رهگیری مرطوله تیپاکس

رهگیری مرطوله تیپاکس
رهگیری مرطوله تیپاکس


برای رهگیری بسته خود و اطلاع از آخرین وضعیت می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد در کادر زیر، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

بسته من در چه وضعیتی قرار دارد؟ به دست گیرنده رسیده یا در راه است؟ دقیقا چه زمانی مرسوله به دستم می‌رسد؟ بسته‌ای که فرستادم به موقع به دست گیرنده می‌رسد یا خیر؟ و…
این‌ها سوالاتی است که ممکن است در هر مرحله از سفر یک بسته، برای فرستنده یا گیرنده پیش آید. سیستم رهگیری بسته تیپاکس برای پاسخ‌گویی به همین سوالات مشتریان و رفع نیاز آن‌ها طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا در هر مرحله از سفر بسته، با وارد کردن کد رهگیری تیپاکس بتوانند استعلام بسته خود را انجام دهند.
برای پیگیری بسته تیپاکس، شما نیاز به کد رهگیری تیپاکس یا شماره قرارداد دارید. هنگام ارسال بسته، پیامکی شامل کد رهگیری، هزینه ارسال، لینک رهگیری بسته تیپاکس و ارزش اظهاری، برای فرستنده و گیرنده ارسال می‌شود. فرستنده و گیرنده بسته می‌توانند در این صفحه، با وارد کردن کد رهگیری، وضعیت بسته‌ خود را استعلام کنند. کد رهگیری و شماره قرارداد در رسید تحویل شده به فرستنده نیز درج شده و از طریق آن می‌توان به رهگیری بسته پرداخت.

با مراجعه به سایت تیپاکس به آدرس https://tipaxco.com و یا تماس با سامانه 8457 -021 می‌توانید بسته خود را پیگیری کنید.

رهگیری مرطوله تیپاکس

بله. برای رهگیری بسته و اطلاع از آخرین وضعیت آن، می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

زمان ارسال بسته ها در تیپاکس با توجه به فاصله مبداء تا مقصد و نوع خدمتی که برای ارسال بسته خود انتخاب می‌کنید، متفاوت است. با تخمین زمان ارسال بسته می‌توانید از زمان رسیدن بسته به مقصد مطلع شوید.

کد رهگیری تیپاکس یک کد 15 تا 25 رقمی است که در زمان ثبت سفارش، به همراه رسید به فرستنده تحویل داده می‌شود و همچنین از طریق پیامک نیز برای فرستنده ارسال می‌شود.

درحال حاضر، بارکد یا شماره قرارداد تیپاکس، یک عدد 13 رقمی است که با عدد سال شروع می‌شود. (برای مثال بارکد تمام بسته‌ها در سال 99، با عدد 99 آغاز می‌شود).

کد رهگیری مای تیپاکس، یک عدد 15 رقمی است که با MTPX آغاز می‌شود.

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.


برای رهگیری بسته خود و اطلاع از آخرین وضعیت می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد در کادر زیر، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

بسته من در چه وضعیتی قرار دارد؟ به دست گیرنده رسیده یا در راه است؟ دقیقا چه زمانی مرسوله به دستم می‌رسد؟ بسته‌ای که فرستادم به موقع به دست گیرنده می‌رسد یا خیر؟ و…
این‌ها سوالاتی است که ممکن است در هر مرحله از سفر یک بسته، برای فرستنده یا گیرنده پیش آید. سیستم رهگیری بسته تیپاکس برای پاسخ‌گویی به همین سوالات مشتریان و رفع نیاز آن‌ها طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا در هر مرحله از سفر بسته، با وارد کردن کد رهگیری تیپاکس بتوانند استعلام بسته خود را انجام دهند.
برای پیگیری بسته تیپاکس، شما نیاز به کد رهگیری تیپاکس یا شماره قرارداد دارید. هنگام ارسال بسته، پیامکی شامل کد رهگیری، هزینه ارسال، لینک رهگیری بسته تیپاکس و ارزش اظهاری، برای فرستنده و گیرنده ارسال می‌شود. فرستنده و گیرنده بسته می‌توانند در این صفحه، با وارد کردن کد رهگیری، وضعیت بسته‌ خود را استعلام کنند. کد رهگیری و شماره قرارداد در رسید تحویل شده به فرستنده نیز درج شده و از طریق آن می‌توان به رهگیری بسته پرداخت.

با مراجعه به سایت تیپاکس به آدرس https://tipaxco.com و یا تماس با سامانه 8457 -021 می‌توانید بسته خود را پیگیری کنید.

رهگیری مرطوله تیپاکس

بله. برای رهگیری بسته و اطلاع از آخرین وضعیت آن، می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

زمان ارسال بسته ها در تیپاکس با توجه به فاصله مبداء تا مقصد و نوع خدمتی که برای ارسال بسته خود انتخاب می‌کنید، متفاوت است. با تخمین زمان ارسال بسته می‌توانید از زمان رسیدن بسته به مقصد مطلع شوید.

کد رهگیری تیپاکس یک کد 15 تا 25 رقمی است که در زمان ثبت سفارش، به همراه رسید به فرستنده تحویل داده می‌شود و همچنین از طریق پیامک نیز برای فرستنده ارسال می‌شود.

درحال حاضر، بارکد یا شماره قرارداد تیپاکس، یک عدد 13 رقمی است که با عدد سال شروع می‌شود. (برای مثال بارکد تمام بسته‌ها در سال 99، با عدد 99 آغاز می‌شود).

کد رهگیری مای تیپاکس، یک عدد 15 رقمی است که با MTPX آغاز می‌شود.

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

نمایندگی ها

رهگیری

برآورد قیمت و زمان حمل

ثبت شکایت

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

رهگیری مرطوله تیپاکس

برای جبران خسارت احتمالی، ارزش مادی دقیق مرسوله خود را وارد کنید. حداقل ارزش مرسوله 100 هزار تومان و حداکثر آن، 30 میلیون تومان است

ثبت سفارش آنلاین

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

ثبت شکایت

پیگیری شکایت

آموزش

سوالات متداول


رهگیری مرطوله تیپاکس














کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 0218457 تماس بگیرید.

تیپاکس یک سرویس پستی برای حمل و نقل و ارسال کالا و محصولات مختلف در سراسر کشور به حساب می آید که این امکان را دارد تا با به کارگیری افراد متخصص و ماهر مرسولات پستی دریافت شده در سراسر کشور و در کمترین زمان ممکن به دست گیرنده در اقصا نقاط کشور عزیزمان ایران برساند. تمام مرسولات و کالاهایی که از طریق این سیستم پستی ارسال می گردد بیمه شده تا در صورت آنکه هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی در حین ارسال مرسولات برای محصول مورد نظر به وجود بیاید فرد فرستنده و گیرنده هیچ گونه خسارت و ضرر مالی نبیند. در حال حاضر سیستم پستی در اکثر شهرهای شناخته شده کشور عزیزمان ایران نمایندگی فعال داشته و آماده خدمت رسانی به مردم عزیزمان در سراسر کشور می باشد همچنین امروزه ارسال از طریق این سیستم پستی بسیار بیشتر شده چرا که این شرکت دارای مزایا و ویژگی های بسیار مثبتی نسبت به دیگر شرکتهای ارسال کننده مرسولات پستی می باشد.

یک سوالی که بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می نماید این موضوع باشد که محصولات ارائه شده با استفاده از سیستم تیپاکس چند روزه میرسد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که ارسال مرسولات و تحویل آن به گیرنده و سرویس دهی این سیستم پستی معمولا یک روز می باشد در صورتی که برای ارسال محصول مورد نظر به شهر خاص یک مسیر و دو مسیر و راه دور ایجاد گردد معمولا ارسال مرسولات با استفاده از این سیستم پستی چیزی در حدود ۲ روز الی 3 روز کاری زمان احتیاج دارد. همچنین در این سیستم پستی در صورتی که مشتری بخواهد تمامی مرسولات ارائه شده توسط مشتری به صورت کامل توسط متخصصان حاضر در نمایندگی ها بسته بندی شده و آماده ارسال به سراسر کشور عزیزمان ایران می گردد همچنین در صورتی که مشتری مایل باشد می تواند فرایند بسته بندی محصولات و مرسولات ارائه شده را خودش انجام داده و آن را به افراد حاضر در نمایندگی جهت ارسال مرسوله تحویل دهد.

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – مقالات روز تکنولوژی، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر

رهگیری مرطوله تیپاکس

تیپاکس، اولین شرکت خصوصی در کشور ایران است؛ که خدمات پستی داخلی و بین‌المللی را با 60 سال سابقه ارائه می‌دهد. تیپاکس در حدود 100 نمایندگی فعال دارد؛ که افراد متخصص، مجرب و باتجربه در تیپاکس، مشغول خدمت هستند؛ که به‌محض تماس تلفنی مشتری، خود را به محل فرستنده، می‌رسانند. و محصول را با دقت و توجه کامل دریافت و بسته‌بندی کرده و مطابق با استانداردها و ضوابط خاص، در زمینه حمل و نقل مرسولات پستی، به آدرس گیرنده، ارسال می‌کنند. از جمله خدمات تیپاکس می‌توان به اکسپرس زمینی، اکسپرس هوایی، اکسپرس بین‌المللی، پرداخت در محل COD و خدمات بسته‌بندی اشاره کرد.

فرستنده، می‌تواند در مدت زمانی‌که مرسوله، توسط شرکت تیپاکس از وی دریافت شده است، تا زمانی‌که محصول به دست گیرنده نرسیده است، با استفاده از روش‌های مختلفی مرسوله خود را پیگیری نماید. ما در این مقاله قصد داریم روش‌های پیگیری مرسولات در تیپاکس را بررسی کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

اگر نتوانستید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق دو روش فوق، به‌دست آورید؛ می‌توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های تیپاکس در شهر خود، اطلاعات دقیق‌ مرسوله خود را کسب کنید. لیست، آدرس و شماره تماس نمایندگی‌های تیپاکس

اگر سه روش فوق مقدور نبود؛ و یا نتوانستید اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید، می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته تیپاکس با شماره 8457-021 تماس حاصل کرده، و اطلاعات جامع مورد نیاز خود را به‌دست آورید.

چگونه عکس‌های خودمان را به نقاشی تبدیل کنیم؟

دستگاه اکسیژن ساز چیست و چگونه کار می‌کند؟

هرآنچه که می‌بایست در رابطه با پوسته‌های اختصاصی اندروید بدانید

آموزش ایجاد پوشه در جیمیل دسکتاپ و موبایل

اصلا تیپاکس پاسخگو نیست فقط پیام میفرسته به دلیل پایان ساعت کاری موفق به ارسال نشدیم و در روز دیگری ارسال خواهد شد واقعا افتضاحه من اگه بمیرم هم حاظر نیستم دیگه نه بسته ای رو با تیپاکس بفرستم نه میزارم کسی با تیپاکس واسم بسته ای بفرسته

واقعا بی مسئولیت هستن!!بسته ی من سه ماهه که گم شده و من هرچی پیگیری میکنم هیچ کس جوابگو نیست

واقعا خاک بر سر بی مسئولیتشون

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد.

ذخیره اسم و ایمیل من

آخرین مطالب سایت

لیست قیمت آیفون در بازار ایران

ویدیو پلاس: با هاوربرد شگفت انگیز لکسوس برروی هوا معلق…

سامسونگ به‌دنبال عرضه تبلت‌های اقتصادی سری گلکسی M است

مدیرعامل اینستاگرام: تیک‌تاک قدرتمندترین رقیب اینستاگرام در…

سرویس موبایل هواوی بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

آخرین قیمت‌ها

لیست قیمت آیفون در بازار ایران

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس در بازار ایران

رهگیری مرطوله تیپاکس

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های لنوو در بازار ایران

لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار ایران

لیست قیمت تلویزیون‌‌های سونی در بازار ایران

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های ایسر در بازار ایران

سرگرمی

معرفی فیلم Requiem for a dream به کارگردانی دارن آرنوفسکی

معرفی 10 تا از جذاب‌ترین انیمه‌های سریالی پاییز 2020

معرفی کتاب سمفونی مردگان به قلم عباس معروفی

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

چهت پیگیری تیپاکس و یا پیگیری مرسولات تیپاکس می توانید از راه های زیر اقدام نمایید.

رهگیری مرطوله تیپاکس

شرکت تیپاکس اولین شرکت خصوصی پست داخلی و بین المللی در کشور می باشد که دارای بیش از ۱۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور است.

نکته قابل توجه در خصوص تیپاکس اعلام هزینه پستی بر اساس وزن کالا می باشد که در بعضی موارد به صرفه تر از پست و در بعضی موارد اصلا مقرون به صرفه نیست!

 


یگیری تیپاکس ، رهگیری اینترنتی تیپاکس ، پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری ، اپلیکیشن تیپاکس Tipax ، پیگیری ارسال های تیپاکس ، نحوه پیگیری انلاین مرسولات تیپاکس ، پیگیری مرسوله تیپاکس با بارکد

شرکت تیپاکس اولین شرکت خصوصی پست داخلی و بین المللی در کشور می باشد که دارای بیش از ۱۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور است.

نکته قابل توجه در خصوص تیپاکس اعلام هزینه پستی بر اساس وزن کالا می باشد که در بعضی موارد به صرفه تر از پست و در بعضی موارد اصلا مقرون به صرفه نیست!

از طریق وبسایت میتوانید مرسوله خود را پیگیری نمایید.

رهگیری مرطوله تیپاکس

tracking.tipaxco.com

tipaxco.com

از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۵۷ از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.

چگونه میتوانم مرسوله تیپاکس خود را پیگیری کنم ؟

نوشته پیگیری مرسوله تیپاکس با کد رهگیری اولین بار در ساتین پدیدار شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

 

۱: جهت پیگیری مروسوبه تیپاکس ابتدا وارد سایت تیپاکس به آدرس شوید:

رهگیری مرطوله تیپاکس

۲: سپس کد رهگیری خود که در بارنامه ارسالی یا دریافت شده از شرکت تیپاکس برای شما درج شده، را در قسمت شماره رهگیری وارد (تایپ) نمایید و بر روی گزینه رهگیری کلیک نمایید.

 

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در کادر شماره رهگیری وارد و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید.

 

 

۳: اطلاعات نمایش داده برای شما به شرح ذیل می باشند.

 

 

✳️ دریافت توسط تیپاکس یار

 

✳️ ارسال به مقصد

 

✳️ تحویل به شعبه مقصد

 

✳️ تحویل به تیپاکس یار

 

✳️ دریافت توسط گیرنده

سمت چپ اطلاعات فرستنده و گیرنده قابل مشاهده می باشد.

در صورت هماهنگی و پرداخت هزینه ارسال، بسته بندی و … در صفحه رهگیری مرسوله تیپاکس مبالغ دریافت شده و باقیمانده بصورت کامل درج خواهد شد و هنگام تحویل کالا وجهی بابت کرایه و سایر موارد پرداخت شده پرداخت نخواهید کرد، در صورتی که مامور توزیع تیپاکس، هنگام تحویل مرسوله در این موارد ذکر شده مجدداً از شما هزینه ای درخواست نماید، خلاف قوانین شرکت تیپاکس و زرین مارکت عمل نموده و مراتب را سریعاً به شرکت تیپاکس ( شماره های اعلام شده در بارنامه ) و یا از طریق صفحه تماس با ما جهت پیگیری موضوع اطلاع دهید.

 

 

اگر هنگام دریافت کالا متوجه آسیب فیزیکی بسته (کارتن) اعم از پارگی، خیس بودن، علایم ساییدگی و … مشهود بود چه کاری باید انجام دهید؟

در این صورت از تحویل بسته خودداری نموده، و جهت اطمینان از سالم بودن فیزیکی کالا بهمراه نماینده تیپاکس کالای خود را به شعبه تیپاکس منتقل و بسته را در حضور نماینده تیپاکس باز نمایید، در صورتی که کالا از لحاظ فیزیکی دچار آسیب دیدگی می باشد از تحویل آن امتناع نمایید در این صورت تیپاکس با تنظیم صورتجلسه ای مبنی بر وجود ایراد فیزیکی بسته را مرجوع و کالای جدیدی برای شما ارسال خواهد شد

 

رهگیری مرطوله تیپاکس

جهت پیگیری بسته های پستی خود از طریق آموزش پیگیری مرسوله پستی اقدام نمایید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید

خرمشهر خیابان سپاه کوچه شاهین پ۵۰

سلام.من از سایت یکتا مهر یک کتاب دانشگاهی سفارش دادم توسط پست تیپاکس قرار شد به مدت ۱ الی ۲ روزه سفارشم به دستم برسه و الان که دو روزه نرسیده.الان میخوام بستم رو پیگیری کنم و ایمیلی که از طرف سایت واسم اومده حاوی شماره سفارش ۵ رقمی با شماره ترمینال ۸ رقمی و شماره مرجع ۱۲ رقمیه.ممنون میشم از کمکتون

باسلام محموله ای با شماره بارکد 9713605008719 درتاریخ 98/02/09 ازطریق تیپاکس شعبه معلم مشهد به مقصد تهران انبار دیجیکالا ارسال کردم که بعداز گذشت 13 روز وپیگیری های مکرر هنوز محموله به مقصد نرسیده وهیچ کس پاسخگو نیست حتی طی تماس های مکرر با تیپاکس هم به نتیجه نرسیده ام وهردفعه جواب سربالا شنیده ام والان معلوم نیست محموله کجاست لطفا به شکایت بنده رسیدگی نمایید وبنده را راهنمایی کنیداگر نیاز به شکایت دارد تا انجام دهم
شماره تماس 09365318034

سلام و عرض ادب
جناب کمالی، لطفاً از سایت تیپاکس پیگیری نمایید
https://tipaxco.com/
در این سایت فقط روش پیگیری را برای تسهیل و آسودگی مشتریان خود و سایر کاربران فضای مجازی ارایه کرده ایم چنانچه در جستجوی بارکد و … هنگام رهگیری مرسوله خود دچار مشکل هستید از سایت تیپاکس یا نمایندگی شهر خود پیگیری نمایید.

اصلا راضی نبودم بسته من دیروز رسید به بهبهان ولی هنوز تحویل ندادن در صورتی که من دوبرابر هزینه پستی دادم ک یه روزه برسه دستم

سلام و عرض ادب
انتقادات و پیشنهادات خود را به سایت تیپاکگس ارجاع دهید.
با سپاس
https://tipaxco.com/

چرا یه بارکد رو میخواهیم رهگیری کنیم
وبسایت شما 5ساعت طول میده اخرم هیچ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه بارکد ونه کد رهگیری !!!
فقط جستجوگرتون هی میچرخه وهی میچرخه
واقعا که

سلام و عرض ادب
دوست گرامی جناب آقای روشندل، ما در این سایت فقط روش پیگری را برای تسهیل و آسودگی مشتریان خود و سایر کاربران فضای مجازی ارایه کرده ایم چنانچه در جستجوی بارکد و … هنگام رهگیری مرسوله خود دچار مشکل هستید از سایت تیپاکس یا نمایندگی شهر خود پیگیری نمایید.
https://tipaxco.com/

سلام
برای من یه بسته از بندر گناوه فرستادن الان بعد از دو هفته هستش که اصلا بسته ب دستم نرسیده
و با شماره تلفن تماس میگیریم فقط جواب سر بالا یا اصلا کسی نیست که بخواد جواب منو بده
من خیلی وقته که نیاز داشتم فصل داره تموم میشه بسته من واس فصل پاییز بود که استفاده کنم.کسی هست که جواب بنده رو بده

سلام و عرض ادب
بسته از طریق اداره پست فرستاده شده یا تیپاکس و یا باربری ؟
مشخص نمایید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم

سلام یه بسته از اراک قرار بود برام برسه چهار روز طول کشیده تا مشهد هنوزم دستم نرسیده ..
خدمات افتضاحه.این همه کرایه اصلا ارزش نداره

سلام و عرض ادب
محصول خود را با چه شرکتی ارسال کردین؟
تیپاکس ؟ اداره پست؟ باربری ؟ ..!
در این سایت ما تنها آموزش پیگیری را به شما نمایش داده ایم جهت انتقاد و پیشنهاد و پیگیری باید به سایت تیپاکس، اداره پست یا شرکتی که محصول خود را با آن ارسال کرده اید مراجعه و مورد مورد نظر خود را ثبت نمایید
موفق باشید

سلام کلا بار ابادان به تهران میفرستم افتصاع ده روزه هم نمیرسه مخصوصا شعبه انقلاب تهران

سلام و عرض ادب
شما باید از باربری که بارتون رو ارسال کردین پیگیری کنین

اصلن به درد نمیخوره تیپاکس واسه 2 ساعت راه 5 روز منطزره بستم ه

سلام. طبق تجربه تلخ ما، شرکت تیپاکس شرکت کارایی نبوده و طبق تبلیغات و ادعاهایش عمل نکرده است. اینها که میگویند فقط تبلیغات است. در تجربه ای شخصی برای خود ما، حداکثر 48 ساعتِ نخستِ وعده داده شده، تا به حال به 5 روز رسیده و هنوز هم بسته ای به دستمان نرسیده است. سیستم به اصطلاح پیگیریِ آنلاینِ مرسولات توسط مشتریان درست کار نکرده و اطلاعاتش نادرست بوده و به اصطلاح سرِ کاری است. شماره 5457 هم که برای پیگیری و اعلام شکایت قرار داده اند اولا در خیلی ساعات و در روزهای تعطیل فعال نبوده و در ساعات و روزهای کاری هم اختلال دارد. (مثلا از شماره 0912 قابل تماس نیست!) البته اگر پس از کلی معطلی موفق به تماس شوید، وعده های نادرست و به اصطلاح سر خرمنِ پیگیری و اقدام میدهند و اما در عمل کاری انجام نمیشود و فقط حرف است و وعده و وعید. مدیریت بسیار بد است. اصلا شعارها و ادعاهایشان قابل باور نیست. به این شرکت دیگر اعتماد نخواهیم کرد. سازمان ارتباطات بر چه اساس برای اینها مجوز صادر کرده…؟؟؟

بدترین شرکت پستی تیباکس است

با سلام

من چهارشنبه ظهر یه خرید از تهران داشتم که فروشنده همون موقع تحویل تیپاکس داد و بارکدش رو برام فرستاد قرار بود پنجشنبه دستم برسه که تو سایت چک کردم پنجشنبه ظهر ثبت شده که تحویل گرفتن
امروز که شنبه ظهره هنوز تحویل مشهد نشده
زنگ میزنم پیگیری کنم نفر 28 صف انتظار هستم که دو ساعت طول میکشه تا نوبتم بشه
اصلا معلوم نیست بسته ی من کجاست
نمیتونید کار کنید و به موقع به مقصد برسونید جمع کنید ببندید که مردم خیالشون راحت شه
من پول بیشتر دادم که زودتر دستم برسه وگرنه پست عادی هم از شما سریع تره
تهران به مشهد مسیر پرتی نیست که نشه فرستاد

از طریق سایت تیپاکس موضوع خود را پیگیری نمایید.
ما در این سایت نحوه پیگری را خدمت شما آموزش داده ایم.
https://tipaxco.com/

من یک بسته از تهران برام ارسال کردن به تبریز الان ۵ روزه که بدستم نرسیده! کد و بارکد هم ندارم.الان باید چجوری پیگیری کنم؟

سلام و عرض ادب
از طریق فرستنده پیگیری کنید

خدمات افتضاح است واقعا من که تصمیم گرفتم با این پست کارنکنم بسته فرستادم مشهد ۸ روزه رسیده تازه تحویل معلوم نیس چه کسی شده بسته از تهران خریدم شکسته شده توسط تیپاکس کاملا معلومه که تو بار این اتفاق افتاده شکایت هم کردم در قسمت شکایات ولی کسی رسیدگی نکرد واقعا من که ناراضی هستم در سال بیش از هزار تا بسته اینور اونور میفرستم ولی این اخریا خیلی افتضاح بود

سلام و عرض ادب
جهت ارائه پیشنهاو انتقادات به سایت اداره پست مراجعه فرمایید.
https://eop.post.ir/

از تیباکس بسیار ناراضی هستم من امروز خونه بودم منتظر بسته ام میبینم تو سایت زده مرجوع شد خخ اخه چرا واقعا؟؟؟! صد رحمت ب پست

سلام و عرض ادب
انتقادات و پیشنهاداتتون رو در سایت تیپاکس مطرح کنید
https://tipaxco.com/

سلام یه بسته از اصفهان قرار بود برام بیاد تهران هزینه ارسالشم دادن یه کد برام پیامک اومد از تیباکس الانهر چی وارد میکنم برا پیگیری میگه اشتباهه چیکار کنم

از سایت تیپاکس پیگیری کنین
https://tipaxco.com/

دوستان عزیز توصیه اکید دارم که از تیپاکس استفاده نکنید اگر برای مرسولات و اموال و وقت خودتون ارزش قائلید ‘ فقط پول خوب میگیرند اصلا پاسخگو نیستند اموال ما رو سالم تحویل گرفتند و بعد از ده روز تاخیر و بعد ازشکستن و خورد کردنش داخل یه کیسه’ آشغالهای شکسته اش رو جمع کردند و با کمال وقاحت داخل کارتن گذاشته دادند و تحویل کارتن دربسته و الفرار… لطفا همه جا نشر دهید تا مردم گول این شیادها رو نخورند

سلام و عرض ادب
دوست عزیز لطفاً انتقادات و پیشنهادات خودتون رو از طریق سایت تیپاکس پیگیری کنید
https://tipaxco.com/

ما در این سایت نحوه پیگیری مرسوله را به کاربران آموزش می دهیم و هیچگونه ارتباطی با تیپاکس نداریم.!
موفق باشید

اصلا ازتیپاکس راضی نیستم من منتظر بسته هستم کد رهگیری میزنم زده در مسیر توضیح قرار گرفت عودت خورد اخه یعنی چی؟؟ زنگ زدم میپرسم معنیش چیه میگه اودن شما منزل نبودین میگم چرا مثل پست یادداشت نذاشته بودین میگه ما وقت یادداشت نداریم.

شنبه بسته من فرستاده شده گفتن 3 روزه میرسه ولی فعلا خبری نیست! اگه پست معمولی بود والا يکی دو روزه میومد این همه پول هم خرجش نمی‌کردیم.

من هواسم نبود و اس ام اس کد رهگیری رو پاک کردم… حالا چجوری باید کد رهگیری رو باز بگیرم؟

سلام و عرض ادب
بر روی برگه ای که به شما تحویل داده شده میتونید بارکد رو مجدد مشاهده کنید، یا تماس با سایت یا نمایندگی های تیپاکس

سلام بیشتر از دو هفته شده که من یه وسیله ای سفارش دادم و برام پست کردن از طریق تیپاکس اما همچنان بسته ی ارسالی من نرسیده..چیکار کنم؟؟

با سلام
لطفاً از طریق سایت تیپاکس از بخش تماس با ما https://tipaxco.com/ یا خدمات مشتریان : 8457 – 021 مشکل یا موضوعات خود را رسیدگی کنید ما تنها نحوه پیگیری مرسوله را در این سایت آموزش داده ایم.
موفق باشید

سلام علیکم
من چیزی ارسال نکرده ام ولی به گوشی من پیام رسید ارسال محموله ای آمده و مبلغی هم از هزینه قبض خط همراه من کم شده عین پیامک هارا ارسال می کنم
مشتری محترم تیپاکس ، سلام ، مرسوله شما به شماره 269220202221018842 از مبدا اصفهان به مقصد تهران با هزینه حمل 260292 ریال تحویل تیپاکس

مشتری محترم تیپاکس ، سلام ، مرسوله شما به شماره 269220202221018842 از مبدا اصفهان به مقصد تهران با هزینه حمل 260292 ریال تحویل تیپاکس گردید.رهگیری در سایت تیپاکس

مشتری محترم تیپاکس ، سلام ، مرسوله شما به شماره 269220202221018842 در مقصد تهران تحویل گیرنده گردید
چگونه پیگیری کنم ؟

با سلام
لطفاً از طریق سایت تیپاکس از بخش تماس با ما https://tipaxco.com/ یا خدمات مشتریان : 8457 – 021 مشکل یا موضوعات خود را رسیدگی کنید ما تنها نحوه پیگیری مرسوله را در این سایت آموزش داده ایم.
موفق باشید

سلام، دوستانی که میگن نمیتونیم رهگیری کنیم باید اعداد و انگلیسی وارد کنید

با سلام ،من یه بسته از طریق تیپاکس از شهرستان خوی به تهران دارم که کد رهگیری به من ارسال نشده و من نمیتونم پیگیر بسته م باشم،الان بنظر شما از چه طریق میتونم بسته م رو پیگیری کنم؟؟

سلام و عرض ادب
از شخصی که بسته را برای شما ارسال کرده کد رهگیری دریافت نمایید.!
اگر خود شما بسته را ارسال کرده اید کد رهگیری در رسیدی که به شما ارایه شده یادداشت شده است.

آقا چرا این جوری من سفارشم قرار بود ۱۸برسه نرسید پیگیری کردم میگه وضعیت تحویل برای ارسال ۱۹بعد نیومد حالا همون رو باز زده ۲۰ تاریخ

با سلام
از طریق سایت تیپاس با شماره تلفن های ذکر شده تماس حاصل نمایید.

سلام من بسته داشتم از تهران به اصفهان هنوز به دستم نرسیده ۵روزه نرسیده مشکل را حل کنید

بسته ی خود را از طریق پست یا تیپاکس ارسال کرده اید؟

سلام بله از تهران بیاد هنوز نیامده این از ۱۷ حوم رهگیری ۱۱۲۱۲۰۲۰۴۴۱۴۵۴۷۸۸

میتونید از سایت زیر بسته خود را پیگیری کنید.
رهگیری تیپاکس
یا با شماره تماس های شرکت تیپاکس تماس بگیرید، همچنین محدودیت های تردد این روزها رو هم در نظر داشته باشید

سلام من از تهران بسته داشتم به اصفهان هنوز نیامده از ۱۷ حوم میشه ۴روز هست شماره رهگیری ۱۱۲۱۲۰۲۰۴۴۱۴۵۴۷۸۸

از طریق سایت تیپاکس یا اداره پست بسته ی خود را رهگیری نمایید
در این سایت تنها شیوه ی پیگیری آموزش داده شده.

من از تهران چیزی سفارش دادم و قرار بوده ۲۴ ساعت بعدش برسه الان ۱ هفتس انگار ن انگار

با سلام
از طرف فرستنده بسته پیگیری کنید.

سلام.اگر بسته برگشت بخوره یعنی به همون شهری که ارسال شده برمیگرده یا میره دفتر تیپاکس و دوباره برای تحویل میبرنش؟

با سلام
قاعدتاٌ به شهری که ارسال کردید بر میگرده اما اگر زود موتوجه برگشت کالا بشید ممکنه بارتون مجدداً از تهران برای مقصد ارسال بشود در غیر اینصورت بله به شهر مبدا ارسال کننده عودت خواهد شد.

سلام خسته نباشید اگه من بخام یه موبایل خریداری کنم و طرف درخواست کنه پول رو واریز کن تا من موبایل رو بفرستم، خب من چگونه بفهمم که موبایل رو تحویل تیپاکس داده یا همون لحظه که من پول رو واسه طرف فرستادم طرف بسته رو از تیپاکس پس گرفت و موبایل رو نفرستاد. لطفا راهنمایی کنید

سلام سلامت باشید.
برای خرید موبایل یا … از فروشگاه های معتبر خرید کنید.
فاکتور های خرید امن رو در لینک زیر مشاهده بفرمایید:

روش خرید امن

برای خرید اینترنتی قاعده و قانون مشخصی وجود داره این نیست هر شخصی به شما گفت پول رو واریز کنید و من براتون کالا رو ارسال میکنم شما بدون بررسی خرید انجام بدید سایت و مجوز های مربوطه و … را بررسی کنید.
موفق باشید

سلام من یه بسته داشتم از تهران ۵ روز دارم زنگ می زنم شکایت می کنم کسی جواب نمی دهد دروغی می گند پیگیری می کنیم بنا بود یه روزه به دستمان برسه.فقط می دونم کسی که بد قولی میکنه خصوصا برای کارکردن یک بار باهاش کار می کنندوبرای همیشه دیگه کاری باش ندارند

با سلام
از طریق سایت و شرکت تیپاکس پیگیری نمایید
با تشکر

سلام
یه بسته ازشهرفریدن برامن فرستادن گناوه الان یک هفته هست ازطریق سایت پیگیری میکنم وهیچی به هیچی

سلام
از طریق شماره تماس های درج شده در سایت تیپاکس پیگیری نمایید.
موفق باشید

من میخوام سفارشمو لغو کنم چه طوری اخه اشتباها کلا من سفارش ندادم یهو اشتباه شده الان چه طور لغوش کنم

سلام آیا سفارشتون رو در سایت زرین مارکت ثبت کردین؟

سیستم پاسخگویی تیپاکس از حمل و نقلشون هم ضعیف تره! شکایت = کشک
فریب این جمله ها رو نخورید که برید فلان جا و شکایت خودتونو وارد کنید، من هم تو سایت شکایت کردم هم تلفنی، هیچ فایده نداشت شرط میبندم اون آدمی که شکایت تو رو میبینه بهساده لوحیت میخنده.
دوستان باید به اداره بازرسی کل شکایت کرد.تا به حساب این شیاد ها برسن. از هر ۱۰ تمشتری تیپاکس ۹ تاش به شدت شاکی ان.

با سلام
جهت پیگیری موارد مطروحه میتوانید از مراجع ذیصلاح اقدام نمایید.

لازم به توضیح است، زرین مارکت با ارگان حمل و نقل تیپاکس قرارداد ندارد و کلیه سفارشتات خود را در حال حاضر از طریق شرکت پست جمهوری ایران ارسال می نماید.
با تشکر

کالای بنده برگشت خورده بدون ذکر دلیل نه زنگ درب منزل خورده نه با موبایل تماس گرفته شده نه جوابگو هستید مزخرفترین خدمات رو هم ارائه میدید نمیدونم ارسال کننده ها چرا شما رو انتخاب میکنند شرکت پست عملکرد خیلی بهتری داره.

سلام
فروشگاه اینترنتی زرین مارکت تنها آموزش پیگیری مرسوله تیپاکس رو جهت آسودگی مشتریان تهیه کرده و هیچگونه ارتباطی با تیپاکس ندارد، همانطور که در پاسخ به نظر قبل آقای حسین عرض شد (لازم به توضیح است، زرین مارکت با ارگان حمل و نقل تیپاکس قرارداد ندارد و کلیه سفارشتات خود را در حال حاضر از طریق شرکت پست جمهوری ایران ارسال می نماید.)
با تشکر زرین مارکت

بدترین شرکت تیپاکس هست ۱۰ روز ه هنوز بسته پستی بدستم نرسیده رسیدگی هم نمیکنند

سلام من اولین و آخرین بارم بود که برای تیپاکس سفارش دادم حنس از تبریز سفارش دادم برای ارومیه رفته تهران رو دور زده سه روز هم گذشته و بدبختی اینه که کلمات اماده تحویل ادم میدن جنس من صبح روز سوم رسیده اما هنوز یرام نفرستادن یا سیستم دروغی ساختن و یا کلا کشکه

درود بر شما

شکایات خود را در سایت تیپاکس ثبت نمایید.

با پست کار کنید بهتره از تیپاکس بار برگشت میزنن میگن آدرس نداره در صورتی که رو جعبه آدرس نوشته بعد زنگ بزن سوال کن مرکز ببین دلایل برگشت چیه بوده فقط به خاطر اینکه پول دوبرابر بگیرن اینم شمارم ۰۹۳۶۳۱**۳۶ مسولین تیپاکس خواستن تماس بگیرن مزخرف.

// شماره تماس توسط مدیریت ویرایش شد.

با سلام
شرکت زرین مارکت با اداره پست جمهوری اسلامی ایران قرارداد دارد و کلیه سفارشات خود را از طریق پست پیشتاز و سفارشی ارسال می نماید.

همچنین در نظر داشته باشید فروشگاه اینترنتی زرین مارکت تنها آموزش پیگیری مرسوله تیپاکس رو جهت آسودگی مشتریان تهیه کرده و هیچگونه ارتباطی با تیپاکس ندارد، همانطور که در پاسخ به نظر قبل آقای حسین عرض شد (لازم به توضیح است، زرین مارکت با ارگان حمل و نقل تیپاکس قرارداد ندارد و کلیه سفارشتات خود را در حال حاضر از طریق شرکت پست جمهوری ایران ارسال می نماید.)
با تشکر زرین مارکت

سلام محموله من رو با تیپاکس فرستادن صبح زود زنگ زدن من گوشیم خاموش بوده جواب نداد م حالا محموله رو مرجوع دادن من باید به کجا مراجعه کنم؟

با سلام

از طریق وب سایت تیپاکس پیگیری نمایید.

با تشکر

سلام من لباسشویی از شرکت پاکشوماخریدم آنها۹۷/۲/۴تحویل تیپاکس دادن تا الان بدست من نرسیده هیچکس پاسخگو نیست نمایندگی ها بدتر از تهران تبلیغ بیخودی نگید ۱۲ساعته تحویل چه بلائی سرلباسشویی آوردن که جواب نمیدن خدامیدونه

با سلام
دوست گرامی زرین مارکت تبلیغ هیچ شرکتی رو ارایه نمی کند!

فروشگاه اینترنتی زرین مارکت تنها آموزش پیگیری مرسوله تیپاکس رو جهت آسودگی مشتریان تهیه کرده و هیچگونه ارتباطی با تیپاکس ندارد.

موفق باشید

در صورت وجود هرگونه شکایت از طریق سایت تیپاکس پیگیری نمایید.

تیپاکس خیلی مزخرف شده، پست هم دست کمی ازون نداره. اگه چند بار رپست رو امتحان کنید می فهمید اونم افتضاح شده. ولی در کل از بین گند و گندتر، پست گزینه بهتریه

بسته ای از تهران به قائمشهر بیش از ده روز طول کشیدو تو این ده روز اصلا جواب تلفن تیپاکس قایم شهر هم نمیدادن آخرش با پیگیری که خودم کردم از طرف تهران با همون شماره که میزدم و جواب نمیدادن تماس گرفتن که سرمون شلوغه با هزینه اضافی پیک بسته ام بسیار خیس و کثیف و مچاله آوردن تازه گفتن خودتون بیاین بگیرید گفتم خرید اینترنتی کردیم که بیرون از خونه نریم با منت با هزینه بیشتر از پیک فرستادن
خیلی تو ذوقم خورد انتظار بهتر و بیشتری از خدمات پست داشتم

با احترام در خصوص شکایات اداره پست میتونید از لینک زیر موضوع رو پیگیری کنید.

https://eop.post.ir/

با تشکر

مفید بود!

هیچ چیزی از انتظار کشید بد تر نیست و هیچ انتظاری بدتر از اون نیست که به امید دریافت بسته توسط این به اصطلاح شرکت ترن پارت (تی پاکس) باشین. یک تیم بسیار بی تفاوت و بسیار ناکارآمد. شاید روزانه صدها بسته تحویل بشه ولی کافیه یکبار مثل من و هزاران نفر دیگه به سردرگمی زمان تحویل بسته برخورد کنین. اونوقت متوجه میشین چقدر نفرات و بخصوص دفاتر شعب بی تفاوت و غیر مسئولانه برخورد میکنن، البته واقیتش اینه که اصلا” پاسخ گو نیستن. این شماره شعبه تجریش (یکی از مهمترین شعبه ها)، درساعت کاری تماس بگیرین ببینین کسی اصلا” جواب میده ۲۶۶۵۵۶۵۴ !!!! شرم بر تی پاکس!!!!!

متاسفانه جوابدهی برای پیگیری بسته ها فوق العاده ضعیفه و شماره تلفنتون اصلا پاسخگو نیست.در ضمن مبلغی که تو بارنامه ثبت میشه،مگه هزینه ارسال نیست؟ پس چرا وقتی بسته رو تحویل میدن،یه هزینه اضافه بابت پیک میگیرن؟

با سلام و درود، زرین مارکت هیچگاه مبلغ اضافی از مشتری دریافت نمی کند در صورت گلایه و شکایت از شرکت پست و تیپاکس به سایت آنها مراجعه نمایید، زرین مرکت تنها آموزش های لازم جهت سهولت کاربران را ارائه نموده است.
با تشکر

سلام من بسته ای سفارش دادم کد رهگیری ندارم ولی پیام رسیدن به شهرمان امده چجوری دوباره کد رهگیری یاقرار داد بگیرم هیچ کدوم رو ندارم

با سلام، آیا مرسوله شما از طریق فروشگاه اینترنتی زرین مارکت ارسال شده است؟

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

ارتباط با ما

09351717201

09118675332

09219811862

09223137954

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی زرین مارکت می باشد.

رهگیری مرطوله تیپاکس
رهگیری مرطوله تیپاکس
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *