صورتحساب برق گیلان

صورتحساب برق گیلان
صورتحساب برق گیلان

مشاهده آنلاین صورت حساب مشترکین شرکت برق منطقه ای مشاهده قبض برق استان گیلان و شرکت های توزیع نیروی برق

این روزها پرداخت هزینه بسیاری از خدمات رنگ و بوی اینترنتی به خود گرفته است، اما در مسیری که به الکترونیکی شدن بسیاری از امور مختلف از صدور صورتحساب تا پرداخت هزینه خدمات منتهی می شود، در حوزه هایی مانند صدور قبض بهای آب، گاز یا برق مصرفی مشترکان همچنان شیوه های سنتی ارجح است.

مصرف کنندگان می توانند از طریق این سامانه اطلاعات مربوط به قبض های خود را مشاهده کنند.

صورتحساب برق گیلان

جهت آگاهی از صورت حساب خود روی لینک زیر کلیک کنید:

همچنین میتوانید با ورود به سامانه پرداخت قبوض الکترونیکی از طریق وب سایت Ghabzino.Com اقدام فرمایید.

مشاهده قبض برق استان گیلان رشت

صورتحساب برق گیلان

برای مشاهده قبض برق استان گلستان کلیک کنید

با استفاده از شناسه قبض یا شماره اشتراک

________________________________

نمیتوان پرداخت ذنمود

سلام

این سایت اداره محترم برق گیلان سرکاریه. وقت ما را فقط تلف میکنه. ای کاش کاغذ تلف میشد و الکترونیکی نمیشد. ارزش وقت ما خیلی بیشتر از کاغذ است. سامانه جواب نمیده. مرتب خطا نمایش داده میشه. نمیدانم مسئول این سایت توسط کدام آقا مهندس طراحی شده و از کجا فارغ التحصیل شده اند. ای کاش از یک فرد کاربلد استفاده میشد. تشکر

حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض برق یکی از شهرهای استان گیلان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در گیلان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های آنلاین مشاهده قبض و پرداخت اینترنتی قبض برق استان گیلان استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض برق و پرداخت آنلاین قبض برق استان گیلان را شرح دهیم.

با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان گیلان و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ، سایت شرکت برق استان گیلان امکان پرداخت اینترنتی قبوض برق را فراهم کرده است.
سایت شرکت برق استان گیلان: www.gilanpdc.ir
در این سایت همانطور که مشاهده می کنید به سادگی امکان پرداخت الکترونیکی قبوض برق فراهم شده است. همچنین سایر خدمات نظیر اخبار و رویدادهای مربوط به برق استان و نکات ایمنی در این سایت وجود دارد.

 

 

برای مشاهده قبض برق استان گیلان وارد سایت www.gilanpdc.ir  شوید. همانطور که مشاهده می کنید در سمت چپ سایت گزینه ای به نام پرداخت قبوض وجود دارد. بر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه زیر می شویم:صورتحساب برق گیلان

 

حال باید شماره اشتراک برق خود را که در قبض های پرداختی قبلی نیز وجود دارد ، وارد کنیم تا بتوانیم قبض برق خود را مشاهده کنیم. پس از مشاهده آخرین قبض خود می توانید شناسه پرداخت و شناسه قبض خود را یادداشت کنید و مانند سایر قبوض کاغذی نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.

 

تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیواتک از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071667 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305695 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیواتک به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیواتک استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیواتک را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی هیواتک هر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبارفناوری اطلاعات از جمله رایانه، تلفن همراه، شبکه های اجتماعی و … را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار مهم فناوری در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

در خبرنامه ایمیلی هیواتک هر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبارفناوری اطلاعات از جمله رایانه، تلفن همراه، شبکه های اجتماعی و … را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار مهم فناوری در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

یکی از جداب ترین امکانات رایگان هیواتک برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های فناوری اطلاعات برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی هیوا در موضوعات مختلف  اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست موضوع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

12,000,000 +

بازدید کننده هیواتک تاکنون

220,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی هیواتک تاکنون

18730

تعداد سوالات سایت هیواتک

من کامل ترین و سریع ترین پاسخ های رایانه ای ام را از این سایت گرفتم و مشتری پر و پا قرص هیواتک هستم.

استفاده از کارشناسان مجرب ، نقطه قوت مرکز مشاوره هیواست.

سلام. سایت خیلی خوبی دارید. امیدوارم همیشه مطالب مفید همره با ویدیوهای آموزشی توی سایت هیوا ببینیم. .

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 53818-021 تماس حاصل فرمایید.

بالا

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵

همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب


قبضاتو محل قبضای تو

مشاهده قبض برق استان گیلان رشت

برای مشاهده قبض برق استان گلستان کلیک کنید

با استفاده از شناسه قبض یا شماره اشتراک

صورتحساب برق گیلان

________________________________

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که روز دوشنبه نسخه ای از آن برای ایرنا نمابر شده آمده است: با توجه به اجرای پروژه حذف تدریجی قبوض برق کاغذی، لطفاً با ارسال شماره اشتراک هشت رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۳۱۱۲۱، شناسه قبض و پرداخت خود را دریافت و نسبت به پرداخت بدهی برق مصرفی از طریق عابر بانک( ATM ) و سایر درگاههای الکترونیکی اقدام نمایید.

در ادامه این اطلاعیه آورده شده است: در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به دفاتر پیشخوان ، ادارات خدمات مشترکان، امور توزیع برق مناطق خود و یا به آدرس اینترنتی شرکت WWW.GILANPDC.IR مراجعه نمایید.

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک دارد که از این مقدار حدود ۷۸ درصد را مشترکین خانگی تشکیل می دهند.

سایت شرکت توزیع برق گیلان

https://gilanpdc.ir/fa-IR/DouranPortal/5491/

دریافت قبض برق گیلان ازطریقپیامک, تغییرنام قبض برق گیلان, پرداخت تلفنی قبض برق رشت, رویتصورتحساب برق, قطعی برق گیلان, خوداظهاری برق گیلان, پرداخت قبض برق رشت, سامانهپیامکی پرداخت قبض برق

نظر شما:

تمامی حقوق برای «گیل خبر» محفوظ است

استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است

خزر: شرکت توزیع برق گیلان اجرای پروژه‌های این مجموعه را از محل درآمدها امکان‌پذیر دانست و خواستار پرداخت بدهی‌های معوق بویژه صنایع شد.





صورتحساب برق گیلان

خزرآنلاین یک رسانه خبری تحلیلی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رویکرد نشر دقیق و بی طرفانه اخبار است.
خزرآنلاین خود را پایبند به قوانین دانسته و در چارچوب خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کند.

جهت تماس با مدیران و خبرنگاران ما، به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

تمام حقوق این وب سایت برای خزرآنلاین محفوظ است.

نشر مطالب با ذکر نام خزرآنلاین بلامانع است.

طراحی و تولید : برنامه سازان دیار دیلم

دنیای اقتصاد – رشت – پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها با وجود رشد تعداد مشترکان، میزان مصرف برق در استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می دهد.

محمد اسماعیل هنرمند، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اعلام این مطلب گفت: تعداد مشترکان شرکت در این مدت 7/5 درصد رشد داشته، اما به رغم این رشد، میزان مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل 2/3 درصد و سرانه مصرف نیز 5/8 درصد کاهش داشته است که این امر نشان دهنده آن است که مردم استان همکاری خوبی در جهت اجرای طرح هدفمندی یارانه‎ها به عمل آورده اند.

وی افزود: تعداد مشترکان شرکت برق استان یک میلیون و 63 هزار و 607 مشترک است که از این تعداد 79 درصد را مشترکان خانگی،

یک درصد کشاورزی، 5/14 درصد سایر مصارف، 5 درصد عمومی و حدود نیم درصد را نیز مشترکان صنعتی تشکیل می دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ادامه داد: در حال حاضر مطالبات توزیع برق گیلان از مشترکان بابت بدهی برق مصرفی 356میلیارد و 864 میلیون و 599 هزار و 628 ریال است.صورتحساب برق گیلان

به گفته هنرمند؛ این در حالی است که تنها 10 درصد از مشترکان برق خوش حساب بوده و صورتحساب خود را ظرف مهلت مقرر پرداخت می کنند.

وی در ادامه در خصوص ارائه خدمات شرکت در پیشخوان دولت گفت: شرکت توزیع برق گیلان به عنوان اولین دستگاه اجرایی استان 4 مورد از خدمات قابل ارائه به مشترکان برق از قبیل؛ پاسخ به استعلام دفاتر اسناد رسمی، انجام درخواست تغییر نام، صدور قبض المثنی و صدور قبض مفاصا حساب که بیشترین حجم مراجعات مردم را دارند را به دفاتر خدمات پیشخوان دولت واگذار کرده است.

هنرمند افزود: این اقدام به 6 دفتر خدمات ارتباطی در شهر رشت و یک دفتر در شهرستان های صومعه سرا، فومن و لنگرود، با هدف صرفه جویی در زمان و امکانات و به منظور دسترسی آسان مردم به خدمات، واگذار شده که علاوه بر ارائه خدمات کیفی توسط دفاتر پیشخوان، موجب تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مشترکان برق نیز شده است.

به گفته وی؛ اخیرا امکان ارائه خدمات مربوط به قبض برق نیز به تمام دفاتر خدمات ارتباطی شهری و روستایی فراهم شد که مسوولان دفاتر خدمات ارتباطی شهری و روستایی می توانند با مراجعه به ستاد شرکت از چگونگی آن مطلع شوند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان استقبال شهروندان در پرداخت های غیرحضوری قبوض را مثبت ارزیابی کرد و افزود: آمارهای پرداخت قبوض برق، بیانگر افزایش گرایش مردم به استفاده از انواع روش های الکترونیکی در پرداخت قبوض برق است به طوری که درصد پرداخت های غیرحضوری از 09/19 در سال 88 به 34 درصد در سال 89 و 40 درصد طی 7 ماه اول سال جاری افزایش یافته است.

هنرمند افزود: ایجاد بخش رویت آنلاین قبوض در سایت شرکت به نشانیwww.gilanpdc.ir که با وارد کردن شماره اشتراک 8 رقمی برق، اطلاعات مربوط قابل مشاهده است، راه اندازی سامانه پیام کوتاه 1000131121 برای اعلام آخرین بدهی به مشترکان و ارسال شناسه پرداخت و شناسه قبض که مشترکین می توانند شماره اشتراک 8 رقمی برق را به این سامانه ارسال و از وضعیت بدهکاری اشتراک مطلع شوند و سپس نسبت به پرداخت آن با استفاده از روش های غیرحضوری (دستگاه خودپرداز ATM – دستگاه کارت خوانPos- اینترنت – تلفن بانک…) اقدام کنند نیز به منظور جلب رضایت مشترکین در بخش خدمات الکترونیک توسط شرکت توزیع نیروی برق گیلان صورت گرفته است.

این کارشناس شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص مراجعه عده ای سودجو به مشترکان و پیشنهاد دستکاری کنتور برای پایین آمدن هزینه برق اعلام کرد: براساس مقررات وزارت نیرو شرکت های توزیع نیروی برق موظف به بازدید و آزمایش دوره‎ای لوازم اندازه‎گیری مشترکین هستند و در این بازدیدها بخش عمده ای از مواردی که دستگاه های اندازه گیری دستکاری شده باشد یا در درست کار کردن آنها به نحوی دخالت شود که کنتور میزان واقعی برق مصرفی را نشان ندهد و همچنین سایر موارد با گزارش های مردمی و… کشف می شود.

هنرمند افزود: طبق مقررات شرکت موظف است علاوه بر محاسبه و اخذ بهای مقدار برق مصرفی ثبت نشده (طبق ضوابط و دستورالعمل ها)، سایر هزینه هایی که از این‎گونه اقدامات غیرمجاز متوجه شرکت گردیده را نیز وصول و مشترک را تحت پیگیرد قانونی قرار دهد.

وی از مردم استان تقاضا کرد:در هنگام هرگونه نقل و انتقال املاک به ویژه ما بین مالک و مستاجر نسبت به اخذ مفاصا حساب برق مصرفی اقدام کنند تا از هرگونه عواقب ناشی از عدم دریافت صورتحساب از قبیل انتقال بدهی مصرف کننده قبلی و نیز دستکاری کنتور به مصرف کننده جدید، جلوگیری شود.

هنرمند در پایان از مشترکان تجاری نیز خواست با جمع آوری لامپ های پرمصرف و التهابی و جایگزینی آن با لامپ های کم مصرف در کاهش مصرف انرژی سهیم باشند.

صورتحساب برق گیلان
صورتحساب برق گیلان
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *