سایت بلاک چین

سایت بلاک چین
سایت بلاک چین

در کنار پروتکل‌های حوزه دیفای، شبکه‌های فعال در زمینه NFT مورد توجه بازار قرار گرفته و شاهد توسعه این حوزه هستیم. شبکه Rarible و توکن RARI یکی از پروژه‌های این حوزه بوده که بستری برای خرید، فروش و ترید توکن…

برخی از پلتفرم های دیفای نظیر پنکیک سواپ و Cream مورد حمله قرار گرفته اند. مدیرعامل بایننس در توییتر خود اعلام کرد: تعدادی از پروژه‌های دیفای تحت حمله DNS قرار گرفته‌اند. این پروژه‌ها شامل Pancake و Cream و سایر پروژه‌ها…

در این مقاله قصد داریم نگاهی دقیق به بازدهی صنعت رمزارزها و علی‌الخصوص بیت کوین بعد از شیوع بیماری کرونا و یکسال پس از آنکه کل بازار سقوط بیش از ۵۰ درصدی را تجربه کرد، داشته باشیم. حدودا یکسال از…

قیمت بیت کوین در طی ۴ ساعت به دلایل مختلف تکنیکال و عامل‌های روی زنجیره‌ای ۶٪ کاهش یافت. این در حالیست که کندل هفتگی در ۱۵ مارس به تازگی باز شده است. سه عامل اساسی در ضعیف شدن مومنتوم بیت…

جد مک‌کیلب بنیان‌گذار ریپل و موسس استلار در ۹ روز گذشته ۱۵۲ میلیون ارز دیجیتال XRP را فروخته است. او در کمتر از ۱۰ روز گذشته تعداد ۱۵۱۹۰۰۰۰۰ رمز ارز XRP را از کیف پول tacostand خود خارج کرده است.…سایت بلاک چین

طرح پیشنهادی جدید اتریوم EIP-3368 در میان بحبوحه مخالفت ماینرها در برابر تغییر کارمزد شبکه ارائه شده است. به طوریکه این طرح پیشنهادی آتش بین ماینرها و توسعه‌دهندگان را خوابانده است، به نظر می‌رسد از طرف جامعه اتریوم نیز حمایت‌هایی…

نرخ سود سالانه بیت کوین با اختلاف از سایر کلاس دارایی‌ها بالاتر بوده است و همین امر باعث شده است تا تحلیل‌گران ارز دیجیتال BTC را برترین دارایی یک دهه اخیر بنامند. در ۱۰ سال گذشته عملکرد بیت کوین حداقل…

کالین وو متخصص ارزهای دیجیتال در کشور چین، از همایش اخیر شرکت بیت‌مِین خبر داد. شرکت Bitmain تولیدکننده دستگاه‌های استخراج بیت کوین (Asic) است. در این کنفرانس قیمت دستگاه‌های جدید S19 و شرایط پیش خرید آنها اعلام شد. این کنفرانس…

بیت کوین چیست؟

اتریوم چیست؟

تتر چیست؟

پولکادات چیست؟

کاردانو چیست؟

بایننس کوین چیست؟

شبکه‌هایی که از الگوریتم اجماع گواه اثبات کار (POW) استفاده می‌کنند، نیاز به سخت افزارهای خاصی برای ساخت بلاک‌های جدید…

با استفاده از روش‌هایی می‌توان توکن‌های شبکه اتریوم یا ERC-20 را به توکن‌های روی شبکه هوشمند بایننس یا Bep-20 تبدیل…

به دلیل فرصت‌های زیاد سرمایه گذاری و کسب درآمد در حوزه DeFi، این بخش از بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه…

پروتکل کامپوند، یک پلتفرم وام دهی و وام گیری است که بر روی بلاک چین اتریوم سوار شده است. زمانی…

پنکیک سواپ (PancakeSwap) یک صرافی غیر متمرکز (DEX) ارزهای دیجیتال است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است…

بازار پیش بینی (Prediction Market)، مجموعه‌ای از افرادی است که در مورد رویدادهای مختلف مانند نتایج انتخابات، قیمت کالاها، نتایج فروش…

افراد زیادی که از کیف پول متامسک استفاده کرده و آن را به پروتکل‌های مختلف در حوزه دیفای متصل کرده‌اند،…

سایت بلاک چین یک سایت قدیمی و مطمئن در زمینه خدمات رمزارزها به حساب می‌آید. در صورتی که قصد کار کردن در حوزه ارزهای دیجیتال را داشته باشید، به احتمال بسیار زیادی به این وبسایت برخورد خواهید کرد. در این مطلب ضمن معرفی سایت بلاک چین و بیان امکانات و قابلیت‌های آن، به بررسی سایر سایت‌های مرتبط با استخراج خواهیم پرداخت. Bitcoin.com، BTC.com و Blockcypher.com از جمله سایت‌هایی هستند که در انتهای این مقاله مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

سایت بلاک چین (Blockchain.com) یکی از قدیمی‌­ترین و مورد اعتمادترین وبسایت­‌هایی است که محصولات و خدمات مرتبط با دنیای رمزارزها را فراهم می‌کند. در ادامه برخی از کاربردهای این سایت را معرفی می‌­کنیم.

سایت بلاک چین

با انتخاب گزینه Wallet در بالای صفحه اصلی سایت بلاک چین می­‌توانید برای خود کیف پول دیجیتال بلاک­‌چین بسازید. ویژگی­‌های این کیف پول و نحوه ساختن آن را می­‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

یک نمونه دیگر از محصولات و خدماتی که سایت بلاک­ چین ارائه می‌­دهد، صرافی آن است. با استفاده از این لینک می‌­توانید وارد صرافی شده و مبادلات ارزهای دیجیتال را انجام دهید. قبل از استفاده از صرافی مقاله مربوط به معرفی انواع صرافی­‌ها را بخوانید.

با استفاده از صفحه Explorer در سایت بلاک­ چین می­‌توانید اطلاعات موجود در شبکه را با سرچ کردن آدرس، نام کیف پول، هش تراکنش، هش بلاک و یا شماره بلاک جست‌وجو کنید. نحوه جست‌وجو را به صورت مفصل در اینجا بخوانید.

در این صفحه از سایت بلاک ­چین تعدادی مقاله قرار گرفته که با مطالعه آن­‌ها خواهید توانست اطلاعات مفیدی را در زمینه رمزارزها و تکنولوژی‌­های مرتبط به دست آورید.

سایت بلاک­ چین امکان مشاهده قیمت لحظه­‌ای رمزارزها را برای کاربران فراهم می­‌کند. مشابه شکل زیر، قیمت، مارکت کپ و تغییرات روزانه قیمت رمزارزها در این سایت قابل مشاهده است. همچنین در مقابل هر یک از ارزها گزینه Buy و Trade قرار گرفته که با استفاده از آن­‌ها وارد صفحه صرافی بلاک چین شده و می­‌توانید به مبادله آن ارز بپردازید.

با کلیک کردن بر روی نام هر یک از رمزارزها، اطلاعات جزئی درباره تغییرات قیمت آن ارز به صورت شکل زیر نمایش داده می‌­شود.

در صفحه نمودارها در سایت بلاک چین، اطلاعات مفیدی درباره آمار رمزارزها، اطلاعات بلاک­‌ها، داده­‌های مربوط به استخراج، اطلاعات مرتبط با فعالیت شبکه و کیف پول­‌ها و در نهایت سیگنال‌­های بازار نمایش داده شده است.

یک نمونه از سایت­‌هایی که برای جست­وجو و کاوش در شبکه بلاک­‌چین استفاده می­‌شود، بلاک سایفر است. با استفاده از گزینه Block Explorer در این سایت می‌­توانید اطلاعات موجود در شبکه را پیدا کنید. جست­وجو در بلا­ک­‌چین را می‌­توانید با سرچ کردن آدرس، نام کیف پول، هش تراکنش، هش بلاک و یا شماره بلاک انجام دهید.

در صفحه اصلی سایت Bitcoin.com با کلیک بر روی گزینه Get Started می­‌توانید درباره بیت کوین اطلاعات به دست آورده و خدمات این وبسایت را مشاهده نمایید.

به کمک گزینه­‌هایی که در منوی بالای صفحه این وبسایت قرار گرفته است می­‌توانید از کیف پول و صرافی این سایت استفاده کنید. لازم به ذکر است که صرافی مذکور دسترسی آی‌­پی­‌های ایرانی را محدود کرده است. همچنین با انتخاب گزینه News اخبرا مرتبط با بیت کوین را مشاهده خواهید کرد.

BTC.com یک مرجع مهم در میان سایت‌های مرتبط با استخراج به حساب می‌آید. در صفحه اصلی سایت BTC.com اطلاعات آخرین بلاک­‌های استخراج شده در شبکه بلاک­‌چین قابل مشاهده است. در جدول مذکور ارتفاع بلاک، استخری که موفق به استخراج شده، حجم، پاداش بلاک، زمان انجام استخراج و هش بلاک نشان داده شده است. همچنین با کلیک بر روی گزینه Blocks در منوی بالای صفحه، می­‌توان اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورد.

علاوه بر اطلاعات بلاک، با استفاده از صفحات Pool و Stats می­‌توان به داده‌­های دیگری مانند مشخصات استخرهای استخراج، نمودارها و اطلاعات آماری مربوط به استخراج دسترسی پیدا کرد.

بهمن 22, 1399

تریدینگ (معامله گری)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سایت بلاک چین

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مجوزهای در دست اقدام


کد تایید *

آنچه باید پیش از مطالعه این نوشته بدانید:بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

پس از مطالعه اولیه در خصوص بیت کوین در لینک بالا، اکنون می توانید به ساخت حساب بیت کوین در سایت بلاک چین دات کام اقدام نمایید.
سایت بلاک چین دات کام یکی از اولین سرویس دهنده‌های حساب یا کیف پول یا والت (wallet) بیت کوین است که در حال حاضر کیف پول آن علاوه بر بیت کوین از بیت کوین کش، اتریوم و استلار نیز پشتیبانی می‌کند. در این آموزش، تمرکز ما روی ساخت کیف پول بیت کوین است ولی با ساخت حساب در سایت بلاک چین، علاوه بر بیت کوین شما دارای کیف پول بیت کوین کش، اتریوم و استلار نیز می‌شوید.
پیش از ساخت کیف پول بیت کوین، روی سیستم خودتان یک آنتی ویروس-اینترنت سکیوریتی معتبر نصب کنید. پس از نصب، اینترنت سکیوریتی را آپدیت کرده و سیستم خودتان را اسکن کنید تا از عدم وجود هرگونه بدافزار در سیستم مطمین شوید. در حال حاضر بدافزارهای زیاد و متفاوتی در زمینه بیت کوین وجود دارند. جهت اطلاعات بیشتر دراین خصوص می‌توانید مطلب زیر را مطالعه نمایید:شیوع گسترده بدافزارهای سرقت بیت کوین
سریعترین و راحت‌ترین روش ساخت کیف پول بیت کوین و کار با آن، استفاده از سایت بلاک چین (Blockchain) است. جهت ساخت کیف پول در بلاک چین، از لینک زیر استفاده نمایید:https://login.blockchain.com/#/signuphttps://exchanging.ir/images/blockchain-bitcoin-account-tutorial/Blockchain-Bitcoin-Wallet.mp4
با وارد شدن به لینک بالا، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می‌کنید که جهت ساخت کیف پول لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه continue را کلیک کنید تا کیف پول شما ساخته شود!
چنانچه کیف پول شما بطور موفقیت آمیز ایجاد شده باشد، به صفحه‌ای مشابه شکل زیر هدایت می‌شوید. همچنین یک ایمیل برای تایید صحت ایمیل شما ارسال می‌شود که باید روی لینک مربوطه کلیک کنید.
برای مشاهده آیدی کیف پولتان، ابتدا روی گزینه Settings کلیک کنید(1) و سپس General را انتخاب کنید(2). این رشته، آی دی کیف پول شماست و برای لاگین به حساب بیت کوین استفاده می‌شود. آی دی کیف پول شما شناسه منحصر به فرد و متعلق به شماست. از این شناسه می‌توانید برای ورود و دسترسی به کیف پول خود استفاده کنید. این شناسه برای ارسال یا دریافت بیت کوین نیست. آی دی کیف پول خودتان را با دیگران به اشتراک نگذارید.
اکنون برای دریافت بیت کوین از سایرین نیاز به آدرس بیت کوین دارید. جهت دریافت آدرس بیت کوین یا آدرس اتریوم یا آدرس بیت کوین کش یا آدرس استلار، در حساب خودتان روی دکمه Request (1) کلیک کنید و در صفحه باز شده پس از انتخاب ارز مورد نظر خود(2) ،یک آدرس جدید مربوط به همان ارز برای شما نمایش داده می‌شود. این آدرس را می‌توانید در اختیار دیگران قرار دهید تا ارز مورد نظر شما را به آن ارسال کنند.
جهت ارسال بیت کوین(یا اتریوم، یا بیت کوین کش یا استلار) به حساب دیگران، مطابق شکل زیر روی گزینه Send (1) کلیک کنید تا صفحه مشابه شکل باز شود. در این صفحه لازم است که پس از انتخاب بیت کوین(یا ارزی که قصد انتقال آن را دارید)(2)، آدرس بیت کوین گیرنده و مقدار مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Continue را کلیک کنید. چنانچه بیت کوین کافی در کیف پول شما موجود باشد، تراکنش پذیرفته شده و به آدرس مورد نظر ارسال می‌شود.
توجه داشته باشید که مقداری کارمزد جهت انتقال پول از حساب شما کسر می‌شود. بنابراین حداکثر مبلغ قابل ارسال به دیگران، به اندازه کارمزد از موجودی حساب شما کمتر است. شما می‌توانید مقدار کارمزد نقل و انتقالات حسابتان را خودتان تعیین کنید(3). توجه نمایید که هرچه کارمزد کمتری در شبکه بیت کوین بپردازید تراکنش‌های شما دیرتر تایید(confirm) خواهند شد و هرچه کارمزد بیشتری بپردازید تراکنش‌های شما از اولویت بالاتری برخوردار می‌شوند و بررسی و تایید آنها در شبکه بیت کوین، سریعتر صورت می‌گیرد.
برای سادگی در تعیین مقدار کارمزد، کیف پول بلاک چین 2 گزینه Regular که کارمزد معمولی است و تایید تراکنش ممکن است زمان بر باشد و گزینه Priority که کارمزد بالا است و تایید تراکنش معمولاً زودتر انجام می‌شود را قرار داده و یکی از این دو را نیز می‌توانید انتخاب نمایید.گزینه‌های امنیتی:
امنیت کیف پول بیت کوین، اولین و مهمترین چیز است. برای مشاهده گزینه‌های امنیتی روی گزینه Security Center کلیک کنید. در این بخش در صورتی که هنوز ایمیل خودتان را تایید نکرده‌اید با استفاده از گزینه Verify Email آن را تایید کنید.
سپس شناسایی 2مرحله‌ای (Two-Step Verification) را فعال کنید. با فعال شدن این گزینه، در زمان ورود به کیف پول بلاک چین، علاوه بر رمز عبور که قبلا انتخاب کرده‌اید، یک رمز یک‌بارمصرف نیز لازم است. این رمز یکبار مصرف بسته به انتخاب شما یا به صورت پیامک به تلفن همراه شما ارسال می‌شود یا از طریق یک اپلیکیشن مانند گوگل آتِنتیکِیتور یا «یو بی کی» که روی تلفن همراه شما نصب شده‌اند، تولید می‌شود. برای فعال کردن شناسایی 2 مرحله‌ای روی Enable کلیک کنید و از بین گزینه‌های موجود که شامل ارسال پیامک، آتنتیکیتور و یوبی کی است، هر کدام که مناسب شما است را انتخاب کنید و آن را فعال نمایید.
در صورت انتخاب آتنتیکیتور، یک بارکد ماتریسی نمایش داده می‌شود که لازم است آن را با اپلیکیشن آتنتیکیتور که روی تلفن همراه خودتان نصب کردید اسکن کنید و سپس کد یک بار مصرف تولید شده را در کیف پول خودتان ثبت کرده و روی Verify کلیک نمایید تا شناسایی 2 مرحله‌ای فعال شود.سایت بلاک چین

در آخرین بخش گزینه‌های امنیتی باید عبارت بازیابی(Backup Phrase) خودتان را دریافت نمایید. اگر زمانی رمز عبور خودتان را فراموش کنید و یا سایت بلاک چین در دسترس نباشد، می‌توانید از این عبارت بازیابی برای دسترسی به کیف پول و ارز خود استفاده نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور اگر این عبارت بازیابی را نداشته باشید، هیچ راهی برای دسترسی به حساب خودتان و بازیابی موجودی آن ندارید. جهت دریافت عبارت بازیابی ابتدا روی گزینه Back Up Funds کلیک کنید تا عبارت بازیابی که شامل 12 کلمه است را مشاهده کنید و این کلمات را به همان ترتیب یادداشت کنید و در جایی امن نگهداری نمایید.دستیابی به کلید خصوصی اتریوم
جهت دستیابی به کلید خصوصی آدرس اتریوم خودتان، مطابق شکل زیر روی گزینه Export Private Key کلیک کنید. جهت دسترسی به کلید خصوصی مربوط به آدرس‌های آرشیو شده، روی گزینه Export Archived Private Key کلیک کنید.
یک هشدار مطابق شکل زیر به شما نشان داده می‌شود تا شما را مطلع کند که اگر کلید خصوصی را در دسترس دیگران قرار دهید، می‌توانند اتریوم موجود در حساب شما را برداشت کنند. اگر مطمین هستید که می‌خواهید به کلید خصوصی خودتان دسترسی پیدا کنید باید روی دکمه Continue کلید کنید
اکنون پسورد اصلی حساب بلاک چین شما درخواست می‌شود که باید آن را درج نمایید و روی دکمه Submit کلیک کنید.
اکنون مطابق شکل زیر کلید خصوصی و آدرس اتریوم شما نمایش داده می‌شود. با ذخیره کردن این کلید خصوصی حتی در صورتی که دسترسی به حساب بلاک چین خودتان را از دست بدهید می‌توانید موجودی آدرس اتریوم خودتان را از طریق سایر والت‌هایی که گزینه Import Private Key را داشته باشند خرج کنید.

لینکهای مرتبط:

خرید آنلاین بیت کوین

فروش بیت کوین

تبدیل بیت کوین به سایر پولهای الکترونیک

بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

سازنده بیت کوین چه کسی است؟

بلاک‌چین ورای بیت کوین ؛ بلاک‌چین پرقدرت ترین فناوری سال های اخیر

کانفرم چیست؟

بلاک چین کیف پول سخت افزاری خودش را ارائه کرد

هفت کیف پول برتر بیت کوین در سال 2018

6 کیف پول برتر بیت کوین که خطر بسته شدن به دلیل تحریم را ندارند

آموزش کامل اکسدوس ؛ یکی از بهترین کیف پولهای بیت کوین و چندین ارز دیجیتال

استخراج بیت کوین چیست؟ بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین کدامند؟

هر آنچه که باید درباره استخراج بیت کوین با کریپتو تب بدانید + آموزش

مراحل خرید آنلاین با بیت کوین

نحوه ساخت حساب بیت کوین و کار با آن در بلاک چین

کانفرم چیست؟

ببخشید ایمیلو اشتباه ز دم لطفا به این ایمیلم جواب بدین

سلام
من دو بار حساب والت ایجاد کردم اما در هر دو حساب بیت کوین های دریافتیم نشان داده نمی شد در حالیکه بطور اتفاقی حساب ای پی رو هم ایجاد کردم و در اون این بیت کوین ها نمایش داده میشدند. اشکال از چیه؟
فرق والت با ای پی چی هست؟

سلام
من حساب والت ایجاد کردم اما در هر حساب بیت کوین های دریافتیم نشان داده نمی شد
اشکال از چیه

سلام من هرچقدرتلاش میکنم توسایت بلاک چین ادرس ایمیل وپسوورد مینویسم ولی کدامنیتی نمیادوثبتنامم انجام نمیشه خواهش میکنم راهنمایی کنید

سلام
جهت افتتاح حساب لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه کانتینیو را کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود!

Your browser does not support iframes.

© All rights reserved.
Designed by ESDT

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

اگر به دنبال یک کیف پول امن و مشهور بوده‌اید، احتمالا کیف پول بلاکچین در لیست شما بوده است.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد کیف پول بلاکچین صحبت کنیم تا به فهم عمیق‌تری نسبت به یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های مخصوص ارز دیجیتال دنیا برسید.

در این مطلب درباره تاریخچه، اهداف و عملکردهای کیف پول بلاکچین صحبت کرده و در مورد چرایی و چگونگی رسیدن به این حد از محبوبیت آن بحث خواهیم کرد.

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط کیف پول بلاکچین را بررسی کرده و در انتها نقاط مثبت و منفی آن را خواهیم نوشت.سایت بلاک چین

کمپانی بلاکچین با آدرس سایت blockchain.info و blockchain.com در سال 2011 میلادی در شهر لوکزامبورگ تاسیس شد و تخصص آن در زمینه بلاکچین و محصولات آن است.

توجه: شباهت نام این کمپانی با دفتر کل و یا همان بلاکچین شما را گمراه نکند. تکنولوژی بلاکچین یک بحث کاملا جداست. نام این سایت صرفا بلاکچین است و نباید آنرا با تکنولوژی بلاکچین یا بلاکچین بیت‌کوین اشتباه بگیرید.

این کمپانی اطلاعات و آمار مربوط به بیت‌کوین را ارائه داده، ابزارهای جستجوی بلاکچین را تولید کرده و همچنین کیف پول جذاب و مشهوری دارد که در این مقاله می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

ابزار جستجوی بلاکچین اصطلاحی است که برای مشاهده و آنالیز بخش‌هایی از بلاکچین بیت‌کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با به کارگیری این بازار می‌توانید تراکنش‌های خودتان را پیگیری کرده و یا تراکنش‌های دیگر کاربران را آنالیز کنید.

هرچند که در هدف اصلی این کمپانی فراهم کردن ابزارهای جستجو و مشاهده بلاکچین بود؛ اما به سرعت پیشرفت کرد و در سال 2013 پربازدیدترین سایت حوزه بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال شد.

در انتهای سال 2013 میلادی، بلاکچین کمپانی دیگری با نام Zero Block LLC را خریداری کرد که تخصصش در زمینه نرم‌افزار موبایلی بیت‌کوین بود و در همان سال معروف‌ترین اپلیکیشن مربوط به بیت‌کوین در بازار را تولید کرده بود.

هدف بلاکچین در آن سال‌ها آن بود که به پیشروترین استارتآپ بیت‌کوین تبدیل شود.

شرکت بلاکچین فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پاک شدن نرم‌افزارشان از استور اپل اشاره کرد. با این وجود بلاکچین هنوز هم یکی از بهترین کمپانی‌های فعال در حوزه بیت‌کوین است.

از همان ابتدا تا به امروز وظیفه سرپرستی و مدیریت کمپانی بر عهده پیتر اسمیت (Peter Smith) بوده که یکی از بنیانگذاران شرکت و مدیرعامل فعلی آن است.

از نظر آقای اسمیت دلیل موفقیت این کمپانی، صبر، تیم خوب و ساختن محصولاتی است که مردم در سراسر جهان از استفاده از آن‌ها لذت می‌برند.

حال با این اطلاعاتی که در مورد کمپانی به دست آوردید بهتر است که به سراغ بررسی کیف پول برویم.

همانطور که در ابتدای متن به این موضوع اشاره کردم، یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت در زمینه تولید کیف پول ارزهای دیجیتال است.

اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این کیف پول را می‌توان قدیمی بودن آن دانست. بعد از بلاکچین، امروزه کیف پول‌های بسیار بهتر و با امکانات بیشتر وجود دارند و هیچ‌کس مجبور نیست از کیف پول‌های محدودی مانند بلاکچین استفاده کند.

در هرحال، از نظر برخی از افراد و کاربران، کیف پول بلاکچین بهترین کیف پول تولید شده برای ارزهای دیجیتال است؛ اما تا به امروز فقط قابلیت ذخیره بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، استلار و اتریوم را دارد که یک نقطه ضعف بزرگ برای آن محسوب می‌شود.

سایر نقاط قوت و ضعف این کیف پول را در ادامه بخوانید.

طبق اعلام سایت رسمی شرکت بلاکچین تا به این تاریخ تقریبا 30 میلیون کیف پول درون این پلتفرم ساخته شده است و افراد حاضر در این شرکت با افتخار اعلام کرده‌اند که سازنده نه تنها محبوب‌ترین؛ بلکه امن‌ترین و مورد اعتمادترین کیف پول ارزهای دیجیتال دنیا نیز هستند.

بلاکچین به شما اجازه می‌دهد که اکانت خود را ساخته و برای امنیت آن می‌توانید رمزعبور تعیین کرده، تایید دو مرحله‌ای را فعال کرده و عبارت ریکاوری را یاداشت و ذخیره کنید. بعد از این کارها آن‌ها به شما اطمینان می‌دهند که کیف پول شما امن است.

همچنین با استفاده از کیف پول می‌توانید رمزارزهای مختلف را به هم تبدیل کنید که این موضوع کارهارا سریعتر، آسان‌تر، بی استرس‌تر و امن‌تر می‌کند.

کیف پول بلاکچین نسخه آنلاین دارد و نسخه اندروید و IOS آن نیز در دسترس است. در حال حاضر این کیف پول از 22 ارز فیات (دلار، یورو، ین و…) پشتیبانی کرده و در 25 زبان قابل استفاده است.

اگر تعدادی از نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های تحلیلی در مورد کیف پول بلاکچین را بخوانید متوجه می‌شوید که مشکلاتی در استفاده از این کیف پول وجود داشته است.

علاوه بر این، خیلی از کاربران اعتقاد دارند که ذخیره‌سازی کلیدهای شخصی در سرورهای شرکت عیب بزرگی است؛ زیرا امکان هک و حمله به سرورهای آن‌ها وجود دارد؛ در حالی که برخی دیگر اعتقاد دارند در صورت گم کردن کلید شخصی و رمزعبور خود می‌توانند به راحتی کیف پول خود را بازیابی کنند.

برخی به دلیل اینکه این سایت نیاز به نصب نرم‌افزار ندارد شروع به استفاده از آن می‌کنند.

دو اشکال بزرگ دیگری که کیف پول بلاکچین دارد:

اگر تیم سازنده، صادق، کارشان شفاف و سخت کوش در رسیدن به اهدافشان هستند؛ پس احتمالا می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید ولی مشکل اینجاست که حتی اگر تیم بلاکچین صادق باشند، کیف پول شما در معرض خطر بیشتری از سمت هکرها قرار دارد.

به همین دلیل بسیاری از مردم به کیف پول‌های متمرکز اعتماد ندارند؛ زیرا از اساس شرکت‌های واسطه را در مورد دارایی‌های دیجیتال خود قبول ندارند.

ارزهای دیجیتال باید تا حد ممکن بی‌واسطه باشند.

عدم ناشناس بودن در سایت بلاکچین نیز یکی دیگر از مشکلات این کمپانی است. هرچند که بلاکچین امنیت کیف پول خود را تضمین می‌کنند؛ اما باز هم کاربران هراس دارند که اطلاعات و آی‌دی آن‌ها لو رفته و تراکنش‌های آن‌ها ردیابی شود.

برای کیف پول بلاکچین یک نرم‌افزار خاص تولید شده است که هم نسخه اندروید و هم نسخه ios آن در دسترس است.

نسخه موبایلی اپلیکیشن بسیار خوب طراحی و تنظیم شده است که بسیار خوب هم کار می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید کوین‌ دریافت و یا ارسال کنید و این کار به راحتی و فقط با استفاده از آدرس و یا QR Code مخصوص حساب مقصد انجام می‌شود.

اپلیکیشن بلاکچین همچنین یک لایه محافظتی که با اثر انگشت فعال می‌شود را داراست که امنیت را به حد بالایی می‌رساند.

اگر تلفن همراه خود را گم کرده و یا از شما سرقت شود، باز هم کیف پول شما با یک پین کد محافظت شده و در صورت پاک شدن نرم‌افزار، تمام اطلاعات روی یک دیتابیس آنلاین ذخیره شده است.

اکنون به انتهای مقاله نزدیک شده‌ایم و بهتر است که یک نگاه کلی و گذرا به بررسی کیف پول بلاکچین بیاندازیم.

کیف پول بلاکچین در حال حاضر شاید معروف‌ترین کیف پول بیت‌کوین در تمام دنیا باشد و از 25 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند؛ اما تنها قابلیت ذخیره‌سازی 4 ارز دیجیتال را دارد.

این کیف پول مدعی شده ویژگی‌های امنیتی خاصی دارد که می‌تواند خیال شما را از بابت نگهداری دارایی‌های دیجیتال‌تان راحت کند. ولی هرچقدر هم که امن باشد، نسخه تحت‌وب این کیف پول بیشتر در معرض حملات هکرها قرار دارد.

علاوه بر نسخه تحت وب کیف پول، اپلیکیشن مخصوص اندروید و ios آن نیز طراحی شده است. با استفاده از اکسچنج داخلی، تبدیل ارزها فراهم شده و این فرایند در داخل خود کیف پول انجام می‌پذیرد.سایت بلاک چین

در مجموع به نظر می‌رسد که کیف پول بلاکچین برای کسانی که به دنبال یک کیف پول راحت، متمرکز و با کیفیت برای ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال خود هستند گزینه بدی نباشد ولی قطعا گزینه‌های بهتری از این کیف پول وجود دارد.

چند کیف پول پیشنهادی برای جایگزین کردن به جای کیف پول بلاکچین:

اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم: این کیف پول را برای کاربران ساکن ایران توصیه نمی‌کنیم.

علاوه بر مشکلاتی که گاها ایرانیان در ورود به کیف پول مشاهده کرده‌اند این کیف پول از دسته کیف پول‌های تحت وب است که برای عضویت در آن باید ایمیل و رمز عبور وارد کنید.

اپلیکیشن کیف پول بلاکچین نیز برای ایرانیان قابل نصب نیست:

وقتی ده‌ها کیف پول نرم‌افزاری وجود دارد که امنیت خوبی دارند، امکان پشتیبان‌گیری را فراهم کرده‌اند، نیاز به ایمیل و ثبت‌نام ندارند، از ده‌ها و حتی 100 ها ارز پشتیبانی می‌کنند به نظر نمی‌رسد کیف پول بلاکچین با پشتیبانی از 4 ارز و خطراتی که دارد یک گزینه مناسب برای ایرانیان محسوب شود.

تعداد زیادی بررسی در فضای مجازی در مورد بلاکچین و کیف پول آن وجود دارد و ده‌ها کیف پول دیگر نیز برای انتخاب شما در دسترس هستند و ممکن است که شما را کاملا گیج کنند؛ اما در اینجا قصد دارم که یک فاکتور مهم در انتخاب کیف پول موردنظرتان را به شما بگویم:

هنگام انتخاب کیف پول ارز دیجیتال، امنیت و کاربرد مهم‌ترین فاکتورها هستند.

یک کیف پول جذاب و با رابط کاربری زیبا وقتی که هک شده و دارایی‌های دیجیتال‌تان بر باد می‌رود نمی‌تواند هیچ کاری کند!

علاوه بر این، اگر با چندین ارز دیجیتال سروکار دارید نباید مجبور شوید 2-3 اپلیکیشن و نرم‌افزار کیف پول مختلف نصب کنید!

مطلب مرتبط: چه نوع کیف پولی برای ارزهای دیجیتال انتخاب کنیم؟

کیف پول‌های مختلف ممکن است برای جذب شما تبلیغات خاصی انجام دهند، برای مثال از رابط کاربری خوب خود بگویند و یا از متمرکز و غیرمتمرکز بودن خود صحبت کنند؛ اما تمام این موارد در صورت عدم وجود امنیت و کاربرد، هیچ اهمیتی ندارند.

خوب در این جا بررسی کیف پول بلاکچین به اتمام رسید و من امیدوارم که اطلاعات خوبی در مورد کمپانی و کیف پول بلاکچین به دست آورده باشید؛ اما هیچگاه دست از مطالعه و تحقیق برندارید.

انجمن‌های آنلاین را بخوانید و در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دنبال مباحث مربوط به بیت‌کوین بروید. معمولا مردم در این زمینه‌ها اطلاعات خوبی در اختیار شما می‌گذارند و می‌توانید از نظرات آن‌ها استفاده کنید.

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

به صورت تخصصی در زمینه کریپتوکارنسی ها و تکنولوژی بلاکچین فعالیت می کنم و خیلی دوست دارم بتونم دانش و تجربه اندکم رو در این زمینه با شما به اشتراک بزارم.

سلام بدون فیلتر شکن نمیشه وارد شد من با فیلتر شکن وارد میشم با فیلتر شکن امتحان کنید

سلام
چند سال قبل من در بلاکچین حساب باز کردم و ساتوشی هامو از طریق کیف پول های واسطه م به اون منتقل کردم. به تازگی بهش سر زدم و هر آی دی و پسوردم رو میزدم وارد نمیشد، نه اینکه ارور بده کلا هیچ عکس العملی نشون نمیداد. با پشتیبان سایتش چت آنلاین کردم و شکسته ریخته انگلیسی صحبت کردم گفت شما در تحریم هستید و نمیتونی وارد کیف ت بشی. بگید چه کار کنم دیوانه شدم الان با این قیمت بیت کوین کلی رو سود بودم. حتی حاضرم مبلغیش بدم اما پولم زنده شه. ممنون

سلام
من داخل تتر حدود 27 دارم میخواهم انتقال بدم به کیف پول دیکه نمیشه
به نظر شما چکارکنم

سلام من بعد خیلی وقت رفتم به کیف پولم سر زدم یه 10 دلار داره خواستم انتقال بدم همش میزنه موجودی ناکافی!!
چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر دوست عزیز. کارمزد تراکنش این روزها خیلی بالا رفته و عملا انتقال مبالغ پایین شدنی نیست
حتی اگر شدنی باشه به صرفه نیست.

با سلام
دوستان ایراد و گیرهاییکه همه عنوان کردید ۹۹ درصد از اشتباهات و عدم دقت خودتون بوده
پیشنهاد میکنم وقت باز کردن و ثبت نام هر کیف ،
هزینه یکبار بکنید و با یک خبره و اینکاره انجام بدین ، بنده همینکاررا سال ۲۰۱۶ کردم از شماره کشور دیگه ایمیل جدید و…..همرو برام انجام داد.
کلید اصلی را هم گرفتم ،شخص مورد اعتمادتون باشه و خبره ،و بعد هم میتونید رمز ایمیل و کد کیف تون را تغییر بدین.
هیچ مشکلی تا الان نداشتم حتی برا انقالهام که اکثرا نیم بیت به بالا هست هم حضوری میرم پیشش با هم انجام میدیم ،و باز بعد پسورد ایمیل و کدم را تغییر میدم.
یکبار اشتباه اوگ اوت را زدم کیف هی تایید اعتبار میخاست باز با ایشون مشکلو حل کردم.
کار را اصولی انجام بدین و گردن سایتش و شرکتش اشتباهاتتون را نندازین.
چنددنفر گفتن خود بلاک چین هک کرده پولمون را مگه میشه در آزادی بیان اونجا اینکار را بکنه و به یکساعت در کل دنیا نپیچه؟
همه از اشتباهات و عدم دقت و ناواردی خودمون هست.
موفق باشید

سلام به همه دوستان
ممنون از مقاله خوبی که نوشتین.
ولی طبق نقاط ضعفی که برشمردین مثلا مهتمرین آن:(خیلی از کاربران اعتقاد دارند که ذخیره‌سازی کلیدهای شخصی در سرورهای شرکت عیب بزرگی است) و نتیجه گیری پایانی که برای کاربران ایران توصیه نکردین بنظر من اگر واقعا کلید خصوصی کاربرا رو نگه میداره و جایی هنگام ثبت نام یا نصب اپلیکیشن به اون اشاره ای نمیکنه این اپلیکیشن برای تمامی کاربرا نا امن است و نه فقط برا ایرانی ها.
من تمام دارایی های بیت کوین و اتریومم تو این والت است . آیا با کلید خصوصی ۱۲ کلمه ای میتونم به یک باره تمامی دارییهام رو به یک والت دیگه مثلا هر کدوم از این ولت ها انتقال بدم؟ coinomi , bitpay ,trust , atomic
پیشنهاد شما برا یه والت موبايل برا ذخیره طولانی مدت کدوم هست؟
ممنون از راهنمایی

سلام وقت بخیر دوست گرامی. بله با ناامن بودن برای تمام کاربران موافقم ولی این ناامنی برای ایرانیها چندبرابره چون دستشون جایی بند نیست و خطر تحریم وجود داره.
برای ذخیره طولانی مدت بهتره از کیف پول های کاغذی یا سخت افزاری استفاده کنید.

سلام
وقت بخیر
من 3000 دلار بیتکوین در والت بلاک چین دارم
خواستم همه را جابجاکنم 330 دلار فی محاسبه کرد تقریبا لیش از 10 درصد
مبلغ را کم کردم به 50 دلار دوباره 15 دلار بابت فی محاسبه کرد که تقریبا 30 درصد میشه
شاخ دراوردم
ایمیل زدم به پشتیبانیشون جواب ندادند
همینطوری پولم گیر کرده و جرات جابجاییش را ندارم

چه کنم
پیشنهادی دارید؟

سلام وقت بخیر دوست گرامی. ممکنه زمانی که شبکه خلوت‌تر شده کارمزد شما هم کمتر بشه و با هزینه کمتری بتونید جابجا کنید.

سلام خسته نباشید، من 85 هزار ساتوشی داخل کیف بلاک چین دارم ولی فقط اجازه جابجایی 5 هزار تارو به من میده!!! چرا واقعا، شما اطلاعی دارین؟

سلام ایا در کیف پول بلاک چین ما میتونیم دوج کوین ذخیره سازی کنیم؟

سلام خسته نباشید
نزدیک به ۸۰ هزار بیت کوین داخل این کیف پولم خیلی وقت پیش ها فرستادم ولی حالا بعد چندین سال رمزوشو گم کردم ولی هنوز موجودیم ۸۰ هزار بیت کوین هستش ولی رمزشو گم کردم کسی اگه بهم کمک کنه واقعا ممنون میشم و ازش قدردانی میکنم

سلام وقت بخیر دوست گرامی. مطمئنید 80 هزار ساتوشی نبوده؟

سلام‌وقتتون بخیر
من مقداری بیتکوین در بلاکچین دارم
ولی گزینه سند رو که میزنم نصفشو فقط میتونم ارسال کنم…
این نصف شدن مربوط به فی هم نیست
یعنی بطور مثال من ۸۰ دلار دارم ولی هنگام سند فقط میتونم ۳۶دلار سند کنم.

سلام وقت بخیر، به احتمال قوی مبالغ بیتکوین رو خرد خرد جمع کردید. در این شرایط معمولا کارمزد بیشتری برای تراکنش ها نیاز هست و برخی مواقع حتی مبالغی رو نمیشه ارسال کرد.

سایت کریپتوفری اسکم شده و برداشت نمیتونین بکنین

سلام روزتون بخیر یه سوال دارم که هرچی گشتم جوابی پیدا نکردم ایا کیف پول بلاک چین هم مثل کیف پول های سخت افزاری محدودیت ذخیر سازی داره یا بینهایت میشه بیت کوین ذخیره سازی کرد ممنون میشم جواب دهید متشکرم .

سلام وقت بخیر دوست گرامی. تا جایی که میدونم محدودیتی نداره. البته این مطلب رو نوشتیم که بگیم کیف پول بلاکچین چندان گزینه مناسبی برای استفاده نیست!

سلام
از قابلیت SWAP در بلاک چین مقدار 32 USD-D را به اتریوم تبدیل کردم کارمزد بالای 15 دلار که منظور شده هیچ اصل پول نیزتبدیل نشده است بلاک چین .کام برا ما دیگه امن نیست

سلام
من تو سایت cryptofree مقدار 0.2 درخواست انتقال به کیف پول بلاک چین م دادم
می خواستم بپرسم که الان در حالت pending هست تا چه مدت طول می کشه ؟
آیا کسی برداشت کرده تا حالا ؟
و اینکه برای کیف پول بلاکچین شماره موبایل تعریف نکردم چون مال ایرانه با خودم گفتم شاید تحریم یا ….. باشیم نیاد
ممنون میشم کسی راهنماییم کنه
با تشکر

سپاس از ادمینهای محترم سایت .
پس با این تفاسیر بهترین نوع کیف پول سخت افزاری هست درسته ؟
آیا راهی برای هک شدن انها وجود داره ؟

کیف پول های سخت افزاری امنیت خیلی زیادی دارند
در این مطلب میتونید درباره کیف پول های سخت افزاری بخونید:https://www.bourseiness.com/dictionary/hardware-wallet

سلام خسته نباشید در کدوم کیف پول (برای ایرانیا) میشه داخلش اکسچنج کرد؟

سلام
من یه کیف پول تو بلاک چین باز کردم و اوایلش اطلاعات کافی نداشتم از اصول کار این والتها، در مورد آدرس کیفم مشکل داشتم از یه آشنا کمک گرفتم و آیدی کیف و (همون آیدی کیف که از طریق ایمیل برام اومده) براش ارسال کردم بجای آدرس.
حالا میخاستم ببینم با این آیدی خطری کیف و محتویاتشو تهدید میکنه.
اتفاقا اون آشنامون یه هکر حرفیه
خیلی ممنونم

سلام وقت بخیر
صرفا با داشتن آی دی کار خاصی نمیتونه بکنه
بطور کلی بهتره از کیف پول های نرم افزاری که روی دسکتاپ یا موبایل نصب میشن استفاده کنید.

سلام خسته نباشید،من مقداری اتر تو نوبیتکس دارم امکان انتقال به بلاک چین و دارم؟؟؟

سلام دوستان
لطفا یه نفرمنو راهنمایی کنه . من توی کیف پولم 2700 دلار بیت کوین داشتم دو روز پیش از حسابم برداشت شده امروز نگاه کردم دیدم به یه حسابی حواله شده .فکر کنم هک شده راهی برای پیگیری هست ؟ ممنون می شم راهنماییم کنید.

سلام وقت بخیر
اگر واقعا مبالغ از کیف پول شما خارج شده متاسفانه راهی برای برگرداندنش نیست.
آدرس بیت کوین خودتون رو در یک اکسپلورر بلاک‌چین وارد کنید و موجودی و تراکنش ها رو بررسی کنید.

سلام
من برنامه بلك چين رو Logout زدم دوباره ايميل و پسوردم رو وارد كردم برنامه اومد بالا ولي كل موجودي رو صفر نشون ميده! چكار بايد كنم واسه برگردوندن موجودي؟ لطفا

سلام، ممکنه کیف پول شما رو خالی کرده باشن.
اگه مطمئنید که موجودی صفر شده متاسفانه راهی برای برگرداندنش نیست

سلام آیا از سایت crypto free میشه به کیف پول تراست ولت بیت کوین استخراج شده رو انتقال بدیم یا کیف پول دیگری پیشنهاد میکنید ؟؟؟؟

آقا منم کسی به حسابم بیتکوین زد توی یک دقیقه برداشت زده و حساب دیگری ارسال کرده کسی میتونه کمکم کنه

سلام تو بد دردسری افتادم من در سایت بلاکچین ثبت نام کردم 4 روزه برداشت زدم ادرس کیف پولی که باید به اون واریز بشه زدم تو صف انتقال قرار گرفته نوشته بایید اهراز هوییت کنید الان چجور بیت کوینمو انتقال بدم ادریدی تلگرامتونو بدید راحتر کمک بگیرم

سلام چند شب پیش من 1442 € از حساب ترید بلاکچین خواستم بریزم توی کیف پول دیگهه همون بلاک چین که بتونم انتقال بدم یعنی یک انتقال داخلی . پول از حساب من کم شد و دیگه نیومد تو کیف پول دیگه حتی تو قسمت اکتیویتیت هم چیزی نیومد خلاصه ۱۴۴۲ یورو پرید ایمیل هم به پشتیبانی زدم ولی هیچ جوابی نیومد به نظر شما چه اتفاقی افتاد الان چهار روز شده پول گم شده . به نظر شما امکان هست برگرده ؟

سلام وقت بخیر دوست گرامی
ممکنه موجودی شما توی کیف پول مقصد بروز نشده و در واقع انتقال انجام گرفته ولی کیف پول مقصد در نمایش موجودی مشکل داره (اگه کیف پول نرم افزاری هست)
توصیه میکنم موجودی آدرسی که بهش بیت کوین ارسال کردید رو در یک اکسپلورر بلاکچین ببینید:https://www.bourseiness.com/dictionary/blockchain-explorer

سلام
من مقداری بیت کوین کش از والکس به بیت کوین کش بلاک چین انتقال دادم با اینکه ۱۲ ساعت گذشته ولی این انتقال انجام نشده و به جایی هم دسترسی ندارم
چگونه می تونم پیگیری کنم؟

سلام من مقدار۱۰۰۰۰ساتوشی در سایت کوین پات جمع آوری کردم میشه راهنمایی کنید فوری لطفا

سلام من رمز عبور کیف پولم را گم کردم آیا میتونم بازیابی کنم اگر غیر قابل باز یابی باشه میشه کیف پول جدید معرفی کرد مقداری اتریوم استخراج کردم شرکت میگه ارسال شده ولی توی کیف پول من نیامده اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

سلام وقت بخیر من تازه وارد بازار ارزهای دیحیتال شدم یک سوال داشتم الان اپلیکیشن بلاک‌چین همونطور که میدونید فیلتر و باید با فیلتر شکن از طریق ای‌پی یک کشور دیگه وارد شد میخواستم ببینم اینطوری امنیتش مسئله دار نمیشه یعنی برای نقل و انتقال مسئله‌ای پیش نمیاد

دوستان کسی میدونه میشه از سایت کوین پات به صرافی های ایرانی مثل نوبیتو ارز دیجیتال ارسال کنه ؟ من چند روز پیش برای تست لایت کوین ارسال کردم . کوین پات اعلام کرد 48 ساعت طول میکشه ولی خبری نشد . ممنون میشم راهنماییم کنید

از ارسال کننده باید پیگیری کنید.

من چند روز پیش متوجه شدم که حساب بلاکچینم هک شده و کوینها برداشت شده.از اونجا که کیف import هم داشتم فقط کوینهای اتریوم و استیلار که ادرسش به خود بلاکچین مربوط بود برداشت شده بود و معلوم بود هک از سمت سرور سایت انجام شده.الان صفحه که باز میشه با خطا همراه و منوی کیفهانمایش داده نمیشه و‌میزنه خطایی هست.پشتیبانی هم زیر بار هکاز سمت سایت نمیره میگه مشکل از ماست در حالی که تمام موارد امنیتی اطلاه با ایمیل و کد دوم هم فعال بود ولی در تنظیمات اتصال با ip دست برده شده بود.
هک سایت در‌جولای اتفاق افتاده و من به تصور ایراد در اپدیت سایت زیاد پیگیرش نشده بودم تا دیروز

درود بر شما
من چند روز پیش از سایت کوین پت ،مقداری لایتکوین به صرافی نوبیتکس انتقال دادم ،
ممکنه چند روز طول بکشه ، صبور باشید ، کوین پت سایت معتبریه ،

در ضمن من از حساب بلاکچین ، بیت کوین انتقال دادم و مشکلی نبوده .

سلام مدتی هست وقتی میخوام وارد کیف پول بلاکچین شم این پیام واسم میاد
error loading full wallet functionallty service might temporarily be unavailable
مبلغ ۱۰ ملیون هم داخل کیف پول هست باید چکار کنم چندین بار پاک کردم یا از داخل سایت خاستم برم هم همین اومده و گفته second pasword رو بدید
چطور باید با پشتیبانی بلاکچین صحبت کنم؟

سلام من از شما برای راهنمایی ما ایرانیان که دراثر تحریمات دچار فقر و سر درگمی شده ایم تشکر میکنم . هم دانشم کمه وهم پولم. نمی دونم .به کدام کارگزاری .وکدام کیف پول اعتماد کنم.ممنون ازرانمایی شما.

سلام وقت بخیر
برای خرید و فروش ارز دیجیتال با ریال، از سایت نوبیتکس استفاده کنید

سلام بلفرض من ميخوام معامله انجام بدم و از فرد امريكايي پول دريافت كنم و ارز دلار هست امكانش هست كه طرف از حساب بانكي به كيف پول بلاك چين من دلار بريزه؟؟يعني بيت كويين و …نميخوام فقط مستقيم دلار شارژش كنه ؟
دوم اگه هم امكانش هست دلار بريزه من ميتونم بعد حساب كيف پولمو به بانك انتقال بدم البته تو بانك هاي دبي نه ايران؟؟ممنون ميشم واهنمايي كنيد

سلام وقت بخیر
کیف پول ارزهای دیجیتال برای ارز دیجیتال هست نه برای دلار.
اگه بخواید میتونید از دلار دیجیتال (ارزهایی مثل tether) استفاده کنید ولی این ارزها هم رابطه‌ای با حساب بانکی ندارند

چرا تو سایت نوبیتکس موقع ثبت نام علامت ممنوع میزنه موقع ثبت اطلاعات ؟

سلام
خاستم بدونم راهی هست که ما ایرانیا وارد بورس آمریکا بشیم و سهام شرکتای آمریکایی رو خریدو فروش کنیم!؟

سلام
من تمام مقاله رو خوندم چندتا از نظر هارم خوندم
لطفا یه کیف پول خوب و مورد اعتماد پیشنهاد کنید.

سلام وقت بخیر
انتخاب کیف پول بستگی به نیازهای شما هم داره
atomic wallet و coinomi گزینه های بدی نیستن:https://www.bourseiness.com/37926/atomic-wallethttps://www.bourseiness.com/35668/coinomi

اگه با فیلتر شکن بری کار میکنه و انتقال ارز هم خوب اسا

بهترین و مناسب آرین کیف پول برای ایرانی ها چه کیف پولیه که کارش بهتر باشه و تو کیف پول بیت کویین تا چه اندازه برسه میتونی برداشت کنی

سلام حمید عزیز ، مطالب متعددی رو در این زمینه کار کردیم که می تونید از این لینک مشاهده کنید :https://www.bourseiness.com/?s=کیف پول
و طبق نیاز تون انتخاب. ولی به صورت کلی به نظرم بهترین گزینه متداولا لجر هست.

اقا سید سلام،من توی سایت کریپتو فری دارم بازی میکنم و تا الان چند هزارم بیت کویین بدست اوردم
میخواستم بپرسم این سایت ارزش وقت گذاشتن رو داره
اگه داره هر چقد اطلاعات دارین در موردش به اشتراک بزارین
ممنون میشم????????

چند هزارم که خیلی کمه خود سایت نیاز داره که به سه دهم برسه تا بتونی برداشت کنی و من کم کم به این رقم میرسم

سلام
اگر قماره یعنی شرط بندیه حرامه بزرگوار ارزش نداره

سلام. من حدود 4.5 دلار بیت کوین دارم ولی نمیتونم سند کنم باید چیکار کنم 🤦‍♂️؟؟

سلام وقت بخیر، دوست عزیز به دلیل کارمزد بالایی که برای انتقال نیاز هست عملا این مبالغ پایین رو نمیشه انتقال داد و اگرهم بشه به صرفه نیست.

سلام وقت بخیر جناب برای مبالغ بالا بلاکچین اهراز هویت نمیخواد ؟
یا محدویت نداره پنل کاربریمون .حالا چه در اتدروید یا در اپلیکیشن ؟

سلام نه
من ماهه پیش نزدیک یک بیت کوین در بلاک چین در دو مرحله جابجا کردم

سلام دوست عزیز منظورتون از دو مرحله یعنی مثلا 0.5 بیت زدین هر مرحله؟

سلام ببخشیدبه کیف پول من ۷۳۰دلارارسال شده ولی دراین مابین مطالبه مدعی پیداشده ودرخواست۱۰۰دلارکرده ازمن تا۸۳۰دلاررابرای من ارسال کندمن الان مانده ام چکارکنم اکنون ۴۸ساعت هم بیشتربه من زمان پرداخت نداده لطفاذاهنمابی کنیدممنون

سلام ، عباس عزیز همانطور که عرض کردم این یکی از ترفند های کلاهبرداری هست و ابدا پیشنهاد نمی کنیم این مبلغ رو در اختیار این وب سایت بزارید.

با سلام خدمت دوستان گرامی من با تجربه چندین سالم لازم دونستم یک موضوعی رو مطرح کنم که در باب نظر های دوستان گرامی که عبارتن از : آقا محسن آقا یوسف و آقا فریدون گرامی
ببنید چرا اکثر افراد حرفه ای میگن از کیف پولهایی که واسه استفاده ازشون نیاز به ثبت نام با ایمیل دارن خود داری کنید یک نکته خیلی مهم هست که ذکر میکنم .
ببنید اینی که میگم تمام کیف پولهایی که نیاز به ایمیل داره رو شامل میشه
مثلا شما توی بلاک چین ثبت نام کردین و داخلش موجودی دارین و مافرض میکنیم شما یک رمز بسیار طولانی دارین که به شدت سخته هک کردنش خوب به نظر من اون رمز حتی به اندازه رمز یک کیف پول غیر ایمیلی که رمزش 4 تا 1 باشه هم امنیت نداره چرا چون اگه یک تحقیق بکنید میفهمید که توی موضوع هکینگ هک کردن ایمیل جزو ساده ترینهاست و اگه دنبالش برین میبنید که هک ایمیل چندان پیچیده نیستئ و شما حساب کنید وقتی کسی ایمیل شمارو هک کنه دیگه باید با موجودیتون بای بای کنید چون درسته اون شخص رمز بلاک چین شمارو نداره ولی تا روی بازیابی بزنه واسه ایمیل میاد و راحت واردش میشه و میتونه حسابو کلا خالی کنه عده ای شاید بگن خوب واسه برداشت کد میزاریم اونم قابل بازیابی هست با ایمیل
من دوسال پیش توی کیف پول پاییر 30 دلار موجودی داشتم و با اینکه رمزم 18 رقم داشت و جز ترکیبی از اعداد و حرف و علامت ها بود حتی چندتا حروف زبان روسی هم داخلش گذاشته بودم و عملا هک کردنش بعید بود ولی در کمال ناباوری هک شد چرا چون ایملمو هک کردن و قابلیت خوبی که پاییر داره اونم اینکه که واسه بازیابی پسورد و برداشت میشه سه روش انتخاب کرد که کد رو به اونا بفرسته ایمیل که بدترین انتخابه بعدیش تلگرامه و بعدیشم تلفن همراه هست تلگرام عالی ولی اگه توان پرداخت هزینه رو دارین موبایل دیگه آخرشه ولی به ازای هر کد که میفرسته 0.05 دلار کم میکنه که هر 20 پیام 1 دلار میشه الان رمز حساب پاییرمو 8 تا 2 گذاشتم اصلا همه بدونن برام مهم نیست چون برداشت ازش ممکن نیست حتی بخوای 0.2 روبل که میشه 30 تک تومنم برداری مجبور به تایید هست و این یکی از نقاط قوت هست
اگه قراره حرفه ای کار کنید اصلا کیف ارزی ایملی رو فراموش کنید حتی اگه اون کیف پول قرار شد بهتون پاداشتم بده ارزش نداره

سلام وقت بخیر
ممنون که تجربه تون رو نوشتید

کیف پول بلاکچین امکان بازیابی از طریق ایمیل رو نداره
شما ایمیل طرف هم هک کنید به هیچ جایی نمیرسید!

نه دوست عزیز هک ایمیل تنها که نباید بکنه ،
بعدم خداکنه آدم به پست هکر نخوره ،بخوری هر نوع امنیت در هر نوع کیف را
میتونن خنثی کنن.
بنده شخصا ۵ ساله در بلاک چین کیف پول دارم ،انتقالهام را هم از سایتش فقط میکنم
نه از کیف پول ،چون امنیت سایتش بیشتره.
هیچ مشکلی هم نداشتم ،اکثر مشکلها از عم تجربه و عدم آشنایی پیش میاد.
بسیار عالی بوده بلاک چین.
برا تحریم هم اسم ایرانی در هر جا هر کیف هر کشوری میاد الانم مشکل نباشه فرداش مشکل ایجاد میکنه
پس وی پی ان بدون قطع شدن میخاد و همیشه با آی پی یک کشور بری……

سلام.
در بلاک چین مقداری ساتوشی دارم که میخوام انتقال بدم اما هر ادرسی میدم میگه مورد تایید نیست.
ادرس کوینومی . coinpot و فاکت پری نمیدونم چکار کنم میشه راهنمایی کنید

سلام
آیا کیف پول بلاکچین ایرانی ها رو تحریم کرده؟
بهترین و مناسب ترین کیف پول که تحریم نکنه ایرانی هارو چی هست؟

سلام، بهتره از کیف پول بلاکچین استفاده نکنیددر مورد انتخاب کیف پول مناسب اینجا توضیح دادیم

سلام
والت بلاکچین آپدیت میخواد،بعد از آپدیت آدرس و کد پستی میخواد،با توجه به تحریم ها آدرس ایران قبول نمیکنه
الان چجوری میتونم موجودیم رو انتقال بدم به یه والت دیگه؟
راه چاره ای هست؟لطفا راهنمایی کنید

سلام من از تهران باهاتون تماس میگیرم برام یه مشکل بزرگ ایجاد شده حدود دوسال پیش به پسرم ۷۰ میلیون تومن پول برای سرمایه گذاری در یه شرکت استخراج بیت کویین دادم که قرار این بود که رورزاانه بیت کویین استخراجی روبه کیف پول بلاک چین واریز کنن که اون شرکت به تعهدش عمل کرد وحدود یک بیت کویین پرداخت کرده ولی کیف پول من به دلیل هک شدن از طرف خود سایت بلاک چین از دسترس خارج شده وچون اون رمز اولیه رو گم کردیم با وجود ایمیلهای فراوانی که زدیم همش جواب اینه که باید اهراز حویت بشه!!من سوالم اینه که واقعا راه دیگه ای نیست؟؟؟؟ واقعا چکار باید بکنم ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر
متاسفانه برای بازیابی ارز از کیف پول های متمرکزی مثل بلاکچین، اگه کلید خصوصی رو دریافت نکرده باشید تنها راهش مکاتبه با پشتیبانی کیف پول موردنظر هست و هیچ‌شخص دیگه‌ای نمیتونه مبلغ رو برای شما برگردونه.

سلام من حدود 100 دلار بیت کوین تو کیف پول blockchain.com داشتم همش برای یه آدرس ناشناس ارسال شده و موجودیم صفر شده . فکر نمیکنم هک شده باشم خود سایت ازم دزدیده چون تائید ایمیل برای ورود رو فعال کرده بودم .

سلام
اقا منم 1400 دلار داشتم که به یه ادرس ناشناس ارسال شده

میشه بگی چه اتفاقی برای کیفت افتاد؟ بعد یه مدت برگشت یا کلا رفت هوا؟

سرور سایت هک شده .همین بلا سر من هم اومده با اینکه کد دو مرحله ای و تایید ایمیل فعال بوده برای ورود.جالبه که خود بلاکچین اصلا زیر بار نمیره که هک شده.بهتره دوستان توییت کنن به انگلیسی تا مجبور بشن به پاسخگویی.
صفحه اصلی بعد از ورود کاملا برای من بهم ریخته بود و در قسمت آی پی های مجاز یک ای پی به صورت ۱۸۵.٪.٪.٪ وارد شده بود.

سلام برای استفادە از این کیف پول که نیاز به رمز و ایمیل است اشکالی دارد یعنی میتونن از ایمیل ما سواستفاده کنند لطفا راهنمایی کنید

سلام من در بلکچین مقداری بیت دارم وهنوز تلفنم رو تایید نکردم میتونم برداشت داشته باشم به خاطر تحریم؟؟ببخشید در مورد سایت crypto tab browser از سایت get.cryptotabbroser بهتره ثبت نام کنم یااز سایت cryptotabbrowser.com ثبت نام کنم کدوم بهتر هست؟؟؟ اگر از طریق گوشی موبایل اندروید بخام برای گوشی دانلود کنم افزونه ش رو باید بین pro و بیسیک برای اندروید کدوم رو دانلود کنم بهتره ؟؟؟؟؟حتمن برای برداشت باید زیر مجموعه داشت ؟؟؟مر30 از راهنمایی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

سایت بلاک چین
سایت بلاک چین
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *