دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

دانلود نرم افزار بیت کوین ساز
دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

Bitcoin.org is a community funded project, donations are appreciated and used to improve the website.

Donate to Bitcoin.org

Use this QR code or address below

Bitcoin Core 0.20.1

همگام سازی اولیه هسته بیت کوین ممکن است خیلی بطول بینجامد. باید از داشتن پهنای باند و محل ذخیره سازی کافی برای اندازه زنجیره بلاک (بیش از 65GB) اطمینان حاصل کنید. اگر روش دانلود کردن فایل تورنت را بلد هستید، می توانید سرعت فرایند را با گذاردن bootstrap.dat (نسخه قبلی یک زنجیره بلاک) در دایرکتوری داده های هسته بیت کوین، پیش از شروع نرم افزار، افزایش دهید. Read the full node guide for details.دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

هسته بیت کوین یک پروژه ی نرم افزار رایگان جامعه-محور است که تحت گواهینامه ی MIT منتشر شده است.

یا سیستم عامل خود را انتخاب کنید


3E8ociqZa9mZUSwGdSmAEMAoAxBK3FNDcd

مقدمه:

منابع:

مشارکت:

Other:


zipDownloads-icon

‏‏*** قطعا اگه الان شروع کنی، تو هم در آینده‌‌ی ارزهای دیجیتال سهمی داری..

‏** این اپلیکیشن رایگان، سایت‌هایی که میشه باهاشون کسب درآمد داشت‌رو یکجا جمع‌آوری کرده که بدون دردسر بهشون دسترسی داشته باشیم.

‏* اگه نمیدونی ارزهای دیجیتال چی هستن یا اصلا نمیدونی از کجا باید شروع کنی، این اپلیکیشن‌رو دانلود کن

‏+ معرفی بیت‌کوین و توضیحی از گذشته، حال و آینده‌ی آن،

‏+ استخراج ارزهای دیجیتال از چندین سایت مختلف و معتبر،دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

‏+ معرفی و راهنمایی ساخت کیف‌پول معتبر برای ارزهای دیجیتال ،

‏+ راهنمای‌های جامع همراه با پشتیبانی کامل از طریق شبکه‌های اجتماعی،

‏+ معرفی چند صرافی ارز دیجیتال مختلف و معتبر برای تبدیل ارز دیجیتال به اسکناس.

‏+ بدون نیاز به سرمایه گذاری و کاملا رایگان —> همین الان شروع کن <—

بیت کوین رایگان(کسب درآمد اینترنتی)

کسب درآمد از طریق بیت کوین

بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین

استخراج ودرامدزایی بیت کوین

استخراج بیت کوین

رایگان Bitcoin Miner 2018

فینیکس | بازار ارزهای دیجیتال

دبلیو ام زرین صرافی ارزهای دیجیتال

رمزینکس | خرید بیت کوین | Ramzinex

نرخ ارز ، طلا ، سکه

رمزارز ویجت

پولسازی با ارز

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

نرخ ارز، سکه و طلا

کسب درآمد از طریق بیت کوین

کسب درآمد از بیت کوین

کسب درآمد میلیونی از ارز دیجیتال

استخراج بیت کوین پلاس

کسب درآمد جهانی

بیت مانی

طالع بینی (آریایی)

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

اگر گوشی جدید خریده اید، برای استفاده بهتر از گوشی هوشمند خود، برنامه های کاربردی زیر را به شما توصیه میکنیم. فرقی نمی‌کند که یک گوشی پرچمدار، میان‌رده و یا پایین‌رده دارید، قطعاً می‌توانید اپلیکیشنی را پیدا کنید که قابلیت اجرا روی گوشی شما را داشته و نیازتان را برطرف کند.

اگر میخواهید گوشی خود را، بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنید، تصاویر پس زمینه جذاب بر روی آن قرار دهید، تم گوشی خود را عوض کنید یا کیبورد پیش فرض گوشی خود را تغییر دهید، برنامه های زیر را از دست ندهید.

برنامه های اندروید انواع مختلفی دارند: کاربردی، اجتماعی، آموزشی، خرید، سرگرمی و …. در زیر دسته های مختلف برنامه های اندرویدی را برای شما گرد آوری کرده ایم.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانیم مشخصه هایی از شرایط جوی مثل دما، میزان رطوبت نسبی، سرعت و جریان باد، احتمال بارندگی، فشار هوا و امکان وقوع سیل، طوفان، و… را در تمام با دقت بالایی در ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی برای چند روز بعد پیش بینی کنیم.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید پیام‌رسان یا رسانه‌ی اجتماعی موردعلاقه‌تان را دانلود و نصب کنید و به ابزارهایی برای مدیریت بهتر صفحه‌ی اینستاگرام یا کانال تلگرامی‌تان دسترسی داشته باشید.دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

فرقی نمی کند که پیر باشید یا جوان، فرقی نمی کند چه شغلی دارید، زن یا مرد بودن هم خیلی مهم نیست؛ با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار درباره‌ی موضوعاتی که علاقه دارید قرار می‌گیرید.

اگر به غذا و آشپزی علاقه دارید یا قصد دارید دستور پخت یک غذای جدید را یاد بگیرید، نظرات افراد مختلف درباره‌ی رستوران موردنظرتان را بدانید یا به‌صورت آنلاین غذا سفارش بدهید، حتماً سری به اپلیکیشن‌های این دسته بزنید.

امروزه اپلیکیشن های آموزشی به عنوان راهی کم هزینه و آسان برای یادگیری به حساب می آیند و دسترسی به آموزش سطح بالا و حرفه ای را برای ما راحت تر کرده اند. اگر پیش از این کلاس درس تنها محل یادگیری بود، باید وب سایت ها و برنامه های اندرویدی را هم به آن اضافه کنیم.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و همه‌گیر شدن موبایل‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های سلامتی می‌توانند به شما در حفظ سلامتی، داشتن تغذیه و بدنی سالم‌تر کمک کرده و دسترسی به مراکز درمانی و اطلاعات پایه‌ی پزشکی را راحت‌تر کنند.

در این دسته می‌توانید اپلیکیشن‌های کالری شمار را پیدا کنید که رژیم‌های غذایی سالم را در اختیارتان گذاشته و کمک می‌کنند تا میزان کالری مصرفی روزانه‌ی خود را کنترل کنید. هم چنین با کمک از اپلیکیشن‌های ورزشی می‌توانید بدنی سالم و ورزیده داشته باشید.

امروزه چیزی نزدیک به نیمی از خرید های اینترنتی توسط موبایل انجام می شود و خرید آنلاین بیش از این که یک انتخاب لوکس باشد، تبدیل به انتخابی شده که راحت تر و بی دردسر از خرید حضوری است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانید یک خرید آنلاین سریع و بی دردسر داشته باشید.

این برنامه‌ها به شما کمک می کنند تا سبک زندگی مورد علاقه ی خود را دنبال کرده و کارهای روزمره و کارهای مربوط به منزل، مثل تعمیرات یا تغییر دکوراسیون، را راحت تر انجام بدهید.

احتمالاً شما هم وقتی با یک موقعیت کسل کننده مواجه می شوید اولین کاری که میکنید درآوردن گوشی از جیب و اسکرول کردن اینستاگرام و توییتر یا پخش کردن آهنگی برای گوش کردن و سریالی برای تماشا کردن است. هر کدام از ما راهی برای این کسالت کلافه کننده داریم ولی مقصد مشترک اکثرمان گوشی هوشمندمان است.

اگر اهل سفر باشید، مسلماً با چالش هایی مثل رزرو هتل، خرید بلیت اتوبوس و قطار و هواپیما، مسیریابی در شهری که هیچ شناختی از آن ندارید و… روبرو شده اید. اپلیکیشن های این دسته می توانند برای هر کدام از این چالش ها راه حلی سریع و قابل اطمینان در اختیارتان بگذارند.

با استفاده از اپلیکیشن های دسته ی شخصی سازی می توانید کیبورد، منوها، تم گوشی، تصویر پس زمینه، تم صفحه ی قفل گوشی و بسیاری از ویژگی های تصویری دستگاه اندرویدیتان را تغییر داده و ظاهری جدید به آن ببخشید.

اولین گزینه‌ی اکثر ما برای گوش کردن به موسیقی گوشی هوشمندان است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید به سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی دسترسی داشته باشید و یا یک موزیک پلیر جدید با امکانات بیشتر برای گوشی خود دانلود کنید.

همه‌گیر شدن رسانه‌های اجتماعی بین آدم‌ها باعث شده تا سر و کارمان با فیلم و عکس هم بیشتر شود. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید عکس‌ها را مطابق سلیقه خودتان ویرایش کنید، تصاویر جدید بسازید و یا با بهم چسباندن عکس‌ها و ویدیوهای مختلف، ویدیوی خاص خودتان را بسازید.

اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده از امکانات مختلف گوشی شما را ساده‌تر می‌کنند. همچنین می توانید از آن‌ها برای مدیریت این امکانات استفاده کنید. اگر به اپلیکیشنی برای مدیریت حجم اینترنت مصرفی، استفاده از چراغ قوه گوشی و یا کشتن ویروس‌ها و بدافزارها نیاز دارید، سری به این دسته بندی بزنید.

برای خیلی‌ها هنوز هم منبعی بهتر از کتاب برای مطالعه و یادگرفتن چیزهای جدید وجود ندارد. از طرفی کتاب الکترونیکی دیگر یک مفهوم لوکس و دست نیافتنی نیست. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید با هزینه‌ی کمتر به انبوهی از کتاب‌های دیجیتال و منابع مطالعاتی دسترسی داشته باشید.

دنیای امروز کسب و کار با علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات گره خورده فعالیت‌های اقتصادی بدون کمک سیستم های دیجیتالی و کامپیوترها رسماً فلج می شوند. برای همین تسلط به ابزار دیجیتال و برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری پایه برای کسب درآمد و فعالیت های تجاری ضروری هستند.

فرقی نمی کند که به یک حسابدار شخصی برای مدیریت هزینه‌ها احتیاج دارید، می خواهید اپلیکیشن موبایل بانک موردنظرتان را نصب کنید یا با یکی از اپلیکیشن های پرداخت پول کارت به کارت کنید، همه ی این ها را می توانید در دسته بندی مالی مایکت پیدا کنید.

با استفاده از اپلیکیشن های این دسته می توانید از اوقات شرعی با خبر شده، برای خودتان یادآور اذان بگذارید، به صورت روزانه سوره‌ای از قرآن قرائت کنید به منابع متنوعی از محتواهای مذهبی مثل ادعیه، مداحی‌ها، سخنرانی‌ها، احکام و آموزه‌های دینی و حتی والپیپرهای مذهبی دسترسی داشته باشید.

فرقی نمی‌کند به چه ورزش یا تیمی علاقه دارید، پیگیری اخبار دنیای ورزش و تماشای رقابت های ورزشی پای ثابت روزمره ی خیلی از ماست و در صدر آن هم فوتبال قرار دارد. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار ورزشی قرار گرفته و یا برای انجام تمرینات ورزشی یک مربی مجازی همراه خود داشته باشید.

1.وارد مایکت شوید.2. از طریق دسته‌بندی‌های مختلف، جست‌وجو و یا از طریق لیست‌هایی که تیم محتوای مایکت آن‌ها را برای استفاده‌ی کاربران آماده کرده، برنامه‌ی اندرویدی مورد نظر خود را دانلود کنید.3.سپس بر روی دکمه نصب یا Install بزنید تا برنامه روی گوشی شما نصب شود.

در مایکت برنامه های ناسازگار با گوشی شما شناسایی شده و دکمه «نصب» یا «Install» آنها غیر فعال میباشد. مهم‌ترین نیازمندی اکثر اپلیکیشن‌ها، نسخه‌ی اندرویدی است که روی گوشی شما نصب شده و کمتر اپلیکیشنی را می‌توان پیدا کرد که به‌خاطر ضعف سخت‌افزاری روی گوشی شما اجرا نشود.

هر برنامه ای به مایکت اضافه شود، توسط سه برنامه‌ی امنیتی مختلف (از جمله آنتی‌ویروس لوک‌اوت) چک می‌شود تا برای دستگاه کاربران مایکت مخرب نباشند. علاوه بر بررسی توسط آنتی‌ویروس‌ها، توسط کارشناسان مایکت نیز تست می‌شود تا از سلامت کارکرد آن اطمینان حاصل شود.

چند راه پیش روی شماست:۱- با استفاده از بخش جست‌وجوی مایکت نام یا موضوع اپلیکیشن مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و مستقیماً آن را دانلود کنید.۲- با توجه به نیازی که دارید سری به دسته‌بندی‌های مایکت بزنید. داخل هر دسته‌بندی تعدادی لیست قرار دارند که محتوای آن‌ها توسط کارشناسان مایکت جمع‌آوری شده و هر یک قابلیت خاصی را در اختیار کاربر می‌گذارند.۳- سری به صفحه‌ی اینستاگرام مایکت و یا مایکت‌مگ زده و در آن‌جا از برنامه‌هایی که تیم محتوای مایکت معرفی کرده استفاده کنید.۴- اگر کاربران دیگر را در مایکت دنبال کنید، با خواندن نقد و بررسی‌هایی که منتشر کرده و لیست‌هایی که روی پروفایل خود می‌گذارند، می‌توانید نکات مثبت و منفی برنامه‌های مختلف را خوانده و یا با برنامه‌های جدید آشنا شوید.

بله. برای عضویت در مایکت و دانلود برنامه از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل، قبل و بعد از دانلود و نصب برنامه می توانید با کارشناسان مایکت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

برترین خدمات

افتتاح حساب , شارژ , خرید اینترنتی

ارسال حواله وسترن یونیون

خرید اینترنتی با ویزا و مسترکارت

افتتاح حساب , شارژ , خرید اینترنتی

دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

مقالات مرتبط

در مقاله بیت کوین چیست، ما توضیحاتی را در مورد این واحد ارزی جدید در اختیار شما قرار دادیم و همچنین بیان کردیم که این روزها یکی از روش های جدید سرمایه گذاری خرید بیت کوین است. روش های مختلفی برای بدست آوردن بیت کوین است ولی یکی از روش هایی که اکثر افراد به دنبال آن هستند ترفندهای بدست آوردن بیت کوین رایگان است. برای بدست آوردن بیت کوین رایگان به طور کلی 2 روش وجود دارد که در مقاله بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان ، در مورد سایت هایی که در ازای انجام یک سری کارها بیت کوین رایگان به شما هدیه می دهند توضیحاتی را در اختیار شما قرار دادیم و تعدادی از آن ها را به شما معرفی کردیم. در این مقاله روش دیگر یعنی برنامه های دریافت بیت کوین رایگان را مورد بررسی قرار می دهیم.

برنامه هایی برای تلفن های همراه وجود دارند که به عنوان مثال در ازای خواندن یک داستان، بازی کردن و یا تماشای یک فیلم به کاربران خود به عنوان هدیه بیت کوین رایگان می دهند. در این قسمت ما برنامه های دریافت بیت کوین رایگان را بر اساس نظرات کاربران به شما عزیزان معرفی می کنیم. 

1. Free Bitcoin

این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای بدست آوردن بیت کوین رایگان است. چرا که ادعا می کند بیشترین میزان ساتوشی رایگان را به کاربران خود می دهد. این میزان 25000 ساتوشی در هر ساعت است. برای دریافت این هدیه شما باید کیف پول بیت کوین داشته باشید. شما با دیدن فیلم و یا بازی کردن از طریف این برنامه می توانید بیت کوین رایگان بدست آورید. این برنامه قابل استفاده برای گوشی های اندروید است. 

 2.Storm Play

این برنامه به راحتی قابل استفاده است. برای بدست آوردن بیت کوین رایگان از طریق این برنامه شما دو گزینه پیش روی خود دارید. گزینه اول این است که برنامه را باز کنید و فیلم هایی که به شما پیشنهاد می دهد را تماشا کنید و هر نیم ساعت یک بار بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید. گزینه دوم این است که از لیست وظایفی که در اختیار شما قرار می دهد تعدادی را انتخاب کنید و انجام دهید. طبیعتا هرچه که بیشتر کارهای گفته شده در لیست را انجام دهید، تعداد بیشتری بیت کوین هم دریافت می کنید. این برنامه برای گوشی های اندروید قابل استفاده است.

3.Free Bitcoins

در این برنامه با دیدن تبلیغات و همچنین دعوت دوستان خود برای استفاده از این برنامه می توانید بیت کوین رایگان بدست آورید. حداقل بیت کوین رایگانی که این برنامه به کاربران خود هدیه می دهد، 20000 ساتوشی است. برنامه توسعه داده شده برای سیستم عامل اندروید است. 

4.Blockchain

این برنامه در واقع یک بازی است. بنابراین با استفاده ازاین برنامه، شما باید بازی هایی را انجام دهید تا به وسیله آن بیت کوین رایگان واقعی بدست آورید.

در این مقاله در تلاش بودیم تا برنامه های دریافت بیت کوین رایگان را گردآوری کنیم. در صورتی که در مورد بیت کوین به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید : 

 در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشورت، می توانید با متخصصان ما از طریق چت آنلاین در ارتباط باشید!

بررسی دوباره تا 10 ثانیه دیگر

آسان ترین و سریع ترین و مطمئن‌ترین روش تهیه ارز را با اپلیکیشن تراپی تجربه کنید. صرافی آنلاین در جیب شماست …

بررسی دوباره تا 10 ثانیه دیگر

بررسی دوباره تا 10 ثانیه دیگر

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

آیا به این فکر کرده‌اید که با گوشی تلفن همراهی که در دست دارید، غیر از گشت‌وگذار در اینستاگرام و باز و بسته کردن شبکه‌های اجتماعی، شاید بتوانید پول هم دربیاورید؟

البته که بسیاری از افراد با همین تلفن همراه، پول درمی‌آورند، اما تلفن برای آن‌ها یک ابزار ارتباطی است. آن‌ها در اصل با مهارت‌ها و روابطشان پول در می‌آورند.
ما امروز می‌خواهیم به بیت‌کوین ماینینگ و ماینینگ هر ارز دیجیتال دیگری روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی بپردازیم و ببینیم که آیا می‌شود با آن‌ها پولی به جیب زد؟

وقتی صحبت از بیت‌کوین ماینینگ می‌شود، احتمالا یاد دستگاه‌های بیت‌کوین ماینینگ پر سروصدا و پرمصرف بر پایه ASIC بیفتیم. این تصور البته مختص ما نیست؛ زیرا امروزه کسی سراغ بیت‌کوین ماینینگ با کامپیوتر نمی‌رود.

استفاده از دستگاه‌های ماینینگ ASIC به‌قدری گسترده شده که امروزه اصطلاح بیت‌کوین ماینینگ با ماینینگ با استفاده از دستگاه‌های ASIC معادل شده است.دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

اگر هم بخواهیم سراغ ماینینگ ارزهای دیجیتال دیگر برویم باز هم به مسئله مشابهی برمی‌خوریم. در حوزه ماینینگ ارزهای دیجیتال غیر از بیت‌کوین یا همان آلت‌کوین‌ها (Altcoins) هم ماینینگ بیشتر معادل ماینینگ با دستگاه‌های ASIC است.

شروع کار بیت‌کوین ماینینگ هم چه با دستگاه‌های ASIC و چه با کامپیوتر گران است. لااقل برای مایی که ساکن ایران هستیم گران تمام می‌شود.

یک دستگاه بیت‌کوین ماینینگ یا آلت‌کوین ماینینگ، حداقل ۷۰۰ دلار با منبع تغذیه قیمت دارد. به دلار ۱۳ هزارتومانی هم که حساب کنیم می‌شود ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان.

هزینه‌های واردات و حمل‌ونقل و قیمت‌های دلالی را هم که حساب کنید، چیزی که به دست شما می‌رسد از این هم بیشتر می‌شود.

برای مثال یک دستگاه بیت‌کوین ماینینگ Antminer S9J که با منبع تغذیه، حدود ۷۷۶ دلار است. این دستگاه در حال حاضر در بازار ایران بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.

وقتی بخواهیم سراغ کامپیوترها هم برویم اوضاع همین است. یک کارت گرافیک Radeon VII که ۷۰۰ دلار قیمت دارد احتمالا در بازار ایران چیزی در حدود ۹ میلیون قیمت داشته باشد.

با در نظر گرفتن قطعات ضروری دیگر مثل مادربرد، سی‌پی‌یو، هارد، رم، کیس و منبع تغذیه هم چنین سیستمی حداقل ۱۱ میلیون قیمت خواهد داشت.

برای کسب درآمد قابل قبولی از بیت‌کوین ماینینگ هم فقط یک دستگاه کفایت نمی‌کند. بهتر است چندین دستگاه وجود داشته باشند. در نتیجه برای آغاز یک فعالیت بیت‌کوین ماینینگ که درآمد قابل قبولی داشته باشد، شما حداقل باید ۱۳ میلیون پول داشته باشید.

پرداخت چنین مبلغی برای بسیاری از افراد از جمله خود من چندان راحت نیست. احتمالا باید سراغ وام بروم اما راستش گرفتن وام برای کار غیرمولدی مثل بیت‌کوین ماینینگ چندان اخلاقی به نظر نمی‌آید.

یکی از راه‌هایی که ممکن است به ذهنمان برسد استفاده از پردازشگرهایی است که همین‌الان در دست داریم. مثل لپ‌تاپ و کامپیوتری که از آن استفاده می‌کنیم و همچنین گوشی تلفن همراه.

مثل بیت‌کوین ماینینگ یا آلت‌کوین ماینینگ با دستگاه‌های ASIC و کامپیوتر، ماینینگ با گوشی را هم می‌توان به دو صورت منفرد و استخرهای ماینینگ انجام داد.

ماینینگ منفرد یعنی اینکه گوشی شما به‌صورت یک نود مستقل به شبکه آن ارز دیجیتال متصل شود، بلاک‌چین آن را دانلود کند (این بلاک‌چین معمولا در سرور خود ارائه‌دهنده اپلیکیشن ذخیره می‌شود)، تراکنش‌های تایید نشده را بردارد و تلاش کند با آن‌ها بلوک معتبری بسازد.

اینکه چقدر با بیت‌کوین ماینینگ منفرد روی گوشی هوشمند می‌توان پول درآورد بستگی به چیزهایی متعددی دارد.

همان‌طور که در مقالات قبلی نیز به آن پرداخته‌ایم توان پردازشی دستگاه‌های متصل به شبکه بیت‌کوین بسیار زیاد است؛ مثلا همین دستگاه Antminer S9J می‌تواند با 14.5 TH/s کار کند و بااین‌همه شما فقط می‌توانید یک‌میلیون و هفت‌صد هزار تومان در ماه با آن درآمد داشته باشید.

افزایش توان پردازشی شبکه میزان سختی ماینینگ بیت‌کوین را زیاد کرده است. همین قضیه باعث می‌شود بیت‌کوین ماینینگ با گوشی هوشمند چندان به‌صرفه و معقول نباشد؛ زیرا در نهایت درآمد شما متناسب با توان پردازشی گوشی شما نسبت به‌ کل توان پردازشی شبکه است. کل توان پردازشی شبکه بیت‌کوین هم حدود ۵۲ اگزا هش در ثانیه (52 EH/s) یا ۵۲ میلیون ترا هش در ثانیه است. چیزی حدود ۳۵۰۰ برابر یک دستگاه Antminer S9J.

وقتی توان پردازشی گوشی خود را با کارت گرافیک Radeon VII مقایسه کنید که حدود ۴۵۰ مگا هش در ثانیه است احتمالا خواهید دید که گوشی شما یک ۹ میلیونم یک کارت گرافیک هم قدرت ندارد.

در جدول زیر می‌توانید توان پردازشی گوشی‌های اندرویدی گوناگون را ببینید. اطلاعاتی در مورد گوشی‌های جدید‌تر وجود ندارد.

البته این نرخ هش برای الگوریتم کریپتونایت (CryptoNight)‌ که برای ارز دیجیتال مونرو (Monero) است آزمایش شده است. برای الگوریتم SHA-256 که در بیت‌کوین استفاده می‌شود، این نرخ هش احتمالا سه یا چهار برابر می‌شود.

در شبکه بیت‌کوین، ماینینگ منفرد چه برای گوشی، چه کامپیوتر و چه تلفن همراه، کار عاقلانه‌ای نیست. چون هیچ سودی تولید نخواهد کرد.

اما حتی اگر ما به‌صورت منفرد ماینینگ نکنیم و به یک استخر ماینینگ متصل شویم، باز هم با ماینینگ با استفاده از گوشی تلفن همراه، چیزی به دست نخواهیم آورد.

توان پردازشی یک دستگاه Antminer S9J حدود 72.5 میلیارد برابر یک گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ است. با این حساب اگر ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را که درآمد حاصل Antminer S9J است، به این عدد تقسیم کنیم، در‌آمد ماهانه شما از ماینینگ با این گوشی 0.000234483 ریال خواهد بود.

در نتیجه استخراج بیت‌کوین با گوشی هوشمند، کار بی‌معنایی خواهد بود. از آنجایی هم که گوشی باید دائما با توان صد درصد کار کند، احتمال اینکه در کوتاه‌مدت بسوزد هم وجود دارد.

با این حساب تلفن هوشمند قدیمی که احتمالا در خانه دارید نمی‌تواند چندانی سودی برای شما ایجاد کند؛ اما می‌توانید با همین گوشی‌ها ارزهای دیجیتال دیگری استخراج کنید که می‌تواند سودی قابل قبولی تولید کند.

اتریوم یکی از این ارزهای دیجیتال است. اتریوم ارز دیجیتالی است که فعلا سختی استخراج آن چندان زیاد نیست و مثلا با همین کارت گرافیک Radeon VII می‌توانید ماهانه حدود 43 دلار یا با احتساب دلار ۱۳ هزارتومانی 559 هزار تومان درآمد داشته باشید.

با توجه به اینکه درآمد حاصل از بیت‌کوین ماینینگ با کامپیوتر با استفاده از این کارت گرافیک که حدود 450 میلیون هش در ثانیه توان پردازشی برای SHA-256 دارد، می‌توانید ماهانه 0.004206 دلار یا 54 تومان در ماه می‌شود، مشخص است که ماینینگ ارزهای دیجیتال دیگری همچون اتریوم به‌صرفه‌تر از بیت‌کوین ماینینگ است.

شما می‌توانید همین ارز به‌دست‌آمده را در سایت‌های خریدوفروش بیت‌کوین با استفاده از سواپ اتمی به هر ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید.

مثل دستگاه‌های بیت‌کوین ماینینگ شما می‌توانید تلفن همراه خود را نیز به استخرهای بیت‌کوین ماینینگ یا ماینینگ ارزهای دیجیتال دیگر متصل کنید و دستگاه‌ خود را به مجموعه آن‌ها اضافه کنید؛ اما یادتان باشد که اگر بخواهید بیت‌کوین ماینینگ کنید، در نهایت وضعیت درآمد شما نیز تفاوت چندانی با حالت منفرد نخواهد کرد.

تا اینجا هر آنچه را باید در مورد بیت‌کوین ماینینگ و ماینینگ آلت‌کوین‌ها با کامپیوتر می‌دانستیم، توضیح دادیم. در ادامه ما می‌خواهیم اپلیکیشن‌های اندرویدی را برای ماینینگ ارزهای گوناگون را معرفی کنیم.

مثل هر نرم‌افزار یا دستگاه ماینینگ، این اپلیکیشن‌ها هم تراکنش‌های تایید نشده را از شبکه هر ارز دیجیتال جمع‌آوری می‌کنند و سعی می‌کنند با آن‌ها یک بلوک معتبر درست کنند.

ماینرگیت یکی از بهترین مجموعه نرم‌افزارها برای ماینینگ ارزهای دیجیتال در کامپیوترها و گوشی‌های موبایل است. ماینرگیت نرم‌افزار ماینینگ برای ویندوز، مک، لینوکس و اندروید دارد و همچنین به کاربر یک کیف پول دیجیتال هم می‌دهد که ارزهای استخراج شده را در آن ذخیره کند.

کیف پول دیجیتال آن نیز مستقیما به سایت خریدوفروش ارزهای دیجیتال خود ماینرگیت یعنی چنجلی متصل است.

با ماینرگیت شما می‌توانید مونرو، بیت‌کوین، اتریوم، دش، دیجیتال‌نوت (DigitalNote)، فانتوم کوین (Fantom Coin)، اینفینیوم-۸ (Infinium-8)، مونتاورد (Moneta Verde) و کوازار کوین (Quazzar Coin) استخراج کنید.دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

ماینرگیت همچنین امکانات کنترلی نیز به شما می‌دهد؛ مثلا شما می‌توانید تنظیم کنید که از چه تعداد از هسته‌های پردازنده گوشی هوشمند شما برای ماینینگ استفاده شود، تنظیم کنید زمانی که باتری گوشی کم است ماینینگ نکند و همچنین سرعت پردازشی ماینینگ را عوض کنید.

کریپتو ماینر واسط کاربری زیبای ماینرگیت را ندارد اما از تعداد ارزهای دیجیتال بیشتری پشتیبانی می‌کند. البته همه الگوریتم‌ها و ارزهای دیجیتال در نسخه رایگان آن در دسترس نیستند.

کریپتو ماینر طوری ساخته شده است که شما برای ماینینگ با آن باید به یک استخر ماینینگ متصل شوید. کریپتو ماینر هم ابزارهای مفیدی برای کنترل میزان استفاده از منابع گوشی به کاربران می‌دهد.

برای استفاده از نئونئون ماینر هم مثل کریپتو ماینر شما باید به یک استخر ماینینگ بپیوندید. نئونئون ماینر تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و رایگان است. چون رایگان است، تبلیغات دارد.

نئو‌نئون ماینر گزارش‌ها و اطلاعات دقیقی از عملیات و فرآیند ماینینگ ارائه می‌دهد. شما در نئونئون ماینر هم ابزارهایی برای کنترل میزان دسترسی و استفاده از منابع تلفن هوشمند در اختیار دارید.

AA ماینر بیش از ۵۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و به ادعای خود بهترین و سودده‌ترین الگوریتم‌های ماینینگ یعنی کریپتونایت را ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن‌های ماینینگ برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی مثل هر اپلیکیشن اندرویدی دیگری پیش‌ازاین روی فروشگاه پلی گوگل موجود بودند؛ اما کمتر از یک سال پیش گوگل با تغییر قوانین خود، این اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه پلی حذف کرد.

در حال حاضر راه‌های نصب این اپلیکیشن‌ها مراجعه به سایت آن‌ها، دانلود نسخه APK یا نصب کردن آن‌ها از فروشگاه‌های دیگر اپلیکیشن‌های اندرویدی است.

همچنین به یاد داشته باشید که توان پردازشی تقریبا همه گوشی‌ها نه قابل‌مقایسه و نه در حد کامپیوترها نیست. توان پردازشی کامپیوترها هم برای ماینینگ ارزهای دیجیتال در حد دستگاه‌های ماینینگ ASIC نیست.

پس در نتیجه وقتی می‌خواهید با تلفن هوشمند خود به ماینینگ ارزهای دیجیتال بپردازید، یادتان باشد که چیز زیادی نصیبتان نخواهد شد و از آن‌سو به دلیل بار کاری زیادی که روی پردازشگر تلفن هوشمند شما می‌آید، احتمال آسیب و خرابی آن نیز افزایش می‌یابد.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

سلام . میخواستم بدونم کدام اپلیکشن از همه بهتره برای استخراج ببت کویین با گوشی ؟؟؟
با تشکر

اپلیکیشن بیت کوین ماینینگ پلیر هم اسکمه ؟ چیزی ا توش در نمیاد ؟

مطالب عالی و سودمندی متشکرم از تلاشتون

اسم برنامش چیه

سلام با چه برنامه ای از گوشی میتونم ارز دیجیتال دانلود کنم

سلام من می دونم

بیخیال شو با موبایل یه لب تاب یا pcداشته باش مونر استخراج کن

کلا این برنامه و هر برنامه همش حرفه و هیچ چیزی توش نیست هیچکس نمیاد الکی الکی به کسی پول بده اونم فقط با اوردن چندتا زیرمجموع

دمت

سلام برا استخراج بیت کویین با ید دستگاه ماینر داشته باشی

بیت کوین رایگان چجوریه؟

ببخشین کسی میدونه که این مقداربیتکوین به پول خودمون چقدمیشه
۰٫۰۱۰۴۹۱۵۵

الان حدود ۶میلیون میشه

بله من میدونم

حدودا ۵۲۰۰ت

۵ میلیون

۷میلیون ۲۰۰

قیمت یک بیت کوین حدودا هجده و نیم هزار دلاره بزن ماشین حساب

۴۸میلیون دوست عزیز

تقریبن ۴ملیون

۳۵۰میلیون = یک بیت کوین

۳۰ میلیون

میشه سه ملیون و صدو نود هزار تومان۳۱۹۰۰۰۰

دو میلیون و هفتصد هزار تومان کمی بیشتر با احتساب بیت کوین ۲۷۰ میلیون تومانی

۲۸,۸۹۹,۶۰۱٫۰۷۲۳۳۲۲ ریال یا همون دو میلیون و هشتصد 😁

تقریبا میشه ۱۵۰ دلار

بچها کسی میدونه این مقدار بیتکوین به پول خودمون چقدمیشه
۰٫۰۱۰۴۹۱۵۵

همونجا نوشته چند دلار میشه سه ملیون چهار صد میشه حدس میزنم یکمی بالا و پایین

با قیمت الان بیت کوین و دلار ۲۳ هزار و پانصد تومانی تقریبا میشه دو میلیون و هشتصد هزار تومان

سلام

چجوری بیت کوین رایگان بگیریم

سلام بهترین روش برای استخراج بیت کوین استفاده از انتی ماینر است

روی گوشی نمیشه، چون کارت گرافیک نداره

چی؟کارت گرافیک نداره؟😐اگه اونجوری میشد نمیشد رو گوشی بازی سه بعدی اجرا کرد

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

ماینینگ Bitcoin با اپلیکیشن موبایل شما را از خرید ماینرها بی‌نیاز می‌کند. بهترین برنامه های استخراج بیت کوین اندروید را معرفی خواهیم کرد.

کمتر کاربری امروز با بیت کوین ناآشنا است. این رمز ارز که تا چند سال پیش بی‌ارزش، بدون پشتوانه و بدون آینده خطاب می‌شد، این روزها نظر برترین سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها را به خود جلب کرده است، به طوری که آن‌ها برای ذخیره ارزش به جای طلا، به خرید بیت کوین فکر می‌کنند. قیمت هر واحد این ارز دیجیتال مرز 15 هزار دلار را رد کرد که در مقایسه با چند سال قبل، افزایشی چند صد برابری محسوب می‌شود. البته تنها راه به دست آوردن Bitcoin، خرید آن نیست. با بهترین برنامه های استخراج بیت کوین برای اندروید قادر به ماین کردن آن خواهید بود.

در نظر داشته باشید ماین کردن BTC با گوشی اصلا فرآیند سودآوری نیست. بعد از هاوینگ اخیر (سخت‌تر شدن فرآیند استخراج)، ماینینگ بیت کوین با گوشی چیزی جز ضرر برایتان نخواهد داشت. عده‌ای تصور می‌کنند امکان دانلود رایگان بهترین برنامه های استخراج بیت کوین و عدم نیاز به پرداخت مستقیم هر گونه هزینه به این منظور، انجامش را بی‌ضرر می‌کند. اما در نظر داشته باشید ماینینگ ارزهای دیجیتال فرآیند سنگینی بوده و فشار پردازشی بسیار زیادی روی دستگاه‌های الکترونیکی وارد می‌کند. به همین دلیل عمر گوشی هوشمند اندرویدی چند میلیونی شما به شدت کاهش پیدا کرده و عملکردش شدیدا کند خواهد شد، بدون این که درآمد قابل قبولی کسب کنید.

دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

اگر همچنان به ماینینگ بیت کوین با گوشی اصرار دارید، می‌توانید یکی از اپلیکیشن‌ های اندرویدی زیر را امتحان کنید. از آن جایی که گوگل پلی استور بارگذاری نرم افزارهای این چنینی توسط توسعه‌دهندگان را ممنوع کرده، باید از وب سایت‌های دیگر اقدام به دانلود کنید. این موضوع ریسک‌های دیگری نظیر امکان بدافزار بودن برنامه را افزایش می‌دهد.

فشار سنگین روی پردازنده گوشی هوشمندتان را در نظر داشته باشید. صرافی بیت 24 هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات پدید آمده برای دستگاه‌های اندرویدی شما به خاطر استفاده از نرم افزارهای معرفی شده در زیر، ندارد. این مطلب تنها به خاطر درخواست‌های مکرر کاربران به منظور معرفی بهترین برنامه های ماینینگ بیت کوین برای اندروید، تالیف شده است.

منظور از یک استخر استخراج (ماینینگ پول – Mining Pool)، مجموعه‌ای از ماینرها است که در همکاری با یکدیگر اقدام به ماین کردن یک ارز دیجیتال می‌کنند. مزیت این کار، افزایش توان پردازشی (مجموع) و بالاتر رفتن شانس کسب موقعیت تکمیل یک بلاک و دریافت جایزه مربوط به آن است. در انتها پاداش اهدا شده به استخر، بین همه شرکت‌کنندگان بر اساس توان پردازشی مصرف شده توسط هر یک تقسیم خواهد شد.

برخی اپلیکیشن های استخراج بیت کوین اندروید از کاربر تقاضا می‌کنند حتما در یک استخر عضو شود. به عبارتی با استفاده از آن‌ها، ماینینگ روی گوشی به تنهایی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم پیش از معرفی نرم افزارهای اندروید، چند استخر با کارمزد پایین و راحت برای ثبت نام را معرفی کنیم.

در زمان انتخاب یک ماینینگ پول باید اندازه آن را در نظر بگیرید. هر چه سایز بزرگتر باشد، پرداخت‌ها مستمرتر انجام خواهند شد. فاکتور مهم دیگر، کارمزد است. این مبلغ می‌تواند از 0 تا 3 درصد بین استخرهای مختلف متفاوت باشد. معیار مهم سوم، روش محاسبه و پرداخت پاداش محسوب می‌شود. به عنوان مثال در یک پول PPS، هر مرتبه که سهم بلوک رمزنگاری فعلی ارسال می‌شود، مبلغی ثابت پرداخت خواهد شد.

اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم به Bitcoin محدود نشده و برای ماین کردن ارزهای دیگر نیز کاربرد دارند. به عنوان نمونه می‌توان به اتریوم، لایت کوین و مونرو اشاره کرد. به این ترتیب علاوه بر بیت کوین، از خرید اتریوم و دیگر رمز ارزهای محبوب نیز به لطف امکان ماین کردن آن‌ها بی‌نیاز خواهید شد.

این برنامه های استخراج ارز دیجیتال با دستگاه‌های اندرویدی، به طور خودکار تراکنش‌های معطل بر بستر شبکه را دانلود کرده و از پردازشگر شما برای پردازش آن‌ها استفاده می‌کنند. بعد از اتمام فرآیند، نتیجه به بلاک چین ارز ارسال خواهد شد.

اپلیکیشن MinerGate Mobile Miner نسخه اندروید برنامه دسکتاپ محبوب MinerGate محسوب می‌شود. کاربرانی که پیش از این با ماینرگیت روی کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ خود ماینینگ انجام داده‌اند، از وجود نسخه‌ای برای اندروید خوشحال خواهند شد!

ارزهای پشتیبانی شده توسط آن مونرو، بیت کوین، بایت کوین، دش کوین، دیجیتال نوت، فانتوم کوین و چند مورد دیگر محسوب می‌شوند. یکی از ویژگی‌های آن در مقایسه با سایر برنامه های استخراج بیت کوین اندروید وجود یک والت ارز دیجیتال داخلی به منظور ذخیره‌سازی کوین‌های به دست آمده است. به عنوان سایر امکانات باید به وجود ابزاری برای بررسی مستمر قیمت ارزها، چتروم‌های مخصوص کاربران برای گفتگو با یکدیگر و صرافی اختصاصی برنامه با نام changelly.com اشاره کرد.

بعد از ایجاد یک حساب کاربری در MinerGate (این کار الزامی است)، دو روش برای استخراج خواهید داشت. روش اول موبایل ماینینگ و دیگری، کلاد ماینینگ است. در روش اول قدرت پردازشی گوشی هوشمندتان را به کار گرفته و طی دومین راهکار، با خرید کامپیوترهایی بر بستر کلاد، وظیفه پردازش را روی دستگا‌ه‌هایی دیگر قرار می‌دهید. برخلاف زمان ماین کردن با گوشی خود، حین خرید اشتراک سرویس‌های کلاد، تنها قادر به ماین کردن بیت کوین و مونرو خواهید بود.

نرم افزار MinerGate اجازه می‌دهد فشار روی پردازنده دستگاه خود را با مشخص کردن تعداد رشته‌های درگیر، تعیین کنید. همچنین می‌توان از اجرای برنامه و قرارگیری پردازش روی دوش پردازنده حین شارژ شدن گوشی جلوگیری کرد، چرا که به خاطر فشار مضاعف، دمای دستگاه به شدت افزایش و احتمال انفجار بالاتر می‌رود. از کاهش شدید عمر دستگاه در این شرایط نباید غافل شد. گزینه‌هایی دیگر امکان متوقف کردن استخراج ارز دیجیتال با گوشی حین کم شدن شارژ باتری یا اتصال به داده موبایل را میسر می‌کنند.

بسته به زمان استفاده از گوشی یا بیکار شدن آن، می‌توانید یکی از سه حالت پایین، متوسط یا بالا را انتخاب کنید. در حالت بالا، دستگاه بیشترین فشار پردازشی را متحمل شده و رمز ارز بیشتری استخراج خواهد شد.

کریپتو ماینر شاید از نظر ظاهری به زیبایی ماینرگیت نباشد و رابط کاربری زخمت‌تری ارائه کند، اما در عوض از ارزهای دیجیتال و الگوریتم‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند. به عنوان رمز ارزهای معروف در اینجا باید به بیت کوین، لایت کوین، مونرو و بسیاری دیگر اشاره کرد. البته شبیه سایر برنامه های استخراج بیت کوین اندروید این نرم افزار نیز تماما رایگان نیست، به طوری که برای دسترسی و استفاده از تمامی الگوریتم‌ها‌ باید نسخه پرو را خریداری کنید. استخراج بیت کوین با برنامه کریپتو ماینر نیازمند عضویت در یک استخر است.

در اینجا همه چیز ساده نگه داشته شده است. بعد از این که اطلاعات مربوط به استخر را وارد کرده و الگوریتم را از منوی کشویی مشخص کردید، تعداد هسته‌های در اختیار اپلیکیشن از پردازنده را تعیین خواهید کرد. نکته جالب اینجاست که حتی در گوشی‌های مجهز به تراشه‌ای با پردازنده اصلی هشت هسته‌ای، حداکثر 4 هسته را می‌توان به کریپتو ماینر اختصاص داد. امکان دریافت نوتیفیکیشن بعد از ایجاد سکه‌های جدید، اجازه یا عدم اجازه به دستگاه برای اجرا در پس‌زمینه و تعیین اولویت‌های پردازش (جلوگیری از کند شدن سایر برنامه‌ها) مهیا است.

شبیه بیشتر برنامه های استخراج بیت کوین اندروید در اینجا نیز استخراج ارز دیجیتال با گوشی در گرو عضویت در یک استخر است. در فهرست ارزهای پشتیبانی شده نام بیت کوین، لایت کوین، فادر کوین، ورت کوین و چند مورد دیگر را می‌توان مشاهده کرد. نئو نئون ماینر رابط کاربری جذاب و زیبایی نداشته و از این نظر با کریپتو ماینر برابری می‌کند. یکی دیگر از مشکلات رابط کاربری، نمایش مستمر آگهی‌های تبلیغاتی است.

اپلیکیشن نام برده گزارش دقیق استخراج رمز ارزها را ارائه می‌کند. سایر قابلیت‌های نرم افزار با دیگر برنامه های استخراج بیت کوین اندروید برابری می‌کنند. به عنوان مثال امکان جابه‌جا شدن بین استخرها، پروتکل‌ها و الگوریتم‌ها مهیا است. همچنین می‌توان تعداد هسته‌های پردازشی در اختیار اپلیکیشن به منظور تایید تراکنش‌ها را مشخص کرد.

اگر از سر و کله زدن با گزینه‌های مختلف بیزار بوده و به دنبال نرم افزاری برای استخراج بدون دردسر ارز دیجیتال با گوشی هستید، ای ای ماینر انتخاب مناسبی است. این برنامه از نزدیک به 50 رمز ارز نظیر بیت کوین، لایت کوین، دش، بایت کوین و دیگر موارد پشتیبانی می‌کند. به ادعای توسعه‌دهنده آن، الگوریتم مورد استفاده توسط نرم افزار در مقایسه با سایر برنامه های استخراج بیت کوین اندروید سودآوری بیشتری دارد. الگوریتم برنامه CryptoNight نام دارد.

مشابه با دیگر نرم افزارهای اندرویدی مخصوص استخراج ارز دیجیتال، در ای ای ماینر نیز امکان مشخص کردن تعداد هسته‌های درگیر فراهم است. می‌توان امکان یا عدم امکان اجرای اپلیکیشن در پس‌زمینه را مشخص کرد. از قابلیت صدور اجازه برای اجرا تنها حین اتصال به شارژر نباید غافل شد.

اگر تمایلی به جابه‌جا شدن بین ارزهای دیجیتال مختلف ندارید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما، پاکت ماینر متعق به وب سایت litecoinpool.org است. همانطور که از نام این استخر پیداست، تنها از لایت کوین روی سرورهای LitecoinPool پشتیبانی می‌کند. این روزها به سختی می‌توان با استخراج رمز ارزها به سود رسید، چرا که کوین ماین شده در نهایت، ممکن است کفاف هزینه برق مصرف شده را نیز ندهد. با این حال پاکت ماینر پردازشگر گوشی هوشمند اندرویدی شما را خیلی بهینه به کار می‌گیرد.

در تنظیمات اپلیکیشن می‌توانید نزدیکترین سرور به خود را انتخاب و تعداد هسته‌های در اختیار نرم افزار را مشخص کنید. امکان متوقف کردن یا شروع شدن فرآیند حین اتصال گوشی به منبع برق، کاهش شارژ باتری یا اتصال به وای فای فراهم است.

منبع: xda-developers

بیت کوین

bitcoin (BTC)

2.38100%

788,544,865تومان

29,756 $

لایت کوین

litecoin (LTC)

-1.09000%

3,317,005تومان

125 $

اتریوم

Ethereum (ETH)

0.17500%

دانلود نرم افزار بیت کوین ساز

19,427,680تومان

733 $

ریپل

Ripple (XRP)

0.99600%

6,125تومان

0 $

بیت کوین کش

Bitcoin Cash (BCH)

-0.54800%

9,046,835تومان

341 $

تتر

Tether (USDT)

-0.23000%

26,500تومان

1 $

بایننس کوین

Binance Coin (BNB)

-1.07500%

984,083تومان

37 $

ای او اس

EOS Coin (EOS)

0.06100%

69,136تومان

3 $

مونرو

Monero (XMR)

-15.05800%

3,568,225تومان

135 $

استلار

Stellar (XLM)

0.26800%

3,473تومان

0 $

ترون

Tron (TRX)

-0.11200%

709تومان

0 $

چین لینک

Chain Link (LINK)

2.04000%

306,528تومان

12 $

ماتیک

MATIC (MATIC)

2.91000%

487تومان

0 $

کاردانو

Cardano (ADA)

-3.57400%

4,569تومان

0 $

یو اس دی سی

USDC (USDC)

-0.09000%

26,428تومان

1 $

اتریوم کلاسیک

Ethereum Classic (ETC)

0.63000%

150,793تومان

6 $

بیت تورنت

Bittorent (BTT)

3.19000%

8تومان

0 $

پاکسوس استاندارد

Paxos Standard (PAX)

-0.10000%

26,428تومان

1 $

آیوتا

IOTA (IOTA)

-1.32100%

7,719تومان

0 $

دوج کوین

Dogecoin (DOGE)

42.62400%

184تومان

0 $

دش

Dash (DASH)

-11.69400%

2,315,305تومان

87 $

تزوس

Tezos (XTZ)

-0.41700%

53,159تومان

2 $

زد کش

Zcash (ZEC)

-10.59700%

1,524,810تومان

58 $

وی چین

VeChain (VET)

-2.54500%

500تومان

0 $

نئو

NEO (NEO)

0.59800%

383,455تومان

14 $

اتم

َCosmos (ATOM)

-7.29400%

146,519تومان

6 $

آلگوراند

Algorand (ALGO)

25.09100%

11,838تومان

0 $

زیلیکا

Zilliqa (ZIL)

-9.13700%

2,058تومان

0 $

الروند

Elrond (EGLD)

-0.31200%

677,552تومان

26 $

Blockstack

Blockstack (STX)

9.70600%

12,071تومان

0 $

اوریجین

Origin (OGN)

3.27000%

3,180تومان

0 $

اونتولوژی

Ontology (ONT)

7.11100%

12,574تومان

0 $

کوانتوم

Qtum (QTUM)

-0.09000%

59,042تومان

2 $

دیجی بایت

DigiByte (DGB)

5.10000%

699تومان

0 $

جاست

JUST (JST)

4.18700%

620تومان

0 $

سوایپ

Swipe (SXP)

-0.28000%

18,868تومان

1 $

بند

BAND (BAND)

4.69500%

153,218تومان

6 $

میکر

Maker (MKR)

-1.88000%

15,504,355تومان

585 $

کامپوند

Compound (COMP)

1.10700%

3,849,655تومان

145 $

وینک

WINK (WIN)

-0.38300%

2تومان

0 $

دات

polkadot (DOT)

-6.57400%

218,691تومان

8 $

یرن فایننس

Yearn Finance (YFI)

-1.85200%

573,192,085تومان

21,630 $

وتور

VeThor (VTHO)

-1.26900%

19تومان

0 $

سان

SUN (SUN)

-3.78100%

164,539تومان

6 $

یونی سوآپ

Uniswap (UNI)

-4.73400%

124,627تومان

5 $

آواکس

Avalanche (AVAX)

10.78000%

94,253تومان

4 $

یرن فایننس 2

DFI.Money (YFII)

-3.50000%

40,795,690تومان

1,539 $

سینتتیکس

Synthetix Network Token (SNX)

12.83400%

222,971تومان

8 $

بالانسر

Balancer (BAL)

1.10800%

374,737تومان

14 $

فایل کوین

Filecoin (FIL)

-2.59300%

599,409تومان

23 $

آی او اس تی

IOST (IOST)

0.81400%

151تومان

0 $

چیلیز

Chiliz (CHZ)

-5.44000%

525تومان

0 $

تتا

Theta Token (THETA)

7.02500%

55,331تومان

2 $

هشینگ چیست؟ آشنایی با انواع الگوریتم، توابع و کاربرد هشینگ (Hashing)

بیت کوین باز هم رکورد زد: قیمت هر واحد BTC از 25000 دلار عبور کرد!

دوج کوین (Dogecoin) چیست؟ ارز دیجیتالی که بر اساس یک شوخی خلق شد!

سازمان خودگردان و مستقل غیر متمرکز یا DAO چیست و چگونه کار می‌کند؟

اطلاعات مربوط به کاربران کیف پول لجر در فضای اینترنت منتشر شد!

آشنایی با مفاهیم پایه و اولیه ارز دیجیتال (رمز ارز) و بلاک چین

تاریخچه بلاک چین ؛ Blockchain چطور متولد شد و دنیا را تغییر داد؟

با ثبت نام در خبرنامه الکترونیکی ما از جدیدترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال باخبر شوید

وبلاگ خدمات ارزی Pay98

آموزش های تخصصی مربوط به خرید و فروش ارز های دیجیتالی و خدمات شارژ حساب بانکی

دانلود نرم افزار بیت کوین ساز
دانلود نرم افزار بیت کوین ساز
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *