سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت
سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

لطفا منتظر بمانید

سامانه سهام عدالت samanese.ir

 

سامانه سهام عدالت به نشانی‌های (samanese.ir و sahamedalat.ir) سامانه‌هایی هستند که دارندگان سهام عدالت تنها از طریق آنها می‌توانند اقدامات مربوط به سهام مانند استعلام، بررسی، پیگیری و آزادسازی سهام عدالت، ویرایش اطلاعات موجود در سایت سهام عدالت با کد ملی و غیره را انجام دهند.

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

بسیاری از دارندگان سهام عدالت به دلیل آنکه آشنایی کافی با کارکرد این سامانه‌ها خصوصاً سامانه samanese.ir را ندارند، متاسفانه در دام کلاهبرداران و شیّادان گرفتار می‌شوند و سرمایه ایشان به راحتی از بین می‌رود و پیگیری قضایی این موضوع نیز کاری زمانبر و طاقت فرسا است.

با پیگیری‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم در اینترنت مقاله‌ کاملی که متقاضیان را با مسائلی مانند: بررسی، پیگیری و استعلام سهام عدالت با کد ملی، اعمال تغییرات و ویرایش‌ اطلاعات و نحوه آزادسازی سهام عدالت به زبان ساده آشنا نماید، وجود ندارد.

بنابراین تصمیم گرفتیم مقاله‌ای کامل و با بیانی ساده تهیه کنیم تا تمامی دانستنی‌های مفید و لازم در خصوص سهام عدالت و نحوه کار با سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir را بصورت یکجا و کامل تقدیم شما نماییم که هم اکنون پیش روی شماست.

 

نکته: پاسخ به سوالات سهام عدالت “فقط” از طریق تماس با شماره: ۸۳۳۳۷-۰۲۱

 

آنچه در این مقاله میخوانید

 

 

1- در گام نخست، عبارت سامانه سهام عدالت را در گوگل جستجو نمایید و وارد سامانه شوید. همچنین می‌توانید آدرس سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir را در گوگل جستجو کنید و وارد این سامانه شوید.

 

(تصویر)

2- سپس همانطور که در تصویر دوم مشخص کرده‌ایم، در قسمت “سامانه الکترونیکی سهام عدالت”، گزینه “ورد به سامانه” را کلیک نمایید.

 

(تصویر)

3- در این مرحله باید قوانین و مقررات سامانه استعلام سهام عدالت را که در 6 بند تنظیم شده است را مطالعه نموده و سپس گزینه “مطلب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم” را تیک بزنید و بعد از آن دکمه “ادامه” را کلیک کنید.

 

(تصویر)

4- در این قسمت سه گزینه وجود دارد، در کادر بالایی تصویر (کادر بزرگتر) کد ملی را وارد کنید و در کادر پایینی نیز باید کد امنیتی سیستم را وارد و بعد از آن دکمه “ادامه” را کلیک نمایید.

 

(تصویر)

5- توجه داشته باشید که اگر کد ملی را اشتباه وارد کنید و یا اساساً سهام عدالت نداشته باشید، با اخطاری مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید.

 

(تصویر)

6- پس از آنکه کد ملی خود و کد امنیتی سیستم را به درستی وارد و دکمه ادامه را کلیک بنمایید، وارد صفحه جدیدی مطابق تصویر پنجم می‌شوید. در این تصویر از بین 3 گزینه موجود، باید گزینه مربوط به نام و نام خانوادگی خود را تیک بزنید و دکمه “ادامه” را کلیک نمایید.

 

(تصویر)

7- سپس باید در کنار نام پدر خود، تیک زده و دکمه “ادامه” را کلیک کنید.

 

(تصویر)

8- در این مرحله، باید سال تولد خود را تیک بزنید و دکمه “ادامه” را کلیک نمایید.

 

(تصویر)

9- در این گام در بین گزینه‌های موجود، باید شماره شناسنامه خود را تیک زده و دکمه “ادامه” را کلیک کنید.

 

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

(تصویر)

10- در این مرحله نوبت تایید اطلاعات وارد شده است و در این صفحه تمامی اطلاعات هویتی خود اعم از نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد را که در مراحل قبلی تیک زده‌ یا وارد کرده‌اید را مشاهده می‌نمایید.

اگر اطلاعات مذکور صحیح باشد باید دکمه “تایید و ورود” را کلیک کنید و اگر هرگونه اشتباهی در اطلاعات ملاحظه می‌کنید باید دکمه “اصلاح” را کلیک و اطلاعات خود را ویرایش و تصحیح نمایید.

 

(تصویر)

11- همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است، در این مرحله وارد صفحه‌ای شده‌اید که باید از بین گزینه‌های موجود، گزینه “صورت وضعیت دارایی سهام” را انتخاب و کلیک و مشاهده نمایید.

گزینه “صورت وضعیت دارایی سهام” در دو قسمت قابل مشاهده است (هم در قسمت مشکی رنگ سمت راست سامانه و هم در بین چهار گزینه سمت چپ سامانه استعلام سهام عدالت گزینه “صورت وضعیت دارایی سهام” قابل مشاهده است).

 

(تصویر)

12- در مرحله آخر استعلام سهام عدالت ، همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید، اطلاعات مفیدی و وضعیت سهام عدالت، تحت نام “صورت وضعیت دارایی سهام عدالت” قابل مشاهده است.

در این تصویر که در واقع برگه سهام محسوب می‌شود، اطلاعاتی مانند: ارزش اسمی سهام، مبالغ واریزی سود سهام متعلقه، تعداد واریزی‌های سود سهام، تاریخ واریز سود سهام عدالت و غیره را ملاحظه می‌کنید.

 

(تصویر)

نکته: توصیه ما این است که پس از استعلام و پیگیری سهام عدالت و مشاهده صورت وضعیت دارایی سهام عدالت، حتماً دکمه “خروج” که هم در قسمت پایین سمت راست سامانه و هم در قسمت بالای سمت چپ سامانه وجود دارد را کلیک نمایید.

 

 

آزادسازی سهام عدالت مربوط به زمانی است که دارندگان سهام عدالت تصمیم داشته باشند مدیریت سهام را مستقیماً خودشان بر عهده بگیرند و علم و توانایی خرید و فروش سهام در بورس را داشته باشند.

 

اشخاصی که بنا به هر دلیلی تمایل به آزادسازی سهام عدالت ندارند، نیازی نیست تا اقدامی انجام دهند. چراکه به صورت پیش فرض، مدیریت سهام عدالت تمامی دارندگان سهام، به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی محول شده و این شرکت‌ها، سهام را مدیریت می‌کنند و سود سهام را در فواصل زمانی معین به حساب دارندگان سهام عدالت واریز می‌نمایند.

 

امّا اگر تصمیم دارید که سهام عدالت خود را آزادسازی بنمایید، باید در سایت سهام عدالت اقدامات لازم را که در ادامه به توضیح کامل آن می‌پردازیم انجام دهید.

 

برای آزادسازی سهام عدالت نیز باید دقیقاً تا مرحله 10 از توضیحات گفته شده در مورد استعلام سهام عدالت پیش بروید و سپس در ادامه مانند توضیحات زیر عمل کنید.

 

11- بعد از آنکه دقیقاً مانند توضیحات مربوط به استعلام سهام عدالت، تا مرحله 10 پیش رفتید. در این مرحله وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید از بین گزینه‌های موجود، در گزینه “آزاد سازی سهام عدالت” قسمت “تغییر” را کلیک نمایید.

گزینه “آزادسازی سهام عدالت” در دو قسمت قابل مشاهده است (هم در قسمت مشکی رنگ سمت راست و هم در بین چهار گزینه سمت چپ سامانه گزینه “آزادسازی سهام عدالت” قابل مشاهده است).

 

(تصویر)

12- سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن توضیحاتی در خصوص آزادسازی سهام عدالت مشاهده می‌کنید که باید پس از مطالعه این توضیحات گزینه “ادامه” را کلیک نمایید.

 

(تصویر)

13- در این مرحله صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که حاوی اطلاعات و توضیحات مهمی در مورد آزادسازی سهام عدالت است. شما باید این اطلاعات را با دقت مطالعه کنید و بعد از آن جمله: “مطالب فوق را مطالعه نموده و مایل به استفاده از روش مستقیم برای بهره‌مندی از دارایی سهام عدالت خود می‌باشم” را تیک بزنید و سپس گزینه “ثبت روش مستقیم” را کلیک کنید.

 

(تصویر)

14- اگر قبلاً شماره تماس (شماره موبایل) و یا شماره شبا بانکی خود را وارد سایت سهام عدالت نکرده باشید، مطابق با تصویر نهم سامانه به شما اخطار میدهد که باید شماره تلفن همراه و شماره شبا بانکی خود را وارد سایت سهام عدالت نموده و آن را تایید کنید.

نکته: اگر از قبل شماره تلفن همراه و شماره شبا بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت کرده‌اید، این اخطار برای شما نمایش داده نمی‌شود و مستقیماً وارد مرحله دهم می‌شوید.

 

(تصویر)

(تصویر)

15- در مرحله دهم برای شما صفحه‌ای باز می‌شود که در آن دو رقم اول و آخر شماره موبایل و کد ملی خود را مشاهده میکنید و همچنین می‌توانید شماره موبایل خود را در این مرحله تغییر دهید و باید گزینه تایید و ادامه را کلیک کنید.

نکته: دقت نمایید که پیامک‌های ارسال از سوی سایت سهام عدالت به این شماره موبایل که در سامانه وارد کرده‌اید و یا آن را تغییر می‌دهید ارسال می‌شود.

 

(تصویر)

16- پس از آنکه مطابق با مرحله قبلی گزینه تایید و ادامه را کلیک نمودید وارد مرحله نهایی می‌شوید، در این مرحله باید کد تایید 6 رقمی که به شماره همراه شما پیامک شده است را حداکثر ظرف 2 دقیقه در کادر مربوطه وارد کنید و در نهایت گزینه “ثبت نهایی انتخاب” را کلیک نمایید.

 

(تصویر)

نکته: در این مورد هم باید بگوییم پس از آنکه تمام مراحل پیش گفته را با موفقیت پشت سر گذاشتید و سهام عدالت خود را آزاد نمودید، حتماً گزینه “خروج” را کلیک و از سامانه خارج شوید.

 

 

در سایت سهام عدالت امکان ویرایش اطلاعات شما وجود دارد و چنانچه تصمیم دارید تا اطلاعات شماره شبا بانکی و شماره موبایل خود را در سامانه وارد کنید (اگر قبلاً وارد نکرده‌اید) و یا تمایل دارید تا شماره شبا بانکی و شماره موبایل موجود در سامانه سهام عدالت را تغییر دهید، باید مطابق با آموزش زیر اقدام کنید.

 

 

 

(تصویر)

 

(تصویر)

 

 

(تصویر)

 

(تصویر)

 

(تصویر)

(تصویر)

توضیح مهم: اگر تا کنون هرگز شماره تلفن همراه و شماره شبا بانکی خود را در سایت سهام عدالت وارد نکرده‌اید، باید یکی از دو گزینه ثبت شماره شبا بانکی یا ثبت شماره تلفن همراه را کلیک کنید.

سپس صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در بالای صفحه حاوی اطلاعات مهمی است که باید این موارد را مطالعه کنید و در پایین صفحه نیز اقدام به وارد کردن شماره شبا بانکی و شماره تلفن همراه خود در سامانه سهام عدالت نموده و در نهایت گزینه “تایید و ثبت اطلاعات” را کلیک کنید.

 

(تصویر)

(تصویر)

در پایان امیدواریم با توضیحاتی که تقدیم حضورتان شد، بتوانید در مدت زمان کوتاه، تمامی اقدامات لازم اعم از بررسی، پیگیری، استعلام و آزادسازی سهام عدالت و مدیریت آن و همچنین ویرایش اطلاعات مندرج در سامانه سهام عدالت را شخصاً و به آسانی انجام دهید.

 

نکته: پاسخ به سوالات سهام عدالت “فقط” از طریق تماس با شماره: ۸۳۳۳۷-۰۲۱

 

«پاسخ به سوالات متداول شما»

 

✳️ خیر، استعلام و پیگیری سهام عدالت و همچنین آزادسازی سهام عدالت در سامانه سهام عدالت کاملاً رایگان است. برای استعلام رایگان سهام عدالت، این مقاله را مشاهده نمایید.

✳️ با آموزش تصویری که در همین مقاله مشاهده می‌نمایید، استعلام سهام عدالت با کد ملی، ویرایش اطلاعات و آزادسازی سهام عدالت در سامانه سهام عدالت را می‌توانید در چند گام ساده و سریع انجام دهید.

✳️ پس از آنکه دقیقاً مطابق با آموزش مندرج در همین مقاله، آزادسازی سهام عدالت خود را با موفقیت انجام دادید، باید در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کنید تا بتوانید سهام عدالت خود را در بورس به فروش برسانید و یا آن را مدیریت کنید.

✳️ طبق آموزش تصویری ارائه شده در این مقاله، شما در کمتر از 2 دقیقه می‌توانید سهام عدالت خود را با کدملی استعلام نموده و آخرین وضعیت سهام را مشاهده کنید و در نهایت نسبت به آزادسازی سهام عدالت در سایت سهام عدالت اقدام بفرمایید.

اداره تصفیه امور ورشکستگی اداره تصفیه امور ورشکستگی اداره تصفیه دارای احکام و او…

وکیل شرکت ها   امروزه به دلیل پیچیدگی های امور حقوقی شرکت ها و موسسات غیر تجاری،…

در این نوشته بصورت کامل و دقیق نحوه ثبت نام سریع و دریافت نوبت از سامانه نوبت ده…

سلام سهام عدالت مرحله اول هنوز پول تکمیل نشود چرا واریز نکردن. باتشکر رامشگریان

سلام برای من هم ازاد سازیش اصلا فعال نیست
تازه 20 روز دیگه میشه یه سال که اصلا برام هیچ سودی واریز نشده

سلام من تیر ماه درخواست فروش دادم ولی الان هم نمیدونم چیکار کنم نمی دونم اصلا فروش رفته یا نه باید از کجا پیگیری کنم ومی خواستم لغو فروش رو انجام بدم راهنمایی کنید

عالی بود

سلام خسته نباشید
قسمت آزادسازی سهام عدالت برام غیر فعاله چیکار میتونم انجام بدم؟؟ اون گزینه تغییر فعال نیست

من چند ماهه آزاد سازي سهام عدالت رو انجام دادم شماره شبا هم دادم ولي ثبت نشده الانم ميزنه منتظر بررسي چه بايد بكنم

من ینفر دیگ برام به صورت غیر مستقیمازاد سازی کرده اما من نمیخواستم اصلا ازاد سازی کنم چه مستقیم چه غیر مستقیم میخوام سهامم دست دولت باشه الان باید چیکار کنم؟

چرا دیگ با روش مستقیم هیچ سودی واریز نشده خیلی وقته اصلا معلوم نیص چجوریع و نمیدونم چجوری بخرم یا بفروشم راهنمایی کنین

با سلام و خسته نباشید
من پدرم بازنشسته شده اند و میخواهند که سهام عدالت ثبت نام بکند ولی نمیداند از چه طریقی می تواند این کار را انجام بدهد ممنون میشم راهنماییمان بکنید

من قبلاتو استعلام کدملي ميزدم وارد سايت ميشدم اونجا نتونستم چندين بار رفتم دراومدم،الان ميزنم ديگ ميگ شما سهام نداريد.
ميگن بايد مشخصاتتو بروژ رساني کني نميدونم چطوري تشکر

سلام و خسته نباشید لطفاً ویرایش سهام عدالت را فعال کنید تا ما از روش سهامداری غیر مستقیم بهره ببریم من الان مستقیم هست اشتباه کرده بودم می‌خوام الان غیر مستقیم کنم.لطفا

من سهام عدالت را۴ماهه فروختم ولی هیچی برای من نریختن آخه واسه چه

سلام:چرا سهام عدالت من بروز نیست.ومعلوم نیست

من ۶ ماهه سهام فروختم یک تومان بهم ندادن چیکار کنم من لازم نداشتم نمی فروختم کسی ام جواب گو نیست

با سلام می خوام سهام عدالت راازاد سازی وبفروشم چه کار باید بکنم لطفا جواب بدید ممنونم

سلام.من 30 درصد اول سهام خود را فرختم الان برای فروختن الباقی سهام دچار مشکل شده ام سیستم یا سامانه سهام عدالت من رو فاقد سهام اعلام علت چیه.کجا باید برم مشکلم رو حل کنم

باعرض سلام مادرم سهام عدالت داره ولی تا حالا نمیفهمیدیم تا الان هم هیچ سودی براش نیومده چون شماره شبا نداشته الان هم گزینه ثبت شبا غیر فعاله چکارکنیم

خیلی خوب

سلام من در برج ۴ سال ۹۹ سهم ۳۰% را برای فروش گذاشتم و خوشبختانه تا حالا که حدود ۵ ماه هست فقط ۴هزار تومان (۴۰۰۰) پول واریز شده و هرجایی هم رفتم گفتن به ما ربطی نداره، در حالی که دوستم یک ماه بعد از من سهام همه اعضای خانواده اش را گذاشت برای فروش و در طی ۲هفته پول همشون واریز شد، من خانمم هم ۳۰% سهمش را برای فروش گذاشته هنوز هیچ پولی واریز نشده

سلام کدوم عدالت چراماکه قشرفقیرجامعه هستیم نباید داشته باشیم
اسمش فقط سهام عدالت هستم

من سهام عدالت مستقیم میخوام

سلام خسته نباشید من میخواهم سهام عدالت خودراآزادسازی کنم وبفروشم بچه دارم وکلاًبیگارم 4ماهه به پولش نیاز دارم چکارکنم پولش زود به دستم برسه ازاین که پیامهای مارامطالعه میکنید متشکرم انشاالله که به خواسته ام جامه عمل بپوشانید.ممنون

سلام اگه میتونید راهنمایی کنید من می خوام سهام و آزاد سازی کنم ولی کلید تغییرتوقسمت آزاد سازی غیرفعاله

باعرض سلام من فقط فرم سهام عدالت دارم تحت نظربهزستى ميباشد ولي اسمى در سهام عدالت ندارم شماره ملى راوارد مىكنم جواب خطا مىزنه مىگه هىچ سهامى نداريد من و٧ نفر خانواده ام بگو چكار كنم تا سهام عدالتم ازاد بشه

با سلام اینجانب تاریخ ۱۷ ۲ ۱۳۹۹. ۲۰۰ هزار تومان به سهام سجام ریختم کد گرفتم ولی حالا خبری از پولم نیست لطفا جواب بدین

من الان سهام عدالت من آزاد سازی نتونستم کنم الان راه چاره چیه کسی می‌دونه راهنمایی کنه !!!ممنون میشم!!!!

من نمیتونم ویرایش شما ره تلفن وانجام بدم اون گزینه ویرایش شما ره غیرفعاله

سلام آزاد سازی کردم ، چطور میتونم بفروشم

لطفا کمک کنید سهام خودم را قبلا ثبت نام کردم ولی آزاد سازی نکردم لطفا تو ثبت نام کمک وراهنمای کنید

سلام قسمت آزاد سازی من غییر فعال هستش منو راهنمایی کنید.
با تشکر

باعرض سلام و خسته نباشی
چطور میتونم سهام خودم رو آزاد سازی کنم.
لطفا راهنماییم کنید؟!
با تشکر فراوان.

یک خسته نباشید درست و حسابی به بانک سپه میگم اینا اینقد به فکر مردم هستن ولی ما قدر نشناسیم .اقا بالا دو ماه شده که سهامم رو فروختم یک 100 هزار .یک 300 هزار و یک 10 هزار تومن واریز کردن .تمام …. الباقی شو کی میدن یا به ایران همدلی کمک کردن به ما هم ربطی نداره .اصلا ما ادم نیستیم هیچ حقی بابت هیچ چیزی نداریم .یک ذره به فکر مردم باشید بخدا چیزی کم نمیشه ازتون .با شما هستم بانک سپه .من بدبختم که کارم گیره برا پول که گذاشتم به فروش .با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمبشه .فقط حرف .امان از یک ذره عمل.

ما اگاہے کافے نداشتیم و روش مستقیم سھام عدالت را زدیم ایا تاریخی براے بر گرداندن بہ غیر مستقیم مشخص نشدہ لطفا پے گیرے فرمایید تشکر

عالی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۴، طبقه ۵، واحد ۱۴

تلفن: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰ (۱۲۰ خط ویژه)

سامانه پیامکی: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰

واتس آپ و تلگرام: ۰۹۳۹۱۱۵۱۲۱۲

ایمیل: [email protected]

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸

پنجشنبه ۹ الی ۱۴

تمامی حقوق این وبسایت برای موسسه حقوقی مشهور محفوظ می باشد.

بسیاری از دارندگان سهام عدالت اطلاعی از نحوه پیگیری سهام خود نداشته و برخی از مشمولان، بخشی از سهام عدالت خود را به فروش رسانده و قصد آگاهی از وضعیت فروش را دارند.

اقتصادآنلاین – سارا محسنی؛ یکی از آسان‌ترین روش‌های استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت از طریق کدملی است. در این گزارش، نحوه پیگیری وضعیت سهام عدالت مشمولان با استفاده از کدملی توضیح داده شده است. 

۱) در اولین مرحله باید عبارت سامانه سهام عدالت یا سایت سهام عدالت به نشانی  www.samanese.ir را در گوگل جستجو کنید و وارد سامانه سهام عدالت شوید. 

۲) پس از ورود به سامانه، گزینه ورود به سامانه الکترونیکی سهام عدالت را انتخاب کنید.

۳) پس از مطالعه قوانین و مقررات سامانه استعلام سهام عدالت، گزینه «مطلب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم» را تیک زده و پس از آن، بر روی ادامه کلیک کنید. 

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

۴) پس از طی کردن مراحل گفته‌شده، کدملی خود را در کادر بزرگی که در تصویر مشاهده می‌کنید، وارد و در کادر کوچک‌تر، کد امنیتی سیستم را وارد کرده و پس از آن، بر روی ادامه کلیک کنید. اگر مشمول سهام عدالت محسوب نشوید، با اخطاری با این مضمون مواجه می‌شوید: مراجعه کننده گرامی، شماره ملی وارد شده در فهرست سهام داران ثبت نام شده سهام عدالت، موجود نمی‌باشد. با تشکر، لطفا از سامانه خارج شوید. 

۵) اگر سهام عدالت به شما تعلق گرفته است، باید نام و نام خانوادگی درست را انتخاب کرده و عبارت ادامه را انتخاب کنید. 

۶) پس از طی ۵ مرحله بالا، نام پدر خود را از بین سه گزینه‌ای که نمایش داده شده انتخاب کرده و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

۷) سپس سال درست تولد خود را انتخاب کرده و بازهم بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

۸) در مرحله هشتم باید شماره شناسنامه خود را انتخاب کنید. باید دقت کرد که اگر هیچ یک از گزینه‌ها شامل شماره شناسنامه شما نیست، گزینه خط تیره را انتخاب کنید. 

۹) پس از طی تمامی این مراحل، اطلاعات هویتی نمایش داده می‌شود و پس از مطالعه در صورت صحیح بودن اطلاعات، باید گزینه تایید و ورود انتخاب شود. 

۱۰) سپس صفحه شخصی نمایش داده می‌شود و برای مشاهده برگه سهام عدالت باید از بین گزینه های موجود، گزینه مشاهده صورت وضعیت دارایی سهام انتخاب شود.

۱۱) در آخرین مرحله، برگه سهام نشان داده می‌شود و در بالای صفحه می‌توانید ارزش اسمی سهام و پایین‌تر از آن وضعیت واریز سود، تعداد، زمان و مبلغ سودهای واریزی تا به امروز را مشاهده کنید. 

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

سلام من سهام شاهد و سهام عدالت خودم را الان نزدیک به دو ماه فروختم ولی به حساب من واریز نمیشه

چراتا الان پول واسه سهامم نیامده


مشاهده دارایی سهام عدالت

سلام من الان نزدیک دوماه هست سهام فروختم فقط یک مبلغ ناچیزی اومده حسابم لطفا رسیدگی کنید

سلام من سهام عد الت خود را فروختم الان ۵ ماه فروختم ولی به حسا ب واریز نشده

سلام من شصت درصد فروختم هیچ پولی نیومده به حسابم

سلام من الان 5ماهه 30% سهامم فروختم اصلا واریزی نداشتم. غیر مستقیم هست لظفا راهنماییم کنید


سهام من


من اصلا سهام ندارم


قیمت سهام بنده چغدراست

من ۶ ماه از طریق بانک صادرات سی درصد را فروختم دریغ از واریز یک ریال واقعا جای تا

سلام،من،سهام،عدالت،خودرا،چهار،ماه،فروختم،هنوز،هیچ،پولی،به،حسابم،نیومده

سلام من سهام عدالت رو خیلی وقته فروختم ولی واریز نکردن مبلغی برام


استعلام عدالت

چگونه وضیت سهام عدالت خودم را جست وجوکنم

سلام ، الان دو ماهی هست به حساب همسرم سود زیر هزار تومن واریز میشه ،قضیه چیه ،سهام که نفروخته،وضعیت سهام رو کجا باید ببینیم؟؟


رحیم

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

آزاد سازی سهام عدالت توسط دولت امکان خرید و فروش و انجام معامله بر روی این سهام را در بازار بورس برای دارندگان این سهام فراهم کرده و به همین جهت سامانه ای برای اطلاع از ارزش واقعی سهام عدالت سهامداران طراحی شده است . مشمولان سهام عدالتی که اقدام به آزاد سازی سهام خود کرده باشند می توانند از طریق مراجعه به این سامانه به نشانی sahamedalat.ir و درج کد فعال سازی ارزش دارایی سهام عدالت خود را مشاهده و استعلام کنند  .

 

با آزاد سازی سهام عدالت و امکان مدیریت مستقیم آن توسط دارنگان آن ، فروش سهام عدالت به یکی از بحث های داغ این روزها در بین سرمایه گذاران مبدل شده و بسیاری از سهامداران در تکاپوی اطلاع از قیمت سهام عدالت خود و نحوه فروش این سهام هستند . ارزش واقعی این سهام ها تا امروز در هاله ای از ابهام قرار داشت ، اما از آنجا که زمان آزاد سازی سهام های عدالت به اتمام رسیده است ، سامانه ای برای استعلام و مشاهده دارایی و ارزش سهام عدالت برای دارندگان این سهام طراحی شده است .

در واقع با ورود به سامانه استعلام دارایی سهام عدالت ، سهامداران می توانند از ارزش واقعی سهام عدالت خود در بازار اطلاع پیدا کنند . اما این سامانه تنها برای کسانی که سهام عدالت خود را آزاد ساخته و روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده باشند قابل استفاده است .

در حال حاضر تنها 60 درصد سهام عدالت برای دارندگان آن قابل خرید و فروش می باشد اما در آینده امکان فروش تمام سهام فراهم خواهد شد . در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص مشاهده و استعلام دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir و نحوه استفاده از این سامانه پرداخته شده است .

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

اگر سرمایه گذاری قصد فروش سهام عدالت خود را در بازار بورس و اوراق بهادار داشته باشد ، برای این منظور ابتدا لازم است تا نسبت به آزاد سازی سهام خود اقدام کند . مشمولان این نوع سهام  ، برای آزاد سازی سهام عدالت خود ابتدا لازم بود تا در مدت زمانی که توسط دولت تعیین شده بود به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و سپس از طریق این سامانه روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب می کردند .

علاوه بر بازار بورس می توان سهام عدالت را در بانک ها هم به فروش رساند ، البته دقت کنید که صرف انتخاب روش مستقیم برای فروش سهام عدالت در بورس کافی نیست و سهامداران باید در سامانه سجام نیز ثبت نام به عمل آورند . ثبت نام در این سامانه شامل دو مرحله ثبت نام اینترنتی و احراز هویت می باشد .

در مرحله ثبت نام اینترنتی ، اطلاعاتی مانند اطلاعات شناسنامه ای ، ارتباطی و شغلی سهامدار خواسته می شود که او باید اقدام به تکمیل تمامی آن ها کند . بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام تا 24 ساعت یک کد پیگیری برای ثبت نام کننده ارسال می شود .

بعد از دریافت کد پیگیری باید برای انجام احراز هویت اقدام شود . انجام این کار از دو طریق برای سهامداران امکان پذیر است ، هم می توان به صورت حضوری به دفاتر خدمات پیشخوان دولت مراجعه کرد و هم می توان به صورت احراز هویت غیر حضوری آنلاین سجام را انجام داد . برای اطلاع از نحوه انجام احراز هویت غیر حضوری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید .

بیشتر بخوانید: ثبت شماره شبا سهام عدالت

 

 

تا قبل از طراحی سامانه استعلام دارایی سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir ، ارزش واقعی این سهام در بازار مشخص نبود و صرفا گمانه زنی هایی در این خصوص وجود داشت . از زمان طراحی این سامانه ارزش سهام عدالت در قسمت panel sahamedalat ir سهامداران در بازار مشخص شده و آن ها می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به مشاهده و استعلام دارایی سهام عدالت خود اقدام کنند .

از آنجایی که ارزش اسمی سهام عدالت سهامداران با یکدیگر متفاوت بوده و همه به یک اندازه سهام ندارند ، قیمت سهام عدالت در بازار نیز متغیر است . بنابراین توصیه می شود هر کس نسبت به استعلام دارایی سهام عدالت خود به صورت مجزا اقدام کند تا اطلاعات دقیقی در این خصوص به دست آورد . با استفاده از راهنمای تصویری که در زیر قرار داده شده است ، می توانید به راحتی دارایی سهام عدالت خود را استعلام و مشاهده کنید .

 

1- در اولین قدم لازم است که نشانی sahamedalat.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کرده و وارد صفحه ای مانند تصویر زیر شوید :

 

 

2- بعد از انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت وارد قسمت panel sahamedalat ir می شوید که در آن چند بند نوشته برای شما به نمایش در می آید ، بعد از مطالعه دقیق و کامل آن ها گزینه متوجه شدم را انتخاب کنید .

 

 

3- در این مرحله باید کد ملی خود را در جای خالی وارد کرده و عبارت دریافت پیامک اعتبار سنجی را فعال کنید .

 

 

4- حالا یک عبارت امنیتی برای شما به نمایش در می آید که بعد از وارد کردن آن باید گزینه تایید را انتخاب کنید .

 

 

5- تا دو دقیقه بعد از تایید عبارت امنیتی یک کد فعال سازی برای تلفن همراه شما ارسال خواهد شد . بعد از دریافت این کد ، آن را در جای خالی وارد کرده و گزینه ورود را فعال کنید .

 

 

6- حالا وارد صفحه استعلام دارایی سهام عدالت خود شده اید و مطابق تصویر زیر قیمت سهام عدالت شما برایتان به نمایش در می آید .

 

 

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

++++ برای ورود به سامانه استعلام دارایی سهام عدالت panel.sahamedalat.ir کلیک کنید ++++

 

البته ارزش سهام عدالت در این سامانه به صورت روزانه نشان داده شده و ممکن است ارزش این سهام روزانه بالاتر یا پایین تر رود . بنابراین در صورتی که قصد فروش آن را دارید باید ارزش روز سهام عدالت خود را در نظر بگیرید . ارزش روزانه سهام عدالت در جدول ذیل مشخص شده است .

 

 

 

آخرین بروزرسانی : ساعت 12:30 روز چهار شنبه 8 بهمن ماه 99 

++++ جدول بالا در انتهای هر روز کاری با توجه به ارزش روزانه سهام عدالت به روز رسانی می شود ++++

 

برای فروش سهام عدالت در بازار بورس و اوراق بهادار و دریافت کد بورسی علاوه بر ثبت نام در سامانه سجام لازم است در یکی از شرکت های کارگزاری نیز ثبت نام به عمل آورد . به طور کلی کارگزاری های متعددی در زمینه بورس و اوراق بهادار فعالیت می کنند که تفاوت آن ها در امکاناتی است که به مشتریان خود ارائه می دهند . این کارگزاری ها علاوه بر امکان دریافت کد بورسی به صورت همزمان اطلاعات کاربران را در سامانه سجام نیز ثبت می نماید تا بدون نیاز به ثبت نام مجدد ، ثبت نام سجام خود را نیز انجام دهند . 

با توجه به اعلام حسین فهیمی سخنگوی سهام عدالت از تاریخ شنبه 15 شهریور ماه 99 امکان مشاهده تعداد سهام فروخته شده سهام عدالت برای دارندگان این سهام در سامانه  sahamedalat.ir میسر شده است ، همچنین دسترسی به اطلاعات سهامداران اعم از اینکه تعداد سهام کدام دارایی شان کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی آنها چقدر است نیز امکانپذیر شده است. 

لازم به ذکر می باشد که این سامانه تنها مانده سهام را به سهامدار اعلام می کند اما مستقیماً سهام فروخته شده را نشان نمی دهد ، بلکه سهامداران باید شخصاً اطلاعات را مدیریت کنند و بدانند در گذشته چه مقدار از آن سهم را داشته و در حال حاضر چه مقدار از آن را در اختیار دارند. 

گفتنی است با آزادسازی 30 درصد دوم سهام عدالت مجموع سهام عدالت آزاد شده برای سهامدارانی که روش مستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده اند به 60 درصد رسیده و این افراد می‌ توانند با مراجعه به سامانه کارگزاری ‌ها سهام عدالتشان را بفروشند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه استعلام دارایی سهام عدالت در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه استعلام دارایی سهام عدالت پاسخ دهند .

 

 


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری سایت مشاوره دینا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.


قانون مجازات اسلامی جدیدDownloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییهDownloads-icon


فرم پیش نویس ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییهDownloads-icon


فرم پیش نویس ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستریDownloads-icon


ظرفیت پذیرش آزمون اخذ پروانه مشاوره خانوادهDownloads-icon

طی فرآیند آزادسازی سهام عدالت که از 8 اردیبهشت ماه شروع شده بود و تا 15 خرداد ادامه دارد؛ به سهامداران امکان انتخاب بین دو روش “مدیریت مستقیم” و “مدیریت غیر مستقیم” داده شده است. در گام بعد این امکان برای سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند فراهم شده است تا در صورت نیاز فوری، 30 درصد از سهام خود را به فروش برسانند. در این بین یکی از مهمترین سوالات سهامداران این موضوع است که سهام چه شرکت هایی و با چه ارزشی به آن ها اختصاص پیدا کرده است. در پاسخ به این سوالات شرکت سرمایه گذاری مرکزی از سامانه استعلام سهام عدالت رونمایی کرده است.

مشمولان سهام عدالت می توانند با ورود به این سامانه از طریق وب سایت یا استفاده از اپلیکیشن ارائه شده، به بررسی دارایی سبد سهام عدالت خود بپردازند. در ادامه به آموزش تصویری استعلام دارایی سهام عدالت از هر دو این روش ها خواهیم پرداخت.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن “سهام” عدالت می توانید به آدرس https://sahamedalat.ir مراجعه کنید و از قسمت مشخص شده در تصویر زیر به دانلود و نصب نرم افزار بپردازید.

در ادامه پس از نصب نرم افزار و ورود به آن با صفحه زیر رو برو خواهید شد. پس از موافقت با قوانین به صفحه ورود کد ملی وارد خواهید شد.

پس از وارد کرد کد ملی از شما در خواست خواهد شد تا اعداد و حروف نشان داده شده در تصویر را وارد کنید.

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

پس از آن در صورتی که شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه سازمان خصوصی سازی به نام خود متقاضی باشد، یک کد تایید برای متقاضی ارسال می شود. این کد را در کادر نمایش داده شده در تصویر زیر وارد کنید.

در صورت مشاهده­ خطای “عدم تطابق شماره تلفن همراه با کد ملی” باید برای رفع آن پس از مراجعه به سامانه سازمان خصوصی سازی به نشانی https://www.samanese.ir/ نسبت به ویرایش شماره تلفن ثبت شده در آن اقدام کنید. تصویر زیر وضعیتی که این خطا رخ می دهد را نشان داده است.

پس از وارد کردن کد تایید شما با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه لیست سهام اختصاص داده شده به شما، همراه با ارزش روز هر کدام از آن‌ها و درصد هر سهم از کل دارایی سهام عدالت متقاضی نمایش داده می‌شود.

همچنین در این نرم افزار میتوانید از منوی سمت راست تصویر با کلیک روی گزینه مشاهده پروفایل از اطلاعات وارد شده در سامانه سهام عدالت مانند شماره شبای ثبت شده و … اطمینان حاصل کنید.

برای استفاده از این امکان از طریق رایانه به آدرس https://sahamedalat.ir/ مراجعه کنید و روی قسمت نمایش داده شده کلیک کنید.

در گام بعدی پس از خواندن قوانین و کلیک بر روی گزینه “متوجه شدم” به صفحه مربوط به ورود کد ملی هدایت خواهید شد.

در گام بعدی میبایست در کادر مربوطه کد ملی خود را وارد نمایید.

در صورت مشاهده­ خطای “عدم تطابق شماره تلفن همراه با کد ملی” باید برای رفع آن پس از مراجعه به سامانه سازمان خصوصی سازی به نشانی https://www.samanese.ir/ نسبت به ویرایش شماره تلفن ثبت شده در آن اقدام کنید. تصویر زیر وضعیتی که این خطا رخ می دهد را نشان داده است.

پس از وارد کرد کد ملی از شما در خواست خواهد شد تا اعداد و حروف نشان داده شده در تصویر را وارد کنید.

پس از آن در صورتی که شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه سازمان خصوصی سازی به نام خود متقاضی باشد، یک کد تایید برای متقاضی ارسال می شود. این کد را در کادر نمایش داده شده در تصویر زیر وارد کنید.

پس از وارد کردن کد تایید شما با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه لیست سهام اختصاص داده شده به شما، همراه با ارزش روز هر کدام از آن‌ها و درصد هر سهم از کل دارایی سهام عدالت متقاضی نمایش داده می‌شود.

همچنین در این سایت میتوانید از منوی سمت راست تصویر با کلیک روی گزینه مشاهده پروفایل از اطلاعات وارد شده در سامانه سهام عدالت مانند شماره شبای ثبت شده و … اطمینان حاصل کنید.

در صورت ارائه درخواست فروش سهام عدالت از طریق روش های اعلام شده با مراجعه به لیست درخواست ها در منوی سمت راست میتوان درخواست های خود را مشاهده نمود.

از آغاز آزادسازی سهام عدالت که با هدف فراهم کردن امکان دسترسی افراد به سرمایه موجود در سهام عدالت‌شان انجام شد، سهامداران به دو روش، امکان مدیریت سهامشان را داشتند: روش مستقیم و روش غیر مستقیم. در روش مستقیم این امکان برای سهامداران فراهم شد که مستقیما برای پرنقوی شخصی خود تصمیم‌گیری کنند. اما در روش غیر مستقیم، افراد مدیریت سرمایه‌شان را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی می‌سپارند و مستقیما دخل و تصرفی در خرید و فروش سهام ندارند.

سهامدارانی که برای مدیریت سهام خود، روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، نیازی به کد بورسی ندارند. بعد از اتمام مهلت یکماهه، فهرست این افراد به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه‌ی وجوه، سمات، فرستاده شده و در آنجا برای سهامداران عدالت، کد معاملاتی صادر می‌شود.

طبق اعلام سازمان خصوصی‌سازی در اردیبهشت ماه سال جاری: ورثه‌ی متوفی پس از اتمام دوره‌ی آزادسازی سهام عدالت، باید با همراه داشتن گواهی فوت به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به انتقال سهام عدالت متوفی، اقدام کنند. اما اوایل تیرماه امسال، اطلاعیه‌ی جدیدی مبنی بر پیشبرد آنلاین انتقال دارایی صادر شد. طبق این اطلاعیه، افراد می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، بصورت آنلاین از طریق میز خدمت، گواهی حصر وراثت را در سامانه بارگذاری کنند. شرکت سپرده‌گذاری پس از استعلام مدارک، سهام عدالت را بین وراث تقسیم می‌کنند.

اخیرا ارزش سهام عدالت، دائما در نوسان بوده است. تا قبل از شروع اصلاح بازار سهام، ارزش سهام یک میلیون تومانی به بیش از 38 میلیون تومان رسید. اما با توجه به قرار گرفتن معاملات بورس در روند اصلاحی، رفته رفته از ارزش این سهام کاسته شد. نهایتا در 9 اردیبهشت سال جاری، با صدور ابلاغیه‌ای از سوی رهبری، سهام عدالت آزاد سازی شد که در حال حاضر به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم در دسترس سهامداران قرار گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقتتون بخیر من شماره تلفنم تغیر دادم ولی همچنان کد تایید به شماره قبلی که وارد سیستم کردم ارسال میشه
لطفا راهنمایی کنید ..ممنون

سلام خسته نباشید
افرادی که زیر ۱۸ سال هستند و سیمکارتی به نامشون ندارد تکلیفشون چیه؟
سهام میره تو پورتفوی تا کد بورسی بگیرند؟

سلام کد پیامکی برای من نمیاد

سلام من سهام خودم رو 4 روز پیش مستقیم کردم ولی همچنان که میرم داخل این سایت سهام عدالت مینویسه کاربر موجود نیست. ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، در حال حاضر اطلاعات مربوط به افرادی که انتخابشون رو قبل از 7 خرداد انجام داده باشند نمایش داده میشه

من وارد میشم کد ملی میزنم میگه کاربری با این مشخصات پیدا نشد
چیکار کنم

من تقریبا یک ماهه شمارمو تغییر دادم ولی باز همون اخطارو میده الان تکلیف چیه

سلام
قبلا شماره ای که در سامانه ثبت شده بود به نام نبوده ولی الان شماره به نام شده… اما باز هم خطا میده.. لطفا راهنماییم کنید همین مشکل رو در سجام هم دارم با اینکه شماره به نام شده تایید نمیشه و کد ۱۰ رقمی ارسال نمیشه

سلام، مطمئن بشید که این شماره در سامانه اپراتور تلفن همراه به نام شما ثبت شده باشه و کلیه اطلاعات اون مطابق اطلاعات شناسنامه ای شما وارد شده باشه

سلام وارد سایت نمیتونم بشم همش میگه کدملی با شماره تطابق نداره صدبارم توسایت سهام عدالت رفتم شمارمو عوض کردم باز میگه تطابق نداره

سلام من چندین بار ویرایش شماره زدم ولی متاسفانه هر بار همون خطایی ک فرمودین رو میاره و تا الان نتونستم وارد سامانه بشم ..شماره تلفن هم ب اسم خودم هستش

سلام، امکان اصلاح شماره تلفن به تازگی به این سایت اضافه شده، این موضوع رو هم امتحان کنید

سلام وقتی کد ملی رو وارد میکنم و حروف رو ثبت میکنم میاره کاربری با این مشخصات یافت نشد چرا و چطور میشه ورستش کرد

با سلام، برای من خطای کاربری یافت نشد میده اما من سهام هام رو آزادسازی کردم این مشکل رو چطور برطرف کنم؟

سلام، برای راهنمایی دقیق با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید

برا من قبلا مینوشت شماره ثبت شده مطابقت نداره شماره ام رو ویرایش کردم الان مینویسه شما روش مستقیم رو انتخاب نکردین :/ در حالی که روش مستقیم رو انتخاب کردم
مشکل از کجاست ؟!!!

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

سلام، در این مورد پیشنهاد میکنم با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید

کد ملی 1198880805 بنام رضوان جمی می باشد که شماره همراه ایشان را تغییر دادم . پیام می ده که شماره عوض شده است . اما وقتی توی سایتی که میزان دارایی سهام عدالت می رم پیام میده شماره همراه با کد ملی تطابق ندارد. شماره همراه 09015882376

سلام، سامانه در حال بروز رسانی است و در حال حاضر امکان ویرایش شماره تلفن از طریق سایت سهام عدالت هم فراهم شده است

خیلی افراد شماره تلفن هم عوض کردند‌ ولی بازهم همان پیغام را نشان میدهد. سایت خراب است.

سلام، بر اساس اطلاعات منتشر شده در این زمینه بعد از اصلاح شماره تلفن بایدمنتظر بمانید تا اطلاعات دیتا بیس سامانه به روز رسانی شود

سلام
مادر من سهام عدالت داره
اما وقتی استعلام دارایی میزنم، خطا میده که (کاربری با این مشخصات موجود نمی‌باشد)

سلام من بعد اینکه شماره ملی و حروف امنیتی را میزنم دیگر کد به گوشیم بعد از 2 دقیقه ارسال نمیشود باید چیکار کنم؟

سلام، احتمالا به دلیل شلوغی سیستم این مشکل پیش اومده، در ساعات دیگر امتحان کنید

سلام من شمارمو به نام خودم زدم ولی بازم میگه باکد ملی تطابق نداره لطف کنید بگیدباچه شماره ای تماس بگیریم که مشکلمونوحل کنن.ممنون

سلام، شماره پشتیبانی در سایت سهام عدالت ذکر شده

سلام من شماره تلفنمو مال قبل رو فراموشکردم الان می خوام عوض کنم می گه باید شماره اولیه رو وارد کنی تا دومیه ذخیره بشه باید چکار کنم

سلام، در این مورد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند

به روز رسانی جدید کی میشه؟

سلام بنده سهام عدالتم فروختم پس چرا واربزنمیکنند

سلام ۷خرداد۳۰درصدسهام فروختم تاالان نریختن بانک ملت سخامم ۱میلیونی بوده

سلام، برای این موضوع به بانک مراجعه کنید

سلام. من حدود۲۰روزپیش آزادسازی انجام دادم ودرسامانه سجام،احراز هویت انجام دادم ولی به هیچ وجه نمیتونم واردسایت فروش سهام عدالت بشم،این دیگه چه جوریه؟ بنظرم سرکاریه، دروغ میگن،اصلا سهام عدالتی،وجود ندارد که بخوادبفروشی،.

سلام دوست عزیز، نگران نباشید این سهام وجود داره و اگه روش مستقیم رو انتخاب کرده باشید در حال حاضر میتونید حداکثر 30 درصد از اون رو بفروشید

ببخشید ارزش سهام ۴۱۲هزارتومانی ۳۰درصدش چقد میشه ،چون همه اعتراض دارن اون چیزی ک تو سامانه ثبت شده واریز نکردن واسه ۳۰درصد فروش سهامشون

سلام، برای اطلاع از این مبلغ به سایت سهام عدالت مراجعه کنید

سلام،من فقط از طریق گوشی آزاد کردم ،وهیچ حرکتی انجام ندادم تکلیفم چی میشه

سلام وارد سایت که چند روزه میشم زمانی کد ملی رو وارد میکنم مینویسه کد ملی با شماره تلفن تطابق نداره به سایت سهام عدالت مراجعه فرمایید تا حالا هم چندین بار وارد سایت سهام عدالت شدم و شماره موبایلم رو تغییر دادم. ولی خب دیرورز که وارد سایت شدم این دفعه که کد ملی رو وارد کردم این دفعه نوشت کد ملی با شماره موبایل تطابق نداره اگر اینکه میخواهید شماره مورد نظر خود را وارد کنید. شمارمو وارد سایت کردم نوشت جواب نهایی از پیامک برای شما ارسال میشه. ولی خب هنوز پیامکی برام ارسال نشده که شماره موبایلم رو قبول کرده یا نه و آیا میتونم وارد سایت بشم ارزش داری سهام عدالت خودم رو ببینم یا نه.ممنون میشم راهنماییم کنید‌ این پیامک برام ارسال کی میشه تا الان چهار دفعه شماره موبایلم رو وارد سایت کردم و هر بارم میگه جواب نهایی پیامک میشه براتون.

سلام دیتا بیس سایت کی بروز رسانی می‌شود من ۱۰ خرداد روش مستقیم انتخاب کردم اما هنوز میگه روش مستقیم انتخاب نشده

سلام، برای این موضوع زمان مشخصی اعلام نشده، برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت تماس بگیرید

سلام وقتتون بخیر من ۱۰ خرداد سهامو آزاد کردم ولی الان میخوام وارد بشم میگه کاربر با این کد ملی سهام مستقیم را آزاد نکرده است
درصورتی که کد پیگیری هم دارم.
حالا باید چکار کنم؟

سلام، از یک شماره تماس که به نام متقاضی باشد استفاده کنید

سلام
سهام عدالت برای پسرم سال ۹۶ دو سود سهام اعلام شده واریز شده به بانک صادرات اما بانک میگوید نریختن

سلام، برای پیگیری این موضوع با پشتیبانی سایت تماس بگیرید

با سلام شماره ثبت شده عوض شده و در خاطرمون نیست میخوایم شماره جدید وارد کنیم نمیشه شماره واردشده مال چندسال پیش بوده باید چیکارکنیم ممنون میشم راهنمایی کنید

کدملی وارد میکنم میزنه شمافاقد سهام عدالت هستید،درصورتی که سودسهامم پرداخت شده،سجام کدبورسی هم گرفتم،دلیل چی هست؟

سلام
شماره شبای من بعد بیش از یه ماه بالاخره تو سامانه سهام عدالت تایید شد ولی تو سامانه عدالت کارگزاری که می رم ثبت نام کنم پیغام می ده شماره شبا تایید نشده.
تلفن سامانه هم که به اپراتور وصل نمی شه. کجا باید تماس بگیرم؟
ممنون

سلام، اطلاعات سامانه کارگزاری ها مربوط به قبل از 7 خرداد هست پس چند روزی صبر کنید تا بقیه داده ها هم به روز رسانی بشن و بتونید به دارایی هاتون دسترسی پیدا کنید

عرض سلام و خسته نباشید به تمامی دوستان یک سوالی داشتم چرا برای بعضی ها که سهام یک میلیونی دارند ۵۳۲ و برای بعضی ها کمتر هست و مال بنده برگه یک میلیونی هست ولی تو سامانه ۸۲۴ ثبت شده آیا این عادی هست یا مشکل از اطلاعات هست و اون دسته از دوستانی که مثل من ۸۲۴ ثبت شده ۳۰ درصد و اگه بفروشم چقدر میشه با تشکر

سلام ,درمورد این شماره تلفن خیلی به مشکل برمیخوریم پسرم ۱۱سال سن داره خط همراه هم به اسمش ثبت نمیکنن میگن کوچیک است منم شماره خودم که پدرش هستم ثبت کردم کدملی پسرم ومیزنم شماره همراه به اسمش نیس خطا میده ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، در این مورد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا روش حل رو براتون توضیح بدن

سلام میشه بگین کی به روز رسانی میشه؟

سلام، به روز رسانی ها به مرور در حال انجام هست، در صورت ویرایش اطلاعات چند روز دیگر مجددا وارد سایت بشید

با سلام ارزش سهام من ۵۳۰۰۰۰۰ هستش.چند میتونم بفروشم..اگه کسی راهنماییم کنه ممنون میشم

سلام، برای بررسی ارزش دارایی از طریق روش ارائه شده در مقاله اقدام کنید

با سلام ..کسی میدونه شرایط فروش سهام چجوریه؟ممنونم اگ‌جواب بدین

سلام، فعلا حداکثر سی درصد از این سهام قابل معامله است که میتونید از طریق سایت کارگزاری درخواست بدید

با سلام و عرض خسته نباشید..دوستان من مشکلات رو مطالعه کردم برا خودمم پیش اومده..تنها کاری ک باید بکنین شماره ایی که به اسم خودتون و با کد ملی خودتون خریدین رو ثبت کنین دقیقا یک هفته بعد وارد سایت بشین چون طول میکشه که شمارتون ثبت بشه ثانیا دو تا سایت جدا از همه باید ب ترتیب یه دوره ای رو صبر کنین که شماره ثبت بشه..بعد هی هر روز نرین عوض کنین یه بار ک زدین ماچش کنین واسه هفته بعد بغلش کنین.
یادتون نره که تو سامانه سجامم باید ثبت نام کنین با همون شمارهه خودتون باشه حتما..مشکل حل شدنیه فقط صبر میخاد..و من الله توفیق.

چه زمانی این دارایی ها وارد کد بورسی میشن؟

سلام
وارد سایت که میشم اصلا کدی برام نمیاد در صورتی که شماره همینه که وارد سایت خصوصی سازی کردم ولی کدی دریافت نمیکنم.

سلام برگه سهام عدالت من ۱ میلیون تومانی بوده ولی وقتی استعلام میگیرم الان میزنه ۵۰۰ تومانیه باید چیکار کنم

سامانه سهام عدالت اصلا اپدیت نیس

سلام .چرا برای بار دوم که وارد نرم افزار میشی ارزش سهام و صفر اعلام میکنه

سلام این برنامه هر چند وقت یکبار بروز میشه چون الان یک هفته هست که ارزش سهام هیچگونه تغییری نکرده چرا؟

سلام من نمیخواستم روش مستقیم انتخاب کنم ولی حواسم نبود کردم باید چیکار کنم غیر مستقیم انتخاب کنم

من تازه متوجه شدم کد شبا وارد شده برای سهام عدالتم با شماره شبا خودم متفاوت هست چطور میتونم اصلاح کنم

سلام، به سایت سامانه سهام عدالت مراجعه کنید و گزینه ویرایش شماره شبا رو انتخاب کنید

سلام ، ببخشید برگه سهامی که من در دست دارم یک میلیون تومانی است ولی ارزش سهامم تو سایت اون مبلغی که اعلام کردین نیست،میشه بگید بقیه سهامم کجاست چجوری باید پیگیری کنم.

سلام وقت بخیرمن می‌خوام سهام عدالت خودم رو تو یک صندوق سرمایه گذاری کنم چطوری باید این این کار رو بکنم

سلام دوست عزیز… شما میتونید سهام عدالت رو بفروشید و در هر جایی که مایل هستید سرمایه گذاری کنید!

سلام
من چجوری میتونم سهامم رو بیارم توی اون کد بورسی که دارم.

سلام خسته نباشید بنده یک هفته پیش درخواست آزادسازی مستقیم زدم اما وقتی وارد میشم ک ببینم ارزش سهامو میگه کد ملی وجود نداره. اما داخل خود سهام‌عدالت حتی زده آزادسازی مستقیم کردم.چکار باید بکنم؟

سلام.
نه کدی به شماره موبایل ارسال میشود و نه لینک اپلیکیشن برای دانلود درست عمل می کند!!!!😤😤😤😤

سلام وقتتون بخیر من 30درصد سهام را فروختم امروز برام 142هزارتومان ریختن ارزش سهامم 532هزار تومان بوده یعنی چی چرا اینقد ریختن واسم ممنون میشم جوابمو بدین.

با سلام
من قبلا این مطلب را گفتم ولی جواب نگرفتم
من درکارگزاری مفید ثبت نام کردم تمام مراحل طی شده و کد بورسی گرفتم الان برای سهام عدالت توی سایت بانک یا مفید می روم می نویسد شما در جای دیگر ثبت کردین
درواقع سهام کم شده نمی دانم در کدام کار گزار ثبت شده لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام، از طریق سایت سهام عدالت لیست درخواست های فروشی که با کد ملی شما ثبت شده را چک کنید

سلام من روش مستقیم انتخواب کردم ولی میگه امکان وارد شدن با این کد ملی نیست لطفا راهنمایی کنید

سلام من روش مستقیم انتخاب کردم ولی نمیخام 30درصد سهامم بفروشمـ ایا همه سهام وارد بورس میشه مشکلی پیش نمساد برا سی درصد

چرا سهام عدالت پدرم برا دیدن ارزش واقعیش هر کار میکنیم پیامک کد تایید ارسال نمیشه

سلام وارد سایت نمیتونم بشم همش میگه کدملی با شماره تطابق نداره چاره چیه؟

سلام، شماره تماس باید به نام شما باشد

بعضی از سهام هارو نوشته حق تقدم،یعنی چی؟

سلام، حق تقدم ها امتیازی است که بعد از افزایش سرمایه شرکت ها به سهامداران خودشون میدن، در حال حاضر این حق تقدم ها برای شما غیر قابل فروش است

من هم همین مشکل راداشتم شماره تلفن به اسم کسی دیگه بود توسایت شماره را انتقال دادم تا حدود یک ماه همش سایت خطا میزد تاامروز خدا را شکر شماره ام تغیر شده مشخصات دارای سهام باز شد فقط منتظر واریض ۳۰ درصد فروشش هستیم

سلام چرا امن دو هفتس ازادش کردم ولی هنوز نمی تونم بفروشم می گه اطلاعات سهام عدالت بروز رسانی نشده یا کد ملی فاقد سهام است چکار کنم

سلام، اطلاعات سامانه در حال بروز رسانی است و احتمالا در روزهای آتی این مشکل شما رفع شود

سلام ارزش سهام من طبق ورقه ای که به من دادن ده میلیون ریال هست ولی وارد سایت سهام عدالت میشم مینویسه پانصد هزار تومانه باید چکار کنم و یا کجا برم ممنون

سلام، ملاک دارایی سهام عدالت مقدار نمایش داده شده در سایت سهام عدالت است نه برگه های سهم

من شماره همراهمو ویرایش کردم اما همچنان به خط جدیدم پیامک نمیاد و نمیتونم وارد صفحم بشم.چرا؟

سلام، فرآیند بروز رساین اطلاعت چند روزی زمان میبرد

سلام من این چند وقته شماره تلفن برا پسرم ک زیر ۱۸ سالشه گرفتم شماره رو عوض کردم ولی باز میگه شماره با دارنده سهام متابقت نداره ممنون راهنمایی کنید

سلام، فرآیند بروزرسانی اطلاعات چند روز طول میکشه

سهام من را دخترم ازاد کرده ولی من نمیخواستم ازاد کنم حالا تکلیف چیه چون من اهل بورس و بورس بازی نیستم میشه برگردونم

سلام، احتمال اینکه امکان ویرایش اضافه بشود وجود دارد اما برای اطمینان اخبار این موضوع را دنبال کنید

سلام :برای من که هیچ گونه اطلاعاتی درمورد سهام عدالت ندارم خیلی خوب وآموزنده هست

عالی

چرا صفحه کد اعتبار سنجی نمیاد…باتشکر از شما

کد ملی وارد میکنم واسم کد ورود ارسال میشه ولی پنجره ای واسه وارد کردن کد باز نمیشه

سلام الان چگونه میتونم همون ۳۰درصد سهام خود را بفروشم .

سلام چطوری میتونم بفهمم چندتا سهام دارم وارزش آنها چقدراست؟ ممنونم

من نمیدونستم که برای اعضای خانواده ام شماره شبا و تلفن بدم الان می رم تو سایت اسم دخترم با خانمم هست ولی مثل من سهام شرکتها بهشون تعلق نگرفته تنها نوشته دارایی شما پانصد هزار تومان باید به کجا مراجعه کنم آیا هنوز فرصت برای دادن شماره شبا هست؟

همسرمن فوت کرده ویک میلیون تومان سهام عدالت دارد. آیاوراث می‌توانند نسبت به فروش سهام مادرشان اقدام کنند؟

سلام من سهام رو آزاد کردم به سایت بانک صادرات مراجعه میکنم وقتی که کد ملی و کد تایید رو میزنم سایت مینویسد دردسترس نیست

من حدودیه ماهی هست سهام خودم روبه فروش رساندم نه خبری ازپول هست نه خبری ازبانک چکارکنم

سلام من سهام عدالتم رو چک میکنم همه موارد رو صفر زده جریان چیه؟

سلام وقتتون بخیر همسر من سهام ندارد تمام اعضای خانواده دارند چند بار قبلا هم ثبت نام کرد ولی خبری نشد الان ثبت نام سجام و احراز هویت براش انجام دادم کد معاملاتی هم براش اومد یعنی الان اون هم سهام داره یا خیر اگر داره از کجا نوع سهامش رو ببینم؟

سلام، ملاک داشتن سهام عدالت، لیست دارایی های موجود در سایت samane.ir هست

سلام
برگه ای که دست منه ارزش سهام یک میلیون تومانیه ولی تو سایت که میرم ارزش سهام رو زده ۵۳۲هزار این رو کجا پیگیری کنم

با سلام. ملاک دارایی نمایش داده شده در سامانه سهام عدالت است.

باسلاوخسته نباشید.من یک هفته پیش ۶۰٪ازسهامم به فروش گذاشتم اون موقع قیمت ۶۰٪میشد ۱۱میلیون ۸۹۵ هزارتومن بود هنوز یک هفته تموم شده درصف فروش هستم الانم روز به روز قیمت سهام میاد پایین الان قیمت ۶۰٪شده ۱۰میلیون خورده ای دراصل از قیمتی که فروش گذاشتم تاالان اومده پایین خواستم بدونم که هرموقع پولو واریز کردن به حسابم اگه قیمت اومد پایین ازقیمت پایین حساب میشه؟ یا همون روز که به فروش گذاشتم ۱۱میلیون ۸۹۵هزاتومن حساب میش؟؟

با سلام
موضوع را با کارگزاری خود مطرح نمایید.

باسلام چطوری می تونم باکارگزاریم تماس بگیرم تاموضوع را باهاشون درمیون بزارم؟؟اصلا من نمیدونم چطوری میشه باهاشون تماس بگیرم

سلام
میشه یه نفر راهنماییم کنه چرا ارزش سهام عدالت من داخل سامانه صفر میزنه؟!!!!

باسلام چگونه بفهمم سهامم برا ی کدام بانک هست

سلام، با پشتیبانی سجام تماس بگیرید و عدد 1 را وارد کنید

سلام. الان که روش فروش سهام عدالت به صورت بلوکی شده، بازهم می تونیم مثل گذشته سهاممون رو به کارگزاری ها بفروشیم؟

سلام، بله فرآیند فروش برای متقاضی هیچ تغییری نکده و این تغییرات بین کارگزاری ها اعمال میشه

baraye forosh

بنده هیچی از سهام نمیدانم لطفا راهنمایی کنید

باعرض سلام وخسته نباشید ایااونهایکه سهام عدالت دارند.وازادسازی نکرده اند مشکلی پیش نمیاد.موردی داردیانه.باتشکرفراوان ازشما

سلام، برای این افراد به صورت خودکار روش مدیریت غیر مستقیم انتخاب شده و سهام اون ها به شرکت های سرمایه گذاری استان مربوطه منتقل شده است

من سهام عدالت خود را یکجا 60درصد فروختم ولی تاکنون هیچ ب حسابم واریز نشد بکارگزاری فارابی اطلاع دادم میگن خودشون واریز میکنن

سلام چرا برای منکه سهام عدالت دارم. ولی ارزششو 0 ریال نشان می دهد.

سلام. من حدود دو سه ماه پیش تو سامانه سجام ثبت نام کردم که موفقیت آمیز بود. بعد از اون احرار هویت کردم که اون هم موفقیت آمیز بود و میزان دارایی منو مشخص کرد. منتها الان یک مشکلی که دارم اینه که نمیدونم ارزس سهام من موقع فروش چقدره. تو کارگذاری مفید هم ثبت نام کردم ولی چیزی که میخوام بدونم اینه که سایتی باشه که بشه مشخصات دارایی رو به صورت ماشین حسابی وارد کرد تا بشه ارزش فروش اون رو مشخص کرد. به نظر شما چطور میتونم بفهمم که ارزش دارایی من موقع فروس سهام چقدره چقدر از من میخرند؟ آیا سایت رسمی و معتبری در این زمینه هست؟ چون میخوام نوسانات بازار بورس و سهام رو بسنجم و بعد اکر لازم بود بفروشم. به نظر شما چنین سایتی هست که معتبر باشه؟

با سلام من از طریق کارگزاریم ارزش سهام عدالت مشاهده کردم نوشته ۱۵۵۰۰۰۰۰ ولی الان از طریق سامانه سهام عدالت میبینم نوشته ۱۸۷۰۰۰۰۰ کدومشون درسته لطفا راهنمایی کنید

سلام، به تاریخ بروز رسانی اطلاعات دقت کنید

سلام وارد صفحه سهام عدالت میشم فقط تعداد کلی سهام زا به عدد نشان میدهد

سلام .سامانه سجام ثبت نام کردم یک ملیون حسابمو خالی کرد..پیگیری کردم شماره حساب به اسم شخصی به نام مرال رستم نژاد بود.حالاباید چه کارکنم

سلام
با پشتیبانی کاربران سجام تماس بگیرید.

با سلام و خسته نباشید. من چهار برگه از سهام 560 هزاری را دارم. که الان میشود. 60 درصد از سهام را بفروشم. بنظر شمااا در اینده یکسالی چه پیش بینی از سهام عدالت دارید. ایا بفروشم. یا نفروشم. اگر برای فروشش. اقدام کنم. تو یکساله جای هست سرمایه گزاری کنم که کم ریسک تر باشد. تو رو خدا راهنمایم کنید. کل دارای من همین. هست

باسلام
ارزش سهام عدالت بالاتر از این اعداد است.

سلام.چرا این جا سایت فروش خالی است ولی سایت کارگزارم سبدگردانی کردم ولی برگه یک تومنی منو ۸میلیون زده ۶۰درصد رو ؟؟
بعدتر اینکه چرا کد بانک من مغایرت داره؟در س ت هم نمیشه.
گیج شدم دیگه

سلام برفروش سهام میزنه تعدادسهام فروشی رووارد کنید باید چیکارکنم باید بزنم چندمثلا کمکم کنید

سلام دوست عزیز هر تعداد از هر سهمی که مایل به فروش ان هستید رو وارد کنید. تنها شرط اینه که کل سهم های انتخابی شما میتونه تا۶۰٪ سبد سهام عدالت تون باشه نه بیشتر.

میخواستم بدونم کی فروش میرود سهام عدالت

سلام و خسته نباشید خدمت شما
برای فروش سهام عدالت کدوم کارگذاری بهتر کار کرده عملکرد بهتری داشته تو واریز و فروش عملکرد خوبی داشته من تا حالا به فروش نزاشتم میخوام بدونم اکدوم بهتره که اکه فروشش ازاد شد از اون کارگذاری اقدام کنم

سلام
منظور از 60 درصد کل سهام چیه؟ ینی 60 درصد تعداد سهمی ک داخل سبد سهام عدالت ما هست؟ یا چیز دیگه؟
ی سوال دیگه میتونیم این60% رو چند دفعه برای فروش بزاریم؟
سوال آخر، جایی هست ک بتونیم ارزش سهام عدالت رو در گذشته بررسی کنیم؟
ینی مثلا در یک ماه گذشته هر روزی چ قیمتی داشته است؟
ممنون

سلام من کارگزار انتخاب نکردم بعد خواستم از کارگزار مفیدبفروشم گفت ناظر شما شرکت دیگس زدم دیدم کیان توسعس بعد از اونجا اقدام ب فروش سی درصد کردم ولی یه ماهه نوشته در حال سپرده گزاری یعنی چی ؟

سلام من میخام ۳۰درصددوم سهامم روبفروشم ولی میگه کارگذارناظر ثبت شده بعدبا۱۵۶۹تماس میگیرم میگه کارگذارناظر برای شماثبت نشده هرراهه دیگه ای هم امتحان میکنم نمیتونم سهامموبفروشم چیکارکنم؟؟؟

سلام دوست عزیز اگر قبلا درخواست فروش سهام عدالت تون رو از طریق یک کارگزار ثبت کردین، اجازه تغییر کارگزار ندارید. اگه مرحله اولو از طریق مراجعه حضوری به بانک فروختین، الان باید از طریق کارگزاری همون بانک اقدام کنید.
اطلاعات بیشتر رو از کارگزاری یا پشتیبانی سایت سجام دریافت کنید.

برای فروش سهام عدالت چکار باید کرد

سلام، برای فروش این سهام باید از طریق سایت کارگزاری اقدام کنید

سلام خسته نباشید ارزش دارایی ها به روزه ایا داخل این سایت اخه بالای صفحه نوشته اخرین بروزرسانی برج ۴ بوده ممنون میشم یکی جواب بده

سلام، این ارزش دارایی بر اسا قیمت پایانی روز اعلام شده در متن مقاله و برای سهام عدالت 490 تومانی ذکر شده

سلام لطفا سوالمو جواب بدید ، مرحله ی اول که گفتن تا فلان تاریخ فرصت دارید آزادسازی کنید سهام عدالت رو من هیچ کاری نکردم ولی الان میخوام بفروشمش باید چیکار کنم ؟

سلام، سهام شما به شرکت سرمایه گذاری استانتون منتقل شده و میتونید سهام این شرکتو بفروشید، برای فروش هم کافیه در سجام ثبت نام و احراز هویت کنید و بعد از اون از یک کارگزاری نام کاربری و رمز عبور بگیرید

من اقدامی برای آزادسازی و خصوصی سازی و… سهام انجام ندادم، نه مستقیم نه غیر مستقیم
الان میتونم وارد این سامانه بشم و مبلغ سهام و چک کنم؟

سلام، برای شما به صورت خودکار روش غیر مستقیم انتخاب شده است

سلام وارد اسیت شدم
نام دارایی نوشته شرکت سرمایه گذاری استان یزد
تعداد125448
آخرین قیمت و بقیه فیلدها 0 هست
یعنی چی ؟

سلام، مبنای سنج شرکتهای سرمایه گذاری ارزش هر واحد یا هر یونیت آن شرکت است. قیمتها نیز روزانه بر مبنای تغییرات ارزش شرکتها بر روی واحدهای صندوقها اعمال می شود

سلام.در مورد حق تقدم ها یی که در سهام عدالت هست نیز توضیح می دهید.چه کار باید کرد؟چه زمانی؟

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم قیمت سهام عدالت جقدر در ذمن سجام کردم ولی آزاد سازی نکردم اینده مشکل پیش نمیاد.راهنمای کنید ممنونت میشم باتشکر از زحمات شما……….?

برای دریافت جدیدترین اخبار بازارهای مالی با وارد کردن ایمیل خود، عضو خبرنامه سیگنال شوید

مرتبط:

فروش سهام عدالت در بانک ها و کارگزاری ها:

کارگزاری ها:


راهنمای سامانه سهام عدالت: پاسخ به سوالات سهام عدالت در سایت دارایی سهام عدالتDownloads-icon

سامانه استعلام و آزادسازی سازی سهام عدالت را از سایت نکس 99 دریافت کنید.

به گزارش راهبرد معاصر، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به به نشانی‌های samanese.ir و sahamedalat.ir هر روزه مورد رجوع بسیاری از کسانی قرار می گیرد که می خواهند ارزش واقعی سهام خود را بدانند و یا اینکه نسبت به خرید و فروش سهام عدالت اقدام می کنند.

توضیحات بیشتر درباره سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت در زیر آمده است. در ادامه با راهبرد معاصر همراه باشید.

سامانه سهام عدالت به نشانی‌های samanese.ir و sahamedalat.ir سامانه‌هایی هستند که دارندگان سهام عدالت تنها از طریق آنها می‌توانند اقدامات مربوط به سهام مانند استعلام، پیگیری و آزادسازی سهام عدالت، ویرایش اطلاعات موجود در سایت سهام عدالت با کد ملی و غیره را انجام دهند.

بسیاری از دارندگان سهام عدالت به دلیل آنکه آشنایی کافی با کارکرد این سامانه‌ها خصوصاً سامانه samanese.ir را ندارند، متاسفانه در دام کلاهبرداران و شیّادان گرفتار می‌شوند و سرمایه ایشان به راحتی از بین می‌رود و پیگیری قضایی این موضوع نیز کاری زمانبر و طاقت فرسا است.

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

برای مشاهده دارایی سهام عدالت باید به سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به آدرس sahamedalat.ir بروید و در صفحه اصلی روی گزینه «مشاهده دارایی سهام عدالت» کلیک کنید. در صفحه باز شده شرایط سایت اعلام شده که به شرح زیرند:

این سامانه برای مشاهده خلاصه وضعیت سبد دارایی سهام عدالت است.

ورود به سامانه از طریق شماره تلفن همراه معتبر که قبلا توسط سهامدار در سایت خصوصی سازی اعلام شده، صورت میپذیرد.

مسئولیت فردی برای حفاظت از محرمانگی اطلاعات بر عهده سهامدار است.

فعالیت مراجعین در این سامانه ثبت شده و قابل پیگیری می‌باشد.

مسئولیت استفاده از کد تایید پیامک شده، توسط هر شخص دیگر به عهده سهامدار است.

هرگونه استفاده از اطلاعات مندرج به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به شدت ممنوع و مسئولیت آن به عهده سهامدار است.

دسترسی و استفاده از این سامانه محدود، غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده از آن توسط شما فراهم گردیده است.

گزینه متوجه شدم را بزنید. وارد صفحه ای می شوید که از شما کد ملی خواسته است. با ورود کد ملی عددی به شماره تلفن همراهتان که در سامانه ثبت نام سهام عدالت samanese.ir قبلا وارد کردید ارسال می شود. این عدد را در سایت وارد کنید و ادامه را بزنید. با تایید کد وارد صفحه کاربری خود می شوید و می توانید جزئیات سهام عدالت را مشاهده کنید و از ارزش روز آن مطلع شوید.

با موافقت رهبر معظم انقلاب و ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت، دارندگان سهام امکان معامله و خرید و فروش آن را دارند. برای این منظور ابتدا دارندگان سهام عدالت لازم است نسبت به مالکیت سهام خود اقدام کنند و پس از مالکیت سهام عدالت طی فرآیندی که دستورالعمل آن از طریق سایت دارایی و فروش سهام عدالت sahamedalat.ir و کارگزاری ها و بانک ها 30 درصد از آن را می توانند به فروش برسانند. برای افراد عادی (با سهام 530 هزار تومان) پول حاصل از فروش 30 درصد سهام عدالت حدود 2 میلیون و نیم می شود و برای سهام عدالت بهزیستی و کمیته امداد (ارزش یک میلیونی سهام عدالت) بالغ بر 5 میلیون تومان خواهد بود.

برای آزادسازی سهام عدالت افراد می توانند به دو روش سهام داری مستقیم و سهام داری غیر مستقیم اقدام کنند. در روش سهام داری مستقیم سهام عدالت مستقیما در سبد سهام فرد قرار می گیرد و طبق اعلام سازمان خصوصی سازی امکان فروش سهام عدالت در بورس را پیدا می کنند و فرد سهام دار هر زمان که بخواهد امکان عرضه آن را دارد اما در روش سهام داری غیر مستقیم مدیریت سهام در اختیار دولت است و از طریق شرکت های استانی سهام عدالت کار پیش می رود و دارندگان سهام عدالت سالانه سود سهامشان را دریافت می کنند و امکان فروش آن را ندارند.

نحوه فروش سهام عدالت نیز به سه طریق انجام می شود؛ فروش سهام عدالت در بانک، فروش سهام عدالت در کارگزاری ها و بورس، فروش سهام عدالت از طریق سایت sahamedalat.ir

توجه کنید اگر قصد فروش مستقیم سهام عدالت در بورس در آینده را دارید حتما روش سهام داری مستقیم را در آزادسازی انتخاب کنید و پس از آن اگر کد بورسی و سجام ندارید نسبت به اخذ آنها اقدام کنید. نحوه ثبت نام سجام سهام عدالت و دریافت کد بورسی در راهبرد معاصر آموزش داده شده است.

سامانه سهام عدالت (سایت سهام عدالت) به آدرس www. samanese.ir چند خدمت را به شرح زیر ارائه می کند:

سامانه سهام عدالت برای ثبت نام در سال 1384 راه اندازی شد و تا سال 1395 فعال بود. از سال 95 ثبت نام سهام عدالت متوقف شد و اکنون سال 99 چهارمین سالی است که ثبت نام سهام عدالت از طریق سامانه سهام عدالت انجام نمی شود. این در حالی است که جاماندگان ثبت نام سهام عدالت نسبت به این شرایط اعتراض دارند و معتقدند نحوه توزیع سهام عدالت و ثبت نام آن روند صحیحی را طی نکرد.

کارکرد دیگر این سامانه واریز سود سهام عدالت است. دارندگان سهام عدالت برای واریز سود سهام عدالت باید شماره شبای خود را در سامانه www. samanese.ir وارد کنند. نحوه ثبت شماره شبا درادامه آمده است.

استعلام سهام عدالت: همچنین افراد می توانند وضعیت سهام عدالت خود را از طریق سایت سهام عدالت پیگیری و مشاهده کنند که چه میزان سهام عدالت دارند و وضعیت واریز سود سهام عدالت آنها در چه وضعیتی است.

سامانه سهام عدالت علاوه بر خدمات فوق (استعلام سهام عدالت، استعلام سود سهام عدالت، ثبت شماره شبا و ثبت نام سهام عدالت) دارای یک سایت اطلاع رسانی سهام عدالت به آدرس news.samanese.ir است که آخرین اخبار سهام عدالت و آخرین اظهارات و تصمیمات آن را منتشر می کند.

قیمت روز سهام عدالت امروز در بازار سراسر سبز بورس به روند افزایش خود ادامه داد، به طوری که قیمت روز سهام عدالت امروز یکشنبه 22 تیر ماه به 17 میلیون و 18 هزار تومان رسید. بر این اساس 30 درصد قیمت سهام عدالت قابل فروش به 5 میلیون و 105 هزار و  400 تومان افزایش یافت. با این حساب  ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی تا به امروز  16 میلیون و 486 هزار تومان افزایش یافته است.

امروز دوشنبه 23 تیر ۹۹ شاخص کل بورس با رشد ۷۱ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۸۳۲ واحدی شد.

ارزش بازار ۶۷.۸۷۲.۶۲۸ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۱۸۹.۶۱۲ میلیارد ریال و حجم معاملات ۱۰.۷۰۲ میلیارد سهم بود.

در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آن‌ها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات چهارشنبه بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز شنبه ۲۱ تیر ارزش سهام عدالتشان به ۱۷ میلیون و ۱۸ هزار و ۲۰۴ تومان رسیده است. این رقم در روز کاری قبل ۱۶ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۸۶۸ تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود ۱۶۳ هزار تومانی طی معاملات شنبه عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی شده است.

یکی از سوالات سهام داران عدالت این است که فروش سهام عدالت به وسیله کارگزاری به کدام شبا بانکی واریز خواهد شد؟

 پاسخ این سوال این است که در حال حاضر امکان فروش 30% از سهام عدالت وجود دارد. اگر روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده اید، برای فروش فقط کافیست  در سامانه های کارگزاری های مختلف “ثبت نام” نمایید و کد ملی و شماره همراه خود را وارد نموده و پس از ورود به سامانه، از گزینه “ثبت درخواست فروش” برای فروش سهام خود اقدام نمایید. از زمانی که سفارش فروش را ثبت می کنید، هر زمان که کارگزاری موفق به فروش سهام شما شود 3 روز کاری بعد وجه آن به شماره شبایی که در سامانه SamaneSe.ir معرفی کرده اید واریز خواهد شد.

 ارائه سهام عدالت به جامانده ها یکی از موضوعات مورد بحث این روزهای کمسیون اقتصادی مجلس یازدهم است. علیرغم اینکه وزارت اقتصاد عنوان می کند که سهامی برای واگذاری جدید وجود ندارد امام کمیسیون اقتصادی به دنبال راه حلی برای تخصیص سهام عدالت جدید به 10 میلیون نفر از جاماندگان است.

مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص وضعیت فعلی طرح ارائه سهام به جاماندگان سهام عدالت خبر داده، طرح بخشی از نمایندگان مجلس در این رابطه اعلام وصول شده و هم‌اکنون در کمیسیون اقتصادی است. آن‌طور که پیگیری‌های «شرق» نشان می‌دهد، جزئیات طرح همچنان در حال بحث و بررسی است و دو تا سه هفته دیگر از کمیسیون عبور خواهد کرد و قرار نیست مدت زیادی در کمیسیون باقی بماند. طرح مجلس شامل چند دسته است؛ دسته اول، اشخاصی هستند که در سال ۸۴ – ۸۵ که ثبت‌نام انجام می‌شد، به دلایل مختلف از جمله به دلیل وجود برخی مشکلات در سامانه‌ها با وجود داشتن دعوت‌نامه، سهامی به نامشان منتقل نشده است.

دسته دیگر شامل کسانی است که یا تحت پوشش سازمان‌های حمایتی یعنی کمیته امداد و بهزیستی بودند یا بعدا تحت پوشش این سازمان‌ها قرار گرفتند یا متولدان این خانواده‌ها هستند، ولی سهامی در مورد آن‌ها تعریف نشده است. بخش دیگر نیز شامل افرادی است که جزء دهک‌های اول تا ششم بودند یعنی دهک‌هایی که مدنظر قانون بود، ولی به هر دلیلی در آن زمان شناسایی نشدند و سهامی برای این گروه تعلق نگرفته است. طغیانی درخصوص منابع پیش‌بینی‌شده برای این طرح به تسنیم گفته است: «از بین تمام اشخاصی که تحت پوشش سهام عدالت قرار گرفتند، شش میلیون از این افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی بودند که قانون برای این افراد ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته بود و ۵۰ درصد دیگر از سود سهام مستهلک می‌شد، یعنی این افراد عملا مبلغی را نباید می‌پرداختند.

مابقی مشمولان سهام عدالت، یعنی حدود ۴۴ میلیون نفر دیگر، باید نصف مبلغ را پرداخت می‌کردند تا ۵۰ درصد هم با سود سهام در این ۱۰ سال مستهلک شود و کل آن سهام یک‌میلیونی به آن‌ها منتقل شود، ولی تعداد خیلی کمی از این افراد این مبلغ را پرداخت کردند، بنابراین دولت فقط نصف این سهام، به ارزش ۵۰۰ هزار تومان را به آن‌ها منتقل کرد و مابقی به دولت بازگشت. در نتیجه از منابعی که برای سهام عدالت پیش‌بینی شد بخشی از این مالکیت به خود دولت بازگشت. منبع اصلی پیش‌بینی‌شده برای جاماندگان همین منابعی است که به دولت بازگشته است و ما می‌خواهیم از همین منابع برای جاماندگان تخصیص دهیم».

داود خانی با اشاره به این که جمعیت فعلی مشمولان سهام عدالت بیش از ۴۹ میلیون نفر است گفت: از این تعداد حدود ۲.۳ میلیون نفر تا کنون فوت کرده اند.

معاون سازمان خصوصی‌سازی افزود: از سوی دیگر جمعیت چند ده میلیونی از کشور نیز تا کنون بنا به دلایل مختلف تا کنون مشمول سهام عدالت نشده اند.

وی تصریح کرد: هر چند دلایل بسیار گسترده‌ای می‌توان برای عدم ثبت نام و توزیع سهام عدالت میان افراد غیرمشمول برشمرد، اما فعلا مجوز قانونی برای ثبت نام جدید از این افراد وجود ندارد تا بتوان بر اساس آن به این دسته از افراد نیز سهام عدالت تخصیص داد.

خانی نشان کرد: طرح سهام عدالت به موجب اجازه قانونی آغاز و انجام شده است؛ بنابراین ثبت نام جدید از افراد برای توزیع سهام عدالت میان آنها، نیازمند تصویب قانون جدید است.

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

منبع مطلب : rahbordemoaser.ir

سامانه سهام عدالت samanese.ir

سامانه سهام عدالت به نشانی (samanese.ir و sahamedalat.ir) سامانه‌هایی هستند که دارندگان سهام عدالت تنها از طریق آنها می‌توانند اقدامات مربوط به سهام مانند استعلام، پیگیری و آزادسازی سهام عدالت، ویرایش اطلاعات موجود در سایت سهام عدالت با کد ملی و غیره را انجام دهند.

بسیاری از دارندگان سهام عدالت به دلیل آنکه آشنایی کافی با کارکرد این سامانه‌ها خصوصاً سامانه samanese.ir را ندارند، متاسفانه در دام کلاهبرداران و شیّادان گرفتار می‌شوند و سرمایه ایشان به راحتی از بین می‌رود و پیگیری قضایی این موضوع نیز کاری زمانبر و طاقت فرسا است.

با پیگیری‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم در اینترنت مقاله‌ کاملی که متقاضیان را با مسائلی مانند: پیگیری و استعلام سهام عدالت با کد ملی، اعمال تغییرات و ویرایش‌ اطلاعات و نحوه آزادسازی سهام عدالت به زبان ساده آشنا نماید، وجود ندارد.

بنابراین تصمیم گرفتیم مقاله‌ای کامل و با بیانی ساده تهیه کنیم تا تمامی دانستنی‌های مفید و لازم در خصوص سهام عدالت و نحوه کار با سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir را بصورت یکجا و کامل تقدیم شما نماییم که این مقاله هم اکنون پیش روی شماست.

نکته: پاسخ به سوالات سهام عدالت “فقط” از طریق تماس با شماره: ۸۳۳۳۷-۰۲۱

آنچه در این مقاله میخوانید

1- در گام نخست، عبارت سامانه سهام عدالت را در گوگل جستجو نمایید و وارد سامانه شوید. همچنین می‌توانید آدرس سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir را در گوگل جستجو کنید و وارد این سامانه شوید.

2- سپس همانطور که در تصویر دوم مشخص کرده‌ایم، در قسمت “سامانه الکترونیکی سهام عدالت”، گزینه “ورد به سامانه” را کلیک نمایید.

3- در این مرحله باید قوانین و مقررات سامانه استعلام سهام عدالت را که در 6 بند تنظیم شده است را مطالعه نموده و سپس گزینه “مطلب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم” را تیک بزنید و بعد از آن دکمه “ادامه” را کلیک کنید.

4- در این قسمت سه گزینه وجود دارد، در کادر بالایی تصویر (کادر بزرگتر) کد ملی را وارد کنید و در کادر پایینی نیز باید کد امنیتی سیستم را وارد و بعد از آن دکمه “ادامه” را کلیک نمایید.

5- توجه داشته باشید که اگر کد ملی را اشتباه وارد کنید و یا اساساً سهام عدالت نداشته باشید، با اخطاری مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید.

6- پس از آنکه کد ملی خود و کد امنیتی سیستم را به درستی وارد و دکمه ادامه را کلیک بنمایید، وارد صفحه جدیدی مطابق تصویر پنجم می‌شوید. در این تصویر از بین 3 گزینه موجود، باید گزینه مربوط به نام و نام خانوادگی خود را تیک بزنید و دکمه “ادامه” را کلیک نمایید.

7- سپس باید در کنار نام پدر خود، تیک زده و دکمه “ادامه” را کلیک کنید.

8- در این مرحله، باید سال تولد خود را تیک بزنید و دکمه “ادامه” را کلیک نمایید.

9- در این گام در بین گزینه‌های موجود، باید شماره شناسنامه خود را تیک زده و دکمه “ادامه” را کلیک کنید.

10- در این مرحله نوبت تایید اطلاعات وارد شده است و در این صفحه تمامی اطلاعات هویتی خود اعم از نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد را که در مراحل قبلی تیک زده‌ یا وارد کرده‌اید را مشاهده می‌نمایید.

اگر اطلاعات مذکور صحیح باشد باید دکمه “تایید و ورود” را کلیک کنید و اگر هرگونه اشتباهی در اطلاعات ملاحظه می‌کنید باید دکمه “اصلاح” را کلیک و اطلاعات خود را ویرایش و تصحیح نمایید.

11- همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است، در این مرحله وارد صفحه‌ای شده‌اید که باید از بین گزینه‌های موجود، گزینه “صورت وضعیت دارایی سهام” را انتخاب و کلیک و مشاهده نمایید.

گزینه “صورت وضعیت دارایی سهام” در دو قسمت قابل مشاهده است (هم در قسمت مشکی رنگ سمت راست سامانه و هم در بین چهار گزینه سمت چپ سامانه استعلام سهام عدالت گزینه “صورت وضعیت دارایی سهام” قابل مشاهده است).

12- در مرحله آخر استعلام سهام عدالت ، همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید، اطلاعات مفیدی و وضعیت سهام عدالت، تحت نام “صورت وضعیت دارایی سهام عدالت” قابل مشاهده است.

در این تصویر که در واقع برگه سهام محسوب می‌شود، اطلاعاتی مانند: ارزش اسمی سهام، مبالغ واریزی سود سهام متعلقه، تعداد واریزی‌های سود سهام، تاریخ واریز سود سهام عدالت و غیره را ملاحظه می‌کنید.

نکته: توصیه ما این است که پس از استعلام و پیگیری سهام عدالت و مشاهده صورت وضعیت دارایی سهام عدالت، حتماً دکمه “خروج” که هم در قسمت پایین سمت راست سامانه و هم در قسمت بالای سمت چپ سامانه وجود دارد را کلیک نمایید.

آزادسازی سهام عدالت مربوط به زمانی است که دارندگان سهام عدالت تصمیم داشته باشند مدیریت سهام را مستقیماً خودشان بر عهده بگیرند و علم و توانایی خرید و فروش سهام در بورس را داشته باشند.

اشخاصی که بنا به هر دلیلی تمایل به آزادسازی سهام عدالت ندارند، نیازی نیست تا اقدامی انجام دهند. چراکه به صورت پیش فرض، مدیریت سهام عدالت تمامی دارندگان سهام، به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی محول شده و این شرکت‌ها، سهام را مدیریت می‌کنند و سود سهام را در فواصل زمانی معین به حساب دارندگان سهام عدالت واریز می‌نمایند.

امّا اگر تصمیم دارید که سهام عدالت خود را آزادسازی بنمایید، باید در سایت سهام عدالت اقدامات لازم را که در ادامه به توضیح کامل آن می‌پردازیم انجام دهید.

برای آزادسازی سهام عدالت نیز باید دقیقاً تا مرحله 10 از توضیحات گفته شده در مورد استعلام سهام عدالت پیش بروید و سپس در ادامه مانند توضیحات زیر عمل کنید.

11- بعد از آنکه دقیقاً مانند توضیحات مربوط به استعلام سهام عدالت، تا مرحله 10 پیش رفتید. در این مرحله وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید از بین گزینه‌های موجود، در گزینه “آزاد سازی سهام عدالت” قسمت “تغییر” را کلیک نمایید.

گزینه “آزادسازی سهام عدالت” در دو قسمت قابل مشاهده است (هم در قسمت مشکی رنگ سمت راست و هم در بین چهار گزینه سمت چپ سامانه گزینه “آزادسازی سهام عدالت” قابل مشاهده است).

12- سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن توضیحاتی در خصوص آزادسازی سهام عدالت مشاهده می‌کنید که باید پس از مطالعه این توضیحات گزینه “ادامه” را کلیک نمایید.

13- در این مرحله صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که حاوی اطلاعات و توضیحات مهمی در مورد آزادسازی سهام عدالت است. شما باید این اطلاعات را با دقت مطالعه کنید و بعد از آن جمله: “مطالب فوق را مطالعه نموده و مایل به استفاده از روش مستقیم برای بهره‌مندی از دارایی سهام عدالت خود می‌باشم” را تیک بزنید و سپس گزینه “ثبت روش مستقیم” را کلیک کنید.

14- اگر قبلاً شماره تماس (شماره موبایل) و یا شماره شبا بانکی خود را وارد سایت سهام عدالت نکرده باشید، مطابق با تصویر نهم سامانه به شما اخطار میدهد که باید شماره تلفن همراه و شماره شبا بانکی خود را وارد سایت سهام عدالت نموده و آن را تایید کنید.

نکته: اگر از قبل شماره تلفن همراه و شماره شبا بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت کرده‌اید، این اخطار برای شما نمایش داده نمی‌شود و مستقیماً وارد مرحله دهم می‌شوید.

15- در مرحله دهم برای شما صفحه‌ای باز می‌شود که در آن دو رقم اول و آخر شماره موبایل و کد ملی خود را مشاهده میکنید و همچنین می‌توانید شماره موبایل خود را در این مرحله تغییر دهید و باید گزینه تایید و ادامه را کلیک کنید.

نکته: دقت نمایید که پیامک‌های ارسال از سوی سایت سهام عدالت به این شماره موبایل که در سامانه وارد کرده‌اید و یا آن را تغییر می‌دهید ارسال می‌شود.

16- پس از آنکه مطابق با مرحله قبلی گزینه تایید و ادامه را کلیک نمودید وارد مرحله نهایی می‌شوید، در این مرحله باید کد تایید 6 رقمی که به شماره همراه شما پیامک شده است را حداکثر ظرف 2 دقیقه در کادر مربوطه وارد کنید و در نهایت گزینه “ثبت نهایی انتخاب” را کلیک نمایید.

نکته: در این مورد هم باید بگوییم پس از آنکه تمام مراحل پیش گفته را با موفقیت پشت سر گذاشتید و سهام عدالت خود را آزاد نمودید، حتماً گزینه “خروج” را کلیک و از سامانه خارج شوید.

در سایت سهام عدالت امکان ویرایش اطلاعات شما وجود دارد و چنانچه تصمیم دارید تا اطلاعات شماره شبا بانکی و شماره موبایل خود را در سامانه وارد کنید (اگر قبلاً وارد نکرده‌اید) و یا تمایل دارید تا شماره شبا بانکی و شماره موبایل موجود در سامانه سهام عدالت را تغییر دهید، باید مطابق با آموزش زیر اقدام کنید.

توضیح مهم: اگر تا کنون هرگز شماره تلفن همراه و شماره شبا بانکی خود را در سایت سهام عدالت وارد نکرده‌اید، باید یکی از دو گزینه ثبت شماره شبا بانکی یا ثبت شماره تلفن همراه را کلیک کنید.

سپس صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در بالای صفحه حاوی اطلاعات مهمی است که باید این موارد را مطالعه کنید و در پایین صفحه نیز اقدام به وارد کردن شماره شبا بانکی و شماره تلفن همراه خود در سامانه سهام عدالت نموده و در نهایت گزینه “تایید و ثبت اطلاعات” را کلیک کنید.

در پایان امیدواریم با توضیحاتی که تقدیم حضورتان شد، بتوانید در مدت زمان کوتاه، تمامی اقدامات لازم اعم از بررسی، پیگیری، استعلام و آزادسازی سهام عدالت و مدیریت آن و همچنین ویرایش اطلاعات مندرج در سامانه سهام عدالت را شخصاً و به آسانی انجام دهید.

نکته: پاسخ به سوالات سهام عدالت “فقط” از طریق تماس با شماره: ۸۳۳۳۷-۰۲۱

«پاسخ به سوالات متداول شما»

منبع مطلب : www.mashhoor.ir

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را
حذف کنیم. این سایت توسط سرور های قدرتمند پارس
وب سرور پشتیبانی میشود.

سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت
سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *