صدور فیش گاز

صدور فیش گاز
صدور فیش گاز

شما هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اید

با

ورود به حساب کاربری

سابقه استعلام‌ها و قبض‌های قبلی شما در دسترس خواهد بود

با وارد کردن شناسه قبض گاز خود در کادر بالا می‌توانید
به راحتی اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت
قبض گاز نمائید. برای استعلام قبض گاز خود کافیست شناسه قبض موجود روی قبض کاغذی
دوره‌های قبل و یا شناسه قبض موجود در پیامک قبض اداره گاز را در بخش مربوطه
وارد کرده و گزینه استعلام قبض گاز را انتخاب کنید. جهت چاپ رسید قبوض
پرداختی نیز می‌توانید به بخش سوابق در پروفایل کاربری خود مراجعه کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با پشتیبانی قبضینو در تماس باشید.

تنها با یک بار وارد کردن شناسه قبض گاز خود می‌توانید آخرین قبض صادره
را مشاهده و پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت گروهی قبوض در سبد قبض قبضینو
فراهم شده است تا قبض گاز را در کنار سایر قبوض به صورت یکجا پرداخت نمایید.
با قبضینو به راحتی قبوض گاز خود را پرداخت نمایید.

جزئیات کامل قبض گاز شامل تاریخ قرائت،
بهای مصرفی گاز، شماره کنتور و .. در قبضینو قابل مشاهده است و
دیگر نیازی به قبض کاغذی نخواهید داشت. با وارد کردن شناسه قبض گاز خود به همه
این جزئیات دسترسی خواهید داشت، شناسه قبض برای همه قبض های گاز شما ثابت است.
صدور فیش گاز

قبضینو کلیه استعلام‌ها و پرداخت‌های مربوط به قبض گاز
را در پروفایل شما ذخیره می کند. کافیست یک بار شناسه قبض گاز خود
را در قبضینو وارد کنید تا اطلاعات مربوط به قبض مورد نظر ذخیره شود. علاوه بر
این امکان نام‌گذاری قبوض نیز در اختیار شما قرار دارد تا قبوض خود را مدیریت کنین.

با نصب اپلیکیشن قبضینو می توانید از جزئیات کامل قبض قبض گاز ( مهلت پرداخت، زمان قرائت، مبلغ دوره، بدهی قبلی قبض گاز و ..) مطلع شوید.

کافیست یکی از قبض های کاغذی دوره های قبل را داشته و یا شماره اشتراک گاز یا شناسه قبض را بدانید. اگر یکی از این اطلاعات را داشته باشید و فقط یک بار این اطلاعات را در قبضینو وارد کنید دیگر نیازی به اطلاعات جدید نخواهد بود و هر قبض جدیدی که برای شما صادر شود در قبضینو نمایش داده خواهد شد. اگر هیچ یک از اطلاعات اولیه را نداشته باشید به اداره گاز منطقه خود مراجعه و با ارائه کدپستی محل سکونت خود، شناسه قبض یا اشتراک را دریافت کنید.

برای راحتی کار اپلیکیشن قبضینو رو نصب کنید و منتظر پیامک نباشید. تنها با یک بار واردکردن اطلاعات قبض تمامی مشخصات قبض شما در قبضینو ثبت خواهد شد و از ماه های بعد قبضینو به طور اتوماتیک قبض های جدید را برای شما نمایش خواهد داد و امکان پرداخت قبض را نیز خواهید داشت. در صورت تغییر مکان هم کافی است اطلاعات قبض مکان جدید را یک بار وارد کنید و مکان قبلی را حذف کنید. برای اطلاعات بیشتر مقاله حذف قبوض کاغذی قبضینو را مطالعه کنید.

شهروندان محترم ضمن تاکید بر مطابقت هزینه پرداختی قبض مورد نظر و هزینه تراکنش خود، در صورت پرداخت اشتباهی هر یک از قبوض آب، برق و گاز، با در دست داشتن مدارک پرداخت به سازمان مربوطه مراجعه کنید.

اپلیکیشن قبضینو يک نرم‌افزار بسيار کاربردي و رايگان است که با استفاده از آن امکان
پرداخت همه قبوض به روشي متفاوت و آسانتر از هميشه بدون نیاز به قبض کاغذی
و شناسه پرداخت در اختيار شماست. سوابق استعلام و پرداختی برای همیشه در
قبضینو قابل دسترس است قبضینو شما را از صدور قبض های جدید مطلع خواهد کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است

با استفاده از سامانه پرداخت قبض قبضینو میتوانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کنید. در قبضینو از دو روش میتوانید قبض گاز خود را پرداخت کنید.

با وارد کردن شماره اشتراک ۱۲ رقمی روی قبض خود می توانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض گاز نمایید. لازم به ذکر است برای برخی از استان های کشور شماره اشتراک قبض گاز کمتر از ۱۲ رقم می باشد که در این صورت کاربر باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود وارد نماید. برای مثال شماره اشتراک قبض گاز تهران ۱۲ رقمی است. متاسفانه شرکت گاز  هیج راهکار درستی برای دریافت قبض گاز از طریق شماره کانتور  و یا کد پستی ارایه نداده است.

روش دوم در مشاهده و استعلام قبض با شناسه پرداخت و شناسه قبض می باشد. برای استفاده از این بخش با انتخاب گزینه ” قبض کاغذی گاز ” و سپس وارد کردن شناسه قبض گاز و شناسه پرداخت قبض گاز، میزان کارکرد گاز شهری را در دوره مشخص استعلام و مشاهده کنید. برای پیگیری قبض گاز خود و یا پرداخت قبض گاز تاریخ گذشته نیز میتوانید از سامانه قبضینو استفاده نمایید. 

شماره تلفن اداره گاز  ۲۰۰ می باشد و شهروندان با تماس از طریق تلفن ثابت و با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت میتواند عملیات پرداخت را انجام دهند.

شهروندان تهرانی می توانند با اعلام شماره اشتراک گاز، به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۴ قبض الکترونیکی دریافت کنند به طوری که پس از ارسال این شماره مبلغ گاز بها، شماره اشتراک، کد شناسایی را دریافت خواهند کرد و می توانند از این طریق  صورتحساب قبض گاز خود را  مشاهده و پرداخت نمایند.

برای مشاهده صورتحساب قبض استان آذربایجان شرقی مشترکین علاوه بر استفاده از سامانه ۲۱۹۴ می توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ از آخرین صورتحساب و بدهی مصرف خود با جزئیات آگاه شوند.

هم وطنان عزیز با مراجعه به سایت های استانی پرداخت شرکت گاز میتواند قبض گاز خود را به صورت آنی استعلام، دریافت و پرداخت کنند. برای نمونه آدرس اینترنتی شرکت گاز چند استان به شرح زیر است:‌ مشاهده قبض گاز اصفهان :‌http://www.nigc-isfahan.ir/Portal/Home   گاز مازندارن :‌ http://www.nigc-mazandaran.ir  گاز مشهد :‌ http://www.egas.ir/egas/default.aspx قبض گاز همدان :‌ http://www.nigc-hm.ir دریافت قبض گاز شیراز :‌ http://nigc-fars.ir/Portal/Home برای محاسبه قبض گاز و  چگونگی محاسبه گازبهای مشترکین خانگی گاز طبیعی میتوانید به آدرس http://billing.nigc.ir/gasPrice مراجعه فرماید. 

 


* کلیه خدمات قبضینو رایگان است *

مشترکین ازاین پس می توانند برای پرداخت قبض گاز خود به سامانه جامع پرداخت قبض بامن ۲۴ به آدرس اینترنتی baman۲۴.ir به منظور پرداخت قبض برق، تلفن ثابت، آب، گاز و دیگر قبوض مراجعه کنند و با وارد نمودن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خود را به راحتی پرداخت نمایند.

برای صدور قبض پیامکی، به منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

از طریق کنتورخوان های شرکت گاز
با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴
شرکت ملی گاز سرشماره ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴ اقدام کنند.

مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی گاز

صدور فیش گاز

مشترکین می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://ghabz.nigc.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به دقت وارد و ثبت نمایند.

یکی از بهترین روش های پرداخت قبض، مراجعه به سامانه بامَن ۲۴ است که با چند کلیک ساده به راحتی این امکان را فراهم ساخته است. این سامانه علاوه بر پرداخت قبض، خدمات خرید شارژ و خرید بسته اینترنتی را نیز ارائه می دهد.

به سامانه بامَن ۲۴ به آدرس اینترنتی www.Baman۲۴.ir مراجعه کنید، پس از انتخاب گزینه «پرداخت قبض» به گزینه های پرداخت قبض تلفن ثابت، همراه اول، ایرانسل، برق، گاز، آب، عوارض شهرداری، جریمه راهنمایی و رانندگی و مالیات دسترسی خواهید داشت.

«پرداخت قبض گاز» را انتخاب کرده و «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد کنید. پس از استعلام و مشاهده اطلاعات قبض گاز خود مانند مبلغ قابل پرداخت، گزینه پرداخت را انتخاب و هزینه قبض خود را پرداخت نمایید.

با سایت قبضینو میتوانید با وارد کردن شماره اشتراک ۱۲ رقمی روی قبض خود می توانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض گاز نمایید. لازم به ذکر است برای برخی از استان های کشور شماره اشتراک قبض گاز کمتر از ۱۲ رقم می باشد که در این صورت کاربر باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود وارد نماید. برای مثال شماره اشتراک قبض گاز تهران ۱۲ رقمی است. تنها با استفاده از روش مذکور امکان استعلام قبض گاز وجود دارد و امکان دریافت قبض گاز از طریق شماره کنتور و یا کدپستی وجود ندارد.

تجارت الکترونیک پارسیان

تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان سایه، پلاک 8

021-2318
info@pec.ir

در این مقاله، قصد داریم روش‌های مختلف استعلام و پرداخت قبض گاز که شامل موارد حضوری و غیرحضوری می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای پرداخت غیرحضوری قبض گاز یا استعلام هزینه‌ها راه‌های مختلفی وجود دارد که در اینجا به آن اشاره می‌کنیم.

پرداخت با خودپرداز

در این روش، برای پرداخت قبض گاز موردنظر خود باید به دستگاه‌های خودپرداز (ATM) موجود در سطح شهر مراجعه کنید. پس از وارد کردن کارت بانکی خود، وارد منوی «پرداخت قبوض» شوید. سپس شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض موردنظر را وارد کرده و در صورت صحیح بودن اطلاعات نمایش داده شده، دکمه تأیید را بزنید تا قبض شما پرداخت شود و در آخر رسید کاغذی خود را دریافت کنید.

پرداخت با دستگاه کارت‌خوان

صدور فیش گاز

با استفاده از دستگاه‌های کارت خوان (POS) موجود در فروشگاه‌ها و سایر مراکز می‌توان انواع قبوض خدماتی از جمله قبض گاز را پرداخت کرد. در این روش نیز به رمز اصلی کارت بانکی و اطلاعات قبض خود نیاز خواهید داشت.

مراجعه به وبسایت شرکت ملی گاز

برای استعلام و پرداخت قبض گاز می‌توانید به وبسایت شرکت ملی گاز به آدرس billing.nigc.ir مراجعه کنید. سپس، شماره اشتراک و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد نمائید. در این سایت می‌توانید آخرین قبض و سوابق قبض گاز را مشاهده کرده و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت کنید.

در مرحله بعد، اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت ۱۶ رقمی، رمز پویا، CVV2 و تاریخ انقضا می‌شود را وارد کرده تا قبض شما پرداخت شود. در آخر، رسید دیجیتالی پرداخت به ایمیل شما ارسال می‌شود.

پرداخت قبض گاز با تلفن

شماره تلفن گویای ۲۰۰۰ برای پرداخت قبض گاز با استفاده از تلفن راه اندازی شده است. در این شیوه هم به شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی و رمز دوم نیاز خواهید داشت. بهتر است بدانید که از این طریق می‌توانید پیگیری پرداخت قبض گاز را نیز انجام دهید.

پرداخت از طریق اپلیکیشن‌های پرداخت

یکی از روش‌های سریع و آسان برای استعلام و پرداخت قبض گاز، استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت مانند همراه کارت است. در این برنامه، تنها با وارد کردن شماره اشتراک قبض موردنظر، می‌توانید استعلام و پرداخت قبض گاز را برای تمامی شهرهای ایران انجام دهید.

لازم به ذکر است که امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن ثابت و سایر قبوض مانند آب و برق هم در این اپلیکیشن وجود دارد.

به علاوه، پرداخت قبض همراه اول و ایرانسل هم در همراه کارت امکان پذیر است و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی این دو اپراتور می‌توانند پرداخت قبض خود را بسیار آسان و سریع انجام دهند.

استعلام پیامکی قبض گاز

برای صدور پیامکی قبض، تمامی مشترکین می‌توانند شماره اشتراک خود را به صورت *۱ شماره اشتراک به شماره ۱۰۰۰۱۹۴ ارسال کنند که این سرشماره را شرکت ملی گاز اعلام کرده است.

پرداخت از طریق اینترنت بانک‌ها

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، قبض گاز را می‌توان از طریق اینترنت بانک هم پرداخت کرد. اما از معایب این روش این است که برای پرداخت قبض از مبدا هر بانک باید وارد اینترنت بانک همان بانک شوید. اطلاعات ورود به اینترنت بانک هر بانکی را باید از شعبه همان بانک دریافت نمائید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که از سوی شرکت ملی گاز ایران، از اول آذرماه قبض کاغذی گاز حذف خواهد شد و اطلاعات قبض به‌صورت پیامکی در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بامن۲۴، از اول آذرماه قبض گاز تمام مشترکین حذف خواهد شد. حسن منتظرتربتی (معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران) در گفتگویی، به ثبت اطلاعات ۳۳ درصد از مشترکین برای حذف قبض کاغذی برق اشاره کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، شرکت گاز هم از آبان یا آذرماه بتواند قبوض کاغذی را جمع کرده و همه استعلام و میزان مصرف را از طریق شماره همراه، به اطلاع مشترکین برساند.

 مشترکین ازاین‌پس می‌توانند برای پرداخت قبض گاز خود به سامانه جامع پرداخت قبض بامن ۲۴ به آدرس اینترنتی baman۲۴.ir به‌منظور پرداخت قبض برق، تلفن ثابت، آب، گاز و دیگر قبوض مراجعه کنند و با وارد نمودن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خود را به‌راحتی پرداخت نمایند.

روش‌های حذف قبض کاغذی گاز و صدور قبض پیامکی

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:صدور فیش گاز

۱. از طریق کنتورخوان های شرکت گاز با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

۲. ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴ شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴ اقدام کنند.

مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی گاز

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://ghabz.nigc.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

روش‌های مختلفی برای پرداخت قبض پیامکی وجود دارد. از قبیل:

· مراجعه به سامانه جامع پرداخت قبض بامَن ۲۴

· مراجعه به دفاتر پیشخوان

· دستگاه خودپرداز

· تلفن‌بانک

· اپلیکیشن های بانکی

یکی از بهترین روش‌های پرداخت قبض، مراجعه به سامانه بامَن ۲۴ است که با چند کلیک ساده به‌راحتی این امکان را فراهم ساخته است. این سامانه علاوه بر پرداخت قبض، خدمات خرید شارژ و خرید بسته اینترنتی را نیز ارائه می‌دهد.

نحوه اطلاع از مبلغ قبض گاز و پرداخت قبض در سامانه بامن ۲۴

به سامانه بامَن ۲۴ به آدرس اینترنتی www.Baman۲۴.ir مراجعه کنید، پس از انتخاب گزینه «پرداخت قبض» به گزینه‌های پرداخت قبض تلفن ثابت، همراه اول، ایرانسل، برق، گاز، آب، عوارض شهرداری، جریمه راهنمایی و رانندگی و مالیات دسترسی خواهید داشت.

«پرداخت قبض گاز» را انتخاب کرده و «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد کنید. پس از استعلام و مشاهده اطلاعات قبض گاز خود مانند مبلغ قابل پرداخت، گزینه پرداخت را انتخاب و هزینه قبض خود را پرداخت نمایید.

آیا تا به‌ حال پرداخت قبض زیر ۴۵ ثانیه را تجربه کرده‌اید؟ لذت پرداخت آسان و امن را بامن ۲۴ تجربه کنید.     

www.Baman۲۴.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

صدور فیش گاز
صدور فیش گاز
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *