درپوش مقعدی خرید

درپوش مقعدی خرید
درپوش مقعدی خرید

درپوش مقعد یا بات‌پلاگ (به انگلیسی: Butt plug) یک نوع اسباب‌بازی جنسی است و طوری طراحی شده‌است که در راست‌روده فرو برده شده و باعث تحریک جنسی شود. این وسیله از برخی لحاظ مثل آلت مصنوعی است اما از آن کوتاهتر و نوک تیز تر است. این وسیله کاملاً در راست‌روده فرونمی‌رود و در آن گم نمی‌شود، به همین خاطر استفاده از آن آسان و بی خطر است.[۱]

اولین درپوش مقعد در سال ۱۸۹۲ به وسیلهٔ «فرانک ای یانگ» و با عنوان «باز کنندهٔ راست روده» ساخته شد.[۲]

نوع مخروطی این وسیله برای گشاد کردن مقعد قبل از سکس از پشت کاربرد دارد.

وجود این وسیله در راست روده (به انگلیسی: Rectom) در زنان باعث تنگ‌شدن واژن شده و دخول برای‌مرد را لذت بخش‌تر می‌نماید. همچین تماس با جی اسپوت را افزایش داده و باعث لذت جنسی در زن می‌شود. در مردان دچار مشکل دیر انزالی نوع ویبراتور دار آن با تحریک پروستات باعث سرعت بخشیدن در انزال می‌شود.

استفاده از این وسیله می‌تواند در صورتیکه در انتهای آن بخش وسیعی نباشد به‌طور کامل وارد راست روده شده و موجب انسداد گردد بدیهی است امکان خروج آن بدون دخالت پزشک دور از ذهن می‌باشد. خطر دیگر قطر آن است که در هنگامی که از قطر بزرگ آن استفاده شود و به خصوص هنگامی که به سرعت وارد شود می‌تواند باعث پارگی عضلات مقعد (اسفنکتر) شده یا به صورت جدی به مقعد و راست روده آسیب وارد کند که قطعاً نیازمند بستری در بیمارستان خواهد بود. هر چند هنوز تحقیقات کاملی در مورد استفاده طولانی مدت از این وسیله صورت نگرفته‌است اما توصیه می‌شود بیشتر از دو یا سه ساعت از آن استفاده نشود. عدم رعایت موارد بهداشتی می‌تواند باعث انتقال باکتریها و ویروسها به خصوص ایدز (اچ آی وی) در استفاده همزمان از این وسیله گردد.[۳][۴]

درپوش مقعدی خرید

روش استفاده

درپوش مقعد (کون) یا بات‌پلاگ یک نوع اسباب‌بازی جنسی است و طوری طراحی شده‌است که در راست‌روده فرو برده شده و باعث تحریک جنسی شود. این وسیله از برخی لحاظ مثل آلت مصنوعی است اما از آن کوتاهتر و نوک تیز تر است.

اونتاشگال – سبک زندگی و آموزش رابطه ‌BDSM

زندگی به سبک اونتاشگال . با گرایش دامیننت از سال ٢٠٠٩ . نکات آموزشی و خاطرات در زمینه سادومازوخیسم و تمایلات ارباب و برده

اسباب‌بازی‌های جنسی یا Anal toys یا Sex toys جز لوازمی هستند که برای بیشتر کردن لذت جنسی و تجربه یک ارگاسم چه با شریک جنسی و چه به صورت خودارضایی به کار می‌آیند. در این مقاله ۱۲ نکته مهم برای استفاده از این ابزارهای لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را به شما یاد می‌دهیم.

این نوشته در دسته‌بندی مهارت قرار دارد. در موضوع مهارت به شما هرآنچه که در طول جلسه ارباب و برده لازم دارید تا یاد بگیرید و ماهرتر شوید، آموزش داده می‌شود. برخی از مقالات این دسته به سبک ترجمه آزاد هستند که ترجمه و در وبلاگ منتشر می‌شود. از دوست عزیزم ماتیلدا برای ترجمه، سپاسگزارم. اگر شما هم می‌خواهید در ترجمه‌های بعدی همراه باشید و یا پیشنهادی برای یادگیری دارید و حتی می‌توانید در تصویرسازی به ما کمک کنید، کافیست در صفحه تماس و همکاری پیام بدهید.

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۹ در مجله پزشکی خط سلامتی منتشر و در وبلاگ اونتاشگال به فارسی برگردانده شده است.

درپوش مقعدی خرید

آه، بات پلاگ‌های باشکوه! یک اسباب‌بازی جنسی که صرف نظر از اندام تناسلی، جنسیت یا گرایش و تنها با داشتن یک مقعد، می‌توانید از آن لذت ببرید.

بات پلاگ اسباب بازی آنال و مربوط به کون است که به شکل خوبی دقیقا داخل مقعد قرار می‌گیرد. فرم قطر‌ه‌ای شکل داشته و انتهایی پهن دارد که از کامل کشیده شدن به داخل بدن جلوگیری می‌کند. پلاگ‌های کون از سیلیکون و آلومینیوم ساخته می‌شوند و بعضی جنبه زیبایی هم دارند!

لذت برای تازه کار‌ها. مقعد ناحیه‌ای پر از انتهاهای عصبی است که با تحریک شدن احساس فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند. همچنین  این قسمت محل دستیابی به پروستات یا نقطه G در مردان است و به سمت نقطه G و A (ناحیه ای بالاتر از نقطه G و درون واژن در زنان) دور می‌زند.

مطالعه بیشتر: لذت ارگاسم مردانه با پروستات!

بله، آنال ارگاسم حقیقت دارد، هرکسی که مقعد دارد می‌تواند تجربه‌اش کند و یک بات پلاگ در این زمینه کمک کننده است. اعصابی که درون مقعد شما قرار دارند تنها بخشی از چیزی هستند که بازی کردن با آن را جذاب می‌کند.

مردان تک جنسیتی و در  کل کسانی که با جنسیت مذکر متولد شده‌اند می‌توانند از بات پلاگ برای تجربه ارگاسم پروستات استفاده کنند.

زنان تک جنسیتی و همه کسانی که با جنسیت مونث به دنیا آمده‌اند نیز می‌توانند از آن برای تحریک غیرمستقیم نقطه G و A استفاده کنند که منجر به پدیده‌ای تحت عنوان انزال زنان می‌گردد.

در کینک و بازی‌های ارباب و برده‌ای بات پلاگ‌ها ابزاری چندکاره برای مجموعه شما هستند.

شما می‌توانید از آن‌ها در سابمیسیو پلی استفاده کنید، در فضای عمومی ‌بپوشید یا با گذاشتن یکی از آن‌ها طی سکس واژینال، سکس DP را شبیه سازی کرده و تجربه کنید. این سکس برای خانم‌ها بسیار لذت بخش است چرا که هم زمان از هر دو سمت درد، شهوت و لذت به بدن وارد میشد!

بات پلاگ‌ها می‌توانند برای گشاد کردن مقعد و آماده کردنش برای چیز‌های بزرگ تر استفاده شوند، مثل اسباب بازی‌های بزرگ‌تر یا یک کیر کلفت. تنها باید از چیزهای کوچک شروع کنید و کم کم بزرگ ترش کنید.

پیشنهاد می‌کنیم یک کیت بات پلاگ تهیه کنید، آن‌ها اغلب گران هستند ولی همه چیزی که نیاز دارید را دارند. تهیه کیت بات‌پلاگ در amazon

پیشنهاد مطالعه: تجربه ۴ خانم در استفاده از بات پلاگ و لذت آنال!

بله تا هنگامی که احتیاط‌های لازم را رعایت کنید:

خیلی زیاد. ما می‌خواهیم همه چیز را روشن کنیم و شما را در مسیر دنیای جذاب بات پلاگ‌ها قرار دهیم:

پذیرفتن یک فعالیت جنسی به معنای موافق بودن با سایر کار‌ها نیست. استفاده از بات پلاگ‌ها مقعد شما را به اندازه داشتن یک سکس آنال گشاد نمی‌کند مگر این که خودتان بخواهید که آنال سکس داشته باشید.

کمی ناراحتی هنگامی ‌که چیزی در مقعد شما فرو می‌رود، طبیعی است، اما درد زیادی نباید وجود داشته باشد. خیلی آرام پیش بروید و از لوبریکانت زیادی استفاده کنید.

قول می‌دهیم که این اتفاق نخواهد افتاد، اما مطمئنا این حس کمی ‌به شما دست می‌دهد. شما دارید تعداد فراوانی نورون یکسان را تحریک می‌کنید، پس احساس دفع داشتن طبیعی است. برای اطمینان خودتون قبل از شروع کار به توالت رفته و خود را تمیز کنید.

بات پلاگ‌ها خیلی دقیق طراحی شده‌اند که در جای خود ثابت بمانند، در حالی که اشیای دیگر اینگونه نیستند. از وسیله‌ای که برای این کار ساخته نشده، استفاده نکنید. اشیای غیر معمول می‌توانند به کولون آسیب جدی بزنند.

برخلاف سایر اسباب بازی‌های آنال، مثل دیلدو و سایر ابزاری که به منظور عقب جلو کردن استفاده می‌شوند، بات پلاگ‌ها کاملا ثابت سرجای خود می‌مانند. ایجاد یک احساس پر بودن همیشگی.

پلاگ‌ها معمولا با سری تیز برای ورود آسان و انتهای پهن تولید می‌شوند. جنس‌های مختلفی داشته و هر کدام حس و لذتی متفاوت را به دنبال دارند. شما می‌توانید انواع نرم، بافت‌دار و ویبراتوری تهیه کنید.

اگر به تازگی می‌خواهید این بازی را انجام دهید بات پلاگ‌های کوچک و انعطاف پذیر موارد خوبی هستند. در ادامه بات پلاگ‌های خوب را برای تازه کارها معرفی می‌کنیم:

این مورد پلاگ نیست، اما اگر هنوز مطمئن نیستید برای یک بات پلاگ کوچک آمادگی دارید یا نه، آنال بید‌ها شروع خوبی هستند. از این که یک مرتبه کل طول بید را در بدنتان قرار دهید وحشت نکنید، به آرامی‌ و با سرعت خودتان این کار را انجام دهید. گوی‌های کوچک ذره ذره وارد بدن می‌شوند و هر کدام به نوعی شما را تحریک می‌کنند. تهیه از آمازون

این یکی به طرز دلپذیری کوچک است اما به لطف گلوله لرزشی قابل جداسازی، سوراخ را تا حد زیادی را می بندد. می‌توانید وقتی مقعدتان پر است از یک گلوله روی نواحی جنسی حساس‌تان استفاده کنید. همچنین اندازه کوچکش آن را برای استفاده همزمان با کون لیسی مناسب می‌کند. تهیه از آمازون

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین پلاگ‌هاست. این پلاگ کوچک، اشکی شکل و ساخته شده از سیلیکون است. همچنین زنگ و سوتی شامل ۱۵ نوع تنظیمات ویبراتور و یک ریموت کنترل دارد و هم برای تنهایی و هم روزهای دو نفره عالی است. با این پلاگ می‌توانید به محل کار یا دانشگاه بروید و منتظر روشن شدن توسط پارتنر باشید! تهیه از آمازون

این پلاگ احساس لذت انگشت کوچیکه را به شما می‌دهد. این بات پلاگ ساده، کوچک، باریک و نرم است و مناسب افراد تازه کار ساخته شده، ارزان و مناسب بودجه شما خواهد بود. تهیه از آمازون

این بات پلاگ کوچک به نرمی ‌پشم بوده و قرار دادنش خیلی راحت است. همچنین ضد آب بوده و برای استفاده در وان و حمام نیز مناسب است؛ قسمت ویبراتورش نیز قابل جدا کردن بوده و می‌توان آن را بر روی سایر نقاط حساس بدن استفاده کرد. تهیه از آمازون

این یکی کوتاه، قشنگ و مناسب است. اندازه و انعطاف پذیری ژله مانندش یک حس راحتی ایجاد می‌کند. همچنین به طرز مضحکی نیز ارزان است.تهیه از آمازون

اگر با حس و حال تحریک شده و بدنی ریلکس از آن استفاده کنید، می‌توانید لذت بیشتری ببرید. ترکیب کردن بات پلاگ با یکی دیگر از بازی‌ها مثل، خودارضایی، سکس دهانی یا سکس واژینال، راهی فوق العاده برای خیس کردن لای پاهای‌تان است!

با رعایت این نکات کار را آسان‌تر و لذت بخش‌تر انجام دهید:

بیشتر بات پلاگ‌ها می‌توانند با آب و صابون یا پاک کننده‌های سکس توی تمیز شوند، اما همیشه برای اطمینان دستورالعمل نگهداری را که همراه بات پلاگ است مطالعه کنید. از ژل‌های شستشوی واژن برای خانم‌ها که PH مناسب دارند هم می‌توانید استفاده کنید.

پلاگ را در یک محیط تمیز و خشک و امن نگهداری کنید. اگر به همراهش محفظه نگهداری دارد از آن استفاده کنید.

بات پلاگ‌ها می‌توانند احساس فوق العاده ای ایجاد کنند، اما لزوما برای همه مناسب نیستند. حتما آرام پیش بروید و ایمن بازی کنید و اگر کمی احساس ناراحتی کردید سریع تسلیم نشوید. گاهی تغییر کوچکی در تکنیک تمام چیزی است که باید انجام دهید.

اگر هنوز هم آن را دوست ندارید، مشکلی نیست. سکس توی‌های خیلی زیادی هست که می‌توانید امتحانشان کنید! پیشنهاد می‌کنیم مقاله تجربه ۴ خانم در استفاده از بات پلاگ را مطالعه کنید.

اینکه در ایران چطور میشه بات‌پلاگ تهیه کرد، واقعا نمی‌دونم! اگر شما کار فروش بات‌پلاگ انجام می‌دید و می‌تونید صداقت‌تون در ارسال این محصول به مشتریان رو ثابت کنید، یا تجربه خرید از فروشگاهی امن رو داشتید، با من تماس بگیرید.

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

درپوش مقعدی خرید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . فیس‌بوک . اینستاگرام شخصی

پیام ناشناس تلگرام . حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی یکی از نمادها کلیک کنید:

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید.
( خروج / 
تغییر حساب )

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google خود هستید.
( خروج / 
تغییر حساب )

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید.
( خروج / 
تغییر حساب )

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید.
( خروج / 
تغییر حساب )

درحال اتصال به %s

دیدگاه‌های جدید را از طریق ایمیل به اطلاع من برسانید.

نوشته‌های جدید را از طریق ایمیل به اطلاع من برسانید.

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

احتمالا آشنایی شما با رابطه BDSM و گرایش سادومازوخیسم از طریق تماشای فیلم معروف Fifty Shades of Grey باشد. درست است که این فیلم جنبه‌های مختلفی از گرایش بی‌دی‌اس‌ام و رابطه ارباب و برده را به شما نشان می‌دهد اما باید بگویم شناخت این رابطه از فیلم مثل شناخت دریانوردی از دل کویر است!

من، اونتاشگال، از سال ۲۰۰۹ با این گرایش آشنا شدم. همیشه برای من سوال بود چرا به کنترل کردن انسان‌ها علاقه‌مند هستم و اینکه مایلم در اختیار من باشند! در عین حال از شکنجه و تجاوز متنفر بودم و هستم. منظور از تجاوز هم هر نوع تعرض و وارد شدن به حریم افراد به خصوص از نوع جنسی است. ادامه…

به مناسبت صدمین پست و نوشته وبلاگ تصمیم دارم در مورد علایق، شخصیت و فلسفه اونتاشگال نسبت به زندگی و عشق را برای شما خوانندگان محترم، بنویسم. اینکه دنیا را چطور می‌بینم و الان به موضوعات مختلف مانند زندگی، رابطه، عشق، مذهب، هنر، تجربه و دانش چگونه نگاه می‌کنم. در واقع چطور شد که من به آرامش رسیدم و پاسخ بسیاری از دغدغه‌های خویش را پیدا کردم!

مطالعه مقاله شماره ۱۰۰

انتشار مطالب و نوشته‌های این وبلاگ در هر رسانه‌ای با ذکر منبع آزاد است. پیشنهاد میکنم اگر دوست پسر یا شوهر و همسر یا دوست دختر شما به چنین روابطی گرایش دارد یا می‌خواهید او را با چنین گرایشی آشنا کنید، وبلاگ اونتاشگال را به او حتما معرفی کنید.

اگر در دیدن مطالب وبلاگ به دلیل فیلترینگ مشکل دارید، می‌توانید عضو خبرنامه ایمیلی شوید تا مقاله‌ها و نوشته‌ها پس از انتشار به صورت مستقیم با متن کامل برای شما ایمیل شوند، کافیست ایمیل خود را وارد کنید و سپس پیام دعوت را تایید نمایید.


به 2,482 مشترک دیگر بپیوندید

رایانشانی:

دنبال کردن

همه مطالب . حمایت مالی . درباره . تماس و همکاری

۲۰۲۰ . کپی در هر رسانه‌ای تنها با ذکر منبع مجاز است.

© 2020 – Copyright Service and protected under UK and international law


کلمه کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

ادامه مطلب

شعبه تهران – میدان انقلاب – کارگر جنوبی – ابتدای کوچه مهدیزاده – واحد 9

درپوش مقعدی خرید

موبایل :09212920650    ثابت :37407106-025

ایمیل :info@molina.ir

آموزش مسائل زناشویی و اطلاع از تخفیفات و…


آدرس ایمیل:

Close

درپوش مقعدی خرید
درپوش مقعدی خرید
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *