فلاح خبرنگار صدا و سیما

فلاح خبرنگار صدا و سیما
فلاح خبرنگار صدا و سیما

اسماعیل فلاح خبرنگار صدا و سیما متولد دهه پنجاه در صبح روز عید قربان است و به همین دلیل والدینش نامش را اسماعیل گذاشتند.مادرش اصالتا آملی و اهل روستای سلطان محمدطاهر و رمنت بابل بوده و زادگاه مادرش این روستا بوده و ناگفته نماند که برادر ایشان نیز یکی از خبرنگاران صدا و سیماست.

آقای فلاح در رشته اقتصاد تحصیل کرده و در سال ۱۳۷۴ در این رشته در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده است.

بعد از اخذ لیسانس در سال ۱۳۷۴ بعد از مدتی وارد صدا و سیما شده و کارش را به عنوان خبرنگار و گزارشگر شروع میکند و اکنون نزدیک به ۲۴ سال است که سابقه خبرنگاری و اشتغال در این حرفه را دارد.

وی سالها پیش ازدواج کرده و دارای سه فرزند به نام های امیرعلی و امیرمحمد و عطیه می باشد.

در صبح سه شنبه ۲۳ مهرماه ۹۸ ، خبر مهاجرت اسماعیل فلاح گزارشگر قدیمی واحد مرکزی خبر به لندن بود. او که سال ها از لندن گزارش هایی در نقد سیاست های دولت انگلیس فرستاده بود و در دوره احمدی نژاد گفته شده بود به خاطر فشارهای دولت انگلیس دو سال به او و خانواده اش اجازه سفر به تهران داده نشده، حالا چند سال بعد از پایان ماموریتش ، به انتخاب خود و خانواده در لندن هستند. حالا شایعه شده که فلاح به لندن مهاجرت کرده است.فلاح خبرنگار صدا و سیما

اسماعیل فلاح خبرنگار و مجری با سابقه شبکه خبر که یک هفته است آماج حملات مجازی قرار داشت می گوید که شایعات و تهمت ها را شنیده ام ولی نه پناهنده ام نه مهاجرم و نه دوتابعیته. فلاح گفته که او قرار است با رویکرد مجازی و مستند سازی فعالیت جدیدی را در لندن کلید بزند.

فلاح علاوه بر خبرنگاری و گزارشگری در زمینه اجرا و مستند سازی نیز فعالیت کرده است. از جمله مستندهای وی هجرت درباره چالش های مهاجرت به اروپا و خارج از کشور است که درباره انتخاب برنامه ریزی نشده مهاجرت ساخته و از تلویزیون پخش شده است.

وی درباره رانندگی در توئیترش گفته: در انگلیس برای امتحان رانندگی رفته بودم به خاطر ایرانی بودنم افسر استرس زیادی داشت. امان از قانون بی اثر و پلیس بی خطر!!!

https://www.instagram.com/esmaeil_fallah110/

کیهان نوشت:از مهرماه سال 98 شایعاتی درباره مهاجرت اسماعیل فلاح خبرنگار صدا و سیمای ایران به انگلیس مطرح شد. در همان زمان اسماعیل فلاح در صفحه خود در اینستاگرام نوشت که از طرف صداوسیما مامور است و از این پس مستند خواهد ساخت.

فلاح همان زمان در پستی اینستاگرامی نوشت: «نخستین گزارش من برای صدا و سیما در جام جم آنلاین پخش شد. نه بازنشسته شده‌ام؛ نه پناهنده شده‌ام، نه تابعیت دارم؛ از طرف سازمان صدا و سیما مدتی مامورم. از این پس با رویکرد مجازی و مستندسازی در خدمت هموطنان عزیزم خواهم بود.» اما در روزهای گذشته بار دیگر شایعات مشابهی مطرح شد و برخی رسانه‌ها و حتی یک خبرنگار باتجربه صدا و سیما نیز خبر مهاجرت وی را منتشر کردند. خبرنگار کیهان به بررسی صحت و سقم این ماجرا پرداخت. در بررسی مستند به عمل آمده مشخص شد که اسماعیل فلاح از طرف سازمان صدا و سیما (بخش معاونت فضای مجازی) در ماموریت کاری به سر برده و به روال سال‌های گذشته حقوق و دستمزد خود را از این سازمان دریافت می‌کند. نکته جالب این است که این شایعه در حالی مطرح شده که آخرین گزارش وی با موضوع ارتحال امام(ره) از تلویزیون پخش شد. برخی از خبرنگاران باتجربه صدا و سیما که این شایعه را مطرح کرده بودند به سرعت این خبر را تکذیب کرده و حتی در تماس با اسماعیل فلاح به دلیل این خبر کذب حلالیت طلبیدند.

مرتضی غرقی خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» که خبر مهاجرت فلاح به لندن را منتشر کرده بود در این باره نوشت:«در مطلبی به گلایه از همکاری دو تن از خبرنگاران ایرانی با شبکه‌های معاند توئیت کردم و نوشتم که آقای فلاح هم به لندن مهاجرت کرده، اما ایشان این مطلب را تکذیب کردند و گفتند مامور ریالی صدا و سیما در لندن هستند و گزارش‌های ایشان هم در حال انتشار است. از این بابت عذرخواهی می‌کنم.»

17302  

فلاح خبرنگار صدا و سیما

در شهر اصفهان و در محله حکیم آن، مسجد حکیم قرار گرفته است که دارای یکی از تاریخی ترین سردرهای ایران است.

اگر قصد خرید لایک اینستاگرام دارید بهتر است با تمامی نکات پیرامون این موضوع آشنا شوید.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

نورنیوزـ گروه جامعه: چندی پیش بود که در خبر‌ها آمد «اسماعیل فلاح» مدیر خبر سابق دفتر صداوسیما در لندن که مدت ۹ سال به صورت ماموریتی در این کشور حضور داشت و گزارش‌های ضد انگلیسی و ضد استکباری او شهره عام وخاص شده بود، برای همیشه به این کشور مهاجرت کرده است اما بعد از اینکه خبر مهاجرت فلاح به سرعت در فضای مجازی پیچید، او در پیج شخصی خود در فضای مجازی نوشت که نه مهاجرت کرده و نه پناهنده شده است، بلکه به ماموریتی دیگر از طرف معاونت فضای مجازی سازمان رفته است و قرار است گزارش‌های او را در فضای مجازی ببینیم.

در همین رابطه یک مقام آگاه در سازمان صدا وسیما گفت: آقای فلاح از طرف سازمان برای اعزام به انگلستان ماموریتی ندارد و در مورد علت رفتنش باید خودش پاسخگو باشد. با پاسخ این مقام آگاه در صدا وسیما مشخص می‌شود فلاح هیچ ماموریتی از طرف سازمان ندارد با اینکه تلاش بسیاری کرد تا رفتنش ماموریتی ظاهر شود. اما آیا اسماعیل فلاح تنها فردی است که چنین راهی را خواسته یا ناخواسته انتخاب کرده است؟!

پاسخ منفی است و دلیل آن هم وقوع اتفاق‌های مشابه در چند سال گذشته است. به عنوان مثال تا چند سال پیش گزارش‌های ارسالی از خبرگزاری صداو سیما را در برلین خبرنگاری با مو‌ها و چشم‌های روشن به نام احمد صمدی تهیه می‌کرد که برغم تجارب نه چندان قوی‌اش در تهران به ماموریتی سه ساله به برلین آلمان اعزام می‌شود، اما به ناگاه بعد از پایان سه ساله ماموریت و جایگزینی امیرشجاعی دیگر خبرنگار شناخته شده صداوسیما، دیگر خبری از احمد صمدی روی آنتن و در خبرگزاری صداوسیما نیست.

در نهایت مشخص می‌شود که او یکسال ماموریت بدون حقوق گرفته و بعد از اینکه در این یکسال کار‌های اقامتی‌اش را انجام داد و شغل جدیدش را پیدا کرد، مقیم برلین شده است.

او در این مدت شرکتی تجاری را در آلمان و ایران ثبت کرد و فقط به ایران رفت و آمد می‌کند و خود و خانواده اش در برلین زندگی می‌کنند. البته جالبی ماجرا اینجاست که این فرد عطای بازگشت به ایران و سازمانی که او را به ماموریت خارجی فرستاده بود را به لقایش بخشید و منتظر شد تا حکم اخراجش از سازمان صدا وسیما صادر شود. آن هم در حالی که سی هزار یورو به سازمان بدهی داشت و هرگز هم آن را نپرداخت.فلاح خبرنگار صدا و سیما

دیگر فردی هم که از خبرنگاران صداوسیما بود و قبل از فلاح مدیریت خبر دفتر لندن را برعهده داشت بهروز میرورزنده بود که خیلی بی سر و صدا پیش از فلاح به انگلستان مهاجرت کرد.

همچنین افراد دیگری هم از خبرنگاران سابق واحد مرکزی خبر سابق و خبرگزاری صدا وسیمای فعلی بوده‌اند که یا بعد از بازنشستگی یا در پایان ماموریتشان خارج از کشور را برای زندگی خود و خانواده برگزیده‌اند افرادی مثل یدالله  شاهسون که بعد از بازنشستگی همراه خانواده به کانادا مهاجرت کرده است.

این موارد چراغ‌های خطرند! چراغ خطری برای اعزام کنندگان این افراد بویژه تصمیم گیرندگان ثابت سی و چند ساله در معاونت سیاسی سازمان صداوسیما، که چرا باید چنین انتخاب‌های اشتباهی انجام دهند و برای کسانی سرمایه‌گذاری کنند که هیچ بازخوردی از آن‌ها به سازمان صدا وسیما برنمی‌گردد و اینکه چرا در حالی که ماموریت خارجی سه ساله است باید افرادی مثل فلاح که سوابق انقلابی و حضور در مناطق بحرانی، چون افغانستان دارند را سه دوره تمدید ماموریت کنند و ۹ سال در لندن نگه دارند تا کار به گرفتن پاسپورت دوم بکشد؟

مرتضی غرقی  نیز روز گذشته در توئیتر خود نوشت: دو خبرنگار ایرانی احمد صمدی و نیلوفر پورابراهیم را در تلویزیون اینترنشنال دیدم، فلاح و دو خبرنگار قبلی صدا و سیما هم به لندن مهاجرت کرده‌اند، تاسف خوردم که چرا نیروهایی که از جیب ملت تربیت شده‌اند اکنون در خدمت دشمنان ملت هستند، چرا؟؟


 

 

از مهرماه سال 98 شایعاتی درباره مهاجرت اسماعیل فلاح خبرنگار صدا و سیمای ایران به انگلیس مطرح شد. در همان زمان اسماعیل فلاح در صفحه خود در اینستاگرام نوشت که از طرف صداوسیما مامور است و از این پس مستند خواهد ساخت.

اسماعیل فلاح، خبرنگار صداوسیما باز هم شایعات جدید درباره مهاجرت خود به لندن را تکذیب کرد و گفت که از سوی صداوسیما در مأموریت به سر می‌برد.

به گزارش مشرق، از مهرماه سال ۹۸ شایعاتی درباره مهاجرت اسماعیل فلاح خبرنگار صدا و سیمای ایران به انگلیس مطرح شد. در همان زمان اسماعیل فلاح در صفحه خود در اینستاگرام نوشت که از طرف صداوسیما مامور است و از این پس مستند خواهد ساخت. فلاح همان زمان در پستی اینستاگرامی نوشت: «نخستین گزارش من برای صدا و سیما در جام جم آنلاین پخش شد. نه بازنشسته شده‌ام؛ نه پناهنده شده‌ام، نه تابعیت دارم؛ از طرف سازمان صدا و سیما مدتی مامورم. از این پس با رویکرد مجازی و مستندسازی در خدمت هموطنان عزیزم خواهم بود.»

بیشتر بخوانید:

اما در روزهای گذشته بار دیگر شایعات مشابهی مطرح شد و برخی رسانه‌ها و حتی یک خبرنگار باتجربه صدا و سیما نیز خبر مهاجرت وی را منتشر کردند. خبرنگار کیهان به بررسی صحت و سقم این ماجرا پرداخت. در بررسی مستند به عمل آمده مشخص شد که اسماعیل فلاح از طرف سازمان صدا و سیما (بخش معاونت فضای مجازی) در ماموریت کاری به سر برده و به روال سال‌های گذشته حقوق و دستمزد خود را از این سازمان دریافت می‌کند.

نکته جالب این است که این شایعه در حالی مطرح شده که آخرین گزارش وی با موضوع ارتحال امام(ره) از تلویزیون پخش شد. برخی از خبرنگاران باتجربه صدا و سیما که این شایعه را مطرح کرده بودند به سرعت این خبر را تکذیب کرده و حتی در تماس با اسماعیل فلاح به دلیل این خبر کذب حلالیت طلبیدند. مرتضی غرقی خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» که خبر مهاجرت فلاح به لندن را منتشر کرده بود در این باره نوشت:«در مطلبی به گلایه از همکاری دو تن از خبرنگاران ایرانی با شبکه‌های معاند توئیت کردم و نوشتم که آقای فلاح هم به لندن مهاجرت کرده، اما ایشان این مطلب را تکذیب کردند و گفتند مامور ریالی صدا و سیما در لندن هستند و گزارش‌های ایشان هم در حال انتشار است. از این بابت عذرخواهی می‌کنم.»فلاح خبرنگار صدا و سیما

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

 (function () { var now = new Date(); var version = now.getFullYear().toString() + “0” + now.getMonth() + “0” + now.getDate() + “0” + now.getHours(); var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0]; var link = document.createElement(“link”); link.rel = “stylesheet”; link.href = “https://app.najva.com/static/css/local-messaging.css” + “?v=” + version; head.appendChild(link); var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = true; script.src = “https://app.najva.com/static/js/scripts/tabnakjavan-3294-253787cc-eb4b-4d87-bd2c-90159a756a16.js” + “?v=” + version; head.appendChild(script); })() (function (w, d, s, l, i) { w[l] = w[l] || []; w[l].push({ ‘gtm.start’: new Date().getTime(), event: ‘gtm.js’ }); var f = d.getElementsByTagName(s)[0], j = d.createElement(s), dl = l != ‘dataLayer’ ? ‘&l=’ + l : ”; j.async = true; j.src = ‘https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id=’ + i + dl; f.parentNode.insertBefore(j, f); })(window, document, ‘script’, ‘dataLayer’, ‘GTM-T7Q963P’);
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “NewsArticle”,
“headLine”: “u0645u0627u062cu0631u0627u06cc u0627u0639u0632u0627u0645 u0628u062fu0648u0646 u0628u0627u0632u06afu0634u062a u0686u0647u0631u0647u200cu0647u0627u06cc u062eu0628u0631u06cc u062fu0631 u0635u062fu0627u0648u0633u06ccu0645u0627”,
“articleBody”: “u0633u0627u0632u0645u0627u0646 u0635u062fu0627u0648u0633u06ccu0645u0627 u062au0627 u0628u0647 u062du0627u0644 u0686u0646u062fu06ccu0646 u0686u0647u0631u0647 u062eu0628u0631u06cc u062fu0627u0634u062au0647 u06a9u0647 u0647u0631 u06a9u062fu0627u0645 u0631u0627 u0628u0647 u0639u0646u0648u0627u0646 u0645u0627u0645u0648u0631u06ccu062a u0628u0647…”,
“author”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Organization”,
“name”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“description”: “u067eu0627u06ccu06afu0627u0647 u062eu0628u0631u06cc u062au062du0644u06ccu0644u06cc u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“logo”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “ImageObject”,
“name”: “admin.gif”,
“url”: “http://tabnakjavan.com/client/themes/fa/main/img/admin.gif”
},
“url”: “http://tabnakjavan.com”,
“address”: “u062au0647u0631u0627u0646”,
“email”: “info@tabnakjavan.com”,
“founder”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Person”,
“name”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9”
},
“foundingDate”: “2018-07-23T00:00:00+04:30”,
“legalName”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“telephone”: “+9809031020635”,
“faxNumber”: “”,
“sameAs”: [
“”,
“”
]
},
“publisher”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Organization”,
“name”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“description”: “u067eu0627u06ccu06afu0627u0647 u062eu0628u0631u06cc u062au062du0644u06ccu0644u06cc u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“logo”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “ImageObject”,
“name”: “admin.gif”,
“url”: “http://tabnakjavan.com/client/themes/fa/main/img/admin.gif”
},
“url”: “http://tabnakjavan.com”,
“address”: “u062au0647u0631u0627u0646”,
“email”: “info@tabnakjavan.com”,
“founder”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Person”,
“name”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9”
},
“foundingDate”: “2018-07-23T00:00:00+04:30”,
“legalName”: “u062au0627u0628u0646u0627u06a9 u062cu0648u0627u0646”,
“telephone”: “+9809031020635”,
“faxNumber”: “”,
“sameAs”: [
“”,
“”
]
},
“datePublished”: “2019-11-12T09:58:32+03:30”,
“dateModified”: “2019-11-12T09:58:32+03:30”,
“image”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “ImageObject”,
“name”: “admin.gif”,
“url”: “http://tabnakjavan.com/client/themes/fa/main/img/admin.gif”
},
“mainEntityOfPage”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “WebPage”,
“breadcrumb”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “BreadcrumbList”,
“itemListElement”: [
{
“@type”: “ListItem”,
“position”: 1,
“item”: {
“@id”: “http://tabnakjavan.com/fa/archive?service_id=3”,
“name”: “u0641u0631u0647u0646u06af u0648 u0647u0646u0631”
}
},
{
“@type”: “ListItem”,
“position”: 2,
“item”: {
“@id”: “http://tabnakjavan.com/fa/archive?service_id=3&cat_id=11090”,
“name”: “u0686u0647u0631u0647 u0647u0627”
}
}
]
},
“lastReviewed”: “2019-11-12T10:03:24+03:30”,
“comment”: [
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0628u0644u0647 u0627u062eu0628u0627u0631 u0627u06ccu0646u0647u0627 u0636u062f u0627u0633u062au06a9u0628u0627u0631u06cc u0648 u0636u062f u063au0631u0628 u0641u0642u0637 u0648u0627u0633u0647 u0645u0627u0633u062a u0648 u067eu0631 u06a9u0631u062fu0646 u062cu06ccu0628 u0648 u0633u0627u06a9u0646 u0634u062fu0646 u062eu0648u062fu0634u0648u0646 u0648 u062eu0627u0646u0648u0627u062fu0647 u0647u0627u0634u0648u0646 u062fu0631 u063au0631u0628nu0648u0627u0642u0639u0627 u062cu0648u06a9 u062cu0627u0644u0628u06ccu0647”,
“datePublished”: “2019-11-12T13:46:56+03:30”,
“downvoteCount”: 16,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 16,
“upvoteCount”: 1
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u062eu0628 u0641u0631u0642 u0632u0646u062fu06afu06cc u062fu0631 u062eu0627u0631u062c u0631u0648 u0628u0627 u0627u06ccu0631u0627u0646 u0645u06ccu200cu0628u06ccu0646u0646u062fu060c u062eu06ccu0644u06cc u0628u0627u06ccu062f u0627u062du0645u0642 u0628u0627u0634u0646 u06a9u0647 u0628u0647 u0627u06ccu0631u0627u0646 u0628u0631u06afu0631u062fu0646u062f.”,
“datePublished”: “2019-11-12T13:59:45+03:30”,
“downvoteCount”: 16,
“upvoteCount”: 4,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 16,
“upvoteCount”: 4
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0628u0627u06ccu062f u062fu06ccu0648u0627u0646u0647 u0628u0627u0634u0646u062f u062au0627 u0628u0647 u0634u0631u0627u06ccu0637 u0632u0646u062fu06afu06cc u0627u06ccu0631u0627u0646 u0628u0627u0632u06afu0631u062fu0646u062f”,
“datePublished”: “2019-11-12T14:03:49+03:30”,
“downvoteCount”: 14,
“upvoteCount”: 4,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 14,
“upvoteCount”: 4
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0635u062fu0627 u0648 u0633u06ccu0645u0627 u067eu0631 u0627u0632 u0641u0636u0648u0644u0627u062a u062du06ccu0648u0627u0646u06cc u0634u062fu0647 u0627u0633u062a.”,
“datePublished”: “2019-11-12T14:05:05+03:30”,
“downvoteCount”: 14,
“upvoteCount”: 0,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 14,
“upvoteCount”: 0
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0648u0642u062au06cc u0647u0645u0647 u0645u0633u0626u0648u0644u06ccu0646 u0648 u0628u0686u0647 u0647u0627u0634u0648u0646 u0627u0642u0627u0645u062a u0627u0648u0646u062cu0627u0647u0631u0627 u062fu0627u0631u0646 u0627u06ccu0646u0627 u0686u0631u0627 u0646u062fu0627u0634u062au0647 u0628u0627u0634u0646u061f!u062au0646u0647u0627 u0646u06a9u062au0647 u0645u0646u0641u06cc u06afu0632u0627u0631u0634 u0647u0627u06cc u0636u062f u06a9u0634u0648u0631 u0645u0647u0645u0627u0646u0634u0627u0646 u0627u0633u062a u06a9u0647 u062eu0648u062fu0634u0648u0646 u0639u0627u0634u0642 u0627u0648u0646u062cu0627u0646 u0648u0644u06cc u062eu0628u0631 u0628u062f u0645u06ccu0641u0631u0633u062au0646 u0686u0648u0646 u0627u0632u0634u0648u0646 u0645u06ccu062eu0648u0627u0646”,
“datePublished”: “2019-11-12T14:20:43+03:30”,
“downvoteCount”: 8,
“upvoteCount”: 4,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 8,
“upvoteCount”: 4
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u06afu0632u0627u0631u0634u0627u062a u062du0645u0627u0633u06ccu0634u0648u0646 u0641u0642u0637 u0628u0631u0627u06cc u0645u0631u062fu0645 u0627u06ccu0631u0627u0646u0647!”,
“datePublished”: “2019-11-12T14:38:56+03:30”,
“downvoteCount”: 9,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 9,
“upvoteCount”: 1
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0645u0633u0627u0626u0644 u0627u0642u062au0635u0627u062fu06cc u0648 u062du0642u0648u0642 u0634u0647u0631u0648u0646u062fu06cc u0648 u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc u0648 u062fu0644u06afu0631u0645u06cc u0646u0633u0628u062a u0628u0647 u0622u06ccu0646u062fu0647 u0631u0627 u0631u0627 u0645u0631u0627u0639u0627u062a u0648 u0627u06ccu062cu0627u062f u06a9u0646u06ccu062f u062au0627 u0627u06ccu0646 u0645u0633u0627u0626u0644 u067eu06ccu0634 u0646u06ccu0627u06ccu062f! u0628u0647 u0647u0645u06ccu0646 u0633u0627u062fu06afu06cc!”,
“datePublished”: “2019-11-12T15:04:44+03:30”,
“downvoteCount”: 5,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 5,
“upvoteCount”: 1
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0643u0627u0645u064a u062cu0648u0646 u0631u0627 u064au0627u062fu062au0648u0646 u0631u0641u062a. u0643u0627u0645u0631u0627u0646 u0646u062cu0641 u0632u0627u062fu0647 u0647u0645 u0686u0646u062f u0647u0641u062au0647 u0627u064a u064au0643u0628u0627u0631 u062eu0628u0631u064a u0627u0632 u0646u064au0648u064au0648u0631u0643 u0645u064a u0641u0631u0633u062au0647u060c u0627u0648u0646 u0647u0645 u0645u0637u0645u0626u0646u0627 u0628u0631 u0646u0645u064a u06afu0631u062fu0647.”,
“datePublished”: “2019-11-12T15:10:15+03:30”,
“downvoteCount”: 7,
“upvoteCount”: 2,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 7,
“upvoteCount”: 2
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0639u0644u062au0634 u0627u06ccu0646u0647 u06a9u0647 u062au0648 u0633u0627u0632u0645u0627u0646 u0647u0633u062au0646 u0648u0627u0632 u0645u0627u062cu0631u0627u0647u0627 u0628u06ccu0634u062au0631 u062eu0628u0631 u062fu0627u0631u0646 u0648 u0648u0627u0642u0639u06cc u062au0631.!!”,
“datePublished”: “2019-11-12T15:35:34+03:30”,
“downvoteCount”: 6,
“upvoteCount”: 4,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 6,
“upvoteCount”: 4
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0633u0648u0621 u0627u0633u062au0641u0627u062fu0647 u0646u06a9u0631u062fu0647 u0627u0633u062au0641u0627u062fu0647 u06a9u0631u062fu0647 u0647u0645u0627u0646u062cu0627 u0645u0627u0646u062fu06afu0627u0631 u0634u062fu0647 nu062au0641u0627u0648u062au0647u0627 u0631u0627 u062fu06ccu062fu0647 u062fu06ccu06afu0647 u0628u0631u0646u06afu0634u062au0647 nu0627u06ccu0646u0647u0627 u0622u062fu0645 u0639u0627u0642u0644 u0647u0633u062au0646u062f”,
“datePublished”: “2019-11-12T15:43:08+03:30”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 6,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 6
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u06a9u0644u0627 u0645u062f u0634u062fu0647 u0628u0627 u067eu0648u0644 u0628u06ccu062a u0627u0644u0645u0627u0644 u0628u0647 u0635u0648u0631u062a u062eu0628u0631u0646u06afu0627u0631 u06ccu0627 u0648u0631u0632u0634u06a9u0627u0631 u0648 u06ccu0627 u0647u0631 u0686u06ccu0632u06cc u06a9u0647 u0645u06ccu0634u0647 u0627u0632u0634 u0627u0633u062au0641u0627u062fu0647 u06a9u0631u062f u0628u0647 u0646u0627u0645 u0627u06ccu0631u0627u0646 u0627u0632 u0627u06ccu0631u0627u0646 u0645u06cc u0631u0648u0646u062f u0648 u0628u0631 u0646u0645u06cc u06afu0631u062fu0646u062f. u06a9u0627u0631u06cc u0628u0647 u0627u0646u062au062eu0627u0628u0634u0648u0646 u0628u0631u0627u06cc u0645u062du0644 u0632u0646u062fu06afu06cc u0646u062fu0627u0631u0645. u062eu06ccu0627u0646u062au06cc u06a9u0647 u0628u0647 u06a9u0634u0648u0631 u0648 u0628u06ccu062a u0627u0644u0645u0627u0644 u06a9u0631u062fu0646u062f u0628u0631u0627u0645 u0645u0647u0645 u0647u0633u062a u0648 u0633u0648u0627u0644u0645 u0627u0632 u0627u06ccu0646u0647u0627 u0627u06ccu0646 u0647u0633u062a u06a9u0647 u0622u06ccu0627 u062au0648u0627u0646u0627u06ccu06cc u0627u06ccu0646 u0631u0627 u062fu0627u0634u062au0646u062f u06a9u0647 u0628u0627 u0647u0632u06ccu0646u0647 u0634u062eu0635u06cc u0647u0645 u0627u06ccu0646u06a9u0627u0631 u0631u0627 u0627u0646u062cu0627u0645 u062fu0647u0646u062f.”,
“datePublished”: “2019-11-12T16:01:00+03:30”,
“downvoteCount”: 7,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 7,
“upvoteCount”: 1
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0648u0627u06cc u0628u0647 u0631u0648u0632u06cc u06a9u0647 u0628u06afu0646u062fu062f u0646u0645u06a9”,
“datePublished”: “2019-11-12T16:14:21+03:30”,
“downvoteCount”: 5,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 5,
“upvoteCount”: 1
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0628u0647 u062cu0627u06cc u0627u06ccu0646u06a9u0647 u0628u06afu06ccu0646 u0686u0631u0627 u0627u06ccu0646u062cu0648u0631u06cc u0634u062fu0647 u06a9u0647 u0647u0631 u06a9u0633u06cc u0641u0631u0635u062a u0645u06ccu06a9u0646u0647 u0641u0631u0627u0631 u0645u06ccu06a9u0646u0647 u0646u062au06ccu062cu0647 u06afu0631u0641u062au06ccu0646 u0647u0631 u06a9u0633u06ccu0648 u0646u0641u0631u0633u062au06ccu0646 u06a9u0647 u062fu0631 u0646u0631u0647… u0639u062cu0628”,
“datePublished”: “2019-11-12T18:22:03+03:30”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 2,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 2
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0641u0644u0627u062d u062eu06ccu0644u06cc u0648u0642u062a u0628u0648u062f u0627u0648u0646u062cu0627 u067eu0648u0646u062f u0645u06ccu06afu0631u0641u062a u0627u0632 u062cu06ccu0628 u0645u0631u062fu0645 u0648 u06afu0632u0627 u0634u0647u0627u06cc u062au0646u062f u0628u06cc u062eu0627u0635u06ccu062a u06a9u06ccu0641u0631u0633u062au0627u062fu060c u0622u062eu0631u0634 u0647u0645 u0627u06ccu0646u060c u0622u062eu0647 u0686u0647 u0644u0632u0648u0645u06cc u062fu0627u0631u0647 u06ccu06a9u06cc u06f9 u0633u0627u0644 u0628u0645u0648u0646u0647 u0648 u0627u0648u0646 u06ccu06a9u06cc u0647u0631u06afu0632 u0646u062au0648u0646u0647 u0628u0631u0627u061f”,
“datePublished”: “2019-11-12T22:48:55+03:30”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 1
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0627u0642u0627 > u0648u0642u062au06cc u0647u0645u0647 u0686u06cc u0645u062du06ccu0627u0633u062a u0628u0631u0627u06cc u06ccu06a9 u0632u0646u062fu06afu06cc u0627u06ccu062fu0647 u0627u0644 u0686u0631u0627 u0628u0627u06ccu062f u06ccu0631u06afu0631u062fu0646u062f u0627u06ccu0631u0627 u0646 u061f u0632u0628u0627u0646 u067eu0648u0644 u0648 u0645u0633u06a9u0646 u0645u0633u0627u0648u06cc u0627u0633u062a u0628u0627 u06a9u0627u0631 u0648 u062fu0631 u0622u0645u062f . u0645u06afu0647 u0627u06ccu0631u0627u0646 u0686u0642u062fu0631 u0628u0647u0634u0648u0646 u0645u06cc u062fu0646u062f u061f u0628u0647 u0639u0634u0642 u06a9u06cc u0628u0647 u06ccu0627u062f u0686u06cc u061f”,
“datePublished”: “2019-11-13T07:34:51+03:30”,
“downvoteCount”: 1,
“upvoteCount”: 5,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 1,
“upvoteCount”: 5
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0648u0642u062au06cc u0645u06ccu062au0648u0646u06cc u062fu0631 u06a9u0634u0648u0631u06cc u0628u0645u0648u0646u06cc u06a9u0647 u0647u06ccu0686u06ccu06a9 u0627u0632 u0646u06afu0631u0627u0646u06ccu0647u0627 u0648 u0627u0633u062au0631u0633u0647u0627u06cc u06a9u0634u0648u0631u0645u0648u0646u0648 u0646u062fu0627u0631u0647 u0686u0631u0627u06a9u0647 u0646u0645u0648u0646u0646u061fu061fu061f”,
“datePublished”: “2019-11-13T09:24:23+03:30”,
“downvoteCount”: 2,
“upvoteCount”: 5,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 2,
“upvoteCount”: 5
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0627u0632 u0635u062f u062au0627 u0641u06ccu0644u062au0631 u06afu0632u06ccu0646u0634u06cc u0645u06cc u06afu0630u0631u0646u062f u062au0627 u0648u0627u0631u062f u0635u062fu0627 u0648 u0633u06ccu0645u0627 u0634u0648u0646u062f.u0635u062f u062au0627 u062au0648u0635u06ccu0647 u0646u0627u0645u0647 u0648 u062au0627u06ccu06ccu062fu06ccu0647 u0645u06cc u0622u0648u0631u0646u062f u062au0627 u0628u0634u0648u0646u062f u062eu0628u0631u0646u06afu0627u0631. u0647u0632u0627u0631 u062au0627 u06afu0632u0627u0631u0634 u0627u0632 u062au0638u0627u0647u0631u0627u062a u0636u062f u0627u0645u0631u06ccu06a9u0627u06ccu06cc u0648 u0636u062f u0627u0631u0648u067eu0627u06ccu06cc u062fu0631 u0627u06ccu0631u0627u0646 u062au0647u06ccu0647 u0645u06cc u06a9u0646u0646u062f u062au0627 u0628u0634u0648u0646u062f u062eu0628u0631u0646u06afu0627u0631 u0627u0639u0632u0627u0645u06cc . u062fu0648u0647u0632u0627u0631 u062au0627 u062eu0628u0631 u0627u0632 u0641u0642u0631 u0648 u0641u0633u0627u062f u0648 u0638u0644u0645 u062fu0631 u0627u0645u0631u06ccu06a9u0627 u0627u0631u0633u0627u0644 u0645u06cc u06a9u0646u0646u062f u062au0627 u0645u0648u0642u0639 u0628u0631u06afu0634u062a u06a9u0647 u0645u06cc u0631u0633u0647 u060c u0645u0639u0630u0631u062a u0645u06cc u062eu0648u0627u0646 u0648 u06ccu06a9 u0628u06ccu0644u0627u062e u0628u0647 u0647u0645u0647 u0645u06ccu062fu0646 u0648 u0645u06ccu06afu0646 u0627u06ccu0646u062cu0627 u0628u0647u062au0631u0647 u06afu0648u0631 u067eu062fu0631 u0648u0637u0646 u0648 u06a9u0634u0648u0631 u0648 u0627u0628u0631u0648u06cc u0646u0638u0627u0645 u0648 ..”,
“datePublished”: “2019-11-13T13:58:24+03:30”,
“downvoteCount”: 6,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 6,
“upvoteCount”: 1
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0645u062au0627u0633u0641u0646u0647 u067eu0633 u0627u0632 u0627u0646u0642u0644u0627u0628 u0647u06ccu0686 u062au0644u0627u0634u06cc u062cu0647u062a u0633u0627u062eu062au0646 u0646u06ccu0631u0648u0647u0627u06cc u0627u0646u0633u0627u0646u06cc u06a9u0627u0631u0627u0645u062f u0646u062fu0627u0634u062au06ccu0645. u0686u0631u0627 u06a9u0647 u0647u06ccu0686 u0645u0633u0648u0644u06cc u0627u0632 u06a9u0627u0631u0634 u0628u0627u0632u0646u0634u062au0647 u0646u0634u062f u0648 u0647u06ccu0686 u0646u06ccu0631u0648u06cc u06a9u0627u0631u0627u0645u062f u062fu0627u0646u0627 u0628u06ccu0631u0648u0646 u0627u0632 u062du0644u0642u0647 u0642u062fu0631u062a u067eu0627 u0646u06afu0631u0641u062a. u0627u062eu0631u0634 u0634u062fu06ccu0645 u0627u06ccu0646”,
“datePublished”: “2019-11-22T14:14:14+03:30”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 0,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 0
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0627u06afu0631 u0627u06ccu0646u062cu0648u0631 u06a9u0647 u0634u0645u0627 u0646u0648u0634u062au06ccu062f u062fu0631u0633u062a u0628u0627u0634u0647u060cu0641u0642u0637 u0627u06ccu0646u0647 u06a9u0647 u0627u06ccu0646 u0627u0642u0627u06ccu0648u0646 u062fu0631 u0627u06ccu0646 u0627u0645u062au062du0627u0646 u0645u0631u062fu0648u062f u0634u062fu0646 u060cu0645u062bu0644 u062eu06ccu0644u06cc u0647u0627u06cc u062fu06ccu06afu0647 .u060cu062eu062fu0627u0648u0646u062f u0645u0627 u0631u0648 u0644u062du0638u0647 u0627u06cc u0628u0647 u062eu0648u062fu0645u0648u0646 u0648u0627u06afu0630u0627u0631 u0646u06a9u0646u0647”,
“datePublished”: “2019-11-22T17:48:59+03:30”,
“downvoteCount”: 3,
“upvoteCount”: 0,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 3,
“upvoteCount”: 0
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0628u0647u0634u0648u0646 u067eu06ccu0634u0646u0647u0627u062fu0647u0627u06cc u0628u0647u062au0631u06cc u0645u06ccu0634u0647. u06ccu06a9 u0632u0646u062fu06afu06cc u0637u0648u06ccu0644u0647u200cu0627u06cc u0645u062fu0631u0646. u06a9u0633u0627u0646u06ccu06a9u0647 u0686u0646u062fu06ccu0646 u0633u0627u0644 u0627u0648u0646u062cu0627 u0628u0627 u067eu0648u0644 u062eu0648u062fu0634u0648u0646 u0632u0646u062fu06afu06cc u06a9u0646u0646u062f u0627u06afu0631 u0628u0631u06afu0631u062fu0646u062f u0628u0647 u0639u0642u0628 u0647u0645u0686u06ccu0646 u062du0645u0627u0642u062au06cc u0646u0645u06ccu06a9u0646u0646u062f. u0645u0646u062au0638u0631 u0628u0627u0634u06ccu062f u0686u0646u062fu0633u0627u0644 u062fu06ccu06afu0647 u062au0648u0628u0647 u06a9u0646u0646u062f.”,
“datePublished”: “2020-06-04T17:17:08+04:30”,
“downvoteCount”: 2,
“upvoteCount”: 2,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 2,
“upvoteCount”: 2
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0645u062fu06ccu0631u0627u0646 u0646u0627u0644u0627u06ccu0642 u0648u062au0635u0645u06ccu0645 u0641u0644u0647 u0627u06cc u0628u0631u0627u06cc u0627u0639u0632u0627u0645 u062eu0628u0631u0646u06afu0627u0631 u0647u0645u06ccu0646 u0645u06ccu0634u0647 u06a9u0647 u0634u062fu0647”,
“datePublished”: “2020-06-04T18:02:33+04:30”,
“downvoteCount”: 2,
“upvoteCount”: 0,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 2,
“upvoteCount”: 0
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0645u0646 u0627u0641u062au062eu0627u0631 u0645u06cc u06a9u0646u0645 u06a9u0647 u0628u0631u0627u06cc u062fu06a9u062au0631u06cc u0631u0641u062au0645 u062eu0627u0631u062c u0648 u0628u0627 u0648u062cu0648u062f u0627u0645u06a9u0627u0646 u062fu0627u0634u062au0646 u0634u063au0644 u0648 u062fu0631u0622u0645u062f u062eu0648u0628 u0648 u0627u0642u0627u0645u062a u062fu0631 u0634u0631u0627u06ccu0637 u0627u06ccu062fu0622u0644 u0628u0631u06afu0634u062au0645 u0628u0647 u0648u0637u0646 u0648 u0634u0647u0631u0645 u0628u0631u0627u06cc u062eu062fu0645u062a u0628u0647 u0645u0631u062fu0645 u0627u06ccu0631u0627u0646. u0647u0631 u0631u0648u0632 u062fu0631 u0645u0633u06ccu0631u0645 u0628u0647 u0633u0631u06a9u0627u0631u0645 u0627u0632 u062cu0644u0648u06cc u0645u062fu0631u0633u0647 u0627u0628u062au062fu0627u06ccu06cc u06a9u0647 u06a9u0648u062fu06a9u06cc u0627u0645 u062fu0631 u0622u0646u062cu0627 u062fu0631u0633 u062eu0648u0627u0646u062fu0645 u0645u06cc u06afu0630u0631u0645 u0648 u062eu0627u0637u0631u0627u062au0645 u0627u0632 u062fu0648u0631u0627u0646 u06a9u0648u062fu06a9u06cc u0648 u0645u0639u0644u0645 u0647u0627u06cc u06afu0631u0627u0646u0642u062fu0631u0645 u0631u0627 u0628u0627 u062eu0648u062f u062fu0627u0631u0645. u0645u0646 u0645u062fu06ccu0648u0646 u0622u0646 u0645u062fu0627u0631u0633 u0648 u0622u0646 u0622u0645u0648u0632u06afu0627u0631u0627u0646 u0628u0632u0631u06afu0648u0627u0631 u0648 u0645u0631u062fu0645 u0627u06ccu0631u0627u0646u0645. u067eu0634u062a u06a9u0631u062fu0646 u0628u0647 u0647u0645u0647 u0622u0646u0647u0627 u0627u0632 u0646u0638u0631 u0645u0646 u06a9u0645u0627u0644 u0628u06cc u0627u0646u0635u0627u0641u06cc u0648 u0646u0627u0645u0631u062fu06cc u0627u0633u062a. u06afu0631u0686u0647 u062fu0631 u062eu0627u0631u062c u062du062au0645u0627 u0645u0642u0627u0645 u0648 u0645u0631u062au0628u0647 u0628u0647u062au0631 u0648 u0631u0641u06ccu0639 u062au0631u06cc u0645u06cc u062fu0627u0634u062au0645u060c u0627u0645u0627 u0645u0633u0644u0645u0627 u0628u0647 u0645u0631u062fu0645u0645 u067eu0634u062a u06a9u0631u062fu0647 u0628u0648u062fu0645. u0627u0641u062au062eu0627u0631 u0645u06cc u06a9u0646u0645 u06a9u0647 u0641u0631u0632u0646u062f u0627u06ccu0646 u0633u0631u0632u0645u06ccu0646u0645 u0648 u0627u06ccu0631u0627u0646u06cc u0627u0645. u0627u06ccu0631u0627u0646 u062fu0648u0633u062au062a u062fu0627u0631u0645.”,
“datePublished”: “2020-06-04T23:39:07+04:30”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 4,
“upvoteCount”: 1
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u06ccu06a9 u0631u0648u06cc u0633u06a9u0647 u0631u0641u062au0646 u0641u0644u0627u062d u0645u0631u062fu0648u062f u0634u062fu0646 u062fu0631 u0627u0645u062au062du0627u0646 u0645u062du06a9u0645u0647 u0648u062cu062fu0627u0646 u0627u0633u062a u0648 u0645u0628u062au0644u0627 u0634u062fu0646 u0628u0647 u0627u0645u0644u0627 u0648 u0627u0633u062au062fu0631u0627u062c u06a9u0647 u0628u0647 u0642u0648u0644 u0645u0639u0635u0648u0645 u0639 u0634u062fu06ccu062fu062au0631u06ccu0646 u0634u06a9u0644 u06a9u06ccu0641u0631 u0627u0644u0647u06cc u062fu0631 u062fu0646u06ccu0627u0633u062a u0648 u062fu0631 u0622u062eu0631u062a u062au0648u062cu06ccu0647u06cc u0628u0631u0627u06cc u0627u06ccu0646 u062eu06ccu0627u0646u062a u0646u062fu0627u0631u0646u062f. u0631u0648u06cc u062fu06ccu06afu0631 u0633u06a9u0647 u067eu062eu0645u06afu06cc u06a9u0633u0627u0646u06cc u0627u0633u062a u06a9u0647 u06f9 u0633u0627u0644 u0628u0647 u062du0644u0642u0648u0645 u0627u06ccu0646 u0634u0639u0628u062fu0647 u0628u0627u0632 u0628u06ccu0633u0648u0627u062f u06ccu0648u0631u0648 u0645u06cc u0631u06ccu0632u0646u062f u0648 u0628u0627u0632u06cc u0645u06cc u062eu0648u0631u0646u062f u0648 u0628u0627u06ccu062f u0645u0646u062au0638u0631 u0639u0642u0627u0628 u0627u0644u0647u06cc u0628u0627u0634u0646u062f.”,
“datePublished”: “2020-06-07T07:22:17+04:30”,
“downvoteCount”: 1,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 1,
“upvoteCount”: 1
}
},
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “u0628u0647u062au0631u06ccu0646 u06a9u0627u0631 u0645u0645u06a9u0646 u0631u0648 u06a9u0631u062fu0646.”,
“datePublished”: “2020-06-11T08:10:45+04:30”,
“downvoteCount”: 0,
“upvoteCount”: 1,
“comment”: {
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “Comment”,
“text”: “”,
“datePublished”: “”,
“downvoteCount”: 0,
“upvoteCount”: 1
}
}
],
“commentCount”: “25”,
“keywords”: “u0635u062fu0627u0648u0633u06ccu0645u0627,u062eu0628u0631u0646u06afu0627u0631u0627u0646,u0627u0639u0632u0627u0645 u0628u0647 u062eu0627u0631u062c,u0645u0647u0627u062cu0631u062a”,
“url”: “http://tabnakjavan.com/fa/news/11090”
}
}

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگلیش) معذور است.

The online version of the Iranian daily Hamshahri

مرتضی غرقی خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصویری از احمد صمدی خبرنگار سابق صدا و سیما در شبکه فارسی‌زبان ایران اینترنشنال از پدیده مهاجرت مجریان و خبرنگاران ایران به شبکه‌های خارجی ابراز تاسف کرد.

فلاح خبرنگار صدا و سیما

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


PDF – همشهری محلهDownloads-icon

فلاح خبرنگار صدا و سیما
فلاح خبرنگار صدا و سیما
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *