رنگ سال 2020

رنگ سال 2020
رنگ سال 2020

رنگ سال ۲۰۲۰

از سال ۲۰۰۰ به بعد موسسه رنگ پنتون یا پانتون (Pantone) رنگ سال ۲۰۲۰ را انتخاب و اعلام می کند. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا بوده و به طور غیر رسمی این کار را انجام داده که به مرور زمان با توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.

موسسه پنتون در سال ۲۰۱۹ رنگ سال را مرجانی زنده انتخاب کرده که رنگی مابین نارنجی و صورتی است. این رنگ توجه مردم به حیات دریایی، و مخصوصا مرجان‌های دریایی، که چقدر مهم هستند در چرخه ی حیات دریا ها جلب کرده است . احتمال زیاد که رنگ سال ۲۰۲۰ هم رنگ مرجانی سفید اعلام شود که رنگی خنثی است و میتوان برای ترکیب رنگ لباس و دکوراسیون منزل استفاده کرد و بسیار هم شیک و دیدگان را جلب میکند.

رنگ سال

در ابتدای سال رنگی به عنوان رنگ سال اعلام می شود و ویترین مغازه ها معمولا براساس همان رنگ دیزاین می شود و دکوراسیون منازل و بسیاری از اقلام و پوشاک مورد استفاده مردم به رنگ سال در فروشگاه ها عرضه میشود.د

رنگ سال 2020

رنگ سال

رنگ سال

خطرهایی که مرجان های دریایی را تهدید میکند و در این چند سال اخیر صخره های مرجانی زیادی از بین رفته اند و موسسه ی پنتون با انتخاب کردن رنگ سال با توجه به رنگ مرجان ها میخواهد توجه را به سمت این موجودات و اهمیت آنها جلب کند.

رنگ سال

اعلام  رنگ مو سال ۲۰۲۰

رنگ سال

رنگ موی ۲۰۲۰

رنگ سال

از رنگ لباس و کیف و کفش دریافت کرده تا رنگ مو وحتی بسیاری در دکوراسیون منازل از رنگ سال انتخاب شده استفاده میکنند.

دکوراسیون منزل رنگ سال ۲۰۲۰

رنگ سال

رنگ سال

رنگ سال

اعلام رنگ سال ۲۰۲۰

رنگ سال

رنگ سال ۹۹

رنگ سال

ست کردن لباس با رنگ های خنثی

با توجه به رنگ سال ۲۰۲۰ که مرجانی سفید اعلام شد و توجه به خنثی بودن این رنگ خیلی راحت میتوان یک ست بسیار شیک و زیبا داشته باشیم در ادامه راهنمایی برای ست کردن لباس با رنگ های خنثی را به نمایش گذاشته ایم.

رنگ سال ۲۰۲۰

ست کردن لباس یکی از اصول اصلی شیک پوشی است. یکی از رنگ هایی که در ست کردن لباس مورد استفاده قرار می گیرد رنگ های خنثی است و تنها نکته مهم اصول ست کردن لباس با رنگ های خنثی است.

رنگ های خنثی غیر رنگ هایی هستند که در چرخه سنتی رنگ نمی توانید پیدایشان کنید و عبارتند از مشکی، سفید، خاکستری و رنگ های زمینی روشن مانند خاکی

رنگ سال ۲۰۲۰

ست کردن لباس رنگ سال ۲۰۲۰ با کفش هم مورد بحث قرار میگیرد اگر لباس رسمی مثل کت شلوار برتن دارید از کفش های مجلسی استفاده کنید و اگر لباس های اسپرت با ترکیب خنثی استفاده میکنید میتوان از کتانی و کفش های اسپرت سفید یا توسی استفاده کنید.

رنگ سال ۲۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مجله اینترنتی آراس در سال 1393 و با هدف ایجاد فضایی پویا به جهت اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف ازجمله مدل، زیبایی، اخبار، عکس و … ایجاد گردید. تمامی محتوای منتشرشده در این مجله متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

کمدا‌|‌خرید و فروش اینترنتی لباس زنانه با 50 درصد تخفیف

سرفصل ها

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، بسیاری از کمپانی‌های مشهور طراحی و خلاقیت، رنگ پیشنهادی خود را برای سال آینده ارائه می‌کنند. یکی از معروف‌ترین کمپانی‌هایی که احتمالا شما هم نام آن را بارها شنیده‌اید، Panton (پنتون) نام دارد و حرف اول و آخر را در انتخاب رنگ سال می‌زند! اگر می‌خواهید بدانید که رنگ سال 2020 چیست، تا انتهای نوشته همراه ما باشید.

ست رنگ آبی کلاسیک و قرمز

ست رنگ آبی کلاسیک و سرمه‌ای

رنگ سال 2020

رنگ سال 2020

ست رنگ آبی کلاسیک و زرد

ست رنگ آبی کلاسیک و نارنجی

رنگ سال 2020

ست رنگ آبی کلاسیک و آجری

آبی کلاسیک رنگ سال 2020

کت بلند آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک و سبز

شلوار پولکی آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک

رنگ سال 2020

پالت رنگی آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک و نخودی

ست ترند 2020 آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک

ست ورزشی رنگ آبی کلاسیک

لباس مجلسی آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک

رنگ موی ترند سال 2020

ست رنگ آبی کلاسیک و زرشکی

رنگ آبی کلاسیک در طبیعت

رنگ سال 2020

ست رنگ آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک و جین

ست رنگ آبی کلاسیک و کرم

ست رنگ آبی کلاسیک و سبز

رنگ سال 2020

ست کژوال آبی کلاسیک

ست رنگ آبی کلاسیک و سبز

اکسسوری آبی کلاسیک

رنگ سال 2020

ست رسمی رنگ آبی کلاسیک

استایل آبی کلاسیک

ست شیک شلوار پولکی آبی کلاسیک

شلوار آبی کلاسیک و کیف صورتی

اکسسوری آبی کلاسیک

ترکیب رنگی آبی کلاسیک

رنگ ترند سال 2020

ست رنگ آبی کلاسیک و سبز

ست رنگ آبی کلاسیک و سبز

کت و شلوار به رنگ آبی کلاسیک

ست زمستانی آبی کلاسیک

استایل آبی کلاسیک

احتمالا این جمله را از بسیاری از فروشنده‌ها شنیده‌اید که برای فروش بهتر کالای خود، از عبارت “رنگ سال” استفاده می‌کنند. اما آیا می‌دانید که منظور از رنگ سال چیست و چه اهمیتی دارد؟

در سال 2000 میلادی، شرکت پنتون از مفهوم جدید خود تحت عنوان “رنگ سال” رونمایی کرد. رنگ سال پنتون به سرعت تبدیل به یک فاکتور بسیار مهم در ایجاد ترندهای جهانی در دنیای دیزانینگ، فشن و برندینگ تبدیل شد. علاوه بر این، اعتبار و خوش نامی شرکت پنتون نیز با همین اقدام، به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرد. سایر شرکت‌ها و کمپانی مشابه نیز به دنبال این اقدام تاثیرگذار پنتون، هرساله رنگ سال پیشنهادی خود را برای سال آینده پیشنهاد می‌کنند؛ اما آنچه که در نهایت به عنوان رنگ سال انتخاب می‌شود، رنگ منتخب شرکت پنتون است.

رنگ سال چیست؟

هر ساله شرکت پنتون برای انتخاب رنگ جدید، افراد تاثیرگذار در حوزه طراحی و برندینگ را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد. این افراد بر اساس تجربیات و خلاقیت خود سعی می‌کنند تا رنگ مناسبی را برای سال آینده پیشنهاد دهند. رنگ انتخابی شرکت پنتون از اهمیت بالایی برخوردار است به همین علت نیز در پروسه انتخاب آن حساسیت زیادی به خرج داده می‌شود.

نحوه انتخاب رنگ سال

اگرچه بسیاری از طراحان و حتی افراد عادی در اواخر ماه دسامبر منتظر شنیدن رنگ پیشنهادی شرکت پنتون برای سال آینده هستند اما بد نیست که کمی نگاهی به عقب بیندازیم و رنگ سال‌های گذشته که توسط پنتون انتخاب شده بود را با هم ببینیم.

بدون شک می‌دانید که رنگ سال 2019، مرجانی یا Living Coral بوده است. این رنگ شاد و زنده علاوه بر طراحان، محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم نیز پیدا کرده بود. اگر به ترندهای آرایشی 2019 نگاهی بیندازید، متوجه حضور پرقدرت رنگ مرجانی در دنیای آرایش خواهید شد. علاوه بر این بسیاری از طراحان لباس مشهور نیز از بخش قابل توجهی از کالکشن‌های خود را به رنگ مرجانی درآوردند. حتی شرکت اپل نیز رنگ مرجانی را به عنوان یکی از رنگ‌های جدید برای گوشی‌های آیفون خود، به مشتریان عرضه کرد.

تاریخچه رنگ سال 2019

بنفش، رنگ سال 2018 بود. این رنگ به خوبی تداعی‌گر کهکشان‌های دور و اسرارآمیز بود. بسیاری از افراد از این رنگ به عنوان رنگی پرقدرت اما سری یاد می‌کنند.

رنگ سال 2018

سال 2017 به رنگ سبز چمنی بود. این رنگ نمادی برای شروع دوباره و فرا رسیدن بهار به شمار می‌رفت. علت انتخاب این رنگ توسط شرکت پنتون این بود که افراد بتوانند تاثیر طبیعت را در زندگی روزمره‌ی خود احساس کنند.

رنگ سال 2017

 

در ادامه چند رنگ دیگر را باهم خواهیم دید:

رنگ سال 2016

رنگ سال 2015

رنگ سال 2014

رنگ سال 2013

تا این قسمت از ماجرا چیزی از رنگ سال 2020 نگفته‌ایم اما حالا وقت آن رسیده که این راز را فاش کنیم!

شرکت پنتون از رنگ آبی کلاسیک (Classic Blue) به عنوان رنگ پیشنهادی خود برای سال 2020 رونمایی کرده است. آبی کلاسیک یادآور آسمان گرگ و میش غروب است و آرامش محسور کننده‌ای را به همراه می‌آورد. احتمالا دیدن رنگ آبی کلاسیک شما را به یاد دریاچه‌ای آرام یا حتی لباسی خوش دوخت می‌اندازد.

مدیر عامل شرکت پنتون در ادامه‌ی انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال 2020 ذکر کرد: آبی کلاسیک، رنگ اطمینان بخش و اصیلی‌ست که باعث ایجاد ثبات در بیننده خواهد شد. هم چنین، این رنگ در جهان نا آرام و مضطرب امروز، رنگی آرامش بخش خواهد بود. علاوه بر این، آبی کلاسیک تداعی گر آسمان شب است و به همین دلیل بسیاری از افراد می‌توانند با آن ارتباط نزدیکی برقرار کنند.

سال 2020 چه رنگی است؟

قبل از این که در سال جدید به سراغ رنگ سال 2020 بروید، بهتر است که ویژگی‌های آن را بشناسید تا بتوانید در مواقع مناسب از این رنگ زیبا استفاده کنید.

آبی کلاسیک به جنسیت و فصل خاصی بستگی ندارد. شما می‌توانید این رنگ را در فصول مختلف سال و در هر مدل لباسی به کار ببرید. مهم نیست که لباس شما، یک پیراهن شب باشد یا یک دست کت و شلوار. علاوه بر این اگر دوست دار محیط زیست و سبک زندگی پایدار باشید، رنگ نیلگون آبی کلاسیک به راحتی از مواد طبیعی قابل استخراج است. بنابراین می‌توانید لباس‌های خود را به کمک مواد طبیعی به رنگ سال تبدیل کنید. آبی کلاسیک همانطور که از نامش پیداست، به شما ظاهری با اصالت می‌بخشد و آشفتگی جهان امروز را که به دنیای فشن نیز راه پیدا کرده از بین می‌برد. بنابراین به لطف رنگ سال 2020 کمپانی پنتون، دوست داران سبک و سیاق کلاسیک، سال خوب و پرباری را در پیش رو خواهند داشت.

ویژگی‌های آبی کلاسیک، رنگ سال 2020

ویژگی‌های آبی کلاسیک، رنگ سال 2020

اگر شما هم یکی از طرفداران رنگ زیبای سال 2020 شده باشید، در این بخش از مقاله ایده‌های جذابی را برای اضافه کردن رنگ آبی کلاسیک به استایل شما معرفی خواهیم کرد. طیف رنگ آبی، با سایر رنگ‌ها به خوبی ترکیب می‌شود و به همین دلیل می‌توانید به راحتی این رنگ را در استایل‌های روزمره خود به کار ببرید.

رنگ زرد از جمله رنگ‌هایی است که در کنار رنگ آبی و به خصوص رنگ سال 2020 یا همان آبی کلاسیک، نیز جلوه‌ی بسیار خوبی به استایل شما می‌بخشد. رنگ زرد، رنگ متضاد آبی می‌باشد و ترکیب این دو رنگ توجه زیادی را جلب خواهد کرد.

استفاده از رنگ زرد در یک استایل مونوکرومیک آبی کلاسیک، باعث ایجاد هیجان در استایل شما می‌شود. می‌توانید بسته به سلیقه و ذوق خود، از رنگ زرد در اکسسوری‌های کوچک نظیر کیف، کفش و گوشواره یا در اندازه‌های بزرگ‌تر و به عنوان آیتم‌های پوشیدنی مانند شلوار یا بلوز استفاده کنید.

آبی کلاسیک + زرد

اگر تضاد موجود بین رنگ‌های آبی و زرد با سلیقه‌تان سازگار نیست، پیشنهاد می‌کنیم که رنگ نارنجی یا آجری را به جای زرد به کار ببرید. رنگ نارنجی نسبت به زرد درخشندگی کمتری دارد و مات‌تر است و به همین علت تضاد کمتری ایجاد می‌کند. این رنگ در کنار آبی کلاسیک به خوبی جور می‌شود و می‌توانید آن را به عنوان یک چاشنی هیجان انگیز در استایل خود به کار ببرید.

هم چنین می‌توانید در تناژ نارنجی کمی تغییر ایجاد کنید و آن را با خیال راحت به سمت نارنجی یا قهوه‌ای سوق دهید. این طیف رنگ بدون هیچ دردسری در کنار آبی کلاسیک استایل‌های زیبا و منحصر به فردی را خلق می‌کنند و علاوه بر این، انتخاب خوبی برای داشتن استایل‌هایی با رنگ سال 2020 می‌باشد.

آبی کلاسیک + آجری

اگرچه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به سراغ استایل‌هایی بروند که توجه کمتری را به سمت خود جلب می‌کنند اما همواره کسانی پیدا می‌شوند که عاشق پوشیدن لباس‌های متمایز و استایل‌های خاص‌تر هستند. اگر شما هم از جمله این افراد هستید، این ترکیب رنگ پیشنهادی مختص شماست!

رنگ صورتی و به خصوص تناژ‌های درخشنده‌تر آن مانند سرخابی یا صورتی باربی، در کنار رنگ آبی کلاسیک، یکی از متفاوت‌تری استایل‌ها را می‌سازد. این ترکیب علاوه بر این که رنگ سال 2020 را به استایل شما وارد می‌کند، ظاهرتان را نیز چشمگیرتر از همیشه خواهد کرد. پوشیدن یک شلوار آبی کلاسیک یه همراه مانتو یا کت صورتی یا سرخابی، اضافه کردن یک جفت کفش سرخابی به یک استایل آبی رنگ یا حتی استفاده از گردنبند یا گوشواره‌های استیتمنت سرخابی در کنار لباس‌های آبی کلاسیک، راه‌های ساده‌ای هستند که می‌توانید برای ساختن این ترکیب از آن‌ها کمک بگیرید.

آبی کلاسیک + صورتی

بسیاری از ترکیب‌های رنگ که در دنیای فشن و طراحی به کار برده می‌شود، از طبیعت الهام گرفته شده است. این ترکیب متمایز نیز از همین دسته است. ترکیب رنگ‌های آبی کلاسیک و سبز را می‌توانید در بسیاری از پرندگان مشاهده کنید. طاووس یا مرغ مگس خوار مثال‌های خوبی برای این ترکیب رنگی هستند.

سبز و آبی کلاسیک نزدیکی زیادی به هم دارند و تضادی ایجاد نمی‌کنند اما در عین حال هر دو رنگ از جمله رنگ‌های سرد هستند و می‌توانند ظاهری خنک خلق نمایند. می‌توانید با کمی خلاقیت تناژ رنگ سبز را دست کاری کنید و به جای استفاده از سبز‌های معمول، به سراغ سبزهای خاص‌تر مانند زمردی یا یخی بروید. پوشیدن یک پالتوی سبز رنگ به همراه شلوار آبی کلاسیک، به خوبی می‌تواند رنگ سال 2020 را به استایل شما اضافه کند.

آبی کلاسیک + سبز

گاهی اوقات راه‌های ساده‌تری نیز برای ساختن استایل‌های جذاب وجود دارد. اگر می‌خواهید رنگ سال 2020 را به کمد خود اضافه کنید، می‌توانید آن را به همراه آبی‌های دیگر ست کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا استایل مونوکروم و خارق العاده‌ای بسازید و به یکی از پیشرویان در دنیای مد و فشن تبدیل شوید!

در کنار رنگ سال 2020 یا آبی کلاسیک می‌توانید از آبی‌هایی نظیر آبی آسمانی، آبی نفتی، آبی رویال یا سرمه‌ای استفاده کنید. این روش پر قدرت، می‌تواند علاوه بر استایل‌های رسمی، استایل‌های کژوال‌تری را نیز خلق کند. جین‌ها آیتم‌های پرکاربردی برای خلق یک ظاهر تمام آبی به شمار می‌روند. پس آن‌ها را فراموش نکنید.

آبی کلاسیک + آبی

مهم‌ نیست که رنگ سال 2020 چه باشد، چرا که در هر صورت، رنگ سفید در کنار آن به خوبی جور خواهد شد!

آبی کلاسیک رنگی آرام بخش است و ترکیب آن به همراه رنگ سفید، ظاهری پاک و خالص را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این ترکیب رنگ یکی از ترکیب‌های بسیار مناسب برای فصل تابستان به شمار می‌رود چرا که احساس خنکی بسیار زیادی به همراه دارد. پوشیدن شلوار سفید به همراه یک کت آبی کلاسیک یا ترکیب تی شرت سفید و شلوار یا دامنی به رنگ آبی کلاسیک می‌تواند ایده‌ی خوبی برای به کار بردن رنگ سال 2020 باشد.

آبی کلاسیک + سفید

رنگ مشکی نیز مانند سفید از جمله رنگ‌های خنثی است که در کنار همه‌ی رنگ‌ها ظاهری زیبا برای شما خواهند ساخت. بیراه نیست که بگوییم این ترکیب رنگ کم دردسرترین ترکیبی‌ست که می‌توانید به کمک آن از رنگ سال 2020 در استایل خود استفاده کنید.

رنگ مشکی بر خلاف سایر رنگ‌ها، به تلاش و دقت زیادی برای ست کردن احتیاج ندارد و می‌توانید به همراه آن هر رنگ دیگری را به کار ببرید.

به عنوان نمونه، پوشیدن کفش‌های به رنگ آبی کلاسیک در کنار یک استایل مشکی یا حتی ست کردن یک کت آبی کلاسیک با شلوار و کفش مشکی، ایده‌های عملی و ساده‌ای برای ساختن استایل‌های به روز محسوب می‌شوند.

آبی کلاسیک + مشکی

استفاده از رنگ سال 2020 فقط به کفش و لباس ختم نمی‌شود بلکه دنیای نامحدودی را به سوی شما باز خواهد کرد. حتی می‌توانید دکوراسیون خانه یا محل کارتان را نیز به رنگ آبی کلاسیک تغییر دهید و کمی تنوع ایجاد کنید.

اگر از دوست دار تنوع هستید، می‌توانید از رنگ سال 2020 به عنوان رنگ آرایش چشم خود استفاده کنید. به کار بردن آبی کلاسیک به جای خط چشم و سایه‌های همیشگی، تغییر بسیار زیادی در چهره و ظاهرتان ایجاد می‌کند، اما خیالتان راحت باشد زیرا نتیجه بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

خط چشم آبی کلاسیک

خط چشم آبی کلاسیک

دنیای آرایش از جمله زمینه‌هایی است که به سرعت تحت تاثیر ترندها قرار می‌گیرد و به همین دلیل امسال باید منتظر آرایش‌ها و رنگ‌ موهای آبی رنگ باشیم. حتی اگر در انتخاب رنگ موهای خود بسیار حساس و سخت گیر باشید، امکان ندارد که از دیدن رنگ موهای آبی کلاسیک، وسوسه نشوید! ته رنگ خاص و سرد رنگ موی آبی تقریبا مناسب هر رنگ پوستی است و از همین رو می‌توانید رنگ سال 2020 را به موهای خود اضافه کنید. البته لازم به ذکر است که رنگ موی آبی فانتزی است و دوام کمتری نسبت به سایر رنگ‌ها دارد اما می‌توان به کمک آن ظاهر خود را ارتقا داد و به روز شد.

موی آبی کلاسیک

موی آبی کلاسیک

اگر عاشق رنگ سال 2020 شده‌اید و دوست دارید آیتم‌هایی با رنگ آبی کلاسیک را به کمدتان اضافه کنید یا حتی اگر آیتم‌های آبی رنگی دارید که مدتی است گوشه کمد خاک می‌خورند، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن کمدا را نصب کنید. با کمدا هر چیزی را که دوست دارید، در کسری از ثانیه بخرید و بفروشید و لذت ببرید! در جامعه دخترانه کمدا منتظرت هستیم.

شما تصمیم دارید امسال چه آیتمی از پوشیدنی یا دکور به رنگ آبی کلاسیک را به استایل و خانه‌تان اضافه کنید و بخرید؟ ایده های خود را با در میان بگذارید.

در سال 2000 میلادی، شرکت پنتون از مفهوم جدیدی تحت عنوان “رنگ سال” رونمایی کرد. رنگ سال پنتون به سرعت تبدیل به یک فاکتور مهم در ایجاد ترندهای جهانی در دنیای دیزانینگ، فشن و برندینگ تبدیل شد.

هر ساله شرکت پنتون برای انتخاب رنگ جدید، افراد تاثیرگذار در حوزه طراحی و برندینگ را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا بر اساس تجربیات و خلاقیت، رنگ مناسبی را برای سال آینده پیشنهاد دهند.

شرکت پنتون از رنگ آبی کلاسیک (Classic Blue) به عنوان رنگ پیشنهادی خود برای سال 2020 رونمایی کرده است.

آبی کلاسیک، رنگ اطمینان بخش و اصیلی‌ست که باعث ایجاد ثبات در بیننده خواهد شد. هم چنین، این رنگ در جهان نا آرام و مضطرب امروز، رنگی آرامش بخش خواهد بود…

در استایلتان رنگ آبی کلاسیک را همراه با زرد، نارنجی، آجری، سبز سیدی، آبی، صورتی، سفید یا مشکی ست کنید.

من آتنا غلامی هستم. فشن رو دنبال می‌کنم، راجع به‌ش می‌خونم و می‌نویسم چون از دیدن ایده های خلاقانه لذت می‌برم.
مشاهده همه نوشته های آتنا غلامی →

دسامبر 9, 2019

من آتنا غلامی هستم. فشن رو دنبال می‌کنم، راجع به‌ش می‌خونم و می‌نویسم چون از دیدن ایده های خلاقانه لذت می‌برم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای کُمُدا محفوظ است و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

 

رنگ سال 2020

 

رنگ سال 2020

آبی کلاسیک رنگ سال پنتون برای سال 2020 است.

 

شرکت رنگ آمیزی آمریکایی پنتون “جهانی مورد علاقه” آبی کلاسیک یا پنتون 19-4052 را به عنوان رنگ سال خود برای سال 2020 انتخاب کرده است.

 

در 4 دسامبر اعلام شد، رنگ کلاسیک آبی توسط پانتون به عنوان “یک حضور اطمینان بخش در ایجاد آرامش ، اطمینان و ارتباط” توصیف شده است.

 

وی افزود: “با بازگشت روز دیگر، این رنگ مورد علاقه جهانی به راحتی پذیرفته می شود.”

 

به گفته این کمپانی، در حالی که رنگ امسال زندگی مرجان یک “انیمیشن و تأییدکننده زندگی” بود ، رنگ 2020 “احساس آرامش و آرامش را به روح انسان می بخشد و به آنها پناه می برد.”

 

 

پالت های رنگ مد سال 2020

 

گفته می شود که رنگ آبی کبالت با ارتباطات، درون نگری و وضوح نیز در ارتباط است. از دیگر مزایای رنگ 2020، کمک به تمرکز و کمک به تمرکز مجدد افکار به ویژه با توجه به پیشرفت های شتاب بخش فناوری است.

 

رنگ آبی کبالت رنگ مد سال 2020

 

پنتون 19-4052 آبی کلاسیک ما را تشویق می کند که فراتر از بدیهیات باشیم تا تفکر خود را گسترش دهیم؛ ما را به چالش کشیدن برای عمیق تر اندیشیدن، افزایش چشم انداز خود و باز کردن جریان ارتباطات “. لاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون.

 

وی افزود: “ما در زمانی زندگی می کنیم که اعتماد و ایمان را می طلبد.” “این نوع پایداری و اطمینان است که توسط پنتون 19-4052 آبی کلاسیک بیان شده است، رنگ آبی جامد و قابل اعتماد که همیشه می توانیم به آن اعتماد کنیم.

 

رنگ مد سال ۲۰۲۰

 

Pantone در دهه 1950 به عنوان چاپخانه در نیویورک تأسیس شد اما هم اکنون در کارلستاد نیوجرسی مستقر است. از سال 2000 ، آن را به عنوان یک تحقیق از سال پیش بینی روند انجام شده توسط موسسه رنگ پنتون ، رنگ سال را انتخاب کرده است.

 

رنگ سالانه ، که هر ماه دسامبر اعلام می شود ، بر اساس “آنچه در یک لحظه از زمان در فرهنگ جهانی ما اتفاق می افتد” انتخاب می شود.

 

 

آبی رنگ مد سال 2020

 

طبق گفته Pantone ، آبی کلاسیک قبلاً در مد ، طراحی داخلی ، منسوجات و طراحی گرافیک مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فضای داخلی با استفاده از مزایای آرامش بخش آن خانه ای در پاریس توسط آن-لور دوبوسی، یک سالن ناخن در لس آنجلس و یک آپارتمان در پورتو ، پرتغال توسط Fala Atelier است.

 

رنگ آبی کلاسیک رنگ سال 2020

رنگ سال 2020

 

گردآوری: بخش مد بیتوته

 

 

در جستجوی مد


زیبایی خونت با این محصولات کامل میشه!


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


طرح های 3بعدی کاغذ دیواری برای خرید


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف

سبدهای نظم دهنده مدرن باکاربردهای متفاوت


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


لازم نیست برای تهیه ماست کلی زحمت بکشی


مرتب سازی دندان ها با قیمت مناسب

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

رنگ سال 2020 : ساتیشو اینبار سعی کرده است با معرفی رنگ سال 99 به استقبال مخاطبینش برود، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. از سال 2000 هر ساله با اضطراب منتظریم تا بدانیم پنتون چه رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب خواهد کرد. معمولا چند ماه قبل از فرا رسیدن سال نو میلادی مارک ها و برندهای لباس رنگ هایی را که در سال جدید مد خواهند شد را پیش بینی می کنند، پنتون هرساله سعی دارد بر اساس قواعد طبیعت و جهان رنگ زیبایی را شاخص جامعه قرار دهد.

موسسه پنتون در سال 2020 با انتخاب رنگ آبی کلاسیک یا CLASSIC BLUE سعی بر ایجاد آرامش، افزایش اطمینان و ارتباط دارد. این رنگ برگرفته از اعماق اقیانوس ها و آسمان است،  اعتقاد پنتون از انتخاب رنگ های طبیعت این است که رنگ های موجود در جهان تجویزی برای زندگی پرمشغله و سرشار از هرج و مرج می باشند و آرامش این رنگ ها باید در فضای بازار، خانه و … پخش شود. رنگ های انتخابی هرساله فقط مختص صنعت مد و لباس نمی باشند معمولا در اکثر دکوراسیون های داخلی و خارجی منازل نیز از رنگ سال استفاده می شود چرا که احساس آرامش و مثبت طبیعت را در داخل خانه به ارمغان می آورند.

بی شک منتظرید بدانید که آبی کلاسیک در چه تناژهایی می باشد، رنگ آبی مایل به سرمه ای که نام آن به آبی کلاسیک تغییر کرده است رنگ معرف سال 2020 می باشد، همانطور که بیان کردیم رنگ آبی کلاسیک، رنگ اعماق اقیانوس ها و انتهای بی پایان آسمان می باشد، چندین سال است که خطراتی محیط زیست، دریاها و اقیانوس ها را تهدید به نابودی می کنند نابودی محیط زیست است که پنتون را برای انتخاب رنگ به چالش کشیده است.

رنگ سال 2020

واقعا جالب است تصور کنید که جامعه خلاق این رنگ را از کجا به لباسی که می پوشیم بیرون آورده است با کاوش اعماق اقیانوس ها و توجه به تهدیدات محیط زیست پنتون در راستای تحقق پیامی این رنگ را انتخاب کرده است پیام آنها بی شک اینست « اگر این رنگ به اندازه اقیانوس ها گسترده باشد منجر به تلاش های بیشتری در محیط زیست می شود. » اینگونه به نظر می رسد که رنگ انتخابی پنتون به اندازه تغییرات آب و هوا گسترده و تاثیر گذار بوده و خواهد بود.

با معرفی رنگ سال 1399 و 2020 شاهد انواع لباس هایی به رنگ سال خواهیم بود رنگ آبی کلاسیک با رنگ های مشابه خود همانند آبی نفتی، آبی آسمانی و رنگ های تضاد مانند نارنجی، سبز مغزپسته ای، عنابی و… قابل ست کردن می باشد رنگ آبی کلاسیک با تناژ سرد معمولا برای انواع رنگ پوست ها مناسب می باشد.

رنگ های سال  هر ساله در ساخت لوازم کاربردی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز بکار برده می شوند، رنگ آبی رنگی سرد محسوب می شود که با تاثیر بر روح و خلقیات انسان آرامش را به ذهن و جسم هدیه می دهد، رنگ آبی تمرکز را افزایش داده و کاهنده استرس می باشد، نمادی از صداقت و خوش بینی نیز می باشد.

امیدواریم از خواندن مطالب بهره برده باشید برای دیدن ست ها و استایل هایی به رنگ آبی کلاسیک به اینستاگرام ساتیشو به نشانی satishocom مراجعه نمایید.

تزیین پول برای کادو

نکات خانه داری برای تازه عروسها | 12 ترفند خانه دا…

مدلهای جدید کیک عروسی 98

اصول نگهداری کاکتوس ها در خانه و داخل حیاط…

تزیین سالاد ماکارونی مجلسی جدید…

تزیین حنای حنابندان عروس

عکس های سالاد فصل شیک

طرح های ملیله کاغذی ساده و جدید…

انواع مدلهای کیک تولد ساده و زیبا 2020…


جدیدترین مطالب

مطالب پربازدید

آخرین دیدگاه ها

بسیاری از افراد با فرا رسیدن سال نو بیش از هر چیز به دنبال رنگ آن سال می گردند که خوشبختانه به جای خوبی مراجعه کرده اید. در این بین شبکه های اجتماعی توجه ما را به خود جلب کرده است و باعث شده که ما در مورد همه چیز از جمله روابطمان نگرانی پیدا کنیم . سیاست جهانی نیز جزء گرداننده های اصلی محسوب می شود و در این آشفتگی ها دخیل می باشد اما در این بین می توان با دنبال کردن مد و رنگ سال کمی به بهبود حال افراد کمک کرد .

امسال بیش از بیست سال است که به معرفی رنگ سال می پردازیم و بسیاری از افراد در این سال تمایل به استفاده از رنگ آبی دارند و علت آن هم احساس ارامشی است که از این رنگ منعکس می شود .

رنگ معرفی شده در سال 2019، رنگ نارنجی مرجانی زنده بود که یک رنگ با احساس آرامش و انرژی بخش بود که گاهی اوقات نامطمئن بودن را در مورد برخی از مسائل نشان می داد و رنگ سال 2020 هم آبی کلاسیک نیز در برخی از موارد محصولی از زغال می باشد.

آبی رنگ آسمان است و قدرت بالایی دارد و هرکس در هر کجای دنیا آن را می بیند اما رنگ معرفی شده در سال 2020، آبی کلاسیک است که در طراحی های مختلف جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ سال 2020

این آبی گاهی اوقات آبی تیره می باشد و در مد و فشن، این رنگ گاهی اوقات به مشکی نیز شبیه است. رنگ آبی کلاسیک گاهی اوقات تمایز خوبی را ایجاد می کند و می توان در لوازمی از آن استفاده کرد که می خواهیم بیش از بقیه به چشم بیاید . این رنگ در طراحی داخلی بسیار پر کاربرد است.

این رنگ به سادگی از مد و استایل رخت بر نمی بندد.

زمانی که پای طراحی داخلی فرا می رسد، می توانید ببینید که رنگ آبی کلاسیک تا چه میزان در آشپزخانه ها با بیس رنگ سفید طرفدار دارد و علت آن هم این است که هیچ کس از این رنگ بدش نمی آید.

رنگ آبی همچنین می تواند با رنگ های زیادی هماهنگ شود . یک نوع آبی به نام آبی کلین وجود دارد که بسیار محرک است و در سال 1960 کشف شد که این رنگ هم اکنون در بسیاری از کشورها دوباره جایگاه خود را پیدا کرده است . شروین ویلیام در نزدیکی سال 2020، آبی را رنگ سال معرفی می کند که رنگ آسمان است و آبی دریایی یا ابی کلاسیک نیز یکی دیگر از رنگ های مد می باشد.

هم اکنون انتخاب تناژ مناسب برای بسیاری از افراد به یک تجارت تبدیل شده است . بسیاری از کمپانی ها از جمله پانتون مواد شیمیایی مختلف را برای فرمولاسیون این رنگ با هزینه بالایی به فروش می رساند و همچنین مشاوره های زیادی برای استفاده از این رنگ برای کمپانی ها انجام می شود . اگر با روانشناسی پانتون آشنا باشید، قطعا می دانید که پیش بینی او از رنگ سال هرگز اشتباه نمی کند و می توانید با اطمینان خاطر برای رنگ سال 2020 برنامه ریزی کنید . این رنگ نیز بسیار در دسترس است و اغلب به مزاج همه خوش می آید.

احتمالاتی نیز وجود دارد که رنگ آبی نیلگون که در سال 1999 نیز رنگ سال بود ، برای 2020 نیز انتخاب شود که این رنگ نشان دهنده اعتماد بنفس، اطمینان و ارتباط بهتر بین افراد می باشد اما همچنین بیش از همه اوازه رنگ آبی کلاسیک در همه جا پیچیده است که می تواند برای مقوله ورزش، لباس های رسمی و حتی لوازم کوچک در خانه و محل کار نیز مناسب باشد .

این رنگ برای انواع مختلف لوازم مصرف غذا برای افرادی که رژیم دارند نیز مناسب است . این رنگ روی نوشیدنی ها و غذاهای سالم تاکید می کند و می تواند برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی نیز بسیار مناسب باشد .

گفتنی است برخی از سایتها علاوه بر رنگ آبی کلاسیک رنگ سفید مرجانی را نیز به عنوان رنگ سال 2020 معرفی کرده اند ، و دلیل انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال را اینگونه عنوان کرده اند که طی چند سال اخیر صخره های مرجانی زیادی از بین رفته اند و چنانچه در جریان هستید خطرهایی که مرجان های دریایی را تهدید میکند و انتخاب این رنگ توسط موسسه ی پنتون به عنوان رنگ سال جلب توجه همگان به سمت این موجودات و اهمیت آنها بوده است.

حتما برای شما هم سال است که رنگ سال 2020 چه رنگی است؟رنگ منتخب 2020، رنگی نیست جز : آبی کلاسیک!رنگ آب کلاسیک نمادی برای اعتماد به نفس و ارتباطی صحیح و موثر با محیط است!این رنگ زیبا و فریبنده، نماد آرزوهای ماست، آرزوهایی برای ساختن آینده ای مطمئن و قابل اعتماد در جهان. همان آینده ای که این روزها کمتر دیده می شود مخصوصا در این آبان غم انگیز و پر حادثه در ایران. قطعا برای ما ایرانی ها آبی کلاسیک بهترین انتخاب برای رنگ سال 2020 و 1399 می باشد. با گُل سِتان همراه باشید تا بیشتر تا علت آن را بیشتر متوجه شویدو با رنگ سال آشنا شوید.

این آبی ماندگار و باشکوه، در عین سادگی بسیار زیباست. این رنگ شبیه به آسمان آبی هنگام غروب است، و بدون شک چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند. طبق بررسی‌هایی که از دیدگاه روانشناسی روی این رنگ انجام شده، آبی کلاسیک برای روح و ذهن انسان رنگی آرامش بخش است و در این روزهای پر آشوب جهان و ایران می توان همه ما را به آرامش دعوت کند و شاید این آبان تلخ را از یاد ما ببرد. این رنگ آبی با همراه داشتن احساس صلح، آرامش روح ما را فراهم می‌کند؛ طوری که یک ذهن شلوغ با دیدن این رنگ به آرامش می‌شود و انگار این رنگ به عنوان پناهگاهی برای فرار از اضطراب و مشغله انتخاب شده است.

این رنگ به تمرکز ذهن کمک می‌کند و درست مانند یک ذره بین زیر نور آفتاب ، افکار پراکنده ذهن را در یک نقطه جمع می‌کند و این نقطه چیزی نیست جز آرامش! در عین حال با منعکس کردن درجه خاصی از رنگ آبی، احساس پشتکار را در شما تحریک میکند.

ما امروزه در دوره ای زندگی می کنیم که که بیشتر از هر زمان داشتن حس اعتماد به آینده و وفاداری نیاز داریم. این رنگ آبی همان القا کننده همان حس اعتماد به آینده و آرامش است. یک آبی قابل اعتماد که همیشه می‌توانید روی آن حساب کنید. یک آبی بدون مرز و زیبا، نمادی از گستردگی آسمان پهناور و خوش رنگ غروب است و شاید این رنگ ما را تشویق می‌کند تا افق دیدمان را بازتر کنیم، عمیق‌تر فکر کنیم، سطح فکریمان را بالاتر ببریم و جریانی از روابط خوب و موثر را در زندگی خود ایجاد کنیم.

امروزه همه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی با پیشرفت سرسام‌آور خود، هر لحظه در حال رقابت با انسان‌هاست و هوش مصنوعی تلاش می‌کند تا حد ممکن تمام جزییات روح و روان انسان‌ها را پیدا کند و آن‌ها را با دنیایی از پیچیدگی و ناامنی روبرو کند. بنابراین به سادگی متوجه می‌شوید که چرا ما به سمت رنگ‌هایی جذب می‌شویم که صادق هستند و احساس امنیت را در ما به وجود می‌آورند. این آبی کلاسیک زیبا، هیچ نشانی از خشم و خشونت ندارد و هرگز از تماشای آن احساسی جز آرامش و راحتی نخواهید داشت. مطمئنیم که این رنگ صلح آمیز، در تمام دنیا مورد استقابل قرار خواهد گرفت و با حضور خود در سال جدید، موجی از صلح و آشتی را با خود به همراه خواهد داشت.

رنگ سال 2020

حالا که اطلاعات کافی در مورد این رنگ زیبا پیدا کردیم، احتمالا دوست دارید بدانید که این رنگ از چه منبعی الهام گرفته شده است؟ همانطور که گفتیم، خانم “پرسمن” معاون این موسسه بزرگ است. ایشان در یک فشن شویی در لاس وگاس، به صورت مخفیانه راز انتخاب این رنگ را برای یکی از حاضرین برملا کرده است!

پرسمن اعلام کرد که تمام رنگ‌های انتخابی برای سال 2020، برگرفته از دریا خواهند بود. پرسمن در همایش رسمی، اعلام رنگ موسسه پنتون گفت : آبی رنگ اصلی است و قهوه ای هم امسال رنگ مهمی است، طیف‌های رنگ قهوه‌ای با توجه به جلبک‌های دریایی و تخته‌سنگ‌های ساحلی انتخاب شده است. علاوه بر این دو رنگ دریایی، طبق گفته او، رنگ‌های سفیدی که شبیه به دانه‌های ماسه هستند و رنگ سبز نزدیک به جلبک‌های دریایی هم نقش مهمی در ترکیب رنگ امسال ایفا می‌کنند. اگر حضور ذهن داشته باشید رنگ سال 2019 هم از طبیعت دریا برگفته شده بود.

رنگ‌های برتر هر فصل و رنگ منتخب سال موسسه بزرگ پنتون انتخاب و اعلام کرده و ضمن پیش‌بینی رنگ‌های محبوب جهانی، به کمپانی‌ها و کارخانه‌های برند و بزرگ پیشنهاد می‌کند تا با انتخاب این رنگ‌های برتر محصولات خود را برای بازار تقاضای جهانی آماده کنند و تولیدات و طراحی‌های خود را با این رنگ‌ها هم‌سو کنند. اینکه رنگ سال 2020 چه رنگی است برای برای بسیاری از کمپانی ها برند از اهمیت بالیی برخوردار است، به همین خاطر شرکت پنتون با اعلام رنگ‌های مناسب برای هر فصل و بررسی آن‌ها از نظر روانشناسی، با نظر سایر کمپانی‌ها و برندهای مطرح جهان بهترین رنگ را انتخاب می کند، انتخاب این رنگ بتوانید بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد. تا برند‌ها هم بتوانند با استفاده از احساسات پنهان شده در این رنگ‌ها برای تعیین سیاست‌های کلی محصولات خود بهره ببرند.

شاید بهتر باشد کمی در مورد رنگ‌های اعلام شده توسط موسسه پنتون بیشتر بدانیم، حدود بیست سال است که رنگ سال اعلام شده توسط موسسه پنتون، اکثر صنایع، محصولات و سیاست‌های تجارتی سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. صنایعی مانند مد، لوازم منزل و حتی صنایع تولیدی بزرگ‌تر مانند بسته بندی محصولات و حتی طراحی‌های گرافیکی!

روند انتخاب رنگ سال توسط پنتون، پروسه ای دقیق و نیازمند مقایسه و بررسی‌های بازار روز جهانی است. هر سال با نزدیک شدن به سال جدید، متخصصین رنگ شناسی در این موسسه تمام اتفاقات، حوادث و محصولات دنیا را بررسی می‌کنند و به دنبال رنگی می‌گردند که بتواند تاثیری موثر و چشمگیر بر جهان بگذارد. این بررسی‌ها می‌تواند شامل صنعت‌ سرگرمی‌های مختلف و تولیدات فیلم، هنر و هنرمندهای مختلف، صنعت مد و پوشاک، تمام شاخه‌های طراحی، حتی مقصدهای محبوب گردشگری و تحولات اقتصادی فرهنگی جهان باشد. تاثیری که رنگ‌ها بر جهان می‌گذارند را دست کم نگیرید! این تاثیر می‌تواند جرقه ای باشد برای پیدایش تکنولوژی‌های تازه. و یا باعث ایجاد تحولی در مواد اولیه و بافت و ساختار محصولات تولیدی شود. قطعا این رنگ تاثیری مهم بر رنگ بندی شبکه‌های مجازی و حتی مسابقات ورزشی و کنفرانس‌های مهم و بین المللی خواهد داشت.

رنگ انتخابی 2020، داستان جالبی هم دارد. حدود 20 سال پیش، یعنی در آستانه سال 2000، رنگ منتخب سال نیلی تیره بود. رنگی اصیل که تداعی کننده هیجانی خاص برای آغاز هزاره ای جدید بود و احساسی تاریخی در همه ایجاد می‌کرد. تاثیر این رنگ به حدی بود که تقریبا در تمام موضوعات جهان نفوذ کرد. از مد و پوشاک گرفته تا تولیدات کارخانه‌های صنعتی.

به همین دلیل، دور از انتظار نبود که پنتون، در آستانه شروع دهه‌ای جدید باز هم به سراغ خانواده آبی برود. دهه‌ای که با خودش موجی از تغییرات، ترس، امید و اتفاقات جدید خواهد آورد. ” به نظر ما، امسال از نظر احساسات غالب جهانی و آشفتگی‌ ملت‌ها، بسیار شبیه به سال 2000 است. اگر اتفاقات تاریخی این دوران را بررسی کنید، حتما به این موضوع پی خواهید برد. به همین دلیل باز هم پنتون رنگ آبی کلاسیک را انتخاب کرده است تا رنگ سال 2020 باشد.

اینکه رنگ سال 2020 چه رنگی است از اهمیت بالایی برخوردار بود و رنگ انتخابی پنتون، شروع 2020 را آسان‌تر کرد! اگر تمایل دارید همه چیز را در مورد این رنگ بدانید، با گُل سِتان همراه باشید. بدون شک شروع سال جدید، همیشه با چالش‌ها و تغییرات بزرگی همراه است. اینبار هم موسسه رنگ پنتون، با انتخاب یک رنگ هیجان انگیز دیگر برای سال پیش رو حال و هوایی تازه به این روزها بخشیده است. همانطور که متوجه شده‌اید رنگ امسال پنتون، آبی است، اما نه یک آبی معمولی، بلکه آبی خیره کننده‌ی کلاسیک! با نگاه کردن به این نیلی خوش رنگ، هم به یاد مقاومت و وفاداری می‌افتید و هم احساس خاص کلاسیکی را تجربه می‌کنید. او ترکیبی است از گرگ و میش آسمان به هنگام غروب، آب‌های آرام دریا و یا یک ظرف پر از بلوبری‌های تازه!

این آبی بسیار اطمینان بخش است و سرشار از آرامش و اعتمادبه نفس است، بدون شک این رنگ به برقراری ارتباط‌ موثر بین انسان‌ها کمک خواهد کرد.

معاون پنتون اعلام کرد که به عقیده موسسه پنتون، این رنگ به خوبی نشانگر، یک اعتماد دو طرفه، راستگویی، استواری و باور داشتن به یکدیگر است. تمام این فاکتورها در این دنیای پراسترس و پرشتاب امروزه مورد نیاز هستند. ” این رنگ، برگرفته از هوای گرگ و میش آسمان است. آن را با تاریکی آسمان شب اشتباه نگیرید. آبی کلاسیک رنگی عمیق و تفکر برانگیز است. اما در عین حال خیلی عمیق و رمز آلود هم نیست که باعث سردرگمی شود. ” پرِسمَن گفت “رنگ امسال با عواطف و اضطراب ما صحبت و آن‌ها را درگیر می‌کند. وقتی شما به غروب خورشید نگاه می‌کنید، روز هنوز تمام نشده است. پس احتمالا فکر می‌کنید که چه اتفاقاتی در ادامه روز برای شما خواهد افتاد؟ به همین دلیل است که می‌گوییم هوای غروب، اطمینان بخش است و در عین حال شما را به فکرهای عمیق فرو نمی‌برد.”

علاوه بر این، به نظر می‌رسد این رنگ مخصوص این دوره ای است که ما در آن زندگی می‌کنیم دوره ‌ای که در جنسیت انسان ها در آن مطرح نیست! این رنگ هم محدود به جنسیت خاصی نیست و توسط تمام انسان ها با هر جنسیتی و در تمام فصل‌ها قابل استفاده است. پس همه مردم می‌توانند به راحتی در تمامی روزهای سال از آن استفاده کنند. همچنین رنگ نیلی خاص آن به وفور در طبیعت دیده می‌شود. همین طبیعی بودن و حضور این رنگ در طبیعت باعث محبوبیت بیشتر این رنگ شده است. همانطور که درسال گذشته هم رنگ مرجانی در بین دوستداران طبیعت بسیار محبوب شده بود.

در حالی که عده ای از منتقدین باور دارند که این رنگ یک رنگ قدیمی و نوستالژیک است، موسسه پنتون اعتقاد دارد که اگرچه آبی کلاسیک ممکن است کمی خاطره انگیز باشد، اما هرگز قدیمی نیست و کاملا امروزی و معاصر است. به عقیده آن‌ها، این رنگ هرگز قدیمی نمی‌شود و در هر دوره ای به روز و جذاب است. مثلا ممکن است امسال یک ژاکت آبی رنگ به مد روز تبدیل شود، در حالی که همان ژاکت با خط‌های سفید، سال‌ها پیش توسط طراح آمریکایی Ralph Lauren ( رالف لورن ) تولید شده بود.

ما ترجیح می‌دهیم به گذشته و مدهای کلاسیک برگردیم. چون در دنیای امروز، همه چیز بی‌نظم و پر از هرج و مرج شده است. البته هدف این نیست که دقیقا کاری را انجام دهیم که در گذشته کرده بودیم، فقط می‌خواهیم آن را احیا کنیم

امسال با رنگ های آبی کلاسیک که ترند روز دنیا هستند سالن های زیبایی در حال و هوای برفی زمستان به استقبال این رنگ آرام خواهند رفت.

کد RGB15 R76 G129 Bکد HEX/HTML#0f4c81

حالا که می دانید رنگ سال 2020 چه رنگی است ، با اطمینان خاطر می توانید فردا صبح لوازم دکوراتیو به رنگ آب کلاسیک خود را از کمدها بیرون بیاورید و در کمد لباس های خود به دنیال این رنگ آرامش بخش باشید.

مطلب مرتبط: رنگ سال 2019 چه رنگی است؟

با توجه به تنوع رنگی که موسسه پنتون اعلام کرده: اعلام رنگ موسسه پنتون گفت : آبی رنگ اصلی است و قهوه ای هم امسال رنگ مهمی است، طیف‌های رنگ قهوه‌ای با توجه به جلبک‌های دریایی و تخته‌سنگ‌های ساحلی انتخاب شده است. علاوه بر این دو رنگ دریایی، طبق گفته او، رنگ‌های سفیدی که شبیه به دانه‌های ماسه هستند و رنگ سبز نزدیک به جلبک های دریایی هم نقش مهمی در ترکیب رنگ امسال ایفا می‌کنند.

چگونگی هماهنگ کردن این رنگها در کنار هم، کلید اصلی مسئله است!طبق گفته خانم پرسمن، استفاده از رنگ‌های اقیانوسی برای ساخت لایه‌ها در دکوراسیون و یا بافت لباس ها، ترکیب خاصی ایجاد می‌کند. به عبارت دیگر، همه چیز مانند دریا صاف و آرامش بخش خواهد بود. ما رنگهای انتخابی سالهای قبل پنتون را بررسی کردیم تا ببینیم آیا رنگی با این مشخصات پیدا می‌کنیم یا خیر. به نظر می‌رسد در روزهای آینده، هفته فشن پنتن رنگهای دیگری را هم معرفی کند و تقریبا مطمئنیم که رنگ صورتی و مرجانی سال‌های گذشته، تماما جای خود را به آبی و سبز دریایی خواهند داد.

یعنی در سال 2020، شاهد صورتی و درجه‌های مختلف او نخواهیم بود. بنابراین انتظار می‌رود رنگهای خنثای اقیانوسی، تا چند سال بعد هم محبوب و مورداستفاده باشند. پس بهتر است شما هم کمی با مد حرکت کنید و چند المان اقیانوسی به دکور منزل خود اضافه کنید.

برای انتخاب گیاه مناسب برای هر فضای از خانه خود حتما مطلب روش چیدمان گلها در خانه را بخوانید

منابع استفاده شده:Color of the year 2020Pantone’s Color of the Year Is a Comforting Start to 2020

چقدر این مطلب کاربردی بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره کلیک کنید.

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

به این آموزش امتیاز بدهید!

ستایش هستم . در زبان انگلیسی و موسیقی متخصصم. عاشق علوم مرتبط به ستاره‌ها، کهکشان‌ها هستم، معتقدم که نباید زمان رو هدر داد،هر وقت نیاز به امید و انرژی دارم سراغ گل‌ها و گیاهان میرم 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام *

ایمیل *

باکس گل نشاط

رنگ سال 2020

باکس گل ساتین

باکس دشت سفید

جام هزار و یک شب

باکس گل سرمست

باکس گل گلنام

هرهفته جدیدترین مقالات و تخفیفات را از طریق ایمیل دریافت کنید.

هفت روز هفته، شنبه تا جمعه ساعت 9 الی 19 
 |  واتس اپ 09120785191
 |  تماس 88823690-021

استفاده از مطالب گل فروشی اینترنتی گُل‌سِتان تنها برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزش آفرینان فردای روشن (گل فروشی آنلاین گُل‌ستان) است.

۸۰ مدل لباس شیک مردانه و زنانه رنگ سال ۲۰۲۰ : آبی تیره

رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی که رنگ سال ۱۳۹۹ است، آبی کلاسیک (CLASSIC BLUE) توسط شرکت PANTONE آمریکا اعلام شد تا تکلیف مد بازها و لاکچری دوستان برای طراحی تیپ و لباس در زمستان و بهار و تابستان روشن شود. سال ۲۰۱۹ میلادی، مرجانی زنده اعلام شده بود که مثل سال ۲۰۲۰، الهامی از طبیعت است. آبی کلاسیک ، رنگ اقیانوس و اعماق دریاها و آسمان است و ما را به تفکر بیش‌تر و توجه به محیط زیست، سوق می‌دهد.

رنگی مجلل و باشکوه که به خوبی با طرح های شاد و گرم، ست می شود و می‌توان برای استایل های کژوال، شیک و مجلسی، از آن برای طراحی تیپ عالی مردانه و زنانه استفاده کرد. هشتگ: #CLASSICBLUE پاتوق جهانی طرفداران آبی تیره در اینستاگرام است تا پیشنهادهای هیجان انگیز خود را در طراحی لباس اسپرت و شب، دکوارسیون داخلی، اکسسوری و هم‌چنین طراحی کیک و فینگرفود به این طرح، به نمایش جهانی بگذارند. مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در این گفتار، شما را با ۸۰ مدل لباس شیک مردانه و زنانه و طرح های محبوب ساقدوش ها از آبی کلاسیک به نمایش گذاشته است.

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره این کلکسیون زیبا از آبی کلاسیک دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

رنگ سال 2020

حتما بخوانید: پیشنهادات طراحی استایل  با رنگ مرجانی زنده: رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی

(طرح های آبی کلاسیک از برند BALENCIAGA را مشاهده می کنید)

در دومین پنج شنبه آذر ماه سال نود و هشت که مصادف است با ۴ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی، موسسه پنتون آمریکا (PANTONE) آمریکا، رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را اعلام کرد: آبی کلاسیک یا CLASSIC BLUE. رنگ اعماق اقیانوس ها. رنگی تجملاتی و سلطنتی و محبوب لاکچری گردی ها و شیک پوش های مشکل پسند. رنگ آبی ، رنگ خاص در طراحی استایل است و تناسب  فوق العاده ای با رنگ های گرم و سرد دارد. هم  برای افرادی که علاقمند به تیپ اسپرت هستند و هم کسانی که دوستدار تیپ های شیک مجلسی هستند، آبی کلاسیک ، گزینه ای است که هر استایلی را باشکوه می کند.

(۲ استایل از آبی کلاسیک برای مد پیراهن و لباس مجلسی زنانه شیک بانوان میانسال)

آبی رنگ محبوب استقلالی  های پایتخت و طرفداران فنگشویی و انرژی مثبت و شفاف اندیشی، از زمان اعلام این رنگ به عنوان رنگ سال ۱۳۹۸، تصاویر بسیاری را در پروفایل خود در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که روزهای پایانی پاییز  ۹۸ که مصادف شده با روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی، آبی کرده است.

محفل همه طرفداران رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، هشتگ آبی است. بسیاری از تیپ ها و استایل ها و طراحی چیدمان خانه و دکوراسیون داخلی به رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را می توان در این هشتگ جست و جو و تماشا کرد. رنگ آبی کلاسیک ، بزودی در فهرست کلکسیون تیپ و استایل سلبریتی های لاکچری دوست ایرانی و خارجی قرار میگیرد و ما روایت هایی از تیپ گردی با سلبریتی ها در سال ۲۰۲۰ میلادی با رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را به نمایش خواهیم گذاشت.

(الهامی از آبی کلاسیک برای طراحی دکوراسیون داخلی و معماری)

(۴ پیشنهاد طراحی شال و لباس به انتخاب آبی کلاسیک را در عکس بالا مشاهده می کنید)

(رد پای آبی کلاسیک در طراحی استایل های شیک مردانه و زنانه در فشن ویک های سال های اخیر. آبی کلاسیک ، بارها انتخاب هوشمندانه سوپر مدل های  جهان بوده  است)

(اگر به دنبال ۲ طرح پاییز  و زمستانی  مردانه برای  آبی کلاسیک هستید، ۲ گزینه بالا که در فشن ویک لندن به نمایش در آمد را در نظر داشته باشید. گزینه ای عالی برای جنتلمن ها)

(بافتنی های آبی کلاسیک، هر استایلی را باشکوه می کند)

(طرحی از آبی کلاسیک برای بانوانی که علاقمند به ست لباس با چکمه های مشکی بلند هستند)

حتما بخوانید: لاکچری ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

(آبی کلاسیک ، انتخاب اعضاء خاندان سلطنتی انگلیس. در عکس بالا، تیپ آبی کلاسیک کیت میدلتون، پرنسس دایانا فقید و عروس جدید خانواده سلطنتی را مشاهده می کنید)

(آبی کلاسیک برای کفش های پاشنه بلند مرصع به اکسسوری های پر زرق و برق را در نمونه بالا شاهد هستید که برای جلوه گری استایل هایی با تنالیته های گرم، فوق العاده است)

(سایه های مختلفی از آبی را برای طراحی مو بانوان در عکس بالا  مشاهده می کنید که برای طراحی استایل آبی کلاسیک ، پیشنهاد های خوبی به نظر  می رسد)

(۳ نمونه برای طراحی مژه و چشم و ابرو با گزینه ای به نام آبی کلاسیک که محبوب بانوان جوان به خصوص سلبریتی ها است)

(۲ مدل اسپرت و شیک و مجلسی از طراحی لباس بانوان به انتخاب آبی کلاسیک که مناسب  همه سنین است و در فشن ویک نیویورک در سال ۲۰۱۹ میلادی به نمایش درآمد)

(آبی کلاسیک و آبی سلطنتی از گزینه های دوست داشتنی برای طراحی استایل کژوال و شیک و مجلسی بانوان مشکل پسند است که ۲ گزینه آن را به روایت گوچی مشاهده می کنید)

رنگ سال 2020

(ترکیب های گل دار آبی کلاسیک با رنگ های شاد پاییزی، انتخاب  خوبی برای دختران است. گزینه های پر ابهت و خیره کننده که شانل در سال  ۲۰۱۷  میلادی به نمایش گذاشت)

(با سلیقه باشید. قرار نیست کل تیپ شما آبی کلاسیک باشد. در عکس سمت راست، با استفاده از تور، تلاش شده تا از BLUE CLASSIC برای خلق استایلی فریبنده و خاص استفاده شود و طرحی از NINA RICCI است. در عکس سمت چپ، نوارهایی از آبی کلاسیک در طراحی کت و سر آستین استفاده شده است)

حتما ببینید: گشتی در جعبه جواهران تیلور سویفت

(در این عکس، شاهد نمونه یک لباس پوشیده بلند زنانه شیک از  آبی کلاسیک  هستیم که توسط MOSCHINO معرفی شد. ماسچینو، برند ایتالیایی لوکس است  که در طراحی اکسسوری های چرمی و کیف و کفش و لباس و عطر فعالیت دارد و در سال ۱۹۸۳ توسط فرانکو ماسچینو تاسیس شد. ان را در MOSCHINO.com دنبال کنید تا با طرح های ۲۰۲۰ میلادی این برند لاکچری دوستان ایتالیایی آشنا شوید)

(کارولینا هررا (CAROLINA HERRERA) در بهار  ۲۰۲۰، برای  عاشقان آبی کلاسیک ،‌ این طرح را پیشنهاد کرده است)

حتما ببینید: ۳۰ برند عطر معروف: از رونالدو تا کارولینا هررا

(تیپ های شیک دخترانه بهاره و تابستان ۹۹ به رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را می توان در عکس بالا مشاهده کرد که محصولی از برند لویی ویتون است. )

(جلیقه و کت و شلوار های شیک مردانه با CLASSIC BLUE‌ را در این تصویر مشاهده می کنید)

آبی کلاسیک ، همان طور که گفتیم، رنگ سلطنتی است. مخصوصا در نیمه دوم سال که هوا سرد می شود، خز هایی به این رنگ، پالتوهای باشگوهی را به نمایش می‌گذارد که لاکچری گردها را به  استفاده از آن ترغیب می کند. شال و مانتو و کفش و اکسسوری به رنگ سال ۲۰۲۰، رنگ گرمی است که امکان ست شدن با تیپ های پاییز و زمستانی را می دهد.

شرکت پنتون که چند سالی است  به  عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال ، شهرت بین المللی پیدا کرده است، برای بیستمین سال پیاپی، رنگ سال خود را معرفی کرد که با استقبال بین المللی همراه شد و علاقمندان دنیای جذاب و رنگارنگ مد و لباس را به انتخاب تیپ ها و استایل ها و طراحی دکوراسیون ها و کیک ها و شیرینی ها و فینگرفودها با تم آبی کلاسیک ، دعوت کرد.

(در این طرح، محصول آبی کلاسیک از برندACKHAUS  LATTA که در کلکسیون بهار ۲۰۲۰ میلادی عرصه شد و مورد تجلیل مجله ووگ قرار گرفت را مشاهده می کنید)

حتما بخوانید: همه چیز درباره الناز گلرخ و همسرش (فشن بلاگر ایرانی)

(در این عکس، طرحی زیبا که می تواند الگوی شایسته ای برای طراحی لباس های شیک زنانه بر اساس رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی  باشد را از RICHARD QUINN مشاهده می کنید)

( در این عکس از کلکسیون طرح های الهام بخش برای دیزاین استایل های کژوال بر اساس رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، طرحی از برند Y/PROJECT را مشاهده می کنید که در کلکسیون بهار ۲۰۲۰ ارائه شده است)

(همان طور که در این گفتار لوکس تهران گفتیم، آبی کلاسیک ، قدرت فوق العاده ای برای ست شدن با رنگ های شاد مثل زرد و قرمز دارد که در این عکس رنگارنگ، جادوی blue classic را به روایت مارک جاکوبز، طراح  شناخته شده لباس بانوان مشاهده می کنید)

(گوچی همیشه طرح های فوق العاده ای برای بانوان مشکل پسند دارد. اگر به دنبال الگویی الهام بخش برای طراحی لباس شب به رنگ سال  ۱۳۹۸ هستید، طرح بالا که از کالکشن بهاره  GUCCI ارائه شده است را در نظر  داشته باشید)

(در این لباس پر زرق و برق، شاهد خودنمایی آبی کلاسیک در  طرحی از برند COMME DES GARCONS‌ هستیم)

(در این طرح مشکی و آبی کلاسیک ، شاهد اهمیت تضاد در طراحی کژوال هستیم  که برند ATLEIN به نمایش گذاشته است. برای کسب اطلاعات بیش تر به سایت ATLEIN.COM رجوع کنید)

(در این عکس، شاهد طرحی زیبا و دوست داشتنی دخترانه از آبی کلاسیک هستیم  که توسط SIMONE ROCHA ارائه شده است)

پنتون در  انتخاب هر رنگ،‌دلیل و فلسفه ای اعلام  می کند. در سال  ۲۰۱۹ میلادی، رنگ سال ۲۰۱۹ که رنگ سال ۱۳۹۷ بود، مرجانی زنده (CORAL LIVING)، رنگ سال اعلام شد که رنگی شاد و خوش رنگ و محبوب شماره یک انرژی مثبت های مد باز لاکچری دوست جهان لقب گرفت. رنگی که از مهراوه  شریفی نیا، سلبریتی سینمای ایران تا کیت میدلتون، ملکه مد جهان و عروس ملکه انگلیس، آن را در فهرست مد گردی های خود قرار دادند.

فلسفه انتخاب رنگ سال  ۲۰۱۹ میلادی، توجه به اهمیت مرجان ها و محیط زیست دریا اعلام شد. به  نظر می رسد انتخاب رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان آبی کلاسیک نیز بی ارتباط به دعوت پنتون به حمایت و پشتیبانی از محیط زیست دریاها نباشد. دریاها،  اکوسیستمی دارند که در معرض خطر بوده و جانورانش، در معرض انقراض قرار دارند. موضوعی که لئوناردو دی کاپریو، گرگ وال استریت و هنرپیشه مطرح هالیوود، آن را به موضوع شماره یک اینستاگرامش تبدیل کرده است.

حتما بخوانید: مد گردی با گرگ وال استریت

شرکت پنتون پس از اعلام رنگ آبی کلاسیک به  عنوان رنگ سال ۱۳۹۸ یا همان سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد این رنگ، رنگ آرامش است. رنگ شادی است. رنگ دوستانه و قابل اعتماد است. پنتون با روانشناسی رنگ خلاقانه و استادانه خود و معرفی بهترین رنگ ها به عنوان رنگ سال ، تلاش کرده  تا حس مسئولیت پذیری انسان ها را در انتخاب رنگ برای مد و سبک زندگی خود، تشویق و ترغیب کند.

(شال آبی کلاسیک به طرح NAOMI  SCARF را مشاهده می کنید که برای طراحی تیپ دخترانه و زنانه زمستاانی، انتخاب هوشمندانه مشکل پسندان خواهد بود)

به نوعی، انتخاب رنگ سال ، به توسعه مد مفهومی (CONCEPTUAL  FASHION) کمک می کند تا طرفداران دنیای مد، از رنگ ها به عنوان ابزاری برای نمایش حس مسئولیت پذیری خود در جامعه و انتقال یک پیام استفاده کنند. موضوعی که مورد غفلت واقع شده است و مد سبز (GREEN FASHION) تلاش دارد تا این فرهنگ را عمومی کند.

رنگ آبی کلاسیک به  عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، نوعی حس راحتی را به انسان القا می کند. این که شما، لباسی بپوشید که رنگ و طرح آن، حس آرامش و دوست داشتن را به طرف مقابل القا کند، تاثیر زیادی در افزایش شانس  برقراری ارتباط داشته و به  نوعی در جذب سیگنال های کیهانی انرژی مثبت، تاثیر گذار است. موضوعی که برای طرفداران FENG SHI اهمیت زیادی دارد.

حتما ببینید: پر بیننده ترین هشتگ های اینستاگرام

پنتون اعلام کرده بود که انتخاب رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی فرصتی است تا مردم، در  طراحی  تیپ و استایل و زندگی خود، از این رنگ استفاده کرده و به تنوع رنگی، علاقمند شوند. شرکت پنتون از کارلستان ایالت نیوجرسی آمریکا، همیشه اوایل دسامبر میلادی، میلیون ها طرفدار مد و رنگ را که منتظر اعلام این شرکت هستند، با نظراتش، غافل گیر می کند. وقتی این  شرکت، رنگ  سال را معرفی می کند، از عوام تا خواص از سلبریتی ها تا طراحان و استایلیست ها و فشن بلاگرها، از این قاعده تبعیت می کنند.

(تیپ آبی کلاسیک به  انتخاب کیارا فراگنی، فشن بلاگر  معروف ایتالیایی)

از امروز تا دسامبر سال  ۲۰۲۰ میلادی، شاهد طوفانی از طرح ها و استایل ها به خصوص در طراحی لباس معروف ترین فشن بلاگرهای جهان به خصوص سلبریتی های هالیوود و استیج خواهیم بود تا سلایق خود را از طریق آبی کلاسیک به هوادارانشان معرفی کنند که الگوهای الهام بخشی برای جامعه مد باز های جهان خواهد بود.

شرکت پنتون با صدور بیانیه ای که مشخصات آن را می توانید در این لینک مشاهده کنید، رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را آبی کلاسیک و نه مرجانی سفید اعلام کرد. شماره رنگ: ۱۹۰۴۰۵۲-CLASSIC BLUE است.

لئاتریس ایزمن  (LEATRICE  EISEMAN)، مدیر اجرایی  شرکت پنتون در زمان معرفی رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد که رنگ آبی کلاسیک به ما این فرصت را می دهد تا به ماورای واقعیت ها بنگریم و اندیشه خود را توسعه دهیم. این رنگ به گفته سخنگوی شرکت پنتون آمریکا، ذهن ما را به چالش می کشد تا عمیق تر فکر کنیم. چشم  انداز خود را توسعه ببخشیم و بستر ارتباطات گسترده تری را فراهم  کنیم.

(کلکسیون استایل های شیک و مجلس برای لباس شب بانوان شیک  پوش به رنگ آبی کلاسیک )

(تیپ اسپرت بهاره و تابستانی مردانه آبی کلاسیک را در عکس بالا مشاهده می کنید که برای ست شدن با لوکیشن های دریایی، انتخاب ممتازی به نظر می رسد)

(دکلته های بلند آبی کلاسیک برای تیپ های مجلسی  بانوان شیک پوش )

حتما بخوانید: خوشگل  ترین لباس سلبریتی ها در اسکار ۲۰۱۹ میلادی

رنگ سال که رنگ آبی کلاسیک اعلام شده است، الهامی است به طراحان لباس، طراحان دکوراسیون داخلی، عاشقان چیدمان های رویایی و حتی نقاشان و گرافیست ها تا با تنالیته های رنگ سال ۱۳۹۸، طرح های شگفت انگیزی خلق کنند.  به  نوعی رنگ سال ، زبان جهانی را ابداع می کند که با جادوی کالرها، می‌توان هم دلی را بین انسان ها مشاهده کردکه گاهی از هم زبانی بهتر است.

انتخابی از اعماق اقیانوس ها و آسمان بی انتها و دریاهای پهناور و به  نوعی، مثل سبز، محبوب طبیعت و طبیعت گردها. نکته جالب درباره COLOR OF YEAR  آن است که نمایندگان گروه های استاندارد رنگ از سراسر جهان در پنتون جمع می شوند تا درباره انتخاب نهایی، تصمیم گیری شود. آن ها را در اتاقی به رنگ سفید مطلق نشسته تا هیچ رنگی روی تصمیم  آن ها، موثر نباشد. در واقع در زمان تصمیم گیری روی این کالر، روانشناسی محل نیز مورد نظر PANTONE قرار می گیرد.

پنتون، با محصولات و خدمات و فناوری خود، الهام  بخش متخصصان طراحی در شناسایی رنگ شده و شرکت ، سیستم  خلاقانه ای را برای تطبیق درست رنگ ها استفاده می کند. در سیستم  رنگ پانتون که استانداردی بین المللی است و PMS نامیده می شود، هر رنگ، یک کد مشخص دارد.

آبی کلاسیک ، بسیار زیبا و همان طور که در ابتدای این گفتار لوکس تهران به اطلاع مخاطبان گرامی رسید، گزینه ای الهام بخش برای خلق استایل های رمانتیک، شیک و مجلس مردانه و زنانه و حتی بچه گانه است. گزینه شایسته  ای برای علاقمندان به طرح های سلطنتی و مجلل که شکوه را به  ذهن مخاطب انتقال کند.

حتما ببینید: خوشگل ترین لباس سلبریتی ها در جشنواره ونیز

در عمق آسمان، آبی کلاسیک  را در زمان های گرگ و میش شاهد هستیم. در آسمان لایتناهی شب نیز به نوع، تنالیه هایی از آبی را مشاهده می کنیم که فضایی با شکوه را نقش می‌بندد. همه این ها همان طور که PANTONE‌ گفته است، سبب می شود تا بیش تر فکر کنیم و عمیق تر بیاندیشیم.

(استایل تیلور سویفت، خواننده سرشناس پاپ آمریکا که گریم و لباس هایی از تنالیته آبی را رونمایی کرده است)

برای همه سنین ، انتخاب عالی برای طراحی تیپ و استایل بهاره و پاییزی است. در نرم افزارها، آبی کلاسیک  را کد هایی نمایش می دهند که در زیر  به بعضی  اشاره شده است:

(پیشنهادات شرکت ADOBE برای ست کردن آبی کلاسیک با طیف های مختلف)

( رنگ سال ۲۰۲۰ بر قامت کیت میدلتون در زمان تور پاکستان)

( رنگ سال ۲۰۲۰ بر قامت جنیفر لوپز، رقصند و هنرپیشه هالیوود و صاحب برند JLO را در عکس بالا مشاهده می کنید)

(لئوناردو دی کاپریو، هنرپیشه سرشناس هالیوود در کنار باراک اوباما، رئیس  جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا، بلو کلاسیک را در طراحی لباس شیک مردانه به نمایش می گذارند)

(الگو هایی برای طراحی  تیپ مردانه با CALSSIC BLUE را در عکس بالا مشاهده می فرمایید)

حتما بخوانید: مد گردی با کیت میدلتون، ملکه مد جهان

رنگ سال ۲۰۲۰ احتمالا در المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو که تابستان ۱۳۹۹ برگزار می شود، تاثیرات زیادی در طراحی لباس و مد و پرچم ها و طراحی زمین برگزاری افتتاحیه المپیک و اختتامیه آن خواهد داشت. بد نیست که مروری داشته باشیم به تاریخچه رنگ سال از سال ۲۰۰۰ میلادی تا سال ۲۰۲۰ میلادی.

( رنگ سال تاثیر  زیادی در طراحی استایل فشن بلاگرها می گذارد)

همراه گرامی

اگر شما هم  نظر و دیدگاهی درباره  طراحی استایل و مد و هم چنین طراحی دکوراسیون داخلی و کیک و اکسسوری به رنگ آبی کلاسیک دارید، نظرات و دیدگاه های خود را محترمانه از طریق بخش کامنت به اطلاع لوکس تهران برسانید. برای تحصیل در رشته مد و لباس و هم چنین طراحی دکوراسیون داخلی، از فرصت های تحصیلی داخل و خارج از کشور (میلان و پاریس) استفاده کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

لیست ۱۰ زن زیباروی مسلمان در سال ۲۰۲۰ به انتخاب FillGap  

بررسی اشتباهاتی که آقایان برای داشتن استایل جذاب تر باید از آنها دوری کنند

مدگردی با کامالا هریس ؛ یکی از خوش استایل ترین زنان سیاستمدار آمریکا

معرفی جاذبه های گردشگری در استانبول

معرفی کاخ های استانبول

در مورد بوستان آهوان کیش جزیره هندورابی بیشتر بدانید

Re:Style 2020 گالکشن مُد هیوندای از اسقاطی قطعات خودرو

چسباندن نیش مصنوعی به دندان با چسب ناخن، ترند عجیب و جدید تیک تاکی ها

لوکس تهران

رنگ سال ۹۹ – ۲۰۲۰ بر اساس اعلام سایت پنتون آبی کلاسیک شد. طبق انتظارات زمان اعلام رسمی این رنگ، چند روز قبل از آغاز سال جدید میلادی در نظر گرفته شد.

رنگ سال ۹۹

بر طبق رسم سالهای اخیر چند روز مانده به سال جدید، رنگی که در سایت پنتون به عنوان رنگ سال ۹۹ – ۲۰۲۰ انتخاب شده آبی کلاسیک می باشد که تقریبا معادل آبی پررنگ یا سرمه ای ملایم می باشد.

این رنگ بصورت رسمی بعنوان رنگ سال جدید معرفی شده است و این خبر کاملا معتبر بوده و بر اساس اعلام رسمی شرکت پنتون می باشد.

رنگ سال 2020

رنگ سال ۲۰۲۰

از سال ۲۰۰۰ به بعد در انتهای هر سال میلادی رسمی گنجانده شده که برای سال جدید، رنگ مخصوص آن را انتخاب می کنند. این انتخاب از طرف سایت پنتون انجام می شود و به اطلاع عموم می رسد.

رنگ سال جدید

در دو سال گذشته یعنی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ترتیب رنگ های بنفش و مرجانی بعنوان رنگ سال انتخاب شدند. بنابراین آبی کلاسیک می تواند همان رنگ دلخواهی باشد که بسیاری از افراد امسال انتظار آن را داشتند.

رنگ های ست شده با آبی کلاسیک در سال ۹۹ – ۲۰۲۰

حالا که رنگ سال جدید انتخاب شده است بسیاری از افراد تمایل دارند تا در رنگ مدل لباس خود یا دکوراسیون منزلشان از آن استفاده کنند. شما می توانید این رنگ را با فیروزه‌ای، بنفش یاسی، سبز فسفری، قهوه‌ای، خاکستری، لیمویی، نارنجی، سبز، قرمز و سفید برای ست کردن لباستان استفاده کنید.

بنابراین دغدغه ای از بابت ترکیب رنگی با آبی پر رنگ نخواهید داشت و براحتی می توانید استایل مورد نظرتان را بیابید.

رنگ آبی کلاسیک رنگ سال جدید

برای استفاده هر چه بهتر از رنگ سال ۹۹ – ۲۰۲۰ در سبک زندگی خودتان حتما مطالب مربوط به راهنمای استفاده از این رنگ را از طریق سایت دونقطه دنبال کنید.

در صورتیکه هرگونه نظر یا پیشنهادی در مورد این مطلب دارید می توانید از طریق قسمت نظرات همین مطلب آن را با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:

پنتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با معرفی لیستی از معروفترین و بهترین بوتیک های زنانه و مردانه لاکچری به همراه پیج…

در این بخش لاکچری ترین مزون های لباس مجلسی، عروس و مانتو در تهران و دیگر…

رنگ سال ۲۰۱۹ – ۹۸ رنگ مرجانی زنده شد. برای تشخیص رنگ مرجانی اصلی از تقلبی می…

تمامی حقوق برای دو نقطه محفوظ می باشد.

انتخاب رنگ سال، برای بسیاری از شرکت های معروف رنگ به یک سنت هیجان انگیز تبدیل شده است. هنگامی که یک رنگ به عنوان رنگ سال معرفی می شود، طیف گسترده ای از طراحی تا بازاریابی برند ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

هنگام انتخاب یک رنگ به عنوان رنگ سال عوامل مختلفی مانند مد و فشن (رنگ مو و رنگ لباس)، معماری، طراحی صنعتی و تکنولوژی در نظر گرفته می شوند. امسال با ورود به یک دهه جدید، احساس فوق العاده ای خواهیم داشت و رنگ سال می تواند چگونگی نگاه ما به این دوره از طراحی را مشخص کند.

در ادامه همراه کوکا باشید تا درباره ی اینکه رنگ سال 2020 یا ۱۳۹۹ چه رنگی است؟ بیشتر بدانید؛

پنتون چهارشنبه شب در منهتن اعلام کرد که رنگ آبی کلاسیک با کد Pantone 19-4052 را به عنوان رنگ سال 2020 انتخاب کرده است. این رنگ در عین سادگی بسیار زیباست و نمایانگر آسمان هنگام غروب، آب های آرام دریا و یک کاسه بلوبری است که ما را برای ورود به یک دهه جدید مطمئن و پایدار می سازد.

آبی کلاسیک به عنوان یک رنگ آرام بخش شناخته می شود که آرامش را به روح انسان هدیه می کند و باعث تمرکز بیشتر او می شود. رنگ آبی کلاسیک منظم، محدود و بی حد و مرز است.

رنگ سال 2020

لوری پرسمن معاون موسسه رنگ پنتون در این باره می گوید : ” آبی کلاسیک رنگی است که پیش بینی می کند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد و آینده چه چیزی را به همراه خواهد داشت؟ این رنگ به خوبی ارتباط برقرار می کند.”

پرسمن معتقد است که رنگ هر سال از طریق فرایندی طولانی و متفکرانه انتخاب می شود که سبک زندگی و روند صنعت را تحت تاثیر قرار می دهد.

شاید جالب باشد بدانید که رنگ آبی برای سلامتی هم بسیار مفید است. تحقیقات نشان داده که مواد غذایی آبی رنگ به دلیل مقادیر بالای آنتوسیانین هایی که دارند خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهند.

رنگ آبی کلاسیک یکی از طیف های رنگ آبی و جزو رنگ های سرد طبقه بندی می شود. آبی کلاسیک رنگی است که برای توصیف آب های آرام دریا، آسمان هنگام گرگ و میش و یک کاسه بلوبری به کار می رود.

آبی کلاسیک یکی از طیف های رنگ آبی است و به عنوان یک رنگ آرامش بخش شناخته شده و اغلب نماد آرامش، ارتباط، درون نگری، قدرت، دانش، تمرکز و وضوح در نظر گرفته می شود.

ارتباطات

آبی کلاسیک نماد ارتباطات قوی است.

آرامش

رنگ آبی کلاسیک موجب آرامش درونی می شوند.

اطمینان

رنگ آبی کلاسیک به عنوان نماد ایمان، اعتماد و اطمینان شناخته می شود.

گفته می شود که رنگ آبی کلاسیک می تواند باعث تقویت حافظه و افزایش تمرکز شود؛ تحقیقات دانشمندان در دانشگاه هاوارد نشان داده که رنگ آبی بر هورمون های بدن تاثیر می گذارد و در نتیجه باعث فعال شدن مغز و افزایش هوشیاری می شود.

مطالعات نشان داده که رنگ آبی کلاسیک ضربان قلب را کاهش می دهد.

متاسفانه بسیاری از مطالعات نشان می دهد که زندگی در اتاقی به رنگ آبی کلاسیک (آبی تیره)، می تواند باعث افسردگی شود.

توپاز و زرگون (زیرکن) تنها سنگ هایی هستند که در طبیعت به رنگ آبی کلاسیک دیده می شوند.

میخک قرنفلی آبی، ارکیده آبی، گل شیپوری آبی، گل سپاسی، ادریسی آبی و کلاغک یا سنبلک از جمله گل هایی هستند که در طبیعت به رنگ آبی کلاسیک دیده می شوند.

بلوبری تنها میوه ای است که در طبیعت به رنگ آبی کلاسیک دیده می شود.

منابع :forbes – pantone – cnn

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

رنگ سال 2020
رنگ سال 2020
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *