رستوران های یزد

رستوران های یزد
رستوران های یزد

یزد شهری با خانه‌های خشت و گلی و بادگیردار، جایی که می‌شود ساعت‌ها در کوچه پس کوچه‌های خلوتش قدم زد و خسته نشد و در هر وقتی از سال دیدنی است. یزد شهری است که آدم از نشستن در حیاط خانه‌های قدیمی‌اش خسته نمی‌شود و همه چیز تو را غرق خودش می‌کند. یافتن رستورانی خوب و خوردن غذای‌های باکیفیت، یا چشیدن طعم غذاهای محلی در شهرهایی ناآشنا همیشه آسان نیست. با لست سکند همراه شوید تا 13 رستوران برتر شهر زیبای یزد را از نگاه tripadvisor به شما معرفی کنیم.

رستوران ترمه و ترنج یزد یکی از رستوران های خیلی خوب یزد است که برای خوردن یک چلو کباب خوب و عالی می‌توانید آن را امتحان کنید.

آدرس: محله فهادان یزد

تلفن: 03536301800

رستوران های یزد

کافه و رستوران سنتی فوکا در یزد، دارای دو منوی فارسی و انگلیسی است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و دسرهای خوشمزه را شامل می‌شود؛ این کافه و رستوران توانسته با خلق طعم‌های بی نظیر و دکوراسیونی خاص و شیک، تجربه‌ای عالی و به یادماندنی برای همه‌ی مشتریان خود رقم بزند. کافه و رستوران فوکای یزد که بیش از دو سال از تأسیس آن نمی گذرد، به جایگاه خوب و قابل توجهی در میان رستوران ها و کافی شاپ های یزد دست پیدا کرده به گونه‌ای که از جمله کافه‌ رستوران‌های محبوب مردم یزد و گردشگران به شمار می‌آید.

آدرس: خیابان مسجد جامع، نرسیده به مسجد جامع

تلفن: 03536208520

رستوران مارکوپولوی یزد، متعلق به هتل شرق است و منظره ای دارد که نظیر آن را در هیچ کجای یزد پیدا نمی کنید. مسافران و گردشگران، کباب و نان تازه‌ی این رستوران را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند. علاوه بر آن، سوپ عدس یزدی گزینه‌ی بی نظیری برای انتخاب غذای یزدی است. اما باید توجه داشته باشید که این غذا فقط در روزهای خاصی طبخ می‌شود.

آدرس: خیابان مسجد جامع

تلفن: 03536267783

خوردن غذای ایتالیایی در شهر یزد، در”رستوران سزار” بسیار لذت بخش است، چون اینجا علاوه بر غذاهای ایتالیایی، غذاهای ایرانی‌ هم سرو می‌شود و به همین دلیل، جوابگوی هرنوع سلیقه‌ای هم هست و حتی شما می‌توانید بعد از صرف غذا، از دسرها و نوشیدنی‌هایی که در منوی کافه‌ی همین رستوران هست، استفاده کرده و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

آدرس: میدان ابوذر، خیابان سنبل

تلفن: 03518265600

 

“حاجی آشپز” نام دیگر تالار یزد است که به آقای قهوه‌چی هم معروف است. اینجا از رستوران های قدیمی و بسیار معروف شهر یزد محسوب می‌شود و با سالن‌های مجزایی که دارد، برای برگزاری جشن و مراسم هم مناسب است. پیشنهاد ما این است که باقالی پلو با ماهیچه‌ی این رستوران را حتما امتحان کنید که واقعا بی‌نظیر است.

آدرس: بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن

تلفن: 0355226661

 

رستوران های یزد

اقامتگاه بوم گردی خانه دوست در بافت تاریخی محله فهادان یزد قرار دارد. این اقامتگاه، ظرفیت پذیرش مهمان جهت خوابیدن و استراحت را ندارد و فقظ یک مکان جهت پذیرایی و خوردن غذا است.

آدرس: خیابان سید گل سرخ، کوچه حسینیه شاه ابوالقاسم، جنب کافی شاپ مروارید

تلفن: –

 

رستوران جاده ابریشم یزد در قدیمی‌ترین منطقه‌ی مسکونی شهر یزد که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، واقع شده است. اینجا در فاصله ۱۰۰ متری مسجد جامع با مناره های پر زرق و برق خود قرار گرفته و اگر به پشت بام این هتل بروید، با چشم‌انداز خانه‌های خشتی و برج‌های بادگیر شگفت زده خواهید شد.

آدرس: خیابان مسجد جامع، کوچه‌ی نو

تلفن: 03536252730

 

هتل باغ و رستوران مشیرالممالک یزد، اولین هتل باغ ایرانی با معماری و تجهیزات سنتی و یکی از نامی‌ترین هتل های یزد است که رستورانی زیبا با غذاهای لذیذ و متنوع در محیطی آرام و دلنشین دارد. شما می‌توانید در رستوران باغ یا رستوران نقاشی این هتل، خوشمزه‌ترین غذاها را نوش جان کنید.

آدرس: خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

تلفن: 03535239763

 

رستوران سنتی خوان دوحد یزد، از رستوران‌های قدیمی یزد است که فضا و دکوری سنتی و راحت دارد. کیفیت غذاهای این رستوران هم بسیار خوب است. ضمن اینکه غیر از غذاهای ایرانی، غذاهای فست فودی هم دارد. یادتان باشد که حتما آش شولی اینجا را به عنوان پیش غذا سفارش بدهید و امتحانش کنید، چون آش مخصوص یزدی‌هاست و بسیار خوشمزه است.

آدرس: بلوار عاصی زاده، کوچه سنگریزه

تلفن: 03516270338 – 03516270337 – 03516270336

 

کافه رستوران بام یزد، رستورانی سنتی با غذاهایی سنتی است. نشستن در این کافه رستوران شب‌ها بیشتر از هر زمان دیگری لذت‌بخش است. چراکه اگر کنار پنجره بنشینید، می‌توانید نمای زیبایی از بادگیرها و شب چراغانی شده‌ی یزد را ببینید و البته، از غذای بی‌نظیر این کافه رستوران هم لذت ببرید.

آدرس: ابتدای خیابان مسجد جامع، بعد از بانک ملی

تلفن: 05336216446

 

رستوران ایتالیایی دراگون یزد، رستوران ایتالیایی خوب و با کیفیتی در منطقه‌ی صفائیه‌ی شهر یزد محسوب می‌شود که طعم پیتزاها و ساندویچ‌هایش عالی است. پیشنهاد می‌کنیم حتما به این رستوران سر بزنید و از فضا و غذایش لذت ببرید.

آدرس: بلوار دانشگاه، خیابان مجد العلما

تلفن: 03538272585

 

کافه رستوران ایرانی قدیمی در یزد و در قلب بافت تاریخی آن واقع شده و از کافه های سنتی و خوب یزد به شمار می آید که همه روزه همراه با پرسنل مجرب و خوش برخوردش، آمادگی پذیرایی و انجام سفارشات میهمانان خود را دارد.

آدرس: خیابان مسجد جامع، انتهای بازارچه‌ی صرافها

تلفن: 03536205084

 

هتل چهار ستاره سنتی ملک التجار یزد در خانه‌ای تاریخی به همین نام تاسیس شده است. این خانه متعلق به فردی به نام حاج علی عسکر شیرازی از تجار با سابقه یزدی بوده و این هتل، اولین هتل خشتی در جهان است که از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل، جنب بازار و میدان خان قرار دارد و برای رسیدن به هتل بایستی از میدان خان و بازار پنجه علی عبور کرد و ورودی آن دارای کوچه‌ای باریک و طویل با دیوار‌هایی بلند است. این خانه از اتاق‌های متعددی تشکیل شده، که هر اتاق ویژگی‌های خاص خود را دارد. حیاط مرکزی و زیرزمین این هتل به عنوان رستوران سنتی هتل ملک‌التجار، با ارائه انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و قهوه خانه، آمادگی کامل برای برگزاری مراسم مختلف را دارد.

آدرس: خیابان قیام، بازارچه‌ی پنجه علی

تلفن: 03536303030

 

اگر در تهران زندگی می‌کنید یا قصد سفر به پایتخت ایران را دارید و از طرفی دوست‌دار غذاهای متنوع و با کیفیت هستید، یا شکم گردی و امتحان کردن رستوران…

اصفهان شهر بزرگی است و همان اندازه که آدم دلش می‌خواهد جاهای دیدنی و بکرش را ببیند، دوست دارد از خوردنی‌هایش هم لذت ببرد. جدا از دوغ و گوش‌فیل و…

شیرازی بودن یا مسافرت رفتن به شیراز یک طرف، خوردن دستپخت شیرازی‌ها در بهترین رستوران های شیراز هم یک طرف. خیلی کم پیدا می‌شود کسی که حداقل در طول عمرش یک…

با لست‌سکند همراه شوید تا 8 تا از بهترین رستوران های رشت را از نگاه کاربران لست سکند به شما معرفی کند.

با گرم شدن هوا، بازار مسافرت به شهرهای سردسیر هم حسابی داغ می‌شود. استان های آذربایجان همیشه انتخاب اول برای سفرهای تابستانی هستند. تبریز با هوایی خنک، آثار تاریخی –…

 مشهد  بزرگترین شهر مذهبی ایران است ، به همین علت امکانات متعددی باید در این شهر ایجاد شده باشد تا مسافران و زائرین بتوانند لحظات خوبی را در مشهد سپری…


× در حال پاسخ به:

اگه از نظر قیمت مشکلی نداشته باشین تالار یزد بهترین گزینه اس..قیمه یزدیش عالی بود..برخورد پرسنل و مکانش هم عالی

غذای بیرونبر دیگ دیگ نمیدونم مال کدوم قسمت شهر یزده ولی غذاش واقعا معرکه بود ظروفشونم آلومنیومی رایگان بود کره هم گذاشته بودن.در کل واقعا خوب بود و گفتن غذای مامان پزه

من خیلی اهل رستوران هستم، و هر شهری میرم سعی میکنم رستوران بنامی باشه.
رستوران تالار قیمه یزدی و مسمی بادمجان واقعا لذیذ و خوشمزه بود منتهی قیمت نسبت به جاهای دیگه بالاتر بود که به نظرم ارزش داره.
کرنوپیچ هم واقعا پیتزای با کیفیتی داشت و قیمت مناسبی داشت.

رستوران شاه نشین که خیلی خوبه تو لیست نیست

هتل های یزد برخلاف انتظار صبحانه مناسبی عرضه نمیکنند بالفرض املتی که درست مبکردند دریغ از یکدانه گوجه بسیار بدمزه وبی رنگ ….در کل رستورانهای یزد الا دو یا سه مورد غذای در خور برای ارایه نداشتند

به نظرمي آيد اين ليست براساس كيفيت تهيه نشده است و صرفا نظر مسافران در بافت تاريخي باشد .تالاريزد،كوروش ،نگين رستورانهاي برتر و دراگون ،جردن در فست فود بالاترين كيفيت را دارند .

سلام
من خودم یزدی هستم و تقریبا تمام این رستوران ها رو رفتم.هر کدوم شون یکی دو تا غذای خوشمزه دارن یعنی همه ی غذاها دلچسب و مورد پسند نیست.شما رو دعوت میکنم باربیکیو واقع در ملاصدرای اصلی – بین فرعی اول 26 و 28 تشریف بیارید و از غذاهاش میل کنید و در صورتی که مورد پسند بود تووی سایتتون معرفی کنید.از نظر خودم ته چین استانبولی و بال و بازوی فوق العاده خوش مزه ای داره.
ممنون

رستوران هتل مشیرالدوله و عمارت خانه پدری از هر نظر عالی بودند اما ترمه و ترنج رو اصلا توصیه نمیکنم. سرویس معمولی و کند بود.غذا معمولی. فضا هم نسبت به جاهای دیگه سلیقه و تمیزی ش کمتر بود. بنظرم اصلا ارزش نداره . قیمت ش نسبت به کیفیت خیلی بالاست. خانه پدری با وجود کیفیت بهتر و تمیزی فوق العاده و سلیقه قیمت هاشون هم منصفانه تر ه.

رستوران فقط نگین و بس.چلو لقمه و گردنش ک بینظیره.از قهوه چی هم بهتره این دو تاغذاش.من از هر دوش استفاده کردم.

رستوران فقط سادات حیدری
ورشکست میکنه اونقدر که غذا میخوری
نفری ۴پرس خوردیم
مخصوصا پلو ماهیچه گردن

چرا رستوران کوروش و نگین نیستن

از نظر خود یزدیا بهترین رستوران یزد تالار قهوه چی هست که واقعا از نظر کیفیت و کمیت نسبت به قیمت در سطح عالی قرار داره و طرفدارانش زیادن.از قرار گرفتن رستوران سزار در این لیست تعجب کردم.

رستوران تالار یزد رفتم عالی بود
سلطانی
بختیاری
کوبیده
و قیمه یزدیش حرف نداشت
قیمه بادمجون هم خیلی خوشمزه بود

من چند روز یزد بودم
و دو روز نهار رستوران تالار یزد بودم

سلام
من خودم رستوران تالار یزد رو رفتم ، قیمتشون از جاهای دیگه بالاتره ولی کیفیت غذاش 20 هست…رستوران گل سرخ هم رفتم اونم کیفیت خوبی داشت
از تو فست فودا رفتم سمت دراگون که واقعا راضی بودم
یه فست فودی دیگه هم به اسم جردن تو منطقه صفاییه بهم معرفی کردن که پیتزاهاشون واقعا بی نظیره و خوشمزه بودن.
کلا یزد تو زمینه رستورانی و فست فود جز برترین هاست به نظرم.

رستوران ترمه و ترنج رفتیم غذا بخوریم بعنوان مسافر وقتی یه پرس کوبیده و یه پرس چلو مرغ سفارش دادیم حالمون بهم خورد برنجشون هندی مرغشون نپخته وسطش قرمز بود کباب کوبیده هم از بس جوش شیرین زده بودن که عین بادکنک باد کرده بود قیمتا هم فضایی.
واقعا متاسفم

منم به عنوان یه یزدی متعجبم که اصلا این ترمه و ترنج کجاست.بهترین رستوران یزد بدون اغراق تالار قهوه چیه.

تور مالدیو آبان 99

قطر

قیمت از:


32,300,000
تومان

455
دلار

تور استانبول پاییز 99

ترکیش ایرلاینز

قیمت از:


9,470,000
تومان

تور استانبول 15 آبان 99

قشم ایر

قیمت از:


9,650,000
تومان

تور مالدیو آبان 99

قطر

قیمت از:


32,300,000
تومان

455
دلار

تور کیش 12 آبان 99

کیش ایر

قیمت از:


1,630,000
تومان

آذربایجان از بازگشایی چند ایستگاه مرزی با ایران خبر داد!

خطرناک ترین غذاهای لوکس دنیا

پل مارنان، بازمانده زیبا از دوران صفوی در غرب اصفهان

حقایقی جالب و خواندنی از قاره آسیا

سفر به دشت نرگسزارهای کازرون در قلب زمستان

سفر به بالای ابرها در فیلبند

سلام تاج محل!

تنها در قفقازستان (سفرنامه ایروان)

سفر به پشت دو هزار تومنی، عمارت آقازاده ابرکوه

امیرحسین شعبانی

بافت قدیمی روستای عقدا، یزد

وحید مالمیر

قنات ناشناخته مورتین در منطقه اردکان

iran Adventure fs

تجربه یکسال ایرانگردی در یک دقیقه!

امیرحسین شعبانی

در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

یزد سرزمین تاریخی و کویری ایران است که در گوشه‌به‌گوشه‌ی آن، نمادی از اصالت و فرهنگ ایرانی یافت می‌شود. گذر زمان در یزد اثری نداشته و وقتی که پا در این دیار می‌گذارید، روز و زمان را فراموش می‌کنید و خود را در دل تاریخ پر رمز و راز این شهر حس می‌کنید. معماری یزد یکی از به‌نام‌ترین سبک طراحی سازه‌ها را دارد و این شهر به بادگیرهای خلاقانه‌اش که گرمای پر سوز و گداز کویر را به هوایی خنک تبدیل می‌کند، معروف است. این سرزمین کویری نیز مثل سایر شهرهای ایران، بنابر نوع اقلیم خود، غذاهای خوش‌عطر و طعمی دارد که رستوران‌های شهر را رنگ بخشیده‌اند. برای آشنایی با بهترین رستوران های یزد با سفرزون همراه شوید و خودتان را برای یک شکم‌گردی مهیج آماده کنید.

یزد مملو از هتل‌هایی است که به سبک و سیاق خانه‌های سنتی بنا شده‌اند و با قدمتی طولانی، ویژگی‌های مطلوب یک هتل را دارند. هتل چهار ستاره ملک تجار یزد، هتلی سنتی است که در خانه‌ی تاریخی ملک تجار که متعلق یه یکی از تاجران معروف شهر بوده بنا شده و زیبایی‌های یک خانه‌ی سنتی و در عین حال امتیازهای یک هتل به‌روز چهار ستاره دارد. حیاط و زیرزمین هتل، با طراحی چشم‌نواز و دلنشینی، رستوران سنتی ملک تجار است که در منوی آن خوشمزگی‌های فراوانی یافت می‌شود. رستوران هتل ملک تجار یزد یکی از بهترین تجربه‌های رستوران‌گردی در شهر تاریخی یزد است که در کنار کیفیت مطلوب غذا، فضای دل‌انگیز و صمیمی این خانه‌ی قدیمی، اشتها را دو چندان می‌کند.

آدرس رستوران هتل ملک تجار: یزد، خیابان قیام، بازارچه‌ی پنجه علی

تلفن : ۰۳۵۳۶۳۰۳۰۳۰



رستوران های یزد

آدرس رستوران هتل ملک تجار یزد روی نقشه گوگل

تالار یزد یکی از رستوران‌های مجلل و مشهور یزد است که با نام حاجی آشپز یا آقای قهوه‌چی هم شناخته شده است. تالار یزد که یکی از قدیمی‌ترین رستوران های یزد است، در بین یزدی‌ها محبوبیت بسیاری دارد و از آن به‌عنوان یک انتخاب لوکس در بین رستوران‌های شهر یاد می‌شود. تالارها و سالن‌های بزرگ، در کنار کیفیت مطلوب غذاها و طراحی خوب فضا، از ویژگی‌هایی است که سبب می‌شود، این رستوران گزینه‌ی خوبی برای برگزاری جشن و مراسم خاص باشد. اگر مسافر یزد شدید، این رستوران را در لیست شکم‌گردی خود بگنجانید و خوردن باقالی پلو با ماهیچه‌ی آن را هرگز فراموش نکنید.

آدرس رستوران تالار یزد: یزد، بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن

تلفن : ۰۳۵۳۵۲۲۶۶۶۱



آدرس رستوران تالار یزد روی نقشه گوگل

رستوران خان دو حد یزد با فضایی سنتی و معماری تاریخی خود، یکی از جذاب‌ترین رستوران های یزد است که منوی آن تنها به غذاهای سنتی و ایرانی محدود نمی‌شود. در فضای تخت‌ نشین و سنتی رستوران که به سبک خانه‌های قدیم یزد است، می‌توانید فست‌فود سفارش دهید و تضادی نو را تجربه کنید. این رستوران با حیاطی روح‌بخش و با صفا و غذاهای با کیفیت و خوش‌طعم خود، یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شهر محسوب می‌شود. اگر سراغ خوان دو حد رفتید، حتماً مزه‌ی بهشتی آش شولی را که طعم مخصوص و سنتی یزد است، در این رستوران بچشید.

آدرس رستوران خوان دو حد یزد: یزد، بلوار عاصی زاده، کوچه‌ی سنگزیره

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۷۲۹۸۹



آدرس رستوران خوان دو حد روی نقشه گوگل

یکی از محبوب‌ترین رستوران های یزد را باید رستوران سزار دانست که در حوالی میدان ابوذر شهر جا خوش کرده است. این رستوران مجلل مقر طعم‌های دلچسب غذاهای ایتالیایی است، اما منوی آن محدود به این غذاها نیست و انواع غذاهای ایرانی و دریایی و همچنین طعم‌های خوب یک کافه نیز در آن یافت می‌شود تا هر کس با هر سلیقه‌ای، خوشمزگی را در این رستوران تجربه کند. پرسنل و آشپزهای حرفه‌ای سزار، طعمی خوش و لحظاتی آرامش‌بخش را به مشتریان خود عرضه می‌کنند تا تجربه‌ی شکم‌گردی در شهر زیبای یزد جذاب‌تر شود.

آدرس رستوران سزار یزد: یزد، میدان شهدای محراب، خیابان کاشانی، نرسیده به میدان ابوذر، ابتدای کوچه‌ی سنبل

تلفن : ۰۳۵۳۸۲۶۵۶۰۰



آدرس رستوران سزار یزد روی نقشه گوگل

رستوران ترمه و ترنج یزد، مملو از حس نوستالژیک سفره‌های ایرانی با دست‌پخت بی‌نظیر مردمان یزد است که در فضایی خوش‌رنگ و لعاب، با طراحی اصیل یزد، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. با غذاهای ایرانی و سنتی این رستوران، شکم‌گردی مهیجی را می‌توانید در یزد تجربه کنید و در کنار لذت از خوشمزگی، آرامش دنج محیط رستوران را چاشنی غذای خود کنید.

آدرس رستوران ترمه و ترنج یزد: یزد، خیابان امام خمینی، خیابان فهادان

تلفن : ۰۳۵۳۶۳۰۱۸۰۰



آدرس رستوران ترمه و ترنج یزد روی نقشه گوگل

یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های شهرکه یزدی‌ها از کوچک و بزرگ طرفدارش هستند، کافه عدسی پناهنده است. این کافه به طعم معرکه‌ی عدسی‌هایش معروف است و در فضای دنج خود، خوش‌ترین لحظه‌ها را برای مردم می‌سازد. از نکات قابل توجه این ‌کافه‌ی نوستالژیک، باز بودن همیشگی آن و پذیرایی در همه‌ی ساعات از مشتریان است. رفتار پرسنل پناهنده، بسیار دلنشین و حرفه‌ای است و باعث انتشار آرامش در فضای دنج این کافه می‌شود. در سفرتان به یزد سری به کافه عدسی پناهنده بزنید تا متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین عدسی عمرتان را نوش جان کنید. فراموش نکنید که پناهنده در دو شعبه فعالیت می‌کند؛ شعبه‌ی اصلی آن در خیابان قیام و بازار خان است و شعبه‌ی دیگرش در بلوار دانشگاه واقع شده است.

آدرس شعبه ۱ کافه عدسی پناهنده: یزد، خیابان قیام، میدان خان، بازار خان

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۲۲۶۰۲

آدرس شعبه ۲ کافه عدسی پناهنده: یزد، بلوار دانشگاه، بین چهارراه پژوهش و میدان اطلسی

تلفن : ۰۳۵۳۸۲۶۲۲۴۵



آدرس شعبه اصلی کافه عدسی پناهنده یزد روی نقشه گوگل

یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در بین رستوران های یزد را باید کافه رستوران فوکا دانست که مجموعه‌ای از خوشمزگی‌ها را در منوی خود جمع کرده است. این کافه رستوران، با تنوع مطلوبش در منوی غذاهای ایرانی و فرنگی و طعم‌های خوشحالی منوی کافه‌اش، لحظه‌هایی دوست داشتنی برای مشتریان خود به‌وجود می‌آورده است. طراحی و چیدمان جذاب فوکا، خوشمزگی طعم غذا و دسرهایش را دو چندان کرده و ثانیه‌های فراموش نشدنی از حس ‌و حال خوش یزدگردی را در ذهن کافه‌نشین‌ها و رستوران‌گردها می‌سازد.

آدرس کافه رستوران فوکا یزد: یزد، خیابان مسجد جامع، نرسیده به مسجد جامع

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۰۸۵۲۰



آدرس کافه رستوران فوکا یزد روی نقشه گوگل

در کافه رستوران بام یزد شانس این را دارید که منظره‌ای زیبایی از شهر خوش‌‌طرح بادگیرها را پیش روی‌تان ببینید. به‌خصوص اگر در شب به این رستوران بروید، خوشمزگی شام با نمای چراغانی شهر دلنشین‌تر خواهد ‌شد. این کافه رستوران سنتی با منویی از خوش‌طعم‌ترین غذاهای سنتی، از گردشگرها و مردمان شهر پذیرایی می‌کند و دست‌پختی فراموش نشدنی از یزد را برای مهمانان خود سرو می‌کنند.

آدرس کافه رستوران بام یزد: یزد، ابتدای خیابان مسجد جامع، بعد از بانک ملیرستوران های یزد

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۱۶۴۴۶



آدرس کافه رستوران بام یزد روی نقشه گوگل

کافه رستوران ایرانی قدیمی یزد یکی از خواستنی‌ترین فضاها را دارد و با طراحی خاصی که المان‌های سنتی یزد را نمایش می‌دهد، با منویی از خوشمزگی‌های سنتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این کافه رستوران در بافت اصیل و کهنی از شهر قرار گرفته است و تجربه‌ی خوشی از کافه‌نشینی و رستوران‌گردی در سفرتان به یزد خواهد ساخت.

آدرس کافه رستوران ایرانی قدیمی یزد: یزد، انتهای خیابان مسجد جامع، انتهای بازارچه صراف‌ها

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۰۵۰۸۴



آدرس کافه رستوران ایرانی قدیمی یزد روی نقشه گوگل

مارکوپولو یکی از رستوران‌ های یزد است که آوازه آن در میان اهالی یزد و همچنین گردشگران این شهر بلند است. این رستوران که متعلق به هتل شرق است، جزو محبوب‌ترین رستوران‌های سنتی در یزد به شمار می‌رود که هر روزه عده زیادی به آنجا می‌روند.

رستوران مارکوپولو فضایی دلنشین، جذاب و متفاوت دارد که بر بالای بام هتل قرار گرفته. چشم‌انداز رستوران آنقدر زیبا و دیدنی است که شما را به وجد می‌آورد و آن را به یک پاتوق همیشگی برایتان تبدیل می‌کند. منوی مارکوپولو، پر از غذاهای خوش طعم ایرانی و سنتی است. محبوب‌ترین غذای این رستوران کباب و نان تازه است که مشتریان برای نوش جان کردنش سر و دست می‌شکنند. به جز کباب، سوپ عدس یزدی نیز از گزینه‌های پرطرفدار این رستوران است که می‌توانید آن را امتحان کنید و از طعم خوبش لذت ببرید. البته فراموش نکنید که این غذا، فقط در روزهای خاصی از هفته طبخ می‌شود.

اگر به یزد سفر می‌کنید، نام رستوران محبوب مارکوپولو را به خاطر داشته باشید و یک وعده را در آنجا نوش جان کنید.

آدرس رستوران مارکوپولو : یزد، خیابان امام خمینی، خیابان مسجد جامع، کوچه ششم، هتل سنتی شرق (اورینت)

از دیگر رستوران‌ های یزد که جایگاه ویژه‌ای در میان گردشگران و اهالی این شهر دارد، می‌توان به کافه خانه دوست اشاره کرد. این کافه سنتی و زیبا در یکی از خانه‌های تاریخی یزد قرار گرفته.  کافه سنتی یزد، محیطی متفاوت و جذاب خصوصا برای گردشگران به شمار می‌رود‌. در کافه خانه دوست یزد می‌توانید انواع غذاهای سنتی، نوشیدنی‌های گرم و سرد، پیش غذا و دسر را نوش جان کنید. این کافه فقط جایی برای خوردن غذا و خوراکی نیست، بلکه با دکوراسیون سنتی خود، افراد را با بخشی از زندگی مردم کویر آشنا می‌کند و همچنین با راه‌اندازی یک گالری کوچک داخل کافه، محصولات سنتی یزدی را ارائه می‌دهد.

محیط آرام و دلنشین، تنوع غذاها و کیفیت بالای آن‌ها، محصولات سنتی جذاب و دیدنی و پرسنل حرفه‌ای و با اخلاق، تمام ویژگی‌هایی است که این کافه را از سایر کافه‌ها جدا کرده.

آدرس کافه خانه دوست : یزد، خیابان سید گلسرخ، کوچه حسینیه شاه ابوالقاسم، جنب کافی شاپ مروارید

اگر در یزد به دنبال رستورانی سنتی، لوگس و باشکوه می‌گردید که بتوانید غذایتان را در محیطی متفاوت و مجلل میل کنید، رستوران هتل مشیرالممالک یزد، منتظر شماست.

رستوران مشیرالممالک، از جمله رستوران های یزد به شمار می‌رود که محبوبیت خاصی میان افراد دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و دریایی را نوش جان کنید. کباب‌ها، جوجه کباب و شنیسل رستوران مشیرالممالک بسیار معروف است و از امتحان کردنش پشیمان نخواهید شد.

صدای آب، آواز پرندگان و سایه درختان تنومند همگی از جمله جذابیت‌های این باغ رستوران هستند که می‌توانید آن‌ها را در کنار یک غذای بی‌نظیر تجربه کنید.

آدرس رستوران هتل مشیرالممالک یزد : یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

رستوران ایتالیایی دراگون در شهر یزد قرار دارد که رستوران محبوب فست فود دوستان است. دراگون از معروف‌ترین رستوران های یزد است که با تنوع زیاد و کیفیت بالای غذاها، مورد توجه قرار گرفته است. این رستوران، اولین رستوران ایتالیایی یزد است که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خودش را آغاز کرده و با همان کیفیت تا کنون آماده خدمت رسانی است.

از منوی این رستوران می‌توانید انواع پاستاها، پیتزاهای ایتالیایی، ساندویچ‌ها و پیش‌ غذاهای خوشمزه را انتخاب و نوش جان کنید. اگر از طرفداران فست فود و پیتزا هستید، برای رفتن به رستوران دراگون عجله کنید.

آدرس رستوران ایتالیایی دراگون : یزد، صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان مجدالعلماء، ۲۴ متری سوم

رستوران نگین یزد از جمله قدیمی‌ترین رستوران های یزد است که از زمان آغاز فعالیتش تا کنون در حدود ۱۳ سال می‌گذرد. در این رستوران دنج و دلنشین می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر ایرانی یا سنتی یزدی را نوش جان کنید. غذاهای این رستوران آنقدر تنوع و کیفیت دارند که می‌توانید با خیال راحت آن را انتخاب کرده و میل کنید. در رستوران نگین می‌توانید مراسم‌های خاص را با رزرو قبلی و هماهنگی برگزار کنید. یادتان باشد این رستوران، سرویس بیرون‌بر نیز دارد و به راحتی می‌توانید غذایتان را از آنجا سفارش دهید.

در سفر به شهر زیبای یزد، رستوران نگین را از یاد نبرید.

آدرس رستوران نگین یزد : یزد، میدان شهدای محراب، بلوار مدرس

سفر به شهر پر رمز و راز و خوش‌نقش و نگار یزد و تجربه‌ی خوشمزگی‎‌‌های آن را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. کافه‌ها و رستوران‌های شهر بادگیرها، فرصت جذابی است تا لذت طعم‌های خاص و دوست داشتنی منوهای مختلف را در فضایی مملو از اتمسفر خوش سنتی یزد تجربه کنید. رستوران‌گردی در یزد، نوعی ماجراجویی است که در آن خوشمزگی با معماری سنتی و کهن، پیوند خورده است. اگر مسافر یزد و زیبایی‌های بی‌بدیل آن شدید، حتماً سراغ رستوران و کافه‌های این شهر تاریخی بروید و از تجربه‌های خوشمزه‌تان برای سفرزون بنویسید. ما همیشه منتظر نظرات وایده‌های جذاب شما همراهان عزیز هستیم.

برای آشنایی بیشتر با دیدنی های یزد کلیک کنید.

 

کافه های شمال تهران ، در لوکس‌ترین کافه‌های تهران قهوه بنوشید

مراکز خرید کیش ، لذت خرید در جزیره

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مراکز خرید

پالادیوم استانبول مال ایران مال پاساژ کوروش سیتی سنتر اصفهان مرکز خرید چارسو

تفریحی

بام لند پل طبیعت اتاق فرار پینت بال باغ کتاب پارکینگ پروانه

شکم گردی

رستوران های تهران کافه های تهران رستوران های بام لند رستوران های اصفهان رستوران های کیش رستوران های استانبول

مطالب پربازدید

جاهای دیدنی قشم جاهای دیدنی کیش جاهای دیدنی چابهار جاهای دیدنی یزد جاهای دیدنی ترکیه جاهای دیدنی باکو

مطالب پربازدید

جاهای دیدنی تهران جاهای دیدنی اصفهان جاهای دیدنی مشهد جاهای دیدنی شیراز جاهای دیدنی استانبول جاهای دیدنی دبی

مجله گردشگری سفرزون

نام کاربری یا نشانی ایمیل

رمز عبور

مرا به خاطر بسپار

ثبت نام بسته شده است.

شهر یزد، علاوه بر مکان های تاریخی بی نظیر خود که شهرت جهانی دارند، دارای رستوران های سنتی کم نظیری است که طعم سفر به شهر یزد را برای شما لذت بخش تر می سازند. از طرفی، مطمئنا این را می دانید که چشیدن طمع های جدید و خوشمزه، از بخش های جذاب و دوست داشتنی هر سفر می باشد. اما آیا با بهترین رستوران های سنتی شهر یزد آشنایی دارید؟ همراه بخش گردشگری هتل یار باشید، تا با بهترین رستوران های سنتی شهر یزد آشنا شوید. درضمن می توانید آدرس و اطلاعات تماس این رستوران ها را نیز داشته باشید … 

 

آشنایی با بهترین رستوران های شهر یزد

 

رستوران های یزد

 

1- رستوران سنتی حمام خان یزد

میدان خان یزد، از بهترین جاهای دیدنی شهر یزد محسوب می شود. این میدان، مجموعه ای دیدنی از چندین سایت زیبای گردشگری می باشد. از جمله دیدنی های این مجموعه، حمام خان یزد می باشد.

داستان از جایی شروع می شود که در سال 1373، حمام خان یزد، تغییر کاربری داد و از آن به بعد، علاوه بر جنبه تاریخی و ارزش والای معماری حمام خان یزد، رستوران حمام خان یزد نیز به این مجموعه اضافه شد.

این رستوران که در لیست بهترین رستوران های سنتی شهر یزد قرار دارد، ظرفیت پذیرایی از 120 نفر را دارد که در دل تاریخی ترین نقطه شهر یزد، آماده پذیرایی از شهروندان و مسافران این شهر می باشد.

 

رستوران حمام خان، از بهترین رستوران های سنتی شهر یزد

 

در رستوران حمام خان یزد، چه غذاهایی سرو می شود؟

در رستوران حمام خان یزد که می توان به عنوان چایخانه هم از آن استفاده کرد، غذاهایی مانند کشک بادمجان، دیزی سنگی ، کوفته، چلو جوجه کباب سرو می شود. اما پیشنهاد ویژه در یکی از بهترین رستوران های سنتی شهر یزد، نوش جان کردن غذاهای محلی یزد مانند آش سنتی یزد و همچنین قیمه یزدی است که نباید چشیدن طعم آن ها را از دست داد!!!

 

مزایای رستوران سنتی حمام خان یزد

 

 

 

2- رستوران مشیرالممالک یزد

نخستین هتل باغ ایرانی، هتل چهار ستاره مشیرالممالک می باشد و جزء بهترین هتل های یزد است. این هتل باغ بی نظیر با معماری شگفت انگیز خود، دارای شهرت جهانی می باشد. علاوه بر امکانات هتل باغ مشیرالممالک یزد، این هتل باغ ایرانی، دارای 3 رستوران می باشد؛ که با عنوان رستوران مشیرالممالک شهر یزد شناخته می شوند.

 

رستوران مشیرالممالک یزد

 

مجموعه رستورانی هتل باغ مشیرالممالک از جهات گوناگونی به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی شهر یزد محسوب می شود. از جمله، فضای خارجی این رستوران، که باغی بی نظیر با جوی های روان و درختان بلند قامت می باشد. مطمئنا این فضا، طعم غذاهای این رستوان را دلنشین تر می سازد… موافق هستید؟

 

فضای خارجی دلنشین مشیرالممالک، از هتل های شهر یزد

 

علاوه بر فضای خارجی جذاب این رستوران، فضای داخلی آن ( که با عنوان رستوران نقاشی شناخته می شود ) نیز به همان نسبت زیبا و دلنشین است. یک سالن آرامش بخش، با پنجره های رنگی و پر نور در دل دیوار های پوشیده از نقاشی های جذاب، بهترین انتخاب برای صرف یک غذای لذیذ در شهر یزد می باشد. همانطور که گفتیم این بخش از رستوران مشیرالممالک با عنوان رستوران نقاشی مجموعه هتل باغ مشیرالممالک شناخته می شود.

 

رستوران نقاشی، یکی از رستوران های هتل باغ مشیرالممالک یزد

 

فضای زیبای بیرونی با تخت های زیبا، با عنوان رستوران مشیرالممالک یزد شناخته می شود. در کنار محیط رستوران مشیر الممالک، کیفیت بالای غذاها و قیمت مناسب، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های سنتی شهر یزد تبدیل کرده است.

 

رستوران های یزد

ظرفیت بخش های مختلف رستوران سنتی مشیرالممالک یزد

رستوران نقاشی که در فضا داخلی این مجموعه قرار دارد حدود 250 نفر ظرفیت دارد.

رستوران مشیرالمملاک که در قسمت باغ این مجموعه قرار دارد ظرفیتی معادل 150 نفر میهمان را دارد.

 

چه غذاهایی در رستوران سنتی مشیرالممالک سرو می شود؟

از اصلی ترین مزیت های این مجموعه رستورانی یزد، سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد. همچنین، از جذابیت هایی که این مجموعه را به یکی از بهترین رستوران های سنتی یزد تبدیل کرده است، سرو غذاهای دریایی در رستوران مشیرالممالک یزد می باشد.

 

نشانی رستوان سنتی مشیرالممالک یزد

آدرس رستوران مشیرالممالک یزد: شهر یزد – خیابان انقلاب – بلوار مشیرالممالک – هتل باغ مشیرالممالک یزد

 

نمایی از فضای داخلی اتاق هتل باغ مشیرالممالک شهر یزد

 

 

3- رستوران سنتی پناهنده شهر یزد

رستوران پناهنده که بیشتر با عنوان هایی مانند کافه پناهنده یا کافه عدسی پناهنده شناخته می شود. رستوران پناهنده یزد، می توان گفت قدیمی ترین رستوران شهر یزد می باشد و در سال 1323 افتتاح شده است. این رستوران که بیش از 70 سال از تاسیس آن می گذرد، در حال حاضر یکی از بهترین رستوران های سنتی شهر یزد محسوب می شود. کافه عدسی، در بازار پنجه علی یزد که یکی از قدیمی ترین بازار های شهر یزد است، قرار دارد.

 

کافه پناهنده شهر یزد

 

در کافه عدسی یزد، تنها عدسی سرو می شود؟؟

کافه پناهنده یزد، بر خلاف تم معمول رستوران های سنتی و کافه ها، تنوع منویی چندانی ندارد و تنها با سرو عدسی های خوش طعم ( در کنار برخی از غذاهای ساده مانند املت و … ) تبدیل به یکی از بهترین رستوران های سنتی شهر یزد شده است. در کافه عدسی یزد، به خصوص صبح های زود، شاهد صفی طولانی از گردشگران و مردم یزد هستیم که مشتاق هستند صبح خود را، با طعم بی نظیر عدسی های این کافه رستوران سنتی بی نظیر آغاز کنند.

 

کافه پناهنده یزد کجاست؟

همان طور که اشاره کردیم، کافه و رستوران سنتی پناهنده یزد در بازار پنجه علی قرار دارد. بازار پنجه علی یزد، یکی از قدیمی ترین بازار های شهر یزد محسوب می شود که می توانید بعد از یک بازدید جالب از این بازار دیدنی، میهمان کافه پناهنده شوید و عدسی های بی نظیر این رستوران سنتی یزد را امتحان کنید…

 

فضای داخلی کافه پناهنده شهر یزد

 

مزیت های رستوران سنتی پناهنده

 

آدرس کافه و رستوران سنتی پناهنده:

این رستوران دارای دو شعبه است.

شعبه اول (مرکزی) : شهر یزد – خیابان قیام

شماره تماس:  ۳۶۲۲۲۶۰۲ ۰۳۵ 

 

شعبه دوم (اطلسی) : شهر یزد – میدان اطلسی – بلوار دانشگاه – روبروی بانک رفاه

شماره تماس :  ۳۸۲۶۲۲۴۵ ۰۳۵

 

سرو عدسی های لذیذ، در کافه پناهنده شهر یزد

 

 

4- رستوران سنتی هتل داد یزد

هتل داد یزد، یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل های یزد است. طراحی و معماری سنتی هتل داد یزد، باعث شده رستوران این هتل تبدیل به یکی از بهترین رستوران های سنتی یزد شود.

البته در کنار بسیاری از غذاهای لذیذ ایرانی، در رستوران سنتی هتل داد یزد، برخی از غذاهای فرنگی هم سرو می شوند. درضمن، این رستوران، دارای یک کافه سنتی است که در پشت بام مجموعه هتل داد یزد قرار دارد. کافه سنتی هتل داد یزد، در شب ها منظره ایی بی نظیر و فوق العاده از شهر یزد را به شما هدیه می دهد.

 

فضای باز رستوران سنتی هتل داد یزد

 

مزیت های رستوران سنتی هتل داد یزد

 

آدرس رستوران سنتی هتل داد یزد:

خیابان دهم فروردین– هتل بین المللی داد یزد-رستوران سنتی هتل داد یزد

 

کافه رستوران سنتی هتل داد یزد

 

 

5- کافه و رستوران سنتی فوکا

کافه و رستوران سنتی فوکا، یکی از کافه های جذاب و خاص یزد محسوب می شود. در حال حاضر، کافه و رستوران سنتی فوکا یزد، باتوجه به امکانات، محیط و دسترسی هایش به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی یزد شناخته می شود.

 

تصویری از رستوران سنتی فوکا یزد

 

ویژگی های خاص کافه و رستوران سنتی فوکا یزد چیست؟

اصلی ترین علت خاص بودن این کافه رستوران معماری و دکوراسیون خاص آن می باشد. اما، در شکوه معماری این رستوران سنتی یزد نباید غرق شویم و از طعم غذا های لذیذ آن غافل شویم.

علاوه بر همه این ها، پشت بام این رستوران نیز قابل دسترس است و منظره فوق العاده از یزد را خواهید دید. همه این ویژگی های باهم باعث شده تا کافه رستوران سنتی فوکا یزد، تبدیل به یکی از بهترین رستوران های سنتی یزد شود.

 

مزیت های کافه و رستوران سنتی فوکا

 

بخش های ویژه در رستوران سنتی فوکا یزد

 

آدرس و شماره تماس کافه و رستوران سنتی یزد:

نشانی: در مجاورت مسجد جامع یا به قول خودشان دو قدمی مسجد جامع یزد

شماره تماس: 36208520-035

 

منبع: مجله تخصصی گردشگری هتل یار

 

 

© کلیه حقوق مادی و معنوی وبسایت هتل یار متعلق به شرکت آرنیکا مهر کیش می باشد

یزد یکی از شهرهای دوست داشتنی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ است. در این شهر جز زیبایی نخواهید دید. خانه های خشتی و گلی به همراه بادگیرهای بلند. اگر دوست دار تاریخ هسید، مدت ها می توانید در کوچه پس کوچه های این شهر قدم بزنید و لذت ببرید. این شهر در هر وقتی از سال دیدنی است اما پاییز چیز دیگریست. پیدا کردن یک رستوران خوب در یزد کار سختی نیست و با طعم بی نظیر غذاهای آن می توانید روزی عالی را سپری کنید. با این که پیدا کردن یک رستورانی که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم محیط زیبایی داشته باشد و از همه مهم تر غذای با کیفیتی داشته باشد، آسان نیست اما در این مقاله لیستی از بهترین رستوران های یزد را معرفی کرده ایم تا پس از بازدید از آثار تاریخی و باستانی یزد برای رفع خستگی به این رستوران ها بروید.

یکی از بهترین رستوران های یزد که می توانید چلو کباب های عالی در آن جا بخورید، رستوران ترمه و ترنج یزد است. این رستوران خوب در محله فهادان یزد واقع شده است و کیفیت بالای غذاهای آن مشهور است.

اگر به دنبال یک رستوران می گردید که هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای فرنگی در آن پیدا کنید، به کافه رستوران فوکا بروید. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه نوشیدنی های گرم و سرد را دارد. دسرهای خوشمزه ای در این رستوران وجود دارد که حیف است از دست بدهید. طعم بی نظیر غذاهای این رستوران باعث شده بتوانید یک شب عالی را در کنار عزیزان تان سپری کنید. نزدیک به سه سال است که از تاسیس این رستوران می گذرد ولی توانسته است جایگاه ویژه ای در میان مردم باز کند. برای رفتن به این رستوران باید به خیابان مسجد جامع، نرسیده به مسجد جامع بروید. اینجا نه تنها به عنوان یک رستوران خوب در یزد شناخته می شود بلکه کافی شاپ آن هم محبوب است.

اگر به دنبال یک رستوران خوب در یزد می گردید که هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای فرنگی در آن پیدا کنید، به کافه رستوران فوکا بروید.رستوران های یزد

یکی از رستوران های محبوبی که متعلق به هتل شرق یزد است، رستوران مارکوپولو از آن دست رستوران هایی است که منظره فوق العاده آن را در هیچ کجای یزد نمی توانید پیدا کنید. در این رستوران سوپ عدس یزدی را حتما تجربه کنید چون یک گزینه فوق العاده برای انتخاب غذای یزدی است. کباب و نان تازه این رستوران هم در اولویت تمام غذاهای این رستوران است و بر اساس نظراتی که گردشگران و مسافران داشته اند، برای اولین بار حتما کباب های این رستوران خوب یزد را تجربه کرده اند. این رستوران هم در خیابان مسجد جامع واقع شده است.

اگر دوست دارید طعم غذاهای ایتالیایی را در یزد بچشید، به سراغ رستوران سزار بروید. با این که اینجا به عنوان یک رستوران ایتالیایی شناخته می شود، اما غذاهای ایرانی هم سرو می کند. دسرها و نوشیدنی های این رستوران را از دست ندهید. طعم خوب غذاهای این رستوران مدت ها در خاطرتان خواهد ماند. برای رفتن به این رستوران باید به میدان ابوذر و خیابان سنبل بروید تا بتوانید از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

اگر دوست دارید طعم غذاهای ایتالیایی را در یزد بچشید، به سراغ رستوران سزار بروید. با این که اینجا به عنوان یک رستوران ایتالیایی شناخته می شود، اما غذاهای ایرانی هم سرو می کند.

رستوران حاجی آشپز که نام دیگر آن تالار یزد است، یکی از رستوران های خوب و معروف در یزد است که به آقای قهوه چی هم معروف است. این جا یکی از رستوران های قدیمی یزد محسوب می شود که سالن های مجزا دارد. از این رستوران به دلیل بزرگی آن برای برگزاری جشن ها و مراسم هم استفاده می شود. باقالی پلو با ماهیچه این رستوران را حتما باید تجربه کنید چون بی نظیر است و نمونه آن را در هیچ کجای یزد پیدا نمی کنید. برای رفتن به این رستوران باید به بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن بروید.

رستوران حاجی آشپز که نام دیگر آن تالار یزد است، یکی از رستوران های خوب و معروف در یزد است که به آقای قهوه چی هم معروف است.

یکی از کافه هایی که در بافت تاریخی یزد واقع شده است، کافه خانه دوست یزد است. این کافه که در محله فهادان یزد واقع شده است، یک مکان فوق العاده برای خوردن غذاست. این کافه در یک اقامتگاه بوم گردی در یزد واقع شده است که محلی برای خوابیدن و استراحت ندارد و فقط برای سرو غذا و نوشیدنی است. این کافه در خیابان سید گل سرخ، کوچه حسینیه شاه ابوالقاسم، جنب کافی شاپ مروارید قرار گرفته است.

یکی از قدیمی ترین رستوران های یزد که به عنوان میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است، رستوران هتل جاده ابریشم است. این رستوران پر زرق و برق و زیبا در نزدیکی مسجد جامع قرار گرفته است و زمانی که مسجد جامع یزد و سایر جاهای دیدنی یزد را دیدید، به سراغ این رستوران بروید تا خستگی در کنید. چشم انداز این رستوران شما را شگفت زده خواهد کرد. خانه های خشتی همراه با برج های بادگیر چیزی است که در چشم انداز یک رستوران قدیمی نیاز دارید ببینید. برای رفتن به این رستوران باید به خیابان مسجد جامع، کوچه نو بروید.

یکی از قدیمی ترین رستوران های یزد که به عنوان میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است، رستوران هتل جاده ابریشم است. این رستوران پر زرق و برق و زیبا در نزدیکی مسجد جامع قرار گرفته است

هتل و باغ رستوران مشیرالممالک یکی از بهترین رستوران ها در یزد است که با معماری بی نظیر و سنتی، توانسته است به عنوان یکی از رستوران هایی باشد که گردشگران و مسافران به آن امتیاز بالایی داده اند. در این رستوران می توانید خوشمزه ترین غذاها را نوش جان کنید که تا مدت ها طعم آن ها در یادتان خواهد ماند. این رستوران زیبا در خیابان انقلاب و در بلوار مشیرالممالک واقع شده است.

یکی از بهترین رستوران هایی که در یزد می توانید پیدا کنید، رستوران خوان دوحد یزد است. این رستوران قدیمی و سنتی به دلیل کیفیت غذاهای بی نظیری که دارد، مشهور شده است. با این که رستوران خوان دوحد یزد یک رستوران با فضای سنتی و قدیمی است، اما غذاهای غیر ایرانی یا فست فودی هم در آن سرو می شود. در رستوران خوان دوحد یزد باید حتما آش شولی یزد را امتحان کنید و آن را به عنوان پیش غذا سفارش دهید. آش شولی یکی از آش های معروف یزد است که بسیار خوشمزه است. برای رفتن به این رستوران باید به بلوار عاصی زاده، کوچه سنگریزه بروید.

یکی از بهترین رستوران هایی که در یزد می توانید پیدا کنید، رستوران خوان دوحد یزد است. این رستوران قدیمی و سنتی به دلیل کیفیت غذاهای بی نظیری که دارد، مشهور شده است.

یکی از رستوران های بی نظیری که در یزد وجود دارد و غذاهای سنتی آن مشهور است، کافه رستوران بام یزد است. اگر می خواهید به این رستوران بروید، حتما شب را انتخاب کنید چون چراغانی بودن محیط بیشتر از هر زمان دیگری برای شما لذت بخش خواهد بود. نمای زیبای بادگیرهای یزد را هم می توانید از این کافه رستوران ببینید. غذاهای این رستوران هم بی نظیر است و کیفیت فوق العاده ای دارد. برای رفتن به این کافه رستوران باید به ابتدای خیابان مسجد جامع، بعد از بانک ملی بروید.

یکی از بهترین رستوران ها در یزد ، رستوران هتل ملک التجار است که در یک خانه قدیمی تاسیس شده است. هتل ملک التجار اولین هتل خشتی در جهان است که جنب بازار و میدان خان قرار دارد. برای رسیدن به هتل باید از میدان خان و بازار پنجه علی عبور کنید و ورودی آن را که کوچه ای باریک و طویل با دیوار‌هایی بلند است. این خانه از اتاق های متعددی تشکیل شده است که هر اتاق آن یک ویژگی منحصر به فرد دارد. این رستوران با داشتن انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و قهوه خانه، آمادگی کامل برای برگزاری مراسم مختلف دارد. این رستوران در خیابان قیام، بازارچه‌ی پنجه علی واقع شده است.

یکی از بهترین رستوران ها در یزد ، رستوران هتل ملک التجار است که در یک خانه قدیمی تاسیس شده است. هتل ملک التجار اولین هتل خشتی در جهان است که جنب بازار و میدان خان قرار دارد.

پس از گشت و گذار در جاهای دیدنی یزد باید به دنبال اقامت در این شهر باشید. یکی از بهترین گزینه های اجاره اقامتگاه بوم گردی در یزد است اما در صورتی که می خواهید ویلا اجاره کنید، می توانید به صورت آنلاین ویلا و اقامتگاه اجاره کنید. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما کمک می کند تا از راهی ایمن بتوانید ویلا یا اقامتگاه اجاره کنید. لینک زیر به شما کمک می کند تا لیست اقامتگاه های یزد را ببینید.

اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه در یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد باغی قدیمی با درخت های کهن و سر به فلک کشیده، جوی های آب روان، حوض ها و فواره های زیاد است و تصور کنید در همچنین جایی روی تخت بنشینید و غذای باکیفیتی بخورید. غذایی که لذیذ است، چندان گران نیست و در حین خوردنش صدای پرندگان باغ شنیده می شود. هتل باغ مشیرالممالک چهار رستوران مختلف دارد که انواع و اقسام غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در آنها سرو می شود و به خصوص رستوران نقاشی آن معروف است. درجایی که پر از نقاشی های دیواری است و نور قشنگی از پنجره های رنگی به روی میز می تابد. شنیسل مرغ رستوران مشیرالممالک باب طبع است و از خیر کباب ها و جوجه هایش هم نباید گذشت. از اینها گذشته بعد از صرف غذا می توان به کافی شاپ هتل در پشت بام رفت و از آنجا به تماشای بافت تاریخی یزد نشست، نسیم خنکی به صورتت می خورد و آنهمه زیبایی جلوی چشمت است و چی از این بهتر.

آدرس رستوران مشیر الممالک: خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

رستوران خوان، مثل بیشتر رستوران های یزد، در خانه ای قدیمی است و فضایی سنتی دارد. در حیاتی مصفا روی تخت می نشینید و غذا را در سینی برایتان می آورند و در کنارش قلیان نیز اگر بخواهید می دهند. خوان دوحد غذاهای متنوعی دارد ولی کباب هایش، دیزی و خورشت فسنجانش از بقیه لذیذتر است و بهترین دیزی یزد را باید در این رستوران خورد. بهترین آش شولی را هم که آشی است درست شده از چغندر و سبزی و عدس باید به عنوان پیش غذا در این رستوران سفارش داد.

آدرس رستوران خوان دو حد: بلوار عاصی زاده – کوچه سنگریزه

اگر دلتان خواست در یزد پیتزا و غذاهای ایتالیایی بخورید، باید سراغ رستوران سزار را بگیرید. رستوران سزار نسبت به رستوران های دیگر یزد، رستوران شیک و مدرنی است. پیانو به صورت زنده در آن نواخته می شود و حال و هوای رمانتیکی به آن می بخشد. منوی رستوران هم پر پرو پیمان است و علاوه بر غذاهای ایتالیایی، غذاهای ایرانی هم دارد. در رستوران سزار، باید پیتزا استیک و پیتزا مارگاریتا سفارش داد، علاوه بر اینکه رستوران سزار نان سیر و پاستا آلفردوی خوبی دارد، هرچند قیمت ها کمی در آن بالاست. جدا از اینها آنهایی که رستوران سزار را امتحان کرده اند از نوشیدنی های آن و به خصوص مهیتویش هم تعریف می کنند.رستوران های یزد

آدرس رستوران سزار: میدان ابوذر، خیابان سنبل

قدیمی ترین رستوران یزد، با قدمتی ۶۰ ساله، کافه پناهنده است که برخلاف اسمش درآن خبری از خوراکی های معمول در کافه ها نیست. کافه پناهنده که هیچ وقتی از سال تعطیل نیست، فضای دنج و دوستانه ای دارد و جدا از آن رفتار پرسنلش هم به دل خیلی ها نشسته. کافه پناهنده در دل یکی از قدیمی ترین بازار های یزد یعنی بازار پنجه علی قرار گرفته، بنابراین می شود در این بازار هم گشت و گذار مفصلی کرد و از مغازه های صنایع دستی اش دیدن کرد. منوی کافه پناهنده متنوع است، اما آنچه پناهنده را متفاوت می کند عدسی های آن است، به طوری که می گویند هر آدمی بهترین عدسی عمرش را در پناهنده می خورد و از آن سیر نمی شود.

آدرس کافه پناهنده: بازار پنجه علی

کافه و رستوران سنتی فوکا در یزد، دارای دو منوی فارسی و انگلیسی است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و دسرهای خوشمزه را شامل می شود؛ این کافه و رستوران توانسته با خلق طعم های بی نظیر و دکوراسیونی خاص و شیک، تجربه ای عالی و به یادماندنی برای همه ی مشتریان خود رقم بزند. کافه و رستوران فوکای یزد که بیش از دو سال از تأسیس آن نمی گذرد، به جایگاه خوب و قابل توجهی در میان رستوران ها و کافی شاپ های یزد دست پیدا کرده به گونه ای که از جمله کافه رستوران های محبوب مردم یزد و گردشگران به شمار می آید.

آدرس: خیابان مسجد جامع، نرسیده به مسجد جامع

رستوران مارکوپولوی یزد، متعلق به هتل شرق است و منظره ای دارد که نظیر آن را در هیچ کجای یزد پیدا نمی کنید. مسافران و گردشگران، کباب و نان تازه ی این رستوران را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند. علاوه بر آن، سوپ عدس یزدی گزینه ی بی نظیری برای انتخاب غذای یزدی است. اما باید توجه داشته باشید که این غذا فقط در روزهای خاصی طبخ می شود.

آدرس: خیابان مسجد جامع

تلفن: 03536267783

حاجی آشپز” نام دیگر تالار یزد است که به آقای قهوه چی هم معروف است. اینجا از رستوران های قدیمی و بسیار معروف شهر یزد محسوب می شود و با سالن های مجزایی که دارد، برای برگزاری جشن و مراسم هم مناسب است. پیشنهاد ما این است که باقالی پلو با ماهیچه ی این رستوران را حتما امتحان کنید که واقعا بی نظیر است.

آدرس: بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن

تلفن: 0355226661

هم از دست پخت یزدی لذت ببر و هم از تماشای شهر زیبای یزد که با اشراف کامل در رستوران گران خوان هفت رنگ بهره مند شو.

در سفر به یزد اگه می خوای یک غذای خوب در یک رستوران مجلل و شیک نوش جان کنی، بهت پیشنهاد می کنم سری به رستوران سیمرغ بزنی و غذاهای فرنگی و فست فود بی نظیر این رستوران رو تست کنی.

رستوران هایی با فضاها و معماری های سنتی توجه بسیاری را به خود جلب می کنند. اگر مشتاق دیدن این مکان های سنتی هستید به رستوران ملک التجار بروید. ساختمان این رستوران از بناهای قدیمی است که حال و هوای خاص خود را دارد. علاوه بر معماری و فضای منحصربفرد، غذاها خوشمزه و باکیفیت و سرویس دهی قابل قبول است. منوی این رستوران شامل انواع غذای ایرانی و سنتی است. این همان دلایلی است که این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های یزد تبدیل کرده اسنآدرس هتل رستوران ملک التجار: یزد، خیابان قیام، بازارچه پنجه علی

در قدیمی ترین منطقه مسکونی شهر یزد که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده رستوران جاده ابریشم یزد واقع شده است و دارای فضایی کاملا سنتی و غذاهای بی نظیر ایرانی و سنتی شهر یزد است.

یزد، با آن خانه‌های خشتی و گلی و بادگیردار، جایی که می‌شود ساعت‌ها در کوچه‌پس‌کوچه‌های خلوتش قدم زد و خسته نشد، در هروقتی از سال دیدنی است. یزد، شهری است که آدم از نشستن در حیاط خانه‌های قدیمیش خسته نمی‌شود و همه چیز تو را غرق خودش می‌کند. اما کجای یزد می‌شود غذای خوب خورد؟ در همان خانه‌های قدیمی و روی تخت‌های حیاط باصفایش یا رستوران‌های بعضا مجلل شهر؟ بهترین رستوران های یزد کجاست؟

کمتر کسی است که اسم تالار یزد را نشنیده باشد، چون هم بین یزدی‌ها و هم بین مهمانان این شهر تاریخی، یکی از معروف‌ترین‌هاست. تالار یزد که قبلاها به آن “حاجی آشپز” می‌گفتند و به آقا قهوه‌چی هم معروف است، سالن‌ها و غذاخوری‌های متعددی برای برگزاری جشن‌ها و عروسی‌ها دارد و بعضی وقت‌ها همین که دارید غذا می‌خورید شاید صدای پایکوبی سالن بغل را هم بشنوید، ولی همه اینها باعث نمی‌شود که از خیر غذای خوبش بگذریم.

به عقیده بسیاری بهترین غذا را در سفر به یزد باید در رستوران تالار یزد خورد. خیلی‌ها تعریف باقالی پلو با ماهیچه اش را می‌کنند. کباب کوبیده‌اش بسیار لذیذ است و خورشت فسنجان، شیرین پلو و ته چینش هم حرف ندارد. به اضافه اینکه قیمه یزدی این رستوران را هم باید امتحان کرد.رستوران های یزد

در تالار یزد خبری از مالیات و حق سرویس نیست و قیمت‌ها معقول است فقط اینکه اینجا رستوران شلوغی است و باید قبل از ساعت ۱۲ آنجا بود، به همه اینها دوری از مرکز شهر و بافت تاریخی شهر را هم اضافه کنید.

ناگفته نماند که معروف‌ترین شیرینی‌سرای یزد یعنی کارگاه شیرینی حاج خلیفه رهبر هم نزدیک این رستوران است و می‌توان با یک تیر دونشان زد.

آدرس رستوران تالار یزد: بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن

هتل باغ مشیر الممالک یزددر باغی قدیمی با درخت‌های کهن و سر به فلک کشیده، جوی‌های آب روان، حوض‌ها و فواره‌های زیاد قرار گرفته.

 هتل باغ مشیرالممالک چهار رستوران مختلف دارد که انواع و اقسام غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در آنها سرو می‌شود و به خصوص رستوران نقاشی آن معروف است، درجایی که پر از نقاشی‌های دیواری است و نور قشنگی از پنجره‌های رنگی به روی میز می‌تابد. شنیسل مرغ رستوران مشیرالممالک باب طبع است و از خیر کباب‌ها و جوجه‌هایش هم نباید گذشت.

 بعد از صرف غذا می‌توان به کافی‌شاپ هتل در پشت‌بام رفت و از آنجا به تماشای بافت تاریخی یزد نشست، نسیم خنکی به صورتت می‌خورد و آنهمه زیبایی جلوی چشمت است و چی از این بهتر.

آدرس رستوران مشیر الممالک: خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

دلتان میخواهد بدانید بهترین سوغات یزد را میتوان کجا خرید؟ اینجا بخوانید.

رستوران خوان، مثل بیشتر رستوران‌های یزد، در خانه‌ای قدیمی قرار گرفته و فضایی سنتی دارد. در حیاتی باصفا روی تخت می‌نشینید و غذا را در سینی برایتان می‌آورند و در کنارش قلیان هم اگر بخواهید می‌دهند.

خوان دوحد غذاهای متنوعی دارد، ولی کباب‌هایش، دیزی و خورشت فسنجانش از بقیه بهتر است. بهترین آش شولی را هم که آشی است درست شده از چغندر و سبزی و عدس باید به عنوان پیش غذا در این رستوران سفارش داد.

آدرس رستوران خوان دو حد: بلوار عاصی زاده ،کوچه سنگریزه

اگر دلتان خواست در یزد پیتزا و غذاهای ایتالیایی بخورید، باید سراغ رستوران سزار را بگیرید. رستوران سزار نسبت به رستوران‌های دیگر یزد، رستوران شیک و مدرنی است. پیانو زنده در آن نواخته می‌شود و حال‌وهوای رمانتیکی به آن می‌بخشد.

منوی رستوران هم پر پروپیمان است و علاوه بر غذاهای ایتالیایی، غذاهای ایرانی هم دارد. در رستوران سزار، باید  پیتزا استیک و پیتزا مارگاریتا سفارش داد، علاوه بر اینکه رستوران سزار نان سیر و پاستا آلفردوی خوبی دارد، هرچند قیمت‌ها کمی در آن بالاست. جدا از اینها آنهایی که رستوران سزار را امتحان کرده‌اند از نوشیدنی‌های آن و به خصوص مهیتویش هم تعریف می‌کنند.

آدرس رستوران سزار: میدان ابوذر، خیابان سنبل

قدیمی‌ترین رستوران یزد، با قدمتی ۶۰ ساله، کافه پناهنده است که برخلاف اسمش درآن خبری از خوراکی‌های معمول در کافه‌ها نیست. کافه پناهنده که هیچ وقتی از سال تعطیل نیست، فضای دنج و دوستانه‌ای دارد و جدا از آن رفتار پرسنلش هم به دل خیلی‌ها نشسته. کافه پناهنده در دل یکی از  قدیمی‌ترین بازار‌های یزد یعنی بازار پنجه علی قرار گرفته.

منوی کافه پناهنده متنوع است، اما آنچه پناهنده را متفاوت می‌کند عدسی‌های آن است، به طوری که می‌گویند هر آدمی بهترین عدسی عمرش را در پناهنده می‌خورد و از آن سیر نمی‌شود.

آدرس کافه پناهنده: بازار پنجه علی

با هتل های تاریخی  یزد، توریستی ترین هتل های ایران، آشنا شوید.

واقعا افتضاح بود غذاى مشیرالممالک!

یکی از بدترین و بی ادب ترین پرسنل رو داشت
اسنپ تریپ جان لطفا پیگیری کنید
البته اگه این کامنت منفی رو بزاری

من به احترام و اعتماد پستی که شما گذاشتید رستوران مشیر رفتم ولی دریغ از یکمی ادب

بنظر من بهترین رستوران یزد یکی رستوران محبوب که غذای فوق العاده ای داره و یکی هم تالار یزد که حرف ندارد

به نظر من بهترین رستوران یزد خوان دو حد است. که واقعاً دیزی هاش بی نظیره

با سلام
من به رستوران تالار یزد رفتم. متاسفانه اصلا اونجوری که میگفتن نبود کیفیت غذای پایین، معطلی ۴٠ دقیقه برای سرو غذا، معطلی ٢٠ دقیقه برای نوبت گرفتن و در اخر بعد از این همه معطلی یه جوجه اوردن که هیچ طعمی نداشت و خشک بود و یه کباب بدون گوجه، دورچین ها همگی بوی موندگی میداد
من که اصلا لذت نبردم و البته برای مدیریت هم یک پیغام گذاشتم در نظرسنجی

بنده ساکن یزد هستم وبارها رفتم ت=رستوران تالار یزد . و حرفی که شما زدید بعیده . تالار یزد یکی از باکیفیت ترین رستورانهای یزده

سلام
میخواستم در مورد رستوران حنای سبز یزد که تو خیابان کاشانی هست بگم : افتضاح ، آشغال ، بی وجدان
دیگه خود دانید.

دوست عزیز ما اصلا رستورانی که می فرمایید رو معرفی نکردیم.

این چند تا رستوران رو همه سایتها از رو دست هم کپی می کنند. در حالیکه مثلا از تالار یزد۱ فقط اسمی باقی مونده. هیچ سایتی به خودش زحمت نمیده بره واقعا تست کنه و خودش تجربشو بنویسه.

خیلی ممنون از اطلاعتتون، البته باید بگم در مورد تالار یزد من ۴ فروردین ۹۸ رفتم اونجا برای شام که انصافا خوشمزه بود اما لطفا اطلاعات اشتباه به مردم ندید چون هم ارزش افزوده ۹ درصد رو ازم گرفتن و هم از ته دیگ خبری نبود

سلام. بنده ساکن یزد هستم. تقریبا همه ی این رستوران ها رو رفتم و توضیحاتی که دادید درست هست. کلا بگم در مورد غذاهایی ایرانی تالار یزد عالیه و در مورد غذاهای فرنگی هم سازار فوق العاده ست ولی گرونه. البته هیچ یک از این دو رستوران بافت سنتی که در یزد دنبالشید رو ندارن

به عنوان یک یزدى بذارید راهنماییتون کنم
رستوران عمارت وکیل رستورانى که چند طبقه هست و غذاهاى ایرانى عربى و مدیترانه اى دارد. کیفیت و دیزاین عالى؛ قیمت بالا.
رستوران گل سرخ؛ دیزاین و سر و ظاهر معمولى داره ولى کیفیت درجه یک و عالى؛ قیمت هم مناسب
تالار یزد تقریبا فقط اسمش مونده ولى هنوز هم فسنجون و قیمه یزدى خوبى داره
خوان دوحد کیفیت غذاش خوبه ولى سر و ظاهر شیک و باکلاس نداره
رستوران نگین ظاهر معمولى و کیفیت خوب تقریبا
و میتونم بگم در بافت تاریخى متاسفانه رستورانى با کیفیت عالى نداریم
لطفا باتوجه به این اطلاعات لیستتون رو آپدیت کنیدرستوران های یزد

با سلام
بنده هفته پیش براساس تعریف ها به رستوران تالار یزد رفتم. در یک کلام افتضاح بود. فقط ظاهر رستوران خوب بود. اما غذا کاملا معمولی و حتی بی کیفیت. کسانی که می گویند این رستوران خوب است، لابد غذای خوب نخورده اند و یا رستوران خوب ندیده اند

نام*

ایمیل*

کد امنیتی *
پنج
 × 

 = 
بیست

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}



 شماره روابط عمومی:

021-96669066

 آدرس:

تهران، بلوار نلسون ماندلا، کوچه ایرج، پلاک صفر


 کد پستی:
1917754328

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

رزرو تور یزد

رزرو وسيله نقليه

کیفیت غذا و نوشیدنی یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند سفر را برای ما خاطره انگیز سازد؛ از این رو انتخاب مکان هایی مناسب و قابل اطمینان برای صرف غذا و نوشیدنی، موضوعی مهم و اساسی در مسافرت است. شهر تاریخی یزد با داشتن غذاهایی متنوع توانسته به ذائقه همه احترام گذاشته و با غذاها و نوشیدنی های لذیذ، زبانزد خاص و عام گردد. شرکت گردشگری سفرهای رادینا با معرفی ناب ترین مراکز غذا و نوشیدنی در یزد از جمله: رستوران های سنتی و مدرن، کافی شاپ ها، فست فود، آبمیوه و بستنی فروشی و… سعی کرده تا سفری لذت بخش را به میهمانان عزیز هدیه دهد و عالی ترین پیشنهادات را در زمینه غذاهای باکیفیت و متنوع برای آنان به ارمغان آورد.رستوران های یزد

» 

» 

» 

» 

» 

» 

» 

» 

» 

» 

» 

» 

» 

جدول محتوا

صفای یزد فقط به قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های زیبا و تماشای جاذبه‌های منحصر به فرد و معماری شگفت انگیز آن نیست. لذت سفر به یزد با خوردن غذایی خوب و لذیذ در بهترین رستوران‌های این شهر تکمیل می‌شود. اما آیا شما می‌دانید بهترین رستوران‌های یزد کدامند که سراغشان بروید؟ می‌دانید غذایی دلچسب با قیمت معقول را کجا می‌توان خورد؟ غذاهای سنتی یزد را می‌شناسید؟

یزد شهری توریستی است که سالانه مسافران زیادی از داخل و خارج کشور به آن سفر می‌کنند. به همین خاطر اقامتگاه شما هر کجای شهر که باشد به فاصله کمی می‌توانید سراغ تعدادی رستوران خوب با کیفیت قابل قبول بروید. اما برای این که انتخاب از میان رستوران‌های مختلف و متنوع برای شما آسان شود، در این مطلب تعدادی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های یزد را معرفی می‌کنیم تا انواع غذاهای لذیذ محلی، ایرانی و فرنگی را در آن‌ها نوش جان کنید.

بهترین رستوران‌های یزد

رستوران های یزد

یزد هم مانند سایر شهرهای کشورمان تنوع غذایی بالایی دارد و مردم آن با ترکیب طعم‌های خوشمزه غذاهایی بسیار لذیذ و البته خوش آب و رنگ درست می‌کنند. در طول اقامت در یزد، امتحان کردن غذاهای سنتی یزد می‌تواند سفر را برای شما حسابی خاطره انگیز و لذت بخش کند.

قیمه یزدی، کوفته لپه، کوفته نخودچی، خورشت به آلو، قلیه کدو، آش کدو، آش انار، آش آلو، تاس کباب یزدی، کله گیپا، کوفته کباب، آبگوشت گوجه بادمجان و آش شولی تعدادی از خوشمزه‌ترین و معروف‌ترین غذاهای محلی یزد هستند. همچنین اگر علاقه مند به دانستن آداب و رسوم یزد هستید کلیک کنید.

 

بهترین رستوران‌های یزد

تالار یزد

اگر سراغ بهترین رستوران‌های یزد را چه از اهالی و چه از دوستانی که به یزد سفر کرده‌اند بگیرید، بدون شک تالار یزد یکی از اولین پیشنهادهای آن‌هاست. تالار یزد که به نام‌ حاجی آشپز هم معروف است به عنوان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های یزد شناخته می‌شود. باقالی پلو با ماهیچه این رستوران بسیار پرطرفدار است و کباب کوبیده‌های بی نهایت لذیذی را می‌توان آن‌جا نوش جان کرد. همچنین خیلی از افرادی که به تالار یزد رفته‌اند قیمه یزدی آن را به دیگران توصیه می‌کنند.

کیفیت عالی غذاها و قیمت‌های معقول و مقرون به صرفه سبب محبوبیت و شهرت تالار یزد شده است. البته دقیقا به همین خاطر همیشه شلوغ است و بهتر است برای صرف ناهار قبل از ساعت دوازده رستوران باشید. یک رسم جالب و بامزه در تالار یزد این است که سینی ته دیگ را بین میزها می‌چرخانند و این یعنی اینجا بهشتی است برای شکموها به خصوص عاشقان ته دیگ!

راستی شیرینی فروشی حاج خلیفه رهبر هم نزدیک رستوران است. پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن سر بزنید و شیرینی‌های خوشمزه‌اش را امتحان کنید.

 

رستوران نگین یکی از بهترین رستوران‌های یزد است که در محیطی آرام، انواع غذاهای ایرانی و سنتی باکیفیت و لذیذ را برای مشتریان خود سرو می‌کند. همچنین سطح قیمت غذاها با توجه به کیفیت آن‌ها بسیار مناسب و منطقی است. یک ویژگی خوب و قابل توجه رستوران نگین فراهم کردن امکان ارسال غذا برای مشتریان است. می‌توانید در هتل و اقامتگاه خود همزمان که مشغول بالا و پایین کردن شبکه‌های تلویزیون هستید، غذای دلخواهتان را از این رستوران سفارش بدهید تا برای شما ارسال کنند. پیشنهاد ما خوراک ماهیچه، کباب کوبیده و یا قیمه یزدی این رستوران است.

چند سالی می‌شود که عمارت زیبای خانه پدری در بافت تاریخی شهر تغییر کاربری داده و حالا تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های یزد شده است. از همان لحظه‌ای که وارد رستوران می‌شوید محو معماری شگفت انگیز ساختمان می‌شوید و زمانی هم که در حال خوردن غذای خوشمزه خود هستید باز نمی‌توانید چشم از این همه هنر بردارید. پرسنل خوش برخورد و مجرب رستوران سنتی خانه پدری در فضایی صمیمی و دوست داشتنی، به بهترین نحو از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کنند و خاطره‌ای به یاد ماندنی برایشان می‌سازند.

در خانه‌ای قدیمی و زیبا در یزد با حال و هوای سنتی و دلنشین، می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی یزد و همچنین غذاهای فست فودی را سفارش دهید و خاطره‌ای خوش از سفر به یزد برای خود رقم بزنید. رستوران خوان دوحد یکی از بهترین رستوران‌های یزد است که در حیاطی باصفا از شما پذیرایی می‌کند. اگر دلتان خواست امکان سفارش قلیان هم وجود دارد. خیلی‌ها معتقدند که خوشمزه‌ترین دیزی یزد را در این رستوران می‌توان نوش جان کرد. در ضمن یادتان باشد اگر به رستوران خوان دوحد رفتید، آش شولی را که غذای سنتی یزد است به عنوان پیش غذا حتما امتحان کنید.

در لیست بهترین رستوران‌های یزد رستوران هتل ملک التجار در خیابان قیام هم قرار می‌گیرد. بسیاری از رستوران‌های یزد در هتل‌ها و خانه‌های سنتی قرار دارند که اتفاقا به همین علت از محبوبیت زیادی به خصوص نزد مسافران برخوردارند، ملک التجار یکی از معروف‌ترین‌های آن‌هاست. حیاط مرکزی و زیرزمین این هتل سنتی به عنوان رستوران در نظر گرفته شده و در آن با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مشتریان پذیرایی می‌شود. در کنار نوش جان کردن غذایی لذیذ، شانس این را هم دارید که معماری منحصر به فرد و زیبای این بنا را به تماشا بنشینید.

رستوران سزار را می‌توان به عنوان یکی از شیک‌ترین و بهترین رستوران‌های یزد معرفی کرد. اگر هوس پیتزا کرده باشید یا بخواهید انواع غذاهای ایتالیایی خوشمزه را نوش جان کنید و سراغ رستورانی خوب را بگیرید، بدون شک سزار را به شما پیشنهاد می‌دهند. پیتزا مارگاریتا، پیتزا استیک و پاستا آلفردو از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران است. در رستوران سزار در حالی که یک برش از پیتزای لذیذتان را نوش جان می‌کنید، غرق در صدای گوش نواز پیانو می‌شوید و حسابی لذت می‌برید. همچنین اگر دلتان خواست می‌توانید از منو غذای ایرانی هم سفارش دهید.

فست فود و رستوران ایتالیایی دراگون یکی از بهترین رستوران‌های یزد است که هم نزد اهالی یزد و هم نزد مسافران محبوبیت بسیاری دارد. کیفیت بالای غذاهای این فست فود سبب شده تا همیشه مشتریان پر و پاقرص خود را داشته باشد و به خاطر ساندویچ‌ها و پیتزاهای خوشمزه‌اش نام آن سر زبان‌ها بیفتد. پیشنهاد ما این است که در سفر به یزد حتما به رستوران دراگون که در منطقه صفاییه واقع شده سر بزنید.

در قلب یکی از قدیمی‌ترین بازارهای یزد یعنی بازار سنتی پنجه علی، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های یزد با دکوراسیونی دلنشین و زیبا قرار دارد. یعنی شانس این را دارید که با یک تیر دو نشان بزنید و بعد از گشت و گذار در بازار غذایی باکیفیت بخورید. کافه پناهنده که به کافه عدسی پناهنده معروف است بیش از ۶۰ سال است که خوشمزه‌ترین عدسی‌ها را برای مشتریان خود سرو می‌کند. انواع غذاهای سنتی مانند کوفته، میرزا قاسمی، املت و… را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید اما یادتان نرود که حتما عدسی را هم امتحان کنید. خیلی‌ها می‌گویند لذیذترین عدسی عمرشان را در پناهنده نوش جان کردند.

فقط به این خاطر که عدسی‌های پناهنده طرفدار زیاد دارد، قبل از ساعت دوازده ظهر خودتان را به آن‌جا برسانید تا دست خالی برنگردید.

کافه و رستوران سنتی فوکا با دکوراسیون متفاوت و شیک یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های یزد است، با وجود این که زمان زیادی هم از تاسیس آن نمی‌گذرد. منوی رستوران فوکا شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، گیاهی، نوشیدنی‌های لذیذ و کیک و دسرهای خوشمزه می‌شود. همچنین اگر به پشت بام کافه بروید می‌توانید شهر زیبای یزد را تماشا کنید و غرق در این معماری شگفت انگیز شوید. امکان برگزاری جشن‌ و مراسم نیز با هماهنگی قبلی در این رستوران زیبا وجود دارد.

بهترین رستوران‌های یزد

رستوران کوروش با ارائه غذاهای باکیفیت شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی سال ۹۴ افتتاح شد و امروز نیز یکی از بهترین رستوران‌های یزد است. جدای از کیفیت قابل قبول و خوب غذاها، امکان پذیرایی گروهی و دربست، امکان ارسال غذا و پخت غذای سفارشی، وجود پارکینگ و برخورداری از پرسنل و کادری مجرب و خوش برخورد دلایلی است که سبب جذب مشتریان و رضایت آن‌ها از این رستوران می‌شود. کباب سلطانی کوروش از لذیذترین و دلچسب‌ترین غذاهای آن است که طعمش برای همیشه در خاطرتان می‌ماند.

یزد – یزد

1 خوابه

ظرفیت : 6 نفر استاندارد + 3 نفر اضافه

یزد – یزد

1 خوابه

ظرفیت : 6 نفر استاندارد + 5 نفر اضافه

یزد – یزد

1 خوابه

ظرفیت : 2 نفر استاندارد + 1 نفر اضافه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

رستوران های یزد

کد کپچا *

سایت شب برای بهبود کیفیت اقامت در منازل شخصی، ویلا و سوئیت تاسیس شد. حاصل فعالیت مجموعه شب ارائه هزاران اقامتگاه و ویلا شخصی مطمئن و ده ها هزار شب اقامت در نقاط مختلف کشور است. هدف این مجموعه ایجاد بستر لازم برای معرفی اقامتگاه های شخصی سلامت و ایجاد تجربه های نو برای میهمانان است. شب به عنوان اولین مجموعه اجاره روزانه در شمال و سایر نقاط ایران، با نظارت بر کیفیت اقامت در فضای مجازی، افتخار همکاری با میزبان های متعهد و میهمانان با سلایق متنوع را داشته است. شب با مدلسازی کامل فضای اجاره ویلای کشور موفق به خلق مسیری مطمئن برای تضمین پرداخت ، اصالت و نظافت منازل گشته و با پشتیبانی 24 ساعته و تیم تامین رضایت مشتری، در هر لحظه از اقامت همراه شماست. شما در سایت شب می‌توانید از شهرهای های دنج ایران، اقامتگاه و ویلای شخصی خود را رزرو و اجاره کنید و با پرداخت آنی رزرو خود را قطعی کنید. کافیست در سایت شب اجاره ویلا در شمال، اجاره ویلا در کیش، اجاره سوئیت در تهران و اطراف تهران و اجاره روزانه آپارتمان در مشهد یا سایر شهرها را انتخاب کنید. سایت شب پرداخت شما را تضمین کرده و قابلیت استرداد وجه و پرداخت مبلغ لغو رزرو را داراست. ویلا، سوئیت و اقامتگاه خود را با ارزان ترین قیمت اجاره کنید.



یزد، شهر بادگیرها هر ساله مقصد گردشگران بسیاری است. در این مقاله با رستوران‌های این شهر زیبا آشنا می‌شویم. با کجارو همراه باشید.

هر آنچه بايد در مورد یزد بدانيد

یافتن رستورانی خوب و خوردن غذای‌های باکیفیت، یا چشیدن طعم غذاهای محلی در شهرهایی ناآشنا همیشه آسان نیست. در ادامه سعی شده تا بهترین رستوران‌های یزد را به شما معرفی کنیم.رستوران های یزد

اولین و یکی از بهترین رستوران‌های یزد که به شما معرفی می‌کنیم رستوران تالار یزد یا آقا قهوه‌چی است که در گذشته به آن حاجی آشپز می‌گفتند. این رستوران دارای چندین سالن‌، از جمله سالن عروسی است. اگر به دنبال چشیدن طعم خوشمزه باقالی پلو با ماهیچه، کباب کوبیده، خورشت فسنجان، شیرین پلو، قیمه یزدی یا ته‌چین هستید این رستوران را فراموش نکنید. ویژگی جالب و قابل توجه این رستوران گرداندن سینی ته دیگ بین میزها است. از دیگر ویژگی‌های تالار یزد عدم پرداخت مالیات و حق سرویس، قیمت معقول غذاها، و دور بودن از مرکز شهر است. رستوران تالار یزد به دلیل محبوبیت میان افراد همیشه شلوغ است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای صرف ناهار همیشه پیش از ساعت ۱۲ آن جا باشید.

جالب است بدانید که معروف‌ترین شیرینی فروشی یزد، حاج خلیفه رهبر در نزدیکی این مکان قرار دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

تلفن: ۶۶۶۱ ۳۵۲۲ ۰۳۵

رستوران‌هایی با فضاها و معماری‌های سنتی توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. اگر مشتاق دیدن این مکان‌های سنتی هستید به رستوران ملک‌التجار بروید. ساختمان این رستوران از بناهای قدیمی است که حال و هوای خاص خود را دارد. علاوه بر معماری و فضای منحصربفرد، غذاها خوشمزه و باکیفیت و سرویس‌دهی قابل قبول است. منوی این رستوران شامل انواع غذای ایرانی و سنتی است.

امکانات: سرویس کامل، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، پزشک، صنوق امانات، برگزاری تورهای یزدگردی، و بسیاری موارد دیگر.

تلفن: ۴۰۶۰ ۳۶۲۲ ۰۳۵

تلفن: ۶۰۰۵ ۳۶۲۶ ۰۳۵

هتل باغ مشیرالممالک با درختان تنومند و کهن، جوی‌ها، حوض‌ها و فواره‌های زیبا و صدای پرندگان مکانی چنان بهشتی روی زمین است. این رستوران خود شامل ۴ رستوران، رستوران نقاشی، رستوران یزد، رستوران باغ و کافی شاپ با منوی غذاهای ایرانی، فرنگی، و دریایی است.

رستوران نقاشی به عنوان رستوران اصلی این مجموعه با ظرفیت ۲۵۰ نفر در مرکز هتل باغ قرار گرفته است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است.

رستوران باغ که در محوطه باغ قرار گرفته است دارای چشم‌اندازی بی‌نظیر است. صرف غذا در کنار جوب آب جاری، فواره‌ها و درختان زیبا خاطره‌ای جاویدان را برای افراد رقم می‌زند.

در رستوران یزد می‌توانید انواع غذاهای محلی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در فضایی آرامش‌بخش و زیبا سفارش دهید.

علی رغم نام مدرن کافی شاپ، این مکان دارای فضا و معماری سنتی، با دیوارهایی رنگارنگ است. در این کافی شاپ می‌توانید انواع دسرها، بستنی، شیرینی‌های یزدی، نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش دهید.

تلفن: ۹۷۶۳ ۳۵۲۳ ۰۳۵

$(‘.map-container’).click(function(){$(this).find(‘iframe’).addClass(‘clicked’)}).mouseleave(function(){$(this).find(‘iframe’).removeClass(‘clicked’)});

رستوران خوان دو حد نیز مانند دو مورد قبل در خانه‌ای قدیمی قرار دارد که فضایی بسیار دلنشین را برای افراد ایجاد کرده است. پیشخدمت‌ها غذا را در سینی برای شما می‌آوردند و درصورت تمایل قلیان نیز مهیا می‌شود. منوی این رستوران زیبا شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی است که محبوب‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها دیزی، کباب‌ها و خورشت فسنجان است. غذاهای سنتی یزد از جمله آش شولی را نیز در مکان می‌توانید امتحان کنید.

ساعت کار: هرروز از ساعت  ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب.

تلفن: ۰۳۳۸ ۳۶۲۷ ۰۳۵

اگر در یزد هوس خوردن یک پیتزای خوشمزه و باکیفیت را کردید رستوران سزار را فراموش نکنید. این جا رستورانی بسیار شیک با موسیقی زنده (پیانو) و فضایی رمانتیک است. منوی رستوران سزار شامل انواع غذاهای ایرانی و ایتالیایی است. پیشنهاد ما برای شما پیتزا استیک، پیتزا مارگاریتا، نان سیر، پاستای آلفردو، و نوشیدنی‌ها است.

$(‘.map-container’).click(function(){$(this).find(‘iframe’).addClass(‘clicked’)}).mouseleave(function(){$(this).find(‘iframe’).removeClass(‘clicked’)});

کافه عدسی پناهنده با سابقه ۶۰ ساله یکی از بهترین کافه‌ها در سطح شهر یزد است. اما این کافه با دیگر کافه‌هایی که تا به حال دیده‌اید متفاوت است زیرا در این کافه (همانطور که از نامش پیدا است) تنها عدسی سرو می‌شود. عدسی‌های این مکان در بین تمام افراد چه بومی و چه غیر بومی بسیار محبوب و معروف است.

فضا و دکوراسیون این محل بسیار دلنشین و زیبا است. کافه عدسی در تمام روزهای سال پذیرای مشتریان است. نکته مثبت دیگر کافه قرار گرفتن آن در بازار سنتی پنجه علی است. این یعنی یک استراحت خوشمزه پس از گردش و بازدید از بازار.

رستوران های یزد

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است

تولید و توسعه نرم افزار کجارو توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

کافه صور – مرجع ایرانشناسی، ایرانگردی و راهنمای سفر به نقاط دیدنی ایران

یزد، با آن خانه‌های خشتی و گلی و بادگیردار، جایی که می‌شود ساعت‌ها در کوچه پس کوچه‌های خلوتش قدم زد و خسته نشد. یزد شهری است که آدم از نشستن در حیاط خانه‌های قدیمیش خسته نمی‌شود و همه چیز تو را غرق خودش می‌کند. اما کجای یزد می‌شود غذای خوب خورد؟ بهترین رستوران‌های یزد کجاست؟ در این مطلب سعی شده است، به معرفی تمام این رستوران‌ها پرداخته شود؛ بنابراین با کافه صور همراه باشید.

بازار خان یزد

کنیسه کمال – قدیمی‌ترین کنیسه شهر یزد

رستوران های یزد

آیین کهن نخل گردانی عاشورا در یزد

اگر قرار باشد هر لیستی از بهترین رستوران‌های یزد آماده کرد، این رستوران در همه لیست‌ها دیده خواهد شد. کمتر کسی است که اسم تالار یزد را نشنیده باشد، چرا که هم بین خود یزدی‌ها و هم بین مهمانان این شهر تاریخی، یکی از معروف‌ترین‌هاست. تالار یزد که قبلاها به آن “حاجی آشپز” می‌گفتند و به آقا قهوه چی هم معروف است، سالن‌ها و غذاخوری‌های متعددی برای برگزاری جشن‌ها و عروسی‌ها دارد و بعضی وقت‌ها همین که دارید غذا می‌خورید شاید صدای پایکوبی سالن بغل را هم بشنوید، ولی همه اینها باعث نمی‌شود که از خیر غذای خوبش بگذریم. به عقیده بسیاری بهترین غذا را در سفر به یزد باید در رستوران تالار یزد خورد. خیلی‌ها تعریف باقالی پلو با ماهیچه اش را می‌کنند. کباب کوبیده‌اش بسیار لذیذ است و خورشت فسنجان، شیرین پلو و ته چینش هم حرف ندارد. به اضافه اینکه قیمه یزدی این رستوران را هم باید امتحان کرد.

رسم‌های قشنگی هم در رستوران حکمفرماست مثل چرخاندن سینی ته دیگ بین میزها. در تالار یزد خبری از مالیات و حق سرویس نیست و قیمت‌ها معقول است فقط اینکه اینجا رستوران شلوغی است و باید قبل از ساعت ۱۲ آنجا بود، به همه اینها دوری از مرکز شهر و بافت تاریخی شهر را هم اضافه کنید. ناگفته نماند که معروف‌ترین شیرینی‌سرای یزد یعنی کارگاه شیرینی حاج خلیفه رهبر هم نزدیک این رستوران است و می‌توان با یک تیر دونشان زد.

آدرس رستوران تالار یزد:  یزد، بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن

هتل باغ مشیر الممالک یزد باغی قدیمی با درخت‌های کهن و سر به فلک کشیده، جوی‌های آب روان، حوض‌ها و فواره‌های زیاد است و تصور کنید در همچنین جایی روی تخت بنشینید و غذای باکیفیتی بخورید. غذایی که لذیذ است، چندان گران نیست و در حین خوردنش صدای پرندگان باغ شنیده می‌شود. هتل باغ مشیرالممالک چهار رستوران مختلف دارد که انواع و اقسام غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در آنها سرو می‌شود و به خصوص رستوران نقاشی آن معروف است. درجایی که پر از نقاشی‌های دیواری است و نور قشنگی از پنجره‌های رنگی به روی میز می‌تابد. شنیسل مرغ رستوران مشیرالممالک باب طبع است و از خیر کباب‌ها و جوجه‌هایش هم نباید گذشت. از اینها گذشته بعد از صرف غذا می‌توان به کافی شاپ هتل در پشت بام رفت و از آنجا به تماشای بافت تاریخی یزد نشست، نسیم خنکی به صورتت می‌خورد و آنهمه زیبایی جلوی چشمت است و چی از این بهتر.

آدرس رستوران مشیر الممالک:  یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

این یکی از بهترین رستوران‌های یزد است. رستوران خوان، مثل بیشتر رستوران‌های یزد، در خانه‌ای قدیمی است و فضایی سنتی دارد. در حیاتی مصفا روی تخت می‌نشینید و غذا را در سینی برایتان می‌آورند و در کنارش قلیان نیز اگر بخواهید می‌دهند. خوان دوحد غذاهای متنوعی دارد ولی کباب‌هایش، دیزی و خورشت فسنجانش از بقیه لذیذتر است و بهترین دیزی یزد را باید در این رستوران خورد. بهترین آش شولی را هم که آشی است درست شده از چغندر و سبزی و عدس باید به عنوان پیش غذا در این رستوران سفارش داد.


بازار خان یزد


کنیسه کمال – قدیمی‌ترین کنیسه شهر یزد


راهنمای سفر به قشم


جاهای دیدنی کرج


تنگه چاهکوه یکی از عجایب هفتگانه قشم

آدرس رستوران خوان دو حد:  یزد، بلوار عاصی زاده – کوچه سنگریزه

اگر دلتان خواست در یزد پیتزا و غذاهای ایتالیایی بخورید، باید سراغ رستوران سزار را بگیرید. رستوران سزار نسبت به رستوران‌های دیگر یزد، رستوران شیک و مدرنی است. پیانو به صورت زنده در آن نواخته می‌شود و حال و هوای رمانتیکی به آن می‌بخشد. منوی رستوران هم پر پرو پیمان است و علاوه بر غذاهای ایتالیایی، غذاهای ایرانی هم دارد. در رستوران سزار، باید پیتزا استیک و پیتزا مارگاریتا سفارش داد، علاوه بر اینکه رستوران سزار نان سیر و پاستا آلفردوی خوبی دارد، هرچند قیمت‌ها کمی در آن بالاست. جدا از اینها آنهایی که رستوران سزار را امتحان کرده‌اند از نوشیدنی‌های آن و به خصوص مهیتویش هم تعریف می‌کنند.

آدرس رستوران سزار:  یزد، میدان ابوذر، خیابان سنبل

رستوران‌هایی با فضاها و معماری‌های سنتی توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. اگر مشتاق دیدن این مکان‌های سنتی هستید به رستوران ملک‌التجار بروید. ساختمان این رستوران از بناهای قدیمی است که حال و هوای خاص خود را دارد. علاوه بر معماری و فضای منحصربفرد، غذاها خوشمزه و باکیفیت و سرویس‌دهی قابل قبول است. منوی این رستوران شامل انواع غذای ایرانی و سنتی است. این همان دلایلی است که این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های یزد تبدیل کرده اسنآدرس هتل رستوران ملک التجار: یزد، خیابان قیام، بازارچه پنجه علی

قدیمی‌ترین رستوران یزد، با قدمتی ۶۰ ساله، کافه پناهنده است که از بهترین‌ رستوران‌های یزد بوده و برخلاف اسمش درآن خبری از خوراکی‌های معمول در کافه‌ها نیست. کافه پناهنده که هیچ وقتی از سال تعطیل نیست، فضای دنج و دوستانه‌ای دارد و جدا از آن رفتار پرسنلش هم به دل خیلی‌ها نشسته. کافه پناهنده در دل یکی از قدیمی ترین بازار‌های یزد یعنی بازار پنجه علی قرار گرفته، بنابراین می‌شود در این بازار هم گشت و گذار مفصلی کرد و از مغازه‌های صنایع دستی‌اش دیدن کرد. منوی کافه پناهنده متنوع است، اما آنچه پناهنده را متفاوت می‌کند عدسی‌های آن است، به طوری که می‌گویند هر آدمی بهترین عدسی عمرش را در پناهنده می‌خورد و از آن سیر نمی‌شود.

آدرس کافه پناهنده: یزد، بازار پنجه علی

مطالب پیشنهادی:

پست قبلی

جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

پست بعدی

احسان یارشاطر بنیانگذار دانشنامه ایرانیکا

بازار خان یزد

کنیسه کمال – قدیمی‌ترین کنیسه شهر یزد

آیین کهن نخل گردانی عاشورا در یزد

جاذبه‌های طبیعی مهریز

رستوران های یزد

Your email address will not be published.

ایران سرزمینی است باستانی، دیدنی و توریستی که دارای چشم‌اندازهای طبیعی با جاذبه های فرهنگی- هنری ، یادمانهای تاریخی و وجود مراکز مذهبی و زیارتی می‌باشد.

وبسایت کافه صور به عنوان یک مرجع ایرانشناسی و ایرانگردی با هدف شناساندن قابلیت‌های سرزمین ایران در زمینه تاریخ و گردشگری و دادن اطلاعاتی مربوط به تمامی شهرهای ایران به علاقمندان به ایران و سفر کار خود را آغاز کرد تا بتوانیم به نوعی در ارتقای گردشگری ایران سهیم باشیم و فرهنگ غنی و تمدن چند هزار ساله خود را به رخ جهانیان بکشیم.

امیدوارم با یاری شما و ارائه انتقادها و پیشنهادهایتان در این مهم روز به روز پیشرفت نماییم.

رستوران های یزد
رستوران های یزد
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *