دانلود آهنگ های andrea bocelli

دانلود آهنگ های andrea bocelli
دانلود آهنگ های andrea bocelli

خانه » هنرمندان » هنرمندان خارجی » خوانندگان خارجی » آندریا بوچلی

آندریا آنجل بوچلی Andrea Angelo Bocelli خواننده نابینا اهل ایتالیا است. برخی کارهای او در ایران نیز منتشر شده‌ است. آندریا بوچلی در ۲۲ سپتامبر ۱۹۵۸ در روستایی در شهر لایاتیکو در توسکانی به دنیا آمد. او در همان کودکی از تنبلی چشم رنج می‌برد. آندریا در ۶ سالگی به دلیل علاقه فراوان به موسیقی در آموزشگاهی به یادگیری پیانو پرداخت و هم‌زمان به اپرا روی آورد. او در کنار علاقه‌اش به موسیقی، ورزش را نیز دنبال می‌کرد و طی بازی فوتبال در سن ۱۲ سالگی با اصابت توپ به چشمش بینایی خود را کامل از دست داد. او پس از این موضوع تصمیم می‌گیرد با اینکه به پیانو، فلوت و ساکسیفون تسلط داشت در مدرسه نابینایان ادامه تحصیل دهد. او در حقوق دکترای خود را نیز دریافت کرد. اما دوباره به موسیقی روی آورد و افتخارات ارزشمندی در این راه کسب کرد. برنده رکورد جایزه تازه واردان، برنده جایزه صفحه طلایی، جایزه اکو با همکاری سارا برایتمن، اجرای آهنگ در آمریکا به دعوت کاخ سفید، جایزه بهترین موسیقی گر کلاسیک و خواننده ایتالیایی در جشنواره موسیقی جهان در مونت کارلو، اسکار بهترین ترانه متن The Prayer، رتبه اول تا سوم موسیقی جهان و … برخی از افتخارات این هنرمند می باشد.

آندریا بوچلی Amazing Grace

دانلود آهنگ آندریا بوچلی بنام Amazing Grace با لینک مستقیم و کیفیت بالا از رسانه آهنگ Download New Music Andrea Bocelli – Amazing Grace

هم اکنون شما می توانید موزیک Amazing Grace از آندریا بوچلی را در رسانه آهنگ بصورت آنلاین گوش کرده و با بالاترین کیفیت دانلود نمایید. دانلود آهنگ های آندریا بوچلی

دانلود آهنگ های andrea bocelli

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل


نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار

دانلود جدیدترین و کامل ترین آلبوم ها و آهنگ های آندریا بوچلی (Andrea Bocelli)

دانلود آهنگ های andrea bocelli

آلبوم جدید اضافه شد. (1399.05.26)


1994 – Il Mare Calmo Della SeraDownloads-icon


1995 – Andrea Bocelli & Judy Weiss – Vivo per leiDownloads-icon


1995 – BocelliDownloads-icon


Jump to navigation

آندره آ بوچلی متولد 22 سپتامبر 1958 در شهر لایاتیکو در توسکانی ایتالیا است. بوچلی که از همان کودکی از تنبلی چشم رنج می دید، در 12 سالگی حین فوتبال بازی کردن در مدرسه با برخورد توپ به صورتش، بینایی اش را از دست داد.

او یکی از مطرح ترین خواننده های کشور ایتالیا است و در سبک تنور فعالیت دارد. بوچلی جوایز مختلفی در طول دوران حرفه ای اش دریافت کرده است. او به فوتبال نیز علاقه مند است و از هواداران باشگاه اینتر است. بوچلی همچنین در جشن قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه حاضر بود و به مناسبت قهرمانی این تیم خواند.

لیست 10 آهنگ برتر مایکل جکسون با سلیقه شخصی خودم به شرح زیر است. با کلیک بر روی هر کدام از آهنگ ها می توانید آهنگ را گوش دهید و یا دانلود کنید. قطعا بوچلی آهنگ های فوق العاده دیگری هم داشت که می تونست تو این لیست باشد و یا حتی شاید نظر دوستان متفاوت با من باشد در خصوص رده بندی، ولی خب این یک سلیقه شخصی است که امیدوارم مورد پسندتون واقع شود.

Nelle Tue Mani (Now We Are Free)

دانلود آهنگ های andrea bocelli

مایکل جکسون 20 آهنگ برتر | The Top 20 Michael Jackson Songs

لیستی از بهترین آهنگ های گروه ها و خواننده های خارجی + لینک دانلود

نشنیده همه رو دانلود کردم

زیاد تو فاز اهنگ خارجی نیستم ولی قیافش اشناس
تو جشن قهرمانی لستر همین داشت میخوند؟

لایک

سالار عقیلی
خداحافظی مکن

کامران مولایی
حق با منه

ناصر زینعلی
مجسمه

بهنام بانی
خوشحالم

فرزاد فرزین
جای تو خالیه

دانلود آهنگ های andrea bocelli

میثم ابراهیمی
جامون عوض

دانلود آهنگ
آندریا بوچلی –
Con Te Partiro

خطا در پخش آنلاین موزیک! مرورگر شما از این قابلیت پشتیبانی نمیکند.

راهنمای دانلود آهنگ
ویندوز :
روی لینک دانلود کلیک راست کرده و سپس گزینه “save link as” را انتخاب کنید.

اندروید :
روی لینک دانلود چند لحظه لمس کنید و سپس از منوی باز شده کزینه “save link” را انتخاب کنید.

Con Te Partiro (با تو خواهم رفت) آهنگی از خواننده مشهور ایتالیایی Andrea Bocelli – آندریا بوچلی است. متن آهنگ توسط Francesco Sartori و Lucio Quarantotto نوشته شد و نخستین اجرای آن سال ۱۹۹۵ میلادی در فستیوال Sanremo Music Festival صورت پذیرفت و با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. در ادامه نسخه استودیویی این آهنگ در قالب یکی از قطعات دومین آلبوم رسمی بوپلی به نام Bocelli در همان سال منتشر گردید.

این آهنگ ابتدا در کشور فرانسه هیت شد ، در این کشور آمار فروش بسیار خوبی را بدست آورد و یکی از بهترین آهنگها به لحاظ آمار فروش در تمام دورانها شد. رفته رفته در کشورهای دیگری نظیر بلژیک و ایتالیا نیز به جداول فروش راه پیدا کرد و در مجموع فروش بسیار خوبی را تجره کرد و یکی از ماندگارترین آهنگهای بوچلی کبیر لقب گرفت.

پس از موفقیتهای بسیار ، نسخه ای جدید از این آهنگ با نام Time to Say Goodbye منتشر شد. این نسخه شامل اشعار انگلیسی نیز میشد و با همکاری خواننده بریتانیایی Sarah Brightman در سال ۱۹۹۶ ساخته شد. این دو همچنین یک نسخه آلمانی ایتالیایی از آهنگ Con Te Partiro را نیز اجرا کردند که آوازهای آلمانی را خانم Brightman اجرا کرد.

دانلود نسخه انگلیسی آهنگ با حجم ۴ مگابایت

بوچلی همچنین یک نسخه کامل اسپانیایی آهنگ را در سال ۱۹۹۷ با عنوان Por ti volaré (“برای تو پرواز خواهم کرد”) ضبط کرد.

ویدئوی اجرای زنده آهنگ Con Te Partiro در یوتیوب

Download Music / Direct link

دسته بندی : موسیقی ملل
/
نمایش آرشیو کامل آندریا بوچلی

کد پخش آنلاین آهنگ آندریا بوچلی – Con Te Partiro

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

جستجوی آهنگ

جستجو در آرشیو آهنگ ، آلبوم و موزیک ویدیو

مطالب مشابه

دانلود آهنگ جدید G-Eazy و Blackbear به نام Hate the Way

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام تمومش کن

دانلود آهنگ جدید Ava Max به نام Christmas Without You

دانلود ریمیکس آهنگ In Your Eyes (Remix) از The Weeknd و Kenny G

دانلود آهنگ جدید Kanye West به نام Nah Nah Nah

دانلود آهنگ جدید Justin Bieber و Benny Blanco به نام Lonely

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام خداحافظی مکن

دانلود آهنگ جدید Lana Del Rey به نام Let Me Love You Like A Woman

پرتکرارترین خواننده ها

دانلود آهنگ های andrea bocelli

کلیه حقوق “سایت موزیک فید” برای گروه بینا محفوظ است.
طراحی و اجرا : محمدرضا سرمد

آیا سن شما ۱۸ سال یا بیش‌تر از آن است؟

در این کلیپ می‌توانید منتخب بهترین آثار آندریا بوچلی، خواننده‌ی مشهور و نابیناب ایتالیایی را به‌صورت یکجا گوش دهید. Andrea Bocelli Greatest Hits Full Album Live — Best Songs Of Andrea Bocelli 2018

https://vidinio.com/browse_to_upload

https://vidinio.com/browse_to_upload

1234123412341234

دانلود آهنگ های andrea bocelli

Your Name

1234123412

Iran

آپلود

Browse To Upload

1234123412341234

Your Name

1234123412

Iran

آپلود

Browse To Upload

آپلود

آندریا بوچلی Andrea Bocelli خواننده و ترانه‌سرای مطرح ایتالیایی است. او در سال ۱۹۵۸ در منطقه زیبای توسکانی در ایتالیا متولد شد، ۱۲ ساله بود که برخورد توپ به چشمش باعث از دست رفتن بینایی‌اش شد و پس از آن او به تحصیل پرداخت و در رشته حقوق دکترا گرفت. او موسیقی را ۶ سالگی آغاز کرد و پس از نابینا شدن به‌صورت کامل خود را وقف موسیقی کرد و از سال ۱۹۸۲ به‌صورت حرفه‌ای وارد دنیای موسیقی شد. از صدای این خواننده تنور که سابقه همکاری با بزرگانی چون لوچانو پاواروتی Luciano Pavarotti را دارد، به‌عنوان یکی از زیباترین صداهای دنیای یاد می‌شود. دیوید فاستر David Foster آهنگساز مطرح کانادایی، صدای او را زیباترین صدای دنیا می‌داند.

JavaScript is required.

JavaScript is required.

امتیاز دنیای موسیقی

آلبوم موسیقی کلاسیک بله Si اثری از ترانه‌سرا و خواننده تنور افسانه‌ای ایتالیایی، آندریا بوچلی Andrea Bocelli است. بوچلی یکی از مشاهیر موسیقی ایتالیا است که در سرتاسر دنیا از محبوبیت سرشاری برخوردار است. آوای دل‌انگیز او و تلفیق آن با موسیقی کلاسیک و پاپ باعث شده است تا آثار او ورای مرزهای جغرافیایی، در سرتاسر کره زمین شنیده شود. آلبوم Sì شانزدهمین آلبوم این خواننده مطرح است. او در این آلبوم با برخی از مطرح‌ترین آهنگسازان و خوانندگان دنیای موسیقی از جمله اد شیران Ed Sheeran و همچنین فرزندش متئو بوچلی همکاری کرده است.

این آلبوم با تلفیق صدای شگفت‌انگیز و رویایی بوچلی و سایر هنرمندان با یک موسیقی دقیق، چشمان زیادی را خیره کرد. منتقدان از این آلبوم استقبال بسیار خوبی به عمل آوردند. آلبوم امتیازات بسیار خوبی دریافت کرد و به محبوبیتی فراتر از دنیای موسیقی راه یافت و در تریلر برخی فیلم‌های سینمایی مورد استفاده قرار گرفت. از حیث تجاری نیز، Sì فوق‌العاده عمل کرد و توانست به صدر جدول فروش در آمریکا و بریتانیا راه یافت و تبدیل به اولین آلبوم او شد که توانست هم‌زمان در دو کشور صدرنشین شود. همچنین این اولین آلبومی است که در طول ۱۰ سال گذشته صدرنشین جدول فروش کلی آمریکا و در ۲۰ سال گذشته صدرنشین جدول فروش بریتانیا بشود.

JavaScript is required.

 

 

 

 

دانلود آهنگ های andrea bocelli

در گذشته با Andrea Bocelli،  خواننده مشهور ایتالیایی سبک های کلاسیک، پاپ، اپرا و …، آشنا شدیم و اثر Besame Mucho را نیز از او شنیدیم (در اینجا).

 

در این قسمت یکی از آثار مشهور آندریا بوچلی به نام Les Feuilles Mortes (برگ های پاییز) را برای دریافت شما خوانندگان و شنوندگان عزیز دهلچی آماده نموده ایم. این اثر که به زبان فرانسوی اجرا شده یکی از آهنگ های مشهور و قدیمی است که بارها توسط خوانندگان مختلف از جمله آندریا بوچلی اجرا شده است.  آهنگ «برگ های پاییز» در سال ۱۹۴۵ توسط Joseph Kosma بر روی شعری از شاعر مشهور فرانسوی ژاک پرو (Jacques Prévert) ساخته شده است. آندریا بوچلی نیز این آهنگ را در آلبوم Amore به اجرا گذاشته، این آلبوم در سبک های کلاسیک و پاپ اجرا و در سال ۲۰۰۶ منتشر شده است.

 

 

 

در ادامه می‌توانید آهنگ «برگ های پاییز» را دریافت نمایید (به همراه شعر و معنای انگلیسی آن)

 

 

 

نام اثر: Les Feuilles Mortes : Autumn leaves

مدت زمان: ۵ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (Les Feuilles Mortes)

C’est une chansonQui nous resembleTo tu m’aimaisEt je t’aimais

Nous vivions tousLes deux ensembleToi qui m’aimaisMoi qui t’aimais

Mais la vie sépareCeux qui s’aimentTout doucementSans faire de bruitEt la mer efface sur le sableLe pas des amants désunis

(Spoken)Mais la vie sépareCeux qui s’aimentAnd the falling leavesTout doucementSans faire de bruitDrifted by the windowEt la mer efface sur le sableThe autumn leavesLe pas des amants désunisOf red and gold

Mais la vie sépareCeux qui s’aimentTout doucementSans faire de bruitEt la mer efface sur le sableLe pas des amants désunis

 

 

 

 

 

 

(Autumn Leaves)

It’s a songThat we resembleYou, you loved meAnd I loved you

دانلود آهنگ های andrea bocelli

We lived togetherBoth of usYou who loved meI who loved you

But life separatedThose who lovedVery gentlyWithout making a soundAnd the sea erased under the sandThe footprints of the separated lovers

But life separatedThose who lovedAnd the falling leavesVery gentlyWithout making a soundDrifted by the windowAnd the sea erased under the sandThe autumn leavesThe footprints of the separated loversOf red and gold

But life separatedThose who lovedVery gentlyWithout making a soundAnd the sea erased under the sand

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tags: Andrea bocelli, آلبوم Amore Andrea bocelli, آلبوم Amore آندریا بوچلی, آلبوم آمور, آندریا بوچلی, آندریا بوچلی Autumn leaves, آندریا بوچلی Les Feuilles Mortes, آهنگ Andrea bocelli, آهنگ Les Feuilles Mortes, آهنگ آندریا بوچلی, آهنگ برگ های پاییز, آهنگ های Andrea Bocelli, آهنگ های آندریا بوچلی, برگ های پاییز, برگ های پاییزی, بوچلی, ترجمه آهنگ Les Feuilles Mortes, ترجمه شعر Les Feuilles Mortes, دانلود Andrea bocelli, دانلود آندریا بوچلی, دانلود آهنگ Andrea Bocelli, دانلود آهنگ Les Feuilles Mortes, دانلود آهنگ آندریا بوچلی, دانلود آهنگ بوچلی, دانلود موسیقی Classic, دانلود موسیقی pop, دانلود موسیقی پاپ, دانلود موسیقی کلاسیک, ژاک پرو, شعر Les Feuilles Mortes, متن شعر برگ های پاییز, معنی شعر Les Feuilles Mortes, موسیقی Classic, موسیقی pop, موسیقی پاپ

با سلام خدمت شما من یکی از ویدیوهای اندریا بلوچی رو دیدم که با یک خانم میخونه و بسیار زیباست اهنگشون میخواستم کمکم کنید بتونم پیدا کنم اهنگشو با تشکر

سلام دوست عزیز

جناب بوچلی با خوانندگان خانم متعددی موسیقی اجرا کرده‌اند. اگر قسمتی از شعر یادتونه شاید بتونم کمکتون کنم

اسم آهنگش quizase

سلام ..
ممنون بابت انتخاب موسیقی های تک …
از این آهنگشم خوشم اومد …
لذت میبرم …
باز هم تشکر 🙂

واقعاً به انتخاب هاتون تبریک می گم

اسم اون خانم سارا برایتمن هستش

من عاشق مستر آندریا بوچلى هستم خواهش مینکم اثر ایشونو زیاد بزارین خیییییییییلییی ممنون

سایتتون عالیه واقعا لذت بردم

واقعا ممنون …..واقعا صداش تکه

سلام،واقعا عالی هستید و خسته نباشید، من دنبال ترانه ی عشق من از ریچارد انتونی خواننده ی معروف فرانسوی مصری هستم و همچنین کودکی من ژاک برل، اما هیچ لینک سالمی پیدا نمی کنم، شما میتوانید تو پیدا کردنش به من کمک کنید؟

جدا ازاین سایت لذت میبرم

سایتتون بی نظیره
ممنونم

سلام
شما یک سایت فوق العاده درست کردید و از شما واقعا سپاسگزارم،کاری کاملاً انسانی و بشر دوستانه انجام دادید و از بیان کردن میزان بزرگی عمل شما و حرکت شما عاجزم و آرزوی موفقیت می کنم برای انسان ها نوع دوستی مثل شما

سلام ادمین عزیز ممنون از سایت خوبتون.لطفا اهنگای بیشتری از بوچلی بذارید.

Ahang romanza az andrea bocelii baraye kodom album hast??

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

Copyright © 2020 تمامی حقوق محفوظ است هرگونه کپی برداری بدون ارجاع به لینک اصلی کار خوشایندی نیست
دهلچی را ناراحت می‌نماید.


Downloads-icon

دانلود آهنگ های andrea bocelli
دانلود آهنگ های andrea bocelli
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *