دانلود برنامه زرین پال

دانلود برنامه زرین پال
دانلود برنامه زرین پال

با ظهور شبکه جهانی اینترنت، تحولی در انجام تراکنش های مالی پدید آمد که آن را با نام تجارت الکترونیک می شناسیم. آمارها نشان دهنده این موضوع است که بسیاری از افراد به تکنولوژی مذکور روی آورده اند و از این طریق سالانه میلیاردها دلار در سراسر دنیا بین مردم رد و بدل میگردد. درگاه های اینترنتی بانک ها، معمول ترین خدماتی هستند که در این زمینه ارائه میشوند و سامانه هایی نیز وجود دارند که به عنوان واسط میان پرداخت کننده و دریافت کننده وجه عمل میکنند.
اپلیکیشنی که در ادامه قصد معرفی آن را داریم، “زرین پال” نام داشته و متعلق به یکی از این سامانه ها میباشد. ما را در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید.

پس از گذشت چندین سال از ورود کسب و کارهای اینترنتی به ایران، می توان گفت متولیان این نوع کسب و کار هنوز هم نتوانسته اند آن را به سمت جایگاه جهانی اش سوق دهند. وجود وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی فیک و کلاهبردار، بی اعتمادی برخی از کاربران به پرداخت ها و دریافت های اینترنتی و یا حتی گاهی اوقات سختیِ گرفتنِ درگاه بانکی می تواند مهم ترین دلایل این اتفاق باشد. اما در این میان تیمی خلاق و حرفه ای از متخصصین این نوع کسب و کار با ساخت زرین پال، در راه پیشرفت و امنیت پرداخت و دریافت اینترنتی قدم برداشته اند. زرین پال برای امنیت خاطر شما در هنگام انجام فعالیت های پولی از طریق اینترنت، امکانات زیادی ارائه کرده است. برای بررسی اپلیکیشن اندرویدی زرین پال در این مقاله با ذره بین همراه شوید.

سرویس زرین پال با یک هدف تاسیس شده بود؛ سهولت در پرداخت های اینترنتی. حالا اپلیکیشن این استارت آپ آمده تا سادگی و آسانی که قبلا دیدیم را بهبود ببخشد.

مهمترین بخش هر کسب و کار قسمت مالی آن است که مدیر آن کسب و کار بایستی پرداخت ها و دریافت های خود را مدیریت کند. در کسب و کار های اینترنتی تمامی فرآیند های مالی به صورت آنلاین و از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی انجام می شود که امن بودن این محیط  برای هر کسب و کاری مهم است. اما مدیران وبسایت ها چگونه به این امر دست می ابند؟ زرین پال این امکان را برای کسب و کار ها فراهم می کند.

My ZarinPal v4.0.27 – اپلیکیشن مدیریت کامل حساب زرین پال با امکانات اضافی مخصوص دستگاه های اندرویدینسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامهدرخواستی کاربران

در ابتدا که کسب و کار اینترنتی در ایران یک پدیده کاملا تازه بود و مردم شناختی از آن نداشتند، انتقال پول و خرید از وبسایت ها یک معضل بزرگ بود. بسیاری از وبسایت ها برای خرید شماره حساب اعلام می کردند و کاربر باید بعد از واریز مبلغ به حساب وبسایت، رسید آن را برای وبسایت می فرستاد، تا محصول مورد نظر برایش ارسال گردد. رفته رفته درگاه های پرداخت اینترنتی شروع به کار کردند. به این صورت که هر وبسایت متقاضی، قراردادی را با بانک منعقد می کرد که به واسطه آن، یک درگاه پرداخت اینترنتی برای وبسایت، اختصاص داده می شد. اما این کار نیاز به مجوز های فراوان داشت و برای کسب و کار های نوپا و کوچک اصلا گزینه مناسبی نبود. برای همین شرکت های واسطه پرداخت قدم به میدان گذاشتند. این شرکت ها با ارائه یک درگاه پرداخت واسطه، کار گرفتن درگاه برای کسب و کار اینترنتی را بسیار آسان تر  کردند. در حقیقت در این شیوه به هیچ مجوزی احتیاج نبود. شیوه کار این درگاه ها به این صورت است که هنگام خرید کاربر از وبسایت، مبلغ مورد نظر ابتدا به حساب ارائه دهنده درگاه واریز شده و در صورت درخواست مالک وبسایت، مبلغ مورد نظر به حسابی که تعیین کرده است، منتقل می گردد. البته به عنوان کارمزد درصدی از هر تراکنش، کسر می گردد. امروزه شرکت های واسطه پرداخت بسیاری در ایران فعال هستند اما زمانی بود که تنها زرین پال در این حوزه وجود داشت و یکه تازی می کرد. امروز با اپلیکیش رسمی این شرکت بزرگ در خدمت شما هستیم. My ZarinPal عنوان اپلیکیشن رسمی زرین پال مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Zarinpal توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. درگاه زرین پال تا به الان بر روی تعداد بالای 20 هزار وب سایت قرار داده شده است و شما در زمان خرید از آن وبسایت ها با این درگاه برخورد خواهید کرد. این درگاه امکان انجام تراکنش های مالی را از طریق بستر اینترنت ،ساده و ایمن کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به امکانات مختلفی دسترسی داشته و گزارش های مالی کاملی از حساب خود در زرین پال به دست آورید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه My ZarinPal اندروید :

 اپلیکیشن My ZarinPal می تواند شما از چک کردن مداوم وبسایت زرین پال خلاص کرده و تمامی امکانات و گزارش هایی که می خواهید را به صورت یکجا و در یک اپلیکیشن روی گوشی هوشمند شما، در اختیارتان قرار دهد. My ZarinPal با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

دانلود برنامه زرین پال

 

فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود  مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید – ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid!

Are you sure?


Send
Cancel

گزارش شما با موفقیت ارسال شد

در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید …
نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

47 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 15.000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

28 بازی جدید امروز قرار گرفت

شايد برای بسياری از ما اين اتفاق افتاده باشه که در زمان خريد اينترنتی و آنلاين از يک وبسايت، به اون وبسايت شک کنيم و از خريد خودمون منصرف بشيم. خيلی وقت ها سوالاتی تو ذهن ما بوجود مياد، مثلا اينکه آيا بعد از خريد، فروشنده جواب تلفن من رو ميده؟ محصول رو بهم تحويل ميده؟ سرويس رو بهم ميده؟ يا شايد اصلا جواب نده و محصول رو هم نده! سايت های زيادی هستند که اعتماد به اونها در نگاه اول سخت هست. زرين پال تجربه خريد آنلاين رو شيرين کرده. به کمک زرين پال شما ميتونيد بدون نگرانی و فارغ از مسائل بالا، از 20 هزار وبسايت پذيرنده زرين پال خريد کنيد و مطمئن باشيد که در صورت عدم تحويل کالا تا 4 روز بعد از خريد، با پيگيری از زرين پال پول خودتون رو پس بگيريد. علاوه بر مورد بالا ميشه به يک کليک و پرداخت، خريد شارژ، شارژ مستقيم و پرداخت قبض، خريد طرح ترافيک تهران و انتقال وجه به دوستان اشاره کرد که همگی با محيط گرافيکی جذاب برای استفاده کنندگان فراهم شده.


com.zarinpal.ewallets

دانلود / برنامه اندروید / نرم افزارهای ایرانی

1399.01.11

3.9.46

دانلود برنامه زرین پال


7.68 مگابایت


گوگل پلی

Android 4.1+


گزارش نسخه جدید:

سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.

از گزارش این مطلب

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

زرین پال یک نرم افزار اندروید کاربردی است که با نصب و ثبت نام در این نرم افزار شما میتوانید یک حساب کاربری بسازید و سپس اگر قصد دارید از کسی به صورت «لاین پولی را دریافت کنید میتوانید با این برنامه یک لینک پرداخت بسازید و آن را برای دوست خود ارسال کنید تا به صورت آنلاین پول را برای شما واریز کند و سپس شما از پنل زرین پال میتوانید وجه را به حساب بانکی خود انتقال دهید ما برنامه زرین پال را در وب سایت موبایل روز به صورت رایگان معرفی کرده ایم.

ذکر این نکته الزامی است که برای ثبت نام در این برنامه نیاز به اطلاعات هویتی دارید همچنین کارمزد این برنامه نیز متفاوت است که برای این مورد بهتر است با پشتیبانی زرین پال تماس بگیرید .

ویژگی های برنامه My ZarinPal اندروید :

دانلود برنامه زرین پال

جدیدترین نسخه اپلیکیشن زرین پال اندروید را از dailymobile.ir دریافت کنید.


In order to pass the CAPTCHA please enable JavaScript

My ZarinPal v4.0.30 – دانلود اپلیکیشن زرین پال من برای اندرویدپرداخت‌یار همواره همراه

My ZarinPal اپلیکیشن زرین پال من امکان انجام تراکنش های مالی از طریق اینترنت را به صورت ساده و امن میسر می سازد. شما به وسیله زرین پال امکان انجام کلیه تراکنش های مالی از طریق اینترنت و یا خرید از طریق وبسایت های پذیرنده زرین پال از طریق دروازه پرداخت زرین پال را دارا می باشید.

هم چنین اگر شما فروشنده کالا بر روی اینترنت می باشید، زرین پال این امکان را برای شما همکار گرامی به وجود آورده تا از طریق درخواست دروازه پرداخت، اقدام به فروش کالا و یا سرویس خود از طریق اینترنت در چارچوب سیاست امنیت اطلاعات زرین پال و قوانین زرین پال و جمهوری اسلامی ایران نموده و تجارت خود را رونق دهید. به زبان ساده، اگر قصد انجام تراکنش های مالی و جابجایی پول در اینترنت را دارید، هم اکنون و فارغ از نگرانی های گذشته به زرین پال پیوسته و تجارت خود را آغاز کنید.

شاید برای بسیاری از ما این اتفاق افتاده باشه که در زمان خرید اینترنتی و آنلاین از یک وبسایت، به اون وبسایت شک کنیم و از خرید خودمون منصرف بشیم. خیلی وقت ها سوالاتی تو ذهن ما بوجود میاد، مثلا اینکه آیا بعد از خرید، فروشنده جواب تلفن من رو میده؟ محصول رو بهم تحویل میده؟ سرویس رو بهم میده؟ یا شاید اصلا جواب نده و محصول رو هم نده! سایت های زیادی هستند که اعتماد به اونها در نگاه اول سخت هست.

زرین پال تجربه خرید آنلاین رو شیرین کرده. به کمک زرین پال شما میتونید بدون نگرانی و فارغ از مسائل بالا، از 20 هزار وبسایت پذیرنده زرین پال خرید کنید و مطمئن باشید که در صورت عدم تحویل کالا تا 4 روز بعد از خرید، با پیگیری از زرین پال پول خودتون رو پس بگیرید. علاوه بر مورد بالا میشه به یک کلیک و پرداخت، خرید شارژ، شارژ مستقیم و پرداخت قبض، خرید طرح ترافیک تهران و انتقال وجه به دوستان اشاره کرد که همگی با محیط گرافیکی جذاب برای استفاده کنندگان فراهم شده. امکانات فعلی این نرم افزار عبارت است از:دانلود برنامه زرین پال

عضویت سریع
پس از نصب نرم افزار به سادگی عضو شوید

خرید شارژ
شارژ همه اپراتورها را از نرم افزار بخرید

شارژ تاپ آپ
شارژ همه اپراتورها را از نرم افزار بخرید

پرداخت با یک کلیک
در سایت های پذیرنده با یک کلیک پرداخت کنید

انتقال به دوستان
پول های خرد را به دوستان خود قرض دهید

حل مشکل درگاه پیش فرض
بهبود کلی اپلیکیشن

حجم فایل: 16 مگابایت

نیازمندی نصب: اندروید 4.2 و بالاتر

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود.

استفاده از مطالب با ذکر لینک منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به اندروید گذر می باشد.

اپلیکیشن My ZarinPal نام یک برنامه رسمی زرین پال بوده که برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است.این درگاه تا الان بیشتر از چندین هزار سایت را تحت پوشش قرار داده و شما زمانی که می خواهید خریدی انجام بدهید با این درگاه برخورد می کنید.شما توسط این درگاه قادر هستید که تراکنش های خود را با امنیت بالایی انجام بدهید.این برنامه دارای امکانات گوناگونی بوده و می تواند یک گزارش کامل از حساب زرین پال در اختیار شما قرار بدهید.
کمپانی های زیادی در زمینه درگاه فعالیت می کنند اما زرین پال از معروفترین آن ها به شمار می رود و شما می توانید همه گزارش های حساب خود را به آسانی در روی گوشی خود داشته باشید. این اپلیکیشن با دانلود بیشتر از چندین هزار بار از مارکت گوگل توانسته امتیاز بالایی را کسب کند و شما می توانید جدیدترین نسخه آن را دانلود نمایید.

دانلود برنامه زرین پال
دانلود برنامه زرین پال
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *