دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح لشکری

دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح لشکری
دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح لشکری

بازنشستگان نیروهای مسلح کشوری برای دریافت فیش حقوقی خود میتوانند به آدرس زیر مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات خود در بخش مربوطه فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

برای ورود به بخش اعضاء: نام کاربری عبارت است از شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش حقوقی و رمز عبور عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی، مگر اینکه تغییر داده باشید. با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید از لینک زیر فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

تهران- ایرنا- رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از اعمال همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری در مهرماه و پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به فرزندان کارآفرین آنها خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به تصمیم دولت برای همسان سازی در راستای برنامه ششم توسعه اظهارداشت: مقدمات کار چند ماه است آغاز شده و بعد از بحث‌های مختلف کارشناسی بین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و صندوق بازنشستگی، در نهایت قرار شد تا در حقوق مهرماه همسان‌سازی را اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مبنای همسان‌سازی برای اجرا ۹۰ درصد حقوق شاغلین فعلی است، افزود: جداول مربوطه تنظیم و ابلاغ شده و مراحل تنظیم حکم حقوقی و تنظیم فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح در حال انجام است و در حقوق مهرماه برای همه بازنشستگان نیروهای مسلح اعمال خواهد شد.

گودرزی درباره نحوه محاسبه جداول طبقات شغلی گفت: نحوه محاسبه جداول به این صورت است که یک عدد برای هر طبقه شغلی تعیین شده و مبنای تعیین این عدد میانگین حقوق شاغلین در آن طبقه است، به طوری که میانگین حقوق شاغلین در هر طبقه مشخص شده و این عدد در جدول تعیین شده است و ملاک محاسبه قرار می‌گیرد.

به گفته رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح، بازنشسته لشکری ۳۰ سال خدمت در پایین‌ترین طبقه، حقوق پایین‌تر از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت نمی‌کند بنابراین در طبقات مختلف حقوق متفاوت است.دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح لشکری

گودرزی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده تا حقوق بازنشستگان یا شاغلین نیروهای مسلح همواره ۲۰ درصد بالاتر از حقوق بازنشستگان کشوری باشد اظهار داشت: در این جدول بخشی از این ۲۰ درصد لحاظ شده و بخش دیگری لحاظ نشده است و دلیل آن محدودیتی بود که درخصوص ۹۰ درصد حقوق شاغلین داشتیم.

وی افزود: مکاتبات مختلفی با سازمان برنامه و بودجه شده است و هفته گذشته آخرین جلسه برگزار و توافق شد تا این موضوع اجرایی شود و پس از آن مقرر شد تا کمیسیونی که در سازمان برنامه و بودجه، سازمان استخدامی، صندوق کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تشکیل شود تا درباره میزانی که از محل ۲۰ درصد می‌ماند تصمیم‌گیری شود.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که گرفته شده، در ۶ ماه باقیمانده سال هم نیز اجرایی خواهد شد، لذا عملاً حقوق براساس همسان‌سازی پرداخت خواهد شد و برای سال آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

گودرزی با اشاره به اینکه امسال برای بازنشستگان چند وام را دنبال کرده‌ایم، یادآور شد: برای حدود ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ۱۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه پرداخت خواهیم کرد، این وام به کسانی تعلق می‌گیرد که تاکنون از ما وامی دریافت نکرده‌اند، وام دیگری به سقف ۵۰ میلیون تومان درباره اشتغال فرزندان پیشکسوتان پیش بینی شده و این وام به  فرزندان پیشکسوتانی که اقدام به کارآفرینی می‌کنند  اختصاص خواهد یافت.

وی عنوان کرد: برای بازنشستگان که فرزندانشان ازدواج می‌کنند ۱۰ میلیون تومان وام خرید جهیزیه پرداخت میشود.  وام دیگری به نام وام جعاله تا سقف ۲۰ میلیون تومان را دنبال می‌کنیم که با همکاری بانک‌ها این موضوع انجام خواهد شد.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در همسان‌سازی به بحث نحوه محاسبه جدول توجه شده است، افزود: جدول و امتیازات بر مبنای جایگاه شغلی افراد است، اگر افراد علاوه بر جایگاه شغلی دارای رتبه حقوقی باشند، برای هرکدام از این رتبه‌ها امتیاز جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود، کسانی که سنوات ارفاقی دریافت کردند، آن را جزو سنوات خدمت محاسبه می‌کنیم و از حقوقشان کسر نخواهد شد.

گودرزی با اشاره به اینکه ما کسورات را از دولت دریافت نمی‌کنیم بلکه این کسورات در اختیار دولت است، گفت: دولت ۷۱ درصد به صورت مستقیم کمک می‌کند و بخشی از آن کسورات و بخش دیگر هم از آورده خود سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است که به حقوق کمک می‌کند.

وی بیان کرد: ما در سازمان تامین اجتماعی بر روی این موضوع کار کرده‌ایم و طرحی را تهیه کرده‌ایم که به سازمان امور استخدامی تحویل داده شده است، اما عملاً نیازمند بازنگری است، اگر صندوق‌ها بخواهند به جایی برسند باید بدانیم که تنها راه چاره بحث کارکرد بیمه‌ای صندوق‌ها است لذا احیا کردن کارکرد بیمه بهترین راهکار است، اما کشور ما شرایط خاص خود را دارد و باید بر روی آن کار کارشناسی شود، مجلس، دولت و صندوق‌های سازمان تامین اجتماعی باید در خصوص این موضوع چاره‌اندیشی کنند.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح تصریح کرد: در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح راجع به بحث شرکت‌هایی که واگذار شده‌اند کارهایی صورت گرفته است، انشاءالله در شرایط مناسب اعتباری که منظور شده را بتوانیم به فروش برسانیم تا بتوانیم حقوقی که به عهده سازمان گذاشته شده است را تامین کنیم.

تهران- ایرنا- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستورالعمل اجرایی همسان سازی حقوق بازنشستگان…

تهران- ایرنا- در جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آیین…

تهران- ایرنا- متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان برابر اصل عدالت بیمه‌ای و در قالب فیش واحد و به همراه…

تهران – ایرنا – معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که نمی توان…

تهران – ایرنا – انجمن دفاع از قربانیان تروریسم حوادث تروریستی در پاکستان…

تهران- ایرنا- انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین در نامه‌ای به دبیر…

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اپیدمی…

تهران- ایرنا- دادستان کل کشور با تاکید براینکه مصوبات قرارگاه عملیاتی…

تهران- ایرنا- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه…

 تهران-ایرنا- فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)…

تهران- ایرنا- ۱۳۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کردند:…

تهران-ایرنا- عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای…

تهران- ایرنا- رییس اداره بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی نیروی…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

خانه » نرم افزار اندروید » ابزارهای کاربردی » اطلاعات » دانلود نرم افزار فیش حقوقی نیروهای مسلح و بازنشتگان ساتا برای اندروید

دسته بندی:

دانلود نرم افزار فیش حقوقی نیروهای مسلح و بازنشتگان ساتا برای اندروید. معمولا بسیاری از بازنشستگان عزیز برای برنامه ریزی های مالی خود و اطلاع از شرایط پرداختی ها نیاز به دریافت فیش حقوقی خود پیدا می کنند اما برای دریافت این فیش حقوقی نیاز است که در صف های طولانی ادارات مربوط منتظر شوند و این کار دردسر های خاص خودش را دارد. سازمان تامین اجتماعی با همکاری نیرو های مسلح میهن عزیزمان برای رفاه حال بازنشستگان نیرو های مسلح اقدام به طراحی اپلیکیشن و ایجاد امکان دانلود نرم افزار فیش حقوقی بازنشستگان نیرو های مسلح کرده است تا تمامی این عزیزان بدون نیاز به مراجعه به ادارات و سازمان ها٬ و فقط با دانلود و نصب این برنامه کاربردی برای گوشی اندروید خود بتوانند اطلاعات کامل خود را مربوط به فیش حقوقی دریافت کنند.دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح لشکری

سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در راستای رفاه حال بازنشتگان عزیز نیرو های مسلح این اپلیکیشن را برای گوشی های اندروید ارائه کرده است که نام رسمی ان Sata Salary می باشد. برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز است تا دانلود نرم افزار فیش حقوقی نیروهای مسلح را در ابتدا و از سایت ایزی پی سی انجام دهید. سپس بعد از نصب این برنامه بر روی گوشی اندروید خود٬ ان را اجرا کنید. در قسمتی که از شما درخواست کد پرسنلی می کند باید کد 13 رقمی بازنشستگی را وارد و سپس در قسمت شماره همراه نیز باید شماره موبایل خود را وارد کنید سپس یک کد ۴ رقمی برای شما ارسال می شود و بعد از این برای استفاده از این برنامه و مشاهده فیش حقوقی خود تنها نیاز است که از این کد ۴ رقمی استفاده کنید.

در صورتی که در رابطه با نصب و استفاده از این نرم افزار مشکلی وجود دارد٬ لطفا در قسمت فروم موضوع را مطرح کنید. کلیک کنید تا وارد فروم شوید.

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

3.67

این برنامه نیاز به اندروید ۲.۳ به بالا دارد.

نام انگلیسی: Sata Salary

نام فارسی: فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح ساتا

نسخه برنامه: 1.4

حجم برنامه: 10MB

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید

نظر سایرین در مورد این مطلب

هنوز موفق نشدم ولی فکر کنم خوب باشد

اگر مشکلی برای نصب دارید بفرمایید تا کمکتون کنیم

با سلام برنامه اپلیکیش ساتا فیش حقوقی را می‌خوام نصب نمیشه میشه راهنمایی کنین

چرا نسب نمیشه.

سلام برنامه تست شد و مشکلی نداشت بفرمایید مشکلتون چی هست تا کمک کنیم این برنامه روزانه ۱۰۰۰ تا نصب بدون مشکل داره

سلام ببخشید من نصبش کردم ولی برای کد ۱۳ رقمی رو که وارد میکنم مگه فیلتر شکن رو خاموش کنید ولی اصلا روشن نیست

سلام اگر با اینترنت سیم کارت هستید با ADSL امتحان کنید و بالعکس اگر درست نشد فردا امتحان کنید.

ممنونم

سلام چندین مرتبه برنامه رو دانلود کردم ونصب کردم ولی اجرا نمیشه ؟ علت چیه

سلام سه مرتبی کامنت گذاشتم لطفا جواب دهید

سلام اگر داخل داخل فروم پیام بذارید زودتر جواب داده میشه مشکلتون چیه که نصب نمیشه لطفا بیشتر توضیح بدید

باسلام اغلب سایتهای تنهابرای تیغ زدن کاربران راه اندازی گردیدند زیرا برای هرموضوع به سایتی واردشدم قبل ازاومدن مطلب روی صحفه موبایل تبلغات میاد اخه اینگونه کارهارا شما نامش راخدمات میگذارید؟؟؟ بهترین نام فقط خدمات کلاهبرداری است؟

سلام سید عزیز. آیا ما وقتی داریم زمان روی سایت میذاریم و هزینه انجام میدیم اجازه نداریم کسب درامد کنیم؟ چرا هر خدماتی رو کاملا به صورت رایگان میخواین؟ خدماتی ارائه میدیم و هزینه ای از شما بابتش دریافت نمیکنیم و در عوض تبلیغات انجام میدیم. اسم اون رو کلاهبرداری میذارین؟ واقعا به دور از انصاف هست حرفتون

بسیار خوب وکارمارا راحت کردن خداوند باعث وبانی این طرح را سلامتی عطا بفرماید

چرا روی گوشی من نصب نمیشه؟

چه مشکلی برای نصب برنامه فیش حقوقی ساتا دارید بفرمایید تا کمکتون کنیم

سلام مرتب پیام خطای سرورمیدهد چه باید کرد؟

مشکل نصب دارم روی گوشی دانلود نمی شود

دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح لشکری

اتصال به اینترنت رو چک کنید به فیلتر شکن وصل نباشید

جه اروری دریافت می کنید؟ برنامه قبلا تست شده

سلام منظور ازرمزعبورچیه؟؟این رمز رو ازکجا بدست بیارم؟؟خودم میتونم رمزی رو وارد کنم؟؟

سلام منظور از وارد کردن کد 13 رقمی برای ثبت نام و بررسی فیش حقوقی چیه؟کدکاربری چبست؟

سلام اپليكيشن ساتا جهت دريافت فيش حقوقي چطور روي گوشي اپل نصب ميشودios

سلام چرا پس براي IOS لينك نصب نداريد؟؟؟

سلام براتون باید در قسمت ثبت نام اس ام اس بشه

سلام برنامه را نصب کردم ولی باز نمیشود و من امکان استفاده از ان را ندارم لطفآ راهنمایی بفرمایید.

سلام کد ۱۳ رقمی شما در نیرو های مسلح منظور برنامه هستش

از مارکت های ایفون ایرانی دانلود کنید

سلام از مارکت های ایفون دانلود کنید

سلام مدل گوشی شما چیه؟

با سلام فیش حقوقی دانلود نمی شود.لطفا راهنمایی کنید.

سلام چه اروری دریافت کردید؟

هرچه وارد میکنم میگوید کلمه عبور غلط است. تغییر کلمه عبور زدم میگوید شماره به گوشی فرستادم. از صبح تا حالا پیام نیامده بود حالا هم که آمده میگوید با مدیر تماس بگیرید. شماره تلفن و آدرس مدیر هم هیچ جا نیست.شما بگویید مدیر کیست و آدرسش کجاست تا خدمتش برسم.

اگر از این برنامه پشتیبانیشود برنامه بسیارخولیست

در قسمت تماس با ما و پشتیبانی برنامه تماس بگیرید

نظر خاصی ندارم فقط میبینم که برای دریافت فیش حقوقی میبایست از هفت خان رستم عبور کنی قبلا اینهمه دنگ و فنگ نداشت لطفا همان سیستم قبلی را اعمال نمایید با تشکر

سلام متاسفانه برنامه را روی تبلت با شماره موبایل دیگری نصب کردم ولی اعلام میکند شما مجاز به استفاده نیستید لطفآ راهنمایی بفرمایید.

بعد از نصب برنامه و بعد از درج کد ۱۳ رقمی به ما هشدار داده میشود که نشست انجام نشده دوباره اقدام کنید ولی دوباره هم اقدام کردم نشد، لطفا راهنمایی بفرمایید.

بیشتر توضیح بدید لطفا

چند روز اینده اقدام کنید تا نشست انجام شود

سلام این برنامه سرکارییه نصب کردم کار نمیکنه فیلتر شکن هم ندارم بارها و بارها برای گرفتن یه فیش حقوق کلی تلاش کردم موفق نشدم دفاتر هم که جواب نمیدن مثلا کارمونو راحت کردید !

سلام احتیاجی به استفاده از فیلتر شکن نیست مشکل شما چیه که نمی تونید استفاده کنید؟

سلام و تشکر از زحمات شما ک خوشبختانه با تکنولوژی روز ب ما اطلاع رسانی میکنی

حقوق مطالب، تصاویر و قالب برای وبسایت ایزی پی سی محفوظ است.

طراحی سایت توسط تژوال


پی دی افDownloads-icon

 

جهت دریافت فیش حقوقی روی عکس بالا کلیک کنید…

 

فیش حقوقی 

دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح لشکری

فیش حقوقی 

به باز نشسته هاظلم نکنید اگر علمش رو ندارید به این کار ورود نکنید و خودتون رو هم در دنیا هم در اخرت متضرر نکنید

8

خودتون رو مسخره کردید از صبح هر کاری میکنم فایده نداره 

یه ترم افزار رو نمی تونید درست اجرا کنید 

دوروزه مخام وارد سایت مشاهده فیش حقوقی برم نمیشه رف . حتی سایر همکارانم نمیتونن وارد سایت یشن اخه  چرا باید ایطوری باشه

چرا مردم رو اسیر میکنید دفتر های ساتا که کاری نمیکنن میگن اینترنتی اینجا هم که جواب نمیده اپلیشکن هم که جواب نمیده یعنی چی خدارو خوش نمیاد 

 

با سلام چند ساعته با انواع و اقسام مرورگرها تلاش کردم وارد سایت بشم ولی نشد که نشد فقط یک خوبی داشت سرگرم بودم نمی دونم چند ساعت گذشت یک دفعه دیدم شب شده وقت شام است

من با درجه سروانی ورتبه 14بازنشست شده ام طبق جدول جدید همسان سازی مبلغ 100هزار تومان کم میگیرم لطفا اقدام کنید

خجالت هم چیز خوبی است 

سلام.. بنده بعد از 15 سال با سه پنجم حقوق از ارتش خارج شدم و خانواده ام هم بازنشست شده اند ولی حقوق مهر آنان هیچ افزایشی نداشته چرا… مگر بنده 15سال بیمه پرداخت نداشته ام

چرا سایت باز نمیشه؟؟؟؟

دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح لشکری
دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح لشکری
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *