طراحی رزومه شرکت

طراحی رزومه شرکت
طراحی رزومه شرکت

(امکان طراحی رزومه با قالب‌های منتخب شما از بین ده‌ها قالب به دو زبان فارسی و انگلیسی وجود خواهد داشت)

وظیفه رزومه شرکت، معرفی شرکت شما در بهترین وضعیت ممکن است. یک رزومه شرکت معرف خدمات شرکت، سابقه و اعتبار آن است که با ارائه به مشتریان و طرف‌های قرارداد می‌تواند به معرفی هرچه بیشتر موسسان، مدیران، کارمندان، خدمات و اهدافت شرکت کمک کند. شما می‌توانید مواردی چون اطلاعات کلی شرکت، اهداف، دستاوردها‌، نام و مشخصات مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، اعضای کلیدی شرکت، لیست پروژه‌های موفق و تصاویر مربوطه، اطلاعات تماس و… را در رزومه شرکت خود ذکر کنید.

رزومه‌های شرکت معمولا به دو صورت تک صفحه‌ای و یا تفصلی (در چند صفحه) طراحی و تولید می‌شوند. دقت کنید که در تمامی رزومه‌ها اطلاعات درج شده هر چقدر مختصر و مفید بوده و از اضافه‌گویی پرهیز شود، خوانایی رزومه آسان‌تر شده و تاثیرگذاری بیشتر و بهتری خواهد داشت. این به این معنی نیست که حتما رزومه‌های تک صفحه‌ای بهتر از رزومه‌های تفصیلی هستند؛ بلکه نشانگر این است که حتی در طراحی رزومه‌های چندصفحه‌ای نیز می‌توان جانب نگارش صحیح را رعایت کرد.

بله؛ امنیت اطلاعات کاربران، چه کارجو چه کارفرما برای ما از بالاترین اهمیت برخوردار است. اطلاعات ارسالی شما از کانال‌های معتبر دریافت شده، در رزومه شرکتتان استفاده شده و سپس بایگانی خواهند شد و در اختیار هیچ شخص یا شرکتی قرار نخواهد گرفت.

بله؛ با توجه به نوع رزومه شما (تک صفحه‌ای یا تفصیلی) چندین نمونه کار با اطلاعات ساختگی برایتان ارسال خواهد شد. شما علاوه بر امکان انتخاب از بین این نمونه کارها، می‌توانید نمونه کار مدنظرتان را از هر منبع دیگری برای ما ارسال کنید تا طرح نهایی دقیقا بر اساس درخواست شما انجام پذیرد. تعدادی از نمونه کارهای رزومه شرکت در بالا قابل مشاهده است.طراحی رزومه شرکت

بله؛ شما می‌توانید هنگام سفارش طراحی رزومه شرکت، زبان رزومه خود را مشخص کرده و یا هنگام ثبت اطلاعات خود، امکان ترجمه رزومه را برای آن فعال سازید تا رزومه درخواستی شما به صورت فارسی یا انگلیسی و یا هر دو مورد برایتان طراحی و ارسال گردد.

شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان

حقوق رزومه فارسی محفوظ می‌باشد. ۱۳۹۷ ©

طراحی و توسعه: سپهران وب


دانلود نمونه فایل PDFDownloads-icon


دانلود نمونه فایل PDFDownloads-icon


دانلود نمونه فایل PDFDownloads-icon

اگر قصد دارید یک نمونه رزومه شرکت خوب و حرفه ای بسازید و نمی دانید که قالب و ظاهر آن باید به چه صورت باشد و محتوای آن شامل چه مواردی است، می توانید از مقاله زیر استفاده کنید. مقاله زیر به دو بخش کلی تقسیم می شود:

تا جایی که می توانید  نمونه رزومه شرکت را ساده و روان بنویسید و در عین حال ظاهر آن را جذاب و چشم نواز طراحی کنید. با این کار خواننده رزومه خیلی راحت مهم ترین بخش های رزومه را خوانده و مفهوم و منظور رزومه را درک خواهد کرد.

رزومه شرکت شما می تواند از یک پاراگراف تا 30 صفحه باشد، اما توصیه می کنیم این کار را نکنید و رزومه خود را بیهوده طولانی نکنید.

نکته: قبل از نوشتن  نمونه رزومه شرکت، ببینید که چه اطلاعات مهمی دارد و طول رزومه خود را با توجه به حجم این اطلاعات تعیین کنید. اگر رزومه را بیهوده طولانی کنید، اطلاعات مهم شما لابلای سایر اطلاعات گم خواهد شد و خواننده رزومه تان ممکن است آن اطلاعات مهم رزومه تان را نخواند و شما شانس دریافت پروژه را از دست بدهید.

اگر می خواهید یک رزومه شرکتی آنلاین بسازید، می توانید در هر بخش مهم ترین اطلاعات را بنویسید و خواننده رزومه را با استفاده از لینک دهی در رزومه، به صفحات دیگر (به عنوان مثال به صفحه سایت شرکت) ارجاع دهید. با این کار ضمن حفظ طول رزومه و جلوگیری از شلوغ شدن آن، به خواننده ای نسبت به شرکت شما علاقمند باشد این امکان را می دهید تا با مراجعه به این لینک ها اطلاعات بیشتری از شما و شرکت تان به دست آورد.طراحی رزومه شرکت

تذکر: حتی شرکت عظیمی مانند گوگل نیز، رزومه شرکتی خود را در یک صفحه محدود می کند، پس شما هم تمام تلاش خود را انجام دهید که رزومه شرکتی تان را کوتاه تر و مختصر تر کنید.

از هر روش خلاقانه و هوشمندانه ای برای برجسته کردن و پرنگ جلوه دادن اطلاعات رزومه تان استفاده کنید. مخصوصاً زمانی که یک رزومه شرکتی آنلاین می سازید، دستتان خیلی باز است و می توانید نمونه رزومه شرکتی تان را در مدل های متنوع تری بسازید.

تذکر: فایل رزومه شرکتی در عین جذابیت و چشم نواز بودن، باید رسمی و حرفه ای باشد. پس اگر می گوییم که رزومه را خلاقانه و جذاب بسازید، مراقب باشید که زیاده روی نکنید و رسمیت رزومه از بین نرود.

نکته: متن های طولانی، خواننده رزومه را خسته می کند؛ پس پاراگراف ها و متن های رزومه را طولانی ننویسید. یا حداقل از گراف ها و نمودارهای جذاب و حرفه ای برای شکستن پاراگراف های طولانی استفاده کنید. می توانید از تصاویر محصولات، پرسنل و کارکنان، فرآیند تولید یا تجهیزات و ابزار آلات نوینی که دارید در بین پاراگراف  های طولانی رزومه استفاده کنید. این کارها رزومه شما را متمایز، جذاب و متفاوت از رزومه سایر شرکت ها خواهد کرد.

به وسیله عناوین و لیست های نشانه دار می توانید بخش های مختلف رزومه را از یکدیگر متمایز کنید. این که یک برگه را پرکنید و یک دیوار سیاه از کلمات بسازید، قطعاً برای شما موفقیتی به همراه نخواهد داشت؛ چرا که هیچ خواننده ای رغبت به خواندن این رزومه کسل کننده ندارد.

در رزومه تان از تصاویر، نمودار، تیتر های متفاوت و لیست های نشانه دار استفاده کنید، تا در رزومه شرکتی خودتان جذابیت ایجاد کنید.

عناوین بخش ها باید، ساده باشند و برای نمایش تغییر موضوع در متن رزومه، استفاده شوند؛ عناوینی مثل ماموریت ها و پروژه ها، جوایز و افتخارات، چشم انداز و غیره.

زمانی که می خواهید بخشی از اطلاعات را به صورت لیست نمایش دهید، از لیست های نشانه دار استفاده کنید. به عنوان مثال زمانی که می خواهید لیست افتخارات شرکت یا یک سری اطلاعات مالی را ارایه دهید، می توانید از لیست های نشانه دار استفاده کنید.

مثل هر سند رسمی دیگری شما نباید از فونت های فانتزی و نمایشی برای رزومه شرکت تان استفاده کنید. این کار باعث پَرت شدن حواس خواننده رزومه می شود و ممکن است خواند رزومه را نیز سخت تر کند. پس از فونت های ساده و زیبایی مثل caliciri, BYekan, Bmitra استفاده کنید.

به جای اینکه بگویید «مسئولیت پذیری و امانت داری برای ما مهم است» این طور بگویید که «ما به مسئولیت پذیری و امانت داری اهمیت زیادی می دهیم». در رزومه از لحن پویا و افعال فعالانه و اکتیو استفادهکنید تا بتوانید پویا بودن و فعال بودن شرکت و پرسنل تان را به کارفرما انتقال دهید.

زیاد از کلمات و اصطلاحات تخصصی صنعت خود استفاده نکنید. رزومه شما باید خیلی روان و با زبانی شیوا نوشته شود و برای هر فردی قابل فهم باشد.

می توانید نام شرکت را به صورت عنوان رزومه بنویسید و برای چشم نواز تر شدن آن می توانید از لوگوی شرکت نیز در این قسمت استفاده کنید. در ادامه نیز اطلاعات تماس شرکت مانند آدرس، شماره تماس، آدرس وبسایت را بنویسید.

هدف یک رزومه شرکتی معتبر ارایه یک تصویر کلی از مجموعه فعالیت های شرکت و مجموعه کاری شما است. پس در یک بخش از رزومه خیلی مختصر و مفید بگویید که شرکت و کارخانه و هر مجموعه ای که دارید در چه زمینه ای کار می کند و تجارت شما در چه زمینه ای است؟ آیا تولیدی مبل و صندلی ادای دارید؟ آیا خدمات حسابداری و حسابرسی ارایه می دهید؟ آیا یک شرکت پیمانکار عمرانی هستید؟ زمینه فعالیت خود را به طور روشن و واضح در رزومه شرکت تان بنویسید.

شما باید مشخص کنید که شرکتتان خصوصی، دولتی یا به صورت مشارکتی است. در قدم بعدی هسته اصلی شرکت و نفرات تصمیم گیرنده را معرفی نمایید؛ و به همین ترتیب چارت سازمانی شرکت در رده های بالایی را شرح دهید.

بخش مامویت ها قرار است، چشم انداز شرکت و مجموعه کاری شما را نشان دهد و مشخص کند که شرکت شما برای آینده خود چه اهداف مهمی دارد و این که استراتژی شرکت شما برای رسیدن به آن اهداف به چه صورت است. در این قسمت می توانید به طور مختصر درباره اطلاعات مالی و وسعت شرکت شامل ادغام با سایر شرکت ها، درباره مالکان شرکت و روابط شرکت با سهامداران و سرمایه گذاران توضیحاتی را بنویسید.

تاریخچه شرکت را بر اساس ترتیب زمانی معکوس یا همان کرونولوجیکال بیان کنید و به خواننده رزومه نشان دهید که شرکت تان چطور با گذشت زمان تکامل یافته است. در این بخش نشان دهید که شرکت چطور آغاز به کار کرده، تغییرات یافته و توسعه پیدا کرده است و در حال حاضر شرکت شما در چه نقطه ای قرار گرفته است.

در رزومه شرکتی تان از تواضع بپرهیزید. هیچ ایرادی ندارد که در رزومه غرور به خرج دهید و با اعتماد به نفس کامل از نقاط قوت و دستاوردهای خودتان صحبت کنید. از شراکت های خود، داستان موفقیت های شرکت و معیارهای مجموعه برای پیشرفت در رزومه بنویسید. از کارهای خیریه ای که شرکت تان انجام داده است نیز می توانید در رزومه بنویسید؛ با این کار به خواننده رزومه نشان می دهید که همکاری با شرکت شما می تواند او را نیز در کارهای خیریه شرکت سهیم و شریک کند و زنده ماندن شرکت شما برای جامعه اثر مثبتی خواهد داشت.

یک بخش از رزومه کاری باید درباره افرادی باشد که در شرکت شما کاری می کنند و دارند آن شرکت را می چرخانند. در رزومه نشان دهید که چه نیروهای زبده و کارآموخته ای دارید و این که برای بالا نگه داشتن روحیه پرسنل و استانداردهای شرکت چه کارهایی انجام می دهید.

قطعا آن کسی که رزومه شما را می خواند راجع به شرکت شما و آن چه که در رزومه نوشته اید تحقیق خواهد کرد و اگر مطلبی خلاف واقع در رزومه شرکت تان نوشته باشید، به چهره شرکت شما آسیب خواهد رساند.

در لیست زیر می خواهیم یک بار دیگر و به طور خلاصه بخش های اصلی رزومه شرکت را با یکدیگر بررسی کنیم:

قابلیت تغییر رنگ و فونت رزومه و همچنین جابجایی آیتم های رزومه در بیش از 30 قالب گرافیکی

سازگار با آفیس نسخه 2013 و بالاتر، مناسب برای کاربرانی که نیاز به سطح بالاتری از سفارشی سازی رزومه هستند

امکان نمایش رزومه کاری و تحصیلی بر روی وب سایت شخصی با ساب دامین اختصاصی مثل ali.cvbuilder.me

رزومه خود را در کمتر از 10 دقیقه، آنلاین بسازید

رزومه ساز دو زبانه ی CVbuilder.me، حرفه ای ترین رزومه ساز آنلاین ایرانی است که در آن می توانید رزومه کاری و رزومه تحصیلی خود را در کم تر از 10 دقیقه به زبان های فارسی و انگلیسی بسازید و فایل PDF رزومه تان را به طور نامحدود دانلود کنید.طراحی رزومه شرکت

به جای نوشتن رزومه، تنها کافی است اطلاعات خود را در فرم رزومه ساز وارد کرده و بعد از آن یک قالب رزومه انتخاب کنید و فایل PDF و نسخه آنلاین رزومه کاری یا تحصیلی خود را دریافت کنید. در صفحه نمونه رزومه می توانید قالب های رزومه و ویژگی های هر یک را مشاهده کرده و پس از انتخاب یک قالب رزومه، شروع به ساخت رزومه در قالب آن کنید. اگر هم برای رزومه نویسی به زبان انگلیسی یا فارسی نیاز به راهنمایی دارید، می توانید به کمک نمونه رزومه های کاری تکمیل شده، کمک بگیرید و رزومه کاری خود را با الهام از نمونه رزومه های سایت بسازید.

با استفاده از رزومه ساز آنلاین، رزومه حرفه ای خود را در کمتر از 5 دقیقه بسازید

ساخت آنلاین رزومه

برای نوشتن رزومه شرکتی باید به چند نکته مهم توجه کنید. پس به شما پیشنهاد میکنم که مطالب و نکته‌های کلیدی زیر را مطالعه کنید تا یک رزومه شرکتی حرفه‌ای را بسازید. در قسمت دانلود رزومه شرکتی، چندین نمونه رزومه شرکتی در فرمت Word قرار داده شده است. پس از دانلود فایل رزومه شرکتی، آن را در نرم‌افزار Microsoft Word باز کرده و اطلاعات مربوط به شرکت یا سازمان خود را جایگزین کنید.

این نمونه رزومه های شرکتی بر اساس چند صنعت مهم کشور طراحی و تکمیل شده است. پس در این حالت ممکن است قسمت هایی در نمونه رزومه شرکت وجود داشته باشد که مجبور شوید حذف کنید. بنابراین وسواس بودن به کامل کردن اطلاعات نمونه رزومه شرکتی را کنار بگذارید و فقط سعی کنید که اطلاعات مهم شرکت خود را بیشتر به نمایش بگذارید و وارد حاشیه نشوید.

اگر به نکاتی که قرار است را به طور کامل مطالعه کنید، توجه کنید در این صورت می‌توانید با خیال راحت رزومه شرکت خود را بنویسید و برای شرکت در مراسم مناقصه و انجام پروژه، شرکت خود را به دیگران معرفی کنید.طراحی رزومه شرکت

دو نکته در رزومه شرکتی اهمیت بسیار بالایی را دارد. اول از همه ظاهر رزومه شرکتی می‌باشد و در قدم بعدی باید به محتوای رزومه شرکتی توجه بیشتری داشته باشید تا دیگران با مطالعه رزومه شرکتی شما شناخت بهتری نسبت به فعالیت شما داشته باشند.

بهتر است که به این موضوع توجه داشته باشید که فعالیت شرکت شما در چه صنعتی می‌باشد، چرا که طول و اندازه محتوای رزومه شرکتی بسته به نوع صنعت متفاوت است.

ولی همانطور که میدانید رزومه شرکتی هم مانند دیگر رزومه‌های در زمان کمتری توسط دیگران خوانده می‌شوند، پس به این نکته توجه داشته باشید که رزومه شرکتی بهتر است خلاصه، مختصر و مفید باشد تا خواننده رزومه شرکت شما احساس نکند که این رزومه هیچ کمکی به او نخواهد کرد.

نمونه رزومه شرکت به شما کمک خواهد کرد که شما به چه محتوایی نیاز دارید که در رزومه شرکتی قرار دهید و بر اساس آن می توانید تخمین بزنید که محتوای رزومه شما به چه میزان خواهد بود.

تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید رزومه شرکتی خود را در یک صفحه قرار دهید. چرا که اگر رزومه شرکت های بزرگ مانند فیسبوک و یا گوگل دیده باشید متوجه خواهید شد که آنها هم در یک صفحه اطلاعات شرکت خود را قرار داده‌اند‌. ولی همانطور که اول از همه گفتم بسته به نوع صنعتی که در آن فعالیت دارید میزان محتوای رزومه شرکتی شما متفاوت خواهد بود. پس سعی کنید از نمونه رزومه شرکت های رقیب خود استفاده کنید تا بتوانید رزومه شرکتی حرفه‌ای خود را بسازید.

برای ساخت رزومه شرکت بهتر است از موارد خیلی ساده که فقط و فقط بیانگر خدمات شرکت شما هستند استفاده کنید. ولی فراموش نکنید که دیگران هم ممکن است حوصله خواندن چندین رزومه را نداشته باشند و اگر قسمت‌هایی از رزومه خود را کمی با رنگ آمیزی و از تصاویر جذاب و خلاقانه استفاده کنید، اشکالی نداشته باشد و خواننده احساس خستگی هنگام مطالعه رزومه شرکت شما نکند.

ولی سعی کنید در قرار دادن موارد جذاب و خلاقانه بیش از حد زیاده روی نکنید تا رزومه شما سادگی خود را حفظ کند و در کنار سادگی، بیانگر خدمات شرکت شما باشد.

اگر قرار است از تصاویر جذاب در نمونه رزومه شرکتی استفاده کنید، پس بهتر است آن تصویر، نمایی از شرکت شما باشد و یا نمایی از مشتریانی که افتخار همکاری با شما را دارند. اگر لوگوی شرکت شما رنگ خاصی را دارد بنابراین سعی کنید رنگ رزومه خود را متناسب با آن رنگ انتخاب کنید تا زیبایی رزومه شرکت شما، شما را بهتر به دیگران معرفی کند.

شما هر چقدر بتوانید خدمات خود را بهتر و مرتب‌تر به خواننده رزومه شرکتی خودتان نشان دهید، احتمال موفقیت برای گرفتن پروژه و یا هر کار دیگری بالاتر می‌رود و راحت‌تر می‌توانید برای مصاحبه حضوری دعوت شوید. پس سعی کنید در رزومه شرکت از تیترها و عناوین درست استفاده کنید. نه آنقدری شود که خواننده رزومه را گیج کند و هیچ ارتباطی بین متون پیدا کند و یا خیلی سریع رزومه‌تان کنار بگذارد.

در برخی از رزومه‌های شرکتی مشاهده کرده‌ام که از لیست‌های علامت‌دار استفاده کرده‌اند و اطلاعات شرکت در رزومه را خیلی مرتب‌تر نشان داده است. به جای اینکه خدمات خود را به صورت طولانی بنویسید، بیایید آن را در لیست های علامت دار قرار دهید.

برخی از افراد (به خصوص کسی که قرار است چندین رزومه شرکت را مطالعه کند) دوست دارد که خیلی سریع رزومه ها را مطالعه کند، پس اگر رزومه شما از آن دسته رزومه های شرکتی مرتب باشد مخاطب خیلی سریع رزومه را مطالعه می کند و پیشنهاد همکاری با شما را برایتان ارسال می‌کند.

برای دانلود فایل رزومه شرکتی در فرمت Word، از قسمت بالا اقدام کنید. ما سعی کرده‌ایم تمام این نکات را در آنها لحاظ کنیم و فقط شما باید اطلاعات رزومه شرکت خود را به درستی جایگزین کنید.

اگر متنی با اندازه فونت کوچک یا خیلی بزرگ و با نوع فونت نامتعارف را در مقابلتان بگذارند، آیا چقدر طول می‌کشد که آن را مطالعه کنید و در نهایت برای بررسی مجدد به آن رجوع کنید؟ شاید باید دو برابر زمان معمول برای مطالعه وقت بگذارید و بعید میدانم که بخواهید دوباره به آن رجوع کنید. چرا که دوست ندارید دوباره وقت طولانی را برای پیدا کردن قسمت‌های مورد نیاز کنید صرف کنید و بعد از آن بخواهید آن قسمت را مطالعه کنید.

اندازه و نوع فونت بسیار مهم است. تجربه نشان داده است که متون زیبا بسیار راحت‌تر خوانده می‌شوند و نیازی به صرف کردن وقت طولانی ندارند. در رزومه شرکتی معمولا از فونت BMitra، BYekan و یا Calibri استفاده می‌کنند. ما برای اینکه کار شما را راحت کنیم این فونت‌ها را در داخل فایل دانلود رزومه شرکتی قرار داده‌ایم و پس از دانلود از هر کدام که دوست داشتید استفاده کنید.

همانطور که قبلا گفتم سعی کنید رزومه شرکت خود را طوری بنویسید که روان و ساده بودن متن خود را نشان دهد. اگر از جملات تخصصی استفاده کنید باید این انتظار را هم داشته باشید که خواننده رزومه، معنی بعضی از کلمات را نمی‌داند و خیلی راحت از آن جملات عبور می‌کند.

اگر هم معنی آن کلمه تخصصی را هم بداند باز هم از آن کلمه عبور می‌کند و توجهی به بقیه متن نمی‌کند. دلیل این موضوع این است که فرد به خاطر پیش زمینه‌ای که نسبت آن کلمه دارد توجهی به بقیه متن نمی‌کند. ولی شاید شما آن خدمت را با تکنولوژی جدیدی انجام می‌دهید ولی متاسفانه مخاطب دیگر آن متن را نخواهد خواند تا امتیاز بیشتری به شما بدهد.

همه رزومه ها (چه رزومه شرکتی و چه رزومه برای استخدام)، همگی از نام و نام خانوادگی برای معرفی خود و اطلاعات تماس مانند ایمیل، موبایل یا تلفن ثابت در شروع رزومه استفاده می‌کنند.

وقتی خیالتان راحت شد این موارد را وارد کرده‌اید، نگران چیز دیگری نباشید و به تکمیل کردن رزومه خود ادامه دهید.

مهمترین بخش رزومه شرکتی که هر کسی به آن توجه میکند همین قسمت معرفی محصولات و خدمات شرکت می‌باشد. چون مخاطب قرار است که از این امکانات استفاده کند و میخواهد که اطلاعات بیشتری از آن داشته باشد.

اگر از محصولات شرکت تصاویری دارید حتما آنها را در رزومه شرکتی قرار دهید. تصاویر محصولات خیلی مهم هستند و ممکن است خواننده رزومه، زمان بیشتری را برای نگاه کردن به آن تصاویر بکند. توجه داشته باشید که تصاویر کاملا حرفه‌ای باشند و هیچ وقت از تصاویر بی کیفیت استفاده نکنید چون ممکن است بر اساس تصویر محصول قضاوت بدی نسبت به محصولات شرکت شما بکنند.

مطرح کردن نام کسانی که در شرکت شما تصمیمات اصلی شرکت را می‌گیرند و همینطور دولتی یا خصوصی بودن شرکت یکی از موارد مهم در رزومه شرکتی می باشد. توجه داشته باشید که نمودار یا چارت سازمانی، یکی از موارد مهم معرفی شرکت می‌باشد و در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، خواننده رزومه شرکت شما تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

همه ما خوب می‌دانیم که در صورتی با شخصی یا شرکتی همکاری خواهیم کرد که بدانیم چشم‌انداز و اهداف شرکت چیست و در صورت روشن بودن این موضوع به او پیشنهاد همکاری می‌دهیم. فراموش نکنید که شما قرار است یکبار رزومه شرکتی بنویسید، پس در جمله‌بندی درست این قسمت از رزومه شرکتی نهایت تلاش خود را بکنید و پس از اتمام این قسمت، قسمت چشم‌اندار رزومه شرکتی را بازخوانی کنید و چیزی را از قلم نیندازید.

ما سعی کرده‌ایم در این نمونه رزومه شرکت ها، این قسمت را با جمله‌بندی صحیح بنویسیم، بنابراین می‌توانید تا حدودی از نمونه رزومه شرکتی ما استفاده کنید.

شاید بهترین لحظه مدیر هر شرکتی زمان راه اندازی آن شرکت باشد و همه ما دوست داریم که بدانیم چرا آن شرکت راه اندازی شده است و مراحل پیشرفت و رشد شرکت را بدانیم.

بنابراین فراموش نکنید که تاریخچه‌ای از شرکت خود بنویسید که خواننده رزومه شرکت به خوبی با مجموعه شما آشنا شود و بتواند تصمیم بهتری را نسبت به همکاری با شما بگیرد. حواستان باشد که به دروغ ننویسید چرا که در آینده تاثیر خیلی بدی را برای شرکت شما خواهد داشت.

اگر رزومه شرکت شما بدون دستاوردهای شرکت نوشته شود قطعا هیچ ارزشی نخواهد داشت. همه شرکت ها حداقل یک نقطه قوت و دستاوردی دارند که باید در رزومه شرکت خودشان مطرح کنند.

فقط در هنگام نوشتن این قسمت از رزومه شرکت توجه داشته باشید که خواننده رزومه شرکت شما احساس خود بزرگ‌بینی شرکت را نکند و تا جایی که می‌توانید متواضع بودن شرکت را نشان دهید.

مطرح کردن چنین موضوع مهمی فقط در شرایطی مناسب است که واقعا یک فرهنگ خوبی را در شرکت ایجاد کرده باشید. اگر شرکت شما فرهنگ سازمانی نامتعارفی را دارد (البته می‌دانیم که شما در حال بهبود فرهنگ سازمان خود می‌باشید) پس سعی کنید این موضوع را در رزومه شرکتی مطرح نکنید.

البته این موضوع کاملا شخصی است و بهتر است قبل از مطرح کردن این موضوع در رزومه شرکتی، تحقیقی راجع به دیگر فرهنگ‌های سازمانی کرده باشید.

اگر می‌خواهید کسی به شما اعتماد کند تا پیشنهاد همکاری با شرکت شما را دریافت کنید، حتما از دروغ استفاده نکنید. چرا که هر کسی دروغ را می‌فهمد (چه الان چه در آینده). خواننده رزومه شرکت شما، حتما درباره شرکت شما پرس و جو خواهد کرد و اگر بداند که حرف‌های شما با واقعیت متفاوت است، کنار گذاشته خواهید شد و در آینده ضربه بزرگی را به شرکت شما خواهد زد.

دانلود فایل WORD این رزومه پس از پرداخت هزینه فعالسازی امکان پذیر است. لطفا اطلاعات زیر را تکمیل و سپس بر روی دکمه پرداخت هزینه کلیک کنید.

پرداخت هزینه تومان

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

سایت سی وی رزومه با هدف ساخت رزومه‌های استاندارد و نمونه رزومه‌های انواع مشاغل راه‌اندازی شده است و امکان ساخت رزومه را با ابزار آنلاین رزومه ساز برای کاربران راحت‌تر کرده است.


PDF Downloads-icon

رزومه شرکت یا رزومه تجاری یکی از انواع رزومه‌ها است که توسط انواع شرکت‌‌های مهندسی، پیمانکاری، پخش و … جهت ارائه اطلاعاتی از قبیل:  مشخصات موسسان، مدیران و کارمندان شرکت، زمینه‌های فعالیت، اهداف و دستاوردها، پروژه‌های موفق، افتخارات و جوایز و … طراحی و برای اهداف خاصی به مشتریان، همکاران یا کارفرمایان ارائه می‌گردد.

رزومه شرکت از انواع رزومه‌هایی است که علاوه بر تک صفحه بودن، می‌تواند در چند صفحه به تفصیل نیز طراحی و ارائه شود.

لطفا دقت نمایید که رزومه شرکتی می‌تواند نقش آگهی تبلیغاتی شرکت شما را داشته باشد؛ پس باید در تنظیم آن دقت کنید.

 

امروزه شرکت‌هایی وجود دارند که مراحل طراحی رزومه شرکت شما را بر عهده می‌گیرند. اکثر این شرکت‌ها به دلایل مختلف هزینه‌های بالایی را برای طراحی رزومه اخذ می‌کنند. اما امروز قصد معرفی وبسایتی را داریم که برای اولین بار خدمات طراحی رزومه شرکت یا رزومه تجاری را به صورت مجازی و از طریق وبسایت ارائه کرده است. بدین ترتیب مدیران شرکت‌ها با صرفه‌جویی در زمان و هزینه به آسانی، رزومه شرکت خود را طراحی خواهند کرد.طراحی رزومه شرکت

متخصصان وبسایت رزومه فارسی، طراحی صفر تا صد رزومه شرکت شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام خواهند داد. شما می‌توانید از طریق راه‌‌های ارتباطی ذکر شده در وبسایت رزومه فارسی با پشتیبانان متخصص این مجموعه در زمینه طراحی رزومه شرکت خود مشورت کرده، قالب‌های نمونه را دریافت کرده و پس از ارسال اطلاعات و مشخصات شرکتتان، سفارش خود را ثبت نمایید. خروجی نهایی ارائه شده به شما دو فایل ورد (Word) و پی دی اف (PDF) خواهد بود؛ که یکی قابل ویرایش و دیگری فقط قابلیت مشاهده و مطالعه خواهد داشت.

 

با توجه به اینکه امنیت اطلاعات ارائه شده از سوی مدیران شرکت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، وبسایت رزومه فارسی حفاظت از این اطلاعات را تضمین کرده و این مهم را در بخش قوانین و مقررات وبسایت هم درج کرده است. با این وجود، رزومه فارسی این امکان را در اختیار مدیران شرکت‌ها قرار داده است تا در صورتیکه به هر دلیل مایل به ارائه اطلاعات شرکت خود نیستند، بتوانند از طریق خرید قالب رزومه شرکت با هزینه بسیار پایین، طرحی آماده خریداری کرده و اطلاعات شرکت مورد نظر را خودشان با استفاده از نرم افزار آفیس ورد (Office Word) افزوده و یا ویرایش نموده و به صورت فایل PDF خروجی بگیرند.

جهت مشاهده قالب‌های رزومه شرکت کلیک کنید.

 

علاوه بر تمام امکانات ذکر شده، شما قادر خواهید بود تا در صورت نیاز رزومه شرکتتان توسط مترجمان مجرب وبسایت رزومه فارسی ترجمه شده و به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده شود.

جهت ورود به سایت ResumeFarsi.ir در این قسمت کلیک نمایید.

مجموعه سپهران وب از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده و از سال ۱۳۹۸ به صورت یک وبسایت خدمات خود را به طور رسمی ارائه می‌دهد.

ما با افتخار در تلاشیم تا بهترین و کامل‌ترین خدمات طراحی و برنامه‌نویسی اختصاصی وبسایت‌ها و پنل‌های کاربری، تولید محتوای با ارزش و پشتیبانی فنی را انجام دهیم.

تلفن تماس پشتیبانی: ۹۱۰۰۲۱۲۴-۰۴۱

ایمیل پشتیبانی: Infosepehranweb.com

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سپهران وب بوده و کپی از آن به هر نحو، پیگرد قانونی خواهد داشت.

طرح لایه باز رزومه کاری کلاسیک دارای ۴ صفحه سایز A4 را می توانید هم اکنون از گرافیران دانلود کنید. این طرح لایه باز که در فرمت INDD و برای نرم افزار Adobe InDesign ساخته شده است با طراحی حرفه ای خود می تواند رزومه شغلی مناسبی برای شما باشد. رنگ سبز آن تنها با یک کلیک قابل تغییر می باشد.

مشخصات :

طراحی رزومه شرکت

قیمت: 24800 تومان تعداد : 1 DVD

قیمت قبلی : 60000 تومان 2 DVD قیمت با تخفیف: 398000 تومان تعداد : 2 DVD

این نمونه رزومه کاری یا CV که کارنامک نیز نامیده می شود بهترین طرح برای ساخت یک رزومه با طراحی مدرن و زیبا است.

رزومه به نوشته‌ای گفته می‌شود که پیشینه تحصیلی، مهارتی و شغلی و برخی جزئیات زندگی یک شخص در آن درج می‌شود تا  کارفرماها بتوانند با مطالعهٔ آن در مورد استخدام یک فرد تصمیم بگیرند. برای موفقیت در کاریابی، معمولاً تهیه یک رزومه مناسب اهمیت فراوانی دارد.

امکانات :

برای ورود به سایت روی دکمه زیر کلیک کنید…

دانلود روزانه 10 الی 20 طرح رایگان با خرید اشتراک ارزان

ساخت رزومه کاری را با یک رزومه ساز حرفه‌ای تجربه کنید.

کار‌بوم یه محیط بسیار عالی و حرفه ای هستش که با توجه به سوابق و شایستگی هایی که برای فرد وجود دارد شغل متناسب با آن را پیشنهاد می دهد یک مشاور و همراه حرفه ای خوب است.

با سلام تشکر میکنم بابت راهنماییتون. رزومه ساز خوبی دارید و از انتخاب فضای شما برای ساخت رزومه راضی بودم فقط بهتر بود اگر شرایط کاری فرد و حقوق پیشنهادی هم در رزومه آورده میشد. تشکر از پشتیبانی خوبتون

سلام وبسایت بسیار جالب، پویا،ایده جدید و بسیار کار آمدی دارید. واقعا به شخصی که ایده راه اندازی این وبسایت رو داده باید مدال افتخار داد. وبسایت شما جزء نتایج اول جستجو گوگل بود من اینطوری پیدایش کردم و از نحوه عملکرد و سناریو سایت بسیار لذت بردم. دوتا از پارامترهای ایجاد رزومه (دقیق یادم نیست ) اشکال داشت و ذخیره نمی شد. در کل تجربه ای لذت بخش بود و کارتون عالی من به همه هم دانشگاهیام معرفیتون میکنم.

خیلی ممنون از حسن توجه تون ، ارتباطم با سایت شما برام انرژی و انگیزه خوبی رو به همراه داشته خیلی دوس دارم که ارتباطم حفظ بشه. شما عالی هستید.طراحی رزومه شرکت

رزومه ساختن تو این سایت خیلی برام جالب بود. محیط سایت خیلی خوب و یوزر فریندلیه. از اون روزی که دیدمش هم هر روز دارم بهش سر میزنم. هم به امید کار و هم اینکه گشتن تو سایت واسم لذت بخشه. تیم پشتیبانی هم خیلی خوب داره عمل میکنه. از اینکه نظرات خیلی خوبی درمورد رزومم و شیوه اصلاح کردنش دادین خیلی ممنونم.فقط یه نکته ای، تو این قسمت گروه شغلی و … چرا تحقیق و توسعه و استراتژی و … نداره؟! اگه این قسمتها هم باشه خیلی بهتره

با عرض سلام و خسته نباشید بابت سایت کاربردیتون. من با کار‌بوم از طریق لینکدین آشنا شدم. من از این سایت هم برای پیشرفت شغلی و هم ارزیابی و پیشرفت فردی استفاده میکنم.

من اینجا خیلی مطالب جالبی پیدا کردم واقعا لذت بردم. البته مدت زمان کوتاهی هست که باهاتون آشنا شدم ولی هر وقت بین کارم فرصت کنم میام اینجا و یه سری مطالب میخونم. رزومه م رو هم جدیدا کامل کردم .هنوز فرصت نکردم همه مطالبتون بخونم ولی در مجموع به نظر من عملکردتون عالیه. ممنونم

عالی که نه فوق العاده است امیدوارم این مدل تیم ها و فعالیت شون روز به روز بیشتر و موفق تر بشن با ارزوی بهترین ها برای مجموعه خوبتون.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. از سایت خوبتون خیلی ممنونم.راستش من اصلا از رزومه چیزی نمیدونستم ولی خیلی شنیده بودم و این چند وقت هم خیلی بهش احتیاج داشتم. ولی اصلا نمیدونستم که چه چیزایی باید بنویسم ولی کار‌بوم خیلی به من کمک کرد تا بتونم با رزومه آشنا بشم و بتونم یه رزومه برای خودم درست کنم.با تشکر فراوان

شرکت ریخته گری برناگداز

شرکت هوشمندسازی داده کاوی آرکا

آریان دانشیار

Behin Fannavar Amad Hooshmand (BAHO)

آیا می دانید تنها ۲٪ از رزومه ها برای مصاحبه دعوت می شوند

و کمتر از ۲۰ ثانیه درباره رد یا تایید آن تصمیم گرفته می شود

arrow_downward
برای داشتن یک رزومه حرفه‌ای حتما بخوانید:

کاربوم؛ زندگی شغلی بهتر

رزومه ساز آنلاین کاربوم، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و در چند گام ساده رزومه آنلاین خودتان را بسازید و آن را به آسانی با دیگران به اشتراک بگذارید. در این رزومه ساز آنلاین دیگر خبری از دردسرهایی که هنگام ایجاد رزومه با نرم افزارهای واژه پرداز با آن‌ها روبرو هستید، نیست و به آسانی رزومه‌ حرفه‌ای خود را می‌توانید ایجاد کنید. علاوه بر این در صورت تمایل کاربوم رزومه‌ شما را در نتایج جستجوی کسب و کارهایی‌هایی که به دنبال نیروی کاری در زمینه حرفه ای شما هستند نیز ارسال می‌کند که این قابلیت می‌تواند شانس شما را برای یافتن فرصت شغلی مناسب افزایش دهد. رزومه ساز آنلاین کاربوم، رزومه کاری شما را در قالب های گرافیکی مختلف در اختیار شما قرار می دهد. در نهایت رزومه شما شامل تمامی جزئیاتی است که برای ساخت رزومه حرفه‌ای به آن نیاز است. برای آشنایی بیشتر با این رزومه ساز آنلاین می‌توانید نمونه رزومه هایی را که توسط آن ایجاد شده اند را از همین بخش دانلود و مشاهده نمایید.

بخش کارجو

بخش کارفرما

لینک‌های مفید

درباره کاربوم

کاربوم محصولی دانش‌بنیان از شرکت توسعه سرمایه انسانی آریا سابین و دارای مجوز کاریابی الکترونیک از وزارت کار و رفاه اجتماعی است.
© ۱۳۹۹ – تمام حقوق برای شرکت توسعه سرمایه انسانی آریا سابین محفوظ است.


قالب آلفا
Downloads-icon


قالب استاندارد
Downloads-icon


قالب بتا
Downloads-icon

محمدی

2020-05-30

مطالب خواندنی
نظر خود را با ما در میان بگذارید

مشاهده فهرست

«رزومه شرکت» برای اغلب افراد عبارتی غریب است و حتی گاهی مشاهده می‌شود که برخی از صاحبان مشاغل هم از اطلاعات کافی در رابطه با نحوه تنظیم و نگارش صحیح آن برخوردار نیستند.

 

این در حالی است که رزومه شرکت یکی از موارد مهمی است که گردانندگان مؤسسات و شرکت‌های مختلف بایستی به آن اشراف داشته باشند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که با نحوه ایجاد یک نمونه رزومه شرکت خوب و حرفه‌ای آشنا نیستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.طراحی رزومه شرکت

دانلود چند نمونه رزومه

رزومه کاری شرکت که «پروفایل شرکت» یا «پروفایل تجاری» نیز نامیده می‌شود، خلاصه‌ای از اهداف، تاریخچه، عملکرد و چشم‌انداز یک بنگاه اقتصادی است. هدف از تنظیم رزومه کاری شرکت، ارائه اطلاعات کلیدی شرکت مربوطه به رسانه‌ها، مشتریان، سرمایه‌گذاران بالقوه و عموم مردم است.

لازم به ذکر است که رزومه کاری شرکت هم به‌صورت نسخه چاپی و هم به‌شکل آنلاین برای قرار گرفتن در وب‌سایت تنظیم می‌شود.

معمولاً نمونه رزومه‌ کاری یک شرکت از چهار بخش کلی تشکیل شده است که ممکن است بسته به نوع و دامنه فعالیت هر شرکت این بخش‌ها کمتر یا بیشتر باشد. این چهار بخش عبارتند از:

زمانی‌که نگارش نمونه رزومه شرکت را آغاز می‌کنید، بایستی مواردی را که در ادامه فهرست شده‌اند، بیان کنید.

این قسمت، بدنه اصلی رزومه شرکت را تشکیل می‌دهد و در آن اطلاعات مهمی که مربوط به فعالیت‌های تجاری شرکت می‌باشند، درج می‌شوند. به‌خاطر داشته باشید که همه مواردی که در ادامه ذکر شده‌اند، ممکن است در مورد شرکت شما صدق نکند.

این بخش در مورد تمام شرکت‌ها صدق نمی‌کند. این بخش از رزومه شرکت شامل پروژه‌های انجام شده و دستاوردهای قابل توجه است.

ممکن است موارد زیر را در پروفایل‌ شرکت‌های دیگر یا نمونه‌ها و الگوهای آماده مشاهده کنید، اما ذکر آن‌ها الزامی نیست. اگر احساس می‌کنید که ذکر هر یک از این موارد برای افزایش اعتبار شرکت شما ارزشمند است، بایستی آن‌ها را در رزومه ذکر کنید.

حال که با بخش‌های مختلف و ترتیب آن‌ها در رزومه شرکت آشنا شدید، لازم است که با نحوه نگارش و درج این موارد در رزومه نیز آشنا شوید. اگر 9 نکته‌ای را که در ادامه ذکر شده‌اند، رعایت کنید، می‌توانید یک رزومه حرفه‌ای برای شرکت خود بسازید.

صاحبان مشاغل، پروفایل شرکت را برای اهداف مختلفی نظیر استفاده در وب‌سایت شرکت، جذب سرمایه‌گذاران، جذب مشتریان بالقوه یا معرفی به مردم عامه استفاده می‌کنند. پیش از آن‌که دست به قلم شوید، باید هدف خود را از نوشتن رزومه شرکت مشخص کنید. مطمئناً لحن و نوع نگارش برای جذب سرمایه‌گذاران با لحن مناسب برای معرفی به مردم عادی متفاوت است.

پس از آنکه لحن و هدف خود را مشخص کردید، بایستی در مورد سبک ارائه اطلاعات تصمیم بگیرید. باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید اطلاعات را به شیوه معمول در چند بخش مجزا با درج عناوین مربوطه ارائه کنید یا می‌خواهید از جدول زمانی استفاده نمایید یا تصمیم دارید که مانند کمپانی فیلیپس با استفاده از عکس، شرکت خود را معرفی کنید.

اگر می‌خواهید توجه دیگران را به تجارت خود جلب کنید، باید داستان جذابی در رابطه با فعالیت و تاریخچه شرکت خود بسازید. ارائه یک لیست ساده از تاریخ و ارقام نمی‌تواند خواننده را جذب خود کند. این موضوع به‌ویژه زمانی‌که قصد دارید توجه مردم عادی را جلب کنید، بسیار اهمیت دارد.

بیان مطالب به‌صورت داستان کار چندان آسانی نبوده و به مقداری نبوغ و هنر نویسندگی نیاز دارد. برای الهام گرفتن می‌توانید به سایت کمپانی Zappos مراجعه کنید که در داستان‌سرایی بسیار موفق عمل کرده است.

شما شاید بتوانید بیش از 20 صفحه درباره شرکت خود مطلب بنویسید، ولی هنر آن است که بتوانید کسب و کار خود را در یک یا دو صفحه معرفی نمایید. حتی شرکت‌های عظیمی مانند گوگل هم رزومه کاری خود را در یک صفحه تنظیم کرده‌اند، چرا‌که هیچ‌کس علاقه‌ای به خواندن مطالب طولانی و جزئیات بی‌اهمیت ندارد. علاوه بر این، گزافه گویی ممکن است باعث ‌شود که موارد مهم از چشم خواننده پنهان باقی بمانند.

البته گاهی شرکت‌ها رزومه خود را به‌صورت یک کاتالوگ چند صفحه‌ای تنظیم می‌کنند، ولی صفحات بیشتر از عکس و عناصر بصری تشکیل شده‌اند و متن طولانی در صفحات مشاهده نمی‌شود.

یکی از بخش‌هایی که بایستی در رزومه درج کنید، مأموریت شرکت است. برای نوشتن این قسمت، موارد و اهداف مهم کسب و کار خود را در ذهن بیاورید و سپس یک بیانیه جذاب در مورد ارزش‌ها، فرهنگ سازمانی و جایگاه شرکت خود بنویسید. در این قسمت باید به خوانندگان بگویید که چه چیزی ارائه می‌کنید و برنامه شما برای توسعه کسب و کارتان چیست و چرا باید شما را انتخاب کنند.

برای مثال، بخش مأموریت کمپانی دیزنی به گونه‌ای تنظیم شده است که خواننده را متقاعد می‌سازد که این کمپانی خلاقانه‌ترین تجربه سرگرمی دنیا را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

برخی از افراد خلاق در هنگام نوشتن پروفایل کسب و کار خود، بیش از اندازه از قوه تخیل خود استفاده کرده و از مرز‌ تعادل خارج می‌شوند. هنگامی‌که نمونه رزومه شرکت خود را تنظیم می‌کنید، بایستی از فونت و اندازه یکسان برای بدنه و عناوین استفاده کنید. استفاده از فونت‌های مختلف با اندازه‌ متفاوت و همچنین رنگ‌های نا‌هماهنگ و جلف، رزومه شرکت را زیر سؤال می‌برد.

سایت CareerAddict مثال خوبی برای این مورد است، چرا‌که تنها از یک فونت و دو رنگ نارنجی و مشکی برای پروفایل خود استفاده کرده است.

پرش از گذشته به زمان حال و بلعکس، خواننده را گیج می‌کند. به همین دلیل باید تاریخچه شرکت را به‌ترتیب زمانی ارائه کنید. درج تاریخچه به‌صورت جدول زمانی یا پاراگراف به نظر شما بستگی دارد. به‌خاطر داشته باشید که به جزئیات نپردازید و وقایع مهمی را ذکر کنید که شرکت شما را به جایگاه فعلی خود رسانده است.

هدف از نگارش رزومه شرکت، ایجاد انگیزه در افراد برای همکاری، سرمایه‌گذاری، خرید یا استفاده از خدمات شرکت شما است. پس بهتر است رزومه را با جملاتی که خواننده را به عمل فرا می‌خواند، تمام کنید. جملاتی مانند «برای کسب اطلاعات بیشتر از وب‌سایت ما دیدن کنید» یا «برای ارتباط با ما با شماره تلفن‌های ایکس تماس حاصل فرمایید» برای قسمت پایانی رزومه شرکت، مناسب هستند.

پس از اتمام نگارش پروفایل شرکت، ضروری است که نسبت به بازخوانی آن اقدام کنید. کوچک‌ترین اشتباهات هم می‌توانند تأثیر نامطلوب زیادی بر خواننده داشته باشند و اعتبار کسب و کار شما را زیر سؤال ببرند. توصیه می‌شود که علاوه بر خودتان از شخص دیگری هم بخواهید که نوشته شما را بخواند. استفاده از نرم‌افزار‌های غلط‌یاب مانند ویراستیار نیز می‌تواند مفید باشد.

تمامی خدمات وب سایت استخدام شو، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


دانلود چند نمونه رزومهDownloads-icon


5 نمونه رزومه【دانلود نمونه فرم خام رزومه کاری pdf⭐️word رایگان】Downloads-icon

توسط پرین میتوانید به بهترین شکل ممکن در فضای مجازی مطرح شوید. بهترین طراحی وب سایت را فقط از وندا بخواهید.

سیستم فروشگاه ساز پرین تمامی ابزارهایی را که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود بدان احتیاج دارید فراهم میکند.

پیام رسان وندا نرم افزاری است برای جمع آوری کاغذ بازی و صرفه جویی در وقت و هزینه در سازمان ها و شرکت ها.

پروژه خود را به دست شرکتی میسپارید که صدها شرکت و سازمان طرف قراردادش به خوبی بیانگر کیفیت و قدرتش میباشد.


طراحی رزومه شرکت

بخشی از مشتریان بزرگ وندا

شرکت وندا با انجام بیش از ۳۰۰ پروژه نرم افزار تحت وب و وب سایت، یک شرکت قابل به اطمینان برای همکاری با شما میباشد.

پروژه خود را به دست شرکتی میسپارید که صدها شرکت و سازمان طرف قراردادش به خوبی بیانگر کیفیت و قدرتش میباشد.

بخشی از عناوین مشتریان ما به شرح زیر میباشد :

شرکت وندا با داشتن کادری مجرب همیشه در تلاش بوده تا بهترین خدمات را با پشتیبانی قوی و در سطج جهانی به مشتریان خود ارایه دهد.
قرارگیری ۲۴ ساعته در جمع آنلاین ایران با بیش از ۴۰ میلیون نفر مخاطب بالقوه که فقط یک کلیک با شما فاصله دارند چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنارش عبور کرد. حضور کسب و کار در جامعه مجازی یک انتخاب نیست بلکه یک الزام اساسی در جهت اتوماتیزه کردن فعالیت است.

ایران
گیلان
رشت،
بلوار شهید انصاری، کوچه مستشاری، لاله ۲، ساختمان پرستو

Copyright © 2014 Vandaw Corporation

طراحی رزومه شرکت
طراحی رزومه شرکت
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *