فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99
فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

دیگه لازم نیست حتماروبه روی تلویزین بشینی!


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

طالع بینی هفتگی

 

فال هفته (01 تا 07 شهریور 99):

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه کنیم.

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

طالع بینی متولدین فروردین :

به نظر می رسد که تأثیرات سیاره ای فعلی برای زوج های متاهل مطلوب است. شاید بخواهید مبلغ قابل توجهی را برای تزئین فضای داخلی محل زندگی خود هزینه کنید. در این مدت هیچ هزینه اصلی تصادفی پیش بینی نشده است. حرکت دو سیاره بزرگ باعث تاخیر جزئی در نهایی شدن معامله خواهد شد. صبور باشید و منتظر زمان رسیدن آنها باشید! کارمندان حقوق بگیر تحت فشار مداوم از مافوق خود برای ارائه محصول با کیفیت خواهند بود. حرکت قوی مریخ باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. حتی اگر بیمار شوید ، در مدت زمان کمی دوباره برمی گردید! در طی این هفته هیچ مسئله مهم بهداشتی پیش بینی نشده است.

 

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

زوج های متاهل می خواهند برای گذراندن وقت با کیفیت در یک مکان تفریحی در این نزدیکی باشند مسائل جزئی و آشفتگی های مربوط به خانواده امكان بارز این هفته است. مریخ دیده می شود که از خانه دوازدهم شما عبور می کند ، که در نهایت منجر به افزایش هزینه های شخصی شما خواهد شد. هزینه های ناخواسته خود را محکم نگه دارید و به پس انداز آینده خود توجه کنید. بازرگانان باید صبور باشند و منتظر نتایج مطلوب باشند. افرادی که واردات و صادرات کالاها را انجام می دهند می توانند با یک شرکت مستقر در خارج از کشور معامله سودآوری داشته باشند. دانشجویان دنبال تحصیلات عالی تمایل به پذیرش در دانشگاه خارج از کشور را دارند. آنها با موفقیت قادر به استفاده از پذیرش نیز خواهند بود. در این هفته باید در مورد بیماریهای فصلی یا عفونت های ویروسی بسیار مراقب باشید. همیشه دستان خود را ضد عفونی کرده و خود را به اندازه کافی هیدراته نگه دارید. از رفتن به مکانهایی که شلوغ یا آلوده هستند ، خودداری کنید.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

ممکن است زوج های متاهل بخاطر تجربه یک رفتار غیرعادی از همسر خود دچار مشکل شوند. آنها برای برانگیختن عاشقانه باید کاری متفاوت انجام دهند. از اواسط هفته تا پایان هفته چندین فرصت سودآور به تجار ارائه می شود. با افزایش هر روز وضعیت اقتصادی خود احساس ناخوشی خواهید کرد. بازرگانان قبل از تمدید اعتبار پرداخت برای مشتریان جدید باید بسیار مراقب باشند. آنها باید قبل از هرگونه اعتباری به آنها ، یک پیش زمینه دقیق را انجام دهند. دانش آموزانی که پس از فارغ التحصیلی تحصیل می کنند نکات مفیدی را از اساتید خود دریافت می کنند. اگر مشکل تنفسی دارید ، یا اگر فکر می کنید دستگاه تنفسی شما به هر شکلی تحت تأثیر قرار گرفته است ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید. تمام داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید تا از عوارض بعدی جلوگیری شود.

 

 

طالع بینی متولدین تیر :

زوج های متاهل می توانند ناخوشایند بمانند و در یافتن شکافهایی با همسر خود ادامه دهند. با خود و همسرتان صبور باشید. از اتهامات کلامی خودداری کنید. سعی کنید بزرگان خانواده را خوشحال کنید. شما وسوسه می شوید وسایلی را که لازم ندارید خریداری کنید. هزینه های ناخواسته خود را کنترل کنید. بازرگانان در این دوره قادر به معامله بسیار سودآور خواهند بود. با این حال ، به دلایلی ، آنها قادر نخواهند بود کالا را به موقع تحویل دهند. دانش آموزانی که تحصیل می کنند ، نمی توانند وقت کافی را برای تحصیل اختصاص دهند ، زیرا توسط چیزهای بی اهمیت حواسشان پرت خواهد شد. این تأثیر منفی بر عملکرد آنها خواهد گذاشت. افراد دیابتی باید از دستورالعملهای رژیمی که به آنها داده می شود پیروی کنند. آنها همچنین باید مراقب سطح قند خود باشند.

 

طالع بینی متولدین مرداد :

به نظر نمی رسد این هفته برای زوج های متاهل بسیار مطلوب باشد. به شما توصیه می شود زمان و مکان کافی را به یکدیگر اختصاص دهید. ممکن است بخواهید مبلغ قابل توجهی را برای فعالیتهایی که باعث خوشبختی شما می شود ، خرج کنید. ثبات مالی شما ، در طول هفته ، کاملاً سنگین باقی خواهد ماند! افرادی که واردات و صادرات کالاها را انجام می دهند می توانند با یک شرکت مستقر در خارج از کشور معامله سودآوری داشته باشند. برای نهایی شدن این معامله ممکن است آنها را ملزم به سفر به خارج از کشور کند. اختلالات دستگاه گوارش این هفته یک ویژگی بارز است. از مصرف شام های سنگین در اواخر شب خودداری کنید. این باعث اختلال در ساعت بیولوژیکی شما خواهد شد.

 

طالع بینی متولدین شهریور :

اختلافات جزئی بین عقاید زوجین وجود خواهد داشت. با وجود سختی ها ، زوج های متاهل یک زمان عاشقانه خواهند داشت! امکان خرج کردن پول برای راضی کردن اعضای خانواده وجود دارد. این احتمال وجود دارد که مبلغ مشخصی را برای امور خیریه اهدا کنید. تجار و بازرگانان که در زمینه تولید محصولات صنعتی مشغول فعالیت هستند ، مشتاق گسترش فروش خود هستند. آنها می خواهند آمار فروش خود را افزایش دهند. کارمندان حقوق بگیر تمام تلاش خود را برای ارائه محصول با حداکثر کیفیت انجام می دهند. مهمترین چیز برای دانشجویانی که پس از فارغ التحصیلی تحصیل می کنند گوش دادن با دقت به اساتید و معلمان آنهاست. مشاوره ای که از طرف آنها داده می شود وزن آن در طلا خواهد بود! افراد میانسال باید مراقب باشند. هرگونه بیماری قدیمی که از آنها رنج می برد ، ممکن است دوباره باعث ناراحتی شود.

 

فال هفته

 

طالع بینی متولدین مهر :

مجردها پس از دریافت سیگنالهای عاشقانه از فردی با جنس مخالف ، هیجان زده می شوند. هر دو می خواهند این رابطه را به سطح بعدی برسانند. تأثیرات سیارات بسیار مطلوب است. چنین مشارکتی بسیار مثمر ثمر خواهد بود. مشاغل مرتبط با لوازم آرایشی ، اقلام لوکس و بهداشت زنان و محصولات زیبایی رونق خواهد یافت. بازرگانانی که با مواد شیمیایی صنعتی سر و کار دارند با موفقیت می توانند رقم فروش خود را افزایش دهند. این هفته برای دانشجویانی که قصد تحصیل به خارج از کشور را برای تحصیلات عالی دارند ، مطلوب نیست. برخی از موضوعات مرتبط با سفر ارائه می شود. به آنها توصیه می شود که صبور باشند. این حرکت مریخ به وضوح نشان می دهد که احتمال قوی مجروح شدن در قسمت بالای بدن وجود دارد. در این زمینه باید احتیاط لازم را انجام دهید.

 

طالع بینی متولدین آبان :

زوج های متاهل احتمالاً قصد دارند مدتی با كیفیت را با هم بگذرانند. آنها زمان خوبی را با هم سپری می کنند. هر لحظه که آنها با یکدیگر می گذرانند ، از سعادت عاشقانه سیراب می شوند. جریان درآمد منظم شما مختل نخواهد شد. با این حال ، شما در جستجوی راه های دیگر افزایش درآمد مالی خود هستید. بازرگانان باید به استقامت و سخت کوشی بپردازند. کسانی که با سازمان های دولتی یا نیمه دولتی سرو کار دارند ، می توانند در یک قرارداد بلند مدت که در آینده سودآور خواهد بود ، قرار دهند. دانش آموزان در کلاس توجه نمی کنند. انجام این کار مطمئناً تأثیرات نامطلوبی بر عملکرد آنها خواهد گذاشت. بررسی های منظم بدن توصیه می شود.

 

طالع بینی متولدین آذر :

برخی از مسائل در مورد بزرگان خانواده احتمال مشخصی وجود دارد که باعث ناراحتی شما خواهد شد. با آنها بحث و گفتگوی بیهوده نکنید و آنها راضی نگه دارید. برای رسیدن به موفقیت به کارهای سخت زیادی نیاز خواهید داشت. شما باید چالش های پیش رو را بپذیرید. از انجام یا تلاش چیز جدید خودداری نکنید. ما به بازرگانان توصیه می کنیم که پایدار و صبور باشند. آنها نباید ناامید شوند و نه در هر شرایطی صبر و شکیبایی خود را از دست بدهند! کارمندان شاغل در کار بسیار مؤثر عمل می کنند. آنها پیشرفت تشویقی خواهند داشت. از درد در مفاصل بدن خود دچار مشکل خواهید شد. هر روز گرفتن مسکن ها وضعیت را بدتر می کند. توصیه می کنیم هرچه سریعتر به پزشک ارتوپدی مراجعه کنید.

 

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

طالع بینی متولدین دی :

مجردها در یک رابطه بسیار مشتاق خواهند بود که شادی های یک رابطه را تجربه کنند. با این حال ، آنها تصمیم می گیرند قبل از لذت بردن، در اولین فرصت ممکن ازدواج کنند. کارمندان حقوق بگیر نسبت به موقعیت خود در شرکت احساس امنیت می کنند. آنها قادر به عملکرد بسیار خوبی خواهند بود و کلیه وظایف محوله را در زمان مقرر ارسال می کنند. در هنگام رسیدگی به امور مالی ، باید بسیار محتاط باشید. برای افزایش جریان مالی خود باید بسیار سخت کار کنید. احتمال مشخصی برای تحمل هزینه های مختلف داخلی وجود دارد. دانش آموزانی که تحصیلات تکمیلی را دنبال می کنند ، می توانند بسیار مؤثر یاد بگیرند.

 

طالع بینی متولدین بهمن :

احتمال مشخصی از سوء تفاهم ها با شخصی که در آن نزدیکی دارید وجود دارد. سعی کنید اختلافات را به طور دوستانه برطرف کنید. هدف از حفظ آرامش و هماهنگی در خانواده است.  به نظر می رسد چنین پیشنهادهایی در نگاه اول بسیار پر سود است ، اما بی وقفه به یک فاجعه ختم می شود. بازرگانان از رقابت سخت در منطقه فروش خود نگران خواهند شد. دانش آموزانی که فارغ التحصیل رشته های علوم یا فن آوری اطلاعات هستند ، می توانند مانند گذشته در مطالعات خود متمرکز شوند! آنها همچنین در طول کلاس بسیار مراقب خواهند ماند. در طول این هفته از هرگونه عفونت ویروسی یا بیماریهای فصلی که با شما روبرو هستند ، مراقب باشید. تمام اقدامات احتیاطی را در این رابطه انجام دهید. بلافاصله در صورت بروز هرگونه علائم به پزشک مراجعه کنید.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

با همسرتان صبور باشید. با نزدیک شدن آخر هفته ، همسرتان متوجه اشتباهاتی خواهد شد که می خواهد روش ها را اصلاح کند! برای یک زمان زیبا و عاشقانه با هم آماده شوید! شما از دریافت فرصت های خارق العاده برای کسب درآمد کاملاً شیفته خود خواهید شد! احتمال مشخص افزایش هزینه های عادت شخصی شما وجود دارد. سعی کنید هزینه های ناخواسته را کنترل کنید. بازرگانان برای اینکه قدمی بالاتر از رقبا باشند ، باید حاشیه سود خود را کاهش دهند. پیشرفت دانش آموزانی که سال گذشته فارغ التحصیلی را دنبال می کنند بسیار رضایت بخش خواهد بود. آنها قادر به یادگیری و حفظ کردن بسیار مؤثر خواهند بود. در نتیجه ، آنها در امتحانات از نمرات عالی برخوردار می شوند. موضوعات مربوط به سلامتی شما خیلی روشن نیستند. احتمال مشخصی برای مواجهه با برخی از مشکلات بهداشتی وجود دارد. ما به شما توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه علامت ناراحتی ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

  

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 

انواع فال و طالع بینی

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


واسه همه چی جا هست!


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


پرداخت سریع هزینه بلیط با کارت عضو شتاب

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

تمام قابلیت ها که ازیک تلویزین انتظاردارید

دیگه لازم نیست حتماروبه روی تلویزین بشینی!

طالع بینی هفتگی

 

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید.

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

در بعد مالی ، ممکن است شرایط راحت باشد ، در حالی که درآمد شما فرصتی برای افزایش دارد. ممکن است برای برخی از فعالیت های لذت بخش هزینه کنید. با این حال ، ممکن است عاقلانه باشید که در مصرف پول زیاده روی نکنید و برای نیازهای آینده پس انداز کنید. در این مرحله ممکن است بتوانید به خوبی پس انداز کنید. تجار ممکن است جاه طلب باشند و پیشرفت دلگرم کننده ای در جهت اهداف خود داشته باشند. حرکات سیاره ای ممکن است شما را پشتیبانی کند.

 

حتی ممکن است مشتری های بیشتری به دست بیاورید و در انتظار چیز بزرگی باشید. افراد حقوق بگیر ممکن است عملکرد موثر خود را حفظ کنند و با تشویق چشم انداز رشد در آینده بتوانند پیشرفت مناسبی داشته باشند. وقتی صحبت از امور مالی می شود ، اوضاع ممکن است راحت باشد ، مگر اینکه در این کار زیاده روی کنید. در حوزه سلامت ، همه چیز خوب به نظر می رسد ، زیرا سیستم ایمنی بدن شما ممکن است با هر بیماری مقابله کند. برخی از تمرینات سبک را انجام دهید ، تا بتوانید متناسب باشید.

 

تجار ممکن است در این مرحله پیشرفت کند. ممکن است لازم باشد که بیشتر تلاش کنند و از موانع بیشتری در مسیر پیشرفت عبور کنند. شاید برای پیشرفت مناسب نیاز به حفظ آرامش در همه زمان ها و تمرکز بر روی وظیفه پیش رو داشته باشند. دانشجویان فارغ التحصیل در تجارت ممکن است به خوبی یاد بگیرند و به طور موثر حفظ کنند. پیشرفت آنها ممکن است رضایت بخش باشد. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی ممکن است نکات مفیدی دریافت کنند و ممکن است بتوانند به طور موثری حفظ کنند ، بنابراین پیشرفت دلگرم کننده ای دارند. در جبهه مالی به شما توصیه می شود از روشهای غیراخلاقی خودداری کنید. ممکن است افزایش در هزینه های شخصی پیدا کنید. افراد متاهل ممکن است لحظات سعادتمندانه ای را سپری کنند. ممکن است اختلافات مربوط به خانواده وجود داشته باشد ، که باعث شود شما با دوستان خود ملاقات کنید. مردان میانسال باید از مشکلات بهداشتی ناراحت کننده مراقبت کنند. بیماران دیابتی باید دستورالعمل های متخصص تغذیه خود را دنبال کنند. برای تناسب اندام ممکن است لازم باشد بیشتر ورزش کنید.

 

در این مرحله ، بازرگانان ممکن است سفارشات مکرر را از مشتریان با ارزش خالص بالا دریافت کنند. گرچه ممکن است رقابت سختی وجود داشته باشد ، اما بازرگانان ممکن است خوب عمل کنند تا یک استراتژی مناسب برای رقابت برای حفظ سهم بازار ایجاد کنند. افراد حقوق بگیر ممکن است انگیزه بیشتری داشته باشید تا عملکرد بهتری داشته باشید و بازده خود را افزایش دهید. در این مرحله ممکن است سود مالی داشته باشید. تصمیمات مالی را با عجله نگیرید. شاید لازم باشد بودجه مربوط به خانواده را افزایش دهید. افراد مجرد ممکن است با فردی آشنا شوند. این ممکن است منجر به یک رابطه عاشقانه شود. برای افراد متاهل ، ممکن است ناراحتی وجود داشته باشد. در مورد سلامت ، مراقب ریفلاکس معده باشید. سبزیجات غنی از فیبر را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

 

حرکات سیاره ای ممکن است به نفع بازرگانان باشد ، به آنها کمک می کند با یک مشتری بزرگ یک معامله بزرگ انجام دهند ، بنابراین سود آنها را افزایش می دهد. افراد شاغل ممکن است تحت فشار رئیسان مستقیم خود قرار بگیرند تا تولید بیشتری داشته باشند. آنها ممکن است مشتاق جایگاه بهتر باشند. حرکات سیاره ای ممکن است از آنها در این زمینه پشتیبانی کنند. دانشجویان به دلیل پشتیبانی سیاره ای ممکن است قادر به یادگیری و به خاطر سپردن باشند. دانشجویانی که دوره تحصیلات تکمیلی خود را می گذرانند ممکن است نیاز به تلاش بیشتری داشته باشند. وقتی صحبت از امور مالی می شود ، حرکات سیاره ای ممکن است سود مالی را افزایش دهند. مراقب افزایش هزینه های شخصی باشید. مجردها ممکن است عاشق شخصی شوند که اخیراً به محله نقل مکان کرده است. افراد میانسال و پیر ممکن است برای مراقبت از سلامتی خود خوب عمل کنند.

 

تجار ممکن است مجبور به رقابت شدید همتایان خود شوند. سعی کنید در مورد کیفیت مصالحه نکنید. ممکن است سفرهای کوتاه مدت وجود داشته باشد که ممکن است نتیجه دهد و شما را به مشتریان متصل کند تا فروش شما افزایش یابد. افراد حقوق بگیر ممکن است تحت استرس و فشارهایی به سر ببرند. در جبهه آموزش ، دانش آموزانی که می توانند فارغ التحصیل شوند ممکن است نتوانند توجه کافی به تحصیلات خود داشته و روند یادگیری خود را کند کنند. شاید بتوانید ورودی درآمد خود را افزایش دهید. ممکن است بخواهید برای بازدید از مکانهایی که همیشه در لیست خواسته های شما بوده اند ، پول بیشتری خرج کنید. در جبهه خانواده ، همه چیز ممکن است خوب باشد. افراد متاهل ممکن است با مشکل روبرو شوند.

 

در جبهه آموزش ، دانش آموزانی که فارغ التحصیلی را دنبال می کنند ، ممکن است خوب عمل کنند ، چیزهایی را به سرعت یاد بگیرند و به طور موثر حفظ شوند و زمان کافی برای تحصیل خود بگذرانند. بنابراین ، پیشرفت آنها ممکن است دلگرم کننده باشد. تجار ممکن است برای پیشبرد اهداف خود اقدامی هوشمندانه انجام دهند. نیروهای مترقی به نفع شما هستند. افراد حقوق بگیر ممکن است افزایش حقوق داشته باشند و حتی به موقعیت بهتری بروند. از جنبه مالی ، اوضاع ممکن است راحت باشد. ممکن است برخی از هزینه های مربوط به خانواده وجود داشته باشد ، اما به طور کلی ، شما می توانید پس انداز کنید. ممکن است زوجین متاهل لحظات سعادتمندانه ای را در کنار هم بگذرانند. در جبهه خانواده نیز ممکن است اوضاع خوشایند باشد. در جبهه سلامتی ، همه چیز ممکن است خوب باشد. افراد میانسال باید مراقب مشکلات بهداشتی ناراحت کننده باشند. انجام برخی از تمرینات سبک در صبح ممکن است به شما در حفظ سطح تناسب اندام کمک کند.

 

فال هفته

 

در جبهه مالی ، حرکت های سیاره ای نشان دهنده برخی از سودهای بزرگ اقتصادی است. آماده باشید زیرا ممکن است هزینه های خانه افزایش یابد. به طور کلی ، وضعیت مالی ممکن است راحت باشد. ممکن است بازرگانان آماده باشند تا در این مرحله معامله بزرگ را انجام دهند. ممکن است فرصتی برای دست یابی به یک معامله سودآور پیدا کنید. شاید لازم باشد همه منابع خود را جمع آوری کرده و مواد و کالاهای خود را به موقع تحویل دهید. این معامله را با موفقیت مدیریت کنید و ممکن است اعتبار شما به عنوان یک تامین کننده عمده افزایش یابد. افراد حقوق بگیر ممکن است زمان دشواری برای عملکرد خوب داشته باشند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند. حتی اگر زمان کافی برای تحصیل خود صرف کنید ، پیشرفت ممکن است کند باشد. دانش آموزانی که تحصیلات خود را در رشته های علوم یا فناوری اطلاعات دنبال می کنند ممکن است بهتر باشند و پیشرفت دلگرم کننده ای داشته باشند. مجردها ممکن است کسی را ملاقات کنند و عاشق شوند. در جبهه خانواده ، ممکن است برخی از مسائل وجود داشته باشد.

 

برای تاجران ، پیشرفت ممکن است کند باشد و شما نگران رقابت باشید. ممکن است نتایجی به دلیل سفر کوتاه مدت وجود داشته باشد و این ممکن است شما را به مشتریان متصل کند. این نمایش ممکن است در کل برای تاجران دلگرم کننده باشد. افراد حقوق بگیر ، ممکن است برای تولید بیشتر کار کنید. این ممکن است شما را از مقامات بالاتر عقب بزند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ممکن است مشغول فعالیت های اجتماعی باشند و نتوانند زمان کافی را برای تحصیل اختصاص دهند ، بنابراین پیشرفت آنها را متوقف می کنند. دانشجویانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند ممکن است نکاتی را از مافوق بالاتر بدست آورند و این ممکن است به آنها کمک کند تا درک کاملی از مسائل داشته باشند و موارد را به طور موثر حفظ کنند. بنابراین ، آنها ممکن است پیشرفت دلگرم کننده ای داشته باشند. در بعد مالی ، ممکن است لازم باشد برای درآمد بیشتر کار بیشتری انجام دهید.

 

دانشجویان ممکن است حواسشان پرت شود و ممکن است نتوانند ساعت های طولانی تمرکز خوبی داشته باشند تا چیزها را به طور رضایت بخشی یاد بگیرند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ، ممکن است پیشرفت کنند. بازرگانانی که با شرکتهای خارجی سرو کار دارند ممکن است به موقع برای شرکت خود یک معامله تغییر بازی کنید. تاجران در بازار محلی تجارت می کنند ، شما ممکن است محصولات را به یک کشور خارجی صادر کنید. دارندگان شغل ممکن است به دلیل انگیزه ای برای تعهد به کارشان خوشحال باشند. آنها ممکن است به عملکرد بهتر متعهد باشند. حرکات سیاره ای دستاوردهای عمده ای را در این مرحله پیش بینی می کنند. در جبهه خانواده ، همه چیز ممکن است خوب باشد. ممکن است بخوبی مراقب سلامتی خود باشید. شام آخر شب برای سیستم هضم شما مفید نیست. افراد مسن ممکن است نیاز به مراقبت از مشکلات بهداشتی ناراحت کننده داشته باشند.

 

حرکات سیاره ای نشان می دهد که ممکن است در این مرحله درآمد افزایش یابد. در اواخر هفته ، ممکن است فرصتی برای کسب سود مالی قابل توجه وجود داشته باشد. شاید بتوانید برای نیازهای بعدی خود پس انداز کنید. مشاغل ممکن است فقط در راه موفقیت باشند به شرطی که شما همه چیز را به خوبی سازماندهی کنید و یک رویکرد روشمند را در پیش بگیرید. ممکن است با مشتری با ارزش خالص بالا معامله کنید. افراد حقوق بگیر ، ممکن است خوب باشد که همه تلاش خود را به کار بگیرید تا عملکرد موفقی داشته باشید. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند. سعی کنید حواس پرتی و احساسات منفی را از خود دور کنید و هنگام مطالعه تمرکز کنید. شاید بتوانید خوب یاد بگیرید و پیشرفت دلگرم کننده ای داشته باشید. دانشجویانی که پس از فارغ التحصیلی را دنبال می کنند ممکن است نکات مفیدی را از استادان خود دریافت کنند. آنها نیز ممکن است در این مرحله پیشرفت لازم را داشته باشند. در جبهه عشق ، ممکن است وارد یک رابطه عاشقانه پر از سعادت شوید.

 

تجار ممکن است در موقعیتی باشند که بتوانند یک معامله عمده تجاری را مدیریت کنند. کسانی که با شرکت های خارج از کشور سر و کار دارند حتی ممکن است فرصت بستن ارتباط را داشته باشند. این ممکن است چشم انداز شما را تا حد زیادی تقویت کند. تجار و بازرگانانی که در بازار محلی مشغول به کار هستند نیز ممکن است پیشرفت کنند. افراد متقاضی ممکن است برای رسیدن به مهلت مقرر نیاز به کار طولانی مدت داشته باشند. دانشجویانی رشته های علوم یا فناوری اطلاعات ، ممکن است زمان کافی را برای یادگیری درست مطالب صرف کنند و به طور موثر حفظ کنند. از این رو ، ممکن است پیشرفت رضایت بخشی داشته باشند. در جبهه مالی ، ممکن است خوب باشید که از خطرات ناروا جلوگیری کنید. اواسط هفته ممکن است سود مالی خوبی به همراه داشته باشد. در جبهه روابط ، اگر از نظر احساسی به شخصی وابسته باشید ، ممکن است مواردی پیش بیاید. در جبهه خانواده ، ممکن است لازم باشد که برای حفظ هماهنگی سازش کنید.

 

برای تاجران ، تلاش های قبلی ممکن است ثمری داشته باشد و ممکن است بتواند پیشرفت دلگرم کننده ای داشته باشد. ممکن است اکنون مطالباتی دریافت کنید که مدتی معلق مانده است. دارندگان شغل که به دنبال تغییر شغلی بهتر هستند ممکن است آن را پیدا کنند. وقتی صحبت از امور مالی می شود ، از هزینه های تکان دهنده اجتناب کنید ، این امر می تواند شما را به نابسامانی مالی تبدیل کند. ممکن است هزینه های مربوط به خانواده افزایش یابد. مجردها ممکن است تحت فشار اعضای خانواده و بزرگان برای ازدواج و تسویه حساب سریع قرار بگیرید.

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 

انواع فال و طالع بینی


پرداخت سریع هزینه بلیط با کارت عضو شتاب

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99


تردید و دو دلی قبل از ازدواج

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


سینما رو به خونت بیار!

چگونگی درمان ناهنجاری های دهان، دندان و فک

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


راهنمای سفر کم هزینه در ایران


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


فروشگاه سیسمونی آنلاین

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

مدیر سایت

فال, فال هفتگی

۷ دیدگاه

تنها چیزی که الان اصلا به آن نیاز ندارید جنگی بر سر قدرت است. برخی آدم های خودشان را خیلی جدی می گیرند و شما هم، حداقل در این زمان، انرژی رقابت با غرور چنین افرادی را ندارید. در آغاز هفته ممکن است احساس کنید در برابر کسی خیلی زود کوتاه آمده اید، تنها به این دلیل که به نظرتان این جنگ و دعواها اصلا ارزشش را ندارند. ناراحتی هایتان را با دوستی در میان بگذارید. آنها درک خواهند کرد و کمکتان می کنند تا آن را حل کنید. شوخی هایشان همه چیز را از یادتان خواهند برد و کاملا به شما وفادارند.

چرا اصرار دارید که در شروع هفته‌ی جدید بر افکار قدیمی خود پافشاری کنید؟ انعطاف پذیری و پذیرش رویکرد و بینش دیگران یکی از چالش های همیشگی شما بوده است. الان زمان تغییر کردن است. اگر قصد شروع کاری را دارید، در میانه ی هفته آن را آغاز کرده و تا پایان هفته به سراجام برسانید. شوخ طبعی در محیط کار و تفریح را فراموش نکنید. در تعطیلات پایان هفته مشورت دیگران را در مورد موضوع مورد بحث جویا شوید.

بالاخره تمام زحمت هایتان به بار می نشینند. کلید موفقیت های اخیرتان پایداری و استواری شما و توانایی تان در کنار آمدن با آدمهای غرغروست. انواع و اقسام شخصیت های گوناگون در زندگی تان وجود دارند، اما شما از آن نوع آدم هایید که می دانند چطور باید همه چیز را آرام و ختم به خیر کنند و حتی کارهای کسل کننده را با لذت انجام می دهید. در ادامه ی هفته از توانایی های ارتباطی تان در زندگی عاشقانه ی خود بهره بگیرید. این روزها مدام به هم نزدیک و نزدیک تر می شوید و همه چیز فوق العاده است.

در نخستین روز از این هفته پر از انرژی خواهید بود. به جای آنکه وقت خود را تلف کنید، اندکی ورزش کنید (لااقل اندکی قدم بزنید). در میانه‌ی هفته بداخلاق و دمدمی مزاج خواهید شد و اصلا حوصله‌ی انجام کاری را نخواهید داشت که این وضعیت در نتیجه‌ی خسته کردن بیش از حد خودتان خواهد بود. در تعطیلات پایان هفته هم کار خاصی را پیش نخواهید برد اما لااقل استراحت کرده و با روحیه‌ای خوب به استقبال هفته‌ی جدید خواهید رفت.

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

در روزهای آغازین هفته، باید آرام، با اندیشه و کمی عجیب غریب رفتار کنید، درست مثل زمانی که منظرید رنگ تازه ای کهبه دیوارها زده اید خشک شود. لازم است که از فکر کردن به خود دست بردارید، اما تا میانه های هفته احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد. آغاز هفته همچون آرامش قبل از توفان خواهد بود، و در میانه ی هفته، شروع پر هیجانی بر سه روز پر حادثه خواهد بود. در پایان هفته، شاید جهت مسیرتان تغییر کند، اما سرعت تان به هیچ وجه کم نمی شود. خانواده و دوستان تان بسیار مهم هستند.

توانایی آرامش دادن شما به دیگران در ابتدای این هفته به چالش کشیده خواهد شد و مثل همیشه جای هیچ نگرانی وجود ندارد. به خوبی برای مواجهه با هرچیزی آمادگی دارید و اطرافیانتان نیز این مسئله را به خوبی می‌دانند. در میانه‌ی هفته بهتر است که به سلامتی خود رسیدگی کنید(مثلا به باشگاه بروید یا غذایی سالم خورده و این کار را تبدیل به عادتی همیشگی کنید). شاید بد نباشد که از یکی دوستان یا اقوامتان هم بخواهید که شما را همراهی کند. در تعطیلات هفته موجی از انرژی‌های عاطفی قوی به سمت شما خواهد آمد.

فکرش را هم نمی کردید که روز اول هفته به خانواده اختصاص پیدا کند، اما خب این اتفاقی است که افتاده. و طبق روال همه ی مسائل خانوادگی، نخستین روز هفته ی شما هم بار احساسی سنگینی را به دوش خواهد کشید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به خانواده ی خود توجه نشان دهید، اگرنه مشکلات آنها یک روزه حل نخواهد شد، پس خود را زیادی درگیر نکنید. در میانه های هفته مسیر امواج به سود شما عوض خواهد شد. ممکن است اتفاقاتی عاشقانه در راه باشد، یا درگیر رقابت ورزشی و فیزیکی پر انرژی ای شوید. درپایان نیز آخر هفته ای آرام و فرح بخش خواهید داشت.

اگر از دوستان خود کمک نخواهید، هیچ وقت نمی‌توانبد تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید را انجام دهید. این لقمه خیلی بزرگتر از دهان‌تان می‌باشد و از طرفی هم دوستان‌تان همه به دنبال بهانه‌ای هستند تا به دور هم جمع شوند. یکی از مسائلی که در این هفته به آن پی خواهید برد آن است که اگرچه شما آغاز فعالیت‌های گروهی را با نوآوری خود رقم می‌زنید، دوستان‌تان نیز آدم های تنبل و بی خاصیتی نیستند. در تعطیلات پایان هفته نیز شما و برخی از همین دوستان‌تان دست به ماجرایی خواهید زد که جبران سختی‌های هفته را خواهد کرد.

در نخستین روز هفته، راه حلی برای مشکلی که چندی است با آن درگیر بوده اید، به ذهنتان خطور خواهد کرد. آن را با دوستی در میان بگذارید، به احتمال زیاد مورد تایید قرار خواهد گرفت. اما در روزهای پس از آن،شاید دیگر چندان از به درد بخورد بودن آن اطمینان نداشته باشید. مدام به همه ی جوانب مساول فکر می کنید، و تحمل وزن اینهمه درگیری فکری کار آسانی نیست. اما در میانه ی هفته سرتان از این اندیشه ها خالی خواهد شد. با انسانی دوست داشتنی هم نشین خواهید شد و توان مقابله با خواس پرتی را نخواهید داشت. در آخرین روز های هفته، کسی از شما تقاضا خواهد کرد تا پای برگه ای رسمی را امضا کنید، با اینکه روز تعطیلی و استراحت است، اما از انجام آن احساس ناراحتی نخواهید کرد.

رویکردی فیلسوفانه به زندگی، بی شک می تواند هیجان بیشتری به زندگی شما بخشیده و آن را به سرگرمی و تفریح تبدیل کند. مراقب ادعاها و پیش قضاوت‌های غلط در نیمه‌ی نخست هفته باشید. در نیمه‌ی هفته، اتفاقی جزیی، دیدگاهتان را تغییر خواهد داد. در نیمه‌ی دوم هفته روزهای خوبی را سپری خواهید کرد. تعطیلات هفته به زنجیره‌ای از ایده‌هایی رادیکال ختم خواهد شد.

در روزهای اول هفته در تلاش خواهید بود تا شروعی تازه را رقم بزنید. می خواهید تا آنجا که می شود کارها را به سرانجام برسانید، و راستش نیازی هم ندارید که برای این کار خود را خسته کنید. خب البته، خیلی برای شهرتتان هم بهتر خواهد بود اگر به جای اینکه به تقلا کردن بیفتید، بتوانید کاری را به شکلی جادویی و به آسانی انجام دهید. به کمک نیاز پیدا خواهید کرد، و خوب می دانید از چه کسانی کمک بخواهید. یادتان باشد درست و حسابی بهشان انگیزه بدهید. در آخرین روز های کاری هفته، و در یک جلسه، خواهید فهمید که کمابیش همه هم رایند که بهتر است شما مسئول انجام کاری بشوید. شما به شکل ذاتی قدرت مدیریت دارید. این هفته، هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید تا بر زندگی دیگران نور بپاشید.

اولین روز هفته ی خود را با انرژی زیادی شروع می کنید. وقتش رسیده که از خانه بیرون بزنید، با غریبه ها ملاقات کنید، برنامه ریزی کنید و روزهایی فوق العاده داشته باشید. هیچ کس به اندازه ی شما آماده ی اتفاقات رومانتیک نیست. شوربختانه در میانه های هفته وقت کافی برای فکر کردن به مسائل عاطفی نخواهید داشت. سرتان پر از کار شده است. اما در پایان هفته، با دوستانتان به مهمانی ای رفته و به شکلی باورنکردنی خوش خواهید گذراند (اگر هنوز به جشنی دعوت نشده اید، چشم بدوانید تا شصت تان از وقوع یک مهمانی خبردار شود). به علاوه، ممکن است با کسی آشنا شوید!

برچسبفال هفتگی فال هفته

4 ساعت قبل

4 ساعت قبل

4 ساعت قبل

4 ساعت قبل

4 ساعت قبل

4 ساعت قبل

سلام خدمت ادمین محترم سایت آوتاف
مدتی هست که فال نیمه ماه و هفتگی را آپدیت نکرده بودید
من از خوانندگان سایت شما هستم
امیدوارم همیشه مطالبتون آپدیت بشه
با تشکر

با سلام. من از خوانندگان سایت شما هستم . چرا بموقع فالهایتان اپدیت نمیشوند.

سلام. دو هفته ست فال تکراری میزارید برای من ک مخاطب همیشگی هستم ناامید کننده ست . باعث میشه دیگه سایتتونو باز نکنم

سلام
خسته نباشید
ممکنه فال هفته جدید رو زودتر بزارید.مثلا صبح روز شنبه؟
هفته نصف میشه من هررچی میام سر میزنم هنوز همون فاله😕
با تشکر

سلام
از اینکه آوتاف را همراهی می کنید سپاسگزاریم.
یک سری مشکلات برای بخش تحریریه پیش آمد که برطرف شد، ان شاءالله از فردا همه فال ها به موقع بروزرسانی می شود.
ممنون از همراهی شما

جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !

از سایت خوب تان ممنونم ! جالب بود !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت







فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99


فال pmc ، فال پی ام سی هفته بعد، طالع بینی روزانه ، فال روزانه پی ام سی شنبه ۱۱ بهمن، فال یکشنبه ۱۲ بهمن، فال دوشنبه ۱۳ بهمن، فال پی ام سی سه شنبه ۱۴ بهمن، فال چهارشنبه ۱۵ بهمن، فال پنجشنبه ۱۶ بهمن، فال پی ام سی جمعه ۱۷ بهمن، فال پی ام سی هفتگی، فال روزانه

بخش سرگرمی فارسی کلاب – ما هر هفته فال روزانه و هفتگی که از شبکه pmc بخش می‎شه رو برای شما دوستان آماده می‎کنیم و شما هر هفته از روزهای جمعه می‎توانید فال و طالع هفته پیش روی خود را در فارسی کلاب بخوانید.

شاید بعضی‎ها اصلا اعتقادی به این چیزها نداشته باشند ولی خیلی از مردم عمیقا به فال و طالع بینی معتقدند و خیلی‎ها هم برای سرگرمی این فال‎ها رو دنبال می‎کنند. اعتقاد و توجه بیش از اندازه به مباحث فال و طالع بینی کار درستی نیست و توصیه می‎کنیم صرفا جهت سرگرمی از فال استفاده کنید.

شما هم می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید. همچنین می‎توانید فایل صوتی فال pmc این هفته را در انتهای همین مطلب مشاهده و یا دانلود کنید.

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

فالحافظ آنلاین

سرکتاب آنلاین

در این هوای پاک و لطیف بهتر است از رختخواب دل بکنید و زمان خود را با دوستان و آشنایان بگذرانید. ترتیب یک تفریح سالم بدهید. می توانید راهی یک پیاده روی دسته جمعی شوید و یا حتی ناهار را در پارک و فضای سبز نوش جان کنید. مطمئناً احساس بی نظیر به شما دست خواهد داد.

به جای اینکه انتظار کمک مالی از پدر و مادر داشته باشید خود دست به زانو بزنید و یک کسب و کار راه بیندازید حتی میتوانید مدتی شاگرد یک استاد بشوید تا ریزه کاری ها را بیاموزید خود نیز به سوددهی برسید.

آموزش از طریق اینترنت می تواند به شما کمک کند چالش های زندگی مشترک را نیز برطرف کنید. سعی کنید حرف شنویی از اساتید مشاوری داشته باشید که رزومه و تجربه دارند.

زندگی با برخی بسیار سخت است بجای ناراحتی و اعصاب خوردی سعی کنید گفتگوهای صمیمانه و جذاب شکل دهید. عمر انسان میگذرد حیف است با ناراحتی و غم، اوقات خود را سپری کنید.

امروز به طرز ناگهانی با شخص جدید آشنا می شوید که احساس می کنید تعداد نقطه اشتراک  زیادی دارید. پیشنهاد می شود این نشانه عالی را جدی بگیرید و از خجالت دست بردارید. نقاب از صورت بردارید که نمی‌تواند شخصیت واقعی شما را به نمایش بگذارد.

فرصت زیادی دارید که گاه اطرافیان را نیز قربانی طمع خود می کنید. بیاد داشته باشید که پیشرفت یک شبه به دست نمی‌آید. پله های موفقیت را باید یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. برخی شما را وسوسه می کنند که کار خود را رها کنید هرگز چنین تصمیمی نگیرید.

امروز را به خود اختصاص دهید، می توانید آلبوم های عکس قدیمی را ورق بزنید و در حال و هوای گذشته، مشکلات را به فراموشی بسپارید. بیاد داشته باشید تنها غصه خوردن می تواند به افسردگی منجر شود.

مسافرت پیشنهاد خوبی است اما بهتر است با همکاران ترتیب این سفر را ندهید که نمی توانید شخصیت واقعی خود را نشان دهید. اما سفر با دوستان نزدیک و خانواده پیشنهاد خوبی است که اوقات خوشی را پشت سر بگذارید.

زمان موفقیت رسیده است اما برخی از اطرافیان حسادت می کنند و حتی عملکرد شما را زیر سوال می برند. تمامی زیر و بم زندگی خود را با دیگران به اشتراک نگذارید. آنها مایل نیستند کسی را بالاتر از خود ببینند.

اگر به کسی پول قرض داده اید و حال نیاز به آن دارید.  رودرواسی نکنید بهتر است درخواست خود را صریح و واضح بیان کنید. در زندگی تمامی افراد مشکلات وجود دارد مهم طرز برخورد شما است که تعیین می کند کی و چطور حل شوند.

به زودی به یک مراسم عروسی در پیش است بهتر است برای این ضیافت لباس های خوبی انتخاب کنید تا سلیقه شما زیر سوال نرود. باید برای خود خرج کنید تا احساس بی نظیری را تجربه کنید. پس انداز بدون خرج کردن آن چندان لطفی ندارد.

اگر احساس کسالت و بیماری داریم شاید فقط زائده ذهن شماست و واقعاً مشکل جدی وجود نداشت همیشه یکی از نگرانی و مشاوره با پزشک متخصص صورت دهید که به شما کمک می کند و دردها را بیابید یاد داشته باشید گاه احساسات فقط ذهنی هستند.

فال های هفته پیش فارسی کلاب را می توانید از کانال تلگرامی ما مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

سلام
تشکر میکنم از سایت خوبتون و خسته نباشید میگم به همکاراتون😍😍😍😍😍

سلام ممنون
مرسی از نظرتون

سپاس بابت سایت خوبی که دارید

سلام مچکر نظر لطفتونه

سلام خیلی مچکر بابت فال های خوبی که تو سایتتون میذارید
امیدوارم به بهترینی ها برسید

سلام سپاس بابت نظرتون

خیلی خوبه سایتتون
شما فال های ماهانه هم دارید؟

سلام بله داریم اگه نگاهی به دسته بندی فال بیندازید
میبینید. ممنون

سلام سایت خیلی خوبی دارید آپدیت فال هاتون به موقعس
خسته نباشید
ممنون

سلام تشکر بابت نظرتون

عالیه👌🏼🌸

سلام سپاس

سلام سایت خوبی دارید
فال هفتگی رو هم بزارید
فال هفتگیتون خیلی خوبه
تشکر

سلام چشم حتما ممنون از پیشنهادتون

واقعا سایت خیلی خوبی دارید ممنون ک هر روز فال همون روزو برامون میذارید🙏

سلام
اختیار دارید نظر لطفتونه

خیلی ممنون موفق باشید و پیروز 😏💕💕💕💕

همچنین
تشکر از پیشنهادتون

در ادامه صحبت … لطفا اگر امکان داره هر دو فال رو قرار بدید هم هفتگی همیشگی هم روزانه اینطوری مخاطب های خودتون حفظ میشه واقعا هفتگی ها دقیق بودند.

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

باش چشم حتما
انشالله در اصرع وقت این کارو انجام میدیدم

سلام وقت بخیر ممکنه فال ها به فال هفتگی تغییر بدید بنظر فال ها دقیقتر بود به صورت هفتگی امکانش هست!!!!؟

سلام به دلیل بازدید زیاد فال خیل درخواست میکردن که فال روزانه انتشار پیدا کنه
به دلیل حفظ کاربرها مجبوریم با ایده و درخواست های شما مطالب سایت رو بهتر کنیم

سلام
چرا فالتون نسبت به روز جمعه که گذاته بودین تغیر کرد؟

سلام معذرت میخوام باید اول اطلاع رسانی میکردم
فالها به صورت روزانه آپدیت میشن

فال Pmc روزانه امروز پنجشنبه ۱ آبان (از روز شنبه ۲۶ مهر تا جمعه ۲ آبان ۹۹) سلام. لطفا یه نگاه بندازیدبه PMC

سلام من خوندن فال هد رو دوست دارم خوب هاش حالمو خوب میکنن ولی این یکی اصلا به من نمی خورد …نوشته بود دچار عشق یک طرفه شدی خخخخ تنها چیزی که من ندارم عشقه …ممنون از سایتتون

سلام سایت خیلی خوبی دارید.
ما هر هفته فالها رو دنبال میکنیم واقعا حرف نداره خداقوت.

سلام امیدوارم از بقیه مطلب های سایت هم استفاده مفیدی بکنید
فال های رایگان زیادی در سایت هست

بسیار عالی من هر هفته فالهای شما رو دنبال میکنم

سلام چطور میشه فال های هفته های قبل رو دید!!!

سلام به این شماره ۰۹۳۳۵۴۰۶۱۴۷ در تلگرام پیام بدید براتون ارسال میشه

یک سری مردم دوست دارند و بعضی نیز اصلا هیچ عقیده ای ندارند .. موفق باشید
خرید اینترنتیhttps://www.baneh.com
باسپاس

اینا همه خرافات هستند مردم به خاطر مشکلات زیاد جلب اینا شدند

سلام و وقت بخیر. عجیبه به خدا. شاید بگم ۹۰ درصد مسایل منو بحث میکنه این فال پی ام سی. انگار پیشمه. باور کنید هر شنبه صبح چک میکنم این هفته قراره چی بشه.😁😁 منو و بروبچه هام یه تعداد از فامیلم یاد گرفتند یا زنگ‌میز نند مال ماروهم چک کنید😁😁😊.واقعا دستتون درد نکنه بابت اپدیتهای فال هفتگی. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

با سلام و تشکر از لطفتون.
خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.

سلام….فقط خواستم بگم ممنون

سلام من از مسئول سایت تشکر میکنم که فال pmcرادر سایت قرار دادید.من و شوهرم هر هفته این فال را دنبال میکنیم. و بدون استثناء همیشه فال ما درست در میاد.ممنون که این بخش را در سایت قرار دادید.واقعا ممنون.

سلام
سپاس فراوان از لطفتون.
ما سعی می‎کنیم هرهفته در اسرع وقت فال pmc رو درسایت قرار بدهیم.

عالی بود با تشکردریافت اتریوم رایگان

فال pmc رو همیشه دنبال میکنم واقعی ترین فال هست. خیلی خوبه همیشه درست درمیاد مرسی از سایت خوبتون.

سلام سایتتون عالیه خسته نباشید.

سلام چرا فال هفتگی رو بعضی وقتا دیر مبذارید؟

درود.
چون ساعت پخش فال pmc متغیر هست.
سعی می‎کنیم در اسرع وقت فال هرهفته رو بروزرسانی کنیم.

ممنون از شما

همش سرکاریه الکیه.

وااای سورپرایز شدم واقعا عالی بود

نمیدونم اتفاقیه یا نه؟
ولی این هفته یه پیشنهاد کاری بهم شد.
توی فال بهمنم نوشته بود.

برای من همیشه اشتباه در میاد همش الکیه

سلام اگه میشه فایل صوتی شم بزارید مرسی.

درود برشما
بله حتما. در اسرع وقت فایل صوتی هر هفته اضافه میشه.

سلام ممنونم از مطالب خوبتون.
فال pmc رو هر هفته دنبال میکنم خیلی عالیه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام دوست عزیز مطالب درباره فال این سایت صرفا جهت سرگرمی میب…

سلام نام مادر فاطمه و همسرسکینه ومادرش معرفه…

سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده شوهر چه طوری…

سلام من همش توکارم ی گره ای هس مثلاانگارزمینمون سالیانه نفری…

سلام من کسی رو میشناسم که کارش عالیه هر طلسمی باشه باطل میکن…

ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا…

سلام من یه خانومی رو میشناسم که با پدرشون ک شبخ محترمی هستند…

دوست عزیزم الرقیه الشرعیه رو دانلود کنید توی گوگل سرچ کنید م…

دوست عزیزم الرقیه الشرعیه رو دانلود کنید توی گوگل سرچ کنید م…

دوست عزیزم الرقیه الشرعیه رو دانلود کنید توی گوگل سرچ کنید م…

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۱۱ بهمن تا جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ ]

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه 11 بهمن • یکشنبه 12 بهمن • دوشنبه 13 بهمن • سه شنبه 14 بهمن • چهارشنبه 15 بهمن • پنجشنبه 16 بهمن • جمعه 17 بهمن

 

مسافری از راه دور می آید. سر ملک یا دارایی قدیمی باید تصمیم گیری بشود، این دارایی بالاخره به فروش می رسد. حرف حقی که به شما زده می شود بپذیرید و به جای جواب دادن سکوت کنید. بی نظمی باعث برهم خوردن آرامشتان می شود،همه چیز را سر جای خود بگذارید تا چیزی که دنبالش هستید پیدا کنید.

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

تغییرات در زندگی تان را با چشم باز ببینید و بپذیرید، بجای جنگیدن با آن برای کنار آمدن با آنها راه های تازه را امتحان کنید، شما از کجا می دانید این تغییرات به ضرر شما تمام خواهند شد. فکر و روشتان را تغییر دهید اتفاقات خوب بدون اینکه توقع داشته باشید برایتان رخ خواهد داد.

هفته گذشته برایتان پر از علامت سوال بود، بزودی به جواب سوالاتتان خواهید رسید. روزهای خوبی در انتظار شماست. شما تخیلی قوی دارید و به آنچه که می خواهید با تمرکز کردن می رسید. با صبر و شکیبایی به اطرافیانتان بیاموزید که ناشکیبا نباشند. روحیه تان را قوی نگه دارید.

رفتن به صفری برای شما پیشنهاد می شود، بهتر است فعلا از رفت و آمد پرهیز کنید. کلیدی به دستتان می رسد یا حرفی را می شنوید که گشایشی را به همراه دارد. با کسی که می دانید دلسوز شماست بدخلقی نکنید. چیزی می خرید که گران نیست اما خوشحالتان می کند. کاری به زودی سروسامان پیدا می کند، همانطور که شما می خواهید.

دوستی خاله خرسه شخصی شما را ناراحت خواهد کرد، بهتر است سریع حرف دلتان را به این دوست که بی قصد اما از روی اشتباهات دائمی به شما ضربه می زند، بگویید. در مورد تصمیمی کاری مجبور به دادن توضیح می شوید، جبهه نگیرید. یک رابطه احساسی شما را متعجب خواهد کرد. هدیه ای کوچک دریافت می کنید.

با درخواست مالی یا کاریتان موافقت خواهد شد. برای یک جابجایی برنامه ریزی می کنید. با او که می دانید دوست تان دارد درد دل کنید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند. معامله ای کوچک پیش می آید. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. بلایی از سرتان گذشته، شاکر باشید و صدقه بدهید.

بعضی وقت ها باید مشکلات را به زمان سپرد تا حل شود. هر چه بیشتر سعی کنید، گره روی گره می خورد. کتاب بخوانید، فیلم ببینید، ورزش و پیاده روی کنید تا روحیه تان بهتر شود. فشار زندگی کم خواهد شد. موضوعی پیش می آید، شک نکنید و فقط حقیقت را بگویید وگرنه به دردسر می افتید.

برای کاری تازه مجبور به برنامه ریزی دقیقی خواهید شد. بی نظمی به دردسرتان خواهد انداخت. پس انداز داشته باشید. مرگ یکبار، شیون یکبار. در جواب سوالی که مغزتان را درگیر کرده با خودتان رو راست باشید، در غیر این صورت باید به تنهایی تاوانش را بدهید. برای خرید یا فروش این هفته زمان مناسبی است.

در مورد دوستی بهتر است قوی باشید و جلوی ظالم بایستید. از حجم کاری تان این روزها کم شده به جای دل نگرانی به فکر پیدا کردن راه های درآمد تازه باشید. کافی است کمی از خلاقیت تان استفاده کنید. در مورد خبری که می شنوید بیشتر تحقیق کنید. حقیقت با آنچه که شنیده اید فرق دارد.

چشمتان را روی رفتارهای زشت یکی از اطرافیان فقط به خاطر محافظه کاری نبندید. پس فردای روزگار او در حق شما بدتر خواهد کرد. فصل جدید در زندگی تان آغاز شده، نتیجه تلاش های دیروزتان را امروز خواهید دید و چیزی به دست می آورید که با هیچ پولی قادر به خریدن آن نیستید.

خلوص نیت داشته باشید و در کارهایتان خیراندیش باشید. با شخصی به ظاهر هم که شده صلح کنید تا کارها روبه راه باشد. مسائل مالی آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. نگران نباشید. اتفاقی در راه است. قصد شروع کاری را دارید. بدون تحقیق بی گدار به آب نزنید، وگرنه پشیمان می شوید.

یک شروع اشتباه می توانید شما را چند پله به عقب برگرداند که برایتان جبران ناپذیر است. بهتر است به خودتان مسلط باشید و حرف بی ربطی که فقط بر اثر ناراحتی به دوستان زده اید، پس بگیرید و عذرخواهی کنید. خریدی که می خواهید به شکل دلخواهتان صورت می گیرد. برای آینده برنامه ریزی کنید.

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت تصویر زندگی قرار دهیم

 

 

Source: PMC TV

عالیه من چند ساله دنبال میکنم

سلام فال پی ام سی یکی از بهترین فال ها هستش که من همیشه دنبال میکنم ….. ممنون

خوب بود الان ۳ بهمن ۹۹ هستش ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه
امیدوارم واقعاً درست باشه

سلام من خیلی راضیم چند ساله دنبالش میکنم

نام:


 دانلود فایل صوتی فال PMCDownloads-icon


https://www.tasvirezendegi.com/wp-content/uploads/2021/01/Daily-weekly-horoscope-PMC-tasvirezendegi-20210129.mp3Downloads-icon

  عکس نوشته روز مادر فوت شده برای پروفایل با تصاویر استوری روز مادر که از دنیا رفته با دلنوشته برای روز مادر از دست رفته برای چاپ را می خوانید   عکس پروفایل روز مادر فوت شده     تنهایی همین است تکرار تلخ زندگی بی تو شاید که بدانی سخت است نفس کشیدن […]

 

در این مطلب فال هفته جدید pmc با طالع بینی هفتگی از اتفاقات این هفته و پیش بینی حوادثی که پیش می آید را می خوانید

 

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

 

 

فال هفته میلادی از قدیم الایام مورد توجه قشر خاصی از جامعه بودند که به ماهیت ماوراءالطبیعه بودن اتفاقات روزمره اعتقاد داشتند، کسانی که دوست دارند حالت روحی خود را جلوتر از بقیه بدانند

 

فال ها و طالع بینی ها فنونی برای آگاه سازی از اتفاقات پیش رو برای فرد یا گروه های خاص بر اساس ماه تولد می باشد، در این مطلب فال هفته pmc را می خوانید

 

فال هفتگی pmc پی ام سی جدید

 

 

 

قصد دارید برای ادامه تحصیل اقداماتی انجام دهید اما خانواده شما چندان رضایتی در این مورد ندارند. بهتر است بدون مشورت با دیگران تصیمی نگیرید.

 

 زندگی شما با تغییراتی همراه بوده است که برخی از آن ها شما را نگران کرده است اما به خودتان و اطرافیانتان اعتماد داشته باشید.شما می توانید با روحیه مثبت خود هر مشکلی را حل کنید.

 

فرصتی برایتان پیش می آید که بتوانید با یکی از دوستانتان در یک پروژه همکاری هایی داشته باشید

 

 

موقعیت مالی شما با رشد خوبی مواجه بوده است و حالا می توانید شرایط بهتری را نسبت به گذشته تجربه کنید اما فعلا نمی توانید خرج های اضافه داشته باشید.

 

زیرا برای گسترش کسب و کارتان باید سرمایه داشته باشید و باید بخشی از سودتان را پس انداز کنید.

 

در زمینه عشقی می توانید هفته ی آرامی را پشت سر بگذارید.هر دو طرف توانسته اید از خودخواهی های خود کم کنید و اولویت های زندگیتان را مشخص کنید.

 

 

با یکی از دوستان قدیمیتان در یکی از شبکه های مجازی صحبت های می کنید و برخی عکس های قدیمی رد و بدل خواهد شد که برای شما خوشایند است و خاطرات خوبی را برای شما زنده می کند.

 

کارهای نیمه تمامی دارید که باعث استرس در شما شده است. اضطراب می تواند کارهایتان را با مشکل رو به رو کند.در هفته ی پیش رو وقت دارید به تدرجی آن ها را انجام دهید و به کارهایتان نظم دهید

 

 

درگیر یک رابطه هستید که هنوز آشنایی کافی با هم ندارید و برخی چیزها در هاله ای از ابهام است. سعی کنید در هفته ی پیش رو زمانی را در نظر بگیرید تا با هم در این مورد صحبت کنید.

 

شفاف سازی در روابط باعث بهبود رابطه می شود اما به یاد داشته باشید این خواسته باید دو طرف باشد تا بتوانید نتیجه بگیرید.همچنین نباید در مورد نقاط ضعف هم دیگر صحبت کنید و حرف آن را پیش بکشید.

 

 

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

لحظات عاشقانه و شیرینی را تجربه می کنید که خاطرات تلخ و تجربه های ناخوشایندتان را کم رنگ کرده است و دیگر مثل گذشته به آن ها فکر نمی کنید.سعی کنید مثبت اندیشی را در خودتان تقویت کنید و از روزهای خود لذت ببرید.

 

برخی عادت های منفی شما باعث شده است درکارهایتان پیشرفت کمی داشته باشید.اما نباید نگران باشید. یه تدریج می توانید عادات بد خود را کنار بگذارید و به سوی موفقیت قدم بردارید.

 

 

احتمالا دعوایی میان شما و یکی از آشنایانتان پیش می آید که بهتر است سکوت کنید زیرا ممکن است میان جر و بحث های حرف هایی بزنید یا بشنوید که چندان خوشایندتان نباشد و شما را ناراحت تر از گذشته بکند.

 

به دلیل ترس از آسیب پذیری برخی کارها را انجام نمی دهید و این موضوع در نهایت به ضرر شما تمام خواهد شد. به خودتان اعتماد داشته باشید و شجاعانه در راهم ورد نظر قدم بردارید

 

 

مشکلاتی در محل کارتان پیش آمده است اما شما می توانید با زیرکی و کمی سیاست این مسائل را رفع رجوع کنید پس شجاعت به خرج دهید و برای حل آن پیش قدم شوید.

 

شخصی با یک پیشنهاد عاشقانه نزد شما خواهد آمد اما بهتر است خودتان را درگیر روابط زود گذر و بدون نتیجه نکنید. در حال حاضر بهترین کار این است که بر روی کارتان تمرکز کنید تا بتوانید به خواسته هایتان برسید.

 

 

قصد دارید برای یک سفر دسته جمعی برنامه ریزی کنید اما ممکن است مشکلاتی در این راه پیش بیاید و برخی از همراهانتان از رفتن به این سفر, صرف نظر کنند.

 

اما این سفر می تواند یک سفر خاطره انگیز برای شما باشد پس از این بابت خود را ناراحت نکنید.

 

همسر یا دوستتان قصد دارد کاری را به شما تحمیل کند. چندان از انجام آن رضایت ندارید پس بهتر است صریحا در این مورد نظر دهید.

 

 

در این هفته می توانید توانایی های خودتان را محل کارتان نشان دهید و یک مشکل بزرگ را حل کنید.این اتفاق باعث می شود یک پاداش خود را مدیرتان دریافت کنید

 

شما به سختی تلاش کرده اید و حالا می توانید نتیجه ی آن را مشاهده کنید.

 

مشکلاتی که در رابطه عاطفیتان به وجود آمده است قابل حل است پس ناراحتی را کنار بگذارید و به فکر یک کار مشترک و هیجان انگیز باشید تا حال و هوایتان را تغییر دهد.

 

 

دوست دارید وضعیت مالی خودتان را بهبود ببخشید تا زندگی راحت تری داشته باشید اما در حال حاضر باید به موقعیت فعلی خود قانع باشید.ریسک کردن در وضعیت فعلی چندان به نفع شما نخواهد بود.

 

نسبت به رابطه ی عاطفیی که دارید احساس نا امیدی می کنید و فکر می کنید بین شما فاصله ایجاد شده است.مشکلات شخصی طرف مقابلتان بیشتر شده است. سعی کنید کمی به طرف مقابلتان فرصت بدهید تا با خودش کنار بیاید.

 

 

در یک دور همی حضور پیدا می کنید و در آن جا افرادی شما را مورد قضاوت قرار می دهند.عصبانیت را از خود دور کنید و نسبت به چنین حرف هایی بی اهمیت باشید.

 

به زودی فرصتی برای شما پیش می آید که دیگران به اشتباه خودشان در مورد شما پی می برند پس به چنین افرادی بها ندهید.

 

روابط عاطفی شما رو به رشد است و می توانید به شناخت بهتری نسبت به طرف مقابلتان دست پیدا کنید.

 

 

احتمالا در هفته ی پیش رو درگیری شدیدی میان شما و یکی از نزدیکانتان پیش خواهد آمد. سعی کنید تا آن جا که می توانید از محیط دور شوید و به اختلافات دامن نزنید.

 

با یکی از دوستان قدیمیتان دیداری تازه می کنید و با هم در مورد خاطرات گذشته  و وضعیت فعلی خودتان صحبت هایی می کنید که شما در فکر فرو می برد و دلتان می خواهد می توانستید برخی خاطرات را فراموش کنید

 

 

● فال روزانه

 

● فال ماهانه

 

فال و طالع هفتگی pmc جدید | سایت فتوکده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


خوب‌بود

عالیی بود حرف نداشت👍

عالی بود

من خوندم عالی بود

لطفا توضیح کاملی بدین

چرت بود

من هر هفته میخونم عالیه

همیشه درستهههه

سلام خیلی خوب بود

مرسی از فال خوبتون

فال خوب هست اما فقط جهت سرگرمی نه بیشتر از ان

سلام و خسته نباشی
خیلی ممنون ،واقعن دستون درد نکنه
حین واقعیته واسه من
من همیشه هر هفته هر روز فال pmc رو میخونم حتا به همه دوستا و فامیلا هم گفتم‌که برن بخونن 😘❤
ا

سلام من مدت هاست که فال pmc را پیگیری می کنم.بسیار حیرت انگیزاست.خیلی دلم می خواهد بدانم منبع فال کجاست ؟-مهری

خیلی خوب بود

🌙🌔🌎🌕🌑🌞 شاهد تاثير گردش سيارات در زندگيم هستم ، جالبه ، شيرينه ، لذت داره ، سرگرميه ، ممنون ، لطفا در توصيه هاي فال تمام ماها ، از جملات مثبت بيشتري استفاده كنيد . چون تاثير مستقيم داره بر روحيه و توليد تفكر مثبت ، ممنون 🙏🙏🙏🙏

خوب بود

س ممنونم👍👍👍👍

باسلام مرسی برای فالها خیلی خوب ولی برای تی وی فال هفتگی تن موزییک چون بالاس صدا واضح نیس,موزییک ملایم ترباشه بهتره

مهری رصایی
ببخشید چه فالی میشه بپرسم

💜💜خوب بود💜💜

👌👌👌

خیلی راسته

از رو چیه این فال…خیلی خوبه

مرسی خیلی خوب بود

جالبه واقعا مرسی فتو

دقیقااااااا

واقعا متفاوته

هرگونه نشر، بازنشر و باز تولید تمام یا بخشی از محتوای سایت فتوکده برای (خبرگزاری ها) بدون اجازه کتبی ممنوع است

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99
فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *