سارا منجزی پور

سارا منجزی پور
سارا منجزی پور

سارا منجزی پور (زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ – شوشتر) بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد.[۱]

سارا منجزی پور (زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ – شوشتر) بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد.[۱]

سارا منجزی پور (زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ – شوشتر) بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد.[۱]

بازیگر[۱] یا آکتور[۲][۳] (به فرانسوی: Acteur) به کسی گفته می‌شود که به‌طور حرفه‌ای یک نقش را در یک نمایش، تئاتر، سینما و تلویزیون بازی می‌کند.
این اصطلاح بیشتر برای آنان که در نقش بازی می‌کنند به کار می‌رود هرچند که صداپیشه‌ها و بازیگران نقش‌ها در هر برنامه رادیویی نیز ممکن است بازیگر خوانده شوند.
بازیگر می‌تواند کار خود را در چهارچوب یک تئاتر، فیلم، مجموعه تلویزیونی یا در حین آموزش دیگر بازیگران انجام دهد.
بازیگران گاه به صداگذاری شخصیت‌های کارتونی یا صحبت کردن به جای افرادی در آگهی‌های تلویزیونی هم می‌پردازند.
بازیگران امروزی گاه در بازی‌های ویدئویی هم نقشی را به اجرا می‌گذارند. این کار توسط ثبت حرکات و صدای آن‌ها و بازسازی داده‌های رایانه‌ای به دست آمده صورت می‌گیرد.

در فارسی، پیشتر به‌جای اصطلاحات «بازیگر» یا به‌طور اشتباه «هنرپیشه»، واژه‌های «آکتور»، «آرتیست» یا «ارباب صنایع ظریفه» به‌کار می‌رفت و واژه «هنرپیشه» معنی کلی هنرمند را داشت (نمونه از ناصرخسرو: هنرپیشه آن است کز فعل نیک، سر خویش را تاج، خود برنهد)، اما فرهنگستان زبان فارسی، «بازیگر» و «هنرپیشه» را برابر آکتور قرار داد.[۴]

مسئولیت انتخاب بازیگران را، یا تهیه‌کننده و کارگردان با مشارکت همدیگر انجام می‌دهند یا از فردی می‌خواهند که زیر نظر آن‌ها، بازیگران مناسب را انتخاب کند.

او کسی است که مسئولیت بازیگران را بر عهده دارد، نقششان را به آن‌ها تفهیم می‌کند و نقششان را با آن‌ها تمرین می‌کند و سر انجام، آن‌ها را برای بازی نهایی جلوی دوربین آماده می‌کند. برخی از کارگردان‌ها این کار را خودشان انجام می‌دهند، اما امروزه در فیلم‌سازی حرفه‌ای، معمولاً از شخصی که خود اشراف کامل به عرصه بازیگری دارد (حتی گاهی از بازیگران مطرح)، استفاده می‌شود، تا این مسئولیت را به عهده گیرند و به نوعی بازیگران را کارگردانی کنند.


بازیگران اصلی:

سارا منجزی پور

بازیگرانی که نقش‌های مهم فیلم را بر عهده دارند، به ویژه نقش‌های اول و دوم.

بازیگران نقش جزئی: نقش کوچکی در فیلم که معمولاً با ذکر یک یا دو جمله همراه است و همین آن را از نقش سیاهی لشکر که کلمه‌ای به زبان نمی‌آورد و معمولاً جزئی از جمعیت است، متمایز می‌کند.

بازیگری که برای حضور در جمع، یا حضور تصادفی در صحنه‌ای، بی‌آنکه حرفی به زبان آورد، استخدام می‌شود. این بازیگران به صورت روزمزدی دستمزد می‌گیرند و بر خلاف بازیگران نقش جزئی، نامشان در عنوان بندی ذکر نمی‌شود.

رده:تئاتر

سارا منجزی پور (زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ – اهواز) بازیگری ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد.او توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده است.

هر بازیگری با دیده شدن چهره اش خواه و ناخواه حاشیه هایي رابه همراه دارد و سارا منجزی پور نیز از این قاعده مستثنی نبوده اسـت.حضور متوالی او در کنسرت هاي محمد علیزاده شایعه ارتباط او با این خواننده را مطرح کرد کـه از طرف خود اون این قضیه تکذیب و دلیل حضور طراحی لباس دراین اجراها بوده اسـت. سارا منجزی پور هنوز ازدواج نکرده ولی می گوید عاشق شده اسـت اما دنبال عشق نیست و برای ازدواج جفت روحی می خواهد کـه آرامش پیدا کند.

سارا منجزی پور بـه جز بازی و طراحی لباس بعنوان مدلینگ نیز شروع بـه فعالیت کرده اسـت، او ابتدا مدل آرایشی بودو حالا با یک برند خارجی جواهرات بـه نام الیسا همکاری میکند. این بازیگر ازآن دسته بازیگرانی اسـت کـه بـه زیبایی و نوع سبک زندگی خود اهمیت خاصی میدهد.

بـه نظرم پوست سالم و خوب برای یک بازیگر باید مهم باشد و بهمین خاطر مـن سعی میکنم پوست صورتم را سلامت نگه دارم و از کرم هاي پوستی متناسب با پوستم استفاده کنم. اعتقادم هم دراین زمینه این اسـت کـه باید برای داشتن پوست صورت خوب جلوگیری کرد و قبل از این کـه پوست دچار مشکل شود از کرم هاي مناسب استفاده کرد.

هم چنین مـن پزشک پوست خوبی انتخاب کردم کـه مشاوره هاي خوبی برای داشتن پوست سالم بـه مـن می دهد و همیشه از راهنمایی هاي شان بهترین استفاده را می کنم. هم چنین درکنار کرم هاي متناسب بیشتر از ماسک هاي طبیعی مثل ماسک خیار و عسل برای پوستم استفاده میکنم کـه بـه نظرم تاثیر خیلی خوبی در شادابی پوست صورت و چهره بـه خصوص خانم ها دارد.سارا منجزی پور

سلیقه من در عطر خیلی زیاد متغییر نیست سالهاست از عطر شنل صورتی استفاده می کنم، بوی این عطر را آنقدر دوست دارم که شاید تا چند سال رایحه محبوبم باشد.

رشته های مورد علاقه ورزشی من تی آر ایکس (تمرینات عضلانی)، تنیس و شنا هستند که هر سه اینها برای داشتن یک اندام ایده ال برای خانوم ها کمک می کند.

فریبا نادری و هلیا امامی از دوستان صمیمی اش است. او خانوم نادری رو بعنوان یک دختر بامعرفت و خوب معرفی میکند و می گوید در رفاقت بعنوان یک دوست صمیمی میتوان روش حساب کرد.

مسعود ده نمکی کارگردان ایرانی معروف، با جناق برادر سارا منجزی پور است، ولی او حاضر نیست به دلیل خط مشی فکری این کارگردان با او همکاری داشته باشد.

سال

مجموعه تلویزیونی

کارگردان

توضیحات

۱۳۸۹

از یاد رفته

فریدون حسن پور

شبکه ۱

۲۲ قسمت

۱۳۹۰

پایتخت ۱

سیروس مقدم

شبکه ۱

۱۵ قسمت

بازیگر مهمان

پخش در ایام نوروز

۱۳۹۰

تقدیر

عبدالرضا فیروزان

شبکه ۳

۲۰ قسمت

۱۳۹۱

کلاه پهلوی

سید ضیاالدین دری

شبکه ۱

۵۴ قسمت

۱۳۹۲

تاکسی پلیس

سعید عالم زاده

شبکه ۳

۶ قسمت

سارا منجزی پور

۱۳۹۵

سایبر

احمد معظمی

شبکه تهران

۱۱ قسمت

۱۳۹۶

نفس شیرین

عباس خواجوند

شبکه ۳

۱۳ قسمت

۱۳۹۷

بهترین نقش زندگی

محسن دامادی

شبکه ۳

۷ قسمت

سال

فیلم

کارگردان

توضیحات

۱۳۸۹

خنده در باران

داریوش فرهنگ

۱۳۸۹

دردسر بزرگ

مهدی گلستانه

دریا

۱۳۹۲

کالسکه

آرش معیریان

۱۳۹۳

دریا کنار

آرش معیریان

۱۳۹۳

هدیه

امیراحمد انصاری

۱۳۹۳

چهارشنبه خون به پا می شود

سید غلامرضا موسوی

۱۳۹۵

لابی

محمد پرویزی

سال

فیلم

کارگردان

توضیحات

۱۳۹۱

آخر خط

علی میری

۱۳۹۲

انتقام مافیایی

پدرام بهرامی فر

۱۳۹۲

بی واسطه

رسول کاسه ساز

۱۳۹۳

دختران دم بخت

محسن منشی زاده

۱۳۹۳

سکه

حسن گزار

فیلم

کارگردان

توضیح

سیاه و سپید

محمد تقی انصاری

تله فیلم شبکه سحر

دومینو

مرضیه برومند

– پخش نامعلوم

سمفونی مرگ

رضا حسنی

صدای سکوت

جاوید خوشدل

پوست انداختن

سیامک صرافت

– شبکه چهار سیما

زیباتر از رؤیا

محمد رضا رحمانی

– تله فیلم

تی تی مان

حسینعلی لیالستانی

تلویزیون

تقدیر نهایی،

محسن توکلی

سکوت پروانه ها،

شاهپور شهبازی

ذهن خاموش،

مهرداد خوشبخت

– شبکه یک سیما

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

محمود معظمی

– شبکه ۵ سیما

۹۰ درجه

محمدرضا رحمانی



سارا منجزی پور (زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ – اهواز) بازیگری ایرانی است

سارا منجزی پور (زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ – اهواز) بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد.[۱] او توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده‌است.[۲]

سارا منجزی یک بازیگر خوش چهره است که به ظاهرش اهمیت می دهد و در کنار زیبایی، سلامت هم بسیار برایش مهم است.سارا منجزی از آن دسته بازیگرانی است که معتقد است وقتی به عنوان یک چهره شناخته می شوی دیگر اوضاعت فرق میکند و باید بیش از دیگران به خودت اهمیت دهی و آراسته باشی. مهم تر از همه اینها باید اندام متناسب و سالمی داشته باشی تا بتوانی برای نقش های مختلف انتخاب شوی. کاری که به قول خودش همه حرفه ای های دنیا انجام می دهند. سارا منجزی اصول خاصی برای زندگی اش دارد. به تغذیه اش اهمیت می دهد، ورزش می کند و به پوست صورتش می رسد. برای آنکه از رازهای زیبایی او باخبر شوید، گفتگوی ما با این دختر خوش اخلاق را بخوانید و البته به توصیه های مفیدش عمل کنید.سارا منجزی پور

 

سارا منجزی فارغ‌التحصیل رشته معماری است

 

توصیه های سارا منجزی در مورد زیبایی

 ظاهری مناسب به سبک سارا متجزیسارا منجزی: ظاهری زیبا و آراسته داشتن فقط به آرایش داشتن نیست. پوست خوب، دندان های سفید و مرتب، موهای مرتب و آراسته نیز در داشتن یک ظاهر ایده آل و مرتب نقش مهم و تاثیرگذاری دارند. سارا متجزی راهکارها و توصیه های جالبی برای داشتن پوستی سالم و بی عیب و نقص دارد که در گفتگویش با ما به آنها اشاره کرده است، توصیه هایی که به گفته خودش آنها جزیی از سبک زندگی اش شده اند.از خواب شب غافل نشویدسارا منجزی: شب نخوابیدن و بیدار ماندن های طولانی متاسفانه در کار ما زیاد است و ما بیشتر مواقع به خاطر موقعیت کاری که داریم مجبور هستیم شب بیداری داشته باشیم که البته این موضوع اجتناب ناپذیر است، برای مثال سکانسی که قصه اش در شب اتفاق می افتد را باید همان زمان فیلمبرداری کنیم و ما نیز باید همان زمان سر کار حضور داشته باشیم. این موضوع بدون شک تاثیر زیادی روی صورت افراد حالا چه بازیگرها چه کسانی که مشاغل دیگر دارند، می گذارد.سادگی هیچ وقت از مد نمی افتدسارا منجزی: مردم معمولا به عنوان یک الگو به بازیگران و هنرمندانی که چهره هستند نگاه می کنند، بنابراین یک بازیگر باید حواسش باشد تا همیشه درست و متناسب لباس بپوشد و در عین حال آراسته باشد و عرف جامعه را هم رعایت کند چون دیده می شود. خیلی ها هستند که تو را نگاه می کنند و دوست دارند که شبیه تو باشند پس باید در انتخاب لباس و پوشش ات خیلی چیزها را رعایت کنی چون به عنوان یک چهره دیگر خودت نیستی و هزاران چشم تو را می بیند.واقعیت این است که من اصلا به دنبال مد نیستم و همیشه ساده پوشیدن را می پسندم و فکر می کنم سادگی و در عین حال آراستگی باعث می شود تو مرتب و به روز به چشم بیایی. نظر شخصی من این است که شیک و آراسته بودن به سادگی است تا اینکه بخواهی رنگ های عجیب و غریب یا مدل های مختلف استفاده کنی. سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه هم طرفداران خاص خودش را دارد.

سارا منجزی فعالیت سینمایی اش را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد

سیگار و قلیان ممنوع!سارا منجزی: نکته دیگری که به نظرم باید درباره خواب بگویم این است که شب نخوابیدن ها روی سیستم اعصاب هم تاثیر می گذارد و باعث می شود افراد عصبی شوند. روی پوست هم که فکر می کنم همه مان بدانیم چه تاثیرات مخربی می گذارد. خیلی اوقات برای من پیش آمده که شب به دلیل اینکه سر کار بودم خواب کافی و خوبی نداشتم و فردایش گریم روی صورتم نخوابیده و صورتم به شدت خسته بوده. حتی خودم خیلی سعی کردم بشاش و سرحال باشم اما پوست صورتم برای گریم خسته بود و هر کاری هم کردیم آن شادابی را به دست نیاورده.من هم به همه خانم هایی که به زیبایی و آراستگی صورت و ظاهرشان اهمیت می دهند توصیه می کنم از خواب به موقع شب غافل نشوند تا پوست شادابی داشته باشند اما موضوع مهم دیگری که روی زیبایی صورت و مخصصا پوست تاثیر بدی می گذارد و به تازگی متاسفانه خیلی هم مرسوم شده، سیگار و قلیان است که فکر می کنم همه مان از اثرات مخرب اش تا حد زیادی آگاه هستیم و طبیعتا برای پوست صورت هم آسیب های زیادی به همراه دارد. خوب و درست زندگی کردن برای یک بازیگر خیلی مهم است و این اتفاق همه جای دنیا برای بازیگرها از اهمیت زیادی برخوردار است. خیلی مهم است که تو به عنوان یک بازیگر، سبک زندگی سالمی داشته باشی و به خودت برسی. وقتی تو بازیگری را به عنوان شغل جدی زندگی ات انتخاب کردی در برابر خودت مسئولی و باید از خودت مراقبت کنی تا همیشه روی فرم باشی. سارا منجزی: سیگار و قلیان علاوه بر تاثیرات بسیار بدی که بر بدن می گذارند، پوست صورت را هم خراب می کنند. به نظرم خانم ها اگر به ظاهر و پوست شان اهمیت می دهند مطلقا نباید سراغ استعمال دخانیات بروند. سیگار و قلیان باعث خشکی بیش از حد پوست هم می شود.***خواب نامناسب باعث پیری زودرس می شود و پوست صورت را خراب می کند. این قضیه طبیعتا درباره خانم ها مصداق بیشتری دارد چون پوست صورت شان حساس تر است و ممکن است آسیب بیشتری ببینند. بهترین زمان خواب برای بدن به گفته متخصصان ساعت 10 شب است.***خوردن میوه را به شدت به خانم ها توصیه می کنم چون باعث طراوت و شادابی پوست می شود و حتی اگر بخواهند وزن کم کنند هم برای شان ضرر ندارد. همچنین میوه ها مقادیر زیادی آب دارند که برای بدن مفید هستند.***عسل را هم خودم خیلی دوست دارم هم خواص زیادی دارد، من عسل را هم می خورم و هم به عنوان ماسک برای پوست صورتم استفاده می کنم. ماسک های زیادی می شود برای پوست صورت با عسل درست کرد که خانم ها می توانند با توجه به نوع پوست شان از آنها استفاده کنند.***همه ما می دانیم پوست صورت انواع مختلف دارد. چرب، خشک یا مختلط، بنابراین باید در نوع کرمی که می خواهیم برای پوست مان استفاده کنیم دقت کنیم و آن را متناسب با پوست مان و ویژگی هایش انتخاب کنیم. اگر هم در این باره نمی دانیم بهتر است از یک مشاور آرایشی و بهداشتی کمک بگیریم.***سلیقه من در انتخاب عطر خیلی زیاد تغییر نمی کند. من شش سال از عطر شنل صورتی استفاده می کردم و در حال حاضر هم رایحه دوست داشتنی این عطر را خیلی دوست دارم و چند وقتی است که از آن استفاده می کنم. بوی این عطر را آنقدر دوست دارم که شاید تا چند سال رایحه محبوبم باشد.دستکاری صورت ممنوع؟سارا منجزی: نکته دیگری که باید به آن توجه کرد و ممکن است برخی از خانم ها کمی از توجه به آن غافل باشند آفتاب است. آفتاب برای پوست صورت و بدن مضر است و پیری زودرس می آورد. بنابراین استفاده از کرم های ضد آفتاب متناسب با پوست را در هر شرایطی نباید فراموش کرد و من خودم ترجیح می دهم دور آفتاب گرفتن را خط بکشم و سراغش نروم.از طرف دیگر به نظر من یک بازیگر نباید به اصطلاح زیاد توی صورتش دست ببرد و بازیگرانی که تغییرات زیادیدر صورت شان به وجود می آورند، مسلما نمی شود در خیلی از نقش ها از آنها استفاده کرد. فکر می کنم برخی عمل های زیبایی، استفاده از ژل و بوتاکس و … باعث می شود ری اکشن های صورت شان را از دست بدهند و حرکات صورت شان باورپذیر نشود و همین موضوع طبیعتا روی بازی شان هم تاثیر می گذارد و نقشی که قرار است بازی کنند برای بیننده هم قابل باور نخواهد بود.

 

 سارا منجزی یک بازیگر خوش چهره است که به ظاهرش اهمیت می دهد

سبک زندگی منسارا منجزی: شاید بازیگرها به خاطر شغل شان در بعضی از شرایط مجبور باشند مراقبت های بیشتری از خودشان کنند و این به خاطر نقش های مختلفی است که به آنها سپرده می شود. من سعی می کنم همیشه ورزش کنم و درست غذا بخورم و همیشه هم یک رژیم غذایی سالم را رعایت کنم. به نظرم پوستس الم و خوب برای یک بازیگر باید مهم باشد و به همین خاطر من سعی می کنم پوست صورتم را سلامت نگه دارم و از کرم های پوستی متناسب با پوستم استفاده کنم.اعتقادم هم در این زمینه این است که باید برای داشتن پوست صورت خوب پیشگیری کرد و قبل از اینکه پوست دچار مشکل شود از کرم های مناسب استفاده کرد. همچنین من دکتر پوست خوبی انتخاب کردم که مشاوره های خوبی برای داشتن پوست سالم به من می دهد و همیشه از راهنمایی های شان بهترین استفاده را می کنم. همچنین در کنار کرم های متناسب بیشتر از ماسک های طبیعی مثل ماسک خیار و عسل برای پوستم استفاده می کنم که به نظرم تاثیر خیلی خوبی در شادابی پوست صورت و چهره به خصوص خانم ها دارد. تناسب اندام و سلامتیسارا منجزی: مسلما یک بازیگر باید اندام متناسبی داشته باشد و اندام خوب او در نقش هایی که به او سپرده می شود هم تاثیر دارد. البته ما پوشش اسلامی داریم و شاید بدن بازیگران مان مخصوصا خانم ها به آن شکل دیده نشود اما باید این نکته را در نظر داشت که پرده سینما و قاب تلویزیون اندام را درشت تر نشان می دهد و هر چقدر که اندام ظریف تری داشته باشی در تصویر بهتر دیده می شوی.همه این نکات در کنار ورزش کردن و تناسب اندام باعث سلامتی می شود که به نظر من خیلی مهم است. در واقع رعایت یک رژیم خاص و داشتن تغذیه مناسب در کنار ورزش درست است که تناسب اندام را به همراه می آورد اما باعث می شود بدن سالمی هم داشته باشیم. از طرف دیگر در شغل ما اندام متناسب داشتن باعث می شود وقتی می خواهی نقش های مختلف را بازی کنی خودت هم از آمادگی جسمانی که داری لذت ببری. همچنین کارگردان هایی هم که قرار است تو را انتخاب کنند با در نظر گرفتن معیارها و ویژگی های نقش، راحت تر سراغت بیایند. درباره ورزش هم باید بگویم رشته های ورزشی مورد علاقه من تی آرابکس و تنیس و شنا هستند که هر سه رشته را به خانم ها توصیه می کنم که حتما در برنامه شان قرار دهند و اگر تصمیم دارند سراغ رشته ورزشی خاصی بروند یکی از این سه رشته را انتخاب کنند.تی آرابکس رشته جالب و جذابی است و حتی مربی من می گفت این ورزش به خاطر کشش عضلانی که در بدن به وجود می آورد و باعث انعطاف بدن می شود، قد را هم بلندتر می کند. از نظر من این ورزش خیلی به خانم ها برای داشتن یک اندام ایده آل و درست کمک می کند و حتما به خانم هایی کمه این مصاحبه را می خوانند، این ورزش را توصیه می کنم. شنا هم ورزش بسیار مناسبی است و خودم خیلی سال است که شنا می کنم و این رشته جزو رشته های محبوب من است. تنیس را هم تقریبا به تازگی شروع کردم و خیل یهم دوستش دارم. این ورزش بسیار کالری سوز است و به عقیده من برای خانم هایی که قصد کاهش وزن دارند کاملا مناسب است چون در عین حال هم به کم کردن وزن شان کمک می کند هم یک ورزش سرحال کننده است.توصیه مهم دیگری که دوست دارم به خانم ها داشته باشم نوشیدن آب زیاد در طول روز است. به نظرم کسانی که ورزش می کنند و کالری می سوزانند چون بدن شان زیاد دچار تعریق می شود، حتما به آب کافی نیاز دارند و نباید از آن غافل شوند. به نظرم خانم ها باید برای سالم نگه داشتن بدن شان ورزش کنند تا متناسب بمانند و آب کافی هم بنوشند تا پوست صورت شان خراب نشود و بدن شان هم که طبیعتا باید نیازش با نوشیدن آب تامین شود.

 

تصاویر سارا منجزی

 

عکس های سارا منجزی

 

عکسهای جدید سارا منجزی

بیوگرافی سارا منجزی

 

………….

 

سارا منجزی

 

تصاویر سارا منجزی

 

گردآوری : بخش سرگرمی بیتوته

 

منابع:

ویکی پدیا

ماهنامه دیده بان

از بازیگران بیشتر بدانید

بهترین قیمت بلیط پروازهای روزانه

آخر هفته کجا بریم غذا بخوریم؟

آیاشماکاندیدای مناسبی برای کاشت ابروهستید؟

خرید گیفت کارت اپل

سارا منجزی پور

کاملترین وارزان ترین بلیطهای زمینی وهوایی

خاص ترین باغ رستوران فشم برای دورهمی ها

خرید گیفت کارت

سروانواع غذاهادرزیباترین باغ رستوران تهران

تور کیش را گران نخرید!!

برنامه های پولی رو به راحتی دانلودکن

همین حالا وکیل بگیر

دریافت سود روز شمار بدون ریسک

در شرف ازدواج هستید و دچار سردرگمی؟

خرید مشکین تاژ با 15% تخفیف

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

 

در اینبخش بیوگرافی خانم سارا منجزی پور بازیگر محبوب سینما و تلویزیون را جمع آوری کرده ایم، این بازیگر خوش چهره متولد سال 61 اسـت و تا حال حاضر بیش از نیم میلیون فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد، او با سریال کلاه پهلوی فعالیت خودرا در زمینه بازیگری آغار کرده اسـت، در ادامه زندگی نامه، گفت‌وگو و صفحه اینستاگرام سارا منجزی پور رابه همراه هم مرور می‌کنیم، با پارس ناز همراه باشید.

 

سارا منجزی پور بازیگر خوش سیمای سینما زادۀ 7 دی ماه ، سال 1361 در شهر اهواز اسـت. او برای اولین بار در کار – کلاه پهلوی – بـه کارگردانی ضیاءالدین دری بازی کرد. محمدرضا شریفی نیا کسی بود کـه وی را وارد دنیای بازیگری کرد و کلاس‌هاي فن بیان و بازیگری را تحت نظر او گذراند.سارا منجزی پور

وی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته معماری اسـت. از بازیگری بـه شهرت رسیده و حالا در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. سارا منجزی پور دو برادر داشته و علاوه بازیگری و مدلینگ بـه طراحی لباس نیز مشغول اسـت. از دوستان نزدیک او میتوان بـه فریبا نادری و هلیا امامی اشاره کرد.

 

مسعود ده نمکی کارگردان معروف اصولگرا همريش برادر سارا منجزی پور اسـت، ولی او حاضر نیست بـه خاطر خط مشی فکری این کارگردان با او همکاری داشته باشد.

 

کلاه پهلوی سید ضیاءالدین دری

دختران دم بخت محسن منشی زاده

دردسر بزرگ مهدی گلستانه

پایتخت سیروس مقدم

خنده در باران داریوش فرهنگ

از یاد رفته فریدون حسن‌پور

خانه‌ای کنار دریا آرش معیریان

شاید برای شـما هم اتفاق بیفتد محمود معظمی

 

هر بازیگری با دیده شدن چهره‌ اش خواه و ناخواه حاشیه‌ هایي رابه همراه دارد و سارا منجزی پور نیز از این قاعده مستثنی نبوده اسـت.حضور متوالی او در کنسرت‌هاي محمد علیزاده شایعه ارتباط او با این خواننده را مطرح کرد کـه از طرف خود اون این قضیه تکذیب و دلیل حضور طراحی لباس دراین اجراها بوده اسـت. سارا منجزی پور هنوز ازدواج نکرده ولی می گوید عاشق شده اسـت اما دنبال عشق نیست و برای ازدواج جفت روحی می‌خواهد کـه آرامش پیدا کند.

همانگونه کـه گفته شد سارا منجزی پور بـه جز بازی و طراحی لباس بعنوان مدلینگ نیز شروع بـه فعالیت کرده اسـت، او ابتدا مدل آرایشی بودو حالا با یک برند خارجی جواهرات بـه نام الیسا همکاری میکند. این بازیگر ازآن دسته بازیگرانی اسـت کـه بـه زیبایی و نوع سبک زندگی خود اهمیت خاصی میدهد.

 

مردم طبق معمول بعنوان یک الگو بـه بازیگران و هنرمندانی کـه چهره هستند نگاه میکنند، بنابر این یک بازیگر باید حواسش باشد تا همیشه درست و متناسب لباس بپوشد ودر عین حال آراسته باشد و عرف جامعه را هم رعایت کند، چون دیده می شود.

 

خیلیها هستند کـه تـو را نگاه میکنند و دوست دارند کـه شبیه تـو باشند پس باید در انتخاب لباس و پوشش ات خیلی چیز‌ها را رعایت کنی، چون بعنوان یک چهره دیگر خودت نیستی و هزاران چشم تـو را می بیند. واقعیت این اسـت کـه مـن اصلا بـه دنبال مد نیستم و همیشه ساده پوشیدن را می‌پسندم.

 

فکر می کنم سادگی ودر عین حال آراستگی باعث می شود تـو مرتب و بـه روز بـه چشم بیایی. نظر شخصی مـن این اسـت کـه شیک و آراسته بودن بـه سادگی اسـت تا این کـه بخواهی رنگ‌هاي عجیب‌وغریب یا مدل‌هاي مختلف استفاده کنی. سادگی هیچوقت از مد نمی‌افتد و همیشه هم طرفداران خاص خودش را دارد.

 

شاید بازیگر‌ها بـه خاطر شغل شان در بعضی از شرایط وادار باشند مراقبت‌هاي بیشتری از خودشان کنند و این بـه خاطر نقش‌هاي مختلفی اسـت کـه بـه آن‌ها سپرده میشود. مـن سعی می کنم همیشه ورزش کنم و درست غذا بخورم و همیشه هم یک رژیم غذایی سالم را رعایت کنم.

 

بـه نظرم پوست سالم و خوب برای یک بازیگر باید مهم باشد و بهمین خاطر مـن سعی میکنم پوست صورتم را سلامت نگه دارم و از کرم‌هاي پوستی متناسب با پوستم استفاده کنم. اعتقادم هم دراین زمینه این اسـت کـه باید برای داشتن پوست صورت خوب جلوگیری کرد و قبل از این کـه پوست دچار مشکل شود از کرم‌هاي مناسب استفاده کرد.

فیلمهای سارا منجزی پور

 

هم چنین مـن پزشک پوست خوبی انتخاب کردم کـه مشاوره‌ هاي خوبی برای داشتن پوست سالم بـه مـن می دهد و همیشه از راهنمایی‌هاي شان بهترین استفاده را می کنم. هم چنین درکنار کرم‌هاي متناسب بیشتر از ماسک‌هاي طبیعی مثل ماسک خیار و عسل برای پوستم استفاده میکنم کـه بـه نظرم تاثیر خیلی خوبی در شادابی پوست صورت و چهره بـه خصوص خانم‌ها دارد.سارا منجزی پور

 

@saramonjezipour

 

 

در ادامه نیز مروری داریم بر اینستاگرام خانم سارا منجزی پور و از فعالیت هاي مجازی و پست هایي کـه بـه اشتراک میگذارد با خبر میشویم، در ادامه هم چنان با مجله پارس ناز همراه باشید.

بیوگرافی سارا منجزی پور و همسرش + تصاویر سارا منجزی + گفت‌وگو و اینستاگرام

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: ???????

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: ????

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: ????????

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: شهاب اکبری مهربان وهمسرخوش قلبش کـه برای مـن بی نهايت عزيزن♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️??

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: ??

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: آینه همدگر افتاد مسبب و سبب / هر کی نه چون آینه گشتست ندید آینه را مولانا

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: درکناربهترين هاي سينما♥️♥️♥️♥️

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: بﯽﻗﯿﺪ ﻭ ﺷﺮﻁ ﺍﺯ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ و ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺧﺸﻨﻮﺩ ﺑﺎﺵ .. ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺩﻋﺎ ﮐﻦ، ﻭ ﺗﺎ می توانی ﭘﯿﻮﻧﺪ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺻﻤﯿﻤﯿﺖ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺎﺵ .. ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﺩﺭﻭﻥ ﺑــﻪ ﻧﻔﻊ ﺭﻭﺷﻨﺎﯾﯽ ﻋﻘﺐ ﺧــﻮﺍﻫﺪ ﻧﺸﺴﺖ ﻭ ﺗﻮ ﭘﯿﺎﻡ ﺁﻭﺭ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺷﺪ.

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: باورش خيلي سخته نميدونم چي بايد بگم ولي همينقدر ميگم كه واقعا باعث افتخارمه كه بهم انقدر اعتماد كردين كه بتونم اولين فيلممو كه كلاه پهلوي بود در كنار شـما باشم و همین حالا ميگم ای كاش بيشتر ازتون ياد ميگرفتم… آنا جان عزيزم سعي ميكنم بفهمم كه چقدر برات سخته فقط ميتونم بگم خدا بـه تـو و خانواده عزيزت صبر بده????

سارا منجزی پور درباره این عکس نوشته: ???

 

  میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس و همسرش با بیوگرافی کامل به همراه عکس های شخصی و ناگفته های این فوتبالیست را می خوانید   بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس     میلاد سرلک متولد 6 فروردین 1374 در اصفهان ، بازیکن پرسپولیس است   با 181 سانتی متر قد در پست هافبک دفاعی بازی می […]

.

 

 

سارا منجزی پور

 

 

سارا منجزی پور متولد 7 دی 1361 در اهواز، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد، از بازیگری به شهرت رسیده و حالا در مدلینگ نیز فعالیت دارد و طراح لباس هم می باشد و دوتا برادر نیز دارد

 

 

 

یک دوره بازیگری و فن بیان را تحت نظر محمدرضا شریفی نیا بازیگر که از او بعنوان مافیا نام برده می شود گذراند و از طریق او برای اولین بار به فیلم خنده در باران در سال 89 دعوت شد

 

در دومین تجربه خود در سال 90 در سریال کلاه پهلوی بازی کرد

 

 

مسعود ده نمکی کارگردان مشهور اصولگرا باجاناق برادر سارا منجزی پور است، ولی او حاضر نیست بخاطر خط مشی فکری این کارگردان با او همکاری داشته باشد

 

عکس سارا منجزی پور و پدش

 

 

خانوم منجزی مدتی در کنسرت های محمد علیزاده دیده می شد و همین حضور شائبه ارتباط این دو را در فضای مجازی منتشر کرد

 

اما خانوم بازیگر می گوید او بعنوان طراحی لباس با این خواننده همکاری دارد

 

 

خانوم منجزی بجز بازی و طراحی لباس بعنوان مدلینگ نیز شروع به فعالیت کرده است، او ابتدا مدل آرایشی بود و حالا با یک برند خارجی جواهرات بنام الیسا همکاری می کند

 

 

 

عسل را خیلی دوست دارم، هم می خورم و هم به عنوان ماسک برای پوست صورتم استفاده می کنم، ماسک های مختلفی با عسل درست می شود که خانوم های می توانند با توجه به نوع پوست شان از آنها استفاده کنند

 

 

سلیقه من در عطر خیلی زیاد متغییر نیست

 

سارا منجزی پور

سالهاست از عطر شنل صورتی استفاده می کنم، بوی این عطر را آنقدر دوست دارم که شاید تا چند سال رایحه محبوبم باشد

 

 

رشته های مورد علاقه ورزشی من تی آر ایکس (تمرینات عضلانی)، تنیس و شنا هستند که هر سه اینها برای داشتن یک اندام ایده ال برای خانوم ها کمک می کند

 

عکس سارا منجزی و برادرش علی

 

 

من شخصا خودم هیچگاه دنباله رو مد نیستم و از آن پرهیز می کنم

 

هر چیزی که مد شود از آن دوری می کنم، ایپدمی و رایج شدن را نمی پسندم، سلیقه شخصی ام مبتنی بر سادگی است و ساده بودن را بسیار می پسندم

 

 

سارا منجزی پور هنوز ازدواج نکرده ولی می گوید عاشق شده است اما دنبال عشق نیست و برای ازدواج جفت روحی می خواهد که آرامش پیدا کند

 

عکس های سارا منجزی پور

 

 

علاقه زیادی به سینمای هند دارد، و می گوید برخلاف اینکه می گوید همه فیلماش درخت و آواز و رقص داره ولی اینطور نیست، بطور مثال فیلم پی کی و برفی رو پیشنهاد میدم ببینید

 

 

فریبا نادری و هلیا امامی از دوستان صمیمی اش است

 

او خانوم نادری رو بعنوان یک دختر بامعرفت و خوب معرفی میکند و می گوید در رفاقت بعنوان یک دوست صمیمی میتوان روش حساب کرد

 

بیوگرافی سارا منجزی پور و همسرش | سایت فتوکده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


خانم منجزی بازیگر مورد علاقه من هست خیلیم دوسش دارم انشالله درتمام مراحل های زندگیش موفق باشه وهمیشه بدرخشد😊💙💜

همین الان دارم فیلم ذهن خاموش را با شرکت سارا منجزی نگاه میکنم.تنها بازیگر ی که دراین فیلم خوب میشناسم پرویز فلاحی پورست. فیلم بنوعی ایدیولوژیک وباصطلاح ارزشی ست . البته باتوجه بهمین فیلم دارم به شخصیت مستقل این بازیگر توانا پی میبرم.واینکه باوسواس بازی در هر فیلمی را نمی پذیرد که بنظرم ممکنست به بشهرت نرسیدنش مربوط شود یعنی باید بیشتر بازی کند تا شناخته شود .البته بازیگران توانای دیگر.‌ی هستند که مثلا تاتری هستند ودرفیلمهای سینمایی اسمشان در تیتراژ بعد از اسامی دیگرانی که قدرت وشعور آنان را ندارند ولی چون بازی در هر فیلم گیشه‌ای ومتوسط را قبول کرده اند , بشهرت رسیده و دستمزدهای بیشتری هم میگیرند که اسم نمی برم مثل خانم فریبا متخصص وپریوش نظریه‌ که بیشتردر صحنه ی تیاتر ویا در فیلمهای تلویزیونی بازی دارند.
ضمنا انبوه فیلمهای سطحی واورتیک وتیمهای سینمایی کم‌سواد وفیلمنامه های ضعیف و متوسط و کار گردانهای تازه بدوران رسیده و.پرو پاگاند که تشنه ی شهرت وثروتند مانع از شکوفایی سینمای ایران شده‌اند .این گروهها خوب بلدند موانع قانونی رادور زده وباتشکیل باندهای مافیایی مقاصد خود را پیش برده وبسودهای میلیاردی درگیشه برسند.دراین شرایط نابسامان ست که بازیگرانی چون سارا منجزی دراندازه های خودشان نمی درخشند که دراین رابطه سختگیری خودشان در انتخاب نقش نیز موثرست.

بازیگر خوش لباس

اره درسته

من که چیزی نمیدونم

با سلام خدمت همگی.یه بازیگر زیبا و مشهور شهرمون داره لطفا اینقدر پشت سرش حرف نزنید.ممنون میشم

بله من خودم دیدم

واقعا بچه داره؟؟

ایشان ازدواج کردند و یک پسر به نام امیر علی دارد

معلم من میشه عمه شوهر قبلی ودرسته که ایشون قبلا ازدواج کردن

اتفاقا ایشون در آن زمان شدیدا تابع مد بودن برای اشون متاسفم که وقتی بازیگر شد خوداصلیش روانکار کرد حتی بیوگرافی اصلیش را

هرگونه نشر، بازنشر و باز تولید تمام یا بخشی از محتوای سایت فتوکده برای (خبرگزاری ها) بدون اجازه کتبی ممنوع است

سارا منجزی پور بازیگر سینما و تلویزیون مانند دیگر هنرمندان علاقمند به شبکه های مجازی حضور زیادی در اینستاگرام داشته و در آخرین اینستاپست خود عکسی را که در کنار برادرش،علی هست را برای طرفداران خود منتشر کرد.

سارا منجزی پور متولد 6 مهر 1361دراهوازاست. وی فارغ التحصیل رشته معماری بوده و فعالیت سینمایی خود را از سال 1390 با فیلم خنده در باران آغاز کرد.

سارا منجزی پور توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده است.سریال کلاه پهلوی آخرین کار تلویزیونی وی می باشد.

دختران دم بخت ، کالسکه ،زیباتر از رویا ،از یاد رفته ، 90 درجه ، تقدیر نهایی ، سکوت پروانه ها و … از مجموعه کارهای وی می باشد.

بیوگرافی و زندگینامه

سارا منجزی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 6 مهرماه سال 1361 در اهواز می باشد و 35 سال سن دارد و اصالتا اهل اهواز است.

تحصیلات : وی فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کارشناسی است.

وی به واسطه محمدرضا شریفی نیا وارد سینما شد و حضور او در فیلم خنده در باران در سال 90 اولین تجربه بازیگری او در سینما و سریال کلاه پهلوی اولین سریال او  می باشد.سارا منجزی پور

او یک برادر به نام علی دارد که او هم وارد سینما شده است.

سارا منجزی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

instagram : saramonjezipour

من و علی خیلی به هم نزدیک و وابسته هستیم. البته یک برادر دیگر هم داریم که خیلی عشق است اما از آنجا که علی بچه کوچک خانواده است یک جور دیگری دوستش داریم. او بچه موفقی است و امیدوارم همیشه هم موفق باشد. یادم هست یک سال می‌خواستم به اهواز بروم از او خواستم همراهم باشد تا در راه با هم حرف بزنیم و صحبت کنیم تا حوصله‌ام سر نرود و احساس تنهایی نکنم اما او از خود تهران تا اهواز را در خواب بود.

ظاهری مناسب به سبک سارا متجزی

ظاهری زیبا و آراسته داشتن فقط به آرایش داشتن نیست. پوست خوب، دندان های سفید و مرتب، موهای مرتب و آراسته نیز در داشتن یک ظاهر ایده آل و مرتب نقش مهم و تاثیرگذاری دارند. سارا متجزی راهکارها و توصیه های جالبی برای داشتن پوستی سالم و بی عیب و نقص دارد که در گفتگویش با ما به آنها اشاره کرده است، توصیه هایی که به گفته خودش آنها جزیی از سبک زندگی اش شده اند.

از خواب شب غافل نشوید

شب نخوابیدن و بیدار ماندن های طولانی متاسفانه در کار ما زیاد است و ما بیشتر مواقع به خاطر موقعیت کاری که داریم مجبور هستیم شب بیداری داشته باشیم که البته این موضوع اجتناب ناپذیر است، برای مثال سکانسی که قصه اش در شب اتفاق می افتد را باید همان زمان فیلمبرداری کنیم و ما نیز باید همان زمان سر مکار حضور داشته باشیم. این موضوع بدون شک تاثیر زیادی روی صورت افراد حالا چه بازیگرها چه کسانی که مشاغل دیگر دارند، می گذارد.

من در مقاله ای که می خواندم نوشته شده بود سعی کنید از ساعت 10 شب به بعد بخوابید. این نکته را پزشک زیبایی خودم هم همیشه به من یادآوری می کند. دلیل این نکته هم این است که در بدن کلاژنی وجود دارد که روی پوست و مخصوصا دور چشم تاثیر خیلی زیادی می گذارد و اگر خواب در زمان مناسب اتفاق بیفتد، این کلاژن ساخته و باعث می شود پوست دچار پیری زودرس نشود.

شاید شما هم افرادی را دیده باشید که دور چشم شان تیره است. یکی از دلایل این موضوع شب نخوابیدن و خواب نامناسب است، در حالی که اگر خواب به موقع صورت بگیرد همان کلاژن این مشکل را برطرف می کند. آزادسازی این کلاژن ها در بدن زمان به خصوصی دارد و به همین دلیل است که پزشکان و متخصصان زیبایی تاکید زیادی روی زمان مناسب خواب شب دارند.

سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد

مردم معمولا به عنوان یک الگو به بازیگران و هنرمندانی که چهره هستند نگاه می کنند، بنابراین یک بازیگر باید حواسش باشد تا همیشه درست و متناسب لباس بپوشد و در عین حال آراسته باشد و عرف جامعه را هم رعایت کند چون دیده می شود. خیلی ها هستند که تو را نگاه می کنند و دوست دارند که شبیه تو باشند پس باید در انتخاب لباس و پوشش ات خیلی چیزها را رعایت کنی چون به عنوان یک چهره دیگر خودت نیستی و هزاران چشم تو را می بیند.

واقعیت این است که من اصلا به دنبال مد نیستم و همیشه ساده پوشیدن را می پسندم و فکر می کنم سادگی و در عین حال آراستگی باعث می شود تو مرتب و به روز به چشم بیایی. نظر شخصی من این است که شیک و آراسته بودن به سادگی است تا اینکه بخواهی رنگ های عجیب و غریب یا مدل های مختلف استفاده کنی. سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه هم طرفداران خاص خودش را دارد.

سریال نفس شیرین
کلاه پهلوی
دختران دم بخت

دردسر بزرگ
پایتخت

سیاه و سپید
کالسکه
تاکسی پلیس
دومینو
سمفونی مرگ
صدای سکوت

خنده در باران
پوست انداختن
زیباتر از رؤی
تی تی مان
تقدیر نهایی
سکوت پروانه‌ها

ذهن خاموش
از یاد رفته
خانه‌ای کنار دریا
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
چهارشنبه خون به پا می‌شود
۹۰ درجه
لابی

راندا برن ، ICE Break.

در این موضوع به یک روز دختر و یک منبع معتبر داشته و مآخذ ذکرشده در مورد این زمینه به شما و دیگر دوستان بررسی و با شما و

اين وبسايت متعلق به آریا پیکس ميباشد و تمامی حقوق آن محفوظ ميباشد

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب های طراحی شده توسط وبیت پیگرد قانونی دارد.

طراح قالب : وبیت

سارا منجزی پور
سارا منجزی پور
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *