فال روز شنبه 7 تیر 1399

فال روز شنبه 7 تیر 1399
فال روز شنبه 7 تیر 1399

فال روزانه 7 تیر و فال امروز هفت تیر و فال روز تولد 7 تیر و فال روزانه فردا هفتم تیر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در نم نمک ببینید.

فروردین : در حالی که شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می کنید ، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی که به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی کار کنید. این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی که تا کنون رهبری کرده اید بشوید.

اردیبهشت : شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید ، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است ، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید ، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید ، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

خرداد : شما امرو تقریباً برای تفریح کردن وشاد بودن آامدگی دارید ، اما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود که شما از یک ملاقات کوچک بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته کشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود که این کار را بکنید. به جلوحرکت کرده و هیمشه خودتان باشبد ، امام یک سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.

تیر : شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد ، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

فال روز شنبه 7 تیر 1399

مرداد : شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست ، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید ، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

شهریور : شما امروز نمی توانید آن کارهایی که می دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید. حسی به شما می گوید که موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما در حالی که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می کنید که شما را به مسیر جدید هدایت می کنند ، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید.

مهر : امروز ممکن است یکی از دوستان یا همکارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد ، و این موضوع داشتن یک گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یک نفر دیگر آشکار کنید. اگر به نظر می رسد که این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی که دور خود کشیده اید را خراب کنید. سعی کنید که منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید که ادامه بحث به کجا می کشد.

آبان : فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند ، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است ، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت.

آذر : زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید ، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید ، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد ، بنابراین تردید نشان ندهید.

دی : وقتی که شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت کنید مشکلی برایتان به وجود می آید ، برای اینکه شما فهمیده اید که جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی که می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید که با موضوعی که باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد کیند. فکر کردن به این موضوع واقعاً به شما کمکی نخواهد کرد ، برای اینکه فقط بیشتر شما را عصبی می کند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست ، فقط باید در موردش صحبت کنید.

بهمن : اکنون در چشمان شما برق هیجان انگیزی دیده می شود و توانایی شما در متقاعد کردن دیگران واقعاً کسانی را که به شما نزدیکند می ترساند. اگرچه لزوماً شما عصبانی نیستید ، اما کاملاً مشخص است که شما حاضرید برای رسیدن به چیزهایی که دوست دارید بجنگید. اگر به نظر می رسد که دیگران به خاطر عملکردهای شما ناراحت شده اند ، آنها را مطمئن کنید که شما قصد ندارید به کسی ضرر بزنید و شما فقط به خاطر چیزهایی که کشف کرده اید بسیار احساساتی شده اید. سپس یک نفس عمیق کشیده و همه برنامه های خود را برایشان شرح دهید.

اسفند : شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است ، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید ، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید ، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

آخرین اخبار ویروس کرونا در ایران و تعداد مبتلایان به کروناویروس و تعداد بیماران مبتلا به کووید19 و فوتی های بیماری کرونا را در نم نمک بخوانید.

فرشته صدرعرفایی بازیگر فیلم شبی که ماه کامل شد در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست.

All Rights Reserved – © 2016 – 2020

کارهای زیادی دارید که باید انجام شان دهید، اما به نظر می رسد که دل تان می خواهد در منزل بمانید و امروز را از چشم ها پنهان باشید. به شما توصیه می شود که از موضع تهاجمی خود دست بردارید و نسبت به کسانی که اطراف تان هستند حساسیت بیشتری نشان دهید. مشخص است که دوست ندارید نقاط ضعف تان بر دیگران آشکار شوند، اما بهتر است راهی پیدا کنید که دیگر از این موضوع نترسید. یادتان باشد که نیازی نیست مثل یک ابر انسان یا قهرمان ظاهر شوید، همین که یک انسان معمولی باشید کافی است.

خوش گذرانی با دوستان و خانواده ایده ی بسیار خوبی به نظر می رسد، به همین خاطر تصمیم دارید از کسان دیگری هم بخواهید تا شما را در شادی و تفریح همراهی کنند. شاید فکر کنید که اگر روابط اجتماعی تان را تقویت کنید می توانید احساسات متغیرتان را ثبات ببخشید. این راهکار می تواند به شما جواب دهد، البته تا زمانی که خودتان را درگیر صحبت های پوچ تمام نشدنی و شایعه پراکنی نکنید. یادتان باشد که به احساسات تان توجه کنید، حتی اگر باعث عصبانیت تان می شوند. قلب تان می خواهد پیامی را به شما برساند؛ وقت گذراندن با کسانی که دوست شان دارید باعث می شود تا به خود حقیقی تان پی ببرید.

امروز از آشفتگی انرژی رنج می برید و این که نمی توانید خودتان را کنترل کنید خیلی اذیت کننده به نظر می رسد. می خواهید نظرتان را به همه بگویید، اما برای این کار باید آستین ها را بالا بزنید و برای اثبات عقایدتان در مقابل دیگران بایستید. یک ندای درونی به شما می گوید که این کار را نکنید، اما قبل از این که از مبارزه دست بکشید دوباره موضوع را از نظر بگذرانید. امروز خیلی سرسخت هستید و مثل این که قرار نیست صحنه را بدون مبارزه ترک کنید. شاید بهتر باشد فرصتی پیدا کنید و احساسات تان را با کسی در میان بگذارید. آن چه را که امروز فاش نکنید، می توانید فردا کاملاً انکارش کنید.

فال روز شنبه 7 تیر 1399

اکنون در حال تجربه ی احساسات عمیقی هستید که برای دیگران قابل درک نیست. با این وضعیت مشکلی ندارید، اما شاید اگر بخواهید همین چیزهایی را که اکنون عمیقاً حس می کنید با دیگران در میان بگذارید به مشکل بربخورید. نگران این نباشید که دیگران چه انتظاراتی از شما دارند. به تدریج وارد عمل شوید و با یک چیز کوچک شروع کنید، مثلاً یک موضوع ساده را با کسی در میان بگذارید و بعد در طول روز به سراغ موضوعات پیچیده تر بروید. با خودتان مهربان باشید و بدانید که تمام این ماجراها برای امروز کافی هستند.

حواس تان باشد که امروز عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید، زیرا ممکن است یک جنجال غیر ضروری به راه بیفتد. شاید تصمیم بگیرید که خواسته های تان را پنهان کنید و پیش خودتان نگه دارید. به شما توصیه می شود که کمی اوقات فراغت پیدا کنید تا بتوانید با موضوعاتی که در زوایای پنهان ذهن انتظارتان را می کشند روبرو شوید. اگر کمی هم به خودتان بپردازید خوب است، زیرا نتیجه های شگفت انگیزی حاصل خواهد شد.

امروز ممکن است احساس کنید که از دیگران فاصله گرفته اید، یعنی به نظر می رسد که نمی توانید ارتباط احساسی قابل قبولی برقرار کنید. شاید اول فکر کنید که دیگران نیت شما را به درستی متوجه شده اند، اما کمی که گذشت می فهمید که یک بدفهمی اتفاق افتاده است. اما اشکالی ندارد، یادتان باشد که معمولاً وقتی از چیزهایی حرف می زنید که به سختی به وسیله ی زبان قابل بیان اند این وضعیت پیش می آید. این قضیه را بیش از حد شخصی نکنید و همه چیز را با یک لبخند ساده رد کنید. تنها سلاحی که اکنون در دستان شماست حس شوخ طبعی است.

امروز دچار شدت احساسات شده اید، اما به نظر می رسد که تصمیم گرفته اید حتی یک کلمه هم درباره ی چیزهایی که احساس می کنید به کسی چیزی نگویید. شاید بخواهید به کسی نشان دهید که واقعاً به او اهمیت می دهید، اما ترجیح می دهید که این کار را به وسیله ی اعمال تان نشان دهید و نه کلمات. البته منظورمان این نیست که امروز نمی توانید از همه ی راه های ارتباطی استفاده کنید. فقط به آن چه قلب تان به شما می گوید گوش دهید، البته ممکن است اولش سخت به نظر برسد. بگذارید تا این تجربه اوقات خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند.

عمیقاً به فکر فرو رفته اید و به شرایطی که اکنون دارید می اندیشید. به علاوه به ارزیابی دوباره ی برنامه هایتان برای آینده روی آورده اید. تصمیم دارید که منطقی عمل کنید، اما یادتان باشد که امروز احساسات تان مانع تفکر عقلانی خواهند شد. سعی نکنید که جلوی احساسات تان را بگیرید یا آن ها را محدود کنید، فقط بگذارید مسیر طبیعی خودشان را طی کنند و آن چه را که قرار است اتفاق بیفتد رقم بزنند.

به نظر می رسد که امروز نمی خواهید به دنیای احساسات وارد شوید و هدف دیگری را در واقعیت دنبال می کنید. اما مشکل این جاست که مشکلاتی وجود دارند که به شدت باعث نگرانی شما شده اند. دوست دارید به سراغ موضوعات آن چنانی بروید و درگیر بحث های عمیق فلسفی شوید. اما متأسفانه هیچ راهی وجود ندارد که امروز به این خواسته ی تان برسید. از مبارزه دست بردارید و یادتان باشد که حتی اگر نخواهید اما باید به احساسات تان توجه کنید.

همین طور که امروز می گذرد به این نتیجه خواهید رسید که شرایط پیرامون تان پیچیده تر شده اند. امروز ممکن است با یک دوست یا یکی از اعضای خانوداه ی تان وارد بحث شوید، آن هم یک بحث داغ. به نظر می رسد که با دوستان و خانواده اختلاف نظر دارید. این اختلافات حل نشدنی به نظر می رسند و ناراحت کننده اند. البته چند راه حل را امتحان کردید اما موفقیت آمیز نبودند. واقعاً چرا دیگران این قضیه را تمام نمی کنند تا شما هم به کارتان برسید؟ به هرحال واضح است که این ماجرا به راحتی حل نخواهد شد. جالب است که بدانید یک انتخاب دیگر هم دارید: می توانید با یک لبخند همه چیز را تمام کنید.

امروز خیلی دمدمی مزاج شده اید، تا حدی که ممکن است احساسات تان مانع تفکر عقلانی شوند. اما حواس تان باشد که شاید در یک لحظه همه چیز تغییر کند و سرنوشت راه دیگری را پیش روی تان بگذارد. به خاطر چیزهایی که تغییر کردنی نیستند بیهوده تلاش نکنید. سعی کنید با اتفاقات جدید همگام شوید تا اوضاع به نفع شما رقم بخورد. لزومی ندارد فکر کنید که همه چیز باید تحت فرمان شما باشد. بهتر است عقل و منطق را کنار بگذارید و کمی به احساسات تان میدان دهید.

خواسته های احساسی شما امروز شدت گرفته اند، به همین خاطر تمایل دارید که یک ماجرای عاشقانه را آغاز کنید تا به مقصودتان برسید. می دانید که همیشه نمی شود به روش های منطقی به هدف تان برسید. چالشی که اکنون با آن روبرو شده اید ممکن است شما را به سرزمین های ناشناخته بکشاند. فقط باید به این جریانات اطمینان کنید و انعطاف پذیر باشید. تا سختی نکشید چیزی هم به دست نخواهید آورد.



فال روزانه – شنبه 07 تیر 1399

فال روز متولدین فروردین: در حالی كه شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می كنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی كه به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی كار كنید. این را هم در نظر داشته باشید كه ممكن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی كه تا كنون رهبری كرده اید بشوید.

فال روز متولدین اردیبهشت: شاید شما دلتان می خواسته كه آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یك روز خوب را به طور كامل خراب خواهید كرد. به جای صحبت كردن در مورد اتفاقات بدی كه افتاده است، عصبانیت خود را به عملكردی صحیح تبدیل كنید. به كارهایی كه می توانید برای بهتر كردن زندگی تان انجام دهید فقط فكر نكنید، بلكه این كارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نكته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود كه در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

فال روز متولدین خرداد: شما امرو تقریباً برای تفریح كردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود كه شما از یك ملاقات كوچك بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته كشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود كه این كار را بكنید. به جلوحركت كرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یك سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.

فال روز شنبه 7 تیر 1399

فال روز متولدین تیر: شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد كرده اید و این موضوع همان قدر كه می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یكی از بزرگترین تواناییهای شما این است كه می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر كنید. باوجود اینكه صبركردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از كارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید كه كاری جدید را شروع كنید وخیلی سریع آن را تمام كنید. فرامش نكنید كه كمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

فال روز متولدین مرداد: شما بسیار به سفر كردن علاقه پیدا كرده اید و دوست دارید یا به كوهستان و یا به جزیره ای كوچك بروید. هیچ چیزی اكنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف كند. تنها مشكلی كه وجود دارد این است كه شما اگر رویاهایی خود را مطرح كنید ممكن است بیشتر از قبل برای انجام این كار وسوسه شوید. اما این كار غیر ممكن نیست، بنابراین تا موقعی كه مطمئن نشده اید هر چیزی كه برای این مسافرت لازم است را تهیه نكرده اید، برای تبدیل كردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نكنید.

فال روز متولدین شهریور: شما امروز نمی توانید آن كارهایی كه می دانید باید انجام دهید و آن كارهایی كه نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید. حسی به شما می گوید كه موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود كه در خفا و پنهانی شروع به كاوش و جستجو كنید. شما در حالی كه یك سری اطلاعات باارزش را كشف می كنید كه شما را به مسیر جدید هدایت می كنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را كه نیاز دارید داشته باشید.

فال روز متولدین مهر: امروز ممكن است یكی از دوستان یا همكارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد، و این موضوع داشتن یك گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یك نفر دیگر آشكار كنید. اگر به نظر می رسد كه این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی كه دور خود كشیده اید را خراب كنید. سعی كنید كه منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید كه ادامه بحث به كجا می كشد.

فال روز متولدین آبان: فقط كار كردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می كند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح كنید. البته تا موقعی كه شما كارهایتان را تمام نكرده اید این كار غیر ممكن است، اما شما اكنون در حین اینكه كار می كنید برای لحظه كوتاهی می توانید كمی هم خودتان را سرگرم كنید. تمام كارهایی كه لازم است انجام شود بیان كننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی كارهایی كه باید انجام دهید متمركز شوید بنابراین آخر هفته كاملاً برای تفریح كردن آمادگی خواهید داشت.

فال روز متولدین آذر: زمانی كه شما انگیزه حركت كردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید كه بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است كه كمی صبر كنید و ببینید كه بعداً چه احساسی پیدا خواهید كرد. وقتی كه شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع كردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یك واكنش سریع پاك بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

فال روز متولدین دی: وقتی كه شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت كنید مشكلی برایتان به وجود می آید، برای اینكه شما فهمیده اید كه جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی كه می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید كه با موضوعی كه باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد كیند. فكر كردن به این موضوع واقعاً به شما كمكی نخواهد كرد، برای اینكه فقط بیشتر شما را عصبی می كند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت كنید.

فال روز متولدین بهمن: اكنون در چشمان شما برق هیجان انگیزی دیده می شود و توانایی شما در متقاعد كردن دیگران واقعاً كسانی را كه به شما نزدیكند می ترساند. اگرچه لزوماً شما عصبانی نیستید، اما كاملاً مشخص است كه شما حاضرید برای رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید بجنگید. اگر به نظر می رسد كه دیگران به خاطر عملكردهای شما ناراحت شده اند، آنها را مطمئن كنید كه شما قصد ندارید به كسی ضرر بزنید و شما فقط به خاطر چیزهایی كه كشف كرده اید بسیار احساساتی شده اید. سپس یك نفس عمیق كشیده و همه برنامه های خود را برایشان شرح دهید.

فال روز متولدین اسفند: شما می دانید كه چیزی در حال تغییر كردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید كه آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینكه نمی دانید كه چگونه باید احساسات خود را ابراز كنید. به جای اینكه متكی به كلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم كردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت كه لازم شد می توانید مقصود خود را بیان كنید.

خریدغیرحضوری جدیدترین پالتوهای بچگانه

رفع‌دعاوی‌ملکی/کوتاهترین زمان،کمترین هزینه

ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی

درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی

به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

هوشمند سرمایه گذاری کنید

واسه همه چی جا هست!

جدیدترین مدلهای تلویزیون سامسونگ و ال جی

کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

تمامی حقوق مطالب برای میهن نوین محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

فال روزانه شنبه 7 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/07 (فال روز تولد 99/04/07) دوست عزیزی که 7 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، پرانرژی، دارای اعتماد به نفس، پر شور و نشاط و جسور هستید … … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایر منابع:

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

فال روز شنبه 7 تیر 1399

0

سایر خبرها

برای خودتان ساده تر کنید و از نوشتن نامه استفاده کنید. اگر شما والدین هستید ؛ رفتار مناسب والدین ناتنی با فرزند جدید خود اگر به تازگی وارد خانواده ای شده اید و نقش پدر یا مادر ناتنی را دارید، با فرزند خوانده تان اینگونه رفتار نمایید. به رفتارهای او توجه کنید: کودکان احساس خود را با رفتارشان نشان می دهند. رفتار کودکان نشان می دهد که حالشان خوب نیست. رفتارهائی مانند …

…، که اکثر همسران بیشتر وقت مشترک شان را در آن می گذرانند، می توانید فضای رمانتیک تری را برای صدا کردن همدیگر داشته باشید. اینجا هم باید از همسرتان بپرسید دوست دارد چگونه مورد خطاب شما قرار بگیرد؛ همچنین به او بگویید که خودتان دوست دارید او را چگونه صدا کنید: – ممکن است بگوید دوست دارم اسم خودم را صدا کنی. – ممکن است همسری اسم شناسنامه ای اش را دوست نداشته باشد و …

نسبت به شخص دیگری را نشان دهد. 4. با استفاده از مثال ها توضیح دهید یک ترفند بزرگ دیگر برای تاکید بر اهمیت داشتن احساسات مثبت در مورد همه این است که خودتان را به عنوان مثال معرفی کنید. از دیگران به خاطر حس شوخ طبعی، رفتار خوب و یا هر کیفیت دیگری که ممکن است داشته باشند، تعریف و تمجید کنید. در مقابل فرزندتان از این تعارفات راحت باشید. 5. به کودک خود اهمیت اشتراک …

أَنفُسَکمْ ؛ ای کسانی که ایمان آورده اید، به خودتان بپردازید. یعنی خود را در مراتب انسانی بشناسید و کشف کنید. خداوند تبارک و تعالی برای آفرینش شما سنگ تمام گذاشته و به خودش آفرین گفته است، این مطلب را نباید دست کم گرفت؛ پس خود را بشناسید. وی با بیان اینکه دختران باید موقعیت جوانی خود را درک نموده و آن را از دست ندهند، ادامه داد: خودتان را با بهره تان از جوانی بشناسید، شما جوانید و ستاره جوانی …

شوید و سالم بمانید! 1. اگر مشکل سلامتی دارید که همینطور با آن سر می کردید، بهتراست به فکر درمانش باشید. 2. عادت های غذایی تان را بهبود ببخشید. 3. خوب بخوابید. 4. ورزش کنید. 5. سعی کنید از استرس دور باشید(در ایران نمی شود و سعی کنید با استرس هایتان رفیق شوید). 3. با آدم هایی که با شما رفتار خوبی ندارند وقت نگذرانید! مورد سوم بعد از پول و سلامتی خیلی جالب بود …

اهواز به شدت ناراحت بود. او در صحبتهایش درباره وضعیتی که برای استقلال ایجاد شده حرفهایی زد که متن کامل آن در ادامه می آید. * چرا در اهواز بازی نکردی؟ – در دیدار آخری که با یک تیم دست یکی داشتیم ضربه شدیدی به ساق پایم برخورد کرد. به قدری شدتش زیاد بود که تا یک روز نمی توانستم راه بروم. * درباره اتفاقی که در اهواز رخ داد حرفی نمی زنی؟ – کدامش را بگویم!(خنده) اینقدر در …

در انجام آن بسیار موفق خواهید بود و به خواسته خود خواهید رسید. شما با روح امروز در هماهنگی کامل به سر می برید، سعی کنید نهایت بهره را از روزتان ببرید. سعی کنید رابطه خود را با همسرتان بازسازی کنید و به او نزدیک شوید. با هم همراه شوید تا به پیشرفت رابطه زناشویی خود کمک کنید. شراب و عیش نهان چیست کار بی بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن …

فروردین فال روز متولدین فروردین: امروز، زهره به حرکت عادی خودبر می گردد. بنابراین همه چیز حالت طبیعی خود را به دست می آورند. می توانید با مشورت با همسرتان تغییرات کوچکی ایجاد کنید. … اردیبهشت فال روز متولدین اردیبهشت: اخیراً زندگی خصوصی تان گیچ کننده شده است اما امروز شرایط عوض می شود . بیشتر از آن چیزی که دیگران فکر می کنند احساسی هستید و فوق العاده وفا دارید …

تهدید نمی کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می رسانید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست تان می رسد و مشکلات مالی تان را پوشش می دهد. مهمانی بزرگی ترتیب داده اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان ها خوش خواهد گذشت. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش تیپ کنید. یکی از اطرافیان نقشه های شومی کشیده تا فاصله ای میان شما و همسر یا عشق …

برترین ها: حتما در این سال ها با تک فرزندان لوس و نُنُری مواجه شده اید که در جمع های دوستانه و خانوادگی، همه را عاصی می کنند، در این مطلب پنج راهکار برای کنترل رفتارهای غیرقابل تحمل این بچه ها پیشنهاد داده ایم. تک فرزندی خوب است یا بد؟ همه می گویند یک بچه دیگر هم داشته باشید. نمی دانم چه کنم. می گویند این فرزند شما، چون تنهاست مشکل دارد. بعضی ها هم می گویند شما والدین خودخواهی هستید که …

بروئر در مصاحبه ای با شبکه CNBC می گوید من مدرک دانشگاهی دارم و در موسسات مختلفی تدریس کرده ام و به دلیل توانایی هایی که دارم به عنوان یک فرد موفق در جامعه خودم شناخته می شوم. اما الان پس انداز کافی برای پوشش هزینه های خانواده ام را ندارم. البته بروئر و خانواده اش تنها نیستند. میلیون ها نفر در سراسر جهان با مشکلات مالی، از دست دادن شغل و درآمد، هزینه های غیرمنتظره پزشکی و تمام شدن پس اندازشان مواجه خواهند شد. اگر شما هم …

بین شما بعد از بالا رفتن میزان تحصیلات تان به نگرانی های شوهرتان دامن زده است. با این حال، توصیه می شود با توجه به علل احتمالی به راهکارهای اصولی دست یابید. برایش از علاقه تان به درس خواندن بگویید با ایجاد همدلی و درک نگرانی ایشان در از دست دادن شما بگویید: این نگرانی تو خیلی مهم است و حتما بهش توجه می کنم و می فهمم که از علاقه تو به من و زندگی مشترک میاد و… . در مرحله بعد از احساس …

های جلوگیری از ابتلا به کووید 19 استفاده کرد. شما باید بعلاوه استفاده از این گردنبند، فاصله خود با دیگران را نیز حفظ کنید و همچنین دستان خودتان را بشویید. اگر نمی توانید دست زدن به صورت، چشم، بینی و دهان خود را متوقف کنید، این گردنبند را برای خودتان بسازید. هزینه ای که برای این گردنبند صرف می کنید، از خطری که کرونا شما را تهدید می کند ارزش بیشتری دارد. …

…؛ زیرا آن شخص باید کسی باشد که هم ما به او حال خوب می دهیم، هم او به ما. بهتر است همیشه در ذهن مان باشد که مزاحم کسی نشویم. اگر کتاب خواندن ، موسیقی گوش دادن و فیلم دیدن به شما کمک می کند حتما این کارها را انجام دهید. از خودتان بپرسید همین حالا چه کاری من را خوشحال می کند به جوابی که می دهید دقت کنید. جواب شما نباید به خودتان و دیگران آسیب برساند. تنها باید خودتان را از آن حال و هوای خستگی دور کند. به خودتان، افکار و احساسات تان اهمیت بدهید. تنها در این شرایط است که از خودتان راضی می شوید و می توانید انسانی مفید برای جامعه و دوستانتان باشید. برداشتی از: هاف پست …

شود پوست تان افتاده تر یا چروکیده به نظر برسد. مثلا اگر شما عادت داشته باشید مدام ابروهای تان را در هم بکشید، خطوط اخم و پیشانی تان واضح تر و عمیق تر خواهند شد. مرطوب نگه داشتن پوست برای درمان خط اخم و جوانسازی پوست متخصصین پوست و زیبایی توصیه می کنند از کرم های مرطوب کننده ی شب و روز به طور مرتب استفاده کنید تا پوست تان را مرطوب نگه دارید. پوستی که همیشه رطوبت کافی به آن می رسد …

راه می رسند. به دنبال جای دادن کار مورد علاقه تان در میان خط کشی های اجتماعی نباشید. مثلا با خودتان نگویید: فلان کار را دوست دارم اما کلاس ندارد. این خلاقیت شما است که به کارتان بها می بخشد. تصور کنید که کار مورد علاقه شما، نظافت باشد. چون شما تمیز کردن را خیلی دوست دارید. خب، در این صورت می توانید یک شرکت خدمات نظافتی راه بیندازید و افرادی شبیه به خودتان را دور هم جمع کنید. این یعنی با …

و چند روز روزه بدهکارم لطف کنید حدود دو هفته برایم روزه بگیرید و نماز بخوانید خداوند به شما عمر با عزت عطا بفرماید تا بتوانید در زیر سایه رهبر عزیز خدمت کنید. به تمام دوستان و آشنایان سلام برسانید و حلالم کنید و تو ای مادرم مرا حلال کن. دیگر عرضی ندارم. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار قربان شما عیسی مومنی 1363/09/13 انتهای پیام/ 911 …

…. به گونه ای زندگی کنید که با صرفه جویی و پس انداز، در آینده بدهکار مردم نشوید. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت های بیشتر بهره بگیرید. اهمیتی به نظر دیگران ندهید و راه خودتان را بروید. امروز ترجیح می دهید به جای ملاقات با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید و تنها باشید. عشق زندگی تان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند. …

کنیم که لیاقت این رفتار ما را داشته. در نتیجه، یک قلاب احساسی پیدا می کنیم و رفته رفته از آن شخص بیشتر خوشمان می آید. از طرفی دیگر، وقتی کسی کاری برای ما انجام می دهد، ما هم از این اتفاق خوشمان می آید. اما این بار پای احساسات کاملاً متفاوتی در میان است که همه ی آن ها چندان هم مثبت نیستند. ما اغلب احساس می کنیم به آن شخص مدیون شده ایم و باید محبت او را جبران کنیم. کار وقتی سخت تر می شود …

… خدمت خانواده عزیزم سلام، امیدوارم که حال شما خوب باشد و ملالی نداشته باشی و در پناه خداوند یکتا به سلامت بسر ببرید. باری پدر و مادر عزیزم شما به گردن من حق زیادی دارید و من آن حقی که شما بر من داشتید نتوانستم جبران کنم و در پیشگاه خدا و شما شرمنده هستم و شما باید مرا ببخشید. باری پدر و مادر عزیزم شما باید امانتی که نزد شما بود به خداوند پس دهید، پس شما نباید ناراحت باشید …

بیشتر از همیشه واقع گرا باشید و در کارها جدیت به خرج دهید. فروردین سال آینده با اتفاق خوشایند و غیرمنتظره ای روبرو خواهید شد، این اتفاق را به فال نیک بگیرید و از موقعیت ها بهره ببرید. اردیبهشت سال آینده زمان مناسبی است تا کمی به خودتان استراحت دهید و مزد زحمت هایی که در سال تولدتان کشیده اید را دریافت کنید. فروردین مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه تان …

باشیم ولی نه همیشه و همه جا. اگر شما از کسی ناراحت هستید بهترین کار این است که رفتارهای غیرمنطقی و تکانه ای از خود نشان ندهید. روان شما نیاز دارد، که از شر آن احساسات ناراحت کننده خلاص شود. اگر عصبانی هستید به جایی بروید که بتوانید فریاد بکشید و اگر ناراحت هستید گریه کنید. این موضوع درباره ی احساسات مثبت هم صادق است. اگر خوشحال هستید لبخند بزنید، اگر شگفت زده می شوید ذوق کنید و کودک درون خود …

بگذارید که ماههای گذشته هر روز فقیرتر شده. میشنوید که دشمن نه فقط آماده مذاکره با ما است بلکه محتاج مذاکره با ما است و این موقعیت ممکن است از دست برود آنهم مذاکره ای که میتواند مشکلات اقتصاد را حل کند. در چنین حالتی از شنیدن حرف مقاومت توسط یکسری تندرو چه حسی میکنید؟ اولین حس تان این است که این ها مزدوران حکومتند که توسط حکومت تامین مالی میشوند و دفاعشان هم از مقاومت از روی شکم سیری است …

روز چند بار می شود صبحانه خورد، خصوصا اگر آدم از بوریتو متنفر باشد! اصلا وقت برای امتحان کردن همه ی انتخاب هایی که می توانیم داشته باشیم، هست؟! مشکل اینجاست که ترس از دست دادن فرصت تجربه ی اکنون را از آدمی می گیرد. شاید چنین چیزی برای تان عجیب باشد، چون فومو مردم را تحریک می کند تا آنجا که می توانند تجربه کسب کنند، اما درعین حال باعث می شود که آن تجربیات همه ی معنی و مفهوم شان را از دست …

به هرچیزی که در زندگی دارید شاکر باشید و بدانید این احساس به شما کمک می کند لحظه های خوب زندگی تان را ازدست ندهید. نگران نباشید اگرچه کاری بسیار سخت است اما بدانید هر لحظه که به آینده با نگرانی فکر می کنید، لحظه ای از زمان حال را از دست می دهید زیرا نگرانی شما را از زمان حال دور کرده و به سرزمین احتمالات آینده پرتاب می کند بنابراین اگر مشکلی دارید به جای نگرانی، روی یافتن راه حل های مناسب متمرکز شوید. …

اهمیت آب در کاهش وزن تقریبا دو سوم بدن انسان از آب تشکیل شده است. نقشش، تقریبا همه چیز را در بر می گیرد؛ از پاکسازی سموم گرفته، تا تنظیم درجه ی حرارت بدن، و روان کردن مفاصل. این ها تنها چند تا از کارهایی بودند که آب در بدن انجام می دهد! همچنین، آب بعنوان یک مهار کننده ی اشتهای طبیعی هم ایفای نقش کرده و به متابولیسم بدن کمک می کند. با تمام این کاربردها، مصرف آب برای کارکرد نرمال بدن، یک باید است! اثرات کم آبی …

می خورند . از او همچنین قطعه شعرهای کوتاهی به جا مانده است که تا به امروز هم مورد استفاده قرار می گیرند . بعضی از این قطعات را در ادامه خواهید خواند : غم مرا دگران بیش می خورند از من / همیشه روزی من رزق دیگران باشد دشمن خانگی از خصم برونی بتر است / بیشتر شکوه یوسف ز برادر باشد آدمی پیر چو شد، حرص جوان می گردد / خواب در وقت سحرگاه گران می گردد پیشانی عفو …

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند

فال روزانه ایران حافظ ، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فال روزانه ایران حافظ تقریبا به صورت اتوماتیک عمل می کند اما ممکن است در برخی مواقع به دلیل عدم دسترسی به منابع خارجی ، بعضی از بخش های فال روزانه خالی باشد که امکان پر کردن آن به صورت دستی وجود دارد ، اما به دلیل آنکه ممکن است اینکار درستی فال را به خطر بی اندازد ما در مواقعی که بخش هایی از فال خالی هستند ، فال را تغییر نمی دهیم.

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : چرا این روزها در مورد وظایف خود سهل‌انگاری می‌كنی؟ درست است كه گرفتاری‌های متعددی داری اما این دلیل نمی‌شود به كسانی كه دوستشان داری و یا آنها تو را دوست دارند، بی‌توجه باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

فال روز شنبه 7 تیر 1399

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت كم (پیاده روی، باغبانی، كار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حركات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع مالی تو خوب است پس زیاده‌خواهی و طمع نكن. خیلی‌ها آرزو دارند جای تو باشند پس شكرگزار باش.

متولدین فروردین رنگ شانس : قرمزملایماعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343روز اقبال : سه شنبههمراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : نسبت به زندگی باید خوشبین و امیدوار بود. باید به این نكته ایمان داشت كه می‌توان به اهدافی متعال رسید هر چند این آرزو راهی دشوار و خطرناك را پیش پای تو بگذارد. مطمئن باش كه موفق خواهی شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی در امور مالی یا تجاری به پیشرفت خواهی رسید و این موفقیت تو را به رفاه اقتصادی می‌رساند.

متولدین اردیبهشت رنگ شانس : صورتی وآبی روشناعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : رفته رفته اوضاع بهتر خواهد شد. هیچ چیز یكباره و ناگهانی اتفاق نمی‌افتد و باید مراحلی را طی كند كه شاید از نظر تو پنهان باشد. این موضوع هم باید مراحل خود را طی كند بنابراین نباید عجله كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلكه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری كه به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با وجود یك بحران اقتصادی باید با زمینه‌های روحی و روانی آن مقابله كرد. احساسی درونی تو را به یاس و ناامیدی می‌خواند و همه دستاوردهای گذشته تو را زیر سوال می‌برد! این حس طغیانگر را باید مهار كرد.

متولدین خرداد رنگ شانس : نارنجیاعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545 روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : گذشت و بخشش تو موجب می‌شود كه روحیه‌ای آرام و وجدانی آسوده داشته باشی. بگذار او مدیون تو باشند و احساس كند كه تو در حق او لطف كرده‌ای.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : امروز اگر آرامش خود را حفظ كنی، به موفقیت خوبی خواهی رسید. در یك كار تجاری سود خوبی بدست می‌آوری و از جایی كه فكرش را نمی‌كردی كمك خواهد رسید.

متولدین تیر رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلیاعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : تقدیر تو را در معرض آزمایش مهمی قرار داده است. باید از این فرصت استفاده كنی چون دیگر چنین موقعیتی نصیبت نخواهد شد. باید به آینده امیدوار باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یك دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یك نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از یك وقفه نسبتا طولانی دوباره موقعیت اقتصادیت روبراه خواهد شد. در حال حاضر با تجربه و شناخت بهتری می‌توانی به وضعیت مالیت سروسامان بدهی.

متولدین مرداد رنگ شانس : زرد ، طلاییاعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : مسائلی در زندگی عاطفی‌ات پیش می‌آید كه پیش‌بینی‌های تو را تا حدودی دچار تغییر می‌كند. باید به خودت اعتماد داشته باشی و به دنبال كسی بگردی كه در حد و اندازه تو باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وقت خود را صرف پیدا كردن راهی برای تغییر و بهبود وضعیت اقتصادیت كن. در این زمینه بهتر است با شخصی كه تجربه لازم را دارد مشورت كنی. با تلاش و كوشش می‌توانی به موفقیت‌های مالی زیادی برسی فقط باید هشیار باشی.

متولدین شهریور رنگ شانس : قهوه ای وکرماعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : گذشته را نمی‌توان دوباره زنده كرد. باید خاطره آنها را نگهداشت و با مرور این خاطرات، از آنها درسهای لازم را فراگرفت. گذشته برای بعضی افراد می‌تواند چراغ راه آینده باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بهتر است به فكر كاری باشی تا بتواند اوضاع اقتصادیت را تكانی بدهد. باید با افراد باتجربه مشورت كنی و اگر فكر یا برنامه‌ای داری به افراد با تجربه و خیرخواه، بگویی. چون وقتی در مورد فكری، نظر دیگران مطرح می‌شود، تمام ابعاد مبهم و تاریك آن روشن می‌شود.

متولدین مهر رنگ شانس : بنفش وقهوه ایاعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143 روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : در پی تفاهمی كه ایجاد می‌شود روزهای خوشی را تجربه خواهی كرد. در سایه عشق و همدلی، می‌توان زندگی شیرینی را تجربه كرد. این شیرینی را نباید به هیچ قیمتی تلخ كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

فال روز شنبه 7 تیر 1399

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به رغم تلاشهایی كه می‌كنی، به نظر می‌رسد هیچ تغییر تازه‌ای در وضعیت اقتصادیت ایجاد نشده‌است. تغییرات اساسی و كیفی پس از یك مرحله طولانی رخ خواهد داد. پس باید راهت را ادامه دهی و ثابت قدم باشی.

متولدین آبان رنگ شانس : قرمزروشن وسیاهاعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659 روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : برای اولین بار در زندگی رابطه‌ای را می‌بینی كه گرم و صمیمانه است. صراحت و روراستی اولین قدم در راه ایجاد رابطه‌ای شفاف و صمیمی است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در سراسر دنیا افراد موفق می‌دانند، قوی‌ترین سلاح هر انسان لبخند زدن است. دوست داری تو یك آدم موفق باشی؟؟!! از امروز شروع كن.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با یك برنامه غذایی مناسب سلامتی بدنت را تضمین كن. غذاهای سالم و غذاهای گیاهی بخش مهمی از رژیم غذایی تو خواهد بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به خاطر انجام كاری مورد تشویق و تحسین اطرافیان قرار خواهی گرفت. روسای تو به خاطر انجام این كار با پاداش مالی از تو تقدیر خواهند كرد. بهتر است موفقیت‌های خود را تكمیل كنی.

متولدین آذر رنگ شانس : آبی وسفیداعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343 روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : پیغامی می‌رسد كه دوباره احساسات خفته تو را بیدار می‌كند. این موضوع این روزها فكر تو را به خود مشغول كرده. از خیر این قضیه بگذر چون اگر وارد این ماجرا شوی دچار ضرر و زیان می‌شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : هدیه‌ای از یك دوست می‌رسد كه تو را كاملا خوشحال خواهد كرد. حالا می‌توانی درك كنی كه زندگی فقط دنبال یك لقمه نان دویدن نیست.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : نباید با انجام كارهای نسنجیده خود را در معرض بیماری قرار دهی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در زمینه كار باید تصمیم مهمی بگیری كه برای آینده شغلی‌ات تعیین كننده خواهد بود. كسی كه از عقل و منطق پیروی می‌كند هرگز پشیمان نمی‌شود.

متولدین دی رنگ شانس : سفید و قهوه ایاعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544 روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : تا زمانی كه قلب خود را در خدمت عشق درنیاورده باشی، آزاد و رها هستی. اما وقتی در دام عشقی افتاد دیگر آزاد نیست و همین اسارت برای او بهترین آزادی است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : از راه دور خبر خوشی به تو می‌رسد. به زودی با شخصی آشنا می‌شوی كه نقش مهمی در زندگیت بازی خواهد کرد. به کمک یک دوست به خواسته قدیمی‌ات می‌رسی و از این دوستی فایده زیادی خواهی برد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : فعالیت‌های سخت روزانه تو را خسته و درمانده كرده. باید كمی به خودت برسی و مراقب سلامتی‌ات باشی. اگر خودت را به طور مستمر تحت فشار شدید قرار دهی، به تنش و اضطراب هر چه بیشتر كمك كردی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یك كار كوچك كه می‌تواند موفقیتی نسبی را فراهم كرده و سود ناچیزی را به وجود آورد بهتر از صدها كار ذهنی و توهم آلود است كه هیچ فایده‌ای ندارد و تنها تو را چند روز به خود مشغول می‌كند بی‌آنكه سودی برایت داشته باشد.

متولدین بهمن رنگ شانس : آبی تیرهاعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999 روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : وقتی كسی توجه تو را به خود جلب كرده باشد، چطور می‌توان رفتار سردی با او داشت؟! به خود اعتماد داشته باش و از آشكار كردن احساسات درونی‌ات نگران نباش.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یک پیشنهاد غیرمنتظره و تعجب‌آور می‌شنوی و به زودی فكرهای مغشوش و درهم‌ات نظم و ترتیب می‌گیرد و اوضاع و احوال بر وفق مرادت خواهد بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از غذاهای سنگین و چرب به شدت پرهیز كن چون بدن تو حساس است و آماده بیماری. با یك رژیم غذایی سلامتی‌ات را بازمی‌یابی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : فكرها و ایده‌های خوبی داری. مهم است كه از این ایده‌ها برای رسیدن به موفقیت مالی و اجتماعی استفاده كنی.

متولدین اسفند رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشناعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354 روز اقبال : پنجشنبههمراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

آیا میخواهید فال روزانه فردا را از هم اکنون بدانید ؟ روی تصویر زیر کلیک کنید..

اکثر عزیزانی که از گوگل به صورت مستقیم وارد این صفحه شدند ، چنین کلماتی را جستجو کردند : فال روزانه – فال روزانه آنلاین – فال روزانه ایران حافظ – فال روزانه جدید – daily Omen البته چون این سایت در خصوص فال روزانه بسیار کامل عمل کرده است ، ممکن است با کلماتی از قبیل فال روزانه پیچک یا فال روزانه پرشین فال یا فال روزانه الامتو یا فال روزانه بیتوته یا فال روزانه نمکستان یا فال روزانه نمناک یا حتی فال روزانه pmc هم در صفحه نخست جستجوی قرار گرفته باشد ، اما منبع فال روزانه ایران حافظ یک منبع خارجی بوده است که باتوجه به نوع قرار گرفتن ستارگان توضیحاتی را ارائه می کند که ما به فارسی آن را ارائه می کنیم ، لازم به توضیح است برخی مواقع ممکن است در روزهایی برای برخی ماه ها بخشی از فال روزانه خالی باشد که در این صورت بهتر از اشتباه بودن فال روزانه است پس فال روزانه ایران حافظ ، یک فال روزانه درست و اساسی می باشد و ما علاقه مند هستیم شما فال روزانه را فقط در ایران حافظ دنبال کنید که منبع اصلی تمام سایت های اینترنتی است.

فال روز شنبه 7 تیر 1399
فال روز شنبه 7 تیر 1399
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *