علائم صد در صد جنین پسر

علائم صد در صد جنین پسر
علائم صد در صد جنین پسر

در باورهای قدیمی‌ برخی از عادات مادر به عنوان علائم صد درصد جنین پسر در نظر گرفته می‌شود. در حال حاضر با سونوگرافی جنسیت جنین با دقت بالایی انجام می‌شود. با این حال افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف ( سبک زندگی، اعتقادات، موقعیت جغرافیایی، وضعیت خانوادگی و مالی)  به این امکانات دسترسی ندارند، در این شرایط تجربیات قدیمی می‌تواند به آنها کمک کند تا جنسیت جنین را قبل از تولد حدس بزنند. برخی دیگر نیز می‌خواهند قدرت و اعتبار این علائم را به اثبات برسانند.

پس از بارداری، بدون شک اولین سوالی که ذهن شما را درگیر می‌کند این است که فرشته کوچک من دختر است یا پسر؟ در دنیای امروز برای بسیاری از والدین جنسیت جنین مهم نیست، آنها فقط کنجکاو و ذوق زده هستند و می‌خواهند شرایط را بر طبق جنسیت نوزاد مهیا کنند. اینکه چقدر این علائم صحت دارند، نیازمند پژوهش‎های علمی است. در ادامه به برخی از باورهای عمومی در این زمینه اشاره خواهد شد.

در باور عمومی این اعتقاد وجود دارد که نوع برآمدگی شکم، جنسیت جنین را نشان خواهد داد. در این حالت گفته می‌شود اگر برآمدگی شکم به سمت پایین باشد، نوزاد احتمالا پسر است. افراد زیادی به این موضوع باور دارند، اما باید بدانید نمی‎تواند با قطعیت و شواهد علمی این موضوع را تایید کرد. برآمدگی شکم در دوران بارداری به عواملی مانند اضافه وزن، چند قلو بودن، تیپ بدنی و قدرت عضلات بستگی خواهد داشت.

برخی بر این باور هستند که تغییرات پوست مادر نیز می‎تواند از علائم صد درصد جنین پسر باشد. در این حالت مادر با آکنه در صورت و خشکی پوست دست مواجه خواهد شد. اما علم بر این باور است که اگر مادر در طول بارداری از خشکی پوست رنج می‎برد، به این دلیل است که آب کافی دریافت نکرده و از پوست خود به خوبی مراقبت نمی‌کند. برای حل این مشکل، کافی است در طول روز هشت لیوان آب بنوشید.

علائم صد درصده جنین پسر

علائم صد در صد جنین پسر

از دیگر باورهای عمومی این است که رنگ ادرار می‎تواند نشان‌دهنده جنسیت جنین باشد. مادرانی که در طول بارداری ادرار تیره دارند، احتمالا پسر به دنیا خواهند آورد. اما علم در این رابطه نظر دیگری دارد. نمی‌توان انکار کرد که با بررسی ادرار مادر، می‌توان اطلاعات مفیدی از شرایط پزشکی او را به دست آورد، اما به طور حتم جنسیت جنین را مشخص نخواهد کرد. عوامل زیادی وجود دارند که بر pH بدن تاثیر می‌گذارند که از آن جمله می‎توان به رژیم غذایی، مکمل و داروها اشاره کرد.

از اشتهای زیاد نیز به عنوان یکی دیگر از علائم صد درصد جنین پسر یاد می‎شود. در این رابطه علم، کمی با احتیاط نظر خود را بیان کرده است. شواهد علمی نشان می‌دهد زنانی که در طول بارداری اشتهای خوبی دارند، معمولا پسر به دنیا می‎آورند.

این اعتقاد وجود دارد که اگر در طی بارداری به تهوع صبحگاهی مبتلا نمی‌شوید، احتمالا جنسیت جنین پسر است. در این مورد نیز علم این اعتقاد را تایید نمی‌کند. بسیاری از زنان به تهوع صبحگاهی مبتلا نبوده‌اند و در عین حال نوزاد دختر به دنیا آورده‎اند. بنابراین نمی‎توان با قطعیت اعلام کرده که عدم وجود تهوع صبحگاهی به منزله این است که پسردار خواهید شد.

همچنین گفته می‎شود زنانی که در طی بارداری رشد موی خوبی دارند، نوزاد پسر خواهند داشت. در این رابطه باید بدانید که با حاملگی تغییرات اساسی در هورمون‌ها رخ خواهد داد. افزایش استروژن منجر به رشد مو در این دوران خواهد شد.

قلب اولین عضوی است که در جنین شروع به شکل‌گیری و رشد می‌کند. براساس باورهای قدیمی و سنتی، ضربان قلب پایین از علائم صد درصد جنین پسر است. قلب جنین در هر دقیقه بین 120 تا 160 تپش خواهد داشت. هر گونه تغییری که در ضربان قلب بوجود می‌آید، بیشتر به سن حاملگی بستگی دارد ونمی‌توان آن را به جنسیت نوزاد نسبت داد.

داشتن پاهای سرد نیز از دیگر علائم صد درصد جنین پسر یاد شده است. علم در این رابطه فاکتورهای زیادی را دخیل می‌داند. از جمله آنها می‎توان به گردش خون ضعیف در بدن مادر، کم خونی، نوروپاتی و کم کاری تیروئید اشاره کرد.

 

برخی دیگر نیز بر این باور هستند که تمایل مادر به خوردن غذاهای خاص جنسیت جنین را مشخص خواهد کرد. زنانی که به خوردن شوری و یا ترش علاقمند هستند، نوزادان پسر به دنیا خواهند آورد. علم در این رابطه نیز با این باور هم عقیده نیست. اگر بدن شما در طی بارداری به غذایی خاص تمایل دارد، نشان‌دهنده نیازهای بدن است. برای مثال اگر به خوردن گوشت علاقه پیدا کرده‌اید، یعنی با کمبود آهن مواجه هستید و یا اگر میل به شوری دارید، یعنی بدن با کمبود چربی‌های سالم مواجه است. بنابراین نمی‎توان با قطعیت گفت، تمایل به غذایی خاص می‎تواند جنسیت جنین را مشخص کند.

دکتر داروساز و فعال در حوزه سلامت بانوان. چند سالی هست که از دانشکده علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شدم و از همان روزهای نخست به فکر ایجاد تحولی بزرگ در زندگی بانوان ایرانی و جامعه سلامت آنلاین بودم. مینت ساخته شده تا بانوان ایرانی در سلامتی کامل به سر ببرند و از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اپلیکیشن مینت ، اپلیکیشن تخصصی سلامت بانوان و اولین تقویم تخمک گذاری و پریود ترکر ایرانی.

امام علی (ع) فرمودند: زن باردار هیچ خوراکی نمی خورد و هیچ دارویی به کار نمی گیرد که برتر از خرمای تازه باشد.

حتما شما هم مثل همه مادرها عجله دارید تا قبل از تعیین جنسیت قطعی ، جنسیت جنینتان را بدانید، ما به خوبی میدانیم که منتظر ماندن برای فهمیدن این راز بزرگ چقدر سخت است، چون که شما دوست دارید خیلی زود برای فرزندتان لباس های کوچک و اسباب بازی بخرید و اتاقش را آماده آمدنش کنید ، از قدیم الایام نظراتی درباره اینکه چه نشانه هایی از علائم پسر بودن جنین یا دختر بودن جنین است گفته شده، واقعیت این هست که هیچ علامتی نمیتواند تضمینی صد در صد باشد ولی میتوان به احتمال زیاد حدس زد و ما در این مطلب علائم بارداری پسر را به طور کامل بررسی میکنیم، پس با ما همراه باشید…

برخی از علائم قابل توجهی که از پسر بودن جنین داخل رحم مادر در دوران بارداری او خبر می دهند، عبارتند از:

موقعیت شکم مادر در طی دوران باداری، یکی از علائم معمولی است که نشان می دهد جنسیت جنین او، پسر خواهد بود و یا دختر. بنابراین، به خاطر داشته باشید که اگر شکم شما رو به پایین باشد، به وضوح از علائم بارداری پسر در رحم شما رشد میکند..

علائم صد در صد جنین پسر

رنگ ادرار تمام زنان در دوران بارداری تغییر می کند. تیره شدن ادرار مادر در دوران بارداری نشان می دهد که او در حال حمل یک جنین پسر است. برای اثبات این موضوع، گزارشات علمی متنوعی در مورد دوران بارداری زنان ارائه شده است، که طبق گزارشات این منابع معتبر اگر ادرار مادر با آغاز دوران بارداری او تیره تر شده باشد، به این معنی است که او در حال گذراندن روزهای بارداری پسر است. این در حالی است که اگر ادرار مادر با آغاز دوران بارداری او زلال و سفید شده باشد، بدان معنی است که او جنین دختری را در رحم خود پرورش می دهد.

در ابتدا، یادتان باشد از آن جایی که زنان در دوران بارداری خود، تعادل هورمونی بدنشان را از دست می دهند و تغییر و تحولات فیزیکی و روحی زیادی را در این دوران تجربه می کنند، بنابراین بدن آن ها برای مقابله با این تغییرات، هم واکنش های مختلفی را از خود نشان می دهد. شروع جوش زدن و بروز آکنه بر روی پوست بدن مادر در دوران بارداری آن ها یکی از علائم پسر بودن جنین است.

به عنوان یک زن حامله به خاطر داشته باشید که در دوران بارداری هر مادری، سینه های او بزرگ تر از حد طبیعی خود شده و تمایل بیشتری به تامین شیر مادر برای پرورش نوزاد بعد از زایمان، از خود نشان می دهند. در بسیاری از زنان حامله، پستان سمت چپ، همیشه کمی بزرگ تر از سینه دیگر آن ها به نظر می رسد. با توجه به این مطلب، هنگامی که مادر باردار، جنین پسری را در رحم خود داشته باشد، پستان سمت راست او بزرگ تر از سینه سمت چپش خواهد بود.

سرد بودن پاهای هر مادری در طول دوران بارداری او یکی دیگر از نشانه های روشنی است که اثبات می کند که جنسیت جنین مادر پسر است.

به عنوان خانمی که قصد باردار شدن دارید، به خاطر داشته باشید که معمولا دکتر متخصص زنان و زایمان در تمام طول دوران بارداری و در هنگام انجام معاینات معمولی، حتما باید ضربان قلب جنین و حرکت او در داخل رحم شما را اندازه گیری کند. در طی این معاینات، اگر پزشک معالج شما متوجه شود که ضربان قلب جنین زیر 140 ضربه در دقیقه است، می تواند ادعا کند که جنسیت جنین شما پسر است.

یکی دیگر از نشانه های مشترکی که می تواند به مادران حامله نشان دهد که فرزند داخل رحم آن ها پسر است، اندازه رشد موهای جنین می باشد. پس، به خاطر داشته باشید هنگامی که موهای جنین داخل رحم مادر باردار سریع تر از حد معمول رشد کند، از علائم بارداری پسر است.

جالب است بدانید هنگامی که مادر بارداری نوزاد پسری را در رحم خود پرورش دهد، اشتیاق زیادی در خوردن مواد غذایی ترش و یا غذاهای شور خواهد داشت.

در طول کل دوران بارداری، مادران حامله اغلب احساس خستگی زیاد می کنند. به همین دلیل، آن ها می توانند ساعت ها بدون حرکت و به راحتی بخوابند. در چنین شرایطی اگر خانم بارداری بیشتر بر روی سمت چپ خود بخوابد، نشان دهنده پسر بودن جنین داخل رحم او است.

خشک شدن و ترک خوردن دست های هر مادر بارداری، علامت زنده ی دیگری است که نشان می دهد جنسیت جنین پسر است.

جالب است به عنوان یک خانم بدانید هنگامی که زن حامله ای علائم اولیه بارداری مانند تهوع و ویار صبحگاهی را در بدن خود تجربه نمی کند، نشانه روشنی از پسر بودن جنین داخل رحم او است.

بزرگ دیده شدن شکم زن حامله از نظر اطرافیان، ماهیتی است که افزایش قابل توجه وزن مادر و جنین داخل رحم او را نشان می دهد. یادتان باشد که افزایش وزن زیاد مادر باردار، نشانه مشخصی از پسر بودن جنین داخل رحم او است. در واقع، می توان ادعا کرد وقتی که مادر باردار یک جنین پسر را در داخل رحم خود حمل می کند، وزن اضافه در قسمت شکم او بیشتر مشاهده شده و فشار زیادی را هم به معده او وارد می کند. اما، در مورد دختر بودن جنین، مادر دستاوردهایی نظیر اضافه شدن وزن در سراسر بدن خود از جمله چهره را تجربه خواهد نمود.

به عنوان یک خانم به یاد داشته باشید که جنسیت جنین داخل رحمتان بر تغییرات رفتاری شما تاثیر زیادی می گذارد. محققان طی تحقیقاتی گسترده در این مورد، نتیجه گیری کرده اند زنان حامله ای که در دوران بارداری خود طبیعت تهاجمی پیدا می کنند و با حرف های درشت و غلیظ سخن می گویند، با احتمال بیشتری جنین پسری را در رحم خود پرورش می دهند. دلیل این امر هم این است که با توجه به افزایش سطح هورمون تستوسترون، جنبه های رفتاری مادرانی که جنین پسری را در رحم خود دارند، بیشتر پذیرای رفتار و شخصیت مردانگی می شود.

از خدا میخام و قسمش میدم ب مقام و منزلت حضرت محمد بهم این یکیو یه پسره سالم و صالح بده .الهی امین?

ادرار پررنگ که میگن دختره؟؟؟

منم ازخداخواستم بهم یه پسربده سه ماهه باردارم چون یه دختردارم آرزومه این پسربشه توکل به خدا

سلام من هفته شش بارداریم دوتا دختر دارم شوهرم این نمیخواد میگه باید سقطش کنی سونو اولیه میگه امکان سقط بالا اصلا دیده نشده ودرست تشکیل نشده خودم خیلی ناراحتم شوهرم خیلی پسر دوست داره این اعلائم خوندم دارم ممکن پسر باشه خدا کمک کن از حرف اطرافیان…

سلام من هفته شش بارداریم دوتا دختر دارم شوهرم این نمیخواد میگه باید سقطش کنی سونو اولیه میگه امکان سقط بالا اصلا دیده نشده ودرست تشکیل نشده خودم خیلی ناراحتم شوهرم خیلی پسر دوست داره این اعلائم خوندم دارم ممکن پسر باشه خدا کمک کن از حرف اطرافیان خستم،،

سلام دوستان منم الان 6هفته هستم تمام علایم پسر دارم ممکنه پسربشه آخه خیلی پسر دوست دارم

دختر و پسر هیچ فرقی نمی کنه،بچه باید سالم و صالح باشه

یعنی چی همگی دنبال پسرمیگردین خدا روزی شو زیاد کنه شانس داشته باشه سالم باشه چه دخترچه پسرفرقی ندارن ناشکری نکنین

منم ی مدتی از وقت پریدیم گذشته ولی هرچی هم دارو گرم خوردم مریض نشدم دوتا دختر دوقلو هم دارم ولی شوهرم ازاین بارداری راضی نیست چکارکنم،،،برام دعا کنید سقطش نکنم چون دوست دارم پسرباشه یاخدا دعاکنید براش

س خسته نباشید،،،من ی مدتی از وقت پریدیم گذشته و هرچی هم دارو گرم خوردم مریض نشدم دوتا دختر دوقلو هم دارم ولی شوهرم ازاین بارداری راضی نیست چکارکنم،،،دوست دارم اگه ساقطش نکردم پسر باشه آرزومه یاخدا دعاکنیدبرام،??

سلام من ۱۳هفته باردار هستم بچه دومم هستش بچه اولم دختره همه علایم پسر رو دارم پاهام سرده ویارم ترشو شوره واسه دخترم ۵ماهم بود که فهمیدم باردارم هیچ احساس نمیکردم ولی واسه این بچهم از اولش حالم بد بود احتمال داره که جین پسر باشه لطفا برام دعا کنین

سلام لطفا برای منم دعا کنید منم دو تا گل دختر دارم دعا کنید خدا بهم یه امیرعلی بده دعا کنید خدا به دل شوهرم بندازه اقدام کنیم

امیدارم حرفاتون که انجام دادم تعصبر داده بودهدباشه

سلام من دوتا دختر دارم الان دوباره باردارشدم سراون دوتا اصلا ویارنداشتم الان شبا سرمعده ام میسوزه وحالت تهوع دارم پام سرده وسمت پهلوی چپم یه حس های دارم بنظرتون بچم چیه :

سلام من تو ۱۷ هفتگی سنو دادم گفته دختره احتمالش هست اشتباه شده باشه

سلام
بله احتماد داره ولی کم

نه امکان نداره ولی هرچه خواست. خداس

سلام،من هفته۱۸ هستم سونو انومالی رفتم میگه دختره ولی همه علامت های پسر رو دارم!!ممکنه اشتباه باشه سونو؟؟جفتم هم خلفیه و جنین سفالیکه

نه اشتباه بچت صددرصد پسره عزیزم پسر منم جفتش خلفی بود کلا حدود 80درصد از جنین هایی که جفتشون خلفی پسر هستن

خلفی یعنی چی؟

سلام من 13هفته و 6 روزمه رفتم سونو غربالگری گفت بچت همه چیش سالمه جفتمم قدامیه اما هرچی اصرار کردم بهم نگفت بچه چیه گفت معلوم نیست ممکنه دختر بوده و نگفته یا واقعا معلوم نبوده بچه اولمه دوست دارم پسر باشه بیشتر این علائم پسر رو هم خودم دارم ضربان…

سلام من 13هفته و 6 روزمه رفتم سونو غربالگری گفت بچت همه چیش سالمه جفتمم قدامیه اما هرچی اصرار کردم بهم نگفت بچه چیه گفت معلوم نیست ممکنه دختر بوده و نگفته یا واقعا معلوم نبوده بچه اولمه دوست دارم پسر باشه بیشتر این علائم پسر رو هم خودم دارم ضربان قلبشم 155 بود آیا از روی جفت و ضربان قلبش قابل تشخیصه

علائم صد در صد جنین پسر

من ۲۵ هفته بالدارم سنوبهم گفت دختره دعاکنیداشتباه گفته انشاالله پسرباشه برام دعاکنید

سلام من خیلی نیاز به دعا هاتون دارم بچه ی اولم دختره بعد از دخترم باردار شدم اما چون سنو گفته بود دختره شوهرم به زور برد سقطش کرد ولی وقتی افتاد دید پسره خیلی ناراحت شد امیدتون به خدا باشه به سنو اینا اعتماد نکنین به غیر خدا هیشکی نمیتونه بفهمه…

سلام من خیلی نیاز به دعا هاتون دارم بچه ی اولم دختره بعد از دخترم باردار شدم اما چون سنو گفته بود دختره شوهرم به زور برد سقطش کرد ولی وقتی افتاد دید پسره خیلی ناراحت شد امیدتون به خدا باشه به سنو اینا اعتماد نکنین به غیر خدا هیشکی نمیتونه بفهمه تو رحم مادر چیه و اینکه دوباره باردارم به من دعا کنید بچم اول سالم بعد پسر باشه چون طرف مقابلم نامرده ممنون

لااله الله واستغفر الله ربی واتوب الیه خدا را شاکر باشید و این دیگه چه کاری بوده که این مرد انجام داده یعنی قتل انجام داده برو توبه کنه ودر گاه خداوند استغفار کنه …

سلام من تو هفته ۱۸بارداری هستم سونوگرافی گفت بچه دختر قبلش ۱۵۳ تامیزد بعضی چیزا مثل پسر؟ بعضی چیزا مثل دخترا

 فیسبوک  |   تویتر  |  پینترست  | بلاگ  |  الکسا

در گذشته به علت نبود روش سونوگرافی برای تشخیص جنسیت جنین ، خانم های مسن تر از روی حالت زنان باردار جنسیت جنین آنان را حدس می زدند . گرچه این تشخیص برخی از مواقع درست از آب در نمی آمد و روش قطعی برای تشخیص جنسیت نبود اما بسیاری از مواقع نیز این تشخیص ها درست بود . اگر هنوز جنین تان آنقدر بزرگ نشده که سونوگرافی بتوانید جنسیتش را تشخیص دهد و دیگر تحمل بی خبری برایتان آسان نیست، از روش مادربزرگ ها برای تعیین جنسیت جنین کمک بگیرید.در این بخش از بارداری و نوزاد نمناک روش های قدیمی را برای تعیین جنسیت جنین برای شما آورده ایم که در نوع خود جالب است و دانستن آنها میتواند در عین جذابیت و تفاوت مفید باشد.

تعیین جنسیت جنین با توجه به خشکی دست

مادر بزرگ ها عقیده دارند خانم هایی که در بارداری خشکی دست را تجربه می کنند ، جنین پسر در شکم دارند ولی خانم هایی که در بارداری پوست دستشان نرم و لطیف است ، احتمالا جنین آنها دختر است !

تعیین جنسیت جنین با توجه به ویار

علائم صد در صد جنین پسر

یکی از روش هایی که قدیمی ها برای تشخیص جنسیت جنین از آن استفاده می کردند ، تغییرات ذائقه و اشتهای خانم باردار بود . مادربزرگ ها می گویند زنانی که جنینشان دختر است ، تمایل زیادی به خوردن مرکبات دارند اما پسردارها میل زیادی به این میوه ها ندارند.

روش تعیین جنسیت جنین با توجه به علائم مادر

معمولا تا 20 هفتگی جنسیت جنین مشخص نمی شود و سونو گرافی ها قبل از این موعد از جنسیت جنین پرده برنمی دارندو اظهار نظری در مورد آن نمی کنند. شما می توانید در این مدت با استفاده از روش های زیر تشخیص دهید جنینی که در شکم دارید پسر است یا دختر اما بدانید این روش ها صد در صد قابل اطمینان نیستند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به حالت خواب

برای تشخیص جنین خود به حالت خوابتان توجه کنید . اگر حالت خوابتان یعنی جهتی که در آن به خواب می روید به سمت چپ باشد ، احتمالا فرزندتان پسر است و اگر به سمت راستتان می خوابید ، فرزند شما دختر است .

تعیین جنسیت جنین با توجه به وضعیت معده

بسیاری از خانم هایی که جنین آنها دختر است بد ویار هستند و حالت تهوع بیشتری دارند و اوضاع معده شان نابسامان تر است. اگر ویار صبحگاهی دارید و وزنتان کم شده و وضعیت معده تان نابسامان است ، احتمال دختر دار شدن تان زیاد است.

تعیین جنسیت جنین با توجه به زیبایی مادر

اگر در دوران بارداری ، صورتتان پر از جوش شده احتمالا دختر دار خواهید شد زیرا دختردار شدن هورمون های مادر را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث جوش جوشی شدن مادران باردار می شود.این موضوع را نمی توان با علم ثابت کرد اما این روش در زمانقدیم برای تعیین جنسیت متداول بوده است . مادرانی که جنین پسر در شکم دارند ، در دوران بارداری زیباتر خواهند شد.

تعیین جنسیت جنین با توجه به فعال بودن مادر

از نظر زنان قدیمی مادرانی که جنین پسر در شکم دارند ، بی دست و پا می شوند و دائما سکندری می خورند اما زنانی که قرار است دختردار شوند، از قبل از بارداری شان هم تواناتر می شوند و بسیار فعال هستند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به شکل ظاهری

برای اینکه تشخیص دهید جنین شما دختر است یا پسر به اجزای صورتتان دقت کنید . اگر صورتتان تپل تر شود و دماغتان چاق گردد ، احتمالا دختردارمی شوید پس همین الان در آیینه نگاه کنید شما هم می توانید مانند قدیمی ها با دیدن چهره خود تشخیص دهید جنسیت فرزندتان چیست .

تعیین جنسیت جنین با توجه به تمایل به شوری

 مادربزرگ ها می گویند اگر نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و دوست دارید هر خوراکی شوری را امتحان نمایید ، فرزند پسر به دنیا می آورید. اما اگر به خوردن بستنی، شکلات و دیگر خوراکی های شیرین تمایل دارید احتمالا جنینتان دختر است . ممکن است شما قبل از بارداری خوراکی شور دوست داشته باشید اما در دوران بارداری میل بیشتری به خوردن خوراکی های شیرین بیابید علت این تغییر ذائقه در جنسیت جنین شما است .

تعیین جنسیت جنین با توجه به رنگ ادرار

در مطلب دیگری در نمناک گفتیم که خانم های قدیمی با رنگ ادرار نیز می توانستند جنسیت جنین را تشخیص دهند . آنها معتقد بودند زنانی که رنگ ادرارشان زرد روشن است، قرار است پسر دار شوند اما خانم هایی که ادرارشان به رنگ زرد تیره است ، جنینشان دختر است .

تعیین جنسیت جنین با توجه به خوردن نان

قدیمی ها معتقدند خانم های بارداری که در این زمان ، ته مانده نان را نمی خورند قرار است دختر دار شوند اما خانم هایی که ته مانده نان را می خورند در آینده پسردار می شوند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به خرید لباس

اولین لباسی که برای نوزاد خریده می شود می تواند جنسیت جنین را تعیین کند.اگر لباسی که خریده اید پهن باشد، احتمالا فرزندتان پسر می شود اما اگر لباس جمع و جورتری خریده اید، فرزند تان دختر است .

تعیین جنسیت جنین با توجه به وضعیت اعصاب

اگردر دوران بارداری کم طاقت ، دل نازک شده اید و اشکتان سر مشکتان است به طوری که سر مسائل جزئی اعصابتان به هم می ریزد ، قرار است دختردار شوید . این اتفاق برای همه باردارها نمی افتد، بلکه سراغ کسانی می رود که انتظار وارد شدن یک دختر به خانواده را دارند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به شکل شکم

مادر بزرگ ها از روی شکل شکم نیز می توانستند جنین را تشخیص دهند ، آنها به شکم زنان باردار نگاه می کردند و تشخیص می دادند قرار است شاهزاده به دنیا آورند یا پرنسس . اما این تشخیص چگونه بود؟ آنها معتقد بودند خانم هایی که قرار است دختر دار شوند شکم شان بالاتر است درحالی که شکم پسردارها انگار به پایین افتاده است.

خانم هایی که قرار است دختردار شوند ، در ابتدای بارداری شکمی برآمده ندارند و تازه در ماه های آخر شکمشان پیدا می شود اما زنانی که قرار است پسردار شوند، شکمی تیز و رو به جلو دارند.

تعیین جنسیت جنین با توجه به نشان دادن دست

برخی از زنان قدیمی خود را جنین شناس تجربی می دانند و ادعا می کنند تشخیص آنها درست است . این خانم های مدعی می گویند ، اگر به یک خانم باردار بگویید دستش را به شما نشان دهد و او روی دستش را به شما نشان داد ، شما قرار است دختردار شود اما اگر پشت دستش را به شما نشان داد، جنین پسر در شکم دارد!

تعیین جنسیت جنین با استفاده از کودک نو پا

مادر بزرگ ها برای تشخیص جنسیت جنین ، از یک کودک نوپا کمک می گیرند زیرا معتقدند بچه های کوچک را هم می توان جنین شناس دانست. اگر پسر کوچولویی به شکم شما توجه کرد، یعنی دختر به دنیا می آورید و اگر یک دختر کوچولو توجهش به شکم شما جلب شد یعنی قرار است پسردار شوید.

تعیین جنسیت جنین با توجه به ضربان قلب

از نظر قدیمی ها یکی از راه های تشخیص جنسیت جنین ، تعداد ضربان های قلب جنین شما است . شما قرار است دختر دار شوید ، اگر قلب جنین تان بیشتر از 150 بار در دقیقه می زند اما اگر تعداد ضربان قلب جنین کمتر از 150 بار در دقیقه باشد، یعنی قرار است صاحب فرزند پسر شوید.

تعیین جنسیت جنین با توجه به نا متقارن شدن سینه ها

علائم صد در صد جنین پسر

در زمان بارداری اندازه سینه مادر به علت آماده شدن او برای شیردهی افزایش می یابد اما قدیمی ها می گویند اندازه سینه مادران باردار همیشه یکسان نیست. آنها می گویند اگر سینه راست از چپ بزرگ تر باشد، یعنی قرار است دختر دار شوید اما اگر سینه چپ بزرگ تر باشد، قرار است پسردار شوید.

تعیین جنسیت جنین با توجه به رنگ سینه

رنگ نوک سینه مادر روشی دیگر برای تشخیص جنین است ، اگر محدوده دور نوک سینه مادر تیره تر شود، فرزند او پسر است اما اگر نوک سینه زیاد تیره نباشد ، جنین دختر است.

تعیین جنسیت جنین با توجه به چرخش حلقه

برای تشخیص جنسیت جنین ، می توانید از این روش قدیمی ها هم استفاده نمایید تنها کافی است ، حلقه ازدواج خود را به یک نخ وصل کنید و روی شکم تان قرار دهید. اگر حرکات آن دایره وار بود، پسردار خواهید شد اما اگر حرکات پاندول شکل بود، جنینتان احتمالا دختر است.

گهواره، راهنمای بارداری و تربیت کودک

زمانی که متوجه علائم اولیه بارداری خود شده و با آزمایش خون بارداری از آن مطمدن می‌شوید، اولین فکری که به ذهن‌تان خطور می‌کند داشتن یک نوزاد سالم است. اما جنسیت جنین و اینکه بارداری پسر و یا دختر چه تفاوت‌هایی دارند، از دغدغه‌هایی هستند که همان ماه اول بارداری و از همان لحظات اول دارید. در این مقاله علائم و باورهایی که در مورد علائم بارداری پسر شایع است و همینطور نحوه علمی تشخیص جنسیت در بارداری توضیح داده شده است.

آنچه بارداری پسر یا دختر بودن جنسیت را تعیین می‌کند ژن‌های نوزاد هستند. همه تخمک‌ها حاوی یک  نوع کروموزوم X هستند، در حالی که اسپرم‌ها می‌توانند کروموزوم X یا Y داشته باشند. اگر تخمک توسط سلول اسپرم حامل کروموزوم X حاصل شود، جنین XX حاصل می‌شود. در مقابل، اگر سلول اسپرم دارای کروموزوم Y باشد، جنین کروموزوم XY مردانه خواهد داشت. در ابتدا، تمامی جنین‌ها صرف نظر از جنسیت یکسان به نظر می‌رسند. در حقیقت، اگر به دلیل اثر تستسترون نبود، همه‌ی نوزادان دارای صفات زنانه می‌شدند. تا هفته‌ی هفتم بارداری، کودک شما ساختاری به نام ” دستگاه تناسلی” نخواهد داشت و سپس در طی 5 هفته آینده، کودک شما شروع به تولید هورمون‌هایی می‌کند که باعث تحریک رشد اندام‌های جنسی می‌شود. 

روش Shettles: این نظریه که دارای 75 درصد موفقیت است (گرچه مطالعات مستقل، از این ادعا حمایت نکرده‎‌اند) معتقد است که اسپرم تولید کننده دختران (اسپرم X) کندتر ولی با انعطاف پذیری بیشتر و طول عمر طولانی‌تری نسبت به اسپرم‌های تولیدکننده‌ی نر (Y-sperm) هستند. اگر دختر می‌خواهید، باید دو تا چهار روز قبل از تخمک گذاری رابطه جنسی برقرار کنید. به این ترتیب اسپرم X تنها اسپرم زنده و منتظر در لوله‌های فالوپ شما خواهد بود. اگر پسر می‌خواهید، باید رابطه جنسی تا حد ممکن نزدیک به زمان  تخمک‌گذاری باشد که با توجه به سرعت بیشتر اسپرم Y، احتمالاً زودتر به تخمک می‌رسد. البته نکات دیگری مانند مجاری واژن و موقعیت‌های جنسی و حتی اینکه زن دارای ارگاسم باشد یا خیر می‌تواند برای اسپرم X یا Y جذاب‌تر باشد.

علائم صد در صد جنین پسر

حتما بیشتر شما پیش بینی‌های خانم‌های مسن فامیل را در مورد جنسیت کودکان تجربه کرده‌اید و یا حداقل باورهایی را که مبنی بر تشخیص جنسیت نوزاد است، شنیده‌اید. اما واقعیت این است که این باورها پایه‌ی علمی نداشته و هیچ پژوهشی صحت آن‌ها را تایید نمی‌کند. برخی از این موارد عبارتند از: 

تحقیقات نشان داده است که به طور معمول  50% تا 90% از کل زنان باردار در برخی از دوران بارداری هوس به غذاهایی خاص را تجربه می‌کنند. یک عقیده‌ی رایج بیان می‌کند که زنانی که فرزند دختر حمل می‌کنند، میل به خوردن شیرینی‌جات دارند. و در عوض مادرانی که فرزند پسر حمل می‌کنند، غذاهای شور هوس می‌کنند. حقیقت این است که هوس‌های زنان باردار به نیاز بدن به مواد غذایی مربوط می‌شود نه به جنسیت. بنابراین این یک نشانه برای بارداری پسر نیست.

 یکی دیگر از ادعاهای عموم در مورد جنسیت کودک به تعداد ضربان قلب جنین مرتبط می‌شود. اعتقاد بر این است که اگر ضربان قلب جنین در حدود 140 ضربه در دقیقه باشد، جنین یک پسر است و ضربان قلب سریع‌تر به معنی دختر بودن کودک شماست. اما مطالعات علمی نشان داده‌اند که بین ضربان قلب جنین‌های دختر و پسر تفاوت چندانی وجود ندارد. در حقیقت، ضربان قلب جنین‌های پسر کمی سریع‌تر (اما فقط در حدود 3 ضربان در دقیقه) است.

برخی معتقدند که اگر بارداری پسر دارید، پوست شما سالم‌تر و موهای‌تان ضخیم‌تر و براق‌تر به نظر می‌رسد و وقتی فرزند دختر حمل می‌کنید، زیبایی شما کمتر می‌شود. لازم به ذکر است که این‌گونه تغییرات فقط به هورمون‌های بارداری بستگی دارد که در برخی از خانم‌ها می‌تواند رنگدانه یا آکنه پوستی ایجاد کنند، در حالی که در برخی دیگر موجب درخشش و ضخامت مو می‌گردد.

متاسفانه برخی معتقدند، کسانی‌که فرزند پسر حمل می‌کنند نوسانات خلقی کمتری را تجربه می‌کنند ولی این باور درست نیست. نوسانات خلق و خوی شما ارتباطی به جنسیت کودک‌تان ندارد. فرزند شما هر جنسیتی که داشته باشد شما نوسانات خلقی را تجربه خواهید کرد. این یک مورد بسیار شایع برای بسیاری از زنان باردار است.

شکل شکم یکی از موارد محبوب و رایج در مورد بارداری و پیش‌بینی جنسیت است. شاید شنیده باشید که اگر شکم شما پایین است پسری را حمل می‌کنید و اگر بالا است، فرزند دختری را حمل می‌کنید. داستان به این‌جا ختم نمی‌شود و دلیلی بر این ادعا ذکر می‌شود که چون پسران مستقل‌تر هستند، به همین دلیل در  قسمت پایین رحم حمل می‌شوند و دختران به دلیل نیاز به حفاظت بیشتر، بالاتر می‌روند. اما واقعیت این است که نحوه بارداری شما، چه از نظر اندازه و چه شکل شکم، با عوامل متعددی مرتبط است که هیچ کدام از این‌ها جنس کودک شما را نشان نمی‌دهد. اگر در اولین بارداری هستید و یا عضلات شکمی قوی دارید، ممکن است کودک بالاتر قرارگیرد و از طرفی اگر این فرزند اول شما نیست، ممکن است به دلیل کشیده شدن شکم شما در هر بارداری برجستگی شکم شما کمی پایین بیاید. از سویی، اندازه و موقعیت کودک شما در شکم، در نحوه‌ی دیده شدن شکم تأثیر دارد. به عنوان مثال، در اواخر بارداری ممکن است حرکت جنین شما به سمت پایین لگن باشد و باعث شود برجستگی شکم شما کم باشد. موقعیت کودک شما در هر زمان ممکن است به طور موقت شکل و اندازه برجستگی شکم‌تان را تغییر دهد.

 در این‌جا به برخی از روش‌های علمی و آزمایش‌هایی که به پزشک در تشخیص و تعیین جنسیت جنین و بارداری پسر و یا دختر بودن کمک می‌کند اشاره می‌شود:

منبع:

   https://flo.health/pregnancy/pregnancy-health/prenatal-testing/early-signs-of-your-baby-sex

   https://www.healthline.com/health/pregnancy/baby-boy-pregnancy-belly#gender-and-belly-shape

   https://theconversation.com/are-maternal-hormones-different-when-carrying-a-boy-or-a-girl-78348

روزانه پیام‌ مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.

سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.

با بازی‌هایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک می‌کنه آشنا بشین.

همین حالا سوال خودتون رو از مامانای با تجربه بپرسین و در کمتر از ۷ دقیقه پاسخ مامانای که
فرزند
همسن شما دارن رو دریافت کنین

تهران ، میدان صادقیه ، خیابان باقری ، پلاک ۲ ، واحد ۲۲

تلفن: ۴۴۰۱۵۱۶۰

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

علائم صد در صد جنین پسر

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

علائم صد در صد جنین پسر

http://bit.ly/31AMOqp

اطلاع از علائم بارداری پسر در روزهای اول به شما کمک می کند تا جنسیت جنین خود را در همان ابتدای کار حدس بزنید. گرچه علمی ترین و ساده ترین روش آن است که در پایان هفته 16 با کمک سونوگرافی از جنسیت جنین خود مطلع شوید، اما در باور عمومی عقایدی مبنی بر حدس زدن جنسیت جنین از روی علائم و نشانه های مادر وجود دارد که در این مطلب آنها را برای شما بازگو می کنیم. بنابراین اگر می خواهید علائم حاملگی پسر در ماه اول را بدانید به خواندن این مطلب ادامه دهید.

هیچ گاه در هیچ فرهنگی ارجحیت یک جنس بر جنسیت دیگر و یا تمایل به داشتن فرزندی با جنسیت بخصوص پسندیده نیست. فرزندان چه دختر باشند و چه پسر همگی بهترین هدیه های خداوند به مادر و پدر هستند. درگذشته معمولا خانواده ها تعداد فرزندان زیادی داشته اند که گاها براساس شانس و اقبال تعدادی دختر و تعدادی پسر می شدند. امروزه به علل گوناگون از جمله بالا رفتن سن ازدواج، شاغل بودن مادران، تمایل به ادامه تحصیل، مشکلات مالی و … بسیاری از خانواده ها خصوصا در کلان شهرها به یک تا دو فرزند بسنده می کنند. از این رو آنها برای داشتن جنسیت مورد علاقه شان نمی توانند بارها و بارها شانس خود را امتحان کنند. همین امر سبب شده که روش های تعیین جنسیت جنین قبل از لقاح رواج گسترده ای پیدا کند و بسیاری افراد در تلاش باشند تا جنسیت مورد علاقه خودشان را باردار شوند.

حال با تمام این ها و بعد از مثبت شدن تست بارداری، مادر و پدر می خواهند بدانند که آیا تلاش ها موقت آمیز بوده است؟ علائم بارداری پسر در روزهای اول چیست؟ نشانه های بارداری دختر در هفته های اول کدام است؟

حالت دیگر این است که مادر بدون تلاش برای تعیین جنسیت باردار شده است اما اکنون می خواهد بداند که علائم بارداری پسر در ماه اول حاملگی چیست و یا علائم بارداری پسر در هفته اول چگونه بروز می کند.

علائم صد در صد جنین پسر

لازم است بدانید که بهترین و علمی ترین روش اطلاع از جنسیت جنین آن است که در ساده ترین روش تا انتهای هفته 16 بارداری صبر کنید و سپس از طریق سونوگرافی از جنسیت فرشته کوچکتان مطلع گردید. در روش دیگر مادرانی که به هردلیلی از جمله مثبت بودن آزمایش های غربالگری مرحله اول اقدام به انجام CVS، آمنیوسنتز و یا تست سل فری می کنند، می توانند کمی زودتر از این تاریخ یعنی حوالی هفته های 13 تا 15 از جنسیت جنین خود مطلع شوند.

 

دراین میان یک سری نشانه هایی وجود دارد که البته همگی غیر علمی بوده و بر اساس مشاهدات و نشانه های مادران باردار جنسیت جنین شما را پیش بینی می کند که در ادامه مطلب برخی علائم بارداری پسر در روزهای اول گرد آوری شده اند:

مجددا تاکید می کنیم که هیچ یک از این نشانه های پایه و اساس علمی نداشته و صرفا بر اساس مشاهدات و نتیجه گیری های عوام در بین مادران عمومیت پیدا کرده است اما می تواید یک روش سرگرم کننده برای حدس زدن جنسیت جنین در دوران شیرین بارداری باشد. حال به نشانه های بدن خود توجه کنید آیا علائم بارداری پسر در روزهای اول را در خود مشاهده کرده اید؟ چند مورد از موارد ذکر شده را در خود می بینید؟

 

مطالعه بیشتر:

1- 9 روش سنتی برای تشخیص جنسیت جنین

2- نقش تغذیه و زمان برقراری رابطه جنسی در تعیین جنسیت فرزند

3- پسر دار شدن و تغذیه مادر

4- تشخیص جنسیت جنین با 4 روش خانگی

 

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

این بخش در حال طراحی می باشد

آیا ولع زیادی به خوردن غذاهای شور دارید؟ آیا موهایتان براق و پوستتان صاف و بدون جوش است؟ آیا دارای شکمی گرد و برجسته هستید؟ ما در متن حاضر تمام باورهای رایج مربوط به علائم حاملگی پسر را جمع آوری کرده و در ادامه به بررسی صحت و سقم آنها از نظر علم پزشکی می پردازیم.

1- علائم حاملگی پسر: ضربان قلب کمتر از 140 بار در دقیقه

در این روش از تعیین جنسیت جنین که در ظاهر همانند یک فرضیه پزشکی به نظر می رسد اعتقاد بر این است که اگر ضربان قلب جنین بیش از 140 بار در دقیقه باشد باید اتاق نوزاد خود را صورتی کنید. در واقع حاصل مطالعه ای که از سال 1997 تا 2003 بر روی 477 جنین در هفته 12 بارداری انجام شد نیز نشان داد که ضربان قلب پسران در دوران جنینی بیشتر و در حدود 9/154 بار در دقیقه است. در حالیکه قلب جنین دختر با سرعتی برابر با 7/ 151 بار در دقیقه می تپد. البته این تفاوت از نظر آماری معنادار نیست و به بیان دیگر نتایج این مطالعه فقط نشان داد که ضربان قلب جنین بدون در نظر گرفتن جنسیت او در طول سه ماهه اول بارداری باید بیش از 140 بار در دقیقه باشد. ضمن آنکه ضربان قلب جنین همراه با پیشرفت بارداری به تدریج کندتر می شود.

نکته جالب دیگر آنکه نوزادان دختر در طول زایمان ضربان قلب تندتری نسبت به نوزادان پسر دارند.

علائم صد در صد جنین پسر

2- علائم حاملگی پسر: تهوع بارداری خفیف

گفته می شود مادران بارداری که دارای جنین دختر می باشند به دلیل بالا بودن سطح هورمون های بدن غالبا دچار تهوع شدید بارداری می شوند در حالیکه شدت این عارضه در مادران بارداری که دارای جنین پسر می باشند به مراتب کمتر است به همین دلیل تهوع خفیف در بارداری را از علایم حاملگی پسر می دانند. از سویی دیگر حاصل مطالعه ای که در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شد نشان داد که احتمال دختر بودن جنین در مادران باردار مبتلا به تهوع شدید بارداری (از جمله خانم ها کیت میدلسون و امی شومر که از تهوع شدید بارداری رنج می بردند) بسیار بیشتر است. اما همانگونه که می دانید کیت میدلسون که در طول هر سه بارداری خود از تهوع شدید بارداری رنج می برد در نهایت و درست بر خلاف این فرضیه صاحب دو فرزند پسر و یک فرزند دختر شد. از این رو استفاده این روش برای تعیین جنسیت جنین چندان قابل اعتماد نمی باشد. از سویی دیگر اگر شما اولین بارداری خود را سپری می کنید هیچ مبنایی در ذهن خود نخواهید داشت که بر اساس آن بتوانید تشخیص دهید که میزان تهوع بارداری شما شدید است یا خیر.

3-علائم حاملگی پسر: پوست صاف و موهای براق

به گفته مادربزرگ ها هنگامی که یک جنین پسر در شکم دارید پوست شما صاف و بدون جوش (به دلیل کاهش هورمون های زنانه که اغلب جوش و آکنه های پوستی را به دنبال دارند) و موهای شما ضخیم و براق (به دلیل وجود هورمون مردانه تستوسترون) می شوند.

در واقع باید گفت که بارداری باعث تغییرات گسترده هورمونی در مادران باردار می شود و دختر یا پسر بودن جنین باعث ایجاد تفاوت معنی داری در سطح هورمون های بدن مادر نمی شود. بنابراین در طول این 9 ماه ممکن است موهای شما کم پشت یا پرپشت و هچنین پوست صورت شما صاف یا آکنه دار شود.

از سویی دیگر حاصل مطالعات محققان فرانسوی که در مجله The Sun منتشر شد نشان داد که: “احتمال دختر بودن جنین در مادران بارداری که در این دوران به جوش ها و آکنه های پوستی مبتلا هستند 90 درصد بیش از سایر مادران است”.

دکتر کلی گلت در مقاله ای که در نشریه Carolina Parent منتشر شد در این باره گفت:” در واقع سن مادر بیش از بارداری بر حجم و وضعیت مو تاثیرگذار است.”

دکتر اویوا استین نیز در همین مقاله می گوید:” یک زن روزانه و به طور طبیعی در حدود 100 تار موی خود را از دست می دهد. و این در حالی است که در طی فرایند بارداری صرف نظر از جنسیت جنین هورمون استروژن بدن مادر باعث تحریک رشد مو و در نتیجه کمتر شدن ریزش موها در این دوران می شود.”

4- علائم حاملگی پسر: علاقه به طعم شوری

بر اساس یک باور قدیمی چنانچه مادر در دوران بارداری خود به غذاهای شور گرایش داشته باشد جنین او پسر و اگر به مصرف غذاهای شیرین علاقه نشان دهد به احتمال زیاد صاحب فرزند دختری خواهد شد. این باور قدیمی این بیت شعر را در ذهن بسیاری افراد تداعی می کند که:”جنس دختر بچه ها از چیست؟ از نقل و نبات و هر چه شیرینی است.”

و اما در صورت تمایل مادران باردار به مصرف خیارشور و بستنی و یا در واقع گرایش همزمان به دو طعم شوری و شیرینی تکلیف چیست؟

در واقع باید گفت که از نظر علمی هیچ گونه شواهدی مبنی بر تایید ارتباط میان هوس های بارداری و جنسیت جنین وجود ندارد.

در واقع جنین کوچکی که در رحم رشد می کند مواد مغذی مورد نیاز خود را از بدن مادر تامین می کند. بنابراین آنچه در این دوران گرایش زیادی به خوردن آن دارید صرف نظر از جنسیت جنین دقیقا همان چیزی است که بدن شما به آن نیاز داشته و آن را از شما طلب می کند.”

5-علائم حاملگی پسر: اشتهای زیاد

بر اساس باورهای قدیمی مادران باردار حامل جنین پسر مقدار غذای بیشتری می خورند. در واقع حاصل مطالعات دانشمندان آمریکایی که بر روی 244 مادر باردار صورت گرفت این باور قدیمی را تایید کرده و نشان داد که مادران باردار حامل جنین پسر به طور متوسط 10 درصد بیشتر از مادران باردار حامل جنین دختر غذا می خورند.

پروفسور دیمتریوس تریکوپولوس در مجله پزشکی بریتانیا می گوید:” یافته های ما این فرضیه را تایید می کنند که مادران باردار حامل جنین پسر نسبت به مادران باردار دارای جنین دختر به مقدار کالری بیشتری نیاز دارند.”

6- علائم حاملگی پسر: تست حلقه ازدواج

حلقه خود را به یک تکه نخ بلند گره زده و آن را به صورت آویزان در مقابل شکم خود نگه دارید. اگر حلقه به سمت جلو و عقب حرکت کند جنین شما پسر بوده و اگر حلقه به صورت دایره وار بچرخد جنین شما دختر است. البته برخی سایت ها نیز خلاف این موضوع را مطرح می کنند. که این ضد و نقیض بودن خود به تنهایی گویای غیرقابل اعتماد بودن این باور است. 

7- علائم حاملگی پسر: تست درانو

در این روش مقداری از مایع درانو (برندی از یک محصول که برای باز کردن لوله و فاضلاب استفاده می شود) به ادرار خود اضافه کنید. چنانچه رنگ ادرار سبز شد جنین شما دختر و اگر رنگ آن آبی شد جنین شما یک پسر است. ولی با این وجود بسیاری از سایت ها در مورد رنگ ایجاد شده و جنسیت جنین دارای نظر متفاوتی می باشند.

علاوه بر آن بنا به اظهارات مندرج در برخی سایت ها مخلوط کردن این دو ماده بسیار خطرناک است زیرا می تواند باعث ایجاد دودهای ناسالم و تنفس آنها توسط مادر شود.

روش دیگر تعیین جنسیت جنین که در سایت Healthy Mummy به آن اشاره شده است اضافه کردن پودر جوش شیرین به ادرار است. چنانچه ترکیب حاصله گازدار شد نشان دهنده پسر بودن جنین است.

علاوه بر آن در سایت Medical News Today آمده است:” هیچ مدرکی مبنی بر اینکه جنسیت جنین بتواند PH ادرار مادر را تحت تاثیر قرار دهد وجود ندارد. ضمن آنکه بسیاری از عوامل شناخته شده دیگر نیز می توانند باعث اسیدی شدن ادرار مادر شوند”.

8- علائم حاملگی پسر: استفاده از تقویم چینی

در این روش با استفاده از سن دقیق مادر و ماهی که لقاح در آن رخ داده است می توانید جنسیت جنین خود را تعیین کنید.

البته باید یادآور شد که استفاده از تقویم چینی برای تعیین جنسیت جنین در آن دسته از مادران بارداری که صاحب دو نوزاد دوقلوی دختر و پسر می باشند با 50 درصد خطا همراه است.

9- علائم حاملگی پسر: تست کلید

این روش بسیار ساده تر از آن است که بتوان آن را یک تست نامید. در ضمن اگر این مطلب را خوانده باشید نمی توانید این تست را در مورد خود انجام دهید. در این روش کلیدی را در مقابل مادر باردار قرار می دهید. اگر او کلید را از انتهای گردش از زمین برداشت جنین او پسر است. این باور عامیانه از زمان های بسیار قدیم به جا مانده است و جنبه علمی ندارد.

منبع: newidea

 

بیشتر بدانید:

1- مشخصات بارداری پسر قبل از سونوگرافی

2- آیا برای شما پسر یا دختر دار شدن مهم است؟

3- علائم بارداری پسر در روزهای اول بارداری چیست؟

4- روش تضمینی برای پسر دار شدن آیا وجود دارد؟

علائم صد در صد جنین پسر

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

این بخش در حال طراحی می باشد

علائم صد در صد جنین پسر
علائم صد در صد جنین پسر
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *