راهنمای خرید لوازم آرایشی

راهنمای خرید لوازم آرایشی
راهنمای خرید لوازم آرایشی

انتخاب درست لوازم آرایشی یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در زیبایی و مراقبت از پوست است. استفاده از وسایل آرایشی نامرغوب و نامناسب برای پوست شما موجب بروز ناراحتی های پوستی مانند خشکی، قرمزی، حساسیت و ایجاد لکه و چین و چروک می شود بنابراین خرید لوازم آرایشی و انتخاب برندهای مناسب، بسیار پر اهمیت است.

در بازار لوازم آرایش متنوع با قیمت های مختلف وجود دارد اما باید هنگام انتخاب لوازم آرایش مناسب دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش ازدنیای مد نمناک نکاتی را آورده ایم که با توجه به آنها می توانید یک انتخاب خوب داشته باشید.

ریمل یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین وسایل آرایش برای افزایش زیبایی و جذابیت چشم ها است. در خرید ریمل دقت کنید و هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:

ریمل انواع مختلفی دارد، ریمل پودری که به شکل پودر است و مژه هایتان را مانند مژه مصنوعی زیبا و جذاب می کند. ریمل کرمی که حجم و عمق زیادی به مژه ها می دهد و برای افرادی که مژه های بور و نازکی دارند بسیار مناسب می باشد اما این نوع ریمل ها ممکن است خیلی زود زیر چشمتان را کثیف کند.راهنمای خرید لوازم آرایشی

ریمل های مایع که بسیار پرکاربرد هستند و در دو نوع ضد آب و حلال در آب به فروش می رسند. ریمل های ضد آب ماندگاری بسیار بالایی داشته و مناسب شناگر ها و افراد دارای لنز و افرادی که به دلیل حساس بودن چشم ها اشک می ریزند. پاک کردن ریمل ضدآب سخت است و ممکن است مژه ها با آن کنده شوند.

ریمل علاوه بر مشکی در رنگ های دیگر مانند یاقوتی، ارغوانی، قهوه ای و غیره نیز در بازار موجود می باشد، با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر مو و چشمان روشنی دارید، می توانید از ریمل قهوه ای هم استفاده کنید.

کرم پودر و پنکیک مناسب می تواند با پوشاندن عیوب پوست، پوست را زیباتر نشان دهد. برای میکاپ های حرفه ای از انواع لوازم آرایش زیرسازی مانند پرایمر، کرم پودر، کانسیلر و پنکک استفاده می شود تا نتیجه مطلوب به دست آید. اگر می خواهید انتخاب خوبی داشته باشید، نکات زیر کمک کننده است.

فون مایع، رایج ترین و محبوب ترین شکل کرم پودر است که برای پوست های نرمال و خشک مناسب هستند و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع Oil Free آن استفاده کنند. کرم پودرها بافت تقریبا سنگین دارند و مناسب پوست های خشک هستند.

پنکیک به شکل پودر فشرده شده است و قدرت پوشش بیشتری دارد و به 2 صورت چرب (سوپرا) و خشک (آکوا) وجود دارد. پنکیک را می توان با استفاده از اسفنج روی پوست بزنید.

پن استیک کرم پودری است که بافت سنگین دارد و برای پوشش معایب پوستی مناسب است.

رنگ کرم پودر باید با رنگ پوستتان هم خوانی داشته باشد. برخی افراد از کرم پودرهای چند درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ پوستشان استفاده می کنند. کرم پودر روشن تر پوست چهره را پیر تر و کرم پودر تیره تر از پوست چهره را کدر نشان می دهد.

برای انتخاب رنگ کرم پودر آن را روی پشت دست امتحان نکنید زیرا اختلاف درجه زیادی بین رنگ پوست صورت با دست وجود دارد. برای انتخاب مقدار کمی کرم پودر را روی قسمتی از صورت مثل روی آرواره یا فک در نور طبیعی امتحان کنید.

در کیف لوازم آرایش همه ی خانم ها، همیشه رژلب موجود می باشد. رژلب در تناژ رنگ های مختلف، وجود دارد. در انتخاب رژلب به این نکات مهم عنوان شده در بخش دنیای مد نمناک توجه کنید:

رژلب جامد که نوک کجی دارد و از طریق چرخ دادن قسمت زیرین بالا می آید و از قدیمی ترین نوع رژلب است. رژلب مایع که علاوه بر رنگ بخشیدن به لب ها، آن را نرم هم می کند. رژلب مدادی که شبیه به رژلب جامد بوده و ظاهری شبیه به مداد بوده و حالت خشکی دارد و لب ها را نرم نخواهد کرد.

رژلب 24 ساعته که ماندگاری زیادی نسبت به سایر رژ لب ها داشته و تا 5 الی 6 ساعت رنگ آن باقی می ماند و به سختی پاک خواهد شد. برعکس این رژ لب ها، رژ هایی با ماندگاری خیلی کم وجود دارد که به راحتی با یک دستمال پاک می شوند.

رژلب ضدآب که روی آنها عبارت WATER PROOF به معنای ضدآب وجود دارد که هنگام رفتن به استخر و یا بارش باران پاک نخواهد شد و ماندگاری بالایی خواهد داشت.

از رژ لب های دارای سرب هرگز استفاده نکنید، چون سرب خاصیت سرطانزایی دارد و برای سلامت شما مضر خواهد بود. برای تشخیص سرب داشتن یا نداشتن رژلب هایتان مقداری از رژ را بر روی دستتان بمالید و بعد یک انگشتر طلا و یا هر زیورآلات طلای دیگر را بر روی آن بمالید. اگر دیدید که رنگ رژ سیاه شد، رژ لب دارای سرب می باشد.

رژ لب در رنگ های مختلفی موجود است. برای کسانی که تن پوستی زرد دارند رنگ های گرم بهتر است و برای افرادی که تن رنگی صورتی دارند رنگ های آبی یا بنفش. پوست های رنگ پریده نباید از رژهای زیاد روشن یا زرد استفاده کنند. برای تن پوستی تیره تر از رژهای زیاد روشن یا کمرنگ خودداری کنید.

این مطلب از سایت هایپر کیوسک، نکات لازم برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی خوب و مناسب که بتونه شما، مخصوصا خانمها را برای جذابیت و زیبایی روزمره داشته باشید، راهنمایی می کنه. چون همه خانمها زیبایی را دوست دارند و باید نکات لازم برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی خوب و مناسب رعایت کنند.

در این صفحه از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی نکاتی را برای خرید چند نوع پرکاربرد محصولات آرایشی بهداشتی که زیبایی را همراه با سلامتی براتون به ارمغان بیاره، پرداخته می شه.

راهنمای خرید لوازم آرایشی خوب و مناسب: به دنبال چه هستید؟راهنمای خرید لوازم آرایشی

محصولات آرایشی بهداشتی طیف بسیار وسیعی از کالاها را تشکیل می دهند که برای مراقبت و تقویت بدن و صورت استفاده می شند.

آیا تا به حال به کیف پر از محصولات آرایشیتون فکر کردید؟ چطور ممکنه ترکیبات شیمیایی موجود در آنها به عنوان یک خطر بزرگ برای سلامتیتون مطرح بشه؟ پس اندکی فکر کنید و محصولات آرایشی بهداشتی خریداری کنید که کمترین ضرر را به سلامتیتون وارد کنه.

خرید لوازم بهداشتی و خرید لوازم آرایشی آنلاین مثل آرایش پوست، چشم، ناخن باید طبق استانداردها و مارکهای معتبر باشند. چون سلامتی و زیبایی از مهم ترین نعمت های خداوند است که نباید با بکار گیری لوازم نامرغوب به صورت وبدن خود آسیب بزنیم. در کنار تغذیه و روش زندگی صحیح و اصولی، نحوه انتخاب و خرید لوازم آرایشی خوب یکی از مهم ترین عوامل موثر روی سلامت و زیبایی شما میتونه باشه.

محصولات آرایشی بهداشتی،لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم آرایشی خوب

همیشه محصولات آرایشی بهداشتی جزء جدایی ناپذیر از زندگی خانم هاست ولی استفاده مکرر از آنها که کاملا شیمیایی هستن میتونن ناراحتی و بیماریهای بسیار جدی را ایجاد کنند.

فقط به برچسب روی لوازم آرایشی بهداشتی توجه نکنید و کاملا مواد تشکیل دهنده آنها را بشناسید. چون خانمها فکر می کنن اگر لیبل غیر سمی و یا ارگانیک روی رژ لب و یا لاکها و … باشه برای خرید لوازم آرایشی خوب کافیه، ولی این طور نیست.

گاهی اوقات برای شست و شو صورت و یا نرم کردن پوست و بدن موادی که باید به صورت طبیعی وجود داشته باشه نیست و آن را به صورت مصنوعی و شیمیایی تولید می کنند. مثل وجود موادی به نام پارابن ها در ترکیبات محصولات آرایشی. هنگامی که مرطوب کننده ها با پوست در تماس هستند ، پارابن ها به راحتی جذب می شند و اثرات بسیار جبران ناپذیری را ایجاد می کنند.

بسیاری از مواد نگهدارنده ها ی موجود که عمر محصول را زیاد می کنند مشتریان را خیلی نگران کرده و می تونن آلرژی های بسیاری مخصوصا برای چشم که بسیار حساس هست را ایجاد کنند.

بنابراین لازمه انتخاب خرید لوازم آرایشی خوب، مطلع بودن از ترکیبات موجود در آنها، برند معتبر و نوع پوست خودتون هست. با این نکات دیگه جای نگرانی نمی مونه و اکثر برندهای معتبر دنیا از مواد شیمیایی تا حد امکان کم استفاده میکنند و شما میتونین متناسب با ویژگی پوست خودتون یک خرید لوازم آرایشی خوب همراه با سلامتی داشته باشید.

راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی کاربردی

امروزه محصولات آرایشی بهداشتی بسیار زیادی در انواع مارک ها چه به صورت آنلاین و چه به صورت سنتی در بازار وجود داره. اما یک راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی کامل و جامع می تونه به شما کمک کنه تا خرید لوازم آرایشی آنلاین مناسبی داشته باشید.

1. از دانش مشاوره سایت های خرید لوازم آرایشی آنلاین استفاده کنید.

2. از دوستاتون در مورد خرید لوازم آرایشی خوب سوال کنید.

3. از نظرات مشتریان قبلی در خرید لوازم آرایشی مورد نظر کمک بگیرین.

4. از بافت پوست خودتون مطلع باشین تا بتونین محصولات مراقبت از پوست و خرید لوازم بهداشتی مناسبی داشته باشید.

5. می تونین درخواست نمونه هم از سایتهای خرید لوازم آرایشی آنلاین داشته باشین تا روی پوستتون تست کنید.

محصولات آرایشی بهداشتی، همیشه مورد علاقه خانم ها بوده و هست.حالا بعد از بررسی همه نکاتی که در صفحه راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی گفته شد، وقت این رسیده بدونید چه لوازمی برای استفاده دائمی و روزانه مناسبه.همچنین چطور با میزان پولی که دارید، انتخاب درستی برای خرید لوازم آرایشی آنلاین داشته باشید.

خرید کرم پودرهای ضدآفتاب دار

اگه فکر می کنید پوستتون روزانه احتیاج به یک کرم پودر داره تا زیبایی صورت را جلوه بده، خیلی خوبه که از کرم پودرهایی که دارای ضدآفتاب هستن استفاده کنید تا طبیعی تر به نظر برسید.

خرید کانسیلر

اگه زیر چشمان خود احساس کبودی یا لک دارید بهتره از کانسیلر استفاده کنید، برای این خرید بهتره زیر چشمان خودتون رو بررسی کنید تا تناژ رنگی مناسب را بتونین تهیه کنید.

خرید رژگونه

برای اینکه صورتتون از حالت یکنواختی در بیاد وروی استخوان صورت یک برجستگی ایجاد بشه، بهتره از یک رژگونه با رنگ طبیعی و روشن با توجه به رنگ پوستتون خریداری کنید.

خرید لوازم آرایشی چشم

با توجه به ویژگی های چشم خود می تونید یک آرایش چشم زیبایی داشته باشید. اگه مژه های کم حجمی داشته باشید یک ریمل حجم دهنده میتونه انتخاب مناسبی باشه. بر اساس مبتدی یا حرفه ای بودنتون خط چشم ماژیکی یا مویی و یا مدادی را می تونید انتخاب کنید.قبل از زدن ریمل، استفاده از فرمژه در زیباتر کردن مژه هاتون بسیار موثره. همچنین یک آرایش کامل چشمی را براتون ایجاد می کنه.

خرید رژ لب

برای استفاده روزانه بهتره رژ لبی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی و مطابق با سلیقتون داشته باشه. گاهی اوقات با تغییر فصل و مکان مورد نظرتون مثل میهمانی یا محل کار و دانشگاه میتونین از رنگهای متنوعی استفاده کنید. شما نباید همیشه از یه نوع رنگ استفاده کنید.

خرید برس حجیم

این برسها به طور یکنواخت رژگونه را روی پوست پخش می کنند. برای زیاد شدن عمرشون مرتب آنها را بشویید.

خرید پاک کننده آرایش

یک پاک کننده معمولی برای از بین بردن آرایش مناسب نیست. شما میتونید، پاک کننده آرایشی را انتخاب کنید که آرایش صورت ، آرایش چشم و روغن را درست از روی پوست خود بلند کند، اما بدون تحریک و خشک کردن آن. پاک کننده آرایش از مهم ترین محصولات خرید لوازم بهداشتی محسوب میشه.

راهنمای خرید محصولات آرایشی بهداشتی با چاشنی سلامتی

انتخاب لوازم آرایشی و راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی برای شما متناسب با سن ، نوع پوست و چهره شما ارتباط داره . در طول روز شما با این آرایش در همه جا مثل جلسات، میهمانی، دانشگاه و خرید حاضر میشید، پس قطعا با همکارا و دوستاتون روبرو میشید. پس ممکنه یه آرایش ناقص اعتماد به نفس شما را پایین بیاره و روح و روانتون را مختل کنه. خرید لوازم آرایشی خوب و نحوه مراقبت از آنها تاثیر زیادی روی سلامتیتون میتونه داشته باشه.

راهنمای خرید لوازم آرایشی

ریمل: ریمل خود را هر سه ماه یکبار تعویض کنید. در غیر این صورت امکان رشد میکروب و عفونت به چشم وجود داره.

سایه چشم: اگر شروع به خرد و شکسته شدن کرد وقت آن رسیده که آن را عوض کنید. حدودا هر 6 ماه یکبار تعویض سایه را انجام بدید.

خط چشم: هر 4 ماه یکبار وقت آن رسیده که خط چشمتان را عوض کنید. چون چشم عضو بسیار حساسی در صورت هست.

مداد و براش: مرتبا این وسایل را تمیز و استفاده نمایید.

کانسیلر: کانسیلر ها به خاطر اینکه در معرض هوا و باکتری هستند حداقل باید هر 6 ماه یکبار عوض کنید.

انواع کرم پودرها، پنکک ها، رژ لب ها: به محض خرابی یک بوی بسیار نامطبوعی را ایجاد می کنند، پس دقت در زمان استفاده از این وسایل بسیار قابل توجهه.

بهترین ظاهر و آرایش برای یک نوجوان ، زیبایی طبیعی و تمیزیه. پس خیلی خوبه تو این سن از محصولات آرایشی زیاد استفاده نکنید.

در حالی که بسیاری از زنان تمایل دارند که با افزایش سن از محصولات آرایشی بیشتری استفاده کنند ، این عقیده می تونه بسیار بی هدف و مضر باشه. یه آرایش ساده و هماهنگی با تناژهای طبیعی ، ظاهری سالم تر و جوان تر به شما می بخشه.

باور کنید یا نه، استفاده از مواد آرایشی منقضی شده می تونند باعث تحریک پوست بشن ، حتی باعث ایجاد لک وچروک و یا حتی عفونت هم بشه.

با در نظر گرفتن چرب بودن یا خشک بودن پوستتون و میزان طبیعی بودن نوع چهرتون و میزان جوش و لک های روی صورتتون می تونید یک خرید لوازم آرایشی خوب داشته باشید.

خرید بهترین مارک لوازم آرایشی

همان طور که گفته شد خرید محصولات آرایشی بهداشتی باید حاوی مواد طبیعی و همچنین برای پوست مناسب باشند. انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی از محصولات آرایشی بهداشتی بسیار متنوع و با برندهای بسیار زیاد، تقریبا کاری دشوار و گیج کننده است. در قسمت زیر چند نمونه از بهترین مارک لوازم آرایشی را از انواع محصولات آرایشی بهداشتی نام می بریم.

خرید لوازم آرایشی وانتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی از مهمترین اهداف خرید محصولات آرایشیه. این لیست به شما کمک میکنه تا با استفاده از این برندها حس اعتماد به نفستون بالاتر بره و حس زیبایی با سلامتی را در اجتماع داشته باشید. این لیست خرید بهترین مارک لوازم آرایشی بین خانمها و همه افراد مشهور دنیا مورد توجه قرار گرفته.

خرید لوازم آرایشی استی لادر Estee Lauder

بهترین مارک لوازم آرایشی .راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی،خرید لوازم آرایشی آنلاینشرکت استی لادر در سال 1946 توسط استی لادر و همسرش در نیویورک تاسیس شد. در ابتدا فقط شامل 4 محصول اصلی روغن پاک سازی پوست، لوسیون پوست، مجموعه کرم های پوستی و کرم های روغنی بودند. طی سالهای بعد محصولات خیلی بیشتری را به فروش رسوندند. الان این شرکت یک کمپانی بزرگ در سطح جهانه که رضایت همه مشتریاش را به دست آورده. این نکته هم قابل ذکره که در تولید و بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر پیشقدمه و دارای چهل و چهار هزار کارمند باتجربه ست.

خرید لوازم آرایشی میبیلین MAYBELLINE

شاید داستان چگونگی تاسیس این برند مشهور را شنیده باشید. پسری 19 ساله به نام توماس در سال 1915 که شیمیدان بود یک محصول جدید به نام ریمل تولید کرد. او اسم برند خودشو میبیلین گذاشت و بعد یه مدت خیلی معروف شد. این ریمل به اسم ریمل کیکی معروف بود و جزء اولین آرایش خانمها شد و توجهشون رو جلب کرد. در سال 1960 این فرد تحول خیلی بزرگی را در آرایش چشم ایجاد کرد و بازار لوازم آرایش را تو دست خودش گرفت. این برند تو زیرمجموعه برند لورآل قرار گرفت. یه نکته مهم در تولید این محصولات اینه که زمان تست، مواد بکار رفته در محصولاتشون را روی حیوانات تست نمیکنند و در ساخت لوازم آرایشی از مواد شیمیایی هم استفاده نمی کنند.

خرید لوازم آرایشی مک MAC

این برند به نام M.A.C مخفف عبارت Makeup Art Cosmetics هست و در سال 1984 توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو تاسیس شد. این برند توسط افراد مشهور و تاثیرگذار صنعت مد هم تونست نقش خیلی مهمی را در ترندهای آرایشی ایجاد کنه. محصولات بسیار متنوعی در بازار داره که همه سلیقه های افراد را به خوبی پوشش داده است. این برند مشتریان وفادار زیادی هم داره و میدونه چگونه با مشتریاش ارتباط بازاریابی درستی برقرار کنه، چون مارک خیلی موفق و معتبری شناخته شده است.

خرید لوازم آرایشی بورژوا Bourjois

همه شما شاید بدونید که برند بورژوا یک مارک فرانسویه و تو دهه 80 میلادی کارشو با یک ایده کوچک شروع کرده. محصولات بورژوا خیلی با کیفیت هستن و در ایران جزء پرفروشترین برندها محسوب میشه. این برند عطر بسیار معروفی که ترکیبی از عطر گل طلایی و یک نوع مخصوصی طعم دهنده از Soirde Paris هست را در یه بطری آبی رنگ مورد استفاده قرار دادند. همچنین یه لوگوی بسیار ساده و هوشمندانه ای برای این برند طراحی شده که مورد توجه اکثر خانمها قرار گرفته است.

خرید لوازم آرایشی نیکس NYX

فردی به نام تونی کو در 25 سالگی با استفاده از یک وام این برند رو تاسیس میکنه.نام نیکس از الهه شب در یونان باستان گرفته شده و کمتر از 5 سال به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. اولین محصول برند نیکس ترکیب یک خط چشم همراه سایه چشم بود که با یک سرعت باورنکردنی بین همه افراد معروف شد. این یک برندیه که شامل محصولات گیاهی هست و کاملا ضدحساسیت و خواص زیادی برای پوست داره. البته باید نوع اصل و تقلبی این برند را بتونید تشخیص بدبد و از فروشگاههای معتبری تهیه کنید.

خرید لوازم آرایشی کاورگرلCOVERGIRL

یک برند با شعار ” راحت، شادی، زیبا ” است و یکی از برندهای معروف دنیا محسوب میشه.این برند، یه برند آمریکاییه که بین افراد مشهور و سلبریتی ها هم خیلی مورد توجه قرار میگیره.همچنین این شرکت از مدلهای معروف دنیای مد برای تبلیغاتش استفاده میکنه و از دلایل موفقیت این برند، همین تبلیغات هزینه بردار است. قیمت مناسب این برند بین مارکهای دیگه لوازم آرایشی طرفداران زیادی رو به خودش جلب کرده. رقیب این برند، برند آرایشی میبلینه و از نظر کیفیت وقیمت در یه سطح قرار دارند.

راهنمای خرید لوازم بهداشتی بانوان

خرید لوازم بهداشتی بانوان هم مثل محصولات آرایشی بهداشتی طیف بسیار گسترده ای داره. به طوری که هنگام خرید لوازم بهداشتی بانوان، ممکنه انتخاب سختی داشته باشید. پس خیلی خوبه یه سری توجهات رو در این صفحه از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی داشته باشید تا به پوست و یا بدنتون آسیب جبران ناپذیری وارد نشه.

در خرید لوازم بهداشتی بانوان مثل انواع شامپوها، نرم کننده ها، روغن موی مناسب، مرطوب کننده مناسب، کرم دور چشم، ضد تعریق بدن، تونر مناسب پوست و خرید ژل ضدعفونی کننده دست باید دقت بشه تا یه خرید لوازم بهداشتی مناسب داشته باشید.

نوع پوست و موهای خودتون را بشناسید، متناسب با چرب بودن یا خشک بودن پوستتون خرید کنید، مطالعه و دقت کردن به مواد بکار رفته داخل ترکیبات لوازم بهداشتی بانوان می تونه شما رو به خرید یه محصول مناسب سوق بده.

از مرطوب کننده هایی که رطوبت و آبرسانی کافی را به پوسستون برسونن، همچنین از شامپو و نرم کننده های مناسب با پوست سر خود استفاده کنید.

محل زندگی، سن، وراثت خانم ها نیز از جمله عواملی هستن که باید در خرید لوازم بهداشتی مورد توجه قرا بگیرن و با توجه به اینها نوع پوست خودتون رو بشناسین تا انتخاب مناسبی از خرید لوازم بهداشتی داشته باشین.

خرید ژل ضدعفونی کننده دست در روزهای سخت ویروسی

گونه‌های متفاوتی از انواع ضدعفونی کننده دست به شکلهای فوم، ژل و محلول مایع وجود داره. محتویات ژل ضدعفونی کننده دست ایزوپروپیل الکل،اتانول، پروپانول یا پوویدون آیوداین است از دیگر محتویات آن می‌توان به پلی‌آکریلیک اسید،گلیسیرین،پروپیلن گلیکول و اسانس گیاهان اشاره کرد. الکل موجود در سنتایزر تأثیر بیشتری از آب و صابون برای از بین بردن میکروب‌ها داره و در عین حال، ژل ضدعفونی کننده دست به اندازه آب و صابون باعث خشکی دست‌ها نمی‌شه.

در روزهایی که ایران و دنیا با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنه، میزان خرید ژل ضدعفونی کننده دست از خرید لوازم بهداشتی بسیار افزایش پیدا کرده، چون ژل ضد عفونی کننده دست در شرایطی که به آب و صابون دسترسی نباشه باعث از بین رفتن ویروس کرونا میشه. ژل ضدعفونی کننده دست در انواع برندهای مختلف، مخصوصا در این روزها به بازار عرضه شده است.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

انتخاب و خرید لوازم آرایشی یکی از مهم‌ترین اصول تأثیرگذار در زیبایی و مراقبت از پوست است. استفاده از وسایل آرایشی نامرغوب و نامناسب برای پوست خطرناک است. این مسئله ممکن است باعث بروز حساسیت‌های پوستی، خشکی، قرمزی و ایجاد چین‌وچروک و لکه شود! بنابراین خرید لوازم‌آرایش با کیفت بسیار مهم است.در بازار لوازم‌آرایش‌های متنوع با مارک‌های مختلف وجود دارد. شما باید دقت کنید تا بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم را انتخاب کنید. ما در مقاله راهنمای خرید لوازم آرایشی برای شما نکاتی آورده‌ایم تا با رعایت آن‌ها بتوانید بهترین‌ها را انتخاب کنید.

در خرید لوازم آرایشی چشم بسیار دقت کنید؛ زیرا چشم عضو بسیار مهمی است و هر آسیبی به آن می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد.

در راهنمای خرید لوازم آرایشی ذکرشده که بهتر است برای آرایش چشم در مهمانی‌های شب از خط چشم مایع و برای آرایش روزمره از یک مداد چشم استفاده کنید. بهتر است یک مداد چشم که هم مناسب استفاده داخل چشم و هم خارج از چشم باشد تهیه کنید. استفاده از خط چشم‌های مویی امکان کشیدن خط چشم‌های ظریف‌تری به شما می‌دهد.

خط چشم ژله‌ای سیاه‌ترین نوع خط چشم است. این خط چشم هم به‌صورت جعبه‌ای و هم مدادی وجود دارد. خط چشم مدادی در دو نوع ساده و ضد آب موجود است. خط چشم ضد آب دوام بیشتری دارد و با عرق کردن از بین نمی‌رود. خط چشم‌های مایع در دو مدل عرضه می‌شوند. این دو مدل شامل واترپروف و معمولی وجود می‌شود. نوع ضد آب یا واترپروف آن برای مدت طولانی‌تری دوام دارد.

خط چشم در رنگ‌های مختلف مثل مشکی، ارغوانی، قرمز، سبز، آبی، نقره‌ای و طلایی وجود دارد که شما می‌توانید برحسب رنگ لباس و چشمتان از آن‌ها در مهمانی‌ها استفاده کنید. قبل از استفاده به شما توصیه می‌شود که مداد چشم خود را بتراشید تا کیفیت بهتر و ماندگاری بیشتری داشته باشد. دقت کنید مداد چشم‌هایی با سری‌های نرم و باکیفیت بالا بخرید.راهنمای خرید لوازم آرایشی

در این قسمت از راهنمای خرید لوازم آرایشی نکات خرید ریمل را بررسی می‌کنیم. ریمل یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین لوازم‌آرایش است. شاید اگر شما از بسیاری از مردم بخواهید نام یکی از مواد آرایشی را که بدون آن نمی‌توانند زندگی کنند را نام ببرند، سریع و با اعتمادبه‌نفس پاسخ می‌دهند: یک پاک‌کننده، مرطوب‌کننده و ریمل! برای اکثر ما مژه‌های بلند، پر و فر نمادی از زیبایی است. بااین‌وجود همه ریمل‌ها مثل هم نیستند. شما نمی‌توانید مژه‌های رؤیاهایتان را بدون ابزار مناسب به دست آورید! بنابراین دقیقاً چگونه باید بفهمید که کدام ریمل را انتخاب ‌کنید؟

ریمل‌ها انواع مختلفی دارند مانند، ریمل پودری که به‌صورت پودر است و مژه‌های شمارا مانند مژه مصنوعی زیبا می‌کند. ریمل کرمی حجم و عمق بیشتری به مژه‌های شما می‌بخشد و برای افرادی که مژه‌های بور و نازک دارند مناسب است. این ریمل‌ها ممکن خیلی زود بریزند و زیر چشم شمارا کثیف کنند.

ریمل‌های مایع که از مدل‌های بسیار پرکاربرد ریمل‌ هستند و در دو نوع ضد آب و حلال آب در بازار عرضه می‌شوند. ریمل‌های ضد آب ماندگاری بسیار زیادی دارند و پاک کردن این ریمل‌ها بسیار سخت است و ممکن است مژه‌ها با آن‌ها کنده شوند. ما در راهنمایی خرید لوازم آرایشی به شما توصیه می‌کنیم که از این ریمل کمتر استفاده کنید تا آسیب کمتری به مژه‌های شما برساند!

اول‌ازهمه، سه فاکتور خرید مهم وجود دارد که باید در نظر گرفته شود زیرا هر یک از آن‌ها در نوع خود بسیار مهم هستند. پس به این نکات توجه کنید:

شکل برس ریمل نقش مهمی درنتیجه کار شما دارد. شما باید فکر کنید که می‌خواهید به مژه‌هایتان چه ویژگی ببخشید و با توجه به آن ویژگی برس ریمل خود را انتخاب کنید.

کسانی که می‌خواهند مژه‌هایی حجیم و مشکی داشته باشند باید از برس های ضخیم و پر مو استفاده کنید. کسانی که دارای مژه‌های پرپشت اما کوتاه هستند باید از ریمل‌هایی که برس نازک دارند استفاده کنند. اگر می‌خواهید گوشه مژه‌های چشمتان را بلند و پرپشت کنید تا چشمتان کشیده به نظر برسد باید از برس‌های مخروطی شکل استفاده کنید.

در راهنمای خرید لوازم آرایشی ذکرشده است که اگر می‌خواهید مژه‌های بلند، خوش‌حالت و پرپشت داشته باشید حتماً ریملی با برس خمیده خریداری کنید. همچنین اگر قسمتی از مژه‌هایتان کم‌پشت‌تر است باید از ریملی با برس توپی استفاده کنید تا بتوانید به‌راحتی قسمت‌های خالی را پرکنید.

در سال‌های اخیر فرمول‌های ریمل به‌طور فزاینده‌ای ابتکاری شده‌اند. در حال حاضر بسیاری از آن‌ها حاوی عصاره‌های گیاهی هستند که فراتر از زیبایی است. این ریمل‌ها درواقع برای مژه‌ها وظیفه مضاعف دارند و مراقبت را هم انجام می‌دهند.

پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله مراقبت از مو را از دست ندهید!

حالت مژه‌های شما نقش زیادی در نحوه اعمال و ظاهر ریمل شما دارد. فر دادن مژه‌ها و شانه زدن از طریق آن‌ها برای از بین بردن مژه‌هایی که روی‌هم قرارگرفته‌اند، به یکدست شدن ریمل کمک می‌کند. اگر شما مژه‌های پرپشت اما نازکی دارید بهتر است به سراغ ریمل‌های بلند کننده بروید.

اگر شما دارای مژه‌های بلندی هستید و می‌خواهید با استفاده از ریمل به آن‌ها حجم بدهید از ریمل‌های حجم دهنده استفاده کنید. اگر شما می‌خواهید که هم مژه‌هایتان را بلند و هم به آن‌ها حجم بدهید بهتر است از ریمل‌هایی که نام lash difinig بر روی آن‌هاست استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید با استفاده از ریمل به مژه‌هایتان حالت دهید، از ریملی با برس خمیده استفاده کنید. اگر می‌خواهید مژه‌هایتان خوش‌حالت باشند و به هم نچسبند از ریمل‌های جداکننده استفاده کنید.

ممکن است در راهنمای خرید لوازم آرایشی نام این نوع ریمل را شنیده باشید. شاید این مدل ریمل ضروری نباشد، اما ریمل مژه پایین راهی برای بزرگ‌تر به نظر رسیدن چشم است. این برس ریمل موهای کوتاه دارد. این نوع مدل در واقع مناسب مژه‌های ظریف و نازک پایین چشم است.

نکته مهم در استفاده از این مدل این است که ریمل را در ریشه مژه‌های خود متمرکز کنید. این کار باعث می‌شود نوک مژه سنگین شود و به سمت پایین فر شود. این ریمل مخصوصاً برای فر دادن مژه‌ها طراحی‌شده است. همچنین دارای یک برس مخروطی است.

ریمل MISSLYN BOOMBASTIC ریملی مناسب برای بلند نشان دادن مژه است. در راهنمای خرید لوازم آرایشی این نکته بسیار مهم است که برای رسیدن به حداکثر طول، برس ریمل را از ریشه به سمت بالا نوسان دهید.

ریمل مژه STILA HUGE EXTREME LASH یک ریمل مناسب است. ما همیشه دوست داریم حجم مژه بیشتری داشته باشیم. برس های عریض‌تر ریمل باعث حجیم‌تر شدن مژه‌های شما می‌شود. این ریمل تنها در یک‌لایه حجم ایجاد می‌کند که در طول روز تکان نمی‌خورد.

ریمل حجم دهنده RMS ریملی مناسب است. بین اینکه به نظر برسد مژه‌هایی پر و سالم دارید یا شما واقع مژه‌هایی پر و سالم دارید، تفاوتی وجود دارد. خوشبختانه، این ریمل مژه وابرو فرمولی است که هوشمندانه برای انجام هر دو کار طراحی‌شده است.

ریمل EYEKO SPORT یک ریمل فوق‌العاده محسوب می‌شود. این ریمل ضد آب توانایی تحمل در سخت‌ترین شرایط را دارد. برس خمیده آن برای جداسازی مژه، بلند و کمی فر شدن مژه‌ها بسیار مناسب است.

ریمل‌ها رنگ‌های متفاوتی دارند. علاوه بر مشکی در رنگ‌هایی مانند یاقوتی، قهوه‌ای و ارغوانی در بازار موجود هستند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان یک رنگ را انتخاب کنید. اگر شما چشم و مویی بور و روشنی دارید می‌توانید از ریمل‌های قهوه‌ای‌رنگ استفاده کنید.

خرید لوازم آرایشی بسیار سخت و انتخاب کرم پودر بسیار سخت‌تر است! کرم پودری که مناسب پوست شما باشد می‌تواند باعث پوشاندن عیوب پوست شود و پوست را زیباتر نشان دهد. انتخاب کرم پودر معضلی است که تشخیص آن به‌تنهایی ممکن است دشوار باشد. کرم پودر، در دو نوع مایع و کرمی وجود دارد.

کرم پودر مایع یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین مدل کرم پودر است. این نوع بیشتر توسط افرادی باپوست‌های نرمال و خشک استفاده می‌شود و افرادی که دارای پوست چرب هستند باید از نوع فاقد روغن آن (oil free) استفاده کنند.

کرم پودرها به‌طورکلی بافت سنگین دارند و مناسب افرادی باپوست خشک هستند. افرادی که پوستی مستعد جوش‌دارند بهتر است کمتر از کرم پودر استفاده کنند. بنابراین در راهنمای خرید لوازم آرایشی بیشتر از هر چیزی به این نکته اشاره‌شده است که شما باید به نوع و رنگ پوست خود توجه کنید.

پنکیک پودر فشرده‌شده‌ای است که به دو صورت چرب و خشک وجود دارد. شما می‌توانید پنکیک را با استفاده از اسفنج روپوست خود بزنید. کرم پودر بن استیک دارای بافت سنگینی است و برای پوشش عیوب پوست کاربرد دارد.

یک قانون اساسی که باید دنبال کنید این است که از نوع پوست خود شروع کنید. پایه‌های پودر برای پوست‌های چرب، مختلط یا کسانی که ترجیح می‌دهند کرمشان مات باشد، عالی هستند. اگر مبتدی هستید به دنبال پودر بروید.

اگر شما بعد از حمام احساس خارش در پوست صورت خوددارید باید کرم پودری که مناسب پوست خشک است را تهیه کنید. از کرم پودرهای مایع با بیس روغنی استفاده کنید تا چهره و پوست شمارا سرزنده‌ و شاداب‌تر نشان دهد. برای پوست‌های خشک، پایه‌های مایع می‌توانند پوششی کامل‌تر ارائه دهند.

پایه‌های مایع می‌توانند درجه بالاتری از پوشش داشته باشند و حاوی موادی هستند كه به پخش شدن رنگ‌دانه‌ها روی پوست كمك می‌کنند. آن‌ها همچنین حاوی مواد مرطوب‌کننده و نرم‌کننده هستند که به آب‌رسانی و لطافت پوست کمک می‌کنند.

اگر منافذ باز و جوش‌های آکنه‌ای با ظاهر براق دارید پوست شما چرب است. کرم پودری برای شما مناسب است که روی آن کلماتی مانند (oil free) و (matt) نوشته‌شده باشد. کرم پودرهای مایع یا جامد که با بیس آب ساخته‌شده باشند برای شما مناسب است.

اگر قسمت T صورت شما که شامل چانه، پیشانی و بینی است چرب باشد و بقیه قسمت‌ها خشک، شما داری پوست مختلط هستید. باید یک کرم پودر مناسب چرب و یک کرم پودر مناسب پوست خشک تهیه کنید. از کرم پودرهای مایع با بیس آب استفاده کنید.

اگر پوست شما نرمال است می‌توانید از هر کرم پودری استفاده کنید. بهتر است در زمستان از کرم پودرهای روغنی و در تابستان از کرم پودرهای سبک‌تر با بیس آب استفاده کنید.

در راهنمای خرید لوازم آرایشی ذکرشده است که توجه داشته باشید که رنگ کرم پودر بارنگ پوستتان همخوانی داشته باشد. بسیاری از افراد از کرم پودری چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ پوستشان استفاده می‌کنند. کرم پودر تیره پوست را کدر نشان می‌دهد و کرم پودر روشن‌تر پوست و چهره را پیرتر نشان می‌دهد.

برای انتخاب رنگ کرم پودر آن را روی پشت دستتان انتخاب نکنید زیرا اختلاف بسیاری بین رنگ پوست صورت باپوست دست وجود دارد. برای انتخاب بهتر است مقدار کمی کرم پودر را روی قسمتی از صورت در نور طبیعی امتحان کنید.

در این قسمت پیشنهاد می‌کنیم که راهنمای خرید کرم ضد آفتاب را نیز مطالعه کنید.

یکی از آیتم‌های مورد بحث راهنمای انتخاب لوازم آرایشی انتخاب رژلب مناسب است. رژلب در رنگ‌های مختلف وجود دارد. در انتخاب رژ لب به این نکات توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

رژلب‌ها در سه صورت جامد و مایع و مدادی در بازار موجود است. رژ لب جامد قدیمی‌ترین نوع رژلب است. رژ لب‌های مایع علاوه بر رنگ بخشیدن به لب‌ها آن‌ها را نرم می‌کنند. رژلب‌های مدادی شبیه رژ لب جامد هستند و ظاهری شبیه به مداد دارند.

پوست خود را در نور طبیعی بررسی کنید تا رنگ آن مشخص شود. روی پوست اطراف خط فک خود تمرکز کنید.

به رنگ رگه‌ای داخل مچ دست خود نگاه کنید. این‌یک روش سریع برای فهمیدن اینکه آیا رنگ پوست گرم، خنثی یا سرد دارید، است. رگ آبی یا بنفش نشان می‌دهد که رنگ پوست سرد دارید. رگ سبز به این معنی است که رنگ پوست گرم است.راهنمای خرید لوازم آرایشی

اگر در تصمیم‌گیری در مورد آبی یا سبز بودن رگ‌هایتان مشکل‌دارید، احتمالاً رنگ پوست خنثی دارید و می‌توانید رنگ‌ها را از طیف سرد و گرم انتخاب کنید. افرادی که پوست زیتونی دارند معمولاً ته رنگی خنثی دارند.

رنگی پیدا کنید که یک تا دو درجه عمیق‌تر از رنگ لب طبیعی شما باشد. برای آزمایش اینکه رنگ رژ به رنگ طبیعی لب شما چقدر نزدیک است، رژ لب را فقط به لب پایین خود بمالید. آن رنگ را با لب بالایی خود مقایسه کنید.

تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید لب‌های شما کوچک‌تر یا بزرگ‌تر به نظر برسند. رنگ‌های تیره در حقیقت باعث می‌شوند که لب‌های شما کوچک‌تر به نظر برسند، درحالی‌که رنگ‌های روشن می‌توانند براقیت را اضافه کنند.رژ لب بارنگ مات همچنین می‌تواند باعث نازک‌تر به نظر رسیدن لب‌ها شود، درحالی‌که رژهای براق باعث بزرگ‌تر شدن آن‌ها می‌شود.

قبل از خرید رژ لب، آن را امتحان کنید. تستر را باکمی الکل تمیز کنید و از یک برس یا یک پنبه استفاده کنید تا رنگ آن را به لب‌های خود بمالید. اگر نمی‌خواهید رژ لب تستر را به دهان خود بزنید، آن را روی نوک انگشتان خود امتحان کنید. نوک انگشتان شما نسبت به مچ دست یا کنار دستتان به رنگ لب نزدیک‌تر است.

به پایان این مقاله رسیدیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. فراموش نکنید که اپلیکیشن واسط کالا مناسب‌ترین گزینه برای خریدوفروش کالاهای دست‌دوم شما با نازل‌ترین قیمت‌ها است. از اینکه با واسط کالا همراه بودید سپاسگزاریم.

پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقالات زیر را از دست ندهید!

منابع:

beautybay.com

ورود به سایت

mitrasadat | 1397 آبان 05

کاش برندای خوب رو هم می گفتید. اونایی که الان تو بازار هستن.

برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

یکی از دغدغه هایی که خانم ها با آن سر و کار دارند خرید لوازم آرایشی مناسب است. از دیرباز  مسئله زیبایی و زیبایی شناسی اهمیت زیادی در میان انسان ها داشته است. در روزهایی که مثل امروز لوازم آرایشی متنوع و با کیفیت وجود نداشت خانم ها از وسایل متعددی برای آراستن موها و صورتشان استفاده می کردند.

رنگ کردن موها به وسیله حنا و  به کار بردن مواد طبیعی متعدد برای رنگ و لعاب بخشیدن به چهره، گواه از این اشتیاق خانم ها برای زیبایی داشت. اما این روزها با پیشرفت فناوری، محصولات آرایشی نیز پیشرفته تر و با کیفیت تر شده اند.

همین امر بر تنوع چنین محصولاتی افزوده است و خانم ها را در سر دو راهی که چه عرض کنم در سر چندراهیِ خریدِ بهترین لوازم آرایشی و مناسب ترین آن قرار داده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مقاله یک سری اصول کلی برای خرید و انتخاب لوازم آرایشی را با هم مرور کنیم. پس همراه آرایش یاب باشید.

زمانی که می خواهید یک کرم پودر مناسب برای صورت تان بخرید فاکتورهای زیادی هست که باید مدنظر داشته باشید. در چنین شرایطی باید به سراغ کرم پودرهایی بروید که با تُن رنگی پوست و نوع پوست سازگاری خوبی دارد. وقتی کرم پودری با فرمول یا سایه نادرست انتخاب می کنید ممکن است ناخواسته مواردی همچون چین و چروک، جای جوش، مشکلات پوستی موجود را برجسته تر کنید یا اینکه کرمی بر روی صورت بزنید که با رنگ  بدنتان سازگار نیست. به همین خاطر است که می گوییم انتخاب کرم پودر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید سوالات زیر را به هنگام خرید کرم پودر  از خود بپرسید و به تصویری که در ادامه می بینید خوب توجه کنید:راهنمای خرید لوازم آرایشی

شما باید نوع پوست تان را بدانید تا بتوانید بهترین فرمول را برایش انتخاب کنید.  اگر پوست چربی دارید بهتر است از نوع پودری استفاده کنید.  انواع پودری کرم ها به کنترل درخشندگی صورت کمک می کنند و منافذ شما را باز نشان نمی دهند. اگر دوست دارید از کرم پودر مایع استفاده کنید بهتر است به سراغ کرم هایی بروید که چرب نیستند.  اگر پوست خشکی دارید می توانید از کرم پودرهای مایع به خوبی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای پوست خشک کرم های پودری زیاد مناسب نیستند و می توانند چین و چروک و جوش ها را بیشتر نشان دهند.

علاوه بر این که باید نوع پوست خود را بشناسید باید مراقب ته رنگ پوست خود هم باشید. ته رنگ پوست شما ممکن است سرد ، خنثی یا گرم باشد. دانستن این موضوع به هنگام خرید لوازم آرایشی همچون کرم پودر کمکتان می کند بهترین گزینه را انتخاب کنید. افرادی که ته رنگ سرد دارند ممکن است رگ های مچ دستشان به رنگ آبی یا بنفش در آید، روی پوستشان سایه های صورتی، قرمز یا آبی وجود داشته باشد. افرادی که ته رنگ گرم دارند سایه های طلایی و زرد بر روی پوست خود می بینند و رگ دستشان معمولاً سبز یا زیتونی است و افرادی که ته رنگ خنثی دارند چیزی بین این دو را تجربه می کنند و رگ هایشان آبی-سبز است.

اصلاً مهم نیست که شما به دنبال آرایش کامل صورت تان هستید یا مثل من دوست دارید آرایشی طبیعی بر روی  صورت تان داشته باشید. زدن ریمل آن هم ریملی که به درستی انتخاب شده است می تواند کل چهره تان را دگرگون کند.  وقتی صحبت از انتخاب ریمل به میان می آید گزینه های متعددی پیش رو قرار می گیرد.

از ریمل های حجم دهنده گرفته تا ضخیم کننده و حتی مدل هایی که ضد آب هستند،  گزینه های بسیاری در این گروه جای می گیرد که انتخاب را برای طرفداران لوازم آرایشی سخت تر می کند.  همانطور که هر فردی نوع و جنس موهای سرش با جنس موهای سر افراد دیگر متفاوت است، نوع مژه ها نیز می تواند تفاوت داشته باشد. در ادامه می خواهیم چند مدل از ریمل ها را بررسی کنیم و ببینیم چگونه می توانیم به هنگام خرید لوازم آرایشی بهترین ریمل را انتخاب کنیم.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که مژه های کوتاهی دارید استفاده از ریمل بلندکننده مژه می تواند ظاهر خوب و طبیعی به چهره تان بدهد.

به دنبال مژه های بزرگ تری هستید و می خواهید مژه هایتان بزرگ تر از آنچه هستند جلوه کنند؟ خوب پیشنهاد می کنم از ریمل حجم دهنده استفاده کنید.

 

خیلی ها هم هستند که از داشتن مژه های صاف خسته شده اند و هر کاری می کنند این مژه ها فر نمی شود که نمی شود. اگر دوست دارید مژه های فری داشته باشید توصیه می کنم از ریمل های فرکننده استفاده کنید.

اگر فرد احساساتی هستید و زیاد گریه می کنید یا اینکه اهل ورزش و شنا کردن هستید، استفاده از ریمل های ضد آب می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این ریمل ها حاوی فرمول های خاصی هستند که مانع از خراب شدن ماده ریمل به هنگام رطوبت می شوند. فقط به خاطر داشته باشید که پاک کردن این ریمل ها از روی مژه کمی سخت است و باید یک پاک کننده روغنی انتخاب کنید.

حالا بیایید ببینیم چگونه می توانیم یک ریمل  خوب برای خودمان بخریم.

افراد مژه های متفاوتی دارند و طول مژه هایشان نیز با دیگران یکی نیست. به همین خاطر به هنگام خرید ریمل باید طول مژه هایتان را بشناسید.

برخی ها مژه های ضخیمی دارند. این افراد حتی از ریمل های معمولی هم می توانند به خوبی استفاده کنند. اما همانطور که در قسمت های قبلی هم گفتیم اگر مژه های نازکی دارید ریمل های ضخیم کننده بهترین گزینه برایتان هستند.

شکی نیست که ریمل های امروزی رنگ های متنوع تری نسبت به گذشته دارند. رنگ سیاه یکی از محبوب ترین نوع ریمل ها محسوب می شود و به راحتی می توان آن را از فروشگاه ها یا سایت های اینترنتی خرید. با اینحال خیلی ها دوست دارند رنگ های مختلفی را تجربه کنند و ببینند مژه هایشان در رنگ های متفاوت چه ظاهری پیدا می کند. اگر جزو این افراد هستید پس ریمل های رنگی می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. هیچ وقت از تجربه کردن روش های تازه نترسید.

 بیشتر بخوانید: انواع ریمل و کاربرد های آن

هدف همه آرایش ها رسیدن به چهره ای بی عیب و نقص است.  قبل از اینکه بخواهید چیزی روی صورت یا لب هایتان بزنید به یک پرایمر مناسب نیاز دارید. پرایمر به شما کمک می کند خطوط و منافذ روی پوست را بپوشانید، ظاهر نرم تری به چهره تان ببخشید و در عی حال پوست یکدستی داشته باشید. به هنگام خرید لوازم آرایشی به دنبال پرایمری باشید که بتواند آرایش تان را در کل روز تازه نگه دارد. با اینکه استفاده از محصولات دیگر هم می تواند بسیار مفید باشد اما پرایمر کمک تان مثل یک حرفه ای آرایش کنید.

کانسلیر که در لغت به معنای پنهان کننده است بهترین سلاح برای افرادی محسوب می شود که جوش های سر سیاه، جوش های سر سفید، لکه و جوش بر روی صورتشان دارند. یک کانسلیر خوب باید تناسب خوبی هم با رنگ و تُن پوستی شما داشته باشد.

این ماده به شما کمک می کند همه عیب و نقص روی صورت را بپوشانید و در عین حال پوشش بیشتری داشته باشید( به خصوص زمانی که کرم پودر مناسبی در اختیار ندارید). شاید برایتان سوال باشد که فرق بین کانسیلر و کرم پودر چیست. خوب باید بگویم کانسیلر غلیظ تر از کرم پودر است و می تواند پوشش بادوام تری برایتان ایجاد کند.  برخی از کانسلیرها هستند که برای زیر چشم طراحی شده اند و  تلاش می کنند عیب و ایرادهای زیر چشم را برطرف کنند. برخی از کانسیلرها هم فقط برای صورت طراحی شده اند. پس هنگام خرید کانسیلر به این نکته توجه داشته باشید.

چیزی که گریمورهای متخصص به شما نمی گویند این است که برای هر بافت و رنگی از پوست، کانسیلر متفاوتی مورد نیاز است. کانسیلری را انتخاب کنید که نیم درجه روشن تر از سایه کرم پودرتان است. وقتی می خواهید به هنگام خرید لوازم آرایشی کانسیلر انتخاب کنید از تئوری رنگ ها بهره ببرید. بر روی چرخه رنگ، رنگ هایی که از هم دور هستند  رنگ های متضاد و مخالف هم محسوب خواهند شد. به همین خاطر این رنگ ها می توانند برای اصلاح یکدیگر به کار روند. به موارد زیر توجه کنید:

سخت شد؟ خوب نگران نباشید در ادامه سعی می کنم همه این ها را با چند مثال ساده توضیح دهم.

اگر حلقه های تیره رنگی دارید، سعی کنید از سایه های گرم تر  استفاده کنید. اگر حلقه های دور چشم تان آبی یا بنفش مانند است بهترین رنگ کانسیلر، نارنجی تا زرد است که یک سایه روشن تر از تن پوستی تان است.  برخی ها هم هستند که دایره های قهوه ای در اطراف چشمشان دارند در چنین شرایطی از کانسیلرهای نارنجی رنگ یا هلویی استفاده می شود.

کانسیلرهایی که پایه سبز دارند برای خنثی کردن رنگ قرمز روی پوست مثل لکه ها و قسمت های قرمز رنگ استفاده می شود. شما می توانید از این نوع کانسیلرها برای پوشاندن آکنه ، راش و جای جوش استفاده کنید.

کانسیلرهایی که پایه رنگی نارنجی و هلویی دارند را می توان به همراه کانسیلرهای معمولی استفاده کرد و نقاط تیره را پوشاند.

ما معمولاً رژگونه را برای ایجاد حس جوانی  استفاده می کنیم. این محصول آرایشی به شما کمک می کند بعد از آرایش چهره طبیعی تری داشته باشید و صورت تان بی حس و بی روح به نظر نرسد. رژگونه به صورت تان رنگ می بخشد، شما را جوانتر نشان می دهد و انرژی بیشتری بهتان می دهد. برای اینکه استخوان های گونه را برجسته تر کنید رژگونه انتخاب بسیار عالی به شمار می رود.

رژلب ها معمولاً حاوی رنگدانه و روغن هستند و می توانند رنگ خوبی به لب های شما ببخشند. این محصول بافت بهتری به لب تان می دهد و آن را از آسیب های محیطی همچون قرار گرفتن در معرض اشعه ماورابنفش محافظت می کند.

بیشتر رنگ های معمولی رژلب برای همه مناسب هستند اما وقتی می خواهید رژ لب مناسبی برای خود بخرید باید تن پوست تان را مدنظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر چهره رنگ پریده ای دارید بهتر است رنگ روشن انتخاب نکنید.  انتخاب رنگ روشن در این شرایط باعث می شود چهره تان بیمار به نظر برسد. نکته کلیدی که به هنگام خرید رژ باید مدنظر داشته باشید این است که رنگ آن تکمیل کننده تن پوست تان باشد.  سایه و رنگ رژی که انتخاب می کنید باید تکمیل کننده سایر عناصر آرایشی باشد که برای زیباتر کردن صورت تان به کار می برید.

خیلی ها  به هنگام خرید لوازم آرایشی اهمیتی به سایه چشم نمی دهند اما رنگ سایه مناسب می تواند ظاهر شما را تا حد قابل توجهی عوض کند. این روزها پالت های رنگی مختلفی برای سایه چشم توسط برندهای مختلف عرضه می شود. زمانی که صحبت از انتخاب و خرید سایه چشم به میان می آید دو موضوع باید بررسی شود. اول اینکه رنگ مناسبی برای چشم ها انتخاب گردد و دوم اینکه سایه چشم به درستی زده شود. در ادامه سعی می کنیم به طور مختصر سایه چشم مناسب برای پوست های مختلف را با هم بررسی کنیم.

پوست هایی که روشن هستند و ته رنگ گرمی دارند بهتر است از رنگ های برنزی استفاده کنند.

این نوع پوست ها معمولاً ته رنگ گرمی دارند و باید از رنگ های طلایی، دارچینی، سایه های گرم قرمز استفاده کنند.راهنمای خرید لوازم آرایشی

افرادی که پوست زیتونی دارند ترکیبی از ته رنگ طلایی را خواهند داشت اما سایه هایی هم دارند که از شدت گرمی پوستشان می کاهد. این ها تن رنگی خنثی ندارند. بهترین سایه چشم برای این افراد رنگ سبز دودی است.

این پوست ها ته رنگ خنثی دارند . ته رنگ خنثی بدین معنی است که پوست نه گرم است و نه سرد. اگر شما هم چنین پوستی دارید می توانید از همه رنگ های روی پالت استفاده کنید. دستتان کاملا باز است.

خوب نوبتی هم که باشد نوبت به یک سری نکات ارزشمند می رسد که رعایت کردنشان می تواند به یک تجربه لذت بخش منجر گردد. اگر تصمیم گرفته اید کیف آرایشی تان را با لوازم آرایشی جدید نونوار کنید نکات زیر را به هنگام خرید آویزه گوشتان کنید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آیا حساب کاربری ندارید؟

5 روز قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

3 هفته قبل

4 هفته قبل

راهنمای خرید لوازم آرایشی

4 هفته قبل

4 هفته قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل

1 ماه قبل


نام کاربری و یا ایمیل:


رمز عبور:


من را به خاطر بسپار



کاربر جدید هستم!

0

موضوعات داغ

خرید لوازم آرایشی یکی از کارهای لذت بخش اما دشوار برای خانم‌ها است چون احتمال اشتباه و انتخاب نادرست همیشه وجود دارد و از آنجایی که این وسایل قیمت پایینی ندارند ممکن است ضرر حاصل از این اشتباه چندان قابل چشمپوشی نباشد. با توجه به این که لوازم آرایشی عمر محدودی دارند خانم‌ها همیشه به خرید لوازم آرایشی نیاز دارند و لازم است که بودجه‌ای را برای این کار اختصاص دهند. اما در صورت انتخاب و خرید صحیح می‌توان این هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش داد که برای این کار لازم است نکاتی را رعایت کنید. در این مقاله هشت نکته برای خرید لوازم آرایشی موفق و به صرفه را به شما آموزش خواهیم داد.

این نوع حاسب و کتاب جدا از بودجه بندی شما برای خرید لوازم آرایشی است. منظور از حساب و کتاب برای لوازم آرایش این است که شما هنگام خرید در مغازه دقیقا بدانید که برای هر گرم یا حجم از محصول خاصی چقدر پول پرداخت می‌کنید. مثلا اگر یک کرم پودر خاص با قیمت صدهزارتومان ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد قیمت آن از کرم پودری که با ۲۰۰ هزارتومان قیمت ۲۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد بیشتر است در نتیجه اگرچه شما پول کمتری می‌پردازید ولی در مجموع هزینه بیشتری را پرداخت می‌کنید. این حساب و کتاب‌ها را به سادگی می‌توانید با ماشین حساب تلفن همراه خود انجام دهید. اما به طور کلی این نکته را مد نظر داشته باشید که خرید با حجم بیشتر برای کالاهایی که مصرف بالایی دارند و از کیفیت آن‌ها مطمئن هستید به صرفه‌تر است.

آیا واقعا رژ لبی که بسته بندی شکل حیوانات دارد مناسب شما است؟ چند بار در هفته قرار است از این اسفنج خامه‌ای گران قیمت استفاده کنید؟ آیا به روغن اسطوخودوس حساسیت دارید یا به طور کلی چربی برای پوست شما مضر است؟ این‌ها سوالاتی هستند که شما باید پیش از اقدام به خرید پاسخ آن‌ها را بدانید. شناخت درست از سبک زندگی خودتان، استایل شخصی و از همه مهم‌تر نوع پوست، میزان چرب و حساس بودن و محدودیت‌های دیگری که دارید مثل آکنه یا رزاسه نقشی تعیین کننده در انتخاب یک محصول آرایشی مناسب دارد. اگر اهل آرایش روزمره نیستید قطعا چیزهایی مثل پالت سایه چندرنگ مناسب شما نیستند و نباید برای آن‌ها پول بپردازید. اصل اساسی در این مورد این است که اگر چیزی را حداقل دوبار در هفته استفاده نمی‌کنید پسبه آن نیازی ندارید.

چرا باید برای چیزی که قرار نیست از آن خوشمان بیاید و از آن استفاده کنیم پول بدهیم؟ گاهی قبل از استفاده از محصولی نمی‌توان قطعا گفت که آن محصول به درد ما  می‌خورد یا خیر. در این شرایط بهترین کار استفاده از اشانتیون‌های رایگان آن محصول است که به خصوص در مورد کرم‌ها بیشتر استفاده دارد و برای یک یا دوبار استفاده طراحی شده‌اند. با استفاده از این اشنتیون‌ها می‌توان نظر قطعی را در مورد مفید بودن و مناسب بودن محصول مورد نظر بیان کرد. البته همه فروشگاه‌ها و برندها اشانتیون‌های رایگان ارائه نمی‌کنند اما اگر فروشگاهی چنین امکاناتی داشته باشد حتما از آن استفاده کنید.

 

مثل کمد لباس‌ها، کمد لوازم آرایشی شما هم باید با هم هماهنگ باشند. چون همان طور که می‌دانید نمی‌توان هر رنگ رژ لبی را با هر رنگ سایه یا رژگونه استفاده کرد و اگر بین این رنگ‌ها و طیف‌ها هماهنگی وجود نداشته باشد عملا نیمی از لوازم آرایشی داخل کمد شما بلااستفاده خواهد ماند. خرید لوازم آرایشی زمانی موفق است که با در نظر گرفتن مجموعه لوازم آرایش و برای کامل کردن آن صورت گیرد تا شاهد خرید‌های ناهماهنگ و احتمالا تکراری نباشید.

گاهی ممکن است محصولی را از برندی خاص انتخاب کنید اما در مورد کیفیت، رنگ بندی و ویژگی‌های دیگر آن مطمئن نباشید. در این شرایط فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و نقدها و نظراتی که کاربران درباره آن محصول ارائه می‌کنند می‌تواند بهترین راهنما برای خرید شما باشد. دقت کنید که این نظرات حتما معتبر باشند و با خواندن نظرات افرادی که شرایط مشابه شما را دارند و بر اساس نظر اکثریت کاربران تصمیم بگیرید. برخی از ویدئوهای آنلاین هم در آشنایی بیشتر با کیفیت و ویژگی‌های محصول موثر هستند.

حتما پیش آمده است که یک رنگ رژ لب یا لاک ناخن خریده‌اید و پس از مراجعه به منزل و نگاه به کشوی لوازم آرایشی خود، دیده‌اید حداقل دو رنگ مشابه آن را داشته‌اید و در واقع این خرید شما بیهوده و دور ریختن پول بوده است. برای جلوگیری از این اتفاق کارشناسان لوازم آرایشی توصیه می‌کنند یک عکس از مجموعه لوازم آرایشی خود بگیرید و همیشه در گوشی همراه خود داشته باشید تا فراموش نکنید چه چیزهای را دارید و چه چیزهایی را ندارید. در این صورت احتمال خرید ناهماهنگ یا تکراری هم به حداقل می‌رسد.

راهنمای خرید لوازم آرایشی

با احترام به همه فروشنده‌های منصف و صادق، خیلی از فروشندگان لوازم آرایشی راهنمایی درستی به مشتریان ارائه نمی‌دهند که ممکن است به دلیل عدم آگاهی یا تلاش برای به فروش رساندن کالاهای بی‌کیفیتی باشد که در مغازه‌شان انبار شده و تاریخ انقضای آن‌ها نزدیک است. البته همه فروشنده‌ها اینطور نیستند و کارشناسان فروش ماهر در فروشگاه‌های معتبر می‌توانند شما را برای انتخاب صحیح و به صرفه راهنمایی کنند. اما این شما هستید که تصمیم نهایی را می‌گیرید و هرگز به توصیه و پیشنهاد فروشنده یا کارشناس اکتفا نکنید.

اگرچه خرید به صرفه همشه توصیه می‌شود اما به خاطر داشته باشید که لوازم آرایشی در تماس نزدیک با پوست و بدن شما هستند و لازم است که کیفیتی عالی و قابل قبول داشته باشند چون ارزش سلامتی و زیبایی شما بیش از آن است که با پول قابل قیاس باشد. سعی کنید بین بودجه خودتان و قیمت لوازم آرایشی تعادل مناسبی برقرار کنید و همیشه چیزی را بخرید که در بهترین کیفیت و نزدیک‌ترین حالت به بودجه محدود شما باشد.

نقاشی با خط چشم: یکی از ترندهای جالب فصل خط‌ چشم‌هایی هستند که خارج از عرف طبیعی کشیده می‌شوند مثل این خط چشم سه نقطه که زیبایی خود را دارد، کشیدن آن بسیار ساده است و نشان دهنده سلیقه خاص و استثنایی شما است.

خط چشم آبی تیره: این مدل زیبای خط چشم با که خط چشم رنگی آبی تیره و به صورت ضخیم و بالدار کشیده می‌شود از ترندهای جالب امسال است که به خط چشم شلوار جین هم معروف شده است.

لب‌های اومبره: اگر به دنبال مدل آرایش متفاوت برای لب‌های خود هستید چند رنگ مختلف رژ لب را به این شکل با هم روی لب ترکیب کنید و لب‌های اومبره برای خودتان بسازید. این کار به حجیم دیده شدن لب‌ها هم کمک می‌کند.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: The Every Girl (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)

کپی شد

پیشنهاد سردبیر

داغ ترین بحث ها

تازه‌های سلامت

مقالات زیبایی

مقالات سلامت

مقالات آشپزی

مقالات تغذیه

سلامت

۲۵ اسفند ۱۳۹۹

۱۸ اسفند ۱۳۹۹

۱۳ اسفند ۱۳۹۹

دنیای مد

۲۰ دی ۱۳۹۹

۱۶ مهر ۱۳۹۹

۱۸ مرداد ۱۳۹۹

داغ ترین بحث ها

بیشتر دیده شده

643,606

485,854

455,777

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت مجله قرمز می‌باشد. بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است.

 خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و انتخاب برندهای مناسب، می‌تواند یکی از مهم‌ترین تصمیمات شما  باشد، تصمیمی که در کنار زیبایی می‌تواند سلامت شما را هم تحت تاثیر قرار دهد. پوست‌های درخشان و براق تنها نتیجه‌ی استفاده از یک کرم پودر یا پنکک گران قیمت نیست بلکه نشان دهنده‌ی سلامت فرد است. در کنار تغذیه و سبک زندگی که می‌تواند تعیین کننده‌ی سلامت و زیبایی شما باشد، نحوه‌ی انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار روی سلامت و زیبایی شماست.

محققان سلامت و بهداشت در جهان، بیش از هر چیز نگران تاثیر لوازم بهداشتی و آرایشی روی سلامت کلی بدن هستند. بنابر تحقیقات، استفاده از محصولات متنوع آرایشی یا بهداشتی که در ترکیبات آن‌ها مواد شیمیایی مضر وجود دارد نه تنها می‌تواند موجب ناراحتی های پوستی مانند خشکی، قرمزی، حساسیت و ایجاد لکه و چین و چروک شود بلکه اثرات بلندمدت و البته جدی‌تری هم مانند ابتلا به انواع سرطان دارد.

پس اگر به فکر خرید لاک، مداد چشم و یا ریمل جدید هستید، به برندی که انتخاب می‌کنید و موادی که در هر یک از این لوازم به کار رفته است، بیشتر دقت کنید.

 

راهنمای خرید لوازم آرایشی

این روزها بسیاری از خانم‌ها برای خرید لاک یا رژ لب مورد نظرشان به غیر سمی (nontoxic) بودن آن، دقت می‌کنند. اما این همه اطلاعات لازم نیست. بهتر است چندان به لیبل‌های “green” ،”organic” و یا “natural” روی هر مارک محصولات آرایشی توجه نکنید. بنابراین بهترین راه برای خرید محصولات متنوع آرایشی یا بهداشتی این است که خودتان تمام مواد مضر را بشناسید.

مشاهده و خرید لاک

سورفکانت‌ها مواد شیمیایی هستند که معمولا در محصولات بهداشتی مخصوص شست و شوی صورت به کار می‌روند. سورفکات (surfactants) برای از بین بردن چربی‌ها و کثیفی‌های روی سطح پوست به کار می‌روند. این مواد در بعضی محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم پودر، ژل حمام، شامپو و لوسیون بدن کاربرد دارند.

پلیمرهای مرطوب کننده برای آب رسانی و نرم کردن پوست و مو به کار می‌روند، در واقع این پلیمرها کار گلیسیرین که به صورت طبیعی در گیاهان و چربی حیوانات یافت می‌شود را به طور مصنوعی و شیمیایی شبیه سازی می‌کنند. پلیمرهای مرطوب کننده در محصولات مربوط به مو برای ایجاد نرمی در موها و در کرم اصلاح کاربرد دارند.

مشاهده و خرید کرم

مواد نگهدارنده اضافه‌ای که در محصولات آرایشی و بهداشتی به کار می‌رود همان چیزی است که بیشتر مصرف‌کنندگان را نگران می‌کند. آن‌ها به کار می‌روند تا روند رشد باکتری‌ها را کم کرده و عمر محصولات را افزایش دهند. استفاده از مواد نگهدارنده می‌تواند از ایجاد حساسیت ‌های پوستی و آسیب وارد شدن به نقاط حساس صورت مثل چشم جلوگیری کند. با این وجود این مواد نگهدارنده شیمیایی می‌تواند باعث به وجود آمدن حساسیت‌های آلرژیک شود بعلاوه بسیاری از این مواد نگهدارنده دارای بوهای قوی و آزاردهنده‌ای هستند.

مواد عطری معمولا آسیب‌زننده‌ترین بخش ترکیبات مواد آرایشی و بهداشتی هستند. مواد عطری مواد شیمیایی را در ترکیبات خود دارند که باعث ایجاد واکنش آلرژیک می‌شود. پس بهتر است به فکر خرید لوازم آرایش باشید که روی آن نوشته شده که “بدون عطر” است. گیج نشوید بیشتر مارک های لوازم آرایشی معتبر و استاندارد اتفاقا تمام این نکات را رعایت کرده و در تولید محصولات خود تا حد امکان از استفاده از این مواد شیمیایی خودداری می‌کنند. علاوه بر آن اگر پوست حساسی دارید، بهتر است از محصولات mineral یا حاوی مواد معدنی و طبیعی استفاده کنید، این محصولات آرایشی یا بهداشتی نه تنها سلامت پوست و بدن شما را تضمین می‌کنند بلکه می‌توانند آن را ارتقا دهند.

پس از آنکه نکات لازم در مورد سلامت محصولات آرایشی بهداشتی را مورد توجه قرار دادید نوبت به انتخاب آن‌ها می‌رسد، اینکه بدانید کدام یک از محصولات مختلف آرایشی برای استفاده روزمره مناسب‌تر و استفاده از آن ساده‌تر است و به شما کمک می‌کند پول خود را در این راه درست خرج کنید. تمام آرایشی‌های مورد نیاز و ضروری برای آنکه در کیف لوازم آرایش خود قرار دهید را بشناسید تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

شما برای مهمانی‌ها و روزهایی که حس می‌کنید پوست‌تان چندان جالب به نظر نمی‌رسد، به کرم پودر نیاز خواهید داشت. بهتر است یک کرم پودر mineral یا حداقل دارای ضد آفتاب انتخاب کنید که برای استفاده‌ی روزمره مناسب‌تر است. برای خرید کرم پودر، رنگی که به رنگ پوست‌تان نزدیک‌تر است را انتخاب کنید تا آرایش طبیعی داشته باشید.

اگر چندان علاقه‌ای به استفاده از مواد آرایشی سنگین روی پوست خود ندارید، کرم‌های BB و CC انتخاب‌های مناسبی هستند که هم ظاهر پوست را سالم و درخشان نشان می‌دهند و هم کمترین آسیب پوستی را ایجاد می‌کنند.

برای آن‌که کمی رنگ به صورت خود بدهید از یک رژگونه استفاده کنید. بهتر است هنگام خرید رژگونه، رنگ‌های روشن و طبیعی را انتخاب کنید که برای استفاده‌ی روزمره مناسب است. رنگ صورتی ملایم، رنگ مناسبی است اما این بستگی به رنگ پوست شما هم دارد. به جای خرید رژگونه می‌توانید یک پنکک برنزه انتخاب کنید که هم مات است و هم رنگ طبیعی به گونه‌ها می‌دهد.

داشتن ریمل مناسب برای یک آرایش چشم زیبا، عاملی مهم محسوب می‌شود. خرید ریمل را بر اساس ویژگی‌های چشم خود انجام دهید. اگر مژه‌های بلند اما کم حجم دارید یک ریمل حجم دهنده بخرید و اگر مژه‌های کوتاه و پرپشت دارید یک ریمل بلندکننده‌ی مژه انتخاب کنید.

مشاهده و خرید ریمل

مشاهده و خرید مداد چشم

برای استفاده روزمره بهتر است رژ لبی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی‌تری دارد. بسیاری از مارک‌های محصولات آرایشی رژ لب‌هایی را تولید می‌کنند که رنگ‌های کاملا طبیعی داشته و حس رنگ طبیعی لب را به وجود می‌آورند. خرید رژ لب یکی از آن خریدهایی است که کاملا به سلیقه شما بستگی دارد پس با آزادی کامل سراغ رنگی بروید که به طور روزمره می‌توانید از آن لذت ببرید. احتمالا برای آرایش شب و مهمانی به رژ لب دیگری هم نیاز خواهید داشت که رنگ خیره‌کننده‌تری داشته باشد، به تناژهای مختلف قرمز و بنفش، در خرید رژ لب مناسب مهمانی توجه کنید. در کنار تمام این‌ها شما احتمالا برای مهمانی‌های ویژه یا آرایش‌های خاص‌تری به لوازم آرایشی بیشتری مانند سایه چشم یا سایه ابرو و یا پن کک نیاز خواهید داشت اما برای یک آرایش معمولی، این میزان از محصولات آرایشی کافی خواهند بود.

اگر شما هم لوازم آرایشتان در کیف یا روی میز توالت همیشه پخش است و در پیدا کردن آن‌ها دچار مشکل هستید، احتمالا به یک کیف لوازم آرایش مناسب نیاز دارید. بهتر است دو کیف لوازم آرایش بخرید یا از یک جعبه آرایش و یک کیف استفاده کنید. سعی‌کنید هنگام خرید کیف لوازم آرایش کامل‌ترین کیف را انتخاب کنید که جای جداگانه برای قرار دادن لوازم مختلف داشته باشد و طبق احتیاجات شما به اندازه کافی زیپ و جیب داشته و البته یک آینه در آن به کار رفته باشد. خرید کیف لوازم آرایش با بیشترین زیپ‌ها و محل‌های جداگانه برای قرار دادن لوازم مختلف در مسافرت‌ها می‌تواند شما از گم شدن لوازم‌تان و به هم ریختن کیف نجات دهد.

شاید خرید اینترنتی لوازم آرایشی برای شما کمی دور از ذهن باشد چرا که به تست کردن آن‌ها عادت کرده‌اید اما باید بدانید که تست کردن چندان اطلاعات زیادی که فکر می‌کنید را به شما نمی‌دهد. اگر از یک سایت معتبر بخواهید محصولات مختلف آرایشی مورد نیاز خود را انتخاب کنید بیش از هر فروشگاه لوازم آرایشی دیگری می‌توانید در مورد اصالت و سلامت کالاها مطمئن باشید.

در مورد محصولات آرایشی که رنگ آن برایتان بسیار مهم است سراغ رنگ‌هایی بروید که قبلا استفاده کرده و می‌شناسید، مثلا خرید اینترنتی رژ لب با رنگی تازه می‌تواند کمی ریسک باشد چراکه ممکن است رنگی که دریافت می‌کنید با آنچه انتظار داشته‌اید مطابق نباشد.

 

مطالب مرتبط:

‌ ‌

 + 
هفت
 = 
پانزده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

صفحه اصلی میکاپ و آرایش صورت

نکات مهم در خرید لوازم آرایشی

تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام

فالو میکنم

خرید لوازم آرایشی تجربه‌ای هیجان‌انگیز و جذاب است که به خاطر تنوع محصولات بازار ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. با رعایت این نکات در خرید لوازم آرایشی بهترین محصول را برای خودتان تهیه کنید. راهنمای خرید لوازم آرایشی

همه افراد میل به زیبایی دارند ولی حقیقتی که وجود دارد این است که همه افراد از این نعمت به طور یکسان برخوردار نیستد. به همین دلیل و هزاران دلیل دیگر ما از لوازم آرایشی استفاده می‌کنیم تا چهره خود را زیباتر نشان دهیم و زیبایی‌های چهره را برجسته‌تر کنیم. با وجود این همه محصولات آرایشی جدید که هر روز انواع آن وارد بازار می‌شود، انتخاب کردن محصول خوب بسیار سخت است. اگر می‌خواهید ظاهری زیبا داشته باشید و با داشتن ظاهری آراسته‌تر، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، باید در انتخاب لوازم و محصولات آرایشی دقت کنید. مثلا اگر هنگام خرید کانسیلر دقت کافی نداشته باشید ممکن است نه تنها عیوب صورت شما پوشیده نشود بلکه برجسته تر از قبل نیز شود.

وقتی در مورد محصولات زیبایی صحبت می‌شود، طیف گسترده‌ای از این
محصولات وجود دارد. در این مطلب منظور از محصولات زیبایی نمک‌های حمام، کرم‌ها، صابون‌ها،
محصولات مراقبت از مو، شامپوها و سایر محصولات مراقبت از بدن است. برای اینکه
بهترین لوازم آرایشی را بخرید و از سلامت و کیفیت آنها مطمئن شوید، به این موارد
موقع خرید دقت کنید.

اولین عاملی که قرار است هنگام خرید محصول زیبایی به آن توجه کنید، اجزایی
است که در ساخت آن محصول مورد استفاده قرار می‌گیرند. رعایت این نکته به این دلیل بسیار
مهم است که اطمینان حاصل می‌کنید کالاهایی که قصد خرید آن‌ها را دارید، حاوی ترکیباتی
نباشند که به شما آسیب برسانند. برخی از مواد اولیه مورد استفاده در تهیه لوازم
آرایشی باعث ایجاد حساسیت می‌شوند. گاهی استفاده زیاد از آنها خشکی پوست را به شکل
زیاد و غیرقابل کنترلی افزایش می‌دهند.

درصورتی‌که پوست حساسی دارید، توصیه می‌شود از محصولاتی که در مواد
اولیه خود آلفا هیدروکسی اسید دارند، خودداری کنید. در عوض، به دنبال مواردی بروید
که به‌عنوان محصولی شناخته می‌شوند که پوست چروک شده را صاف‌کرده و در ضمن هرگونه علائم
پیری را به تأخیر می‌اندازند.

اطمینان حاصل کنید که برند لوازم آرایشی خاصی را که می‌خواهید خریداری
کنید در نظر گرفته‌اید. یک برند خوب زیبایی همیشه باید محصولات لازم و مورد نیاز پوست
را داشته باشد، از مواد اولیه‌ی با کیفیتی استفاده کند که برای پوست شما بی‌خطر باشند.
توصیه می‌شود به جای اینکه به دنبال محصولات زیبایی با تخفیف باشید، کالاهایی را خریداری
کنید که توسط برندهای معتبر در صنعت تولید می‌شوند.  توصیه می‌شود محصولات
برند‌های معتبر را خریداری کنید زیرا برندهای خوب همیشه اطمینان حاصل می‌کنند که محصولات
آن‌ها تحت مجموعه‌ای از تست‌های آزمایشگاهی قرارگرفته‌اند، بنابراین هیچ‌گونه آسیبی
به پوست شما وارد نمی‌کنند.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید این است که لوازم آرایشی که
می‌خواهید خریداری کنید برای رنگ و نوع پوست شما بهترین عملکرد را داشته باشند. 
همچنین بررسی این موضوع مهم است که آیا شما به هر یک از مواد اولیه‌ی مورد استفاده
در محصول زیبایی حساسیت دارید یا خیر. برای اطمینان از انتخاب صحیح محصول ابتدا مطمئن
شوید که نوع پوست خود را می‌شناسید.

برندهای معتبر تولید لوازم آرایشی محصولات خود را برای انواع پوست
عرضه می‌کنند؛ به همین دلیل موقع خرید حتما باید محصول مناسب با پوست خود را تهیه
کنید. مثلا اگر پوست چرب دارید، لوازم آرایشی مخصوص پوست چرب غالبا بدون چربی
هستند و بهترین گزینه برای پوست شما می باشند. یا اگر پوست خشکی دارید نباید در
لوازم آرایشی مورد استفاده شما از مواد اولیه‌ای استفاده شده باشد که خشکی پوست را
دوچندان کند.

با توجه به موارد فوق، خواندن جزئیات و تجربه مشتریان قبلی محصول اهمیت دارد.  این کار با خواندن نظرات در سایت‌های آنلاین انجام می‌شود یا با پرس و جو از کسانی که زیاد با لوازم آرایشی سرو کار دارند. حتما محصولی بخرید که نظر کاربران در مورد آن مثبت باشد البته به ندرت محصولی پیدا می‌شود که همه از آن راضی باشند ولی در مجموع وقتی نظرات مثبت در مورد یک محصول زیاد باشد، به این معنا است که محصول خوب و قابل اطمیانی است. نظرها به این دلیل بسیار مهم هستند که به شما کمک می‌کنند بدانید محصول چگونه کار می‌کند و چه نتیجه‌ای را باید بعد از استفاده از آن انتظار داشته باشید. همچنین به یاد داشته باشید که به تاریخ انقضای محصول موردنظر خود توجه کنید.

وقتی برای خرید محصولات زیبایی بیرون می‌روید، اطمینان حاصل کنید که یک
دوست را همراه خود می‌برید و این فرد باید یک دوست صادق باشد. وقتی به ‌تنهایی می‌روید،
این بدان معنی است که نمی‌توانید بپذیرید که آیا رنگ کرم پودر برای شما عالی خواهد
بود یا خیر. همچنین نمی‌توانید متوجه شوید که آیا قیمت فروش محصول واقع‌بینانه است
یا خیلی گران است و ارزش آن را ندارد.  هنگامی‌که بهترین دوستتان را همراه
خود می‌برید، آن‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که از پول خود بهترین استفاده را می‌کنید.

 بیشتر فروشندگانی که در اطراف
خود می‌بینید، در مورد کالاهایی که می‌خواهند در قسمت آرایشی به فروش برسانند
تجربه زیادی پیدا کرده اند، بنابراین از دانش آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید در مورد
تفاوت بین کرم پودر مایع و مارک پودر از آن‌ها سوال بپرسید. می‌توانید از آن‌ها بپرسید
که از کدام سرم برای نوع پوست خود استفاده کنید و یا چه رنگ رژلبی برای شما مناسب
است.

 هنگامی‌که در فروشگاه هستید، برای بررسی نظرات در مورد محصول زیبایی
موردعلاقه خود، از تلفن هوشمندتان استفاده کنید. هنگام بررسی نظرهای آنلاین این
احتمال وجود دارد که خیلی سریع بتوانید متوجه شوید که آن محصول خاص چقدر بد یا
عالی است. همچنین می‌توانید مکان‌های مختلفی را پیدا کنید که می‌توانید محصول را ارزان
خریداری کنید. بیشتر سایت‌های آنلاین ارسال رایگان ارائه می‌دهند و اگر بتوانید چیزی
را پیدا کنید که قیمت آن پایین‌تر باشد، برای خرید یک محصول زیبایی دیگر، پس‌انداز
خواهید کرد.

 این روزها به لطف اینترنت می‌توانید
محصولات آرایشی را تست شده روی صورت افراد مختلف ببینید. برای اینکه با اطمینان
بیشتری خرید کنید، می‌توانید نمونه تست محصولات را در اینترنت جست‌وجو کنید. البته
رنگ محصولات شاید زیاد دقیق نباشند که این بستگی به رنگ صفحه نمایش شما هم دارد.
ولی در مجموع می‌توانید اطلاعات خوبی در مورد محصولات و رنگ‌های متنوع آنها پیدا
کنید و با آگاهی کامل خرید کنید.

 چه در فروشگاه‌ها باشید و چه مستقیم
با خود شرکت آرایشی و بهداشتی سروکار داشته باشید، می‌توانید نمونه بگیرید. اگر تماس
بگیرید و نمونه درخواست کنید، آن‌ها با خوشحالی برای شما نمونه ارسال خواهند کرد. دریافت
نمونه‌ی رایگان پیش از اقدام به خرید می‌تواند بهترین راه برای امتحان کردن محصول قبل
از هزینه کردن برای چیزی باشد که ممکن است درنهایت بهترین گزینه برای شما نباشد.

 هنگام مراجعه به فروشگاه، قبل
از خرید نهایی، لوازم آرایشی مورد نظر خود را در پیشخوان امتحان کنید. هنگامی‌که محصول
را امتحان می‌کنید، تصمیم برای خرید بسیار ساده‌تر می‌شود. هنگام امتحان کردن هر
محصول برای اجتناب از انتقال باکتری‌ها، اطمینان حاصل کنید که از اپلیکاتور‌های مختلف
استفاده می‌کنید.

محصولات خاصی وجود دارند که می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را از هر داروخانه یا فروشگاهی تهیه کنید، درحالی‌که برای برخی محصولات دیگر نیاز خواهد بود که ولخرجی کنید.  بسته به اینکه به نظر شما کدام محصولات برایتان ارزشمند است، تصمیم می‌گیرید که کدام روش را انتخاب کنید.  اگر ماهی یک‌بار رژلب می‌زنید اما روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنید، باید اطمینان حاصل کنید که کرم باکیفیتی برای خود تهیه می‌کنید که ویژگی های بهترین کرم های ضد آفتاب را داشته باشد. قبل از ورود به فروشگاه، بودجه خود را بررسی کنید تا ورشکسته نشوید و چیزی را که بالاتر از بودجه واقعی شما است خریداری نکنید.

اگر نکات بالا را به‌خوبی رعایت کنید، این امکان وجود دارد که از خرید محصولات زیبایی خود لذت ببرید و از محصولات باکیفیتی بهره‌مند شوید که برای شما بهترین گزینه هستند. هنگام خرید محصولات زیبایی عجله نکنید، زیرا این کار ممکن است به قیمت از دست دادن زیبایی‌تان تمام شود. آنچه برای دوست شما خوب است به این معنی نیست که به‌طور خودکار برای شما هم خوب عمل می‌کند. قبل از تهیه‌ی محصول زیبایی مناسب برای خود، نظرات دیگران در مورد محصولات زیبایی را بررسی کنید.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

مشـاوره رایگــانآموزش آرایشگری

ثبت نام دوره های آموزشی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری دترلند

زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور شماره مجوز:‌ 22598

.cls-1{fill:#e1306c;}اینستاگرام دترلند اینستاگرام
.cls-1{fill:#075e54;}واتسپ دترلند
.cls-1{fill:#08c;}تلگرام دترلند
.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}آپارات دترلند

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. ۱۳۹۹ ©

۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

پشتیبانی دترلند۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

برای ارتباط با واحد پشتیبانی، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید، ما آماده ایم تا شما را راهنمایی کنیم 😍


پیام در واتسپ
پیام در تلگرام


تماس مستقیم با دفتر

یا؛ شماره خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم

انصراف

 

 

 

 

خرید اینترنتی در زمینه‌ی لوازم آرایش بسیار امن و مطمئن است، اما برای اینکه از خریدی که انجام داده‌اید، خوشحال باشید، بهتر است به این نکات توجه کنید:راهنمای خرید لوازم آرایشی

 

مواد تشکیل دهنده‌ی کالای خود را بشناسید. علی‌الخصوص در زمینه‌ی محصولات مراقبت از پوست، باید بدانید محصول مورد نظرتان از چه موادی تشکیل شده است. برای مثال، اگر پوست خشک دارید، باید از محصولی که بنزوئیل پروکساید دارد،‌ استفاده نکنید، چرا که این ماده باعث خشکی مضاعف می‌شود.
جایزه‌ها را از دست ندهید. بسیاری از شرکت‌ها بر اساس خریدی که انجام می‌دهید، جایزه‌ای را برای شما در نظر می‌گیرند. همچنین شما می‌توانید در کنار خریدی که انجام می‌دهید، درخواست نمونه‌ای از دیگر محصولات داشته باشید تا اگر برای شما مناسب بود، و حساسیتی به آن نداشتید، در نوبت‌های بعدی از این محصول نیز خرید کنید.
رنگ زمینه‌ی پوست خود را بدانید. اگر رنگ پوست خود را بدانید، خرید لوازم آرایش برایتان راحت‌تر خواهد بود. اگر رنگ زمینه‌ی پوستتان گرم است (زرد، طلایی یا هلویی)،‌ پایه لوازم آرایش شما باید با پایه‌ی زرد یا هلویی باشد. اگر ته‌رنگ پوستتان سرد است (آبی یا قرمز) کالای آرایشی که استفاده می‌کنید باید طبیعی یا با پایه‌ی صورتی باشد.

 

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای آن‌ها که عاشق خرید لوازم‌آرایش هستند

تجربه غنی چارسوق در خرید اینترنتی این امکان را برای ما فراهم آورده است تا بهترین فروشگاه‌های اینترنتی را برای شما گلچین کنیم. اکثر فروشگاه‌هایی که در این مقاله آمده است امکانات مشتری‌پسندی نظیر حمل‌ونقل رایگان، خرید آسان و جوایز خاص را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

اگر شما هم به کمی خرید درمانی نیاز دارید برای دیدن بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم‌ آرایشی و بهداشتی با چارسوق همراه شوید.

 

Beauty Counter

اگر شما هم طرفدار زیبایی طبیعی هستید این فروشگاه خاص شماست. Beauty Counter لیست بلند بالایی از مواد ممنوعه تنظیم کرده است و محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند فاقد این مواد هستند. در این لیست موادی نظیر پارابن، فتالات، سولفات و بیش از 1500 ماده شیمایی و نگه‌دارنده که معمولاً در سایر لوازم‌آرایشی وجود دارد، به چشم می‌خورد. کسب‌وکار این فروشگاه با آگاهی اجتماعی آمیخته است و مصرف‌کننده به لطف شفافیتی که این فروشگاه ایجاد کرده علاوه بر خرید آگاهانه، به ارتقا سلامتی و امنیت محیط خود نیز کمک می‌کند. در کنار همه این مزیت‌ها بسته‌بندی محصولات این فروشگاه خیره‌کننده است.

walgreens

اگر به دنبال جدیدترین محصولات آرایشی و بهداشتی هستید Walgreens انتخاب خوبی است. از برنده‌های Tarte, Stila, Nars, Bare Minerals, Smashbox, Elizabeth Arden, St. Tropez و Urban Decay گرفته تا هر برندی که  یک‌بار اسم آن را شنیده‌اید اینجا پیدا می‌شود. به‌علاوه اگر حداقل 35 دلار از این فروشگاه خرید کنید حمل و تحویل کالا رایگان خواهد بود. وسوسه کننده است نه؟

Peach and Lily 

اگر بخواهیم این فروشگاه را در یک عبارت خلاصه کنیم مراقبت از پوست به سبک آسیایی بهترین عبارت است. ازآنجاکه سر زدن به فروشگاه‌های آسیایی برای هرکسی مقدور نیست این فروشگاه محصولات آسیایی را در دسترس شهروندان سایر کشورها قرار می‌دهد. بسیاری از محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد، به‌زحمت در امریکا قابل تهیه کردن است (درواقع تنها راه تهیه این محصولات سفر به کره یا ژاپن است!). به‌علاوه با توجه به گلچین بودن محصولات این فروشگاه امکان به خطا افتادن مشتری خیلی کم است. گرچه تعداد محصولاتی که این فروشگاه عرضه می‌کند کمتر از فروشگاه‌های فیزیکی است اما مزیت قابل‌توجه آن حذف آزمون‌وخطا از انتخاب است و این دقیقاً دلیل ما برای انتخاب این فروشگاه است.

Nordstrom

حمل و تحویل رایگان کالا به ازای حداقل خرید ممکن یکی از ویژگی‌های بارز این فروشگاه است. پیدا کردن چنین ویژگی لوکسی کار آسانی نیست؛ و همین Nordstrom را به اولین انتخاب برای خرید محصولات دلخواه از برندهای MAC و Laura Mercier, to Essie, Estée Lauder, Lancôme, Dior, تبدیل کرده است. در کنار تحویل رایگان اگر از محصول بنا بر هر دلیلی ناراضی باشید بازگرداندن کالا کاملاً رایگان است.

 

Cult Beauty

این فروشگاه لندنی یکی از فروشگاه‌های محبوب میکاپ آرتیست‌ها و بلاگرهای حوزه‌ی زیبایی ازجمله  Jouer, Kevyn Aucoin, Anastasia و RMS Beauty. است. این فروشگاه برای انتخاب محصول حساسیت خاصی به خرج می‌دهد؛ محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند اغلب مورد تأیید متخصصان یا جز پرفروش‌ترین‌ها یا شامل مواد خاصی هستند یا چیز جدیدی برای عرضه دارند.

Violet Grey

این فروشگاه ابتدا در غالب یک مزون برای برندهای درجه‌یکی مانند Violet Grey و Victoria Beckham آغاز به کار کرد و بعد از مدتی اپشن فروش به آن اضافه شد.

اگر به دنبال خرید محصولات مورد تأیید ستاره‌ها و متخصصان صنعت آرایش هستید؛ این فروشگاه خاص شماست. هدف مؤسس این فروشگاه عرضه محصولات آرایشی است که ستاره‌های هالیوودی چه جلوی دوربین چه روی فرش قرمز استفاده می‌کنند. Cassandra Huysentruyt Grey با دقت روی تک‌تک محصولاتی که در فروشگاه اش عرضه می‌شود نظارت دارد که مبادا این محصولات شایستگی کافی برای عرضه در این فروشگاه را نداشته باشند، اگر به دنبال تجربه زرق‌وبرق L.A هستید این فروشگاه همان است که می‌خواهید.

Sephora

به ازای هر محصولی که از این فروشگاه خرید می‌کنید سه نمونه رایگان به شما تعلق می‌گیرد.

هر لوازم‌آرایشی که بخواهید اینجا پیدا می‌شود؛ به‌علاوه نظر کاربران در مورد محصولات سایت می‌تواند به شما در فرایند تصمیم‌گیری کمک کند. همچنین این سایت بخشی به اسم Beauty Insider دارد که نکاتی برای بهره‌مندی از جوایز و تخفیف‌های بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهد.

Ulta

سیستم انتخاب و جوایز Ulta  و Sephora مشابه است اما آنچه Ulta  را متمایز می‌کند کوپن‌ها و فروش مواد مختلف بهداشتی و داروخانه ایست. هر وقت که اراده کنید می‌توانید از بیست درصد تخفیف به ازای خرید اول بهره‌مند شوید. به‌علاوه قیمت محصولات این فروشگاه مقرون به‌صرفه است.

راهنمای خرید لوازم آرایشی

Net-a-Porter

آیا می‌دانستید Net-A-Porter لوازم‌آرایشی و بهداشتی نیز می‌فروشد؟ Net-A-Porter همین حالا نیز یکی از مراکز خرید اینترنتی به شمار می‌رود اما با فراهم شدن این امکان می‌توانید محصولات برندهایی مانند Chantecaille, SK-II و Aesop  را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید.

 

 

 

Shen Beauty

تمام هدف  Jessica Richards و Jules Stringer بنیان‌گذاران  Shen Beauty، عرضه محصولات کمتر شناخته ‌شده است. در واقع این فروشگاه به‌جای میدان دادن به برندهای سرشناس فرصت را برای برندهای کمتر شناخته‌شده که روی تولید محصولات طبیعی تمرکز دارند فراهم آورده است. از جمله برندهای این فروشگاه می‌توان به نظیر Kate Logan  و Mrs. Whites اشاره کرد این برند همه مواد مورد استفاده در ساخت محصولات را دست‌چین می‌کنند و محصولات آن‌ها تماماً دست‌ساز است. این فروشگاه برای پیدا کردن برندهای جدید بهترین انتخاب است.

برندهای مختلفی در زمینه‌ی لوازم آرایش وجود دارد و این صنعت همواره رو به رشد است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که برترین برندهای لوازم آرایشی دنیا چه هستند. برای آشنا شدن با آنها کافیست ویدئوی زیر را ببینید.

 حال اگر قصد خرید یک یا چند لوازم آرایش دارید و با توجه به متن بالا، لینک کالای مورد نظرتان را پیدا کرده‌اید، کافیست به صفحه‌ی ثبت سفارش در چارسوق بروید و سفارش خود را ثبت کنید. از آنجایی که لوازم آرایش معمولاً وزن پایینی دارند، برای شما به صرفه‌تر است که چند کالا را با هم سفارش دهید و از حداکثر وزنی که در بازه‌های قیمتی چارسوق وجود دارد، استفاده کنید.

 

 

راهنمای خرید لوازم آرایشی
راهنمای خرید لوازم آرایشی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *