رکورد لایو اینستاگرام

رکورد لایو اینستاگرام
رکورد لایو اینستاگرام

رکورد لایو اینستاگرام یا همان پربازدیدترین پخش زنده اینستاگرام به چه اکانتی تعلق دارد؟ در ادامه فهرست پربازدیدترین لایو اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

اینستاگرام در حال حاضر چیزی بیش از  یک میلیارد میلیون کاربر دارد. البته تعداد کاربران فعال آن که به صورت روزانه در آن فعالیت می‌کنند، 500 میلیون نفر است. روزانه چیزی بیش از 50 میلیارد لایک توسط کاربران در اینستاگرام رد و بدل می‌شود. در دوران شیوع کرونا این میزان افزایش پیدا کرد و منجر شد رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام شکسته شودو

محبوب‌ترین تصویری که تا به‌حال در اینستاگرام منتشر شده، بیش از 55 میلیون لایک دریافت و لقب بیشترین لایک در اینستاگرام را از آن خود کرده است. محبوب‌ترین اکانت موجود در این شبکه اجتماعی، به یک ورزشکار تعلق دارد. کریستیانو رونالدو با چیزی حدود 207 میلیون فالوور، مشهورترین بازیکن فوتبال و چهره سرشناس با بیشترین فالوور اینستاگرام جهان است. راک، آریانا گرانده و سلنا گومز به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

پربازدیدترین لایو اینستاگرام کدام است؟

رکورد لایو اینستاگرام بسیار تحت تاثیر ویروس کرونای جدید (SARS-Cov-2) قرار گرفته است. بیماری کووید 19 تاکنون بیش از 250 هزار نفر در سراسر جهان را به کام مرگ فرستاده و بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر در جهان به آن مبتلا هستند. تا پیش از شیوع گسترده این بیماری رکورد لایو اینستاگرام، که حتی به تیتر سایت‌ها هم نمی‌رسید، در اختیار خواننده زیباروی آمریکایی، تیلور سوئیفت بود.

رکورد لایو اینستاگرام

پس از عالم‌گیری کووید 19 اما قسم اعظمی از مردم در سراسر جهان وادار به قرنطینه شدند تا از سلامتی خود و سایرین محافظت کنند. کارشناسان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی را برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضروری دانسته‌اند.

این اتفاق منجر شد میزان استفاده از اینترنت در سراسر جهان به طور قابل توجه‌ای افزایش یابد. حتی در ایران به گفته مسئولان پهنای باند مصرفی توسط کاربران افزایش چشمگیری داشته است. حالا ما با تعداد بسیار زیادی از کاربران مواجه هستیم که ساعت زیاد اضافی در طول روز دارند و این یعنی بازار شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام سکه می‌شود.

هرآنچه باید در مورد اینستاگرام بدانید:

در طول این مدت بیش از 3 ماه که از بیماری کووید 19 می‌گذرد رکورد لایو اینستاگرام چندین مرتبه شکسته شده است. این یعنی کاربران بیش از پیش با این شبکه اجتماعی تعامل دارند و به درخواست‌های مشاهده لایو را بیش از همیشه پاسخ مثبت می‌دهند.

در ادامه این نوشته فهرستی پربازدیدترین لایو اینستاگرام را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. فهرستی که چهره‌های شناخته‌شده در آن حضور دارند. برخی مانند تیلور و درک به دلیل هنرشان و برخی مانند آن دو بزرگوار ایرانی به دلیل حاشیه‌ها و جنجال‌هایشان.

تیلور سوئیفت (Taylor Swift)، خواننده زن مطرح آمریکایی که در سبک‌های کانتری و پاپ مشغول به فعالیت است هم اکنون در اینستا بیش از 127 میلیون نفر دنبال‌کننده دارد. رکورد لایو اینستاگرام تیلور سوئیفت به پیش از دوران شیوع گسترده ویروس کرونای جدید باز می‌گردد. رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام در ادامه توسط تعدادی از چهره‌های سرشناس دیگر شکسته شد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر برهنه یک مدل آمریکایی 700 هزار دلار به مقابله با آتش‌سوزی‌ استرالیا کمک کرد

توری لانز (Tory Lanez) و درک (Drake) هر دو خواننده رپ اهل کشور کانادا هستند. آنها در 31 مارس 2020 هر دو در یک پخش زنده اینستاگرامی حضور داشتند و رکورد لایک اینستاگرام را شکستند. آقای لانز این لایو را برای یک برنامه تحت عنوان «رادیو قرنطینه» (Quarantine Radio) ترتیب داده بود و از چهره‌های سرشناس برای حضور در آن دعوت کرد.

در این رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام افرادی نظیر مگان استالیون (Megan Thee Stallion)، تیمبلاند (Timbaland)، کریس بروان (Chris Brown)، دی.ام.اکس (DMX) و در انتهای خواننده مطرح رپ، درک حضور یافتند.

وبسایت revolt می‌نویسد پیش از حضور درک در این لایو تعداد بازدیدکنندگان آن حدود 140 هزار نفر بود. اما با اضافه شدن ولی به این پخش زنده تعداد مخاطبان آن دوبرابر شد و از مرز 310 هزار نفر عبور کرد و در برای مدتی رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام را به نام آنها زد.

دان میگلو (Don Miguelo)، هنرمند اهل جمهوری دومنیکن،‌ در یک لایو اینستاگرامی که به رشته هنری خودش مربوط بود رکورد لایک اینستاگرام را به دست آورد و به سرخط خبرها تبدیل شد. در این پخش زنده اینستاگرامی او از کاربران دعوت کرده بود تا با آهنگ Roddy Ricch, Cardi B به شادی (!) بپردازند و از 0 تا 10 نمره بگیرند.

وبسایت iheart می‌نویسد پخش‌های زنده اینستاگرام وی به مدت چندین شب ساعت 9 شب رخ اتفاق افتادند. در این لایو که جنبه رقابتی داشت افراد مختلفی از کشورهای اسپانیا،‌ جمهوری دومنیکن، کاستا ریکا، مکزیک و شیلی حضور داشتند. میگو در اینستاگرام هم‌اکنون بیش از  4 میلیون فالوور دارد.

امیر تتلو خواننده رپ و خانم ندا یاسی «شاخ اینستاگرامی» (!) یک لایو مشترک گذاشتند که با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرام جهان را شکست. رکورد قبلی همانطور که اشاره شد به دان میگلو اهل جمهوری دومنیکن، تعلق داشت. این دو چهره به جنجال‌های مجازی شهره هستند و هر از چندی بری تازه از باغ آنها می‌رسد.

در وب‌سایت‌های نه چندان معتبر ایرانی (البته در این زمینه مشخص نیست اعتبار چه معنایی دارد) آمده که «در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا، بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت». به گفته این گزارش «پس از چند دقیقه لایو تتلو به ۴۳۶k رسید که رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.» البته درست‌تر آن است که رکورد دان میگلو شکسته شده است. اما رکورد لایو اینستاگرام امیر تتلو به همینجا ختم نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

در رسانه‌های ایرانی می‌خوانیم: «لایو مشترک تتلو با ندا یاسی دو شب قبل از پیش حدود 120 هزار بیننده داشت اما شب گذشته که امیر تتلو در حال تتو کردن بود، ابتدا حسین تهی را دعوت کرد، سپس بچه های تی ام بکس و سپس با دعوت کردن از ندا یاسی رکورد را زدند.»

تدی رایلی (Teddy Riley) و بیبی‌فیس (BabyFace نام مستعار) خوانندگان و ترانه‌سرایان آمریکایی دیگر افرادی هستند که در کتاب رکوردهای اینستاگرام جای می‌‌گیرند. آنها در 18 آوریل در یک لایو اینستاگرامی ظاهر و تاریخ‌ساز (!) شدند.

پخش زنده اینستاگرامی آنها برای اولین بار در جهان از مرز 400 هزار دنبال‌کننده عبور کرد. گزارش‌ وبسایت iheart نشان می‌دهد آن لایو اینستاگرام تا 415 هزار بازدیدکننده نیز داشته است.

به گزارش وبسایت justjared رکورد لایو اینستاگرام دوشنبه شب 20 آوریل برای بار دوم در نبرد رپ این دو بزرگوار شکسته شد. آنها پیش از شروع این لایو چندین مرتبه برای شروع به مشکل برخوردند، چرا که تعداد بازدیدکنندگان به قدری بالا بود که از توان فنی اپلیکیشن اینستاگرام خارج می‌شود.

این وبسایت می‌نویسد: «اوج این پخش زنده اینستاگرامی زمانی بود که بیبی‌فیس ورژن آکوستیک آهنگ خودش به نام When Can I See You را اجرا کرد.» تعداد مخاطبان این لایو در آن لحظه از مرز 500 هزار نفر نیز عبور کرد. به بیان دقیق‌تر لایو 20 آوریل تدی رایلی و بیبی‌فیس با 512 هزار بازدیدکننده تاکنون رکورد لایو اینستاگرام جهان را به خود اختصاص داده است.

لایو دوم این دو شخصیت اینستاگرامی آنطور که گزارش شده و حتی ایرنا به آن پرداخته است حداقل بیش از 600 هزار بازدیدکننده داشته است. تصاویر منتشر شده از 627 هزار بازدیدکننده این پخش زنده اینستاگرامی خبر می‌دهند. به این ترتیب تاکنون رکورد لایو اینستاگرام امیر تتلو پابرجاست.

بیشتر بخوانید:

خبرگزاری ایرنا در این خصوص می‌نویسد: «در روزهای گذشته، امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، لایو اینستاگرامی با یک اینفلوئنسر برگزار کرد که بیش از ۶۰۰هزار بیننده داشت و رکورد لایو در اینستاگرام را شکست.  میزان استقبال از این لایو اینستاگرامی با توجه به محتوای آن، واکنش انتقادی برخی از کاربران توئیتر را برانگیخت. این واکنش‌ها به خوبی نشان می‌دهد که فضای توئیر چه میزان متفاوت از فضای اینستاگرام است.»

دنیل هرناندز با نام مستعار تکاشی سیکس‌ناین (Tekashi 6ix9ine) یک رکورد جدید در شبکه های اجتماعی ثبت کرده است.وی یک رپر آمریکایی، خواننده، ترانه‌سرا و شخصیت رسانه ای است که با سبک تهاجمی از رپ شناخته شده‌است، در حالی که شخصیت جالب و جنجالی اش با مشخصاتی از منظره رنگین کمان، تتو، تظاهرات عمومی با شخصیت‌های دیگر و مسائل حقوقی مشخص شده‌است.

رپر مشهور ۲۴ ساله حبس کشیده که با نام هنری سیکس ناین شناخته میشود بعد از انتشار آهنگ جدیدش با عنوان Gooba یک لایو اینستاگرامی‌ گذاشت و ۲ میلیون نفر لایوش را تماشا کردند. وی در لایو اینستاگرام خود به بحث در مورد شهادت دادن علیه دار و دسته ای که قبلاً عضوی از آن ها بود پرداخت و بعضی موضوعات دیگر. این بحث اینستاگرامی با بیش از ۲ میلیون نفر شرکت کننده رکورد لایو اینستاگرام را شکست.

وی که عنوان پربازدیدترین لایو اینستاگرام را تصاحب کرده است در لایو خود گفت:

چرا فکر می کنید که می توانید با من رقابت کنید؟ و من جاسوسی کردم و همچنان پادشاهی هستم که دیوانه او هستید.

در این لایو Tekashi در مورد پول ها و جواهراتش صحبت کرده و می گوید که اعضای دار و دسته سابقش سعی داشته اند او را کشته و مادرش را نیز به گروگان بگیرند. وی همچنین ادعا می کند که توسط اعضای گروه کتک خورده و میلیون ها دلار او به سرقت رفته است.

آجون ایلیجالی (Acun Ilicali) مجری معروف ترکیه‌ای و صاحب کانال تی وی هشت در یک برنامه تلویزیونی رکورد لایو اینستاگرام را شکست. سه میلیون نفر با حضور در لایو آجون رکورد لایو اینستاگرام را شکستند. حالا امیر تتلو نه تنها با اختلاف صدر این فهرست را از دست داده است، بلکه حواشی که بوجود آورد منجر شد برای همیشه با این شبکه اجتماعی خداحافظی کند و فرصت دیگری برای شکستن این رکورد نداشته باشد.

آجون ایلیجالی کارآفرین، مجری، تهیه‌کننده و روزنامه‌نگار اهل استانبول ترکیه و متولد سال 1969 میلادی است. وی در شهر ادیرنه متولد شده است. حاشیه‌ها می‌گویند وی تاکنون 3 مرتبه ازدواج کرده و بیش از 100 میلیون دلار دارایی خالص وی برآورد می‌شود.

ایلیجالی همچنین تهیه کننده برنامه مشهور سروایور (Survivor) است که مورد استقبال زیادی در ترکیه و کشورهای همجوارش قرار گرفته است. وی که یکی از ثروتمندترین افراد ترکیه به شمار می‌رود حالا با بیش از 3 میلیون بازدیدکننده رکورد لایو اینستاگرام را نیز در دست دارد.

اپ اینستاگرام در نسخه اندروید بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. این تعداد دانلود برای سیستم عامل iOS بیش از 10 میلیون بار است. کشور آمریکا بیشترین بازدیدکنندگان اینستا را درمیان سایرین دارد. بازدیدکنندگان آمریکایی اینستاگرام، ۱۹٫۲۲ درصد کل بازدیدکنندگان این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند. کشور روسیه با ۸٫۸۴ درصد در رتبه دوم قرار دارد. با این وجود ۸۷ درصد حساب‌های کاربری‌اینستاگرام مربوط به خارج از آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

رکورد کامنت اینستاگرام ؛ بیشترین کامنت اینستاگرام برای کدام پیج است؟

رکورد لایو اینستاگرام

محبوب‌ترین برند در اینستاگرام، کمپانی نایکی بوده که چیزی حدود 90 میلیون فالوور دارد. ویکتوریاز سیکرت با 68 میلیون، Huda Beauty با 38 میلیون و Chanel با 36 میلیون فالوور در رده‌های بعدی قرار دارند. آنچه در بالا خواندید فهرست مفصلی بود از بیشترین تعداد بازدیدکنندگان لایوهای اینستاگرامی. در ادامه همان فهرست راب به صورت خلاصه وار می‌آوریم.

پس از این اتفاق کاربران در شبکه‌های اجتماعی به انتشار نظرات خود در این خصوص پرداختند و از جوانب مختلف عقاید خود را بیان کردند. سرویس داده‌کاوی ایرنا می‌نویسد کاربرانی با گرایش‌های مختلف سیاسی در توئیتر درباره لایو تتلو توئیت‌هایی را منتشر کرده‌اند که اغلب انتقادی است اما در این میان مضامین حمایتی نیز مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی‌های حاصل از داده‌کاوی بر روی توئیت‌های با حداقل ۵۰ لایک از میان ۲هزار و ۶۰۳ توئیتنشان می‌دهد که انتقاد از تتلو و انتقاد از مسئولان دو مضمون اصلی است که در توئیت‌هایی با کلیدواژه تتلو منتشر شده است. در ادامه به برخی از این توئیت‌های اشاره می‌کنیم.

کاربری با نام Mohsen19821361 در یک رشته توئیت در خصوص رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام نوشت: «واقعاً واسه خودمون متأسفم دو شب پیش(یعنی ۱۸ فروردین)که امیر تتلو خواننده رپ با خانم ندا یاسی شاخ اینستاگرامی یک لایو مشترک گذاشتند که با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرامیِ جهان را شکست. رکورد قبلی به دِرِیک، رپر معروف تعلق داشت.» او در ادامه آورد:

همچنین در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت که پس از چند دقیقه لایو تتلو به ۴۳۶k رسید که رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.

به گزارش منگومگ ، لایو مشترک تتلو با ندا یاسی دو شب پیش حدود 120هزار بیننده داشت اما شب گذشته که امیر تتلو در حال تتو کردن بود، ابتدا حسین تهی را دعوت کرد، سپس بچه های تی ام بکس و سپس با دعوت کردن از ندا یاسی رکورد را زدند.

یک کاربر دیگر با نام آری نوشته بود: «نمیدونم تتلو متولد چنده! ولی برید ببینید فردی که مثلاً سال ۶٧-٨ به دنیا اومده ٣١-٢ سال بعد از تولدش داره قشر جوان و کارآمد رو به تباهی میکشونه! لذا بچه ها رو درست بار بیارید جای ریپورت کردن تتلو! بهشون توضیح بدین چرا تتلو اشتباهه و چقدر تتلوی دیگه ممکنه در زندگیش ببینه!» در ادامه این توئیت آمده است:

اینطوری شاید جامعه ی ٣٠ سال دیگه جای بهتر و امن تری از لحاظ روانی باشه. و هنوزم میگم #امیر_تتلو ها، #دنیا_جهانبخت ها، #ساشا_صبحانی و #ندا_یاسی و غیره و ذلک، همه قربانی اشتباهات اجتماع هستند. مریض هایی هستند که پدر مادرهاشون از یه بچه معصوم ساختن.

ممدون کاربر دیگری بود که در این زمینه به اظهار نظر پرداخته بود. او در توئیت خود نوشت: «تا دیروز همین کاربران رکورد لایو تتلو با ندا یاسی رو تو دنیا رقم زدن با بیش از ۴۰۰۰۰۰ بازدید کننده الآنم میرن دنبال استوری چرت و پرتاب امیر تتلو کلا تتلو شده سر تیتر هر روز خودشم اینو میخواد و متاسفانه همه هم بازی میخورن.»

کاربر دیگری با نام مستعار حسینقلی می‌نویسد: «اگه می خواید بدونید وقتایی که خواب هستید چه اتفاق هایی در سراسر دنیا در حال رخ دادنه، همینقدر بگم ساعت ۴:۲۵ صبح امروز، یعنی همین الان رفتم تو لایو ساشا سبحانی، دیدم با ندا یاسی لایو گذاشته و دارن درمورد *** امیر تتلو حرف می زنن.» یک کاربر دیگری نیز به طنز گفته بود: «من زندگی کنار اون ۶۰۰ هزار نفری که لایو امیر تتلو و ندا یاسی رو دیدن به زندگی کنار ۶۰ هزار نفری که لایو حسن آقامیری و احلام رو دیدن ترجیح میدم.»

نظر شما در این خصوص چیست؟ رکورد لایو اینستاگرام در جهان از نظر شما چه جایگاهی دارد؟ چه نگاهی نسبت به چهره‌‌های نام برده شده در این نوشتار دارید. نظر خود را با تکراتو در میان بگذارید!

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: techrato

Modal body text goes here.

ارسال

البته دوباره باید لیست رو درست کنین نفر دوم آجون ایلیجالی شد هفته قبل با یک میلیون نفر لایو

شد سه میلیون

واقعا برای شما مردم متاسفم که دنبال این لاطائلات میرید. شما این افراد بی‌ارزش رو بزرگ می‌کنید. که البته در میان شما جماعت با ارزشند. این مملکت با وجود شما آینده‌ای نخواهد داشت. فقط متاسفم!!! تمام.

امروز اجون ایلیجالی با 3 میلیون رکورد رو زد و اول شد

این رکورد ۲ میلیون دیروز توسط آجون الئجالی مجری و تهیه کننده ترکیه با ۳ میلیون ببیننده فقط در یک دقیقه شکسته شد

بیشترین لایو برا اجون الیجالی هست با سه میلیون

دوستان توجه داشته باشید که این رکورد توسط کاربرانی زده شد که محتوایی بهتر برای تماشا نیافته بودند .حال خوشا بحال اونی که بتونه از این پتانسیل با ساخت لایو مناسب بهترین استفاده رو بکنه هم درآمد داره ،هم معروفیت .این دست از کاربران دارای خصوصیات مشترکی از قبیل فرهنگ ،زبان و اشتراکات فراوان ملیتی میباشند که باعث میشود هریک از ما این امتیاز را داشته باشیم که با استفاده از ذهن ،توانایی و حرفه ی خود مطرح شده و شهرت و ثروت بدست بیاوریم . انشالله

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو,
اپلیکیشن,
هات اسپات آیفون,
حذف ویروس اندروید,
بهترین بازی های پلی استیشن 4,
باز کردن قفل گوشی اندروید,
بهترین گوشی 2018,
بهترین گوشی های میان رده 2018,
بهترین گوشی های هوشمند 2019,
بهترین گوشی های میان رده 2019,
بهترین گوشی های هوشمند 2020,
بهترین گوشی های سامسونگ 2019,
بهترین گوشی های هواوی 2019,
بهترین گوشی های شیائومی 2019,
بهترین گوشی های ال جی 2019,
مگان 2018,
آموزش اسنپ چت,
پرفروش ترین فیلم های 2017,
پرفروش ترین فیلم های 2018,
پرفروش ترین فیلم های 2019,
پرفروش ترین فیلم های 2019,
بهترین فیلم های 2019,
بهترین فیلم های 2020,
بهترین انیمیشن های 2019,
بهترین انیمیشن های 2020,
بهترین فیلم های عاشقانه 2020,
بهترین فیلم های 98,
لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی,
بهترین سریال های 2017,
بهترین سریال های 2019,
مشخصات فنی اسپورتیج 2018,
مشخصات فنی بوگاتی شیرون,
مشخصات فنی رنو سیمبل,
تویوتا کرولا 2017,
بهترین بازی های آیفون,
بهترین لپ تاپ های 2018,
بهترین لپ تاپ های 2019,
بهترین لپ تاپ های 2020,
هواوی پی 11,
بهترین لاستیک ایرانی,
بهترین لاستیک خارجی,
چگونه شاد باشیم,
تماس تصویری,
مقایسه تلگرام طلایی و تلگرام ایکس,
آزرا 2017,
بهترین مودم 4g,
بهترین خودروهای 2018,
مشخصات فنی سراتو 2018,
بهترین تبلت های 2017,
بهترین تبلت های 2019,
بهترین تبلت های سامسونگ 2019,
بهترین تبلت های اندروید 2020,
چگونه درس بخوانیم,
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017,
جستجو در اینستاگرام,
فیلترشکن قوی برای تلگرام نسخه اصلی,
دیلیت اکانت تلگرام طلایی



Tekashi 6ix9ine روز جمعه نه تنها یک اثر جدید را روز جمعه منتشر کرد بلکه یک رکورد جدید در شبکه های اجتماعی ثبت کرده است. این رپر حبس کشیده بعد از انتشار آهنگ جدیدش با عنوان Gooba در لایو اینستاگرام خود به بحث در مورد شهادتش علیه دار و دسته ای که قبلاً عضوی از آن ها بود پرداخت و بعضی موضوعات دیگر. این بحث اینستاگرامی با بیش از ۲ میلیون نفر شرکت کننده رکورد لایو اینستاگرام را شکست.

۶ix9ine در حالی که به ویدیو لایو اشاره می کرد با انتشار تصویری از دو میلیون پاسخ دهنده، جواب مخالفانش را دارد و گفت: «چرا فکر می کنید که می توانید با من رقابت کنید؟ و من جاسوسی کردم و همچنان پادشاهی هستم که دیوانه او هستید». در این ویدیو Tekashi در مورد پول ها و جواهراتش گزافه گویی کرده و می گوید که اعضای دار و دسته سابقش سعی داشته اند او را کشته و مادرش را نیز به گروگان بگیرند. وی همچنین ادعا می کند که توسط اعضای گروه کتک خورده و میلیون ها دلار او به سرقت رفته است.

به همین دلیل Tekashi می گوید که مشکلی با نقض کردن قانون موسوم به «قانون خیابان» ندارد. در واقع او ادعا می کند که اعضای دار و دسته خلافکار سابقش پیش از آنکه وی از خط قرمزها عبور کند، قوانین گروه را زیر پا گذاشته بودند و حتی در سخنانی عجیب می گوید که در زمانی که او در تور به سر می برده، برخی از این افراد به همسر او و مادر فرزندش تجاوز کرده اند. Tekashi در ادامه می گوید: «بله من مخبری کردم، جاسوسی کردم اما قرار بود به چه کسی وفادار باشم؟». در ابتدای این ویدیو اینستاگرامی خانگی، Tekashi در حالی که با یک جفت دستبند بازی می کرد به تمسخر کسانی می پرداخت که آن ها را «پسران بد» می نامید.

رکورد لایو اینستاگرام

در دسامبر ۲۰۱۹، این رپر جنجالی بعد از گناهکار شناخته شدن در ۹ اتهام اخاذی به دو سال زندان محکوم شد اما در آوریل ۲۰۲۰ و به خاطر شیوع ویروس کووید-۱۹، وی به خانه منتقل شد تا بقیه دوران محکومیت خود را در حبس خانگی بگذراند. از آن زمان به بعد، Tekashi 6ix9ine چندین دستگاه خودرو لوکس و جواهرات گرانقیمت متعددی خریداری کرده است. اما به نظر نمی رسد که این آخرین خبر جنجالی مربوط به این رپر سرشناس باشد. در اکتبر ۲۰۱۹ نیز گزارش شد که وی از پشت میله های زندان نیز یک معامله ۱۰ میلیون دلاری انجام داده است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در حال حاظر رکورد رو acunilicali زد با ۳ میلیون

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

**((.Wherever there is love, there is God.))**

این روز ها فعالیت در اینستاگرام از جمله بخش های لاینفک مردم جهان شده و هر لحظه زندگی و حس و حال خود را با سایرین به اشتراک می گذارند. در این میان برخی افراد رکورد های جذاب اینستاگرام را از ان خود می کنند که فالوور ها با حمایت خود به آن ها این امتیاز و برتری را می بخشند. می توان گفت رکورد های جذاب اینستاگرام همواره در حال رقابت و پیشی گرفتن از هم هستند تا بتوانند به عنوان نمونه شاخص در جهان معرفی شوند که در این مقاله به شرح کامل رکورد های اینستاگرام در داخل و خارج از کشور خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دغدغه رکورد ها همواره بر سر تعداد فالوور، است که در پی آن تعداد لایک و محبوبیت پست ها مورد توجه قرار می گیرد. اما تعداد فالوور چه اهمیت و نقشی در موقعیت یک اکانت ایجاد می کند؟ اولین اهمیت تعداد فالوور رکورد شکنی است که میان سلیبریتی ها و افراد معروف جهان مطرح است. برخی در این میان از موقعیت استفاده می کنند تا در امور خیرخواهانه و کمک های خیریه به صورت جمعی شرکت کنند و برخی نیز به راحتی می توانند به کسب درآمد و فروش بپردازند.

رکورد هایی مانند:

1_بیشترین پست های لایک خورده

رکورد لایو اینستاگرام

2_پر بیننده ترین لایو اینستاگرام

3_بالاترین کامنت زیر پست

4بیشترین فالوور دراینستاگرام

نام کاربری در اینستا گرام: @xxxtentacion

توضیحات:آخرین پست ارسال شده قبل از مرگش

تعداد لایک: ۲۱٫۱میلیون

تاریخ انتشار: ۲۰ مه ۲۰۱۸

نام کاربری در اینستاگرام:@world_record_egg

توضیحات: تصویر یک تخم مرغ

تعداد لایک: ۵۴٫۶

تاریخ انتشار: ۴ ژانویه ۲۰۱۹

تعداد بیننده:627 هزار بازدیدکننده

تاریخ:20 فروردین 99

تعداد بیننده: 2 میلیون بازدیدکننده

تاریخ لایو: 20 اردیبهشت 1399

وی که عنوان پربازدیدترین لایو اینستاگرام را تصاحب کرده است در لایو خود گفت:

تعداد بیننده ها:3 میلیون بازدیدکننده

تاریخ: 6 خرداد 1399

رکورد لایو اینستاگرام

مخاطبان امیرتتلو در فضای مجازی رکورد جهانی کامنت اینستاگرام را با بیش از 16 میلیون کامنت شکستند. این رکورد پیش از این با 8.9 میلیون کامنت در اختیار یک فرد مشهور با ۱۴۷ میلیون فالوئر بود.

تتلو به لطف حاشیه ها پس از حذف صفحه اش توسط اینستاگرام دوباره برگشت و به سرعت مخاطبانش را به ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر رساند. تتلو که در سال گذشته برای کنسرت استانبول فراخوان داده بود تنها توانست ۳۰۰ بلیط بفروشد. اما با حاشیه‌های چند ماه اخیر توانست بیش از ۲ هزار بلیط کنسرت خود را به فروش برساند.

تتلو که از حاشیه‌ها همیشه جواب گرفته است این بار در ۲۲ شهریور ۹۸ انتشار یکی از آهنگ‌های جدید خود به نام «کی فکرش رو می‌کرد» را منوط به گذاشتن ۱۰ میلیون کامنت کرد که پس از چند روز این عدد به ۱۳ و در نهایت به ۱۵ میلیون کامنت تغییر داد. تتلو با عبور کامنت‌ها از ۱۶ میلیون به طرفداران خود تبریک گفت و از آن‌ها خواست همچنان به کامنت گذاشتن ادامه دهند.

به گزارش ایرنا تاکنون بیشترین رکورد برای یک فرد مشهور با ۱۴۷ میلیون فالوئر  8.9 میلیون کامنت بوده است. به همین خاطر تتلو با کمتر از ۲ میلیون فالوئر از طرفدارانش خواست تا رکورد کامنت‌ها را بشکنند و با 18 میلیون کامنت این رکورد شکسته شد.

خب شاید برای شما جالی باشد”که چرا گروه ماکان بند در رتبه اول قرار دارد دلیل ان هم این است که امروز در تاریخی رند یعنی1399/9/9 رکورد کامنت دنیا برای بار دوم شکسته شد ان هم دوباره توسط ایرانی ها.

امروز روز عجبی بود چون رکورد امیر تتلو که با 18 میلیون رکورد کامنت دنیا را در دست داشت شکشته شد.طرفدارن گروه ماکان استارت این حرکت رو از خیلی وقت پیش زده بودنند و توانستن رکورد کامن امیر تتلو رو با 20 میلیون کامنت(2میلیون بیشتر)بزنن.

البته که رکورد که تتلیتیا رقم زده بودند با تعداد 4/5 میلیون فالوربود.اما رکوردی که ماکانی ها زدن با 890 هزار فالور بود.و البته پست که ماکان بند در صفحه خود گذاشته بود مدت بسیار زیادی در پیج خود بود در صورتی که هواداران امیر تتلو رکورد را در کمتر از 10 روز زدن.

گروه ماکان بند در استوری اعلام کرد چه کسی صاحب رکورد گینس است ایا ما رکور گینس را شکوندیم؟؟؟

تعداد فالوور: 183میلیون

نام کاربری در اینستاگرام:kimkardashian

دنبال شونده ها: 74

تعداد پست: 5,228

تعداد فالوور: 186میلیون

نام کاربری: selenagomez

دنبال شونده ها: 145

تعداد پست: 1,645

تعداد فالوور: 193میلیون

نام کاربری:therock

دنبال شونده ها: 396

تعداد پست: 5,057

تعداد فالوور: 197 میلیون

نام کاربری:arianagrande

دنبال شونده ها: 693

تعداد پست: 4,644

تعداد فالوور: 235میلیون

نام کاربری:cristiano

دنبال شونده ها: 450

تعداد پست: 2,862

تعداد فالوور: 359میلیون

نام کاربری: instagram

دنبال شونده ها: 68

تعداد پست: 6,443

خب ممنون که این مطلب رو خونید سعی می کنیم در پست های بعئ رکورد های اینستاگرام در ایران رو به اشتراک بزارم. و اگه نظری درمورد این پست داشتین ممنون میشم که نظر خود را بیان کنید.

**((.Wherever there is love, there is God.))**

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

سیکس ناین یک رپر آمریکایی بعد از آزاد شدن از زندان با گذاشتن لایو رکورد 2 میلیون بیننده را برای خود ثبت کرد و رکورد امیر تتلو…

لایو جنجالی امیر تتلو خواننده زیر زمینی با ندا یاسی رکورد پربیننده ترین لایو جهان را ثبت کرد جزئیات آن را در ادامه بخوانید.

برترین ها: دو شب پیش که امیر تتلو خواننده رپ با خانم ندا یاسی شاخ اینستاگرامی یک لایو مشترک گذاشتند که با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرامیِ جهان را شکست. رکورد قبلی به دِرِیک، رپر معروف تعلق داشت.

همچنین در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت که پس از چند دقیقه لایو تتلو به ۴۳۶k رسید که رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.

همچنین ببینید: بازگشت امیر تتلو به ایران بعد از پایان کرونا! + فیلم

رکورد لایو اینستاگرام

به گزارش منگومگ ، لایو مشترک تتلو با ندا یاسی دو شب پیش حدود 120هزار بیننده داشت اما شب گذشته که امیر تتلو در حال تتو کردن بود، ابتدا حسین تهی را دعوت کرد، سپس بچه های تی ام بکس و سپس با دعوت کردن از ندا یاسی رکورد را زدند

بیشتر ایرانی ها فقط دنبال حواشی هستند، و با توجه به اینکه این دو نفر فقط با صحبت های 18- و فحش لایو میچرخونند برای همینه همه به لایوشان هجوم میارند.

همچنین ببینید: سیکس ناین رکورد لایو تتلو را با 2 میلیون بیننده زد! + عکس

از آنجایی که تتلو و ندا یاسی در لایوهای مشترکشان با صحبت های ناپسند خودشان در هر دقیقه حدود 50 نفر بیشتر به لایو این دو چهره اضافه می شود، از این رو لایو مشترک و دوباره آن ها توانست رکورد جدیدی را در اینستاگرام به ثبت برساند که عدد آن بیش از 600کا بود.

حالم از این تتلو بهم میخوره

تتلو عشقه تو نظر نده

ب نام خدایی ک تتلو را افرید

زارت

امثال شما ها که فکر می‌کنید تتلو خداتونه خاک که نام ایران رو پایین میاریر تروخدا یکم به خودتون ارزش قائل شید

من که فکر نمیکنم خدامه بقیه رو هم نمیدونم که چه فکری میکنند ولی من از متن های آهن هاش و صداش خوشم میاد

به قول تتلو یک سری جوجه هم میکنن حرف تیکه اخه بچه تو دهنت بوی شری میده

توببند

پویان مختاری دزد

تتلو پوچ ترین خواننده جهانه

تو نیاز نیست نظر بدی
تتلو تو خدت سلطانی شیر اداتو در میاره

متاسفم براتتت

عشقی داداش

سلطان ایران و جهان فقط تتلو فهمیدید؟

خاک که از این خوشت میاد……

ط برو هایده گوش کن.

اخه اگه از تتلو خوشتون نمیاد چرا اینهمه پیگیرش میشید

واقعا منم درگیر این مسئله شدم…اگه از تتلو بدتون میاد یه ماشین جور کنید یه نقشه هم بگیرین برین به جهنم👹

عزیزم مکانی که لیاقت تولد و خودتته رو با ما نگو . ممنون

بیخورد حرف نزن …

بورو بابا

از اینکه انقدر احمقه واسمون جذابه ببینیم باز چه … کرده😂😂😂😂
طرفداریشم میکنید😂😂😂😂😂

اینو کسی میگه که فرق بهشت و جهنمو نمی دومه و حتا یه دونه لایک هم نداره

این از ابراهیم زاده خوشش میاد

به قولی زارت هیچ عددی نیست بزرگش نکنید اونو

عزیزم به ما چه از تتلو خوشت نماد
خوشت نمیاد به ما ربطی نداره انقدرم پیگیر تتلو نباش خب

برو تا فحشت ندادم

هیس

ساکت

چه چیزی ازش دیدی به دلت خوب اومد به توهین های که بهتون میکنه چی خدایی یه مقدار به گوشتون ارزش قائل شدید اینا ارزش ندارن که قیافشونو شبیه غیر آدم درمیارن

رکورد لایو اینستاگرام

ببین خواننده رو دست تتلو نیومده تتلو اسطورس واسه تتلیتیا حیف که کسی قدر این نابغه رو نمیدونه اهنگای تتلو رو باید درک کرد وفهمید حیف که هرکسی این قدرتو نداره

دقیقا👌👌👌👏👏

جیقلی جیقیلی دیگه فهمیدن میخواد اخه شعر مولانا رو نمیخونه که عزیزم

توکه داری برای همه بس هست.
آخه این تتلو دیوونه هست.
من خودم اولش خیلی دوسش داشتم ولی وقتی دیدم آهنگ هاشا که گوش میدم افسرده میشم کلا ولش کردم.
واقعا ازش بدم میاد.
کاش هیچ وقت به دنیا نمیومد

زر مفت نزن من که اهنگاشو گوش میدم ارامش می گیرم

منم بلدم بیام فوش بدم و با فوش اهنگ درست کنم 😒

اره جونت خودتت

عزیزم تو از اهنگاش فقط اینارو فهمیدی

دقیقا

علی تو زیاد زر نزن

هیسسس

زیاد حرف نزن

تو زیاد حرف بزن اخه اینا ب چ درد مردم میخوره همین امسال شما باعث شده بی احترامی با در صد بیشتر ب خانواده ها و بزرگترا رواج پیدا کنه کوروش کبیر کجا این دلقک کجا

تو داری یک خواننده رو با کوروشی ک یک کشور میچرخوند مقایسه میکنی تتلو نیومده بگه ایرانو بدین دست من

ببند لطفا

تتلو چیکارت کرده عزیزم؟

هیچی فقط بی ادبی رو یاد جوونهای مملکت یاد داده

جوما اگه ازش بدشون میاد چرا اهنگاشو گوش میدن

تتلو عاشقتم

تو حالت بهم میخوره تتلو فوق العادس

چرا نمیخوای قبول کنی ی دونه استوره تو ایران هس اونم تتلو عه

اسطوره🙄؟ اسطوره بی ادبی و مزخرفی

دقیقا اسطوره بدبختی و آبروریزی

ببند لطفا

استوره نه یه دیووووووووووونه

ضر نزن

حال تتلو هم از تو بهم میخوره …

اینکه یه دیوونه حالش از ما به هم بهروزی افتخاره

حال مام از تو بهم مییخوره

حرف نباشه

پویان بی همه چیز

بهم میخوره حاجی چرا دنبالش میکنی پس؟!

سلطان تتلو

راست میگی عشق تتلو

سلطان خلا

تتلو بهترینه❤❤❤

یکی بیاد بزنیم نفت دربیاد

جی میگی مرتیکه

😂😂😂

همتون ساکتتتت تتلو عددی نیست فقط هیچکسسس

فقد پدر.مخصوصن اونجا که میفرمایند:نمیخام بکنم ناراحتت ولیکن رپ کنی که دوس داری تمریناشو باما کرده💪

ببند دهنو فکر کردی خودی خیلی عددی

سلطان خودشه شیر خرشه

عین اون شاه کسی نیی 👑

تتلو احمقی بیش نیست

فکر کردی تو خودت خیلی خوبی😂

وای من چقدر ازاین تتلو بدم میاد

آخ قربونه دهنت

تو که اسم خودتو گذاشتی خدا ؟؟ بهتر نیست نظر ندی ؟ چون مهم نیست نظرت .

خدا حفظش کنه ایشالا

خو مگخ مجبوری بیای تو این مطلب نظر چرت بی ربط بدی وقتی بدت میاد برو محسن ابراهیم زاده تو گوش کن

کسی از تو نظر خواست؟

به ما چه این حرفارو کسانی می گن که فرق بهشت و جهنم رو نمی دونن

همه ی ایناکه بدشو گفتن تو تنهاییشون تتلو گوش میدن

ایولا

واقعا

کی گفتع
کی تو تنهاییاش میاد فحش گوش میده؟
هر کی میده یه مقدار از لحاظ زهنی عقبه.

عزیرم هنوز به اون درکو فهم نرسیدی بخوای تتلو گوش کنی انقدر ذهنتون منحرعه که فقط فحشاشو میشنوید اونم فحش نیستن واقعییتن

دقیقاً

دقیقا گل گفتی

پس اینجا نظر میدی ادما از هر چیزی ک بدشون میاد ازارشون میده دوری میکنن.

هه فکر کردی یه روزی می رسه همتون منظورم رو متوجه میشید و راستی هیچ از تو نظر نخواست
مخرس همه تتلوییا😙

حالم ازش بهم میخوره اه🤮

دقیقا

منزور از دقیقا از تو نه از امیر جان. فداش

تتلد عشق

عشقه

منبع این حرف کجاست کجا میگه کی بیشتره

بهترین خواننده ای که توی مهمانی ها مجلسو میترکونه واقعا عاشقشم💚💚💚

عزیزم تو عروسی تتلو میزارن ؟؟؟واقعا که

گل گفتی ابجی ما که همیشه توی مهمونی ها و تنهایی ها تتلو گوش میدم

تتلو توووو تکی خداییش

سلطانو عشقه پشت سر سلطان حرف نزنید اونایی که حرصشون میاد وقتی میبینن سلطان داره پرطرفدارتر میشه

سلطانا معمولا تهش دبخت میشن😂😂😂
قابل تو جه شما تتلویی ها

سلام ممنونم ازشماودوستان.وقتی متوجه جوانان عزیزنباشندفراترازتتلوهم میاد ومیکرفون شکل دیگه به دست میگیره.ضعف تتلونیست جائی دیگه ضعف داره.چرابایدجوانان ذوق کننداین عقده چهل ساله که توی دلشون ریختند اماامیدوارم بزرگان کشور به وجود جوانان پی ببرندوجایگاه نیروافشانی.رورکوردبزنندکه ذهنیت جوانان کودکانه.نباشدسپاسگزارمmajid

داداش زحمت نکش زیادی 😅😅😅😅😅🖕🖕🖕🖕

دهنت خسته نشه

حالم ازش بهم میخوره اخه اهنگاش همش فحشه

دقیقا

ب ت چ

هر اهنگش تقریبا ۸ دقیقس ونهایتا ۵تا فحش تو یه اهنگ بده که هرکدوم نهایتا ۲ ثانیش که میشه ده ثانیه ما اصن بگین ۱ دقیقه فحش بده بقیش چی؟ کی میگه همش فحشه اخه تا کی خودتون میکنین نریم مقدس یعنی شما فحشایی که تتلو میدرو تا حالا نشنیدی بابا بسه دیگه چرا از تتلو بدتون میاد چون حقیقتارو میگه حقیقتم تلخه هع

دقیقا درسته ینی واقعا تا حالا اون فحش ها رو نشنیده بودید بسه بابا شما همون هایی هستید که صد تا فوش بد تر از اونا رو به هم به شوخی میگید در حالی که تتل همه اش رو واقعیت خونده به نظر هم احترام بگذارید بابا

منم‌ بدجور حالم ازش بهم میخوره 🤮🤮🤮

تتلیتیام حااشون تز تو بهم میخوره🖕🖕🖕

این تتلو عقب افتاده

میمیمری گوش ندی

ابجی شما هنوز به فهمش نرسیدی که درباره تتلو نظر بدی

واقعا برام سئواله که اینایی که از تتل خوششون میاد و طرفدارش هستن . دقیقا از چیه این خوششون میاد . از صمیم قلب برای خودم و طرفدارهاش متاسفم . چه بر سر این نسل اومده که تتل شده خواننده مورد علاقشون . بابا تو رو خدا آخه اینهمه خواننده خوب هست. این بی سر و پای ، مشکل داره روانی چیه آخه. شاهین نجفی .هیچکس . رضا پیشرو . یاس. و …

شاهین نجفی آخه اون خودش بدتراز تتلو ع

تتلو فوش میده

ای وای عزیزم بمیرم برات فوش میده شماگوش نکن ک دوباره ناراحت نشی

ازنو راست میگی

ازنو؟؟؟!!!!😅😅😅😅

عمو پورنگم قشنگ میخونه

اینا رو کسانی میگن که هنوز بزرگ نشدن😝

الان تو داری از هیچکس و پیشرو و یاس و نجفی دفاع میکنی یا میکوبونیشون؟اگه داری دفاع میکنی ک دمت گرم اگرم قصدت تخریبه بهتره بری همون پاپ های عاشقونتو بگوشی‌.

چرا یاد نمیگیرین به سلیقه بقیه احترام بزارین بابا اخه
تتلو یه اسطورس توی سبک خودش کی میتونه مثل تتلو ۱۴ دقیقه اهنگ بده بیرون که هرکلمش یه چیزیو به ادم یاد میده؟کدوم خواننده ایی طرفداراش میپرستنش که وقتی بگه دخترای تتلیتی باید موهاشونو از ته بزنن همشون اطاعت کنن تتلو برا طرفداراش روحشو گذاشته

تو لطف کن نظر نده بابا ۱ساعت واستاده تایپ کرده که بگه تتلو واسم مهم نیست پس از این سایت بیرون

شاهین نجفی به دین و دیانت هم فوش میده. شاهین نجفی از تتلو بدتره
عشق فقط یاس.

یاس اخه چی داره یه بار خواستم یاس رو امتحان کنم یک ثانیه نشده حالم ازش به هم خورد

تتل عشقه تو برو با تهی دوس شو به ما چه اششه دهنمو وا نکن

ما داریم با کرونا جون میدیم شما میگید کوتولو؟

میخواستم یه عرض ادب کنم خدمت تتلو وطرفداراش😘

چرا دروغ مینویسین .کجا حرف مثبت ۱۸ زدن ؟ خیلی محترمانه با هم صحبت میکردن

احتمالن حرف مثبت ۱۸ رو برات ی جور دیگه معنی‌ کردن

تتلو مگه خوانندس؟؟ انواع فحش ها رو میزاره کنار هم یه اهنگ میسازه جماعت هم عاشقشن:|

لعنت به آدمی که میگه تتلو بده

اونایی که میگن تتلو خوبه رد دادند

هر کسی طرفداری تتلو را کنه مشکل داره

تو خدت اصلا مشکل نداری واقعا که

تتلو یعنی بی ادب

ببند دهنه

داداش حرف دلو گفتی

تتلو عجیب ترین فردی که من دیدم خیلی سال پیش شبیه آدم بود اما الان شبیه چیه اصلا اینا به چه درد مملکت میخورن اگه انقد که به این به اصطلاح خواننده حساسی به مملکت وبه کارهایی که توش عکس العمل نشون میادین این مملکت اینطوری نبود

امیر جون تو خیلی بیشتر از اینا طرفدار داری که خودتم نمی شناسیشون خود منم یک از اونام که آرزوی دیدنتو دارم خیلی وقته امیر دوست دارمممممممممممم.
😍😍😍😘💖❤️💖❤️😘👍👍👍

امشب تتلو و ندا رکورد قبلی رو هم ترکوندن.۶۳۷ k رو زدن. ایرانی های بیکار تو قرنطینه ذهن اینستاگرام رو سرویس کردن.👍🤣ایران سربلند است در هر خرابکاری تو جهان😂🤣👍

مشکل طرفدارای تتل نیستن مشکل جامعه هست که امثال تتل و طرفداراش انصافا زیاد دارن میشن..وقتی فرهنگ ۱۰ هزار ساله خودمون را نشناسیم یه ادم مریض میاد فرهنگ خورش را میسازه و مریضای دیگه هم میشن طرفدارش…اگر قرار باشد که در شهر مست گیرند..انوقت باید هر چه هست را گیرند..متاسفانه فرهنگ تتلوییسم و فحشسیسم داره بر فرهنگ کوروش کبیر غلبه پیدا میکنه به خاطر اینکه دولتمون نمیخواد فرهنگ کوروش باشه..کلا هر چی غیر فرهنگ کوروش کبیر

پس رکورد ۵۶ میلیونی رونالدو هم رکورد کهکشان هست

اگه یه تحقیق کوچولو کنی میبینی mil میلیون نیس به زبان پرتغالی میشه هزار

حاجی اون ۵۶ میلیون نیست ۵۶هزاره

داداش چی میزنی😐
رکورد لایو دنیا رونالدو برزیلی و دیوید بکام با 57 میلیون بیننده هست.
اخه تتلو رکورد لایو؟😑😂

شمام یکم تحقیق کنی میبینی mil به معنای میلیون نیس به پرتقالی میشه هزار

۵۶ میلیون نیست ۵۶ هزاره برو تحقیق کن بعد بیا نظر بده ومسخره کن حاجی🤣

شما از جامعه ایران که رو به فساد و فحشائه چه توقعی دارین؟ اگه مرحوم مایکل جکسون و الویس پرسلی (اگه زنده بودن) و سلنا گومز با ۱۰۰ میلیون فالوور روی هم لایو بزارن این قدر پر بیننده نمیشه

حالا اگه همین تتلو چهار روز دیگه توبه کنه و بیاد ایران، همین توتولی هایی که بخاطرش میمیرن، کلی بهش فحش های ناجوری میدن. این اتفاق قبلا افتاده

عاااااااااالی سلطان ما فقط . امیر تتلو .

عالی است

چرا بیخود حرف میزنید رونالدو 56 میلیون بازدید داشته لایوش

چرا تحقیق نمیکنید ۵۶milیعنی ۵۶هزار mil به معنی هزاره🤐

واااااااااااااااااااااااای تتلو عشق واقعا عالیه اصلا نمیشه برای تعریف ازش چیزی گفت 💓

قیافش که شکل ادم نیست توی اهنگ هاشم خیلی توهین میکنه بی ادبی میشه بگی دقیقا الان این چی داره؟

دیشب با ندا یاسی لایوشون به ۶۰۰ هزار رسید

شما حسودین میگین بخاطر فوشه

Seyed

اطلاعات غلط پست نکنید..لایو با ۶۲۷k رکورد زد….

انقد بدم میاد ازاونایی ک ازتتلو بدمیگن خب بدتون میادواسه چی پس دنبالشید تازه میاین نظرم میدین

کسی که یه عالمه حرف ها و کلمه های بیشرمانه تو آهنگهاش به کار میبره نمیشه اسمشو گذاشت خواننده . شبیه فرش شده آنقدر تاتو کرده با اون نقشو نگاراش. دختر بازی و حرف های بد زدو که نشد هنر مرد باید اخلاق . شعور و غیرت داشته باشه

تونظر نده خواهشا

بدن تتلو ما هیچ بودیم

تتلو مرده؟

واقا جای تاسف داره یکی از اصلی ترین دلایل عقب افتادگی کشور ما به خاطر نگرش غلط طوری که حتی نمیتونیم محترمانه هم رو قانع کنیم تعجبی نداره که چرا با چنین تاریخی در سطح بین الملل با کشوری مثل کره شمالی هم تراز میشیم غریب نیست حتی یه بیت از فردوسی درست نمیخونیم چون حتی معنی اسطوره رو هم درک نکردیم

منم قبلا دوسش داشتم منتها الان هرچی میگذره بیشتر دیو میشه…نفوذش بیشتر شده..انرژی شیطانیش بیشتر…طبق تحقیقاتی که انجام دادم گوش دادن به این آهنگ ها ارتعاش خوبی برای بدن ما نداره…تمام آهنگ هاشو تا میومد اولین نفر من دانلود میکردم ولی الان خوشبختانه آگاه شدم و دارم آهنگاشو ترک میکنم چون واقعا اعتیاد آوره آهنگاش…از طرفی هم برای بدنم و گوشم ارزش قایلم

اقا چجوری رکورد جهان رو زده وقتی تو لایو دیوید بکهام به اندازه جمعیت ایران بازدید کننده داشته همین دو روز پیش بود برام سواله

سر هیچی بحث می کنید

شعراش خوبه خدایی گوش میدم
ولی ی مشت علاف سریع بزرگش میکنن
لایو اینستا ۵۵میلیونه رکوردش ن ۶۰۰کا.برای بکهام هستش
فکرشو بکن کریس لایو بزاره زیر ۵۰۰کا بیاد بالا🤣🤣🤣 خیلی عقبید
اونم لایو ندا و چندتا مشهور باهم بشه ۶۰۰ ن تکی

رکورد؟؟؟؟؟؟؟؟رکوردچی؟؟؟رکوردفوش وبی لیاقتی وبی فرهنگی.بابانشرندین این اخبارو.بیشترمایه آبروریزی ایرانیاس.دشمنای ایران از اینجور چیزا سوء استفاده میکنن به همه ی مردم دنیامیگن ایرانیاهمشون اینطوری بی ادب و وحشی ان.نتیجه اش هم این میشه که همه دنیافکر میکنن ایرانیاهمشون این شکلین.حالاآثارش رواخلاق وادب جونامون بماند

واقعا بحث کردن داره؟ البته ببخشیدا یه نفر مشکل روانی داره، عقده شده براش همچنین کارایی می کنه… منم نمی گم چرا شما طرفدار این آقا هستید هر کس نظر خودش را داره

اگه این دوتا رکورد زدن واسه اینکه اونقدری که مردم با این چرت و پرتا سرگرم میشن متاسفانه با یه صحبت علمی نمیشن تتلو و ندا یاسی هم اینو خوب فهمیدن که همچین اراجیفی رو بهم بافتن

من یه چیز میدونم تتلو درست هست صداش خوبه. قابل احترام هست ولی چون حرف خاصی توش نیست فاقد اعتبار هست.
در کل تا جایی که میدونم همه میگن رد داده به همین دلیل نمیشه توقعی ازش داشت من که خوشم نمیاد ازش

تتلو…!!!!؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخ چه مزخرف.

فقط یاس سرور هرچی رپراست اینو میگم باقافیه یه آهنگش باسه همه کافیه

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.

رکورد لایو اینستاگرام
رکورد لایو اینستاگرام
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *