روغن بادام تلخ

روغن بادام تلخ
روغن بادام تلخ

بادام تلخ با وجود داشتن مواد سمی و خطرناک در علم پزشکی و داروسازی جایگاه ویژه‌ای دارد. مطالعات مختلفی روی خواص روغن بادام تلخ برای پوست و مو و درمان بیماری‌ها صورت گرفته است. البته به دلیل سمی بودن نباید از مضرات روغن بادام تلخ هم غافل شد. در این مقاله شما را با فواید روغن بادام تلخ برای مو، پوست و سلامتی بیشتر آشنا می‌کنیم.

بادام یکی از مغز دانه‌های مفید و پرخاصیت است که برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری‌ها به کار برده می‌شود. درخت بادام از گیاهان خانواده «گلسرخیان» (Rosaceae) است و تقریباً در سراسر دنیا کشت و پرورش داده می‌شود. این درخت دو واریته مختلف دارد که محصولات شیرین و تلخ متفاوت تولید می‌کنند. بادام تلخ از درخت Prunus amygdalus var.amara حاصل می‌شود و حاوی مواد سمی است. دانه بادام تلخ از نظر ظاهری کوتاه‌تر و پهن‌تر از بادام شیرین است.

بادام تلخ طی فرآیندی مخصوص روغن گیری می‌شود. ۵۰ درصد روغن بادام تلخ از سه ماده اساسی به نام بنزآلدهید، گلیکوسید آمیگدالین و هیدروژن سیانید یا همان اسید هیدروسانیک تشکیل شده است. ۵۰ درصد باقی‌مانده این روغن هم حاوی چربی تک غیر اشباع و ترکیبات مشابه با روغن بادام شیرین است.

روغن بادام تلخ فواید بسیاری دارد و به ویژه برای سلامت پوست و مو مفید است. اما این روغن به دلیل وجود مواد سمی خوراکی نیست و در کل فقط باید به صورت موضعی و خارجی به کار رود.

روغن بادام تلخ

مصارف خوراکی و درمانی روغن بادام تلخ حتما باید زیر نظر پزشک و در دوزهای محدود صورت گیرد. مصرف خوراکی روغن بادام تلخ در مقادیر زیاد اثرات نامطلوبی بر بدن می‌گذارد.

همچنین توصیه می‌شود هر گونه مصرف این روغن را در دوران بارداری و شیردهی متوقف کنید. استفاده از روغن بادام تلخ برای نوزاد به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود.

دو ماده از ترکیبات موجود در روغن بادام تلخ، یعنی هیدروژن سیانید و بنزآلدهید، برای باکتری، میکروب، قارچ و ویروس هم بسیار سمی هستند و به همین دلیل به عنوان مواد ضد باکتری، ضد قارچ و ضد ویروس شناخته می‌شوند.

از زمان قدیم ترکیبات تلخ مانند کینین برای درمان تب مورد استفاده قرار می‌گرفته است. همه مواد تلخ حاوی ترکیبات آلکالینی هستند که با شدت‌های مختلف، سمی محسوب می‌شوند. این سمی و تلخ بودن مانع رشد باکتری، میکروب و ویروس در بدن می‌شود و به همین دلیل می‌تواند تب را کاهش دهد.

روغن بادام تلخ نیز در دوزهای بسیار کم برای درمان تب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روغن بادام تلخ برای از بین بردن کرم روده هم استفاده می‌شود. ولی همان‌طور که گفتیم برای مصرف خوراکی حتما باید از پزشک اجازه بگیرید.

یکی از کاربردهای دیگر روغن بادام تلخ درمان عفونت گوش است. این روغن باعث نرم شدن مایع درون گوش می‌شود و می‌تواند گرفتگی گوش را از بین ببرد. برای این کار یک قاشق غذاخوری از روغن بادام تلخ را درون کمی آب داغ بریزید و آن را درون گوش خود بچکانید.

ماده سمی گلیکوسید آمیگدالین موجود در روغن بادام تلخ، روی اعصاب اثر می‌گذارد و آن‌ها را نسبت به هر نوع احساسی از جمله درد، بی حس می‌کند. البته از آنجا که خوردن این ماده می‌تواند باعث بی حسی بدن و بیهوشی هم بشود، باید استعمال خارجی داشته باشد.

بنابراین اگر به سردرد دچار شدید، می‌توانید مقداری از روغن بادام تلخ را با سرکه ترکیب کنید و این محلول را روی پیشانی و شقیقه‌ها بمالید.

از خاصیت آرام‌بخشی و تسکین درد بادام تلخ برای درمان درد عضلات و اسپاسم زانو هم استفاده می‌شود.

بدن به طور طبیعی مواد سمی موجود در بدن را از طریق تعریق، ادرار و مدفوع خارج می‌کند. زمانی که روغن بادام تلخ به میزان بسیار کم خورده شود، بدن تلاش می‌کند آن را با ادرار زیاد دفع کند و از این رو وادار به افزایش حجم ادرار می‌شود. این ادرار کردن مکرر می‌تواند به دفع سموم و پاکسازی بدن کمک کند.

مطالعات اخیر نشان داده است که به دلیل وجود ماده هیدروژن سیانید یا اسید هیدروسیانیک، روغن بادام تلخ برای مبارزه با رشد سلول‌های سرطانی مفید است. این روغن رشد سلول‌های سرطانی را متوقف می‌کند. به این ترتیب سلول‌های سالم امکان رشد و ترمیم پیدا می‌کنند.

روغن بادام یکی از مؤثرترین و کارآمدترین روغن‌ها برای سلامت مو است. روغن بادام تلخ مو را تغذیه و سلامت آن را بیشتر می‌کند. این روغن شکنندگی و آسیب مو را درمان می‌کند و درخشش آن را افزایش می‌دهد.

از دیگر خواص روغن بادام تلخ برای مو می‌توان جلوگیری از ریزش مو را نام برد. برای تقویت و درمان ریزش مو کافی است چند قطره از این روغن را روی پوست سر بریزد و سپس کف سر را ماساژ دهید.

این روغن در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز به کار می‌رود. استفاده از روغن بادام تلخ برای ابرو، مژه، ریش و سبیل هم می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد.

روغن بادام تلخ به راحتی توسط پوست جذب می‌شود. این روغن خاصیت آب‌رسانی دارد و می‌تواند برای درمان چین و چروک پوست مفید باشد. ماساژ بدن با این ماده موجب درمان خشکی پوست می‌شود.

با توجه به خواص ذکر شده، می‌توانید این ماده را برای درمان خشکی و تقویت ناخن‌ها هم به کار ببرید. به طور کلی روغن بادام تلخ برای درمان پوسته پوسته شدن، پیری و چین و چروک مفید است.

استفاده از روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم هم نتایج مثبتی دارد. یک تا دو قطره از روغن را هر شب قبل از خواب در ناحیه اطراف چشم بمالید و صبح آن را بشویید.

این روغن برای رفع ترک پوست و لکه‌های پوستی هم مفید است. پس مصرف آن را برای از بین بردن جای جوش فراموش نکنید. تأثیر روغن بادام تلخ بر پوست سریع مشاهده می‌شود.

یکی دیگر از خواص روغن بادام تلخ برای پوست، درمان عفونت پوستی، خصوصاً عفونت‌های مربوط به پا است. روغن بادام تلخ را با آب مخلوط کنید و آن را روی پوست در ناحیه عفونی بمالید تا آن را تیمار کند و رشد قارچ‌ها را از بین ببرد. این روغن زخم عفونی را هم درمان می‎‌کند.

این روغن از آسیب اشعه ماورای بنفش هم تا حدی جلوگیری می‌کند. البته بهتر است همیشه برای محافظت کامل در برابر نور خورشید استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

بهتر است قبل از استفاده کردن از این روغن روی پوست و مو، کمی آن را با دست گرم کنید تا به دمای بدن شما برسد.

روغن بادام تلخ مایعی شفاف به رنگ زرد روشن است که اگر کهنه شود، به صورت مایعی کدر در می‌آید. بوی این روغن قوی و تلخ است و یکی از راه‌های تشخیص آن از روغن بادام شیرین همین عطرش است.

این روغن به راحتی با اکسیژن هوا اکسید می‌شود. به همین دلیل باید آن را در ظرف در بسته و در محیط تاریک و سرد نگهداری کنید.

6
 − 

 = 
4

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}



روغن بادام تلخ را در چشم بچکانید، قدرت بینایى را زیاد مى‏ کند

 

روغن بادام تلخ

خواص روغن بادام تلخ‏۱- مالیدن روغن بادام تلخ پاک کننده آثار لکه در صورت , روغن بادام تلخ رافع چین‏ و چروک پوست صورت

۲- افرادى که به درد کلیه‏ ها مبتلا هستند در صورتى که علت درد وجود سنگ نباشد و مربوط به بافت خود کلیه باشد مى‏ توان مقدارى از روغن بادام تلخ را با مقدارى نشاسته و مقدارى نعناى خشک پودر کرده، مخلوط کنید و بخورید. درد کلیه‏ ها را ساکت خواهد کرد.۳- روغن بادام تلخ را با سرکه مخلوط نموده و بر پیشانى و اطراف سر بمالید. سردردهاى افراد سردمزاج را ساکت مى ‏کند.۴- روغن بادام تلخ را در چشم بچکانید، قدرت بینایى را زیاد مى‏ کند.۵- هر شب پوست سر را با روغن بادام تلخ ماساژ دهید. از طاسى سر جلوگیرى مى ‏کند.۶- اگر روغن بادام تلخ به صورت خوراکى مصرف شود. براى دفع اخلاط چسبنده به دیواره دستگاه گوارش مفید است، روغن بادام تلخ تنگى‏ نفس و ورم شش را بهبود مى‏ بخشد. 

روغن بادام تلخ, قدرت بینایى را زیاد مى‏ کند

 ۷- روغن بادام تلخ را نیمگرم نموده و در گوش بچکانید، بعد کمى پشم تمیز را گرم کنید و در گوش بگذارید و گوش را ببندید. اگر آب در گوش رفته باشد آن را خشک مى ‏کند و براى تسکین درد گوش و رفع صداى داخل آن مفید است، اگر روزى یک بار تکرار شود جهت حفظ و سلامت گوش مفید است.۸- پس از باز کردن گچ از محل شکستگى، اگر محل را با روغن بادام تلخ مالش و ماساژ دهند، زودتر به حالت اولیه بازمى‏ گردد. گرفتگى عضلات را باز مى‏ کند.تذکردر مورد روغن بادام تلخ‏: خوردن روغن بادام تلخ‏ همچنین دخول آن در رحم زنان باردار باعث سقط جنین مى‏ گردد. چون سمى است مصرف خوراک زیاد آن انسان را هلاک مى ‏کند.طبیعت روغن بادام تلخ‏:کمى گرم مایل به رطوبت است.ترکیب شیمیایى روغن بادام تلخ‏:مواد آلبومینوئیدى- املاح معدنى- آمولیسین- صمغ- قند- موسیلاژ.منبع:اسرار گیاهان دارویى

خرید گیفت کارت اپل

ترک اعتیاد و سم زدایی بدن

تخفیف فوق‌العاده فریم های عینک برند

شوره سر کلافت کرده؟ درمان بدون عارضه

درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه

حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟

دسترسی به پزشک متخصص درهر زمان ومکان

تست شنوایی و درمان وزوز گوش

رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی

ماندگاری و بور نشدن لباس های تیره

سیگاررا نه؛ وسوسه سیگارکشیدن راترک کنید!

ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم

جدیدترین و کاربردی ترین مدلهای چرخ خیاط

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

بادام یکی از مغز دانه های مفید و پرخاصیت است که برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها به کار برده می شود. درخت بادام از گیاهان خانواده «گلسرخیان» (Rosaceae) است و تقریباً در سراسر دنیا کشت و پرورش داده می شود. این درخت دو واریته مختلف دارد که محصولات شیرین و تلخ متفاوت تولید می کنند. بادام تلخ از درخت Prunus amygdalus var.amara حاصل می شود و حاوی مواد سمی است. دانه بادام تلخ از نظر ظاهری کوتاه تر و پهن تر از بادام شیرین است.

جالب است بدانید خواص روغن بادام تلخ به خاطر وجود ماده ای در آن است که آن را غیر قابل خوراکی و سمی کرده است. سیانید موجود در بادام تلخ دارای خواص ضد ویروسی، ضد قارچی، ضد خارش و ضد باکتری است که بنا به طرز استفاده روغن بادام تلخ برای پوست، مو و دیگر موارد بالا بسیار مفید می شود.

1. روغن بادام تلخ برای شوره سر

نخستین مزیت استفاده از روغن بادام برای موها آن است که از شر شوره سر خلاص می شوی! روغن بادام تلخ حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها و مهم تر از همه، ترکیبات ضدالتهابی است که از فعالیت باکتری ها و قارچ ها روی پوست سر جلوگیری می کنند. این باکتری ها مسئول ایجاد چربی روی موها هستند؛ در نتیجه، با استفاده از روغن بادام تلخ، به طور کامل شوره سر خود را درمان خواهی کرد!

۲. روغن بادام تلخ برای رشد موی سر

روغن بادام تلخ

فایده دوم استفاده از روغن بادام تلخ برای موها، افزایش رشد موها است. اگر می خواهی رشد موهایت افزایش پیدا کند، باید دست کم یک بار در ماه، از روغن بادام تلخ استفاده کنی.

این روغن سرشار از مواد مغذی برای فولیکول های مو است و از آن مهم تر، از پوست سر در برابر از اشعه های خطرناک UV و همچنین، آلاینده های خطرناک محیط که فولیکول های مو را مسدود می کنند و باعث ریزش موها می شوند، محافظت می کند.

با استفاده از روغن بادام تلخ به صورت هفتگی، نه تنها به رشد موهای خود سرعت می دهی، بلکه موهایی ضخیم و سالم هم خواهی داشت.

۳. روغن بادام تلخ برای سلامت موها

فایده سوم این است که روغن بادام تلخ از مسدود شدن فولیکول های مو جلوگیری می کند. این ماده غنی از ترکیبات ضدالتهابی و آنتی اکسیدان هاست که به باز شدن فولیکول های مو کمک می کنند. این مسئله باعث می شود نه تنها رشد موها افزایش و ریزش موها کاهش یابد، بلکه ضخامت موها نیز بیشتر شود. با استفاده از روغن بادام برای موها به سرعت شاهد رشد موهایی ضخیم تر و سالم تر خواهی بود!

۴. روغن بادام تلخ برای درخشش موها

و اما فایده چهارم! روغن بادام تلخ به موها ظاهری فوق العاده درخشان می بخشد. در واقع، به دلیل وجود برخی از اسیدهای چرب بسیار ضروری، از جمله امگا ۹ در روغن بادام تلخ، پس از استفاده از آن، موها برق و بوی فوق العاده ای می گیرند.

حالا بهترین روش استفاده از روغن بادام تلخ برای موها را به تود یاد می دهیم:

در یک ظرف شیشه ای، سه قاشق غذاخوری روغن بادام تلخ، سه قاشق غذاخوری روغن آرگان و سه قطره روغن نعناع را با هم مخلوط کن. این ترکیب را به صورت هفتگی یا ماهانه روی پوست سر خود ماساژ بده.

با شانه زدن موها در زمان استفاده از این ترکیب، می توانی مطمئن شوی که روغن بادام به تمام بخش های مو رسیده است. سپس موهای خود را با استفاده از یک کلاه پلاستیکی یا حوله بپوشان و دست کم ۲۵ دقیقه صبر کن. پس از این مدت، می توانی موهای خود را با شامپوی مورد علاقه ات شست وشو دهی.

بسته به این که چه انتطاری برای موهایتان دارید روغن بادام برای مو خوب است. در ادامه ببینید چند راه برای استفاده از روغن بادام تلخ برای مو:

1. روغن بادام تلخ را روی سرتان ماساژ دهید و اجازه دهید 30 دقیقه روی پوست سرتان بماند سپس حمام کنید این کار باعث می شود رشد موی شما بیشتر شود.

2. اگر به دنبال درخشندگی موهایتان هستید چند قاشق روغن بادام تلخ را با همان میزان روغن آرگان مخلوط کنید و روی سرتان بمالید.

3. طریقه مصرف روغن بادام تلخ برای ریش و ابرو نیز به این صورت است که مقدرای از آن را روی دستتان بریزید و در محل مورد نظر ماساژ دهید و اجازه دهید یک شبانه روز باقی بماند و بعد بشورید.

4. طریقه استفاده از روغن بادام تلخ برای مو خوره باید روغن بادام را با روغن کرچک مخلوط کرده و آن را به نوک موهایتان بزنید تا مشکل موخوره حل شود.

5. همچنین درست کردن ماسک مو با روغن بادام تلخ بسیار کارساز است.


روغن بادام را از انواع دانهٔ بادام تهیه می‌کنند. این روغن همان اولئات گلیسریل است که بوی ملایمی داشته و مزه آجیل می‌دهد. این روغن در الکل نامحلول است، اما در کلروفرم یا اتر کاملاً حل می‌شود. این روغن، جانشین خوبی برای روغن زیتون می‌باشد. از روغن بادام در تهیهٔ مارزیپان، نوقا، ماکارونی و همچنین انواع دسر استفاده می‌کنند. بادام، ۳۵ درصد ویتامین E دارد و میزان چربی‌های اشباع نشدهٔ آن بسیار بالاست. این نوع چربی قادر است میزان کلسترول LDL را کاهش دهد.

برای درمان ریزش مو و مو خوره از روغن بادام تلخ استفاده می‌شود. از آن جا که بادام تلخ دارای اسید سیانیدریک است باید در مصرف آن احتیاط کرد.
روغن بادام تلخ سرفه را بهبود بخشیده و ضدسرماخوردگی است اما در مصرف آن باید دقت کرد. بادام میوه‌ای است که به دو شکل تلخ و شیرین یافت می‌شود. روغن بادام تلخ برای تنگی نفس، سرفه و ورم ریه مفید است.
بادام تلخ، سنگ کلیه و قولنج را برطرف می‌کند.
ریختن یک قطره روغن بادام تلخ در گوش برای رفع زنگ زدن گوش مؤثر است.
روغن بادام خاصیت مسهلی دارد.
روغن بادام، خشکی و چین و چروک پوست را برطرف می‌کند.

عصارهٔ مغز بادام، کاربرد بسیاری در محصولات آرایشی و زیبایی دارد. به خصوص آن که این روغن نقش بسیار مؤثری در تغذیه و آبرسانی پوست ایفا می‌کند.
روغن بادام شیرین به دلیل بوی مطبوعی که دارد به عنوان خوشبوکننده محصولات آرایشی و خوشبوکننده‌های هوا استفاده می‌شود.
متخصصان توصیه می‌کنند مادر برای برقراری ارتباط اولیه با نوزاد به بدن او روغن بادام شیرین مالیده و بدنش را به آرامی ماساژ دهد این ماده در آرامش بخشیدن به کودک اهمیت دارد.
اما با همهٔ این تفاسیر برخی از متخصصان استفاده از روغن بادام را برای نوزادان توصیه نمی‌کنند.
روغن بادام منبع مهم و شناخته شده‌ای در به وجود آمدن آلرژی‌ها به خصوص در زنان باردار و مادران شیرده است.
بسیاری از زنان باردار بر این باورند که با مصرف روغن بادام شیرین می‌توانند چروک‌ها و ترکیدگی‌های ناشی از بارداری را از بین ببرند. اما گذشته از خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بخشی و آبرسانی که این ماده به بدن دارد باید گفت خطوط بعد از زایمان بر بدن ناشی از یک کشیدگی سریع و خشن پوست است که بر قابلیت الاستیک فیبرهای کلاژن پوست اثر می‌گذارد. روغن بادام به ظاهر پوست را نرم می‌کند اما نمی‌تواند روی فیبرهای کلاژن که در ساختار عمیق پوست قرار دارد اثر بگذارد.
هر چند این ماده را می‌توان برای جلوگیری از ترکیدگی و خطوط پوستی ران‌ها استفاده کرد، اما استفاده از آن برای زنان باردار و پوست حساس کودکان سفارش نمی‌شود چرا که این ماده اثر مستقیمی بر پوست نوزاد داشته و آلرژی را در او بالا می‌برد.

دانشنامه رشد.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، بادام یکی از پر خاصیت ترین خوارکی های روی زمین است که هم کال آن خوشمزست و هم خام و هم بو داده ی آن. بادام مشتقات زیادی دارد و یکی از آن مشتقات روغن آن میباشد. روغن بادام سرشار از فایده و خواص درمانیست؛ همچنین از دیرباز ساکنان جنوب شرقی آسیا و مدیترانه از روغن بادام برای درمان مشکلات پوستی و سلامت موی سر و قلب استفاده می کردند. در اینجا کاربردهای روغن بادام برای سلامتی بررسی شده است با ما همراه باشید.

از قدیم ساکنان جنوب شرقی آسیا و مدیترانه از روغن بادام برای درمان مشکلات پوستی و همچنین سلامت موی سر و قلب شان، استفاده می کردند.

بر اساس تحقیقات علمی که به تازگی صورت گرفته، مشخص شده، روغن بادام سرشار از ویتامین E، اسیدهای چرب، پروتئین، پتاسیم و روی می باشد.

به طور کلی، دو نوع روغن بادام تولید می گردد: روغن بادام تلخ و روغن بادام شیرین.

هردوی این روغن ها دارای فواید و کاربردهای زیادی هستند؛ اما در کل، روغن بادام تلخ خطر سمی کردن بدن را همیشه به همراه دارد؛ بنابراین، بهتر است از روغن بادام شیرین برای مصارف پزشکی استفاده شود.روغن بادام تلخ

در این مقاله در مورد مهم ترین کاربردهای روغن بادام برای سلامتی بدن پرداخته شده است.

داشتن پوستی صاف و بی عیب

روغن بادام ماده ای نرم با قدرت حساسیت زایی بسیار کم است که از آن می توان حتی برای ماساژ پوست حساس نوزادان نیز استفاده کرد.

به محض اینکه این روغن را به بدن بمالید، بلافاصله توسط پوست به طور کامل جذب می شود؛ بنابراین، از آن می توان به عنوان نرم کننده پوست مثلا بعد از دوش گرفتن، استفاده کرد.

در ضمن، اگر روغن بادام را تا حدی حرارت دهید، بهتر و سریع تر توسط پوست جذب می شود.

علاوه بر این، مصرف مداوم روغن بادام می تواند پوست را در مقابل اشعه های مضرر آفتاب حفاظت کرده و باعث لطافت آن شود.

همچنین، روغن بادامی که طبیعی است، رایحه ای مثل بوی فندق و یا گردو دارد. تمیز کردن پوست

بافت های مولکولی روغن بادام بسیار سبک می باشند؛ بنابراین، به راحتی می توانند در پوست نفوذ کرده و تمام چرک و ذراتی که در منافذ پوست قرار گرفته است را از آن خارج کنند.

در ضمن، ویتامین A موجود در روغن بادام باعث کاهش بروز آکنه و جوش های سرسیاه در پوست می شود. علاوه بر این، روغن بادام برای پوست های حساس بسیار مناسب بوده و می توان از آن برای پاک کردن آرایش صورت و حتی موارد آرایشی دور چشم استفاده کرد.

برای این منظور، پارچه نخی را برداشته و در ظرف حاوی روغن بادام غوطه ور کنید؛ سپس، آن را روی صورت خود مالیده و حدود 2 دقیقه آن را به حال خود رها کنید.

بعد، با یک پارچه نخی تمیز دیگر، به آرامی مواد روی صورت خود را پاک نمایید. در ضمن، می توانید روغن بادام را با مقداری شکر دانه ریز مخلوط کرده و مخلوط حاصل را به آرامی روی پوست صورت خود بمالید تا سلول های مرده و آلودگی های پوست شما به خوبی پاک شوند.

این کار را هفته ای یکبار انجام دهید تا پوستی زیبا و شفاف داشته باشید.

از بین بردن سیاهی دور چشم و لکه های قهوه ای

برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم ها، هر شب قبل از خواب، مقداری روغن بادام را روی آن ها بمالید.

در ضمن، تابش مستقیم نور خورشید می تواند منجر به تولید لکه های قهوه ای روی پوست شود.

برای خلاص شده از شر این لکه ها، یک قاشق چایخوری عسل را با چند قطره از روغن بادام و آب لیمو ترش مخلوط کنید.

سپس، مخلوط حاصل را روی لکه های قهوه ای روی پوست بمالید و آن را به مدت یک ساعت به حال خود رها کنید.

در آخر، پوست خود را با آب خالی بشویید. پس از مدتی این لکه ها برطرف می شوند.

درمان اگزما و پسوریازیس (صدفک)

اگزما و صدفک بیماری های پوستی خودایمنی هستند که در اثر واکنش های غلط سیستم ایمنی بدن و فرستادن سیگنال های اشتباه، رخ می دهند.

پوست آسیب دیده معمولا خشک و دارای خارش زیادی بوده که خاراندن آن می تواند وضعیت را نیز از آن هم بدتر کرده و باعث نفوذ باکتری ها و انواع قارچ ها در پوست صدمه دیده، شود.

بنابراین، برای کاهش خارش و آسیب های بعدی، نرم و مرطوب نگه داشتن پوست آسیب دیده بسیار مهم می باشد. برای این منظور، می توان از روغن بادام استفاده کرد. درمان پوست عرق سوز شده

معمولا برای درمان پوست عرق سوز شده از پمادهایی که حاوی روی باشد استفاده می کنند؛ اما به جای آنها، می توان از روغن بادام به عنوان یک جایگزین مناسب استفاده کرد.

زیرا، مصرف روغن بادام، حساسیت ها پوستی که معمولا به دنبال استفاده از پماد های شیمیایی گریبانگیر افراد می شود را به همراه نخواهد داشت.

در ضمن، این روغن درست مثل داروها و پمادهای شیمیایی که برای این منظور تولید شده، حاوی ماده معدنی روی نیز بوده که به رفع عرق سوختگی پوست کمک می کند.

بنابراین، مقداری از روغن را با انگشتان دست روی مناطق عرق سوز شده، بمالید و صبر کنید تا روغن به طور کامل توسط پوست جذب شود و به مرور پوست درمان می شود.

کاهش چین و چروک و آثار پیری روی دست

کلاژن، لایه های یکسانی زیر پوست ایجاد می کند تا پوست سفت و جوان بماند. اما با بالا رفتن سن، این لایه ها نازک و ناهموار شده و باعث پیری پوست می شوند.

علاوه بر این، مواردی مثل بیش از حد قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید، مصرف دخانیات و خشکی پوست می توانند روند پیری پوست را افزایش دهند.

اما می توان از روغن بادام برای کاهش و کنترل این روند استفاده کرد زیرا این روغن حاوی ویتامین E بوده که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، نقش بسزایی در ترمیم آسیب های رسیده به ساختار پروتئینی لایه کلاژن پوست دارد.

در ضمن، پروتئین و اسیدهای چرب موجود در آن، می تواند به تولید کلاژن کمک زیادی کنند. و در آخر، روغن بادام یک مرطوب کننده ایده آل بوده و پوست را از خشکی نجات می دهد. رهایی از دردهای عضلانی و سستی

استفاده از روغن بادام تلخ از گذشته تا به حال به عنوان یک روش سنتی برای خلاصی از دردهای عضلانی و همچنین بی حالی و سستی، متداول بوده است.

اما برای این منظور، روغن بادام شیرین گزینه بهتری است زیرا روغن بادام تلخ خطر سمی کردن بدن را به همراه دارد. برای تاثیر بهتر؛ ابتدا، روغن بادام را گرم کنید.

البته تاحدی که بتوان آن را لمس کرد. سپس، روغن گرم شده را به عضلات ملتهب بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

پس از آن، حوله ای که از قبل با آب گرم مرطوب کرده اید را برداشته و روی عضلات قرار دهید. سپس، به مدت یک ساعت به همان شکل استراحت کنید تا سستی و درد موجود در عضلات از بین برود. کاهش ریزش موی سرروغن بادام تلخ

اگر ریزش موی سر بیش از صد عدد در روز باشد، این وضعیت قطعا عادی نبوده و مو آسیب دیده است. مواردی همچون آلودگی محیط زیست، تغذیه نادرست، اختلالات هورمونی و استرس از جمله مهم ترین دلایل افزایش ریزش موی سر هستند.

در ضمن، کمبود منیزیم، کلسیم و البته روی در بدن، کاهش رشد مو و ریزش آن را به دنبال خواهد داشت. بنابراین، یک قاشق چایخوری روغن بادام را گرم کرده و هر شب بعد از حمام، موی سر را با آن خوب ماساژ داده تا کاملا جذب شود.

همچنین، هر روز در سالاد خود مقداری از این روغن را ریخته و میل کنید. این کار روند ریزش را به حالت عادی بر می گرداند، زیرا، روغن بادام سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد موی سر می باشد.

انتهای پیام/

بادام میوه درختی محبوب است که در دو نوع خشک و شیرین وجود دارد. بادام شیرین و بادام تلخ هر کدام از درخت های مجزا به عمل می آیند و فواید و خواص منحصر به خود را دارند. بادام تلخ دانه درختی به نام علمی Prunus dulcis است که بیشتر خواص درمانی دارد و بیشتر از روغن آن استفاده می شود. بادام تلخ حاوی سمی به نام اسیدهیدروسیانیک Hydrocyanic acid است که در بدن به سیانید تبدیل می شود پس باید در مصرف آن نهایت دقت را به عمل آورد. خوردن فقط 7 عدد بادام تلخ که تحت فرآیند جداسازی سم قرار نگرفته است، سبب مسمومیت شدید فرد می شود. در این بخش از سلامت نمناک شما را با خواص و مضرات بادام تلخ آشنا می کنیم.

بادام تلخ فواید بی شماری دارد که بهترین شکل مصرف آن استفاده از روغن بادام تلخ است. امروزه صابون، نرم کننده و لوسیون های زیادی با روغن بادام تلخ تهیه شده و در بازار به راحتی در دسترس است. برای بهره گیری از خواص بادام تلخ گاهی فقط به صورت یک عدد بادام تلخ مزه در میان بادام های شیرین تان میل کنید.

ضماد مخلوط بادام تلخ آسیاب کرده و سرکه برای رفع سر درد مفید می باشد. این ضماد را برای تقویت بینائی دور چشم خود بمالید.

برای رفع تنگی نفس، سرفه و ورم ریه بادام تلخ مصرف نمایید.روغن بادام تلخ

برای پاکسازی کبد و طحال بادام تلخ را با عسل ترکیب کنید و بخورید.

مصرف بادام تلخ با نشاسته و نعناع برای رفع درد کلیه ها مفید است.

 

برای رفع قولنج بادام تلخ را با عسل ترکیب کنید و میل کنید.

برای دفع سنگ کلیه و رهایی از ناراحتی های کلیه، خوردن مخلوط بادام تلخ با شیره انگور توصیه می شود.

برای منظم شدن عادت ماهیانه خانم ها می توانند شیاف بادام تلخ را در مهبل قرار دهند.

برای صاف شدن صورت خود و از بین بردن لکه های صورت پودر بادام تلخ را با سرکه مخلوط کرده و آن را روی پوست بمالید. این مخلوط مانند اسکراب عمل می کند.

 

برای درمان زخم های کهنه خارش و مخملک پودر بادام تلخ را با سرکه مخلوط کرده و آن را روی پوست بمالید.

برای درمان انواع دردها، پاک کردن طحال، کلیه و دفع کرم روده پماد ریشه درخت بادام تلخ مفید است. تلخ برای پاک کردن طحال، و دفع کرم رودهمی توانید از دم کرده ریشه درخت بادام استفاده کنید.

تهیه خمیر بادام تلخ و استفاده از آن به جای صابون برای شستن نقاطی که مبتلا به اگزما است، سبب بهبودی اگزما می شود.

برای رفع بوی بد پا و زیر بغل از خمیر بادام تلخ استفاده نمایید.

 

اگر شکم شما سفت شده و اجابت مزاج ندارید، از روغن بادام تلخ استفاده نمایید که خاصیت مسهلی دارد.

یک قاشق غذاخوری از روغن بادام تلخ را درون کمی آب داغ بریزید و آن را درون گوش خود بچکانید تا مایع درون گوش نرم شده و گرفتگی و عفونت گوش برطرف شود.

روغن بادام تلخ دارای ماده سمی گلیکوسید آمیگدالین است که روی اعصاب اثر می گذارد و استعمال خارجی آن سبب بی حسی و آرام شدن درد می شود. برای درمان سردرد، ترکیب روغن بادام تلخ و سرکه را روی پیشانی و شقیقه ها بمالید.

برای درمان درد عضلات و اسپاسم زانو از روغن بادام تلخ استفاده کنید.

 

برای خروج مواد سمی موجود در بدن مقدار کمی روغن بادام تلخ بخورید. این کار سبب می شود که بدن برای دفع روغن از طریق ادرار، حجم ادرار را افزایش دهد و سموم بدن از طریق ادرار دفع شود.

هیدروژن سیانید یا اسید هیدروسیانیک موجود در روغن بادام تلخ با رشد سلول های سرطانی مبارزه و امکان رشد و ترمیم سلولهای سالم را فراهم می کند.

روغن بادام تلخ دارای هیدروژن سیانید و بنزآلدهید می باشد که ضد باکتری، ضد قارچ و ضد ویروس است.

می توانید با تجویز پزشک از روغن بادام تلخ استفاده نمایید و از روغن بادام تلخ برای از بین بردن کرم روده استفاده کنید.

ترکیبات تلخ روغن بادام مانع رشد باکتری، میکروب و ویروس در بدن می شود و بنابراین می توان از دوزهای بسیار کم روغن بادام تلخ برای درمان تب استفاده کرد.

 

1. روغن بادام تلخ شکنندگی و آسیب مو را درمان می کند و درخشش آن را افزایش می دهد.

2. زدن چند قطره روغن بادام تلخ روی پوست سر و ماساژ آن، برای تقویت و درمان ریزش مو مفید است.

3. روغن بادام تلخ به کار رفته در محصولات آرایشی و بهداشتی برای ابرو، مژه، ریش و سبیل مفید است.

1. روغن بادام تلخ خاصیت آب رسانی دارد و برای درمان چین و چروک پوست و خشکی پوست مفید است.

2. روغن بادام تلخ برای درمان خشکی و تقویت ناخن ها، درمان پوسته پوسته شدن، پیری و چین و چروک دست مفید است.

3. مالیدن یک تا دو قطره از روغن بادام تلخ هر شب قبل از خواب به اطراف چشم برای کاهش تیرگی دور چشم مفید است.

4. برای از بین بردن جای جوش، رفع ترک پوست و لکه های پوستی از روغن بادام تلخ استفاده نمایید.

5. برای درمان عفونت پوستی، خصوصاً عفونت های مربوط به پا، روغن بادام تلخ مخلوط شده با آب را روی پوست ناحیه عفونی بمالید تا عفونت برطرف شده و رشد قارچ ها از بین برود.

6. برای در امان ماندن از آسیب اشعه ماورای بنفش، مقداری روغن بادام تلخ را روی پوست و مو، با دست گرم کنید تا به دمای بدن شما برسد و آن را روی پوست و موی خود بمالید.

 

روغن بادام تلخ، شفاف به رنگ زرد روشن است که دارای عطر قوی و تلخ است، این روغن در صورت کهنه شدن کدر می شود. روغن بادام تلخ را از فروشگاه معتبر بخرید. روغن این بادام رایحه بسیار تندی دارد و تلخی از بوی آن کاملا قابل تشخیص است. این روغن به راحتی با اکسیژن هوا اکسید می شود پس آن را در ظرف در بسته و در محیط تاریک و سرد نگهداری کنید.روغن بادام تلخ

ابتدا مغز بادام را خشک و خرد می کنند.

مغز بادام را بصورت خمیر در آورده و تحت فشار قرار داده و روغن آن را استخراج می کنند.

تفاله باقیمانده بادام از فشار اول را تحت حرارت و مواد شیمیایی قرار داده و روغن فشار دوم را بدست می آورند.

در مطلب خواص بادام در بخش سلامت نمناک گفتیم که طبع بادام شیرین گرم و تر است و طبع بادام تلخ گرم و خشک است. بادام تلخ اخلاط غلیظ را پاک می کند و مصرف چهارده شب از روغن بادام تلخ، شبی نیم قاشق برای افرادی که سودای غلیظ در اندام شان غلبه کرده مفید است.

 

بادام شیرین که از ترکیبات آجیل است و طرفداران زیادی دارد. این بادام برای همه افراد آشناست و به ندرت افراد به بادام شیرین حساسیت دارند. ظاهر هر دو بادام شبیه به هم است اما طعم و بوی آنها متفاوت است.

سم هیدروسیانیک موجود در بادام تلخ 40 برابر بیشتر از بادام شیرین، است پس باید خیلی با احتیاط آن را مصرف نمود. مقدار سم هیدروسیانیک در بادام شیرین کم است و خوردن آن خطرناک نیست.

روغن هر دو بادام جزو اسیدهای چرب غیراشباع هستند اما عمر روغن بادام تلخ کوتاه تر است و باید زودتر استفاده شود.

برای گرفتن روغن بادام تلخ، از آب استفاده نشود زیرا بادام تلخ، دارای ماده سمی اسید سیانیدریک است و در صورتی که تحت اثر آب قرار گیرد، اسید سیانیدریک و آلدئید بنزوئیک تولید می شود که سمی است.

روغن بادام تلخ، دارای هیدروسیانیک اسیداست و سمی بوده و خوردن آن خطرناک است.

در کل بادام سنگین و ثقیل الهضم است و نباید در مصرف آن زیاده روی نمود.

بادام برای معده های ضعیف و سرد خوب نیست.

هیچ چیز بهتر از روغن بادام برای درخشندگی و زیبایی پوست نیست و دراین گفته شک نکنید چرا که تجربه سالیان دراز آن را ثابت کرده است .برای همین اکثر نسخه های پزشکان متخصص پوست و حتی فرمول های خانگی حاوی روغن بادام هستند؛ اما چه کار می توانید انجام دهید اگر برای استفاده از روغن بادام یا ماسک های دیگر خیلی وقت ندارید ؟ دراین بخش از نمناک راه کاریی جالب تحت عنوان چکاندن روغن بادام در ناف رابه شما معرفی می کنیم که بدون دردسر به هدفتان برسید .

چگونه روغن بادام را روی ناف بمالیم ؟

روغن بادام را یک مقدار گرم کنید البته به انتخاب خودتان بستگی دارد اما اگر گرم کنید بهتر جذب بدن می شود و روی ناف بمالید ، به آرامی ماساژ دهید تاجذب بدن شود بهتر است اینکاررا شب انجام دهید نه تنها فایده بیشتری دارد بلکه تنها لباس خوابتان چرب می شود

چرا مالیدن روغن بادام روی ناف پوست را درخشنده میسازد ؟روغن بادام تلخ

فواید استفاده از روغن بادام روی ناف :

تماس بگیرید

05137238070

علل ایجاد جوش پیشانی چیست و درمان علمی آن چگونه است

شامپو بدون سولفات چیست، چه خاصیتی دارد و بهترین آنها کدامند

خواص گلپر و کلیه فواید اثبات شده گیاه گل پر بر روی سلامتیروغن بادام تلخ

علت خشکی لب چیست و درمان سریع آن چگونه است + علمی

تبخال تناسلی چیست و درمان های علمی و قطعی تبخال تناسلی

تبخال لب و سریع ترین روش های درمان علمی + طب سنتی

خواص شبدر ، فواید و عوارض مصرف گیاه شبدر بر روی انسان

تمامی خواص شکر سرخ ( شکر قهوه‌ای یا طبرزد ) بر روی سلامتی

خواص کافور و فواید دارویی مصرف کافور بر روی انسان + عوارض آن

نمک دریایی و هرآنچیزی که باید درباره خواص نمک دریایی بدانید

تحویل اکسپرس

پرداخت مطمئن

ضمانت کیفیت

ضمانت بازگشت

تومان33,000

روغن بادام تلخ اصل یکی از مفید ترین و سالم ترین آجیل شناخته شده برای انسان است.
همچنین بعنوان دارویی برای زیبایی است.

۳۰ میلی گرم

1228208485

اغلب ما ممکن است بدانیم که بادام همانند نیروگاهی پر از مواد مغذی است . زیرا درباره روغن آن و خواص سرشارش برای حفظ سلامتی احتمالا کمتر شنیده ایم . بادام یکی از مفید ترین و سالم ترین آجیل شناخته شده برای انسان است . همچنین از روغن بادام تلخ اصل بعنوان دارویی برای  زیبایی پوست و مو  یاد میشود  . روغن بادام سرشار از ویتامین D و E، کلسیم و منیزیم است . دو نوع روغن بادام وجود دارد – شیرین و تلخ . روغن بادام شیرین دارای خواص پزشکی و همچنین منافع زیبایی است .

بادام میوه خشک سر زمین های آسیایی بوده که از خواص زیادی برخوردار می باشد بادام تلخ و بادام شیرین هر دوی آن ها از  هر لحاظ کاملا یکسان و یک شکل بوده و تنها تفاوت موجود در ترکیبات آن است که در بادام تلخ ماده ای به نام هتروزید باعث تلخی آن شده است ، طوری که همه ما می دانیم این بادام منبع غنی از مواد مغذی می باشد که مصرف آن برای بدن بسیار مفید است  همچنین  روغن بادام تلخ فقط مصرف خارجی و موضعی دارد .

 

بادام یکی از مفید ترین و سالم ترین آجیل شناخته شده برای انسان است  و روغن آن سرشار از ویتامین E , D ، کلسیم و منیزیم است دو نوع روغن بادام وجود دارد ، شیرین و تلخ اما فقط روغن بادام شیرین دارای خواص پزشکی است که می توانید با خیال راحت استفاده کنید ولی روغن بادام تلخ فقط مصرف خارجی و موضعی فراوانی دارد .

 

 

همانطور که در قبل گفتیم بادام تلخ یکی از میوه های خشک بوده که از خواص بیشماری برخوردار می باشد روغن بادام تلخ به صورت موضعی استفاده می شود  که می تواند اثرات مطلوبی را بجا گذارد .

 

اگر می خواهید موهای زیبا داشته باشید لازم است روغن بادام را فراموش نکنید چرا که این روغن موها را تغذیه کرده و آن را سالم نگه میدارد ، علاوه بر آن برای جلوگیری از شکنندگی مو بسیار مفید است و می تواند موهای آسیب دیده را درمان کند همچنین موجب درخشش موها خواهد شد .

 

اگر به دلیل تمرینات ورزشی دچار درد و کوفتگی عضلات شده اید توصیه ما این است که روغن بادام تلخ را فراموش نکنید چرا که ترکیبات این روغن می تواند برای درد عضلات مفید واقع شود ، همچنین تسکین دهنده بسیار قویه  درد های مفصلی است  ، در سراسر جهان برای ماساژ از روغن بادام تلخ استفاده می شود ، این روغن با خصوصیات اعجاب انگیزی که دارد برای بدن بسیار مفید است .

روغن بادام، حاوی ویتامین E ، A ، B۱، B۲ و B۶ و B12 که برای پوست بسیار مفید است اگر می خواهید از پوست خود محافظت کنید بهترین روش محافظت استفاده از روغن بادام تلخ می باشد ، این روغن به دلیل این که سریع و راحت جذب پوست می شود می تواند  از خشکی و شکنندگی پوست جلوگیری نماید ، علاوه بر این ها برای پوست خشک و حساس ایده آل بوده و از اشعه های مضر UV محافظت میکند و از آسیب های پوستی جلوگیری نموده و سلول های پوست را ترمیم می کند .

 

روغن  بادام  همانند خراطین حاوی ویتامین E است و به حلقه های تیره زیر چشم ، چین و چروک ، خطوط ریز و لکه های پوستی کمک می کند و شما را جوانتر نشان میدهد .

 

 

 

اگر احساس می کنید به دلیل آفتاب سوختگی پوست شما تغییر رنگ داده و باعث دو رنگ شدن پوست شما شده است لازم است روغن بادام تلخ که حاوی ویتامین E است را استفاده نماید برای این کار لازم است روغن را به مدت ۲۵ دقیقه روی پوست خود ماساژ داده و سپس حمام کنید این کار را در هفته ۳ بار انجام دهید تا به طور کلی تیرگی پوست تان برطرف سازد . همچنین این روغن میتواند تاثیر به سزایی در از بین بردن تیرگی زیر بغل ایفا نماید .روغن بادام تلخ

 

آقایان این قسمت را حتما بخوانید !

اگر دچار ریزش مو سر شده اید و یا این که رشد ریش و سیبل های شما کاهش یافته و حالت نا منظمی را پیدا نموده است لازم است روغن بادام تلخ را استفاده نماید چرا بیوتین و منیزیم موجود در این روغن می تواند باعث رویش و رشد مجدد موهای سر، ریش و سیبل شما شود کافیست از این روغن در طول هفته به مدت ۳ روز استفاده نماید تا خواص اعجاب انگیز آن را مشاهد کنید .

 

 

 

 

برای درمان آرتروز گردن روغن بادام تلخ اصل را بر روی گردن مالیده و ۱۵ دقیقه صبر نمایید تا کاملا جذب شود ، سپس روی آن را بپوشانید و بعد از ۱۴ روز روغن مالی به مدت یک هفته بر روی کتف بادکش بگذارید و این کار را یک روز در میان به مدت ۲۱ روز انجام دهید ، سپس دوباره شروع به مالیدن روغن بادام تلخ نمایید و این کار را تا درمان کامل و حداکثر تا۱۲۰ روز انجام دهید . ضماد روغن بادام تلخ با مقداری سرکه به پیشانی و اطراف ، سردرد های سرد مزاج را ساکت می کند ، ریختن روغن بادام تلخ اصل در چشم قدرت بینایی را زیاد می کند ، بادام تلخ یا روغن آن در معالجه تنگی نفس و آسم و ورم شش ها نیز نافع می باشد .

 

 

افرادی که در فصول سرد پوست بدن آنها  شقاق می شود اگر با روغن بادام تلخ شقاق را چرب کنند از سایر چربی ها زودتر شقاق را بهبودی می بخشد ، در مداوای زخم هایی که احتیاج به چرب کردن و ضد عفونی هم دارند همراه با مرهم مربوط مقداری روغن بادام تلخ اضافه می کنند ، اگر پودر گنه گنه را با روغن بادام تلخ مخلوط نموده و بر محل درد برای درد های مفصلی بمالند اکثر مواقع درد را تسکین می دهد .

 

بسیاری از زنان باردار بر این باورند که با مصرف روغن  بادام شیرین می‌ توانند چروک‌ ها و ترکید گی‌ های ناشی از بارداری را از بین ببرند ،اما گذشته از خاصیت نرم‌ کنندگی و تقویت بخشی و آبرسانی که این ماده به بدن دارد باید گفت خطوط بعد از زایمان بر بدن ناشی از یک کشیدگی سریع و خشن پوست است که بر قابلیت الاستیک فیبر های کلاژن پوست اثر می‌گذارد .

 

دقت نمایید روغن بادام ، به ظاهر پوست را نرم می‌ کند ، اما نمی‌ تواند روی فیبر های کلاژن که در ساختار عمیق پوست قرار دارد اثر بگذارد . هر چند این ماده را می‌ توان برای جلوگیری از ترکیدگی و خطوط پوستی ران‌ ها استفاده کرد ، اما استفاده از آن برای زنان باردار و پوست حساس کودکان سفارش نمی‌ شود چرا که این ماده اثر مستقیمی بر پوست نوزاد داشته و آلرژی را در او بالا می‌ برد .

 

روغن بادام تلخ چون دارای مقداری سم است کشنده جنین است ، دخول آن در رحم زنان باردار سبب سقط جنین می گردد !

 

 

 

برای خرید می توانید از بالای همین صفحه گزینه افزودن به سبد خرید را کلیک و به صفحه تکمیل فرم اطلاعات رفته سفارش را تکمیل نمایید .

 

شما می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی رویکا تماس بگیرید و روغن بادام تلخ خود را سفارش دهید .

 

تلفن ثبت سفارش و مشاوره

۰۲۱۲۸۴۲۳۳

 

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه ما در تلگرام ویا اینستاگرام محصول خود را انتخاب و از همانجا سفارش دهید .

 

این محصول کاملا تایید شده می باشد و دارای گارانتی عدم رضایت است . فروشگاه اینترنتی رویکا این روغن بادام تلخ  را به صورت کاملا گارانتی شده برای شما ارسال و شما می توانید، پرداخت را به صورت آنلاین و یا درب منزل انجام دهید . همچنین فروشگاه اینترنتی رویکا تنها فروشگاه اینترنتی دارای گرید A می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک است ،پس شما می توانید با خیال راحت این محصول را سفارش دهید . برای دیدن بیشتر محصولات مرتبط با روغن بادام تلخ اصل (خرید روغن بادام تلخ) به دسته محصولات ارگانیک مراجعه کنید. از محصولات مرتبط با این محصول اعم  از روغن فندق اصل نیز دیدن فرمایید.

 

تامین کننده کالا : شرکت Addsmart

بروز رسانی محصول : ۵ اردیبهشت ۹۸

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Your Rating
رای دهید
عالی
خوب
متوسط
نه خیلی بد
Very Poor



سلام
میگم میشه نحوه استفاده این روغن رو برای موی سر توضیح بدین
اینکه هرچند وقت یکبار و هربار چندبار روی مو باشه

بله در اسرع وقت مقاله ای راجع به این موضوع قرار میدهیم

فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

05137238070 – 021284233

info[@]royka[.]ir

پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

 

درمان لک، جوش، ترک و چروک پوست

پیشگیری از ترک پوستی در بارداری

خرید از داروکده

روغن بادام تلخ

خرید از خانومی

پوستی : روزی ۲ الی ۳ بار روی موضع مالیده شود.

گوشی : روزی ۳ بار هر بار ۲ تا ۳ قطره در هر گوش چکانده شود.

دانه بادام تلخ

مواد مؤثره:

پالمتیک اسید، استئاریک اسید، اولئیک اسید، لینولئیک اسید

روغن، ظرف ۳۰ میلی‌لیتری همراه با بروشور در جعبه مقوایی

بر اساس ۸۶ -۶۲ درصد اولئیک اسید و ۳۰- ۲۰ درصد لینولئیک اسید در فرآورده

مزاج دارو:

در دوم گرم و مایل به رطوبت است.

عوارض جانبی:

برای مصرف موضعی آن عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است.

تداخلات دارویی:

تا کنون مورد خاصی گزارش نشده است

موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه:

در زنان باردار، شیرده و کودکان زیر ۲ سال با احتیاط مصرف شود.

فرآورده دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود.

شرایط نگهداری:

فرآورده در ظرف دربسته، دور از نور و در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

شرکت داروسازی باریج اسانس، تولید کننده داروهای گیاهی و اولین شرکت دانش بنیان دارویی در کشور میباشد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت جامعه تاسیس گردید.

ادامه …

کانل باریج اسانس در آپارات

آدرس کارخانه : کاشان مشهد اردهال

دفتر تهران : خیابان مرزداران – بین آریافر و سرسبز – پلاک ۷۸

تلفن کارخانه : ۴۰۰۲ (۰۸۶)

تلفن دفتر تهران : ۴۴۲۱۲۰۴۴ (۰۲۱)

تلفن صدای مشتریان:  ۴۹۹۲۱ (۰۲۱)

روغن بادام تلخ
روغن بادام تلخ
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *