دیدن گوسفند در خواب

دیدن گوسفند در خواب
دیدن گوسفند در خواب

گوسفند نیز از حیوانات حلال گوشت است و دیدنش در خواب مبارک است و نیکو. تعبیر قوچ و گوسفند را در جای خود نوشته ام که چون دیدنش ریشه مذهبی و عقیدتی دارد دارای تعبیر خاصی است اما گوسفند ماده و شیرده در خواب غنیمت است و روزی. اگر در خواب ببینید گوسفند فربه ای دارید روزی شما فراخ می شود و نعمت و برکت خواهید یافت. اگر گسی گوسفندی به شما بدهد او شما را متنعم می کند و چنانچه گوسفندی لاغر باشد نشان عسرت است و تنگدستی. اگر گوسفند فربه ای داشته باشید در خواب ببینید آن را می فروشید کفران نعمت می کنید و نشان آن است که به همین علت نعمت و روزی شما تنگ و گرفته می شود ولی اگر گوسفند چاقی را در خواب بخرید بسیار نیکو است و خبر از این است که روزی می یابید و نعمت بر شما زیاد می شود. برخی نوشته اند گوسفند ماده نعمتی است که از سوی یک زن به بیننده خواب می رسد. اگر در خواب ببینید گله هست و شما چوپان آن گله هستید به ریاست و بزرگی می رسید و عده ای به فرمان شما در خواهند آمد که البته این بستگی به شغل و حرفه شما دارد. جوانی در خواب دید که چوپان شده و گله ای گوسفند را در صحرا می چراند. معبر به او گفت: بر قومی مهتری خواهی یافت. سالی چند گذشت. جوان که تصادفا آن معبر را دید به او گفت: به خاطر داری؟ تو یک روز به من گفتی بر قومی مهتری خواهم یافت نه فقط مهمتر یک قوم نشده ام بلکه پدرم را که نان آور خانه بود از دست دادم؛ معبر پرسید الان چه می کنی ؟ گفت: دکان پدرم را اداره می کنم و با درآمد همان دکان هم زن و فرزند خودم را هم نان می دهم و هم مادر و چهار خواهر و برادرم را نگه داری می کنم. معبر گفت: پس من خلاف نگفتم چرا که الان مهتر قومی هستی که آن ها چون گوسفندان در پناه تو هستند و چنانچه آن ها را به حال خود واگذاری به وسیله گرگان دریده خواهند شد. به هر حال دیدن گوسفند در خواب نیکو است و گوشت گوسفند نیز نعمت است اما پخته آن بهتر از خام آن است. محمدبن سیرین گوید: دیدن گوسفند درخواب، دلیل غنیمت است. اگر بیند که گوسفند می چرانید، دلیل که بر قومی مهتری یابد. اگر دید که گوسفند بسیار داشت و دانست که ملک اوست، دلیل است که نعمت بسیار حاصل کند. اگر بیند که گوشت گوسفند پخته می خورد، دلیل که به قدر آن غنیمت یابد. اگر بیند که گوسفند بکشت، دلیل که بر دشمن ظفر یابد و مال او را بخورد. ابراهیم کرمانی گوید: اگر در خواب بیند که بز و میشی داشت، دلیل که از بزرگی مال حاصل کند. اگر بیند که شاخهای بز و میش، قوی بود، دلیل که بیننده خواب توانا شود. اگر بیند که بز و میش بسیار داشت و دانست که ملک اوست، دلیل است به قدر آن منفعت یابد و نیز گویند به عدد هر میشی، بزرگی یابد. جابر مغربی گوید: دیدن میش در خواب، دلیل بر زنی بزرگ است. اگر بیند که ماده میشی داشت، دلیل که زنی بزرگ زاده بخواهد. اگر بیند که گوسفند با او سخن گفت، دلیل ا ست روزی بر وی فراخ شود. حضرت امام جعفر صادق (ع) فرماید: دیدن گوسفند درخواب بر پنج وجه است. اول: مهتری. دوم: زنی بزرگ. سومک مال. چهارم:فرمان روا. پنجم: جاه و منفعت یافتن.

 

پخش زنده

قم شناسی

دیدن گوسفند در خواب

نگارخانه

ارسال عکس و فیلم

ثبت نظرات شما

صفحات ویژه

پرسش و پاسخ متداول

RSS

سازمان صداوسیما

معاونت فضای مجازی

شبکه مجازی نگاه

سیستم حضور و غیاب کارکنان

سایت پژوهش مرکز

جذب پرسشگر

ارتباط با ما

نقشه سایت

مهربانو

صبحانه

در شهر

مداد رنگی

گفتگوی خبری

پلاک 16

بی تعارف

کاشانه

عصر بخیر قم

سلام زندگی

محله به محله

     

 

گوسفند زنده

عرضه کننده با کیفیت ترین گوسفند زنده با حداقل قیمت، همراه با قصاب و باسکول در محل شما

بعد از یک روز کاری همه ما دوست داریم استراحت کنیم و بخوابیم؛ خواب برای بدن خیلی مهمه، بزرگسالان بین ۶ تا ۱۰ ساعت نیاز به خوابیدن دارند؛ که برای سلامت و بازسازی سیستم اعصاب، سیستم ایمنی و سیستم عضلانی_اسکلتی انسان‌ها و جانوران اهمیت دارد. شل شدن برخی ماهیچه ها چون فک پایین، کاهش دمای بدن، ضربان قلب از جمله تغییرات خواب است که کم کم به دیدن رویا منجر می‌شود. برخی از این رویاها معنای متفاوتی دارند از این رو به آن تعبیر خواب می گوییم؛ هر کدام از خواب ها تعابیر متفاوتی دارند اما به طور کلی تعبیر خواب گوسفند زنده و میش به معنای گرفتن رزق و روزی فراوان است.

به هنگام خواب روح انسان از جسم خارج می‌شود و به عالمی فراتر می‌رود، برخی از این خواب ها نشانه هایی از سمت خداوند هستند که تعبیر آنها ممکن است خوشایند یا ناپسند باشند. البته تعبیر خواب تنها به خواب هایی تعلق می‌گیرد که در زمان بیداری به آن فکر نکرده باشید.

زیگموند فروید بنیان گذار تعبیر خواب در جهان است که اولین بار کتاب خود را در سال ۱۹۰۰ به چاپ رساند و از دید اسلام و حتی در قرآن از یوسف پیامبر بعنوان تعبیر کننده خواب یاد شده است که همان داستان معروف هفت گاو لاغر و چاق است.دیدن گوسفند در خواب

برخی از افراد ممکن است حتی بعد از بیدار شدن فراموش کنند که چه خوابی دیدن این می‌تواند به دلیل پریشان حالی، مخدوش شدن ذهن باشد اما برخی خواب ها چون عروسی کردن، مردن، شکستن دندان، دیدن بره و گوسفند و میش تعابیر مختلفی دارد.

به طور کلی دیدن گوسفند، بره، میش در خواب خsdfsdf سیرین، جابر مغربی در مورد خواب گوسفند زنده تعابیر مختلفی نوشته اند که در اینجا بررسی می‌کنیم.

به طور کلی اکثر انبیا و اولیا الهی چوپان بودند از این رو دیدن چوپان در خواب بسیار نیکو است و اگر در خواب بینید که تعدادی گوسفند دارید که چوپان آنها شما هستید ثروت و مال زیادی به دست می‌آورید.

چوپانی کردن در خواب به معنای مراقبت و محافظت از مال مردم است.

اکثرا موافقند که اگر در خواب بره ببینی به این معنی که صاحب فرزند صالح می‌شوی.

به طور کلی امام صادق خواب بره را به چهار مورد تعبیر کرده اند: فرزند، مال حلال، معیشت، غم و اندوه.

سلام من خواب دیدم بزغاله ها و بره های کوچیک و میریختن توی اتش میخوام بدونم تعبیرش چیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

برای مشاهده قیمت و سفارش گوسفند زنده به صفحه گوسفند زنده مراجعه نمایید

خیلی از ما اعتقاد داریم به هنگام خواب روح از جسم جدا می‌شود و به عالم دیگر می‌رود و اتفاقاتی که درخواب دیده‌ایم یا به اصطلاح خواب دیده‌ایم  کما بیش همان اتفاقاتی است که روح ما در عالم دیگر تجربه کرده است.

بسیاری از رویاها توسط ائمه اطهار (ع) خصوصا امام صادق (ع) تاویل شده است و به دست ما رسیده است.

خواب گوسفند نیز جز آن دسته از خواب‌هایی است که تاویل آن توسط امام صادق (ع) انجام شده است. و توسط علما دیگر نیز تعبیر شده است.

به روایت از امام صادق (ع) نقل شده است که اگر گوسفند زنده‌ای را در خواب ببینید نشان از چهار چیز است، که عبارت‌اند از:

موارد زیر تعبیرهای مختلف از علمای متفاوت هستند:دیدن گوسفند در خواب

به روایتی دیگر از امام صادق (ع):

دیدن خواب قربانی کردن گوسفند نشان از چهار چیز است

به روایت علما:

اگرخواب ببینید گوسفند درشت جثه‌ای دارید و آن را می‌فروشید، کفران نعمت می‌کنید و به همین علت نعمت و روزی شما تنگ و گرفته می‌شود ولی اگر گوسفند چاقی را در خواب بخرید بسیار خوب است و نعمت بر شما زیاد می‌شود.

فروش گوسفند زنده  قیمت روز گوسفند زنده ۹۸

عالی بود.
مرسی از سایتتون و مطالب عالیتون.

سلام ممنون از نظرتون امیدواریم مطالب بیشتر و کاربردی تری را خدمت شما ارائه دهیم.

سلام خواب دیدم گوسفندی برای قربانی کردن خریدیم که خیلی شیطونه و پشتش خیسه، تو حیاط واسه خودش می گرده و گاهی میره دمش رو به طنابی که بستیم میندازه با من هم حرف میزنه منم بهش گفتم اون چکمه ای که اونجاس تو رو می خوره اگه اون ور بری چون باز بود می ترسیدم بره گم بشه، بعد اون رو بردم تو باغچه گفتم این تلمبه توش آب هست تلمبه زدم دید گوسفند تبدیل شده به یه پسر بچه شیرین و بانمک که دلم برای غش می کنه و روش آب می پاشه برداشتمش بردم خونه تا لباس تمیز تنش کنم که گفت تو شلوارش خراب کاری کرده اونجا بود که بیدار شدم ممنون میشم تعبیرشو برام بفرستید. تشکر

خواب دیدم پدرمرده من گوسفندی را کشته و میگوید مراسمتان راهمینجابگیرین درضمن تمام اعضای خانواده هم هستن

سلام دوستان ما که تعبیر خواب نداریم این مطلبم جنبه فان داشته

سلام من خواب دیدم شهری دیگ هستیم و گوسفندامونو دست کسی سپردیم وقتی برگشتیم شهر خودمون گفتن همه گوسفنداتونپ سر بریدیم و چاره ای نبوده جز سر بریدن تعبیرش چیه حتما بهم بگین

سلام ما تعبیر خواب نیستیم اون یه مطلبه فقط

سلام وقتون بخیر عیدتون مبارک ببخشید من سوالی دارم
بنده در شب عید قربان خواب دیدم که ۱۱۰بسته(به تعداد حروف ابجد مولا علی علیه السلام) گوشت گوسفند به فقرا تقسیم میکنم نمیدونید تبعیرش چیه ممنونم اگه کمکم کنید

سلام دوست عزیز ما تعبیر خواب نداریم اونم تنها یه مطلب بوده

برای لغو پاسخ کلیک کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تماس با ما

غرب تهران…….۴۴۷۴۹۶۷۱

شمال تهران…….۸۸۶۹۹۱۲۵

مرکز تهران…….۰۹۳۹۶۲۷۳۸۲۶

شمال شرق تهران…….۰۹۱۴۹۷۷۷۹۸۶

مرکز پخش گوسفند زنده دامداران در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد و با ۱۱ سال سابقه درخشان و تجربه در حوزه خرید و فروش و تأمین گوسفند و گوساله زنده جهت مراسمات و نذورات و عقیقه در تمام طول سال بصورت شبانه روزی در سراسر تهران در چندین شعبه فعالیت داشته است جهت اطلاعات بیشتر و قیمت و سفارش گوسفند زنده با ما تماس بگیرید این مرکز با کادری مجرب و قصابان ماهر که دارای کارت سلامت از وزارت بهداشت و خدمات رایگان به مشتریان ارائه میشود.

دامداری تیموری

فروش گوسفند زنده با بهترین کیفیت

تعبیر خواب گوسفند زنده چیست؟

 

دیدن خواب یا رویا های مغزی یک نوع فعالیت و عملکرد درست مغزی محسوب می شود. از زمان دیرباز تاکنون در فرهنگ های مختلف تعابیر خواب وجود داشته، خواب ها توسط مدبرانی تفسیر و در کتاب هایی ثبت گشته است.دیدن گوسفند در خواب

مغز ما و تمامی موجودات دائم در حال تفکر می باشد، حتی در زمان استراحت. خواب یک تایم استراحت برای جسم ما محسوب می شود، یعنی اگر ما خواب باشیم ولی مغز ما در حال فعالیت است.

تعابیر برخی از خواب در هر تمام فرهنگ ها یکسان است. به طور مثال: دیدن مرگ دلیل بر طول عمر خواهد بود.

همچنین اگر کسی در خواب ببیند قوچی به شما حمله می کند یا خرید و فروش آن ها تعابیر مختلفی دارد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تعبیر خواب دقیق گوسفند و دام زنده آشنا سازیم. با ما همراه باشید.

 

اما دیدن گوسفند زنده در خواب دلایل زیادی دارد که از این موارد می توان به :

 

تعبیر خواب گوسفند زنده از دید امام صادق

امام صادق (ع) در تعبیر کتاب خویش، دیدن گوسفند زنده را چنان بیان می کند که:

اگر کسی میشی را در خواب ببیند، بر 4 دلیل است:

امام، خلیفه، رئیس،امیر.

به طور کلی دیدن میش در خواب به معنی ازدواج با زنی پاکدامن است. چرای گوسفندان به فرمانروا بودن و ریاست کردن تعبیر شده است. خوردن گوشت پخته در خواب به دست آوردن غنمیت و گوشت خام در راه بودن اندوه  و غم خواهد بود.

 

تعبیر خواب گوسفند از دید ابراهیم کرمانی

در کتاب تعبیر خواب ابراهیم کرمانی دیدن میش و بز به گونه های مختلفی تعبیر شده است.که شامل موارد زیر است:

اگر کسی در خواب ببیند صاحب بز یا میش زنده ای است، یعنی روزی حلالی کسب خواهد کرد. دیدن شاخ بزرگ در میش و بز دلیل بر توانمند بودن صاحب خواب می باشد. اگر کسی در خواب ببیند با گوسفند زنده حرف می زند، یعنی پولدار خواهد شد. دیدن داشتن میش در خواب به معنای ازدواج با زنی پاک سرشت و خوش طینت خواهد بود.

دیدم گوسفند مرده و یا کشتن گوسفند، دلیل بر مرگ فرزند بوده، مشاهده خون زیر پای گوسفند به رهایی از غم و اندوه تعبیر شده است.

 

تعبیر خواب گوسفندان محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب عرضه د چنین بیان می کند:

اگر کسی دام ها را به چرا ببرد، یعنی به فرمانروایی خواهد رسید. دیدن گوسفندان زیاد در خواب به معنای به دست آوردن املاک و مال فراوان می باشد.

اگر کسی در خواب ببیند، گوشت پخته می خورد یعنی غنیمت زیادی از کسی به او خواهد رسید. به تعبیر او دیدن مرگ گوسفندبدلیل بر پیروزی می باشد.

محمد ابن سیرین دیدن بره در خواب را به سه علت می داند:

 

تعبیر خواب قوچ چیست؟

به طور کلی دیدن قوچ در خواب دلیل بر 3 قسم است:

دامداری برادران تیموری افتخار دارد برای جشن، مهمانی، عروسی، نذری، حجاج، کربلائی، عقیقه یا قربانی حتی برای مصرف با بهترین دام زنده، گوسفند زنده (دام زنده بهداشتی شهرداری) با ذبح اسلامی در خدمت شما مشتریان عزیز پایتختی باشد.

تعبیر دیدن گوسفند در خواب چیست؟ شاید این سوالی باشد که ذهن هر شخصی را بعد از دیدن چنین خوابی مشغول نماید. دیدن حیوانات در خواب می‌تواند بنا به نوع حیوان و حتی نر و ماده بودن آن و سایر عوامل تعابیر مختلفی داشته باشد و هر شخصی از روی کنجکاوی هم که شده باشد بخواهد معنی و تعبیر خوابی که دیده است را بفهمد از این رو در این بخش به بررسی دیدن گوسفند زنده در خواب می‌پردازیم.

همانطور که می‌دانید عادت به تعبیر کردن خواب و اعتقاد به تعابیر مختلف از بزرگان دینی نظیر امام جعفر صادق (ع) و ابن سیرین و … یکی از عادات مرسوم در بین ایرانیان می‌باد که ریشه در باستان دارد. حتی در سایر کشور‌های مسلمان نیز این عادت وجود دارد که بارز‌ترین نمونه آن را می‌توان تعبیر خواب توسط حضرت یوسف (ع) در مصر دانست. علم تعبیر خواب و بررسی معانی خوابی که افراد دیده‌اند نزد هر شخصی نبوده است و افراد خاص و برگزیده به این علم تسلط داشته‌اند، اکنون نیز تعابیر ذکر شده برگرفته از دستورات و یا کتب نگارشی همین بزرگواران است که در این مقاله به بررسی بخشی از سخنان این بزرگان در رابطه با دیدن گوسفندان در خواب می‌پردازیم.

قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که تعبیر خواب به گفته بسیاری از بزرگان تنها به خواب‌هایی تعلق می‌گیرد که قبل از خواب به آنها فکر نکرده باشید. همچنین خواب‌هایی در سر شب و یا در اثر پرخوری و … تنها رویاهایی هستند که می‌بینید و تعبیر خاصی ندارند. در این میان بسیاری از خواب‌هایی که توسط انسان دیده می‌شود را می‌توان به تعابیر مختلفی بازگو کرد که در نهایت یا موجب متضرر شدن افراد و یا موجب سودمندی آنها می‌شود.

اگر به صورت کلی بخواهیم ریشه تعبیر کردن خواب را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که این رسم و این علم از زمان پیامبران الهی وجود داشته است و نمونه آن داستان حضرت یوسف (ع) برای هفت گاو لاغر و هفت گاو چاق است. در این میان پدر علم تعبیر خواب در جهان زیگموند فروید شناخته می‌شود که در سال 1900 با انتشار کتابی، محتویات کامل و جامعی در رابطه با تعبیر خواب ارائه کرد. ناگفته نماند که در این کتاب نام‌هایی از قرآن و حضرت یوسف نبی و سایر اعتقادات مسلمانان برده شده است و به تاریخچه این علم در گذشته نیز اشاره شده است.

گوسفند زنده همواره یکی از حیوانات تاثیر گذار در زندگی آدمی بوده است به طوری که همواره در داستان‌های قدیمی می‌توان به تاثیر گوسفند در زندگی آدمی پی برد. خرید گوسفند زنده و حتی فروش آن همواره خیر و برکت را برای هر دو طرف خریدار و فروشنده به ارمغان آورده است. تعبیر دیدن گوسفند در خواب نیز بدین صورت است که برای فرد خیر و برکت به ارمغان خواهد آورد. در این میان موارد تاثیرگذاری نظیر لاغر و چاق بودن گوسفند، وزن گوسفند زنده و یا اینکه کسی گوسفندی به شما بدهد یا گوسفندی از شما بگیرد نیز در تعبیر این خواب تاثیر خواهد داشت. در ادامه به بررسی کلی و جامع این موضوع می‌پردازیم.دیدن گوسفند در خواب

در این بخش به بررسی تعبیر خواب قوچ ابن سیرین و میش و بره به روایت وی می‌پردازیم. از دیدگاه ابن سیرین دیدن گوسفند و متعلقات گوسفندی نشان از غنیمت و خیر و برکت است. تعبیر خوردن گوشت گوسفند به روایت ابن سیرین نشان دهنده این است که غنیمت زیادی به دست می‌آورید، البته به این شرط که پخته باشد. تعبیر خواب خوردن جگر گوسفند نیز همین معنی را دارد. اگر در خواب ببینید که گوسفندان زیادی اعم از میش و قوچ دارید تعبیرش این است که مال زیادی به دست خواهید آورد.

تعبیر خواب خوردن پاچه گوسفندی نیز این است که به همان اندازه که خورده‌اید مال و نعمت به شما روی می‌آورد. دیدن خوردن کله گوسفند نیز نشان از عمر طولانی و وفور نعمت در طول عمر دارد. تعبیر خواب گوسفندان قربانی شده به روایت ابن سیرین این است که اگر برده و بنده هستید آزاد خواهید شد و یا اگر بیمار هستید بهبود پیدا می‌کنید. یا اگر در شرایط سختی قرار دارید بدون شک از سختی‌ها عبور خواهید کرد. توجه داشته باشید که تاثیر و تعبیر این خواب در زمان نزدیکی به عید قربان بیشتر است.

تعبیر دیدن پوست گوسفند در خواب از نظر کرمانی دلیل بر بدست آوردن رزق و روزی فراوان می‌باشد. معنی دیدن خواب گوسفندی که فریاد می‌زند نیز این است که از سوی شخص ثروتمندی به شما مالی می‌رسد. تعبیر خوردن گوشت گوسفند در خواب نیز به روایت از کرمانی این است که با سختی و مشقت مال زیادی به شما خواهد رسید. داشتن گوسفند دنبه‌دار در خواب نیز به این معنی است که شخصی که چنین خوابی دیده است صاحب فرزندی می‌شود و مال زیادی به دست خواهد آورد. به نقل روایات آمده است که تعبیر خواب میش و گوسفند شاخ دار این است که صاحب خواب به اندازه بزرگی شاخ‌ها مقام و بزرگی به دست خواهد آورد.

مغربی نیز همچون ابن سیرین و کرمانی، تعابیر دیدن خواب گوسفند را به نیکی یاد کرده که در ادامه به بررسی دیدگاه مغربی برای تعبیر دیدن گوسفند در خواب می‌پردازیم. تعبیر خوردن شیر گوسفند در خواب به روایت مغربی این است که صاحب مال حلال خواهید شد. همچنین صحبت کردن با گوسفند در خواب نشان از روی آوردن رزق زیاد به سوی شما خواهد بود. تعبیر دیگری که از مغربی برای دیدن گوسفند در خواب بیان شده این است که اگر ببینید سر شما همچون سر گوسفند شده است یعنی اینکه شما نسبت به مسئله‌ای جاهل و نادان خواهید شد.

همانطور که مطالعه کردید دیدن خواب گوسفند نشانه‌هایی خوبی دارد که نشان از روی آوردن نعمت و رزق و روزی به سوی شما خواهد بود. تعابیر ذکر شده از بزرگان تعبیر خواب می‌باشد که در بین مسلمانان بسیار قابل قبول هستند.

شاید با خواندن عنوان این بخش به این فکر بیفتید که تعبیر دیدن بره در خواب نیز همچون تعبیر دیدن گوسفند می‌باشد. اما باید گفت که اینطور نیست و تعابیر مختلفی دارند. دیدن بره در خواب به تعبیر بزرگان حاکی از فرزند می‌باشد که در ادامه به بررسی دقیق‌تر این موضوع می‌پردازیم.

ابن سیرین که به عنوان یکی از بزرگان تعبیر خواب شناخته می‌شود در تعبیر دیدن بره این چنین می‌گوید که به صورت کلی تعبیر آن فرزند است. اگر در خواب کسی به شما بره‌ای داد نشان بر این دارد که شما صاحب فرزندی می‌شوید. کشتن و سر بریدن بره در خواب نیز تعبیر از دست دادن فرزند را دارد. تعبیر خوردن گوشت بره در خواب نیز نشان از آمدن غم و غصه دارد.

تعبیری که از دیدن بره از نظر امام صادق ذکر شده به صورت کلی می‌باشد و جزئیات آن ذکر نشده است، از دیدگاه ایشان دیدن بره در خواب بر 4 وجه است: فرزند، مال حلال، معیشت ، غم و غصه.

از نظر عبدالله کرمانی دیدن بره در خواب علاوه بر دلالت بر فرزندان سبب رزق و روزی نیز می‌گردد. دیدن بره در خواب از نظر وی به معنی ورود مال و رزق و روزی به زندگی شما خواهد بود. در تعبیر دیگری از وی آمده است که کشتن بره یا بزغاله و خوردن از گوشت آنها دلیل بر این است که از جانب فرزند یا فرزندان به شما غم و اندوهی وارد می‌گردد. خوردن گوشت خام بره نیز دلیل بر همراه شدن با شخص گمراهی خواهد بود و در عوض دیدن خواب خوردن گوشت بره پخته و بریان نشان از به دست آوردن مال و نعمت دارد.

یکی از مرتبط‌‌ترین موضوعات با تعبیر دیدن گوسفند در خواب، دیدن چوپان در خواب است که بهتر است برای هرچه جامع‌تر شدن مقاله به بررسی این موضوع نیز بپردازیم. همانطور که اطلاع دارید در روایات و احادیث آمده است که اکثر پیامبران و اولیای الهی به چوپانی مشغول بوده‌اند، از همین رو مشخص است که دیدن خواب چوپان و یا چوپان شدن دلیل بر منفعت و نیکی دارد، که در ادامه به بررسی دقیق‌تر این موضوع از دیدگاه بزرگان تعبیر خواب می‌پردازیم.

به نقل از ابن سیرین، چوپانی اسب در خواب دلیل بر ریاست و حکمرانی است. چوپانی برای خر به معنی باز شدن بخت و اقبال است که شخص خواب بیننده با اقبال و خوشبختی روبرو خواهد بود. در آخر نیز تعبیر دیدن خواب چوپانی گوسفندان از ابن سیرین بدین معنی است که صاحب مقام و شکوه خواهید شد و مال زیادی به شما روی خواهد آورد.

به نقل از امام صادق (ع) آمده است که دیدن خواب چوپان به معنی بزرگی و مال آوری است همچنین نشان از محافظت و مراقبت از مال مردم دارد که به معنای امانت داری می‌باشد.

به نقل از کرمانی چوپانی کردن و بردن گوسفندان به منطقه‌ای برای چرا نشان از حکومت شما بر مردم دارد. چوپانی خوک‌ها در خواب به معنی ریاست و حکمرانی شما بر عده‌ای بد کار است. اگر ببینید در بین خوک‌ها در حال گشت و گذار هستید بدین معنی می‌باشد که در اثر مال و ثروتی که با زور بدست آورده‌اید خوشحال خواهید بود.

تعبیر دیدن گوسفند در خواب از نظر ابن سیرین، کرمانی، امام صادق (ع)، مغربی و … در این مقاله به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار گرفت تا با کاملترین تعبیر خواب گوسفند روبرو باشید و بتوانید با مراجعه به این مقاله تعابیر خواب‌های مربوط به گوسفندان را به دست بیاورید.

در این مقاله تعابیر دیدن گوسفندان اعم از میش و قوچ و بره و … به صورت جامع و کامل ارائه شده است.

تعابیر ذکر شده در مقاله معنی دیدن خواب گوسفند از بزرگانی نیر محمد ابن سیرین و امام جعفر صادق و مغربی و … برگرفته شده است.

به صورت کلی دیدن گوسفندان در خواب خوب و نیک است اما در مواردی می‌تواند نشانه‌های بدی نیز داشته باشد که در این مقاله به صورت جامع به این موضوع پرداخته شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 − 

 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

شیپ 98 مرکز عرضه دام زنده سالم و بهداشتی با دارا بود سابقه بیش از 14 سال در این زمینه مفتخر به این است که توانسته قدمی برای همشهریان عزیز بردارد. در حال حاضر خدمات دام زنده روز در شیپ 98 شامل گوسفند زنده , بره زنده , گوساله زنده , مرغ و خروس زنده می باشد که به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل خدمات رسانی می کند. جهت خرید گوسفند و بره برای قربانی ، ذبح، دفع بلا و … در هر ایامی می توانید با دلخواه خود گوسفند با وزن مد نظر را از مجموعه شیپ 98 خریداری کنید.

لازم به ذکر است کلیه خدمات حمل و نقل گوسفند و سایر محصولات دام زنده روز در این مجموعه به صورت رایگان صورت گرفته و درب منزل یا محل مشخص شده تحویل داده می شود. همچنین ذبح و قربانی کردن گوسفند نیز شامل خدمات رایگان ما می باشد. تمامی تلاش ما جلب رضایت شما همشهریان عزیز می باشد.

ما به شما قول میدهیم گوسفند و بره سالم و کاملا بهداشتی را برایتان ارسال می کنیم. از هر نظری می توانید این موضوع را بررسی کنید.

معبران تعابیر متفاوتی برای دیدن گوسفند در خواب آورده اند.جابر مغربی درباره دیدن گوسفند در خواب می گوید ,
خوردن شیر گوسفند در خواب به معنای مال حلال است .ابن سیرین درباره تعبیر خواب گوسفند می گوید خوردن,
گوشت گوسفند به معنای دفع بلا می باشد .کشتن گوسفند در خواب به معنای پیروزی بر دشمن است .
با پرشین وی همراه باشید.

تعبیر خواب گوسفند به روایت امام جعفر صادق

دیدن گوسفند درخواب بر پنج وجه است. اول: مهتری. دوم: زنی بزرگ. سومک مال. چهارم:فرمان روا.
پنجم: جاه و منفعت یافتن.

جابر مغربی درباره تعبیر خواب گوسفند می‌گوید:

اگر خواب ببینی گوسفند با تو صحبت می‌کند، یـعـنـی رزق و روزی تو افزایش می‌یابد.دیدن گوسفند در خواب

اگر در خواب ببینی سر تو مثل سر گوسفند شده است، یـعـنـی جاهل و نادان خواهی شد .

اگر خواب ببینی شیر گوسفند می‌خوری، یـعـنـی مال حلال به دست می‌آوری .

تعبیر خواب گوسفند به روایت محمد بن سیرین

تعبیر گوسفند، غنیمت می‌باشد.
اگر ببینی گوشت گوسفند پخته می‌خوری، یـعـنـی به اندازه آن مال و اموالی را با زحمت و زحمت ,
به دست می‌آوری (دفع بلا و گرفتاری).

اگر ببینی گوشت گوسفند خشک کرده (قدید) داری، تعبیرش غنیمت می‌باشد. در خوردن گوشت ,
خشک کرده سود و منفعتی وجود ندارد.

اگر خواب ببینی پاچه گوسفند می‌خوری، به اندازه‌ای که خورده‌ای نعمت یا چیزی به تو می‌رسد.

اگر ببینی پیه گوسفند داری و از آن می‌خوری، یـعـنـی به اندازه آن مال حلال به دست می‌آوری.
تعبیر جگر گوسفند، مال و نعمت می‌باشد.

اگر خواب ببینی طحال گوسفند داری، یـعـنـی از مردی غریب یا شخصی بزرگ مال و اموال به دست می‌آوری.
اگر ببینی کلّه گوسفند را می‌خوری، یـعـنـی عمر طولانی پیدا می‌کنی و مال حلال به دست می‌آوری.

اگر در خواب ببینی گوسفند را کشته‌ای، یـعـنـی بر دشمن پیروز می‌شوی و مال و اموال او را مصرف می‌کنی.
اگر ببینی گوسفند قربانی کرده‌ای، یـعـنـی اگر بنده و «برده» هستی، آزاد می‌شوی، یا اگر آزاد هستی،
به رهایی و خلاصی دست پیدا می‌کنی و حج را به جا می‌آوری، یا اگر بیمار هستی، بهبود پیدا می‌کنی،

یا اگر از چیزی ترسیده باشی، ایمنی پیدا می‌کنی، یا اگر در مضیقه و تنگنا هستی از تنگنا رها می‌شوی,
به گشایش می‌رسی، اگر این خواب را نزدیک عید قربان ببینی تاثیر آن بیشتر است.

تعبیر خواب گوسفند به روایت ابراهیم کرمانی

اگر در خواب بیند که بز و میشی داشت، دلیل که از بزرگی مال حاصل کند. اگر بیند که شاخهای بز و میش، قوی بود،
به این معنا است که بیننده خواب توانا شود. اگر بیند که بز و میش بسیار داشت و دانست که ملک اوست،
دلیل است به قدر آن منفعت یابد و نیز گویند به عدد هر میشی، بزرگی یابد.

تعبیرستان , حرف تازه

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق

ديدن گوسفند درخواب بر پنج وجه است. اول: مهتري. دوم: زني بزرگ. سومك مال. چهارم:فرمان روا. پنجم: جاه و منفعت يافتن.دیدن گوسفند در خواب

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

ديدن گوسفند درخواب، دليل غنيمت است. اگر بيند كه گوسفند مي چرانيد، دليل كه بر قومي مهتري يابد. اگر ديد كه گوسفند بسيار داشت و دانست كه ملك اوست، دليل است كه نعمت بسيار حاصل كند. اگر بيند كه گوشت گوسفند پخته مي خورد، دليل كه به قدر آن غنيمت يابد. اگر بيند كه گوسفند بكشت، دليل كه بر دشمن ظفر يابد و مال او را بخورد.

تعبير خواب به روايت ابراهيم کرماني

اگر در خواب بيند كه بز و ميشي داشت، دليل كه از بزرگي مال حاصل كند. اگر بيند كه شاخهاي بز و ميش، قوي بود، دليل كه بيننده خواب توانا شود. اگر بيند كه بز و ميش بسيار داشت و دانست كه ملك اوست، دليل است به قدر آن منفعت يابد و نيز گويند به عدد هر ميشي، بزرگي يابد.

یک نظر قدیمی درباره تعبیر خواب گوسفند و میش این است که پیشینیان در طول زمان باور داشته اند اگر در خواب گوسفندی ببینید، نشان دهنده‌ی آن است که متوجه خواهید شد به خوشبختی رسیدن کار دشواری است. تلاش‌های‌تان در زندگی کاری بسیار موفقیت آمیز تر خواهد بود اگر هر یک از روابط دوستانه‌تان را که دچار مشکل شده است درست کنید. این خواب می‌تواند به معنی تفاوت بین خوب و بد نیز باشد، که به جزئیات خوابی که می‌بینید بستگی دارد. در ادامه این نوشتار با ۵۸ تعبیر دیدن گوسفند و میش و بره در خواب آشنا خواهید شد.

دیدن گوسفند در خواب نشانه‌ی حضور کمرنگ و گاهی کمبود هوش است. در این زمان به شما توصیه می‌شود به دوستان قدیمی پیشنهاد آشتی بدهید. اگر خواب یک راس گوسفند ببینید این خواب نشانگر شخصیت مونثی قدرتمند و غالب در زندگی‌تان است. تمرکزی بر روابط‌تان هست به ویژه با این فرد مونث. این خواب حاکی از اتحاد است و اینکه قدرتی که در زندگی لازم دارید را در اختیار خواهید داشت. این خواب می‌تواند بد اقبالی را پیش بینی کند که به زندگی‌تان وارد می‌شود و اینکه دوستان‌تان نهایت تلاش‌شان را خواهند کرد تا در آینده به شما کمک کنند.

اگر خوابی که می‌بینید شامل تراشیدن پشم گوسفند باشد در آن صورت با یک سری از شرایط دشوار مواجه شده‌اید و حالا وقت لذت بردن از زندگی است و تلاش‌های کاری‌تان با موفقیت همراه خواهد بود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب نامزدی: ۱۰ تعبیر دیدن مراسم نامزد کردن در خوابدیدن گوسفند در خواب

اگر یک گله گوسفند را در خواب ببینید در آنصورت چیزهایی در ذهن‌تان اتفاق می‌افتند و شما در آینده شاهد موفقیت و پیروزی خود خواهید بود.

اگر در خواب چندین گوسفند مریض دیدید یا انکه روی زمین دراز کشیده بودند، در آن صورت با آسیب‌ها و بی‌وفایی‌هایی از سوی یک دوست مونث مواجه خواهید شد.

اینکه در خواب ببینید (به جای بره) در خواب گوسفندی را می‌خورید، نشان می‌دهد که دشمنان قدیمی با حسرت به موفقیت‌های شما می نگرند و پیام این خواب آن است که نگذارید اتفاقاتی که می‌افتد نا امیدتان کند.

چنین خوابی نشان از آن دارد که بحث و جدلی در پیش دارید. گوسفند می‌تواند پیش بینی مشکلات و دردسر باشد؛‌ اما، این خواب سفرهای سبک و مفید را بشارت می‌دهد.

اگر در خواب ببینید سگی گوسفندی را تعقیب می‌کند نشانگر آن است که یک دوست سعی دارد شما را به پیمودن مسیر خاصی ترغیب کند، بنابراین حتما او را دنبال کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دندان: ۴۸ تعبیر دیدن تمام خواب های مربوط به دندان

چنین خوابی نشان دهنده‌ی رابطه‌ای بین شما و شرکای‌تان است. در خواب یک زن، این رابطه معمولا رابطه‌ای حمایتی است.

دیدن این خواب به معنی آن است که رابطه‌ای نزدیک با یکی از عزیزان دارید و مهم است که به این رابطه ادامه بدهید.

دیدن گوسفند سفید رنگ در خواب پیشگویی سفری کوتاه است که در طی آن از فقدان‌هایی رنج خواهید برد.

این خواب پیش بینی می‌کند که کودکی در خانواده‌ی شما به دنیا خواهد آمد.

اگر در خواب خود گوسفندی چاق و چله ببینید این خواب خبر از آن می‌دهد که سلامتی و فراوانی در پیش خواهید داشت.

مطلب مرتبط: یادآوری خواب ها: ۱۰ گام آسان که چطور خواب های خود را به یاد بیاوریم

این خواب علامت و نشانه‌ی سفری پر از خوش شانسی و اقبال است.

خواب گوسفند سیاه یعنی دشمنی در اطراف شما هست و اینکه احتمال دارد در آینده به بیماری دچار شوید.

به لحاظ روحی و معنوی دیدن گوسفند در خواب حاکی از راحتی، خواب و رویا و انتظارات بالا است. دیدن چنین خوابی می‌تواند به معنی آن باشد که به وضع و روال موجود ادامه بدهید؟ نام گوسفند سال‌ها با خواب عجین بوده‌ است. در زمان‌های باستان آدم‌ها برای به خواب رفتن گوسفندها را می‌شمردند. دیدن گوسفند در خواب‌تان می‌تواند نشان دهنده‌ی آن باشد که با عواطف خود ارتباط برقرار می‌کنید. گوسفندها بار اول توسط کریستف کلمب از آمریکا به شرق آورده شدند و این اولین مشاهده‌ی گوسفندان در قاره‌ی آمریکا بوده است.

مطلب مرتبط: انواع خواب: ۸ نوع خواب متفاوت که شاید آنها را تجربه کنید

همانطور که پیشتر اشاره کردیم گوسفند نماد لذت، بچه، شادمانی، موفقیت و سادگی است. خواب گوسفند دیدن شگون زیادی دارد، و نشانه‌ای از اضافه شدن فرزندی به جمع خانواده است، به ویژه اگر گوسفندی که در خواب می‌بینید سفید خالص باشد. گوسفند سفید همچنین نماد هارمونی و آرامش است. سعی کنید از ماه‌هایی که در پیش دارید لذت ببرید – چون آن‌ها از بهترین لحظات زندگی‌تان خواهند بود. و از جنبه ی منفی دیدن گوسفند سفید در خواب می‌تواند نشانه‌ی بدشانسی باشد، اما این در صورتی است که گوسفند حال و روز خوبی نداشته باشد. در غیر اینصورت همه چیز مثبت و خوب است.

هرچند معنی کلی گوسفند در خواب با راحتی، نعمت و هر چیز مثبتی مرتبط است اما دیدن گوسفند سیاه در خواب معنی متضادی دارد. دیدن گوسفند سیاه در خواب همچنین نماد وسوسه و طمع است. به عقاید پنهان نیز اشاره دارد. فکر کنید ببینید چه کسی در خانواده یا گروه دوستان‌تان هست که او را گوسفند سیاه می‌دانید. آیا خودتان گوسفند سیاه هستید؟ اگر چنین است، این خواب می‌تواند پیامی برای پرداختن به این موضوع باشد.

همان طور که پیشتر گفتیم گله‌ی گوسفندان نشان از پیروزی دارد. گوسفندان موجوداتی زیبا و معصوم هستند که نشان از ثروت و سازگاری دارند که این را نیز قبلا ذکر کردیم. دیدن یک گله گوسفند در خواب حاکی از گسترش منابع درآمدی است و رسیدن به پول و قروت. جای تعجبی ندارد که این خواب شما می‌تواند به ازدواجی موفق نیز اشاره داشته باشد البته در صورتی که شخص خواب بیننده مونث باشد این خواب به افزایش مهر و محبت اشاره دارد. برای مردان، گله‌ی گوسفند نشان از آن دارد که پیروانی در زندگی به دست خواهند آورد. در بسیاری از کتاب‌های تعبیر خواب گفته شده است که : اگر خواب دیدید گله‌ای گوسفند از کنارتان گذشت از نعماتی که نصیب‌تان می‌شود نهایت استفاده را ببرید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب خیار: ۱۳ تعبیر دیدن خیار در خواب

بره‌های سفید کوچک فوق‌العاده مانا هستند. آن‌ها نشانه‌ی سلامتی، خلوص، معنویت، و معصومیت به حساب می‌آیند. دیدن یکی از آن‌ها در خواب نمایانگر پاکی روح است. هرچند از مرعوب کردن آدم‌ها با نگرش قدرتمندی که دارید و تهدیدهای ترسناک لذت می‌برید، اما باطنی نرم‌تر از ابر دارید. بره‌ی کوچک همچنین ممکن است دلالت بر قضاوت ضعیف داشته باشد.

چنین خوابی به معنی آن است که دور و برتان را گرگ‌هایی در لباس میش پر کرده‌اند. اساسا این خواب به معنی آن است که باید در مورد اینکه به چه کسی اعتماد کنید و به چه کسی اعتماد نداشته باشید خوب فکر کنید. اما خیالتان راحت که در آخر کار همه‌ی آن‌ها چهره‌ی واقعی خودشان را نشان خواهند داد.

طبق فرهنگ تعبیر خواب، دیدن گوسفند مرده در خواب نشانه‌ای از یک دوره‌ نگرانی است. در زندگی، ما گاهی نگران چیزهایی می‌شویم که واقعا احتیاج به نگران شدن ندارند. اگر روی سفیدی گوسفند خون دیدید، یک خیانت جزئی از یکی از بستگان یا اعضای نزدیک خانواده خواهید دید. اگر خونی در کار نباشد، کسی که می‌شناسیدش مورد خیانت قرار خواهد گرفت – اما کسی که خیلی به شما نزدیک نیست، مثلا یک همکار.

خوردن گوشت گوسفند در خواب مثبت و خوب است. این خواب می‌تواند به پیشرفت شغلی و بهبود اوضاع مالی اشاره داشته باشد. همچنین نشانه‌ی ثروت و خوش اقبالی است. به طور غیر منتظره‌ای پاداشی مالی دریافت خواهید کرد، و ثروتمند خواهید شد. اما، خواب شما تعبیری منفی نیز دارد. خوردن بره کباب به معنی سود نیز هست. شما سبک زندگی‌ سالم‌تان را نیز تغییر خواهید داد. لازم است که رژیم غذایی‌تان را نیز بهبود ببخشید و شما این را نیز می‌دانید. به این خواب اینگونه نگاه کنید: بره‌ای که شما در خواب خورده‌اید یک حیوان پاک، معصوم و بی گناه بوده‌ است مهم نیست چه مزه‌ای داشته است؛ آن حیوان زنده بوده است.

دیدن گوسفند در چراگاه در عالم خواب دارای معانی مثبت و خوبی است. این خواب آینده‌ای پر از سلامتی و خوشبختی را برای شما و نزدیکان‌تان، از جمله اعضای خانواده و بهترین دوستان، پیش‌بینی می‌کند.

دیدن خواب گوسفندانی که پشم‌های‌شان کوتاه شده است، نشان می‌دهد احتمالا به زودی نتیجه‌ی کار و تلاش سخت‌تان را خواهید گرفت. تلاش‌های امروزتان به زودی، چه با پول، چه با تعریف و تمجید، و چه با ترفیع درجه جبران خواهند شد. در برخی موارد، دیدن خواب گوسفندی که پشم‌های‌اش چیده شده است، یک آشنایی و برخورد اتفاقی را در آینده پیش‌بینی می‌کند که می‌تواند به برقراری یک رابطه‌ی نزدیک منجر شود؛ به این ترتیب، احتمالا به زودی با زن یا مردی ثروتمند وارد رابطه خواهید شد که بسیار بیش‌تر از آن‌چه در تخیلات‌تان فکر می‌کنید، برای‌تان ثروت و نعمت به همراه خواهد داشت.

دیدن خواب گوسفند سلاخی شده، چه در کشتارگاه و چه در قصابی، نشان‌دهنده‌ی ایجاد دردسرها و مشکلاتی در زندگی واقعی‌تان در آینده است. ممکن است به زودی دچار مشکلی شوید که قادر به حل آن نیستید یا چالشی که نمی‌توانید بر آن غلبه کنید؛ و در نهایت، دچار احساس کمبود و ناامیدی خواهید کرد.

دیدن خواب یک گله‌ی بزرگ از گوسفندان، به خصوص اگر تعدادشان آن‌قدر زیاد باشد که قابل شمارش نباشند، نشان‌دهنده‌ی سطح شادی یا رضایت از کار در وضعیت کنونی شما است. احتمالا شغل‌تان در حال حاضر بسیار پر سود است، و در اهداف حرفه‌ای‌تان به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده‌اید. در برخی موارد، این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که در آینده مورد حمایت، راهنمایی، یا کمک یک قدرت بالاتر قرار خواهید گرفت. چنان‌چه در حال حاضر، در عالم واقعیت، برای ریسک کردن مردد هستید، همین الان زمان مناسبی برای این کار است.

به طور کلی، پوست گوسفند در عالم خواب، به عنوان یک نماد مثبت تعبیر می‌شود. این خواب بازتاب جایگاه شغلی مناسبی است که فرصت‌های لازم را برای رشد فردی در اختیارتان قرار می‌دهد. هم‌چنین، خواب پوست گوسفند ممکن است به معنی ترفیع درجه‌ی شغلی یا یافتن جایگاه بهتر در زمینه‌ی کاری‌تان، در آینده‌ی نزدیک باشد. به علاوه، تا هنگامی که رفتار شایسته و منصفانه‌تان را حفظ کنید، زندگی مناسب و موفق‌تان مستدام خواهد بود.

مشاهده‌ی یک گوسفند از فاصله‌ی بسیار نزدیک در خواب می‌تواند نشانه‌ای از این حقیقت باشد که شما پیوند وابستگی شدیدی به یکی از زنان بزرگ‌تر خانواده، نظیر مادربزرگ، مادر، خاله، با عمه احساس می‌کنید. تصاویر بسیار نزدیک از چشم‌ها یا گوش‌های گوسفند در خواب بازتاب این نزدیکی و وابستگی است؛ خواه این زن هم‌اکنون در قید حیات باشد یا خیر.

مشاهده‌ی گوسفندانی در عالم خواب که در یک دشت آن‌چنان پخش و متفرق شده‌اند که قادر نیستید آن‌ها را دور هم جمع کنید، ممکن است نشانه‌ای از این حقیقت باشد که شما در معرض تمسخر و شایعات قرار دارید. علت این مسئله نیز احتمالا به تصمیم‌گیری‌ها یا کارهایی باز می‌گردد که به تازگی انجام داده‌اید، مثلا رفتار ناپخته‌ای انجام داده‌اید یا چیز مهمی را فراموش کرده‌اید.

چنان‌چه در عالم خواب، گوسفندی از شما فرار کرد یا از حضورتان ترسید، به این معنی است که با یکی از اعضای جوان‌تر خانواده نظیر خواهر و برادر، دختر یا پسر عمو و خاله و غیره، یا فرزندان‌تان دچار بگو مگو می‌شوید. این درگیری لفظی ممکن است به خاطر استقلال‌طلبی یا پرخاشگری دوره‌ی نوجوانی باشد و احتمالا با دوره‌ی بلوغ و رشد ذهنی‌ آن‌ها در ارتباط است.

ناتوانی در پشم چینی یک گوسفند در عالم خواب – به خصوص اگر قادر نباشید پشم‌های یک گوسفند به یک اندازه‌ کوتاه کنید، به این معنی است که ضمیر ناخودآگاه‌تان درباره‌ی ورود به یک پروژه‌ی کسب و کاری که هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی آن هستید، به شما هشدار می‌دهد. این صدای ضعیف درونی در سرتان یا ندای قلب‌تان آن‌چنان به آینده‌ای این پروژه خوشبین نیست – بیش‌تر به این دلیل که شاید برای رسیدن به موفقیت در این پروژه، به اندازه‌ی کافی دارای تجربه، مهارت، و توان مالی نیستید.

تلاش برای کشیدن یک گوسفند با طناب در عالم خواب به این معنی یکی از نزدیکان‌تان در عالم واقعیت، از قبیل یک دوست یا مربی، در حال سوء استفاده از شما است. مهربانی یا ساده‌لوحی‌تان به این فرد امکان داده است، کم کاری کند و از کار و تلاش شما به نفع خودش بهره ببرد.دیدن گوسفند در خواب

شنیدن صدای بع بع گوسفند در عالم خواب معمولا به معنی ناامیدی از یکی از نزدیکان‌تان، به خصوص یکی از دوستان نزدیک‌تان، در عالم واقعیت است. احتمالا از عدم اشتیاق وی برای انجام کاری که برای‌تان دارای اهمیت است یا از عدم حمایت وی از شما در هنگام کار و تلاش برای رسیدن به یک هدف مهم ناراحت هستید.

مشاهده‌ی زایمان یک گوسفند و تولد یک بره در خواب به معنی به وجود آمدن شرایطی در آینده است که فرزندان‌تان برای شما مشکل‌ساز خواهند بود، به خصوص اگر در عالم خواب، شما به زایمان گوسفند کمک کرده باشید. فرزندان‌تان ممکن است درگیر مسئله‌ای نامناسب بشوند یا در خصوص انجام مسئولیتی که بر عهده‌ی آن‌ها است، از شما انتظار کمک داشته باشند. اگر فرزند ندارید، ممکن است فرد جوانی در نزدیکی‌تان، مانند فرزند خواهر یا برادر، کودک همسایه، یا دانش‌آموزتان، زندگی‌تان را دچار مشکل کند. از سویی دیگر، گاهی اوقات این خواب می‌تواند به معنی بذل محبت و کمک بیش از اندازه‌ به یک فرزند بالغ یا مستقل است – در شرایطی که وی واقعا به این محبت و کمک نیاز ندارد. در این مورد، باید کمی فرزندتان را به حال خود رها کنید و به وی آزادی بدهید.

مشاهده‌ی بره‌های گوسفند در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی ناامیدی از فرزندان یا سایر افراد جوانی است که در عالم واقعیت از آن‌ها مراقبت می‌کنید. گفتار، رفتار، یا اعمال آن‌ها در آینده باعث غافلگیری و ناراحتی‌تان خواهد شد، و این پرسش را با تعجب از خود خواهید پرسید که آن‌ها چنین ویژگی‌های زشتی را از کجا یاد گرفته‌اند.

دیدن خواب گوسفند مادری که به همراه بره‌های‌اش خوابیده است، معمولا نشانه‌ای از غریزه‌های مادری یا شخصیت پرورشگر شما است. شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که با همه مهربانی می‌کنند و همیشه در موقع نیاز دست دوستان‌شان را می‌گیرند.

مشاهده‌ی یک بره‌ی تنها در خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که شما آدم‌ها سخاوتمندی هستید که همیشه آماده و مایل به قربانی کردن شادی و سلامتی‌تان برای کمک به اطرافیان‌تان هستید. خواه به عنوان شانه‌ای برای گریستن، و خواه آغوشی باز برای دوستانی که دچار مشکل و بدشانسی شده‌اند؛ دوستان و اعضای خانواده ذات مهربان و بخشنده‌تان را می‌شناسند و همواره تحسین می‌کنند.

حمل کردن یک گوسفند بر دوش– مانند یک چوپان – در عالم خواب، دوره‌ای از زندگی‌تان را در آینده پیش‌بینی می‌کند که سرشار از ثروت و خوشبختی خواهد بود. در طول این دوره، شما قادر خواهید بود وضعیت زندگی‌تان را از جنبه‌های مختلف، از جمله وضعیت سلامتی، آسایش و فضای زندگی، و وضعیت مالی‌تان را بهبود ببخشید.

دیدن خواب گله‌ای از گوسفندان که در حال خواب یا استراحت هستند، معمولا به عنوان نشانه‌ای از رشد و گسترش دایره‌ی اجتماعی‌تان در آینده‌‌ای نزدیک تعبیر می‌شود. در برخی موارد، این خواب به یافتن دوستان نزدیک یا همراهان جدیدی برای وقت‌گذرانی در محیط اجتماعی اشاره دارد. با وجود این، گاهی اوقات این خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی ثمره‌ی تلاش‌های اجتماعی باشد؛ به این ترتیب که با فردی آشنا خواهید شد که در صورت رعایت درست قواعد بازی، چشم‌انداز حرفه‌ای‌تان را بهبود خواهد بخشید.

تصاحب یک گله‌ی گوسفند در عالم خواب، ممکن است نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که در آینده‌ای نزدیک، رهبر گروه یا سازمان خواهید شد. ممکن است جایگاه‌تان در دایره‌ی اجتماعی‌تان بالاتر برود، و به این ترتیب، نفوذتان بر دوستان و اطرافیان‌تان بیش‌تر شود؛ یا ممکن است در محل کار نقش رهبر را بر عهده بگیرید، و مسئول مدیریت سایر همکاران و امور هماهنگی با سایر مدیران هم‌سطح‌تان در پروژه‌ها شوید.

مشاهده‌ی آغل در عالم خواب می‌تواند نشانه‌ای از تجربه‌ی یک دوره‌ی زمانی سرشار از ثروت، خوشبختی، و شادکامی باشد. بر همین اساس، اگر در خواب ببینید داخل یک آغل هستید، احتمالا به زودی شدیدا به انجام کاری خلاقانه، ماهرانه، یا هنرمندانه ترغیب خواهید شد، یا ممکن است انگیزه‌ و شوری بسیار برای انجام یک کار سازنده به دست بیاورید.

مشاهده‌ی خود به صورت یک گوسفند در عالم خواب، چه داخل طویله و چه در یک دشت، نشان‌دهنده‌ی بهبود ویژگی‌های شخصیتی‌تان است – به گونه‌ای که دیگران نیز متوجه آن خواهند شد و شما را تحسین خواهند کرد. برای مثال، ممکن است در دایره‌ی اجتماعی‌تان به عنوان یک انسان بسیار مهربان، سخاوتمند، یا مفید شناخته شوید. دوستان و اعضای خانواده‌تان شما را به عنوان فردی خواهند شناخت که می‌توانند در مواقع نیاز، بر روی مشورت و کمک شما حساب کنند.

مشاهده‌ی یک گوسفند سرگردان در عالم خواب، که برای مثال نمی‌توانید آن را به سمت آغل ببرید، نشان‌دهنده‌ی سر و کار داشتن با فردی سرسخت، لجوج، یا احمق در عالم واقعیت است. این مرد یا زن، احتمالا، هیچ اهمیتی برای باورها یا خواسته‌های‌تان قائل نیست؛ بنابراین، حضور وی در زندگی‌تان باعث ضرر است، و سر و کله زدن با وی هیچ فایده و حاصلی به همراه ندارد. بهتر است از این آدم فاصله بگیرید و انرژی منفی وی را در زندگی‌تان به نیروی مثبت تبدیل کنید.

دیدن خواب پشم گوسفند نشانه‌ای از بهبود وضعیت مالی در زندگی‌تان است. ممکن است به زودی ترفیع درجه بگیرید، منبع درآمد جدید پیدا کنید، یا بتوانید بودجه‌تان را بهتر از قبل مدیریت کنید.

دیدن خواب جدا کردن پوست گوسفند – خواه خودتان این کار را انجام دهید، خواه فرد دیگری – نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که سعی می‌کنید فرد دیگری را قربانی اشتباه خودتان کنید. زیرا احتمالا از عواقب اشتباه‌تان می‌ترسید یا صرفا می‌خواهید آبروی خود را در مقابل دوستان‌تان حفظ کنید.

گرگ در لباس گوسفند نماد فردی است که در عالم واقعیت به وی اعتماد کامل دارید، ولی در غیاب شما، در کارهای‌تان اختلال ایجاد می‌کند و جلوی پیشرفت‌تان را می‌گیرد؛ دیدن خواب گرگی در پوست یا لباس گوسفند – به خصوص اگر از آسمان به سمت‌تان بیاید – نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که فردی که تاکنون فکر می‌کردید از شما حمایت می‌کند، به شما خیانت خواهد کرد. اگر این اتفاق تاکنون برای‌تان نیفتاده است، بهتر است مراقب آدم‌هایی باشید که گفتار و کردارشان یکی نیست.

اگر در خواب ببینید دختر مورد علاقه‌تان از حیوانات اهلی نگهداری می‌کند، احتمالا ضمیر ناخودآگاه‌تان در حال ارزیابی ویژگی‌های وی به عنوان یک شریک زندگی و مادر بالقوه برای فرزندان‌تان است. برای مثال، گاو نماد فراوانی است، به خصوص از نظر مواد غذایی. بنابراین، نگهداری از گاو به معنی این است که دختر مورد علاقه‌تان آشپزی ماهر یا کدبانویی زبردست است. از سویی دیگر، اگر در خواب ببینید دختر مورد علاقه‌تان از گوسفند نگهداری می‌کنید، احتمالا آدم بلند پروازی نیست یا آرزوهای‌اش فراتر از آن‌چه شما در سر دارید، نیستند. بنابراین، اگر شما اهداف بزرگی برای آینده در سر دارید، شاید این خصوصیت دختر مورد علاقه‌تان، در آینده، تاثیر منفی بر رابطه‌تان بگذارد.

سلاخی یک گوسفند در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی بروز مشکلاتی در وضعیت سلامتی است. احتمالا بیش از اندازه کار می‌کنید و در این میان، سلامتی‌تان را نادیده می‌گیرید. به علاوه، چاقویی که برای کشتن گوسفند استفاده کرده‌اید، نماد حریفان و رقیبان سرسختی است که منتظر فرصتی هستند که دچار ضعف شوید تا بتوانند شما را به زمین بزنند. احتمالا همین فشار در عالم واقعیت باعث زوال سلامت بدنی و روانی‌تان می‌شود. شاید لازم باشد اولویت‌های زندگی‌تان را مجددا ارزیابی کنید، و نحوه‌ی برقراری تعادل را میان کار و زندگی‌تان بیاموزید.

گوسفند در عالم خواب برای مردان متاهل نمادی از همسرشان است؛ زنی که با وی ازدواج کرده‌اند و به وی علاقه دارند. البته، معنی و تعبیر این خواب بسته به شرایط خواب ممکن است تغییر کنید. برای مثال، دیدن چندین گوسفند در خواب ممکن است به جنبه‌های مثبت گوناگون شخصیت زن،‌ از جمله مهربانی و دلسوزی وی، اشاره داشته باشد.

مرگ یک گوسفند می‌تواند نشانه‌ای برای جدایی یا حتی طلاق در آینده باشد. اگر مردی متاهل در خواب ببینید که گوشت گوسفند از خانه‌اش خارج شده‌ است، ممکن است همسر وی با مرد دیگری در ارتباط باشد، و این مسئله باعث ایجاد غم و اندوه فراوان شود.

بره در خواب به شما توصیه می‌کند به باورهای‌تان بیشتر فکر کنید و هر چیزی را که روزگاری به عنوان اعتقادتان پذیرفته بوده‌اید زیر سوال ببرید. کارشناسان حوزه‌ی خواب می‌گویند، خوردن بره در خواب جکایت از آرزویی شدید برای بهبود زندگی و سلامتی دارد. و تنها راه انجام این کار انجام تغییرات مهم است.

اگر گوسفندان را دنبال کنید یا خوابی که می‌بینید گرگ یا روباه نیز داشته باشد، این خواب نشان می‌دهد که ممکن است مجبور شوید مشکلات‌تان را با یکی از نزدیکان در میان بگذارید تا شرایط را آماده کنید و به آرامش و خوشحالی دست پیدا کنید.

دیدن گوسفند عصبانی و سرکش نشان از اهالی منزل یا کارکنان شما دارند که به زودی رس به عصیان می گذارند و اسباب زحمت و محنت شما را فراهم میکنند.

گوسفند زخمی شده و آسیب دیده نشان از ناتوانی شما در حل برخی از مشکلات دارد که عمیقا نیاز به صبر و شکیبایی و هوشمندی دارد.

دیدن گوسفند آزاد و رها در دشت و بیابان و کوه نشان از رشد و پیشرفت و ترقی شما در کسب و کارتان دارد که به زودی از بقیه آدمهای هم رده خود دور می شوید و جایگاه بهتری پیدا میکنید.

همانطور که دیدن گوسفندان چاق و سرحال نشان از شادمانی و برکت دارد دیدن گوسفندان لاغر و ضعیف و بیمار نشان از سختی در رزق و روزی و گاهی فقر و ناامیدی دارد.

مراقبت و چوپانی از گوسفندان می تواند نشانه ای برای یک آینده روشن کاری و شادمانی های در پس آن باشد

منبع: auntyflo

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب گوسفند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


تعبیر دیدن گوسفند در خواب چیست؟

گوسفند نیز از حیوانات حلال گوشت است و دیدنش در خواب مبارک است و نیکو.

تعبیر قوچ و گوسفند را در جای خود نوشته ام که چون دیدنش ریشه مذهبی و عقیدتی دارد دارای تعبیر خاصی است اما گوسفند ماده و شیرده در خواب غنیمت است و روزی.

اگر در خواب ببینید گوسفند فربه ای دارید روزی شما فراخ می شود و نعمت و برکت خواهید یافت.دیدن گوسفند در خواب

اگر گسی گوسفندی به شما بدهد او شما را متنعم می کند و چنانچه گوسفندی لاغر باشد نشان عسرت است و تنگدستی.

اگر گوسفند فربه ای داشته باشید در خواب ببینید آن را می فروشید کفران نعمت می کنید و نشان آن است که به همین علت نعمت و روزی شما تنگ و گرفته می شود ولی اگر گوسفند چاقی را در خواب بخرید بسیار نیکو است و خبر از این است که روزی می یابید و نعمت بر شما زیاد می شود.

برخی نوشته اند گوسفند ماده نعمتی است که از سوی یک زن به بیننده خواب می رسد. اگر در خواب ببینید گله هست و شما چوپان آن گله هستید به ریاست و بزرگی می رسید و عده ای به فرمان شما در خواهند آمد که البته این بستگی به شغل و حرفه شما دارد.

جوانی در خواب دید که چوپان شده و گله ای گوسفند را در صحرا می چراند. معبر به او گفت(بر قومی مهتری خواهی یافت . سالی چند گذشت. جوان که تصادفا آن معبر را دید به او گفت (به خاطر داری؟ تو یک روز به من گفتی بر قومی مهتری خواهم یافت نه فقط مهمتر یک قوم نشده ام بلکه پدرم را که نان آور خانه بود از دست دادم ) معبر پرسید (الان چه می کنی ؟) گفت ( دکان پدرم را اداره می کنم و با درآمد همان دکان هم زن و فرزند خودم را هم نان می دهم و هم مادر و چهار خواهر و برادرم را نگه داری می کنم )معبر گفت ( پس من خلاف نگفتم چرا که الان مهتر قومی هستی که آن ها چون گوسفندان در پناه تو هستند و چنانچه آن ها را به حال خود واگذاری به وسیله گرگان دریده خواهند شد )

به هر حال دیدن گوسفند در خواب نیکو است و گوشت گوسفند نیز نعمت است اما پخته آن بهتر از خام آن است.

اگر در خواب‌تان «گوسفند» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

سلام من خواب دیدم برای گوسفندان دارم خوارک می ریزم بعد میرم برای گاو هم خوراک بریزم که یه دفعه یادم میاد که شیرش و ندوشیدم برمی‌گردم که خوراک و بزارم بیرون طویله یه دفعه گاو دنبالم می کنه تا از خوراک ظرف و بخوره منم فرار می کنم تعبیرش چیه

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خیر و برکت فراوان است و اینکه باید حواستان به سرمایتان باشد که آن را به حال خود رها نکنید. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم چندتا گوسفند دیدم روی کوه که بدون پشم و پوست بودن ولی زنده بودن و در حال چرا بودن و علف میخوردن حتی فکر میکنم سر هم نداشتن ولی دقیق یادم نیست توروخدا بگین تعبیرش چیه

با سلام تعبیر این خواب نشان بر ضرر مالی است و باید بیشتر مراقب باشید. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم در قبرستان شهرمون با چن تا از اعضای فامیل نشسته بودم که یک گله گوسفند اومد از اونجا رد شد، یکی از گوسفندا رو سگ گرفت و پاره کرد، گوسفند دو قسمت شده بود و داشت جون میکند، ولی هیچ خونی نبود سگ هم مشغول خوردن گوسفند بود..ممنون میشم اگه تعبیرش رو بگید

با سلام خواب شما نشان بر خوبی نیست و بر این تعبیر است که شما مال حلالی دارید که دشمن به آن ضرر خواهد رساند و نیک نیست صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام من باردارم دیشب خواب دیدم یه گله گوسفند توصحرا بودن ک من اونارومیبردم که رفتیم به خانه خدا قشنگ خانه خداروهم توخوابم دیدم میشه واسم تعبیرش کنین فکرمودرگیرکرده

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر آن است که شما مال و اموال با خیر و برکت به دستتان خواهد رسیو و اینکه به حج رفتن نشان بر مراد گرفتن است و این که اگر قرض بار باشید قرضتان ادا شود اگر بیمار باشید شفا یابید و هر چه نیک است. سربلند و پیروز باشید.

سلام مادر من برای من چندین و چند بار خواب دیدن که من یه گله گوسفند دارم که اونا رو گم کردم و همش دارم دنبالشون میگردم و پیداشون نمیکنم و گوسفندان فربه هم بودن لطفا تعبیرش رو بفرمایید چون این خواب چندین بار تکرار شده ممنونم.

با سلام در تعبیر خواب شما آمده است که نشان بر این دارد که خیری به شما خواهد رسید که شما آن را به شکلی از دست خواهید دارد و تکرار آن نشان از ترس مادرتان است. سربلند و پیروز باشید.

خواستم اگه میشه خواب منم تعبیر کنید خواب دیدم تو حیاط مادرم اینا یه گله گوسفند هست ک یهو یه گاو سیاه به سمتشون حمله کرد و گوسفندا فرار کردن

با سلام تعبیر خواب شما خیر است و اینکه نشان از مال و منفعتی عظیم دارد که به خانواده شما وارد خواهد شد. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم تو یه خونه ی جدید هستم در باز بود گوسفندا داشتن داخل خونه میومدن که گفتم هنوز زوده واسه چی از الان میاین برید علف اینا بخورید بعدا میاین،،، ممنون میشم تعبیرشو بگین

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خیر و برکتی حلال دارد و اینکه احتمالا مال و ثروت و دولت شما افزوده خواهد شد که این مال باعث منفعت و سود است برای شما. سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم توماشین نشستم یهو ی گربه طوسی رنگ ک ی پرنده تو دستش داشت از پشت صندلی های عقب دراومد اومدم شیشه رو بدم پایین که گربه بره بیرون ی گله گوسفند اومدن طرفم ک خواستم شیشه رو بکشم بالا که گوسفندا نیان تو ماشین (آخه ی حالت تهاجمی داشتن) گربه موهامو کشید و ی چنگ ب دستم زد من چون فوبیای حیوانات دارم از خواب پریدم مدتیه کلا حال خوشی ندارم همیشه ناراحتی و غصه ممنون میشم تعبیر این خواب رو بهم بگید

با سلام تعبیر خواب شما اول که گربه است نشان بر فردی فریبکار است که شما را مورد اذیت قرار خواهد داد و به هر روشی نیت به فری شما را با چرب زبانی و خوش رویی و.. دارد و اینکه باید مراقب باشید و می‌تواند زن باشد. و اینکه گوسفند به درفتان آمده است نیک است و نشان بر مال و دولت دارد که مایه سود و منفعت است و خیر است. به خداوند توکل کنید و امیدتان را از دست ندهید که او رحمان و رحیم است. سربلند و پیروز باشید.

با سلام و احترام خواب دیدم تعداد زیادی گوسفند و بز ،چاق و چله از یه ظرف بزرگ که داخل ظرف شیر بود دارن شیر میخورن ولی گوسفند وبزها مال کس دیگه ای بود . لطفا تعبیر کنید با تشکر

با سلام تعبیر خواب شما به این صورت است که گوسفند نشان بر مال حلال است و اینکه به معنی خیربرکت است کە بە شما خوەد رسید از زحمت وتلاش خودتانکه حلال است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من در خواب دیدم که در جای بلندی ایستاده ام و از بالا گله ای بزرگ از. گوسفندان را دیدم که در باغی بزرگ مشغول چرا بودند که در همین حین بمبی را آزمایش کردند که من صدا یا دودی از آن ندیدم فقط موج آن را دیدم که به گله گوسفندان خورد و همه آنها افتادند و مردند و من از ایت قضیه ناراحت شدم. می خواستم اگه امکان داره تعبیر بفرمایید.ممنون

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خوبی دارد و بر این تعبیر است مالی حلال و زلاله در پی آن زحمت کشیده اید ضرری آن را در بر خواهد گرفت که نیک نیست و صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

با سلام خواب دیدم که گله گوشفند را نزدیک خودم دیدم ، نزدیک این گله شدم یه قوچ مشکی به من حمله کرد ولی من جاخالی میدادم که به من نخوره بعد رفتم پیش چوپان بهش کفتم شیر بز میخام شیر بز رو خریدم ازش بعد رفتم خونمون که شیرو بخورم که بیدار شدم

با سلام خواب شما نشان بر خیر دارد و اینکه به زودی نعمتی به شما خواهد رسیم که خودتان از آن منفعت متمتع خواهید شد و اطرافیانتان را هم از خیر آن سود خواهند یرد که نیک است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من طی این چند روز اخیر سه بار خواب گوسفند دیدم اول دیدم که چنتا از گوسفندا رو میخام بفروشم به یه نفر دومین بار دیدم که گوسفندامون توی مزرعه گندم دارن میچرن و چنتاشون هم دارن جفت گیری میکنن سومین بار هم دیدم کی چنتا از گوسفندای من رفتن قاطی گوسفندای همسایه شدن که بعدش جدا کرددیم.

با سلام اگر شما در عالم واقعیت گوسفند دارید نشان بر نگرانی شما بر آنها است و اگر غیر از آن است نشان از خیر و برکت است و مال حلالی که منبع سود و خیر است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم تو خواب جایی هستم که از خواب بیدارم میشم که متوجه میشم چند تا تشک پهنه بعد میبینم روی یه کوه یا بلندی هستم که از بلندی دارم یه گله پر از گوسفندای کوچک سفید یا بره هستن دقیق نمیدونم دارم تماشا میکنم که وقتی بالای کوه جلوتر میرم یه دونه بره سفید نزدیکم هسنش اونو با دستم پشم میگیرم یا نوازش میدم ولی حس اینکه از پشمش تمیز نبود از مدفوعش یه خورده رو پشماش بود حس چندش بهم دست داد و از خواب بیدار شدم

با سلام تعبیر خواب شما بر این معنی است که همسرتان برای شما آرامش و را با زحمت خود فراهم خواهد کرد و اینکه خیر و منفعت زندگی شما را فرا خواهد گرفت و در این بین احتمالا از یک ضرر مالی بسیار ناچیز ناراحت خواهید شد که ماندگار نیست. سربلند و پیروز باشید.

سلام خواب دیدم که توی یه جایی شبیه مزعه گندم هستم و یه گله خیلی بزرگ از گوسفند های خیلی چاق به صورت دایره ای حرکت می کردند

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این است که به شما مال حلالی خواهد رسید و برای شما به عنوان سرمایه ای که از آن سود به دست آورید خواهد بود و گندم هم تعبیر به مال حلال است که به زحمت به دست خواهد آمد. سربلند و پیروز باشید.دیدن گوسفند در خواب

خواب دیدم واسه ثبت نام پسرم به مدرسه رفتم وقتی داخل حیاط مدرسه شدم یه گله گوسفند اونجا بود ک سه تا قوچ بزرگ تو حیاط مدرسه بود ک یکی ازقوچ ها به رفیقم حمله کرد یکیشم اومد سمت من میخاست منو بزنه.تعبیرش چی میشه

با سلام تعبیر خواب شما که گوسفند نشان بر خیر و منفعت داردو نشان از مال است و اینکه قوچ به شما حمله کرده احتمالا بر این معنی است که ضرری را متحمل خواهید شد اما سریعا قابل رفع است . سربلند و پیروز باشید .

سلام، من خواب دیدم با چند نفر دیگه توی جنگلی هستیم و داریم قدم میزنیم و من دارم برای اونها چیزهایی رو تعریف میکنم که یهو یه گله گوسفند محاصره‌مون میکنن و شروع می‌کنن به گاز گرفتن پشت‌مون، ما سعی می‌کنیم بزنیمشون و دورشون کنیم که چوپان بهمون میگه این کار رو نکنید، بدتر میشه. ما هم همینطور آروم به مسیرمون ادامه می‌دهیم درحالیکه دستمون رو‌ پشتمون گذاشتیم تا مانع گاز گرفتن گوسفندها بشیم

با سلام تعبیر خواب شما به گفته معبران نشان بر خیر و منفعت است و اینکه گوسفند در خواب نشان بر مال حلال است و خیر است و اینکه احتمالا بز مال حلال شما اسیبی وارد شود که افراد حمایت چی شما این اجازه را نخواهند داد. سربلند و پیروز باشید.

سلام خواب دیدم با همسرم توی دشت یک گله اسب دیدیم ک توش یدونه اسب زرد خیلی خوشگل بود رفتم سمتش نوازشش کردم میگفتم برا کیه چفدر قشنگن گفت همششون برا منن اینم ک دوسش داری برا تو داشتم اسب نوازش میکردم ک دیدم یک گله خیلییی بزرگ گوسفند از بالا دست اومدن سمتمون دور و برمون کاملا پر شد ک اصلا زمین معلوم نبود تو خواب شوهرم میگفت گلمون از چرا برگشتن

با سلام خوابی بسیار خیر است و به این معنا برای شما می تواند باشد که اینده ای بسیار خیر برای شما و همسرتان در انتظار است و اصلا نباید از بابت آن نگران باشید. سربلند و پیروز باشید

در خواب دیدم که پدرم به من بزغاله ای چاغ وسبز رنگ داد لطفا تعبیرش کنید

با سلام در تعبیر این خواب باید بدانید که بزغاله در خواب خیر است اما اشاره ای به آن دارد که در کارهایی که سستی می کنید خیری برای شما نهفته است و از این رو این خواب اشاره ای به آن موضوع دارد. سربلند و پیروز باشید

با سلام و عرض ادب خدمت شما من خواب دیدم اینقدر گوسفند زیاد دارم که طویله های بابام پر شد و مابقی گوسفندها رو بردم طویله پدرخانمم اونجا هم پر شد

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر نیکی و خوبی دارد و اینکه به این صورت است که بر شما مال حلال خواهد رسید و یا به دست خواهید اورد که باعث سرمایه شما خواهد شد و از ان منفت و سود به دست خواهید اورد که خیر است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم که گوسفند داره پیراهنم رو میخوره بعدشم میخواست انگشتمو بجوه که من نذاشتم .ازگوسفند رد شدم یه گاو حنایی بود که من میبوسیدمش اونم بامن‌کاری نداشت ولی انگار گوسفند در پی من بود

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خوبی دارد و اینکه گوسفند در خواب نشان بر خیر و نیکی است و اینکه مال حلالی به شما خواهد رسید اما مراقب باشید که مال حلالتان اسیبی نپیند و گاو هم نشان بر مال حلال و خیر و برکت بزرگ است. سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم ی گله گوسفند رو کوه دارن میچرن

با سلام در تعبیر این خواب باید بدانید که نشان از خیری برای شما و خبری خوش در اینده دارد و بسیار خوب و نیکو است. سربلندو پیروز باشید

سلام .خواب دیدم ک تو یه کوچه شب هنگام یع گوسفند سفید و خیلی بزرگی نشسته بود ولی وقتی منو دوستم جلو تر رفتیم به دوستم حمله کرد خیلی وحشی بود منم داد زدم و کمک خواستم یع کارگاه کنارمون بود که چنتا مرد اومدن کمک ولی نمیتونستن از پس گوسفند بربیان به مام میگفتن فرار کنین

باسلام در تعبیر خواب امده است که دیدن گوسفند در خواب خیر است و اینکه شما در خواب خود گوسفندی دیده اید که به شما حمله ککرده است برای شما خیر نخواهد بود و نشان از ان می تواند داشته باشد که رزقی و روزی از شما دور خواهد شد و از این رو باید بسیار آگاه باشید. سربلند و پیروز باشید

با سلام خواب دیدم که دور ورم یه عالمه گوسفند جمع شده ان؟

با سلام تعبیر خواب شما به معنی مال و اموالی است که شما را فرا گرفت و اینکه نشان بر خیر است . سربلند و پیروز باشید .

سلام تو خواب دیدم به یه مردی کمک میکردم و گله گوسفندشو برایه چرا میبردم و گله هم که یه سری از گوسفندها پخش شده بود وقتی میدیدن منو میومدن دنبالم و اون مرد ازم تعریف میکرد یکدفعه به یه راه باریک رسیدیم و یه گله دیگه از روبرو به سمته من دویدن و من خیلی ترسیدم و بعد اون مرد کمک کرد و با سرعت منو از لای گله به جلو برد و بعد گله روبرو رو مهار شد و ایست کرد و گله خودمون هم برایه اینکه با اینکی گله قاطی نشه پشته حصار نگه داشتیم تا اون گله بره و بعد گله خودمونو ببریم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خیر دارد که شما مسولیت مال و اموالی را بر عهده خواهید گرفت که خیر است و در مسیر پیشرفتتان با موانعی خوبی باز برخورد خواهید کرد که فردی حمایتگر شما را راهنمایی خواهد نمود خواب شما بسیار نیکو است. سربلند و پیروز باشید.

سلام ! من خواب دیدم یه گله گوسفند دارم تو دشت میچرونم بعد دیدم پسری که دوسش دارم اونجاست منتظره هم دیگه رو ببینیم بعد دیدم یه ماشین داره میاد به پسری که دوسش دارم میگم برو الان میبیننت بعد دیدم اون ناراحت شده ازم و باناراحتی داره میاد سمتم ولی طوری میاد که بقیه فک کنن من رو نمیشناسه بعد دیدم یه همونجا گوسفندارو نگه داشتم یه چادر سفید سرمه دارم سیب زمینی پوست می کنم. بعد همین که اون پسر اومد من بلند شدم رفتم خودم رو بخ کاری مشغول کردم که رو به روش نباشم ……. لطفا تعبیرش رو بگین ممنون

با سلام خواب شما داری آلمان های خاسی است که آنها را تعبیر می‌توان کرد. به گفته معبران گوسفند و گله و حکم شما در خواب چوپان بودن نشان بر این دارد که شما در آینده زندگی خوتان را به دست خواهید گرفت و بر مسائل زندگیتان مدیریت خواهید کرد و اینکه نشان بر مال و ثروت هم دارد که خیر است و چادر سفید به تعبیر معبران نشان از ازدواج و عاقبت به خیری و سفید بختی است برای شما و اینکه طرفتان از شما ناراحت شده احتمالا شخصی بین شما بدگویی خواهد کرد که باعث ناراحتیت آن خواهد شد که رفع خواهد شد. سربلند و پیروز باشید.

عالی

سلام خواب دیدم که پدرم که به رحمت خدا رفته گله زیادی گوسفند و گاو دارد

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خیری است که به شما خواهد رسید و نشان از مال حلال و منفتی بزرگ دارد و اینکه شما در اینده زندگیتان را اداره خواهید کرد . سربلند و پیروز باشید .

سلام .خواب یه گله گوسفتد بزرگ داریم که توش بزومیش هم هست ..ولی گوسفندانی دیدم که داشتن گوسفند زنده دیگه ای رو میخوردن من درخواب فکرمیکردم که تشنگی و گرسنگی

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر مال و اموال شما است که خیر است و برکت و بسیار نیک و اینکه خوابتان به شما هشدار خواهد داد که مال و اموالتان را به حال خود رها نسازید و بر آنها مدیریت بفرماید تا از دست ندهید و متحمل ضرر مالی نشوید. سربلند و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من خواب دیدم توی حیاط پدربزرگم که قبلا توروستا سکونت داشتند ولی الان ازدنیا رفتند گوسفندای زیادی هس منم بین اون گوسفندا وایسادم بعد یه گوسفند بدون سردیدم که اینور اونور میره وحتی خونریزی ام نداره بعدش رفتم جلو تر سرگوسفند ودیدم که افتاده روزمین ولی اصلا خونریزی نداشت فقط جداشده بود گوسفندم بدون سر میتونست حرکت کنه خوب…

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر اموالی است که از ایشان به جا مانده و احتمالا این خواب نشان بر این دارد که بر این اموال سرپرستی و مدیریتی وجود ندارد و اینکه یک ضرری کوچک در آینده این اموال وارد می‌شود که زود برطرف خواهد شد. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم گوسفندا دارن از بالکن خونمون میان بالا و میخوان از در بالکن وارد بشن داخل خونه بیان البته کنارشون یه اسب کوچیک که اندازه گوسفندا بود هم وجود داشت رنگشم مشکی بود

با سلام تعبیر خواب گوسفند به گفته معبران نشان از مال حلال است که به دست خواهید آورد و خیر و برکت است و اینکه اسب هم نشان به مقام و منزلت شما است. سربلند و پیروز باشید.

سلام ممنون از خدمات خوب سایت من در خواب دیدم از شهر به روستا می روم در اطراف خانه مادر بزرگم هستم که با دو تا بچه گوسفند داشتم بازی می کردم موقع رفتن می خاستم بدم ولی آن ها همراهم می آمدند خلاصه آن ها را به خانه مادر بزرگم که الان هم مرده و خانه آنها را چند ماهی میشه ندیدم بردم باز خواستم برگردم جلوی راه یک بچه گوسفند جدید دیدم و صدای در خانه هم آمد و دوباره آن گوسفندان دنبالم آمدند ممنون از وقتی که گذاشتید

با سلام خواب گوسفند به تعبیر معبران نشان از مال و اموال است و اینکه خیر است و شما را منفعتی فرا خ اهد گرفت که نشان بر زیاد شدن دارد. و بر شما حلال است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدیم یه ببر خییلی بزرگ همش دنبال منه و منم ازش فرار میکنم بعد رفتم قایم شدم تو یه اتاقی که درش خراب بود بعد اون ببره میخواست به زور بیاد داخل که دیدم پدرم اونو گرفته خابونده زمین و دیگه خییلی ضعیف شده و به کسی نمیتونه آسیب برسونه لطفا تعبیر این خوابم و اون یکی خوابم که الان یک هفته هست واستون فرستادم رو بگین

با سلام دوست عزیز خواب دیگری در سایت ثبت نشده است لطفا صبور باشید و از الفاظ رکیک خود داری فرمایید به علت حجم ترافیک جوابدهی با تاخیر صورت گرفته است . ممنونیم از همراهی شما تعبیر خواب ببر به گفته معبران نشان بر این دارد که ببر در خواب، دشمنی قوی و بزرگ و در عین حال، مهربان و با گذشت است که شما به هیچ وجه توان مقابله و رویارویی با او را ندارید. اگر این دشمن بر شما چیره شود، بدون وارد آوردن آسیب کلی از شما می گذرد و پی کار خود می رود.تعبیر خواب ببر می‌تواند نمادی از شخصیت درونی شما یا خطری قریب الوقوع باشد که به زودی در معرض آن قرار می‌گیرید. شاید منتظر رویدادی ناخوشایند هستید و به دنبال پیدا کردن راه هایی برای مدیریت کردن آن اوضاع می‌شد. این اتفاق احتمالی شما را شدیدا مضطرب و نگران کرده است تا جایی که شما این احساس را با خود به خواب می‌برید و انعکاس آن را در خواب خود نیز تجربه می‌کنید. بهتر است اجازه دهید تا هرچیزی که قرار است اتفاق بیفتد رخ بدهد. هیچ دلیلی وجود ندارد که در مورد چیزی اجتناب ناپذیر تا این اندازه نگران و مضطرب باشید. و اینکه پدرتان در برابر ناملایمت های روزمره و دشمنانتان از شما حمایت خواهند کرد . سربلند و پیروز باشید .

سلام. من در خواب دیدم که یه گله گوسفند میخواستم یه گوسفندو بگیرم همش از دستم میپرید

با سلام تعبیر خواب شما به گفته معبران گوسفند نشان بر مالی است که خیر است و منفتی نیک دارد و اینکه شما باید تلاشبیشتری برای به دست اوردن ان بکنید . سربلند و پیروز باشید .

سلام در خواب دیدم که گله ی گوسفندمان را دزد برده است تعبیر چیست

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما ضرر مالی در پیش رو دارید و باید اگاهانه عمل کنید . سربلند و پیروز باشید .

سلام من خواب دیدم ی گله خوک ازته دره انگارگردوخاک کردن ترسیدم اما وقتی رفتم جلودیدم گله گوسفندا اونجامیچرن تعبیرش چی میتونه باشه؟

با سلام در تعبیر این خواب باید عرض کنم که به این صورت قابل تعبیر است که شما در اینده نه چندان دور پیشنهادی خواهید داشت که در ظاهر عملی غیر شرعی و حرام است و خیری که از ان به شما می رسد حلال نیست اما پس از مدتی خواهید فهمید که این مال برای شما خیر است و حلال است. سربلندو پیروز باشید

سلام خواب دیدم پدرم که فوت شده اومده و ی عالمه گوسفند داره میچرونه ک چاق بشن بعد ازش پرسبدم میخوای چیکار گف میخوام ی مهمونی بگیرم ی چلو گوشت بدم بعد گوسفندارو بردیم خونه گف من دیگ نمیتونم بیام بقیش رو میسپارم به تو و خیلیم خوشحال بود

با سلام تعبیر خواب شما نیک است و نشان بر این دارد که شما از پدرتان اموالی به شما خواهد رسید که بر انها مدیریت خواهید کرد و اینکه در این امور بسیار خوب عمل خواهید کرد . سربلند و پیروز باشید .

با سلام در خواب دیدم 10 گوسفند چاق 10 تا گوسفند لاغر را میخوردند

با سلام در تعبیر این خواب باید عرض کنم که ممکن است در اینده ی نه چندان دور مجبور شوید که از مالی از خودتان دست بکشید تا به مالی بسیار بزرگتر برسید واین برای شما خیر است اگر بدانید که کی باید این کار را انجام دهید و تشخیص درستی داشته باشید. سربلند و پیروز باشید

با سلام من خواب دیدم تو سرمای زمستان و بارش برف سنگین دسته عزاداری زنجیر میزنه و یه گله از گوسفندان و شتر و سگ درحال چرا هستن و برف روی اونها نشسته و یک گوسفند و یک سگ کنار هم بستن و صاحب گوسفند امد اون را ببر من و مادرم سعی در خرید اون قوچ داشتیم ولی قیمت خیلی بالایی گفت

با سلام تعبیر این خواب برای شما نشان از ضرری نست و اینکه منفعتی هم در ان نیست . اما برف به فصل خود نشان از برکت دارد وه به فصل های دیگر نشان بر ناراحتی است که به سرعن اب شدن برف رفع خواهد شد . سربلند و پیروز باشید .

سلام من خواب دیدم که رو یه تپه هستم و گله گوسفند پایین تپه بودن کنار ی جوی اب ته گله یه کره بز یا نمیدونم بره انگار منتظر من بود ک بیام….تعبیرش چیه

با سلام در تعبیر این خواب باید خدمت شما عرض کنم که به این صورت می تواند دارای معنی باشد که شما در اینده خیری به دست خواهید اورد و یک شرط برای ان است که تنبلی و سستی را باید کنار بگذارید. تعبیر خواب بُز سربلند و پیروز باشید

سلام .من خواب دیدم که در مسجد روستای پدریم نشسته بودیم و گله زیاادی گوسفند داشت میومد که من دیدم سه تا قوچ داره ترسیدم فرار کردم اما همه بهم گفتن که فرار نکن .بعد یکیشون افتاد دنبالم و من همش فرار میکردم .اخر سرم تونستن خودمو ب خونه برسونم

با سلام در تعبیر این خواب باید عرض کنم که ممکن است به این صورت تعبیر یابد که در اینده شما خیری را در دسترس خواهید داشت اما از آن غافل خواهید بود و باید بسیار اگاه باشید که این موقعیت از دست رود. سربلند و پیروز باشید

سلام احترام من شب جمعه 6صبح خخاب دیدم ی یک محلی هستم ولی ی گله گسفند و چند گاو و چند سگ در ان بود و ان گاه من با چوپان صحبت کردم و رفتم در حال رفتن یهووی گله رم کرد و همه ب سی سمتی فرار کردن چند گاو ب داخله رودخانه افتادن و گوسفندان ب ی سمت رو ب فرار بعد سکهای گله ی لحضه ب سمت من امدن و یهووی انها هم ب دنبال گوسفندان رفتن و چوپان هم داخل اب افتاد ممنون میشم اگه بگید چ تعیبیری داره با تشگر فراوان

با سلام خواب شما نشان نیکی ندارد و اگر اینهای که گفته اید برای شما باشند در این خواب بسیار بد است و نشان بر ضرر مالی دارد و اما از برای شما نباشند شما نظاره گر بوده اید در واقعیت هم همین خواهد شد که شما نظاره گره ضرر مالی و جانی شخصی خواهید شد که برای دفع بلا صدقه بدهید . سربلند و پیروز باشید .

سلام. خواب دیدم همسرم چند عدد گوسفند دارد و من از او طلب یک گوسفند کردم جهت قربانی کردن.البته هیچ گوسفندی در خواب ندیدم.لطفا بگید تعبیرش چی میتونه باشه؟

با سلام این خواب بسیار خیر است و به این معنا می تواند باشد که در اینده ی نه چندان دور شما از ایشان کار خیری طلب خواهید کرد که سعادت را برای شما به ارمغان خواهد اورد و از این رو بسیار نیکو است. انشالله که ایشان هم پذیرای ان باشند. سربلند و پیروز باشید

باسلام من درخواب دیدم درروستایی هستم که پدرم در آنجا بزرگ شده ودر حال حاضر هم در آنجا سکونت دارند گله ی گوسفندی هستند که روی تپه ای جمع شده اند ودارند یکی یکی از تپه می‌افتتد پایین،وبعد از افتادن یه سری از گوسفندان به پایین،گوسفندان همدیگر رو با دهن میگرفتند که چوپان آنهارو با هم بکشد بالا،ودر نهایت همه ی آنها به کمک هم و چوپان به سمت بالا رفتند و این در حالی بود که پدرم کنار من ایستاده بود و پایین تپه هم رودخانه ی کم آبی بود که گوسفندان داخل آب میافتادند، وچند تای از گوسفندان از آب گذشتند

با سلام این خواب ممکن است اشاره ای به این باشد که شما خیری در زندگیتان دارید که قاعدتا با ان روستا بی ارتباط نیست و نسبت به این موضوع بی اهمیت هستید و این باعث ان شده است که این خواب را به این صورت ببینید و حتما باید در زندگیتان تجدید نظر کنید. سربلند و پیروز باشید

سلام،من بعد از نماز صبح خواب دیدم از طویله ی یکی از کسانی که می شناختم یک گله گوسفند بیرون اومد بعد از بیرون اومدن گوسفند ها نگاه کردم دیدم طویله خیلی نورانی است.ممنون میشم این خواب رو تعبیر کنید.

با سلام تعبیر خواب شما نشان از این دارد که ان فرد مال و اموالش از خیر و برکت مال حلال است و اینکه بر ان هم افزوده خواهد شد و اینکه بنای زندگی این شخص بر پاکی و حلال بودن بنا شده است و این تعبیر نشان از این دارد که مالی بر ایشان خواهد رسید که بسیار زیادو نشان از برکت دارد و اینکه ایشان را از این امر اگاه کنید و بر زندگیشان یرای پا بر جا ماندن خیرشان نذر و صدقه به گرفتاران روا بدارد . سربلند و پیروز باشید .

سلام من در خواب دیدم که یک گله گوسفند در حال چرا بودند ناگهان یکی از گوسفندان از گله جدا شده و به بالکن ما آمده بود اما من در فکر خودم خاستم گوسفندروقربانی کنیم اما یادم افتاد که مال ما نیست و باید به صاحبش پس بدیم من چوپان گله روصدازدم ولی گوسفند از بس خودش روبه درودیوار زد که افتاد ولی نفس میکشید تاچوپان آمد و گوسفند را با طناب پایین کشید گوسفند بلندشدولی چوپان گفت زود یه چاقو بدید سرگوسفد رو ببرم داره میمیر ه وگرنه گوشتش مردار میشه منم دویدم و چاقو رو دادم وگوسفند قربانی شد

با سلام تعبیر خواب شما به گفته معبران خوابی نیک است که قربانی کردن حلال گوشت نشان از مال و منفتی است که به شما میرسد و اینکه در خواب نگذاشتید گوشت ان مردار شود تعبیر بر این دارد که ضرری به شما نخواهد رسید و نشان بر نیکی است . سربلند و پیروز باشید .

سلام خسته نباشید امروز19 رمضان سال 1441 قمری ساعت8 و4دقیقه صبحه من خواب دیدم یه گوسفند نر(قوچ)دارم من داخل آشپزخونه بودم و گوسفند نر داخل پذیرایی میخواست بیادداخل که منوشاخ بزنه منم راهش نمیدادم هی درو باز میکرد بیادداخل منم میبستم که اخرش هم اومد داخل اشپزخونه ولی شاخم نزد داخل اشپزخونه وقتی برگشتم دیدم یه بُز ماده دارم که4تا بچه کوچیک داره که داخل آشپزخونه بسته شده و بُزغاله هاش هم داشتن کنارش بازی میکردن خیلی ممنون تعبیر این خوابم روبگیدممنون میشم یاعلی مدد.

با سلام بر اساس تعابیر خواب این خواب به این صورت میتواند تعبیر گردد که در تعابیر خواب تفاوت بین بز و گوسفندد در این است که برای خیری که از گوسفند می رسد زحمتی نیاز نیست اما برای خیری که از بز برای شما می رسد باید زحمت زیادی بکیشد. از این رو ممکن است این خواب به این صورت تبعیر گردد که شما را نعمتی داده شده است که در ان فقط زحمت شما مورد اهمیت است و هرچه بیشتر زحمت بکشید رسیدن به ان خیر برای شما ساده تر است. سربلند و پیروز باشید

با سلام من در خواب ديدم برادر همسرم ملك بزرگى در وسط يك كوهستان دارند و گله گوسفندى در حياط ما از دور نظاره گر بوديم ناگهان سيلى گل الود نيمه بيشتر ملك ايشان رو برد به همراه گوسفندان ولى اهل خانه اسيبى نديدند

با سلام تعبیر خواب شما نیک نیست ونشان از یک مشکل مالیکه در حال پیش امدن است دارد و اینکه سیل در بیداری نشان از نابودی دارد در خواب هم همین شکل است و برای ان شخص نشان از دست دادن مقداری از مال حلال ایشان است که به سختی جبران خواهد شد اما بر خانواد شان اسیبی نخواهد رسید و اینکه برای رفع بلا صدقه دهید. . نذری ادا کنید و ایشان را از این خواب اگاه کنید تا از بروز مشکل جلوگیری نمایند . سربلند و پیروز باشید

سلام خسته نباشید من خواب دیدم از خونهدای که شریک احساسیم اونجاس و با من دعوا کرده گوسفند و سگ بطرفم می آیند و من سعی میکنم اونارو از خودم دور کنم تو کوچه به گوسفندان سنگ میزدم بعضی وقتا سنگ کوچیک و بزرگ بود یا هم پیدا نمیشد و دنبال سنگ بودم

با سلام تعبیر این خواب به این صورت میتواند باشد که از ایشان برای شما دوچیز حاصل خواهد شد. یک وفاداری که باید برای اثبات ان به خودتان تلاش بکنید و دوم خیری است که از ایشان به شما خواهد رسید ولی شما هردوی ان ها را به علت باورهای غلط رد خواهید کرد ولی باید بیشتر در ایشان تعمق کنید. سربلند و پیروز باشید

سلام…خواب دیدم که دوتا گوسفند قربانی میکردیم که یکی از گوسفندها متعلق به پدر قصاب بود و یکی دیگر را از کشتارگاه خریداری کرده بودیم و گوسفند کشتارگاهی توی شکمش خیلی کاه و خوراکی بود و پدرم میگفت در خواب که گوسفند پدر قصاب بهتر است…گوسفند کشتارگاه خیلی سیرش کرده بودن تا وزنش زیاد بشه…تعبیرش چیه میشه

با سلام ممنون بابت توضیحات دقیقتان.از این رو این خواب باید بخش به بخش تعبیر شود ولی تعدادی از فرمایشاتی که داشتید بی تعبیرند و فقط صرفا برای شباهت ذهنی شما در خوابتان دیده شده اند. تعبیر این خواب ممکن است به این شکل باشد که شما باید برای ان مرحوم خیراتی بدهید ولی خودتان نیز از ان بی نصیب نخواهید بود زیرا در این خواب اشاره ای به این موضوع شده است که خیری برای شما در راه است اما منبع این خیر هنوز مشخص نیست و این به این صورت میتواند تعبیر یابد که انچه که برای ایشان خیرات دهید سبب شود که خیری از جانب انن مرحوم و خیری کمتر از جایی دیگر به شما برسد که بسیار نیکو است. در باب مکان نیز اهمیت ان چنان ندارد ولی اینکه پسر ان مرحوم در خواب شما قصاب بوده است ممکن است به این معنا باشد که ان مرحوم چشمی به شما دارد تا پسر خود برای این کار. انشالله که سراسر خیر است. سربلند و پیروز باشید

من در خواب دیدم گوسفند مال یکی دیگه بود رفتم خانه گوسفند ها دیدم به من میزند چی تعثیری دارد

با سلام تعبیر این خواب به این معنا میتواند باشد که شما از خیر ان شخص بسیار بی بهره خواهید ماند و از ان شخص هیچ خیری به شما نخواهد رسید. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم ک خانه پدر بزرگم هستم اما یک دفعه خواستم بیرون بروم گله ای خیلیییییی زیاد از گوسفندا وارد حیاط شدند و سعی داشتن وارد خونه بشن اما ما این اجازه رو نمیدادیم

با سلام تعبیر این خواب ممکن است به این شکل باشد که خیری بر سر راه شما قرار خواهد گرفت اما از ان سر باز خواهید زد.پس بسیار هشیار باشید. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم که یه نفرو همراهش یه گله گوسفنده سوار پراید کردم تا جای رسوندم‌پیاده کردم

با سلام تعبیر این خواب به عبارتی ممکن است به این شکل باشد که شما در اینده ی نه چندان دور در حق کسی که خیرش به شما می رسد خوبی می کنید که ممکن است سبب خیر خود شما نیز بشود. سربلند و پیروز باشید

در خواب با ماشین از میان گله گوسفند رد میشدیم که چند گوسفند زیر چرخ ماشین رفتندو با ماشین از روی آنها رد میشدیم که برای من بسیار ناراحت کننده بود

با سلام تعبیر خواب گوسفند نشان بر دولت و ثروت است و نشان از مال حلال و بسیار خیر و این که شما ان را از بین برده اید خیر نمیتواند باشد و باید صدقه داد و اینکه تعبیر خواب شما میتواند بر این باشد که از مالتان که حلال است بر شما احتمالا مقداری از دست بدهید و از دست دادن ان ناراحت خواهید شدو نشان از ضایع شدن روزی هم برای شما دارد . سربلند و پیروز باشید .

سلام،من خواب دیدم به روستای خودمون رفتم و اونجا خیلیی سرسبز و قشنگه و من دارم توروستا میگردم براخودم ک ناگهان یکی میگه ازاین جاده نرو یه گله داره میاد و من ازدورگله رو دیدم ولی هرچی منتظرموندم نیوند جلوتررفتم گوسفندادن زیاد و بزرگ،جوجه اردک ها و مرغ ها و حلزون هاهم بودند ک صاحبشون نبود پیششون.و من میتونستم با گوسفندا حرف بزنم بهشون گفتم چرااینجایید یطوری بهم فهموندن که صاحبشون رفته چاقوبیاره تااینارو بکشه ولی من تلاش میکردم تا فراریشون بدم کل گله رو و گله هم بامن موافق بودن ک فرارکنن ازدست صاحبشون و من در حین فراری دادن گله گوسفندا و جوجه اردک و مرغ و حلزون و…ازخواب پریدم…اینم بگم یکی یا دوتا ازگوسفندا هرچنددقیقه ای به شکل مرد درمیومدن و باز به شکل گوسفندمیشدن و توهر دوتاحالت باهام حرف میزدن و اطرافوباهم بررسی میکردیم برای فرار

با سلام این خواب ممکن است به این شکل تعبیر گردد که شما در کار شخصی دخالت خواهید کرد و سبب اخلال در روزی ایشان خواهید شد و این به خودی خود عملی خیر نیست ولی میتواند معنای خیر نیز داشته باشد زیرا که در این خواب شما به نفس خود فهمانده اید که عملی خیر میکند و ممکن است خیر و رزق ان شخصی که عرض کردم هم به واسطه ی راه صحیحی نباشد. از این روبسیار هشیار باشید که اولا به خطا در زندگی کسی دخالت نکنید و دوما برای خودتان مشکلی پیش نیاید. سربلند و پیروز باشد

سلام من خواب دیدم در ده خانواده پدریم و درخونه پدر بزرگم که الان فوت کرده هستم ،خونه که در بیداری یک حیاط داره در خواب من یک حیاط پشتی بزرگ هم داشت که پر از گوسفند بود که توی خواب به گمانم متعلق به من بوده اند در همون حیاط پشتی روی یه تپه با یه آلاچیق که روی تپه قرار داشت رفتم من زیر سایه آلاچیق رو به گوسفندان کردم از بین گله گوسفندان یه سگ زرد به من پارس کرد فریاد زدم سرش که ساکت شو وسگ ساکت شد بعد به خونه قبلی عموم که در بیداری در همون حیاط خونه پدربزرگم بود رفتم خونه مال من بود بعد با عموم تماس تصویری گرفتم باقی خواب یادم نیست امروز ۴ ،اردیبهشت و ۲۹شعبان ومن دیشب این خواب رو دیدم

با سلام خواب شما تعبیر خیری دارد و اینکه وجود گوسفند در ملک پدری نشان بر دولت و ثروت است و اینکه میمون و مبارک است. و خواب شما نشان از خیری می‌دهد که احتمالا از طرف خانواده پدری به شما میرسد که عزیز و مبارکاست که شما را خشنود و راضی می‌کند و اینکه خانه در خواب نشان آرامش و سعادت است و اینکه سگ زرد دیده اید نشان از وجود دشمنی در نزدیکی شماست که به شما آسیبی نمیرساند چون که از شما ترسی بر دل داردو همین امر باعث می‌شود که شما را اذیت نکند. سربلند و پیروز باشید.

سلام یکی از دوستان مون خواب دیده که دخترش با گله از گوسفندان داره دور میشه از پیش شان تعبیرش را بفرمایید ممنونم

با سلام تعبیر این خواب ممکن است به این شکل باشد که دختر ایشان را خیری بسیار زیاد و برکتی خیر خواهد رسید که لازمه رسیدن به ان دور شدن از خانوده اش باشد . سربلند و پیروز باشید

سلام من خاب دیدم جلوی در خونه ی پدرم هستم و کمی اون طرف تر یه تپه خاک کوچیک هست من وقتی خاستم برم تو خونه یه دفه دیدم یه گوسفند بزرگ سفید از زیر خاک بیرون اومد و به سمت من اومد تعبیرش چیه

با سلام تعبیر خواب گوسفند بسیار نیک است و اینکه خیری به زودی احتمالا به شما میرسد که باعث خوشحالی و حلال مشکلات شما می‌شود. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم که به همراه 2 تا از خواهرانم به عطاری رفته و موقع بازگشتن به خانه گوسفندی دیدیم که ترازویی به پاهایش بسته شده و من به خواهر گفتم اون حتما گوسفند ماست برو ببین بعد روی گوسفند اسم مادرم نوشته شده بود که فوت شده است و خواهر دیگرم گفت این گوسفند چرا برای ما است؟ گفتم نذر مادرم است

با سلام از خوابی که دیده اید تعبیر آن بسیار روشن است و باید برای مادرتان خیراتی بدهید تا روحشان در آرامش باشد. سربلند و پیروز باشد.

سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که یه گله گوسفند تو خونمون هست ازونجایی که من از همه حیوونا میترسم ازشون فرار میکردم ولی اونا همش دنبالم بودن هرجا میرفتم میومدن دنبالم

با سلام دیدن ترس خود در خواب ملاکی برای تعبیر خواب نیست واین اهمیتی ندارد اما در خواب شما احتمالا نوید خیرو برکتی به شما داده شده است که انشالله بدان دست پیدا خواهید کرد. سربلند و پیروز باشید

سلام‌من خواب دیدم که با مادر وداداش کوچیکم تویه جاده هستیم داداشم داشت غذامیخورد یکهو دیدم یه شتر افتاده برزمین وداداشم نیست هرچی صداش زدم جواب نداد وشتر هم روی رمین افتاده بود نفهمیدم زنده بود یامرده حتی نفهمیدم ک شتر ب داداشم لگد زده باشه و اینک دیدم یه گله گوسفند دارن میان سمت من ومادرم ک یکیش صورتش خونی بوداخرهمینجور ک صدای داداشم میزدم وگریه میکردم ازخواب پریدم دیدم ساعت ۶ صبحه تعبیرخوابم چی میشه

با سلام تعبیر این خواب شامل چند نکته است که اول باید به شتر اشاره کرد که شتر در خواب به معنای شخصی بسیار قوی است که بر سر راهتان قرار خواهد گرفت و بدانید که احتمالا به این معنا باشد که شخصی در مسیر زندگیتان قرار میگیرد که بسیار قوی است و توانایی هر کاری دارد.در وهله ی دوم گم شدن برادرتان به واسطه ی شتر بوده است و این هم تعبیر خاص خود را دارد و در اخر گوسفندانی که امده اند هم تعبیر دارد و در کل این خواب ممکن است به این شکل تعبیر گردد که شما با شخصی احتمالا بسیار قوی اشنا خواهید شد که ممکن است ایشان سبب جدایی بین شما و خانوادیتان گردد اما خیری عظیم همراه با زحمت برای شما خواهد داشت.پس حتما صدقه دهید و بسیار هشیار باشید سربلند و پیروز باشید

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه خانواده ای یه گله گوسفند همراه با سگ به خانه ما اوردن و انگار با اینکار میخواستن به دشمن ما یا حالا خودشون نشون بدن که ما چجور ادمی هستیم و همان گله با سگ ها خانه مارا مثل یه سرباز ازش نگهداری میکردن نمیزاشتن کسی به خونه نزدیک شه بعد هم انگار منو عقد پسرشون کردن با اینکه من راضی نبودم اما همه خانواده خوشحال شدن امت عاقد خطبه ای بین ما نخوند انگار هنو عقد نکرده بودیم اما بهم تبریک میگفتن

با سلام به تعبیر معبران بزرگ گله گوسفند در خواب نشان بر مقام و مال و ثروت دارد و بسیار نیکو است و سگی که در خواب دیده اید نشان از دوست با وفا دارد و از شما حمایت می‌کند و تعبیر عقد کردن دختر در خواب نشان از احترام و غزت است. خواب شما بسیار نیکو است سربلند و پیروز باشید

من خواب دیدم که در ریگستان بزرگ تنها هستم و تشویش آنرا دارم که اگر تشنه و گشنه شوم چی بخورم این فکر را در حالی پیاده در ریگستان میبینم با پیش رفتن جنگلی میرسم که در آنجا شخصی برایم میگوید که پیش برو در آنجا فامیلت را میابی من پیش میروم که ناگهان باران میشود و من دوان دوان به آدرسی آن شخص میروم وقتی آنجا میرسم واقعا فامیلم را میبینم در آن جنگل پر از درختان و سبزه تعبیر این خوابم را بگویید لفطا؟

با سلام تعبیر خواب شما بر این است که شما از موقعیتی سخت و جان فرسا که در آن احتمالا هستید به وسیله شخصی از نزدیکانتان به موقعیتی می‌رسید که شما احساس آرامش و سرخوشی خواهید کرد. انشالله سربلند و پیروز باشید

خواب دیدم که نامزد قبلی ام با مادر و پدرشبا گوسفندان فراوان، فربه و حامله و بسیار زیبا و یک تعداد مرغها و دو مرغ زننده برایم تحفه میاورند، تعبیر مشخص این خواب چیست؟ لطفا جواب دهید؟

با سلام تعبیر خواب گوسفند و حیوانات حلال گوشت نشان از مال و ثروت حلال است که به شما میرسد و هدیه آوردن در خواب بسیار نیکو است. خواب شما از خیر و برکتی بسیار که شما را خشنود می‌کند خبر می‌دهد. سربلند و پیروز باشید

باسلام پدر من خواب دیده دو گاو خریده یکی به رنگ سبز روشن و دیگری قهوه ای وفروشنده گاو،گاوها را از جای تنگ مثل پنجره با فشار خارج کرد و به پدرم تحویل دادکه یکی از گاوها با عصبانیت به فروشنده نگاه می کرده.با تشکر

با سلام حیوانات حلال گوشت نعمت و برکت و خیر و خوبی هستند . و احتمال بر اینکه پدر شما با سختی بسیار مالی را به دست می اورد که باعث خیر و خوشی می شود انشالله . به گفته امام صادق _ع_ دیدن گاو بر خواب نشان بر بزرگیو ریاست و مال فراوان و سال نیکو است و رنگ سبز باز هم نشان خیر و سربلندی و اموال با برکت است. سربلند و پیروز باشید

سلام من درخاب دیدم چندتا گوسفند به چراه بردم وگوسفندان داخل زمینی که گندم کاشته بودن شدند ومن بیرونشون کردم.وبعداز آن با یکی از دوستان که اون هم گوسفند داشت.باهم قاطی کردیم وپیشنهاد داد ببرمشون داخل حیاط یک منزل که قدیمی بود برای چراه.لطفا تعبیر خاب منم جواب بدید ممنون

با سلام همانگونه که قبلا هم بارها عرض کرده ام تعبیر خواب گوسفند به معنای داشتن رزق است اما اینکه در خواب شما امتناع از چریدن در گندم کرده اید هم بسیار عالی است و به معنای این میتواند باشد که شما به رزقی دست خواهید یافت که کاملا حلال است و حتی به حددی زیاد است که ممکن است بی نیازی برای شما اورد و اینکه در خانه ی قدیمکی گوسفندها را به چرا برده اید هم به معنای این است که شاید علت دست یابی شما به ان رزق در گذشتیتان باشد. سربلند و پیروز باشید

با سلام خواب دیدم یه گله گوسفند دارم گوسفندها رو کردم داخله جاشون امدم خومه بعد برام مهمون امد رفتم بیرون که به مهمون خوش آمد بگم سگ دشته چپه منو گاز گرفت … تعبیرش چیست ؟؟؟؟؟

با سلام خواب شما تعبیر نیکی دارد گوسفند نشان بر افزونی مال است. و بخش دیگر خوابتان حاکی از وجود دشمن در نزدیکی شماست که در انتظار فرصت برای ضرر رساندن به شما می باشد. سربلند و پیروز باشید

در خواب دیدم چندین هزار گوسفند دارم و پسرم به من پیشنهاد کرد یک بره را بکشیم و کباب بخوریم ولی وقتی رفتم برای قربانی کردن گوسفند دیدم که هربره به آغوش گوسفندی رفته است و من دلم نیامد که هیچ کدام را قربانی کنم.

با سلام در اینده ای نه چندان دور از شما خواسته میشود تا مالی را در جهت امری خرج کنید ولی این کار روا نیست زیرا سبب این خواهد شد که در مال شما نقصان پیش بیاید چرا که میدانید که از دست رفتن آن در ان برحه ی زمانی مانعی است در مسیری که بدان فکر میکنید. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم گوسفندی خیلی چاق و فربه برای مادرم خریدم و دادم شقه کردن وبرای مادرم بردم البته مراحل کشته شدن در خواب ندیدم فقط قسمت خرید کردن و تحویل گوشت دیدم که گوسفندی پر از گوشت بود .در تمام خواب برای کمک به مادرم خریداری کردم لطفا تعبیر بهم میگید

با سلام خوابی بسیار خیر است و تعبیر گوسفند همانگونه که در بالا نیر خوانده اید به معنای رزق و روزی حلال است و این صرفا اشاره ای به مادیات ندارد بلکه میتواند اشاره ای به خیری باشد که از طرف شما به مادرتان میرسد. همیشه ایشان را در نظر بگیرید و انشالله اگر در هر جایگاهی هستید ایشان را از یاد نبرید. سربلند و پیروز باشید

سلام من در خواب دیدم که یک گوسفند ازمیان گوسفندان جداکردم و بعنوان قربانی خون کردم.ممنون میشم که تعبیرشو بفرمائید.باتشکر.سجاد اکبری

با سلام تعبیر این خواب خیر است و انشالله به شما خیری و برکتی خواهد رسید سربلند و پیروز باشید

خواب دیدم خونه همسایه فرو ریخت و تویله ما هم کنار ان بود فرو ریخت ولی گوسفندان بدون هیچ اسیبی بیرون امدند

با سلام تعبیر این خواب از جهاتی خیر است و از جهاتی نیز نه زیرا که کسی از نزدیکان شما دچار مشکل بسیار بزرگی خواهد شد که شما را نیز درگیر میکند اما به شما و زندگیتان انچنان ضرری که غیر قابل جبران باشد نخواهد رسید. بسیار اگاه باشید و حتما صدقه دهید سربلند و پیروز باشید

سلام و عرض ادب در خواب ديدم كه يك گله گوسفند در يك جا دارم و يك گوسفند لاغر مردني ديگر(خيلي لاغر) در يك گوشه كه بسته بودمش و از گله جدا بود و انگار تشنه بود چون غذا دادم نخورد ولي آب دادم خورد! تعبيرش چي ميتونه باشه ؟

با سلام گله ی گوسفندی که در خواب دیده اید دارایی های شماست و ان گوسفند مشخص هم خللی است که برای دارایی های شما در اینده ای نامعلوم پیش خواهد امد. تشنگی هم نشان از نیاز به صداقت است و این بدان معناست که اگر این مشکل برای شما پیش بیاید تنها راه چاره صداقت است و نه هیچ چیز دیگر سربلند و پیروز باشید

سلام من درخواب دیدم صاحب یه گله گوسفند هستم و براشون دنبال جا و مکان میگردم

با سلام خوابی خیر است و تعبیر دیدن گوسفند داشتن د رخواب به معنای رسیدن به خیر و روزی فراوان است که انقدر زیاد است که شما در مدیریت آن کار سختی خواهید داشت. حتما مقداری از درامدتان در اینده را خیرات دهید که خداوند به شما روزی بیشتری دهد. سربلند وپیروز باشید

سلام من در خواب دیده ام گله ای بزرگ از گوسفندان وارد روستا شده اند. و به قدری زیاد هستند که بیشتر اهالی برای تماشا امده اند و تقریبا تمام کوچه ها پر شده از گوسفند که یک سری از ان ها را برای شست و شو به رودخانه می‌انداختند. می خواستم بدونم تعبیر چیست

با سلام تعبیر گوسفند در خواب همانگونه که قبلا نیز بدان اشاره شده است به معنای رزق است و این یعنی احتمالا به شما و نزدیکانتان رزقی خواهد رسید و تعبیر شستن در خواب به همان معنای خود است یعنی این رزقی که خواهد رسید ذاتا و باطنا حلال خواهد شد. سربلند و پیروز باشید

سلام من در خواب دیدم گله ی بسیار بزرگی گوسفند به من داده اند که من ان ها را در یک رود بزرگ برده ام و همه انها در اب بودند و اب می نوشیدند

با سلام تعبیر گوسفند در خواب به معنای رزق و روزی حلال است و این خواب نوید بخش رزق حلال برای شماست و اب زلال خوردن و در ب زلال شستن هم به این تعبیر است که شما ان رزق احتمالی را که دریافت میکنید را هم پاک و زلال و حلال بدانید. سربلند و پیروز باشید

سلام در خواب دیدم دسته ای کبوتر داشتم و کبوترانی ب سمت بام ما می امدند من دنبال یکی از انها کردم و بر کوه پشت خانه مان افتاد و دانجا داشتم مواظبت گوسفندانی ک هنوز ب اندازه ای بزرگ نشدند بودم یکی از ان ها داخل برف گیر میکرد و من مدام ان را از برف بیرون میاوردم ممنون بابت نظرات خوبتون

با سلام خواب نیکی است و تعبیر خواب کبوتر بر بام خانه به معنای دست یابی به ثروت است و اینکه شما صاحب گوسفند بوده اید هم به معنای این است که در حال شروع مرحله ای هسید که در پایان ان به شما رزق و روزی فراوانی خواهد رسید. تعبیر برف هم به معنای مشکلات است و اینکه شما گوسفندان را در خواب در برف دیده اید به این معناست که برای رسیدن به رزق و روزی حلال سختی هایی در مسیرتان است که با کنار گذاشتن انها بدان دست پیدا خواهید کرد. برای تکمیل تعبیر خواب خود لینک های زیر را هم مطالعه بفرمایید. تعبیر خواب کبوتر تعبیر خواب برف سربلند و پیروز باشید

ضمن سلام و خسته نباشید مادرم خواب دیده در جایی سر گوسفند می فروشند که آن را برای خواهرم میخرد با تشکر وقدردانی

با سلام تعبیر دیدن داشتن گوسفند در خواب ،دشاتن رزق و روزی حلال است و اینکه شما هم همچنین خوابی دیده اید میتواند به همان تعبیر باشد و این به تعبیر است که خواهر شما از طرف مادرتان رزق و روزی حلالی خواهد یافت. سربلند و پیروز باشید

سلام لطفا ج پیام منو بدید. خواب دیدم ک درروستا،پسرم به همراه یک گله ی بزرگ شترسفید و گوسفند و اسب میاید. باناراحتی ازمادرم ک فوت شده پرسیدم پسرم اینجا چی میکنه اون که شعلش چیز ویگه ایه.و مادرم جواب داد این گله ها ک میبینی همه برای پسرتوعه. و همزمان دیدم ک چاه دستشویی ک گرفته بوده بازشده. تعبیر خوابم جیه؟ممنون میشم ج بدید

با سلام تعبیر گوسفند در خواب به معنای روزی و رزق حلال است.اینکه شما در خواب دیده اید که ایشان صاحب گله ای از گوسفند است به معنای گشایش در رزق ایشان است و همچنین تعبیر مدفوع و آنچه که شما دیده اید و بداان مرتبط است هم به موازات همین تعبیر خواهد بود. خواب بسیار خوبی دیده اید و قطعا در رزق فرزندتان گشایشی ایجاد خواهد شد. سربلند و پیروز باشید

سلام خواب دیدم ی گله گوسفند و بز ی عالمه سگ رو ی جا زندانی کردن و همش سگ هارو اذیت میکنن و بعدش من بعد کلی تلاش همه سگ هارو آزاد کردم و دوتا از سگ هام مال خودم بوده ب نظرتون تعبیری داره؟؟

با سلام تعبیر سگ در خواب و سگ داشتن به معنای اهمیت شخص بیننده به وفاداری است و اینکه چقدر برای این مهم ارزش قایل هستید. تعبیر گوسفند هم به معنای مادیات و رزق است .در مجموع این خاب به این معنی است که شما یا در گذشته شرایطی داشته اید که رزقی کسب کنید که بین دوراهی مال دنیا و نزدیکانتان که به شما وفادارند ،نزدیکتانتان را انتخاب کرده اید و یا در اینده همین موضوع برایتان پیش خواهد امد. سربلند و پیروز باشید

سلام در خواب دیدم وارد روستا خود شده ام و چند گاو شیرده بزرگ در حلوان ایستاده آند و دو سگ با کله شیر نگهبان اینان هستند و درپشت آنها چند گوسفند داشتند یک گوسفندی رو که سر نداشت را می‌خوردند لطفاً تعبیر این خواب را بیان کنید

با سلام تعبیر گوسفند در خواب رزق و روزی است که از طرف خداوند به شما عطا شده است. این که شما روستای خود را دیده اید و آن ها را صاحب مال و مکنت دیده اید به این معناست که آن روستا میتواند همان زندگی شما و یا زادگاه شما و یا خانواده ی شما باشد که به زودی رزق و روزی دریافت خواهد کرد . سربلند و پیروز باشید.

سلام من دیشب خواب دیدم همراه همسرم و خونوادم شدیم کارگر یه بنده خدایی که گوسفند داره و نگهبان گوسفندان اون شدیم چون خانه ای نداریم توخونه اون که نزدیک دمداریست نشسته ایم تعبیر این خواب چیست

با سلام در آینده ای نزدیک از طرف شخصی به شما مسیولیتی داده خواهد شد که سبب افزایش روزی شما و پیشرفت در زندگیتان است. تمام فرصت ها را مغتنم بشمارید که روزی نیکی برای شما در راه است. سربلند و پیروز باشید

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یک گوسفند زنده وبزرگ رو انداختن تو دریا غرق شد تعبیرش چی هست

با سلام همانطور که قبلا اشاره شده است،گوسفند نماد و نشانه ی برکت و روزی است. و اما اگر در خواب می دیدید که گوشنفدی به شما عطا شده است نشان از دست یابی به خیر بوده است. اگر در خواب شما گوسفند متعلق به شما بوده است پس باید برحذر باشید که در زندگیتان نکند زیانی ببینید.آگاه باشید و هوشیار،که خواب نشانه ای از آینده ای احتمالی می تواند باشد که تحقق آن به دست شماست،پس حتما زمام زندگی خودتان را بدست بگیرید که خطا یا صدمه ای در آن وارد نشود.

با سلام ماجرا از این قراره پس از یه ماه رسیدگی به همسرم در بیمارستان قلب و عمل قلب و خوب شدنش مادر زنم به من گفت تو این بلا رو به سرش آوردی . در خواب دیدم گوسفندان زیادی دم در خونه مادر زنم هستند و من یکی از آنها را از دو پای جلو گرفته و کشان کشان به خانه وی می برم به قصد قربانی نظرتون چیه ؟؟؟؟

با سلام گذشته ی یک خواب در عالم واقع بسیار مهم است،و این سرگذشتی که بر شما رفته بسیار به تعبیر این خواب کمک خواهد کرد. گوسفند نشانه از خیر است،کسب آن به معنای کسب خیر و از دست دادن آن به معنای زیان است. این که در خواب دیده اید که گوسفندی به انبوه گوسفندان خانواده ی همسرتان میبرید میتواند دو تعبیر داشته باشد. اول آنکه گوسفند در خواب رویت شده خیر و مصلحت شماست که دارید آن را از دست میدهید و به خانواده ی همسرتان میسپارید که میتواند نشانه ای از کدر شدن رابطتان با همسرتان باشد،که به واسطه ی اعمال مادر همسرتان خواهد بود. و دوم آنکه شما برای تحکیم رابطه ای که با آنها دارید باید هزینه ای را بپردازید که همان قربانی کردن است. اما تعبیر یک خواب نشان از آگاه سازی فرد نسبت به آینده است نه قطعیت یک اتفاق ناخواسته،پس سعی کنید که به هر شکل این ثروتی که در دستان شماست(همسرتان) را حفظ کنید. سربلند و پیروز باشید.

تقریباهرشب خواب میبینم که تعدادی میش وبزرابه کوه ودشت سروسبزبرای چرامیبرم که درعالم خواب متعلق به پدرم هست به تازگی هم هم ازنامزدم جداشدم لطفابگیدتعبیرش چیه؟

با سلام خواب شما خیر است و احتمالا نشان بر این دارد که شما در شغل و حرفه خود که از پدر به ارث میبرید صاحب جا و مقام میشوید و به مال خودمی افزاید . سربلند و پیروز باشید

سلام.من خواب دیدم کسی ازاقوام گله ای گوسفندوقوچ بسیار فربه وبزرگ به منزل مان آورد و نگاه میکردم ومیگفتم چقدبزرگ وچاق هستندوخیلی خوشحال بودم یک اسب هم کنار گله یورتمه میرفت

با سلام خوابی بسیار خیر است و تعبیر گوسفند همانگونه که در بالا نیر خوانده اید به معنای رزق و روزی حلال است و اینکه به شما مال بزرگی میرسد که از ان خوشحال و متعجب میشوید انشالله سربلند و پیروز باشید

خواب دیدم رانندگی میکردم به گله گوسفندان رسیدم نتونستم ماشین روکنترل کنم وبه گوسفندان برخوردکردم وچندتاازگوسفندان ازبین رفتند.تعبیرش چیست؟

خواب دیدم که نصف گله گوسفند توخونه مون میاد ونصف دیگرش بیرون ازحویلی .. تعبیرش چیه ؟

من خواب یک گله گوسفند و یه گله سگ با قلاده هایشان دیدم،اینطور بود که از بین گله سگ یک سگ به گوسفند داشت حمله میکرد که من با سنگ فراریشون دادم.تعبیرش چیه

با سلام گله گوسفند نشان بر رزق و روزی است که برای شما در نظر گرفته شده است و ممکن است به اموال و دارایی ها حال حاضر شما نیز اشاره کند و اینکه سگ از دیدگاه معبران شرقی در خواب نشان بر دشمن شماست . که نظر منفی بر مال شما دارد . و شما از نیت پلید دشمن خود اگاه شده و ان را دور میکنید انشالله سربلند و پیروز باشید

با سلا.در خواب دیدم یکی از اقوام برای من مقدار زیادی پوست گوسفند خشک شده که تکه تکه شده اند آورده تعبیرش چیست

ابراهیم کرمانی می گوید: پوست جمله چهارپایان به خواب دیدن مال است و پوست شتر میراث است از مردی بزرگ و پوست گوسفند، صاحب را روزی است.

با سلام خوابتان خیر است . دیدن اجزا حلال گوشت رزق و روزی است و پوست گوسفند معاش بیننده ان است. سربلند و پیروز باشید

سلام..من خواب دیدم از بدن گوسفندان عنکبوت های خطرناک و بزرگ و کوچکی تولید میشن تعبیرش چیه؟

با سلام دیدن حلال گوشت به خواب رزق و روزی و خیر است . اما اگر افتی بر ان رسد نشان بر این دارد که اموالتان دچار نقص و زیان میشود پس بیشتر مراقب اموال خود باشید وصدقه بدهید . سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم که گله گوسفندی را به من امانت دادند شب خوابیدم بیدار شدم گوسفندآن همگی رفتند چندتا شون مونده

سلام من خواب دیدم که گله گوسفندی را به من امانت دادند شب خوابیدم بیدار شدم گوسفندآن همگی رفتند چندتا شون مونده

با سلام تعبیر خواب شما بر این است که به شما رزق و روزی بسیار نیک و زیاد روا داشته شده است که خود از ان محافظت نکرده اید و ان را با سهل انگاری به باد میدهید و مقدار اندکی از ان به جا می ماند پس بیشتر مراقب باشید سربلند و پیروز باشید

سلام: خواب دیدم که یکی از گوسفندام که تقریبا بره هم بود به طرف خونه دشمنای ما رفته و سگهای آن خونه به آن حمله کرده ومن از دور نگاه می کردم وخیلی نگران بودم ولی در نهایت آسیبی بهش نرساندند.لطفا در تعبیر آن کمک بفرمایید.ممنونم.

سلام. خواب دیدم حدودا ۲۰ یا ۳۰ تا گوسفند متعلق به پدرم بود و من چوپان آنها بودم.‌دوتا از آنها بر سموم در حال از بین رفتن بود که آنها را ذبح کردیم و پوسته کنده به دار آویختیم. و دو تا سگ در یک لحظه غفلت من، شروع به خوردن از آنها میکردند و من نگران بودم چطور به پدرم بگم که سگ از آنها خورده ست. لطفا راهنمایی کنید.

سلام خواب ديدم داشتم از خيابان رد ميشدم كه گله اي گوسفند نيز با چوپانش رد ميشد كه يكدفعه گله گوسفند به من حمله كرد و من تو محاصرش بودم و هي ميخواستم فرار كنم اما زورم بهشون نميرسيد

مادرم خواب دیده که همسایه های محله قدیم مان هر کدام تعدادی گوسفند به حیاط خانه قدیم مان آورده اند و مادرم میگوید چرا آورد ه اید

سلام خسته نباشید من درخواب بره گوسفندی دیدم دم در مسجد بسته شده بود ومن ازکنارش رد شدم تعبییر این خواب چی میشه محبت میکنید

با سلام تعبیر خواب شما اینگونه است که شما مال و رزق روزی که منبع ان پاکی است برای شما در نظر گرفته میشود که شما ان را قبول نمکنید. سربلند و پیروز باشید

سلام خواب دیدم عموم با ی گله گوسفند که مال خودش بود تو بیابانه و داد زد گوسفندام افتادن تو چاله و با گریه سرچاه نشسته بود وکمک میخواست. من و داداشم و پسر عموم که تازه فوت شده رفتیم کمک. همزمان چندتا گرگ سیاه هم اطراف گوسفندا بود که فقط من حواسم بهشون بود وبا بیل میزدمشون که گوسفندارو ندرن داداشم به وسیله یک تیکه اهن پسرعمومو فرستاد داخل چاه بعد از بالای چاه دیدیم گوسفندای افتاده تو چاه پشت ی پنجره چوبی تو یک باغ کنار چندتا درخت وایسادن و سالم بودن و همه خوشحال شدیم که گوسفندا طوریشون نشده. رمز ایمیلمو فراموش کردم اگه تعبیرهمینجا بگین خیلی ممنون میشم.

مادرم خواب دیده که همسایه های محله قدیم مان هر کدام تعدادی گوسفند به حیاط خانه قدیم مان آورده اند و مادرم میگوید چرا آورد ه اید

چرا جواب نمیدهد

سلام. خواب دیدیم یه گله گوسفند نر باشاخهایه بزرگ و بز نر باشاخهایه بزرگ دارم

سلام ببخشید خواب دیدم از بستگانم در حال پوست کردن گوسفند بوده و گوسفند دارای چندین بیضه (دنبلان) بوده و یکی یکی جدا می کرد و حتی یکی رو پوست کردیم دیدیم چند بیضه دیگه داخل آن بود و خندیدیم. اگه امکان داره تعبیرش فرمایید ممنون میشم

سلام خواب ديدم گله اي گوسفند را يك قوم ودشمن بيگانه به كشور ما آوردند.در خواب كل شهر چراندند و از شهر ميبردند بيرون .

بنده در خواب دیدم که روی پشت بام خانه مان صاحب تعداد کم و نامعلوم گوسفند هستم که دو الی سه تاشون از یه قسمتی خودشون رو پرت می کنن پایین و بعد از اون خواهر زاده ی یک سال و نیمم که دختر هست خودشو میندازه پایین اما زنده میمونه‌‌‌..ممنون میشم تعبیرتون و بفرمایید،

سلام در عالم خو.اب دیدم بر بالای تپه ای هستم و صفی از گوسفندان را که انتهای ان نا معلوم بود را دانه دانه با دست زدن به انها هدایت میکردم به پشت تپه ودر انجا کشتار میشدند. البته کشتار را نمیدیدم فقط میدانستم انجا انهارا ذبح میکنند. سپاسگذارم اگر توضیحی بفرمایید

خواب دیدم گوسفندان ماده چاق و شیرده در حال چرا هستند و از زمین کسی که گل زعفران دارد چرا میکنند چوپان را صدا زدم و گفتم بیا گوسفندان را از زمین مردم کنار بزن امد و تشکر کرد و گوسفندان را برد

سلام من خواب دیدم یه گله گوسفند زیاد رو با ۵ تا کارگر دارم اداره میکنم

سلام خواب ديدم عمه پيري از من كه چند سال قبل فوت كرده همراه چند تا گوسفند هست كه گوسفندان هم لاغر هستند و در يك زميني كه انگار آن زمين هم بيمار هست و علفي بالا همي آورد و مقداري علف ريز كه بعد از رويش بلافاصله به علت بيماري زمين آن علفها خشك شدنه گوسفندان را ميچراند من نزد او ميروم و چند دقيقه پيش او ميمانم لطفا تعبير نماييد متشكرم

با سلام خواب شما از مسائلی خبر میدهد که به عمه شما ربط دارد اینکه اگر از خود ارثی به جا گذاشته است وارث های او را اگاه کنید که برای مادر خود خیراتی در نظر بگیرند . تا روحشان در ارامش باشد و چراندن گوسفندان لاغر غم و اندوه است و تنگ شدن مال و و زمینی که بایر است نشان برتمام شدن روزی است و همه اینها نشانه های هستند که به عمه شما خیرات تعلق نگرفته است و روحش ناراحت و ازرده خاطر است . سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم از وسط یه گله گوسفند دارم رد میشم و هرچی میگذرم تمومی نداره و گله گوسفند بی انتها بود لطفا منو یاری کنید ممنون

سلام من صبح تو خواب دیدم تو روستامونم بعدش یهو سیل اومد گوسفندهای روستامونو دیدم که همشونو سیل برد همه جا اب بود .

خواب دیدم شخصی برای من یک سینی گردن گوسفند وگوشت مرغ اورده

سلام خواب دیدم پدرم یه گله گوسفند اورده از بزوهرجور گوسفند بودتعبیرشو میخوام ومنم میگفتم مال بابامه

سلام من خواب دیدم که چند تا از گوسفند دارن بهم حمله میکنند و گوشت هم رو میخوردن. تعبیرش چیه

سلام من خواب دیدم 7 بره ماده بزرگ میخواهم بخرم همشون سفید هستند و تازه آبستن شدن لطفا تعبیرش رو بهم بگید. ممنون

خوش به حالت که ماده بودن نر نبودن

گوسفند نعمت است کلآ به مراد دلت میرسی روزیت زیاد میشه راهه خوبی در پیشه رو داری

سلام خسته نباشین من خواب دیدم هنگام قربانی گوسفند. تبدیل به یه مردجوان میشود. و. من هر. چی به اطرافیان میگم این انسانه گوسفند. نیس توجهی نمیکنن و گردنش را میبرند تعبیر خواب مرا بهم بگویید ممنون. میشم

خواب دیدم که خواب ندیدم

من خواب دیدم شب هستش و من به هر طرف که میرم گوسفندان به طرفم می دوند و من خیلی ترسیده بودم و از انها فرار میکردم ،بعضی از گوسفندان شاخ هایی زیبا داشتند. اگر کسی تعبیرش رو بلده بهم بگه

فردی خواب دیده من در بیابان بودم گله گوسفندی عبور میکرده، گوسفندی کف دست مرا بوسید

سلام خواب دیدم یه گله گوسفند در حیاط پدر بزرگم که فوت کرده به داخل اتاقها میروند برای خواب

سلام خواب دیدیم گوسفندی کا مال من نبود رو سر میبریدم گوسفندو پیدا کرده بودم ولی تو خواب خودم کلا ناراحت بودم که این مای مردمه و حرامه ولیچون نیاز داشتم به ظاهر با افتخار ولی با قلبی نگران اینکارو میکردم دلو جگر را بیرون اوردیم و مشغول پاک کردنش بودیم که دیدم همسرم گوشت دنده هارو که گندیده بودن با دست از استخوان جدا میکردو به من میداد منم اونهارو تو ظرف کنار دل و جگر گزاشتم خیلی این خواب منو نگردن کرده لطفا اگه تعبیرشو میدونین بهم بگین @hassan65_delfan

سلام من توي خواب ديدم كه گله اي گرگ از توي حياط دارن من رو دنبال ميكن من داخل خانه اي ميشم و بعد دو تا از اون گرگها را با چاقوي بلندي ضره ميزنم و ميكشم بعد ميبينم كه اون حيونها گوسفند هستند و براي اين كه حروم نشن يكي رو سر ميبرم حلال ميشه و اون يكي كه حركتي نداره هم سر ميبرم و با خودم ميگم اين يكي حرام شد و دقيقا سر هر دو گوسفند كه از بندشون جدا شدن رو ميبينم خوهشا تعبيرش رو بفرماييد -متشكرم

سلام مامانم خواب ديدن يه گوسفند كه از دور بهشون نزديك ميشده و مدام احساس ميكردن گرگ هست وقتي نزديك ميشه مطمئن ميشن گوسفنده بعد گوسفنده بهشون نگاه ميكنه و ميگه الله اكبر ممنون ميشم تعبيرش رو بگين

سلام گوسفند توخواب ینی برکت دیگه این که گفته الله اکبر فکر کنم الان زیر باران رحمت الهی غرقین شما

سلام خواب دیدم تو یه دره ای یه گوسفند داشت میزایید وقتی رفتم جلو گوسفند فرارکرد منم بره اش رو اغوش گرفتم بره اش خیلی بزرگ بود دیدم باز گوسفند اومدکنارم بعد توخواب توزمین خدمون یه چن تا تخته سنگ بزرگ هست که زیرشون پره از گوسفند وبره ولی برها خیلی بزرگ بودن لطفا اگه کسی تعبیرشو میدونه برام جی میل کنه ممنون

لطف کنید کسی تعبیرشو میدونه برام جی میل کنه Siamakabasi

در خواب ديدم كوچه پره گوسفندانه خوابيده است من از كنارشون رد ميشم يكم پايينتر يكي از گوسفندان بيداره وبا گربه دوسته يكي هم داشت از اونا عكس ميگرفت

سلام در خواب سر چند حیوان حدود یکصد راس ( بز و گوسفند) را در خواب دیدم که سر همه شونو کنار هم گذاشته بودند و تو خواب از کسی سوال پرسیدم که چی شده گفتند که گرگ حیوانات را زده و توی خواب می گفتد که چوپانشون پسر عموی خودم بوده البته من توی خواب حیوانی نداشتم و میدونستم که حیوانی هم ندارم لطفا تغبیر خیلی ممنون میشم

سلام من همیشه خواب گوسفند میبینم ولیکن خودم قبلن تا حدود 10 سال پیش گوسفند داشتم والان همیشه خواب میبینم که اونها رو دارم .الان هم اصن به این فکر نیستم که کاش اونا رو داشتم ولیکن اونا خیلی زیا د به خوابم میان .از تون خواهش میکنم تعبیر این خواب رو برا بفرستید

خوبه دیگه

سلام. من خواب دیدم که گوسفند بزرگ و قد بلند وسفید با شاخ های بلند با من دوست شد و وقتی که دستمو بردم جلوش بهم دست داد بعدم دست انداختم گردنش و با هم رفتیم . البته گوسفند مال یه نفر دیگه بود که تازه از کربلا اومده بود و من میشناختمش میشه خواب منو تعبیر کنید ؟؟ ممنون میشم …

سلام.من خواب دیدم کسی ازاقوام گله ای گوسفندوقوچ بسیار فربه وبزرگ به منزل مان آورد و نگاه میکردم ومیگفتم چقدبزرگ وچاق هستندوخیلی خوشحال بودم یک اسب هم کنار گله یورتمه میرفت

درخواب دیدمیک گوسفندکه گردن اش خونی است را میخواهند بکشنداین گوسفند دو بار به طرف من امدبعداین گوسفند را که کشتند همه ی خونهاش به طرف من پرت شد

Perfecttttttttttttttttttttttt. Boooooooooooooooood

Khosham amad

سلام خواب دیدم پدرم 3 تا گوسفند و یک گاو رو قربانی کرده و بدون اینکه پوستشان را جدا کرده باشه برایمان فرستاده است. پدرم چند سالی میشه که فوت شده اند. لطفا تعبیرش رو بفرمایید . ممنونم

با سلام در خواب دیدم گله ای گوسفند تعداد زیادی گوسفند هست ولی در باز شد وگوسفند ها از جایگاهشون در اومدن بیرون و دو سه تاشون موند که گیر کرده بودن به حصار ها که کمکشون کردم در بیان بیرون .ممنون میشم که تعبیر رو لطف کنید با تشکر و خسته نباشید

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خیر و منفعتی است که به شما خواهد رسید و نشان از مال حلال است که خیر به همراه دارد. سربلند و پیروز باشید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدن گوسفند در خواب
دیدن گوسفند در خواب
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *