صرافی ارز دیجیتال در تهران

صرافی ارز دیجیتال در تهران
صرافی ارز دیجیتال در تهران

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

اینها سوالاتی هستند که می‌توانند با توجه به مقدار خرید، هدف از خرید و حسابی که در اختیار دارید و سایر عوامل، پاسخ متفاوتی داشته باشند.

در ادامه با یک راهنمای کامل برای خرید و فروش ارز دیجیتال (کریپتو کارنسی‌ها) همراه ما باشید.

برای خرید ارز دیجیتال موردنظرتان با حساب بانکی شتاب (تبدیل ریال به ارز دیجیتال) می‌توانید از سایت نوبیتکس اقدام کنید.

پس از خرید ارز، می‌توانید آنرا در کیف پول نگهدارید یا اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر را دارید، آن ارز را در پلتفرم‌های معاملاتی خارجی مانند بایننس معامله کنید:صرافی ارز دیجیتال در تهران

راهنمای پلتفرم معاملاتی بایننس

همه ارزهای دیجیتال در یک پلتفرم معامله نمی‌شوند.

هیچ بازار مرکزی برای معاملات کل ارزهای دیجیتال تشکیل نشده است. در اکسچنج‌های بزرگ مانند سایت بایننس که محبوبیت و اعتبار بالایی دارند، ارزهایی که قابلیت معامله دارند (در صرافی پذیرفته شده‌اند) با توجه به سیاست‌های کاری خود صرافی انتخاب می‌شوند.

ممکن است در یک صرافی‌ یا پلتفرم‌، ارز دیجیتال مدنظرتان وجود نداشته باشد.

البته ارزهای دیجیتال مشهور و محبوب مانند بیت‌‌کوین، اتریوم، تتر، لایت‌کوین، ریپل و موارد مشابه در همه صرافی‌ها یافت می‌شود.

اگر ارز دیجیتال موردنظر شما، ارزی غیر از ارزهای مشهور اشاره شده است، به احتمال زیاد صرافی آنلاینی را نخواهید یافت که ارز موردنظرتان را با تومان (پول ایران) خریداری کنید. در این مواقع ابتدا باید یک ارز رایج تهیه کنید ( پیشنهاد ما بیت‌کوین، تتر یا اتریوم) سپس آن ارز را در صرافی‌های معتبر خارجی مانند بایننس به ارز موردنظر تبدیل نمایید.

توجه: در سایت نوبیتکس کلیه ارزهای زیر معامله می‌شود پس به راحتی می‌توانید این ارزها را با پرداخت ریال خریداری کنید:

>> ورود به سایت نوبیتکس

در صورتی که ارز موردنظرتان در لیست فوق وجود ندارد مراحل پیشنهادی زیر را طی کنید:

مراحل خرید سایر ارزهای دیجیتال:

قدم 1 – در سایت نوبیتکس بیت‌کوین، تتر یا اتریوم خریداری کنید.

قدم 2 – ارز را وارد همان صرافی کنید که ارز موردنظرتان در آن معامله می‌شود.

نکته: برای اینکه بدانید ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی معامله می‌شود، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، نام ارز را جستجو کنید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.

به طور مثال ارز ترون در این صرافی‌ها لیست شده است:

 

3 – پس از عضویت در سایت صرافی، ارزها را به هم تبدیل کنید و موجودی موردنظرتان را وارد یک کیف پول معتبر نمایید (در صورتی که قصد نگهداری آنرا دارید)

مهم: تقریبا همه صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی خارجی اجازه فعالیت ایرانیان را نمی‌دهند و فقط در برخی آنها با تغییر آی‌پی می‌توان خرید و فروش کرد که در لیست پایین مطلب مشاهده می‌کنید.

مطلب مرتبط: لیست کیف پول‌های معتبر ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در برابر دلار، بستگی به این دارد که حساب دلاری شما چیست.

برای یک شخص معمولی ایرانی، فقط امکان بازکردن حساب‌هایی در سیستم پرفکت مانی و وب‌مانی وجود دارد و گزینه‌های زیادی برای افتتاح حساب دلاری نیست. و این حساب‌ها نیز در اکثر پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال معتبر پذیرفته نمی‌شوند.

اگر شما دارای حساب بانکی در یکی از بانک‌های خارج از کشور هستید و ویزا کارت یا مستر کارت در اختیار دارید، در برخی از صرافی‌ها مانند سایت cex.io و Binance.com امکان خرید بیت‌کوین و سایر ارزها با کارت‌های اعتباری وجود دارد.

این روزها ارزهای دیجیتالی که معادل دلار آمریکا هستند مانند تتر (Tether) در بین ایرانیان محبوب شده زیرا استفاده از آن با محدودیت کمی همراه است. بنابراین اشخاص به جای تبدیل ارزهایی مانند بیت‌کوین به دلار پرفکت مانی یا وب‌مانی یا دلار اسکناس، بیت‌کوین را به تتر تبدیل می‌کنند.

تتر در واقع ارز دیجیتالی است که هر 1 واحد آن معادل 1 دلار آمریکا ارزش دارد.

پس بطور کلی خرید و فروش ارز دیجیتال با دلار، معمولا از طریق ارز Tether انجام می‌شود که یک ارز دیجیتال معادل دلار آمریکاست و بیشتر صرافی‌های معتبر به سمت این ارز رفته‌اند و با نماد USDT مشخص است.

بیشتر بخوانید: دلار تتر (Tether) چیست؟

اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت هستید و توانایی احراز هویت را دارید (برای خرید ارز دیجیتال با مستر و ویزاکارت نیاز به احراز هویت است)،  از صرافی‌های معتبر مانند Binance استفاده کنید، از آنجا امکان تبدیل بیت‌کوین و اتریوم به سایر ارزها به راحتی مقدور خواهد بود.

اما اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت نیستید، توصیه می‌کنیم از وب‌مانی یا پرفکت‌مانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوری کنید، چون علاوه بر قیمت نامتعادل و کارمزدهای بالا، در صرافی‌هایی که با این 2 سیستم کار می‌کنند احتمال کلاهبرداری بیشتر است.

در ایران، صرافی‌های آنلاین زیادی هستند که می‌توانید از آنها ارزهای دیجیتال شناخته‌شده مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، تتر، ریپل، بیت‌کوین‌کش و … را بخرید یا به آنها بفروشید.

اما به همه صرافی‌های آنلاین ایرانی نمی‌توان اطمینان کرد.

خرید ارز دیجیتال، به سادگی خرید اینترنتی است که با کارت بانکی پرداخت آنلاین را انجام می‌دهید. این صرافی‌های آنلاین نیاز به احراز هویت دارند به این معنی که باید تصویر کارت ملی، کارت بانکی و گاهی سلفی خودتان را برای آنها بفرستید. اینکار برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام می‌شود.

با این حال، با فرستادن مدارک هویتی ممکن است از اطلاعات شخصی شما سوءاستفاده کنند.

و متاسفانه روشی برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت نیز وجود ندارد.

چاره این است که احراز هویت را در یک سایت معتبر انجام دهید، سایتی که شناخته شده و دارای حجم معاملات بالا باشد تا هربار نیاز نداشته باشید تصویر مدارک هویتی‌تان را به صرافی‌های آنلاین متفرقه بدهید.

از جمله سایت‌های ایرانی که خرید ارز دیجیتال را ساده‌تر کرده‌اند و اعتبار مناسبی نیز دارند سایت نوبیتکس است.صرافی ارز دیجیتال در تهران

 سایت نوبیتکس سیستمی طراحی کرده که افراد با هم وارد خرید و فروش می‌شوند ولی خود سایت است که احراز هویت را یکبار انجام می‌دهد و امکان معاملات بین خریداران و فروشندگان را فراهم کرده است.

پس یک راهکار برای اینکه هربار نخواهید تصویر مدارک شناسایی و کارت بانکی شما به دست افراد ناشناخته بیفتد این است که از پلتفرم‌هایی معاملاتی مانند سایت نوبیتکس استفاده کنید.

نکات قابل توجه در انتخاب صرافی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

در ادامه چند سایت‌ که خرید و فروش ارزهای دیجیتال (مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، ریپل) در آنها قابل انجام است را لیست کردیم.

برخی از این سایت‌ها پلتفرم‌های معاملاتی برای معامله‌گران حرفه‌ای هستند که می‌توان در آنها به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت، البته می‌توان به عنوان صرافی و برای تبدیل ارزهای رمزنگاری شده هم از آنها استفاده کرد.

برای تشخیص نوع فعالیت به مشخصات هر صرافی توجه کنید. توجه داشته باشید سایت بورسینس در تلاش است سایت‌های معتبر را معرفی کند ولی در ادامه، مسئولیت تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص این سایت‌ها برعهده خودتان است.

.

.

در صورتی که تجربه یا نظری در خصوص این صرافی‌ها دارید در بخش دیدگاه بنویسید. نوشتن تجربه‌تان به سایرین کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشند.

با سلام،ارادت،،
این والکس صرافی ایرانی،چطوره برا خریدو فروش ارز؟؟میشه اطمینان کرد از همه نظر بهش؟؟یا ک صرافی ایرانی کدومو مناسب تر میدونین؟

سلام وقتتون بخیر باشه راستش من مدتی هست با بیت کوین آشنا شدم و بوسیله ی دوستم یاد گرفتم با لب تاب استخراج انجام میدم میخوام بدونم آیا ب میزان فروش رسید میخرن ازم؟ الان حدود 60 دلار شده . فعلا نمیخوام بفروشم فقط میخوام بدونم آیا میتونم بفروشم و از کجا بفهمم معتبر هست یا نه ؟

سلام وقت بخیر
بله به راحتی قابل فروش و نقد کردنه .
در این سایت میتونید بفروشید

درود متشکرم
از کجا بفهمم بیت کوینم معتبر هست؟

سلام . ممنونم
از کجا بفهمم معتبر هست ؟

سلام، در اینجا در مورد نحوه بررسی اعتبار سایتها کمی توضیح دادیم:
https://www.bourseiness.com/46477/identify-scams

با سلام
صرافی کریپتولند از لحاظ ارزهای دیجیتال متنوع است. قبلا سایت خوبی بود ولی به تازگی موارد مشکوک در این سایت دیده می شود
به تازگی این سایت فیلتر شده است. برداشت های ریالی آن بر اساس پروتکل خود سایت نیست و هر طور که بخواهند پول رو واریز میکنند و ممکن هست تا 24 الی 30 ساعت پول بدستتان نرسد.
باگی در این سیستم هست که زمان انجام یک معامله موجودی حساب شما به ناگهان صفر میشود و جلوی ترید شما گرفته میشود و علیرغم کسر کارمزد ممکن است تا چندین ساعت موجودی حساب شما از دسترس خارج شود. و این امر بسیار خطرناک است و ممکن است در یک نوسان بیشتر سرمایه شما از بین برود چون به حسابتان دسترسی ندارید کسی هم پاسخگوی ضرر و زیان شما نمیشود.
شبها تیم پشتیبانی بسیار ضعیفی دارد ممکن هست جوابتان را ندهند
مواردی شده که تیم پشتیبانی تماس میگیرند و شما را تهدید به مسدود کردن حسابتان میکنند در حالیکه باگ سیستم خودشان را تعهد نمیکنند
ضمنا دفتر این سایت در مالزی هست و …. کابران بسیار مواظب باشند

سلام
من مقدار زیادی ارز Q دارم میخواستم بفروشم
کسی میدونه چطوری میتونم بفروشم ؟
با تشکر

این ارز خرید و فروش نمیشه

سلام
آیا صرافی در تهران هست که دلار رابه بیت کوین فردی درامریکا بفرستد؟

شما همینجا توو سایت نوبیتکس بیت‌کوین بخر و آونو به آدرس کیف پول دوستت هر جای دنیا که هست بفرست.

سلام
میخواستم بپرسم سایت ها و صرافی های چنج کننده زیر آیا معتبر و واقعی هستند یا نه و می شود با آنها معامبع و چنج کرد . لطفا راهنمایی کنید و پاسخ را نیز به جیمیل من ارسال کنید . تشکر .
bitexchanger.live
changelly.com

سلام، توصیه هایی که به شناخت کلاهبرداری ها و سایتهای معتبر کمک میکنه رو در اینجا بخونید:
https://www.bourseiness.com/46477/identify-scams

سلام.میشه لطفا یه صرافی ایرانی یا صرافی که با ایران مشکل نداره معرفی کنین که هم مارجین داشته باشه و هم بشه با خرید ارز و فروش ارز سود کسب کرد…ممنون میشم پاسخ بدید

در صرافی binance هر کاری که در مورد ارزهای دیجیتال هست، می‌تولنید انجام دهید.

باسلام،من میخامIO COIN بخرم بفروشم، اول اینکه هرچی گشتم جزصرافی HITTBTCوYObitجایی نتونسم پیدا کنم این دوتا اهم ک تحریمیم، شما میتونین راهنماییم کنین؟ ممنون

سلام خسته نباشین ببخشن ایا استخراج بیتی کوین از server mining معتبر هس،و اگر هس تراهش ۴۵.۲۹تا چه مدت میتواند یه بی تی کوین استخراج کنه؟

سلام روز خوش
صرافی های ایرانی ک معرفی کردید میتونند ب صورت آنی و همون لحظه ارز رو خریداری کنند ؟
چون بعضی اوقات همون لحظه قیمت ارز بالا میکشه و منم اگر بخوام همون لحظه بفروشم اون ها میتونند همون لحظه بخرند یا باید وایستم تا تایید بشه و با یه قیمت دیگه بفروشم ؟

سلام
من توی حساب payeer روبل دارم و می‌خوام به تومان تبدیل کنم
کدوم صرافی آنلاین برای این کار بهتره؟

سلام با چه برنامه ای روبل جمع کردی؟!

سلام چه قدر روبل

سلام عمق مارکت نوبیتکس بیشتره یا بیدارز؟

سلام. خشگسته نباشید.
دوتا سوال داشتم.
معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال؟
با کامپیوتر ماین کنم سیستمم رو جمع میکنن؟
بعضی ها میگن جمع میکنن بعضی ها میگن نه.
نمیدونم به حرف کدوم گوش بدم.

سلام وقت بخیر
ماین با کامپیوتر شخصی به صرفه نیست و استخراج حرفه ای با دستگاه های استخراج باید انجام بگیره.
برای خرید و فروش ارز دیجیتال با ریال میتونید از سایت نوبیتکس استفاده کنید.

یه سوال درمورد اینکه اگه کسی هوش و ذکاوت کافی برای این کار رو نداشته باشه (ثبت نام و واریز و برداشت پول و …) مثلا سنش بالا باشه میشه مثل بازار بورس که سبدگردان داره کسی یا شرکتی رو برای کنترل خرید و فروش پیدا کرد یا نه .ممنون میشم هرکسی اطلاعات داره راهنمایی کنه.

خیر متاسفانه چون در حال حاضر قانون هایی برای این صنعت نوشته نشده و احتمال کلاهبرداری به آن شکلی که شما گفتید بالاست

میشه راهنمایی بفرمایید ارز celr network رو از صرافی ایرانی به جز okex و bitbarg که قیمت رو خیلی بالاتر میدن کحا میشه تهیه کرد
چون pair اتریوم سلر تو بایننس هم نیست که اتر رو تبدیل کنم بهش
ممنون میشم

اکسچنج خاصی نمیشناسم. میتونید در بایننس اول اتر رو به usdt تبدیل کنید و بعد به celer network

سلام سایت لوتی بیتس برای جمع اوری بیت کویین معتبر است یان

سلام استاد
من میخوام تازه وارده سرمایه گذاری در بیت کوین بشم میشه مراحل ثبت نام رو کامل راهنمایی بفرمایین واینکه بیت کوین مثل بازار بورس ما نیاز به تحلیل و آموزش داره؟
بینهایت سپاسگزارم.🌹

سلام، بله نیاز به آموزش و تحلیل داره.
این صفحه برای شروع یادگیری مفاهیمه:
https://www.bourseiness.com/cryptocurrency

ببخشید میخاستم بدونم ممکنه با گیفت کارت مستقیم اتر یا بیت کوین بخرم؟ اگه میشه جواب بدین ممنونم

👌👌👌ا

سلام ببخشید ی سوال داشتم میخواستم بدونم میشه با برنامه coinomi ارز دیجیتال رو چنج کرد؟

چجوری بیتکوینمو بفروشم
به کی بفروشم

چقدر بیت کوین داری

سلام.خسته نباشید.ارز تزوس به چه طریقی میتونم بفروشم.
3000 دلار دارم ارش

سلام وقت بخیر
دو راه دارید.
1. در صرافی‌هایی مثل binance و kucoin به بیت‌کوین، تتر یا سایر ارزهای محبوبی که در ازای ریال در ایران معامله میشن تبدیل کنید و سپس در صورت تمایل بیت‌کوین، تتر یا هر ارز دیگه‌ای که بدست اوردید رو در سایت nobitex بفروشید و ریال دریافت کنید
2. بگردید و صرافی آنلاین ایرانی که تزوس خریداری میکنه پیدا کنید
3.

سلام میخواستم ببینم چه سواستفاده هایی ممکنه از احراز هویتی که توی صرافی های ایرانی ارز دیجیتال میکنیم صورت بگیره یا اصلا میتونن کاری غیر قانونی با مدارکمون بکنن یا خیر….توی صرافی جیبیتکس والکس و نوبیتکس و بید ارز احراز هویت کردم میخواستم ببینم ممکنه تبعات بدی داشته باشه یا از حساب صرافیمون تراکنش های غیر قانونی انجام بدن یا خیر ..یخورده ذهنم درگیر شده لطفا پاسخ بدید..ممنون

سلام وقت بخیر
سوال شما خیلی کلی هست. میشه گفت احتمالات زیاده. بستگی به طرف مقابل شما داره که چقدر قابل اعتماده و یا از طرف دیگه چقدر دنبال سوءاستفاده است.

سلام میخواستم دلار پایر بخرم میخواستم بدونم کجا بخرم بهتره خیلی ممنون میشم جواب بدید

با درود
ضمن تشکر از مطالب مفید که در سایت منتشر می فرمایید. لطفا صرافی معتبری که بتوان ارز دیجیتال را به یورو و یا دلار تبدیل کرد، معرفی بفرمایید. ممنونم.

سلام و درود
برای تبدیل به یورو و دلار باید از صرافی های خارجی استفاده کنید ولی این صرافی ها نیاز به احراز هویت دارند و به ایرانی ها خدمات ارائه نمیدن.
اگه قصد تبدیل به ارز دیجیتال تتر رو دارید که ارزشش معادل دلار آمریکاست، میتونید از سایت ایرانی نوبیتکس استفاده کنید

سلام اگر بخوام تتر با مستر کارت بخرم بهترین صرافی کدومه ک بشه انلاین خرید کرد و قیمت و نسبتش خوب بیوفته

سلام .یه صرافی خارجی معرفی کنید که با ما مشکل نداشته باشه. صرافی های ایرانی نوبیتکس وبقیه تمام ارزها رو ندارن

سلام، شنیده شده سایت kucoin و coinex با ایرانیان مشکلی ندارند
تحقیق بیشتر بر عهده شما…

با سلام خواستم ی سوال بپرسم آیا خرید وفروش ارزهای دیجیتال تو ایران ممنوع هست

سلام وقت بخیر
حتما باید حساب پایرم احراز هویت بشه ؟بعدا به مشکل نمیخورم ؟

برای پرفکت مانی و وب مانی کدوم یکی از این صرافیها هستند

سلام من dogecoin دارم کدوم صرافی میتونم به ریال تبدیلش کنم ممنون.

سلام دوستان،فقط سایت بیدارز و نوبیتکس کفایت میکنه. عالی هستند.
به نظرم اگر تعدادمون بره بالا دیگ لازم نیست در صرافی های خرجی خرید و فروش کنیم و در چند دقیقه همینجا میشه بفروشیم.
بیدارز=راحت و اسان
نوبیتکس=خرید و فروش حرفه ای و سریع
از بیدارز شروع کنید
حواستون به کارمزد ها باشه
زیر ۲تومن معامله نکنید به نظرم

کجا میتونم ۱۰۰۰۰ بیتکوین بفروشم؟

اگر ده هزار بیتکوین داشتی، حتما عقلش را داشتی بدونی کجا بفروشی!
شک دارم حتی بدونی قیمش میشه حدود دو هزار میلیارد تومان

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

عجب پاسخ دندانشکنی ههه

👌👌👌ا

حاجی سرساقیت سلامت، معلوم که ساقیت اهل کسب حلاله.

سلام.حداقل باید چقدر بیتکوین داشته باشیم تا بتونیم بفروشیم

سلام وقت بخیر
بستگی به خریدار و یا سایتی داره که قصد دارید بیت‌کوین رو در اون سایت بفروشید
اکثر سایتها واریز کمتر از 10 دلار رو قبول نمیکنن
در ضمن باید به کارمزد تراکنش هم توجه داشته باشید، اگه مثلا کارمزد تراکنش 4 دلار باشه طبیعتا ارزش نداره بخواید معادل 10 دلار بیت‌کوین جابجا کنید.

خسته نباشین یه صرافی خوب معرفی برای خرید وفروش روبل روسیه ممنون میشم

سلام کیف پول تون چیه؟

payeer

سلام محمد خوبی میگم با چه چیزی روبه در آورده ای لطفاً بگو

ترون ولت _اتمیک

سلام آرمین محترم،میخام ترون بفروشم کجا معتبر هست ک بتونم اطمینان کنم و آیا در همون لحظه وجه رو واریز میکنن؟

سلام وقت بخیر
ما برای خرید و فروش ها از سایت nobitex و bidarz استفاده میکنیم

سلام سایت های معتبر هست

سلام به مدیریت وکارشناس محترم شما ارزsol رو هم خریداری میکنید یا تبدیل به اتریم وچطور میشه solرو نقد کنم ممنون میشم راهنماییم بفرمایید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوبیتکس نه دفتری داره نه شماره پیگیری که زنگ بزنیم چجورمیشه بهش اعتماد کرد؟ لطفا اگر آدرس یا شماره تلفنی ازش دارین بزارین

سلام امین عزیز ، می تونید به مصاحبه شون با مجله شنبه مراجعه کنید منتها کلا صرافی های رمز ارزی در ایران قانون براشون تدوین نشده و مجوز و … در کار نیست ما هم بر اساس شناخت و تجربه مون معرفی می کنیم.

بخش تماس با ما هم نشانی شرکت هست هم شماره تماس :/

ببخشید یک صرافی مثل آبان تتر آیا معتبر است؟

سلام دوست عزیز اطلاعی نداریم از اون اما پیشنهاد بورسینس استفاده از وب سایت نوبیتکس هست : https://www.bourseiness.com/goto/nobitex

سلام آقا سید راهنمای خرید بیت کوین و صرافی معتبر ایراتی معرفی کنید

سلام
سایت کوین لند خوبه؟
چون میخوام چین لینک بخرم و اکثر سایتا یا ندارنش یا اینکه برای خریدنش، نیاز به دلار هست.

سلام سید عزیز ، اطلاعی ندارم متاسفانه.

سلام
یه صرافی میخواستم جهت خرید و فروش ارزهای متنوع تر مثل چین لینک و… و البته کارمزدش هم کم باشه؟

سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم بهترین قیمت دلار پایر را کدام صرافی داراست
و کمترین کارمزد را برای نقد کردنش داره
ممنون

سلام معین عزیز ، زنده باشید

می تونید از طریق صرافی نوبیتکس که پیشنهاد ما هست اقدام کنید (لینک ورود)

سلام صرافی ای که خودتون استفاده میکنید وازش راضی هستید رو ب من ایمیل کنید ممنون

سلام دوست عزیز ، ایرانی نوبیتکس و خارجی بایننس هست.
http://Www.bourseiness.com/goto/nobitex

سلام وقت بخیریه صرافی معتبرآنلاین داخل ایران بهم معرفی میکنین که ازحساب پایرهم خریدوفروش انجام بده ممنونم

سلام برای فروش ووچر پی اس چ سایتی معتبره؟

سلام چقدر طول میکشه نوتبیکس پول بزنه حساب؟

سلام دوست عزیز ، متوجه منظورتون نشدم لطفا بیشتر توضیح بدید.

سلام خسته نباشید میشه راهنمایی بفرمایید که ایا صرافی هایی که در سطح شهر تهران فعالیت میکنند به خرید و فروش بیت میپردازند یا نه باید با صرافی های انلاین معامله کرد

سلام موسی عزیز ، بله صرافی های فیزیکی هستند منتها تا جایی که بنده اطلاع دارم صرافی های آنلاین مثل نوبیتکس بهترن bourseiness.com/goto/nobitex

سلام من ارز CNTM دارم تو ولت ایدو…چند تا ارز دیگه هم تو این ولت و ولت ایمتوکن دارم کجا میتونم بفروشم؟

سلام،صرافی ها بیشتر کدام ارزهای دیجیتال رو خریداری میکنند؟و میشه راهنمایی کنید چجوری باید بفروشیم؟ باید حضوری بریم؟

سلام خانم نفیسه گرامی ، بیشترین جفت ارزی که ریال یک سمتش هست طبیعتا بیت کوین هست و بعد اتریوم و ریپل اگر اشتباه نکنم. می تونید توی صرافی نوبیتکس که پیشنهاد ما هست حجم معاملات روزانه رمز ارز های مختلف رو مشاهده کنید.

سلام و عرض ادب
من مقداری بیت کوین دارم و قصد دارم آنها رو بفروشم لطف بفرمایید بنده رو راهنمایی کنید که کدام صرافی میتونم اینکار رو انجام بدم و مورد تایید جنابعالی هست
با تشکر از لطف و محبت شما

سلام و درود جناب احمدیان گرامی ، بهترین گزینه از نظر بنده صرافی نوبیتکس هست و ما در بورسینس همین صرافی رو پیشنهاد می کنیم : bourseiness.com/goto/nobitex
سربلند باشید.

باینانس از هم بهتره
(لینک توسط بورسینس حذف گردید)

سلام
تو کدوم اکسچنج توکن های جدیدکه میاد میشه خرید؟

سلام مجید عزیز ، به صورت انحصاری نیست که فلان اکسچنج همه رو داشته باشه. معمولا هر توکن با یه سری صرافی به توافق می رسه و اعلام می کنه.

نوبیتکس اصلا راضی نبودم و از اونجا خارج شدم. خیلی مزخرف بود مردمداریشون صفره.

سلام خانم عادله گرامی ، متاسفم بابت تجربه بدتون اما صفت مردم داری برای یک صرافی خیلی شاید کاربرد نداشته باشه. یک بستر معاملاتی رو باید بر اساس قیمت ، کارمزد ، سرعت ، امنیت ، اعتبار و … قضاوت کرد.

سلام من کلا میخوام تازه خرید کنم ولی نمیدونم چی و با جند تومن خرید کنم میسه راهنمایی کنید؟

سلام ، آیا چیزی شبیه سبدگردانی در بورس و فروش سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال وجود داره برا کسی که وقت لازم برا خرید و فروش نداره و بتونه سرمایشو در اختیار اون شخص یا گروه بسپاره؟

سلام، ممنون از اطلاع رسانی خوب شما
لطفا صرافی ارز دیجیتالی که قابل اعتماد باشه رو محبت کنید، بفرمایید، ممنون میشم.

سلام مهدی عزیز ، زنده باشید.

پیشنهاد بورسینس استفاده از صرافی نوبیتکس هست. http://Www.bourseiness.com/goto/nobitex

فک کنم پیشنهاد بورسینس بیدارز باشه
خودشون توی پیج ایسنتا پیشنهاد دادن

سلام محسن عزیز ، در تصمیم اخیر بنا شد که در پاسخ سئوال دوستانی که خواستار معرفی صرافی هستند ، ما نوبیتکس رو پیشنهاد کنیم.

چنج کن

سلام آقای مهدی

برای اینکه مطمئن بشید کدوم صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماده، یکسری مورد رو بررسی کنین؛ مثل:
1. سابقه و فعالیت های اون صرافی رو بررسی کنین.
2. چه تعداد کاربر به این صرافی اعتماد کردن و حجم معاملات روزانه شون چقدره (توی بعضی از سایت ها این اطلاعات هست).
3. بررسی کنین که صرافی موردنظر چقدر در بازار اعتبار داره.
4. تحقیق کنین که چه تیمی پشت این صرافی وجود داره و چه اقداماتی رو برای کسب و کارشون انجام میدن.
5. با مبلغ خیلی کم معامله رو در صرافی موردنظر شروع کنین تا مواردی مثلا پشتیبانی و کیفیت صرافی رو بسنجید. بعدش که مطمئن شدید، سرمایه گذاری ها و تریدهای بزرگتر انجام بدید.

سلام خوبی خانوم امینی یه مشکل اساسی توی برنامه آی ماینر دارم که نمیتونم بیت کوین هامو تبدیل به ریال یا خارج کنم آیا مقدور هست کمکم بدید لطفا

سلام سید عزیز یک صرافی معتبر ارز دیجیتال پیشنهاد میدید داخل ایمیلم ممنون موفق باشید

سلام حسین جان ارسال شد.

نوبیتکس عالیه بخدا
(لینک توسط بورسینس حذف گردید)

نوبیتکس ارز ترون رو پشتیبانی میکنه.میشه ترون واریزکرد.من صرافيها اکسکوینو دارم ولی نميتونم ترون واریز کنم يه مشکله بزرگيه.

سلام
لطفاً یک صرافی که بتوان به صورت ریالی کاردانو خریداری کرد معرفی کنید
و یک کیف پول اینترنتی برای ذخیره کاردانو به صورت امن

با سلام خدمت شما ، لطفا یک صرافی اینترنتی معتبر برای خرید اینترنتی دلار و انتقال به حساب پایر به ایمیل من ارسال کنید . با تشکر : کامران

سلام کامران عزیز ارسال شد.

سلام لطفا یه صرافی خوب و معتبر انلاین که بتونم با ریال خرید و فروش ارزدیجیتال و دلار انجام بدم معرفی کنید .تشکر

سلام وقت بخیر
پیشنهاد ما سایت نوبیتکس هست

سلام لطفا صرافی هایی که مورد تاییدتون هست و ریالی ، ارز دیجیتالی خرید و فروش میکنند رو معرفی کنید.

سلام حمید عزیز ، متاسفانه به دلیل حفظ بی طرفی رسانه نمی تونیم اسم خاصی رو ببریم اما با جستوجو کمی توی گوگل می تونید موارد متعدد مناسبی رو پیدا کنید.

سلام آقای جهاندیده عزیز…
استاد من شمارو تو همه شبکه های اجتماعی دنبال میکنم و قبولتون دارم و الان یه سوال مهم دارم که من چطور میتونم با ریال ایران،دلار و ارز بخرم و معتبرترین صرافی آنلاین که با ریال کار می‌کنه چیه؟آخه چرا شما همش اونایی رو اسم بردید که ریال رو پشتیبانی نمیکنن؟؟!! خواهش میکنم که اسم معتبرترین رو بگید و مثلا منظورتون رو (نام صرافی توسط بورسینس حذف گردید) یا (-) چیه؟چی پیشنهاد میدید؟

سلام آریا عزیز ، شما به رسانه ما لطف دارید و ما قدردان حمایت و دنبال کردن شماییم. متاسفانه اعلام یک صرافی مشخص می تونه در تعارض با اصول یک رسانه مستقل مانند بورسینس باشه اما بنده صرافی رو که شخصا استفاده می کنم و به دوستانم هم پیشنهاد می دم رو براتون ایمیل کردم. بدیهیه که این بر اساس نظر شخصی بنده است و نه موضع کلی وب سایت بورسینس.

سلام
لطفا نشانی یک صرافی مطمین را برایم ارسال کنید

سلام دوست عزیز ، ارسال شد.

سلام لطف صرافی که از نظر،شما معتبر هست به ایمیل بفرستید باتشکر

سلام امیر علی عزیز ، طی تصمیم مون با آقای جهاندیده بر این شد که صرافی نوبیتکس که بنده به صورت خصوصی اعلام می کردم رو از این به بعد عمومی معرفی کنیم. به علاوه قصد داریم در مذاکره با این صرافی مزایای ویژه ای هم برای کاربران بورسینس در نظر بگیریم. bourseiness.com/goto/nobitex

سلام لطفا یک صرافی که بتونم باهاش وب مانی رو با دلار شارژ کنم یا برداشت کنم .برام ارسال میکنید . ممنون

سلام
از مدتی قبل صرافی بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرده و امکان خرید و فروش برایشان وجود ندارد. مهمتر اینکه این حرکت بدون اطلاع قبلی به کاربران ایرانی انجام شده و الان حجم زیادی از موجودی کاربران ایرانی بلوکه شده. آیا راهی برای انتقال موجودی از بایننس وجود دارد؟

سلام فرامرز عزیز ، توی تعامل ما با تحریم های ظالمانه آمریکا خیلی سئوال این نیست که آیا فلان صرافی و سرویس دهنده ایران رو تحریم کرده یا نه بلکه سئوال این هست کی این اتفاق می افته ! همانطور که دیدیم یک سرویس دهنده در زمینه رمز ارز ها که به نوعی غیرمتمرکز بودن و ضد دولت بودن رو در ذات خودش داره اون هم در کشور چین به خاطر آمریکا ما رو تحریم کرد !

تا جایی که بنده اطلاع دارم و تجربه کردم ، بایننس دارایی رو مسدود نمی کنه و امکان برداشت وجود داره صرفا نمیشه از دارایی برای خرید و فروش بهره گرفت پس به راحتی می تونید دارایی رو از بایننس مثل حالت عادی خارج کنید.

موفق باشید

سلام جناب جهاندیده درمورد سایت (آدرس سایت توسط بورسینس حذف گردید) اطلاعی دارین؟!
اگه دارین بنظرتون سایت (-) بهتره یا (-)

سلام مهدی عزیز ، ماهیت بی طرف بودن ما در رسانه ایجاب می کنه از اظهار نظر های اینچنینی خودداری کنیم. اما برای این بدونید کدوم صرافی آنلاین ایرانی بهتر از بقیه است باید به چند عامل قیمت ، حجم معاملات ، سابقه ، اعضاء سازنده و بازخورد های کاربران دقت کنید. همینطور اگر نهایتا به نتیجه مشخص نرسیدید می تونی با مبلغ کمی آزمایش شون کنید و بهترین گزینه برای نیاز تون رو انتخاب کنید. موفق باشید.

صرافی (نام صرافی توسط بورسینس حذف گردید) خوبه؟

با این صرافی به خصوص آشنایی ندارم ارسلان عزیز اما چون فعلا تفاوت فناوری و امکانات زیادی بین صرافی های ایرانی نیست بهترین نرخ ، بهترین صرافی رو تعیین می کنه. البته بین صرافی های مطرح که مشخص باشه کلاهبردار نیستند.

سلام خوبی شما
میشه سایت هم واسه من معرفی کنیو

سلام ، متشکرم. ارسال شد

سلام وقت بخیر من چند وقته دارم از سایتcryptofreeبیت کوین استخراج میکنم سایت معتبره و الان می خوام بیت کوین خودم ب کیف پول انتقال بدم چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید

اسکم هست دوست عزیز وقت نذار

منظورتون از این که اسکم هست چیه آقای جهاندیده؟
یعنی از سایتش نمیشه بیت کوین گرفت؟

اسکم هست یعنی پرداختی نداره

سلام ی سوال داشتم
کدوم صرافی بنظرتون معتبرتره

اسکم یعنی کلاهبردار.سایت هایی که بدون هیچ کاری ارز دیجیتالی بدن

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم من مقداری بیت کوین از سایت btc_free_for_iran استخراج کردم می‌خوام ب کیف پول انتقال بدم چیکار کنم از چ کیف پولی استفاده کنم راهنمایی کنیدممنون میشم

سلام استاد
من حساب paypal فریفای با درآمد مستمر دارم. دنبال یک سایتی میگردم که بتونم فاند داخل اش رو به بیت کوین تبدیل کنم. به نظرتون از کجا حساب باز کنم؟

من میخواستم از شما در مورد کیف TRONLINK PROراهنمایی بگیرم که چطور میتونم انتقال بدم موجودیم بالاس از هر کسی هم سوال میپرسم میخواد یه کلاهی بذاره ممنون میشم پیام بدید به ایمیل

با سلام جناب جهاندیده .لطفا اطلاعاتی در مورد ارز TBC بفرمایید آیا میشه اعتماد کرد

سلام، اطلاعی ازش ندارم

سلام خسته نباشید از کدوم صرافی میتونم وچر و پرفکت مانی بگیرم ممنونتون میشم جوابمو بدید

باسلام
چطور باید میزان تتر موجود خود در بایننس را تبدیل به دلار امریکا کنم
من خارج ایران هستم و مسترکارت دارم
قصد خروج کامل تتر را از بایننس دارم
تبدیل تتر به دلار امریکا با withdraw در اپ binance مقدوره ؟

با سلام. خسته نباشید. میخواستم بدونم سایت ارزجو Arzjoo صرافیه؟ و آیا قابل اعتماد و معتبره؟

سلام وقت بخیر من کیف پول coinomi‌ دارم داخل مقداری ارز دارم‌ میخوام از طریق صراف خود کیف پول بفروشمشون و یه مقدار ارز دیگ بخرم علینیاز ب مستر کارت و‌یزا کارت دارم؟؟

سلام، برای تبدیل ارز دیجیتال به یک ارز دیجیتال دیگه نیازی به ویزا یا مستر کارت نیست

سلام وقتتون بخیر میخواستم تو کلاسهای حصوری بورس و ارزهای دیجیتالی شرکت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید
ممنون

سلام، کلاس حضوری نداریم ولی دوره‌های آنلاین هست که در این صفحه می‌تونید ببینید.

چطوری توی سایت بایننس دلار رو به ریال تبدیل کنیم چطوری پولمونو ازش بکشیم بیرون

در سایت بایننس چنین کاری شدنی نیست، اگه میخواید ارز دیجیتال رو به ریال تبدیل کنید بهتره در سایت نوبیتکس بفروشید

سلام
ارز ۴۲ کوین رو چجوری به تومن تبدیل کنم آیا صرافی هست که این ارز رو بخره؟ممنون

سلام برای خرید بیت کوین سایت Localbitcoin.com معتبر هستش از اونجا خرید انجام بدم. همچنین امکان برداشت وجود دارد؟
با تشکر

سلام، بله معتبره

سلام سایت localbitcoin.com برای ایرانیها حساب باز میکند؟

سلام، مدتی پیش فعالیت ایرانیان رو محدود کرده بنابراین توصیه نمیشه.

سلام من الان بخوام مقدار ارز لیبرایی ک جمع آوری کردم و بفروشم باید ب کدام صرافی و سایت مراجعه کنم؟

سلام به زودی پلتفرم ترید آریانا aryana وارد بازار خواهد شد که مشکل ایرانی ها رو با اکثر صرافی ها حل خواهد کرد.

سلام خسته نباشید از لیبرا اطلاعاتی دارید؟

سلام، در مورد لیبرا این مطلب رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/40593/libra-facebook

سلام با توجه به اینکه حداکثر تا جولای 2020 همه صرافی‌ها باید احراز هویت کنن آیا این پایان کار برای ایرانیها یا راه حلی وجود داره و اینکه آیا صرافی هست که کلا وری فای نخواد ممنون از پاسخگوییتون

سلام، ممکنه برخی صرافی های غیرمتمرکز همچنان بدون وریفای امکان معامله جزئی وجود داشته باشه
منبع این خبر کجاست؟ “با توجه به اینکه حداکثر تا جولای 2020 همه صرافی‌ها باید احراز هویت کنن “

سلام استاد
ارزهاي که در coinmarketcap.com قرار دارند.امکان ارز کلاهبرداري وجود دارد؟ يا مورد تاييد هست؟

سلام، سایت coinmarketcap صرفا برای نمایش اطلاعات ارزهاست و وجود ارز در این سایت دلیلی برای معتبر بودنش نیست
خیلی از ارزهایی که در این سایت میبینید در نهایت به صفر میرسن و کاملا بی ارزش میشن

سلام میشه چند سایت ایرانی که ارز payeer رو بفروشه به من معرفی کنید؟

سلام بنده در سایت iqmining قرارداد خریدم که در نهایت متوجه شدم ضرر کردم…حالا برای برداشت پول کپی پاسپورت میخواد اعتماد کنم و کپیشو اپلود کنم؟چه خطراتی وجود داره؟

سلام، اطلاعی در این مورد ندارم

سلام برای خرید ارز بیت کویین از کدوم صرافی خرید کنیم که سود کمتر برداشت کنه ازمون؟؟؟

سلام، اگه میخواید با ریال بخرید بیدارز بد نیست

سلام در صرافی بیدارز میشه آدرس بیتکوین باز کرد (آدرس بیتکوین داشته باشیم)

سلام وقتتون بخیر
من کیف پول کاغذی ایجاد کردم از سایتیکه شما فرمودید فقط موندم تو این مسئله من ارز ریپل رو بخرم و ادرس همون کیف پول کاغذی رو بدم تا واریز کنن بهش از کجا بدونم واریز شده ب کیف پول یا نه یعنی چجوری میشه ب موجودیش نگاه کرد

سلام، اگه کیف پول کاغذی ریپل ساختید در گوگل جستجو کنید ripple explorer
ادرس ریپل رو در سایت explorer وارد کنید، جزییات تراکنش ها و موجودی رو میتونید ببینید

سلام وقتتون بخير
من أرز Grin دارم و ميخوام به بيتكوين تبديل كنم به چه روشي ميتونم اين كار رو انجام بدم لطفا اگه راهنمايي ميتونيد بكنيد بهم زنگ بزنيد از خجالتتون در ميام

برای اینکه ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی لیست شده، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.

دوستان صرافی والکس مارکت نزدیک ترین نمونه ایرانی به بایننس هست من ی هفته میشه باهاشون کار میکنم خریدو فروشا مستقیمه

یعنی با کردیت کارت بیتکوین بخری بفروشی حساب ایران واریز میکنن؟؟

سلام جهان دیده جان ما ی لجر خریدیم از کجا مطمعن شیم کلید سید ۲۰ کللمه ای رو کسی قبل از ما برنداشته بجز پلمپ بودن چون اکثر بسته ها تو گمرک باز میشن برای بررسی.ممنون میشم ی راهنمایی کامل بکنی

سلام، تنها راه اینه که ببینید پلمپ بسته باز شده یا نه.

با سلام و احترام
انتقال یک ارزدیجیتال از یک کیف پول به کیف پول دیگر، فقط دارای هزینه transaction fee میباشد، که بعنوان مثلا برای بیت کوین چیزی در حدود 0.04 دلار است.
ولی وقتی میخواهیم یک ارز را از یک صرافی به کیف پول خود انتقال بدهیم، بغیر از هزینه transaction fee، باید چیزی حدود 3 دلار (0.00025 btc)دیگر پرداخت کنیم که صرافی ها آن را هزینه شبکه مینامند و میگویند از آن سودی نمیبرند.
1- چرا انتقال از صرافی به کیف پول دارای چنین هزینه ایی هست؟
2- این هزینه در کجای شبکه بلاک چین مصرف میشود؟
3- آیا این هزینه به ماینرها میرسد؟
4- و اینکه چرا این هزینه همیشه ثابت گرفته میشود(مثلا برای بیت کوین 0.00025)؟
5- و آیا این هزینه شامل دیگر ارزها؛ مانند اتریوم، ریپل و…هم میشود؟ یعنی برای خروج هر ارزی از صرافی بغیر هزینه کارمزد شبکه خود ارز، باید این هزینه اضافی را بدهیم؟

ممنونم از آموزش شما

سلام. مبلغی که بابت withdraw یا برداشت پول از صرافی ها میپردازید صرافی برای خودشون برمیدارن.
برای ارزها و صرافی ها مبلغ ثابتی نیست و متفاوت هست. باید خودتون بررسی کنید در هر صرافی این کارمزد چقدره.

سلام
وقت بخیر
ارز فوین در کدوم صرافی قابل تبدیل هست؟

سلام، این ارز هنوز در جایی لیست نشده.

ببخشید یکی بهم‌میگه این برنامه ها رونصب نمستونه سو‌استفاده ای‌کن؟؟

سلام
استاد من بخوام ارز های رو بخرم که کمتر معروف هستن و تو رتبه بندی بالای هزارتا دو هزارتا قرار گرفته اند از کجا باید بهرم؟ کلا از کجا میتونم بفهمم فلان ارزی تو کدوم صرافی عرضه و خرید و فروش میشه؟

سلام، اول که به نظرم سرمایه ای روی این ارزها نذارید چون درصد و احتمال موفقیت شون خیلی پایینه.
به دنبال ارز مناسب گشتن، مثل اینه که بخواید سوزنی در انبار کاه پیدا کنید
در ابتدای همین مطلب نوشتیم “نکته: برای اینکه ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی لیست شده، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.”

سلام استاد جهاندیده برای این که یه شخص بخواد مبلغ بالای 100میلیون دلار به ایران انتقال بدهد چه کاری مناسب است که امنیت بالا باشه و سریعا این کار انجام شه و دلار به ریال به ایران منتقل شه

سلام. نمیدونم برادر

سلام ارز snbدر حال پیش فروشه تو صرافی syncrobit آیا خرید اون به صرفه هست؟

سلام، به نظرم روی ارزهای جدید سرمایه نذارید بهتره.

سلام آقای مهندس. پایین‌ترین و مناسبترین راه برای خرید بیت کوین رو معرفی میکنید. الان اکثر صرافی ها مبنای قیمتی ندارند. یا سقف گذاشتند. اگر جایی رو معرفی کنید ممنون میشم. صدای کوین تلگراف هم در اومده که در ایران صراف ها با دلار 4200 بیت می‌خرن و با دلار آزاد می‌فروشند تازه بعلاوه 20 درصد هزینه چنچ

سلام، قیمت بیت کوین در ایران در صرافی های مختلف کمابیش نزدیک هم هست. خود شما باید صرافی های آنلاین مختلف رو برای پیدا کردن مناسب ترین قیمت بررسی کنید.

سلام.
اولا واردات ارز به کشور کاملا آزاده
دوماً روش سریع و مطمئن استفاده از کارت خوان سیار متصل به حساب ایرانی.

با سلام
استاد، کسانی که در خارج از کشور زندگی میکنند و مسترکارت دارند، میتونن در سایت بایننس با پاس ایرانی احراز هویت کنن ؟

سلام، فکر میکنم امکانش باشه ولی باید تست کنید.

دوستان سلام کسی میتون درباره ارزدیجیتال tbc توضیح بده.ک ایا واقعی ایست یا کلاهبرداری؟

سلام دوست عزیزم tbc یک ارز دیجیتال که هنوز در مارکت کوین قرار نگرفته پس در نتیجه هیچ ارزشی هم نخواهد داشت

سلام لطفا یک صرافی خوب خارجی که بشه توش ترید کرد و ایران و تحریم نکرده باشه معرفی کنید

درودبرشما به نظرشما اتریوم برای سرمایه گذاری وپس انداز چطوره وتوایران ازکجا وکدام صرافی اتریوم بخریم مطمئن تره؟🙏لطفا راهنمایی کنید

سلام، برای پس انداز؟ نه. شما چیزی رو پس انداز میکنید که ارزشش ثابت باشه یا اینکه حداقل نوسان رو داشته باشه.
برای سرمایه گذاری چندساله گزینه خوبیه گرچه بالا و پایین های زیادی خواهد داشت

سلام..آیا ارز دیجیتالی به نام دگ کوین (dagcoin) داریم؟ و ظاهرا بسترش بلاک چین نیست و دگ چین هستش…میشه اطلاعات معتبر از این ارز و یا منبع معتبر قید کنید؟ و یه سوال ..آیا سایتwww.ebr.org سایت رسمی مجوز های اتحادیه اروپاست؟

سلام، این ارز هنوز در coinmarketcap.com قرار نگرفته
به نظر میاد ارزی جدید هست.
اما یک نکته رو به خاطر داشته باشید: ایجاد ارز دیجیتال جدید کار سختی نیست. از طرف دیگه بیش از 95 درصد ارزهای جدید یا کلاهبردار هستند یا اینکه در نهایت به هیچ جا نمیرسن.
ارزهای دیجیتال مطرح مثل بیت کوین ذاتا ریسک بالایی داره، بعد شما بیاید روی ارز جدیدی که هیچ چیزش هم مشخص نیست هم سرمایه بذارید مثل اینه که هیچ ارزشی برای سرمایه تون قائل نیستید
به دلیل احتمال موفقیت خیلی کم، به طور کلی این ارزهای جدید رو نادیده بگیرید
ممکنه ارزی پیدا بشه که صد برابر هم رشد کنه ولی شانس و احتمال موفقیت سرمایه گذاری در پروژه های جدید اونقدر پایینه که بهتره ازش صرفنظر کرد

سلام در این روزها افرادی در تلگرام با کانالهای حامی پروکسی وارد میشن وادعا میکنن در ازای کارت بانکی ورمز دوم وشبا واحراز هویت شما روزانه دویست هزار تومان به شما میدهیم واحتمالا خودشان هم در ایران نیستن آیا برای شخصی که اینکار رو درقبال روزی دویست هزارتومان انجام میده مشکل ساز نخواهد بود حتی در گزینه هایشان هم نوشته شده ما پول بحساب شما واریز میکنیم واز حساب شما بیت کوین خریداری میکنیم ومیفروشیم ویا این کار خیلی امن وراحت هست قدر موقعیتتون رو بدونید

سلام. به این پیام ها و درخواست ها توجه نکنید.
از حساب شما به احتمال قوی برای پولشویی استفاده میشه و خودتون توی دردسر می اندازید.
اگر از شما خواسته شد در صرافی های آنلاین حساب خودتون رو تایید و احراز هویت کنید تا با حساب شما معامله انجام بدند به این درخواست هم توجهی نکنید.
با استفاده از کارتهای سرقت شده برای خرید ارز دیجیتال از طریق حساب شما، باید جوابگو باشید.

سلام ایا این سایت بیدراز که عکس کارت ملی و گواهی نامه و خود فرد رو میخواد مشکلی برای فرد پیش نمی یاد؟؟؟/ هر مشلی از نظر قانون؟؟؟

سلام، باید از خودشون بپرسید.

شما خودتون از بیدراز استفاده کردین مشکلی براتون پش نیومد؟؟؟

استفاده کردیم و تا به حال مشکلی نداشتیم.

میشه یه سایت بگین که ارزم رو به تومن تبدیل کنم و بریزم داخل کارتم و اینکه اون سایت احضار هوییت نخواد

سلام، آیا از میزان اعتبار ارز دیجیتالی فوین اطلاع دارید؟ سپاس

سلام من ارز TBC دارم ولی هیچ کدوم از این صرافی ها ندارن شما نمیشناسید؟

سلام، اساسا چنین ارزی در coinmarketcap.com لیست نشده

کلاهبرداره سمتش نرو

سلام.اطلاعاتی در مورد این ارز دارید؟

هر ارزی که توی کوین مارکت که لیست نشده نشون بر کلاهبرداری نیست بلکه برای لیست شدن یک هزینه ها و یک فیلترهایی وجود داره که در مورد اون ارز انجام نشده . شما این ارز و از کجا خریداری کردید همونجا بفروشید یا تبدیل به ارز رایج کنید . ولی در کل ارزهای کلاهبرداری هم وجود داره …بهتره ادم بیشتر تو ارزهای اول بازار خرید و فروش کنه…

سلام میشه لطفا یه صرافی معرفی کنید که به قیمتی که الان ارز است بخره. مثلا من میخوام با اتریوم ارز ADXرو بخرم و این ارز هم الان قیمتش مثلا 0.004321 هست ولی وقتی سفارش میزارم نمیخره. میخوام یه صرافی باشه که به قیمت فعلی ارز رو بخرم نه قیمت فروشندگان رو.

سلام، متوجه منظور شما نشدم.
قیمت یک ارز در برابر ارز دیگه مرتبا در حال افزایش و کاهش هست. اگه شما قصد خرید و فروش در پلتفرم های معاملاتی مثل بایننس رو دارید، برای اینکه سریع ارز رو بخرید میتونید سفارش market order بذارید.
با این نوع سفارش، خرید یا فروش شما در قیمت بازار انجام میگیره.

سلام. میخوان 20میلیون دلار حدود 250میلیارد تومن از ترکیه بفرستن ایران، چه راهی وجود داره؟ و اینکه حدودا چقدر مالیات و مخارج نقل و انتقالش میشه؟

سلام، بستگی به ارسال کننده و دریافت کننده داره که به چه امکانات و حسابهایی دسترسی دارند و چه فاکتورهایی براشون اهمیت داره.

سلام . میشه چندتا صرافی معتبر معرفی کنید که دلار پرفکت مانی رو بفروشیم و پولش رو مستقیم واریز کنه به حساب بانکی ما

سلام، از طریق سایت بیدارز میتونید پرفکت مانی و وبمانی هم بفروشید یا بخرید.

سلام من اکانت جدید تو باننس باز کردم ارز هم واریز کردم و زمانی که می خواستم ترید کنم میزنه اکانت شما تو بلک لیست هست
ازشون سوال کردم و گفتن که به کشور شما نمیتونیم خدمات بدیم
باننس هم تحریم کرده لطفا از لیست برش دارید

سلام، بایننس که مدتهاست تحریم کرده.
نباید موقعیت جغرافیایی تون رو لو بدید، با تغییر آی پی و…

لازم به استفاده از vpnهم هست؟

وقتی میگیم تغییر آی پی یعنی همین.

سلام مرسی از سایت خوبتون اگه بخوام یک بیت کوین رو به تومنه تبدیل کنم و به کارت بانکی بریزم کدو صرافی رو پیشنهاد میکنید؟

سلام
لطفا چند تا صرافی معتبر که با ایران مشکل ندارن و بهمون معرفی کنین

الان صرافی بایننس رو معرفی کردین ولی با ایرانی ها مشکل داره
ممنون

سلام، میتونید از پلتفرم nobitex استفاده کنید

سلام ، برای تبدیل بیت کوین به دلار یا مستقیم به ریال باید حساب ارزی داشته باشیم؟

سلام، نه دوست عزیز.
بیت کوین رو که خیلی ساده میشه فروخت و ریال در حساب بانکی دریافت کرد.
برای فروش بیت کوین در ازای دلار هم از ارزهای دیجیتال که ارزششون به دلار آمریکا گره خورده (مثلا Tether ارز TUSD یا USDC) میتونید استفاده کنید.
مطلب مرتبط: ارز تتر چیست؟

سلام.امکانش هست یه سایت خارجی هممعرفی کنید که مثل بایننس خوب باشه.
و اینکه بهترین پلتفرم ایرانی هم معرفی کنید ممنونم.

سلام، سایت خارجی kucoin امکانات و ویژگی های خوبی داره.
راهنمای سایت kucoin
پلتفرم های معاملاتی ایرانی اغلب حجم مناسبی برای ترید ندارند و به نظرم کسی که میخواد حرفه ای ترید کنه کاری نمیتونه از پیش ببره.
اما برای خرید بیت کوین، همونطور که بارها اشاره کردیم سایت بیدارز گزینه خوبیه.

سلام برای کسی که تازه میخواد وارد این بازار بشه مقاله یا کتابی هست که معرفی کنید؟؟؟
سوال دومم اینه که برای ثبت نام در سایت بید ارز اعتبار اولیه چقدره یعنی چقدر باید پول بریزیم؟

سلام، این کتاب میتونه مفید باشه
اعتبار اولیه نیاز نیست، هر موقع خواستید خریدی انجام بدید مبلغشو به حساب سایت میریزید.

سلام میشه برنامه بیت کوین رو روی موبایل نصب کرد؟

سلام، بله میشه. کیف پول موبایلی coinomi گزینه بدی نیست.
جزییات بیشتر

از چه نظر عالی نیست ؟

سلام،عذر میخوام من فقط میخوام بیت کوین بخرم و برا سرمایه گذاری نگه دارم و بفروشم، بعد از خرید بیت کوین در سایت بیدارز نیاز به ولت هم هست؟

سلام، اولین چیزی که نیاز دارید یک ولت مناسبه.
لیست کیف پول های پیشنهادی
روش انتخاب کیف پول مناسب

سلام .از وقتیکه میذارید ممنون و سپاسگزارم.یه صرافی مطمئن داخل ایران که تتر رو به ریال تبدیل کنیم یا بالعکس رو لطفا معرفی کنید.

سلام، در سایت بیدارز میتونید این ارز رو هم خرید و فروش کنید.

سلام من میخواستم از سایت لوکال بیت کوینز خرید کنم اما موقع ثبت نام گفت به ایرانیا خدمات نمیدن میشه بگید(اموزش بدید) چجوری باید ازش خرید کنم داخل ایران ؟

سلام. افرادی با نام کشورهای دیگه ولی با ارز IRR (ریال) در حال خرید و فروش در این سایت هستن.
میتونید با انتخاب کشوری دیگه معامله کنید.
با این حال به دلیل محدودیت معامله ای که برای کاربران وریفای نشده اعمال کرده، خرید و فروش در این سایت مشکل‌تر شده.
توصیه میکنم از سایتهایی مثل Bidarz که سایتی ایرانی هست استفاده کنید.

سلام
من خودم خبر های زیادی درباره این که بعضی صرافی های ایرانی فعال در ایران و خارج از کشور و کلاه برداریشون شنیدم
میخواستم نظرتونو درباره صرافی بیدارز بدونم و این که چقدر مورد تأیید شما است ؟

سلام، کلاهبرداری که بله بسیار زیاده.
سایت بیدارز صرافی نیست و صرفا واسط بین خریدار و فروشنده است.
ما مبالغ بالایی از طریق این سایت تبدیل کردیم و مشکلی نداشتیم.

سلام یک صرافی خوب خارجی ک بشه توش ترید کرد و ایران و تحریم نکرده باشه معرفی کنید لطفا

سلام، در سایتهای زیر میتونید ترید کنید ولی با تغییر آی پی:
پلتفرم Coinex
پلتفرم بایننس
پلتفرم kucoin
این سایتها نباید بدونن که ایرانی هستید پس نباید با آی پی ایران وارد بشید. شماره تماس ایرانی یا مدارک ایرانی ارسال نکنید.
اینها در ابتدای ثبت نام نیاز به احراز هویت ندارند. احراز هویت برای افزایش محدودیت برداشت هست.
مثلا در بایننس، بدون احراز هویت روزانه تا 2 بیت کوین میشه برداشت کرد.
ما از این پلتفرم ها با تغییر آی پی استفاده میکنیم و تاکنون مشکلی نداشتیم. ولی مسئولیت استفاده اش با خودتون هست.

Note:

Users are denied the access and the use of CoinEx Contracts if they are located in the following countries/regions: The United States, China, Iraq, Hong Kong, Cuba, Iran, North Korea, Sudan, Malaysia, Syria, East Samoa (United States), Puerto Rico, Guam, Bangladesh, Ecuador, and Kyrgyzstan.
این پیغام موقع ثبت نام در CoinEx میاد.

سپاس از تذکر شما

سلام
درسایت بایننس اگه با لوکیشن مثلا آمریکا ثبت نام کنی و با لوکیشن کشور های دیگه مثل آلمان،فرانسه و… وارد اکانت بشویم و خرید و فروش انجام بدیم
آیا امکان داره پول هامون بلوکه بشه؟؟؟!

سلام، ما از طریق آی پی های خارجی مختلف لاگین کردیم و مشکلی نداشتیم. البته اکانت ما احراز هویت نشده.

dobi . میتونید kyc رو هم با کارت ملی ایرانی تایید کنید

سلام در سایت cex.io ارزش اتریوم حدود 87 دلار قابل خریدە همچین چیزی مگە ممکنە مثلا من سە هزار دلار در سیستم سایت مذکور از طریق پی بال خواستم بزنم 34 اتریوم را در تعداد قابل فروش با سە هزار دلار نشون میدە، میشە توضیح بدید کە چرا اینطوریە

سلام، شما اشتباه متوجه شدید ارزش اتریوم مشخصه و کسی نمیاد ارزی که مثلا 200 دلار قیمت داره رو 87 دلار بفروشه!

سلام ایا میشه بطور آنلاین در همون سایت پول خود را برداشت کرد و به حساب بانکی انتقال داد؟

سلام، کدوم سایت؟

سلام میشه مختصر بگید بیت کوین استخراج شده چه جوری و طی چه مراحلی میاد توی حساب بانکی ایران
پیشاپیش ممنون از وقتی که میزارید
ارادت

سلام
1. استخراج کننده با دستگاه های مخصوص استخراج بیت کوین (ASIC) بیت کوین استخراج میکنه
2. بیت کوین وارد کیف پول بیت کوین شخص (استخراج کننده) میشه
3. شخص بیت کوین رو از طریق صرافی های آنلاین یا سایتهایی مثل Bidarz و localbitcoins میفروشه و ریال دریافت میکنه

ممنون از پاسخ شما
چه جوری میشه چند دستگاه ماینر رو به هم متصل کرد و به یک کیف پول مرتبط بشه؟

در اینجا توضیح دادیم:
روش دریافت بیت کوین استخراج شده

سلام. وقتتون بخیر. میخواستم بدونم کسی میتونه یه نرم افزار خوب صرافی بهم معرفی کنه؟
نرم افزار صرافی واسه ثبت و گزارش گیری اطلاعات خرید و فروش.

سلام من میخاستم حساب وب مانی خودموشارژکنم میشه یه صرافی معتبربهم پیشنهادبدید

سلام وقتتون بخیر ،میخواستم بدونم سایت معتبری خارج از ایران هست که بشه ازش بیت کوین خرید بدون محدودیت،در صورت وجود همچین سایتی لطفا معرفی کنید ممنون

سلام، با چه حسابی میخواید بخرید؟
در سایت لوکال بیت کوینز انواع روشهای پرداخت هست و چون فروشندگان زیادی وجود داره در حجم بالا میشه خرید و فروش کرد.

سلام ایا تو ایران صرافی وجود داره بیت کوین بفروشه?

سلام، صرافی های ارزهای دیجیتال رو میتونید با یک جستجوی ساده در اینترنت پیدا کنید.
این صرافی ها با صرافی هایی که دلار و ارزهای دیگه رو خرید و فروش میکنن متفاوته و فعالیتشون فقط بصورت آنلاینه.

سلام
من اگر بخواهم حدود 90 دش بخرم و نسبت به معامله مداوم این تعداد اقدام نمایم در فضای کدامیک از پلتفرمهای ایرانی به راحتی و به سرعت این خرید و فروش مداوم امکانپذیر هستش ضمنا در ساعات غیر اداری چطوری مبالغ ریالی در حجم فوق را میشه به حساب سایت واریز کرد . پیشنهاد دیگری غیر از دش دارین ؟
ضمنا چطوری میتونم در قبال پرداخت هزینه و بصورت حضوری مشاوره بگیرم ( ساکن مشهد هستم )

سلام وقت بخیر
ارزهایی مثل دش، محبوبیت و شهرت کمتری در ایران دارن بنابراین معاملات ریالی این ارزها (نسبت به بیت‌کوین) خیلی کمتره
اگه میخواید فعالانه ترید کنید مناسب‌ترین گزینه‌ها پلتفرم‌های معاملاتی خارجی مثل binance و kucoin هست که البته باید با وی پی ان واردشون بشید و همیشه هم ریسک مسدود شدن حساب هست

سلام خسته نباشید من در سایت پایوت pvt کسب کردم چه جوری میتونم به ریال تبدیلش کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام
“نکته: برای اینکه ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی لیست شده، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.”

با سلام. سایتی یا صرافی سراغ دارید که بشه فوین رو فروخت یا تبدیل کرد ؟

یه سوالی که همیشه برای من و خیلی از تریدر های ارز دیجیتال پیش میاد اینه که از کجا دلار وبمانی میتونیم خرید و فروش انجام بدیم؟

سلام. ممنون از شما بابت مطالبتون.
من میخوام در ارزهای دیجیتال سرمایه گزاری محدودی داشته باشم. لطفا بفرمایید که به نظر شما از بین اتریم بیت کوین و ریپل کدوم رو پیشنهاد میدید. ممنون

سلام، نظر شخصی روی بیت کوین و اتریوم.

salam man az kodom sayt mitonam arz payeer bekharam

سلام من این مقدار0.0020 بیت کوین دارم چطور بفروشم

سلام، از طریق بیدارز میتونید بفروشید

سلام و درو
آیا کیف پول ATOMIC امنیتش بالاست؟ به پیشنهاد یکی از دوستام ارزهای دیجیتالیم رو در این کیف پول نرم افزاری موبایلی قرار دادم… لطفا راهنماییم کنید. باتشکر.

سلام بر شما
گزینه خوبیه.
در مورد انتخاب کیف پول مناسب این راهنما رو بخونید

سلام اقای شجاع الدین ببخشید سوالمو تو این قسمت میپرسم .من مبلغ 0.00035000 bchرو از ربات bchclickbot فرستادم تو کیف پول کوین پات ولی هنوز ده روزه نیومده تو رباته تراکنشه رو هم نشون داده ولی تو کیف کوین پات هیچی نیومده رباته معتبر هست از نظر شما اقای شجاع الدین مر30؟؟؟

سلام، اطلاعی از کیف پولی که گفتید ندارم.
این موارد رو باید از ارسال کننده پیگیری کنید
مشکلات متداول با کیف پول ها رو میتونید اینجا بخونید

سلام مرسی از وقتی ک میزارید میخواستم بدونم الان از صرافی باینسس میشه ترید کرد اگه از Ipیه کشور دیگ استفاده کنیم؟ و اینکه میشه تا دو بیت کوین خارج کرد در روز دقیقا ینی از هر مقداری تا دو بیت کوین یا باید به یک یا دو بیت کوین برسه ک خارج کنی؟

سلام وقت بخیر
بله از آی پی کشور دیگه ای استفاده کنید، ترجیحا کشورهای اروپایی.
حداکثر برداشت روزانه برای کسانی که احراز هویت نکردند 2 بیت‌کوین هست. یعنی هرچقدر کمتر از 2 بیت‌کوین باشه هم میتونید بردارید و الزامی نیست حتما 1 یا 2 بیت‌کوین باشه.

سلام معتبر. ترین صرافی بین الملی که با ایران مشکلی نداره کدوم یک از صرافی هاست ?

سلام. ببخشید بیدارز چرا نماد اعتماد الکترونیک نداره؟ با توجه به اینکه این نماد باعث اعتماد بیشتر مشتریان خواهد شد…

سلام سایت صرافی خارجی مطمعن برای خرید وبمانی معرفی میکنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

ترید ارزهای دیجیتال راه جدیدی برای کسب درآمد دلاری باز کرده است.

 ارزهای دیجیتال باعث شده مرزهای جغرافیایی و محدودیت‌ها به میزان زیادی از بین بروند و معامله‌گران از کشورهایی مانند ایران که دسترسی محدودی به سیستم‌های پرداخت و مالی دارند بتوانند از بازار این ارزها سود بدست آورند.

در صورتی که در ترید و معامله‌گری تازه کار هستید، توصیه می‌کنیم این راهنمایی را بخوانید: آموزش مقدماتی ترید در بازارها

با توجه به افزایش تقاضا در سطح دنیا برای ارزهای دیجیتال، صرافی و پلتفرم‌های معاملاتی زیادی برای خرید و فروش ارز دیجیتال به وجود آمده است.صرافی ارز دیجیتال در تهران

در ادامه این مطلب از سایت بورسینس قصد داریم صرافی و پلتفرم معاملاتی  Binance را معرفی کنیم و نحوه ترید در آن را آموزش دهیم.

طبق توضیحاتی که در این سایت مطرح شده، این سایت دارای امنیت و پایداری بالا و قابلیت پردازش 1,400,000 معامله در لحظه را داراست. با توجه به وجود معامله‌گران بسیار و حجم معاملات بالا، نقدشوندگی مناسبی برای بسیاری از ارزها در این صرافی وجود دارد (حجم خرید و فروش ارزها زیاد است).

گرچه بایننس شرکت جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال است اما توانسته به دلیل کارمزد پایین تراکنش‌ها محبوبیت زیادی پیدا کند.

برای ترید در بایننس به چه چیزهایی نیاز است:

در بورسینس می‌توانید آموزش‌های ارز دیجیتال را در این دسته بخوانید.

 

 

.

روش خرید و یا فروش ارزهای دیجیتال را در ادمه بصورت قدم به قدم و تصویری توضیح می‌دهیم:

در سایت Binance عضو شوید: لینک عضویت

عضویت به سادگی با تکمیل فرم انجام می‌شوند

پس از وارد ایمیل، رمز عبور و مجدد رمز عبور، تیک گزینه I agree to Binance’s Terms Of Use را بزنید

سپس روی دکمه Register کلیک کنید.

با اینکار یک پنجره برای حل کردن پازل امنیتی به شما نمایش داده می‌شوند که باید دکمه آنرا با موس بگیرید و به سمت راست بکشید و تکه پازل را در جای خود قرار دهید تا فرم ثبت شود.

 

پس از ثبت فرم عضویت پیغامی مانند پیغام زیر به شما نمایش داده خواهد شد که از شما می‌خواهد ایمیل‌تان را تایید کنید.

 

پس از ورود به اینباکس ایمیل‌تان روی لینک تایید کلیک کنید. تایید ایمیل با کلیک روی دکمه Verify Email انجام می‌شود.

 

 

پس از کلیک روی دکمه Vefify Email صفحه‌ای مانند تصویر زیر به شما نشان داده می‌شود که نشان دهنده تایید شدن حساب کاربری است.

 

اکنون با کلیک روی لینک Login یا کلیک روی منوی Login در بالای سایت و سپس وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، به حساب کاربری‌تان در سایت وارد شوید.

در اولین ورود شما به حساب کاربری، به خاطر افزایش امنیت، از شما خواسته می‌شود یکی از موارد امنیتی شامل google authenticator یا sms authentication را انتخاب کنید.

 

این گزینه‌ها برای فعالسازی ورود دو مرحله‌ای است تا اگر کسی به رمز عبور و نام کاربری شما دسترسی یافت، نتواند وارد حساب کاربری‌تان شود.

می‌توانید با کلیک روی دکمه Skip for now این پنجره را ببندید و بعدا این مراحل امنیتی را انجام دهید ولی توصیه می‌کنیم همین حالا مراحل فعال سازی ورود دو مرحله‌ای را انجام دهید تا امنیت حساب شما در برابر هک بیشتر شود.

توصیه ما استفاده از گزینه Google Auth است. با کلیک روی این گزینه به صفحه‌ای مانند صفحه زیر هدایت خواهید شد.

صرافی ارز دیجیتال در تهران

 

همانطور که در تصویر فوق مشخص است، در مرحله 1 برای فعال سازی این اقدام امنیتی باید اپلیکیشن Google Authenticator را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید (این اپلیکیشن در کافه بازار اندروید هم وجود دارد: لینک اپ در کافه بازار )

در مرحله 2 باید بعد از نصب اپلیکیشن روی موبایل‌تان، با ورود به اپ، روی علامت افزودن (+) کلیک کنید.

 

به این ترتیب یک اسکنر باز می‌شود و با دوربین موبایل‌تان باید تصویری که در قدم دوم (در زیر گزینه Scan QR-code) می‌بینید را اسکن کنید تا سایت Binance به اپلیکیشن شما اضافه شود.

در مرحله 3 گفته شده که کلیدی مخفی که برای استفاده در google authenticator است را نگه دارید تا اگر گوشی شما صدمه دید یا دزدیده شد، بتوانید به اپلیکیشن در یک گوشی جدید وارد شوید و مجددا از آن برای ورود به سایت استفاده کنید.

بنابراین کلیک مخفی که کاراکترهای تصادفی از اعداد و حروف است را در جای امنی نگهداری کنید.

پس از اینکه کل مراحل فوق را طی کردید، روی I’ve Backed it up, Continue کلیک کنید.

پس از فعال سازی google authenticator ، هر زمان که بخواهید وارد حساب کاربری‌تان در binance.com شوید، پس از وارد کردن رمز عبور و نام کاربری، یک فیلد برای شما باز می‌شود که از شما می‌خواهد کد امنیتی که برای شما در اپلیکیشن google authenticator باز شده را وارد کنید. پس باید به موبایل‌تان دسترسی داشته باشید و آن کد را از اپلیکیشن برداشته و در فیلد مربوطه در سایت وارد کنید.

برای تبدیل ارزهای دیجیتال، باید ارزی که خودتان در اختیار دارید و قصد دارید آنرا به ارز دیگری تبدیل کنید را Deposit کنید (وارد حساب‌تان در سایت کنید)

برای اینکار در منوی Funds روی گزینه Deposits Withdrawals کلیک کنید.

 

 

پس از ورود به برداشت و واریز (Deposits Withdrawals) لیست ارزهایی که می‌توانید به سایت وارد کنید (Deposit) نشان داده می‌شود.

 

 

برای شروع شارژ حساب، روبروی ارز موردنظر روی دکمه Deposit کلیک کنید تا آدرسی که باید ارز را به آن بفرستید برای شما نمایش داده شود.

 

به طور مثال همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید با کلیک روی دکمه Deposit روبروی ارز BTC (بیت‌کوین) یک آدرس در فیلد BTC Depost Address نمایش داده شده و بیت کوین را باید به آن ادرس بفرستید.

در مورد ارسال و دریافت بیت کوین این صفحه بورسینس را می‌توانید بخوانید.

پس از واریز ارز موردنظر به حساب سایت، شارژ شدن حساب‌تان بستگی به ارز موردنظر دارد. در مورد بیت‌کوین شاید چنددقیقه تا چندساعت طول بکشد و سایر ارزها با توجه به نوع کارکردشان زمان متفاوتی دارند.

تراکنش‌های شما (چه تایید شده و چه در حال تایید) در صفحه History قابل رویت خواهد بود.  پس از تایید شدن تراکنش در شبکه ارز و اضافه شدن موجودی به حساب‌تان، کل موجودی حساب و ارزش دلاری آنرا در بالای صفحه Deposits Withdrawals مشاهده خواهید نمود. (روبروی Estimated Value)

 

 

 

حال که وجه را به حساب سایت Binance اضافه کردید، زمان تبدیل ارز یا به اصطلاح اکسچنج است.

با ورود به سایت شما می‌توانید از منوی بالای سایت، بین دو گزینه معاملات پیشرفته و معاملات ساده، یکی را انتخاب کنید.

صفحه معاملات پیشرفته (Advanced) برای معامله‌گران و افرادی است که قبلا تجربه داشته‌اند و صفحه معامله ساده یا Basic برای کسانی که تجربه زیادی ندارند مناسب‌تر است.

هر جفت ارز در این سایت دارای یک صفحه مخصوص به خود است، مثلا جفت ارز BTC/ETH یا بیت کوین به اتریوم یک صفحه جداگانه برای نمایش اطلاعات و خرید و فروش دارد و جفت ارز BTC/XRP دارای یک صفحه جداگانه است.

برای اینکه به صفحه معامله ارز موردنظرتان بروید، طبق راهنمای زیر عمل کنید.

با ورود به صفحه معاملات Basic صفحه‌ای مانند شکل زیر مشاهده خواهید نمود.

 

برای ورود به صفحه خرید و فروش ارز موردنظر، در فیلدی که با کادر قرمز رنگ وارد شده علامت اختصاصی ارز را وارد کنید.

مثلا نماد ارز ریپل، XRP است و برای خرید ریپل با بیت‌کوین باید به صفحه XRP/BTC وارد شوید (همانطور که در صفحه مشخص است روی نماد در جدول کناری کلیک کنید)

پس از ورود به صفحه، فرم خرید و فروش ارز موردنظر را مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد.

 

بخش Sell XRP برای زمانی است که شما XRP (ریپل) در اختیار دارید و قصد دارید آنرا بفروشید.

بخش BUY XRP برای زمانی است که بیت‌کوین در اختیار دارید و می‌خواهید با آن ریپل خریداری کنید.

فرایند خرید در تب Market خیلی ساده است. شما فقط مقدار خرید موردنظرتان را انتخاب می‌کنید (از بین 25 ، 50 ، 75 و 100 درصد از سرمایه) و سپس روی دکمه Buy XRP کلیک می‌کنید.

مثلا با کلیک روی 100 درصد، به میزان کل بیت‌کوین که در حساب دارید، ریپل با قیمت بازار، یعنی قیمت آخرین معامله برای شما خرید می‌شود.

اگر روی 25 درصد کلیک کنید، 25 درصد از بیت‌کوین که در حساب موجود دارید به خرید ریپل اختصاص داده می‌شود و 75 درصد دیگر به همان صورت در حساب باقی می‌ماند.

در صورتی که قصد دارید قیمت خرید ریپل را غیر از قیمت بازار وارد کنید، به تب Limit وارد می‌شود و در آنجا خودتان باید قیمت موردنظرتان را بنویسید. این نوع ثبت سفارش برای باتجربه مناسب‌تر است و اگر صرفا قصد خرید ریپل و نگهداری آنرا دارید در تب Market با 2 کلیک می‌توانید اینکار را انجام دهید.

قبل از خرید و فروش به Balance که در بالای فرم خرید یا فروش قرار دارد توجه کنید. این گزینه موجودی حساب‌تان را نشان می‌دهد.

اگر قصد خرید و فروش مداوم را ندارید و مایلید به شکلی ساده و سریع ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنید از این صرافی که در مطلب زیر معرفی کردیم استفاده کنید:

روش تبدیل ارزها در سایت Changelly

در صورتی که در مورد این صرافی سوال یا تجربه‌ای داشتید در بخش دیدگاه با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

 

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.

سلام جناب مهندس
ببخشید میخواستم بدونم چند نوع ارز دیجیتال در صرافی باینس برای معامله وجوددارد؟؟؟

سلام وقت بخیر
ارزهایی که در بایننس قابل معامله هستن در این صفحه ببینید
یا این صفحه

سلام خسته نباشید،یک مشکلی برام پیش اومده اگه میشه کمکم کنید
من برای ثبت نام در بایننس کد 16 رقمی که حروف انگلیسی هستند رو یادم رفت بنویسم آیا میتونم از جایی پیداش کنم یا نمیشه؟

سلام وقت بخیر
کد ورود دو مرحله ای؟ اگه فراموش کردید یا دسترسی به google authenticator رو از دست دادید باید به پشتیبانیش تیکت بفرستید

سلام اگر در بایننس از یک کیف پول تتر واریز کنم. وهمون تتر رو از بایننس به کیف پول دیگه بخوام منتقل کنم و هیچ ارز دیگه ای در بایننس نداشته باشم کارمزد از خود تتر کم میشه یا باید ارزی که کارمزد ازش بخواد کم بشه باید بخرم.

سلام وقت بخیر
برای برداشت تتر از بایننس، کارمزد برداشت از تتر کسر میشه و نیازی نیست مثلا اتریوم داشته باشید تا به عنوان کارمزد تراکنش استفاده بشه.

سلام
من چندتا سوال داشتم
اول اینکه صرافی بی تی سی آلفا سرعت اکسچنجش برا من خیلی پایینه حتی چند روز طول میکشه آیا این ارتباطی به عدم اهراز هویت من داره؟ لطفا اگر درباره این صرافی اطلاعی دارین منو راهنمایی کنید
دوم اینکه پاسپورت میخواد من میتونم پاسپورت دوستمو وارد کنم و یا حساب کلا به اسم اون بسازم ولی خودم استفاده کنم- دوستم دانشجوس

سلام…من کمک میخواستم از خدمتتون…گوشی بنده رو دزدیدن و من با گوشی جدید که تهیه کردم و کدی که از بایننس داشتم نرم افزار گوگل اتنتیکیتور رو فعال کردم ..ولی هنگام ورود کد ۶ رقمیی که نرم افزار مربوطه میده رو بایننس پیغام میده اشتباهه…ساعت نرم افزار رو هم همگام سازی کردم..جیمیل خودم رو هم به موبایل جدید شناسوندم…اما بازم جواب نداد…واقعا نمیدونم چیکار کنم…تمام سرمایه ام گیر کرده در صرافی….لطفا راهنمایی بفرمایید…هزینه اش هر چقدر هم بشه من در خدمتم..اگه لازمه حضوری برسم خدمتتون…ممنونم

سلام بخاطر تحریم نشد متاسفانه ثبت نام کنم و اپلیکیشن این برنامه رو نصب کردم ولی نتونستم قبول نمیکنن ، راهی هست که بشه ثبت نام کنم؟

سلام وقتتون بخیر
من میخوام با ویزا کارتم از سایت bainanc ترون بخرم اما نمیشه یعنی میخوام پوند بدم ترون بخرم اما هدایت میکنه به یک سایت دیگه که اون ارور میده چرا؟

سلام
مهندس ممنون میشم راهنمایی کنید
من تازه وارد بایننس شدم دیپوزیت من آدرس ارز رو نمیده .? گرفتارم کسی هم نیست راهنمایی کنه…
ممنون میشم راهنمایی کنید ..

سلام وقت بخیر
متاسفانه اطلاعی ندارم و تا به حال با چنین مشکلی مواجه نشدم.

با سلام.
وقت بخیر
جناب آقای جهاندیده بنده همیشه مشکل محاسبه سودم رو در باینسس دارم در صورت امکان راحت ترین روش محاسبه سود در طی دوره یکماه رو توضیح بفرمایید. با در نظر گرفتن سفارشات باز .

سلام وقت بخیر
سرمایه اولیه که در ابتدای دوره مشخصه. یعنی پولی که به دلار وارد کردید
سرمایه شما در انتهای دوره هم براساس قیمت روز ارزهایی که دارید مشخصه
خود بایننس در بالای صفحه کیف پول، ارزش روز کل ارزهایی که در سایت دارید رو محاسبه میکنه و به دلار نشون میده
این دو رقم (سرمایه اولیه و سرمایه ای که بهش رسیدید) رو از هم کسر کنید سود بدست میاد. این ساده‌ترین و پیش‌پا افتاده‌ترین راه هست
اپلیکیشن‌های مدیریت سبد دارایی هم وجود داره که مقدار هر ارز دیجیتال رو داخلش تایپ میکنید و ارزش کل روز دارایی رو نمایش میده.
در مورد محاسبه سود و زیان در سرمایه گذاری این مطلب رو هم میتونید بخونید

با سلام
وققتون بخیر
خیلی متشکرم از توضیحاتتون جناب مهندس جهاندیده . اما فقط موردی که هست اردرهای باز با موجودی که خود باینسس نشان می دهد رو جمع می کنیم؟ مثلا 1000 دلار ورود بوده 1200 دلار اردر باز هست و موجودی هم 900 دلار در ولت نشان بدهد چگونه محاسبه می شود؟
سوال دومم در مورد ربات ها بود آیا می توان به ربات ها اعتماد کرد و شما می توانید چند رباتی که جواب داده به بنده معرفی کنید ؟
متشکرم

سلام وقت بخیر
اردرهای باز رو خود بایننس در موجودی کل کیف پول که در بالای صفحه wallet نوشته شده محاسبه میکنه و نمایش میده
به عبارت دیگه، موجودی بالای صفحه کیف پول که به btc و usd نوشته شده موجودی لحظه ای شما رو نشون میده که شامل همه چیز هست
ربات های قابل اطمینان ابزار خوبی برای ترید هستن ولی از پیاده کردن استراتژی روی ربات ها اطلاعی ندارم و باهاشون کار نکردم
در مورد ربات haas online در این صفحه شرح دادیم

متشکرم از توضیحاتتون
در مورد رباتی که اشاره فرمودید api key رو ساپورت می کنه؟و نسخه دمو هم داره؟

سلام آقای جهاندیده اگه کیف پول موبایلی باشه امکانش هست که کلید خصوصی رو بصورت دستی جایی یاداشت کنیم تا در صورت خرابی یا سرقت موبایل به کیف پول دسترسی داشته باشیم؟

سلام وقت بخیر
بله میتونید. راهکار خوبی هم هست به شرطی که دقیق نوشته بشه و جای امنی نگهداری بشه.

سلام ارز پایه vtho رو چطوری میتونم بخرم.شدیدا بهش احتیاج دارم.لطفا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

سلام سعید عزیز می تونید توی گوگل عبارت (how to buy vtho) رو جستوجو کنید و ببینید کدوم صرافی این توکن رو عرضه می کنه. حتما حواست تون به تحریم ها و عدم استفاده از IP ایران باشه

سلام خسته نباشید باتوجه به اینکه خرید وفروش بیت کویین داخل ایران ممنون از چه طریق اونرو باید به ریال تبدیل کرد

سلام علیکم، از منع قانونی این زمینه به درستی مطلع نیستم اما با جستوجو در گوگل به راحتی صرافی های متعددی برای این امر پیدا می کنید. موفق باشید

سلام، مقاله فوق بسیار مفید و کامل بود، از تمامی دست اندر کاران تشکر می کنم
در صورت امکان نحوه انجام ترید پوزیشن را بصورت کامل راهنمایی فرمایید
متشکرم

سلام جناب افشاریان گرامی ، بسیار خوشحالیم که مورد پسند تون بوده. ان شاءالله بررسی می کنم و در آینده نزدیک به مبحثی که اشاره کردید هم می پردازیم.

سلام من این برنامه رو نصب کردم ولی بخاطر تحریم نمیشه ثبت نام کرد ، راهی هست که بشه ثبت نام کنیم؟

سلام اگه بمدت طولانی در بایننس فعالیت نکنیم حسابمون بسته میشه؟

سلام صرافی معتبر خارجی برای خرید و فروش بیت کویین با دلار می خواستم

سلام اقی جهاندیده لطفا راهنمایی بفرمایید.برای vps از کجا و چقدر هزینه کنیم.من یک ماهه 120 تومن هزینه کردم اونم از پارس پک ولی اصلا خوب نبود.میگفتن باید سرعتایه بالاتری انتخاب کنید

سلام ببخشید ایا اینکه بایننس قراره احارز هویت اجباری بزاره حقیقت داره ؟

سلام من درIOTA تونستم کیف پول تولید کنم ولی نمیدونم seed کجاذخیره میشه .هر بار یک seed جدید باید وارد کنم . آخرهم کلا میرم به یک کیف پول جدید . لطفا راهنمایی کنید . ممنوم

سلام می بخشید من گوشیم را بازیابی کارخانه کردم و google authenticator پاک شد و هیچ گونه بک آپ و شماره و رمز و غیره ندارم آیا می توانم یک پاسپورت جعلی درست کنم و براشون بفرستم؟آیا راستی آزمایی می کنند؟؟

سلام
مهندس جان من تازه میخوام شروع کنم
اگه بخوام یه ارز نوپا وتازه کار بخرم باید چکار کنم کلا هیچی در این مورد نمیدونم
مثلا ارز carblock
ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

سلام جناب جهاندیده
اکانت بایننس من بعد از چندبار ورود با آی پی ایرانی موقع ثبت اورد پیام داد که اکانت بلک لیست شده. همون موقع که چت کردم با پشتیبانی گفت سه روز مهلت داری داراییتو از باینانس خارج کنی

راه اینکه به این مشکل نخوریم بجز nordvpn چی هست؟؟

یادمه که VPS هم پیشنهاد دادین کدوم بهتره ؟

باسلام متشکرم بابت مطالب خوبی که گذاشتید ما معرفی نداریم باید چکار کنیم واسه ثبت نام؟

سلام وقت بخیر
اجباری برای داشتن معرف نیست

سلام مهندس جان
برای خریدجفت ارز توی بایننس بهتره از BTC استفاده کنم یا BNB ؟
چون میخوام از طریق صرافی ایرانی یکی ار این دو ارز رو بخرم و بعد به ارزهای دیگه تبدیل کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر
بیت کوین چون محبوبیت بیشتری داره احتمالا گزینه بهتریه.

سلام مهندس جان
متشکرم از پاسخگویی شما
من از لحاظ محبوبیت نمیخوام
از لحاظ کارمزد میخوام بدونم کدوم بهتره
یعنی من اگه بخوام از بایننس، LINK بخرم
با BTC بخرم مقرون به صرفه تره یا BNB ؟
متشکرم

سلام، وقتی محبوبیت بیشتر باشه، احتمالا با نرخ مناسب تری هم میشه معامله کرد
خودتون هم میتونید مقایسه کنید حجم معاملات کدومیک بیشتره

سلام. آیا میتوانیم نرم افزار متاتریدر یا مفید تریدر که مخصوص تحلیل تکنیکال هست را به باینانس وصل کنیم برای تحلیل ارزها ( صرفاٌ تحلیل و استفاده از اندیکاتورها نه لزوما خرید و فروش)

سلام، برای تحلیل ارزهای دیجیتال از سایت tradingview.com استفاده کنید

سلام
چطور میتونم مقدار 0.01 بیت کوین که در فیوچرز بایننس در قسمت collaterals قفل شده را به معامله برگردانم ؟ با تشکر

از سایتهایی مثل نوبیتکس بعد از خریداری دلار میتونم به راحتی به سایت بایننس ارز رو بریزم و تبدیل به ارزهای دیگه کنم؟ و یه سوال دیگه… من واسه فعال کردن حساب بایننسم وقتی کد google authenticator رو وارد میکنم سیستم ارور زیر رو میده
2FA verification code error
ممنون میشم در مورد هر دو سوال راهنمایی ام کنید

سلام خسته نباشید . بجز بیدارز سایتای دیگه ای هست که بشه ارزارو به ریال یا تومن تبدیل کرد ؟

سلام، بله زیاد هست. جستجو کنید: صرافی ارز دیجیتال

سلام وقت بخیر دوستان برای خرید اولیه باید از صرافی ایرانی خرید بزنیم؟ بعد نا نرخ اخر خریدمونو میتونیم برداشت کنیم؟ قیمتاشون متفاوته با قیمت صرافی داخلی

سلام، خرید اولیه رو آره باید ریالی بخرید
قیمتها در همه صرافیها یکم اختلاف داره باهمدیگه

سلام‌. شما برای خرید اولیه چه صرافی رو پیشنهاد میکنید؟ من تازه میخوام استارت بزنم

سلام، سایت بیدارز
یا پلتفرم ایرانی نوبیتکس

سلام
من برای ثبت نام در بایننس اقدام کردم اما بابت کشور مرتب ارور میداد به هرحال با فیلترشکن وارد شدم و تکمیل کردم ولی بعد از اون دیگه بدون فیلتر شکن هم مشکلی پیش نیومد ، حالا یه سوال داشتم
الان من میتونم شروع به فعالیت کنم و ارز ها رو خرید و فروش کنم حتی ارز هایی مثل تتر رو ؟
یهو بلوکه نشیم و اگه بلاک شدم دوباره با فیلتر شکن میتونم وارد بشوم؟
و یه چیز دیگه اینکه احراز هویت هم نیازه در این سایت ؟
ممنون از پاسخگوییتون

سلام، هر ارزی که در سایت بایننس لیست شده امکان خرید و فروشش در سایت هست. بخش wallet رو ببینید
همیشه احتمال مسدود شدن حساب هست و هیچ تضمینی برای امن بودن وجه وجود نداره.
فعلا برای برداشت روزانه تا 2 بیت کوین نیاز به احراز هویت نیست

سلام شما چه نظری دارید واسه مسدود نشدن!اگه پیوسته معامله بزنیم باید حتما ip مونو عوض کنیم؟این عوض کردن ip که زیاد بشه خوش باعث نمیشه که مسدود بشه؟

سلام، نمیشه گفت دلیل مسدودی حتما IP هست شاید معیارهای دیگه هم برای شناسایی حساب کاربران ایرانی (و سایر کشورهایی که اجازه فعالیت داده نشده) رو دارند
فقط کسی که توی بایننس هست میتونه بگه

سلام وقت بخیر دوستان برای خرید اولیه باید از صرافی ایرانی خرید بزنیم؟ بعد نا نرخ اخر خریدمونو میتونیم برداشت کنیم منطورتون تا روزی دو بیت کوین ینی چی دو بیت کوین چطوری برداشت مستقیم بزنیم؟

حداکثر برداشت 2 بیت کوینه.
مثلا شما 15000 دلار تتر واردش کردید و 2.5 بیت کوین خریدید
امروز فقط 2 بیت کوین رو میتونید برداشت کنید
0.5 بیت کوین دیگه رو 24 ساعت بعد میتونید خارج کنید

سلام وقت بخیر جناب جهاندیده من مقداری تتر رو از بایننس به کیف پول بلاکچین واریز کردم که در بایننس تایید داده ولی در حساب کیف پول بلاکچین واریز نشده . باید چیکار کنم؟

سلام، نمیدونم 🙂

سلام
خسته نباشید
من چطور میتونم با ریال از صرافی بایننس بیت بخرم ؟
راه هایی که وجود داره را توضیح بدهید
تشکر

سلام،
با ریال نمیتونید از بایننس خرید کنید
برای خرید ریالی ارز دیجیتال باید از صرافیهای آنلاین ایرانی استفاده کنید یا سایتهایی مثل بیدارز

برای تتر 3 نوع نتورک یا شبکه هست یکی روی بستر بیت کوین یا omni layer usd هست ، یکی روی بستر اتریوم یا ER20 هست که اصولا با 0x آدرسش شروع میشه و اکثرا از این نوع استفاده میکنن و در آخر تتری هست که روی بستر شبکه ارز ترون TRON هست و راجبش زیاد اطلاعاتی ندارم ، در بایننس باید مشخص کنید که والتتون از کدام شبکه استفاده میکنه که خدای نکرده پول صفر نشه . یا علی

عالی گفتید

خوب باید کدوم رو انتخاب کنیم ، بر چه اساسی انتخاب میکنید ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

شرایط فرق میکنه. بستگی به کیف پول شما و تصمیم خودتون داره.

توی سایت بایننس یه نسخه مخصوص دسکتاپ گذاشته
لطفا در مورد امنیت این نسخه هم توضیح بدید و آیا میشه طولانی مدت ارز رو تو این نسخه نگهداری کرد.
و کمی هم در مورد اکسچنج در نسخه دسکتاپ هم توضیح دهید.

با تشکر

سلام، از این نسخه استفاده نکردم

سلام
در یکی از مطالب در مورد کیف پول ارز دیجیتال بحث کردید:

لیست کیف پول (والت) ارزهای دیجیتال


چون از تاریخ ارسال این مطلب خیلی میگذره ، آیا هنوز هم قابل اطمینان هستند و میشه مطمئن از این کیف ها استفاده کرد به ویژه اتومیک والت .

با تشکر

سلام وقت بخیر
بله هنوز مطلب معتبره.

سلام اقای جهاندیده.من ده دلار تتر تو بایننس دارم میخوام بیت کوین بخرم ولی ارور حساب ناکافی میده.باید موجودیمو بالا ببرم؟
Total value must be at least10

سلام، بله. کل ارزش هر معامله باید حداقل 10 دلار باشه

سلام وقت بخیر لطفا خواهش میکنم به سوال بنده جواب بدید

من تازه وارد بايننس شدم و در مورد پوزيشن خريد مشکل ندارم فقط براي پوزيشن فروش مثلا اشخاصي که سيگنال ميدن که قيمت يک ارز داره سقوط ميکنه و پوزيشن sell باز کنيد چطوري بايد پوزيشن فروش در بايننس  باز کنم تا از کاهش قيمت سود ببرم ؟چون من sell رو در سايت بايننس ميزنم ارزي رو دارم فروش ميرسونه .اگر هم فيلم اموزشي  کاملي در اين مورد هست ممنون ميشم اطلاع بديد.لطفا راهنمايي کنيد

سلام، سایت رو دنبال کنید در روزهای آتی یک مطلب راهنما برای اینکار ارسال میکنیم

سلام.ممنون میشم به سوالم جواب بدید.من بیت کوین رو از حساب بلاک چین به بایننس منتقل کردم ولی بعد گذشت یه ساعت هنوز منتقل نشده . چرا؟ قبلا هم انجام داده بودم ولی سریع انجام میشد

سلام، صبر کنید اگه منتقل نشد وضعیت تراکنش رو بررسی کنید
اگه تراکنش تایید شده و مبلغ رو در بایننس ندیدید طبیعتا باید با پشتیبانی بایننس مطرح کنید

سلام ایا پولتون واریز شد؟ چون منم از بایننس به بلاک چین برداشت زدم ولی داخل کیف پول واریز نشده باید چیکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
میخواستم ببینم کیف پول و صرافی binance مناسب استفاده برای ما ایرانی ها هست (از نظر تحریم و بسته شدن حساب کاربری) و خود کیف پولش امنیت دارد؟

سلام جناب جهاندیده
من کم و بیش با بیت کوین در حد مطالب مدیا اطلاع داشتم بطور تصادفی شما را در تلگرام پیدا کردم من تصمیم دارم دارایی ام را بصورت کریپتو کارنسی در بیاورم و مهاجرت کنم و آنطرف یا هم در همین زمینه هم در سایر زمینه های تجاری فعالیت کنم تا اینجا متوجه شدم ضمن داشتن محاسنی چون امنیت انتقال بدون مرز در عین حال ریسک های خاص خود را دارد و حتما یک مشاور متخصص باید در کنار آدم همیشه باشد خواستم ببینم اگر تصمیم من جدی شد می توانم با شما همکاری داشته باشم و از تخصص شما استفاده کنم؟ خودم آزمایش یک حسابی باز کردم محض کنجکاوی
چقدر زمان لازم است تا یک حساب کاغذی یا سخت افزاری باز کنم و آیا از صرافی اینجا می شود ارز رایج را تبدیل به BTC کرد و واریز نمود ؟ محدودیت مبلغ ندارد ؟ و چقدر زمان می برد و کلی سوال دیگه
لطفا با ایمیل من تماس بگیرید
ممنون

سلام وقت بخیر
شما اولین چیزی که باید بررسی کنید قوانین کشور مقصد در زمینه کریپتوکارنسی ها هست
همه چیز به اونطرف بستگی داره
اینجا میتونید با پرداخت ریال بیت کوین رو با مقدار دلخواه بصورت خرد خرد بخرید
محدودیت مبلغ فقط مربوط به طرفین خریدار و فروشنده است، مثل دلار

سلام در بایننس ثبته نام کردم برای خرید بیت کویین وتبدیلش ریپل در ابتدا باید چگونه بیت کویین خرید با ریال؟

سلام، از طریق سایت بیدارز میتونید بیت کوین بخرید.

سلام
ممنون از توضیحاتی که میدین.
خواستم بدونم اگر بخوام روبات داشته باشم چطور باید عمل کنم.
بازم ممنون.

سلام، ربات های زیادی برای معاملات هست که در اینجا دو مورد معرفی کردیم:

نرم‌افزار معاملات اتوماتیک بیت‌کوین


https://www.bourseiness.com/34902/crypto-trading-bot

بات ها به خودی خود سودآور نیستن و باید مهارت معامله و تحلیل تکنیکال رو داشته باشید:
آیا بات معاملات اتوماتیک ارزهای دیجیتال سودآور است؟

سلام ممنون بابت مطالب مفید
میخواستم بدون برای تبدیل بیتکوین به دلار یا لیر ترکیه کمترین کارمزد کدوم صرافی را پیشنهاد میکنید؟ اضافه کنم ما در کشور ترکیه حساب بانکی معتبر داریم میتونیم دلار یا لیر اونجا واریز کنیم

سلام، نرخ ها رو نمیدونم ولی فکر میکنم بهتره از صرافی های آنلاین ترک استفاده کنید.

سلام وقت بخیر
این سایت مجوز برای ثبت نام نمیده میشه سایتی و معرفی کنید ثبت نام کنم؟

سلام چه خطایی دیدید؟
سایر پلتفرم‌های معاملاتی رو براساس ارزهایی که قصد خرید و فروش دارید باید انتخاب کنید

سلام من این برنامه را تو گوشیم ثبت کردم. کلیه مراحل را میرم ولی گزینه خرید و فروش واسم فعال نیست. نمی تونم بخرم یا بفروشم
فقط با کامپیوتر فعال است

ممنون از مطلبتون
من روی لپتاپ میخوام ترید کنم و قندشکن هم دارم
برای استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator و وارد کردن کد، اونجا یعنی بر روی موبایل هم نیاز به قند شکن و تغییر IP هست؟
ممنون

نه اپلیکیشن Google Authenticator نیازی به تغییر آی پی نداره

من بخوام که تحلیل و پیش بینی بازار تو بایننس را یاد بگیرم چقدر طول میکشه؟ منظورم این هست که تریدر حرفه ای بشم تا تحلیل هام 90 درصد درست دربیاد. و از ترید تو بایننس و بیتمکس بتونم کسب درآمد کنم. با آموزش تخصصی ممکن هست؟ یا باید با تجربه و از دست دادن پول یاد بگیرم؟ کجا ترید حرفه ای را آموزش میکند؟

سلام بعید میدونم کسی شانس 90 درصدی در سود کردن داشته باشه، تریدری که بتونه یه استراتژی با موفقیت 60 درصد پیدا کنه باید کلاهش رو بالا بندازه
برای یادگیری تحلیل تکنیکال روش های مختلفی هست از جمله دوره های آنلاین و کلاس های حضوری.
ما یک دوره آنلاین برای تحلیل تکنیکال داریم که جزییاتشو میتونید اینجا ببینید

سلام
با سلام خدمت مهندس عزیز
من یه اکانت تو بایننس ساختم. از ip ایران هم استفاده نکردم. در قسمت کیف پول که کل ارزها رو میاره، به جای مقدار ستاره خورده و مبلغ ارز مشخص نیست. علت چی میتونه باشه
ممنون

سلام، شما مبالغ رو مخفی کردید
یه گزینه بالای همون لیست ارزها هست برای مخفی کردن موجودی

سلام مهندس جان.عرض ادب و احترام.
میخواستم بدونم که کلاسی در زمینه ارز دیجیتال دارید که حضوری خدمت برسم.
اگر جواب مثبته روز -ساعت -محل و هزینه کلاس رو بفرمایید.ممنونم.

سلام وقت بخیر
دوره آنلاین آموزشی توسط یکی از همکاران تهیه شده که در اینجا میتونید جزییاتشو ببینید

سلام استاد
بنده در دوره اموزشی هستم درحال حاظر اکانتم رو داخل سایت بایننس شارژ کردم تقریبا دوره رو تموم کردم ولی یک چیز رو متوجه نشدم
به فرض الان من بیت کوین شارژ کردم و میخوام اتریوم بخرم(لحظه‌ایی) چطور اینکارو بکنم؟ایا این فرایند هم در صف خرید و فروش ها قرار میگیرد؟

سلام. هر جفت ارز یه صفحه خاص داره
وقتی وارد صفحه جفت ارز شدید (روشش رو توی ویدئو شرح دادم) دو فیلد سفارش در زیر نمودار قیمت می بینید که هرکدوم برای خرید یا فروش یکی از ارزهاست
مثلا نوشته Buy ETH یا Sell ETH
سفارش رو وقتی ارسال کردید اگه سفارشی در سمت مقابل با قیمت یکسان ارسال شده باشه یا ارسال بشه، معامله انجام میگیره

سلام من با آیپی ایران بدون وی پی ان تویه بایننس اکانت ساختم و مشکلی پیش نیومد برای معامله دچار مشکل میشم؟
بعد اگه دچار مشکل میشم باید با وی پی ان اکانت جدید بسازم از اون استفاده کنم یا با همین اکانت و با وصل بودن وی پی ان میشه ترید کرد؟
باتشکر

سلام، نباید اینکارو میکردید.
بهتره با وی پی ان وصل بشید و حساب دیگه ای بسازید.
هیچ وقت با آی پی ایرانی وارد نشید

خیلی ممنون از پاسخگویی
خسته نباشید

خواهش میکنم

سلام وقت بخیر آیا میشه بیت کوئین رو به ریال تبدیل کرد در این سایت یا سریع آرین روش به چه صورت هست ممنون میشم پاسخ بدین

سلام من تازه وارد کار ماینینگ شدم و مقداری لایت کویین استخراج کردم
ایا در باینسس میشه تبدیلش کرد به ریال و پرداخت بشه به حساب ایرانم ؟

سلام، بایننس برای اینکارها نیست.
لایت کوین رو میتونید در سایتهایی مثل بیدارز بفروشید

درود
از وی پی ان های که به محض قطع شدن اینترنت هم قطع می کند تا ایپی لو نرود باز هم معرفی کنید ؟؟؟؟
مثل nordvpn

نسخه رایگانnordvpn هم همین ویژگی های نسخه پولی را دارد؟؟؟؟
امروز برای اینکه بلک فرایدی هست 3 ساله را با 3 ماه رایگان زده 3.17 دلار درست میبینم ؟؟؟
با اتریوم و یا لیت کوین هم میشه خرید کرد ؟؟؟؟؟؟
لطفا توضیح کامل دهید تا بتونم خرید کنم

در سایت nordvpn این جزییات رو میتونید ببینید. ارتباطی به موضوع و مطلب نداره.

سلام و درود- و عرض خسته نباشید
خواستم بپرسم مدت زمان هر تراکنش یا بهتره بگم هر معامله در بایننس پس از تایید شدن و خرید و فروش شدن چقدره حدودن؟
مثلن من اگه 1 بیت کوین رو بخوام به تتر تبدیل کنم طبق قیمت لحظه ای ، وقتی وارد معامله شدم و اوردر گذاشتم و خریدار هم اوکی کرد ، چقدر طول میکشه که مقدار تترم وارد حسابم توی سایت بشه؟ یا بلعکس-ممنونم بزرگوار

سلام، خرید و فروش لحظه ای اتفاق میفته
شما به محض اینکه معامله رو انجام بدید موجودی حسابتون آپدیت میشه
پلتفرم معاملاتی کارکردش همینه.

سلام ريپل در بايننس دارم
ميخوام به ولت كوينومي انتفال بدم
از كدوم شبكه انتقال بايد استفاده كنم
Bep2 يا ripple?

سلام، ripple

سلام . وقت بخیر
میخواستم بدونم برای تبدیل ارز به پول نقد و واریز به مستر کارت به چه صورت باید اقدام کنم ؟
مثلا 0.01 بیتکوین تو والتم دارم که به باینانس انتقال میدم . بعد برای تبدیلش به دلار و ریختن به حساب مستر کارتم کجا باید اقدام کنم ؟

سلام، پس از ورود به بایننس در منوی fiat روی buy crypto کلیک کنید. (این منو فقط در نسخه جدید بایننس وجود داره. نسخه جدید بایننس رو در binance.com/en ببینید)
بعد از ورود به صفحه موردنظر یک تب Sell میبینید که برای فروش کریپتوکارنسی و دریافت ارز در حساب هست

سلام میخوام ثبت نام کنم در بایننس میگه نام معرف میخوات اسم چه کسی باید بنویسم من که معرف ندارم.

سلام، اجباری نیست. با این حال میتونید کد ما رو وارد کنید:
11361387

خب کد رو بهم میگد من نمی تونم ثبت نام کنم داخل سایت

اگه دقت کنید کد رو نوشتم: 11361387

سلام من با یه صراف صحبت کردم برای خرید بیت کوین و مبلغ هزار و بیست دلار به ایشون دادم و مقدار بیت کینی که به من دادن 980 دلار بود و به قول خودشون این مقدار اختلاف رو خود سیستم کسر میکنه به نظر شما راستش رو به من گفته؟

سلام، شما اول باید قیمت بیت کوین رو جاهای مختلف بررسی کنید بعد تصمیم به خرید بگیرید
همه چیز توافقیه

سلام جناب من افغانستان هستم میشه یه سایت یا یه صرافی معتبر برایم معرفی کنید که پولی از سایت های کلیکی گرفتم به پول کشورم تبدیل کنم و به حساب بانکی ام بفرستم تشکر

سلام، بستگی به این داره که درآمد رو چطور میگیرید. با هر حسابی (مثلا پرفکت مانی یا بیت کوین) پول میگیرید در اینترنت جستجو کنید: فروش پرفکت مانی در افغانستان یا مثلا فروش بیت کوین در افغانستان.

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم که فرق سایت binance.co با سایت binance.com چیه ؟ آیا سایت با co. بدلی است ؟؟

سلام، هیچ فرقی نداره.

سلام وقت بخیر
چند روز پیش میخواستم بعد از ۲ سال از حساب بایننسم مقداری بیتکوین ( کمتر از یک بیتکوین) به کیف پول دیگری منتقل کنم اما ارور میداد و میگفت باید مراحل احراز هویت رو کامل کنید که نیاز به آدرس و کد پستی ( کشور ایرانو نداره) و تصویر پاسپورت بود. با توجه به اینکه از سمت بایننس تحریمیم چکار باید کنم؟ ممنون میشم راه حلی بدید تا بتونم بیتکوینمو از حساب خارج کنم

سلام وقت بخیر
2 سال نگهداری بیت کوین در یک سایت مثل بایننس؟ اصلا کار عاقلانه ای نبوده.
من راهی سراغ ندارم ولی دیدم در تلگرام و برخی سایتها عده ای هستن که کار احراز هویت رو با مدارک جعلی یا واقعی انجام میدن. اونم تضمینی نیست بتونید مبلغ رو برداشت کنید!

ممنون از توضیحتون
حالا اگه دوست یا آشنایی که خارج از کشوره برام احراز هویت کنه مشکلی که پیش نمیاد؟
واینکه گفتین بازم شاید نشه برداشت کرد چرا نشه؟

میتونید تست کنید.
شاید بایننس مدارکش رو قبول نکنه و متوجه بشه دارید از مدارک یکی دیگه استفاده میکنید.

خسته نباشید خدمت مهندس عزیز میشه راهنمایی کنید از کدوم سایت میتونم ارز خرید کنم که هم مطمعن باشه و هم ارزون البته بگم که من بیرون ار ایران هستم و نمیتون ار صرافیهای ایرانی خرید کنم و اینکه برای خرید یه ارز خاصی با ید اول بیت کویین خرید بعد تبدیلش کرد؟؟ من چند روز پیش از یک والت 100 دلاربیتکویین خرید کردم ولی به اندازه 85 دلار بیت به کیف پولم اومد یعنی اینقدر تفاوت داره واقعن !!؟ پیشاپیش ممنون از راهنماییهای شما

سلام، اگه خارج ایران هستید و کارت اعتباری دارید، گزینه های زیادی هست.
معمولا اغلب افراد سایت coinbase رو پیشنهاد میدن.
گزینه های دیگه:
cex.io
changelly.com
بایننس هم امکان خرید با کارت اعتباری رو فراهم کرده.
بطور کلی خرید با کارت اعتباری هزینه بالاتری داره.
نرخ ها رو باید خود شما مقایسه کنید.

اقا سلام وقت بخیر 2بار ثبت نام کردم داخل سایت bisnce ولی وقتی که میخوام برم داخل سایت میگه رمز یا جیمیل صحیح نیست ،،،،،،

با سلام بنده برای بعضی از سایت ها مثل بایننس از کد دوم 2fa استفاده کردم ولی چون گوشیم هاردش خراب شد اونارو از دست دادم راهی هست که بدونgoogle authenticator وارد سایت بشم با تشکر

سلام، باید در زیر فیلدی که کد دوم رو وارد میکردید روی گزینه “Can’t access Google Authenticator” کلیک کنید و مراحل بعدی رو برای بازیابی پیش برید

سلام مهندس وقتتون بخیر
مهندس من در بایننس اگر مقدار پولی رو تبدیل کنم و بعدش بخوام سریع به ریال تبدیل بشه.کدام سایت ایرانی زود و با قیمت مناسب ازم میخره و پیشنهاد شما تبدیل ارز به تتر هستش یا بیت کوین برای فروش؟
ممنون

سلام وقت بخیر
ما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به ریال از سایت بیدارز استفاده میکنیم

ممنونم مهندس جان فقط رو چه ارزی باشیم زودتر معامله میشه تو بیدارز؟

ارزهای شناخته شده مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل و اتر بیشتر معامله میشن.

ممنون از راهنماییتون مهندس جان

سلام خدمت مهندس عزیز بنده توی سایت بایننس حساب دارم و میخام یه حساب دیگه هم باز کنم اگر با هر دو حسابم کار کنم مشکلی پیش میاد برای حساب قبلیم ؟و اینکه بخام ارز بخرم از سایت بایننس حتمن باید اهراز هویت کنم ؟ ممنون میشم جواب بدین

سلام، لطفا نظرات رو بخونید. در این مورد قبلا جواب دادیم.
با داشتن 2 حساب ممکنه مشکلی پیش بیاد با این حال مطمئن نیستم.
احراز هویت اجباری نیست.
لطفا نظرات رو بخونید.

سلام ببخشید سوالی دارم ممنون می شوم پاسخ دهید آیا می توان با فیلتر شکن های معروف که در اینترنت هم زیاد هستند در بایننس لاگین کنیم و با آی پی های مختلف کشورهای مختلف غیرتحریم و فقط با همان یک اکانت و ایمیل که ساختیم وارد شویم ؟ آی پی مان هم هر زمان تغییر می کند این به نظر شما مشکلی پیش نمی آورد و فقط آی پی کشور ایران نباشد کفایت می کند یا نه اینکه مثل سایت های کلیکی باید همیشه با یک آی پی کشور مشخص شده به نام خود صاحب اکانت لاگین کرد؟

ببخشید یک سوال دیگری هست اینکه اگر با آدرس زیر binance.co که سایت بایننس منتشر کرده و با آی پی ایران به باینسس بریم تا با مبالغ تا ارزش 2 تا بیت کویین میشه در روز بدون احراز هویت و بدون ترس از تحریم های ایران و بلاک و مسدود شدن حساب معامله کرد؟ تشکر از پاسخگویی شما

فرقی نداره با چه آدرسی وارد سایت بایننس میشید، در هر حال قوانینش یکیه.

سلام صرافی هست که به به مقدار پایین ارز خرید در حد 100 هزار تومن

سلام، بستگی داره
توی این سایت بعضی فروشنده ها حداقل خرید رو خیلی پایین گذاشتن: bidarz.ir

سلام، همونطور که در کامنت ها پاسخ دادیم آی پی شما بهتره از یک کشور باشه ولی معمولا نیازی به آی پی ثابت نیست.
این طبق تجربه خود ما هست و شاید هم بهتر باشه آی پی ثابت داشته باشید
ما حتی با آی پی کشورهای مختلف هم لاگین کردیم و مشکلی نداشتیم
در هر حال مسئولیتش با خود شماست

سلام استاد من تو سایت بایننس تازه عضو شدم اما واسه من قسمت دیپوزیت ادرس نشون نمیده؟

سلام، چطور نشون نمیده؟ اگه خطای خاصی نشون میده ببینید چی نوشته.
ما مشکلی نداشتیم

سلام خسته نباشید
اولا ممنون بابت اموزش جامعتون
من ازتون خواهشی داشتم.اونم اینه ک لطفا اموزش ویدئویی از امکان futures binance رو بزرید ک ما بیشتردرموردش بفهمیم
مخصوصا اموزش کارکردن باهاش رو.خیلی واجبه اگه بتونید کمک کنید بزرگترین لطف رو کردید درحق من

سلام، وقت بخیر
سعی میکنیم آموزشی تهیه کنیم

واقعا ممنونم ازتون

خواهش میکنم

سلام حساب بانکی خارج از ایران چطوری باید درست کرد برای این تبادل های ارزی و از نظر شما کدوم معتبر تر هست.

سلام، باید سیاست و قوانین کشورهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید به چه کسانی اجازه افتتاح حساب رو میدن.
برخی از سایتها هم خدمات دریافت ویزا یا مسترکارت رو برای ایرانی ها انجام میدن ولی از کیفیت و کاربردی بودنشون اطلاع ندارم.
در مورد افتتاح حساب بانکی در ترکیه جستجو کنید اگه خیلی براتون مهمه.

سلام مهندس
خسته نباشید

یه حساب ایمیل outlook واسه خودم ساختم که نیاز به شماره تلفن نداشته باشه و با همون تو بایننس ریجسار کردم و معامله هم انجام دادم ولی الان واسه برداشت یه ایمیل تاییدیه واسم فرستادن و متاسفانه حساب outlookام الان ازم شماره تلفن میخواد که ویریفای کنه و بتونم وارد شم.نظرتون چیه؟آیا با شماره ایرانم وارد ایمیل بشم؟

اصلا بنظرتون نیاز هست که ایمیلمونم ناشناس بمونه یا میتونیم با شماره ایران واردش بشیم؟ایمیلی که من ساخته بودم وقتی بود که وی پی ان با آی پی آلمان بود

بایننس که به ایمیل شما دسترسی نداره که ببینه با کدوم آی پی ثبت نام کردید.
موقع ورود به بایننس از آی پی دیگه ای استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من میخوام از کیف پول فری وال بیت کوین واریز کنم به بایننس.میشه راهنمایی کنید چطور انجام بدم.ممنون

سلام. ویدئوی آموزش بایننس رو ببینید متوجه میشید.

سلام، از نحوه کارکرد ایمیل outlook اطلاعی ندارم ولی اگه شماره ایران رو قبول میکنه نباید مشکلی وجود داشته باشه.

سلام
میشه در قسمتStop limit بایننس،همزمان هم حد ضرر تعیین کرد هم حد سود؟یا حتما باید یکیشو انتخاب کرد؟یعنی وقتی یک ارز رو با قیمت50خرید میکنم و میخوام حد ضرر رو45قرار بدم و حد سود رو 60،میشه دوتا رو همزمان فعال کرد؟

سلام، نه نمیتونید مگر اینکه موجودی لازم رو داشته باشید
مثلا به اندازه نصف موجودی، سفارش حدسود بذارید برای نصف دیگش حدضرر که البته در بسیاری از شرایط راه حل درستی نیست.

سلام خدمت شما. اکانت بنده در بایننس به مشکل برخورده. به اشتباه با آی پی ایران لاگین کردم. باینانس حسابم را در لیست سیاه قرار داده و تا احراز هویت نکنم نمی توانم موجودی حسابم را انتقال دهم. شما برای رفع این مشکل راه حل دارید؟

سلام، نه متاسفانه راه حلی ندارم!
باید شخصی رو پیدا کنید که یا ساکن خارج باشه یا از اطلاعات هویتی شخص دیگه ای برای وریفای استفاده کنید.

سلام ایمیل به پشتیبانی بزن حسابت بعد از 48 ساعت باز میشه نگران نباش

سلام
ایا امکان خرید از این سایت با مسترکارت مجازی امکان پذیره؟
و دیگر این که در صورت فروش ایا میشه وجه به صورت دلار به حساب مستر کارتمون واریز بشه؟؟؟؟

سلام، برای خرید و فروش با مسترکارت یا ویزاکارت، باید حساب تون رو وریفای کنید.
اینکار برای ایرانی ها مقدور نیست. مگر اینکه مقیم خارج از کشور باشید.

استاد ای دی معرف چی باید بزنیم؟

اجباری نیست، میتونید این آی دی رو وارد کنید: 11361387

سلام سوال 1- فرض کنید یه صرافی 100000 هزار دلار وب مانی یا پرفکت مانی موجود در سایتش داره و تمام بشه بعد چطور وقتی خودش صرافیه دوباره اگر بخواد 100 هزار دلار وب مانی یا پرفکت مانی به موجودی سایتش اضاف کنه میتونه? سوال 2-وقتی صرافی مثلا 100 هزار دلار وب مانی یا پرفکت مانی موجودی داشته باشه تو سایتش و بخواد همونو همشو تبدیل به تومان کنه بالفضل اینکه دیگه شغل صرافی رو کنار گزاشته باشه چطور این موجدی ارزی 100 هزار دلار وب مانی و یا پرفکت مانیشو تبدیل به تومان میکنه با توجه به اینکه خودش صرافیه? خواهش میکنم هر دو سوالم کامل و واضج جوابش بدین ممنون میشم

سلام، شما قضیه رو توی ذهنتون خیلی پیچیده کردید.
صرافی فقط فروشنده نیست، خریدار هم هست.
خریدار و فروشنده هم همیشه با موجودی های مختلف توی هر بازاری پیدا میشه.
وقتی نیاز داشته باشه میخره، اگه موجودی نداشته باشه نمیفروشه.
بستگی داره منظور شما از صرافی چی باشه. اگه منظور شما پلتفرم های معاملاتی مثل بایننس هست، اینها صرفا نقش واسطه رو دارند و کاربران هستند که مبالغ رو وارد سایت کرده و با هم خرید و فروش میکنن.

سلام اقای جهاندیده خسته نباشید
واقعا مطالب بسیار شفاف و مفیدی ارایه میدین ایووول
من هیچ سوالی ندارم فقط و فقط برای سپاسگزاری از شما این مطلبو مینویسم .
ان شا الله همیشه موفق و پایدار بااااشید

سلام، وقت شما بخیر
خوشحالیم که استفاده کردید
موفق باشید

سلام
درباره این سایت اطلاعی دارین
****
و اینکه با ایرانیا مشکل داره یا نه
امنیت و نحوه واریز و برداشت

سلام، سایتی که لینکشو گذاشتید به ایرانیان سرویس نمیده.

سلام متاسفانه چه با فیلتر شکن چه بدون فیلتر شکن سایت بایننس اجازه ثبت نام اولیه رو نمیده من‌که هر کار کردم نشد لطفا اگه راهی داره بفرمائید.ممنون

سلام، چه خطایی مشاهده کردید؟
سایر پلتفرم های معاملاتی:
Kucoin
cobinhood
coinex

سلام
روز عالی بخیر
میشه لیستی از صرافی های مطرح که برای withdrawal نیاز به احراز هویت و یا تایید های عجیب و غریب دیگه ندارند در اختیار بگذارید؟
گاها با فیلتر شکن و یا هر طرفند دیگه ای وارد یک صرافی میشم و ترید انجام میدم ولی برای برداشت احراز هویت و یا چیزهای دیگه میخوان.
آیا در حال حاضر صرافی Binance و Huobi نیلز به احراز هویت دارند؟
متشکرم

سلام، بایننس نیاز به چنین کارهایی نداره و روزانه تا 2 بیت کوین رو میتونید بدون وریفای حساب برداشت کنید.
Huobi رو بررسی نکردم

سلام اقای جهاندیده
شما با سایت cpuwin اشنایی دارید
0.01 مقدار اتریوم بعد از 20 روز پرداخت کردند و با گذشت یه هفته از زمان پرداخت هنوز به والت اتومیک من نیومده.
ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام، آشنایی ندارم
یه نگاه کلی انداختم
بطور کلی از این جور سایتها دوری کنید چون کلاهبرداری زیادی از طریق ترفندهایی به اسم استخراج ابری ارز دیجیتال انجام میشه

ممنون از راهنماییتون.موفق باشید.

خواهش میکنم، شما هم موفق باشید

سلام آیا امکان دارد من پس از ساختن حساب صرافی. بیت کوین خودم را تبدیل به ریال درحساب بانکی داخل ایران کنم اگر نمیشه لطفا راه های دیگه رو هم پیشنهاد کنید لطفا راهنمایی کنید

سلام، امکان خرید و فروش بیت کوین با ریال وجود داره
برای اینکار میتونید در سایت بیدارز عضو بشید

سلام دولت خریدو فروش ارزو در سایتا مانع شده این سایت هنوز فعالیت میکند و قانونی است ؟

سلام، هنوز قوانین شفاف و مشخصی وجود نداره
فعلا هر نهادی یه نظر داره
سازمان ها و شرکت های دولتی که از هر خرید و فروشی منع شدند
ولی افراد عادی زیادی هستند که خرید و فروش میکنن
بطور کلی وضعیت فعلی: در حال قانون گذاری

سلام,
دوست من در خارج از کشور در حال تحصیل هست , و پاسپورت ایرانی داره, اگر از اون بخوام برام حساب باز کنه و بعد من از ایران با وی پی ان وصل بشم , آیا هیچ حسنی داره این کار ؟ آیا این امکان بسته شدن حساب رو کاهش نمیده؟ یا چون پاسپورت ایرانیه با حالتی خودم از داخل ایران با وی پی ان اکانت بسازم فرقی نداره
پیشا پیش از شما ممنونم

سلام، فکر نمیکنم فرقی داشته باشه
چون مدارک ایرانیه و تنها تفاوت آی پی هست

سایت فیلتر است و فیلتر شکن هم کار نمی کند چه کار کنیم

سلام
من خواستم توی بایننس عضو شوم ولی از من توی اولین فرم ثبت نام refferal id میخواهد حالتهای مختلف بکار بردم نشد چه باید بنویسم ؟ ممنون میشم پاسخ دهید.

سلام، نیازی به وارد کردنش نیست.

با عرض سلام من از شما یه سوال داشتم میخواستم بدونم اگهمن با ای پی استاتیک انگلیس با سایت بایننس ثبت نام کنم بعد از یه مدتی اون ای پی کارنکنه ایا میتونم یه ای پی دیگه دوباره انگلیس یا المان باشه بکار خودم بدون هیچ مشکلی کار کنم یا سایت بایننس بلاکم میکنه

سلام، ما با چندین آی پی وارد شدیم و به مشکلی برخورد نکردیم.

سلام وقت بخیر
آقا الان فروش ای پی برای ماین کردن فقط با یک لب تاپ و در سه ماه یک بیت کوینن اینا چیه تازگیا تبلیغ میکنن؟

سلام خسته نباشید اقای جهاندیده
من در تایید دو مرحله ای در بایننس ب مشکل خوردم
در روش گوگل اتنتیکیتور در مرحله چهارم که کد رو وارد میکنم ارور میده
چرا ارور میده ؟؟؟ممنون میشم جوابم رو بدید

سلام، باید خطا رو بررسی کنید و ببینید دلیل چیه.

سلام
ممنون به خاطر اموزش خوبتون
من میتونم مثلا 0.00001 btc خرید فروش کنم.
با بروکرهای فارکس چی؟

سلام، نه این مقدار کم قابل خرید و فروش نیست
حداقل قابل معامله در بایننس معمولا 10 دلاره که در حال حاضر میشه حدودا 0.0011 بیت کوین

سلام .من میخوام ثبت نام کنم بعد از اینکه پازل رو حل می کنم اخطار ای پی آدرس میاد باید چکار کنم

سلام، اگه از وی پی ان استفاده میکنید عوض کنید

سلام. آیا میشه ارزهای دیجیتال را مثل سایر سهام در دیده بان نرم افزار مفیدتریدر اورد و آنلاین تحلیلشون کرد؟

سلام، برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال از سایت tradingview.com استفاده کنید

سلام جناب مهندس
من میخواستم بدونم کی چه ارزی بخرم و چه ارزی رو بفروشم

سلام خب اگه با وی پی اس وارد بایننس که خیلی بهتره نه؟

سلام، آره با وی پی اس هم میشه.

سلام اقای مهندس خسته نباشید لطفا به سوال من پاسخ دهید من تازه با بازار ارز دیجیتال اشنا شدم و میخواهم مقداری ارز دیجیتال مانند ای تو سی خریداری کنم
میشه لطفا راهنمایی بفرمایید در اغاز کار چکار کنم
البته خریداری ارز جهت نگهداری دراز مدت هست

سلام، در مورد E2C این مطلب و کامنت هاش رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/38111/e2c

سلام. ممنون از سایت خوبتون.
اگر من الان از کیف پول Blockchain. info استفاده کنم بعدا میتونم موجودی شو به کیف پول Ledger Nano انتقال بدم ؟
ایا میشه همزمان دو کیف پول داشت ؟ امکان انتقال موجودی بین دو کیف پول هست ؟ که یکیش برای اصل سرمایت باشه و با یکیش که سرمایه کمتری داری به خریدو فروش بپردازی

سلام، محدودیتی در استفاده از کیف پول ها نیست
میتونید چند والت داشته باشید و امکان انتقال بین والت ها وجود داره
بهترین کار هم همینه که یک والت برای انجام تراکنش هایی که لازمه بطور مداوم انجام بشه اختصاص داشته باشه و والتی دیگه برای نگهداری مبالغ بالا.
برای نگهداری مبالغ بالا، از والتی استفاده کنید که امکان دریافت کلید خصوصی یا پشتیبان‌گیری رو بده.
راهنمای انتخاب کیف پول مناسب رو میتونید اینجا بخونید

سلام
لطفا در مورد exchange های دیگر هم توضیح بدید. اگه در مورد hitbtc که اجازه بعالیت به کاربران ایرانی را هم میدهد توضیح بدید ممنون میشم.

سلام، با hitbtc تابحال مشکلی نداشتیم
سایر صرافی ها که در حال حاضر با ایرانی ها مشکلی ندارند:
coinex
cobinhood

سلام، امیدوارم خوب باشید.
من میخواستم یه مقدار بیت کوین بگیرم و از نوسانات روزانه ای که داره با خرید و فروش روزانه اش بتونم سود کنم.
یه سوال داشتم:
زیاد دیدم که میگن بایننس بلاک میکنه حساب، میخواستم بدونم تحت چه شرایطی حساب رو مسدود میکنه که اون کار رو انجام ندم و میتونین سایت بهتری رو پیشنهاد بدین برای این کاری که من میخوام انجام بدم؟

سلام. اگه تشخیص بده ایرانی هستید احتمالش زیاده که بلاک کنه
نمیشه دقیقا متوجه شد چطور متوجه میشه ولی به نظرم بهتره از vpn ی استفاده کنید که قطع نشه و ترجیحا با آی پی یه کشور لاگین کنید

سایت coinex یک جایگزین هست که فعلا مشکلی با ایرانی ها نداره ولی حجم معاملاتش نسبت به بایننس خیلی کمتره:
ویدئوی راهنمای سایت coinex

ممنون از جوابتون
فقط به ایرانی بودن ربط داره؟ چون داشتم reviewهایی که برای این صرافی نوشته شده رو میخوندم خارجی ها هم میگفتن حسابمون رو مسدود کرده چند ماه گذشته پس نمیده، انگار خدمات مشتریان ضعیفی هم داره.
البته من مبلغ خیلی بالا نمیخوام شروع کنم.

طبق تجربه ای که دارم میگم دلیلش میتونه ایرانی بودن هم باشه.
قطعا دلایل دیگه ای هم میتونه داشته باشه.

ببخشید صرافی coniex که گفتین حجم معاملاتش خیلی پایین‌تر از بایننس هستش میتونه چه مشکلی رو ایجاد کنه؟
بعد اگه بخواد ایران رو تحریم کنه و حساب‌هارو مسدود کنه قبلش اطلاع میده؟

حجم معاملات بالاتر مساوی با نقدشوندگی بیشتر برای ارزها.
نمیدونم قبل از تحریم اطلاع بده یا نه.

با سلام
حضور محترم جناب عالی
برای بند یه مشکلی پیش آمده من از والت بلاکچین اینفو استفاده میکنم .
TUSDمقداری بیت هش داشتم در سایت بایننس به
تبدیل کردم و والت اتریم را برای دریافت این تغییر به باینانس ارائه کردم بعد از 48 ساعت هنوز به حسابم نیامده ؟
ممنون میشم اگه میتونید کمکم کنید با تشکر

سلام، این مورد رو باید از سایت بایننس پیگیری کنید دوست عزیز
دربخش تاریخچه برداشت ها (withdrawals history) وضعیت تراکنش رو ببینید

با سلام.
برای خرید ارز دیجیتال از سایت بایننس باید دلار داشت. سوال من این هستش که چطوری باید برای خرید یا فروش دلار وارد یا خارج کرد؟ نیاز به مستر کارت یا حساب پرفکت مانی هست؟ یا اینکه راه های دیگری وجود داره. ممنون.

سلام وقت شما بخیر
شما هر ارزی که در بایننس معامله میشه رو میتونید وارد سایت کنید
در بایننس به تازگی امکان خرید با مسترکارت فراهم شده ولی نیاز هست که احراز هویت انجام بدید. از اونجایی که این سایت فعالیت ایرانیان رو محدود کرده و همه با vpn واردش میشن اینکار برای کسی که داخل ایرانه مقدور نیست.
ساده ترین راه برای خرید هر ارز دیجیتال از بایننس اینه که با ریال، بیت کوین بخرید.
بعد بیت کوین رو وارد بایننس کنید.
امکان تبدیل بیت کوین به ارزهای دیجیتال دیگه در بایننس وجود داره.
مطلب مرتبط:
روش خرید بیت کوین با ریال

سلام و عرضعا ادب و احترام
برای شروع کار با سایت باینس حدادا به مبلغ 10 دلار بیت کوین وارد سایت کردم چرا زیر پنجره خرید و فروش من دکمه ای فعال نیست تا بتونم خرید کنم
ممنون از راهنمایی

سلام، در خیلی از ارزها امکان ارسال سفارش با مبالغ کم وجود نداره
در مورد مشکلی که دارید بیشتر توضیح بدید

سلام بر مهندس عزیز.همانگونه که مطلع هستید بعضی مواقع در بایننس توکن هایی به فروش میرسد نظیر توکن بیت تورنت که فروش رفت.ولی متاسفانه در هنگام خرید در سطر اول قید شده که کشور ایران جز کشورهایی میباشد که ممنوع الخرید هستد.حال سوال بنده اینه که آیا راهی هست که ما بتونیم این توکن ها را خریداری کنیم.مثلا اگر آدرس رو کشور دیگری بزنیم و از وی پی ان استفاده کنیم چه تبعاتی خواهد داشت؟لطفا راهنمایی کامل کنید که اساسا چه راهکارهایی برای خرید توکن از بایننس وجود دارد.ممنون از لطفتون.ضمنا پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده و همه دست اندر کاران سایت مبارک و میمون باد.

سلام، متاسفانه راهی نیست مگر اینکه پاسپورت و آدرس یه کشور دیگه رو داشته باشید
چون از شما اسکن این مدارک خواسته میشه
و فقط کاربرانی که احراز هویت شدند میتونن این توکن ها رو خریداری کنن
سلامت باشید، سال نو شما هم مبارک و براتون آرزوی خوشی و خوشحالی دارم 🙂

سلام وقتتون بخیر
ببخشید من google authenticator از طریق لینک اپ که برای سایت بازار قرار دادید دانلود کردم ولی هیچ علامت + که بخوام از طریق اون اسکنر رو فعال کنم وجود نداره و فقط یک علامت خاکستری رنگ از خود اپلیکیشن روی صفحه موبایل وجود داره که وقتی وارد اپ میشم چیزهایی مثل راهنما و تنظیمات وجود داره ولی هیچکدوم من رو به اسکنر نمیرسونه و برنامه کاملا غیرفعال هست به نظرتون مشکل از چه چیزی میتونه باشه؟

سلام، نمیدونم دوست عزیز
شاید مشکل از موبایل شماست

با سلام
من در حال انتقال بیت کوین بودم که پیامی فرستاد با این مضوع:
Suspicious activity has been detected from your account. Your withdrawal function has now been disabled. Please proceed to complete your identity verification. Once this is complete, we will send you an email with a link that will direct you to complete a further face verification.
الان باید چی کار باید بکنم؟

سلام، از شما میخواد احراز هویت رو انجام بدید تا بتونید موجودی رو برداشت کنید
دلیلش اینه که فعالیت های مشکوکی در حساب شما مشاهده شده

⚘سلام مهندس جهاندیده عزیز⚘

ممنون بابت مطالب مفیدتون .

حال حاضر سایت بایننس توسط کشورمون فیلتره و با فیلتر شکن باید به سایت دسترسی داشته باشیم. این بعدا مشکل ایجاد نکنه؟ منظورم اینه که اگه هر بار با یه IP وارد اکانتمون بشیم حسابمونو بدلیل عوض شدن IP مسدود نکنن؟

سلام، من با آی پی های متعدد وارد سایت شدم و مشکلی نداشتم
البته ورود دو مرحله ای با google authenticator رو فعال کردم

سلام خسته نباشید
ببخشید من 3 تا سوال داشتم: برای خرید ارز در قسمت اکسچنچ به نظرتون بهتره سفارش خرید رو از قسمت لیمیت انجام بدم یا از قسمت مارکت؟ بعد از سفارش خرید اگر خواستم استاپ – لیمیت رو فعال کنم باید اون رو از قسمت sell یا همون فروش فعال بکنم و قسمت buy رو خالی بگذارم؟ عدد لیمیتش باید کمتر از استاپ باشه ؟

سلام، ثبت سفارش در بخش لیمیت یا مارکت بستگی به خود شما داره.
اگه میخواید قیمت مناسب تری بخرید و قیمت روز بازار رو بالا میدونید باید سفارش لیمیت بذارید.
اگه میخواید سریع بخرید و نمیخواید منتظر بمونید، سفارش مارکت بزنید.
سفارشات stop limit هم مثل بقیه سفارشات در بخش خرید یا فروش باید ثبت بشه، به این معنی که اگه قصد فروش دارید، نباید کاری به فرم خرید داشته باشید.
در سفارش فروش، عدد لیمیت میتونه برابر با استاپ باشه یا کمتر.

درسته ممنونم
پس یعنی اگر قرار به خرید ارزی با تعیین همزمان استاپ باشه امکانش هست که بعد از سفارش خرید وارد تب استاپ-لیمیت بشیم و در قسمت فروش استاپ رو تعیین کنیم؟
ببخشید یک سوال هم در مورد فعالسازی از طریق نرم افزار Google authenticator داشتم.ببینید بعد از اولین تایید بایننس از طریق این نرم افزار که دیگه نیازی به تایید مجدد از طریق اسکن بارکد نیست و از دفعات بعدی فقط یک کد وارد همون نرم افزار میشه ولی اگر یه زمانی گوشی دچار مشکل بشه میتونم با وارد کردن recovery code توی نرم افزار گوشی جدید اون رو فعال کنم؟دیگه نیاز به کار دیگه ای مثل اسکن بارکد یا کارهای دیگه نیست؟

برای تنظیم سفارش فروش در بخش stop-limit باید ارز دیجیتال موردنظر در حساب شما وجود داشته باشه.
اگه موجودی کافی نباشه ارور میده.

درسته با وارد کردن recovery code میتونید ورود دو مرحله ای بایننس رو در یک گوشی جدید فعال کنید. نیازی به اسکن بارکد نیست.

ببخشید منطورم این بوده که میشه همزمان هم سفارش خرید رو از قسمت market انجام داد و هم سفارش فروش رو در قسمت استاپ-لیمیت همون ارز فعال کنم؟ یعنی هم سفارش خرید بزنم و هم استاپ رو فعال بکنم

شما وقتی سفارش market میزنید، سفارش شما فوری انجام میشه.
بله میتونید

سلام مهندس جان خسته نباشید
میبخشید یه سوال داشتم اینکه من میخوام مقداری ارز BNB خود بایننس بخرم و برای آینده نگه دارم اینکه میگن هر چند ماه مقداری از توکن های BNB رو خو بایننس میسوزونه جریانش چی هست امکان داره که مقدار ارزی BNB که من خرید کردم رو مجبور به فروشش کنه ؟ یا بسوزونه ؟
و یه سوال دیگه اینکه آیا کیف پول Ledger nano s از ارز BNB پشتیبانی میکنه ؟
با تشکر

سلام، بایننس به توکن های شما دست نمیزنه. بخشی از توکن هایی که خودش به عنوان کارمزد بدست آورده سوزانده میشه.
توکن بایننس روی پلتفرم اتریوم ساخته شده بنابراین میشه از لجر نانو و همه کیف پول هایی که توکن های اتریوم رو پشتیبانی میکنن استفاده کرد، از جمله metamask و myetherwallet
در آینده بایننس قصد داره بلاک چین خودش رو راه اندازی کنه بنابراین این توکن ها رو در آینده تبدیل به کوین جدید خواهد کرد

سلام بر مهندس عزیز.اگر با vpn به بایننس متصل بشیم و به هر دلیلی وقتی که داخل بایننس هستیم vpn قطع بشه آیا ip ما که مربوط به ایران هستش برای بایننس مشخص میشه.چون یکی از دوستام میگفت اگر داخل بایننس باشم و vpn قطع بشه میفهمند که از ایران کانکت شدیم.اگر چنین امری صحت داره لطفا راهکار مناسب رو بفرمایید.ممنون از لطفتون

بله درسته. وقتی vpn شما قطع بشه آی پی واقعی شما برای بایننس مشخص میشه.
راهکارش اینه vpn هایی تهیه کنید که دارای یک تنظیم هستند که وقتی قطع میشن، اتصال اینترنت رو هم قطع میکنن
مثلا Nordvpn که البته خارجی هست و اکانتش باید با بیت کوین خریداری بشه

سلام بر مهندس عزیز.در جواب دوستمون فرموده بودید که جهت خرید توکن ها در بایننس نیاز به احراز هویت هستش.اولا آیا بایننس با افرادیکه دارای پاسپورت ایران هستند مشکل داره یا با آی پی های که از ایران کانکت میشن مشکل داره. دوما ما چگونه میتونیم از قبل متوجه بشیم که بایننس قراره چه توکنی بفروشه. سوما ما که با vpn در بایننس ثبت نام کردیم اگر فرضا به هر دلیلی برای بایننس مشخص بشه که از ایران بودیم آیا موجودی دارایی ما رو که شامل ارزهای دیجیتال در بایننس هستش بلوکه میکنه یا اینکه نه بلوکه نمیکنه و بهمون اجازه برداشت رو میده ولی دیگه اجازه فعالیت مجدد نمیده.جواب مورد سوم برای من بسیار مهم میباشد.ممنون از لطفتون

سلام، تا جایی که اطلاع داریم بایننس به برخی از کاربران ایرانی گفته که مبالغ ارزی که دارند رو خارج کنن
ولی کسانی که قبلا با آی پی ایران عضو شدند، از جمله خودم هیچ مشکلی نداشتم و اخطاری هم نگرفتم
توکن های بعدی که در بایننس قراره بفروش برسه رو از بخش اخبار سایت بایننس باید ببینید
اینکه بایننس در آینده موجودی رو مسدود کنه یا نکنه اطلاعی ندارم،
اما هیچ وقت از کسی نشنیدم که حسابش در بایننس به دلیل ایرانی بودن مسدود شده باشه.

باسلام میبخشید پیامی قبلا دادم مثکه ثبت نشد ،،
باتشکر از آموزشتون ،،
فقط نفرمودین در آموزشتون که در بایننس میشه با ریال بیت کوین خرید؟ یا به ریال بفروشی ؟اگرنه با چه ارزی راحتترین حالته ؟بخای بیت بخری ویا بفروشی از تتر وبمانی و پرفکت میشه استفاده کرد؟ راحتترین راهه خرید بیت در بایینس و فروشش چیه؟
سواله دوم بایننس فقط برای تبدیل هس؟ مشتری برایه خرید یا فروشه مثلا بیتکوینمون میاد؟ یا فقط تبدیل ،،آنهم برایه خودمون فقط؟
متشکر میشم برا تازه واردها توضیح بدین.

سلام. در بایننس امکان خرید و فروش با ریال نیست
با همه ارزهایی که در بایننس لیست شدند امکان خرید و فروش وجود داره. اگه وارد سایت بشید این ارزها رو در بخش funds میتونید ببینید
بایننس پلتفرم معاملاتی هست و برای خرید و فروش های پیاپی (ترید) ساخته شده ولی برای تبدیل یک بار یا چند بار ارزها هم کاربرد داره
حجم معاملات در بایننس بالاست بنابراین مشکلی از لحاظ وجود خریدار و فروشنده (نقدشوندگی) وجود نداره
سایر روش های تبدیل ارزها و نکاتی معاملاتی رو در این صفحه ببینید:
https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/trading-cryptocurrency

سلام ببخشین آیا میتونیم توکن کلر نتورک که تو سایت باینسس هست رو موقع پیش فروشش بخریم؟ احراز هویت میخواد یا نه؟ با تشکر

سلام، پیش فروش ها معمولا نیاز به احراز هویت داره

سلام بر مهندس عزیز.ببخشید من میخوام از bibox مقداری ترون را به binance انتقال بدم. وقتی در بایننس بروی deposit مربوط به trx کلیک میکنم این پیام زیر به متن انگلیسی بهم میده.لطفا راهنماییم کنید که آیا باید روی continue کلیک کنم یا اگر انتقال بدم به کیف اتریوم منتقل میشه .Notice:If you need to deposit ERC20 TRX tokens to Binance, please send these tokens to your existing ETH deposit address on Binance. We will automatically convert these ERC20 tokens to TRX Mainnet tokens for you.

سلام، این ارور برای کسانی هست که توکن های قدیمی ترون رو هنوز به توکن جدید تبدیل نکردند و گفته شده با ارسال توکن های قدیمی ترون به آدرس ETH، توکن ترون جدید رو دریافت میکنن.
بنابراین اگه ترون جدید رو دارید منتقل میکنید نکته خاصی برای شما نداره.

سلام
به نظر شما در بایننس معامله راحتتره یا در بیتمکس
برای کسی که تازه شروع میکنه
کدوم بهتره

سلام، نحوه کارکرد پلتفرم های معاملاتی تقریبا مشابه هست. فرق زیادی نداره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

معاملات ارزهای دیجیتال می‌تواند به شیوه‌های مختلف انجام شود.

یکی از این شیوه‌ها که از ابتدای گسترش بیت‌کوین محبوبیت زیادی داشته، خرید و فروش در پلتفرم‌های P2P است.

P2P مخفف Peer 2 Peer به معنای همتا به همتاست.

به عبارت دیگر، پلتفرم‌های P2P شما را قادر می‌سازند بطور مستقیم با سایرین وارد معامله شوید.صرافی ارز دیجیتال در تهران

با عضویت در پلتفرم P2P، درخواست خرید یا فروش خود را ثبت می‌کنید تا سایرین در صورت تمایل با شما وارد معامله شوند.

یکی از این پلتفرم‌های ایرانی سایت بیدارز با آدرس Bidarz.ir است که توانسته کاربران زیادی را برای معاملات ارزهای دیجیتال به خود جذب کند.

مزیت‌های پلتفرم بیدارز:

برای شروع خرید و فروش ارز، هم‌اکنون در بیدارز عضو شوید و مراحل احراز هویت را طی کنید: bidarz.ir

در ادامه راهنمای خرید و فروش ارز در بیدارز را می‌خوانید.

قبل از اینکه بتوانید پیشنهاد فروش ثبت کنید یا درخواست خریدی ارسال کنید باید حتما از منوی تظیمات، احراز هویت خود را تکمیل کنید.

در مرحله اول از بخش پروفایل خود روی دکمه پیشنهاد فروش کلیک کنید. (تصویر زیر)

 در این مرحله، باید نوع ارز دیجیتال خود را مشخص کنید.

 

در فیلد دوم (روبروی موجودی) مقدار ارز دیجیتال خود را که قصد فروش دارید وارد کنید.

در فیلد سوم، حداقل مقدار سفارش را وارد کنید. مثلا اگر 0.01 بیت‌کوین وارد کنید، اشخاص برای معامله با شما باید حداقل 0.01 بیت کوین خریداری کنند.

یا مثلا اگر 10000 دوج‌کوین را برای فروش قرار دهید و حداقل سفارش را 3000 ثبت کنید، هیچ کاربری نمی‌تواند درخواست خرید کمتر از 3000 دوج را بدهد.

در این مرحله شما قیمت پیشنهادی پلتفرم بیدارز را مشاهده می‌کنید، اما اگر مایلید قیمت فروش را خودتان تعیین کنید، با انتخاب گزینه قیمت پیشنهادی من می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را ثبت کنید.

در قسمت اول قیمت هر واحد از ارز دیجیتالی که ثبت کرده اید را مشاهده می‌کنید.

در قسمت دوم مبلغی که شما دریافت می‌کنید را مشاهده می‌کنید.

توجه: قیمت پیشنهادی شما با توجه به نوسانات قیمت جهانی ارز مورد نظر و با نسبت ثابت تغییر خواهد کرد.

با انتخاب گزینه “قیمت را خودم تعیین می‌کنم” می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را ثبت کنید.

بطور مثال در اینجا قیمت جهانی بیت‌کوین حدود 40 میلیون تومان بوده است ولی قیمت پیشنهادی کاربر 42 میلیون است.

سیستم به طور خودکار درصد بین این دو قیمت را محاسبه می‌کند.

اگر قیمت پیشنهادی کاربر بیشتر از قیمت جهانی ارز باشد همواره این قیمت چند درصدی بیشتر از قیمت جهانی خواهد بود و اگر قیمت پیشنهادی کاربر کمتر از قیمت جهانی ارز باشد همواره این قیمت چند درصدی کمتر از قیمت جهانی خواهد بود.

در این صفحه جزئیات هر پیشنهادی که ثبت می‌کنید از جمله تعداد سفارشات و وضعیت پیشنهاد قابل مشاهده است و شما می‌توانید پیشنهادی که ثبت کرده‌اید را لغو کنید.

بعد از اینکه یک کاربر اولین درخواست خرید را روی پیشنهاد فروش شما ارسال کرد، یک فلش به این قسمت (شماره 1) اضافه می‌شود و شما می‌توانید آنها را مدیریت کنید.

با کلیک روی دکمه “مدیریت پیشنهاد” می‌توانید با خریدار وارد معامله شوید.

در این قسمت، همانطور که در بالای صفحه مشاهده می‌کنید در 5 مرحله می‌توانید این معامله را انجام دهید.

 اکنون در مرحله اول شما به عنوان فروشنده باید درخواست خریدار را قبول کنید و این به این معناست که شما می‌خواهید این مقدار ارز دیجیتال را به خریدار بفروشید.

در انتظار پرداخت امن توسط خریدار

شما در این مرحله باید منتظر بمانید خریدار مبلغ ریالی ارز دیجیتال را به صورت پرداخت امن به حساب سایت بیدارز واریز کند.

بعد از اینکه خریدار مبلغ ریالی را پرداخت کرد شما پیغام “پرداخت امن توسط خریدار انجام شد” را مشاهده می‌کنید.

شما با زدن دکمه “مرحله بعد” در صفحه بعد آدرس کیف پول خریدار را مشاهده خواهید کرد.

بعد از ایجاد پرداخت امن توسط خریدار شما این صفحه را مشاهده خواهید کرد و با اطمینان خاطر می‌توانید ارز دیجیتال را انتقال دهید.

1 – ارز دیجیتال مورد نظر را به آدرس کیف پول خریدار انتقال دهید.

2 – در این قسمت توضیحات لازم مانند لینک تراکنش را ثبت کنید. این توضیحات توسط خریدار قابل مشاهده است.

بعد از انتقال ارز دیجیتال دکمه “ارز را منتقل کردم” را بزنید. (تصویر زیر)

پس از کلیک روی دکمه “ارز را منتقل کردم” به صفحه زیر هدایت خواهید شد.

در این مرحله شما باید منتظر تایید خریدار بمانید.صرافی ارز دیجیتال در تهران

خریدار آدرس کیف پول خود را چک می‌کند و در صورتی که ارز دیجیتال مورد نظر را دریافت کرده باشد، تایید می‌کند.

 

پس از تایید خریدار مبلغ ریالی ارز دیجیتال به موجودی شما افزوده می‌شود و شما می‌توانید از قسمت امور مالی سایت درخواست تسویه حساب بزنید.

خریدار تایید کرده اند که ارز دیجیتال را دریافت کرده‌ و این معامله با موفقیت به پایان رسیده است.

سایت بیدارز یک پلتفرم P2P برای معاملات ارزهای دیجیتال است.

این پلتفرم یک راه ساده و امن برای خرید و فروش ارز دیجیتال در اختیار شما قرار داده است. از ویژگی‌های این سایت می‌توان به امکان خرید و فروش ریالی ارز دیجیتال، به صفر رسیدن احتمال کلاهبرداری، سرعت بالا در خرید و فروش و قیمت لحظه‌ای اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید در کانال تلگرام این سایت (https://t.me/bidarzcom) عضو شوید.

سوالات خودتان را با پشتیبانی این سایت مطرح کنید: ورود به سایت بیدارز

 

 

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.

میخاستم بدونم از بین مراجعه کنندها کسی مقدار 3. بیتکویین رو نقد کرده به واسطه سایت cryptofree؟

هیچوقت از معامله رضایت نداشتم
صرافی بدون اجازه در حساب مشتری دست میبره و همیشه معاملات انجام شده به مشکل خورده و در حالی که معامله مشکل داره و کامل نیست صرافی سر خود معامله رو تایید میکنه
افتضاح به معنای واقعی

آره دقیقا.خیلی صرافی بدی هستن

سلام.من اگه کسی رو به سایت بیدارزمعرفی کنم کد معرف سایت به من میده؟
و تا چند درصد به من میده؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام من تتر گرفتم در سایت بید ارز چطوری منتقل کنم ب بایننس برا تبدیل ب ارز های دیگه

دامنه دات آی آر نداره که

سلام من میخوام تازه وارد این کار بشم و کیف پول کوینومی والت رو ریختم و میخوام فقط ریپل بخرم. چجوری و از کدوم صرافی باید اینکارو بکنم؟

سلام برای یاد گرفتن ترید باید از کجا شروع کنم لطفا راهنمایی کنید .

سلام، مقداری توضیحات اولیه در این صفحه داده شده

سلام من مبتدی هستم برای شروع باچقدرسرمایه شروع کنم

بستگی به خود شما داره. به دلیل ریسک بالا فقط سرمایه ای رو باید وارد کرد که حتی اگر صفر شد تحمل این زیان رو داشته باشید

میخاستم بدونم از بین مراجعه کنندها کسی مقدار 3. بیتکویین رو نقد کرده به واسطه سایت cryptofree؟

سلام .من تازه احراز هویت شده ام.چند تا سوال داشتم
1-من برای اولین بار تا چه مبلغی میتونم تدر خودم رو بفروشم.(((چون شنیدم برای که حساب من فعال بشه بیشتر 3میلیون نمیتونم بفروشم یا بخرم.باید یه مدتی بگذره .)))
2-چه مدت طول میکشه تا این مبلغ به حساب من بیاد
3-هنوز شماره تلفن ثابت من ثبت نشده باید چکارکنم
4- تضمین شما چیه
ممنون میشم به ترتیب جواب بدین ..سپاسگذارم

سلام. این موارد رو باید از سایت بیدارز بپرسید و پیگیری کنید.
بله در سطوح اولیه محدودیت تراکنش وجود داره.

بیدارز یا نوبیتکس؟

سلام بنده به تازگی درسایت بیدارز ثبت نام کرده و احراز هویت شده ام. کیف پول کوینومی راهم در گوشی خود نصب کرده ام. برای سرمایه شروع بکار دو میلیون تومان درنظرگرفته ام. ممکنه راهنمایی بفرمایید که چه مراحلی را برای کسب سود باید طی کنم؟ متشکرم

سلام، کسب سود مثل هر بازار دیگه ای از پایین تر خریدن و بالاتر فروختن بدست میاد.

سلام ببخشید من شماره ثابت ندارم.میش ثبت نام کنم.بعد میخوام بدونم این شماره ثابت فقط برای تایید ثبت نام است یا استفاده دیگ هم داره

سلام، به پشتیبانی سایت بیدارز پیام بفرستید

سلام
وقت بخیر
در حال حاضر کدام سایت رو برای خرید بیت کوین مطمئن و مقرون بصرفه میدونید؟
متشکرم

سلام، در همین سایت بیدارز میتونید قیمت های مناسب و متفاوتی ببینید و به صرفه ترین قیمت رو انتخاب کنید.

سلام با این شبکه می شود به اشخاص خاص در خارج از کشور انتقال انجام داد؟

سلام، این سایت برای خرید و فروش ارز دیجیتال با ریال هست.
میتونید بیت کوین بخرید ولی آدرس بیت کوین شخصی که در خارج از کشور هست رو بدید تا فروشنده، بیت کوین رو به اون آدرس ارسال کنه.

سلام من مبتدی هستم خودم باید کیف پول بسازم یا بید ارز اینکارو انجام میده

سلام، خود شما باید بسازید
اول تحقیق کنید و بیشتر یاد بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

همین امروز شروع کنید

شیوه خرید و فروش ارز دیجیتال

به آسانی تمامی ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید

بیتومان در کمترین زمان مدارک شما را احراز می کند

در کمتر از 10 دقیقه در سایت بیتومان ثبت نام کنید
صرافی ارز دیجیتال در تهران

ارز دیجیتال چگونه به شما کمک می کند؟

ارزهای دیجیتال به واسطه ویژگی های متفاوت خود امروزه توانسته مشکلات بسیاری از شرکت ها و مخصوصا سرمایه گذاران ایرانی را در سرتاسر دنیا بر طرف نماید. تکنولوژی بلاک چین که پشتوانه ارزهای دیجیتال می باشد بر اهمیت و ارزش این موضوع افزوده است.

دنیای پرسود ترید یکی از هیجان انگیزترین بخش های ارزهای دیجیتال می باشند. شما با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و انجام معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال می توانید در مدتی اندک سودی شگفت انگیز برای خود به ارمغان بیاورید.

چرا صرافی بیتومان؟

آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

آخرین و جدیدترین مقالات و اخبار ارزهای دیجیتال را با ما دنبال کنید، با ما همراه باشید

حساب کاربری خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و شروع به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید

اکنون ثبت نام کنید

صرافی دیجیتال بیتومان با هدف تسریع وتسهیل امور مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین به مخاطبان کمک می نماید تا در بستری امن با آسودگی خاطر ارزهای دیجیتال را بخرند یا بفروشند، خرید و فروش بیت کوین در صرافی بیتومان سریع و امن انجام می شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به توسعه تجارت رابسین می‌باشد. این سایت در زمینه آموزش مبادله ارزهای دیجیتال؛ خرید و فروش ارزهای دیجیتال تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

فراهم نمودن بستری مناسب و امنیت در معاملات از اهداف صرافی رویان میباشد . صرافی رویان امنیت معاملات خریداران را تضمین میناید .

صرافی رویان این تضمین را به مشتری های خود خواهد داد که همواره با بهترین قیمت ارز مورد نظر خود را بخرند یا بفروشند

پشتیانی صرافی رویان به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مراحل خرید در کنار شما خواهد بود

صرافی رویان به صورت ۲۴ ساعته جهت خرید و فروش کاربران فعال میباشد و نوسانات قیمت هیچ تاثیری در خریدو فروش صرافی نخواهد داشت .صرافی ارز دیجیتال در تهران

صرافی رویان محیطی آسان سریع و روان را برای کاربران فراهم نموده است تا به آسانی جهت خریدو فروش ارز های خود اقدام نمایند .

احراز هویت سریع و آسان جهت امنیت در معاملات و برای اطمینان از حقیقی بودن خریدار و جلوگیری از اقدامات مجرمانه صورت میگیرد .

سفارشات شما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز ثبت میشود و افزایش و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال تاثیری در روند معامله ندارد . مبلغ ریالی و یا ارز دیجیتال در اسرع وقت به حساب شما واریز خواهد شد . همینطور صرافی رویان پیشنهاد های ویژه ای برای خریداران و فروشندگان با حجم معاملات بالا دارد .

احراز هویت آسان و سریع مشتریان جهت معامله ای امن و جلوگیری از فیشینگ و مبارزه با اعمال مجرمانه پولشویی

پرداخت به صورت نقدی آنلاین به وسیله درگاه پرداخت مستقیم ، پرداخت به صورت کارت به کارت و حساب به حساب بانک ها منتخب

پشتیبانی صرافی رویان به صورت حضوری تلفنی تیکتی و ایمیلی و در شبکه های اجتماعی در خدمت مشتریان میباشد .

صرافی رویان در مقابل اطلاعات مشتریان متعهد میباشد و تمامی مدارک ارسال توسط کاربران در فضای ذخیره سازی امن دخیره شده و در بستر آنلاین قرار نمیگیرد .

امروزه جهان با سرعتی باورنکردنی در حال حرکت به سمت فناوری بلاک چین می‌باشد به گونه‌ای که حتی بانک‌های معتبر و بزرگ تصمیم به استفاده از این سیستم برای نقل انتقالات مالی خود و در حال معرفی ارزهای دیجیتال هستند. در چشم اندازه ارزهای دیجیتال می‌توان به تبدیل شدن این‌گونه از ارزها به عنوان ارزی فراگیر در بین تمامی کشورهای جهان به عنوان واحد پولی معتبر قدرتمند امن شفاف با پشتوانه مردمی و … را دید. که بستر مناسبی را جهت سرمایه گذاری فراهم می‌کند.

گروه آژانس تجارت ارز های دیجیتال رویان (رویان اکسچنج) پیشرو در زمینه بلاک چین و ارزهای دیجیتال با دارا بودن بیش از ۵ سال سابقه و فعالیت مفید و متمرکز در زمینه خرید و فروش و استخراج ارزهای رمز پایه می‌باشد. آژانس تجارت ارز های دیجیتال رویان با دارا بودن نیروهای با تجربه و جوان و با فراهم آوردن بستر مناسب برای فعالیت‌های مرتبت با ارزهای دیجیتال پیشگام در این صنعت بوده است. هم اکنون گروه آژانس تجارت ارز های دیجیتال رویان آماده ارائه خدمات به قشر گسترده‌ای از افراد که در مراحل مختلف ورود به این صنعت از مرحله قبل از آغاز و مراحل حرفه‌ای و تخصصی هستند می‌باشد.

آموزش نصب و راه اندازی اپلیکیشن Trust Wallet در این پست آموزشی از آژانس تجارت ارز های دیجیتال رویان قصد…

این متن بروز خواهد شد  ارز دیجیتال یا Cryptocurrency را می‌توان گونه جدیدی از پول دانست که تحت شبکه بلاک چین توسعه…

گروه آژانس تجارت ارز های دیجیتال رویان (رویان اکسچنج) پیشرو در زمینه بلاک چین و ارزهای دیجیتال با دارا بودن بیش از  ۵ سال سابقه و فعالیت مفید و متمرکز  در زمینه خرید و فروش و استخراج ارزهای رمز پایه می‌باشد

آدرس دفتر مکان تهران – چهار راه ولیعصر – پاساژ ابریشم – واحد ۱

تلفن : 02166462505

ایمیل: info@royanexchange.com

کلیه حقوق برای گروه صرافی رویان محفوظ میباشد .

معرفی بهترین صرافی های خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال

گاهی اوقات ممکن است شما احتیاج پیدا کنید که رمزارز و یا ارز واقعی خود را به بیت کوین و یا سایر رمزارزهای دیگر تبدیل کنید و یا در حالتی دیگر، دوست داشته باشید ارز دیجیتال خود را به ریال، دلار و یا یک ارز فیات معتبر تغییر دهید؛ در این میان یک اکسچنج یا صرافی ارز دیجیتال آنلاین ، عملیات تبدیل را براحتی برای شما انجام خواهد داد.

 

پس اگر به دنبال پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و آنلاین هستید، باید بگوییم که جای خوبی آمده‌اید. ما در این مقاله شما را برای پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال خوب ، کاربلد ، منصف ، معتبر و ایمن راهنمایی میکنیم.

 

صرافی ارز دیجیتال در تهران

خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال و تبدیل رمزارزها به یکدیگر به امنیت بالایی احتیاج دارد و ممکن است وبسایت هایی نیز در این میان جهت کلاهبرداری از کاربران ایجاد شده باشند؛ بنابراین امنیت همیشه شرط اول انتخاب یک صرافی است. صرافی های ارز دیجیتال هنوز در ابتدای راه قرار دارند و روز‌به‌روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، لذا باید در انتخاب صرافی ارز دیجیتال خود بیشتر دقت کنید.

 

صرافی ها یا همان اکسچنج های ارز دیجیتال به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند:

اکسچنج‌های بسیاری در جهان سعی در ربودن گوی رقابت از دیگر صرافی های ارز رمزنگاری شده دارند و برای این کار تلاش بسیاری می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین و معتبرترین صرافی های خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال ایرانی و بین المللی خواهیم پرداخت و تفاوت صرافی های متمرکز و غیر متمرکز را برای شما شرح خواهیم داد.

 

برای خرید و فروش بیت کوین ابتدا باید به یک صرافی مطمئن رجوع کرد. صرافی های ارز دیجیتال را میتوان به دو نوع متمرکز و غیر متمرکز تقسیم بندی کرد.

 

صرافی یا اکسچنج متمرکز (CEX)، یک پلت‌فرم آنلاین و رایج‌ترین روش برای خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها به‌شمار میرود. در این صرافی‌ها امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال با ارز فیات و خرید و فروش رمزارزها با یکدیگر وجود دارد. در واقع این اکسچنج‌ها یک بازار آنلاین برای کل شبکه ارزهای رمزنگاری‌شده هستند.

متمرکز بودن اکسچنج‌ها به‌این‌معنی‌است‌که یک واسطه معتبر برای رسیدگی به‌ هر دارایی استفاده شده در معاملات، وجود داشته باشد. داستان‌های بسیاری از سرمایه‌گذارانی وجود دارد که به‌دلیل گم‌کردن کلیدهای خصوصی خود، صدها هزار دلار پول خود را از دست داده‌اند. اگر پول آنها در یک صرافی متمرکز بود، آنها نگران این موضوع نبودند و به‌راحتی با نشان‌دادن گذرنامه یا تأیید کارت شناسایی بازیابی پول‌هایشان ممکن بود.

 

رمزارزها و شبکه بلاکچین ذاتاً غیرمتمرکز هستند و این موضوع به صرافی‌ها اجازه‌می‌دهد که غیرمتمرکز باشند. به عبارت ‌ساده، یک اکسچنج غیرمتمرکز ارزهای دیجیتالی (DEX) با ایجاد یک محیط بدون اعتماد و بسیار هوشمند، واسطه را از بین می‌برد.

معاملات از طریق قراردادهای هوشمند صورت می‌گیرد تا پول از دست واسطه‌ای عبور نکند؛ این یک سیستم همتا به همتا است. DEX هنوز هم در ابتدای راه است و چندان محبوب نیست.

پیگیری تراکنش های ناموفق در صرافی های غیرمتمرکز عملاً غیر ممکن است چراکه کنترل انسانی در این صرافی ها وجود ندارد و قراردادهای هوشمند بصورت اتوماتیک و مطابق برنامه کار خود را انجام میدهند.

 

از نظر معامله گران مختلف، معیارهای متفاوتی برای انتخاب و استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال وجود دارد. اما مهمترین نکاتی که شما میتوانید در انتخاب خود به آنها توجه داشته باشید عبارتند از:

 

از مواجهه با یک صرافی آنلاین اصلاً وحشت نداشته باشید. مخصوصاً اگر این صرافی یک برند ایرانی باشد. چراکه صرافی های ارز دیجیتال ایرانی همواره در دسترس کاربران قرار دارند.

تمامی صرافی های ارز دیجیتال بصورت آنلاین فعالیت میکنند. یک صرافی آنلاین دقیقاً همان کاری را انجام میدهد که یک صرافی فیزیکی داخل شهر آن کار را انجام میدهد. با این تفاوت که یک صرافی معمولی مبادلات فیزیکی را بر عهده دارد ولی صرافی های رمزارزی، یک تکنولوژی نوین را در پلتفرم خود ارائه میدهند. ولی ماهیت کار هر دو صرافی دقیقاً یکی است.

اما در زمان انتخاب یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش ارز دیجیتال باید دقت عمل بیشتری به خرج داد. اما ما کار را برای شما راحت کرده‌ایم. شاید این اولین باری است که شما به دنبال یک صرافی معتبر میگردید، اما ما چندین سال است که در این حوزه فعالیت میکنیم و بهترین صرافی های ایرانی و خارجی را برای شما شناسایی کرده‌ایم.

 

در حال حاضر صرافی های ارز دیجتال معتبر مختلفی در ایران مشغول به فعالیت میباشند که صرافی ارز دیجیتال جیببتکس (JIBITEX) یکی از بهترین ، امن ترین و مطمئن ترین صرافی های ارز دیجتال ایرانی است که به پشتوانه حضور یک تیم فنی قوی و تسلط کافی در حوزه ارز دیجیتال، امکانات فراوانی در اختیار کاربران کشورمان قرار میدهد.

در این پلتفرم شما به راحتی میتوانید توسط ریال اقدام به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها نموده و از بابت بلوکه نشدن حساب کاربریتان بخاطر شرایط تحریم کاربران ایرانی در صرافی های خارجی خیالتان راحت باشد.

صرافی ارز دیجیتال جیبیتکس ضمن اینکه کمترین کارمزد را در میان اکسچنج های ایرانی دریافت میکند؛ در ازای دعوت دوستانتان به این پلتفرم، شما را در منابع بدست آمده از هزینه کارمزدها شریک مینماید.

برای ثبت نام در این صرافی تنها کافی است روی گزینه زیر کلیک کرده و مشخصات خود را وارد نمایید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

البته اگر نیازمند به راهنمایی بیشتری برای انجام خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستید، برای آموزش گام به گام و مرحله به مرحله انجام خرید اولین بیت کوین‌تان، مطالعه مقاله “خرید و فروش بیت کوین از صفر تا صد” رو به شما توصیه میکنیم. در این آموزش، شما به صورت مرحله مرحله برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال راهنمایی میشوید تا به دنیای ارزهای دیجیتال گام بگذارید.

 

پیش از معرفی اکسچنج های خارجی باید این نکته را یادآور شویم که امکان ثبت نام در بسیاری از این صرافی ها برای کاربران ایرانی وجود نداشته و یا با خطر بلوکه شدن دارایی های شما همطونان گرامی همراه است.

ممکن است در هنگام ثبت نام در این پلتفرم ها نیز مشکلی برای شما پیش نیاید ولی از آنجا که کشور عزیزمان در دوران تحریم به سر میبرد، لذا ممکن است پس از انتقال دارایی های خود به این صرافی ها، امکان برداشت و جابجایی دارایی دیجیتال شما به راحتی از شما سلب شود.

در ادامه ما ۱۹ صرافی آنلاین ارز دیجیتال خارجی که از بهترین صرافی های دنیا هستند را به شما معرفی میکنیم. شاید شما قصد استفاده از آنها را نداشته باشید ولی بد نیست که حداقل نام آنها را بدانید و بدانید که چه امکاناتی را در اختیار کاربرانشان قرار میدهند.

 

بایننس؛ غول مبادلات رمزازی. صرافی بایننس درحال حاضر به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا از نظر حجم معاملات شناخته میشود. بایننس امکان خرید و فروش بیش از ۱۰۰ رمزارز را برای کاربران خود فراهم میکند و با کارمزد پایین این معاملات را به انجام می‌رساند.

این صرافی همچنین رمزارز مخصوص به خود را با عنوان بایننس کوین (BNB) در اختیار دارد که در حال حاضر در رده دهم بهترین رمزارزهای بازار کریپتوها جای دارد.صرافی ارز دیجیتال در تهران

بایننس همچنین وبسایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap) را که مرجع قابل اعتماد بازار کریپتوها برای دنبال کردن قیمت رمزارزها است اخیراً خریداری کرده و تحت مدیریت خود قرار داده است.

 

کوین‌بیس علاوه‌بر یک صرافی ارز دیجیتال، یک کیف‌پول رمزارزی هم به‌شمار می‌رود که می‌توان در آن ارزهای دیجیتال را ذخیره کرد. کوین‌بیس درحال حاضر معاملات ۳۲ کشور را پشتیبانی می‌کند.

این پلتفرم امریکایی درحال حاضر در سراسر دنیا بالغ بر ۳۰ میلیون کاربر دارد. اگر می‌خواهید وارد تجارت دیجیتال شوید اما نمی‌خواهید گرفتار شوید، کوین‌بیس انتخاب مناسبی است.

آقای بریان آرمسترانگ مدیرعامل و بنیان‌گذار صرافی کوین بیس معتقد است که تا ۵ سال آینده، حدود یک میلیارد نفر در دنیا از ارزهای دیجیتال استفاده خواهند کرد.

 

بیترکس یک پلتفرم برای برای تبدیل انواع ارز دیجیتال به یکدیگر است. به بیان دیگر، تنها افرادی مجاز به استفاده از این وبسایت هستند که صاحب یکی از انواع ارز دیجیتال باشند.

بیترکس با ایجاد ظاهری زیبا همراه با رابط کاربری ساده توانسته است هواداران فراوانی را در سراسر دنیا بدست آورد. روند ثبت نام شما در این سایت خیلی سریع انجام می‌شود. درحالی‌که محبوب‌ترین کوین‌هایی که با آنها ترید می‌شود بیت‌کوین و اتریوم هستند، بیترکس دارای بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتالی مختلف است.

 

وب‌سایت لوکال‌بیت‌کوینز با بیش از یک میلیون عضو از سرتاسر دنیا از جمله ایرانیان یک بازار بین‌المللی برای خرید و فروش بیت کوین به‌شمار می‌آید.

این وبسایت که یکی از پلتفرم های محبوب آنلاین مبادلات رمزارزی برای هموطنان ایرانی به حساب می‌آمده در سال گذشته با ارسال ایمیلی، از ادامه ارائه سرویس به کاربران ایرانی خودداری کرد. این اکسچنج با امکان روش‌های پرداخت متنوع از جمله کارت‌های شتاب بانکی و ارسال آگهی خرید و فروش یا خرید بدون ارسال آگهی را برای کاربران فراهم می‌کند.

 

این اکسچنج نیز از محصولات حرفه‌ای کوین بیس است و یکی از محبوب‌ترین اکسچنج‌های حال حاضر بازار به حساب می‌آید. جی دکس (GDAX) برای افراد تازه کار مناسب نیست، اما برای مارجین تریدینگ و همچنین معاملات جفت کریپتو/فیات و جفت کریپتو/کریپتو مناسب است.

کاربران این اکسچنج توسط شرکت بیمه، تا سقف ۲۵۰ هزار دلار، بیمه می‌شوند. معاون کوین‌بیس در رابطه با جی دکس گفته است: کوین‌بیس برای کاربران معمولی طراحی شده است، در حالی که جی دکس برای تریدرهای پیشرفته و حرفه‌ای طراحی شده است.

 

اگر می‌خواهید بدون نگرانی در مورد محدودیت‌های سیستمی مبادله‌ای را انجام دهید، اکسچنج پولونیکس بهترین انتخاب است. پولونیکس یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال معتبر دنیاست که در کشور ایالات متحده واقع است. این وبسایت قابلیت پشتیبانی از تمام ارزهای دیجیتال را دارا است.

 

هوبی یکی از بهترین و امن‌ترین و همچنین می‌توان گفت سریع‌ترین وبسایت‌های موجود در این زمینه است که بیش از ۲۵۰ ارز مختلف را پشتیبانی میکند. می‌توان از هوبی به‌عنوان یکی از بهترین صرافی های بیت کوین و ارز دیجیتال نام برد. همچنین با ارز فیات نیز میتوانید از این صرافی خرید کنید.

 

این وبسایت هم همچون چنجر از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند اما از سرعت کمتری نسبت به وبسایت اول برخوردار است. از جمله ارزهای که می‌توان در این وبسایت تبدیل و یا خریداری کرد ریپل، اتریوم، بیت‌کوین، زدکش، لایت کوین و بیت‌کوین کش هستند.

 

اگر مشکلی ندارید که معاملات شما با بیت‌کوین چند روز طول بکشد، کراکن می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. مراحل فعال‌سازی اکانت در این سیستم، یکی دو روز طول می‌کشد، همچنین اولین معامله شما نیز چند روز طول خواهد کشید. البته بعد از آن کمی اوضاع بهتر می‌شود.

 

صرافی رابین هود در ابتدا فعالیت خود را به عنوان یک کارگزاری بورس با کارمزد صفر آغاز کرد. این کارگزاری سپس وارد حوزه ارزهای دیجیتال شد. رابین‌هود در ابتدا تنها در نسخه‌ی موبایلی ارائه شده بود ولی در حال حاضر نسخه وب هم ساپورت می‌کند.

 

وبسایت چنجلی یکی از بهترین نرخ‌ها در بین صرافی‌های خارجی را دارا است و قابلیت تبدیل بیش از ۲۰ ارز رمزنگاری‌شده را فراهم کرده است. در این سایت اکسچنج ارزها به‌صورت سریع و با مراحل آسان صورت می‌گیرد و کاملاً برای تازه‌کاران مناسب است. البته حرفه‌ای‌ها نیز طرفدار این صرافی هستند و از آن استفاده می‌کنند.

 

وبسایت کوین پیمنتز یکی از آن دسته وبسایتهایی است که هم به‌عنوان کیف پول الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم میتوان تبدیل ارزهای رمزنگاری‌شده مختلف از جمله بیت‌کوین را در آن انجام داد. این وبسایت بیش از ۴۵ ارز رمزنگاری‌شده مختلف از جمله بیت‌کوین، لایت کوین و اتریوم را پشتیبانی می‌کند. البته این وبسایت هم کاربران ایرانی را تحریم کرده است.

 

این وبسایت اکسچنج یک صرافی و پلتفرم معاملاتی با نقد شوندگی بالا است که امکان حداکثر برداشت ۲ بیت‌کوین را بدون احراز هویت فراهم می‌کند. با احراز هویت می‌توانید بیشتر از این مقدار نیز برداشت کنید. این صرافی برای هر معامله ۰.۱ درصد کارمزد اختصاص می‌دهد و رابط کاریری مناسبی نیز دارد.

 

بیت پاندا به کوین بیس اروپا مشهور است. در این صرافی ارز دیجیتال میتوانید بیت کوین، اتریوم، ریپل و غیره را با دلار، یورو، پوند و فرانک سویس خرید نمایید. بیت پاندا نیز از رابط کاربری ساده و جذابی استفاده میکند که میتواند برای افراد تازه کار مناسب باشد.

 

کوین ماما در واقع یک کارگزاری بزرگ بیت کوین است. کاربران در کوین ماما به کمک کارت اعتباری یا دبیت کارت میتوانند معاملات خود را انجام دهند. کوین ماما برای اکثر کاربران خود، آپلود مدارک احراز هویت را اجباری نمیداند ولی محدودیت بیشتری نسبت به دیگر صرافی ها برای سقف واریز و برداشت قائل است.

 

بیتیت یک صرافی ارز دیجیتال فرانسوی است. این اکسچنج به شما اجازه میدهد تا با ۱۴ واحد پول فیات از جمله یوان چین و ین ژاپن به خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود مبادرت ورزید. مشکل اساسی بیتیت این است که در این صرافی تنها امکان تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال وجود دارد و هیچ قابلیتی برای تبدیل رمزارزها به یکدیگر در آن دیده نشده است.

 

بیتمکس یک پلتفرم رمزارزی برای معامله گران حرفه‌ای است که امکان ترید با امکان برخورداری از لوریج را برای کاربران خود مهیا میکند. رمزارزهای مختلفی از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، دش، اتریوم و … توسط پلتفرم بیت‌مکس پشتیبانی میشود. البته این صرافی نیز اخیرا به صورت شفاف به کاربران ایرانی خود جهت خروج از این صرافی هشدار داده است.

ضمناً بنابر گزارش های بدست آمده، مدیرعامل این صرافی آقای آرتور هیس و سایر مدیران ارشد این مجموعه به دلیل نقض قوانین پولشویی از مورخ ۱۰ مهر ۹۹ متواری شده و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند. لذا استفاده از این صرافی به هیچ وجه به کاربران ایرانی توصیه نمیشود.

 

جمینی یک اکسچنج آمریکایی است که توسط دوقلو‌های سرشناس بازار رمزارزها، یعنی برادران وینکلووس راه‌اندازی شده است. این اکسچنج نیز تنها به شهروندان آمریکایی خدمات ارائه میکند. نکته حائز اهمیت در مورد جمینی این است که این صرافی کارمزدی را برای عملیات واریز در نظر نمی‌گیرد.

 

بیت استمپ یک اکسچنج لوگزامبورگی است که خدمات مناسبی به کاربران اروپایی ارائه می‌دهد. این اکسچنج از ۲۰۱۱ مشغول به فعالیت بوده و یکی از معتبرترین و بهترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است.

مطمئناً صرافی های آنلاین معتبر دیگری نیز میتواند در این لیست قرار بگیرد اما یقیناً همین صرافی های معرفی شده نیز کار شما را راه خواهد انداخت.

 

حتماً هنگام انجام معاملات در صرافی های رمزارزی به این نکات توجه داشته باشید:

در این مقاله تلاش کردیم که بهترین صرافی های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. به یاد داشته باشید که برای انتخاب بهترین صرافی ایرانی یا خارجی، تنها بهترین قیمت خرید و یا بهترین قیمت فروش ملاک انتخاب شما نباشد و پارامترهای دیگری نیز در این میان وجود خواهد داشت که پیش از این بدان اشاره کردیم.

بازار ارزهای دیجیتال همچنان یک بازار تجاری نوپا و پر پتانسیل به شمار میرود که با سرمایه گذاری همراه با مطالعه میتوان از موقعیت های موجود در آن بهره برد. به یاد داشته باشید که مطالعه مستمر پیرامون اخبار این بازار از اهمیت بسزایی برخوردار است.

خیلی ممنون از سایت خوبتون

خرید و فروش ارز دیجیتال سود داره؟

سلام . آیا صرافی جیبیتکس مورد تایید یا اعتماد است؟! …..

بله مجموعه ما این صرافی رو تایید میکنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

فارسی

با دعوت از دوستانتان از نوبیتکس پاداش بگیرید! بیشتر بدانید

تغییر زبان

اولین و تنها پلتفرم دانش بنیان، صرافی ارز دیجیتال در ایران

معاملات انجام شده

صرافی ارز دیجیتال در تهران

مشتریان نوبیتکس

جمع مبادلات

بهترین و ساده‌ترین راه برای نگه‌داری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران که امنیت آن توسط نوبیتکس تضمین می‌شود.

بهترین و ساده‌ترین راه برای نگه‌داری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران که امنیت آن توسط نوبیتکس تضمین می‌شود.

ما در نوبیتکس از آخرین استانداردهای امنیتی وب استفاده کرده‌ایم و با انجام آزمون‌های دوره‌ای نفوذ، از امنیت پلتفرم اطمینان حاصل می‌کنیم. ذخیره سازی سرد رمزارزها، امنیت کیف پول کاربران را دوچندان می‌کند.

در نوبیتکس کیف پول اختصاصی و امن خواهید داشت که می‌توانید بدون نگرانی، دارایی‌های رمزاریتان را در آن نگه‌داری نمایید. کلید خصوصی شما به صورت آفلاین نگه‌داری می‌شود و در برابر هک ایمن خواهد بود.

نوبیتکس یک بازار 24 ساعته و تمام خودکار است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز معامله نمایید و همگام با بازارهای جهانی، کسب درآمد کنید. ‫مطمئن‬ باشید پشتیبانی نوبیتکس همیشه در کنارتان خواهد بود.

در نوبیتکس علاوه بر امکان مبادله رمزارزها با ریال، امکان مبادله با تتر با کمترین کارمزد هم وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به انتقال دارایی‌های خود به بازارهای خارجی، از ریزنوسان‌های بازار هم کسب درآمد کنید.

نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید. مهمترین ویژگی نوبیتکس، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت. همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد. نوبیتکس با تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری، اولین بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در ایران است.

کافیه که NOBITEXی رفتار کنی تا نیازهای مشتری برات اولویت داشته باشه نه رویاهای خودت یا رفتارهای رقبا. نوبیتکس بی سرو صدا شروع کرد، زحمت کشید و مسیر منحصر به فرد خودش را پیدا کرده . حالا هم الگوی شده برای ده‌ها گروه دیگه. من در اکثر سخنرانی‌هایم در خصوص “تجربه لمس پول دیجیتال” از پلتفرم نوبیتکس به عنوان یک نمونه موفق و کاربردی مثال می‌زنم.

@GaneMedi

من با تیم خوب نوبیتکس در نمایشگاه فین استارز ۲۰۱۸ آشنا شدم. و از همون روز اول این جوانان فعال و با استعداد قابل اعتماد یافتم. البته با کمترین میزان مجاز وارد مارکت نوبیتکس شما و پس از چندین و چند معامله در مقادیر کم و کنترل و مقایسه با دیگر اکسچنج ها به سلامت و درستی نوبیتکس ایمان آوردم. و به دوستانم بعنوان یک صرافی خوب و شفاف و مطمئن معرفی و توصیه میکنم.

@hojatassadi

نوبیتکس یک راه حل سریع و قابل اعتماد برای دریافت‌ها و پرداخت‌های بیت‌کوینی IranbyBit بوده و هست. تیم قوی و خوش فکر نوبیتکس سرعت عمل بالایی هم داشته و کار کردن با این تیم رضایت بخش است. ما از خدمات نوبیتکس همچنان استفاده خواهیم کرد.

@SetareShabani

لطفاً از دامنه اصلی سایت نوبیتکس با آدرس nobitex.ir استفاده کنید.

پارسیان ارز با بهرگیری از آخرین فناوری های روز دنیا و ایجاد دسترسی های مالی و تجاری در حوزه بین المللی و تلفیق این دو،راهکاری ساده،سریع و ایمن را برای ارائه خدمات رسانی در حوزه پرداخت های بین المللی و نقد کردن درآمد ارزی برای کاربران ایرانی فراهم ساخته است.

صرافی ارز دیجیتال پارسیان ارز، با بهره گیری از تکنولوژی نرم افزاری و سخت افزاری به روز، کلیه اطلاعات را در بستری امن نگهداری کرده و امکان بروز هرگونه ناامنی و یا هک شدن را به حداقل ممکن رسانده است. از این رو می توانید با امنیت بالا و خیالی آسوده به خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال بپردازید.

یکی از شاخص های یک بازار معاملات امن و قابل اعتماد برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشتن پشتیبانی همیشگی و سریع است که ما در پارسیان ارز سعی در ارایه به بهترین شکل آن هستیم.

جهت راحتی و تسریع در امور خرید و فروش ارزهای دیجیتال، صرافی ارز دیجیتال پارسیان ارز کوشیده است تا از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بهره برده و در عین حال طراحی ساده ای برای استفاده آسان تمامی شما عزیزان فراهم آورد.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در کنار سایت های تبلیغاتی که وارد آن شده اید،تبلیغات سایر سایت های قمار و شرط بندی را مشاهده کرده باشید.در طی روزهای گذشته تبلیغاتی تحت عنوان اجاره کارت بانکی با قیمت های بالا و به صورت قانونی ،تضمینی و پرداخت آنی در فضای مجازی منتشر شده است.
این کار چیزی جز پولشویی نیست.

صرافی ارز دیجیتال در تهران

به گزارش یوتودی، بیشتر صرافی های ارز دیجیتال در سال 2019، ذخایر بیت کوین خود را افزایش داده اند. بایننس (Binance) و بیت مکس (BitMEX)، دو صرافی ارز دیجیتال مشهور هستند که در سال 2019، به طور چشمگیری ذخیره بیت کوین خود را افزایش داده اند. 

خرید و فروش بیت کوین، معمولا در آخر هفته ها کم تر می شود اما امروز این موضوع صادق نبود و قیمت بیت کوین سطح مقاومت 9هزار دلاری را شکست و به بالاترین مقدار خود در سال 2020 رسید.

هویت پدیدآورنده بیت‌کوین مشخص نیست. گفته می‌شود «ساتوشی ناکاموتو» مخترع بیت‌کوین است. هویت واقعی او هنوز مجهول است؛ ولی در سال ۲۰۱۶ یک دانشمند استرالیایی به نام کریگ رایت ادعا کرد که او مخترع بیت‌کوین است. البته بسیاری معتقدند که او یک شخص نیست و بیت‌کوین محصولی از یک گروه برنامه‌نویسی بزرگ است.مشخصات نخستین بیت‌کوین در سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتو در یک فهرست ایمیل رمزنگاری شده منتشر شد. 

در مقاله قبلی به نحوه خرید بیت کوین پرداختیم. در این مقاله قصد داریم نگاهی به صعودی یا نزولی بودن بیت کوین بر اساس شاخص ها و پیش بینی ها بپردازیم. قیمت بیت کوین در زیر سطح 10000 دلار قفل شده است،

بیت کوین به صورت فیزیکی وجود ندارد و برای خرید و فروش این ارز دیجیتالی می توانید از صرافی های آنلاین یا از طریق افراد حقیقی که در شبکه بیت کوین فعالیت دارند، بیت کوین تهیه کنید.
بیت کوین و اتریوم به دلیل این که نسبت به سایر ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری روی آن ها ریسک کمتر و البته کارمزد تراکنش های آن کمتر است، بیشتر خرید و فروش می شود. در این مقاله همراه ما باشید تا آموزش خرید بیت کوین را یاد بگیریم.

ویژگی منحصر به فرد ارزهای دیجیتال غیر متمرکز بودن بیت کوین است که نوسانات قیمت دلار و سیاست های خارجی و تورم کشورها بر قیمت بیت کوین تاثیر ندارد و توسط افراد فعال در شبکه بیت کوین فعالیت دارند. اما به دلیل این که نقل و انتقال بیت کوین از طریق اعتماد بین کاربر با کاربر است طی سال های اخیر قیمت آن به صورت صد هزار درصد افزایش داشته است. در این مقاله همراه پارسیان ارز باشید تا 7 مورد از عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین را بررسی کنیم.

چندین سال هست از خدمات پارسیان ارز استفاده میکنم. بهترین و عالی ترین هستید

به تازگی با سایت پارسیان ارز آشنا شدم و در این مدت چندین بار بیت کوین خریداری کردم و از این سایت راضی هستم

از طریق یکی از دوستانم با پارسیان ارز آشنا شدم. یکسال است که پرفکت مانی از سایت می گیرم و راضی هستم

صرافی ارز دیجیتال در تهران
صرافی ارز دیجیتال در تهران
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *