

فهرست مطالب

خرید قرص سیلدنافیل

مهمترین موارد مصرف داروهای ویاگرا اغلب برای درمان اختلال نعوظ مردان و فشارخون شریان ریوی است.

ترکیبات اصلی ویاگرا

ویاگرا قویترین قرص تنظیم کننده اختلال نعوظ دارای جزء مهمی به نام سیلدنافیل سیترات است

سیلدنافیل سیترات تحریک جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد . این عمل با افزایش آرامش عضلات با استفاده از اکسید نیتریک صورت میگیرد یک ماده شیمیایی که به طور معمول در پاسخ به تحریک جنسی آزاد می شود. این آرامش عضلات باعث افزایش جریان خون در مناطق خاص آلت تناسلی می شود که منجر به نعوظ می شود.
سیلدنافیل سیترات برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) در مردان و فشار خون بالا در شریان ریوی اعمال می شود.
سیلدنافیل سیترات همچنین می تواند برای اهداف دیگری که در بالا ذکر نشده استفاده شود.

معمولا دوز توصیه شده ۵۰ میلی گرم است. که تقریبا ۰٫۵ الی ۱ ساعت قبل از فعالیت جنسی به همراه یک لیوان آب مصرف میشود. بیش از یک بار در روز ویاگرا را مصرف نکنید.
یک وعده غذای پرچرب ممکن است زمان اثر این دارو را به تاخیر اندازد زیرا بدن برای هضم غذای پرچرب به زمان زیادی نیاز دارد.
سعی کنید گریپ فروت و یا نوشیدنی گریپ فروت مصرف نکنید در حالی که شما با سیلدنافیل سیترات درمان می شوید.

 

بسته ۳۰ تایی قرص ویاگرا اصل دارای تعداد ۳۰ عدد قرص با دوز ۱۰۰ mg و به رنگ آبی مشابه تصاویر میباشد. در قسمت پشت قرص علامت pfizer حک شده است که آرم شرکت تولید کننده ویاگرا در آمریکا است.

با توجه به اینکه افراد سالم ممکن است نسبت به عوارض جانبی هر نوع دارویی حساس باشند. قبل از شروع مصرف سیلدنافیل سیترات، اگر به آن حساسیت یا  آلرژی دارید به پزشک معالج خود بگویید در ادامه به موارد منع مصرف ویاگرا و افرادی که نباید از داروهای ویاگرا استفاده نمایند میپردازیم .

موارد منع مصرف

ویاگرا در بیمارانی که داروهای دیگری برای درمان ناتوانی جنسی و یا استفاده از داروهای نیترات برای درد قفسه سینه یا مشکلات قلبی مصرف می کنند، ممنوع است.
این دارو نباید توسط زنان و کودکان و همچنین بیماران دارای حساسیت شناخته شده به هر عنصر قرص مصرف شود.

عوارض جانبی ممکن است یکی از موارد زیر باشد که البته بسیار نادر است

شایع ترین عوارض جانبی سردرد، سوء هاضمه، ناراحتی معده، گرفتگی بینی، سرگیجه یا اسهال است.
واکنش شدید آلرژیک به این دارو تاکنون مشاهده و یا گزارش نگردیده است
بسیاری از افرادی که از این دارو استفاده می کنند عوارض جانبی ندارند.
در صورت بروز هر گونه عوارض جانبی که در بالا ذکر نشده است، با پزشک خود تماس بگیرید.

تعاملات دارویی

این دارو نباید با نیترات و داروهای تسکین دهنده به نام “پاپرس” حاوی آمیل یا بوتیل نیتریت استفاده شود. داروهای مسدود کننده آلفا؛ داروهای دیگر برای ناتوانی جنسی؛ داروهای فشار خون بالا و غیره
برای جزئیات بیشتر با پزشک خود و یا متخصصان داروخانه تینا مشورت کنید.

مصرف بیش از حد

حداکثر استفاده از داروی ویاگرا یک عدد قرص در هر ۲۴ میباشد بنابر این اگر فکر می کنید که بیش از حد از این دارو استفاده کرده اید، به موقع به پزشکی اورژانسی مراجعه کنید. علائم مصرف بیش از حد معمولا شامل درد قفسه سینه، حالت تهوع، ضربان قلب نامنظم و احساس سرگیجه یا سرگیجه است.

نگهداری

داروهای ویاگرا را در دمای اتاق بین ۶۸ تا ۷۷ درجه فارنهایت (۲۰-۲۵ درجه سانتیگراد) و دور از نور و رطوبت در جای خشک و خنک نگهداری کنید. هیچ موقع داروها را در حمام ذخیره نکنید. تمام داروها را در داخل قوطی مخصوص ویاگرا و از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.

ماده فعال در ویاگرا، سیلدنافیل است. هر قرص حاوی ۲۵، ۵۰ یا ۱۰۰mg سیلدنافیل بسته به دوز مصرفی است. قرص ویاگرا آبی هستند و شکل الماس با لبه های گرد دارند. یک طرف باید با “Pfizer” برجسته شود، شما با توجه به نیاز و یا تجویز پزشک باید دوز قرص خود را یکی از “VGR25″، “VGR50” یا “VGR100”  انتخاب کنید .

از تاثیرات و ویژگیهای ویاگرا درمان اختلال نعوظ و داشتن نعوظ طولانی , سفت و شق شدن الت میباشد و همچنین داروهای ویاگرا به عنوان بهترین قرص تاخیری در دنیا معروف میباشند.

اخیرا پژوهشگران ایتالیایی ثابت کرده اند  ویاگرا سبب تقویت قلب نیز مشود دانشمندان دانشکاه ساپینتزا در رم معتقدند عملکرد قلب در مردانی که دچار بیماری قلبی بوده اند و ویاگرا مصرف میکردند بسیار بهتر از بیماران دیگر بوده است یکی از ترکیبات ویاگرا pde5i نام دارد که باعث آرام شدن رگ های خونی میشود و جلوی آسیب رسیدن به سلول های قلب را میگیرد.

ویاگرا ۴ عددی ورقه ای آمریکایی اصل

بنا بر درخواست و پیشنهاد تعدادی از مشتریان گرامی ویاگرا ۴ تایی ورقه ای اصل آمریکایی را نیز به محصولات سایت اضافه کردیم. به مانند ویاگرا ۳۰ عددی ، محصول افزوده شده جدید نیز با دوز ۱۰۰ میلی گرم میباشد.

لطفا با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در ارائه بهتر خدمات در داروخانه تینا یاری نمایید.

قیمت قرص تاخیری ویاگرا

ویاگرا ۳۰ تایی اصل با قیمت مناسب ۱۹۰ هزار تومان و قرص ۴ عددی ویاگرا ورقه ای آمریکایی با قیمت ۶۰ هزار تومان در فروشگاه داروخانه اینترنتی تینا بصورت مستقیم عرضه میگردد. همچنین میتوانید با مراجعه به انواع قرص ویاگرا در داروخانه محصولات دیگر ویاگرا را مشاهده کنید.

ویاگرا 30 عددی, ویاگرا ورقه ای 4 عددی

قرص 30 در قوطی, 4 قرص ورقه ای

بالای 18 سال

مرد

بیماران فشارخون، بیماری قلبی عروقی یا دیابت بعد از مشورت با پزشک مصرف کنند .

خرید قرص سیلدنافیل

حداکثر یک قرص در هر 24 ساعت

درمان اختلال نعوظ مردان, درمان زود انزالی, سفت و سخت کننده آلت تناسلی مرد

شایع ترین عوارض جانبی سردرد، سوء هاضمه، ناراحتی معده، گرفتگی بینی، سرگیجه یا اسهال است. واکنش شدید آلرژیک به این دارو تاکنون مشاهده و یا گزارش نگردیده است بسیاری از افرادی که از این دارو استفاده می کنند عوارض جانبی ندارند. در صورت بروز هر گونه عوارض جانبی که در بالا ذکر نشده است، با پزشک خود تماس بگیرید.

100 میلی گرم

آمریکا

مجید – دسامبر 5, 2018

سلام …آیا قرص ویاگرا ارائه شده در قوطی اصل میباشد؟ و یا ویاگرای ورقه ای ۴ تایی ، از نظرکیفیت تفاوت دارد؟ بدلیل اینکه بنده همیشه از ویاگرای ۴ تایی اصل شرکت آمریکایی استفاده کردم و رضایت دارم! اگر واقعا همون کیفیت و داره٬ خریداری کنم…ممنون

تینا طب – دسامبر 5, 2018

با سلام از نظر کیفیت و اصل بودن فرقی با هم ندارند هر دو این محصولات ساخت شرکت آمریکایی ویاگرا میباشند فقط در نوع بسته بندی باهم متفاوت میباشند. بزودی ویاگرا ورقه ای ۴ تایی هم در سایت قرار میدهیم ممنون از شما.

علی – ژانویه 12, 2019

تاریخ انقضا محصول رو لطفا بفرمایید.

تینا طب – ژانویه 13, 2019

تاریخ انقضا روی قوطی ویاگرا ۳۰ تایی و روی ورقه آلومینیومی ویاگرا ۴ عددی درج شده است.به exp (تاریخ انقضا ) روی دارو دقت کنید براحتی قابل مشاهده است. همه محصولات ما بروز و دارای گارانتی بازگشت وجه هستن و نگران گذشتن تاریخ مصرف و غیره نباشید.

بابک – مارس 19, 2019

سلام مدتیه مشکل نعوذ دارم وحفظ نعوذ. کدوم ویاگرا پیشنهاد میکنید از جنیس بایو هارد استفاده کردم جواب نگرفتم ممنون میشم راهنمایی کنید

تینا طب – مارس 27, 2019

سلام در صورتی که از ویاگرا با دوز پایین استفاده کردید و نتیجه نگرفتید میتوانید با مشورت پزشک دوز مصرفی خود را افزایش دهید شاید پزشکتان برای شما ویاگرا ۳۰ تایی اصل یا پاور وی ۸ را توصیه نماید. موفق باشید.

علیرضا – آوریل 5, 2019

میخواستم بدونم این قرص روی خانوم ها هم اثری داره؟

تینا طب – آوریل 7, 2019

درود ، برای خانم ها قرص ویاگرا صورتی (Pink Viagra) توصیه میشود که متاسفانه در داروخانه ما فعلا موجود نیست.

daee – آوریل 15, 2019

سلام

چرا ورقی هر عدد۱۵۰۰۰ تومنه .قوطی هر عدد تقریبا ۶۳۰۰ تومن ممنون میشم جوابمو بدید تینا طب

تینا طب – آوریل 16, 2019

سلام قیمتها به خیلی عوامل بستگی دارند ما از سیاست قیمت گذاری شرکت های سازنده و توزیع کننده ها اطلاع چندانی نداریم و فقط بر اساس خرید خودمون قیمت برای فروش اعلام میکنیم.درود

علی – آوریل 28, 2019

آیا با نصف کردن قرص ۱۰۰ میتوان نتیجه قرص ۵۰ را ازش انتظار داشت

امیر – جولای 2, 2019

من از داروخانه دیگه ای قرص ۳۰ تایی ویاگرا گرفتم چیزی پشتش حک نشده آیا من محصول تقلبی خریده ام؟ بنظرتون استفاده نکنم؟

تینا طب – جولای 3, 2019

با سلام و درود امیر عزیز اگه به توضیحات محصول دقت کنید ما گفتیم که تولید شرکت pfizer را ارائه میدهیم که اولین تولید کننده ویاگرا در جهان و در کشور آمریکا است. ولی شرکتهای دیگری هم این محصول را تولید و عرضه میکنند که ممکن است آرم پشت دارو نگذارند ولی تاییدیه و گواهینامه های معتبر بین المللی لازم را اخذ کرده باشند. بنابر این بدون تحقیق و کارشناسی نمیشه با اطمینان گفت که اصل یا تقلبی هستند

احمد – جولای 3, 2019

اگه قرص تاثیری نداشت چی کار کنیم

تینا طب – جولای 4, 2019

درود ، میتوانید از دوز بالاتر استفاده نمایید.

حامد – آگوست 11, 2019

سلام ایا ویاگرا ورقهای هم موجود دارید یانه وایا روی این قرص ها نام شرکت فایزر حک شده توی سایت فقط میشه سیتای روسفارش داد برای ورقهای چه باید کرد

تینا طب – آگوست 11, 2019

با سلام بله قرص ورقه ای فایرز هم موجوده موقع افزودن به سبد خرید میتوانید گزینه ویاگرا ورقه ای ۴ تایی را انتخاب نمایید و سفارش خودتان را ثبت کنید. با تشکر

مصطفی – آگوست 14, 2019

سلام ، ویاگرای قرمز را پیشنهاد میدید یا آبی ؟ من زود انزالی شدید دارم به طوری که کمتر از یک دقیقه ارضا میشم و اینکه قبل از اینکه به نعوذ کامل برسم ارضا میشم ، یعنی هم مشکل زود انزالی شدید دارم و هم تقریبا مشکل نعوذ ، ممنون میشم جواب بدید تا در خرید سفارش اشتباه نکنم

تینا طب – آگوست 15, 2019

با سلام ، لطفا توضیحات هر دو این محصولات را دقیق مطالعه نمایید. و در صورت تردید در انتخاب محصول مورد نظر میتوانید از دوز پایینتر شروع کنید و اگر جواب نگرفتید دوز مصرفی خود را افزایش دهید.برای مشاوره قبل از خرید لطفا شماره تماس خودتان را در بخش مورد نظر ثبت نمایید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند. سپاسگذارم

محمد – سپتامبر 21, 2019

در صورت سفارش اینترنتی – آیا در بسته بندی خاصی کالا رو ارسال می کنید ؟؟؟ چون من میخواهم طوری به دستم برسه که دیگران ار محتویات خریدم مطلع نشوند . ممنون

تینا طب – سپتامبر 26, 2019

بله ارسال بصورت کاملا محرمانه است و محتویات بسته روی آن نوشته نمیشود.

امیرعلی – نوامبر 10, 2019

سلام آیا داروئی موجود دارید که فقط مخصوص نعوظ باشه؟ داروهای (تاخیری) به من نمیسازه ممنون

تینا طب – نوامبر 16, 2019

با سلام کاربرگرامی داروهای ویاگرا و سیالیس مختص نعوظ هستند.

ستار – دسامبر 15, 2019

من به فشارخون بالا مبتلا هستم وداروی فشار مصرف میکنم واکنون فشارم نرمال است آیا مصرف ویاگرا برایم خطری ندارد؟

تینا طب – دسامبر 18, 2019

با سلام و درود بر شما لطفا با پزشک مشورت نمایید.

امید – دسامبر 23, 2019

سلام من مشکل زود انزالی دارم از هر نوع قرص تاخیری استفاده کردم حتیٰ ترامادل هم رو من تاثیر نداشته چه برامک پیشنهاد میکنه ضمانت صددر صدی میخام ممنون

تینا طب – دسامبر 28, 2019

درود ، صرفا برای رفع زود انزالی بهتر است از کینگ دول یا وگادول استفاده نمایید.

امیر احمدی – ژانویه 11, 2020

سلام ببخشید بعد از مصرف اثر دارو چقدر میمونه؟؟

تینا طب – ژانویه 18, 2020

درود بر شما ، تا ۲۴ ساعت

حسین – ژانویه 16, 2020

سلام…. اگر بخواهیم بعد از انزال دوباره رابطه جنسی داشته باشیم این قرص مفید است. مثلا یک ساعت قبل از رابطه مصرف کنیم آیا میتوانیم چندین رابطه پشت سر هم داشته باشیم یا فقط یکبار. در حالت طبیع و بدون دارو من فقط میتوانم یک رابطه مثلا در طول ۱۰ ساعت داشته باشم . میخام بدونم با مصرف قرص میتونم چند بار رو تجربه کنم

تینا طب – ژانویه 18, 2020

با سلام، اثرات داروهای ویاگرا تا ۲۴ در بدن ماندگاری دارند و در این مدت میتوانید چند بار رابطه داشته باشید .

یحیی – مارس 26, 2020

اگر بخاطر استرس و هیجان هم زود انزالی داشته باشی و هم عدم نعوذ کامل . شما چه دارویی پیشنهاد میکنین

تینا طب – مارس 27, 2020

با سلام میتوانید از داروهای ویاگرا یا سیالیس برای ایجاد نعوظ و دیر انزالی استفاده نمایید.

رستمی – آوریل 29, 2020

من ۶۳ سال سن و از نظر بدنی مشکل خاصی ندارم تنها مشکل من نعوض بسیار ضعیف و زود انزالی است. برای رفع مشکل کدام قرص را پیشنهاد می دهید.سفارش بدهم .ممنون

تینا طب – می 2, 2020

درود بر شما ، ویاگرا و سیالیس مشکل شما را برطرف میکنند.

محمد – جولای 26, 2020

سلام من امروز قرص ورقه ای سفارش دادم چند روز طول میکشه تا سفارش به دستم برسه بعد آیا نمیشه پولش همین جا مستقیم پرداخت کرد واسه خرید ها بعد

تینا طب – جولای 27, 2020

درود بر شما و تشکر از بابت خرید و اعتمادتان به داروخانه تینا،سفارشات برای تهران تا ۴۸ ساعت و شهرستانها تا ۵ روز حداکثر تحویل مشتریان گرامی داده میشود. در حال حاضر پرداخت در محل برای تهران مقدور میباشد.

حسین – جولای 27, 2020

سلام .این قرص چقد انزال رو به تاخیر میندازه ؟؟؟ آیا امکان داره اصلا ارضا نشیم؟

تینا طب – جولای 27, 2020

درود بر شما کارایی اصلی قرص های ویاگرا برای تقویت نعوظ است و تا حدود قابل قبولی انزال را به تاخیر میاندازند که باعث افزایش میل جنسی و لذت بیشتر با اورگاسم شدیدتر میشود. بنابر این اصلا نگرانی از ارضا نشدن نداشته باشید.

mohamad0474 – جولای 27, 2020

پس ما ک شهرستان هستیم چطور پول پرداخت کنیم چون پرداخت میرم نوشته پرداخت در محل لطفا راهنمایی کنید

تینا طب – جولای 28, 2020

درود بر شما ، بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش ما با شما تماس میگیرند.

پیمان – نوامبر 20, 2020

من فشار خون پایین دارم ویاگرا بهتره یا سیلیاس فشار خون من بین ۱۰ تا ۱۱ است

تینا طب – نوامبر 20, 2020

درود بر شما لطفا با پزشک مشورت نمایید. سپاس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

داروخانه آنلاین تینا با مجوز رسمی در زمینه فروش محصولات زناشویی اصل و مجاز ،مکمل های بدنسازی، چاقی و لاغری ، افزایش قد ، آرایش و بهداشتی و تجهیزات پزشکی ، امکان خرید آنلاین راحت و مطمئن را در هر ساعت شبانه روزی فراهم کرده است.

ارسال سریع به سراسر ایران پرداخت در محل ویژه تهران ارسال با پیک در تهران ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حداقل 8 کاراکتر

خرید قرص سیلدنافیل

قرص اس دی اف (سیلدنافیل) با نام تجاری ویاگرا یک مهار کننده خوراکی است که جهت درمان اختلال نعوظ و افزایش فشار خون شریانی ریوی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محتوا صرفا جهت اطلاعات دارویی ثبت شده و فروش اینترنتی ندارد، لطفا جهت خرید حضوری با شماره 72254(021) تماس بگیرید .

تماس بگیرید

قرص اس دی اف ۱۰۰ میلی گرم  (سیلدنافیل)  یک مهار کننده خوراکی است که جهت درمان اختلال نعوظ و افزایش فشار خون شریانی ریوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قرص اثر شل کنندگی عضلات کورپوس کارورنوسوس و تجمع خون در سینوزوئیدها و در نهایت erection را در پی دارد. سیلدنافیل اثر ریلکسیشن مستقیم روی کورپوس کاورنوزوم ندارد اما از طریق مهار فسفو دی استراز ۵ سبب افزایش اثرات نیتریک اکساید می‌شود. نیتریک اکساید سطوح cGMP را افزایش داده، عضلات صاف منبسط شده و میزان خون ورودی به کورپوس کاورنوزوم افزایش می‌یابد. تحریک جنسی منجر به ریلیز موضعی نیتریک اکساید می‌شود. مهار فسفو دی استراز ۵ توسط سیلدنافیل سبب افزایش سطوح cGMP در کورپوس کاورنوزوم می‌شود.

سیلدنافیل پس از مصرف خوراکی سریعا جذب می‌شود. فراهم زیستی دارو حدود ۴۰% است. دارو به میزان ۹۶% به پروتئین‌های پلاسما متصل می‌شود. متابولیزاسیون داو توسط سیستم P۴۵۰ کبدی به ویژه CYP3A4 و CYP2D6 صورت می‌گیرد. نیمه عمر دارو حدود ۴ ساعت است. در صورت بروز ناگهانی درد قفسه سینه، گیجی، صدای غیر عادی در گوش، اختلال بینایی و تغییر شنوایی باید مصرف دارو فوراً قطع و به پزشک مراجعه شود.

مقدار مصرف دارو را پزشک تعیین می‌کند ولی مقدار مصرف معمول این دارو به قرار زیر است:

تا ۶۵ سال یک قرص ۵۰ میلی گرمی به صورت تک دوزی یک بار در روز و یک ساعت قبل از فعالیت جنسی مصرف می‌شود.

۶۵ سال یا بیشتر نصف قرص ۵۰ میلی گرمی به صورت تک دوزی یک بار در روز و یک ساعت قبل از فعالیت جنسی مصرف می‌شود.

اگر لازم باشد پزشک می‌تواند مقدار دوز روزانه را تا ۱۰۰ میلی گرم افزایش و یا تا ۲۵ میلی گرم کاهش دهد.

قبل از مصرف این دارو در موارد زیر با پزشک مشورت نمایید:

قبل از مصرف این دارو در موارد زیر با پزشک مشورت نمایید:

در صورت هرگونه حساسیت به این دارو یا داروهای دیگر و همچنین حساسیت به غذا، مواد محافظ و رنگ‌ها.

در صورت مصرف هر نوع داروی دیگر (چه با نسخه و چه بدون نسخه)

در صورت ابتلا به بیماری‌های قلبی، خونی، کبدی و کلیوی، دیابت و کلسترول بالا، نعوظ مداوم و غیرطبیعی، آلت تناسلی با شکل غیر طبیعی، التهاب رنگ‌دانه های شبکیه و سن بالاتر از ۵۰ سال.

دارو را طبق دستور پزشک مصرف کنید و دوره درمان را کامل کنید.

در صورت نعوظ دردناک و طولانی مدت (۴ ساعت یا بیشتر) حتماً به پزشک اطلاع دهید.

این دارو را به‌طور همزمان با دیگر داروهایی که در درمان اختلال نعوظ استفاده می‌شود، مصرف نکنید.

چنانچه مصرف این دارو باعث کاهش دید یک یا هر دو چشم شد، بلافاصله دارو را قطع کرده و به پزشک خود اطلاع دهید. افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، فشار خون، دیابت، کلسترول بالا، اختلال بینایی، سیگاری‌ها و افراد بالاتر از سن ۵۰ سال در معرض کاهش ناگهانی بینایی هستند.

دارو را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی‌گراد و دور از رطوبت، نور، گرما و درون جعبه نگهداری کنید.

از مصرف داروهای تاریخ گذشته جدا خودداری نمایید.

دارو را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

مرهم دارو

2278960151026338

6260336200367

8

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه شما *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

0 محصول


کد تایید *

۰ سبد خرید

با ارسال درخواست، اعلام میکنم که شرایط و مقررات را مطالعه کرده و پذیرفته ام.

زودل بستری پیشرو در تجارت آنلاین عمده فروشی است. از طریق این بستر تجاری ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین فروشندگان عمده و خریداران عمده ممکن می شود. در حال حاضر بیش از یکصد هزار خریدار شامل سوپر مارکت ها، قنادی ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، داروخانه ها و باشگاههای ورزشی در سراسر کشور درخواست های خرید خود را در بستر زودل ثبت می نمایند و بیش از بیست هزار تامین کننده و توزیع کننده سفارشات خرید را از مشتریان جدید دریافت نموده و هزینه های فروش و لجستیک را از این طریق کاهش داده اند.

خرید قرص سیلدنافیل
خرید قرص سیلدنافیل
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *