سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی
سحر جعفری جوزانی


Sahar Jafari Jozani (Persian: سحر جعفری جوزانی‎, born on July 2, 1978 in San Francisco) is an Iranian TV and cinema actress. She is the daughter of Iranian director, Masoud Jafari Jozani.[1]

سحر جعفری جوزانی (زاده ۱۱ تیر ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو) هنرپیشه سینما و تلویزیون، نویسنده و شاعر ایرانی-آمریکایی است.

سحر جعفری جوزانی، در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا از یک مادر آمریکایی متولد شد و تا سن ۵ سالگی ساکن آنجا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی (نویسنده و کارگردان) است. او فارغ‌التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.[۱]

سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد، او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد.
او در سال ۱۳۸۲ در سریال تلویزیونی طنز نقطه‌چین بازی کرد و و فعالیت خود را در تلویزیون شروع کرد.
سحر جعفری جوزانی همچنین در سال ۱۳۷۸ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم بلوغ شد.

مسعود جعفری جوزانی (زادهٔ ۱۸ آذر ۱۳۲۷ در روستای جوزان ملایر[نیازمند منبع]) کارگردان و فیلمساز ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد فیلمسازی از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو آمریکا است. او کار سینمایی را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه آغاز کرد.

از دیگر فعالیت‌های وی تدریس در دانشگاه‌های ایران و مدیریت مؤسسه «جوزان فیلم» است.

جعفری جوزانی از جمله ۱۴۰ هنرمند ایرانی بود که با امضاء طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان، ضمن قدردانی انصراف عارف به نفع روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ حمایت علنی کرد.[۱][۲]

بیتا توکلی (زادهٔ ۱۳۷۴-مرگ ۱۳۸۴) بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون ایرانی بود.[۱]

بیتا توکلی کلاس پنجم دبستان بود و در فیلمهایی چون «چتری برای دو نفر» و «سام و نرگس» به ایفای نقش پرداخت.[۲] وی در سریال «در چشم باد» مسعود جعفری جوزانی نیز بازی داشت و سریال «من و پوتی» که در آن نقش «لیموآ» را بازی کرد.[۲] توکلی در سری جدید مجموعه عروسکی «من و پوتی» نیز که قرار است چندی دیگر تصویربرداری شود، به دلیل توانایی در ایفای نقش، یکی از نقش‌های محوری و اصلی را برعهده داشته‌است.[۲]

هنگامی که مادر وی در کما به سر می‌برده برای بهبود حال مادرش نذر می‌کند و در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ در هنگام بازگشت از مشهد همراه دیگر اعضای خانواده اش در سن ۱۰ سالگی در سانحهٔ تصادف اتومبیل در جاده مشهد-دامغان به شدت مجروح شد و درگذشت.[۳]

پشت دیوار سکوت فیلمی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، نویسندگی مسعود جعفری جوزانی و سحر جعفری جوزانی و تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی و محمد خزاعی محصول سال ۱۳۹۵ است.

این فیلم داستان دختر جوانی به نام ستاره است که با همه وجود تلاش می‌کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند.

===========================================

سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی، در سال 1357 در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا آمریکا متولد شد و تا سن 5 سالگی ساکن آنجا بود.

کودکی سحر جعفری جوزانی 

سحر جعفری جوزانی

او دختر مسعود جعفری جوزانی زاده ملایر(نویسنده و کارگردان) و مادرش آمریکایی است و فتح الله جعفری جوزانی عموی او میباشد. سحر فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مادر آمریکایی سحر جعفری جوزانی

مسعود جعفری جوزانی متولد 18 آذر 1327 در ملایر کارگردان و فیلمساز و دارای مدرک کارشناسی ارشد فیلمسازی از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو آمریکا است. 

خانم جوزانی و پدرش

از دیگر فعالیت های وی تدریس در دانشگاههای ایران و مدیریت مؤسسه «جوزان فیلم» است. وی مجوز تدریس مادام العمر در دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو را دارد. ایشان به عنوان کارگردان سریال تلویزیونی کوروش کبیر به تهیه کنندگی علی معلم انتخاب شدند.

سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال 1365 آغاز کرد.

عکس پدر و مادر سحر جعفری جوزانی

او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد. سحر جعفری جوزانی در سال 1378 نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم بلوغ شد.

سحر جعفری جوزانی در سریال آژانس دوستی 

از به یادماندنی ترین کارهای او می توان به هفت ترانه در کنار بازیگرانی چون لعیا زنگنه ، مینا جعفرزاده ، شروین نجفیان اشاره کرد.

جعفری جوزانی در سال 1382 در سریال تلویزیون نقطه چین بازی کرد و فعالیت خود را در تلویزیون شروع کرد. او در سال 1385 مجددا با مهران مدیری در سریال باغ مظفر همکاری کرد که ایفای نقش فروغ ، دختر مظفرخان در این سریال او را دوباره به چهره ای مطرح و محبوب تبدیل کرد.

سحر جعفری جوزانی ، الیکا عبدالرزاقی و سحر ذکریا و مه لقا باقری در سریال قهوه تلخ

سحر جعفری جوزانی همچنین در سال 1387 نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هجدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بلوغ شد.

 

قهوه تلخ با بازی سحر جعفری جوزانی و سیامک انصاری

 

سحر جعفری جوزانی در سال 1389 در سریال خانگی قهوه تلخ مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت و در سال 1393 در فیلم سینمایی ایران برگر ساخته پدرش مسعود جعفری جوزانی بازی کرد.

سحر جعفری جوزانی و شهره لرستانی در ایران برگر

این فیلم در جشنواره  فجر سی و سوم برند سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی را از آن خود کرد. همچنین استقبال خوبی در اکران عمومی این فیلم توسط مردم صورت گرفت 

 مجموعه تلویزیونی

عکسهای زیبای سحر جعفری جوزانی

عکس خانواده سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی در دورهمی مهران مدیری

سحر جعفری جوزانی

جشن تولد سحر جعفری جوزانی

عکس جالب سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی و نیوشا ضیغمی

سحر جعفری جوزانی و برادرش سپنتا 

 

 

عکس سحر جعفری جوزانی در کنار مادرش

عکس سحر جعفری جوزانی در کنار مادرش

 

 سحر جعفری جوزانی و حمید گودرزی در ایران برگر

سحر جعفری جوزانی در خانه اش 

کتاب خواندن مسعودجعفری جوزانی و دخترش

سحر جعفری جوزانی (زاده ۱۱ تیر ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو) هنرپیشه سینما و تلویزیون، نویسنده و شاعر ایرانی-آمریکایی است.

سحر جعفری جوزانی، در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا از یک مادر آمریکایی متولد شد و تا سن ۵ سالگی ساکن آنجا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی (نویسنده و کارگردان) است. او فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است. و فتح الله جعفری جوزانی عموی او میباشد.سحر جوزانی یک برادر هم دارد.

مسعود جعفری جوزانی متولد 18 آذر 1327 در ملایر کارگردان و فیلمساز و دارای مدرک کارشناسی ارشد فیلمسازی از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو آمریکا است. از دیگر فعالیت های وی تدریس در دانشگاههای ایران و مدیریت مؤسسه «جوزان فیلم» است. وی مجوز تدریس مادام العمر در دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو را دارد. ایشان به عنوان کارگردان سریال تلویزیونی کوروش کبیر به تهیه کنندگی علی معلم انتخاب شدند.

سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد، او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد. او در سال ۱۳۸۲ در سریال تلویزیونی طنز نقطه چین بازی کرد و و فعالیت خود را در تلویزیون شروع کرد.

در سال 1387 نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل برای بازی در فیلم بلوغ شد اما شهرت او بیشتر به سریال نقطه چین مهران مدیری در سال 1381 بر می گردد.سحر جعفری جوزانی

یه چند وقت خبر ازدواج سحر جعفری جوزانی به گوش می رسید و به نظر می آمد تا نامزدی پیش رفته باشند که او در برنامه دورهمی به آن اشاره کرد در نهایت گفت به ازدواج ختم نشد و مجرد می باشد.

بعد از بازگشت به ایران مدام به آمریکا رفت و آمد دارم، مادر من آمریکایی است و برای دیدنش چندین بار در سال به آمریکا سفر می کنم.سحر جوزانی در ایران نزد مادر بزرگ پدریش بزرگ شده است .

جوزانی: من عاشق پدرم هستم و هیچکس را در دنیا به اندازه او دوست ندارم، که اگر همه جای دنیا از هم بپاشد و یک نفر به من بخواهد کمک کند، پدرم است، پدرم آدمی است که از بچگی همه چیزها را برایم قشنگ می کرد، هر اتفاق تلخی که برایم می افتد، او برایم شیرینش می کرد یعنی زوایای آن اتفاق را به من نشان می داد که تلخی آن رویداد را فراموش می کنم، همیشه با خودم می گویم کاش سر سوزنی از استعداد او را در این باره داشتم تا می توانستم در زشتی ها هم زیبایی ها را ببینم، او واقعا مرد بزرگی است.

مطالعه را خیلی دوست دارم و خیلی هم کتاب می خوانم و یکی از دغدغه های من این است که چرا آدم ها این روزها آنقدر کم کتاب می خوانند.

saharjafarijozani@

سحر جعفری جوزانی نیم میلیون فالوور دارد. آدرس صفحه اینستاگرام سحر جعفری جوزانی

در اینبخش بیوگرفی سحر جعفری جوزانی بازیگر و هنرپیشه نام آشنای سینما و تلویزیون را مرور میکنیم، او دختر مسعود جعفری جوزانی کارگردان معروف اسـت، وی همچنین در فیلم هایي کـه پدرش ساخته همانند: در چشم باد، حضور داشته اسـت. بیشتر مـا وی را با سریالهای نقطه چین و باغ مظفر بخاطر می آوریم. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بیشتر با او آشنا شویم.

 

سحر جعفری جوزانی فرزند مسعود جعفری جوزانی «نویسنده و کارگردان» در 11 تیرماه 1357 در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا متولد شد و تا سن 5 سالگی ساکن آنجا بود. وی یک برادر بنام سپنتا دارد کـه در نقش کودکی اکبر عبدی در سریال در چشم باد بازی کرده اسـت و همین حالا در بيرون از کشور تحصیل می کند. او فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. مادر سحر جعفری جوزانی آمریکایی اسـت.سحر جعفری جوزانی

 

سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خودرا با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی بـه کارگردانی مسعود جعفری جوزانی درسال 1365 آغاز کرد، او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس ازآن بازیگری در همین سریال بـه فعالیت خود بـه صورت رسمی ادامه داد و پس ازآن وارد سینما شد.

 

او درسال 1382 در سریال تلویزیونی طنز نقطه‌چین بازی کرد و و فعالیت خودرا در تلویزیون شروع کرد. از بـه یادماندنی‌ترین کارهای او میتوان بـه هفت ترانه درکنار بازیگرانی چون لعیا زنگنه ، مینا جعفرزاده ، شروین نجفیان اشاره کرد. او درسال 1385 مجددا با مهران مدیری در سریال باغ مظفر همکاری کرد کـه ایفای نقش فروغ ، دختر مظفرخان دراین سریال وی را دوباره بـه چهره‌اي مطرح و محبوب تبدیل کرد.

عکس سحر جعفری جوزانی درکنار پدرش

 

یه چند وقت خبر ازدواج سحر جعفری جوزانی به گوش می رسید و به نظر می آمد تا نامزدی پیش رفته باشند که او در برنامه دورهمی به آن اشاره کرد در نهایت گفت به ازدواج ختم نشد و مجرد می باشد.

 

سحر جعفری جوزانی همچنین درسال 1378 نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم بلوغ شد. سحر جعفری جوزانی درسال 1389 در سریال خانگی قهوه تلخ مهران مدیری بـه ایفای نقش پرداخت ودر سال 1393 درفیلم سینمایی ایران برگر ساخته پدرش مسعود جعفری جوزانی بازی کرد.

 

این فیلم درجشنواره فجر سی و سوم برند سیمرغ بلورین بهترین چهره‌ پردازی را ازآن خود کرد. همچنین استقبال خوبی در اکران عمومی این فیلم توسط مردم صورت گرفت.

 

= شیر سنگی «مسعود جعفری جوزانی» «۱۳۶۵»

= یک مرد یک خرس «مسعود جعفری جوزانی» «۱۳۷۱»

= چشم هایش «فرامرز قریبیان» «۱۳۷۸»

= بلوغ «مسعود جعفری جوزانی» «۱۳۷۸»

= هفت ترانه «بهمن زرین پور» «۱۳۸۰»

= دعوت «ابراهیم حاتمی‌کیا» «۱۳۸۷»

= ایران برگر «مسعود جعفری جوزانی» «۱۳۹۳»

= پشت دیوار سکوت «مسعود جعفری جوزانی» «۱۳۹۵»

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی و همسرش + اینستاگرام و تصاویر سحر جعفری جوزانی

 

= آژانس دوستی «۱۳۷۸–۱۳۷۵»

= حامی «۱۳۸۱» بـه کارگردانی بهمن زرین پور

= نقطه چین «۱۳۸۲» بـه کارگردانی مهران مدیری

= قهر و آشتی «۱۳۸۲»

= باغ مظفر «۱۳۸۵» بـه کارگردانی مهران مدیری

سحر جعفری جوزانی

= مرد دو هزار چهره «۱۳۸۸» بـه کارگردانی مهران مدیری

= همه ی بچه‌هاي مـن «۱۳۸۸» بـه کارگردانی مرضیه برومند

= در چشم باد «۱۳۸۸» بـه کارگردانی مسعود جعفری جوزانی

= قهوه تلخ «۱۳۸۹» بـه کارگردانی مهران مدیری

= گنج مظفر «۱۳۹۲» بـه کارگردانی مهران مدیری

 

 

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرام سحر جعفری جوزانی و فعالیت هاي مجازی وی را مرور می‌کنیم، او نیم میلیون فالوور دارد. آدرس صفحه اینستاگرام سحر جعفری جوزانی saharjafarijozani@

سحر جعفری جوزانی نوشت: سكانسى از سريال در چشم باد

سحر جعفری جوزانی نوشت: #پشت_ديوار_سكوت

سحر جعفری جوزانی نوشت: گر ببينى ناكسان بالا نشينند ، صبر كن روى دريا كَف نشيند،قعر دريا گوهر اسـت

بدون متن

سحر جعفری جوزانی نوشت: جشنواره «آرمان برتر»

سحر جعفری جوزانی نوشت: نمايش زيبا و بـه ياد ماندنى «ريچارد»

سحر جعفری جوزانی نوشت: پشت_ديوار_سكوت

سحر جعفری جوزانی نوشت: درست اسـت بعضى روزها نمى گذرد، نمى گذرد مثل يادت

بدون متن

سحر جعفری جوزانی نوشت: براى پرواز اول بر ترس هايت غلبه كن

سحر جعفری جوزانی نوشت: فقر از مرگ هم دردناكتره، بـه درد عادت نكنيم،فكر نكنيم زندگى همينه

سحر جعفری جوزانی نوشت: مى دانى چـه چيز بيشتر دل آدم را مى سوزاند؟ اينكه آن ها دروغ مى گويند كه مهم نيست ازآن مى سوزم كه…دروغ مى گويند و بعد بـه دروغ خودشان هم تعظيم مى كنند «داستايوفسكى».

 

سحر جعفری جوزانی
سحر جعفری جوزانی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *