درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی
درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

زود انزالی زمانی ایجاد می‌شود که انزال در مردان در زمان رابطه جنسی زودتر از زمان طبیعی اتفاق می‌افتد. زود انزالی در صورتی که تنها در برخی از مواقع بروز کند مشکلی ایجاد نکرده و در مردان شایع می‌باشد. ولی در صورتی که نیمی از موارد در زمان رابطه جنسی به انزال زودرس منجر شود، بایستی جهت درمان به پزشک مراجعه شود. پزشک در تشخیص علت عارضه و انتخاب گزینه درمانی مناسب به بیمار کمک می‌کند.

دلایل متعدد جسمانی یا روانی می‌توانند در بروز زود انزالی در مردان مؤثر باشند.درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

دلایل جسمانی شایع زود انزالی در مردان عبارتند از:

دلایل روانی زود انزالی در مردان شامل:

به ندرت امکان دارد که زود انزالی از زمان آغاز فعالیت جنسی بروز کند. این حالت امکان دارد در اثر موارد زیر ایجاد شود:

در صورت وجود زود انزالی، بایستی با پزشک با تجربه در این زمینه مشورت شود. اولین قدم جهت درمان موفقیت‌آمیز انزال زودرس، تشخیص علت اصلی بروز این عارضه می‌باشد. به این منظور پزشک موارد زیر را در نظر خواهد گرفت:

گزینه‌های مختلف جراحی زود انزالی عبارتند از:

جهت دستیابی به نتیجه رضایت‌بخش امکان دارد از چند مورد از روش‌های فوق استفاده شود.

هزینه جراحی زود انزالی در مردان به نوع روش جراحی مورد استفاده و شرایط خاص هر بیمار بستگی دارد. پس از مشاوره با بیمار و در صورتی که پزشک تشخیص دهد فرد کاندیدای مناسبی برای جراحی است تمامی هزینه‌ها (شامل هزینه بیمارستان، دستمزد متخصص بیهوشی، دستمزد جراح و جلسات مشاوره پس از جراحی) محاسبه و اعلام خواهند شد.

پیش از  مراجعه به پزشک می‌توان از روش‌های زیر جهت درمان انزال زودرس استفاده کرد.

روش‌های زیر که توسط مردان انجام می‌شوند، در درمان انزال زودرس مؤثر هستند:

در صورتی که یک زوج برای مدت طولانی در یک رابطه به سر می‌برند، استفاده از روش زوج‌درمانی می‌تواند در درمان انزال زودرس مردان مؤثر باشد. در جلسات زوج‌درمانی مشاور اقدامات زیر را انجام می‌دهد:

در تکنیک فشردن، شریک جنسی با دست سبب ارضا شدن مرد می‌شود ولی پیش از انزال، سر آلت تناسلی مرد را بین 10 تا 20 ثانیه فشار می‌دهد. پس از یک وقفه برای مدت 30 ثانیه، این روش ادامه داده می‌شود. این عمل پیش از انزال چندین بار تکرار می‌شود.

تکنیک شروع- توقف مشابه روش فوق می‌باشد ولی از فشردن آلت استفاده نمی‌شود. در این روش در صورتی که مرد در ارتباط با تأخیر در انزال احساس اطمینان بیشتری داشته باشد، رابطه جنسی آغاز شده و در هر زمان که نیاز شد رابطه متوقف می‌شود و این عمل تکرار می‌شود.

داروهای مهارکننده بازجذب سروتونین (SSRIs) به منظور درمان افسردگی مصرف می‌شوند، ولی سبب به تعویق انداختن انزال نیز می‌شوند. این داروها شامل:

استفاده از این داروها در برخی از مردان در زمان کوتاهی سبب درمان زود انزالی می‌شود. با این حال معمولاً برای مشاهده نتایج، داروها بایستی برای 1 تا 2 هفته مصرف شوند.

عوارض جانبی داروهای ضد افسردگی معمولاً خفیف هستند و پس از 2 تا 3 هفته رفع می‌شوند. این عوارض شامل:

داپوکستین از جمله داروهای مهارکننده بازجذب سروتونین است که به منظور درمان زود انزالی در مردان مصرف می‌شود. این دارو سریع‌تر از داروهای فوق عمل می‌کند و شخص می‌تواند آن را در موقع نیاز مصرف کند. داپوکستین بایستی 1 تا 3 ساعت پیش از رابطه جنسی مصرف شود. ولی نباید از این دارو بیش از یک بار در روز استفاده شود. 4 تا 6 هفته پس از آغاز مصرف (و پس از آن هر 6 ماه یک بار)، روند درمان ارزیابی می‌شود.

این دارو برای همه مردان مبتلا به زود انزالی مناسب نمی‌باشد. برای مثال مصرف این دارو برای مردان مبتلا به مشکلات قلبی، کلیوی و کبد توصیه نمی‌شود. همچنین امکان تداخل این دارو با داروهای دیگر مانند داروهای ضد افسردگی وجود دارد.

عوارض جانبی شایع این دارو عبارتند از:

داروهای مهار کننده فسفودی استراز-5 مانند سیلدنافیل (ویاگرا) جهت درمان اختلال عملکرد نعوظ استفاده می‌شوند. بر طبق تحقیقات انجام شده ممکن است این داروها به درمان زودانزالی مردان نیز کمک کنند.

جهت تهیه این دارو به نسخه پزشک نیازی نمی‌باشد. ولی پیش از مصرف بایستی با دکتر داروساز در مورد استفاده از این دارو مشورت شود.

بیحس‌کننده‌های موضعی مانند لیدوکائین یا پریلوکائین به درمان زود انزالی کمک می‌کنند ولی ممکن است در واژن جذب شوند و سبب کاهش احساس شوند. استفاده از کاندوم نیز خصوصاً زمانی که همراه با  بیحس‌کننده‌های موضعی استفاده شود، در به تعویق انداختن انزال مؤثر است.

موارد زیر جهت کمک به کاهش احتمال زودانزالی مؤثر می‌باشند:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پس از پاسخ به پرسش، از طریق ایمیل مرا مطلع کن

فرستادن دیدگاه

کلینیک یوسف آباد (تهران ،میدان سلماس ، ضلع شرقی میدان،پلاک 21،واحد 1 کلینیک پوست و مو رازی)

02145379092275268170218833402902188353259021880253500218802543502188028775

در سال‌های اخیر، دنیای پزشکی در شناسایی و درک اختلال عملکرد جنسی مردان از جمله مشکلاتی که مردان می‌توانند در زمان مقاربت جنسی تجربه کنند بهبود پیدا کرده است. زود انزالی نوعی اختلال عملکرد جنسی است که می‌تواند تاثیر منفی بر کیفیت زندگی جنسی یک مرد داشته باشد. هدف اطلاعات ارائه شده در اینجا کمک به درمان زود انزالی و ارائه‌ گزینه درمانی موثر است.

زود انزالی ممکن است در برخی موارد تولید مثل را پیچیده کند اما می‌تواند تاثیر منفی بر رضایت جنسی مرد و همسر وی نیز داشته باشد. مشورت با پزشک نیز می‌تواند به شما در حل این مشکل کمک کند.

زود انزالی نوعی اختلال جنسی در مردان است و به معنی رسیدن به ارگاسم زودتر از حد معمول است. از نظر پزشکی، ماندگارترین شکل زود انزالی (زود انزالی اولیه یا مادام العمر) با حضور سه مشکل زیر تعریف می‌شود:درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

زود انزالی می‌تواند باعث خجالت در مردان شود.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

اطلاعات به دست آمده از طریق نظرسنجی نشان می‌دهد که شیوع زودانزالی در مردان چیزی بین 15 تا 30 درصد است. با این حال شیوع زود انزالی که از لحاظ پزشکی قابل تشخیص باشد بسیار کمتر است. این اختلاف آماری به هیچ وجه موجب کاهش رنجی که مردانی که معیارهای دقیق تشخیص را برآورده نمی‌کنند نمی‌شود.

زود انزالی اولیه یا مادام‌العمر ماندگارترین مشکل در مردان است و توصیف کننده وضعیتی است که در آن مردان به ندرت رابطه جنسی بدون زود انزالی را تجربه می‌کنند. این نوع، نادرترین شکل این وضعیت است و تصور می‌شود که حدود دو درصد از مردان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با این حال زود انزالی همچنان شایع‌ترین نوع اختلال عملکرد جنسی مردان است.

در ادامه برخی از دلایل بالقوه‌ی زود انزالی را مورد بحث قرار داده‌ایم:

اغلب موارد زود انزالی مرتبط با هیچ گونه بیماری نیستند بلکه به علت عوامل روانی هستند از جمله:

این عوامل روانی متداول می‌توانند بر مردانی که قبلاً انزال طبیعی داشته است تاثیر بگذارد؛ چنین مواردی اغلب تحت عنوان زود انزالی ثانویه یا اکتسابی نامیده می‌شوند. این اعتقاد وجود دارد که اغلب موارد نادرتر و ماندگارتر (زودانزالی اولیه یا مادام العمر) ناشی از مشکلات روانی هستند.

علل زود انزالی اولیه یا مادام‌العمر اغلب می‌توانند مرتبط با آسیب یا ضربه در گذشته باشند، برای مثال:

دلایل بیولوژیکی زود انزالی بسیار کمتر از دلایل روانی شایع هستند. در موارد نادر، علت آن می‌تواند جدی‌تر باشد مانند آسیب به سیستم عصبی در نتیجه عمل جراحی یا ضربه‌های فیزیکی.

موارد زیر نیز دلایل پزشکی احتمالی زود انزالی هستند (پزشکان ابتدا بر تشخیص و کنترل مشکلات زمینه‌ای تمرکز کرده و بر بهبود عملکرد جنسی نظارت می‌کنند).

به عبارت ساده، زود انزالی به معنی مردی است که دچار انزال زودتر از موعدی است که شریک جنسی‌ وی انتظار دارد. علائم دیگری که در اثر مشکلات زود انزالی ناشی می‌شوند شامل احساس نارضایتی و سرخوردگی می‌باشند. این احساسات می‌تواند باعث پریشانی شوند. این علائم روانی پس از مشکلات جسمانی انزال رخ داده و مرد، همسر وی یا هر دو می‌توانند آن را تجربه کنند.

علائم ثانویه ناشی از زود انزالی عبارتند از:

مردانی که زود ارضا می‌شوند می‌توانند دچار پریشانی روانی شوند اما نگرانی‌های آنها در مورد تاثیر زودانزالی در رابطه آنها اغلب بیشتر از اثر واقعی آن بر روی شریک جنسی و رابطه‌ی آنها است.

معمولاً همسر مرد کمتر از خود مردی که دچار زود انزالی است در مورد این مشکل نگران است. به طور کلی، زنان زود انزالی را نسبت به مردان کمتر به عنوان یک مشکل می‌بینند، هر چند مطالعات نشان داده‌اند که هم زن و هم مرد در صورت زود انزالی لذت جنسی کمتری می‌برند. با این حال این وضعیت بر رضایت کلی از رابطه تاثیری نمی‌گذارد.

در روش مورد استفاده برای تشخیص بالینی توسط پزشکان، زود انزالی تنها زمانی به عنوان یک اختلال جنسی تعریف می‌شود که توصیفات زیر صادق باشند. انزال با حداقل تحریک جنسی قبل یا مدت کوتاهی پس از دخول و قبل از آنکه فرد بخواهد. این وضعیت مداوم بوده یا بطور مکرر رخ می‌دهد و باعث پریشانی قابل توجه می‌شود. اولین اقدام مراجعه مرد یا زوجین به پزشک است. طی یک مشاوره قبل از تشخیص، سابقه‌ای از رابطه دو طرف گرفته می‌شود.

هیچ تست بیولوژیکی یا دستگاهی که بتواند زودانزالی را تایید کند وجود ندارد و به جای آن پزشک ممکن است اطلاعاتی را در مورد تجربیات مرد یا زوج کسب کند تا درک بهتری از مشکل داشته باشد.

پزشک سوالات خاصی را می‌پرسد که هدف از آنها کمک به بررسی علائم می‌باشد. برای مثال پرسیدن در مورد زمان تخمینی پیش از انزال (که زمان تاخیر نیز نامیده می‌شود). این سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشند:

 

خبر خوب برای بسیاری از مردانی که نگران زود انزالی هستند این است که اکثر موارد دارای علت روانی بوده و احتمال بهبودی بالایی دارند. اگر مشکل در آغاز یک رابطه جنسی جدید رخ دهد، مشکلات در ادامه‌ی رابطه برطرف می‌شوند. با این حال اگر مشکل ماندگارتر باشد ممکن است پزشک درمان بصورت مشاوره توسط یک متخصص در حوزه روابط جنسی یا زوج درمانی توصیه شود.

تعدادی از داروهای ضد افسردگی برای کمک به دیر انزالی و دیر ارضا شدن در برخی از مردان موثر هستند. پزشکان برای تشخیص واضح زود انزالی قبل از بررسی دقیق سابقه‌ی جنسی، هیچ گونه دارویی را تجویز نمی‌کنند. درمان انزال زودرس به صورت دارویی می‌توانند عوارض جانبی ناخواسته‌ای به همراه داشته باشند و این موضوع باید قبل از مصرف هر دارو توسط بیمار مورد بحث قرارگیرد.

در حالی که برخی پزشکان داپوکستین را توصیه کنند، اما در برخی موارد زودانزالی اکتسابی و نیز مادام‌العمر، مصرف آن محدود به استفاده توسط مردانی است که تمام معیارهای زیر را داشته باشند.

عوارض جانبی داپوکستین می‌توانند شامل حالت تهوع، اسهال، سرگیجه و سردرد باشند.

یکی گزینه دیگر برای مردان مبتلا به زودانزالی درمان موضعی است که قبل از رابطه جنسی با یا بدون کاندوم به آلت تناسلی اعمال می‌شود. این کرم‌های بی‌حس کننده موضعی و اسپری تاخیری تحریک را کاهش می‌دهند.

در حالیکه استفاده از لیدوکائین یا پریلوکائین و اسپری تاخیری می‌تواند مدت زمان قبل از انزال را افزایش دهد، استفاده طولانی مدت از بی‌حس کننده می‌تواند منجر به بی‌حسی و از دست رفتن نعوظ شود. کاهش احساس ایجاد شده توسط کرم ممکن است برای مرد قابل قبول نباشد، و بی‌حسی می‌تواند زن را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

عوارض و خطرات کاشت موی طبیعی سر به روش fit ،sut یا متدهای دیگر

مراقبت‌های بعد از انجام میکرونیدلینگ (چگونگی مواجهه با خارش و جوش بعد از میکرونیدلینگ)

برای یافتن بهترین کلینیک کاشت مو در تهران به چه نکاتی باید توجه کنید؟

واکسن گارداسیل چیست و برای چه کسانی مناسب و مفید است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کلینیک یوسف آباد (تهران ،میدان سلماس ،ضلع شرقی میدان،پلاک 21،واحد 1 کلینیک پوست و مو رازی )

02145379092275268170218833402902188353259021880253500218802543502188028775

دکتر حسین کرمی متخصص پروستات –

انزال زودرس یک نوع اختلال در عملکرد جنسی است که می تواند کیفیت زندگی جنسی یک مرد را به طرز ناخوشایندی تحت تاثیر قرار دهد. این وضعیت هنگامی بوجود می آید که ارگاسم (اوج جنسی) فرد زودتر از زمانی که او انتظار دارد، اتفاق می افتد. در این نوشتار به بررسی انواع روش های درمانی زود انزالی می پردازیم.

زود انزالی می تواند مشکلاتی در تولید مثل و فرزند دار شدن فرد به وجود آورد. همچنین انزال زودرس می تواند ارضای جنسی هر دو شریک جنسی (هم مرد و هم زن) را به طرز ناخوشایندی تحت تاثیر قرار دهد.

فهرست موضوعات

تعدادی از عوامل می توانند در ایجاد این وضعیت دخیل باشند. که در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

بسیاری از موارد انزال زودرس مربوط به هیچ بیماری نبوده و ناشی از عوامل روانی از جمله موارد زیر هستند:

این عوامل روانی شایع، می توانند مردانی را که قبلا انزال عادی داشته اند، نیز تحت تاثیر قرار دهند. این موارد اغلب زود انزالی ثانویه یا اکتسابی نامیده می شوند.

در مواردی کمیاب تر، این وضعیت ممکن است در اثر مشکلی بیولوژیک باشد. مواردی که در زیر آمده اند عوامل پزشکی احتمالی انزال زودرس هستند:

انزال زودرس می تواند نشانه ای از وضعیتی زمینه ای باشد که نیازمند درمان می باشد.

در اکثر موارد، برای زود انزالی، علتی روانی وجود دارد و پیش بینی بهبود آن نیز خوب است. اگر این مشکل در ابتدای یک رابطه جنسی جدید اتفاق افتد، اغلب همگام با پیش رفتن رابطه رفع می شود.

هر چند که، اگر مشکل همچنان تداوم داشته باشد پزشکان ممکن است مشورت با یک درمانگر متخصص در زمینه روابط جنسی یا زوج درمانی را پیشنهاد کنند.

هیچ دارویی در ایالات متحده آمریکا جهت درمان انزال زودرس رسما تایید نشده است. اما پزشکان دریافته اند که برخی از داروهای ضدافسردگی به برخی از مردان در به تاخیز انداختن انزال، کمک می کنند.

پزشک قبل از آنکه جهت دستیابی به تشخیص دقیق زود انزالی، سابقه جنسی فرد و جزییات مرتبط با آن را دریافت نکند، هیچگونه دارویی تجویز نمی کند.

درمان های دارویی می توانند اثراتی ناخوشایند داشته باشند و بیماران باید همواره قبل از مصرف هرگونه دارو با پزشک خود مشورت کنند.

 

داروی داپوکستین (نام تجاری پریلیجی) در بسیاری از کشورها، جهت درمان چند نوع زود انزالی اولیه و ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد.

این دارو جزو مهارکننده های بازجذب سروتونین ( دسته‌ای از داروهای ضد افسردگی هستند که که برای درمان افسردگی و برخی از انواع اختلالات اضطرابی و اختلالات شخصیتی کاربرد دارند) است. داروی داپوکستین جهت درمان انزال زودرس نیز تایید شده است. هر چند که،  جهت مصرف آن معیارهای مشخصی باید رعایت شوند. این دارو در صورت موارد زیر، می تواند استفاده شود:

 اثرات جانبی داروی داپوکستین شامل حالت تهوع، اسهال، گیجی و سردرد می شوند.

برخی درمان های موضعی ممکن است قبل از رابطه جنسی با یا بدون کاندوم بر روی آلت اعمال شوند. پمادهای بی حس کننده موضعی تحریک را کاهش می دهند.

نمونه این دارو ها شامل لیدوکایین و پریلوکایین می شوند، که می توانند زمان قبل از انزال را افزایش دهند. هر چند، استفاده از بی حس کننده ها در دراز مدت می تواند به بی حسی و از دست دادن قدرت نعوظ منجر شود.

کاهش حساسیت ناشی از پمادها ممکن است برای مردان قابل قبول نباشد. همچنین این بی حسی، زنان را نیز می تواند تحت تاثیر قرار دهد.

دو روش وجود دارند که می توانند برای مردان مفید باشند. این دو روش عبارتند از:

 در این روش، هدف بهبود کنترل فرد بر انزال است. هنگامی که فرد احساس می کند در حال رسیدن به ارگاسم است هر دو (مرد و شریک جنسی اش) تحریک جنسی را متوقف نموده و زمانی که احساس ارگاسم فروکش کرد، عمل جنسی را ادامه می دهند.

 این روش نیز مشابه قبلی است اما در این روش مرد انتهای آلت خود را به مدت 30 ثانیه قبل از شروع دوباره تحریک جنسی فشار می دهد یا شریکش این کار را برای او انجام می دهد.

 فرد قبل از این که به خود اجازه انزال بدهد، سعی می کند بیش از 3 یا 4 بار این کار را انجام می دهد. تمرین کردن مهم است. اگر با وجود تمرین مشکل هنوز ادامه داشت بهتر است فرد با یک پزشک ملاقات کند.

محققان دریافته اند ورزش های کِگِل که هدفشان قوی کردن عضلات قاعده لگن است، می توانند به بهبود انزال زودرس مادام العمر فرد کمک کنند. چهل مرد با این شرایط تحت یک فیزیوتراپی قرار گرفتند که موارد زیر را در بر می گرفت:

پس از 12 هفته درمان، بیش از 80 درصد شرکت کنندگان درجه ای از کنترل بر واکنش انزال خود را بدست آورده بودند. آنها زمان بین دخول و انزال را حداقل 60 ثانیه افزایش داده بودند.

از لحاظ پزشکی، نوعی از زود انزالی که بیشتر تداوم می یابد (نوع اولیه یا مادام العمر) از طریق وجود این سه علامت زیر تشخیص داده می شود:

انزال تقریبا همیشه قبل از دخول جنسی یا در دقیقه اول دخول رخ می دهد. فرد در هر باری که انزال یا دخول اتفاق می افتد قادر به تاخیر انداختن انزال نیست. عواقبی منفی و شخصی از جمله ناراحتی، ناامیدی یا اجتناب از نزدیکی جنسی در فرد بوجود می آیند. علائم روانی پس از دفعات انزال به وجود می آیند. خود شخص، شریک جنسی او و یا هر دو ممکن است این علائم را تجربه کنند.

علائم ثانویه شامل موارد زیر می شوند:

مردانی که انزال زودتر از موعد دارند، می توانند ناراحتی روانی را تجربه کنند. اما نتایج یک مطالعه بر روی 152 مرد و شرکای جنسی شان بیان می کند که شرکای جنسی (زنان) کمتر از خود مردان در ارتباط با انزال زودرس نگران می شوند.

راهنمایی که توسط روانپزشکان و روانشناسان جهت تشخیص بالینی مورد استفاده قرار می گیرد، تنها در صورتی تشخیص اختلال زود انزالی را صحیح می داند که توضیحاتی که در پایین آمده اند در مورد فرد صدق کنند:

رخ دادن انزال با کوچکترین تحریک جنسی، قبل یا کمی بعد از دخول و یا قبل از زمانی که فرد انتظار آن را دارد. این وضعیت مداوم بوده، مکررا اتفاق می افتد و سبب ایجاد یک ناراحتی قابل ملاحظه در فرد می شود.

هر چند که، نوعی از زود انزالی که تعریفی کلی تر دارد از رایج ترین انواع اختلال جنسی است. پزشک سوالاتی مشخص را جهت بررسی علائم خواهد پرسید. مثلا سوال در مورد مدت زمانی که طول می کشد تا انزال رخ دهد. این زمان تحت عنوان زمان تاخیر (latency) بیان می شود. سوالات ممکن است شامل موارد زیر شوند:

دکتر حسین کرمی متخصص اورولوژی و پروستات در تهران

شما می توانید از طریق قسمت پرسش از دکتر سوالات خود را  مطرح نمایید.

پروفسور حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فلوشیپ فوق تخصصی درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی بیماریهای کلیه و مجاری ادراری و استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشند.

پست قبلی

۱۱ راه ساده و خانگی، برای تقویت نعوظ در مردان

درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

پست بعدی

دیر انزالی از علائم تا روش های درمان آن

درمان زگیل تناسلی با فریز

دیر انزالی از علائم تا روش های درمان آن

۱۱ راه ساده و خانگی، برای تقویت نعوظ در مردان

هر آنچه که باید در مورد اختلال نعوظ بدانید.

دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فلوشیپ فوق تخصصی درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی بیماریهای کلیه و مجاری ادراری و عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه شهید بهشتی تهران ، عضو انجمن ارولوژی اروپا ، امریکا و آسیا

مطالب پربازدید

موارد مصرف و عوارض جانبی کپسول آمنیک (کامل)


خواص کپسول تاموسین چیست؟

◀️بهترین راه درمان پروستاتیت یا بزرگی پروستات چیست؟ ▶️


دلایل بزرگ شدن پروستات در جوانی چیست؟

خوش آمدید

بازگشت پسورد

رمز عبور برای شما ایمیل می شود !

سلامت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

مگنا آر ايکس+MAGNARX اصل

قیمت: 240000 تومان

درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

آيا شريک ج ن س ي شما از سايز و قدرت ج ن س ي شما راضي است ؟ شما بيشتر از تصورتان بدست خواهيد آورد سريعتر و آسانتر با نتيجه غير قابل باوري براي شما در سراسر جهان تا کنون هيچ دارويي مشابه +MAGNA-RX معرفي نشده و اين تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ ل ت ت ن ا س ل ي را از نظر سايز ، طول و ضخامت به شکل دائمي ، سريع ، آسان ، بي خطر و بدون هرگونه مشکلي ، افزايش داده و باعٍ بهبود وضعيت ش ق شدگي و سفتي آ ل ت در حالت نعــوظ و تحــريک ج ن س ي شود و هم زمان از انز ال ز ودرس جلوگيري کرده افزايش زمان م ق ارب ت را به شما هديه ميدهد توجه خيلي مهم به دليل انواع تفلبـي در نظر داشته باشيد بر روي تمام مکنا ار ايکس ها يک ليبل فارسي وجود دارد که بر روي آن نوشته شده رديابي هوشمند و همين طور بر روي ليبل فارسي يک کد رمز 8 رقمي نوشته شده که فقط مختص به داروي شما ميباشد

فرمول بزگ کردن آ ل ت ج ن س ي مردان +MAGNA-RX اين کا را خيلي سريع و اسان و به شکل غير قابل باوري براي شما انجام ميدهد. پزشکان بزگتر و حجيم تر و سفت و سخت تر کردن آ ل ت ت ن ا س ل ي مردانه را امري کاملا ممکن و انجام شدني مي دانند . بسيار حيرت زده مي شويد وقتي که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته اي شاهد افزايش حجم و طوا آ ل ت ت ن ا س ل ي خود شويد به نحوي که تا قبل از اين هيچگاه تجربه نکرده بوديد . فرمول افزايش ميل و قدرت ج ن س ي : به جرات مي توانيم ادعا کنيم که در دنيا تنها قرصهاي +MAGNA-RX انحصارا داراي فرمولي براي پروسه فعال سازي و بيشتر کردن ميل ج ن س ي و افزايش زمان نزديکي براي رسيدن به اوج ا ر گ ا س م واقعي مي باشد .

با فروش ميليوني و تقاضاي جهاني براي +MAGNA-RX اين دارو در طي زمان 3 سال به شکل يک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصين ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسياري از کشورها تعداد بسيار زيادي دانشکدههاي پزشکي و تحقيقاتي و تيمهاي متخصص پزشکي با تست و آزمايش با دقت بسيار بالا در لابراتوآرهاي پيشرفته با صرف زمان زياد روي اين محصول گزارش کاملي از تائئد اين دارو را داده اند و بسياري از پزشکان در سراسر دنيا اين دارو را براي درمان مشکلات ج ن س ي ، افزايش سايز مردانه و بالا بردن قدرت ج ن س ي تائيد و تجويز مي کنند .

برخی از ویژگیها

1) داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکي
2) داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکي
3) افزايش ميل ، قدرت و کيفيت رابطه ج ن س ي .
4) جلوگيري از انـزال زود رس و افزايش زمان نزدي.کي و م ق ا ر ب ت.
5) . بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و ..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دکتر هوشنگ قوامی – متخصص کلیه و مجاری ادراری

در 10 الی 15 سال اخیر مطالعات بیشماری در زمینه درمان دارویی زود انزالی گزارش شده که به طور مرکزی (مغز) یا محیطی (دستگاه تناسلی)، موجب کنترل و به تاخیر انداختن انزال می‌‌گردد. در این مقاله قصد داریم به معرفی داروی زود انزالی بپردازیم.

فهرست موضوعات

در چند دهه گذشته درمان زود انزالی مشخصا توسط روانپزشکان و سکسولوژیستها صورت می‌گرفت و در اوایل سال 1970 به صورت رفتار درمانی توسط دو نفر روانپزشک زن و مرد به نام‌های مسترز و جانسون انجام می‌ شد.

گزینه های معمول درمانی برای انزال زودرس شامل تکنیک های رفتاری ، بی حسی موضعی ، داروها و مشاوره است. به خاطر داشته باشید که یافتن روش درمانی یا ترکیبی از روشهای درمانی مناسب برای شما ممکن است زمان بر باشد. درمان رفتاری به همراه دارو درمانی ممکن است موثرترین دوره باشد.درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

این درمان در چند دهه توسط این دو نفر روانپزشک به روش رفتار درمانی که مستلزم رابطه اجرایی توسط بیمار بود. دوره درمانی طولانی مدت بود و بیمار از ادامه آن خودداری می‌نمود و آن دسته از بیمارانی که تن به این روش درمانی می‌دادند، نتیجه‌ای مطلوب نمی‌گرفتند.

در همان زمان روانپزشکان دیگری مسئله درمان طبی- دارویی را پیشنهاد می‌کردند ولی متاسفانه توسط این دو پزشک مورد ملامت و سرزنش قرار می‌گرفتند. در 10 الی 15 سال اخیر مطالعات بیشماری در زمینه درمان دارویی با داروهای مختلف گزارش شده که به طور مرکزی (مغز) یا محیطی (دستگاه تناسلی) موجب کنترل و به تاخیر انداختن انزال می‌‌گردد.

امروزه برای درمان زود انزالی، اورولوژیست ها قادر به تشخیص مسئله و ارائه راه درمان به خصوص می باشند. انزال زودرس زمانی اتفاق می افتد که مرد یا شریک زندگی اش زودتر از آنچه دوست دارد به انزال می رسد. انزال زودرس یک شکایت رایج جنسی است. از هر 3 نفر 1 نفر این مشکل را تجربه می کند.

داروی زود انزالی در اصل برای افزایش مدت یا حجم انزال در مردان استفاده می شود. داروهایی که در حال حاضر در سطح جهان برای درمان این بیماری جنسی به کار می‌رود از دسته داروهای SSRIS هستند که شامل سیتالوپرام، پاروکستین، فلوکستین، سرترالین می‌باشند. نتیجه درمانی این داروها در طول درمان 12 هفته ، 80 درصد می‌باشد.

قابل ذکر است که یک دارو ممکن است در فردی درمان مناسب ایجاد کند در حالی که همین دارو در فرد دیگر اثر مناسب درمانی نداشته باشد، لذا بیمار پس از 5 روز مصرف دارو چنانچه نتیجه‌ای نگرفت باید برای تغییر دارو مراجعه کند.

داروهای بازدارنده انتخابی بازجذب سروتونین (SSRI) مانند اسیتالوپرام، سرتالین، پاروکستین یا فلوکستین برای تاخیر در انزال مصرف میشوند. در بین اینها به نظر میرسد داپوکستین بیشترین تاثیر را دارد.

مطالعات تجربی نشان داده که سروتونین و گیرنده های آن، کنترل عصبی انزال در حیوانات را تنظیم می‌کنند. به علاوه بر روی حیوانات نشان داده است که کاهش سروتونین و فعال نمودن گیرنده های مربوط به آن منجر به یک انزال سریع‌تر می‌گردد. دو روش درمانی با داروهای فوق وجود دارد.

چون استفاده مداوم و طولانی مدت دارو ممکن است بیمار را از استفاده دراز مدت آن باز دارد، لذا استفاده دارو 3 ساعت قبل از عمل جنسی روش دیگر درمان است. نتایج این روش با روش طولانی مدت 12 هفته چندان تفاوتی ندارد. این نوع روش درمانی در سال 1979 توسط Alilenious گزارش شد.

طی مطالعاتی گزارش شده کلومی پرامین، در درمان زود انزالی موثر است ولی به علت عوارض 5 الی 15 درصدی آن مانند اختلال دید، خشکی دهان و سایر عوارض کولینرژیک مصرف آن محدود گردیده است. داروی ذکر شده با مختل کردن بازجذب سروتونین در مغز باعث افزایش سروتونین شده و باعث به تاخیر انداختن انزال می‌ گردد.

داروهای فوق به طور گسترده‌ای در درمان افسردگی استفاده می‌شوند و به علت عارضه به تاخیر انداختن انزال و بعضا قطع انزال، برای درمان زود انزالی در انسان استفاده می‌شوند.

داروهای نامبرده  دارای مکانیسم و اثر مشابهی هستند و شواهدی موجود است که نشان می‌دهد که سیتالوپرام و فلوواکستین اثرات کمتری نسبت به داروهای پاروکستین، سرترالین و فلوکستین در به تاخیر انداختن انزال دارند. با کشف اثر و مکانیسم این داروها، راهی به سوی درمان زود انزالی را پیش روی ما قرار داد.

داروی فلوکستین بعد از قطع درمان 3 تا 6 ماه بهبودی گزارش گردیده و نقش بالقوه‌ای در درمان زود انزالی دارد. این دارو به خوبی در اکثر بیماران قابل تحمل بوده و عوارض دارو، اضطراب، بی ‌خوابی  به مقدار کم، کاهش میل جنسی و گاهی عدم انزال می‌باشد. عدم دفع انزال ممکن است تا چند هفته پس از قطع دارو باقی بماند که گمان می‌رود به علت دفع آهسته متابولیت‌های آن باشد.

در صورت بروز علائم واکنش آلرژیک به فلوکستین(کهیر، دشواری در تنفس، تورم در صورت یا گلو) یا واکنش شدید پوستی(تب، گلودرد، سوزش چشم، درد پوست، بثورات پوستی قرمز یا بنفش، تاول و لایه برداری) سریعا به پزشک مراجعه کنید.

هرگونه علائم جدید یا وخیم را به پزشک خود گزارش دهید، از جمله: تغییرات روحی و رفتاری، اضطراب، حملات پانیک، اشکال در خواب، یا احساس تحریک، آشفتگی، پرخاشگری، بی قراری، بیش فعالی(ذهنی یا جسمی)، افسردگی، یا فکرهایی در مورد خودکشی یا صدمه زدن به خود.

در صورت وجود علائم زیر با پزشک خود تماس بگیرید:

در صورت بروز علائم سندروم سره تونین، سریعا به اورژانس مراجعه کنید، مانند: آشفتگی، توهم، تب، تعریق، لرز، ضربان قلب تند، سفتی عضلات، از بین رفتن تعادل، تهوع، استفراغ یا اسهال.

عوارض جانبی شایع فلوکستین ممکن است شامل موارد زیر باشد:

سرترالین علاوه بر مهار انتخابی باز جذب مجدد سروتونین دارای مهار گیرنده های دوپامین نیز می‌باشد و شایع‌ترین عارضه آن اختلالات گوارشی است. مقدار مصرفی دارو به میزان 25 تا 50 میلی‌گرم روزانه می‌باشد.

در داروی پاروکستین، مصرف روزانه یک قرص کافی می‌باشد، اثر این دارو به طور اختصاصی روی مغز اثر می گذارد و باعث افزایش مقدار سروتونین و در نتیجه درمان زود انزالی است. این دارو همزمان با داروهایی نظیر دیلانتین و وارفارین نباید خورده شود.

عارضه دارو بی‌خوابی شدید است  و مصرف روزانه 10 میلی‌گرم کافی می‌باشد. پاروکستین-سرترالین و فلوکستین به نظر می‌رسد دارای اثرات مشابه باشند. این داروها به خوبی قابل تحمل هستند، عوارض کمی دارند و باعث سرگیجه و ناراحتی گوارش می‌شوند که سه الی چهار هفته پس از درمان از بین می‌روند.

گاهی ممکن است عدم انزال به علت شروع درمان با دادن مقدار زیاد دارو یا پس از قطع دارو اتفاق افتد. اضطراب غالبا به شکل عارضه حاد زودگذر دیده می‌شود. تجویز این دارو در مبتلایان به اختلالات اسکیزوفرنی حاد جایز نمی‌باشد.

افراد مبتلا به زود انزالی اولیه به طور یکسان نسبت به داروهای نامبرده پاسخ نمی‌دهند، در حالیکه در افراد زود انزال نوع ثانوی، این حالت دیده نمی‌شود. در افراد زود انزال اولیه در مقایسه با بیماران مبتلا به زود انزالی ثانوی پاسخ درمانی کمتر است.

علت دقیق انزال زودرس مشخص نیست. در حالی که زمانی تصور می شد فقط روانشناختی است، پزشکان اکنون معتقدند که انزال زودرس شامل تعامل پیچیده ای از عوامل روانی و بیولوژیکی است.

عوامل روانشناختی که ممکن است نقش داشته باشند عبارتند از:

عوامل دیگری که می توانند نقش داشته باشند عبارتند از:

مردانی که نگران به دست آوردن یا حفظ نعوظ در حین رابطه جنسی هستند ، ممکن است الگویی از عجله در انزال ایجاد کنند که تغییر آن دشوار است.

بسیاری از مردان مبتلا به انزال زودرس همچنین دارای مشکلات اضطرابی هستند – یا به طور خاص در مورد عملکرد جنسی یا مربوط به سایر مسائل دچار اضطراب هستند.

اگر روابط جنسی رضایت بخشی با شرکای دیگر داشته اید که در آن انزال زودرس به ندرت اتفاق می افتد یا اصلاً اتفاق نمی افتد، ممکن است مسائل بین فردی بین شما و شریک زندگی فعلی شما در ایجاد این مشکل نقش داشته باشد.

برای دریافت نوبت و مشاوره با پزشک خود همین حالا تماس بگیرید

علامت اصلی انزال زودرس عدم توانایی در تأخیر انزال بیش از یک دقیقه پس از نعوظ است. با این حال، این مشکل ممکن است در همه موقعیت های جنسی، حتی در هنگام خودارضایی نیز رخ دهد.

انزال زودرس را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

مادام العمر (اولیه): انزال زودرس مادام العمر در تمام مدت یا تقریباً تمام اوقات با شروع اولین برخوردهای جنسی شما اتفاق می افتد.درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

اکتسابی (ثانویه): انزال زودرس اکتسابی پس از تجربه قبلی جنسی بدون مشکلات، انزال ایجاد می شود.

بسیاری از مردان احساس می کنند که علائم انزال زودرس را دارند، اما علائم مطابق با معیارهای تشخیصی انزال زودرس نیست. در عوض این مردان ممکن است دارای انزال زودرس متغیر طبیعی باشند، که شامل دوره های انزال سریع و همچنین دوره های انزال طبیعی است.

اگر در بیشتر برخوردهای جنسی زودتر از موقع به انزال می رسید با پزشک خود صحبت کنید. برای مردان معمول است که از بحث در مورد نگرانی های مربوط به سلامت جنسی احساس خجالت می کنند، اما اجازه ندهید که این موضوع شما را از گفتگو با پزشک باز دارد. انزال زودرس یک مشکل شایع و قابل درمان است.

برای برخی از مردان، مکالمه با پزشک ممکن است به کاهش نگرانی در مورد انزال زودرس کمک کند. به عنوان مثال ، شنیدن اینکه انزال زودرس گاه به گاه طبیعی است و متوسط زمان از شروع رابطه تا انزال حدود پنج دقیقه است ، سبب ایجاد اطمینان خاطر می شود.

عضلات ضعیف کف لگن ممکن است توانایی شما در تأخیر در انزال را مختل کنند. تمرینات کف لگن(تمرینات کگل) می توانند به تقویت این عضلات کمک کنند. برای انجام این تمرینات اقدامات زیر را انجام دهید:

1- عضلات مناسب را پیدا کنید. برای شناسایی عضلات کف لگن، ادرار کردن را در وسط کار متوقف کنید یا ماهیچه هایی را که مانع عبور گاز می شوند، سفت کنید. این مانورها از عضلات کف لگن شما استفاده می کنند. پس از شناسایی عضلات کف لگن، می توانید تمرینات را در هر موقعیتی انجام دهید، اگرچه انجام آن ها در حالت دراز کشیده راحت تر است.

2- تکنیک خود را کامل کنید. عضلات کف لگن را سفت کنید، انقباض را به مدت سه ثانیه نگه دارید و سپس به مدت سه ثانیه استراحت کنید. چند بار پشت سر هم آن را تکرار کنید. با قوی شدن عضلات، سعی کنید تمرینات کگل را هنگام نشستن، ایستادن یا راه رفتن انجام دهید.

3- تمرکز خود را حفظ کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، فقط روی عضلات کف لگن تمرکز کنید. مراقب باشید که عضلات شکم، ران یا باسن خود را خم نکنید. از نگه داشتن نفس خودداری کنید. درعوض، در طول تمرینات راحت نفس بکشید.

4- روزانه 3 بار تکرار کنید. حداقل سه مجموعه از 10 تکرار در روز را هدف قرار دهید.

پزشک ممکن است به شما و شریک جنسی شما استفاده از روشی به نام تکنیک مکث را توصیه کند. این روش به شرح زیر است:

با تکرار هر چند بار که لازم باشد می توانید به نقطه ورود شریک خود بدون انزال برسید. بعد از چند جلسه تمرین، دانستن چگونگی تأخیر در انزال ممکن است به عادت تبدیل شود که دیگر نیازی به تکنیک مکث ندارد.

اگر تکنیک مکث باعث ایجاد درد یا ناراحتی می شود، تکنیک دیگر متوقف کردن تحریک جنسی درست قبل از انزال است. صبر کنید تا سطح برانگیختگی کاهش پیدا کند و دوباره شروع کنید. این روش به عنوان تکنیک توقف شروع شناخته می شود.

کاندوم ممکن است حساسیت آلت تناسلی را کاهش دهد، که می تواند به تأخیر در انزال کمک کند. کاندوم های “کنترل اوج” از بدون نسخه در دسترس هستند. این کاندوم ها حاوی مواد بی حس کننده مانند بنزوکائین یا لیدوکائین هستند یا از لاتکس ضخیم تر برای تأخیر در انزال ساخته شده اند.

همین جا صراحتا بگوییم: به هیچ وجه از آمپول درمان زود انزالی استفاده نکنید! این امر بسیار خطرناک است و ممکن است باعث از دست رفتن قوای جنسی فرد شود.

در افراد مبتلا به زود انزالی ثانوی وقتی درمان از داروی پاروکستین و رفتار درمانی به صورت قطع و وصل انزال به مدت 12 هفته صورت گیرد، فقط 70 درصد بیماران قادر به حفظ و نگهداری و کنترل انزال خواهند بود و دوره درمان به طور متوسط 3 ماه می‌باشد.

عود سریع در 30 درصد مبتلایان به انزال اولیه بعد از درمان بوجود می آید. درصد بهبودی انزال زودرس بعد از درمان بستگی به این دارد که آیا عامل انزال اظطراب بوده  یا التهاب پروستات یا ژنتیک باعث آن شده باشد.

دکتر هوشنگ قوامی جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری و ناتوانی جنسی مردان در تهران

اینجانب دکتر هوشنگ قوامی بورد تخصصی جراحی کلیه ، مجاری ادرار و ناباروری مردان را در سال 63اخذ نموده ام و پس از گذراندن امتحان تخصصی و گرفتن دانشنامه از دانشگاه اصفهان شروع به کار کردم.

مطلب قبلی

علت عدم نعوظ ناگهانی چیست؟

مطلب بعدی

بزرگی خوش خیم پروستات چیست؟

سرترالين بهتر است و ٨٠ درصد شانس بهبودي و جود دارد

روزي يك عدد قرص پاروكستين٢٠ سه ماه ميل كنيد

يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد و روزي يك عدد قرص پاروكستين٢٠ سه ماه ميل كنيد

يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد و روزي يك عدد قرص پاروكستين٢٠ ميلي سه ماه ميل كنيد

روزي يك عدد قرص پاروكستين٢٠ سه ماه ميل كنيد

روزي يك عدد قرص پاروكستين٢٠ ميلي سه ماه ميل كنيد

سه ماه طول مي كشد

روزي دو بار هر بار ١٥ دقيقه در أب گرم نشسته شود دو هفته

روزي يك عدد قرص پاروكستين٢٠ سه ماه ميل كنيد سرترالين قطع شود

روزي يك عدد قرص پاروكستين٢٠ سه ماه ميل كنيد درمان قطعي است

روزي يك عدد قرص پاروكستين ٢٠ ميلي سه ماه ميل كنيد

علت بی حسی دستگاه تناسلی مردانه چیست؟

درمان بیماری پیرونی در مردان

علت خارش و سوزش واژن چیست + علائم و درمان

علت سوزش دستگاه تناسلی مردان بعد از رابطه جنسی

دکتر هوشنگ قوامی بورد تخصصی جراحی کلیه ، مجاری ادرار و ناباروری مردان

آخرین مطالب

تست نوار مثانه (اورودینامیک) چگونه انجام می شود؟


علائم چسبندگی بعد از ختنه


علت بی حسی دستگاه تناسلی مردانه چیست؟

عوارض فتق اینگوینال چیست؟سریع ترین روش های پیشگیری و درمان


درمان بیماری پیرونی در مردان

مطالب بروزرسانی شده

علائم چسبندگی بعد از ختنه

درمان قطعی بی اختیاری ادرار در مردان و زنان جوان

بهترین دارو برای عفونت ادراری در زنان چیست؟

تشخیص سرطان پروستات با PSA



پرسش از پزشک


تماس با پزشک

در این مقاله می خوانید :

زودانزالی یکی از موارد شایع اختلال جنسی است که امروزه باعث بروز بسیاری از طلاق های زناشویی می شود و در حال حاضر در جامعه ما روزبروز این مشکل بیشتر می شود که بعلت استرسها و خستگی است .متاسفانه در این شرایط برخی از مردان بنا به توصیه اشتباه به سمت استفاده از مواد مخدر مثل ترامادول می روند که بسیار آثار مخربی دارد و در نهایت باعث اختلال کار جنسی کامل در فرد می شود .درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

زود انزالی یا زود ارضایی یا انزال زودرس به مواردی گفته می شود که انزال قبل از دخول جنسی یا بلافاصله بعد از آن صورت گیرد و شریک جنسی لذتی از رابطه جنسی نمی برد . اگر انزال قبل از دو دقیقه صورت بگیرد زودانزالی است .البته این مدت به رضایت طرفین ارتباط دارد و عدد مشخصی وجود ندارد .

زودانزالی باعث بروز مشکلات روحی روانی متعدد و افسردگی می شود و در رابطه جنسی باعث بروز مشکلات زناشویی شده و در نهایت باعث طلاق می شود . با توجه به افزایش روزافزون موارد زودانزالی در جامعه ، درمان بیش از پیش مهم به نظر می رسد .

داروهایی که جهت درمان زود انزالی توسط متخصص اورولوژی یا فوق تخصص اورولوژی تجویز می شود از دسته داروهای کاهنده استرس و اضطراب هستند تا تحریک پذیری اعصاب ناحیه آلت تناسلی کمتر شود .مثل پاروکسیتین ،سرترالین ،داپوکسیتین که در هر فرد با توجه به شرایط تجویز می شود .اثرات این داروها از ۲ تا ۳ هفته بعد ظاهر می شود و ممکن است در این مدت خستگی ، خواب آلودگی و ضعف به شخص بدهد که بمرور این عوارض از بین می رود . نکته مهم اینست که قطع این داروها بتدریج باید انجام شود تا عوارض سوء متوجه شخص نشود .

یکی از اشتباهات رایج در درمان زودانزالی اینست که از داروهای افزاینده نعوظ مثل ویاگرا یا تادانافیل استفاده شود . این داروها روی زودانزالی تاثیر ندارند و فقط باعث بهبود نعوظ میشوند .مکانیسم اثر این داروها احتباس خون داخل اجسام غاری آلت تناسلی و در نتیجه نعوظ بیشتر است .

 

ترامادول و از مشتقات آن وگادول از جمله مواد مخدر میباشد که می تواند جهت جلوگیری از زودانزالی استفاده شود ولی اثرات مخرب شدید و وابستگی ایجاد می کند و در دراز مدت باعث از بین رفتن کامل نعوظ و از بین رفتن توان جنسی می شود .

ورزشهایی که باعث تقویت عضلات شکمی و کمری می شوند باعث کمک به رفع سریعتر زودانزالی می شوند .

از این ورزشها می توان به شنای سوئدی و ورزش کگل اشاره کرد .

زنجبیل و کرفس از جمله غذاهای موثر در رفع زودانزالی است .

در برخی موارد زود انزالی به درمانهای معمول پاسخ نمی دهد و باعث بروز مشکلات فراوان در فرد و خانواده می شود .در این موارد می توان از بوتاکس جهت درمان زودانزالی استفاده کرد که با دوز ۱۵۰ -۲۰۰ واحد و در نواحی بخصوص از آلت تناسلی توسط فوق تخصص اورولوژی تزریق می شود . طبق تحقیقات انجام شده نتایج درمانی عالی در درمان زودانزالی حاصل شده است . ایراد تزریق بوتاکس نیاز به تزریق مجدد شش ماه بعد است .تزریق بوتاکس هیچ اثر سوئی در توان جنسی فرد ایجاد نمی کند و با بی حسی  و به صورت سرپایی قابل انجام است .

 

 

پیج دکتر کیوان آقامحمدپور در سایت آپارات

 

در این مقاله می خوانید :۱ فراوانی اختلالات جنسی:۲ ناخشنودی از رابطه جنسی:۳ رایج ترین اختلالات جنسی در خانمها۴ شایع ترین عوامل از دست دادن میل جنسی :۵ راههای درمان :۶ واژینسموس :۷ انواع واژنسموس :۸ علت ابتلا به واژینیسموس چیست؟۹ اصلی ترین دلایل بروز…

در این مقاله می خوانید :۱ مکانیسم نعوظ یا سفت شدن آلت:۲ انواع کجی آلت تناسلی مردانه چگونه است ؟۳ علایم پلاک پیرونی کدام است ؟۴ آیا شکستگی آلت تناسلی می تواند باعث انحنای آلت شود ؟۵ شایعترین بیماریهایی که همراه کجی آلت ( پلاک پیرونی…

در این مقاله می خوانید :۱ راز روابط زناشویی موفق چیست ؟۲ برای یک رابطه زناشویی موفق دید جنسی تان را افزایش دهید۳ عواملی که باعث لذت رابطه جنسی می شود را به شریک جنسی خود بگوید و به یگدیگر نشان دهید۴ همیشه زمان مشخص…

در این مقاله می خوانید :۱ تعریف زود انزالی : ۲ اثرات منفی زود انزالی روی شخص کدام است ؟۳ علت زود انزالی چیست ؟۴ آیا ارتباطی بین ختنه و حساسیت پوست آلت در زود انزالی وجود دارد ؟۵ چه اقداماتی باید در این بیماران…

در این مقاله می خوانید :۱ آیا خود ارضایی یا استمنا اعتیاد آور است؟۲ آیا استمنا باعث کوچکی آلت تناسلی می شود؟۳ خود ارضایی ( استمنا ) با واریکوسل چه ارتباطی دارد؟۴ آیا استمنا باعث بزرگی پروستات می شود؟۵ خودارضایی چه ارتباطی با سرطان پروستات دارد؟۶ عوارض خود ارضایی یا استمنا…

در این مقاله می خوانید :۱ زگیل تناسلی چیست ؟۲ زگیل تناسلی مردان :۳ زگیل تناسلی زنان :۴ علایم زگیل تناسلی مردان و زنان :۵ انواع شکل ظاهری زگیل تناسلی :۶ تفاوت زگیل تناسلی با زگیل معمولی :۷ زگیل تناسلی خفیف :۸ چه بیماریهای پوستی…

در این مقاله می خوانید :۱ زگیل تناسلی۱.۱ شکل ظاهری زگیل تناسلی چگونه است؟۱.۲ ویروس زگیل تناسلی مردان چگونه منتقل میشود؟۱.۳ چند نوع ویروس Hpv وجود دارد؟۱.۴ زگیل تناسلی چگونه تشخیص داده میشود؟۱.۵ چطور جلوی ابتلا به زگیل تناسلی را بگیریم؟۱.۶ واکسن گارداسیل (زگیل تناسلی)…

در این مقاله می خوانید :۱ علایم بی اختیاری ادراری:۲ عواملی که باعث ایجاد بی اختیاری ادراری می شوند:۳ تشخیص بی اختیاری ادراری:۴ نوار عصبی مثانه یا یورودینامیک چگونه انجام میشود؟۵ انجام تست یورودینامیک در ارتباط با بیماران زیر الزامی است:۶ آمادگی برای انجام تست…

در این مقاله می خوانید :۱ علایم بزرگی پروستات:۲ پروستات کی باید عمل شود؟۳ آیا آزمایش PSA در جراحی پروستات تعیین کننده است؟۴ روشهای جراحی پروستات:۵ بهترین روش جراحی پروستات کدام است؟۶ عوارض جراحی پروستات:۷ مراقبت قبل از عمل پروستات:۸ مراقبتهای بعد از عمل پروستات؟۹…

در این مقاله می خوانید :۱ این روزها شیوع بیماریها و عفونت هایی که از طریق رابطه جنسی منتقل می شوند بسیار گسترده شـده است و تمام افرادی که از نظر جنسی فعال هستند در معرض خطرات ناشی از عفونت جنسی قرار دارند. بـرخـی از آنـها…

در این مقاله می خوانید :۱ ناتوانی جنسی چیست؟۲ چگونه نعوظ انجام میشود؟۳ نعوظ صبحگاهی:۴ انواع ناتوانی جنسی:۵ علل ناتوانی جنسی:۶ درمان ناتوانی جنسی : برقراری رابطه جنسی یکی از مهم ترین پایه های زندگی زناشویی است، ناتوانی جنسی یکی از شایع ترین مشکلات بین…

در این مقاله می خوانید :۱ تعریف بی اختیاری ادراری چیست؟۲ انواع بی اختیاری ادراری در خانمها :۳ بی اختیاری ادراری فشاری یا استرسی چیست؟۴ تعریف بی اختیاری ادراری اضطراری :۵ بی اختیاری ادراری ترکیبی چیست؟۶ داروهای تشدید کننده بی اختیاری ادراری :۷ اقدامات تشخیصی…

برخی مواد غذایی مناسب در ناتوانی جنسی هستند که با مصرف آنها میتوان نعوظ بهتری داشت و شامل موارد زیر می باشد:   قهوه صدف خوراکی فلفل موز ماهی سالمون گوشت گیلاس پیاز آب انگور فرنی(حریره)         دکتر کیوان آقامحمدپور فوق تخصص…

در این مقاله می خوانید :۱ علل سوزش ادرار :۲ چگونه عفونت ادرار، سوزش ادرار ایجاد می کند ؟۲.۱ ۱- عفونت مثانه : ۲.۲ ۲- عفونت پروستات :۲.۳ ۳- عفونت کلیه :۳ آیا یائسگی باعث سوزش ادرار می شود ؟۴ در سرطان مثانه ( کانسر مثانه…

داشتن رابطه جنسی نرمال در زندگی مشترک یک از زیباترین حس هاست. زندگی مشترک، یک مهمانی است، آنرا با زیباترین احساسات تان آذین ببندید، همسرتان مهمان اصلی لحظات زندگی شماست، سعی کنید همواره میزبان و مهمان نواز شایسته ای باشید. نکاتی پیرامون رابطه جنسی: —…

نظرتان در مورد مقالات و قسمت پرسش و پاسخ سایت چیست؟ (میتوانید در قسمت نظرسنجی سایت نیز ما را راهنمایی کنید)

درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

نتایج آرا

برای تعیین نوبت می توانید با شماره  02188785458 داخلی 120 و 09927760279 تماس بگیرید.

📌 متخصص پوست مو و زیبایی

📌 بوتاکس

📌 لیزر موهای زائد

تهران ،میدان ونک، بلوار میرداماد، تقاطع ولیعصر، روبروی آزمایشگاه مسعود، جنب مجتمع اسکان، مرکز جراحی میرداماد

— محل پارک خودرو شخصی: پارکینگ عمومی واقع در ساختمان مجاور مرکز جراحی میرداماد

تلفن : 02188784558  داخلی 120 و 09927760279

📌 دکتر سولماز نخعی زاده متخصص پوست مو و زیبایی

📌 کاشت مو

جراحی پروتز آلت درمانی مناسب برای آقایانی است که از مشکل اختلال نعوظ رنج می‌برند و از دیگر روش‌های درمانی نتیجه نگرفته‌اند. متخصص اورولوژی پروتز آلت را در یک عمل جراحی مستقیماً داخل آلت و کیسه بیضه (اسکروتوم) قرار می‌دهد تا مرد بتواند به نعوظ برسد. پروتز آلت انواع مختلفی دارد که متخصص نوع مناسب را با توجه به نیازهای بیمار توصیه می‌کند.

ویاگرا و دیگر داروهایی که برای درمان اختلال نعوظ توصیه می‌شود، برای تمام آقایان موثر نیست؛ در این شرایط پروتز آلت تناسلی به کمک بیمارانی می‌آید که از دارودرمانی نتیجه نگرفته‌اند. اختلال نعوظ مشکلی جسمی و روانی است که مرد نمی‌تواند آلت را تا زمان دخول راست نگه دارد. ایمپلنت آلت به مردان کمک می‌کند تا به نعوظ برسند و نعوظ را حفظ کنند. البته پروتز آلت میل جنسی را افزایش نمی‌دهد و آلت را بلندتر نمی‌کند. مشاورین ما در کلینیک تخصصی اورولوژی دکتر اسلامی آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. شما می‌توانید با شماره‌ 02188343444 تماس حاصل نمایید.درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

کاندیدای مناسب جراحی پروتز آلت بیماری است که:

ایمپلنت آلت دستگاهی است که طی یک عمل جراحی از راه برش ایجاد شده در کیسه بیضه یا در پایین شکم، دقیقاً بالای آلت داخل آلت قرار داده می‌شود. پروتز آلت تناسلی در دو نوع بادی و غیربادی وجود دارد. دستگاه معمولاً با آب نمک (سالین) پر می‌شود و بیمار پمپی را که در کیسه بیضه قرار دارد، تحت کنترل دارد. هنگامی که بیمار پمپ را فشار می‌دهد، آب نمک از مخزن قرار گرفته کنار مثانه وارد خود پروتز واقع در داخل آلت می‌شود. دستگاه داخل آلت دو سیلندر دارد که درون سیلندرهای نعوظ جای می‌گیرد. هنگامی که این سیلندرها باد می‌شود و آب دستگاه را پر می‌کند، بیمار به نعوظ می‌رسد و آلت راست می‌شود. در پایان رابطه جنسی نیز بیمار می‌تواند باد پروتز را تخلیه کند.

پروتز آلت دارای دو نوع اصلی است:

پروتز منعطف معمولاً از یک جفت میله تشکیل می‌شود که طی عمل جراحی داخل بافت‌های مخصوص آلت (کورپورا کاورنوس) قرار داده می‌شود. بیمار موقعیت آلت و میله‌ها را به طور دستی تنظیم می‌کند. این دستکاری تاثیری بر بلندی یا قطر آلت ندارد.

مزایا و معایب:

پروتز بادی از دو سیلندر تشکیل می‌شود که طی عمل جراحی داخل آلت قرار داده می‌شود و می‌توان آن را با استفاده از مایع تحت فشار منبسط کرد. لوله‌هایی، سیلندرها را به مخزن مایع و پمپ متصل می‌کند. بیمار پروتز را با فشار دادن روی پمپ کوچکی باد می‌کند که زیر پوست کیسه بیضه قرار داده می‌شود. پروتز بادی برخلاف پروتز منعطف قطر و طول آلت را نیز بیشتر می‌کند و ظاهری طبیعی به آلت می‌دهد. استفاده از پروتز بادی آسان است و تمام بخش‌های آن داخل بدن قرار داده می‌شود. پروتز بادی دارای دو نوع است.

عمل جراحی ایمپلنت آلت تناسلی را می‌توان به سه مرحله زیر تقسیم‌بندی کرد:

بیمار یک ساعت قبل از شروع عمل آنتی بیوتیک‌هایی مانند وانکومایسین و جنتامایسین دریافت می‌کند تا احتمال عفونت کاهش یابد و بدن بهتر با باکتری‌ها مقابله کند. موی زائد ناحیه شرمگاهی تراشیده می‌شود و پس از آن شستشوی 5 دقیقه‌ای انجام و پوست برای جراحی آماده می‌شود.

سیلندر پروتز طی مراحل زیر داخل آلت قرار داده می‌شود:

مراقبت ویژه و دقیق پس از عمل برای دستیابی به نتیجه مطلوب بسیار مهم است. از بیمار خواسته می‌شود تا سه روز پس از عمل تا جایی که می‌تواند به پشت دراز بکشد. به بیمار هشدار داده می‌شود که نباید تا دو روز روی کیسه بیضه بنشیند، چون این کار پمپ را بالا می‌برد. همچنین از بیمار خواسته می‌شود که آلت را تا زمان باد شدن پروتز صاف و رو به بالا به سمت ناف نگه دارد. پروتز زمانی باد می‌شود که بیمار بتواند به راحتی باد آن را تخلیه کند؛ این زمان معمولاً 4 تا 8 هفته پس از جراحی است. البته  اگر جداسازی بافت حداقل باشد و هموستاز مناسبی به دست آید (خونریزی قطع شود)، برخی بیماران این توانایی را دو هفته پس از عمل به دست می‌آورند.

پس از آن که بیمار توانست پروتز را باد و خالی کند، متخصص از بیمار می‌خواهد این کار را هر روز یا هر دو روز یک بار در یک وان آب داغ تکرار کند تا کاملاً مسلط شود و هیچ ناراحتی را در بدنه آلت حس نکند.

هزینه جراحی پروتز آلت به هزینه جراح، هزینه بیهوشی، تجهیزات اتاق عمل و قیمت پروتز بستگی دارد. این جراحی باید توسط متخصص مجرب و ماهر انجام شود. متخصصین اورولوژی و جراحان پلاستیک شایسته‌ترین پزشکان برای انجام جراحی ایمپلنت آلت هستند.

 

سلام خداخبرتون بده این کارعالی من تازه فهمیدم چندین ساله که دارم رنج میکشم

سلام و عرض ادی وخیلی ممنون بابت اگاه سازی.جناب دکتر اگر اپروتز الت برای بزرک کردن الت اطتفاده کنیم تقریبا حد اکثر میزان طول وقطر به دست امده چقدر خواهد بود از پاسخگوییتان بسیار متشکرم

با سلام.
پروتز آلت جراحی پرهزینه ای هست که تنها زمانی توصیه میشه که بیمار به صورت طبیعی و یا با کمک داروهای خوراکی و تزریقی، توانایی نعوظ نداشته باشد.
این جراحی صرفا به منظور افزایش سایز آلت توصیه نمیشود.

سلام آقای دکتر اسلامی
بنده 53 سال دارو و در سال 79 بعلت نشت شریان آلت تحت درمان قرار گرفتم و دکتر مربوطه در اولین قدم دستور عکسبرداری از آلت و شریانهای مربوطه را داد ولی بعلت بدشانسی به داروی مورد نیاز برای عکسبرداری (پاپاورین) حساسیت داشتم که این موضوع منجر به پریاپیسم شده و نهایتاً به فیبروز ماده اسفنجی داخل آلت بنده ختم شده است.
اکنون سئوال اول بنده این است که آیا برای رفع فیبروز راهی وجود دارد یا خیر؟
و دوم اینکه با دارو می تونم نعوظ هر چند اندک داشته باشم؟
و سوم اینکه در صورت منفی بودن جواب دو سئوال فوق میتونم بعد از 18 سال از پروتز بادی سه تکه استفاده کنم؟
ممنونم

«53 سال دارم» صحیح است.

با سلام.
متاسفانه برای رفع فیبروز درمانی نیست.
با توجه به اینکه سابقه پریاپیسم و فیبروز دارید، تزریق داخل آلت بی اثر خواهد بود.
با توجه به گذشت زمان طولانی از بروز فیبروز، بهتر است از پروتز های سمی ریجید استفاده کنیم.
البته استفاده از پروتز های سه تکه نیز منعی ندارد.

سلام من 49 سال دارم و تق یبا از 10 سال پیش شروع به استفاده از قرص برای نعوظ کردم و عوارض زیادی مثل سردرد و معده و غیره داشت و الان دیگر قرص جواب نمی‌دهد و از پاپا ورین استفاده کردم که آنهم دردسر خودش را دارد از پمپ مکش هم آستفاده میکنم که این هم تازگی خوب جواب نمی ده بنابراین خیلی ضربه روحی میخورم. آیا قبل از نصب پروتز راه دیگری هم هست؟ عمل و نصب پروتز سه تیکه کلا چقدر خرج دارد؟ ضمنا من دیابت نوع دو دارم

با سلام.
در این مرحله چاره ای جز تعبیه پروتز سمی ریجید و یا پروتز سه تکه ای نیست.
هزینه پروتز سمی ریجید حدود ۱۵ میلیون و هزینه پروتز سه تکه ای بین ۴۰ تا ۶۵ میلیون تومان است.

لطفاً در خصوص «پروتز سمی ریجید» بیشتر توضیح بفرمایید که اصلاً چی هست و چگونه کار می کند؟

با سلام مجدد
پروتز سمی ریجید یا منعطف (غیر بادی) در مقاله زیر توضیح داده شده است.https://iranianurology.com/جراحی-پروتزایمپلنتآلت-تناسلی-در-مردا/

سلام وارادت جناب دکتر ، بنده هیجده ساله ضایع نخاعی هستم برای ارکشن مشکل دارم و دچار آتروفی آلت شدم ، این همیشه آزار دهنده بوده برام که چجوری روزی میتونم ازدواج کنم ، آیا ، با شرایط من هم سازگاری داره این عمل جراحی ، در واقع استفاده از این پروتز

با سلام‌
قطعا یکی ازمواردی که پروتز آلت تناسلی مفید و موثر هست، در بیماران ضایعه نخاعی هست که عملکرد مطلوب جنسی رو به همراه دارد.
میتوانید جهت انحام مراحل پروتز، به کلینیک مراجعه کنید.

سلام آقای دکتر.
میشه سایتی رو معرفی کنید که بشه تغییرات و وضعیت آلت رو قبل و بعد از نصب پروتز خصوصاً سه تکه ، مشاهده نمود؟

با سلام.
میتونید به گالری سایت http://www.coloplast.com مراجعه کنید.
در ضمن در صورتی که برای تعبیه پروتز تصمیم دارید، با مراجعه به مطب، مشاور شرکت با شما هماهنگ خواهد شد و فیلمها و عکسها و تجربیات بیماران قبلی رو در اختیار شما خواهد گذاشت.

سلام آقای دکتر
به سایتی که معرفی فرمودید مراجعه کردم ولی مطلبی در این خصوص مشاهده نکردم.امکانش هست سایت دیگری معرفی فرمایید؟

با سلام.
لطفا مجددا سوال خود را دقیق اعلام فرمایید.

سلام آقای دکتر.
میشه سایتی رو معرفی کنید که بشه تغییرات و وضعیت آلت رو قبل و بعد از نصب پروتز خصوصاً سه تکه ، مشاهده نمود؟

با سلام مجدد
با سرچ پروتز سه تکه ای در گوگل ، عکسها. فیلمهای فراوانی در این مورد بدست میارید.
Inflatable penile prothesدرمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی

با سلام – بنده به نظر خودم مشکلی خاص دارم – نعوظ دارم ولی به مدت کوتاهی مثلا دو سه دقیقه دوام دارد. وقتی هم از بین برود دیگر قابل برگشت نیست. داروها هم سردردهای شدید میاورد. لطفاً اگر راهی برای درمان دارد بفرمائید تا خدمت برسم

با سلام
ارزیابی علل اختلالات نعوظ و اقدامات تشخیصی و شروع درمان احتمالی، نیازمند معاینه وارزیابی دقیق است. بهتر است جهت معاینه مراجعه فرمایید.

جناب ودكتور سلام من ٤٤ سال دارم
ويك سال نيم قبل عمل سستكتومى شده ام موضوعات ومشكلات كه مربوط به اين عمل ميشود به شما معلوم است يكى از اين مشكل موضوع نعوظ است ميخواستم بدانم كه راه حل اين مشكل از چى راه هاى مقدور است همچنان بعد از عمل مشكل تنگى مجرا دارم كه هردو ماه بايد اقدام به بزرگ كردن مجرا كنم لطفاً مرا رهنمايى كنيد كه اين دو مشكلم حل شود همچنان هزينه اين را هم برايم بنوسيد بيمه هم ندارم

با سلام
در مورد تنگی مجرا، میتونید با عبوریک روز درمیان سوند نلاتون ، و بعد از مدتی عبور هفته ای یکبار سوند، از بروز مجدد تنگی جلوگیری کنید.
در مورد اختلال نعوظ ، ابتدا لازم است داروهای خوراکی رو استفاده کنید، اگر جواب نداد، دارو های تزریقی در آلت و در نهایت در صورت عدم پاسخ به درمان دارویی خوراکی و تزریقی، بهترین اقدام تعبیه پروتز آلت است که اون هم انواع و قیمت های مختلف دارد. لازم است یک جلسه جهت معاینه و ارزیابی و توضیحات لازم مراجعه کنید.

سلام من 60 سال سن دارم حدود 8سال است عمل پروستات رادیکال کردم واز ان تاریخ دچار عدم نعوظ شدم با قرص های مثل ویگرا وغیره هیچ ارفاقی نکرد حال میتونم عمل پروتز انجام بدم ایا دیگه دیر شده یا نه ودراین مدت راستش مقداری ناراحت وزجرکشیدم میخوام چارهای بیندیشید ایا با این عمل موثر هست یا دیگر دیر شده ضمنا این عمل با بیمه قابل قبول ست یا خیر متشکر میشم مرا راهنمایی کنید ومشاوره دهید ممنونم

با سلام.
جراحی تعبیه پروتز برای شما قابل انجام است.
متاسفانه هیچ بیمه ای هزینه پروتز و جراحی آنرا تحت پوشش ندارد.
بسته به نوع پروتز و شرکت تولیدی و کشور تولیدی، قیمت پروتز از ۶-۷ میلیون تا ۹۰ میلیون تومان میباشد.
لازم است جهت انتخاب نوع پروتز و انجام معاینات اولیه مراجعه کنید.

سلام پدرم 80 سال سن دارند و مشکل وبیماری خاصی ندارند وفقط عمل پرستات انجام داده اند و تا حدودی هم دچار ضعف جسمی هستند آیا امکان استفاده از پروتز را دارند .

با سلام.
در صورتی که حال عمومی خوبی دارند، مشکلی برای تعبیه پروتز نیست.
میتوانند جهت ارزیابی اولیه، به مطب مراجعه کنند.

سلام اقای دکتر خسته نباشید میخواستم راههای افزایش قطر آلت تناسلی رو بی زحمت برام بیان کنید ممنونم

با سلام.
در حال حاضر بهترین روش برای افزایش قطر آلت تناسلی، تزریق ژل زیر لایه سطحی آلت است که عارضه و مشکلی به همراه ندارد و البته نیازمند تکرار سالیانه میباشد.

سلام آقای دکتر هزینه تزریق هر سی سی ژل چقدر میباشد. و چه مقدار قطر آلت رو افزایش میده

سلان.
تزریق ژل در هر نوبت ، ۱۰ سی سی انجام میشود که هزینه اون بستگی داره به شرکت تولیدی، حداقل ۲/۵ میلیون تومان.

سلام دکتر جان .من هفتاد سال سن دارم اشتیاق به عمل جنسی در من زیاده پارتنر جوانی هم دارم وقتی نزدیک میشوم بسرعت دچار نعوظ میشوم ولی بمحض اینکه دخول انجام میشود ویا قبل از دخول ضربان قلبم بشدت بالا رفته ونعوظ تمام میشود .قرصهای ویاگرا ویا تقویتیهای دیگر باعث اختلال در دیدوضربان قلب میشود دویت سه سال از پاپاورین تزریقی استفاده کردم که خیلی عالی بود ولی کم کم دچار فیبروز رگها شدم به یکدکتر سکس تراپ مراجیه کردم وایشان برای رفع فیبروز یک آمپولی بتعدا د دوازده عدد تجویز کردند که هفته ای یک عد د تزریق کنم از امپول پنجم متوجه شدم آلتم شروع بخم شدن بطرف پایین کرده این موضوع رابا دکترم مطرح کردم ولی متاسفانه ایشان قبول نفرمودند که اثر تزریقهاست وآلت بنده بحالت منحنی در هنگام نعوظ در آمده واین موضوع دخول را برای من دشوار کرده .وجدیدا برای نعوظ از تزریق ترامیکس استفاده میکنم که این دارو بعًی اوقات جواب میدهد وگاهی جواب نمیدهد تصمیم دارم برای رفع مشگلم از ایمپلنت سه تکه استفاده کنم لازم بذکر است دیابت نوع دو با قند حدود هشتاد تا صدو ده دارم ِلطفاراهنمایی بفرمایید از کجا باید شروع کنم.متشکرم

با سلام.
لازم است یک نوبت برای معاینه آلت و بررسی میزان انحنا و همچنین توضیح انواع مختلف پروتز و نحوه عملکرد اونها به مطب مراجعه کنید.
در صورت تمایل، برای اخذ نوبت با شماره های زیر تماس بگیرید.
۸۸۳۴۳۴۴۴-۵-۶
در صورت عدم پاسخگویی، برای اخذ نوبت به شماره ۰۹۰۵۸۷۸۲۳۰۶ پیامک بدهید.
آدرس:
تهران،خیابان مطهری، خیابان فجر، روبروی بیمارستان جم،کوچه شهید نظری، روبروی MRI دکتر اطهری، ساختمان زهره(پلاک ۵۰) طبقه ۵ واحد ۱۶
زمان ویزیت: عصر روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه

سلام آقای دکتر با تشکر از حس توجه شما به سوالات مردم. پدرم 78 سال سن و بیماری پارکینسون دارد که در مرحله پیشرفته است.ایشان داری پروتز منعطف پنیس هستند که نگهداریشان را مشکل کرده است. آیا امکان خارج کردن پروتز هست و اگر هست شما آنرا انجام میدهید؟ سپاسگزارم

با سلام.
بله. میتوانیم با جراحی کوچک و ساده خارجشون کنیم.
در صورت تمایل، برای اخذ نوبت با شماره های زیر تماس بگیرید.
۸۸۳۴۳۴۴۴-۵-۶
در صورت عدم پاسخگویی، برای اخذ نوبت به شماره ۰۹۰۵۸۷۸۲۳۰۶ پیامک بدهید.
آدرس:
تهران،خیابان مطهری، خیابان فجر، روبروی بیمارستان جم،کوچه شهید نظری، روبروی MRI دکتر اطهری، ساختمان زهره(پلاک ۵۰) طبقه ۵ واحد ۱۶
زمان ویزیت: عصر روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه

سلام آقای دکتر.بنده 46سالمه.بنده به علت سنگ حالب عمل جراحی شدم که دچار تنگی مجرا شدم و بعد عمل جراحی ترمیم مجرا را انجام دادم که دچار انحنای شدید آلت به طرف پایین شدم و برای اصلاح آن بار دیگر عمل شدم که آلتم به شدت کوتاه شد حدودا 7یا8سانتی شده که باعث اختلاف خانوادگی شده است.آیا راهی برای افزایش طول آلت وجود دارد .لطفا راهنماییم کنید متشکرم.

با سلام.
از عوارض جراحی های ترمیم انحنای آلت، کوتاهی آلت است.
در حال حاضر اقدامی به جز استفاده از اکستندر و واکیوم وجود ندارد.

سلام دکتر
عمل جراحی پروتز رو ترنس های FTM هم میتونن انجام بدن؟! و اگر میتونن انجام بدن حتما باید توی همون عملی که آلت رو درست میکنن انجام بدن یا بعدا هم میشه؟!

سلام. روشهای جراحی در افراد ترنس FTM متفاوت از پروتزهای معمول و جراحی های معمول است.

یعنی امکانش هست ترنس های FTM با این روش بتونن رابطه ای داشته باشند؟!

با تکنیکهای جراحی بسیار تخصصی ، باز سازی آلت صورت میپذیرد.
لازم است به اورولوژیستهای ترمیمی مراجعه کنید.

سلام دکترمیشه شماره ی شرکتی که میتونیم پروتزروتهیه کنیم به من بدید

با سلام.
برای تهیه پروتز ، ابتدا لازم است به کلینیک مراجعه کنید تا ارزیابی و بررسی دقیق شوید و سپس پروتز مناسب شما انتخاب شود.

سلام
آقای دکتر من پنجاه سالمه با قرص و گاهی بدون قرص نعوظ دارم ولی زود شل میشود و انزال زود رس هم دارم.آیا با عمل جراحی پروتز مشکلم حل میشود .منظورم مشکل انزال زود هنگامم.و با پروتز جه مدت میشود رابطه داشت؟

با سلام.
پروتز هیچ ربطی به زود انزالی ندارد.
برای بهبود و ضعیت انزال و همچنین بهبود نعوظ ، لازم است جهت معاینه مراجعه کنید.

سلام
دکتر یعنی با پروتز بعد از تحریک شدن نمیتوان رابطه رو ادامه داد؟
چون من هر دارویی خوردم مدت رابطه ام خوب نشده؟
یا اصلا میتونم زود انزالیمو درمان کنم.؟

سلام مجدد
پروتز برای بیماران دارای اختلال نعوظ مقاوم به درمان است و ارتباطی با زودانزالی ندارد برای ارزیابی و درمان زودانزالی، لازم است مراجعه کنید.

سلام.من حدود۲۰ساله ناتوانی دارم ۶۵سالم هست ازقرص برموکرپتین برای جلوگیری ازپرولاکتین استفاده میکنم نعوذصبحگاهی دارم ولی قبل ازنزدیکی آلت میخوابه وبه هیچ وجه بلندنمی شه البته استمناکه میکنم بلندمیشه بنظرشما چکارکنم

با سلام.
لازم است جهت ارزیابی دقیق و شروع درمان ، بصورت سرپایی با مدارکتون مراجعه کنید.

سلام و عرض ادب اقاي دكتر من ٥٢ سال سن دارم و ديابت نوع ٢ دارم كه حدود ١/٥ساله انسولين تزريق ميكنم براي نعوظ حدود ٥سالي ازانواع قرصها سيلدنافيلد استفاده كردو اوايل خوب بود بعد به مرور ديگه اثر نكرد ضمن اينكه مشكل سوزش معده هم پيدا كردم الان بعضي وقتا نعوظ كمي دارم كه زود هم ازبين ميره ولي هنگام رابطه اصلاً نعوظ ندارم ضمن اينكه زودانزالي هم پيدا كردم اگه ميشه من رو راهنمايي بفرمائيد. باتشكر

با سلام
در صورت عدم تاثیر داروهای خوراکی، میتونید از تزریق آمپول در آلت استفاده کنید.
لازمه جهت معاینه و ارزیابی دقیق مراجعه کنید.

سلام بنده ۱۰ساله بر اثر تصادف نعوظ نداشتم ایا بعد از عمل پروتز باید دارو مصرف کرد ؟

با سلام.
خیر، بعد از تعبیه پروتز، نیازی به مصرف دارو نیست.

با سلام
پسر ۱۲ ساله دارم که از بدو تولد بیضه هایش در شکمش بود و آلت بسیار کوچکی داشت که مشخص نبود دختر است یا پسر که بعد طی ازمایش ژنتیک و سونو گرافی فهمیدن که پسر است.چندین عمل انجام شده ولی بیضه ها سر جایشان نیامده اند و یک بیضه هم بیشتر ندارد و ان هم کوچک است.حتی با تزریق امپول تستسترون هم در چند نوبت نه بیضه ونه آلت رشد کمی داشته اند ودر این مدت پوست بیضه رشد کرده ولی چیزی داخلش نیست.
ممنون میشوم از راهنمایی و لطف شما

با سلام.
با توجه به شرحی که فرمودید، متاسفانه بعید است بشه کار مثبتی براشون کرد.

سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر
من 42 سالمه و مجردم و 20 ساله که دیابت نوع 1 دارم حس میکنم مکل نعوظ دارم و دارو هم شنیدم که برای چشم عوارض دارد لطفا راهنمایی کنید که برای نعوظ طولانی چه باید بکنم ممنونم

با سلام.
لازم است یک نوبت معاینه و ارزیابی دقیق شوید.
راهکارهای درمانی همچنون شاک ویو تراپی و داروهای خوراکی، تزریقی و دستگاه واکیوم و در صورت لزوم جایگزینی هورمونی میتواند امتحان شود.

درود باآرزوی سلامتی برای شما عزیزان سوال من در مورد قیمت عمل پرتزبادی است قیمتی که دیدم مرغوم فرموده بودید مربوط بیک سال پیش بود اگر لطف کنید و قیمت روز رو مرغوم بفرمائید ممنون خواهم شد
با سپاس

با سلام. در حال حاضر بسن ۸۵ تا ۱۳۰ میلیون، بسته به شرکت تولیدی و کشور تولید کننده آن

با سلام و تشکر از مقاله
سوال بنده از خدمت شما اینست که عمر این پروتزها چند سال است و کدامیک عمر بیشتری دارند و کدامیک احتمال خرابی و از کار افتادنشان بیشتر است .
در صورتی خرابی پروتز تکلیف بیمار چیست ؟آیا قابل تعویض و اصلاح هستند ؟

با سلام.
اول اینکه در صورت خرابی، قابل تعویض هستند.
دوم تینکه طبق تجربه سالیان اخیر متوسط زمان عماکرد پروتز حدود ۱۰ سال است.
برخی شرکتهای معتبر، بابت عملکرد مکانیکال دستگاه و پمپ، گارانتی دایمی میدهند.

خیلی متشکر از توضیح شما
سوال دوم این است
که در صورت گذاشتن پروتز در آلت اجسام غاری باید خارج شوند و یا با حفظ اجسام غاری گذاشتن پروتز انجام میشود ؟
و سوال بعدی اینکه بنده جانباز نخاعی هستم و چندی پیش با تزریق پاپاورین مدت زمان نعوظ کمی طولانی تر شد و از آن موقع به بعد مدت زمان نعوظ با تزریق بسیار کوتاه شده است و عملا قادر به ایجاد ارتباط جنسی نمیباشم ،بنظر شما چه اتفاقی افتاده است ؟

با سلام مجدد
در تعبیه پروتز ، اجسام غاری تراشیده و خارج میشوند.
در مورد بروز نعوظ طولانی بعد از یک نوبت تزریق پاپاورین، احتمالا اجسام غاری دچار فیبروز شده اند.
میتونید دوز آمپول پاپاورین تزریقی در آلت رو افزایش بدهید تا اثر مطلوب داشته باشد. اگر پاسخ مناسبی ندهد، چاره ای جز پروتز نمیماند.

باز هم تشکر میکنم از لطف شما سوال بعدی اینست که با داروهای دیگر مثل پروستا گلاندین میشود مشکل را حل کرد؟ آیا داروی دیگر کمک کننده ای موجود هست؟

با سلام.
پروستاگلاندین داروی کمکی به نعوظ است.

با سلام .من ۵۳ دارم و دیابت نوع دو که حدودا ۳ سلل انسولین می زنم .حدودا ۱۰ سال است که دچار پیرونی شدم . و با دستگاه وکیوم نعوظ انجام می شود و در زمان نعوظ انحنای آلت بیش از ۹۰ درجه است . درمانهای مختلف را انجام دادم .و ننیجه نگرفتم و ترس از عفونت بعدی از عمل پروتز نگرانی دارم .لطفا راهنمایی فرمایید

با سلام.
برای کنترل بیماری پیرونی، در کلینیک ما از مجموعه روشهای درمانی به شرح زیر استفاده میشود:
۱: داروهای خوراکی ویتامین E و کلشی سین
۲: داروی تزریقی در پلاک (آمپول وراپامیل) لصورت هفتگی
۳: جلسات شاکویو تراپی هفتگی
۴: استفاده از واکیوم طولانی مدت
معمولا با استفاده از مجموعه روشهای فوق ، وضعیت کنترل میگردد.
میتوانید جهت مشاوره بیشتر و بررسی به کلینیک مراجعه کنید.

سلام،من فرهاد هستم ازتبریز17سال نازایی داشتم فرزندم باتلاش پزشکان مرحومه خانم صادقیانی توسط کشت جنینی انجام داده تا فرزند دار شوم،حال بعد ازگذشت7سال،در زمان رابطه جنسی،زمانی که بالا هستم نعوظ دارم،اما وقتی رویه نمیخوام نعوظ ندارم،ضمنا 4سال است که به بیماری دیابت نوع2 مبتلا میباشم ،ضمنا کاشت پروتز آلت را دیدم وبه این موردبخصوص امیدوار شدم،لطفا مراراهنمایی فرمائید،متشکرم

با سلام، جهت بررسی علل احتمالی اختلال نعوظ و درمان مناسب و مقتضی، لازم است حضورا به اورولوژیست مراجعه کنید.

با سلام عرض خسته نباشید خدمت دکتر ارجمند
بنده ۳۸ ساله چون در شهرستان زندگی میکنم و با توجه به شرایط اخیر نتونستم حضورا خدمت برسم
دکتر گرامی… بنده ۱۸ساله که دیابت نوع ۱ دارم و از زود انزالی رنج میبرم بطوری که بعد از مراجعه به چند پزشک و حتی مصرف انواع دارو بهبود پیدا نکرده و بلکه خیلی بدتر هم شده. و حتی به چند ثانیه رسیده کمتر از ۱۰ ثانیه انزال رخ میده.. بطوریکه حتی اسپره تاخیری و پماد لیدوکایین با گذشت ۱ ساعت پس از مصرف تاثیر بسیار خفیفی داره و این بیماری من رو از لحاظ روحی و اعصاب دچار مشکلات فراوانی کرده… چندین گزارش در مورد درمان زودانزالی به وسیله قطع عصب دورسال وجود دارد كه همگی در حالت زودانزالی ابتدایی و زمانی كه بیمار با مشاوره بهبود نیافته است این روش را توصیه كرده اند. و در آن زیر شاخه دیستال از شاخه ونترال عصب دورسال قطع می شود… بنظر حضرت عالی میشه بنده انجامش بدم.. و این رو هم اضافه کنم مشکل عدم نعوظ کافی رو هم پیدا کردم و قرص سیلدنافیل هم با دوز بالا جواب گو نیست و آلتم هم در حالت عادی به کمتر ۲ سانت میرسه و کوچک شده است… و آیا میشود هم پروتز انجام داد و هم قطع عصب برای درمان زود انزالی
از حضرت عالی تمنا دارم راهنمایی بفرمایید… ممنون

سلام.
متاسفانه تجارب مفید و موثری در مورد قطع شاخه های عصب دورسال نیست.
در مورد زود انزالی شدید، موارد زیر توصیه میشود:
۱:اسپری تاخیری، ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قبل رابطه، یک پاف زیر آلت در محل ختنه گاه
۲:استفاده از کاندوم ساده
۳: قرص آسنترا ۱۰۰ میلی گرم، دو هفته اول یک چهارم قرص و سپس عصرها نصف قرص حداقل برای سه ماه ادامه بدهید.
)در صورت زود انزالی شدید)
۴: انجام منظم ورزش کگل، حداقل شش ماه، منظم،و سپس بصورت متناوب، صبح و عصر و شب، هر بار ۳۰ نوبت
هر بار پنج ثانیه انقباض عضلات کف لگن و آلت و مقعد و سپس سه ثانیه عضلات شل
در مورد اختلال نعوظ:
تعبیه پروتز آلت به عنوان آخرین قدم درمانی اختلال نعوظ است و ابتدا باید داروهای خوراکی و تزریق امتحان شود و به عنوان قدم آخر، پروتز.

با سلام خدمت دکتر ارجمند
با تشکر از حضرتعالی که پاسخگوی سوال بنده بودید..
بنده مدتی اسنترا استفاده کردم و جواب نگرفتم و تمرین کگل رو هم یک مدتی استفاده کردم تاثیری خاصی نداشته برای همین قطع عصب دور سال رو به عنوان آخرین راه حل دیدم… این عمل شدنی نیست و یا عوارض زیادی داره… چون وضعیت بنده خیلی شدید تر از اون چیزیه که درباره زود انزالی میگن هست بطوریکه در مواقع برانگیختگی با تماس لباس زیر هم انزال رخ میده… ایا میشود عصب های سر آلتم رو قطع کرد… فکر کنم بیشترین مشکلم با این عمل حل بشه… بازم ممنون متشکرم

با سلام مجدد
ممکن است موثر واقع شود،
بهتر است با همکارانی که این جراحی را انجام میدهند، مشورت کنید.

با عرض سلام جناب آقای دکتر بنده 48 سالمه وبه بیماری دیابت ازنوع 2 میباشم وب مدت 4 سال نمی توانم عمل نعوض انجام بدهم لطفا راه کاری برای اینجانب پیدا کنید آیا با دارو مشکل من حل خواهدشد یا با عمل پروتز باتشکر

با سلام
درمان اختلال نعوظ شامل تغییر شیوه زندگی، کاهش وزن، ورزش، کنترل بیماری های زمینه ای و اضافه کردن داروهای خوراکی و تزریقی است و در نهایت در صورت عدم تاثیر، انجام پروتز است.
لازم است جهت معاینه و ارزیابی دقیق بصورت حضوری مراجعه کنید.

سلام آقاي دكتر. بيمار ديابتي هستم ٣٧ ساله. كه الان ١٨ ماهه كه دياليز ميشم. اما مشكل نعوظ من از سال ٩١ شروع شد و الان سه ساله كه ديگه اصلا نعوظي ندارم. ٤ سال قبل داروهايي مثل تادالافيل و سياليس استفاده كردم اما خب اين عدم نعوظ باعث كوچيك و بي رمق شدن آلتم و بي كيفيت شدنه سكسم شده طوري كه تو سه سال گذشته ترجيح دادم تنها باشم و اعتماد به نفس ايجاد رابطه ندارم. به نظر شما بعد از عمل پيوند كليه اين مشكل حل ميشه يا بايد بعدش باز هم دارو بخورم!؟

با سلام
بعید است که پیوند کلیه، باعث بهبود عملکرد جنسی شما شود، زیرا دیابت به عروق ناحیه تناسلی آسیب رسانده است.
بعد از انجام پیوند، لازم است جهت بررسی عملکرد جنسی و بهبود کیفیت رابطه زناشویی، به صورت حضوری مراجعه کنید.

سلام خسته نباشید بنده 10 سال پیش به علت تصادف دوتا از مهره های کمرم شکستن و به مرور زمان دیابتی هم شدم الان شدیدا مشکل نعوظ دارم و انزال فوق زود راس لطفا راهنمایی کنید.ممنون

سلام
لازم است برای بررسی دقیق و شروع درمان مناسب مراجعه کنید.

باسلام، قیمت کنونی تزریق ژل، در تاریخ ۱۳۹۹/۸/۱۴ بابت هر سی سی ، ۶۰۰ هزارتومان است و قیمت ۳ میلیون تومان مربوط به حداقل دو سال قبل است.

باسلام، قیمت کنونی تزریق ژل، در تاریخ ۱۳۹۹/۸/۱۴ بابت هر سی سی ، ۶۰۰ هزارتومان است و قیمت ۳ میلیون تومان مربوط به حداقل دو سال قبل است.

باسلام،
لطفا به تاریخ پیامها در زمان ارسال قیمت توجه کنید.
قیمت کنونی تزریق ژل، در تاریخ ۱۳۹۹/۸/۱۴ بابت هر سی سی ، ۶۰۰ هزارتومان است و قیمت ۳ میلیون تومان مربوط به حداقل دو سال قبل است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آدرس کلینیک:تهران،خیابان مطهری،خیابان فجر، روبروی بیمارستان جم، کوچه شهیدنظری،روبروی MRI دکتر اطهری، ساختمان زهره (پلاک ۵۰)،طبقه ۵، واحد ۱۶

شماره تماس:021883434440218834344502188343446زمان حضور: عصر روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت 10 تا 18 عصر(قبل از مراجعه حتما هماهنگ کنید)مشاوره در تلگرام: Drsalmaneslami@

درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی
درمان قطعی زود انزالی با عمل جراحی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *